Of deze:
https://www.yagoda.nl/dua...bc0f6760dfb399cc28d40ecff
Ben je mooi een dikke €12,- goedkoper uit... (en direct leverbaar)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Of deze:
In het absolute toeristische centrum van Parijs mag dat geen probleem zijn.Nik schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:21:
Ik sta donderdag ook in de rij. Ben benieuwd hoeveel tweakers ik tegen ga komen ;-)
Ik spreek overigens erg slecht Frans. Tijd om even een opfriscursus te doen hahaha! Ik hoop dat ze er niet al te moeilijk doen en gewoon Engels praten. Fransen staan bekend om hun hekel aan Engels maar als ik het probeer en ik kom er niet aan uit willen ze vast meewerken.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik ben afgelopen zomer in hartje Parijs geweest en ik kan je verzekeren dat engels daar ook een probleem is.CyBeR schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:48:
[...]
In het absolute toeristische centrum van Parijs mag dat geen probleem zijn.
Ik weet er alles van. Maar je best doen en goodwill tonen scheelt. Dat heb ik ook als een Duitser mij aanspreekt. Probeert hij het in het Nederlands, en geeft vervolgens aan dat zijn Nederlands slecht is, dan ben ik ook 10x zo behulpzaam.Nico111 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 21:26:
[...]
Ik ben afgelopen zomer in hartje Parijs geweest en ik kan je verzekeren dat engels daar ook een probleem is.
Ik zie nergens dat die microsims knipt?Eppo © schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:44:
[...]
Of deze:
https://www.yagoda.nl/dua...bc0f6760dfb399cc28d40ecff
Ben je mooi een dikke €12,- goedkoper uit... (en direct leverbaar)
Dat is wel te zien aan de vorm, maar ik pak zelf gewoon een oude simkaart die ik eerst ga proberen te verknippen, en dan pas verknip ik mijn abokaart. Mislukt dat, dan bestel ik gewoon een nieuwe.
Wat ik eigenlijk bedoel is dat er zelfs daar nog een verschil zit tussen centrum parijs en centrum toerisme. En het Louvre is absoluut dat laatste. Als ze daar geen engels spreken zijn ze de hele dag alleen maar aan 't kutten met toeristen die geen of gebrekkig frans spreken. De weg van de minste weerstand is dan gewoon Engels sprekenNico111 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 21:26:
[...]
Ik ben afgelopen zomer in hartje Parijs geweest en ik kan je verzekeren dat engels daar ook een probleem is.
Wat ik zie aan de vorm is een knipper voor het uitknippen van gewone simcards uit volledige.Nik schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:26:
[...]
Dat is wel te zien aan de vorm, maar ik pak zelf gewoon een oude simkaart die ik eerst ga proberen te verknippen, en dan pas verknip ik mijn abokaart. Mislukt dat, dan bestel ik gewoon een nieuwe.
Ik vermoed van wel. Maar niemand heeft 't nog geprobeerd en 't ding wordt niet gemarket als Micro-SIMknipper. Die andere wel.Bosmonster schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:58:
[...]
Wat ik zie aan de vorm is een knipper voor het uitknippen van gewone simcards uit volledige.
Dit zou ook logischer zijn, want de microsimknipper is niet voor niks zo moeilijk te krijgen en ze bieden _allemaal_, ook op ebay, die knipper aan die pas einde van de maand uitkomt.
Ik weet 99% zeker dat deze schaar geen microsims knipt.
[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 17-06-2010 23:24 ]
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Wellicht. Ik durf 't niet te zeggen zonder 'm te zienBosmonster schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 23:20:
Dat komt omdat microsimknippers helemaal niet bestondenDit is pas iets dat met de iPad/iPhone4 ineens uit de lucht gevallen is doordat veel aanbieders (nog) geen echte microsim aanbieden.
Vergeet niet dat microsim meer is dan alleen een wat kleiner formaat simkaart. Deze uitknippen is eigenlijk heel ongebruikelijk en daar zul je dan ook geen professionele tools (zoals deze tang) voor vinden.
Er zijn meer Dual-sim knippers overigens, dat is toch echt iets anders:
http://gsmserver.com/shop...cards/dual_sim_cutter.php
En iets meer info over de tang op eBay:
http://cgi.ebay.nl/Dual-S...er-Magicsim-/200385472009
Het is dus een tang die knipt voor een dual-sim adapter, niet microsim.
[ Voor 62% gewijzigd door CyBeR op 17-06-2010 23:41 ]
haal jij hem op ?bbouws schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:53:
Ik heb nog een reservering staan voor de 16gb in Parijs, wie kan ik blij maken ?
Dan heb je er niks aan... Er wordt gekeken met je adres die je met je iTunes account hebt, de naam die je daar hebt en je ID-kaart...
Welnee, bij de iPad release was het mailtje van Apple laten zien voldoende. Of je Apple ID doorgeven.Riwe89 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:33:
[...]
Dan heb je er niks aan... Er wordt gekeken met je adres die je met je iTunes account hebt, de naam die je daar hebt en je ID-kaart...
Stuur maar (zie profile voor email). Ik was van plan er drie mee terug te nemen maar ik heb maar een reservering voor 2
[ Voor 19% gewijzigd door CyBeR op 18-06-2010 01:01 ]
.
Inderdaad.. Dan ben je best een rat in mijn ogen maar ja.. waar vraag is, is aanbod.ruyckske schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 08:07:
Op Marktplaats zijn er zelfs die hun reservering in Parijs (proberen) verkopen voor driehonderd euro.
Beschrijving
Het is mij gelukt om een simlock vrije iPhone4 te reserveren voor de 24e juni.
De bedoeling was dat ik hem op zou halen in de apple store, Regent Street London.
Echter kan ik niet de 24e en je moet hem perse die dag ophalen van Apple.
Nu bied ik mijn reservering aan voor minimaal €200 en max €250.
De iPhone zelf kost 499 pond (omgerekend €600)
Dus voor max €850 ben je er zeker van dat je de 24e in het bezit bent van een iPhone4.
Echter moet je hem dus wel zelf op gaan halen in de UK, of iemand daar kennen die hem voor je op kan halen.
Het gaat maar om 1 reservering dus wie het eerst komt heeft geluk.
Ik moest bij Apple Store 5th Avenue anders mijn ID-kaart laten zien om m'n iPad mee te krijgen. Toch jammer als je daar voor niks naartoe rijdt.carfreak02 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:44:
[...]
Welnee, bij de iPad release was het mailtje van Apple laten zien voldoende. Of je Apple ID doorgeven.
Je mag dan wel weer maximaal 2 iPhones per persoon meenemen volgens de site. Misschien dat ze een oogje dichtknijpen als het reserveringen op verschillende accounts betreft, maar denk het niet (zou wel erg makkelijk die regel omzeilen zijn).CyBeR schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 01:01:
[...]
Stuur maar (zie profile voor email). Ik was van plan er drie mee terug te nemen maar ik heb maar een reservering voor 2
Hoedje in "[iPhone] Importeren en / of losse koop -..."hgerrit schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:19:
Ik heb misschien wel beschikbaarheid om naar Frankrijk te rijden, maar ik heb geen pre-order. Ik wil wel graag een iPhone...dus wie-o-wie?
Hoi!
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
En vraag dan meteen even of reserveringen voor de hele dag gelden of vervallen als je ze niet voor zeg 16:00 hebt opgehaaldIbix schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:37:
Voor de mensen die een aardig woordje Frans kunnen en naar Parijs afreizen de 24ste....Zou een van jullie met de apple store in paris willen bellen (+33 1 43 16 78 00) en vragen of ze twee verschillende rijen zullen hebben? Eentje voor reserveringen en eentje voor overige?
Nothing to see here
Reservering is voor de hele dag, maar op=op staat in mijn mail.itsme schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:46:
[...]
En vraag dan meteen even of reserveringen voor de hele dag gelden of vervallen als je ze niet voor zeg 16:00 hebt opgehaald
[ Voor 52% gewijzigd door Nik op 18-06-2010 12:36 ]
Hij is al weg naar iemand anders die er volgens mij meer behoefte aan heeft dan jou, en hij was ook eerderCyBeR schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 01:01:
[...]
.
PSN: Shiver23
Jij hebt er wel de eeuwige dank van een tweaker voor in de plaats gekregenShiver23 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:41:
Ik heb mijn reservering gratis weggegeven. Heb ik mooi wat geld misgelopen.(net of hij dat er voor krijgt)
.
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2010 12:56 ]
Volgens mij komt het er op neer dat de leveringen van 24 juni en 2 juli op zijn voor de US en UK. Die orders zijn niet uitgesteld. De levertijd is alleen langer geworden als je er nu eentje besteld.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:52:
http://www.nu.nl/gadgets/...-iphone-4-uitgesteld.html
hopelijk niet ook in Europa....
EDIT: usa EN uk applestore geven nu ook aan levering op 14 juli. Frankrijk staat nog steeds op 2 juli.
Inderdaad... tkan even goed zijn dat na een uur alle Iphones weg zijn. Wie eerst komt (én reservatie heeft), ze ook eerst krijgt. Maar denk niet dat Apple zoveel reserveringen toelaat en er zo weinig in stock heeft. Zou nogal stom zijn.418O2 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 13:05:
en daarbij is een reservering geen garantie op het product toch?
Dat hoop ik iig wel, in de Apple Store (UK) staat nu verzending 14 juli, maar bij mijn orderstatus staat nog steeds verzending 2 juli.Shiver23 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 13:00:
[...]
Volgens mij komt het er op neer dat de leveringen van 24 juni en 2 juli op zijn voor de US en UK. Die orders zijn niet uitgesteld. De levertijd is alleen langer geworden als je er nu eentje besteld.
Dus dan is het zo. Bij Nu.nl doen ze net of dat iedereen die een iPhone 4 besteld heeft die op 14 juli pas krijgt, wat dus onwaar is.username_ schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:55:
[...]
Dat hoop ik iig wel, in de Apple Store (UK) staat nu verzending 14 juli, maar bij mijn orderstatus staat nog steeds verzending 2 juli.
Zul je zien dat die eerste langer is dan die 2eIbix schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:11:
Lieve mensen, na bijna een uur in de wacht met de apple store Parijs heb ik het volgende kunnen achterhalen. Ik werd te woord gestaan door een hele aardige mevrouw!
- Er zullen 2 rijen zijn : Eentje voor mensen die gereserveerd hebben en eentje voor walk in public.
Ik breng de knokploeg alvast in staat van paraatheid***Disclaimer** Ik heb dit van een medewerkster van de Apple store Parijs vernomen, dit lijkt me een betrouwbare bron maar ja je weet maar nooit! Dus niet boos op me worden als het in eens anders blijkt
Ibix schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:11:
Lieve mensen, na bijna een uur in de wacht met de apple store Parijs heb ik het volgende kunnen achterhalen. Ik werd te woord gestaan door een hele aardige mevrouw!
- Er zullen 2 rijen zijn : Eentje voor mensen die gereserveerd hebben en eentje voor walk in public.
- Je moet je ID (passport meenemen) en een printje van je reservation (daarop zien ze jouw email adres en tevens ook apple id).
- Betalen is mogelijk zowel met creditcard als met cash.
- Als je een reservering hebt dan betekent het dat "jouw" iphone tot sluitingstijd voor je beschikbaar is.
***Disclaimer** Ik heb dit van een medewerkster van de Apple store Parijs vernomen, dit lijkt me een betrouwbare bron maar ja je weet maar nooit! Dus niet boos op me worden als het in eens anders blijkt
Nothing to see here
Enige bronvermelding is met zulke uitspraken wel gewenst natuurlijkGS2K1 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:36:
Vodafone gaat over ongeveer 1 maand micro-sim kaarten uitgeven....
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
* zit heel diep na te denken om donderdag vrij te nemen en een ritje parijs te doen, zonder reservering*Ibix schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:11:
- Je moet je ID (passport meenemen) en een printje van je reservation (daarop zien ze jouw email adres en tevens ook apple id).
- Als je een reservering hebt dan betekent het dat "jouw" iphone tot sluitingstijd voor je beschikbaar is.
***Disclaimer** Ik heb dit van een medewerkster van de Apple store Parijs vernomen, dit lijkt me een betrouwbare bron maar ja je weet maar nooit! Dus niet boos op me worden als het in eens anders blijkt
Niet alle reserveringen worden opgehaald.Eppo © schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:42:
Snap die 2de rij niet. Reserveren is niet meer mogelijk, bestellen bij de online shop is vertraagd, maar toch zijn er Apple stores die nog pallets vol hebben staan met niet gereserveerde iPhones? Vreemd...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
En vandaar dat riedeltje: 'geen garantie' waarschijnlijkCLB schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:47:
Als de 24e de eerste dag is dat je 'n iPhone 4 kunt ophalen en ze de hele dag worden bewaard
tot sluitingstijd, zijn er op de 24e natuurlijk geen iPhones 4 beschikbaar die niet worden opgehaald
Verwijderd
Volgende bulk, om de twee weken nieuwe voorraad. Je zit dus dan bij de derde lading.username_ schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:55:
[...]
Dat hoop ik iig wel, in de Apple Store (UK) staat nu verzending 14 juli, maar bij mijn orderstatus staat nog steeds verzending 2 juli.
Ik geef je vrijdag meer kans als alle niet-opgehaalde pre-orders de verkoop in gaan. (niet aanklagen als het niet zo is!)hgerrit schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:55:
Ik durf niet te gokken hoelang die rij zal zijn donderdag.....(half parijs staat daar voor de deur)
misschien toch maar even wachten tot ze uitkomen in belgie.....TWIJFEL, TWIJFEL, TWIJFEL!!!
gaat er hier iemand op de bonnefooi?
Er zijn waarschijnlijk ook meer reserveringen dan iPhones.
Thanks voor het informeren.Ibix schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:11:
Volgens mij gaat het er meer om dat het gevoel van "de eerste zijn" net binnen de mogelijkheden ligt: Een reisje naar Parijs is ver, behoorlijk ver, maar niet ondoenlijk. Het is prijzig, maar dan ook weer niet zo prijzig dat het volstrekt onmogelijk is.havana schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:27:
Het lijkt wel alsof sommigen denken dat de iPhone 4 na de releasedatum helemaal niet meer verkrijgbaar is.
Antwoord van Vodafone Back Office Enterprise. Kan ik hier natuurlijk niet neerzeten. Als je echt bewijs wilt hebben dat ik dat antwoord heb, kan ik dat geven, maar kan ik niet publiek neerzetten hier, dat snap je hopelijk wel?CLB schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:31:
[...]
Enige bronvermelding is met zulke uitspraken wel gewenst natuurlijk
doneCLB schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:02:
Ik blijf van mening dat je het dan ook niet moet melden / zeggen... Maar je mag me wel DM'en =)
Verwijderd
Je kan in de winkel niet meer reserveren, alleen laten opsturen naar een UK adrs.LordLynx schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:26:
Iphone in de UK staat nu op 14 juli, en toevallig zit ik dan precies in London voor een cursus. Probleem is alleen dat het nog steeds alleen de zwarte is, maarja....
Weet iemand hoe 'erg' het is als je er 1 reserveerd en je hem uiteindelijk toch niet ophaalt?
je liet me schrikken! Maar bij mij is er niets veranderd en staat nog gewoon op "delivery 24 June".vistu schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:29:
Hier zojuist ook mijn iPhone 4 UK order van 24 juni naar 2 juli zien verspringen. Dit is toch wel erg jammer, nog een week langer wachten.
[ Voor 4% gewijzigd door ceekee op 18-06-2010 23:16 ]
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
ALS ik het goed begrijp, Kan je niet meer aangeven dat je afhaaldLaZZ schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 23:31:
Mja de reserveringspagina die wij hebben gebruikt om onze iPhone te reserveren is volgens mij al lang verdwenen.. Nu krijg je een heel ander formulier dan voorheen..
En wat had ik dan gezien?Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 00:41:
Misschien moeten jullie eerst eens eerdere posts lezen...
Verwijderd
I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
Verwijderd
Ik zou ook wel eens willen weten hoe die Amerikaansen simlockvrije iPhones kunnen aanbieden. Volgens mij zijn die zelf niet goed op de hoogte, je kan iPhones kopen zonder abonnement, maar zover ik weet niet zonder simlock.granturismo5 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:17:
Hoe is het dan mogelijk dat er wel zoveel pre-orders te koop staan van simlock vrije iphones ? worden die achteraf simlock vrij gemaakt via een jailbreak ofzo?
.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq