[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 69.753 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:45
maar dan zal je aannemen dat het acount allang geblokt moet zijn door ebay en er door de echte eigenaar een klacht is gestuurd of iets dergelijks. en er zijn er al 8 verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:43
Wat zijn nu eigenlijk mijn opties om nu een iPhone te krijgen?
Ik weet iemand die komende week naar Amerika vertrekt en dan ook weer terug komt.
Is die dan al uit in Amerika waar je hem prepaid kan kopen ?
Dan nog zit je aan een sim-lock.. Enigste is dus wachten tot 7juli als de iPhone bij T-mobile komt en dan relax 35 +web'n'walk zakelijk afsluiten voor 1 of 2 jaar weet nog niet zeker maar waarschijnlijk 1.
Zijn er dus nog andere manieren om hem eerder te krijgen?

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:57

Lulukai

God's gift to women

* Lulukai springt alweer door het raam.DO
Als je even terugleest zie je dat ze vanaf 24 juni te verkrijgen zijn in Frankrijk en de UK. Daarvoor ben je nu al te laat, maar begin juli kan je daar misschien een iPhone laten toekomen bij iemand thuis.

[ Voor 8% gewijzigd door Lulukai op 20-06-2010 08:49 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderwolf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:38
Een gehackt account? Ernstig en het zou maar zo kunnen. Eerder gepost link werkt niet meer (verlopen?) maar user compaqtogo biedt ze nog wel aan: http://shop.ebay.com/comp...=1&_ipg=50&_sop=12&_rdc=1

Het stinkt dus hier doen we maar niets mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het e.e.a. hier zo lees dan denk ik dat het nog moeilijker wordt dan vorig jaar om een iPhone in bezit te krijgen, de strategie van Apple werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Why? Er zijn ipv 2 landen (Belgie / Italie) meer landen die 'm simlockvrij gaan aanbieden... beter toch!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

vanderwolf schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:02:
Een gehackt account? Ernstig en het zou maar zo kunnen. Eerder gepost link werkt niet meer (verlopen?) maar user compaqtogo biedt ze nog wel aan: http://shop.ebay.com/comp...=1&_ipg=50&_sop=12&_rdc=1

Het stinkt dus hier doen we maar niets mee..
warning
"The seller of this item is away until June 20, 2010. You may purchase this item, but there may be a delay in processing your order. "
Dit staat bij een andere aanbieding, dus ondertussen kunnen ze zijn account gerust misbruiken.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• granturismo5
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 20:26
CLB schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:11:
Why? Er zijn ipv 2 landen (Belgie / Italie) meer landen die 'm simlockvrij gaan aanbieden... beter toch!
Nou voornamelijk omdat er al een groot tekort is voordat er uberhaupt 1 geleverd is. Daarom wordt het veel lastiger.
De 3gs was eigenlijk altijd wel goed beschikbaar en dat zal bij de 4 toch denk ik minder worden in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3GS goed leverbaar? Eerste half jaar alleen maar wachten, wachten en wachten...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Precies. En daarnaast is de productie voor de iPhone 4 verdubbeld ongeveer ten opzichte van de 3GS. Hoeveel meer kunnen ze doen als de vraag dan ineens vertienvoudigd is :P

Zelfs Foxconn kan niet even 30 miljoen iPhones uit een magische mouw schudden.

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

ruyckske schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:15:
[...]

warning
"The seller of this item is away until June 20, 2010. You may purchase this item, but there may be a delay in processing your order. "
Dit staat bij een andere aanbieding, dus ondertussen kunnen ze zijn account gerust misbruiken.
Volgens mij is de verkoper terug van 'vakantie' :P, alle iPhones zijn uit de lijst verdwenen.
syntesia schreef op zondag 20 juni 2010 @ 00:56:
maar dan zal je aannemen dat het acount allang geblokt moet zijn door ebay en er door de echte eigenaar een klacht is gestuurd of iets dergelijks. en er zijn er al 8 verkocht.
Verkocht zegt niets, als iemand op "Buy Now!" klikt, gaat de teller al met één omhoog.

Een koper had zelfs al positieve feedback gegeven, die is ook verwijderd. Hopelijk had die persoon nog niet betaald.

[ Voor 6% gewijzigd door Canaria op 20-06-2010 15:21 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Positieve feedback: "Erg nette verkoper. Had mijn geld overgemaakt en kreeg direct netjes een mailtje dat ie het had ontvangen." :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan mij iemand zeggen of italie ook de iphone4 gaat verkopen, zo ja, is het ook bekend wanneer en of deze simlockvrij zullen zijn?
alvast bedankt voor jullie antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Ja, Italië gaat hem ook verkopen, vorige modellen waren simlockvrij dus zeer waarschijnlijk de iPhone 4 ook.

Op de Italiaanse Apple Online Store staat "binnenkort beschikbaar" en als ik het me goed herinner zou hij normaal eind juli in Italië uitkomen.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Staat dit 'ons' te wachten, in de nacht van woensdag op donderdag?

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/fr/retail/carrouseldulouvre/images/carrouseldulouvre_gallery_image6.jpg Plaatje van Apple.fr zelf, geen idee van wanneer of welke release...

Ik ben benieuwd naar de drukte. Aan de ene kant is het een doordeweekse dag. Reserveringen liggen de hele dag te wachten, dus er zijn een hoop mensen die niet in de rij willen staan en later op de dag binnen wandelen. Aan de andere kant, is de iPhone 4 populair, is het een officiële store... Je weet het nooit van tevoren, maar het zou zo maar kunnen dan als je daar om 6 uur 's ochtends aan komt zetten, de rij al mega lang is?!

[ Voor 6% gewijzigd door Nik op 20-06-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nik schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:49:

[afbeelding] Plaatje van Apple.fr zelf, geen idee van wanneer of welke release...

Ik ben benieuwd naar de drukte. Aan de ene kant is het een doordeweekse dag. Reserveringen liggen de hele dag te wachten, dus er zijn een hoop mensen die niet in de rij willen staan en later op de dag binnen wandelen. Aan de andere kant, is de iPhone 4 populair, is het een officiële store... Je weet het nooit van tevoren, maar het zou zo maar kunnen dan als je daar om 6 uur 's ochtends aan komt zetten, de rij al mega lang is?!
Als 't op apple.com staat was 't eigenlijk bijna gegarandeerd voor de opening van de winkel. Mijn aanname (en ik hoop tot elke willekeurige god dat die klopt) is dat ze niet (of niet veel) meer reserveringen aangenomen hebben dan ze iPhones op voorraad gaan hebben. Dat beperkt al direct de lengte van die rij: als je geen reservering hebt, ga je niet in de 'reserveringen only' rij staan om vervolgens weggestuurd te worden omdat je geen reservering hebt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:16

[afbeelding] Plaatje van Apple.fr zelf, geen idee van wanneer of welke release...

Oh lord :/ Hoop dat het die dag niet regent ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Ibix schreef op maandag 21 juni 2010 @ 08:28:
[...]

Oh lord :/ Hoop dat het die dag niet regent ofzo :)
Is die foto van Parijs, Je ziet een hek tussen die mensen. Idd 2 rijen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik zie twee hekken, lijkt me een soort van zigzag rij..

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen weet iemand of je de iPhone 4 straks (als hij uit is) ook los kan kopen (in NL). Zoals dat nu bij Media Markt kan?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2010 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 09:06:
Mensen weet iemand of je de iPhone 4 straks (als hij uit is) ook los kan kopen (in NL). Zoals dat nu bij Media Markt kan?
Je kan de iPhone nu niet los kopen bij de Media Markt, slechts met een T-Mobile abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VeeGee schreef op maandag 21 juni 2010 @ 09:39:
[...]

Je kan de iPhone nu niet los kopen bij de Media Markt, slechts met een T-Mobile abonnement.
http://www.iphoneclub.nl/...-iphone-3gs-los-verkopen/ dacht dat het nog steeds kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
T-Mobile heeft twee voorwaarden aan de verkoop gesteld: Media Markt mag de verkoop niet lokaal of nationaal adverteren en in de winkel moet duidelijk vermeld worden dat het om toestellen met een simlock gaat.
Kansloos m.a.w.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf een t-mobile abbo dus voor mij is het niet kansloos :P scheelt naar belgie rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

http://cgi.benl.ebay.be/w...iewItem&item=290439069080
Nog zo'n aanbieding. En er zijn al 7 mensen ingetrapt op 3 uur tijd.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik twijfel om een ipone 3gs te halen of wachten tot de 4g.
verkeerd

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

3GS launch in Parijs:

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

V&A mag buiten het forum, bij voorkeur via http://www.tweakers.net/aanbod.

[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 21-06-2010 10:44 ]

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Dit was in een Orange winkel. En zo te zien om 12:00 uur in de avond. Dit keer is het vanaf 8uur in de ochtend (werkdag) en in de Louvre Apple Store. We zullen het zien!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Hebben jullie eigenlijk nog extra info gekregen over donderdag? Of moeten jullie gewoon met dat standaardmailtje naar de winkel trekken?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al beetje pagina's doorzocht, maar 22 pagina's langs is wat overdreven dus vandaar maar ff me vraag.
Begrijp allemaal geen reet meer van wel pre-order dan weer niet, uitstel van pre-order, dan weer wel pre-order.

Maar kan ik gewoon, zeg 26 juli ofzo, een mobistar winkel in Belgie binnen lopen en een iPhone 4 meenemen. Of zijn ze dan echt gewoon op? Als ik moet pre-orderen, waar kan ik dat doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ruyckske schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:12:
Hebben jullie eigenlijk nog extra info gekregen over donderdag? Of moeten jullie gewoon met dat standaardmailtje naar de winkel trekken?
Zoals eerder in dit topic te lezen valt kun je je preorder ophalen door daar ter plaatse je Apple ID op te geven en evt even in te loggen ter controle. That's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Veel vragen voor het pre-orderen.

Bestellen Apple Store
Vanaf 15 juni was het mogelijk om de iphone bij de verschillende Apple stores te reserveren. Hiervoor had je alleen een Apple ID (een simpel account) nodig. Dit kon ook met Nederlandse accounts zonder dat je een aflever adres in het betreffende land had.

Het reserveren kon met de volgende formulieren:
Frankrijk: http://www.apple.com/fr/iphone/pre-order/
Engeland: http://reserve.apple.com/...try=GB&prelaunch=MC603B_A

Aangezien alle iPhones* die de Apple store krijgt al zijn gereserveerd werken de formulieren niet meer. De enige optie nu is de Apple store zelf bellen en vragen of ze hem willen reserveren. Of ze dat doen weet ik niet.

* = Alle iPhones is lastig te zeggen. Er zijn verhalen dat er twee rijen komen bij de Apple store. Eentje voor reserveringen en eentje voor niet reserveringen. Dit zou dus betekenen dat de Apple store ook nog een kleine voorraad heeft om direct te verkopen.

Bestellen Apple Store (online)
Op dit moment is de enige andere optie om het bij de Apple store online te bestellen. Dat kan via de volgende site:

Frankrijk: http://store.apple.com/uk
Engeland: http://store.apple.com/fr

Je hebt dan wel een afleveradres nodig in het betreffende land. Het is niet mogelijk om online een bestelling te plaatsen voor het ophalen in een van de Apple stores. De Apple store geeft steeds de actuele, verwachte leverdatum aan. Heb je hem daarvoor besteld en verspringt de datum? Kijk even bij de bestellingen in je account. Als het goed is de datum niet versprongen en geld de vertraging alleen voor nieuwe bestellingen.

iPhone ophalen.
Op dit moment is er nog weinig van bekend, alleen dat je reservering donderdag 24 juli in de Apple store ligt. (indien je hebt gereserveerd). Deze reservering ligt de hele dag, maar er geld een regel op=op. Het is namelijk mogelijk dat de Apple store bijvoorbeeld verwacht had er 500 te krijgen, maar in werkelijkheid worden er maar 450 geleverd. Hierdoor hebben de laatste 50 helaas pech. Verwacht niet dat dit voor gaat komen en dat de regel meer een slag om de arm is, maar het kan voorkomen. Het is aan jezelf of je dat risico wilt lopen door je bestelling pas later op de dag op te halen.

Wat heb je nodig voor het ophalen (verwacht)?

Mensen met een reservering:
  • Identiteitsbewijs
  • E-mail van Apple
  • Apple ID (maar die staat ook in de mail)
  • Geld (contant, pin of credit card)
Mensen zonder een reservering:
  • Geld (contant, pin of credit card)
  • Geduld
  • Een portie geluk

Hoe dit verhaal voor andere landen loopt is nog niet bekend. Het is mogelijk dat de speciale reserveerpagina's voor Belgie en Nederland ook online komen zodra reserveren mogelijk is. Dit zou dan ook ongeveer een week voor levering zijn. Deze reserveer datum zou wel van te voren worden aangekondigd, hetzelfde als dat in Engeland, Frankrijk, Duitsland, US en Japan is gedaan.

Gezien de grote vraag die er nu al is, wordt er niet verwacht dat je in Belgie zo een telefoonwinkel in kan lopen en met een iPhone 4 weer naar buiten komt. Voorkom teleurstelling en bel altijd even eerst de winkel op. Sommige winkels nemen wel reserveringen aan, andere niet telefonisch en weer andere helemaal niet. Sowieso zegt een reservering nog vrij weinig als er nog geen prijzen en leverdatums bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruyckske schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:01:
http://cgi.benl.ebay.be/w...iewItem&item=290439069080
Nog zo'n aanbieding. En er zijn al 7 mensen ingetrapt op 3 uur tijd.
Ziekelijk he? Je kunt ze heel eenvoudig melden bij Ebay vanuit de advertentie zelf. Ik heb er al 4 gemeld de afgelopen week. Ebay onderneemt meestal meteen actie en mailt binnen een paar uur terug, dus je hebt het gevoel iets nuttigs te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:09
CLB schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:52:
3GS goed leverbaar? Eerste half jaar alleen maar wachten, wachten en wachten...
Misschien bij T-Mobile, maar ik had 'm mei 2009 al binnen (simlock vrij); genoeg voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:48:
[...]

Ziekelijk he? Je kunt ze heel eenvoudig melden bij Ebay vanuit de advertentie zelf. Ik heb er al 4 gemeld de afgelopen week. Ebay onderneemt meestal meteen actie en mailt binnen een paar uur terug, dus je hebt het gevoel iets nuttigs te doen.
48 verkocht op een paar uur tijd nu al

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Soeski schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:00:
[...]

Misschien bij T-Mobile, maar ik had 'm mei 2009 al binnen (simlock vrij); genoeg voorraad.
Hij kwam pas in juni uit?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
26 juni idd was de Nederlandse release bij T-Mobile en een week eerder, 19 juni, was de launch in de VS.

Knap om hem dan al in mei te hebben ;)

Ik had zelf een italiaanse import pre-order en had hem half juli, nadat de leveringen erg moeizaam verliepen.

[ Voor 61% gewijzigd door Bosmonster op 21-06-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Het spijt me, inderdaad juni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Soeski schreef op maandag 21 juni 2010 @ 14:47:
[...]

Het spijt me, inderdaad juni :)
En dus, omdat jij een van de gelukkigen was die hem direct na release op de kop hebt weten te tikken, betekent dat ineens dat er geen problemen waren met de leveringen :?

3GS leveringen waren een drama de eerste paar maanden. Italiaanse import ging nog wel, maar ook die konden lange tijd niet meer uit voorraad leveren na de eerste batch.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 21-06-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Bosmonster schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:53:
[...]

En dus, omdat jij een van de gelukkigen was die hem direct na release op de kop hebt weten te tikken, betekent dat ineens dat er geen problemen waren met de leveringen :?

3GS leveringen waren een drama de eerste paar maanden. Italiaanse import ging nog wel, maar ook die konden lange tijd niet meer uit voorraad leveren na de eerste batch.
Sorry hoor, sheez :)
De shop waar ik bestelde had er genoeg en als ik om me heen vroeg wie 'm al had, dan was het allemaal vrij snel gegaan. Misschien hadden we allemaal geluk. We wachten het wel af, hoe snel en hoe veel iPhone 4's er komen binnenkort. Vodafone gaf al aan dat zij pas in Oktober gaan leveren (!!) en dat is voor de meesten veeeel te laat. De ongeduldigen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPhone Service Point: 899,- en 999,- euro... dikke marges zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Prijzen zijn niet mis idd, maar daarvoor worden ze wel geimporteerd en ze leveren extra services (1 jaar extra garantie + vervangservice).

Dus op zich valt het met die marge wel mee.

Ik vraag me eerder af hoe stabiel hun leveringen zullen zijn, gezien de beperkte voorraad voorlopig.
Engelse USB-lichtnetadapter (UK)
Ah, komen uit UK dus..

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 21-06-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

CLB schreef op maandag 21 juni 2010 @ 18:32:
iPhone Service Point: 899,- en 999,- euro... dikke marges zeg!
Ja, zeker dik. Maar hun inkoopprijs is gewoon 629,- (voor de 16GB). Tel daarbij de kosten, moeite, risico en alles bij op, en de prijs is best gerechtvaardigd. Het liefst zou ik hem voor 829 euro zien. 200 euro is een mooie marge.

Wie gaat er donderdag naar Parijs? En hoe laat zijn jullie aanwezig? Ik ga om 2 uur rijden, ben er dan om 6 uur. 2 uur voor opening, mooie tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
That's true... noem alleen hun prijzen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Weet iemand hoe het nu zit met die simkaarten ? Ik las dat de iPhone 4 microsim nodig heeft wel iets om rekening mee te houden indien dit het geval is lijkt mij ... Erg hoge Europese prijzen moet ik zeggen hoe kan dat toch als je die vergelijkt met de USA prijzen 199 en 299 dollar ...

Lijkt me toch niet dat men via luchtvracht de boel importeerd in bulk maar eerder zee vracht anders kan ik het wel snappen ja :|

[ Voor 43% gewijzigd door JT888 op 21-06-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:14
@JT888, lees het topic nog maar keer door. Is allang besproken.
Zijn paar opties:
1. Wacht totdat je provider met een microsim komt. (meesten doen dat de komende 1 a 2 maanden)
2. Verknip je simkaart gewoon tot microsim. Werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:45
JT888 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:26:
Weet iemand hoe het nu zit met die simkaarten ? Ik las dat de iPhone 4 microsim nodig heeft wel iets om rekening mee te houden indien dit het geval is lijkt mij ... Erg hoge Europese prijzen moet ik zeggen hoe kan dat toch als je die vergelijkt met de USA prijzen 199 en 299 dollar ...

Lijkt me toch niet dat men via luchtvracht de boel importeerd in bulk maar eerder zee vracht anders kan ik het wel snappen ja :|
die amerikaanse prijzen zijn met een abonnement.
los zijn ze daar ook 1000$ ofzo ALS ze los worden verkocht !
Prijzen voor een losse iphone in europa vallen mee zijn gewoon normale prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Nik schreef op maandag 21 juni 2010 @ 18:35:
[...]

Ja, zeker dik. Maar hun inkoopprijs is gewoon 629,- (voor de 16GB). Tel daarbij de kosten, moeite, risico en alles bij op, en de prijs is best gerechtvaardigd. Het liefst zou ik hem voor 829 euro zien. 200 euro is een mooie marge.

Wie gaat er donderdag naar Parijs? En hoe laat zijn jullie aanwezig? Ik ga om 2 uur rijden, ben er dan om 6 uur. 2 uur voor opening, mooie tijd.
Jezus ga je zo vroeg ja? Ik wilde om 5 uur aanrijden ofzo, ben ik er rond 9 uur.. Hoewel ik dan wel precies de spits tref ben ik bang..

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
jaspermeul schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:28:
@JT888, lees het topic nog maar keer door. Is allang besproken.
Zijn paar opties:
1. Wacht totdat je provider met een microsim komt. (meesten doen dat de komende 1 a 2 maanden)
2. Verknip je simkaart gewoon tot microsim. Werkt ook prima.
Ok thx dat is duidenlijk ik zal even opzoek gaan naar zo een knippertje die de simkaart aanpast :)
syntesia schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:34:
[...]

die amerikaanse prijzen zijn met een abonnement.
los zijn ze daar ook 1000$ ofzo ALS ze los worden verkocht !
Prijzen voor een losse iphone in europa vallen mee zijn gewoon normale prijzen
Ah ok duidenlijk 8)7 thx.

[ Voor 27% gewijzigd door JT888 op 21-06-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Hebt toch wel een schaar in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

LaZZ schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:43:
[...]

Jezus ga je zo vroeg ja? Ik wilde om 5 uur aanrijden ofzo, ben ik er rond 9 uur.. Hoewel ik dan wel precies de spits tref ben ik bang..
Ja, ik wil gewoon vroeg zijn, zeker omdat ik zeker wil zijn dat ik een iPhone heb. Ik zou het mezelf kwalijk nemen als ik daar om 9 uur aan kom, en alles weg blijkt te zijn. Ik weet het kleine kans, want er zijn in verhouding minder mensen omdat dit op reservering gaat, maar je weet maar nooit. Daarnaast wil ik het wel eens meemaken hoe het is om in de rij te staan, in alle gekte mee te doen met het Apple personeel enz enz. Better safe than sorry ;) En omdat ik geen eigen reservering heb, maar een 'overgenomen' reservering. Mislukt mijn poging, kan ik weer aansluiten en het nogmaals proberen haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Het schijnt dat Apple in de VS klanten met reserveringen aan 't emailen is met reminders voor Donderdag. Iemand die in het VK of Frankrijk gereserveerd heeft die gehad? Ik nog niet namelijk en ik vraag me af of dat zorgelijk is :P
LaZZ schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:49:
Hebt toch wel een schaar in huis?
Met een scherp mes kom je er ook. Mijn Vodafone kaartje ziet er nu zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4025/4717163570_7dbe7d655d.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door CyBeR op 21-06-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Volgens mij alleen VS vooralsnog.

Goed nieuws aan de mail is dan weer dat er in staat dat er 2 rijen zullen zijn. Eentje voor reserveringen. Dat is goed nieuws, hoop dat dat in UK ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:12
Ik zou het eigenlijk wel echt leuk vinden om met iemand mee te rijden naar Parijs, maar ik heb geen reservering staan en ik denk dat ik dan sowieso vrij weinig kans maak... Maar toch, die hele heisa eromheen lijkt me ook wel tof om een keer mee te maken. Daar zijn we hier toch altijd wel wat te nuchter voor. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
Na dit hele topic doorgelezen te hebben kom ik tot de conclusie dat ik evenals CLB zo 'chill' mogelijk een iPhone in België ga halen. In de launch periode heb ik vakantie en een auto op kosten van de leasemaatschappij, dus dat scheelt in de extra lasten. Ik zit allen te twijfelen of ik mijn huidige T-mob abbo ga afkopen of niet.. Afhankelijk van de kosten voordelen.

Heeft iemand trouwens al enig idee wat de Apple care gaat kosten als ik deze bijvoorbeeld in Antwerpen o.i.d. Ga afhalen? Stiekem blijf ik nog hopen op een simlockvrije versie in NL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:54

Licko

ZVDK

nog mensen die langs eindhoven komen en plek in de auto hebben? :)

ik wil ook nog even gaan kijken wat de mogelijkheden zijn met de trein; las dit op http://www.parijstrein.nl/eindhoven.html ; De tarieven voor een treinkaartje van Eindhoven naar Parijs zijn vanaf 25 euro enkele reis.

vraag me alleen af hoe dat dan zit aangezien je bij de tgv nergens onder de 180 euro uitkomt

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:31
Ik denk dat ik dit model maar eens oversla. Mijn 3GS doet het nog prima en buiten de verbeterde display en batterij doet het me nog niet veel.

Ik heb mijn toestel destijds op de eerste dag in België simlock vrij gekocht voor 640 Euro (32 GB). Dat Apple er nog eens even 100 bovenop gooit vind ik prima, maar dan haak ik af.

Itt de persoon hierboven vind ik dat namelijk geen normale prijs meer voor een telefoon.

Volgend jaar dan maar weer mee doen met de gekte! En dan hopelijk een 64GB model, en ik acht de kans groot dat die er dan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:12
Licko schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:31:
Die mogen ook best langs Uden (30 km van Eindhoven af) rijden, dan kan ik ook mee! :D

En als ik anders een beetje een goedkoop alternatief (treinticket) kan vinden ga ik toch een gok wagen denk ik... Even kijken of ik dat nog allemaal kan regelen voor donderdag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Licko schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:31:

ik wil ook nog even gaan kijken wat de mogelijkheden zijn met de trein; las dit op http://www.parijstrein.nl/eindhoven.html ; De tarieven voor een treinkaartje van Eindhoven naar Parijs zijn vanaf 25 euro enkele reis.

vraag me alleen af hoe dat dan zit aangezien je bij de tgv nergens onder de 180 euro uitkomt
Vanaf Eindhoven duurt 't vier uur. Dus dat is dan ws. een of meerdere normale intercities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op maandag 21 juni 2010 @ 18:34:
Prijzen zijn niet mis idd, maar daarvoor worden ze wel geimporteerd
en ze leveren extra services (1 jaar extra garantie + vervangservice).
Hoe werkt deze garantie? Alleen met bon / factuur en that's it?
Anders is het wel prijzig, maar wel handig met eventuele doorverkoop binnen 2 jaar natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:40
mauwz schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:17:
Na dit hele topic doorgelezen te hebben kom ik tot de conclusie dat ik evenals CLB zo 'chill' mogelijk een iPhone in België ga halen.
same here eind juli ben ik 2 a 3 weken in brussel hopelijk valt er dan daar ergens een iphone 4 te scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CLB schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 07:13:
[...]

Anders is het wel prijzig, maar wel handig met eventuele doorverkoop binnen 2 jaar natuurlijk...
Garantie is garantie. Met bon ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

CLB schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 07:13:
[...]

Die 2 jaar garantie krijg je sowieso als je de iPhone in België haalt. Mijn iPhone 3G zit ook nog een maandje of 2 nog in de garantie :) Zal voor Frankrijk niet anders zijn (ik ga even checken vanmiddag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

CyBeR schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 03:28:
[...]

Vanaf Eindhoven duurt 't vier uur. Dus dat is dan ws. een of meerdere normale intercities.
ik weet het, prijs is waarschijnlijk alleen van toepassing wanneer je maanden van te voren boekt :(

nog steeds op zoek naar een lift naar parijs 8)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* CLB wacht op de witte 32GB'ers voor hoogstens 800,- and that's it, anders geen iPheuno 4 pour moi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
nieuws: Vodafone verhoogt snelheid datanetwerk in Randstad

Goed nieuws voor veel importeerders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor zover ik begreep is dat alleen pour internet via usb-sticks op laptopjes en dergelijke...
EDIT: Tevens vraag ik me af of de iPhone niet gelimiteerd is tot 7,2Mbps??

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 22-06-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CLB schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:08:
Voor zover ik begreep is dat alleen pour internet via usb-sticks op laptopjes en dergelijke...
EDIT: Tevens vraag ik me af of de iPhone niet gelimiteerd is tot 7,2Mbps??
Ja, maar tot op heden deed Vodafone 3,6 max. Maar goed, even afwachten dus of het wat uit gaat maken.

3,6 is al vele malen sneller dan de concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
iPhone4 (en 3GS meen ik?) doen idd max 7.2Mbps. Maar zelfs 3.6Mbps is al beduidend sneller dan de 2Mbps die je van T-Mobile krijgt en laten we 't over KPN maar niet hebben. En Vodafone laat je tenminste ook op je telefoon de volledige snelheid gebruiken. Ze hebben een keer getracht caps in te stellen voor nieuwe abo's maar daar zijn ze vrij snel mee opgehouden toen daar harder nee tegen werd gezegd dan de europese grondwet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
Vodafon had inderdaad altijd wel snel internet. Mijn ervaring met de snelheid van T-mobile op m'n 3GS is trouwens ook niet slecht, op het belabberde bereik na in sommige delen van het land.

Ik zie op dit forum trouwens dat mensen een microsim hebben gehaald bij T-mobile. Kan ik mijn simkaart zomaar omruilen voor een microsim met adapter en deze in mijn 3GS stoppen for the time being? Dan is de overstap naar een iPhone 4 natuurlijk veel eenvoudiger!

Enig idee wanneer de Belgische en Nederlandse Apple stores pre-orders aan gaan nemen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ben benieuwd, heb nog geen shipping notification ontvangen terwijl ik toch lees dat veel mensen die al wel hebben ontvangen. Staat nog steeds op "estimated delivery on 24th June"

Iemand hier al shipping notification gekregen van een pre-order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Nik schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 08:36:
[...]

Die 2 jaar garantie krijg je sowieso als je de iPhone in België haalt. Mijn iPhone 3G zit ook nog een maandje of 2 nog in de garantie :) Zal voor Frankrijk niet anders zijn (ik ga even checken vanmiddag).
En zou je dan voor je garantie ook weer naar frankrijk moeten rijden? Of kan er met een in frankrijk gekochte Iphone ook in nederland gebruik gemaakt worden van garantie?
Apple geeft 1 jaar? En in Europa moet door de winkels 2 jaar worden gegeven?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan bij de iPhone 4 'AppleCare' kopen... dat is wereldwijd.. als je dat niet hebt, heb ik geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Is het niet zo dat er volgens europese richtlijnen altijd 2 jaar garantie moet zitten op dingen als telefoons?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Ah, reminder mailtje van Apple binnen:

Afbeeldingslocatie: http://www.cyberhq.nl/~marco/Screen%20shot%202010-06-22%20at%2011.40.19.png

Op een bepaalde manier toch geruststellend :+

[ Voor 17% gewijzigd door CyBeR op 23-06-2010 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
krijg net nog een bevestiging van Apple.fr binnen :)

"Quand vous viendrez retirer votre iPhone 4, vous serez orienté vers une file réservée aux clients ayant une réservation. Des Spécialistes seront là à votre disposition pour transférer vos contacts, configurer votre compte de messagerie et vous aider à télécharger des apps afin que votre iPhone soit absolument conforme à vos souhaits. Dans l'attente de vous accueillir à l'Apple Store,"

Hoppa, de vrouw die ik vorige week sprak had dus gelijk. Een rij voor reservations en eentje voor walk in publiek! Kan niet wachten tot de 24ste !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:33
Hier ook het mailtje binnen, inderdaad wel geruststellend. Nog slechts 2 dagen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aicaramba schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:40:
Is het niet zo dat er volgens europese richtlijnen altijd 2 jaar garantie moet zitten op dingen als telefoons?
Uhm ja.. en probeer dat maar is te claimen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Als ze dan in het mailtje ook nog even hadden gezet wat je precies mee moest nemen, dan zou ik helemaal gerust zijn. Nu heb ik steeds het gevoel dat ik iets ga vergeten en dat ik het pas door heb als ik daar in de Apple store sta...

Haal trouwens uit het mailtje niet dat er 2 rijen zijn (moet ook eerlijk zeggen dat ik un petit frans spreek/lees, dus moet gewoon vertouwen op de vertaalfunctie van google). Het geen wat ik er uit haalde was dat er een speciale rij was voor de reserveringen. Denk dat de walk in publiek wel binnen kan komen voor verschillende producten, maar niet voor een iPhone (vraag me ook af welke gek op de lanceerdag van de iPhone informatie gaat vragen over een Mac en er mogelijk een aanschaft. Dan wacht je daar toch een dag voor?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
CLB schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:50:
[...]

Uhm ja.. en probeer dat maar is te claimen ;)
Je staat in je recht normaal gesproken, maar Apple bijft Apple. Apple Care afsluiten is verstandig, ookal is het mijn inziens geen legale manier van garantie verstrekking aan de consument. Gezien het feit wij vrij verkeer van goederen en diensten kennen in de EU, zou het land van aankoop geen verschil mogen uitmaken. Helaas maakt Apple hier wel onderscheid tussen. Ik heb me derhalve de laatste jaren nogal geergerd aan het feit dat Microsoft het haasje was bij de mededingingsautoriteiten in de EU, maar Apple vrijwel nooit. Wellicht komt hier ooit nog eens verandering in.

Ik heb op internet rond gekeken, maar ik kan nog geen prijzen voor de Apple care voor de iPhone 4 vinden. Heeft iemand hier al iets van vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Eppo © schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:51:
Als ze dan in het mailtje ook nog even hadden gezet wat je precies mee moest nemen, dan zou ik helemaal gerust zijn. Nu heb ik steeds het gevoel dat ik iets ga vergeten en dat ik het pas door heb als ik daar in de Apple store sta...
Volgens mij ben je er wel als je gewoon geld meeneemt (of een plastic representatie daarvan.) Verder ben je in een ander land dus moet je een ID-bewijs of paspoort bij je hebben met daarop je nationaliteit (rijbewijs volstaat dus niet). En ik denk dat 't verstandig is om een printje van de bevestiging van je reservering bij je te hebben, al is 't maar omdat het e-mailadres waarmee je gereserveerd hebt daar op staat.
Haal trouwens uit het mailtje niet dat er 2 rijen zijn (moet ook eerlijk zeggen dat ik un petit frans spreek/lees, dus moet gewoon vertouwen op de vertaalfunctie van google). Het geen wat ik er uit haalde was dat er een speciale rij was voor de reserveringen.
Nou ja, er is een rij voor reserveringen waar je dus niet in kunt gaan staan als niet-reservering-houdende. Aangezien er wel een hoop mensen zullen zijn zonder reservering mag je er vanuit gaan dat daar ook een rij voor ontstaat. Dan kom je dus uit op twee rijen ;)

[ Voor 26% gewijzigd door CyBeR op 22-06-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Zoals ik al eerder zei, ik snap die 2de rij niet:
Eppo © schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:42:
Snap die 2de rij niet. Reserveren is niet meer mogelijk, bestellen bij de online shop is vertraagd, maar toch zijn er Apple stores die nog pallets vol hebben staan met niet gereserveerde iPhones? Vreemd...
Mensen moeten het zelf weten of ze gaan, maar denk dat je mensen zonder reserveringen valse hoop ga geven. Denk dat de enige manier om aan een iPhone te komen zonder reservering, is buiten de Apple store staan en diegene die naar buiten gaat met een iPhone gelijk een astronimisch bedrag bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
69€ volgens apple.fr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Eppo © schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:07:
Zoals ik al eerder zei, ik snap die 2de rij niet:

[...]
Mensen moeten het zelf weten of ze gaan, maar denk dat je mensen zonder reserveringen valse hoop ga geven. Denk dat de enige manier om aan een iPhone te komen zonder reservering, is buiten de Apple store staan en diegene die naar buiten gaat met een iPhone gelijk een astronimisch bedrag bieden.
Als ik naar buiten loop en iemand biedt 1500 pond voor mn iphoontje istie snel verkocht denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Bosmonster schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:09:
[...]

Als ik naar buiten loop en iemand biedt 1500 pond voor mn iphoontje istie snel verkocht denk ik :+
Denk dat er best een kans is dat je nog verkoopt ook! En er zijn vast mensen die dat ook nog als doel hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:09:
[...]
Bij mij hetzelfde, voor dat geld wacht ik nog wel even wat langer op mijn telefoontje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Eppo © schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:46:
[...]
Bij mij hetzelfde, voor dat geld wacht ik nog wel even wat langer op mijn telefoontje..
Ik heb er twee gereserveerd, dus waarom wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Omdat ik anders het vriendinnetje moet teleurstellen.... Dan kan ik beter een maandje langer doen met mijn 2G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Geen idee of ik dit hier mag posten, maar ik wil overmorgen best iemand naar Parijs rijden, in ruil voor een reservering, want die heb ik gemist :)

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
Wat heeft die persoon met een reservering er dan nog aan? :9

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
CyBeR schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:55:
[...]

Volgens mij ben je er wel als je gewoon geld meeneemt (of een plastic representatie daarvan.) Verder ben je in een ander land dus moet je een ID-bewijs of paspoort bij je hebben met daarop je nationaliteit (rijbewijs volstaat dus niet). En ik denk dat 't verstandig is om een printje van de bevestiging van je reservering bij je te hebben, al is 't maar omdat het e-mailadres waarmee je gereserveerd hebt daar op staat.

[...]

Nou ja, er is een rij voor reserveringen waar je dus niet in kunt gaan staan als niet-reservering-houdende. Aangezien er wel een hoop mensen zullen zijn zonder reservering mag je er vanuit gaan dat daar ook een rij voor ontstaat. Dan kom je dus uit op twee rijen ;)
Ik zit er ook over te denken om te gaan hoor en heb geen reservering. Gezien ze aangekondigd hebben 2 rijen te hebben. Bevestigd het gewoon dat er een losse verkoop is. Dus wil wo-avond die kant opgaan en vroeg in die rij gaan staan. Blijft een gok natuurlijk, maar benzine kosten heb ik niet, dus t kost me alleen wat tol en parkeergeld die ik deel met iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:15:
Wat heeft die persoon met een reservering er dan nog aan? :9
Als je er 2 hebt gereserveerd kan hij er mooi eentje regelen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

nog steeds opzoek naar vervoer O-)
wie o wie heeft er plaats over in de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
joffrey19 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:16:
[...]
Ik zit er ook over te denken om te gaan hoor en heb geen reservering. Gezien ze aangekondigd hebben 2 rijen te hebben. Bevestigd het gewoon dat er een losse verkoop is. Dus wil wo-avond die kant opgaan en vroeg in die rij gaan staan. Blijft een gok natuurlijk, maar benzine kosten heb ik niet, dus t kost me alleen wat tol en parkeergeld die ik deel met iemand anders.
Dat bedoel ik nu. Er zijn dus geen 2 rijen aangekondigd, er is 1 rij aangekondigd. Er wordt vanuit gegaan dat er mogelijk een 2de rij is, maar dit lijkt mij erg onlogisch. Ze hadden die iPhone's namelijk ook online kunnen laten reserveren...

Uiteraard blijft het je eigen keuze, maar ik zou het zonder reservatie niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
UK stuurt nu ook mailtjes met bevestiging van de reservering!
When you come in to pick up your iPhone 4, you'll be directed to a queue for those with reservations. We'll have Specialists ready to transfer your contacts, set up email and help you get apps so your iPhone is just the way you like it. We look forward to seeing you at the store.
The Apple Retail Store team

Pick-up Date and Time
24 June from 8 am
Please note that your reservation will be held until close of business on 24 June.
Pick-up Location
Apple Store, Regent Street
See opening hours and get directions
View a complete list of what to bring

Reserved Items
2
iPhone 4 32 GB - Black

[ Voor 83% gewijzigd door Bosmonster op 22-06-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyke87
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:18
hmm heb wel de de reserveringsmail gehad maar (nog?) niet de bevestiging/herinnering van de reservering...

Iemand trouwens enig idee waar je snel en gemalijk kunt parkeren in Parijs? Ben er ooit voor die toren naartoe geweest, was geen pretje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Lieve mensen, na bijna een uur in de wacht met de apple store Parijs heb ik het volgende kunnen achterhalen. Ik werd te woord gestaan door een hele aardige mevrouw!

- Er zullen 2 rijen zijn : Eentje voor mensen die gereserveerd hebben en eentje voor walk in public.

- Je moet je ID (passport meenemen) en een printje van je reservation (daarop zien ze jouw email adres en tevens ook apple id).

- Betalen is mogelijk zowel met creditcard als met cash.

- Als je een reservering hebt dan betekent het dat "jouw" iphone tot sluitingstijd voor je beschikbaar is.

***Disclaimer** Ik heb dit van een medewerkster van de Apple store Parijs vernomen, dit lijkt me een betrouwbare bron maar ja je weet maar nooit! Dus niet boos op me worden als het in eens anders blijkt
Eppo © schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:28:

En bovenstaande reactie dan?
[...]
Dat bedoel ik nu. Er zijn dus geen 2 rijen aangekondigd, er is 1 rij aangekondigd. Er wordt vanuit gegaan dat er mogelijk een 2de rij is, maar dit lijkt mij erg onlogisch. Ze hadden die iPhone's namelijk ook online kunnen laten reserveren...

Uiteraard blijft het je eigen keuze, maar ik zou het zonder reservatie niet doen.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
[iPhone] Levertijden

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.