Die heeft een simlock...
[ Voor 9% gewijzigd door EWK op 16-06-2010 11:55 ]
Hoi!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 9% gewijzigd door EWK op 16-06-2010 11:55 ]
Hoi!
Probeer je nou betere opties te vinden binnen de vijf plaatsen waar de iPhone 4 op de 24e uit komt (VS, Engeland, Frankrijk. Duitsland, Japan) dan wij al gevonden hebben?__Kevind__ schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:54:
en duitsland dan??? is dat niet veel richter? of duurt het daar nog langer?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik ga woensdagavond al.Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:00:
Nog meer mensen die de iPhone 4 uit Engeland (Londen Regent Street) gaan halen op de dag van de lancering, 24 juni? Misschien even wat afspreken op Schiphol?
Vlieg met Easyjet voor nog geen 100 euro naar Stansted.
Verwijderd
Naja Parijs is 200 euro met de Thalys, ik koop 4 iPhones in Londen dus verdeel m'n reiskosten over de andere telefoons, het mooie is ik heb ze al doorverkocht ook! Dus m'n tripje Londen haal ik er wel uit!Relief2009 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:48:
[...]
Is 100 euro niet een beetje veel voor een tripje london?
Ben ook benieuwd naar de iPhone 4 alleen weet ik niet of ik hem bestel vanuit engeland.
het is een vraag in het algemeen aan gezien ik het niet heb zien staan of er overheen heb gelezen.CyBeR schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:57:
[...]
Probeer je nou betere opties te vinden binnen de vijf plaatsen waar de iPhone 4 op de 24e uit komt (VS, Engeland, Frankrijk. Duitsland, Japan) dan wij al gevonden hebben?
You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Hoedje op 16-06-2010 12:42 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Yeah. Wil er voor openingstijd zijn. Ben ook wel benieuwd naar die rij met gekken (Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:22:
[...]
Oke, ik donderdagochtend. Waar ga je je iPhone halen, Regent Street?
Ah ok ik had hem bij de Franse apple site gereserveerd en daar begreep ik werkelijk geen woord van alles wat er stond vandaar.. Hmm dan heb ik wel een probleem ik heb 24 juli verplichtingen betrekkende het WK en daarna ben ik een weekend weg. Dan wordt het dus gokken op zoveel voorraad bij die Apple store dat er 1 Juli nog, of weer, zwarte 16gb Iphone 4g's liggen. Die kans is klein ben ik bang?Eppo © schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:04:
Volgens Apple:
*** If you do not collect your iPhone on the specified date, your reservation will be cancelled and the iPhone will be returned to stock.
Dus als je de iPhone niet komt ophalen, dan wordt deze de volgende dag al weer verkocht.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Zou dat echt pas de volgende dag zijn of al vanaf 12:00 uur s'middags?Eppo © schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:04:
Volgens Apple:
*** If you do not collect your iPhone on the specified date, your reservation will be cancelled and the iPhone will be returned to stock.
Dus als je de iPhone niet komt ophalen, dan wordt deze de volgende dag al weer verkocht.
Nothing to see here
Ik heb de Apple Store op Regent Street gebeld en daar werd gezegd dat hij er 's middags nog gewoon zou liggen. De winkel is tot 21:00 open. Op verschillende sites zie ik andere geruchten en dat "first come first serve" vind ik ook een beetje verdacht.itsme schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:18:
[...]
Zou dat echt pas de volgende dag zijn of al vanaf 12:00 uur s'middags?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
PSN: Shiver23
Verwijderd
Credit Card en NL Pin gaat zeker werken. Cash durf ik niet met zekerheid te zeggen, voorgaande releases van Apple moest er namelijk ook altijd met 'plastic' worden afgerekend.Eppo © schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:30:
Weet iemand trouwens hoe je kan betalen in de Engelse Apple store? Is het alleen mogelijk met credit cards, of kunnen nederlandse pinpassen ook gewoon worden gebruikt? En contant, is dat ook nog mogelijk?
Ik kon vorige week in iig Regent Street pinnen en contant betalen, maar weet niet of dat met de nieuwe iPhone ook kan.Eppo © schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:30:
Weet iemand trouwens hoe je kan betalen in de Engelse Apple store? Is het alleen mogelijk met credit cards, of kunnen nederlandse pinpassen ook gewoon worden gebruikt? En contant, is dat ook nog mogelijk?
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Zal wel ja, om dezelfde reden als dat vliegtuigen ook altijd overboekt zijn omdat een bepaald percentage niet (op tijd) op komt dagen..Shiver23 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:24:
Het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ze bijvoorbeeld 80% van alle pre-orders op voorraad hebben, omdat ze niet verwachten dat iedereen die dag zijn pre-order komt halen. Mochten er toch meer mensen komen dan hebben ze via deze zin iig een slag om de arm gehouden als hij toch op is. (wild guess)
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Verwijderd
Zal wel een aardige rij zijn idd. Hoop dat het een beetje opschiet daar zodat je niet al te lang hoeft te wachten.Bosmonster schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:07:
[...]
Yeah. Wil er voor openingstijd zijn. Ben ook wel benieuwd naar die rij met gekken () voor de deur.
Verwijderd
Niet dat ze nog iphones hebben:Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:51:
Ik heb geprobeerd de iPhone 4 te bestellen via de Franse Apple Shop, maar er werd mij gevraagd om een adres op te geven, een Frans adres. En aangezien ik dit niet heb, kan ik dus geen iPhone 4 bestellen.
Klopt dit? Of is er nog een andere mogelijkheid?
Nothing to see here
[ Voor 3% gewijzigd door Eppo © op 16-06-2010 14:22 . Reden: Verkeerde tag gebruikt ]
Verwijderd
Je Apple-ID afgeven waarmee de reservering is geplaatst is voldoende (neem een uitdraai van de bevestiging mail mee), zorg wel dat je met je eigen bankpas/cc afrekent. Ze controleren namelijk of de naam op je bankpas/cc overeenkomt met de naam in je ID(rijbewijs/paspoort)!Eppo © schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:19:
@timbr2, Emile en Lazz: Bedankt voor de info, hoef ik ook geen ponden om te gaan wisselen, pinnen we gewoon de iPhones. Neem voor de zekerheid de CC maar mee, voor het geval dat...
Moet er trouwens nog meer mee worden genomen? Of is het gewoon je email adres geven en klaar ben je? In de email van Apple staat alleen maar wat je mee moet nemen als je een abbo wilt en dat willen we natuurlijk niet.
offtopic:
Hieper-de-piep voor Emile
[ Voor 30% gewijzigd door Shiver23 op 16-06-2010 15:09 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Lulukai op 16-06-2010 15:10 ]
.
Ze leggen geen link naar je Apple-ID? Anders moet ik even kijken wat ik toen de tijd in dat ID heb ingevuld....Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:45:
[...]
Je Apple-ID afgeven waarmee de reservering is geplaatst is voldoende (neem een uitdraai van de bevestiging mail mee), zorg wel dat je met je eigen bankpas/cc afrekent. Ze controleren namelijk of de naam op je bankpas/cc overeenkomt met de naam in je ID(rijbewijs/paspoort)!
[ Voor 8% gewijzigd door Arnold op 16-06-2010 15:14 ]
25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)
Denk dat je dan nog wel even kunt wachten.Nock372 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:26:
Bellen ze net van mobistar naar mij of ze nu een iphone mogen bestellen voor mij of niet.
Ze weten wel nog niet precies hoeveel hij gaat kosten. enkel dat de 16gb in de 600 euro en de 32 in de 700 euro zal zijn.
Levertijd weten ze ook niet...
Heb dan maar gezegd dat een witte 16gb goed is.
Hoi!
Mwoah, wij willen gewoon vroeger zijn dan 't ding eigenlijk in ons eigen land verkocht wordt, en 't ding is nog belachelijk populair ook. Voor 'grijze' import moet je soms een beetje over hebbenruyckske schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:08:
Wat een belachelijk gedoe om een iPhone te mogen kopen. Vooraf reserveren in een ander land, ID verplicht moeten tonen, en dan zou je nog niet eens cash mogen betalen ook. Het zou eens voor een andere telefoon zo streng moeten zijn
Pas op, ik wil ook zo'n iPhone, maar al het gedoe er rond is zo overdreven en belachelijk.
Dat betekent, stam + t .
Verwijderd
Hoe weet je dat ze pas op 2 juli verstuurd wordt? Zeggen ze dat bij betaling?GS2K1 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:14:
Ik heb hem besteld in UK, betaald met creditcard.
Verzendadres in de UK, factuuradres in NL.
Zit bij lading die 2 juli verstuurd gaat worden. Dat is niet zo erg weekje later
Nee, al voordat je gaat bestellen:Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:19:
[...]
Hoe weet je dat ze pas op 2 juli verstuurd wordt? Zeggen ze dat bij betaling?
Verwijderd
sturen ze het nou wel naar nederland?GS2K1 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:14:
Ik heb hem besteld in UK, betaald met creditcard.
Verzendadres in de UK, factuuradres in NL.
Zit bij lading die 2 juli verstuurd gaat worden. Dat is niet zo erg weekje later
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2010 16:43 ]
Verwijderd
Verwijderd
Idd, ik zag 't net nadat ik gepost had. Thanks!Eppo © schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:35:
[...]
Nee, al voordat je gaat bestellen:
http://store.apple.com/uk...ily/iphone?mco=OTY2ODA2OQ
Ships: By July 2nd
Thanks!jaspermeul schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:47:
@apache4u, dan ga je hem inderdaad bestellen en niet reserveren. Reserveren is volgens mij ook niet meer mogelijk..
Dat betekent, stam + t .
Verwijderd
Een uurtje geleden is de leveringstermijn in Frankrijk van 24 juni naar 2 juli gegaanVerwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:29:
hopelijk gaan de bestellingen niet zo hard, kan pas over enkele dagen bestellen. Heb al geregeld dat ik hem vanuit frankrijk hier kan krijgen =)
.
Wat noobje Hogreb bedoelde is denk ik, dat hij hoopt dat veel mensen hem niet op komen halen zodat hij er een kan krijgen.ruyckske schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:30:
[...]
Een uurtje geleden is de leveringstermijn in Frankrijk van 24 juni naar 2 juli gegaan
Hoi!
Verwijderd
Ik denk dat er wel nog een tijdje zal zitten tussen 2 juli en het moment dat je een iPhone uit België kunt halen.Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:44:
Nee, 2 juli mag nog, maar als die datum nog verder opschuift dan heeft het niet echt veel nut meer hem via frankrijk te bestellen. Dan kan ik hem beter in Belgie halen ^_^
.
Dit belooft weinig goeds voor de beschikbaarheid in Europa, buiten de eerste vijf landen. De pre-orders waren in Engeland, maar ook in Frankrijk binnen no-time uitverkocht. In Japan waren er zelfs rijen om de iPhone 4 te preorderenAT&T Suspends iPhone 4 Pre-Ordering After System Collapse
iPhone 4 pre-order sales yesterday were 10-times higher than the first day of pre-ordering for the iPhone 3G S last year. Consumers are clearly excited about iPhone 4, AT&T's more affordable data plans and our early upgrade pricing.
Given this unprecedented demand and our current expectations for our iPhone 4 inventory levels when the device is available June 24, we're suspending pre-ordering today in order to fulfill the orders we've already received.
The availability of additional inventory will determine if we can resume taking pre-orders.
In addition to unprecedented pre-order sales, yesterday there were more than 13 million visits to AT&T's website where customers can check to see if they are eligible to upgrade to a new phone; that number is about 3-times higher than the previous record for eligibility upgrade checks in one day.
We are working hard to bring iPhone 4 to as many of our customers as soon as possible.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ja maar voor Japanners is in de rij staan een soort nationale hobbyHoedje schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 18:02:
Dit belooft weinig goeds voor de beschikbaarheid in Europa, buiten de eerste vijf landen. De pre-orders waren in Engeland, maar ook in Frankrijk binnen no-time uitverkocht. In Japan waren er zelfs rijen om de iPhone 4 te preorderen.
Tot zover verschilde 't heel erg per land. In België waren ze lange tijd compleet niet te krijgen, maar in Italië kon ik er een week later zo drie meekrijgen.De vraag is dus groot. Als de vraag hoger is dan verwacht (waar het wel naar uitziet), dan zal het ook langer duren voordat de iPhone in België enigszins goed te leveren is. En waarschijnlijk ook moeilijker leverbaar zijn in Engeland en Frankrijk, na de release. Misschien stelt Apple zelfs de release in andere landen uit, vanwege de grote vraag.
[ Voor 30% gewijzigd door Hoedje op 16-06-2010 18:42 ]
Zeer waarschijnlijk niet, tot nu toe kun je alleen maar terecht in het land van aanschaf.Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 18:30:
Hoe zit het met de garantie, kan je met je iPhone 4 van bv UK of FR ook terecht in NL?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Er zijn echter 2 grote wijzigingen op dit vlak:Hoedje schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 18:43:
[...]
Zeer waarschijnlijk niet, tot nu toe kun je alleen maar terecht in het land van aanschaf.
Gezien de berichten is deze release niet vergelijkbaar met vorige iPhone releasesals ik tenminste geen tig uur in de rij sta bij de Apple Store, op heoveel uur moet je rekenen kijkend naar vorige releases ?
[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 16-06-2010 19:02 ]
Je bent volgens mij toch nog steeds aan de coulance van Apple overgeleverd. Er is, voor zover ik weet, geen wettelijke bepaling die Apple verplicht om ook buiten het land van aanschaf garantie te verlenen. Dat is ook het standpunt wat Apple heeft ingenomen in de afgelopen twee / drie jaar. Daar is al veel discussie over geweest. Ik wil niet de hele discussie hier herhalen, maar...Bosmonster schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:01:
[...]
Er zijn echter 2 grote wijzigingen op dit vlak:
- Voorheen werden ze door Apple niet zelf simlockvrij verkocht.
- Je kunt voor je losse simlockvrije, bij Apple gekochte toestel ook Apple Care afsluiten
Dit verandert de zaak mijnsinziens behoorlijk.
[ Voor 111% gewijzigd door Riwe89 op 16-06-2010 20:31 ]
Voorzover ik weet zijn er nog geen witte iPhones te koop aangeboden.LordLynx schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 20:08:
Heeft er iemand eigenlijk al een witte iphone ergens kunnen bestellen? Of gaan ze die pas weken (maanden?) later leveren?
.
Verwijderd
Ik heb gekeken, en dat kost €197,-... of zit ik er nou zo ver naast te kijken?carfreak02 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 21:40:
Voor men die met de Thalys naar Parijs wilt volgende week, raad ik aan op tijd te boeken. Inmiddels is het zo dat tickets terug om bijv. 17.25 of 19.25 uitverkocht zijn. Of er moet voor 1e klas betaald worden. Mijn ticket is in ieder geval binnen.
AppleCare komt naar Nederland voor de iPhone 4. Als je AppleCare aanschaft, heb je wereldwijde dekking en garantie.Hoedje schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 18:43:
[...]
Zeer waarschijnlijk niet, tot nu toe kun je alleen maar terecht in het land van aanschaf.
Eerlijk gezegd is het vervelend als we altijd dezelfde vragen moeten beantwoorden. Lees het topic even door en je vindt antwoord.Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 21:39:
Misschien een domme vraag, maar kan je ook de iphone in Engeland bestellen en dat zij hem dan opsturen naar Nederland?
Alvast bedankt voor de moeite
[ Voor 16% gewijzigd door Lulukai op 16-06-2010 22:11 ]
.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hoi!
Verwijderd
Nee, werkt met gewone sim, maar als je een microsim hebt, daar zijn adapters voorCLB schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:17:
Voor zo'n iPhone 4, moet je dan zo'n microsim hebben of werkt een normale ook?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
.
Hij was te laat voor de pre-order.ruyckske schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:34:
Hallo, de vriendin van * CyBeR hier. Hij is net uit het raam gesprongen en ik hoorde hem nog iets schreeuwen over tweakers. Weten zullen soms wat hem bezielde?
Gewoon de vinger in de keel en gaan. God wat een invloed heeft die iPhone op de wereld... Nieuwe ziekte iBolimiabbouws schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:46:
Zijn reserveringen gewoon over te geven zonder problemen ? Je moet je toch legitimeren of je Apple ID geven als je hem komt kopen ?
there's no tweak without the tweaker
Nothing to see here
Ik dacht ik rij gewoon naar een duur hotel, stap uit, geef mn sleutel aan de gast van de valet parking en loop vervolgens wegitsme schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 08:20:
Waar gaan jullie eigenlijk parkeren in Parijs? Er zit een Q-Park bij het Louvre maar die zal vast vol zijn
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
heb je google.nl wel eens gebruikt? zo goed als elke webshop heeft nog gewoon de 3gs te koop staan.Flipm0de schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:09:
Weet dat het hier vooral gaat over de 4. Maar iemand nog een idee waar een simlock vrije 3gs te krijgen is? Zou perfect zijn met het ABWB abbo. Zag dat ze nu met een 8gig versie komen, maar dat is wel erg weinig....
2e hands heb ik liever niet omdat ik het toestel via mn werk kan indien, moet dan wel een bon op naam hebben enzo.
Ehhh overal?Flipm0de schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:09:
Weet dat het hier vooral gaat over de 4. Maar iemand nog een idee waar een simlock vrije 3gs te krijgen is? Zou perfect zijn met het ABWB abbo. Zag dat ze nu met een 8gig versie komen, maar dat is wel erg weinig....
2e hands heb ik liever niet omdat ik het toestel via mn werk kan indien, moet dan wel een bon op naam hebben enzo.
.
nl cc en afleveradres in UK. Geen probleem.ruyckske schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:17:
Er was hier iemand die met een Nederlandse CC had besteld en het liet toekomen op een Frans/UK adres van een vriend. Is deze bestelling volledig gelukt of hebben ze de betaling geannuleerd?
Verwijderd
Verwijderd
Bijna 1000 euro voor een telefoon. Waar gaat dit allemaal heen...Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:35:
Beschikbaarheid: Verwachte uitkomst datum 01 jul 10
Apple iPhone 4 (EU, Black, 16GB)
€ 799,99 (672,26 exc.)
Apple iPhone 4 (EU, Black, 32GB)
€ 979,99 (823,52 exc.)
http://www.expansys.nl/d.aspx?i=200804
http://www.expansys.nl/s.aspx?search=iphone4
Verwijderd
Aanbieden != verkopen. Ik kan ook een website maken waar ik iPhones verkoop voor 65537 euro per stuk, maar dat wil niet zeggen dat ik klanten hebVerwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:12:
Je zou bijna zelf een webwinkel gaan beginnen.
.
http://www.cutmysim.com/twit schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 18:35:
In http://www.ipadplanet.nl/...oude-simkaart-bijknippen/ het filmpje in dat artikel zie je een mooie 'adapter' om dat knippen van een gewone sim naar micro-sim wat minder risicovol te maken. Nu heb ik in dit topic al eens mensen gehoord over adapters de andere kant op, van micro naar 'gewoon'-sim maar zijn deze doorzichtige plakkers of iets soortgelijks ook al ergens te koop voor paar euro?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq