[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 80.803 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Metten schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:39:
Afgezien van de laatste paar maanden heb ik eigenlijk alleen maar goede ervaringen met T-Mobile, ik ga daarom de iPhone (waarschijnlijk) ook bij T-Mobile halen omdat dat het voordeligst is. Mocht Vodafone een betere aanbieding doen dan sta ik daar natuurlijk wel voor open :)
Same here.
Al snap ik niet waarom het nog zolang duurt voor ze met prijzen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hier mijn berekeningen, misschien hebben jullie er wat aan :)

Mijn optie:
Voor de iPhone 4 32GB Black betaal je los in de UK of FR een bedrag van EUR 729,-
Daar komt bij het Vodafone ANWB Sim Only Abonnement:
Bel+Sms+Web 400 met 3,6Mbit/s onbeperkt internet + Sms verdubbelaar.
Kosten: EUR 14,95 per maand. Inclusief toestel is dat dus EUR 1087,- over 2 jaar.

Goedkoopste optie:
Voor de iPhone 4 16GB Black betaal je los in de UK of FR een bedrag van 629,-
Bel+Sms+Web 135 met 3,6Mbit/s onbeperkt internet + Sms verdubbelaar.
Kosten: EUR 9,95 per maand. Inclusief toestel is dat dus EUR 867,- over 2 jaar.

Het kan dus zeker een stuk goedkoper dan de berekeningen die ik eerder ben tegen gekomen.

Waarom kies ik voor los met Vodafone?
- Geen T-Mobile meer (eindelijk!)
- Sneller internet
- Meer Belminuten & Sms
- Geen aansluitkosten
- Simlockvrij toestel (ik koop soms prepaid in het buitenland)
- Lagere maandlasten (betaal liever iets meer in het begin en dan 14,95 per maand ipv 30,- bij T-Mobile)

[ Voor 5% gewijzigd door Executor16 op 17-06-2010 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@EWK: volgens mij geldt de sms verdubbelaar bij ANWB niet bij simonly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 08:22:
@EWK: volgens mij geldt de sms verdubbelaar bij ANWB niet bij simonly.
Dat geldt hij wel hoor :) Laatste bulletpuntje op die pagina bij de opsomming.

Ik ben het wel eens met het in het begin veel kwijt zijn en dan 2 jaar weinig tot niets betalen. Maar als je uiteindelijk hetzelfde kwijt gaat zijn maakt het opzich ook niet zoveel meer uit natuurlijk... WEL als je in de tussentijd je telefoon verkoopt en er een goedkoper ander toestel voor terugkoopt ( waarom dat doen weet ik ook niet, maar stel ). Anders lap je nog tot 2 jaar lang voor een toestel wat je niet hebt. Ik wil alleen weten wat de VF prijzen gaan worden ALS en of er dan een verzekering mogelijk is etc.

Zo irritant als je wat wilt uitzoeken en helder op papier wilt hebben maar het gewoon nog niet kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orange.x schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 08:46:
[...]

Dat geldt hij wel hoor :) Laatste bulletpuntje op die pagina bij de opsomming.
Zie de FAQ:

"Hoeveel belminuten of sms berichten krijg ik?

Het aantal belminuten of sms berichten dat u krijgt is afhankelijk van het abonnement dat u afsluit.

2 sms berichten staan gelijk aan 1 belminuut door de gratis Voordeel SMS/MMS BloX.

U kunt uw bundel van bijvoorbeeld 100 belminuten of 200 sms berichten dus inzetten voor bijvoorbeeld 75 belminuten en 50 sms berichten. Maar ook bijvoorbeeld 0 belminuten en 200 sms berichten.

(bij Sim Only abonnementen is de Voordeel SMS/MMS Blox helaas niet af te sluiten)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:23
Executor16 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 02:09:
Hier mijn berekeningen, misschien hebben jullie er wat aan :)

Goedkoopste optie:
Voor de iPhone 4 16GB Black betaal je los in de UK of FR een bedrag van 629,-
Bel+Sms+Web 135 met 3,6Mbit/s onbeperkt internet + Sms verdubbelaar.
Kosten: EUR 9,95 per maand. Inclusief toestel is dat dus EUR 867,- over 2 jaar.

Het kan dus zeker een stuk goedkoper dan de berekeningen die ik eerder ben tegen gekomen.
Hier wil ik dus ook voor gaan; maar dan blijft de vraag: hoe kom je aan een UK of FR toestelletje? Via welke website koop je zo'n ding? Of rijd je gewoon zelf die kant op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie mijn post hiervoor. Volgens mij staat heel duidelijk in de FAQ dat de SMS verdubbelaar niet geldt bij simonly via ANWB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-03-2016
Ik hoop dat iedereen lekker gaat overstappen naar Vodafone, dan komt er binnen een half jaar een topic over de problemen van het Vodafone netwerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
Blitzkicker schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:52:
Ik hoop dat iedereen lekker gaat overstappen naar Vodafone, dan komt er binnen een half jaar een topic over de problemen van het Vodafone netwerk :)
Vodafone heeft een competent netwerk. Die 2-3 storingen in 4 jaar uitgezonderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
smeerbartje schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:30:
[...]

Hier wil ik dus ook voor gaan; maar dan blijft de vraag: hoe kom je aan een UK of FR toestelletje? Via welke website koop je zo'n ding? Of rijd je gewoon zelf die kant op?
Ze zijn nu "uitgereserveerd", ging namelijk echt heel snel. Nu gewoon even wachten tot de volgende lichting.

Je kunt wel online bestellen bij 2call.nl of phoneshop.nl. Mij te duur, want voor datzelfde geld heb je iPhone 4 en een leuk dagje/weekendje naar Parijs of London (daar zijn ze los te koop, maar momenteel dus uitverkocht). Die van mij wordt vanuit Engeland hierheen verstuurd als het goed is (via iemand anders die in de UK woont). België moet de eerste lichting nog krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:35
Vodafone klinkt goed, kosten en snelheid zijn natuurlijk belangrijk. Maar hoe zit het met hun FUP?

Ik ben erg voorzichtig met het kiezen van een provider. Ik wil niet het risico lopen dat ik mijn phone niet de hele maand kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Hoe dramatisch is doorgaans het bereik van T-mobile in de randstad (meestal). Ik heb zelf (werk) een KPN abbo maar ben enthousiast over de iphone 4. Zit er zelfs aan te denken om er prive een abbo voor af te sluiten. Alleen ben ik een beetje huiverig aan het woorden omdat er zoveel geklaagd word over de dekking van Tmobile.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG---77 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:12:
Hoe dramatisch is doorgaans het bereik van T-mobile in de randstad (meestal). Ik heb zelf (werk) een KPN abbo maar ben enthousiast over de iphone 4. Zit er zelfs aan te denken om er prive een abbo voor af te sluiten. Alleen ben ik een beetje huiverig aan het woorden omdat er zoveel geklaagd word over de dekking van Tmobile.
Iets van nieuws gezien de afgelopen maanden? ;)

Er zijn erg veel klachten geweest en T-Mobile belooft het op te lossen door het netwerk te verdubbelen. Geloof zelfs dat ze hebben beweerd dat het nu is opgelost. Even googelen en je weet alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:32:
Zie mijn post hiervoor. Volgens mij staat heel duidelijk in de FAQ dat de SMS verdubbelaar niet geldt bij simonly via ANWB.
Volgens de klantenservice:
Je hebt twee simonly varianten VF ANWB bel+sms en VF ANWB bel+sms+web.

Voordeel blox werkt niet bij bel+sms, maar op bel+sms+web kunnen ze gewoon 'alle blox afsluiten'

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Ik heb diverse keren een ANWB-Vodafone actie voorbij zien komen, maar kan er op beide websites of via Google niets over vinden. Heeft iemand een link naar deze actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• username_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 11:18
Boontjes schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:56:
Ik heb diverse keren een ANWB-Vodafone actie voorbij zien komen, maar kan er op beide websites of via Google niets over vinden. Heeft iemand een link naar deze actie?
https://directsales.vodafone.nl/anwb/orderform/582

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Boontjes schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:56:
Met ^^, maar ook gewoon google hoor. Eerste hit: vodafone anwb

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:19:
[...]

Iets van nieuws gezien de afgelopen maanden? ;)

Er zijn erg veel klachten geweest en T-Mobile belooft het op te lossen door het netwerk te verdubbelen. Geloof zelfs dat ze hebben beweerd dat het nu is opgelost. Even googelen en je weet alles!
Heb het nieuws inderdaad gevolgd (en dit topic) maar dit overschaduwd ook de normale ervaringen. Vandaar mijn vraag in de hoop dat iemand naast Tmobile ook KPN ervaring heeft. En mij kan vertellen wat de ervaringen ermee zijn.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-09 14:18

Metten

ik hou het graag simpel

GG---77 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:12:
Het netwerk van t-mobile heeft voor mij altijd prima gefunctioneerd, tot een paar maanden geleden eigenlijk. met name mobiel internet heeft moeizaam gewerkt, bellen en smsen ging nog wel. Inmiddels lijken de problemen wel opgelost, ik heb er persoonlijk in ieder geval geen last meer van :)

Zeker in de randstad hoef je niet heel bang te zijn dat je niet kan bellen met t-mobile en 3g dekking is er meestal ook wel. op het 'platteland' kan ik doorgaans prima bellen, internet gaat daar alleen wat vaker via gprs en is dus wat langzamer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EWK schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:54:
Volgens de klantenservice:
Je hebt twee simonly varianten VF ANWB bel+sms en VF ANWB bel+sms+web.

Voordeel blox werkt niet bij bel+sms, maar op bel+sms+web kunnen ze gewoon 'alle blox afsluiten'
top top top, dan ga ik voor een 400'er met dubbele smsjes...
Mocht ik 't ooit af willen kopen is dat nog betaalbaar ook met 15 euro / maand, chill hoor!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:15
CLB schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:18:
[...]

Mocht ik 't ooit af willen kopen is dat nog betaalbaar ook met 15 euro / maand, chill hoor!
Het is wel voor 2 jaar, afkopen is mogelijk, maar dan nog ben je 180euro kwijt als je na 1 jaar besluit dat je er genoeg van hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

EN-IS schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:28:
[...]

Het is wel voor 2 jaar, afkopen is mogelijk, maar dan nog ben je 180euro kwijt als je na 1 jaar besluit dat je er genoeg van hebt :)
Dat klopt, maar dan liever bij 14,95 in de maand dan 64,95 in de maand. :)
Ja, je kunt je contract voortijdig laten stopzetten. Na de opzegtermijn eindigt je abonnement. Je betaalt de abonnementskosten voor de maanden dat het contract nog loopt. Van de abonnementskosten van de resterende maanden van het contract, ontvang je dan nog een laatste rekening.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 11:27
CLB schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:18:
[...]

Wat doe je dan met de simkaart, ga je die knippen? Of hoop je dat je die later om kunt ruilen voor een microsim? Bij het bestellen kun je volgens mij niet aangeven dat j eeen microsim wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:31
hoeveel kost het extra als je de optie van dubbele smsjes neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.C. schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:11:
hoeveel kost het extra als je de optie van dubbele smsjes neemt?
nada

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EN-IS schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:28:
Het is wel voor 2 jaar, afkopen is mogelijk,
maar dan nog ben je 180euro kwijt als je na 1 jaar besluit dat je er genoeg van hebt :)
Ik betaal nu 46,50 per maand, dat is slechts drie maanden... Die eventuele 180,- overleef ik wel :)
EWK schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:31:
Dat klopt, maar dan liever bij 14,95 in de maand dan 64,95 in de maand. :)
Inderdaad :)
Bracha25 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 14:34:
Wat doe je dan met de simkaart, ga je die knippen? Of hoop je dat je die later om kunt ruilen
voor een microsim? Bij het bestellen kun je volgens mij niet aangeven dat je eeen microsim wil...
Knippen ja... En als ze eventueel microsims gaan leveren, fix ik dat later wel ja :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
dus als ik het goedkoopste abbo neem, krijg ik 135 min of 270 sms + internet voor maar 9,95
zelf niet meer lid van anwb, maar vrienden van mij wel en dan kom je ook in aanmerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes dat zeggen ze, alleen die sms-verdubbelaar vind ik nog steeds onduidelijk..
Op de website staat van niet, Tweaker EWK zegt dat de klantenservice zei alleen bij SMS+Bel+Web...

Quote van de ANWB-VF-website:
Hoeveel belminuten of sms berichten krijg ik?
Het aantal belminuten of sms berichten dat u krijgt is afhankelijk van het abonnement dat u afsluit.
2 sms berichten staan gelijk aan 1 belminuut door de gratis Voordeel SMS/MMS BloX.
U kunt uw bundel van bijvoorbeeld 100 belminuten of 200 sms berichten dus inzetten voor bijvoorbeeld 75 belminuten en 50 sms berichten. Maar ook bijvoorbeeld 0 belminuten en 200 sms berichten.
(bij Sim Only abonnementen is de Voordeel SMS/MMS Blox helaas niet af te sluiten)

Wat is Vodafone Voordeel SMS/MMS BloX?
Met Vodafone BloX Voordeel SMS/MMS sms je voor de helft van de prijs binnen je tegoed. Deze BloX krijgt u bij ons icm een abonnement altijd gratis
Dit geldt voor alle sms- en mms-berichten naar mobiele nummers in Nederland, met uitzondering van bijzondere nummers zoals koopnummers.
U dient deze Blox zelf aan te sluiten via myvodafone.nl nadat u uw nummer in gebruik heeft genomen.
(Voodeel SMS/MMS Blox is NIET af te sluiten bij een Sim Only abonnement)

Ikzelf heb gisteren ook een email naar de klantenservice gestuurd of dit klopte...
En zou ik anders van Simonly 400, naar 620 kunnen gaan, als de sms-verdubbelaar opeens niet kan..

[ Voor 59% gewijzigd door CLB op 17-06-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg benieuwd naar hun reactie, want wat op de site staat, laat idd niks te gissen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hprost
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-02-2017
Ik, als T for telecommedewerker (franchise dus wij blijven nog even ;) ) weet niet beter dan dat de verdubbelaar altijd gratis aan te zetten is, idd behalve bij Sim Only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
418O2 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:57:
[...]

Vodafone heeft een competent netwerk. Die 2-3 storingen in 4 jaar uitgezonderd.
Ben benieuwd of dat blijft als dadelijk 100.000 iPhones via Vodafone gaan internetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 12-09 15:32
Blitzkicker schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:29:
[...]

Ben benieuwd of dat blijft als dadelijk 100.000 iPhones via Vodafone gaan internetten....
Vodafone heeft al veel investeringen gedaan in het netwerk. Misschien loopt het wel een jaar voor op Tmobile.
Dan kan je tenminste verder bouwen. Als je nu al een achterstand hebt dan kan je beter maar alvast gaan investeren in 4G om straks het nog bij te kunnen benen.

Ik pak mooi een €15,- anwb/vodafone abbo + een 4 32gb uit België en over 2 jaar als ik het slim aanpak dan heeft die iPhone4 me niets extra's gekost.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Tot wanneer is die Vodafone/ANWB actie geldig, ik heb vandaag meerdere malen gekeken, maar zeg nergens een uiterst datum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
2. De Actie loopt van 1 maart 2010 tot 31 maart 2011 (hierna genoemd de Actieperiode).
Staat bij actievoorwaarden :)

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
aicaramba schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:26:
[...]

Bedankt! Ik had de FAQ nog niet bekeken, zat vooral op de actie pagina te zoeken :+
En dat is erg mooi, dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken. Heb alle tijd nog.

* EN-IS abbo is 15 juni afgelopen en wordt nu stilzwijgend verlengd door Vodafone, verlengen of opzeggen :9

[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 17-06-2010 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 23:04:
[...]

Bedankt! Ik had de FAQ nog niet bekeken, zat vooral op de actie pagina te zoeken :+
En dat is erg mooi, dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken. Heb alle tijd nog.

* EN-IS abbo is 15 juni afgelopen en wordt nu stilzwijgend verlengd door Vodafone, verlengen of opzeggen :9
Ik heb echter wel ergens "zolang de voorraad strekt" gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 23:12:
[...]

Ik heb echter wel ergens "zolang de voorraad strekt" gelezen.
lol, voorraad, misschien geldt er wel een quotum voor deze actie, maar ik geloof niet dat simonly-abonnementen uitverkocht kunnen raken :P

Tenzij het netwerk vol zit, zoals bij T-Mobile :D

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 23:49:
[...]

lol, voorraad, misschien geldt er wel een quotum voor deze actie, maar ik geloof niet dat simonly-abonnementen uitverkocht kunnen raken :P

Tenzij het netwerk vol zit, zoals bij T-Mobile :D
Idd, geen voorraad, maar misschien wel een maximum voordeel/verlies dat ze willen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Even antwoord op een paar vragen over de ANWB Sim Only actie van Vodafone:

- Mij is ook verteld dat de Sms verdubbelaar gratis is en je die krijgt bij een Bel+Sms+Web Sim Only
- Je abonnement upgraden of downgraden is niet mogelijk! Het kan wel, maar dan vervallen alle kortingen.
- Micro Sim is nog niet leverbaar dus het wordt knippen (en dan wachten tot Micro Sim wel leverbaar is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:08
aicaramba schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:26:
[...]

Als ik kijk bij actievoorwaarden, zie ik: De Actie loopt van 1 april 2008 tot 31 maart 2010 (hierna genoemd de Actieperiode). :s

Edit: hmm, is blijkbaar een verkeerde (oude) link ergens. Als ik klik op de "actievoorwaarden" onderaan de anwb-beginpagina doet staat er idd wel: 2. De Actie loopt van 1 maart 2010 tot 31 maart 2011 (hierna genoemd de Actieperiode).

[ Voor 25% gewijzigd door mathijsv op 18-06-2010 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
mathijsv schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:39:
[...]

Als ik kijk bij actievoorwaarden, zie ik: De Actie loopt van 1 april 2008 tot 31 maart 2010 (hierna genoemd de Actieperiode). :s

Edit: hmm, is blijkbaar een verkeerde (oude) link ergens. Als ik klik op de "actievoorwaarden" onderaan de anwb-beginpagina doet staat er idd wel: 2. De Actie loopt van 1 maart 2010 tot 31 maart 2011 (hierna genoemd de Actieperiode).
Ja klopt, dat is niet het enige wat oud is, er staat ook nog een oud telefoonnummer als je kijkt bij "Alle details", daarnaast oude actievoorwaarden en er staat "Je betaald per minuut". Maar ik heb het 3 keer gevraagd en heb te horen gekregen dat je alleen voor de 1e minuut betaald en daarna per seconde. Dat hebben de medewerkers geleerd tijdens de training (dat kreeg ik letterlijk te horen 2x). Wel erg slordig al die oude dingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
EN-IS schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 23:04:
[...]

Dat is bij mij ook, ik heb om +/-20.00u het abbo besteld en 2 uur later was deze nieuwe abbo vorm actief :)

€15,- voor 400 min + web van vodafone is echt niks :D

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

FireStarter schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 08:25:
[...]

Dat is bij mij ook, ik heb om +/-20.00u het abbo besteld en 2 uur later was deze nieuwe abbo vorm actief :)

€15,- voor 400 min + web van vodafone is echt niks :D
Heb je je huidige VF abo verlengd met de anwb actie, of hoe moet ik zien dat hij al na 2 uur actief was?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
EWK schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 08:59:
[...]

Heb je je huidige VF abo verlengd met de anwb actie, of hoe moet ik zien dat hij al na 2 uur actief was?
Inloggen op vodafone en dan zie je staan: SO Bel + SMS + Web 400 .

Stom, heb een jaar 35 euro betaald voor hetzelfde :+

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Executor16 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:00:
Even antwoord op een paar vragen over de ANWB Sim Only actie van Vodafone:

- Mij is ook verteld dat de Sms verdubbelaar gratis is en je die krijgt bij een Bel+Sms+Web Sim Only
- Je abonnement upgraden of downgraden is niet mogelijk! Het kan wel, maar dan vervallen alle kortingen.
- Micro Sim is nog niet leverbaar dus het wordt knippen (en dan wachten tot Micro Sim wel leverbaar is).
Heb net ook gebeld met het nummer van de klantenservice, en ook mij werd verteld dat de SMS verdubbelaar gewoon gratis is bij het Bel+SMS+Web sim only abonnement.

Is er al iemand dit gebruik heeft gemaakt van deze actie en dit kan bevestigen? Als ik de SMS verdubbelaar gratis kan inschakelen heb ik genoeg aan het abo van €14,95 / maand, als blijkt dat het niet kan red ik het niet met dat abonnement . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• username_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 11:18
Mezelf afvragend of Telfort op korte termijn micro-simkaarten gaat leveren even gechat met een medewerker:

Chat met Telfort!
Heeft u nog vragen over het toestel of hulp nodig bij het bestellen?
Stel dan uw vraag via de Telfort chat aan één van onze verkoopmedewerkers.

10:59 Welkom op de live-chat van Telfort, afdeling verkoop! Waarmee kan ik u helpen?
10:59 Michel: Heeft telfort ook micro-simkaarten?
11:00 Telfort: Goede morgen, helaas heeft Telfort geen micro-simkaarten in het assortiment.
11:00 Michel: En komen die er binnenkort wel?
11:01 Telfort: Daar kunnen wij op dit moment nog geen uitspraak over doen. Ik raad u aan de website in de gaten te houden.
11:04 Michel: Ok, ik weet voldoende. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:24:
[...]

Heb net ook gebeld met het nummer van de klantenservice, en ook mij werd verteld dat de SMS verdubbelaar gewoon gratis is bij het Bel+SMS+Web sim only abonnement.

Is er al iemand dit gebruik heeft gemaakt van deze actie en dit kan bevestigen? Als ik de SMS verdubbelaar gratis kan inschakelen heb ik genoeg aan het abo van €14,95 / maand, als blijkt dat het niet kan red ik het niet met dat abonnement . .
Wat is er zo moeilijk aan dat telefoonnummer dat rechts op die site staat even bellen en om opheldering vragen? Ik heb inmiddels het abbo gewoon besteld en zie wel of het met of zonder verdubbelaar is, alleen hij gaat bij mij pas over 2 maanden in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Ik kan de verdubbelaar blox niet selecteren, dus ik denk dat je alleen maar kan upgraden naar zorgeloos en standaard al de verdubbelaar hebt.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:19:
[...]

Wat is er zo moeilijk aan dat telefoonnummer dat rechts op die site staat even bellen en om opheldering vragen? Ik heb inmiddels het abbo gewoon besteld en zie wel of het met of zonder verdubbelaar is, alleen hij gaat bij mij pas over 2 maanden in.
Ehm, heb je mijn post wel gelezen? Ik HEB gebeld met de klantenservice, maar wat zij zeggen komt niet overeen met de voorwaarden die op de site van de actie te vinden zijn.

Ben net naar een Vodafone winkel gegaan en daar werd mij verteld dat de SMS verdubbelaar NIET ingeschakeld kan worden bij sim only abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar die lui in de winkel weten vast niks over zo'n ubergoedkope actie met de ANWB ook...
Want dat is ook gewoon 2 jaar de volle korting, terwijl het bij een normale sim-only eerste jaar 50% korting is.

Maarja die berichten die ik hier hoor zijn allemaal wel tegenstrijdig zeg...
Ik heb genoeg aan 14,95 abbo mits ik kan sms verdubbelen, als dat niet kan ga ik voor 19,95'er..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:23

Sorcerer8472

Mens sana?

CLB schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 08:08:
Beetje vaag antwoord van Vodafone of ze 'm gaan leveren of niet...
"Er is nog niet bekend of en wanneer Vodafone de Iphone 4 gaat voeren. Ik kan u daar dus nog geen informatie over geven helaas. Ik adviseer u om onze website in de gaten te houden voor nieuws omtrent de Iphone 4."

Waarom zou er nieuws over de iPhone 4 op hun website komen als ze 'm niet gaan leveren...?
Hmm, mij viel dit vandaag op op de My Vodafone-website:
Vodafone investeert momenteel fors in de verdere verbetering van de prestaties en capaciteit van zijn datanetwerk. Deze investeringen zullen op korte termijn tot een aanzienlijk verbeterde gebruikerservaring leiden. Dit is een ingrijpende en complexe operatie die in enkele gevallen helaas ook kan leiden tot tijdelijk verminderde dekking. Vodafone doet er alles aan om dit te voorkomen door bijvoorbeeld locaties waaraan gewerkt wordt te laten overnemen door aangrenzende of mobiele zendinstallaties. Tevens worden de werkzaamheden zoveel mogelijk in de minder drukke uren van de dag gepland. Een totaaloverzicht van de geplande onderhoudswerkzaamheden voor de komende twee weken vind je onder 'Storingsinformatie'.
Ze zullen niet zomaar ineens zulke berichten plaatsen, toch? ;)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:11:
Ja maar die lui in de winkel weten vast niks over zo'n ubergoedkope actie met de ANWB ook...
Want dat is ook gewoon 2 jaar de volle korting, terwijl het bij een normale sim-only eerste jaar 50% korting is.

Maarja die berichten die ik hier hoor zijn allemaal wel tegenstrijdig zeg...
Ik heb genoeg aan 14,95 abbo mits ik kan sms verdubbelen, als dat niet kan ga ik voor 19,95'er..
Klopt, maar in principe sluit je gewoon een sim only abo bij Vodafone af, maar zit de ANWB ertussen als sales partner. De SMS verdubbelaar is gewoon niet te gebruiken bij sim only abo's van Vodafone, dat staat zowel op vodafone.nl als op de website van deze actie met de ANWB.

Ik zou het niet gokken, en gewoon voor het abo van €19,95 / maand gaan dan . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het kan gewoon niet inderdaad, heb via een medeTweaker geinformeerd, die bij TPH werkt..
Enige optie is om een eindeloos sms-blox af te sluiten mocht je meer smsjes willen.. Zou ook TE mooi zijn.

En al 2 jaar korting op je abbo en ook nog is gratis sms-verdubbelaar...
Normale sim-only's zijn 1 jaar 50% korting, 2e jaar volle pond voor de sim-only betalen..

Dan zien we het wel =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

CLB schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:56:
Het kan gewoon niet inderdaad, heb via een medeTweaker geinformeerd, die bij TPH werkt..
Enige optie is om een eindeloos sms-blox af te sluiten mocht je meer smsjes willen.. Zou ook TE mooi zijn.

En al 2 jaar korting op je abbo en ook nog is gratis sms-verdubbelaar...
Normale sim-only's zijn 1 jaar 50% korting, 2e jaar volle pond voor de sim-only betalen..

Dan zien we het wel =)
Vreemd dat ze bij de klantenservice dan wat anders zeggen. :/

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is inderdaad wel erg weird... zelf wacht ik ook nog op een email van de KS.. maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

CLB schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 13:15:
Dat is inderdaad wel erg weird... zelf wacht ik ook nog op een email van de KS.. maarja..
Of zich is het een gratis 0800 nummer, maar per mail heb je het natuurlijk zwart op wit :).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Het antwoord duidde erop dat indien er meer bekend is dit op onze website zal komen te staan.
Ik heb echter een en ander voor u nagezocht en verwijs u graag naar www.phoneshop.nl
Via deze site kunt u uw Vodafone abonnement nu al verlengen met een Iphone.

Wat betreft de voorwaarden van de abonnementen via de ANWB moet ik u verwijzen naar de site waarop deze abonnementen worden aangeboden. Dit loopt namelijk buiten Vodafone om. U kunt ook telefonisch vragen wat de voorwaarden zijn via telefoonnummer 0800-0200580

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Vodafone gaat de iPhone VERKOPEN! :P :D
Vodafone start binnenkort met de verkoop van de iPhone, maar de aanbieding die ze gaan doen is wellicht wat anders dan veel mensen hadden verwacht.
Sinds een paar weken neemt het aantal geruchten over Vodafone en de iPhone weer toe. Dagelijks krijgen we tips binnen van mensen die via de klantenservice of winkelmedewerkers hebben gehoord dat Vodafone toch echt de iPhone gaat verkopen.
Lees verder:
http://www.iphoneclub.nl/...hone-3gs-daarna-iphone-4/

[ Voor 84% gewijzigd door EN-IS op 18-06-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:58
Verkeerde post.

[ Voor 78% gewijzigd door RobvG op 18-06-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
-nevermind-

[ Voor 96% gewijzigd door EN-IS op 18-06-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is ook gewoon nasty onzin, altijd 2 jaar abbo en dergelijke.. Gewoon 't zelfde zoals KPN de iPhone verkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
Wie gaat er daar nou nog een 3gs bestellen en tegen de tijd dat Vodafone de 4 mag verkopen, heeft iedereen hem toch gewoon weer bij t-mobile besteld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Blitzkicker schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:31:
Wie gaat er daar nou nog een 3gs bestellen en tegen de tijd dat Vodafone de 4 mag verkopen, heeft iedereen hem toch gewoon weer bij t-mobile besteld....
De 3GS is binnenkort te bestellen bij Vodafone, de iPhone 4 komt pas (volgens de verdere berichten) een aantal maanden later, er wordt zelfs gesproken van September of Oktober. Het is net zoals hoe Tmob het gaat doen;
1. iPhone 3GS (8gb)
2. iPhone 4 16 & 32gb

Beiden zijn dan bij Tmob straks per direct te bestellen, bij Vodafone alleen eerst de 3GS en dan zoals ik het al zei, volgens de berichten, een aantal maanden later de iPhone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52
Is de iPhone 4 alleen nog bij phoneshop te pre orderen? Of zijn er al meer webwinkels?
Wil met Vodafone :D

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
knny schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 21:21:
Is de iPhone 4 alleen nog bij phoneshop te pre orderen? Of zijn er al meer webwinkels?
Wil met Vodafone :D
^^ Lezen is ook een vak.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Blitzkicker schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:31:
[...]

Ik snap (als dit waar is) het idee van VF hierachter ook niet echt, ze moeten dan wel bijzonder dom hebben onderhandelt met Apple. Maar vooralsnog zijn het alleen geruchten natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Maar ik ben benieuwd wanner je goedkoper uit bent.

Een anwb abbo van €15,- p.m. + een toestel van €640,- of een iPhone abbo van Vodafone zelf.
Overigens ben je in bovenstaand abbo €41,- p.m. kwijt en zou je het toestel gratis krijgen.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:12:
[...]

Ik lees op de site dat een "kaal" lidmaatschap bij de anwb €16,50 kost en wegenwacht binnen Nederland €50. Ik weet niet wat je nodig hebt om in aanmerking te komen voor die actie, maar zelf met die €50 haal je dat eruit. Bovendien: ze komen je helpen als je langs de weg staat..

En nog beter, bij de FAQ staat:

Vraag: Ik wil zelf geen gebruik maken van de aanbieding, maar mijn vrienden of familie zijn wel geinteresseerd.
Antwoord: Vrienden en familieleden kunnen ook profiteren van deze aanbieding.
Handig , bedankt voor de tip. Dus elk willeukeurig ANWB nummer is akkoord?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Kun je bij ANWB-abbo nou wel of niet dubbel smsjes gratis erbij krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

M.C. schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:32:
Tegen mij zeiden ze dat het kon bij simonly bel+sms+web.
CLB kreeg een ander antwoord. Ben benieuwd wat ze zeggen als jij ze even belt.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel heb ik een iPhon 3GS met bijbehorend abbo. Als ik de 4 loskoop, kan ik dan bij Tmobile een Micro-sim aanvragen?
En wanneer je een iPhone 4 abbo afsluit, kan dat dan ook met een gewone simkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
EWK schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:48:
[...]

Tegen mij zeiden ze dat het kon bij simonly bel+sms+web.
CLB kreeg een ander antwoord. Ben benieuwd wat ze zeggen als jij ze even belt.
Ik zal morgen even bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.C. schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:32:
De klantenservice zal waarschijnlijk zeggen dat het mogelijk is, medewerkers in de Vodafone shops vertellen dat het NIET kan. Ook in bij de meest gestelde vragen staat dat het niet kan bij een sim only abo, en op de Vodafone website staat ook dat de SMS verdubbelaar niet geldig is bij sim only abo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik vond het onduidelijk en heb het dus niet gedaan.

Nu heb ik een Vodafone Bel+Web+Sms 200 genomen met een gratis HTC Desire. Kost het eerste jaar €17,25 per maand en het tweede jaar €34,50. Dat scheelt totaal €358 in abonnementskosten met de ANWB-actie voor Bel+Web+Sms 190, maar ik heb de HTC inmiddels verkocht voor dat verschil.

En ik weet tenminste zeker dat ik 200 minuten of 400 sms'jes heb. Bij de ANWB-actie heb je voor dat bedrag heel misschien 190 minuten of 380 sms'jes, maar ik vind de kans te groot dat het bij 190 minuten of 190 sms'jes blijft.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 13:44

E-Vix

Nu met sneeuw!

Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:49:
Momenteel heb ik een iPhon 3GS met bijbehorend abbo. Als ik de 4 loskoop, kan ik dan bij Tmobile een Micro-sim aanvragen?
En wanneer je een iPhone 4 abbo afsluit, kan dat dan ook met een gewone simkaart?
Het makkelijkste is om (zodra ze micro-simkaarten hebben liggen) even langs een T-Mobile winkel te lopen. Ze kunnen het dan direct voor je omzetten. Je betaald alleen wel een paar euro voor een nieuwe sim.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
E-Vix schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:54:
[...]

Het makkelijkste is om (zodra ze micro-simkaarten hebben liggen) even langs een T-Mobile winkel te lopen. Ze kunnen het dan direct voor je omzetten. Je betaald alleen wel een paar euro voor een nieuwe sim.
Over 't algemeen hoef je voor een nieuwe SIM niet te betalen als je daar een technische reden voor hebt. Bijvoorbeeld een 2G SIM omwisselen voor een USIM was bij mij (en Vodafone) iig gratis. Lijkt me dat minisim naar microsim daar ook wel over valt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Ik had er toevallig een maandje geleden al over gemaild, toen kreeg ik dit bericht;
Geachte heer [....],

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

U vraagt ons of T-Mobile ook een microsim kan leveren. Vanaf 28 mei 2010 is dit inderdaad mogelijk. Hiervoor kunt u in alle T-Mobile shops terecht. Indien u een microsim wil gebruiken in een toestel waar eigenlijk een normale simkaart in hoort is hiervoor een adapter beschikbaar.

Waar dient U met de microSim rekening te houden:

1. De microSim swap is vooralsnog alleen beschikbaar in de T-Shop.
2. Er zijn single en duo microSimkaarten beschikbaar.
3. Klantenservice zal in geval van microSim verzoeken de klanten doorverwijzen naar de T-Shops.
4. De microSim heeft dezelfde technische specificaties als een reguliere Sim, alleen het formaat is anders.
5. Is de microSim eenmaal uit de houder gedrukt dan kan deze niet meer teruggedrukt worden in de houder. Hiervoor moet u een apart leverbare adapter gebruiken.

We vertrouwen erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd en wensen u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

[....]
Lijkt mij dus gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:01

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica