[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 69.748 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Of deze:
https://www.yagoda.nl/dua...bc0f6760dfb399cc28d40ecff

Ben je mooi een dikke €12,- goedkoper uit... (en direct leverbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nik schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:21:
Ik sta donderdag ook in de rij. Ben benieuwd hoeveel tweakers ik tegen ga komen ;-)

Ik spreek overigens erg slecht Frans. Tijd om even een opfriscursus te doen hahaha! Ik hoop dat ze er niet al te moeilijk doen en gewoon Engels praten. Fransen staan bekend om hun hekel aan Engels maar als ik het probeer en ik kom er niet aan uit willen ze vast meewerken.
In het absolute toeristische centrum van Parijs mag dat geen probleem zijn.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
CyBeR schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:48:
[...]

In het absolute toeristische centrum van Parijs mag dat geen probleem zijn.
Ik ben afgelopen zomer in hartje Parijs geweest en ik kan je verzekeren dat engels daar ook een probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Nico111 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 21:26:
[...]

Ik ben afgelopen zomer in hartje Parijs geweest en ik kan je verzekeren dat engels daar ook een probleem is.
Ik weet er alles van. Maar je best doen en goodwill tonen scheelt. Dat heb ik ook als een Duitser mij aanspreekt. Probeert hij het in het Nederlands, en geeft vervolgens aan dat zijn Nederlands slecht is, dan ben ik ook 10x zo behulpzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Eppo © schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:44:
[...]

Of deze:
https://www.yagoda.nl/dua...bc0f6760dfb399cc28d40ecff

Ben je mooi een dikke €12,- goedkoper uit... (en direct leverbaar)
Ik zie nergens dat die microsims knipt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Bosmonster schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:22:
[...]

Ik zie nergens dat die microsims knipt?
Dat is wel te zien aan de vorm, maar ik pak zelf gewoon een oude simkaart die ik eerst ga proberen te verknippen, en dan pas verknip ik mijn abokaart. Mislukt dat, dan bestel ik gewoon een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Ik heb nog een reservering staan voor de 16gb in Parijs, wie kan ik blij maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Nico111 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 21:26:
[...]

Wat ik eigenlijk bedoel is dat er zelfs daar nog een verschil zit tussen centrum parijs en centrum toerisme. En het Louvre is absoluut dat laatste. Als ze daar geen engels spreken zijn ze de hele dag alleen maar aan 't kutten met toeristen die geen of gebrekkig frans spreken. De weg van de minste weerstand is dan gewoon Engels spreken ;)

Ander punt: imo mag je niet voor een Amerikaans bedrijf werken als je niet tenminste een basiskennis Engels hebt :P (Geldt ook voor Amerikanen :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nik schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:26:
[...]

Dat is wel te zien aan de vorm, maar ik pak zelf gewoon een oude simkaart die ik eerst ga proberen te verknippen, en dan pas verknip ik mijn abokaart. Mislukt dat, dan bestel ik gewoon een nieuwe.
Wat ik zie aan de vorm is een knipper voor het uitknippen van gewone simcards uit volledige.

Dit zou ook logischer zijn, want de microsimknipper is niet voor niks zo moeilijk te krijgen en ze bieden _allemaal_, ook op ebay, die knipper aan die pas einde van de maand uitkomt.

Ik weet 99% zeker dat deze schaar geen microsims knipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:58:
[...]

Wat ik zie aan de vorm is een knipper voor het uitknippen van gewone simcards uit volledige.

Dit zou ook logischer zijn, want de microsimknipper is niet voor niks zo moeilijk te krijgen en ze bieden _allemaal_, ook op ebay, die knipper aan die pas einde van de maand uitkomt.

Ik weet 99% zeker dat deze schaar geen microsims knipt.
Ik vermoed van wel. Maar niemand heeft 't nog geprobeerd en 't ding wordt niet gemarket als Micro-SIMknipper. Die andere wel.

Ik ben eigenlijk geneigd om alleen al om de confusion tegen te gaan die 8 euro neer te leggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dat komt omdat microsimknippers helemaal niet bestonden :P Dit is pas iets dat met de iPad/iPhone4 ineens uit de lucht gevallen is doordat veel aanbieders (nog) geen echte microsim aanbieden.

Vergeet niet dat microsim meer is dan alleen een wat kleiner formaat simkaart. Deze uitknippen is eigenlijk heel ongebruikelijk en daar zul je dan ook geen professionele tools (zoals deze tang) voor vinden.

Er zijn meer Dual-sim knippers overigens, dat is toch echt iets anders:
http://gsmserver.com/shop...cards/dual_sim_cutter.php

En iets meer info over de tang op eBay:
http://cgi.ebay.nl/Dual-S...er-Magicsim-/200385472009

Het is dus een tang die knipt voor een dual-sim adapter, niet microsim.

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 17-06-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 23:32
wat gaat dit apparaat in frankrijk of engeland kosten? zelfde als in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
De prijzen staan in de openingspost en op de Apple online store.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 23:20:
Dat komt omdat microsimknippers helemaal niet bestonden :P Dit is pas iets dat met de iPad/iPhone4 ineens uit de lucht gevallen is doordat veel aanbieders (nog) geen echte microsim aanbieden.

Vergeet niet dat microsim meer is dan alleen een wat kleiner formaat simkaart. Deze uitknippen is eigenlijk heel ongebruikelijk en daar zul je dan ook geen professionele tools (zoals deze tang) voor vinden.

Er zijn meer Dual-sim knippers overigens, dat is toch echt iets anders:
http://gsmserver.com/shop...cards/dual_sim_cutter.php

En iets meer info over de tang op eBay:
http://cgi.ebay.nl/Dual-S...er-Magicsim-/200385472009

Het is dus een tang die knipt voor een dual-sim adapter, niet microsim.
Wellicht. Ik durf 't niet te zeggen zonder 'm te zien :P Verder kijkend naar waar 't ding (dwz, de geknipte SIM) in moet lijk je gelijk te hebben, in dat die knipper nog veel meer wegknipt. Je houdt er geen plastic meer mee over als ik naar de contactjes hier: http://cgi.ebay.nl/Magics...SM-Dual-Sim-/110436372095 kijk.

[ Voor 62% gewijzigd door CyBeR op 17-06-2010 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:14
bbouws schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:53:
Ik heb nog een reservering staan voor de 16gb in Parijs, wie kan ik blij maken ?
haal jij hem op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riwe89
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-03 10:38
Dan heb je er niks aan... Er wordt gekeken met je adres die je met je iTunes account hebt, de naam die je daar hebt en je ID-kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:57
Riwe89 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:33:
[...]

Dan heb je er niks aan... Er wordt gekeken met je adres die je met je iTunes account hebt, de naam die je daar hebt en je ID-kaart...
Welnee, bij de iPad release was het mailtje van Apple laten zien voldoende. Of je Apple ID doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Stuur maar (zie profile voor email). Ik was van plan er drie mee terug te nemen maar ik heb maar een reservering voor 2 :P

[ Voor 19% gewijzigd door CyBeR op 18-06-2010 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 21:41

Lulukai

God's gift to women

Op Marktplaats zijn er zelfs die hun reservering in Parijs (proberen) verkopen voor driehonderd euro.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
ruyckske schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 08:07:
Op Marktplaats zijn er zelfs die hun reservering in Parijs (proberen) verkopen voor driehonderd euro.
Inderdaad.. Dan ben je best een rat in mijn ogen maar ja.. waar vraag is, is aanbod.
Beschrijving
Het is mij gelukt om een simlock vrije iPhone4 te reserveren voor de 24e juni.

De bedoeling was dat ik hem op zou halen in de apple store, Regent Street London.

Echter kan ik niet de 24e en je moet hem perse die dag ophalen van Apple.

Nu bied ik mijn reservering aan voor minimaal €200 en max €250.
De iPhone zelf kost 499 pond (omgerekend €600)

Dus voor max €850 ben je er zeker van dat je de 24e in het bezit bent van een iPhone4.

Echter moet je hem dus wel zelf op gaan halen in de UK, of iemand daar kennen die hem voor je op kan halen.

Het gaat maar om 1 reservering dus wie het eerst komt heeft geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
carfreak02 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:44:
[...]

Welnee, bij de iPad release was het mailtje van Apple laten zien voldoende. Of je Apple ID doorgeven.
Ik moest bij Apple Store 5th Avenue anders mijn ID-kaart laten zien om m'n iPad mee te krijgen. Toch jammer als je daar voor niks naartoe rijdt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CyBeR schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 01:01:
[...]

Stuur maar (zie profile voor email). Ik was van plan er drie mee terug te nemen maar ik heb maar een reservering voor 2 :P
Je mag dan wel weer maximaal 2 iPhones per persoon meenemen volgens de site. Misschien dat ze een oogje dichtknijpen als het reserveringen op verschillende accounts betreft, maar denk het niet (zou wel erg makkelijk die regel omzeilen zijn).

2 pp max gaan ze je denk ik wel aan houden, zeker gezien de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_G
  • Laatst online: 08-03 23:14
Ik heb misschien wel beschikbaarheid om naar Frankrijk te rijden, maar ik heb geen pre-order. Ik wil wel graag een iPhone...dus wie-o-wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

hgerrit schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:19:
Ik heb misschien wel beschikbaarheid om naar Frankrijk te rijden, maar ik heb geen pre-order. Ik wil wel graag een iPhone...dus wie-o-wie?
Hoedje in "[iPhone] Importeren en / of losse koop -..."

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op MacRumors gaan geruchten dat Apple Stores misschien een kleine voorraad witte iPhones binnenkrijgen :P

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
Vodafone gaat over ongeveer 1 maand micro-sim kaarten uitgeven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:01
Voor de mensen die een aardig woordje Frans kunnen en naar Parijs afreizen de 24ste....Zou een van jullie met de apple store in paris willen bellen (+33 1 43 16 78 00) en vragen of ze twee verschillende rijen zullen hebben? Eentje voor reserveringen en eentje voor overige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ibix schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:37:
Voor de mensen die een aardig woordje Frans kunnen en naar Parijs afreizen de 24ste....Zou een van jullie met de apple store in paris willen bellen (+33 1 43 16 78 00) en vragen of ze twee verschillende rijen zullen hebben? Eentje voor reserveringen en eentje voor overige?
En vraag dan meteen even of reserveringen voor de hele dag gelden of vervallen als je ze niet voor zeg 16:00 hebt opgehaald :P

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

itsme schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:46:
[...]

En vraag dan meteen even of reserveringen voor de hele dag gelden of vervallen als je ze niet voor zeg 16:00 hebt opgehaald :P
Reservering is voor de hele dag, maar op=op staat in mijn mail.

La pré-autorisation ne garantit pas la disponibilité de l'iPhone à l'Apple Store. L'iPhone est attribué dans l'ordre d'arrivée des clients.

L'article réservé ne peut être retiré que dans l'Apple Store que vous avez sélectionné.

Si vous ne passez pas prendre l'article sélectionné à la date indiquée, votre réservation sera annulée et les articles seront remis en rayon.

Toutes les ventes sont régies par les conditions d'achat de l'Apple Store.

Apple se réserve le droit de refuser, de limiter ou d'annuler une réservation s'il s'avère qu'un client a fourni des informations fausses ou frauduleuses et/ou qu'il a utilisé le système de réservation de façon inappropriée.

[ Voor 52% gewijzigd door Nik op 18-06-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
CyBeR schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 01:01:
[...]

Hij is al weg naar iemand anders die er volgens mij meer behoefte aan heeft dan jou, en hij was ook eerder ;) En volgens mij is het sowieso max 2 iPhones per persoon...

Lees net die advertentie op marktplaats, 300 euro voor 2 reserveringen.. wat een mafkees, zet ie er nog bij : lijkt mij een mooie prijs 150 euro per iphone.. hahah wat een grapjas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Het zou me niet verbazen als hij die reservering verkocht krijgt. Misschien niet voor 300 euro, maar toch zeker voor een mooi bedrag

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb mijn reservering gratis weggegeven. Heb ik mooi wat geld misgelopen. :) (net of hij dat er voor krijgt)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Shiver23 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:41:
Ik heb mijn reservering gratis weggegeven. Heb ik mooi wat geld misgelopen. :) (net of hij dat er voor krijgt)
Jij hebt er wel de eeuwige dank van een tweaker voor in de plaats gekregen ;)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Kan me niet voorstellen dat iemand 150 euro voor een reservering betaald.. tja misschien iemand die echt geld te veel heeft, maar die zou dan niet naar Parijs gaan om er een te halen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.nu.nl/gadgets/...-iphone-4-uitgesteld.html

hopelijk niet ook in Europa....

EDIT: usa EN uk applestore geven nu ook aan levering op 14 juli. Frankrijk staat nog steeds op 2 juli.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Ligt het aan mij of is dat verkopen op marktplaats zo onzinnig als wat. Als je zo iemand een mailtje stuurt met de vraag welke appel store je moet zijn en hij beantwoord hem, dan heb je toch al de gegevens die je nodig hebt?

1. Zijn Apple ID (gewoon het email adres)
2. Zijn juiste naam (staat als het goed is in de mail)
3. Welke apple store je moet zijn
4. Misschien mis je het originele mailtje, maar dat is een std mail. Een behulpzame tweaker kan je dat ook geven.

Zolang Apple geen uniek nummer aan je reservering hangt, dan kan toch iedereen gewoon een bestelling gaan ophalen? Of zouden we in de loop van volgende week een uniek nummer door gestuurd krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

@ Eppo: scherp.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:52:
http://www.nu.nl/gadgets/...-iphone-4-uitgesteld.html

hopelijk niet ook in Europa....

EDIT: usa EN uk applestore geven nu ook aan levering op 14 juli. Frankrijk staat nog steeds op 2 juli.
Volgens mij komt het er op neer dat de leveringen van 24 juni en 2 juli op zijn voor de US en UK. Die orders zijn niet uitgesteld. De levertijd is alleen langer geworden als je er nu eentje besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
en daarbij is een reservering geen garantie op het product toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
418O2 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 13:05:
en daarbij is een reservering geen garantie op het product toch?
Inderdaad... tkan even goed zijn dat na een uur alle Iphones weg zijn. Wie eerst komt (én reservatie heeft), ze ook eerst krijgt. Maar denk niet dat Apple zoveel reserveringen toelaat en er zo weinig in stock heeft. Zou nogal stom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dat is meer een verzekering ter voorkoming van gedoe denk ik, want de mail die je krijgt zegt letterlijk dat ze je iPhone vasthouden tot de winkel sluit op 24 juni.

Het kan natuurlijk geen kwaad op tijd bij de winkel te zijn voor de zekerheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Zou op de bonnefooi daarheen gaan op donderdag of zaterdag niets opleveren.

Die shops daar verkopen dat ding toch ook gewoon.

Ik heb geen pre-order namelijk, en ga zeker niet voor iemand betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• username_
  • Laatst online: 13-09 11:18
Shiver23 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 13:00:
[...]

Volgens mij komt het er op neer dat de leveringen van 24 juni en 2 juli op zijn voor de US en UK. Die orders zijn niet uitgesteld. De levertijd is alleen langer geworden als je er nu eentje besteld.
Dat hoop ik iig wel, in de Apple Store (UK) staat nu verzending 14 juli, maar bij mijn orderstatus staat nog steeds verzending 2 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Lieve mensen, na bijna een uur in de wacht met de apple store Parijs heb ik het volgende kunnen achterhalen. Ik werd te woord gestaan door een hele aardige mevrouw!

- Er zullen 2 rijen zijn : Eentje voor mensen die gereserveerd hebben en eentje voor walk in public.

- Je moet je ID (passport meenemen) en een printje van je reservation (daarop zien ze jouw email adres en tevens ook apple id).

- Betalen is mogelijk zowel met creditcard als met cash.

- Als je een reservering hebt dan betekent het dat "jouw" iphone tot sluitingstijd voor je beschikbaar is.

***Disclaimer** Ik heb dit van een medewerkster van de Apple store Parijs vernomen, dit lijkt me een betrouwbare bron maar ja je weet maar nooit! Dus niet boos op me worden als het in eens anders blijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

username_ schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:55:
[...]

Dat hoop ik iig wel, in de Apple Store (UK) staat nu verzending 14 juli, maar bij mijn orderstatus staat nog steeds verzending 2 juli.
Dus dan is het zo. Bij Nu.nl doen ze net of dat iedereen die een iPhone 4 besteld heeft die op 14 juli pas krijgt, wat dus onwaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Ibix schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:11:
Lieve mensen, na bijna een uur in de wacht met de apple store Parijs heb ik het volgende kunnen achterhalen. Ik werd te woord gestaan door een hele aardige mevrouw!

- Er zullen 2 rijen zijn : Eentje voor mensen die gereserveerd hebben en eentje voor walk in public.
Zul je zien dat die eerste langer is dan die 2e ;)
***Disclaimer** Ik heb dit van een medewerkster van de Apple store Parijs vernomen, dit lijkt me een betrouwbare bron maar ja je weet maar nooit! Dus niet boos op me worden als het in eens anders blijkt ;)
Ik breng de knokploeg alvast in staat van paraatheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Ik breng de knokploeg alvast in staat van paraatheid :P
Lol, had ik maar niks gezegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online

- Je moet je ID (passport meenemen) en een printje van je reservation (daarop zien ze jouw email adres en tevens ook apple id).

- Als je een reservering hebt dan betekent het dat "jouw" iphone tot sluitingstijd voor je beschikbaar is.

_o_

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GS2K1 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:36:
Vodafone gaat over ongeveer 1 maand micro-sim kaarten uitgeven....
Enige bronvermelding is met zulke uitspraken wel gewenst natuurlijk ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_G

* zit heel diep na te denken om donderdag vrij te nemen en een ritje parijs te doen, zonder reservering*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Snap die 2de rij niet. Reserveren is niet meer mogelijk, bestellen bij de online shop is vertraagd, maar toch zijn er Apple stores die nog pallets vol hebben staan met niet gereserveerde iPhones? Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Eppo © schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:42:
Snap die 2de rij niet. Reserveren is niet meer mogelijk, bestellen bij de online shop is vertraagd, maar toch zijn er Apple stores die nog pallets vol hebben staan met niet gereserveerde iPhones? Vreemd...
Niet alle reserveringen worden opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de 24e de eerste dag is dat je 'n iPhone 4 kunt ophalen en ze de hele dag worden bewaard
tot sluitingstijd, zijn er op de 24e natuurlijk geen iPhones 4 beschikbaar die niet worden opgehaald ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:47:
Als de 24e de eerste dag is dat je 'n iPhone 4 kunt ophalen en ze de hele dag worden bewaard
tot sluitingstijd, zijn er op de 24e natuurlijk geen iPhones 4 beschikbaar die niet worden opgehaald ;)
En vandaar dat riedeltje: 'geen garantie' waarschijnlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_G
Ik durf niet te gokken hoelang die rij zal zijn donderdag.....(half parijs staat daar voor de deur)

misschien toch maar even wachten tot ze uitkomen in belgie.....TWIJFEL, TWIJFEL, TWIJFEL!!!

gaat er hier iemand op de bonnefooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

username_ schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:55:
[...]

Volgende bulk, om de twee weken nieuwe voorraad. Je zit dus dan bij de derde lading. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

hgerrit schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:55:
Ik durf niet te gokken hoelang die rij zal zijn donderdag.....(half parijs staat daar voor de deur)

misschien toch maar even wachten tot ze uitkomen in belgie.....TWIJFEL, TWIJFEL, TWIJFEL!!!

gaat er hier iemand op de bonnefooi?
Ik geef je vrijdag meer kans als alle niet-opgehaalde pre-orders de verkoop in gaan. (niet aanklagen als het niet zo is!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2call.nl heeft alleen nog maar T-mobile iPhones op hun site staan..
Hun dochterbedrijf / site PhoneShop heeft nog wel 'simlockvrije' maar levertijd is weer 6-10 weken geworden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CyBeR schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:46:
[...]

Niet alle reserveringen worden opgehaald.
Er zijn waarschijnlijk ook meer reserveringen dan iPhones.

Op de bonnefooi lijkt me redelijk zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 15:39
Hier zojuist ook mijn iPhone 4 UK order van 24 juni naar 2 juli zien verspringen. Dit is toch wel erg jammer, nog een week langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokuta
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 16:33
Zit mezelf hier ook met alle macht tegen te houden om (hoogstwaarschijnlijk zinloos) op de bonne fooi naar Parijs af te reizen. Mochten er meer mensen gaan wil ik natuurlijk best in de kofferbak kruipen :)

Ik denk zelf dat -als- je besluit om zonder reservering te gaan staan je bijna een dag van tevoren in de rij moet gaan staan. 't is de eerste release in "vasteland Europa" en ik denk niet dat mensen die honderden kilometers gaan reizen het risico willen lopen om 'te laat' te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:57

Thanks voor het informeren. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
Het lijkt wel alsof sommigen denken dat de iPhone 4 na de releasedatum helemaal niet meer verkrijgbaar is.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokuta
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 16:33
havana schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:27:
Het lijkt wel alsof sommigen denken dat de iPhone 4 na de releasedatum helemaal niet meer verkrijgbaar is.
Volgens mij gaat het er meer om dat het gevoel van "de eerste zijn" net binnen de mogelijkheden ligt: Een reisje naar Parijs is ver, behoorlijk ver, maar niet ondoenlijk. Het is prijzig, maar dan ook weer niet zo prijzig dat het volstrekt onmogelijk is.
Voor de mensen die sowieso gaan: Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Hoe reserveer je er eentje voor 2 juli op de apple site dan (fr), ik moet een adres opgeven, en een NL adres accepteerd hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan niet meer reserveren alleen direct bestellen en naar fr adres laten sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
CLB schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:31:
[...]

Enige bronvermelding is met zulke uitspraken wel gewenst natuurlijk ;)
Antwoord van Vodafone Back Office Enterprise. Kan ik hier natuurlijk niet neerzeten. Als je echt bewijs wilt hebben dat ik dat antwoord heb, kan ik dat geven, maar kan ik niet publiek neerzetten hier, dat snap je hopelijk wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik blijf van mening dat je het dan ook niet moet melden / zeggen... Maar je mag me wel DM'en =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
CLB schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:02:
Ik blijf van mening dat je het dan ook niet moet melden / zeggen... Maar je mag me wel DM'en =)
done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 13-09 14:38
Iphone in de UK staat nu op 14 juli, en toevallig zit ik dan precies in London voor een cursus. Probleem is alleen dat het nog steeds alleen de zwarte is, maarja....

Weet iemand hoe 'erg' het is als je er 1 reserveerd en je hem uiteindelijk toch niet ophaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordLynx schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:26:
Iphone in de UK staat nu op 14 juli, en toevallig zit ik dan precies in London voor een cursus. Probleem is alleen dat het nog steeds alleen de zwarte is, maarja....

Weet iemand hoe 'erg' het is als je er 1 reserveerd en je hem uiteindelijk toch niet ophaalt?
Je kan in de winkel niet meer reserveren, alleen laten opsturen naar een UK adrs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
vistu schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:29:
Hier zojuist ook mijn iPhone 4 UK order van 24 juni naar 2 juli zien verspringen. Dit is toch wel erg jammer, nog een week langer wachten.
je liet me schrikken! Maar bij mij is er niets veranderd en staat nog gewoon op "delivery 24 June".

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
M'n MicroSIM-adaptertjes zijn binnen. Meteen m'n SIM maar even op maat gemaakt, kan 'ie er donderdag meteen in :Y) (Wel eerst even geoefend op een oude SIM :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnoud72
  • Laatst online: 14-09 22:41
Een kennis in London gaat voor mij 2 x een 16Gb model bestellen bij apple.com/uk. Zodra ze er zijn (shipping date op apple.com/uk staat nu op 14 juli) ga ik hem ophalen. Zou binnenkort toch weer eens langskomen :)

Nou hopen dat Vodafone ook een beetje rap met een microsim komt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Microsims bij VF komen over 'n maandje =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
En in de tussentijd kun je ze bijsnijden of knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceekee
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-11-2024
Ikheb een vraag, ik probeer een iPhone te reserveren in de franse store maar zie nergens hoe ik aangeef dat ik de telefoon kom afhalen I.p.v. opsturen.

Ik moet steeds een verzend adres opgeven. Wie helpt mij verder? :(

[ Voor 4% gewijzigd door ceekee op 18-06-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je nou niet meer kunnen kiezen om 'm op te halen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Mja de reserveringspagina die wij hebben gebruikt om onze iPhone te reserveren is volgens mij al lang verdwenen.. Nu krijg je een heel ander formulier dan voorheen..

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee, is ook nog nooit in dit topic voorbij gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceekee
LaZZ schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 23:31:
Mja de reserveringspagina die wij hebben gebruikt om onze iPhone te reserveren is volgens mij al lang verdwenen.. Nu krijg je een heel ander formulier dan voorheen..
ALS ik het goed begrijp, Kan je niet meer aangeven dat je afhaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moeten jullie eerst eens eerdere posts lezen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceekee
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 00:41:
Misschien moeten jullie eerst eens eerdere posts lezen... :)
En wat had ik dan gezien? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat er al een paar postst stonden dat je niet meer kon reserveren voor afhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Laatst online: 09-12-2021
Naast verzenden naar een UK of FR adres is het "goedkoopste" alternatief via Expansys als ik het goed begrijp?

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• granturismo5
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 20:26
Weet iemand hier toevallig al of het mogelijk is om simlock vrije iphone's uit amerika te halen?

Bij de 3gs was het niet mogelijk als buitenlander iig. Maar zie op ebay toch al veel pre-orders van simlock vrije iphone's?
Zou wel mooi zijn, dan neem ik hem deze zomer gewoon lkkr mee uit NY. Als de witte dan al leverbaar is natuurlijk;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nein. AT&T blijft de enige aanbieder in de VS, dus ze verkopen hem daar niet simlockvrij in de Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• granturismo5
Hoe is het dan mogelijk dat er wel zoveel pre-orders te koop staan van simlock vrije iphones ? worden die achteraf simlock vrij gemaakt via een jailbreak ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Dat snap ik ook niet.. op eBay zie ik veel simlockvrije iPhone 4's uit de USA, hoe is dit mogelijk..

De mijne komt uit de UK en heb net bevestiging gehad dat hij de 24e wordt verzonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook een aantal bestelt in de UK via ebay. De prijzen voor de 16GB zijn nu al ca 50 pond gestegen t.o.v. een week geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

granturismo5 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:17:
Hoe is het dan mogelijk dat er wel zoveel pre-orders te koop staan van simlock vrije iphones ? worden die achteraf simlock vrij gemaakt via een jailbreak ofzo?
Ik zou ook wel eens willen weten hoe die Amerikaansen simlockvrije iPhones kunnen aanbieden. Volgens mij zijn die zelf niet goed op de hoogte, je kan iPhones kopen zonder abonnement, maar zover ik weet niet zonder simlock.
Het zou me niet verbazen dat de kopers wel eens ontgoocheld zouden zijn als ze hun iPhone krijgen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Zijn dat ook weer niet van die semimalafide bedrijfjes (cq mensen) die gewoon gokken op het vroeg beschikbaar zijn van een unlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:33
Op Macrumors zie je ook allemaal Amerikanen die speculeren op een jailbreak/unlock en wel gewoon alvast de telefoon op eBay zetten. Dat is imo niet helemaal netjes. Aan de andere kant, je bent er zelf bij als je daar op in gaat :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er al wat bekend over de release van de witte versies...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• granturismo5
volgens mij niet, behalve dat ie eigenlijk overal nog niet leverbaar is;)

Jammer maar moet toch nog wel ff wachten dus ik wacht nog wel even rustig door totdat de witte volop beschikbaar is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 13-09 14:38
Apple zou inderdaad wel iets bekend mogen maken hierover, het doet toch wel vreemd aan om een product aan te kondigen en hem ook op je bestelsite te zitten met eronder 'niet beschikbaar'
.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwolf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 18:38
Dit lijkt veel te mooi om waar te zijn maar de ebay aanbieder heeft wel veel positieve feedback:
http://cgi.ebay.com/New-A...ry-Unlocked-/140401238489

Bij afname van 5 stuks ben je omgerekend € 510,- kwijt voor een iPhone 4 32GB incl verzending.
Wie ziet de adder onder het gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:14
dat ziet er wel te mooi uit zeg :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ziet eruit als een gehackt account. De aanbiedingen van de iPhone zijn totaal anders opgezet dan de andere items die deze verkoper aanbiedt. Ook de locatie, voorwaarden en betaalmogelijkheden zijn anders. Bovendien vraagt de verkoper bij geen van de andere items om eerst je verzendadres te mailen naar een wazig gmail-adres. Ik zou het niet vertrouwen en al helemaal niet je gegevens versturen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
[iPhone] Levertijden

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.