[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 69.749 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
aicaramba schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:17:
[...]
En zou je dan voor je garantie ook weer naar frankrijk moeten rijden? Of kan er met een in frankrijk gekochte Iphone ook in nederland gebruik gemaakt worden van garantie?
Apple geeft 1 jaar? En in Europa moet door de winkels 2 jaar worden gegeven?
De voorwaarden zijn nogal dubbelzinnig. Enerzijds zegt men dat je indien je zich in het buitenland bevindt, je naar een lokale Apple verdeler kunt gaan voor reparatie en dat er eventueel wel verzendkosten etc kunnen aangerekend worden voor de reparatie.
You may be responsible
for shipping and handling charges if the product cannot be serviced in the country in which
service is requested. If you seek service in a country that is not the country of original purchase,
you will comply with all applicable import and export laws and regulations and be responsible for
all custom duties, V.A.T. and other associated taxes and charges. Where international service is
available, Apple may repair or exchange defective products and parts with comparable products
and parts that comply with local standards.
Anderzijds staat er op dat garantie geweigerd kan worden buiten land van aanschaf.
Apple may restrict service to the country where Apple or its Authorized Distributors originally
sold the hardware product.
Bron:
http://images.apple.com/l...ocs/iPhone_4_warranty.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
@joffrey19: Ja, ik weet het ook niet zeker. Heb alleen de 2de rij een vreemde optie gevonden, maar we zullen het donderdag wel gewoon zien. Heb netjes mijn telefoons gereserveerd, dus hoef me er ook niet zoveel zorgen over te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Eppo © schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 14:19:
@joffrey19: Ja, ik weet het ook niet zeker. Heb alleen de 2de rij een vreemde optie gevonden, maar we zullen het donderdag wel gewoon zien. Heb netjes mijn telefoons gereserveerd, dus hoef me er ook niet zoveel zorgen over te maken...
Nee het is ook heel onzeker allemaal. Maar zo'n store krijgt toch gewoon 2 pallets van die phones binnen zou ik zo verwachten.

Maar goed je moet wat zonder reservering ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
psychodweep schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:52:
[...]

De voorwaarden zijn nogal dubbelzinnig. Enerzijds zegt men dat je indien je zich in het buitenland bevindt, je naar een lokale Apple verdeler kunt gaan voor reparatie en dat er eventueel wel verzendkosten etc kunnen aangerekend worden voor de reparatie.

[...]

Anderzijds staat er op dat garantie geweigerd kan worden buiten land van aanschaf.

[...]

Bron:
http://images.apple.com/l...ocs/iPhone_4_warranty.pdf
Heb dit gevonden.. Mja, daar staat niets over kopen in het buitenland.
http://www.mobielnieuwsne...na-zeuren-al-gauw-3-jaar/

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
Eerste zijn binnen bij Walmart! Vet doosje :-)

http://www.engadget.com/2...one-4-arrives-at-walmart/

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/06/10x0622oub23523axdc.jpg

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik zie dat www.twitter.com/keviniphone nog 2 reserveringen in de aanbieding heeft voor Parijs.

@plaatje. ik vind het maar een cheap doosje vergeleken met de 3G eerlijk gezegd.

[ Voor 30% gewijzigd door Shiver23 op 22-06-2010 16:59 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Probeer op hem te reageren, maar twitter vliegt eruit ....$%^$^$%^$%^$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

beetje no-life dude hiero...
http://www.youtube.com/wa...c&feature=player_embedded

[ Voor 72% gewijzigd door Gropah op 22-06-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
Misschien is die 2de rij voor mensen gewone klanten die bijv een Macbook of zoiets willen kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
psychodweep schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:31:
Misschien is die 2de rij voor mensen gewone klanten die bijv een Macbook of zoiets willen kopen ?
Welke idioot gaat in de rij staan voor zn Macbook? :P

Maar wat al een paar keer gezegd is, er is helemaal nergens gesproken over een tweede rij. Er is alleen gezegd dat er een rij is voor mensen met een reservering.

Mensen zonder reservering hebben sowieso pech, die gaan op launchdag echt niet met een iPhone 4 naar huis als de levertijden nu al opgelopen zijn tot half juli :P

Als je al mazzel wilt hebben moet je juist vrijdagochtend vroeg gaan, als er mogelijk iphones over zijn van reserveringen die niet opgehaald zijn.

[ Voor 50% gewijzigd door Bosmonster op 22-06-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 21:41

Lulukai

God's gift to women

Donderdag is het race voor de eerste Tweaker met iPhone.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Bosmonster schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:37:
[...]

Welke idioot gaat in de rij staan voor zn Macbook? :P
Ik geef je helemaal gelijk, trouwens mac books kan je ook kopen op plekken waar ze de iphone 4 niet gaan verkopen die dag. De hype om al helemaal naar Parijs te gaan lijkt mij voor velen een deceptie te worden .... want welke vraag onbeantwoord blijft is zijn er net zoveel iphones als reserveringen in Parijs?

Als hij gelanceerd wordt in Nederland, dan zie ik het wel, ik kan toch niet een losse aanschaffen (899 -- 999 euro). Ik vindt het wel leuk dat Apple het voor elkaar krijgt de hele wereld vanwege een tekort aan de spullen weer in rijen te laten staan.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ruyckske schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:48:
Donderdag is het race voor de eerste Tweaker met iPhone.
Ik ben pas donderdagavond terug en dan duik ik gelijk mn bed in denk ik, want moet vrijdag weer werken... Dus pas vrijdagavond echt tijd om er iets mee te doen.

Misschien dat ik donderdag ergens een rustig plekje kan vinden om mn simcard bij te knippen en iets te posten :P

edit: ow moet hem waarschijnlijk alsnog eerst aan itunes hangen om hem te activeren.

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 22-06-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Heel vet doosje! Iets simpeler als de 3G(S), maar wel meer 'Apple'. Dat witte doet het doosje wel goed. Ik vraag me af of die mensen bij Walmart dus nu al mogen spelen met zo'n iPhone. Kan me niet voorstellen dat de baas nee zegt als jij gewoon geld neerlegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Die baas kan een fikse boete tegemoet zien als naar buiten komt dat ie te vroeg een iPhone heeft verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:38
Als er iemand nog reservering voor 2 in parijs heeft openstaan maar zelf niet kan. Ik haal ze wel voor je op en hou er dan 1 zelf en 1 voor jou( tegen koopkosten natuurlijk). PM me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Voor alle doe-het-zelfers, een template voor een micro sim kaart:
http://www.buy-microsim.com/pub/MicroSIM%20template.pdf

En voor iedereen die met het openbaar vervoer naar Parijs gaat, sterkte.
A French National Strike will be taking place from 20.00 on June 23 until 08.00 on June 25 which will severely disrupt all transport services within France.

[ Voor 50% gewijzigd door Eppo © op 22-06-2010 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Eppo © schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:12:

[...]
Je bent mijn held!

*gaat T-Mobile prepaid kaartje verknippen om te kijken of dat lukt voordat ik mijn echte Vodafone sim kapot knip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Eppo © schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:12:

[...]
Grapjas.
Staking Franse Spoorwegen
De Franse Spoorwegen gaan staken van woensdag 23 juni 20.00 uur tot vrijdag 25 juni 8.00 uur. Thalys naar Parijs rijdt normaal.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan©
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:51

Stefan©

Toet toet

Ik heb net bij de online Apple Store UK een zwarte 32gb besteld. Via Borderlinx UK. Ben benieuwd of ze er in trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
In de US zijn de eerste iphone zelfs al geleverd. http://bit.ly/bWfPy2

[ Voor 4% gewijzigd door Jpjedi op 22-06-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Heb inderdaad niet op de website van de NS gekeken. Kreeg het bericht door van de Eurostar, dus dacht meld het even. Had het toch even moeten controleren...

Dan is het nog wel nuttig voor de mensen die de metro pakken naar het centrum. Denk namelijk dat die ook niet rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Eppo © schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:35:
[...]
Dan is het nog wel nuttig voor de mensen die de metro pakken naar het centrum. Denk namelijk dat die ook niet rijden...
Voor zover mijn frans (en google translate) me helpt op ratp.fr gaat dat ook prima. En desnoods is dat best te lopen volgens mij.

[ Voor 9% gewijzigd door CyBeR op 22-06-2010 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:57
Eppo © schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:35:
[...]
Heb inderdaad niet op de website van de NS gekeken. Kreeg het bericht door van de Eurostar, dus dacht meld het even. Had het toch even moeten controleren...

Het is iets meer dan 2 kilometer lopen, geen wereldafstanden dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Ik heb eindelijk een pre-order met een apple id van iemand gekregen. Alleen nu nog onzeker of het gaat lukken met de ID-check want die slaag ik natuurlijk niet.

Iemand nog tips of ervaring met eerdere verkopen als zodanig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:07
Als ik het zo lees is Parijs de enige stad in Frankrijk die de iPhone gaat verkopen.
Hoe zit het met steden zoals Lille en Straatsburg, verkopen die geen iPhones ?
Die steden liggen namelijk een stuk dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

joffrey19 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:32:
Ik heb eindelijk een pre-order met een apple id van iemand gekregen. Alleen nu nog onzeker of het gaat lukken met de ID-check want die slaag ik natuurlijk niet.

Iemand nog tips of ervaring met eerdere verkopen als zodanig.
Ik vermoed dat het zo druk zal worden, dat ze amper tijd hebben om te controleren. Wellicht dat ze gewoon lekker gaan schuiven. Maar je weet het nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
SirWInsalot schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:34:
Als ik het zo lees is Parijs de enige stad in Frankrijk die de iPhone gaat verkopen.
Hoe zit het met steden zoals Lille en Straatsburg, verkopen die geen iPhones ?
Die steden liggen namelijk een stuk dichterbij.
Neen, Parijs en Montpellier.

Nou wil het dat Montpellier in zuid-Frankrijk ligt :P
Nik schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:39:
[...]

Ik vermoed dat het zo druk zal worden, dat ze amper tijd hebben om te controleren. Wellicht dat ze gewoon lekker gaan schuiven. Maar je weet het nooit...
Als ze een beetje slim zijn doen ze 't controleren van de reservering, het opzoeken en geven van de iPhone en de betaling apart :P

[ Voor 33% gewijzigd door CyBeR op 22-06-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik ben erg benieuwd hoe druk het gaat worden..

Als je in je simkaart gaat knippen, ik heb het net met een tang geprobeerd op een andere sim. Als je een miniscuul randje van het goud raakt, zeg 0,1 mm werkt de simkaart dan meteen niet meer? Denk dat ik op mn te gebruiken simkaart toch maar gewoon de schaar gebruik, denk ik toch iets nauwkeuriger dan een tang..

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
LaZZ schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:51:
Ik ben erg benieuwd hoe druk het gaat worden..

Als je in je simkaart gaat knippen, ik heb het net met een tang geprobeerd op een andere sim. Als je een miniscuul randje van het goud raakt, zeg 0,1 mm werkt de simkaart dan meteen niet meer? Denk dat ik op mn te gebruiken simkaart toch maar gewoon de schaar gebruik, denk ik toch iets nauwkeuriger dan een tang..
Euh, sterker nog sommige SIM-kaarten hebben de extra, nutteloze contactpunten zo zitten dat je er doorheen moet knippen. Zie ook mijn plaatje van eerder:

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4025/4717163570_7dbe7d655d.jpg

Al dat ronde dient geen enkel doel en is volgens mij alleen voor de mooi.

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 22-06-2010 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:07
CyBeR schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:47:
[...]

Neen, Parijs en Montpellier.

Nou wil het dat Montpellier in zuid-Frankrijk ligt :P

[...]

Als ze een beetje slim zijn doen ze 't controleren van de reservering, het opzoeken en geven van de iPhone en de betaling apart :P
En hoe zit het met onze oosterburen dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
SirWInsalot schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 23:04:
[...]

En hoe zit het met onze oosterburen dan ??
Die verkopen ze niet simlockvrij. Anders was ik daar wel heen gegaan-- Duitsers staken tenminste niet zo belachelijk vaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:51:
Ik vindt het wel leuk dat Apple het voor elkaar krijgt de hele wereld vanwege een tekort aan de spullen weer in rijen te laten staan.
Ha ha ha, een 'tekort'. 1 miljard chinezen en dan een tekort. Als Apple echt wil dan hadden ze 10 miljoen iPhones gereed liggen, het 'tekort' is een minitieuze productieplanning van ze die opzettelijk laag houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 01:01:
[...]

Ha ha ha, een 'tekort'. 1 miljard chinezen en dan een tekort. Als Apple echt wil dan hadden ze 10 miljoen iPhones gereed liggen, het 'tekort' is een minitieuze productieplanning van ze die opzettelijk laag houden.
Ja want al die miljard chinezen werken om iPhones in elkaar te schroeven |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Yes! Pre-order shippng notification! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-07 08:30
Aanbieden (gratis) van een reservering mag wel, maar vragen niet: Hoedje in "[iPhone] Importeren en / of losse koop -...".

[ Voor 73% gewijzigd door Hoedje op 23-06-2010 11:44 ]

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
Jpjedi schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 06:42:
Yes! Pre-order shippng notification! *O*
Waar? besteld via een nederlandse winkel?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxmannl
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ok de mijn iPhone 4 is inmiddels verzonden naar borderlinx locatie in UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 09:33
Het is niet de bedoeling dat iedereen hier gaat posten: "hij is verstuurd !!111 Jippie!!". Dan wordt dit topic onleesbaar. Het mag wel, maar dan hier: [iPhone] Levertijden.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appletje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:03
Maxmannl schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:40:
Ok de mijn iPhone 4 is inmiddels verzonden naar borderlinx locatie in UK
Zou je later in dit topic kunnen vermelden of alles gelukt is?:) Via borderlinx versturen ziet er namelijk erg aantrekkelijk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Jarnoootje schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:40:
[...]

Waar? besteld via een nederlandse winkel?:P
Nee gewoon besteld op apple.com/uk en laten afleveren bij mijn collega`s in UK. Die zetten het dezelfde dag door naar NL via koerier.

Het trackingnummer is aangemaakt bij UPS maar de goederen zijn nog niet afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen ik zit te denken om naast mijn huidige abo (iphone 3 GS 45 euries :P) een nieuwe abo af te sluiten voor de nieuwe iphone maar dan die van 30 euro. Ik wou het eerst in belgie halen maar dan betaal ik rond de 630 + de kosten van de reis dus laten we zeggen rond de 700 euro.
Een nieuwe abo nemen betaal ik 30 p.m dat is 720 euro nou ja + aansluitkosten en bij betalen..komt het rond de 850 euro verdeeld over 2 jaar. Maar hier krijg je nog belminuten...mocht het van pas komen :P...

Wat adviseren jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Als ik op Borderlinx kijk kom ik uit op Iphone 8GB + shipping naar NL op zó'n 532 euro...
Klopt dit, of kan het nog goedkoper?? :)
Is die vanuit de UK Apple Store simlock vrij?

Denk dat ie in NL niet goedkoper gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:51:
hey mensen ik zit te denken om naast mijn huidige abo (iphone 3 GS 45 euries :P) een nieuwe abo af te sluiten voor de nieuwe iphone maar dan die van 30 euro. Ik wou het eerst in belgie halen maar dan betaal ik rond de 630 + de kosten van de reis dus laten we zeggen rond de 700 euro.
Een nieuwe abo nemen betaal ik 30 p.m dat is 720 euro nou ja + aansluitkosten en bij betalen..komt het rond de 850 euro verdeeld over 2 jaar. Maar hier krijg je nog belminuten...mocht het van pas komen :P...

Wat adviseren jullie?
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9 ;)
Dennis Lammers schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:51:
Als ik op Borderlinx kijk kom ik uit op Iphone 8GB + shipping naar NL op zó'n 532 euro...

Dan heb je een oude 8GB 3GS met simlock ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Dat is de 3GS he, niet de iPhone 4...

En die zijn wel simlockvrij.
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:51:

Wat adviseren jullie?
Als je los nieuwe wil gaan kopen kun je beter een cheapo sim-only abonnementje afsluiten en simlockvrije iphones kopen. Die kun je ook eenvoudig weer verkopen na een jaar voor meer dan de helft van de prijs ofzo. Nu betaal je dalijk 70 euro per maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dat is de Iphone 3g of nieuwe 3GS neem ik aan?
Betreft het simlockvrij, lees het topic :).

Refreshen :)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Stom van me :)
Kom nu uit op 628 euro..... alleen het toestel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:56:
[...]

[...]

Als je los nieuwe wil gaan kopen kun je beter een cheapo sim-only abonnementje afsluiten en simlockvrije iphones kopen. Die kun je ook eenvoudig weer verkopen na een jaar voor meer dan de helft van de prijs ofzo.
Probleem is ik heb nog een jaar abo lopen dus heb geen behoefte aan een simonly erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga eind volgende week voor 2 weken naar de VS. Is het mogelijk om voor een buitenlandse toerist daar een iPhone 4 te halen die hier in Nederland te gebruiken is? Of ze überhaupt leverbaar zijn, wil ik even in het midden laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:58:
[...]

Probleem is ik heb nog een jaar abo lopen dus heb geen behoefte aan een simonly erbij :D
Dan is een simonly ook niet nodig natuurlijk... Dat kun je daarna omzetten.... lijkt me logisch.

En dat had je natuurlijk moeten bedenken toen je een 2 jarig abonnement afsloot (daarom doe ik dat niet, maar koop het liever los).
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:00:
Ik ga eind volgende week voor 2 weken naar de VS. Is het mogelijk om voor een buitenlandse toerist daar een iPhone 4 te halen die hier in Nederland te gebruiken is? Of ze überhaupt leverbaar zijn, wil ik even in het midden laten.
#324: iPhones in VS zijn simlocked... staat overigens gewoon in de startpost.. beetje moeite doen kan geen kwaad.

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 23-06-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:03:
[...]

Dan is een simonly ook niet nodig natuurlijk... Dat kun je daarna omzetten.... lijkt me logisch.

En dat had je natuurlijk moeten bedenken toen je een 2 jarig abonnement afsloot (daarom doe ik dat niet, maar koop het liever los).
Ik weet maar ik ben nog een student :P heb niet altijd geld klaar liggen... bij iphone 5 zal ik meer dan genoeg geld voor hebben :P lol dan ben ik geen student meer hoop ik ! :9

Edit: niet volgend jaar maar over 2 jaar :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 12:45
Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:00:
Je moet tegenwoordig een abbo afsluiten voordat je hem kan meenemen. Zijn net als in Nederland niet simlock vrij volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Kan ik gewoon een iPhone kopen in de UK store en als shipping adres het adres van mijn neefje opgeven (woont in Londen)?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MADG0BLIN schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:06:
Je moet tegenwoordig een abbo afsluiten voordat je hem kan meenemen.
Zijn net als in Nederland niet simlock vrij volgens mij.
Dat laatste is nog niet bekend hoor.. Misschien gaat Apple 'm ook wel via de website simlockvrij aanbieden :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
CLB schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:10:
[...]

Dat laatste is nog niet bekend hoor.. Misschien gaat Apple 'm ook wel via de website simlockvrij aanbieden :)
Lees nu eens een beetje terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar doel je op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
m0nk schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:07:
Kan ik gewoon een iPhone kopen in de UK store en als shipping adres het adres van mijn neefje opgeven (woont in Londen)?
Ja
CLB schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:10:
[...]

In de VS niet, daar heeft AT&T het alleenrecht. Dit betekent tevens dat iPhones niet door Apple zelf simlockvrij verkocht worden.

In Nederland is de situatie wat ingewikkelder, aangezien Vodafone al aangegeven heeft de iPhone over een paar maanden wel aan te gaan bieden. Dan neem ik aan dat dan ook de iPhones simlockvrij door Apple verkocht gaan worden, want zo is het nu met alle landen (meerdere providers = apple verkoopt simlockvrij). Of dat echter direct bij launch het geval is, is koffiedik kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 23-06-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had het uiteraard over de NL situatie, die had ik namelijk ook bold gemaakt =)

EDIT: KPN verkocht ook iPhone 3G'sjes toen T-mobile het alleenrecht had dusja..

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 23-06-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:19
Is er al bekend of Switch in Belgie ook de iphone gaat verkopen?
Zie wel iets op hun site, maar nog niks concreets.

Bij Mobistar in Antwerpen konden ze geen reserveringen meer aannemen :(

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Bosmonster schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:56:
[...]
Nu betaal je dalijk 70 euro per maand...
Voor een student is 30 euro per maand extra over twee jaar verspreid plus de eenmalige toestelprijs van ~ €150 vaak haalbaarder dan 700 ineens.

[ Voor 6% gewijzigd door Canaria op 23-06-2010 12:35 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Canaria schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:34:
[...]

Voor een student is 30 euro per maand extra over twee jaar verspreid plus de eenmalige toestelprijs van ~ €150 vaak haalbaarder dan 700 ineens.
Die student moet uberhaupt niet zn geld verspillen aan dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwahja dat is natuurlijk geheel persoonlijk =) Ben zelf ook student,
spaar genoeg en heb ook genoeg nieuwe muk in de vorm van laptops / telefoontjes.. gaat best! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Haha ja, toen ik nog student was, betekende een abonnement van €30 per maand voor een nieuw toestel gewoon een paar uur extra werken (in de telefoonwinkel :P ) en daarna niet uit eten en naar de kroeg. Daarentegen betekende een los toestel kopen van rond de €500 of duurder een maand lang niet uitgaan.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:49:
Haha ja, toen ik nog student was, betekende een abonnement van €30 per maand voor een nieuw toestel gewoon een paar uur extra werken (in de telefoonwinkel :P ) en daarna niet uit eten en naar de kroeg. Daarentegen betekende een los toestel kopen van rond de €500 of duurder een maand lang niet uitgaan.
lol daarom ik ga bijna nooit uit :P dus daar bespaar ik al mee O-) maar denk dat ik toch dubbel abo ga doen!

Maar weet niet of iemand het al weet maar zou ik een micro sim kunnen aanvragen en dat dezelfde dag nog krijgen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Jpjedi in "[iPhone] Importeren en / of losse koop -..."

En dat is zowat elke 3 pagina`s een keer herhaald.. Deze post is van deze morgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:28:
Ik had het uiteraard over de NL situatie, die had ik namelijk ook bold gemaakt =)
@ mentaliteit: Als je weer bij T-mobile wilt kun je toch 'early renewal' doen?

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 23-06-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:38
Iemand die de taal frans redelijk beheerst nog zin om te bellen en te vragen of je een reservering kan ophalen die van een ander is? Desnoods met bewijs d.m.v. Apple-ID + kopie ID-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:36
Na lang nadenken heb ook ik net mijn iphone besteld in engeland met de Borderlinx service.

Heeft iemand hier vaker mee besteld ? Hoe zit het met het betalen van hun service ?

Moet ik zodra het pakketje bij hun binnen is via de creditcard nog het resterende bedrag naar hun overmaken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:23:
[...]

@ mentaliteit: Als je weer bij T-mobile wilt kun je toch 'early renewal' doen?
ja heb daarover nagedacht en was langs t-mobile winkel geweest en ze wist niet of dat dit jaar ook kon... maar ik weet niet of ondertussen ergens officieel bekend is dat het wel moet kunnen.?
En hoe doe je dat met reserveren?? Kan dat zodra dat mogelijk is enz? |:(
sorry peeps voor al die vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nano2009 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:41:
Na lang nadenken heb ook ik net mijn iphone besteld in engeland met de Borderlinx service.
Heeft iemand hier vaker mee besteld ? Hoe zit het met het betalen van hun service ?
Moet ik zodra het pakketje bij hun binnen is via de CC nog het resterende bedrag overmaken ?
Misschien handig om dat voortaan eerst uit te zoeken voordat je wat besteld? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:49

Fab1Man

Live life to the fullest

Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:45:
[...]

ja heb daarover nagedacht en was langs t-mobile winkel geweest en ze wist niet of dat dit jaar ook kon... maar ik weet niet of ondertussen ergens officieel bekend is dat het wel moet kunnen.?
En hoe doe je dat met reserveren?? Kan dat zodra dat mogelijk is enz? |:(
sorry peeps voor al die vragen!
Het moet gewoon kunnen, is niet iPhone-abonnement gebonden. Ik verleng 'm, als het nog steeds kan, met 1 jaar, toestel kost dan (mits zelfde prijzen) 389 euro. Dan heb ik als het ware een nieuw 2-jarig abonnement en betaal voor het toestel 389 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:17
Nog meer mensen die morgen de thalys hebben richting Paris Nord? Hebben jullie al uitgevogeld wat de makkelijkste manier is om van station naar Apple store te komen? Ik ben allemaal bang dat het met die gekke chauvinistische Fransen nog niet meevalt voor een toerist om beetje weg wijs te worden uit borden en kaartjes automaten en dergelijke of valt dat in Parijs wel mee?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fab1Man schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:54:
[...]

Het moet gewoon kunnen, is niet iPhone-abonnement gebonden. Ik verleng 'm, als het nog steeds kan, met 1 jaar, toestel kost dan (mits zelfde prijzen) 389 euro. Dan heb ik als het ware een nieuw 2-jarig abonnement en betaal voor het toestel 389 euro.
oww zo dat is ook wel een optie! Maar ik zal dan zodra het mogelijk is renewal gedoe doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:03
Zo, net 2 x een 16 Gb besteld bij de Apple Store UK met als afleveradres m'n zojuist aangemaakte Borderlinx-adres. Per iPhone 4 zou het uitkomen op zo'n € 628 (zoals hierboven ook al ergens genoemd), wat volgens de geruchten ook de prijs in België gaat worden, maar dit bespaart me reiskosten naar België :) Bovendien zie ik de release in Nederland en België nog wel uitgesteld worden, zoals met de iPad (die ik via MyUs.com heb laten komen waar ik geen moment spijt van gehad heb).

De pre-orders worden 14 juli verstuurd, en volgens de Apple mail: "We estimate your order will be delivered to your shipping address on or before 15 Jul, 2010 - 16 Jul, 2010."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Laatst online: 16-09-2024
twit schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:56:
Nog meer mensen die morgen de thalys hebben richting Paris Nord? Hebben jullie al uitgevogeld wat de makkelijkste manier is om van station naar Apple store te komen? Ik ben allemaal bang dat het met die gekke chauvinistische Fransen nog niet meevalt voor een toerist om beetje weg wijs te worden uit borden en kaartjes automaten en dergelijke of valt dat in Parijs wel mee?
Gewoon taxi pakken?

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 20:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

RobbertC schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:02:
Zo, net 2 x een 16 Gb besteld bij de Apple Store UK met als afleveradres m'n zojuist aangemaakte Borderlinx-adres. Per iPhone 4 zou het uitkomen op zo'n € 628 (zoals hierboven ook al ergens genoemd), wat volgens de geruchten ook de prijs in België gaat worden, maar dit bespaart me reiskosten naar België :) Bovendien zie ik de release in Nederland en België nog wel uitgesteld worden, zoals met de iPad (die ik via MyUs.com heb laten komen waar ik geen moment spijt van gehad heb).

De pre-orders worden 14 juli verstuurd, en volgens de Apple mail: "We estimate your order will be delivered to your shipping address on or before 15 Jul, 2010 - 16 Jul, 2010."
Mjah 628 euro totdat je iphones bij de Douane tegengehouden worden, dan mag je er nog 19% extra bij rekenen.. is nog mijn enige twijfel om hem in de uk te bestellen en hierheen op te laten sturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De UK behoort tot de Europese Unie, oftewel vrij verkeer van goederen, oftewel geen BTW =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:03
m0nk schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:35:
[...]

Mjah 628 euro totdat je iphones bij de Douane tegengehouden worden, dan mag je er nog 19% extra bij rekenen.. is nog mijn enige twijfel om hem in de uk te bestellen en hierheen op te laten sturen..
UK = EU = vrij verkeer van goederen. Dat gaat dus niet gebeuren :) In de prijs van 499 pond zit al Engelse VAT (= BTW).

Edit: Ow, iets te laat met reageren want CLB is me voor ;)

[ Voor 6% gewijzigd door RobbertC op 23-06-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Ah okee, duidelijk. naja dan ga ik mijn bestelling vanavond ook maar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierPul
  • Laatst online: 12-09 14:07

BierPul

2 koffie graag

Net even gebeld met een Apple Store in London.

Mij werdt uitdrukkelijk vermeld dat ze geen contant geld accepteren en dat je dus alleen met plastic kan betalen.

Wellicht handig voor mensen die daar heen gaan met een pak contant :o

Ja man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxmannl
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Valt onder plastic naast creditcard ook NL pinpas? iemand ervaring mee of dat werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
Maxmannl schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:21:
Valt onder plastic naast creditcard ook NL pinpas? iemand ervaring mee of dat werkt?
Een NL pinpas zou gewoon moeten werken :) Wereldwijd hebben we een goed elektronisch betalingssysteem tegenwoordig gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
mauwz schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:22:
[...]

Een NL pinpas zou gewoon moeten werken :) Wereldwijd hebben we een goed elektronisch betalingssysteem tegenwoordig gelukkig.
In de VS kun je anders niet met je Maestro Pinpas betalen in de Apple stores. Maar in de EU moet het wel werken, inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:34
Ach, zelfs in België zijn er veel plekken waar ze geen Maestro accepteren. :F

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Gewoon NL pinnen in een winkel via maestro is zelfs in België niet overal mogelijk dus ik zou er niet per definitie vanuit gaan dat dit zomaar overal kan. In Belgie heeft een eigen "Pin" systeem en dat heet "bankcontact".

Waarom niet gewoon een cc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Denk wel aan de limiet op je pinpas voor betalingen in het buitenland. Bij mijn pas is dat iets van €500 ofzo. * CyBeR heeft extra geld op z'n credit card gezet.

In Frankrijk hebben ze trouwens wel overal gewoon Maestro, en zeker in grote winkels als de Apple Store mag je daar van uitgaan.
twit schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:56:
*meldt.*
Metro 4 naar Châtelet - Les Halles, en dan daar metro 1 of 7 naar Palais Royal - Museé du Louvre.

[ Voor 76% gewijzigd door CyBeR op 23-06-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo: ook zojuist een zwarte 16Gb besteld in UK en via Borderlinx laten komen! Vind het toch apart dat je iets besteld, afrekend en het dan niet bij jezelf laten bezorgen.. Als dat maar goed gaat! Zijn er hier veel die het ook zo hebben aangepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:11
Ik ga zo ook daar een bestelling plaatsen ;) ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
CyBeR schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:56:
Denk wel aan de limiet op je pinpas voor betalingen in het buitenland. Bij mijn pas is dat iets van €500 ofzo. * CyBeR heeft extra geld op z'n credit card gezet.

In Frankrijk hebben ze trouwens wel overal gewoon Maestro, en zeker in grote winkels als de Apple Store mag je daar van uitgaan.

[...]

*meldt.*
Metro 4 naar Châtelet - Les Halles, en dan daar metro 1 of 7 naar Palais Royal - Museé du Louvre.
De 500 euro, is bij ING in ieder geval, slechts met het opnemen van geld. Betalingen doen kan t/m 2500 euro. Maar desalniettemin is de CreditCard uiteraard makkelijker.

Wie neemt ook de eerste Thalys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:17
CyBeR schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:56:

*meldt.*
Dat klinkt nog behoorlijk ingewikkeld en is dit echt zoveel sneller danwel goedkoper dan de taxi optie die me eerder aangeraden werd voor ongeveer 10 euro? Ik zal morgen terplekke mn beslissing wel maken denk ik , als ik dan zie dat de metro e.d. goed aangegeven is en de moeite is doe ik dat wel.
carfreak02 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:57:
[...]

De 500 euro, is bij ING in ieder geval, slechts met het opnemen van geld. Betalingen doen kan t/m 2500 euro. Maar desalniettemin is de CreditCard uiteraard makkelijker.

Wie neemt ook de eerste Thalys? :*)
Hoe laat is de eerste ? Ik heb die van 06:58 op Rotterdam Centraal.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ik hoop morgenochtend nog wat Tweakers tegen te komen! Ik ga nu slapen en om half 2 rijden. 6 uur daar in de rij met een beetje geluk ;) Ik ben herkenbaar aan een spijkerbroek, donkergrijs Petrol Industries shirt (vermoedelijk blauwe jas als het koud is), een magazine in mijn handen en een dame met donkerblonde lange haren die bij me staat ;) Hoi zeggen mag altijd! :P Tot morgen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
twit schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:04:
[...]

Dat klinkt nog behoorlijk ingewikkeld en is dit echt zoveel sneller danwel goedkoper dan de taxi optie die me eerder aangeraden werd voor ongeveer 10 euro? Ik zal morgen terplekke mn beslissing wel maken denk ik , als ik dan zie dat de metro e.d. goed aangegeven is en de moeite is doe ik dat wel.
Te voet is ook nog een optie.
[...]

Hoe laat is de eerste ? Ik heb die van 06:58 op Rotterdam Centraal.
De eerste is inderdaad 6:58 van Rotterdam, of iets na 6 op Amsterdam. Tot morgen dan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:28
keanu_ schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:32:
Ik ga zo ook daar een bestelling plaatsen ;) ben benieuwd
Hoe hebben jullie dat adres ingegeven? Als ik het volledige adres wil ingeven in de eerste textbox en druk vervolgens op continue, zegt de website van Apple me dat ze een gelijkaardig adres gevonden hebben... Daarna krijg ik de keuze om het adres opnieuw aan te passen of om dat gekende adres bij Apple te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Laatst online: 12:55

Japie.G

Colour Classic

Den_John schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:14:
[...]

Hoe hebben jullie dat adres ingegeven? Als ik het volledige adres wil ingeven in de eerste textbox en druk vervolgens op continue, zegt de website van Apple me dat ze een gelijkaardig adres gevonden hebben... Daarna krijg ik de keuze om het adres opnieuw aan te passen of om dat gekende adres bij Apple te gebruiken?
Dat heb ik dus ook..

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appletje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:03
Na goede recensies en commentaren over borderlinx gelezen te hebben heb ik de iPhone 4 toch maar besteld in de UK applestore! Zelfs tnt verwijst naar hun service, dus het zal wel goed zijn. Nu afwachten of Apple er ook mee akkoord gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Je moet jouw adres aanhouden, dus doorgaan met je ingevoerde (van borderlinx gekregen) adres, anders heb je ook niets aan je persoonlijke adres ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Laatst online: 12:55

Japie.G

Colour Classic

heb je in adres regel 1 je suitenummer staan, of heb je daar Unit 7 Maidstone Road enz staan...? En je eigen telefoonummer? Of die van borderlinx?

[ Voor 20% gewijzigd door Japie.G op 23-06-2010 19:20 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:28
keanu_ schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:18:
Je moet jouw adres aanhouden, dus doorgaan met je ingevoerde (van borderlinx gekregen) adres, anders heb je ook niets aan je persoonlijke adres ;)
Eerste keer kreeg ik die optie niet. Even terug gegaan en opnieuw op volgende gedrukt en kon perfect doorgaan :)
Bestelling staat ook klaar, dat het maar snel midden juli is ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
@ japie, gewoon zoals het onder elkaar staat in je mail die is toegestuurd. In de UK shop kom je dan gewoon netjes uit
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
[iPhone] Levertijden

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.