All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Kan ik daar een phoneshop binnenlopen en een iphone 4 kopen ? indien op voorraad?
Omdat ik op dit moment geen Iphone heb?Anoniem: 313313 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:38:
Mag ik vragen waarom al diegene met zoveel smsjes geen whatsapp gebruiken?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Omdat niet iedereen naar wie je wilt SMSen ook een iPhone heeft.Anoniem: 313313 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:38:
Mag ik vragen waarom al diegene met zoveel smsjes geen whatsapp gebruiken?
Ik ben niet lui. Ik bespaar energie
Je moet alleen zeker weten dat je die htc kwijt raakt.. Iemand intresse?
Duidelijk antwoord.
Op welke manier kan ik wel terugreizen uit Frankrijk met een Iphone 4 in mijn handjes ?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
volgens mij zijn daarbij je smsjes al verdubbeld. Het is namelijk 200 min/ 400 smsDennisKrijger schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:43:
Die actie met die HTC Legend is ook wel een mooie actie en daarbij kan je wel gratis je smsjes verdubbelen
Je moet alleen zeker weten dat je die htc kwijt raakt.. Iemand intresse?
Zoals jij het zegt zou het dan 200 min/800 sms zijn (??)
Anoniem: 322555
Je moet in principe sowieso al naar Parijs. Daar is de enige Apple store van Frankrijk en dus de enige plaats waar je een simlock vrije iPhone kan halen ALS ze beschikbaar zijn. Aangezien ze dat nu m.i. NIET zijn kan je die iPhone voorlopig vergeten, tenzij je heel toevallig voor een langere vakantie gaat...in dat geval kan je misschien er nu 1 reserveren en die moet je dan binnen 24h ophalen als je bericht krijgt dat die binnen is. Maar kan ook zijn dat je dan alweer lekker thuis zit...Dus dan mag je ofwel nog een keer op en neer rijden ofwel je reservering laten cancellen.LPC - Turbo schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:44:
[...]
Duidelijk antwoord.
Op welke manier kan ik wel terugreizen uit Frankrijk met een Iphone 4 in mijn handjes ?
PS - de 24h zijn al geweest, dat was een paar weken geleden...
Wat is Vodafone Voordeel SMS/MMS BloX?
Met Vodafone BloX Voordeel SMS/MMS sms je voor de helft van de prijs binnen je tegoed. Deze BloX krijgt u bij ons icm een abonnement altijd gratis
Dit geldt voor alle sms- en mms-berichten naar mobiele nummers in Nederland, met uitzondering van bijzondere nummers zoals koopnummers.
U dient deze Blox zelf aan te sluiten via myvodafone.nl nadat u uw nummer in gebruik heeft genomen.
(Voodeel SMS/MMS Blox is NIET af te sluiten bij een Sim Only abonnement)
zit er dan nog niet bij toch? en is bij een HTC legend wel aftesluiten en dan kan je de HTC verkopen..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb het abbo met Legend besteld 200min/400 sms
Als ik dat Blox aanzet, hoeveel krijg ik dan? of is het bij smsjes buiten de bundel
Ben niet meer zo scherp vandaag, hele dag gestudeerd
Die gaan eerst op, daarna pas je 400smsjes uit je bundel (als je daar nog wat van over hebt)
Anoniem: 87302
Nee, natuurlijk doen ze dat niet. Dan neem je het goedkoopste SIM-only abonnement en verkoop je die iPhone met winst door. Hoe goedkoper je abonnement, hoe meer je moet bijbetalen voor je telefoon. Of dat nou een iPhone is of elke willekeurige andere telefoon.JustMU schreef op maandag 05 juli 2010 @ 21:49:
Een vriend van mij zit te zeggen omdat hij een abbonement heeft bij Vodafone, dat hij als zijn abbonoment is afgelopen een gratis telefoon uitkan zoeken. Hij zegt dat ook gewoon dat hij even de iPhone 4 kan pakken. Maar als je een gratis telefoon uitkan zoeken, zitten daar toch bepaalde eisen aan? Want anders kan iedereen een abbonement van het goedkoopste van goedkoopste nemen en dan de iPhone 4 nemen. Hij zegt ook dat als hij moet bijbetalen dat hij dat niet doet want hij wil hem gratis en als hun dan geen korting geven gaat hij naar andere provider. Hij denk dus dat hij gewoon naar Vodafone kan lopen en een iPhone 4 kan pakken met zijn abbonoment te verlengen, dat is toch onlogisch dat je een iPhone 4 kan nemen zonder extra kosten? Want ze zullen heus geen iPhone 4 weggeven met een abbonment van 20 euro per maand toch?
Denk zelf even naJustMU schreef op maandag 05 juli 2010 @ 21:49:
Een vriend van mij zit te zeggen omdat hij een abbonement heeft bij Vodafone, dat hij als zijn abbonoment is afgelopen een gratis telefoon uitkan zoeken. Hij zegt dat ook gewoon dat hij even de iPhone 4 kan pakken. Maar als je een gratis telefoon uitkan zoeken, zitten daar toch bepaalde eisen aan? Want anders kan iedereen een abbonement van het goedkoopste van goedkoopste nemen en dan de iPhone 4 nemen. Hij zegt ook dat als hij moet bijbetalen dat hij dat niet doet want hij wil hem gratis en als hun dan geen korting geven gaat hij naar andere provider. Hij denk dus dat hij gewoon naar Vodafone kan lopen en een iPhone 4 kan pakken met zijn abbonoment te verlengen, dat is toch onlogisch dat je een iPhone 4 kan nemen zonder extra kosten? Want ze zullen heus geen iPhone 4 weggeven met een abbonment van 20 euro per maand toch?
In Montpellier zit er ook een (en in Parijs tegenwoordig twee), maar de rest klopt.Anoniem: 322555 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:01:
[...]
Je moet in principe sowieso al naar Parijs. Daar is de enige Apple store van Frankrijk en dus de enige plaats waar je een simlock vrije iPhone kan halen ALS ze beschikbaar zijn.
Anoniem: 193286
Zie antwoorden hierboven...JustMU schreef op maandag 05 juli 2010 @ 21:56:
Hij denkt dus nog steeds dat hij omdat hij bij Vodafone zit dat hij hem gratis kan krijgen, ook vanwege klantvriendelijkheid zodat hij niet weggaat. Maar naar mijn mening maakt Vodafone zat winst, dus die ene klant die weggaat om erges anders wel bij te dokken heeft volges mij toch geen nut? Want met een abbonement van 20 euro kan je toch geen iPhone 4 gratis uitzoeken..?
8 fout, een 2 ..JustMU schreef op maandag 05 juli 2010 @ 21:49:
Een vriend van mij zit te zeggen zegt dat omdat hij een abbonement heeft bij Vodafone, dat hij als zijn abbonoment is afgelopen een gratis telefoon uitkan uit kan zoeken. Hij zegt dat ook hij gewoon dat hij even de iPhone 4 kan pakken kiezen. Maar als je een gratis telefoon uitkanuit kan zoeken... en nog veel meer fouten in de rest van de tekst..
Ben normaal geen spellingsnazi maar dit was wel echt heel beroerd, zelfs voor internet

zoja zo ik graag willen horen hoe dat allemaal is verlopen(positief of negatief)
KlikDennisKrijger schreef op maandag 05 juli 2010 @ 22:36:
Heeft iemand hier al die HTC legend besteld op https://directsales.vodafone.nl/smm/?
zoja zo ik graag willen horen hoe dat allemaal is verlopen(positief of negatief)
Hoi!
Omdat mij de anwb actie ook wel aanstond leek het me verstandig om deze af te sluiten.
Nou had ik vandaag HI gebeld of ze me misschien een leuk aanbod konden doen aangezien ik altijd over mijn bundel heen ga.
Ze deden me het volgende voorstel:
-Gratis HTC Legend
-Hi 30 (225-450) voor 23.75 euro
-Eindeloos Online XtraSnel voor 3.75 euro
-Dit alles voor 1 jaar waarvan ik de eerste 3 maanden geen abonnementskosten hoef te betalen.
Tijdens het gesprek heb ik laten blijken dat ik misschien gebruik wilde gaan maken van de anwb actie en de betreffende persoon antwoorde sarcastisch: oww suc6 met de spam
Wil trouwens de HTC meteen verkopen en met het geld een Iphone 4 kopen..
Zouden jullie dit abonnement afsluiten of zouden jullie voor anwb actie gaan (er vanuit gaande dat het spamverhaal onzin is).
Das best een scherpe deal.Zanzarismo schreef op maandag 05 juli 2010 @ 22:37:
Ze deden me het volgende voorstel:
-Gratis HTC Legend
-Hi 30 (225-450) voor 23.75 euro
-Eindeloos Online XtraSnel voor 3.75 euro
-Dit alles voor 1jarig waarvan ik de eerste 3 maanden geen abonnementskosten hoef te betalen.
Totale korting: 3x 30 + 9x7,25 + 11,20x12 = 90+65,25+134,40+legend a €250 (verkoopwaarde marktplaats?) = €539,65 korting. Je hebt dus een hele hoge klantwaarde omdat je elke maand flink over je bundel heen gaat.
Je moet zelf even op papier/in excel zetten wat je belgedrag is en de kosten van beide keuzes naast elkaar zetten, dat kunnen wij immers niet voor je doen
[ Voor 56% gewijzigd door EWK op 05-07-2010 22:44 ]
Hoi!
Ik heb hem de 28e besteld. Die zelfde dag 3 order mailtjes gehad. Mijn abo is toen ook direct verlengd.DennisKrijger schreef op maandag 05 juli 2010 @ 22:36:
Heeft iemand hier al die HTC legend besteld op https://directsales.vodafone.nl/smm/?
De 29e kreeg ik van de webshop een mail dat de HTC daar is ingevoerd (gek genoeg wel met eenmalige kosten van 449,-). Een paar dagen daarna heb ik gebeld of dit wel goed is. De medewerker vertelde dat hij wel degelijk gratis zou zijn)
Nu is het al bijna een weekje stil.
Hoi!
Heeft iemand hem ook al binnen die aanbieding?

http://shop.vodafone.co.u...INT-Hmpg-Lyr2-Pym-Phns-16
Dat doe ik toch stukken beter
Hoi!
Ongeveer 27..Oxigeon schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 08:41:
Ik geloof dat het al eens eerder is geplaatst. Deze actie zal best netjes zijn denk ik. 25pond is 30 euro ofzo? Dan kom je net onder de 1000 euro voor 2 jaar.
Ik vind het wel netjes, als je het 2e abbo zou nemen heb je meteen unlimited sms en dat is wel echt een stuk goedkoper als wat je meestal hier in nederland ziet waar je nog 10 moet bijbetalen voor unlimited... Dat 2e abbo zou voor mij echt perfect zijn en 35 euro per maand vind ik prima te doen.
@EWK: maar met het 2e abbo (en dan doe ik het even globaal) heb je 24x35 + 200 = 1040... Wat niet veel is voor een iphone, 2 jaar lang met 300 belminuten en onbeperkt smsen.
Ze hebben alleen wel een data cap van 1 GB
[ Voor 15% gewijzigd door darkpluisje op 06-07-2010 09:08 ]
Dat unlimited sms had ik nog niet eens gezien haha. Ik zou ook direkt tekenen als die hier zou komendarkpluisje schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:02:
[...]
Ongeveer 27..
Ik vind het wel netjes, als je het 2e abbo zou nemen heb je meteen unlimited sms en dat is wel echt een stuk goedkoper als wat je meestal hier in nederland ziet waar je nog 10 moet bijbetalen voor unlimited... Dat 2e abbo zou voor mij echt perfect zijn en 35 euro per maand vind ik prima te doen.
EDIT: Die 1 gig is toch ook behoorlijk veel denk ik zo, niet?
[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 06-07-2010 09:12 ]
wat misschien nog intressanter is is dat je ziet dat hij 100 pond duurder is als de 3GS terwijl het abbo hetzelfde is. Denk dat dat een betere maatstaaf is om te gokken wat hier in nederland gaat gebeuren..Oxigeon schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:08:
[...]
Dat unlimited sms had ik nog niet eens gezien haha. Ik zou ook direkt tekenen als die hier zou komen
Maar ze hebben daar sowieso betere abbo's. Voor 2,50 extra mag je per maand 100 mmsjes versturen, of bijv. 100 internationale smsjes. Ook krijg je bij je data abbo wat internationale mb's die je mag verspillen. stukken beter als hier!
Zeker het mmsen, wat hier volgens mij nooit echt van de grond is gekomen, vind ik gaaf. Ik zou graag 250 per maand betalen om dan 100 mmsjes te kunnen sturen, want nu zijn ze echt gewoon te duur omdat ze naast je abbo komen.
Nee, abo #2 is inderdaad een prima deal.darkpluisje schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:02:
@EWK: maar met het 2e abbo (en dan doe ik het even globaal) heb je 24x35 + 200 = 1040... Wat niet veel is voor een iphone, 2 jaar lang met 300 belminuten en onbeperkt smsen.
Ze hebben alleen wel een data cap van 1 GB
Hoi!
Nu ga ik weer zitten twijfelen of ik niet die van 11,95 moet nemen 400 min/sms+web (maar zal wel wss gewoon 14,95 gaan worden ?)
Legend wil ik dan verkopen+mijn iPhone 3G en daarvan de iPhone 4 halen.
Pff ik ben zo'n twijfelaar
Is je HTC dan al leverbaar dan? of krijg je alleen je simkaart?M.C. schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:47:
Maandag komt vodafone de bestelling brengen 200min/400 sms+web+HTC Legend voor 20 euro p/mnd
Nu ga ik weer zitten twijfelen of ik niet die van 11,95 moet nemen 400 min/sms+web (maar zal wel wss gewoon 14,95 gaan worden ?)
Legend wil ik dan verkopen+mijn iPhone 3G en daarvan de iPhone 4 halen.
Pff ik ben zo'n twijfelaar
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
wanneer had je besteld?M.C. schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 13:07:
Ik krijg het toestel en de simkaart
OK ik 1 juli, dus zal hem dan ook snel verwachten hoop ik
Anoniem: 108824
Iemand een andere optie op navraag te doen van een bestelling? Ik bijv. de status ook niet op Vodafone.nl checken (heb wel al een referentienummer). Wordt steeds de melding: 'Er is iets mis gegaan: Er is geen order met dit ordernummer en dit e-mailadres. Controleer uw gegevens en probeer opnieuw.' weergegeven.

Nothing to see here
Strange, ik de 28e en heb nog niets over de toestellevering gehoord

Voor vragen met betrekking tot uw afleverafspraak kunt u ons bereiken op nummer 0900-73 868 73 (lokaal tarief), op werkdagen van 08:00 uur tot 22:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 18:00 uur.Anoniem: 108824 schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:30:
Vodafone (0800-0200580) is dus totaal niet bereikbaar. Ik geloof er eerlijk gezegd niets van dat alle lijnen (steeds) bezet zijn...
Iemand een andere optie op navraag te doen van een bestelling? Ik bijv. de status ook niet op Vodafone.nl checken (heb wel al een referentienummer). Wordt steeds de melding: 'Er is iets mis gegaan: Er is geen order met dit ordernummer en dit e-mailadres. Controleer uw gegevens en probeer opnieuw.' weergegeven.
Dit stond in een mailtje dat ik vandaag kreeg met daarin de bevestiging dat het toestel+sim maandag bezorgd zal worden. Misschien dat even proberen?
Toen ik de bestelling plaatste, vorige week, kreeg ik wel een bedankt voor uw bestelling mail. U krijgt van ons een referentienummer. Dat nummer heb ik dus nooit gehad. Dacht dat het niet goed was gegaan dus heb zo'n 30 keer geprobeerd de klantenservice te bellen, zonder succes. Vandaag werd ik gebeld om een bezorg afspraak te maken
Anoniem: 108824
Ik ben bang dat er iets met de bestelling is misgegaan. 0800-0200580 optie#1 helemaal niet bereikbaar...
Heb je ook gekozen voor nummerbehoud?
[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 108824 op 07-07-2010 12:01 ]
2 juli bevestiging bestelling
5 juli gemaild dat ik de order wil annuleren (geen ordernummer ontvangen)
6 juli leveringsafspraak koerier voor 9 juli.
6 juli bevestiging annulering (nu wel met ordernummer).
Ben benieuwt of ze nu langs komen vrijdag en wat er nu met mijn order gebeurd.
a) geen levering, pakket retour van koerier naar VF.
b) wel levering, annulering ongedaan gemaakt ivm levering
c) wel levering, simkaart/abonnement werkt niet ivm annulering.
Ik had een anwb 400 besteld voor 14,95 en wil hem dus ook graag voor 11,95.
Maar als er een redelijk mooi nummer in in het pakket zit denk ik dat ik niet al de moeite ga doen van retourneren mits optie b. Zag in ieder geval een retour document op de vf website staan. Anders stuur ik hem vrijdag retour en bestel ik vrijdag de tvgids versie van 11,95.
Hoi!
Nou, lekker is dat. Ze zullen wel een goed netwerk hebben, maar als je de klantenservice niet te pakken kan krijgen vind ik dat geen fijn gevoel. Ik had sterk de neiging naar VF de gaan als ze de iPhone 4 gaan leveren, maar misschien heb ik wel liever af-en-toe een dropped call (bij t-mobile) dan dat ik bij echte issues de klantenservice niet te pakken kan krijgen....itsme schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:33:
Blijven proberen ben ik bang, zodra ie over gaat krijg je iemand aan de lijn, ze hebben gewoon geen wachtrij.
Ander punt: wie heeft ervaring met belsimpel.nl? Dat lijkt de enige partij te zijn waar de de 4 al 'officieel' kunt bestellen. Toestel lijkt wel t-mobile simloked te zijn. Ik zou dan zelf gaan voor dit verhaal, een 32Gb iPhone met een relax en web 'n walk plus. De snelheid van standard is bedroevend, zeker de upload. Kun je een minuut wachten bij het mailen van een foto oid...
Persoonlijk vind ik de onbeperkte houdbaarheid van de al betaalde minuten en smsjes een prettig idee. Bij ander partijen worden die gewoon weggegooid om de maand. Bij een 2-jarig contract is dat toch stiekum een hele berg volgens mij....
En dan moet je proberen durven de klantenservice te bellen om alsnog je bestelling geleverd te krijgen. Ik heb tig verschillende nummers moeten bellen. Overal krijg je een bandje en als je al iemand aan de telefoon krijgt, dan heb je a. lang moeten wachten en b. de verkeerde persoon aan de lijn. Zaterdag was het niet gelukt. Maandag kwam ik eindelijk (na weer talloze telefoontjes) op de twee nummers uit die ik blijkbaar moest hebben (0800-0200580 & 0800-7378423). Maar de hele dag waren die nummers onbereikbaar. Ondertussen had ik ook gemaild en dan krijg je als antwoord dat je maar moet opbellen. Daarbij zijn de medewerkers die je aan de telefoon krijgt over het algemeen ongeïnteresseerd of gewoon onvriendelijk.
Uiteindelijk is het op dinsdagochtend gelukt, door precies om 9:00 te bellen. Ik heb wel een kwartier moeten wachten... Maar ik kwam in ieder geval in de wacht, in plaats van het bandje dat je het op een rustiger moment nogmaals moet proberen. Ik moet zeggen dat ik toen vriendelijk ben geholpen en hopelijk wordt vandaag het abonnement bezorgd. Desondanks is dit een hele slechte ervaring en ik heb er eigenlijk spijt van dat ik ben overgestapt. Het netwerk van T-Mobile is slechter, maar hun klantenservice is uitmuntend.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Daarnaast is het personeel in de T-Mobile-winkels over het algemeen deskundiger, behulpzamer en klantvriendelijker.Hoedje schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:18:
Desondanks is dit een hele slechte ervaring en ik heb er eigenlijk spijt van dat ik ben overgestapt. Het netwerk van T-Mobile is slechter, maar hun klantenservice is uitmuntend.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Zit bij Hi.. en ben altijd prima geholpen, erg deskundig personeel en bijna nooit last van storingen oid.smeerbartje schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:36:
Waarom heeft toch niemand het over KPN? Goede klantenservice en prima prijzen hoor; alleen de snelheid van mobiel internet ligt lager. Maar voor een beetje mail/surfen moet dit ook geen probleem zijn.
Kpn/Hi kan nooit op tegen het VF simonly abonnement.smeerbartje schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:36:
Waarom heeft toch niemand het over KPN? Goede klantenservice en prima prijzen hoor; alleen de snelheid van mobiel internet ligt lager. Maar voor een beetje mail/surfen moet dit ook geen probleem zijn.
KPN Sim only 320 minuten + online xtra snel + 1000 smsjes = €42 p/m.
Versus:
VF simonly Tvgids: 400 belminuten + online + 1000 smsjes = €21,95 p.m.
Bij kpn ben je dan toch dief van je eigen portemonnee?
Hoi!
Ik snap ook niet helemaal waarom men hier onder geen beding bij T-Mobile wil, maar wel razend enthousiast is over Vodafone. De afgelopen maanden zijn ze ook regelmatig in het nieuws gekomen met diverse storingen die soms langere tijd duurden. Zie de T.net berichtjes hieronder.Hoedje schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:18:
De klantenservice bij Vodafone is echt dramatisch
nieuws: Vodafone: storingen bij datadiensten zijn verholpen
nieuws: Vodafone vervangt defecte server die tot storingen leidde
nieuws: Vodafone-klanten kampen met datastoring - update
nieuws: Storing dataverkeer treft helft klanten Vodafone - update
Ook op Twitter zie ik nog wel eens mensen klagen. Toch hebben ze blijkbaar een goed imago.
Niet dat T-Mobile het zo goed doet, die capaciteitsproblemen zijn ook vervelend en een slechte zaak.
Ik zie het wel, zit al jarenlang bij Ben/T-Mobile. Los van de storingen ben ik er wel tevreden over. Als een andere provider een goede deal heeft ga ik daarmee in zee. Alleen heb ik niet het idee dat het gras zoveel groener is bij de buren. Ik ben benieuwd wat de prijzen van T-Mobile gaan worden, snap ook niet waarom we daar zo lang op moeten wachten. Zodra dat bekend is ga ik eens rekenen wat voor mij het voordeligste is (of tegen een kleine meerprijs een simlockvrij toestel).
Zelf ben ik twee jaar geleden van Orange overgestapt naar T-Mobile omdat Orange was overgenomen. Ik heb in die twee jaar niet meer problemen gehad met de netwerkontvangst dan met Vodafone (werk-abo). Over 3G kan ik niet veel zeggen, dat gebruik ik bijna nooit.
Nu heb ik voor werk en privé Vodafone en eerlijk gezegd vond ik het prettiger om twee verschillende providers te hebben, dat spreidt het risico van ontvangstproblemen beter.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Anoniem: 318025
Dus voor € 8,50 krijg ik 100 bel/sms en deze kan ik gebruiken voor te smsen naar buitenland en ook kan ik bellen en gebeld worden en smsen in het buitenland en dat zit allemaal in bundel, voor mij een reden om toch bij KPN te blijven, en ook kreeg ik er voor € 5 euro per maand mobiel internet bij, wat normaal bij Sim only geen korting op gegeven wordt.
Dus voor totaal € 13,50 heb ik een simonly jaar abbonement en gaat komende week al in, dus ik bespaar ook nog eens op kosten van bestaande abbonement omdat ik vervroegd verlengd heb, een andere reden om bij KPN te blijven is het ontvangst.
Dat ben ik met je eens, je kunt betere bij je provider blijven, want dan krijg je aanbiedingen die je als nieuwe klant minder snel krijgt, en je hoeft niet aansluitkosten te betalen ( Vodafone is een van weinige providers die niet aansluitkosten rekende ).Tom schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:13:
[...]Alleen heb ik niet het idee dat het gras zoveel groener is bij de buren.
En ik hou mijn Iphone 3G nog zeker langere dan een jaar.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 07-07-2010 17:28 ]
Overigens heb ik zelf geen slechte ervaring met de Vodafone klantenservice, maar ik weet wel van anderen dat er af en toe wat vervelende vertragingen en miscommunicatie plaatsvinden
Hou er rekening mee dat buitenland bellen wel even duur is (prijs weet ik even niet). Alleen gaat het van je 20 euro af en valt het niet buiten je bundel. Je kan dus niet opeens 100min bellen in het buitelandAnoniem: 318025 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:24:
Dus voor € 8,50 krijg ik 100 bel/sms en deze kan ik gebruiken voor te smsen naar buitenland en ook kan ik bellen en gebeld worden en smsen in het buitenland en dat zit allemaal in bundel, voor mij een reden om toch bij KPN te blijven, en ook kreeg ik er voor € 5 euro per maand mobiel internet bij, wat normaal bij Sim only geen korting op gegeven wordt.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ja € 2,75 per min, dus paar min bellen gaat dus wel, maar gaat er niet bellen, wel paar smsjes sturen, deze zijn € 0,75 als ik wil bellen moet ik maar verbinding met WIFI maken en over VOIP bellen, maar het is gewoon handig als je teveel tegoed over hebt zoals mij.Snippertje schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:16:
[...]
Hou er rekening mee dat buitenland bellen wel even duur is (prijs weet ik even niet). Alleen gaat het van je 20 euro af en valt het niet buiten je bundel. Je kan dus niet opeens 100min bellen in het buiteland
Ze hadden laatst nog bij een wedstrijd van Oranje "capaciteitsproblemen". Geeft toch niet echt veel vertrouwen als dadelijk ook nog een zooi iPhones naar Vodafone gaanTom schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:13:
[...]
Ik snap ook niet helemaal waarom men hier onder geen beding bij T-Mobile wil, maar wel razend enthousiast is over Vodafone. De afgelopen maanden zijn ze ook regelmatig in het nieuws gekomen met diverse storingen die soms langere tijd duurden. Zie de T.net berichtjes hieronder.
Ook op Twitter zie ik nog wel eens mensen klagen. Toch hebben ze blijkbaar een goed imago.
Niet dat T-Mobile het zo goed doet, die capaciteitsproblemen zijn ook vervelend en een slechte zaak.
Ik zie het wel, zit al jarenlang bij Ben/T-Mobile. Los van de storingen ben ik er wel tevreden over. Als een andere provider een goede deal heeft ga ik daarmee in zee. Alleen heb ik niet het idee dat het gras zoveel groener is bij de buren. Ik ben benieuwd wat de prijzen van T-Mobile gaan worden, snap ook niet waarom we daar zo lang op moeten wachten. Zodra dat bekend is ga ik eens rekenen wat voor mij het voordeligste is (of tegen een kleine meerprijs een simlockvrij toestel).
Misschien dat het ooit beter gaat met het netwerk bij t-mobile, want klantenservice en shops zijn gewoon erg goed....
Iemand een idee welke optie het meest reëel is?EWK schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:42:
Situatieschets ANWB 400:
2 juli bevestiging bestelling
5 juli gemaild dat ik de order wil annuleren (geen ordernummer ontvangen)
6 juli leveringsafspraak koerier voor 9 juli.
6 juli bevestiging annulering (nu wel met ordernummer).
Ben benieuwt of ze nu langs komen vrijdag en wat er nu met mijn order gebeurd.
a) geen levering, pakket retour van koerier naar VF.
b) wel levering, annulering ongedaan gemaakt ivm levering
c) wel levering, simkaart/abonnement werkt niet ivm annulering.
Ik had een anwb 400 besteld voor 14,95 en wil hem dus ook graag voor 11,95.
Maar als er een redelijk mooi nummer in in het pakket zit denk ik dat ik niet al de moeite ga doen van retourneren mits optie b. Zag in ieder geval een retour document op de vf website staan. Anders stuur ik hem vrijdag retour en bestel ik vrijdag de tvgids versie van 11,95.
Hoi!
dat had elke provider.Blitzkicker schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 20:24:
[...]
Ze hadden laatst nog bij een wedstrijd van Oranje "capaciteitsproblemen". Geeft toch niet echt veel vertrouwen als dadelijk ook nog een zooi iPhones naar Vodafone gaan![]()
Misschien dat het ooit beter gaat met het netwerk bij t-mobile, want klantenservice en shops zijn gewoon erg goed....
ik ben overgestapt omdat ik gewoonweg geen bereik had bij mij thuis/werk/vriendin, terwijl de t-mobile shop telkens beweerde dat ik zelfs binnenhuis bereik zou moeten hebben. Dus ik neem die paar keer storing die ze hebben voor lief dan helemaal geen bereik 24/7.. die paar storingen nu, nou dat geeft net even rust soms!Tom schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:13:
[...]
Ik snap ook niet helemaal waarom men hier onder geen beding bij T-Mobile wil, maar wel razend enthousiast is over Vodafone. De afgelopen maanden zijn ze ook regelmatig in het nieuws gekomen met diverse storingen die soms langere tijd duurden. Zie de T.net berichtjes hieronder.
overigens heb ik geen last met de klantenservice van VF, soms zijn ze inderdaad een beetje ondeskundig maar dat heb je altijd wel lijkt me.
iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com
Ja, maar niet in de vorm dat je niet kon bellen of sms'en of internetten
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Dat is de reden waarom ik al een jaar bij Vodafone zit, en ik heb tot nu toe geen problemen gehad met de klantenservice, heb ze een of twee keer nodig gehad omdat ik voicemail wilde uitschakelen, meer niet, alleen de accent (zuid-nederland) is soms storendAnoniem: 322555 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 18:29:
Ik ga voor Vodafone vanwege de internetsnelheid van 3,6 mbps. Misschien dat dat in de praktijk heel weinig uitmaakt maar als ik dan weer zie dat bij KPN en T-mobile het 'normale' internet abo 384kbs is en je daar ook een 10-je voor betaald of je 15 Euro mag neerleggen voor 1 mbps...Dan ga ik snel naar Vodafone.
Overigens heb ik zelf geen slechte ervaring met de Vodafone klantenservice, maar ik weet wel van anderen dat er af en toe wat vervelende vertragingen en miscommunicatie plaatsvinden
[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 07-07-2010 23:54 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 07-07-2010 23:54 ]
Probleem bij 3,6Mbps zou kunnen zijn dat je zo over FUP bent, ik bedoel wat is die FUP? Ik weet zeker dat je hem al overschreden hebt wanneer bewust veel te downloaden zit, want uiteindelijk is Mobiel internet niet bedoeld om groot data vergebruik te genereren, het is niet zomaar dat Youtube mindere kwaliteit op Iphone toont.EN-IS schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 23:51:
[...]
Dat is de reden waarom ik al een jaar bij Vodafone zit, en ik heb tot nu toe geen problemen gehad met de klantenservice, heb ze een of twee keer nodig gehad omdat ik voicemail wilde uitschakelen, meer niet, alleen de accent (zuid-nederland) is soms storend![]()
meer niet. En de snelheid van internet, super! Bereik, ook super, heb tot nu toe geen opvallende problemen gehad met bereik!
Ik blijf lekker bij KPN, die hebben nog nooit geklaagd dat ik doe theteren en over voip bellen met mobiel internet, en denk dat bij Vodafone wellicht anders is.
Niet in de bijna 10 jaar dat ik al bij Vodafone zit hoor.Anoniem: 318025 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 00:09:
[...]
Ik blijf lekker bij KPN, die hebben nog nooit geklaagd dat ik doe theteren en over voip bellen met mobiel internet, en denk dat bij Vodafone wellicht anders is.
Uiteindelijk komen andere providers ook wel met snelheid verhogingen, ik weet nog dat bij KPN 128kbps was, en nu is dat het dubbele, maar ik weet niet mijn broertje heeft Vodafone en toen ik zijn simkaart in mijn Iphone stopte had ik hier geen 3G hoor en met KPN wel en vondt de GPRS van Vodafone ook tragere aanvoelen dan van KPN.
Nou ja ik was die ene maar goed...Mijn broer gebruikt de zijne nog steeds met zijn KPN SIM...Ik heb de mijne verkocht en geen klachten gehoord dus zal wel meevallen met die simlockVos schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 23:53:
Ik las in het topic 1 ervaring dat de HTC Legend van Vodafone met de direct sales actie simlockvrij is, maar wel branded. Maar zijn er al meer ervaringen ondertussen? Is hij echt simlockvrij?
OT: EY JONGE!EN-IS schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 23:51:
[...]
alleen de accent (zuid-nederland) is soms storend![]()
meer niet. En de snelheid van internet, super! Bereik, ook super, heb tot nu toe geen opvallende problemen gehad met bereik!
Heb zojuist de afgelopen maand MEI erbij gepakt voor je, en ik moet zeggen, dit is heel normaal voor mij, ik heb ongeveer 1117MB voor deze maand gebruikt, en mij hoor je niet klagen, ik weet ook niet waar ik al die data vandaan haal maar dat is toch echt wat ik heb verbruikt. Kanttekening; me iPhone is ongeveer 3 weken terug kapot gegaan (loop nu met een verouderd nokiatje) en je ziet meteen een daling in de maand JUNI naar 363MB en dat is best een groot verschil.Anoniem: 318025 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 00:09:
Probleem bij 3,6Mbps zou kunnen zijn dat je zo over FUP bent, ik bedoel wat is die FUP? Ik weet zeker dat je hem al overschreden hebt wanneer bewust veel te downloaden zit, want uiteindelijk is Mobiel internet niet bedoeld om groot data vergebruik te genereren, het is niet zomaar dat Youtube mindere kwaliteit op Iphone toont.
Haha, het is ook niet lullig bedoeld, maar echt, ik kan er gewoonweg niet tegen. Ik spreek daarentegen ook net geen ABN Nederlands maar goed, ik heb toch echt liever "wat zegt u?" in plaats van "wa blief?", dat klinkt juist grof in mijn oren en niet professioneel voor een klanten serviceAnoniem: 322555 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 01:07:
OT: EY JONGE!Kom zelf uit NB...Ben zelfs een geboren Maastrichtenaar, maar ik kan zowel geen Limburgs en geen Brabants praten, want mijn ouders komen ut Gröning en uit Utrechh dus ja. Ben natuurlijk wel een beetje beïnvloed door de omgeving maar ja zo'n 'zachte g' is toch veel mooier
* EN-IS vindt zijn leven erg saai zonder de iPhone
Nu heb ik vanacht en net nog ingelogd op my.tmobile.nl om de code aan te vragen maar daar zeggen ze dat dit nog niet beschikbaar is.
Komt dit omdat ze dit pas na 9 uur doorvoeren of moet ik in de loop van de middag nog eens proberen?
Of straks gewoon tijd vrij maken om even te bellen.
A life? Where can I download it??
Kon eerst gewoon hier op kijken maar nu is de site down?
Misschien krijgen we dan eindelijk de prijs te weten?
Anoniem: 145581
T-Mobile heeft de pagina's offline gehaald. (staan niet meer op de server)dylan5102 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:25:
http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/abonnementen.html
Kon eerst gewoon hier op kijken maar nu is de site down?
Misschien krijgen we dan eindelijk de prijs te weten?
omdat ze er achter zijn gekomen dat men de pagina's had gevonden.
de iPhone page bij BelCompany is ook al 1,5 week offline en niet meer op hun site
das minderAnoniem: 145581 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:38:
[...]
T-Mobile heeft de pagina's offline gehaald. (staan niet meer op de server)
omdat ze er achter zijn gekomen dat men de pagina's had gevonden.
de iPhone page bij BelCompany is ook al 1,5 week offline en niet meer op hun site
Het zou anders toch niet lang meer moeten duren als ze ze deze maand nog willen gaan verkopen...
Helemaal onderaan misschien een nieuwtje, Vodafone Italie gaat de iphone 4 prijzen bekend maken op 12
juli. En als ik het goed heb valt vodafone italië samen met nederland qwa lanceer data. Nog ff afwachten voor
de vodafone fans dus
I am always right :p
en je krijgt te horen als er later nog aanbetaald moet worden.
let the games begin
.
Geen slechte deal lijkt me.
Prijs is ook nog steeds niet aangepast dus ik zou zeggen bestellen
Eerste maanden ff kijken of het lukt om binnen de bundel te blijven anders zorgeloos sms blox erbij.
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Aanvraag maandag of dinsdag gedaan. Contract nog niet gezien heb wel nagevraagd welk abonnement ik ook alweer genomen had toen zei die, die van 11,95ck2000nl schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:51:
@Maxmannl: Staat er op je contract ook 11,95 dan? Wanneer had je de aanvraag gedaan?
Wanneer er op het contract staat 14,95 neem ik het abonnement niet af, heel simpel er wordt te vaak gerefereerd naar de prijs van 11,95 zowel op de site als in mails etc..
Is nog in behandeling overigens.
Mailje met als onderwerp: Je bestelling bij Vodafone bevat inderdaad 11,95
Nothing to see here
Exclusief voor tmobile dus geen vodafoneSinds juli 2008 is de iPhone in Nederland alleen bij T-Mobile verkrijgbaar met het unieke iPhone abonnement. Deze samenwerking met Apple zet zich door met de exclusieve introductie van iPhone 4.
Nothing to see here
Maar ik vind nog steeds geen toestel prijzen van de 4 op de siteitsme schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 11:50:
Mail van tmobile:
[...]
Exclusief voor tmobile dus geen vodafone
Lijkt me niet.. Aangezien er al vele meerder malen gezegd is dat het exclusief recht afgelopen jaar is afgelopen en dat Apple de markt heeft vrijggegeven voor de iphonesitsme schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 11:50:
Mail van tmobile:
[...]
I am always right :p
Bron?Svensto schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 11:56:
[...]
Lijkt me niet.. Aangezien er al vele meerder malen gezegd is dat het exclusief recht afgelopen jaar is afgelopen en dat Apple de markt heeft vrijggegeven voor de iphones
een jaar exclusief maar hun relatie zet zich voort, zo lees ik hetitsme schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 11:50:
Mail van tmobile:
[...]
groetjes, Vodafone klant
Vodafone gaat ze ook niet zelf verkopen, 1 of andere winkel importeert die dingen gewoon vanuit het buitenland en gaat ze aanbieden met abonnementen van Vodafone. Lees het topic ff door.itsme schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 11:50:
Mail van tmobile:
[...]
Dit topic is gesloten.