Heb zojuist mijn iPad ontvangen van redcoon.sterker nog dit typ ik vanuit mijn iPad.wat een top apperaat O.o
Wow ik was echt net op tijd ! Ze zijn nu allemaal uitverkocht in Frankrijk
En dat heeft betrekking op het importeren van een iPhone omdat?
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
En dit heeft te maken met het importeren van iPhones omdat?amaterasu schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:18:
Heb zojuist mijn iPad ontvangen van redcoon.sterker nog dit typ ik vanuit mijn iPad.wat een top apperaat O.o
edit: lol
Ik kan nog zwart 16GB aanclicken hoor. Maar 4x €629 wordt wat aan de hoge kant voor m'n ccbbouws schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:20:
Wow ik was echt net op tijd ! Ze zijn nu allemaal uitverkocht in Frankrijk
Straks ook maar 's uitzoeken of Vodafone al Micro-SIMs levert of dat ik er een mes bij moet halen...
[ Voor 15% gewijzigd door CyBeR op 15-06-2010 14:25 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Volgens mij gebruik ik een andere site ofzo.. ik heb ook niks van CC gegevens in moeten vullen.. paar klikken en hij was gereserveerd..
ik gebruik deze site: http://www.apple.com/fr/iphone/pre-order/
ik gebruik deze site: http://www.apple.com/fr/iphone/pre-order/
Alleen die spatiebalk blijft lastig hèamaterasu schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:18:
there's no tweak without the tweaker
Ik probeerde gewoon via de Apple Store FR te reserveren, dan moet je dus echt inloggen, adres opgeven, gelijk betalen met je CC etc.. Die link hierboven met pre-order heb ik nergens gezien
Ja dat vraagpunt staat bij mij ook nog open. Zondag even langs de vodafone winkel.CyBeR schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:23:
[...]
Straks ook maar 's uitzoeken of Vodafone al Micro-SIMs levert of dat ik er een mes bij moet halen...
Ongeacht dat ben je nu te laat want ze zijn nu allemaal uitgereserveerd. Als je zin hebt in een dagje Parijs met mogelijk geen iPhone kun je alsnog gaan, de reserveringen worden tot het eind van de middag bijgehouden en ik heb online al aardig wat reserveringen gezien die niet opgehaald gaan worden.Executor16 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:30:
Ik probeerde gewoon via de Apple Store FR te reserveren, dan moet je dus echt inloggen, adres opgeven, gelijk betalen met je CC etc.. Die link hierboven met pre-order heb ik nergens gezien
Dat vroeg ik me ook af dus net mijn vriendin even langs gestuurt. Antwoord was 'nee, nog niet, maar ze werken er wel aan' Weten nog niet wanneer ze ze krijgen.CyBeR schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:23:
[...]
Voor mij is het dus nog even wachten, geen witte te preorderen en geen werkende simkaart voor te krijgen....
Simkaart is zelf wel bij te knippen, maar in Frankrijk zijn inmiddels alle versies inderdaad niet meer te reserveren.
edit: 500ste post
edit: 500ste post

[ Voor 13% gewijzigd door VeeGee op 15-06-2010 14:49 ]
Ik denk dat die persoon die van iPhoneclub.nl heeft gebeld gewoon een muts aan de telefoon heeft gehad die dacht dat je hem met abonnement oid koopt. Prepaid telefoon weigeren te verkopen ivm Nederlandse nationaliteit is gewoon wettelijk niet toegestaan..
EDIT: Kan iemand van hier niet even via Skype oid naar de store bellen en vragen hoe het zit met het afhalen van een PREPAID iPhone 4? Mijn OS4.0 Beta3 is net verlopen en geen Macbook bij de hand om dat nu te fixen met een update naar de GM
EDIT: Kan iemand van hier niet even via Skype oid naar de store bellen en vragen hoe het zit met het afhalen van een PREPAID iPhone 4? Mijn OS4.0 Beta3 is net verlopen en geen Macbook bij de hand om dat nu te fixen met een update naar de GM
[ Voor 32% gewijzigd door LaZZ op 15-06-2010 14:50 ]
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Ja micro-sim wordt nog lastig, zojuist KPN aan de lijn gehad: komt binnenkort, kan een week zijn kan een maand zijn.
Dan maar knippen ben ik bang.
Dan maar knippen ben ik bang.
Ik ga ook gewoon knippen, wat is nou het daadwerkelijke voordeel van een echte micro-sim ? betere beveiliging en meer opslag.. Geef ik geen fuck om
Nou ja knippen is zo onomkeerbaar als 't mis gaatbbouws schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:58:
Ik ga ook gewoon knippen, wat is nou het daadwerkelijke voordeel van een echte micro-sim ? betere beveiliging en meer opslag.. Geef ik geen fuck om
Nu vast extra simkaartje bestellen
Of oefenen met een prepaid sim
Ik heb nog een AT&T sim liggen van mn iPhone 2G.. daar oefen ik wel mee
Zoveel kan er niet misgaan met een beetje plastic afknippen.CyBeR schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:00:
[...]
Nou ja knippen is zo onomkeerbaar als 't mis gaat
En anders loop je even naar de Vodafone-winkel voor een vervangende sim, dat is eenmalig gratis.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Weer een nieuwe losse leverancier gevonden: iPhone4hoes.nl... 16GB kost 999,- hahahaha pannekoeken!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik kijk af en toe op MP voor iPad's, maar zelfs nu ze gewoon in DLD voor 499 te halen zijn, proberen lui er nog 700 voor te vangen.CLB schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:46:
Weer een nieuwe losse leverancier gevonden: iPhone4hoes.nl... 16GB kost 999,- hahahaha pannekoeken!
Achja...
de iPhone 4 is nu al niet meer te preorderen in DE?

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
deze 2 topics lopen erg doorelkaar atm
Daar is dat al besproken
deze 2 topics lopen erg doorelkaar atm
Hier nog mensen die van plan zijn samen te reizen?
Ik zoek nog vervoer naar parijs. max 50 euro.
Vond dit trouwens op UK-site:
http://www.apple.com/uk/retail/iphone/
Staat niks over dat je iets van legitimatie moet hebben bij een sim-free telefoon.
Alleen bij het afsluiten van een prepaid of abbo moet je je kunnen identificeren.
Ik zoek nog vervoer naar parijs. max 50 euro.
Vond dit trouwens op UK-site:
http://www.apple.com/uk/retail/iphone/
Staat niks over dat je iets van legitimatie moet hebben bij een sim-free telefoon.
Alleen bij het afsluiten van een prepaid of abbo moet je je kunnen identificeren.
Misschien moeten ze het in dat topic niet over importeren gaan hebben dan418O2 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:15:
deze 2 topics lopen erg doorelkaar atmDaar is dat al besproken
die urlCLB schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:46:

Zie door de vele iPhone topics echt het bos niet meer418O2 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:15:
deze 2 topics lopen erg doorelkaar atmDaar is dat al besproken
Lees wel overal dat je een adres moet hebben in het land waar je hem besteld hebt.
Mocht er iemand een geldig adres in het buitenland nodig hebben dan kan ik je helpen aan adressen in Engeland, Frankrijk of Duitsland Ken via mijn zakelijke contacten een hoop mensen in die landen. Enige wat ik daarvoor wil hebben is een iPhone 4 preorder slot. Telefoon betaal ik uiteraard zelf
Iemand?
Klopt het dat in de UK de 16GB zwart nog wel te krijgen is? Kan die nog overal preorderen!
Ligt eraan in welke shop je de iphone wil halen. Volgens mij kan je zelfs het 32gb exemplaar ook nog wel krijgen.Tekn0z schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:27:
Klopt het dat in de UK de 16GB zwart nog wel te krijgen is? Kan die nog overal preorderen!
Klik me helemaal ziek, maar elke shop in de lijst heeft nog een 16GB liggen. Rest niet meer. Nu kan ik de telefoon door een collega in the UK op laten halen. Kan ie die mooi versturen naar NLjaspermeul schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:30:
[...]
Ligt eraan in welke shop je de iphone wil halen. Volgens mij kan je zelfs het 32gb exemplaar ook nog wel krijgen.
edit: door een overbelaste server kom ik niet verder dan "try again" En nu is alles uitverkocht. Zucht!
[ Voor 11% gewijzigd door Ibidem op 15-06-2010 16:35 ]
999 euro? 849 hier hoorCLB schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:46:
Microsim wordt wel een uitdaging ja, maar moet niet al te moeilijk zijn lijkt me. Wat ik me overigens ook afvraag is hoe groot de vraag is, behalve toeristen.
[ Voor 10% gewijzigd door carfreak02 op 15-06-2010 16:51 ]
Als je de kleine lettertjes van de reservering leest staat er dat het geen garantie is voor een toestel. Je zal er dus vroeg bij moeten zijn.
Ik heb alvast een microsim-adapter besteld (ok 5 stuks, kom ik vast wel vanaf) om je verknipte sim of originele microsim in een ander toestel te kunnen gebruiken.
Ik heb alvast een microsim-adapter besteld (ok 5 stuks, kom ik vast wel vanaf) om je verknipte sim of originele microsim in een ander toestel te kunnen gebruiken.
[ Voor 37% gewijzigd door Shiver23 op 15-06-2010 16:55 ]
PSN: Shiver23
Ja dat lees ik ook net. Die reservering is dus gewoon bullshit. Want dat is compleet het tegenovergestelde van ze gewoon verkopen aan de eerste die binnenkomt.Als je de kleine lettertjes van de reservering leest staat er dat het geen garantie is voor een toestel. Je zal er dus vroeg bij moeten zijn.
Ik snap niet waarom ze dan laten reserveren als het gewoon niks doet
Ze houden zich heus wel aan de reserveringen, die kleine lettertjes staan er voor het geval er iets mis gaat met een levering en ze er minder krijgen dan eigenlijk de bedoeling was. Ze zullen heus geen iPhones verkopen aan mensen zonder reservering..
Ik hoop het... Toch ff kijken of we niet eerder kunnen vliegen zodat we er om 8:00 bij de opening kunnen zijn
Ik rij om 6 uur aan, sta ik rond 10 uur wel bij de winkel, neem aan dat dat op tijd is..
Stond 100% zeker weten 999,- , zal 't straks veranderen in de TS!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
hoe zit t met de garantie op de iPhone wanneer je hem in het buitenland koopt?
geldt de wereldwijde garantie ook voor iPhones of alleen voor macbooks etc?
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Tien seconden geleden nog eentje kunnen bestellen in Parijs. Dat wordt toch een ritje naar daar. Ik kan zelf rijden, sta altijd open voor carpooling tegen een lichte vergoeding :-)
Life is simple, make choices, don't look back...
Producten gekocht in de Apple Store heb je volgens mij gewoon garantie bij elke Apple Store of Apple Premium Reseller.Licko schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:30:
hoe zit t met de garantie op de iPhone wanneer je hem in het buitenland koopt?
Behalve iPhones
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ik heb net even gebeld met de Apple Store in Londen.
Het is geen probleem om de iPhone te kopen zonder een adres in de UK.
Verder is de iPhone gewoon gereserveerd en als je 's middags komt ligt hij gewoon nog voor je klaar.
Persoon aan de telefoon klonk alsof hij deze vragen de hele dag al had beantwoord, nogal
Het is geen probleem om de iPhone te kopen zonder een adres in de UK.
Verder is de iPhone gewoon gereserveerd en als je 's middags komt ligt hij gewoon nog voor je klaar.
Persoon aan de telefoon klonk alsof hij deze vragen de hele dag al had beantwoord, nogal

Garantie claimen indien je dat wilt misschien...
Dat vroeg ik nietCLB schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:46:
Garantie claimen indien je dat wilt misschien...
Ik koop een simlockvrij toestel in een Apple Store, dan verwacht ik ook worldwide coverage. Zeker als ik bijvoorbeeld AppleCare aanschaf voor de iPhone.
Kan er verder niks over vinden overigens, al is de situatie van het simlockvrije toestel uit de apple store nieuw natuurlijk.
[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 15-06-2010 17:52 ]
Dan verwacht je 't maar, krijgen is een heel ander verhaal =)
Mijn vrouw gaat binnenkort naar Houston voor werk. Zou ze daar een iphone kunnen scoren? Ze komt de 24e weer terug.
Met een simlock en als ze geluk heeft bij 'n toko die ze los verkoopt, oftewel nihil..
US = simlock..Jpjedi schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:59:
Mijn vrouw gaat binnenkort naar Houston voor werk. Zou ze daar een iphone kunnen scoren? Ze komt de 24e weer terug.
Je kunt nu weer wel iPhone 4 reserveren?!? Heb er nog eentje extra gereserveerd..
Hmmm ok das waar ook.
Ik heb er nu maar 2 besteld bij de Apple webshop in de UK. Mijn creditcard werd gewoon geaccepteerd en ze worden afgeleverd bij mijn Collega`s in Chester.
Orderbevestiging is binnen voor 24 juni
[ Voor 6% gewijzigd door Jpjedi op 15-06-2010 18:24 ]
Ik heb met mijn Nederlandse Apple ID een 16gb zwart gereserveerd.. en nu net zag ik dat reserveren weer mogelijk is in de FR Apple store dus nog ff een 32gb zwart gereserveerd met mijn US Apple ID..
Maar nu zie ik bij de bevestiging van reservering staan : iPhone 4 32 Go - Blanc
Meer die dit hebben ?
Maar nu zie ik bij de bevestiging van reservering staan : iPhone 4 32 Go - Blanc
Meer die dit hebben ?
Ik kan zowel op de Franse als op de Engelse site gewoon de zwarte iPhones pre-orderen: 16GB en 32GB..!
Op de Duitse site staan ze ook, maar daar kan ik maar kiezen uit slechts 3 winkels?
Op de Duitse site staan ze ook, maar daar kan ik maar kiezen uit slechts 3 winkels?
[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 15-06-2010 19:14 ]
Ja ik zie het.. net dus een zwarte 32gb gereserveerd maar ze geven aan dat ik een witte heb gereserveerd.. erg apart.. ik wil namelijk een zwarte
Witte wordt 'm denk niet, die zijn nergens te pre-orderen, waarom er 'blanc' staat.. ja dat is gek =)
Zal wel een foutje zijn. En mocht je toch een witte in je handen gedrukt krijgen: daar kom je zo vanaf hoor
haha ja ongetwijfeld
Ik twijfel nog over 1 ding : kan je nou wel of niet als buitenlander een losse simlockvrije iphone 4 kopen daar ?
Ze hebben namelijk wel het recht om eigen inwoners voorrang te geven boven buitenlanders.. hoe komen we hier achter? zou toch beetje jammer zijn als we straks allemaal voor niks naar Parijs zijn geweest
(hoewel het natuurlijk wel een prachtige stad is)
Ik twijfel nog over 1 ding : kan je nou wel of niet als buitenlander een losse simlockvrije iphone 4 kopen daar ?
Ze hebben namelijk wel het recht om eigen inwoners voorrang te geven boven buitenlanders.. hoe komen we hier achter? zou toch beetje jammer zijn als we straks allemaal voor niks naar Parijs zijn geweest
Zojuist dan maar via ebay een iPhone 4 16 GB zwart gescored uit de UK. Gegarandeerde levering uiterlijk 26 mei juni (wat gaat de tijd snel
). Prijs inc. verzending, 709e. Scheelt in ieder geval een wachtrij, een vliegticket, benzine of iets anders.

[ Voor 8% gewijzigd door vistu op 15-06-2010 19:31 ]
Wordt nog druk met Nederlanders daar in Parijs... Ik was vanmiddag voor de 1e ronde net te laat maar ik kon rond 17h weer reserveren voor de 16GB en 32GB. Ik heb 2x 16GB zwart gereserveerd en ga die volgende week met een collega ophalen!
Ik zie niet op welke basis ze dat recht zouden hebben. Dat is gewoon discriminatie op basis van afkomst en volgens mij is dat toch echt iets dat niet zomaar mag in Europa (en al zeker niet bij Europeanen.)bbouws schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:12:
Ze hebben namelijk wel het recht om eigen inwoners voorrang te geven boven buitenlanders.. hoe komen we hier achter? zou toch beetje jammer zijn als we straks allemaal voor niks naar Parijs zijn geweest(hoewel het natuurlijk wel een prachtige stad is)
26 juni bedoel je denk ik.vistu schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:24:
Zojuist dan maar via ebay een iPhone 4 16 GB zwart gescored uit de UK. Gegarandeerde levering uiterlijk 26 mei. Prijs inc. verzending, 709e. Scheelt in ieder geval een wachtrij, een vliegticket, benzine of iets anders.
Ja, inderdaad, heb hem helaas nog niet liggen
Precies, en bovendien als bewoner van de EU heb je overal dezelfde rechten. Als EU inwoner heb je geen verblijfsvergunning nodig of wat dan ook. Jouw ID is gewoon je passport, met je passport is het mogelijk om een woning te kopen/huren. Dus als ze moelijk doen zoek je gewoon een adres op in parijs en geef je die op als thuis adres.CyBeR schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:28:
[...]
Ik zie niet op welke basis ze dat recht zouden hebben. Dat is gewoon discriminatie op basis van afkomst en volgens mij is dat toch echt iets dat niet zomaar mag in Europa (en al zeker niet bij Europeanen.)
Ja, de 16gb waren er 4 van, die zijn nu weg, hij heeft nog wel 4 stuks van de 32 gb versie (http://cgi.ebay.nl/Apple-...dZViewItem#ht_4881wt_1213)GoEV6 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:31:
[...]
heb je een url van de aanbieder, of was er maar 1 exemplaar beschikbaar?
Dank, hoop geld € 806,-. Wacht nog even tot er meer bekend is over het kopen van de Iphone in de Nederlandse Apple webshop. Wil eigenlijk de witte 16gb versie.vistu schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:34:
[...]
Ja, de 16gb waren er 4 van, die zijn nu weg, hij heeft nog wel 4 stuks van de 32 gb versie (http://cgi.ebay.nl/Apple-...dZViewItem#ht_4881wt_1213)
Ben toch benieuwd of Apple dat ding hier ook in NL via de website simlockvrij gaat verkopen...
Bedankt ! Dit is nog goedkoper dan naar Frankrijkvistu schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:34:
[...]
Ja, de 16gb waren er 4 van, die zijn nu weg, hij heeft nog wel 4 stuks van de 32 gb versie (http://cgi.ebay.nl/Apple-...dZViewItem#ht_4881wt_1213)
Had ik dus ook, voor die 80 euro die ik nu boven de apple shop prijs betaal, hoef ik niet in de rij te staan en niet een pokke eind te rijden.bbouws schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:46:
[...]
Bedankt ! Dit is nog goedkoper dan naar FrankrijkDaar is de 32gb 730 euro en daar komt dan nog eens ongeveer 150 euro bij aan benzine + tol.. Dit is zeker 50 euro goedkoper en ik ben er geen hele dag voor kwijt
Geen probleem, heb je twitter oid? Zou graag horen wanneer je 'm binnenhebt (ik ben heeel slecht in wachten, met de iPad had ik hetzelfde
Iemand ervaringen met Duitsland en pre-orders?
[ Voor 52% gewijzigd door CLB op 15-06-2010 19:49 ]
Ik heb geen twitter, ik wil je wel op de hoogte houden (en andersom) via PM hier of MSN ofzo ..? ik ben minstens net zo ongeduldig als jou hahavistu schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:48:
[...]
Had ik dus ook, voor die 80 euro die ik nu boven de apple shop prijs betaal, hoef ik niet in de rij te staan en niet een pokke eind te rijden.
Geen probleem, heb je twitter oid? Zou graag horen wanneer je 'm binnenhebt (ik ben heeel slecht in wachten, met de iPad had ik hetzelfde). Volg me anders @ sjoerdhuininga [/ot]
In Dld worden ze niet zonder abo verkocht toch? Of iig niet zonder simlock.
Er staat toch bij: UK only? Dus hij verzendt niet naar Nederland.
.
@CLB volgens mij is ie in Duitsland niet zonder simlock te krijgen?bbouws schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:51:
[...]
Ik heb geen twitter, ik wil je wel op de hoogte houden (en andersom) via PM hier of MSN ofzo ..? ik ben minstens net zo ongeduldig als jou haha
Klopt, maar bij het onderdeel 'vragen' bij de ad van de 16 gb gaf ie aan wel naar Europa te verzenden. Alleen bepaalde landen in Afrika doet ie niet. Hier was de ad te vinden (http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...SA:NL:1123#ht_4881wt_1213). Trusted seller en paypal bescherming, moet wel goedkomen lijkt me zo.ruyckske schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:52:
Er staat toch bij: UK only? Dus hij verzendt niet naar Nederland.
[ Voor 43% gewijzigd door vistu op 15-06-2010 20:18 . Reden: msn adres is voor niemand interessant :) ]
Oke heb je toegevoegd op MSN 
Zojuist besteld en betaald, 32gb zwart..
Ik lees nu alleen : Genuine Buyers Only Please. NO BUYERS WITH A FEEDBACK SCORE OF 5 OR LESS.
Ik heb pas 1x iets op eBay gekocht, dit is geen probleem hoop ik ? Heb gewoon betaald..
Ik lees nu alleen : Genuine Buyers Only Please. NO BUYERS WITH A FEEDBACK SCORE OF 5 OR LESS.
Ik heb pas 1x iets op eBay gekocht, dit is geen probleem hoop ik ? Heb gewoon betaald..
Dan heb je dus geen feedback van 5 of hoger...
Geen probleem als het goed is, maar neem in ieder geval direct contact met hem op en leg de situatie uit.bbouws schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:13:
Oke heb je toegevoegd op MSN
Zal ik even doen..vistu schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:18:
[...]
Geen probleem als het goed is, maar neem in ieder geval direct contact met hem op en leg de situatie uit.
Waar kan ik trouwens mijn feedback zien? ben aan t zoeken maar kan t niet vinden
iPad 16 GB WIFI is gewoon te koop in NLCLB schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:49:
Iemand ervaringen met Duitsland en pre-orders?
629 euro verzenden 1.95 euro
zie www.disney.com
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2010 23:47 ]

Verwijderd
Ik heb 3 iphones laten besteld via familie in frankrijk, twee 32gb zwart waarvan 1 voor mezelf en een 16gb zwart. Waarschijnlijk kunnen zij ervoor zorgen dat ze tva terug krijgen, want ze runnen een supermarkt. wat een luxe he familie in frankrijk
Hmm ik heb vanmiddag via de pre-order site die ik in dit topic had gevonden een 2tal Iphone 16GB zwart gereserveerd bij de apple store in Parijs. Echter heb ik tot nu toe nog steeds geen bevestigings mail gehad terwijl een vriend van me die echt minuten later al had. Als ik nog een keer probeer te reserveren krijg ik echter wel 'u heeft maximaal aantal reserveringen al bereikt' , kan iemand me vertellen of ik ergens in order history ofzo die preorder kan checken zodat ik weet of hij goed is doorgekomen?
Of is er hier toevallig iemand die de Franse taal goed genoeg beheerst om een kort mailtje/berichtje voor me op te stellen met de vraag of de winkel mijn reservering kan bevestigen?
Of is er hier toevallig iemand die de Franse taal goed genoeg beheerst om een kort mailtje/berichtje voor me op te stellen met de vraag of de winkel mijn reservering kan bevestigen?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Het antwoord dat ik kreeg bij de Vodafone winkel toen ik vroeg of ze al Micro-SIMs hadden was "Wat?" en na uitleg "Oh voor de iPad bedoel je? Nee die knip ik zelf.."
Kan je niet een extra 32GB Zwart bijbestellen? Ik wordt er gek van dat ik atm geen iPhone heb (Heb de mijne pas verkocht omdat ik voor de 4 wil gaan), en op België wachten lijkt nog eeuwen te duren. Gezien Frankrijk ze ook simlock vrij heeft.... Of verkoop je de andere 32GB, want dan heb je hier al een koper? Laat me even iets weten via de PMVerwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:06:
Ik heb 3 iphones laten besteld via familie in frankrijk, twee 32gb zwart waarvan 1 voor mezelf en een 16gb zwart. Waarschijnlijk kunnen zij ervoor zorgen dat ze tva terug krijgen, want ze runnen een supermarkt. wat een luxe he familie in frankrijk
Canada is ook simlock vrij!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
hier nog een geinterreseerdeVerwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:06:
You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.
Las het ook op gizmodo. Yanks balen..Rivanov schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 08:14:
Yanks balen? Die kunnen nu ook envoudig aan simlockvrije iphones komen juist, zonder dat ze helemaal uit europa hoeven komen
Dat staat in het artikel. Gevoel van: heel de wereld behalve US.Bosmonster schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 08:32:
[...]
Yanks balen? Die kunnen nu ook envoudig aan simlockvrije iphones komen juist, zonder dat ze helemaal uit europa hoeven komen
Waar lees je dat?Rivanov schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 08:14:
gaat iemand toevallig, met een kleine beetje opzet naar canada op een iphone te halen ???

Die is er ook pas in juli hoor. Kun je net zo goed naar België gaan.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Nog meer mensen die de iPhone 4 uit Engeland (Londen Regent Street) gaan halen op de dag van de lancering, 24 juni? Misschien even wat afspreken op Schiphol?
Vlieg met Easyjet voor nog geen 100 euro naar Stansted.
Is 100 euro niet een beetje veel voor een tripje london?Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:00:
Nog meer mensen die de iPhone 4 uit Engeland (Londen Regent Street) gaan halen op de dag van de lancering, 24 juni? Misschien even wat afspreken op Schiphol?
Ben ook benieuwd naar de iPhone 4 alleen weet ik niet of ik hem bestel vanuit engeland.
[ Voor 10% gewijzigd door Relief2009 op 16-06-2010 11:49 ]
en duitsland dan??? is dat niet veel richter? of duurt het daar nog langer?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.