[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 69.743 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 16:23

Milmoor

Footsteps and pictures.

Ik zoek een iPhone 3G, simlock vrij, niet tweedehands (werk betaald). De titel van dit topic suggereert dat ik hier moet zijn, maar de inhoud niet. Bij de pricewatch kunnen alle genoemde winkels de 3G niet meer leveren.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Op zich logisch dat vlak voor de release van een nieuwe Iphone het veel over de nieuwe Iphone gaat toch?
Het is nu wachten op nieuws.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:41

Lulukai

God's gift to women

LordLynx schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:30:
Wat ik me overigens wel afvraag, als FR en UK simlockvrije phones via de Apple Store verkopen of ze dat in NL niet ook gewoon zullen doen.....
Inderdaad, de situatie in UK is net hetzelfde als in Nederland. Ik heb het er nog altijd moeilijk mee te geloven dat ze echt volledig simlockvrije gaan verkopen in de UK voor die prijs.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
ruyckske schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:37:
[...]

Inderdaad, de situatie in UK is net hetzelfde als in Nederland. Ik heb het er nog altijd moeilijk mee te geloven dat ze echt volledig simlockvrije gaan verkopen in de UK voor die prijs.
Het komt omdat er nu meerdere aanbieders zijn in de UK en je alleen kan simlocken op 1 provider.
Daarom in duitsland ook niet simlockvrij (1 aanbieder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
Ibix schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:30:
[...]

Heheheh... Nee gewoon een snoepreisje. Als het goed is ben ik gewoon verzekerd van een simlockvrije iphone op launching day. Daar neem ik wel een dagje voor vrij ;)
Kunnen we niet met meerdere tweakers gaan? benzine kosten delen ... scheeld weer geld :P zit ook ernstig te twijfelen om er eentje simlock vrij te reserveren .... ff uitrekenen maar of het goedkoper is zo of met abbo+tel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

GS2K1 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:38:
[...]
Het komt omdat er nu meerdere aanbieders zijn in de UK en je alleen kan simlocken op 1 provider.
Daarom in duitsland ook niet simlockvrij (1 aanbieder)
Waarom kan je maar simlocken op 1 provider? Ik dacht dat het bij de vorige gewoon zo was dat elke provider zijn eigen simlock had hoor.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 16:23

Milmoor

Footsteps and pictures.

EWK schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:35:
Op zich logisch dat vlak voor de release van een nieuwe Iphone het veel over de nieuwe Iphone gaat toch?
Het is nu wachten op nieuws.
Zelfs de topicstart noemt de oudere modellen niet meer. Noem het dan "[iPhone4] Importeren en / of losse koop" of "[iPhone] Versie 4 importeren en / of losse koop". Ik heb een los topic aangemaakt.

[ Voor 18% gewijzigd door Milmoor op 15-06-2010 11:45 . Reden: topic aangemaakt. ]

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Is er geen UK Mail Forward Service oid zoals ze dat ook in Amerika hebben? Ik heb wel wat websites gevonden maar zag er allemaal een beetje crappy uit vond ik.. Want als ik gewoon via apple.com/uk/store een iPhone 4 bestel en ik kan een UK adres opgeven die het dan vervolgens naar mij doorsturen is dat perfect..

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
ruyckske schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:41:
[...]

Waarom kan je maar simlocken op 1 provider? Ik dacht dat het bij de vorige gewoon zo was dat elke provider zijn eigen simlock had hoor.
Ja, maar denk dat apple maar 1 model wil uitleveren per land en niet voor elke provider aparte simlock wil inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:47
woot! inmiddels bevestiging. Mijn iphone ligt op 24 juni vanaf 8uur in de ochtend op mij te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Het kan ook zijn dat ze gesimlockt worden per land toch? Dat er alleen Franse operators werken in Franse iPhones?

[ Voor 39% gewijzigd door Lulukai op 15-06-2010 11:46 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ibix schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:30:
[...]
Heheheh... Nee gewoon een snoepreisje. Als het goed is ben ik gewoon verzekerd van een simlockvrije iphone op launching day. Daar neem ik wel een dagje voor vrij ;)
Milieubewustzijn nihil... maarja IK HEB MIJN iPHONE!!!!! _/-\o_
bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-08 09:21

Hokkie

Hello

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:47:
[...]

Milieubewustzijn nihil... maarja IK HEB MIJN iPHONE!!!!! _/-\o_
bah
Het gaat hier om de iPhone, niet om het milieu! :O

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Ibix schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:43:
woot! inmiddels bevestiging. Mijn iphone ligt op 24 juni vanaf 8uur in de ochtend op mij te wachten :)
Anders zeg je er even bij waar je besteld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 13-09 08:05
Milmoor schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:41:
[...]

Zelfs de topicstart noemt de oudere modellen niet meer. Noem het dan "[iPhone4] Importeren en / of losse koop".
Op GoT verwachten we altijd wat eigen inzet. Dit topic gaat over importeren van de iPhone. Dat betekent dat je hem uit het buitenland haalt, niet in Nederland. Prima, dat je inmiddels een eigen topic hebt geopend. Verder geldt voor dit topic, wat ook voor het iPhone topic geldt:
We doen het al lange tijd op deze manier in Apple Talk. Er is ook maar één iMac topic, één Macbook topic, één iPod touch topic etc. Na verloop van tijd (meestal bij de introductie van een nieuw model) wordt er toch alleen maar over het nieuwe model gepraat. In het iPhone topic werd er voor de introductie van de iPhone 4, heel weinig gepost. Dat is een indicatie van de cyclus.

Daarbij is er nog een probleem met gescheiden topics. Het topic over het oude model wordt op termijn zo weinig bezocht, dat mensen alsnog hun vraag gaan posten in het topic over het nieuwere model. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Tot slot is het ook logisch om één topic te houden. De overeenkomsten zijn namelijk heel groot tussen de verschillende generaties, omdat ze allemaal iOS 4 krijgen (behalve de iPhone 2G, waar niet/nauwelijks over wordt gediscussieerd).
Ik wil je wel wat op weg helpen. Apple maakt al geruime tijd de iPhone 3G niet meer en hij is dus nog maar zeer beperkt verkrijgbaar. De 16 en 32GB 3GS gaan er ook uit. De nieuw "budget" iPhone is de 8GB 3GS :) .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
ruyckske schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:45:
Het kan ook zijn dat ze gesimlockt worden per land toch? Dat er alleen Franse operators werken in Franse iPhones?
Ja dat zou ook kunnen, maar goed ik ga hem ophalen en merk het vanzelf wel. Mocht dat het geval zijn dan is er altijd de dev-team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

ruyckske schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:45:
Nee, een simlock is hooguit mogelijk op netwerkcode (providerlock) en daarnaast op simkaartserie binnen een netwerk (toestellock), op landcode is volgens mij nog nooit voorgekomen, hoewel ik niet uitsluit dat het technisch mogelijk is. Er is echter geen enkele aanleiding voor om dat te doen, de Franse markt hoeft niet beschermd te worden ofzo.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Bosmonster schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:49:
[...]

Anders zeg je er even bij waar je besteld hebt?
apple.fr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het gewoon mogelijk om via Apple.fr een simlock vrije iPhone 4 te bestellen en deze dan op te halen in een shop ergens in Frankrijk?

Zo ja, iemand dit al gedaan, en werkt dit goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Apple stores liggen er momenteel uit. En geen problemen dus met shippen naar NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Bosmonster schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:54:
[...]

Apple stores liggen er momenteel uit. En geen problemen dus met shippen naar NL?
Het "shippen" naar nederland is geen optie. Ik heb hem gereserveerd bij de apple store Parijs en haal hem zelf op 24 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Bosmonster schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:54:
[...]

In het verleden werd dan je order vaak geannuleerd in later stadium.
Kortom: adres/ophalen in FR/UK is beste optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:53:
Is het gewoon mogelijk om via Apple.fr een simlock vrije iPhone 4 te bestellen en deze dan op te halen in een shop ergens in Frankrijk?

Zo ja, iemand dit al gedaan, en werkt dit goed?
Het ophalen zal nog niemand hebben gedaan, maar het is mogelijk ja. Er zijn wel maar 2 Apple stores in Frankrijk. Een in Parijs, en een in het zuiden.

Shippen naar Nederland is niet mogelijk. Ook de doorstuurservices werken niet, heb ik reeds geprobeerd.

[ Voor 10% gewijzigd door Lulukai op 15-06-2010 11:58 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ibix schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:56:
[...]

Het "shippen" naar nederland is geen optie. Ik heb hem gereserveerd bij de apple store Parijs en haal hem zelf op 24 juni.
Ok.. ben benieuwd naar de wachtrijen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Heb de neiging om een 32gb te reserveren in Parijs en deze op te halen de 24e.. Maar het vervoer wordt me toch iets te prijzig, met de Thalys vanuit Amsterdam ben je met korting 2e klas nog 200 euro kwijt, en met auto 120 euro benzine ofzo..

ik ga nu ff kijken of via borderlinx een optie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Borderlinx werkt niet, reeds geprobeerd met de iPad.

[ Voor 13% gewijzigd door Lulukai op 15-06-2010 12:05 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm hij komt dus de 24e uit in de UK, dat is op donderdag...
Ik kan 'm via vriendin wel reserveren denk ik, woont in London.. Straks even londen-trips opzoeken dan!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Was ook druk aan het zoeken, maar waar kan ik op apple website aangeven dat ik hem wil komen ophalen? Het enige wat ik kon vinden was dat ik het kon laten opsturen. Of moet ik eerst mijn adres ingeven en krijg ik dan de keus om op te halen of te versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

CLB schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:06:
Hmmm hij komt dus de 24e uit in de UK, dat is op donderdag...
Ik kan 'm via vriendin wel reserveren denk ik, woont in London.. Straks even londen-trips opzoeken dan!
Zal hij in de UK simlockvrij zijn?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
ruyckske schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:05:
Borderlinx werkt niet, reeds geprobeerd met de iPad.
Op iPhoneclub lees ik dat iemand hem in de UK store heeft besteld met borderlinx..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Verleidelijk om te bestellen, maar los 730 euro en dan moet je ook nog daarheen. Opzich geen probleem maar benzine of trein is ook niet gratis. Sim only kost minimaal 5 euro per maand + 10 euro voor internet, dus 15 euro per maand. Bij T-Mobile betaal ik 30 euro per maand (iPhone abo) en ik denk dat je de 32gb straks weer met +/- 160 euro bijbetalen kunt krijgen. Ondanks alle klachten en de netwerkproblemen vind ik het geen probleem om bij T-Mobile te blijven. In beide situaties kan ik m'n huidige iPhone wel verkopen natuurlijk. Voor een paar tientjes verschil wil ik de iPhone 4 wel eerder hebben, maar vooralsnog is wachten toch een stuk voordeliger. Snelle berekening zegt.. 15*24 + 730 = 1090 excl reiskosten, tov 30*24 + 160 = 880 via T-Mobile. Of zie ik iets over het hoofd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-08 09:21

Hokkie

Hello

EWK schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:08:
[...]

Zal hij in de UK simlockvrij zijn?
ja

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatste 20 / 30 posts maar is doorlezen =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

^^ Ik heb iets gemist denk ik.

[ Voor 88% gewijzigd door EWK op 15-06-2010 12:11 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Tom schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:09:
Of zie ik iets over het hoofd? :)
Alleen dat we je een maand lang kunnen uitlachen dat jij er nog geen een hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Hybhz2zhdLKnMbaLsxLk6N9H/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

bbouws schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:09:
[...]

Op iPhoneclub lees ik dat iemand hem in de UK store heeft besteld met borderlinx..
Dat lukte bij mij ook, na een paar dagen wordt de order echter geannuleerd.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
Tom schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:09:
Verleidelijk om te bestellen, maar los 730 euro en dan moet je ook nog daarheen. Opzich geen probleem maar benzine of trein is ook niet gratis. Sim only kost minimaal 5 euro per maand + 10 euro voor internet, dus 15 euro per maand. Bij T-Mobile betaal ik 30 euro per maand (iPhone abo) en ik denk dat je de 32gb straks weer met +/- 160 euro bijbetalen kunt krijgen. Ondanks alle klachten en de netwerkproblemen vind ik het geen probleem om bij T-Mobile te blijven. In beide situaties kan ik m'n huidige iPhone wel verkopen natuurlijk. Voor een paar tientjes verschil wil ik de iPhone 4 wel eerder hebben, maar vooralsnog is wachten toch een stuk voordeliger. Snelle berekening zegt.. 15*24 + 730 = 1090 excl reiskosten, tov 30*24 + 160 = 880 via T-Mobile. Of zie ik iets over het hoofd? :)
De 4 is ietsje duurder geloof ik, je betaalt nu nog 200 bij voor een 3gs 32gb bij een 30 eu abo, dus dat kan nog wel ietsje meer worden.

En dan moet je maar zin hebben om bij T-Mobile te blijven. Ik ga daar onder geen beding een abo nemen. Ik hoor er alleen maar dramaverhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyke87
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:21
Ibix schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:56:
[...]

Mag ik vragen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen?

Ikzelf ging naar apple.fr>store>pre order en heb toen mijn gegevens ingevuld maar kom niet verder ivm nederlands adres waarschijnlijk, heb jij hier dan gewoon een willekeurig frans adres ingevuld waardoor je bij de volgende stap kunt kiezen voor afhalen in parijs?

Ik
Ik kan het in ieder geval op dit moment niet meer proberen, site ligt er weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Laatst online: 13-09 21:02
Oké... ik zou zeggen ik rijd wel met een groepje voor 100 p.p. ;) Vind het alleen beetje lullig om 100euro te vragen, alleen voor minder heb ik ook geen zin om er moeite voor te doen.

Ik denk dat ik gewoon wacht tot hij in België te krijgen is. :)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

joeyke87 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:17:
[...]

Mag ik vragen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen?

Ikzelf ging naar apple.fr>store>pre order en heb toen mijn gegevens ingevuld maar kom niet verder ivm nederlands adres waarschijnlijk, heb jij hier dan gewoon een willekeurig frans adres ingevuld waardoor je bij de volgende stap kunt kiezen voor afhalen in parijs?

Ik
Ik kan het in ieder geval op dit moment niet meer proberen, site ligt er weer uit.
http://www.apple.com/fr/iphone/pre-order/ en dan kiezen voor Réservez, alleen is in beide Apple Stores in Frankrijk de 32GB nu uitverkocht.

http://reserve.apple.com/...try=GB&prelaunch=MC603B_A werkt overigens ook, maar dat is in de UK

[ Voor 10% gewijzigd door Canaria op 15-06-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Damn, nu alweer uitverkocht.. Frankrijk is dus al geen optie meer, dan misschien maar Londen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyke87
Canaria schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:36:
[...]

http://www.apple.com/fr/iphone/pre-order/ en dan kiezen voor Réservez, alleen is in beide Apple Stores in Frankrijk de 32GB nu uitverkocht.

http://reserve.apple.com/...try=GB&prelaunch=MC603B_A werkt overigens ook, maar dat is in de UK
Thanks voor de link, blijf even hangen op reserver, maar komt goed. Wil toch de 16GB

Edit: komt dus toch niet goed als ik bovenstaande bericht mag geloven. Nou ja dan maar wachten op belgie, scheelt ook +/- € 100 benzine (maar wel een maandje langer wachten).

[ Voor 14% gewijzigd door joeyke87 op 15-06-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
joeyke87 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:45:
[...]

Thanks voor de link, blijf even hangen op reserver, maar komt goed. Wil toch de 16GB

Edit: komt dus toch niet goed als ik bovenstaande bericht mag geloven. Nou ja dan maar wachten op belgie, scheelt ook +/- € 100 benzine (maar wel een maandje langer wachten).
De 16gb zwart is nog verkrijgbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Nou zit alles nog es na te rekenen. Als die 32GB versie in Frankrijk 730 eu kost ( zonder ophalen ) en ik neem een vodafone sim-only abo van bel+sms+web van 190min / 190 sms dan lap ik 1e jaar 11 per maand en 2e jaar 22 per maand. Totale prijs is dan 1126 euro.

Via www.phoneshop.nl ( als ie het doet ) kan je een abo nemen voor tevens 2 jaar bel+sms+web maar dan met 350min / 700 sms ( verdubbelaar zit er dus al bij in ) voor 1e jaar 23 per maand en 2e jaar 46 per maand en voor de 32GB moet je dan ~350 bijleggen. Totale prijs is dan ~1180

Ik denk dat ik al weet wat ik ga doen :) Wat ik alleen van de zotte vind is dat een verlenging DUURDER is dan een nieuw abo :S Waarom echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ahhh tozz geen Regent Street voorlopig, alleen zwarte, dat is jammer =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 14-09 12:38
orange.x schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:48:
Nou zit alles nog es na te rekenen. Als die 32GB versie in Frankrijk 730 eu kost ( zonder ophalen ) en ik neem een vodafone sim-only abo van bel+sms+web van 190min / 190 sms dan lap ik 1e jaar 11 per maand en 2e jaar 22 per maand. Totale prijs is dan 1126 euro.

Via www.phoneshop.nl ( als ie het doet ) kan je een abo nemen voor tevens 2 jaar bel+sms+web maar dan met 350min / 700 sms ( verdubbelaar zit er dus al bij in ) voor 1e jaar 23 per maand en 2e jaar 46 per maand en voor de 32GB moet je dan ~350 bijleggen. Totale prijs is dan ~1180

Ik denk dat ik al weet wat ik ga doen :) Wat ik alleen van de zotte vind is dat een verlenging DUURDER is dan een nieuw abo :S Waarom echt!
In de winkel is er altijd wel wat te fiksen, maar daar heb je weinig aan natuurlijk bij phoneshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
leuk leuk leuk!

blijf het lastig vinden, wil de iPhone 4 graag super snel hebben, maar een 'simpele' rekensom komt het er voor mij op neer dat ik €12,- duurder uit ben per maand als ik de telefoon los koop ... helaas ... dan nog maar een maandje wachten :(

ben eventueel wel bereid met 4 andere mensen op een neer te rijden naar Parijs voor €50,-p.p inclusief brandstof ... toch nog even over na denken ...
vertrekken vanaf een centraal punt in Nederland en dan via Hazeldonk zo naar Parijs en de Iphone 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyke87
Gelukkig een bestelling kunnen plaatsen, 16 GB zwart afhalen in parijs. Alleen nog geen bevestigingsmail ontvangen maar dat zal wel goedkomen. Het was wel zeer lastig om te reserveren met halve gelade pagina's, maar kwam er toch door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:41
Jarnoootje schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:58:
leuk leuk leuk!

blijf het lastig vinden, wil de iPhone 4 graag super snel hebben, maar een 'simpele' rekensom komt het er voor mij op neer dat ik €12,- duurder uit ben per maand als ik de telefoon los koop ... helaas ... dan nog maar een maandje wachten :(

ben eventueel wel bereid met 4 andere mensen op een neer te rijden naar Parijs voor €50,-p.p inclusief brandstof ... toch nog even over na denken ...
vertrekken vanaf een centraal punt in Nederland en dan via Hazeldonk zo naar Parijs en de Iphone 4 :)
Na voor 50 euro wil ik wel mee naar parijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaan jullie maar zo snel mogelijk naar Parijs / Londen, haal ik 'm wel chill in Belgie =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
CLB schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:07:
Gaan jullie maar zo snel mogelijk naar Parijs / Londen, haal ik 'm wel chill in Belgie =)
Het "chill" halen in Belgie moet nog blijken. Tot nu toe zijn alle releases in Belgie echt belabberd geweest.
Weinig toestellen met de launch en vervolgens maanden wachten als je op een lijst stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 16:13
same here

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik ga hem chill halen in Londen, mag dat ook? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Ik heb een zwarte 16GB iPhone 4 kunnen reserveren bij de vestiging in Parijs. Alleen weet ik niet hoe laat ik nou die kant op zal rijden.. Wil wel weer een beetje op tijd terug zijn maar ben bang dat er voor 12 uur een rij staat om het Louvre heen zowat :P

Najah ik zie het wel, rij wel om een uurtje of 6 die kant op, hoop ik rond een uurtje of 4 weer terug te zijn. Kan ik nog net wat leren voor mn tentamen de volgende dag :)

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ibix schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:09:
Het "chill" halen in Belgie moet nog blijken. Tot nu toe zijn alle releases in Belgie echt belabberd geweest.
Weinig toestellen met de launch en vervolgens maanden wachten als je op een lijst stond.
Dat klopt, maar dat kwam omdat Belgie / Italie de enige landen waren die 'm simlockvrij verkochten..
Nu zijn daar FRA en de UK al bij gekomen.. Als de echte early adaptors 'm nou daar vandaan halen, ga ik
wel naar Belgie (moet ik wel hopen dat zij wel gelijk witte versies gaan verkopen natuurlijk) een maandje later!
Bosmonster schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:11:
Ik ga hem chill halen in Londen, mag dat ook? :)
Had ik ook gedaan als ze witte hadden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
LaZZ schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:14:
Ik heb een zwarte 16GB iPhone 4 kunnen reserveren bij de vestiging in Parijs. Alleen weet ik niet hoe laat ik nou die kant op zal rijden.. Wil wel weer een beetje op tijd terug zijn maar ben bang dat er voor 12 uur een rij staat om het Louvre heen zowat :P

Najah ik zie het wel, rij wel om een uurtje of 6 die kant op, hoop ik rond een uurtje of 4 weer terug te zijn. Kan ik nog net wat leren voor mn tentamen de volgende dag :)
you got to be kidding me hahaha van leren komt er dan toch niets van, aangezien je dan de iphone hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 21:35
foutje

[ Voor 97% gewijzigd door Henkus op 15-06-2010 13:18 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:50
__Kevind__ schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:15:
[...]

you got to be kidding me hahaha van leren komt er dan toch niets van, aangezien je dan de iphone hebt :P
Zo'n nieuwtje is het niet aangezien hij qua OS al bekend is. Enige nieuwe is de camera maar daar ben je ook zo mee uitgespeeld.. ;)
Zo'n wereldschokkend nieuw device is het niet, dat je er de heeeeele dag mee speelt.

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 15-06-2010 13:18 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Mijn vriendin heeft er ook een gereserveerd. Alleen ze kan niet mee. Hoop dat ze niet moeilijk doen als ik het voor haar ophaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Dus er zijn serieus mensen hier die puur voor de iPhone naar Londen of Parijs gaan ? dat is toch waanzin :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
bbouws schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:26:
Dus er zijn serieus mensen hier die puur voor de iPhone naar Londen of Parijs gaan ? dat is toch waanzin :p
Uhuuu...! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoezo? Stap twee uurtjes in de trein (Thalys) en je bent er.

* CyBeR heeft ook 2x 16GB zwart gereserveerd in Parijs. Londen is dan weer een ander verhaal idd, maar als je er toch bent :P

[ Voor 9% gewijzigd door CyBeR op 15-06-2010 13:28 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Zolang jullie onze voorraad in België niet komen afpakken is het allemaal goed >:)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:29
Parijs here we come! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik wil een 32gb hebben uit Parijs.. Ik kan eventueel rijden als we met meer gaan, of met de Trein.. Wie, wat, hoe?

edit: Hoe bestellen jullie dan in Parijs? Gewoon via de Apple Store FR? Die verzenden toch alleen?

[ Voor 30% gewijzigd door Executor16 op 15-06-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
Rivanov schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:17:
[...]

Zo'n nieuwtje is het niet aangezien hij qua OS al bekend is. Enige nieuwe is de camera maar daar ben je ook zo mee uitgespeeld.. ;)
Zo'n wereldschokkend nieuw device is het niet, dat je er de heeeeele dag mee speelt.
dat klopt, daar heb je gelijk aan maarja het is wel interesanter dan leren voor je tentamen toch :P
Je moet er wel wat voor over hebben toch hahah
ruyckske schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:28:
Zolang jullie onze voorraad in België niet komen afpakken is het allemaal goed >:)
waarom niet :P die word wel weer aangevult op den duur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Executor16 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:31:
Ik wil een 32gb hebben uit Parijs.. Ik kan eventueel rijden als we met meer gaan, of met de Trein.. Wie, wat, hoe?

edit: Hoe bestellen jullie dan in Parijs? Gewoon via de Apple Store FR? Die verzenden toch alleen?
Nee je kunt ook een pickup reserveren. Helaas voor jou is de 32GB al uitgereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Laatst online: 13-09 21:02
Nee hoor de 'noir' is nog te krijgen. De witte is uitverkocht. Tenminste 10sec geleden nog ;)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Ik heb er heel wat voor over, maar een retourtje Thalys naar Parijs kost je al 200 euro he 2e klas.. met auto is ook prijzig tenzij je idd met meerdere gaat en benzinegeld split

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
bbouws schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:35:
Ik heb er heel wat voor over, maar een retourtje Thalys naar Parijs kost je al 200 euro he 2e klas.. met auto is ook prijzig tenzij je idd met meerdere gaat en benzinegeld split
Ik weet niet waar jij je kaartjes koopt, maar mij kost dat vanaf Rotterdam €108 of ik meen €148 oid als ik een jaar ouder zou zijn.
virtualJac schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:35:
Nee hoor de 'noir' is nog te krijgen. De witte is uitverkocht. Tenminste 10sec geleden nog ;)
De witte is, als ik 't goed begrijp, helemaal nog niet beschikbaar. En in Parijs zegt 'ie over de zwarte 32GB dat 'ie indisponible is.

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 15-06-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Wat geef je dan als adres op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
CyBeR schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:38:
[...]

Ik weet niet waar jij je kaartjes koopt, maar mij kost dat vanaf Rotterdam €108 of ik meen €148 oid als ik een jaar ouder zou zijn.

[...]

De witte is, als ik 't goed begrijp, helemaal nog niet beschikbaar. En in Parijs zegt 'ie over de zwarte 32GB dat 'ie indisponible is.
je kan ook gewoon 2 weken wachten en dat die dan ook in NL uitkomt als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
CyBeR schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:38:
[...]

[...]

Ik kijk gewoon op die NS HiSpeed site.. retourtje 2e klas vanuit amsterdam 200 euro (iesjes minder).. en dan heb ik zelfs nog aangevinkt dat ik een OV studentenkaart heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
__Kevind__ schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:41:
[...]

je kan ook gewoon 2 weken wachten en dat die dan ook in NL uitkomt als je het mij vraagt.
Ja, en dan met een T-Mobile abo van 2 jaar en een SIM-lock zeker :r Nee dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
bbouws schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:41:
[...]

Ik kijk gewoon op die NS HiSpeed site.. retourtje 2e klas vanuit amsterdam 200 euro (iesjes minder).. en dan heb ik zelfs nog aangevinkt dat ik een OV studentenkaart heb..
Dan moet je zeker niet vanuit Amsterdam gaan maar vanuit Rotterdam, en zelf naar Rotterdam reizen. Je Studenten-OV geeft je hoogstens korting op de Thalys, geen vrij reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 13-09 08:05
Het lijkt me als je ervoor wilt reizen, dat je beter naar Engeland kan gaan. Daar is de iPhone iets goedkoper en de 32GB nog te reserveren. Daarnaast kun je goedkoop vliegen (100 - 150 euro) en is je reistijd nog korter ook. Dat lijkt me een makkelijke keus :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Mwoah valt mee, ik hoop gewoon op goed weer, even dagje Parijs, ergens lekker wat eten, iPhone meenemen.. Prima dagje. Heb er ook nog bekenden wonen, zie ik die ook nog eens.. (ja die kunnen het ook doorsturen maar dit is toch veel leuker...!)

OS4.0 heb ik al op mn 3GS staan dus wat dat betreft niet heel veel nieuws en dat tentamen wordt toch al redelijk kansloos dusja.. ;-)

Had ook kunnen wachten en hem in de USA halen, vertrek 6 juli.. Achja volgende week donderdag is sneller, can't wait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CyBeR schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:28:
[...]

Hoezo? Stap twee uurtjes in de trein (Thalys) en je bent er.
Londen is een uurtje met het vliegtuig. Nog goedkoper dan Thalys ook.

En ach, een dagje Londen is ook geen straf :P

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 15-06-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
LaZZ schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:44:
[...]

Mwoah valt mee, ik hoop gewoon op goed weer, even dagje Parijs, ergens lekker wat eten, iPhone meenemen.. Prima dagje. Heb er ook nog bekenden wonen, zie ik die ook nog eens.. (ja die kunnen het ook doorsturen maar dit is toch veel leuker...!)

OS4.0 heb ik al op mn 3GS staan dus wat dat betreft niet heel veel nieuws en dat tentamen wordt toch al redelijk kansloos dusja.. ;-)

Had ook kunnen wachten en hem in de USA halen, vertrek 6 juli.. Achja volgende week donderdag is sneller, can't wait :)
hoe wou je hem in de USA halen? dat is niet mogelijk als buitenlander..

Ik lees nu trouwens dit bericht op iphoneclub:

"heb net even rondgebeld en zelf afhalen in frankrijk EN engeland zal NIET mogelijk zijn voor buitenlanders.
ze hanteren dezelfde regels als amerika: je moet kunnen bewijzen dat daar woont anders geen iphone!
kkkkkuuuuuuuuuuuuuuut, had er al 2 gereserveerd in parijs en 2 in londen! f#ck this!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:44:
[...]

Londen is een uurtje met het vliegtuig. Nog goedkoper dan Thalys ook.

En ach, een dagje Londen is ook geen straf :P
Niet naar LCY neem ik aan, want anders kom je kwa kosten nog bedrogen uit denk ik.
bbouws schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:45:
[...]

"heb net even rondgebeld en zelf afhalen in frankrijk EN engeland zal NIET mogelijk zijn voor buitenlanders.
ze hanteren dezelfde regels als amerika: je moet kunnen bewijzen dat daar woont anders geen iphone!
kkkkkuuuuuuuuuuuuuuut, had er al 2 gereserveerd in parijs en 2 in londen! f#ck this!"
Euh, dat is volgens mij niet een regel die ze iig in Frankrijk legaal mogen hanteren.

[ Voor 49% gewijzigd door CyBeR op 15-06-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Ik zie nergens de optie afhalen.. Moet gewoon adres invullen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Hoedje schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:44:
Het lijkt me als je ervoor wilt reizen, dat je beter naar Engeland kan gaan. Daar is de iPhone iets goedkoper en de 32GB nog te reserveren. Daarnaast kun je goedkoop vliegen (100 - 150 euro) en is je reistijd nog korter ook. Dat lijkt me een makkelijke keus :P
Mwoah je moet ook nog naar Schiphol, daar inchecken, wachten, dan vliegen, vliegtuig uit, trein naar centrum pakken etc etc. En voor 150 EUR pp ben ik met de auto toch goedkoper uit hoor? Auto verbruikt niet voor 300-600 EUR aan benzine..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb een reservering in Parijs en Liverpool. Laatste is met de hoop dat een bekende die op kan/wil halen. Parijs is als ik zelf zo gek ben om hem ergens te halen. Ik verklaar mijzelf voor gek als ik voor een telefoon heen en weer ga naar Parijs en een vrije dag daar voor opoffer.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
bbouws schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:45:
[...]

EU = vrij verkeer van goederen enzo, lijkt me sterk.

In de USA kun je volgens mij tegenwoordig wel gewoon lost een iPhone kopen, niet 100% zeker maar dacht dat dat was aangepast. En anders via Craigslist, met mijn 3GS ook gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CyBeR schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:45:
[...]

Niet naar LCY neem ik aan, want anders kom je kwa kosten nog bedrogen uit denk ik.
Stansted. 2 tientjes met de trein naar Londen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Arghh.. zit echte te twifjelen om er toch een te reserveren en dan ook maar een daggie Parijs te doen :p Londen gaat me te ver, vliegtuig enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
CyBeR schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:43:
[...]

Ja, en dan met een T-Mobile abo van 2 jaar en een SIM-lock zeker :r Nee dank je.
nergens voor nodig, zoek internet naar eens af, mijn vriendin heeft ook haar iphone van deze site besteld binnen 4 dagen binnen, goeie service en afhandeling

http://www.phoneshop.nl/iphone4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:49:
[...]

Stansted. 2 tientjes met de trein naar Londen.
Daar zit je zelfs op een ticket van €100 al boven mijn €108 ;)
LaZZ schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:48:
[...]

In de USA kun je volgens mij tegenwoordig wel gewoon lost een iPhone kopen, niet 100% zeker maar dacht dat dat was aangepast. En anders via Craigslist, met mijn 3GS ook gedaan..
Ja, maar niet zonder SIM-lock.

[ Voor 41% gewijzigd door CyBeR op 15-06-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CyBeR schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:53:
[...]

Ok ok :P

Easybus is goedkoper en tickets zijn iets van 125 ofzo.

Wordt een leuk dagje!

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 15-06-2010 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:29
Vergeet ook niet dat je met het vliegtuig dus in een bomvolle trein moet zitten, vervolgens de metro moet pakken en dan pas op Regent Street staat. Om over een de tijd die dat allemaal kost nog maar niet te spreken.

Nee, Parijs is de place to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
CyBeR schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:53:
[...]

[...]

Ja, maar niet zonder SIM-lock.
Nee klopt maar verwacht relatief snel een unlock..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost.van.donge
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-03 20:56
Zelf heb ik familie in Engeland wonen en ben dus van plan er daar eentje te bestellen voor mezelf.
Verder nog een extra 16GB zwart voor de verkoop, dus als er iemand geinteresseerd is, dan PM me maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Nou ik heb er 1 gereserveerd in Parijs, weet nog niet zeker of ik hem ga halen maar er ligt er in ieder geval eentje voor me klaar.. :)

Anderen die gereserveerd hebben, gewoon je NL Apple ID gebruikt toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Moet je wel je PM functie aanzetten :D

Edit: Nou ik weet het niet hoor.. Ik kan wel bestellen, maar ik moet perse een adres opgeven en mijn CreditCard gaat gelijk gecharged worden. Beetje eng, straks krijgt iemand daar een iPhone van mij :D

[ Voor 85% gewijzigd door Executor16 op 15-06-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
bbouws schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:09:
Nou ik heb er 1 gereserveerd in Parijs, weet nog niet zeker of ik hem ga halen maar er ligt er in ieder geval eentje voor me klaar.. :)

Anderen die gereserveerd hebben, gewoon je NL Apple ID gebruikt toch ?
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost.van.donge
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-03 20:56
Executor16 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:09:
[...]

Moet je wel je PM functie aanzetten :D
Je kunt me emailen nu ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyke87
Zojuist ook de bevestigingsmail gehad van de reservering. Alleen dat bericht van iphoneclub houd me een beetje tegen, je zal maar 800 km voor niks rijden. Aan de andere kant lees ik hier over het vrije verkeer van goederen. Dus twijfel een beetje...

ps. ik lees dat je je Apple ID nodig hebt bij de reservering. Moet je daarvan nog een bewijsje oid hebben of is iets zeggen als: mijn ID = .....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
carfreak02 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:58:
Vergeet ook niet dat je met het vliegtuig dus in een bomvolle trein moet zitten, vervolgens de metro moet pakken en dan pas op Regent Street staat. Om over een de tijd die dat allemaal kost nog maar niet te spreken.

Nee, Parijs is de place to be.
Parijs had geen 32GB, meer, dus dat was geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Zit ik net de bevestiging van apple te lezen en tot mijn verbazing zie ik het volgende:

Articles réservés :
1
iPhone 4 32 Go - Blanc

Blijkbaar zijn er dus wel witte verkrijgbaar.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
[iPhone] Levertijden

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.