[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 80.670 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 14:37
abonnement 24 x 40,25 = € 966,-
aanschaf € 249,-

Totaal: € 1215,-

Ik heb nu die Vodafone aanbieding genomen van 20,- per mnd. met HTC Legend

Abonnement 24 x 20,- € 480,-
Aanschaf iPhone 4 € 629,-

Verkoop Legend a 280,- € 280,- -

Totaal: € 829,-

Vind dat nogal een verschil :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10-2024
theRedDevilNL schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 18:41:
Ik wil dus vanaf Hi ook overstappen naar zo'n Vodafone abbo, zoals hiervoor besproken. Maar ik zie nergens bij nummerbehoud mijn mobiele provider staan?
Zou denken dat ze onder KPN Mobiel vallen maar hier staan ze niet..
Iemand anders ook dit probleem gehad?
Niemand ?

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-05 04:07

Flappiewappie

Hier nog meer

Anders bel je de klantenservice.

Maar inderdaad, KPN kan je gewoon selecteren bij Hi.

Mocht het mis gaan, bellen ze je als nog gewoon op om het te verifiëren.

[ Voor 14% gewijzigd door Flappiewappie op 03-07-2010 22:53 ]

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Japie.G schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 13:06:
ik heb mn anwb abbo net binnen.

Je word inderdaad eerste gebeld door een koeriersbedrijf. Bij mij 6 dagen na bestelling.. Dan kun je een afspraak maken voor levering.
Staat er bij jou ook niks in die brief in het pakketje over ANWB voordeel of over je maandkosten? Bij mij was het best wel vaag vond ik. Er zit wel 1 of andere malloten sleutelhanger bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:18
knny schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 22:14:
http://xlvoordeel.nl/

Hmmz soort zelfde site als ivoordeel.nl? :)
Deze is echter met iPhone 4

40,25 euro p/mnd. iPhone 4 249 euro :( is wel duur
Die informatie stond er een week geleden er nog niet, dus het schiet al op, ik denk dat Vodafone (XLVoordeel dus) over een maandje de iPhone 4 gaat verkopen, en ik denk dat als de prijzen van T-mobile bekend zijn, ze met de prijzen er onder zullen zitten.

Want 40euro en dan nog 250euro bijbetalen, dan ben je toch gewoon van den zotte! Belachelijke prijzen, als de prijzen de komende tijd zo hoog blijven, dan koop ik em gewoon niet! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:16
EN-IS schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 23:27:
[...]

Die informatie stond er een week geleden er nog niet, dus het schiet al op, ik denk dat Vodafone (XLVoordeel dus) over een maandje de iPhone 4 gaat verkopen, en ik denk dat als de prijzen van T-mobile bekend zijn, ze met de prijzen er onder zullen zitten.

Want 40euro en dan nog 250euro bijbetalen, dan ben je toch gewoon van den zotte! Belachelijke prijzen, als de prijzen de komende tijd zo hoog blijven, dan koop ik em gewoon niet! :(
nee als ze dat nu doen met 1 jaar.. maar met 2 jaar en dan nog zoveel bij betalen is echt belachelijk.. Vind 40 euro per maand eigenlijk al veel meer als ik zou willen betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:36

aex351

I am the one

EN-IS schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 23:27:
[...]

Die info staat er sinds 24 uur op. Prijs is inderdaad behoorlijk hoog. Ze zullen wel mikken op de fanatiekelingen voordat de prijs omlaag gaat.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
aex351 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 00:13:
[...]

Die info staat er sinds 24 uur op. Prijs is inderdaad behoorlijk hoog. Ze zullen wel mikken op de fanatiekelingen voordat de prijs omlaag gaat.
waarom dat, je kan nu nog niks bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-05 10:20
ik citeer:

iPhone4 slechts EUR 249,--* incl BTW in combinatie met een Vodafone abonnement met 350 minuten/700 SMS van EUR 40,25* per maand. Inclusief 24 maanden onbeperkt supersnel Internet. Er zullen meer abonnementen komen zodat er altijd een is die bij je past! Registreer je dan ook snel.

Er komen er dus meer, ik ben benieuwd, want ik wil eigenlijk geen T-Mobile meer, maar lang wachten wil ik ook niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Rhndy schreef op zondag 04 juli 2010 @ 10:56:
ik citeer:

iPhone4 slechts EUR 249,--* incl BTW in combinatie met een Vodafone abonnement met 350 minuten/700 SMS van EUR 40,25* per maand. Inclusief 24 maanden onbeperkt supersnel Internet. Er zullen meer abonnementen komen zodat er altijd een is die bij je past! Registreer je dan ook snel.

Er komen er dus meer, ik ben benieuwd, want ik wil eigenlijk geen T-Mobile meer, maar lang wachten wil ik ook niet ...
ja ik kan ook lezen, maar meer betekend nooit goedkoper.. Dus ik geloof prima dat er een abbo komt van 30 per maand, maar dan betaal je 400 voor de telefoon.. of je betaald 50 euro per maand en hoeft niet bij te betallen.. aan het eind van het jaar staat onder de streep nogsteeds zo'n enorm bedrag wat veel te veel is voor de telefoon + service die je krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemaworstje
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
LordLynx schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 21:46:
Net ook nog even langsgelopen bij de vodafone winkel voor de microsims, volgens de beste man daar konden ze die vanaf 28 juli leveren omdat dat ook de dag was dat ze de iphone 4 gingen leveren.

Neem het wel met een aardige korrel zout, want verder is er nog nergens een datum te vinden....
Ligr er aan welke winkel.
Ik heb ze gewoon meegekregen (duo-sim) na wat aandringen in een T-Mobile winkel.
Werken perfect,niks mis mee,alleen de iPad kan er niks mee,jammer genoeg.
Waarschijnlijk omdat er ook een spraak abbo op zit.
6 of 7 juli verwacht ik mijn iPhone 4 uit de UK.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178267

Weet er iemand of KPN Hi al microsims levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-05 10:20
Anoniem: 178267 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 11:13:
Weet er iemand of KPN Hi al microsims levert?
Morgen, een paar posts terug had ik een linkje geplaatst.

Wat betreft xlvoordeel.nl:

Je krijgt daar maar 1 jaar garantie hé? en bij T-Mobile 2 jaar?
Is op zich een reden om dat niet te doen, maar dan gewoon 1 jarig i-150 nemen en dan een Vodafone Sim Only.
We zien wel, hoop dat ik niet naast het net vis aangezien ik op vakantie ga en de 15e terug kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322555

Hemaworstje schreef op zondag 04 juli 2010 @ 11:03:
[...]

Ligr er aan welke winkel.
Ik heb ze gewoon meegekregen (duo-sim) na wat aandringen in een T-Mobile winkel.
Werken perfect,niks mis mee,alleen de iPad kan er niks mee,jammer genoeg.
Waarschijnlijk omdat er ook een spraak abbo op zit.
6 of 7 juli verwacht ik mijn iPhone 4 uit de UK.

;)
Interessant...dus je koopt een losse, simlockvrije iPhone in de UK, maar je zet er vervolgens een t-mobile simkaart in? Meeste mensen kopen juist een losse iPhone om GEEN t-mobile te hoeven gebruiken. Had je nog een abo lopen, of gewoon tevreden met t-mobile?
Ik zou maar gewoon KPN invullen. Had zelf oorspronkelijk Debitel/KPN maar goed dat is aan het begin van het jaar officieel overgenomen door KPN...Heb dus maar KPN ingevuld en geen problemen mee gehad (hoewel ik dat pas echt kan zeggen als mijn nieuwe Voda abo 30 juli ingaat maar ok, verwacht geen problemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51
Kan iemand mij vertellen of je een referentienummer krijgt van vodafone voordat je gebeld wordt voor een bezorg afspraak? Wil het graag weten, zit met nummerbehoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemaworstje
  • Niet online
Interessant...dus je koopt een losse, simlockvrije iPhone in de UK, maar je zet er vervolgens een t-mobile simkaart in? Meeste mensen kopen juist een losse iPhone om GEEN t-mobile te hoeven gebruiken. Had je nog een abo lopen, of gewoon tevreden met t-mobile?

Ik heb nog een t-mobile abbo lopen (zakelijk) en belde met de klantenservice van tmo.
Deze konden alleen vertellen dat bepaalde winkels ze hadden,maar niet welke of waar.
In Tilburg gevraagd,kreeg ze eerst niet,waarna ik mopperde voor de vergeefse reis en de dat de helpdesk
me verkeerd inlichtte etc.
Daarna ging de kerel nog eens kijken,en na 5 minuten kwam hij terug met de micro-sim kaarten.
Gratis vanwege het ongemak,normaal 15 euro volgens hem.
Thuis geactiveerd,en hoppa,werken.
Ik ga de abbo sim only maken denk ik,aangezien ik toch de iPhone zelf koop.
Scheelt weer per maand. ;)
Kent iemand deze actie :
https://directsales.vodafone.nl/anwb/phone/582

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ja, die kennen we wel :)

[ Voor 21% gewijzigd door EWK op 04-07-2010 11:52 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemaworstje
  • Niet online
Lol.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Cyclonist schreef op zondag 27 juni 2010 @ 18:38:
[...]

Even voor de duidelijkheid, naast de ANWB actie zijn er nog talloze versies van andere bedrijven die elk hun eigen aanbieding hebben: o.a. TVgids, AKN, Vrouw, SMM etc:

https://directsales.vodafone.nl/tvgids
https://directsales.vodafone.nl/akn
https://directsales.vodafone.nl/vrouw
https://directsales.vodafone.nl/smm
Ik zie dat bij de versie van de TVgids, 400 belminuten 11,95 is ipv 14,95 zoals bij de ANWB.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Tvgids
belm    Bel + SMS+Web   Actieprijs
135     € 19,95     € 9,95
190     € 21,95     € 10,95
300     € 24,95     € 12,95
> 400   € 23,95     € 11,95
620     € 39,95     € 19,95

ANWB
> 400   € 23,95     € 14,95

Lijkt een foutje te zijn?

* EWK heeft afgelopen week de 400 afgesloten bij ANWB en voelt 3x24= €72 uit zijn handen glijden :9

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
Daarbij heb je niet de SMS verdubbelaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Maar met de ANWB versie heb je die ook niet.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:34

Vos

AFCA

Sim only niet nee, alleen bij abo met telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Die van de TVGids, heb je daar wel sms bij? Staat alleen belminuten
bij die andere staat belminuten/sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EWK schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:22:
[...]

Ik zie dat bij de versie van de TVgids, 400 belminuten 11,95 is ipv 14,95 zoals bij de ANWB.

* EWK heeft afgelopen week de 400 afgesloten bij ANWB en voelt 3x24= €72 uit zijn handen glijden :9
Zal wel een foutje zijn maar misschien wel een foutje waar je gebruik van kan maken...Snel die andere terugsturen en deze bestellen... ;)

Je kan ook niet eerst even opbellen om het na te vragen want dan veranderen ze het meteen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-05 10:35

Licko

ZVDK

krijg je bij die vodafone actie evenveel smsjes als belminuten? dus 620 minuten of 620 smsjes?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
EWK schreef op zondag 04 juli 2010 @ 12:22:
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Tvgids
> 400   € 23,95     € 11,95

ANWB
> 400   € 23,95     € 14,95

Lijkt een foutje te zijn?

23,95 klopt ook niet, dat is van Bel + SMS zonder web lijkt t.

Anyway, net besteld tvgids.nl 2 jaar 400 bel sms web voor 11,95, per mail ook een bevestiging ontvangen.

Vodafone belssmsweb400
Een lidmaatschaps nummer ofzo is niet nodig.

[ Voor 15% gewijzigd door itsme op 04-07-2010 17:20 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Zo! Das goedkoop, moet wel een foutje zijn, maarja nu mooi van profiteren
Morgen ff bellen met klantenservice. Heb nu abbo met toestel besteld, maar wil het liever veranderen in deze simonly. (uiteraard niet zeggen dat op de site een foutje staat ;p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Laatst online: 22:33
De prijzen die XL-Voordeel presenteerd vind ik te duur!

Ik wil maximaal 150 - 200 euro uitgeven, en dan maximaal 30 euro per maand. Misschien zal ik dan langer moeten wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-05 10:35

Licko

ZVDK

itsme schreef op zondag 04 juli 2010 @ 16:18:
[...]

23,95 klopt ook niet, dat is van Bel + SMS zonder web lijkt t.

Anyway, net besteld tvgids.nl 2 jaar 400 bel sms web voor 11,95, per mail ook een bevestiging ontvangen.

[afbeelding]
Een lidmaatschaps nummer ofzo is niet nodig.
hoeveel smsjes heb je dan? ik kan dat nergens terug vinden

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Goed abbo is nu al actief (dat was snel).
Alleen is het zo te zien nu dus een 14,95 abbo ... helaas is de helpdesk nu niet bereikbaar.
Ik neem aan dat ze die 11,95 gaan aanhouden, anders een gevalletje koop op afstand oid.

Geen sms verdubbelaar blox zo te zien.
Dus 400 SMS of Belminuten

[ Voor 4% gewijzigd door itsme op 04-07-2010 20:03 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108824

Daarnaast betaald je altijd per minuut (Abo + toestel is alleen eerste minuut is volledig, daarna per seconde), en zijn je belminuten maar één maand geldig (bij abo + toestel kun je je belminuten meenemen naar de volgende maand). Ik heb ook de HTC + 450min/900sms besteld en blijf daar (wrs) bij, ondanks dit mooie aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

itsme schreef op zondag 04 juli 2010 @ 19:44:
Goed abbo is nu al actief (dat was snel).
Alleen is het zo te zien nu dus een 14,95 abbo ... helaas is de helpdesk nu niet bereikbaar.
Ik neem aan dat ze die 11,95 gaan aanhouden, anders een gevalletje koop op afstand oid.

Geen sms verdubbelaar blox zo te zien.
Dus 400 SMS of Belminuten
Koop of afstand geldt niet voor diensten en/of abonnementen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Canaria schreef op zondag 04 juli 2010 @ 23:34:
[...]

Koop of afstand geldt niet voor diensten en/of abonnementen.
In de orderbevestiging staat:

Indien u, als consument, uw aankoop online of telefonisch heeft gedaan die geen betrekking heeft op een Content Dienst, heeft u een bedenktijd van 7 werkdagen. Meer informatie hierover vindt u in artikel 3.8 en 3.9 van de Algemene voorwaarden Consumenten Vodafone Libertel B.V.

Dus dat is in elk geval geen probleem

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:24

Oxigeon

En zo is dat!

DJustin schreef op zondag 04 juli 2010 @ 18:29:
De prijzen die XL-Voordeel presenteerd vind ik te duur!

Ik wil maximaal 150 - 200 euro uitgeven, en dan maximaal 30 euro per maand. Misschien zal ik dan langer moeten wachten!
Hier hetzelfde, als ze met zulke prijzen aankomen is het gewoon te duur. Ik denk dat ze deze prijzen aangeven omdat ze nog niet weten wat het toestel los gaat kosten.

Mochten ze deze prijzen aanhouden koop ik me ergens los een toestel voor max 700 euro met een simonly abbo. Heb al gerekend en schijnt dat ik dan in het algemeen goedkoper uit ben dan elk ander abbonement

[ Voor 18% gewijzigd door Oxigeon op 05-07-2010 08:17 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193286

Misschien dat dit al eerder is langsgekomen, maar het valt mij nu voor het eerst op. Dit staat op de site van Vodafone (www.xlvoordeel.nl):

"De iPhone4 die wij zullen leveren zijn Simlockvrij. Wij leveren alles inclusief Vodafone-abonnement zodat je optimaal gebruik kunt maken van je iPhone4."

Kan je hieruit opmaken dat Vodafone de iPhone 4 niet officieel gaat aanbieden? Niets is nog zeker, dat snap ik, maar als ze hem zelf gaan aanbieden, zou er toch een Vodafone simlock op zitten lijkt me. Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:30
Anoniem: 193286 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:21:
Misschien dat dit al eerder is langsgekomen, maar het valt mij nu voor het eerst op. Dit staat op de site van Vodafone (www.xlvoordeel.nl):

"De iPhone4 die wij zullen leveren zijn Simlockvrij. Wij leveren alles inclusief Vodafone-abonnement zodat je optimaal gebruik kunt maken van je iPhone4."

Kan je hieruit opmaken dat Vodafone de iPhone 4 niet officieel gaat aanbieden? Niets is nog zeker, dat snap ik, maar als ze hem zelf gaan aanbieden, zou er toch een Vodafone simlock op zitten lijkt me. Wat jullie?
Vodafone biedt officieel helemaal niets aan, vandaar dat er zo'n constructie met een tussenbedrijf (XLVoordeel) is. Daarom dus ook geen Vodafone simlock. Maar dat is allemaal op papier. In de praktijk is XLVoordeel gewoon Vodafone.

Bovendien durft Vodafone het er waarschijnlijk wel op te gokken om telefoons zonder simlock te leveren. In tegenstelling tot T-Mobile hebben zij tenslotte wel gewoon een fatsoenlijk netwerk waar mensen ook als ze niet gedwongen worden wel gebruik van willen maken.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Anoniem: 322555 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 15:04:
[...]

Zal wel een foutje zijn maar misschien wel een foutje waar je gebruik van kan maken...Snel die andere terugsturen en deze bestellen... ;)

Je kan ook niet eerst even opbellen om het na te vragen want dan veranderen ze het meteen. :X
Ja, zou ik hety er op kunnen gokken om nu ook de 11,95 te bestellen en de andere te (ANWB) kunnen annuleren?

VF:
0800-0200580 optie 1 " alle lijnen zijn bezet, we verzoeken u vriendelijk uw oproep enige tijd uit te stellen"
En de verbinding wordt verbroken, schiet niet op dus.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Ik word echt gek van VF vorige week(29 juni) een abbo besteld. Nog steeds geen referentienummer gehad. Al 20 keer met de klantenservice gebeld en telkens, net als bovenstaande post, 'alle lijnen zijn bezet we verzoeken u vriendelijk uw oproep enige tijd uit te stellen' piiieeeep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
EWK schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:37:
[...]

Ja, zou ik hety er op kunnen gokken om nu ook de 11,95 te bestellen en de andere te (ANWB) kunnen annuleren?

VF:
0800-0200580 optie 1 " alle lijnen zijn bezet, we verzoeken u vriendelijk uw oproep enige tijd uit te stellen"
En de verbinding wordt verbroken, schiet niet op dus.
Ik kreeg wel contact, kreeg een terugbelafspraak, ook nog niemand kunnen spreken dus.
Blijkbaar erg druk bij vodafone

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

itsme schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:52:
[...]

Ik kreeg wel contact, kreeg een terugbelafspraak, ook nog niemand kunnen spreken dus.
Blijkbaar erg druk bij vodafone
Jij heb ook de ANWB 400 besteld en wil de TVgids versie?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
EWK schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:54:
[...]

Jij heb ook de ANWB 400 besteld en wil de TVgids versie?
Nee ik heb de tvgids versie besteld en heb die nu ook echter tegen 14,95 ipv de vermelde 11,95 uit mijn bevestigingsemail.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108824 schreef op zondag 04 juli 2010 @ 22:59:
Daarnaast betaald je altijd per minuut (Abo + toestel is alleen eerste minuut is volledig, daarna per seconde), en zijn je belminuten maar één maand geldig (bij abo + toestel kun je je belminuten meenemen naar de volgende maand). Ik heb ook de HTC + 450min/900sms besteld en blijf daar (wrs) bij, ondanks dit mooie aanbod.
Wat vinden jullie van deze argumenten? Als ik het goed begrijp is simonly minder voordelig want ze berekenen per minuut ipv per seconde (na 1 minuut), kan je smsjes niet meenemen en heb je geen sms verdubbelaar. Dat zijn toch belangrijke punten lijkt me? Plus dat wanneer je er een legend bijneemt, je ongeveer €240 meer betaalt, maar je legend voor €275-€300 kunt verkopen. Waarom kozen jullie toch voor simonly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Anoniem: 193286 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 10:12:
[...]

Wat vinden jullie van deze argumenten? Als ik het goed begrijp is simonly minder voordelig want ze berekenen per minuut ipv per seconde (na 1 minuut), kan je smsjes niet meenemen en heb je geen sms verdubbelaar. Dat zijn toch belangrijke punten lijkt me? Plus dat wanneer je er een legend bijneemt, je ongeveer €240 meer betaalt, maar je legend voor €275-€300 kunt verkopen. Waarom kozen jullie toch voor simonly?
400 belminuten voor 14,95
en 1000 smsjes voor 10
Dus voor €25 per maand ben ik het mannetje.

Versus:
350 of 700 smsjes belminuten voor 25
Dan heb ik bij optie 1 toch 50 belminuten en 1000 smsjes meer dan bij optie 2?

Belminuten niet mee kunnen nemen? 400 (meer dan zes en een half uur bellen, daar kom ik nooit aan)
Betalen per minuut, zoals ik al zei, 400 is zat.
itsme schreef op maandag 05 juli 2010 @ 10:04:
[...]

Nee ik heb de tvgids versie besteld en heb die nu ook echter tegen 14,95 ipv de vermelde 11,95 uit mijn bevestigingsemail.
Dus website zegt 11,95, bevestigingsmail zeg 14,95?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Anoniem: 193286 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 10:12:
[...]

400 belminuten is meer dan ik gebruik, en voor 11,95 lekker goedkoop.
Ik heb nu een 17,50 abbo en daar gebruik ik nipt elke maand de minuten van, daar betaal ik nu zo'n 19 euro per maand aan incl internet, ik heb dus wel 100 minuten ofzo die ik kan missen elke maand.
Ook heb ik het niet zo met 2e hands verkopen, is niet mijn ding.

Als ik de andere voorwaarden zou willen dan zou ik altijd een wegwerpgeval nemen dus.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
EWK schreef op maandag 05 juli 2010 @ 10:34:
[...]

Dus website zegt 11,95, bevestigingsmail zeg 14,95?
Nee, de website zegt 11,95, de bevestigingsemail zegt 11,95, de order bevestiging zegt 14,95.

Damn nou post ik achter mezelf aan

[ Voor 49% gewijzigd door itsme op 05-07-2010 10:39 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-04 19:23
Ben benieuwd wat Vodafone doet met het TVGids 400 min abo. Zouden ze niet verplicht zijn om het voor 11,95 te leveren?

Ik weet dat dit een vrij veel besproken onderwerp is op GoT, maar in dit geval is de prijs van 11,95 niet duidelijk foutief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Ik snap sowieso niet waarom mensen 1000sms nemen. Tegenwoordig sms ik iedereen via WhatsApp of Ping. Voor buitenland gebruik ik meestal BiteSMS waar ik er af en toe gewoon een paar inkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Executor16 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 10:49:
Ik snap sowieso niet waarom mensen 1000sms nemen. Tegenwoordig sms ik iedereen via WhatsApp of Ping. Voor buitenland gebruik ik meestal BiteSMS waar ik er af en toe gewoon een paar inkoop.
Omdat de programma;s die je noemt niet voor WM en nokia zijn en veel van mijn contacten juist deze toestellen hebben. Het mooie is nog, dat als dat wel zo is of gaat worden, ik de 1000smsjes er gewoon weer af kan zetten. Tussentijds switschen van abo kan immers niet, maar de blox heb je er zo af :).
Vanaf dan dus €15,-- per maand.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-06 14:31
ANWB Vodafone 400 abbo binnengekregen. Net gebeld met de Vodafone klantenservice en kreeg te horen dat die, vanwege nummerportering, volgende maand actief wordt. Ook meteen even gevraagd of het tarief inderdaad die 14.95 was en dat klopte. Toen ook nog gevraagd of ik de sms-verdubbelaar wel aan kon zetten bij deze simonly, en dat bleek inderdaad mogelijk te zijn. Leek me een bekwame medewerker. Dus lijkt een goede deal, 400 minuten of 800 sms-jes en snel internet voor 14.95:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bracha25 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:17:
ANWB Vodafone 400 abbo binnengekregen. Net gebeld met de Vodafone klantenservice en kreeg te horen dat die, vanwege nummerportering, volgende maand actief wordt. Ook meteen even gevraagd of het tarief inderdaad die 14.95 was en dat klopte. Toen ook nog gevraagd of ik de sms-verdubbelaar wel aan kon zetten bij deze simonly, en dat bleek inderdaad mogelijk te zijn. Leek me een bekwame medewerker. Dus lijkt een goede deal, 400 minuten of 800 sms-jes en snel internet voor 14.95:)
Hè?! Kan die sms verdubbelaar nu ineens wel met simonly???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
is mij zo verteld. Moest ik wel zelf aanzetten en dat kan pas als abbo actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Het is gewoon hetzelfde als Bel+Sms+Web, dus ja, je kan die aanzetten :) moet je ergens naar sms'en geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het is niet hetzelfde, want je kunt de overgebleven minuten/sms'jes bij sim only niet meenemen naar de volgende maand en dubbel sms is (volgens de voorwaarden) niet mogelijk bij sim only. Dat sommige medewerkers andere mededelingen daarover doen is dus wel vreemd. Misschien is het wel mogelijk maar wordt het niet actief aangeboden.

[ Voor 4% gewijzigd door Canaria op 05-07-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Canaria schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:44:
Het is niet hetzelfde, want je kunt de overgebleven minuten/sms'jes bij sim only niet meenemen naar de volgende maand en dubbel sms is (volgens de voorwaarden) niet mogelijk bij sim only. Dat sommige medewerkers andere mededelingen daarover doen is dus wel vreemd. Misschien is het wel mogelijk maar wordt het niet actief aangeboden.
Bij een normale SIM-only is dat geen probleem, maar die aanbiedingen zijn Vodafone Scherp SIM-Only's met soms zelfs nog extra voorwaarden.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zoals ik begrepen heb kun je bij Sim Only Scherp, geen dubbel sms activeren.
Wel kun je als het goed is een SMS Blox aanzetten, waardoor je 1000 smsjes mag versturen per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
ik zie bij mij trouwens ook geen SIM Only Scherp staan op de factuur. Alleen: Bel+Sms+Web Sim Only 400 2 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sim Only scherp heb je alleen bel en sms... Zodra er Web bijzit heb je volgens mij al geen "Sim Only Scherp" meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Oxigeon schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:58:
Sim Only scherp heb je alleen bel en sms... Zodra er Web bijzit heb je volgens mij al geen "Sim Only Scherp" meer
Dat vroegere iPhone-abo (SuperSIM) was ook een Scherp SIM-Only en daar zat ook internet bij. Ze noemen 't mischien niet zo, maar de voorwaarden zijn hetzelfde: betalen per minuut, geen belminuten mee mogen nemen, etc.

edit:

Oh ik zie dat de voorwaarden van de normale SIM-Only's ook verslechterd zijn. Mischien loopt 't dan wel gelijk. De huidige Bel+SMS(+Web) zijn eigenlijk gelijk aan de Scherp maar dan met de mogelijkheid om andere blox aan te zetten. Toch een gevalletje 'vroeger was 't beter'. Maar goed dat ik nog een 'oud' SIM-Only abo heb, waarbij m'n minuten nog wel meegaan naar de volgende maand en waarbij dan eerst het oude tegoed opgemaakt wordt.

[ Voor 50% gewijzigd door CyBeR op 05-07-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

CyBeR schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:49:
[...]

Bij een normale SIM-only is dat geen probleem, maar die aanbiedingen zijn Vodafone Scherp SIM-Only's met soms zelfs nog extra voorwaarden.
Nee, de ANWB-aanbieding is Bel+Sms+Web sim only, dat is een andere productlijn dan sim only Scherp. Bij Scherp is het in z'n geheel niet mogelijk om een BloX aan te sluiten (met uitzondering van een Buurlanden BloX) en voordeliger sms'en gaat via een sms-bundel, bij Scherp gaat sms'en niet uit de belbundel.

Tussen Bel+Sms+Web en Bel+Sms+Web sim only verschillen de voorwaarden ook. Bij de laatste kun je de overgebleven belminuten/sms'jes niet meenemen naar de volgende maand en is het (waarschijnlijk) niet mogelijk om Dubbel SMS aan te zetten (dit is geen BloX). De BloX Zorgeloos SMS aanzetten kan wel op sim only. Ook betaal je bij Bel+Sms+Web sim only per minuut en je kunt de belminuten niet meenemen, bij de normale Bel+Sms+Web betaal je alleen de eerste minuut volledig.

Voorwaarden Bel+Sms+Web sim only:
[quote]
• Je betaalt per minuut.
• Je tegoed blijft één maand geldig. Je kunt het tegoed dus niet meenemen naar de volgende maand.

Voorwaarde Bel+Sms+Web:
[quote]
• Je betaalt per seconde. Gesprekken korter dan een minuut worden berekend voor een hele minuut.
• Belminuten die je over hebt neem je mee naar de volgende maand. Het tegoed blijft maximaal twee maanden geldig. Bij nieuwe abonnementen wordt eerst het nieuwe tegoed opgemaakt en dan het oude tegoed.

• Je dient dubbel sms zelf te activeren. Dit kan via My Vodafone of door 'DUBBEL SMS AAN' te sms'en naar 4000

Bij Supersimonly was Dubbel SMS standaard inbegrepen. Dit abonnement kwam wat betreft voorwaarden voor de rest overeen met de huidige Bel+Sms+Web sim only.

[ Voor 27% gewijzigd door Canaria op 05-07-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Canaria schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:26:
[...]

Nee, de ANWB-aanbieding is Bel+Sms+Web sim only, dat is een andere productlijn dan sim only Scherp. Bij Scherp is het in z'n geheel niet mogelijk om een BloX aan te sluiten (met uitzondering van een Buurlanden BloX) en voordeliger sms'en gaat via een sms-bundel, bij Scherp gaat sms'en niet uit de belbundel.

Tussen Bel+Sms+Web en Bel+Sms+Web sim only verschillen de voorwaarden ook. Bij de laatste kun je de overgebleven belminuten/sms'jes niet meenemen naar de volgende maand en is het (waarschijnlijk) niet mogelijk om Dubbel SMS aan te zetten (dit is geen BloX). De BloX Zorgeloos SMS aanzetten kan wel op sim only. Ook betaal je bij Bel+Sms+Web sim only per minuut en je kunt de belminuten niet meenemen, bij de normale Bel+Sms+Web betaal je alleen de eerste minuut volledig.
Ja. Excuseer, ik was nog onder de indruk dat ze ook nog normale abo's aanboden maar daar lijken ze mee opgehouden te zijn. Alle SIM-Only's zijn nu gelijk aan de vroegere Scherp-abo's maar dan wel met de mogelijkheid om BloX aan te sluiten. De andere voorwaarden zijn zover ik zie gelijk aan de Scherp-abo's van toen er nog Basis abo's waren.

Zo te zien moet je nu voor een 'normaal' SIM-Only abo uitwijken naar de Zakelijke tak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Tegen mij wisten 2 mensen van de helpdesk te vertellen dat je alleen voor de 1e minuut betaald bij het ANWB abonnement en daarna gewoon per seconde.

i.i.g: Die voorwaarden en wat de helpdesk medewerkers vertellen, komt voor de helft niet overeen volgens mij :D

[ Voor 5% gewijzigd door Executor16 op 05-07-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
Zoals verwacht, ook hier de een orderbevestiging binnen met een maandtarief van 14,95 ipv 11,95.

De vodafone KS is trouwens wel iets om akelig van te worden.

Bel naar 1200 -> doorverwezen naar 0800 0200 580 -> doorverwezen naar 0800 0200 056 -> doorverwezen naar 0800 0200 580 :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Jij komt er tenminste door, ik blijf het is druk tuut tuut tuut krijgen

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 14:37
Zojuist ook gebeld met Vodafone over mijn HTC abo status.
Tja ze zijn "binnenkort" leverbaar. Tja daar heb ik dus niks aan. Kon geen ander toestel krijgen helaas. Geen Desire oid ;)

Dus nu afwachten op nieuws. Ben sinds vandaag iPhone-loos. Hij is verkocht en ik moet het weer even doen met mijn Samsung F480 :)

Ik wacht nu op mail van Apple Louvre of Opera

[ Voor 7% gewijzigd door knny op 05-07-2010 13:38 ]

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
Nu helaas ook niet meer. Mocht je erdoor komen, houd iig voet bij stuk, bij 0800 0200 580 zouden ze je moeten kunnen helpen (afdeling Campagnes), de andere afdelingen kunnen hier niks mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Executor16 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:26:
i.i.g: Die voorwaarden en wat de helpdesk medewerkers vertellen, komt voor de helft niet overeen volgens mij :D
Niets nieuws :P
Als je het verkoopnummer hebt gebeld dan snap ik het wel. Die mensen moeten zo veel mogelijk abonnementen verkopen en soms wordt er dan wel eens iets 'per ongeluk' iets te positief uitgelegd. Dat is voor de verkoper geen probleem, die haalt z'n target wel en als de klant er later achterkomt dat er iets niet klopt, wordt hij naar de Vodafone-winkel gestuurd waar ze het maar moeten oplossen. Soms zijn de callcentermedewerkers ook nog ingehuurd, die nemen vijf minuten later de telefoon aan namens Dela Uitvaartverzekeringen en even later weer namens Essent, bij wijze van spreken. Logisch dat ze niet alle procedures en voorwaarden uit hun hoofd kennen. Ik moet ook zeggen dat Vodafone de abonnementenstructuur een beetje verwarrend heeft gemaakt.

* Canaria heeft bij een providerwinkel gewerkt en heeft heel wat brandjes mogen blussen van klanten die via een affiliate een wel opvallend gunstig abonnement hadden genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
Nou ik heb nu twee keer deze besteld:
Afbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/2497/abbovodafone.png

Neem er dan zo'n Zorgeloos SMS bundel bij.
Is iets goedkoper dan wat ik eerst van plan was (27,5/maand+HTC Legend), maar nu heb ik voor €21.95/maand 400 belminuten en 1000 SMSjes. Komt in totaal juist weer iets duurder uit (als ik de HTC had verkocht).
Maargoed, nu hoef ik gewoon niet moeilijk te doen met die HTC die ik wel of niet kan verkopen, en ik heb gewoon duidelijk voor mezelf wat ik als abbonement heb.

Nu nog die iPhone halen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
Zie dat abonnement eerst maar voor 11,95 te krijgen ;)

Vooralsnog zou ik er van uitgaan dat het je 14,95 per maand kost.

Net weer met de KS gesproken, ik heb een bewijs van bestelling gemailed (screenshot + bevestigingsmail), en ze gaan het verder uitzoeken. Wordt vervolgd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Dat is dus die 400 min/of sms en niet 400 min/800 sms. Sorry, maar vind ik er niet echt duidelijker op worden.
Heb nu 20 euro p/mnd besteld voor 200min/400sms + HTC Legend, maar vind dan de simonly van 400/800 voor 11,95 veel interessanter mocht dat echt zo kloppen. Weet alleen niet of dat andere abbo dan nog kan annuleren

@Hierboven...heb jij ook geen referentienummer gehad? Ik ook niet. 1 week geleden nu. Krijg de klantenservice ook niet te pakken :[

[ Voor 17% gewijzigd door M.C. op 05-07-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 21:34
Ik vraag me een beetje af waarom dit topic veranderd is in 'het grote sim-only abonnement afsluiten, waarna we los een iPhone gaan kopen' topic? Lijkt mij vrij weinig meer te maken hebben met een abonnement met een iphone erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Hehe eindelijk iemand aan de lijn, of ik net ook al had gebeld :+

Ze gaan het voor me "in orde maken", of dat 11,95 is weet ik helaas niet niet.
LordLynx schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:59:
Ik vraag me een beetje af waarom dit topic veranderd is in 'het grote sim-only abonnement afsluiten, waarna we los een iPhone gaan kopen' topic? Lijkt mij vrij weinig meer te maken hebben met een abonnement met een iphone erbij?
Zonder losse abbo's is er toch niet echt een topic, immers is T-Mobile de enige leverancier atm?
Zodra de iPhone 4 beschikbaar is in nl gaat dit topic vast weer de concrete combo kant op, op dit moment is het vooral interessant om te kijken naar losse abbo's omdat je die nu alvast kunt afsluiten.

[ Voor 68% gewijzigd door itsme op 05-07-2010 17:39 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisKrijger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-06 15:13
Kan je bij Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar een voordeel smsbundel nemen(1000 smsjes = 10 euro)? Dit Sim Only abonnement is van TV gids.

Hoeveel zal de Iphone 4 32 GB bij Tmobile ongeveer gaan kosten bij het goedkoopste abonnement van 29.95?

Ik kom niet echt uit deze 2 vragen en ik zit te onderzoeken wat het nu allemaal schilt in geld en de hoeveelheid smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LordLynx schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:59:
Jawel hoor...Als je eerst een sim-only koopt en daarna een losse iPhone heb je daarna een abo + een iPhone O-) .

Maar goed, zoals itsme al zei...Er is voorlopig maar 1 officiële provider dus dan kunnen we alleen maar een beetje de relax abo's vergelijken met de i- abo's :O .

Al die overbodige moeite die je nu moet doen om een iPhone 4 met Vodafone te krijgen is ook niet geweldig maar ja, het is niet anders. Ik denk dat sommigen iig wel iets aan de discussie gehad hebben en anders duurder uit waren geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
knny schreef op maandag 05 juli 2010 @ 13:37:
Zojuist ook gebeld met Vodafone over mijn HTC abo status.
Tja ze zijn "binnenkort" leverbaar. Tja daar heb ik dus niks aan.
CLB schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:08:
Hmmmm twee vragen die ik gesteld had aan de VF-klantenservice:

2. Is er enige indicatie wanneer deze Legend wordt afgeleverd?
Het toestel komt aan het einde van deze maand pas weer binnen.
Ik kan u echter niet garanderen of uw bestelling hierbij opgenomen is. Ik vermoed echter van wel.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DennisKrijger schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:28:
Kan je bij Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar een voordeel smsbundel nemen(1000 smsjes = 10 euro)? Dit Sim Only abonnement is van TV gids.
Van wat ik begrijp uit de reacties in dit topic, kan dat. Alleen de sms verdubbelaar werkt niet bij sim only.
DennisKrijger schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:28:
Hoeveel zal de Iphone 4 32 GB bij Tmobile ongeveer gaan kosten bij het goedkoopste abonnement van 29.95?

Ik kom niet echt uit deze 2 vragen en ik zit te onderzoeken wat het nu allemaal schilt in geld en de hoeveelheid smsjes.
Deze vraag is inmiddels een keer of 3.572 gesteld. En niemand heeft een zeker antwoord, dus het is nog afwachten. Volgens mij verwachten de meeste mensen hier prijzen die vergelijkbaar zijn met de 3GS 16GB en 32GB. Hoeveel het schilt :9 moet je vervolgens zelf uitrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisKrijger
Bedankt voor je snelle antwoord!
Zal straks VF eens bellen over die actie bij de tv gids want als dat zo is ben je volgens mij veel goedkoper uit. Misschien iets duurder maar je hebt veel meer smsjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

DennisKrijger schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:40:
Bedankt voor je snelle antwoord!
Zal straks VF eens bellen over die actie bij de tv gids want als dat zo is ben je volgens mij veel goedkoper uit. Misschien iets duurder maar je hebt veel meer smsjes!
Zolang je het niet voor ons verpest :9.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisKrijger
Heb email gestuurd met daarin, of ze konden bevestigen dat je bij de TVgids een Zorgeloos sms bundel kan afsluiten.

Zoja dan 1208 euro ==> Iphone 4 32GB met 1135 sms
anders 1088 ==> Iphone 4 32GB met 400 sms

best verschil! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DennisKrijger schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:55:
Heb email gestuurd met daarin, of ze konden bevestigen dat je bij de TVgids een Zorgeloos sms bundel kan afsluiten.

Zoja dan 1208 euro ==> Iphone 4 32GB met 1135 sms
anders 1088 ==> Iphone 4 32GB met 400 sms

best verschil! :O
€5 per maand voor 735 smsjes. Da's zeker een groot verschil, als je zo veel smst. Mijn god, dat zijn bijna 40 smsjes per dag, hoe krijg je het voor elkaar..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Anoniem: 193286 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:02:
[...]

€5 per maand voor 735 smsjes. Da's zeker een groot verschil, als je zo veel smst. Mijn god, dat zijn bijna 40 smsjes per dag, hoe krijg je het voor elkaar..?
* EWK kijkt de andere kant op want weet hoeveel smsjes er op zijn rekening stonden in mei :9

Edit: Dan toch maar een tipje van de sluier:
Afbeeldingslocatie: http://ac.22055.nl/Untitled.png

Edit 2:
Zijn wel 42 dagen trouwens, maar nog triest. :)

[ Voor 17% gewijzigd door EWK op 05-07-2010 16:24 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
offtopic; zag pas bij oprah een jongen die stuurde 10.000 smsjes per maand :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisKrijger
Je neemt bij dat goedkoopste abbo een zorgeloos sms bundel

Normale prijs 9.95 voor 135 smsjes
komt er 10 euro bij en dus ook 1000 smsjes
19.95 voor 1135 smsjes

je kan dit natuurlijk ook doen bij 400 smsjes per maand maar dan krijg je 1400 smsjes in een maand en dat is niet echt realistisch..

begrijp je de berekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DennisKrijger schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:07:
Je neemt bij dat goedkoopste abbo een zorgeloos sms bundel

19.95 voor 1135 smsjes

je kan dit natuurlijk ook doen bij 400 smsjes per maand maar dan krijg je 1400 smsjes in een maand en dat is niet echt realistisch..

begrijp je de berekening?
Of ik het begrijp? Ja, geloof het wel. Ik berekende het verschil. Je betaalt in 24 maanden tijd €1.208 - €1.088 = €120 extra. Dat is €5 per maand. Daarvoor ontvang je 1.135 - 400 = 735 smsjes per maand extra. Dus 735 extra smsjes voor €5 per maand. Begrijp je de berekening? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EWK schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:05:Edit: Dan toch maar een tipje van de sluier:
[afbeelding]
LOL keihard, mijn hemel..

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 193286 op 05-07-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisKrijger
Ja ik begrijp het!
Ga denk ik maar een losse Iphone 4 halen, waar kan je dat het beste doen?
Tmobile valt sowieso af, belachelijk duur
Nu alleen nog ff uitvissen hoe je die sms bundel erbij doet en dan ben ik tevreden, :D

edit: wil hem via apple store van NL of BE bestellen:) daar komt hij 23 juli uit volgens de berichten

[ Voor 18% gewijzigd door DennisKrijger op 05-07-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-05 07:36

fabulaus

Ja toch

Ik had een soortgelijke aanbieding al bij de ANWB gezien, maar daar was het 400 minuten/SMSjes plan gewoon 14,95 p/m. Aangezien ik regelmatig bel ben ik in dubio of ik niet beter voor het 620 minuten/SMSjes plan kan kiezen.

Wie kan mij vertellen of je na aanschaf van het 400plan ook nog over kan stappen naar het 620plan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennisKrijger schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:07:
19.95 voor 1135 smsjes
Je kan dan geen 1135 smsjes sturen voor zover ik weet, maar 1000...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

fabulaus schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:32:
Ik had een soortgelijke aanbieding al bij de ANWB gezien, maar daar was het 400 minuten/SMSjes plan gewoon 14,95 p/m. Aangezien ik regelmatig bel ben ik in dubio of ik niet beter voor het 620 minuten/SMSjes plan kan kiezen.

Wie kan mij vertellen of je na aanschaf van het 400plan ook nog over kan stappen naar het 620plan?
Ja dat kan, maar als het abonnement al actief is, dan vervalt de korting als je de bundel wijzigt, je gaat dan de normale abonnementsprijs van €39,95 per maand betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisKrijger
@ clb

Je krijgt dan toch gewoon 135 (abonnement) en dan nog 1000 van je bundel? = 1135 smsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
DennisKrijger schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:46:
@ clb

Je krijgt dan toch gewoon 135 (abonnement) en dan nog 1000 van je bundel? = 1135 smsjes?
Klopt. Maar de eerste SMSjes die hebt gaan van de SMS zorgeloos bundel af. Dus stel je hebt 900 smsjes, dan houd je nog 135 belminuten over. Pas wanneer je méér dan 1000 smsjes verstuurd hebt gaat hij dat van je belminuten afhalen.

Ik heb voordat ik bestelde met iemand van de VF klantenservice gepraat. Hij vertelde mij dat het verschil van ANWB en TVgids te verklaren was door het feit dat beide bedrijven zelf meer/minder mee betalen. Vodafone heeft dan een actie samen met het bedrijf, waarbij het bedrijf aangeeft welke marge zij betalen. Blijkbaar wil TVgids meer betalen dan de ANWB.

Ik ga nu gewoon proberen mijn iPhone uit Parijs te halen. Eerst maar es uitzoeken waar ik de auto dan moet parkeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisKrijger
Dan bestel ik vanavond dat goedkoopste abbo en regel er dan een zorgeloos sms bundel bij! :D
en dan wachten tot hier de iphone uit is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
@hierboven: Hij zei inderdaad dat ik ook gewoon een zorgeloos SMS bundel erbij kon nemen. Gewoon wanneer het abbo actief is zo'n SMS sturen zoals op de site van Vodafone staat beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorgeloos SMS bundel is een blox, die zet je aan via de website =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-05 07:36

fabulaus

Ja toch

Kan ook per SMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisKrijger
Hoe duur was de Iphone 3GS ,toen hij nieuw was, bij het goedkoopste Tmobile abonnement? (i-150)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

DennisKrijger schreef op maandag 05 juli 2010 @ 17:04:
Dan bestel ik vanavond dat goedkoopste abbo en regel er dan een zorgeloos sms bundel bij! :D
en dan wachten tot hier de iphone uit is!
Dat ben ik dus ook van plan. Alleen kan ik pas 6 maanden van te voren verlengen (lees nummerbehoud met Vodafone) als dat kan.Moet wachten tot na mijn vakantie, ergens 20 augustus ofzo voordat ik kan verlengen. Mijn huidige abbo verloopt op 20 april 2011 Echter wil ik eerst graag de prijzen van de Iphone 4 weten in Nederland. Want als deze over de €800 gaat kosten moet ik ff kijken of ik het wel doe of niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Oxigeon op 05-07-2010 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Nou heb al weer 15 keer de klantenservice gebeld zonder succes. Knap vervelend! Heb namelijk het idee dat er iets is misgegaan. Heb al wel een bedankt-voor-uw-bestelling mail gehad, maar nog steeds geen referentienummer (1 week geleden) Ze moeten wel een beetje vaart maken, ik zit namelijk met nummerbehoud. Oude contract loopt 1 augustus af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
CLB schreef op maandag 05 juli 2010 @ 16:41:
[...]

Je kan dan geen 1135 smsjes sturen voor zover ik weet, maar 1000...
Bij mijn Hi zeiden ze dat ik eerst aan mijn 1000 smsjes werk, en als ik daar overheen ga gebruik ik de 300 van mijn abbo nog..

Tegenwoordig stuur ik nog niet eens 200 smsjes per maand, dus de bundel lijkt nu nogal nutteloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
M.C. schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:10:
Nou heb al weer 15 keer de klantenservice gebeld zonder succes. Knap vervelend! Heb namelijk het idee dat er iets is misgegaan. Heb al wel een bedankt-voor-uw-bestelling mail gehad, maar nog steeds geen referentienummer (1 week geleden) Ze moeten wel een beetje vaart maken, ik zit namelijk met nummerbehoud. Oude contract loopt 1 augustus af...
Komt wel goed lijkt me. Het oude contract zal automatisch doorlopen wanneer dat nieuwe contract niet ingaat. Als het niet doorloopt heeft Vodafone het blijkbaar al wel geregeld en dan gaat je VF abbo gewoon in.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.