[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste
Acties:
  • 116.976 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPHone 4 importeren en losse koop

Welkom in het iPhone 4 import- en losse koop topic

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over het verkrijgen van de nieuwe iPhone 4.
Momenteel is nog onduidelijk of T-mobile nog steeds de exclusiviteit heeft om de iPhone 4 te gaan verkopen of dat ook andere providers zich hieraan gaan wagen... Enige twee opties die er zijn, zijn dus importeren uit het buitenland of een losse iPhone 4 kopen via een Nederlandse webshop.
Dit topic is bedoeld om ervaringen uit te wisselen bij je aanschaf van een losse iPhone 4.
Waar heb je hem gekocht? Hoe beviel de afhandeling? Wat heb je er uiteindelijk voor betaald?
Kreeg je nog te maken met extra kosten? Hoelang is de garantie die je op de iPhone 4 hebt gekregen?
Is je iPhone 4 simlockvrij of niet? Dus alles wat betreffende je ervaringen qua importeren / losse koop!!

Als je nog op zoek bent naar een simlockvrije iPhone 3G of 3GS ben je hier ook aan het juiste adres!

Inhoudsopgave
In de onderstaande tabellen is te zien waar de iPhone 4 aan wordt aangeboden en voor welke prijs.
Dit kan namelijk verschillen per land / provider. Ook staat erbij vermeld of de iPhone 4 'out of the box' al simlockvrij is of dat men dat zelf moet doen... Uiteraard is het eerst nog maar afwachten of deze iPhones 4 uberhaupt gejailbreakt / geunlocked kunnen worden... Waarschijnlijk een kwestie van tijd...

Een simlockvrije iPhone 4 is te gebruiken met elke simkaart en zodoende met elke provider.
Een voordeel hiervan is dat je de iPhone 4 kunt gebruiken met een goedkoop sim-only abonnement.

LandiPhone 4 16GBiPhone 4 32GBProviderSimlockvrij?
Amerika€ xx€ xxxxx
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/checkbox/check_false.gif
Canada€ xx€ xxxxx
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/checkbox/check_true.gif
Duitsland€ xx€ xxxxx
Engeland£499,00£599,00xxx
Frankrijk€629,00€729,00xxx
Ierland€589,00€689,00xxx
Japan€ xxx,xx€ xxx,xxxxx
xxx

[Wordt uiteraard geupdated als er meer prijzen / info / winkels / landen bijkomen en bekend worden]

Prijzen voor een losse iPhone 4 in Nederland vindt je in onderstaande tabel.
Dit zijn dus de kosten voor 1 losse iPhone 4 exclusief verzendkosten en dergelijke.
Let dus altijd zelf op extra kosten, garantie, simlockvrij, andere aanpassingen van het toestel enzovoort.

WinkeliPhone 4 16GBiPhone 4 32GBSimlockvrij?
2Call€ 899,00€ 949,00
Appelhoes€ 849,00€ xxx
CD-Media€ 860,00€ 960,00
Centralpoint€ 891,31€ 998,41
eXpansys€ 894,99€ 1069,99
GSM-Eindhoven€ 999,00€ xxx,xx
iPhoneServicePoint€ 899,00€ 999,00
Phoneshop€ 889,00€ 989,00
* = simlockvrij gemaakt door bedrijf zelf, dus nieuwe OS-update? Zelf jailbreaken / unlocken!

De discussie bij welke abonnement de iPhone 4 het goedkoopst is, hoeft hier dus niet gevoerd te worden aangezien dit topic gaat over de import en / of de losse koop van de iPhone 4. Wil je over abonnementen, prijzen, prijsvergelijkingen lurken en babbelen icm de iPhone 4, geen probleem, maar doe dat dan alsjeblieft in iPhone 4 levertijden en abonnementen topic zodat dit topic clean blijft.

Over extra douanekosten en / of belasting bij bestelling uit het buitenland zijn tientallen topics te
vinden op Tweakers.net. Zodoende wordt daar ook geen aandacht aan besteed in deze TopicStart.

Enkele topicje over de 3GS die misschien nog relevant zijn:
[iPhone 3GS] Importeren uit Amerika? en ook [iPhone 3GS] Zakelijk btw-vrij importeren vanuit Belgie .

Omdat dit topic alleen bedoeld is voor het bespreken van importeren en / of los kopen van de iPhone 4 kunnen andere iPhone 4 gerelateerde zaken best in een van de andere topics worden besproken:
iPhone 4 levertijden en abonnementen topic
[iPhone 4] Ervaringen & Discussie
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 4

Voor toevoegingen, wijzigingen of overige dingen met betrekking tot deze topicstart
kan je mij een DM sturen, emailen, smsen, aanspreken op MSN of een briefkaart sturen!

-TS made by CLB-

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 03-08-2010 10:00 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-08 21:41
CLB schreef op zondag 27 juni 2010 @ 10:38:
Deeltje 4 wordt zo gestart...
Als je nog info / prijzen / webwinkels weet die de iPhone 4 los verkopen, laat het me weten!
Mag zowel in het buitenland zijn als in Nederland! Geef dan ook even de verschillende prijzen / simlock door!
Volgens mij geef je een goed en compleet overzicht :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb er weer 'n nieuwe shop bijgefixed... CD-Media...
Die hadden toentertijd ook iPhones 3GS, maar die maakten ze zelf simlockvrij..
Met deze iPhones 4 kan dat natuurlijk nog niet, maar zijn ze bij dit bedrijf nou wel of niet simlockvrij?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 27 juni 2010 @ 10:54:
maar zijn ze bij dit bedrijf nou wel of niet simlockvrij?
Dat moet toch haast wel? Er staat niks bij over een abonnement en het moeten wel geïmporteerde iPhones zijn. Neem aan dat ze dan ui UK of FR komen. Klopt, het is pas sluitend als het op de site zelf staat, maar ik zou er wel vanuit gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Ik heb zelf contacten met CD-Media ze zijn simlockvrij. De prijzen vind ik persoonlijk erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb 't ook even in de TopicStart aangegeven ja, maar vind 't gek dat het nergens expliciet vermeld staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 17:22
Ik heb mijn pre-oder maar even geregeld via HCW.be :)

Ben toch 1.5 maand op vakantie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowin schreef op zondag 27 juni 2010 @ 11:06:
Ik heb zelf contacten met CD-Media ze zijn simlockvrij. De prijzen vind ik persoonlijk erg hoog.
Ik vind het wel meevallen. Ze kosten €730, dus er zit €230 bovenop. Wat kost het jou als je er 1 gaat halen in Frankrijk? En je bent ook een dag kwijt. Als je dat ook in geld omrekent, valt het volgens mij wel mee. Het is heel veel geld, maar of het duur is, is wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een marge van 230,- is wel redelijk veel voor een dagje vervoer =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 27 juni 2010 @ 11:10:
Een marge van 230,- is wel redelijk veel voor een dagje vervoer =)
Nou, tis maar hoe je het bekijkt. Voor hen is het waarschijnlijk een flinke marge. Maar als ik zelf naar FR of UK moet, ben ik een hele dag kwijt. Als ik twaalf uur in geld omzet plus de autokosten, kom ik een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momenteel ja, naar Belgie over 3 weekjes niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar het zijn huidige prijzen hè, die zijn over 3 weken misschien ook lager. Maar goed, het verzandt een beetje in een non-discussie. Iedereen weet hoeveel €230 is en of hij/zij het dat waard vindt.

Offtopic: weet iemand hoe ik een bookmark weer verwijder uit 'myReact'? Kunnen de topics die op slot zijn eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 27 juni 2010 @ 11:17:
Momenteel ja, naar Belgie over 3 weekjes niet...
Als ze voldoende voorraad hebben in Belgie. Maar vorig jaar was Belgie de leverancier voor nederland, engeland, luxemburg, duitsland en frankrijk.

daar valt nu frankrijk/engeland weg (kopen in eigen land) dus geeft ons meer ruimte. ook koopt een deel van duitsland nu in frankrijk, net als die paar luxemburgers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-08 23:25
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 11:20:
[...]

daar valt nu frankrijk/engeland weg (kopen in eigen land) dus geeft ons meer ruimte. ook koopt een deel van duitsland nu in frankrijk, net als die paar luxemburgers :)
En natuurlijk een stel ongeduldige hollanders die in Frankrijk of Engeland al zijn gaan shoppen :+ Ik wacht nog eventjes België af, en t.z.t. zal de prijslijst voor Nederland ook wel bekend zijn gemaakt. Hopelijk gaat Vodafone ook nog met een leuk voorstel op de proppen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-08 13:46

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik weet niet waar jij geweest bent, maar er zijn geen Apple Stores in Nederland.
Er is anders een winkel in Amsterdam met een Apple logo erop... geloof op de Prins Hendrikkade, bij de Dam...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 07:48
Dat is geen Apple Store, maar een premium reseller. In Nederland hebben we wel Apple shops. Kleine afdelinkjes in Mediamarkt enzo.

Nederland heeft helaas geen echte Apple Stores.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 27-06-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-08 12:11

pposthoorn

Constructeur

Ik ga over 2 weekjes naar Amerika, ik kom dan ook een paar dagen in Canada (Niagara Falls). Wil daar natuurlijk heeeel graag een iPhone 4 meenemen. Ik weet dat hij in Canada simlockvrij beschikbaar komt maar heb toch een paar vraagjes:

- Komt hij bij alle verkoop punten simlockvrij beschikbaar (zoals Rogers/Bell/enz), of alleen bij de Apple Store's. Want voor de laatste moet ik 200km omrijden :|
- Hier staat dat je je iPhone can reserveren, maar als je dat volgt dan kan je vervolgens enkel voor de 3G(s) kiezen, niet de 4. Doe ik iets fout of moeten we gewoon nog even wachten?
- Heeft iemand al enig idee voor welke prijs en vanaf wanneer hij beschikbaar komt?

Ik weet het, de antwoorden zijn er misschien nog gewoon niet. Maar niet geschoten altijd mis ;)
Als ik zelf een antwoord vind zal ik het in deze post erbij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appletje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:03
W.Zijlstra. schreef op zondag 27 juni 2010 @ 11:07:
Ik heb mijn pre-oder maar even geregeld via HCW.be :)

Ben toch 1.5 maand op vakantie! :)
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen als ik vragen mag? Mij werd verteld dat ze niet aan pre-orders deden...:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik zit er ook sterk over te denken om een iPhone 4 via UK Apple Store & Borderlinx te kopen, maar ik wil hem dan wel graag voor 29 juli binnenhebben. Moet nog even goed rondkijken of er nog consequenties aanzitten en risico's, dat het bv. door Apple geweigerd word of dat er torenhoge kosten bijkomen, iemand tips?
Ik heb trouwens geen creditcard, houd het hele verhaal dan op, of kun je ook overmaken o.i.d.

[ Voor 13% gewijzigd door Rynji op 27-06-2010 16:04 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

Vraagje aan de mensen die hem in parijs hebben opgehaald.

Hoe hebben jullie de iphone gereserveerd? Gewoon op de franse apple site en opgegeven dat je hem in shop komt ophalen? Ken je gewoon je nl adres opgeven of moet je een fr adres hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kunt niet meer reserveren.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
pposthoorn schreef op zondag 27 juni 2010 @ 13:01:
Ik ga over 2 weekjes naar Amerika, ik kom dan ook een paar dagen in Canada (Niagara Falls). Wil daar natuurlijk heeeel graag een iPhone 4 meenemen. Ik weet dat hij in Canada simlockvrij beschikbaar komt maar heb toch een paar vraagjes:

- Komt hij bij alle verkoop punten simlockvrij beschikbaar (zoals Rogers/Bell/enz), of alleen bij de Apple Store's. Want voor de laatste moet ik 200km omrijden :|
- Hier staat dat je je iPhone can reserveren, maar als je dat volgt dan kan je vervolgens enkel voor de 3G(s) kiezen, niet de 4. Doe ik iets fout of moeten we gewoon nog even wachten?
- Heeft iemand al enig idee voor welke prijs en vanaf wanneer hij beschikbaar komt?

Ik weet het, de antwoorden zijn er misschien nog gewoon niet. Maar niet geschoten altijd mis ;)
Als ik zelf een antwoord vind zal ik het in deze post erbij zetten.
Zorg dat je op tijd een reservering hebt bij een Apple Store en ga een paar uur in de rij liggen.

En hoop dat ie over 2 weekjes ook al daadwerkelijk in Canada te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-08 12:11

pposthoorn

Constructeur

Bosmonster schreef op zondag 27 juni 2010 @ 14:19:
[...]
Zorg dat je op tijd een reservering hebt bij een Apple Store en ga een paar uur in de rij liggen.

En hoop dat ie over 2 weekjes ook al daadwerkelijk in Canada te krijgen is.
Hoe kan ik hem reserveren dan? Want op apple.com/ca/iphone/buy kan ik enkel de 3G(s) reserveren.
Ik ben pas 21/22/23 juli in Canada, ik hoop dat hij dan al gelanceerd is, maar dat ze nog niet zijn uitverkocht...

[ Voor 10% gewijzigd door pposthoorn op 27-06-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Je kunt nu nog niet reserveren. Site in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:04
zojuist toch maar mijn reservering van een iphone 4 uit de UK via borderlinx gecanceld.
Hecht teveel waarde aan de garantie en kan mijn telefoon niet weken missen ´´als´´ er eventueel iets mis is.
Gezien het feit dat de garantie gewoon landgebonden zal blijven...

Ik wacht rustig op Belgie, zou de iphone toch pas rond 20 juli krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-08 09:47
Iemand die een idee heeft hoe het met de huidige voorraad van iPhone's in Parijs zit? Ben van plan in de loop van de week een keer die kant op te gaan, natuurlijk eerst even een belletje die kant in, wil niet voor niks gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Als je dan toch gaat bellen, kun je gelijk wel even vragen naar die voorraadstatus, ipv dat wij hier een gokje voor je gaan wagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de phoneshop kan je met abbonement kopen en is de aankoopprijs dus minder. en de iphone simlockvrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:05
Volgend weekend denk ik eens in Duitsland kijken... Daar zijn ze niet simlockvrij te koop, maar wel mooi dichtbij als je ff met een iPhone 4 wilt 'klooien' :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-08 09:47
Bosmonster schreef op zondag 27 juni 2010 @ 16:52:
Als je dan toch gaat bellen, kun je gelijk wel even vragen naar die voorraadstatus, ipv dat wij hier een gokje voor je gaan wagen..
Klopt, was alleen benieuwd of iemand er toevallig gisteren nog geweest is of er misschien morgen of overmorgen naar toe gaat. Maar het was uiteraard de bedoeling om ook de actuele voorraadstatus te horen te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:53

Snippertje

Light up your life

Ik kon het niet vinden in dit topic, maar ik vroeg me af hoe het zit met een verzekering als je een iphone in het buitenland koopt. Mijne komt als het goed is dinsdag binnen en ik zou hem graag verzekeren. Weet iemand waar dit kan?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje:

ik heb bij de phoneshop een iphone 4 besteld + vodafone abbonement simlock vrij.
en als ik het uit reken ben ik 100 euro goedkoper uit als dat ik m nu koop in frankrijk of belgie simlock vrij en dan hier een abbonement erbij neem

kan iemand me uitlegge hoe dat precies zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:56:
ik heb een vraagje:

ik heb bij de phoneshop een iphone 4 besteld + vodafone abbonement simlock vrij.
en als ik het uit reken ben ik 100 euro goedkoper uit als dat ik m nu koop in frankrijk of belgie simlock vrij en dan hier een abbonement erbij neem

nou, goedkoper uitzijn betekend dat je uiteindelijk minder geld kwijt bent...

wat heeft er uitleg nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:58:
[...]

nou, goedkoper uitzijn betekend dat je uiteindelijk minder geld kwijt bent...

wat heeft er uitleg nodig ?
omdat iedereen hier t over heeft om m los te kopen en ik snap niet dat mensen dat doen als je ook goedkoper uit kan zijn.. of is dat een keuze omdat je m dan nu meteen kan hebben ipv over n maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 10:18
Kom net terug van vakantie uit Mexico en ben via Miami weer naar A`dam gevlogen, in Miami nog een beetje rond gehangen, daar 2 iphone 4`s gekocht bij de apple store, kon gewoon zonder abbo. Phones zijn niet simlock vrij, komen met een AT&T lock.

Kan ze wel aan itunes hangen en voorbij het connect to itunes scherm komen, zit een blank micro simkaart in van AT&T, tel ziet er mooi uit, reageerd snel, maar is voor nu nog een dure ipod touch :-)

Hopenlijk komt de jailbreak enzo snel, mn idee is om mn 3gs te verkopen en dan een sim only abbo af te sluiten bij vodaphone zodra er iets uitkomt om het te kunnen gebruiken.

Prijs was $599 voor de 16 gb en $699 voor de 32gb plus 49 dollar tax, op schiphol niet door de douane aangehouden dus was weer een mazzeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Laatst online: 23-08 20:39
Dat is nog geen 490 euro voor een iphone 4 16GB!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummi3_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-08-2024
Al wat vernomen van mobistar? Waarschijnlijk weer in de rij gaan staan omdat ze niet aan reserveringen doen, net als vorige jaar toen ik me 3gs ophaalde. Haha.

Ff offtopic heb de 4 in me handen gehad (met bumper haha) gehaald door een van die gekken die naar parijs is geweest haha.
Echt super mooi toestel
Nou weer ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 10:18
@Igor, Yeps, plus nog een beetje tax dan, 49 dollar, heb zelf de 16GB en mn vriendin de 32GB versie omdat zij meer muziek luisterd dan mij.

Nu ff geduldig afwachten tot de wizzkids hun ding doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-07 13:28
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:59:
[...]

omdat iedereen hier t over heeft om m los te kopen en ik snap niet dat mensen dat doen als je ook goedkoper uit kan zijn.. of is dat een keuze omdat je m dan nu meteen kan hebben ipv over n maand?
Veel mensen hebben al een abbo en willen gewoon deze telefoon, of sluiten gewoon uit gemak liever een sim-only af zodat ze altijd van telefoon kunnen wisselen wanneer ze willen.

ot: Ik hou zelf iedere dag de fora en apple websites in de gaten, maar tot nu toe nog geen bekendmakingen omtrent een Belgische of Nederlandse release (en de eventuele simlock vrije versie in Nederland). Hopelijk kunnen we hier snel iets over berichten:)

[ Voor 20% gewijzigd door mauwz op 27-06-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:56:
ik heb een vraagje:

Heel simpel, een simonly is meestal niet voordelig en daarbij komt dat je twee keer marge betaalt: aan de Belgische of Franse winkel én aan de winkel waar je je abonnement haalt.

Een provider betaalt voor elk aangesloten abonnement provisie aan de winkel, dat geldt ook voor simonly. Als je er een toestel bij neemt, verrekent de winkel een deel van die provisie met de inkoopprijs van het toestel, dus niet met de losse verkoopprijs. De provisie op simonly-abonnementen is wel een stuk lager omdat de provider een deel van de korting met de klant verrekent in de vorm van lagere abonnementskosten.

Daarom is het voor een winkel zo lucratief om een los toestel plus een los simonly-abonnement te verkopen, dat is voor de winkel dubbele marge. En daarom is het voor de klant voordeliger om een toestel met korting en een abonnement te nemen :)

Dat veel mensen toch een losse iPhone kopen, kan verschillende redenen hebben. Bijvoorbeeld dat iemand al een abonnement heeft, of gewoon het toestel nu al wil hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Canaria op 27-06-2010 20:45 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello, ik ben van plan om wellicht dinsdag naar frankrijk te rijden, een beetje na de drukte zodat er niet veel rij zal staan hopelijk!

Echter wil ik van te voren ze even bellen, ik heb alleen geen nummer behalve een nummer welke niet te draaien is vanuit Nederland (staat op hun website) iemand nog een nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Google: "phone number apple store paris"

Staat het nummer bovenaan.

http://www.apple.com/fr/retail/carrouseldulouvre/

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 27-06-2010 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoSoulStar schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:26:
@Igor, Yeps, plus nog een beetje tax dan, 49 dollar, heb zelf de 16GB en mn vriendin de 32GB versie omdat zij meer muziek luisterd dan mij.

Nu ff geduldig afwachten tot de wizzkids hun ding doen :-)
http://www.iphoneclub.nl/...ijk-op-iphone-4-jailbreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ukoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-08 21:39
Ik heb er net 2 (16gb) gekocht op ebay.co.uk voor omgerekend 1750 euro. Ze gaan morgen op de post.

Dus voor de geintresseerden, daar ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
875 per stuk terwijl ze nieuw 629 kosten? Op marktplaats zijn ze nog goedkoper, via borderlinx ook trouwens.

[ Voor 44% gewijzigd door tasjesdief op 27-06-2010 23:32 ]

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ukoker
Ik heb ze wel deze week, that's the difference....

Sommige mensen willen niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Daar heb je een punt... ik kan ook niet wachten, maar ik wacht gewoon tot ik hem voor 700 of minder kan aanschaffen ;-) of via Apple UK Store online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Gewoon één doorverkopen in NL en je hebt je extra kosten er weer uit ;)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ukoker
Vanitas schreef op maandag 28 juni 2010 @ 00:04:
Gewoon één doorverkopen in NL en je hebt je extra kosten er weer uit ;)
Vet goeie tip ;)

(What I thought, genoeg malloten die er zelfs nog meer voor over hebben...)

[ Voor 16% gewijzigd door ukoker op 28-06-2010 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 17:22
Appletje schreef op zondag 27 juni 2010 @ 13:10:
[...]

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen als ik vragen mag? Mij werd verteld dat ze niet aan pre-orders deden...:/
Ik zat bij de eerste 10 bestellers, was er erg vroeg bij dus ik denk dat ze eerst nog even wachten met meer orders opnemen! Het was ook nog niet op hun site te vinden maar had ze gewoon ff gemailed :) Kreeg binnen 10 minuten mail terug dat ze me op de lijst hadden gezet !

Now the waiting begins, ze versturen ook met btw-bon naar nederland, en aangezien ik men 3GS voor 400eu heb weten kwijt te raken kost het me iets van +/- 100 euro om eentje belastingvrij te bestellen, geen gekke deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
ukoker schreef op maandag 28 juni 2010 @ 00:05:
[...]

Vet goeie tip ;)

(What I thought, genoeg malloten die er zelfs nog meer voor over hebben...)
Ik zat vanmiddag wat op Marktplaats te kijken en daar staan ze voor 1k+ op. En ik geloof ook best dat ze voor de bedragen daar weg gaan.

Eigenlijk best wel belachelijk :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Vanitas schreef op maandag 28 juni 2010 @ 01:33:
[...]

Ik zat vanmiddag wat op Marktplaats te kijken en daar staan ze voor 1k+ op. En ik geloof ook best dat ze voor de bedragen daar weg gaan.
Hot damn :X Vraag me af of er echt zijn die dat betalen.

Blijkbaar want er is zelfs €850 geboden op een met simlock: http://gsm-telecom.marktp...4-16gb-nieuw-in-doos.html

En er is €1000 geboden op de witte van deze grapjas: http://gsm-telecom.marktp...esealed-simlock-vrij.html

[ Voor 36% gewijzigd door CyBeR op 28-06-2010 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 06:50
Even een vraagje: heeft iemand ervaring met BTW-vrij kopen in de UK? En zo ja, hoe gaat dat? Kan je gewoon een Apple store instappen met je papieren? Of moet je achteraf in NL je BTW terug krijgen? Heb liever meteen de BTW eraf ipv achteraf terugstorten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
M'n order in de UK Apple Store via Borderlinx is van status veranderd. Naar Cancelled. gvd...

Hang nu in de wacht bij de UK Apple Store maar ik weet het antwoord al vrees ik.. -O-

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Laatst online: 09-12-2021
Fjew, viel mee!

Voor het billing adres had ik ook het borderlinx adres ingevuld, maar dat gaat niet goed. :)
Dan hebben ze een NL creditcard nummer op een engels adres -> failed authorization -> cancel

Nu samen met de UK customer service nieuwe order aangemaakt, zelfde batch gelukkig (19 juli).

Woei! :)

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-06 17:45
W.Zijlstra. schreef op maandag 28 juni 2010 @ 01:25:
[...]

Ik zat bij de eerste 10 bestellers, was er erg vroeg bij dus ik denk dat ze eerst nog even wachten met meer orders opnemen! Het was ook nog niet op hun site te vinden maar had ze gewoon ff gemailed :) Kreeg binnen 10 minuten mail terug dat ze me op de lijst hadden gezet !

Now the waiting begins, ze versturen ook met btw-bon naar nederland, en aangezien ik men 3GS voor 400eu heb weten kwijt te raken kost het me iets van +/- 100 euro om eentje belastingvrij te bestellen, geen gekke deal!
Stel dat je de iPhone 4 in België wilt kopen. Je neemt je NL KvK en id mee, kun je dan de iphone 4 voor 529 (excl btw) meenemen? Of mag dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Het lijkt me sterk dat een land belasting gaat onthouden voor buitenlanders, maar de antwoorden op deze vragen zijn vast te vinden bij de Belastingdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-08 08:45
Appo schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:37:
[...]

Stel dat je de iPhone 4 in België wilt kopen. Je neemt je NL KvK en id mee, kun je dan de iphone 4 voor 529 (excl btw) meenemen? Of mag dat niet?
Je moet eerst de belasting betalen, maar krijgt formulieren mee waarmee je hem terug kan vragen. België mag producten belangtingvrij uitvoeren naar NL. Met de 3GS ook zo gedaan. Je hebt alleen je btwnummer etc nodig. Bij bepaalde winkels waaronder HCW kun je hem ook belastingvrij bestellen, alleen dan moet je wat langer wachten. Dit is ook terug te vinden in het vorige topic.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 11:36
-=Arjan=- schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:29:
Fjew, viel mee!

Voor het billing adres had ik ook het borderlinx adres ingevuld, maar dat gaat niet goed. :)
Dan hebben ze een NL creditcard nummer op een engels adres -> failed authorization -> cancel

Nu samen met de UK customer service nieuwe order aangemaakt, zelfde batch gelukkig (19 juli).

Woei! :)
Ik heb ook Engels factuur en leveradres gebruikt met mijn eigen NL creditcard. Geen probleem gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leergierig
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 15:30
goedemiddag,

ik ben op dit moment in Lyon en kan hier een iphone 4 kopen. maar de verkoper vertelde me dat de telefoon locked is voor orange of bougyes. in de start topic staat echter dat hij in frankrijk simlock vrij is. kan iemand mij vertellen hoe het nu werkelijk zit. wil niet hetrisico lopen om met een gelockte phone thuis te komen. ikheb hier alleen een telefoon, dus kan helaas niet zelf het hele topic doorlezen, dus excuus als deze vraag al eerder gesteld en beantwoord is. alvast veel dank voor de info en hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Je kunt ze alleen simlockvrij kopen in de Apple Store volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Inderdaad. Met contract zijn ze gelockt, en de carriers verkopen ze alleen met contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Zelf aan het twijfelen de iPhone 4 te importeren vanuit de UK via Borderlinx.. Iemand ervaring hiermee?
Levertijd: 3 weeks (ipv 14 juli wat er eerst stond)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-08 00:00
Rowin schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:06:
Zelf aan het twijfelen de iPhone 4 te importeren vanuit de UK via Borderlinx.. Iemand ervaring hiermee?
Levertijd: 3 weeks (ipv 14 juli wat er eerst stond)...
Ik heb hem zelf ook via Borderlinx uit de UK besteld. Tot nu toe gaat alles goed, het zal vandaag verstuurd worden als alles volgens planning gaat. Ze rekenen ongeveer 35euro voor een express delivery wat inhoud dat je de iphone een weekje uitlevering door apple hebt.

Op iPhoneclub.nl zijn meer mensen die het via Borderlinx hebben besteld en die hebben inmiddels hun iPhone gekregen. Je moet er wel rekening mee houden dat Borderlinx je maar 100dollar terug betaald als er wat mis gaat, dus een bepaald risico loop je zeker op deze manier. Maar ik vertrouw in de goedheid van de mens en hopelijk heb ik overmogen mijn iPhone 4 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Bliep schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:37:
[...]

Ik heb hem zelf ook via Borderlinx uit de UK besteld. Tot nu toe gaat alles goed, het zal vandaag verstuurd worden als alles volgens planning gaat. Ze rekenen ongeveer 35euro voor een express delivery wat inhoud dat je de iphone een weekje uitlevering door apple hebt.

Op iPhoneclub.nl zijn meer mensen die het via Borderlinx hebben besteld en die hebben inmiddels hun iPhone gekregen. Je moet er wel rekening mee houden dat Borderlinx je maar 100dollar terug betaald als er wat mis gaat, dus een bepaald risico loop je zeker op deze manier. Maar ik vertrouw in de goedheid van de mens en hopelijk heb ik overmogen mijn iPhone 4 8)
Heb net ook zitten kijken en ik kom wel op de UK gedeelte maar kan vervolgens nergens de apple store vinden bijvoorbeeld. vind het een echt rare website moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-08 00:00
dangerpaki schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:39:
[...]

Heb net ook zitten kijken en ik kom wel op de UK gedeelte maar kan vervolgens nergens de apple store vinden bijvoorbeeld. vind het een echt rare website moet ik zeggen.
Klopt, de site doet de gedachte scheppen dat je alleen daar kan shoppen. Echter heb je via hun een suite adres gekregen. Dit adres moet je invullen in de apple store en dan komt het in je suite adres. Op dat moment (dus als die in je suite ligt) kan je de order geven het naar jouw thuisadres te laten opsturen.

Het principe is heel makkelijk, je hebt via hun gewoon een adres bemachtigd in de UK waar je dingen kunt laten bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:54
Heeft er hier iemand ervaring met het reserveren in Frankrijk?
Ik weet dat het officieel via apple.fr niet meer mogelijk is, maar weet iemand of ik gewoon de Apple store in Frankrijk kan mailen of ze een iPhone voor mij kunnen reserveren?
Ik ben de laatste week van juli en de eerste week van augustus, in de buurt van Montpellier. Het zou mooi zijn als ik daar nu een iPhone kan reserveren en deze daar dan eind juli ophalen als ik aankom in Frankrijk.
Anders ga ik aan het begin van mijn vakantie daar langs om hem te reserveren, zodat ik hem hopelijk voor het eind van mijn vakantie op kan halen, maar het lijkt mij fijner als ik hem van tevoren kan reserveren. Ben bang dat de wachttijden eind juli namelijk alleen maar zijn opgelopen..
Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat denk je van gewoon mailen en het ons laten weten of het lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:58

aKra

Intentionally left blank.

Hoe kom je dan aan een privé e-mailadres vraag ik mij af? :Y)

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
info over de nl/be release (om de augustus geruchten tegen te spreken)

Apple press release: http://www.apple.com/pr/library/2010/06/28iphone.html

Pricing & Availability
iPhone 4 is available in the US for a suggested retail price of $199 (US)* for the 16GB model and $299 (US) for the 32GB model in both Apple and AT&T’s retail and online stores, Best Buy, Radio Shack and Wal-Mart stores. iPhone 4 is also available in the UK, France, Germany and Japan and will be available in an additional 18 countries by the end of July—Australia, Austria, Belgium, Canada, Denmark, Finland, Hong Kong, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, New Zealand, Singapore, South Korea, Spain, Sweden and Switzerland.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Laatst online: 23:04
itsme schreef op maandag 28 juni 2010 @ 16:22:
info over de nl/be release (om de augustus geruchten tegen te spreken)

Apple press release: http://www.apple.com/pr/library/2010/06/28iphone.html

Pricing & Availability
iPhone 4 is available in the US for a suggested retail price of $199 (US)* for the 16GB model and $299 (US) for the 32GB model in both Apple and AT&T’s retail and online stores, Best Buy, Radio Shack and Wal-Mart stores. iPhone 4 is also available in the UK, France, Germany and Japan and will be available in an additional 18 countries by the end of July—Australia, Austria, Belgium, Canada, Denmark, Finland, Hong Kong, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, New Zealand, Singapore, South Korea, Spain, Sweden and Switzerland.
Tja, dat was ook al bij de release duidelijk, 'end of july' is nog niet echt een specifieke datum in mijn ogen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-07 13:28
keanu_ schreef op maandag 28 juni 2010 @ 17:41:
[...]

Tja, dat was ook al bij de release duidelijk, 'end of july' is nog niet echt een specifieke datum in mijn ogen..
Het is in ieder geval een heleboel duidelijkheid omtrent het gerucht dat de iPhone 4 wellicht pas in augustus uit zal komen. Wellicht zit een ritje naar Belgie/Luxemburg erin als ik het zo zie, mits hij niet simlockvrij in Nederland uit komt. Het blijft afwachten.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mauwz schreef op maandag 28 juni 2010 @ 17:44:
[...]

Het is in ieder geval een heleboel duidelijkheid omtrent het gerucht dat de iPhone 4 wellicht pas in augustus uit zal komen. Wellicht zit een ritje naar Belgie/Luxemburg erin als ik het zo zie, mits hij simlockvrij in Nederland uit komt. Het blijft afwachten.. :|
Je bedoelt tenzij hij simlockvrij in Nederland uit komt zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezbenito
  • Laatst online: 05-05 16:09
Vraag, ik heb een sim-lock vrije Iphone 4 besteld in de UK. Ik zou hier graag mijn KPN abonnement voor gaan gebruiken van mijn werk. Weet iemand of KPN al de benodigde micro sim kaart levert? Of moet ik hem "gewoon" op maat knippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN heeft ze al.

micro SIM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezbenito
  • Laatst online: 05-05 16:09
Mooi. Op de website van KPN vind ik er wel nog niets over...?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Bliep schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:45:
[...]

Klopt, de site doet de gedachte scheppen dat je alleen daar kan shoppen. Echter heb je via hun een suite adres gekregen. Dit adres moet je invullen in de apple store en dan komt het in je suite adres. Op dat moment (dus als die in je suite ligt) kan je de order geven het naar jouw thuisadres te laten opsturen.

Het principe is heel makkelijk, je hebt via hun gewoon een adres bemachtigd in de UK waar je dingen kunt laten bezorgen.
Daar moet ik me dus eerst voor registreren blijkbaar als ik het zo hoor. Zit nog erg te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Snippertje schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:13:
Ik kon het niet vinden in dit topic, maar ik vroeg me af hoe het zit met een verzekering als je een iphone in het buitenland koopt. Mijne komt als het goed is dinsdag binnen en ik zou hem graag verzekeren. Weet iemand waar dit kan?
Of mezelf maar even te herhalen, iemand een idee van een goede verzekering?

Ik kwam deze tegen: http://www.gsmverzekeren.nl

Mensen die hier ervaring mee hebben? Krijg mijn iphone als het goed is morgen binnen en wil hem zo snel mogelijk verzekerd hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 23-08 21:39

Nik

Snippertje schreef op maandag 28 juni 2010 @ 22:41:
[...]

Mensen die hier ervaring mee hebben? Krijg mijn iphone als het goed is morgen binnen en wil hem zo snel mogelijk verzekerd hebben :)
Uit de FAQ:
Helaas, het is niet mogelijk om toestellen welke in het buitenland gekocht zijn te verzekeren.
Lijkt me niet handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Nik schreef op maandag 28 juni 2010 @ 22:46:
[...]

Uit de FAQ:

[...]

Lijkt me niet handig...
Ik zag het ook inderdaad. Weet iemand dan waar je wél kan verzekeren :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-08 10:54
Mijn 2G kon ik bij Actua verzekeren.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost.van.donge
  • Laatst online: 18-03 20:56
Snippertje schreef op maandag 28 juni 2010 @ 22:41:
[...]

Met gsmverzekeren.nl heb ik ook contact gehad met ene Rogier.
Hij verzekerde mij dat ze nu voortaan wel geimporteerde toestellen konden aannemen.
Ik heb daar daarom een verzekering voor mijn iPhone 4 aangevraagd.

Dus neem even contact op en als het goed is, moet dit geen probleem zijn!

[ Voor 43% gewijzigd door joost.van.donge op 28-06-2010 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

joost.van.donge schreef op maandag 28 juni 2010 @ 23:13:
[...]

Met gsmverzekeren.nl heb ik ook contact gehad met ene Rogier.
Hij verzekerde mij dat ze nu voortaan wel geimporteerde toestellen konden aannemen.
Ik heb daar daarom een verzekering voor mijn iPhone 4 aangevraagd.

Dus neem even contact op en als het goed is, moet dit geen probleem zijn!
Thnx voor de tip! Heb Actua ook gemaild en zal hun ook even mailen :)

edit: Mail terug van Rogier en het kan alleen als je hem via een Nederlandse webshop hebt gekocht. Helaas :(

[ Voor 10% gewijzigd door Snippertje op 28-06-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 19:18:
[...]

Je bedoelt tenzij hij simlockvrij in Nederland uit komt zeker?
Nee, hij bedoelt mits.. "Mits niet" of 'tenzij". Goed lezen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 23:30:
[...]

Nee, hij bedoelt mits.. "Mits niet" of 'tenzij". Goed lezen. :9
Dus als die in Nederland uitkomt gaat ie naar Belgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-08 21:41
Er zijn al een aantal topics over het verzekeren van de iPhone. De discussie mag daar worden voortgezet of in een eigen topic :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 00:05:
[...]

Dus als die in Nederland uitkomt gaat ie naar Belgie?
In de originele post staat "mits hij niet simlockvrij in Nederland uit komt".
In de quote door Fuentes staat "mits hij simlockvrij in Nederland uit komt".

Misschien ge-edit.. Ach..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Laatst online: 23-08 14:42
Er wordt binnenkort een iPhone voor mij uit Japan gehaald, zal uiteraard hier vermelden hoeveel het gekost heeft ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:05
andyy schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 00:29:
Er wordt binnenkort een iPhone voor mij uit Japan gehaald, zal uiteraard hier vermelden hoeveel het gekost heeft ed.
Zijn ze daar ook simlockvrij en zo ja: hoe weet je dat? Volgens mij verkoopt Softbank ze daar nl. exclusief, gelockt.
Enig idee hoeveel ie in yen is, neem aan dat je enige info hebt, of wordt de prijs een verrassing voor je?

[ Voor 21% gewijzigd door matthijst op 29-06-2010 08:09 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Snippertje schreef op maandag 28 juni 2010 @ 23:19:
[...]

Thnx voor de tip! Heb Actua ook gemaild en zal hun ook even mailen :)

edit: Mail terug van Rogier en het kan alleen als je hem via een Nederlandse webshop hebt gekocht. Helaas :(
Dus Rogier spreekt zichzelf tegen?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
EWK schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 08:44:
[...]

Dus Rogier spreekt zichzelf tegen?
Alleen als je hem bij een nederlandse importeur gekocht hebt dus, niet als je hem zelf importeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-05 11:45
Voor de mensen die nog denken effe bij de Apple Store Louvre alsnog een Iphone 4 te kunnen scoren heb ik een mededeling.

Heb met de Apple store Louvre gebeld en ze verwachten pas eind Juli (4de week) weer wat Iphones in de winkel te hebben. Een vriendin van mij is nu daar en dacht hey! mischien kan ze nog eentje meenemen voor familieleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

tnx voor de mededeling denk dat ik gewoon ga wachten tot de iphone hier uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 09:43
Canada wordt wel zeker juli toch? Tenminste, daar werd hij volgens Steve niet uitgesteld.
Er komen er dan 3 deze kant op waaronder waarschijnlijk één voor mij. :)

Heb 'm sowieso al gereserveerd bij T-Mobile, maar dat kan dus nog wel duren aangezien ze nu nóg niet met info naar buiten zijn gekomen..

[ Voor 30% gewijzigd door Rivanov op 29-06-2010 10:42 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Rivanov schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:42:
Heb 'm sowieso al gereserveerd bij T-Mobile, maar dat kan dus nog wel duren aangezien ze nu nóg niet met info naar buiten zijn gekomen..
Hoe kan je hem al gereserveerd hebben dan?

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 09:43
T-Mobile Shop in Eindhoven.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Zo net mijn iPhone 4 binnen en voor iedereen die zijn Hi simkaart moet verknippen, doe het op het oog dat werkt het best. Ging bij mij in 1x goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost.van.donge
  • Laatst online: 18-03 20:56
Snippertje schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:01:
Zo net mijn iPhone 4 binnen en voor iedereen die zijn Hi simkaart moet verknippen, doe het op het oog dat werkt het best. Ging bij mij in 1x goed :)
Moooi!
Heb je nog mail terug gehad van Actua? GSMverzkeren had me nu dus hetzelfde gestuurd toen ik om bevestiging vroeg, maar ik krijg de kosten gelukkig terug....

En hoe had je je toestel besteld? Want ik zit ook te wachten op eentje uit Engeland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Snippertje schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:01:
Met "op het oog" moet je wel nog steeds weten hoeveel je van iedere kant af moet knippen om de contactpunten op de juiste plek te krijgen.

Daar kun je het beste wel een sjabloontje voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-07 10:25
Was 1 klik verwijderd om een iPhone 4 32gb via Borderlinx te bestellen, maar het saldo van m'n credit card was niet toerijkend :{ Moet ik eerst weer wachten tot dat gestord is.

Weet iemand trouwens of je die verzendkosten van Borderlinx ook vooruit kan betalen? Ga volgende week donderdag namelijk 2.5 week op vakantie, dus anders heb ik hem nog niet als ik thuis kom.
Pagina: 1 2 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.