[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 80.807 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:03

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:25:
[...]
Gast, je wil geen nieuwe 3GS gaan kopen. Je bespaart misschien 100-200 Euro maar dat is het echt niet waard. De 3GS was een goede koop geweest...Vorig jaar, maar nu ga je waarschijnlijk een 2 jaar contract afsluiten met een tel die dan aan het einde 3 jaar oud is?
Wat een non argument zeg. Wat maakt het uit dat er nu een nieuwer model is. Dat doet er helemaal niets aan af dat de 3GS ook een goed toestel is. En bovendien heeft de 3GS het signaal probleem niet. Voor mij is dit een duidelijke voorbeeld van iemand die alleen een iPhone koopt om sociale redenen. Je wil erbij horen :F.
CLB schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:26:
[...]
Het is geen sim-only 620 geworden...
Maar een Bel+SMS+Web 350 abbo voor 2 jaar voor 25,00 euro / maand...
Is het toestel die je erbij krijgt wel simlockvrij? en branded? Lijkt me lastig om zo'n toestel dan weer te verkopen voor 300 euro hoor. Vooral wanneer je kijkt wat de prijzen zijn van tweedehandse iPhones en zelfs nieuwe iPhones van oudere generaties.

[ Voor 24% gewijzigd door aex351 op 01-07-2010 13:02 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja en ja... en verkoopdeal is nagenoeg al gesloten.. En ik hoef er geen 300 euro voor te vangen hoor =)
Wat heeft de iPhone er trouwens mee te maken? Legend kun je niet voor 300 kwijt want de iPhone kost dat
2e hands ook? Legend is Android, iPhone is iPhone OS.. Legend is gloednieuw, ingesealed, iPhone is dat niet...

[ Voor 51% gewijzigd door CLB op 01-07-2010 13:08 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Zie ook je advertentie. Nieuwprijs van een HTC legend is 380 euro. Begrijpelijk van die 300 euro :). Op internet lees je wel verhalen van HTC legends die een simlock van Vodafone hebben. Hoe ben je er dan zo zeker van dat het simlockvrij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:51:
Klein puntje waar je hierbij rekening moet houden; de telefoons zijn weliswaar simlockvrij maar zijn wel vodafone branded (weet dat toevallig omdat mijn broer de tel voor eigen gebruik een paar dagen eerder besteld had). Denk wel dat dat belangrijk is te vermelden aan de persoon die je telefoon koopt, voor het geval dat een probleem voor hem/haar vormt en hij/zij er pas achterkomt als de koop gesloten wordt.
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 22:26:
Tav de branding; Er zitten geen logo's op de Legend,
wel een vodafone bootscreen als je de tel opstart en links naar voda sites in de menu's.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:58:
[...]

Wat een non argument zeg. Wat maakt het uit dat er nu een nieuwer model is. Dat doet er helemaal niets aan af dat de 3GS ook een goed toestel is. En bovendien heeft de 3GS het signaal probleem niet. Voor mij is dit een duidelijke voorbeeld van iemand die alleen een iPhone koopt om sociale redenen. Je wil erbij horen :F.
Tsja lekker belangrijk...Als jij graag een statement maakt dat je je afzet tegen de hyperige consumptiemaatschappij ga vooral voor een 3G(S) zou ik zeggen en dan koop ik gewoon wat mij het beste lijkt.
Overigens zijn er diverse geruchten dat als je iOS4 op een 3GS zet het bereik ook wegvalt als je de telefoon met de 'death grip' vasthoudt, dus zou evt software kunnen zijn. Ik heb maar gewoon een afweging gemaakt dat als dit probleem een issue wordt er wel een oplossing voor zal komen...en als dat niet gebeurt koop ik de volgende keer misschien weer iets met android of windows mobile, wie weet.

Is het toestel die je erbij krijgt wel simlockvrij? en branded? Lijkt me lastig om zo'n toestel dan weer te verkopen voor 300 euro hoor. Vooral wanneer je kijkt wat de prijzen zijn van tweedehandse iPhones en zelfs nieuwe iPhones van oudere generaties.
Verkocht voor 279 Euro...Althans, vandaag wordt de tel nog opgehaald maar ok, ga er niet meer van uit dat er nog wat tussen komt, koper heeft alle info over branding etc dus ja...Iemand bood ook nog 290 (een opkoper) maar ben voor de eerste persoon die de VP bood gegaan. Tussen de 270-300 moet je iig kunnen krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang hebben jullie moeten wachten voordat ie werd opgestuurd? Lees nogal wat verhalen van mensen die middels zo'n directsale heel lang (of nog steeds) aan't wachten zijn op hun toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[...]

Right...
Ik had de helft kunnen besparen door de 3GS van m'n vriend over te nemen, toch heb ik een 4 gehaald. En al had ik voor die prijs een gloednieuwe 3GS kunnen kopen, dan had ik dat nog niet gedaan. Voor een verschil van 100 euro is het al helemaal een non-issue, de verbeteringen aan de iPhone 4 zijn het ruimschoots waard.
Kijk nu eens naar alle mensen met een 3G die problemen hebben om iOS4 soepel te laten draaien. Dat gaat volgend jaar met de 3GS ook gebeuren.
Sociale redenen kunnen best meespelen, maar voor veel mensen geldt gewoon dat ze het meeste waar voor hun geld willen. Voor mij speelt dat sociale aspect totaal niet mee, ik heb nog bijna niemand m'n iPhone laten zien :P

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
[...]

:') gast, ik heb nog nooit iemand gezien die 'er bij hoorde' door zijn telefoon. Wat een lulkoek. Daarbij; dat signaal probleem is opgeblazen en wordt gewoon opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:49:
[...]dan koop ik gewoon wat mij het beste lijkt.
Precies, en aex351 koopt gewoon wat hem het beste lijkt, dus waarom val je hem erop aan? Het lijkt me prima om argumenten te noemen op basis waarvan mensen hun keuze bepalen, daar is dit forum voor, maar iedereen bepaalt zelf aan welke argumenten hij de meeste waarde hecht. Als de 3GS inderdaad €200 goedkoper is, is dat een argument om die te kopen ipv de 4. En de één vindt argument van belang, de ander niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
[...]

Wat een non argument zeg. Wat maakt het uit dat er nu een nieuwer model is. Dat doet er helemaal niets aan af dat de 3GS ook een goed toestel is. En bovendien heeft de 3GS het signaal probleem niet.
Que? Youtube staat vol met 3GS'en met de iOS4 update die er "last" van hebben: YouTube: 3GS iOS signal. Het is alleen de vraag of dat komt door de software, de hardware van de iPhone of gewoon een algeheel probleem is bij mobiele telefoons. Het afdekken van de antenne is namelijk nooit goed voor het signaal: http://bwana.posterous.co...ibit-signal-issues-when-c.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:12:
[...]
:') gast, ik heb nog nooit iemand gezien die 'er bij hoorde' door zijn telefoon. Wat een lulkoek. Daarbij; dat signaal probleem is opgeblazen en wordt gewoon opgelost.
Beetje overdreven om dat zo (Je wilt erbij horen) te stellen inderdaad. Maar er zijn zeker mensen die pronken met hun iPhone. Dus lulkoek is het sowieso niet. Maar laten we even normaal doen en elkaar niet op die manier bestoken met dat soort teksten. Iedereen heeft eigen redenen om er wel of geen te kopen. En die redenen moet je respecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Inderdaad, het gaat er gewoon om dat je 2 jaar lang aan een toestel van 1 jaar oud vastzit, dat is gewoon niet zo slim als je kijkt naar de support van Apple naar oudere toestellen. Ze krijgen wel updates, maar de 3G krijgt bijvoorbeeld officieel al geen custom backgrounds en screen-rotation lock meer, en uiteraard geen multitasking.
De A4-processor, Retina Display, flits voor bij je camera, etc zijn allemaal noemenswaardige dingen die jij dan niet hebt, en de komende 2 jaar ook niet kan krijgen, waardoor je altijd zal achterlopen en bij bepaalde programma's langere laadtijden zal hebben of ze gewoon helemaal niet goed kunnen afspelen.

Edit: Ik zie nu welke van de 3 iPhone-topics dit is, dus dit is een beetje off-topic, sorry.

[ Voor 6% gewijzigd door MacorgaZ op 01-07-2010 14:37 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 18:52
Na hier wat inspiratie opgedaan te hebben ook overgegaan op de vodafone actie.
Toestel al los verkocht, kreeg alleen net een bevestiging dat het langer duurt als je nummer behoud aanvraagt :')
Iemand van jullie toevallig gekozen voor deze optie / hoe lang duurt het ?

Ben voor de 200bel/400sms/internet gegaan + legend.
20 euro per maand - legend = 180
+ 700? voor de 16gb = 880 totaal. Best netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:00:
Hoelang hebben jullie moeten wachten voordat ie werd opgestuurd? Lees nogal wat verhalen van mensen die middels zo'n directsale heel lang (of nog steeds) aan't wachten zijn op hun toestel.
ibidriv3r schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:35:
Toestel al los verkocht, kreeg alleen net een bevestiging dat het langer duurt als je nummer behoud aanvraagt :')
Mijn broer had 'm binnen 5 dagen, ik heb 'm vorige week do besteld en hij komt vandaag. Allebei nummerbehoud aangevraagd vanaf KPN. Een paar maanden geleden heeft een van mijn homies wel een N97 gekocht via directsales en dat duurde toen wel 2-3 weken IIRC (tsja achteraf gezien 8)7 maar hij is iig blij met het abo). Ik denk dat ze nou hun leven gebeterd hebben bij Vodafone...Ze hebben me in een week 3 keer gemaild voor status updates van de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

ibidriv3r schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:35:

Ben voor de 200bel/400sms/internet gegaan + legend.
20 euro per maand - legend = 180
+ 700? voor de 16gb = 880 totaal. Best netjes :)
Een aanvraag voor nummerbehoud mag maximaal 10 dagen duren, binnen die 10 dagen moet de oude provider de aanvraag goedkeuren (of afwijzen als daar redenen voor zijn). Zodra Vodafone van je oude provider die goedkeuring heeft ontvangen en de datum waarop het nummer kan worden overgezet heeft vastgesteld, zullen ze het toestel versturen. Als je nummer niet vrijgegeven kan worden krijg je ook bericht, je kunt er dan voor kiezen om een nieuw nummer te nemen.

[edit]
Dit staat dus los van de eventuele levertijd van het toestel. Ik had de Desire binnen een week thuis, maar toen ik bestelde stond er nog een levertijd op de site van vier weken.

[edit2]
Wel op z'n zachts gezegd opmerkelijk dat het in een topic over abonnementen voor de iPhone vooral gaat over de levertijd van de Desire of Legend :D maar ook niet helemaal onlogisch gezien de goede deal die erbij hoort.

[ Voor 16% gewijzigd door Canaria op 01-07-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:26
Ik heb mijn hudige contract verlengd, dus zal toestel wel sneller komen denk ik :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmm twee vragen die ik gesteld had aan de VF-klantenservice:

1. Is de HTC Legend simlockvrij en unbranded of staan er Vodafone logo's / linkjes op en dergelijke?
Het toestel is inderdaad branded, en er zit ook een simlock op.

2. Is er enige indicatie wanneer deze Legend wordt afgeleverd?
Het toestel komt aan het einde van deze maand pas weer binnen.
Ik kan u echter niet garanderen of uw bestelling hierbij opgenomen is. Ik vermoed echter van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibidriv3r
Dat klinkt niet goed!
Ben benieuwd wat daar waar van is, anders annuleer ik de bestelling nog...

edit
Volgens goolge zit er ook een brand op

Edit2:
Wat betreft de levertijd stond er 10 dagen, weet natuurlijk niet hoe representatief zo'n automatisch bericht is met verlopen klantenservice nummer :')

[ Voor 62% gewijzigd door ibidriv3r op 01-07-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
CLB schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:08:

1. Is de HTC Legend simlockvrij en unbranded of staan er Vodafone logo's / linkjes op en dergelijke?

2. Is er enige indicatie wanneer deze Legend wordt afgeleverd?
Het toestel komt aan het einde van deze maand pas weer binnen.
Ik kan u echter niet garanderen of uw bestelling hierbij opgenomen is. Ik vermoed echter van wel.
Tuurlijk, zou ik oook zeggen als medewerker klantenservice. Zie hieronder....
Jaapiyo schreef op zondag 27 juni 2010 @ 19:51:
Klein puntje waar je hierbij rekening moet houden; de telefoons zijn weliswaar simlockvrij maar zijn wel vodafone branded (weet dat toevallig omdat mijn broer de tel voor eigen gebruik een paar dagen eerder besteld had). Denk wel dat dat belangrijk is te vermelden aan de persoon die je telefoon koopt, voor het geval dat een probleem voor hem/haar vormt en hij/zij er pas achterkomt als de koop gesloten wordt.

[ Voor 16% gewijzigd door knny op 01-07-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:08:

Simlock kan iig niet want mijn broer gebruikt hem nou gewoon met zijn KPN simkaart...Bovendien had ik ook de klantenservice van Voda opgebeld...Die man zei 'ik hoef dat jou niet te vertellen, maar hier staat unlockcode nvt dus er zit geen simlock op'. Ik had eerder namelijk een ander aan de lijn (optie 2 gekozen van klantenservice) en die zei dat hij niet wist welke, maar dat sommige toestellen een simlock hadden en andere niet...hij verwees me door naar optie 3.

De levertijd zou natuurlijk wel best wel eens opgelopen kunnen zijn, dat is wel balen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zozo Vodafone KS is snel:
Ik kan u helaas geen garanties geven over de betreffende levertijden.
Wat ik wel kan doen is uw huidige order laten annuleren. U kunt dan 3 werkdagen later uw
abonnement verlengen bij een Vodafone winkel bij u in de buurt. Daar krijgt u het toestel direct mee.

Ik zit zelf te denken: Misschien komen ze met een nieuwe batch over een maand inclusief simlock..
En dan heb jij Jaapiyo (en je broer) geluk gehad met de eerste batches zonder simlock en dergelijke..

Heb even een mail gestuurd of ik in de winkel ook Bel+SMS+Web 350 kreeg voor 2 jaar / 25,- / maand..
En bericht terug:
Ik adviseer u eerst contact op te nemen met een Vodafone winkel bij u in de buurt om na te vragen of u van dezelfde aanbieding gebruik kunt maken en of zij het toestel op voorraad hebben. Zodra u dit antwoord heeft kunt u mij middels een reactie laten weten of ik het verzoek voor het annuleren van de order kan indienen.

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 01-07-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan5102
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-08-2021
Nog steeds geen updates m.b.t de prijzen tabel, T-mobile mag van mij wel opschieten :(
we wachten al bijna een maand op de prijzen hier in Nederland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

knny schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:19:
[...]
Tuurlijk, zou ik oook zeggen als medewerker klantenservice. Zie hieronder....
[...]
Waarom zou je zoiets zeggen. Het klinkt toch veel aantrekkelijker wanneer je zegt dat er geen simlock op zit. Soms zit er een simlock op en soms niet, het hangt van de batch af. Vroeger was het vaak dat de eerste batch nog geen simlock had of met uitzondering een extra batch en de rest wel. Zo had ik destijds ook een Samsung U600 gekregen, gloednieuw en simlockvrij. Terwijl de rest allemaal een simlock had.

Ik vind het overigens een leuke bedachte constructie. Alleen ik zou het dan doen met een Blackberry 9700 ofzo en dan via een losse dealer waarvan ik weet dat het met zekerheid simlockvrij is. Zijn vaak ook nog goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Kan je in die HTC legend geen nieuwe rom plaatsen zodat hij simlockvrij is? en non branded?

t gaat mij erom dat ik idd iets van 250 euro vang voor het toestel

[ Voor 27% gewijzigd door knny op 01-07-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibidriv3r
Ja dat kan alleen dan vervalt je garantie...

edit : stom het is geen jailbreak. Branded software ben je in ieder geval wel vanaf. simlock moet je waarschijnlijk toch naar zo'n "unlockboer"

[ Voor 125% gewijzigd door ibidriv3r op 01-07-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aex351 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:31:
Ik vind het overigens een leuke bedachte constructie. Alleen ik zou het dan doen met een Blackberry 9700 ofzo en dan via een losse dealer waarvan ik weet dat het met zekerheid simlockvrij is. Zijn vaak ook nog goedkoper.
Maar die geven geen 2 jaar korting op je abonnement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
ibidriv3r schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:33:
Ja dat kan alleen dan vervalt je garantie...
dan kan mjin evt. koper dat wel doen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
(maar dan verlies je je eventuele simlock niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dylan5102 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:27:
Nog steeds geen updates m.b.t de prijzen tabel, T-mobile mag van mij wel opschieten :(
we wachten al bijna een maand op de prijzen hier in Nederland..
De kans lijkt mij groot dat de abo-prijzen hetzelfde blijven (er staat immers ook al iPhone 4 boven), maar dat alleen de prijs van het toestel hoger wordt. Maar tot we het zien, blijft het gissen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

CLB schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:34:
[...]
Maar die geven geen 2 jaar korting op je abonnement :)
Nee, die geven de standaard netwerkkorting. Dat is op dit moment 50% korting over de helft van de contractsduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:31

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:43:
[...]

De kans lijkt mij groot dat de abo-prijzen hetzelfde blijven (er staat immers ook al iPhone 4 boven), maar dat alleen de prijs van het toestel hoger wordt. Maar tot we het zien, blijft het gissen natuurlijk.
Ik ben eigenlijk een fan van vodafone, maar als ik deze prijzen zo zie krijgt Vodafone hier wel nog een zware aan. Ben benieuwd wat dan de prijs zou gaan worden voor een toestel. Denk bij het 1e abbo een prijs van rond de €200,- of zal dat te veel zijn?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

aex351 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:31:
[...]
Vroeger was het vaak dat de eerste batch nog geen simlock had of met uitzondering een extra batch en de rest wel. Zo had ik destijds ook een Samsung U600 gekregen, gloednieuw en simlockvrij. Terwijl de rest allemaal een simlock had.

Dat eerste klopt. Toen ik nog in een telefoonwinkel werkte van een provider, moesten de toestellen altijd eerst uitgebreid getest worden op het netwerk met alle mogelijke diensten, daarnaast kost het fabriceren van een firmware/rom met branding ook tijd. Omdat de onafhankelijke concurrentie (Phonehouse, Belcompany etc.) anders in de launchperiode een groot voordeel heeft, konden we vlak na de introductie ook unbranded toestellen bestellen, maar dat ging dan wel op basis van op = op, klanten konden ook geen unbranded toestel eisen en het werd nergens vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ik ben veel nieuwsgieriger naar de datum dan de prijs.

Overigens denk ik niet dat de prijs van iPhone 4 hoger wordt dan die van de 3GS op het moment.

[ Voor 47% gewijzigd door MoietyMe op 01-07-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good Fella schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:54:

Overigens denk ik niet dat de prijs van iPhone 4 hoger wordt dan die van de 3GS op het moment.
Ik ook.

Blijft toch afwachten en op dit moment gissen toch? Voor de bekendmaking van de 4 kostte de iPhone €120 bij een abo van €45 bij TM. Dat lijkt mij aan de lage kant voor de 4, maar wie weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja we zullen zien, vanavond komt de koper dus ik denk dat hij ook wel even meteen wil checken of alles werkt. Verwacht geen problemen maar goed anders gaat de koop niet door en dan gaat het pakje weer retour naar Voda.

Ik zou 'm anders bijna zelf houden (mooie telefoon, prettig abo) maar heb het besluit eigenlijk al lang genomen; ga hoe dan ook voor die iPhone als een fanboy met oogkleppen op :).

PS. Lijkt me toch vrij duidelijk dat de 4 een investering van op zijn minst een paar 10tjes extra gaat vergen tov 3GS. Ik weet dat het niet helemaal vergelijkbaar is, maar toen Voda UK besloot de iPhone te gaan leveren kwamen die ook niet met een bargain basement deal op de proppen. Ik zou echt serieus weggeblazen zijn als de nieuwe iPhone 1) goedkoper wordt met een abo dan voorheen en/of 2) Bij Voda voordeliger is dan bij t-mobile.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:05
De Blackberry toestellen die vodafone uitgeeft....hebben die ook een simlock? Ik heb geen zin om een maand te wachten op de Legend. Ga dan vragen of ik een BB kan krijgen ipv een Legend. Gaat mij toch puur om de verkoop om later een iPhone 4 te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch juist aan de dure kant? De 3G was maar liefst 1 hele euro voor het model met de meeste gb's (16) tijdens de release in combinatie met i-300... De 3GS 32GB is al 120euro, toch best prijzig, hoger moet het niet worden wat mij betreft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Good Fella schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:54:

Denk persoonlijk dat de prijs wel hoger gaat worden. Anders blijven ze met een overschot aan 3GS zitten. Dus duurder zal hij zeker worden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:15:
[...]

Denk persoonlijk dat de prijs wel hoger gaat worden. Anders blijven ze met een overschot aan 3GS zitten. Dus duurder zal hij zeker worden denk ik
Zeker denk je? ;)

Ze kunnen ook de 3GS goedkoper maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:14:
Tsja we zullen zien, vanavond komt de koper dus ik denk dat hij ook wel even meteen wil checken of alles
Let us know =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan5102
  • Laatst online: 22-08-2021
Verwijderd schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:43:
[...]

Ja, dat bedoelde ik ook :P
Ik vind dat we toch maar lang moeten wachten op een datum, en de prijzen van de toestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Ik heb maandag dat abbo met de Legend besteld. Ook een mail van gehad

'Het referentienummer van je bestelling zal worden toegestuurd zodra een van onze adviseurs uw order in behandeling heeft genomen. '

Hoelang duurde dat bij degene dit dat abo ook besteld heeft? Klantenservice al een paar keer geprobeerd te bellen, maar zijn steeds bezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.C. schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:24:
Ik heb maandag dat abbo met de Legend besteld. Ook een mail van gehad

'Het referentienummer van je bestelling zal worden toegestuurd zodra een van onze adviseurs uw order in behandeling heeft genomen. '

Hoelang duurde dat bij degene dit dat abo ook besteld heeft? Klantenservice al een paar keer geprobeerd te bellen, maar zijn steeds bezet
1 dag...Zal het nog maar een keer op een rijtje zetten;
-vorige week do bestelt
-vrijdag referentienummer + mededeling geen levering binnen 24h
-dinsdag een mail om contact op te nemen met pakket dienst + bevestiging van afspraak
-gisteren mail definitief timeframe voor levering
-vandaag levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

[...]

Ze maken de 3GS gewoon goedkoper zoals ze dat ook met de 3G deden. En zoals ze dat overal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M.C. schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:24:
Hoelang duurde dat bij degene dit dat abo ook besteld heeft?
Klantenservice al een paar keer geprobeerd te bellen, maar zijn steeds bezet
Bij moi:
29-06-10 abbo verlengd
29-06-10 mailtje gekregen van bevestigingontvangst
29-06-10 mailtje gekregen met referentienummer en dergelijke
30-06-10 mailtje gestuurd naar de klantenservice over branding / simlock / levertijd
01-07-10 mailtje gekregen met antwoord: wel branding / wel simlock / levertijd een maand
En de rest is hier in het topic te lezen.. Vanavond is een VF winkel instappen om te kijken of ik daar ook Bel+SMS+Web 350 kan afsluiten voor 2 jaar 25,- / maand en gelijk de Legend mee kan krijgen... Denk 't niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
[...]

denk het niet, er zit gewoon een limiet aan wat mensen uit willen gegeven voor telefoons en abbo's... en als ik gok ligt die rond ongeveer 35 euro per maand, en maximaal 200-250 euro bijbetalen..

Daarboven zullen ze hem niet zomaar verkocht krijgen dus ze zullen er ook niet ver boven gaan zitten.. ze kunnen er beter meer verkopen met minder winstmarge als andersom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
CLB schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:52:
[...]
Vanavond is een VF winkel instappen om te kijken of ik daar ook Bel+SMS+Web 350 kan afsluiten voor 2 jaar 25,- / maand en gelijk de Legend mee kan krijgen... Denk 't niet >:)
Wil je ff laten weten vanavond of dat gelukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uiteraard =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet gelukt (uiteraard) dus dat wordt geduldig wachten, helaas...
En simlock is dan afwachten, mag de koper bepalen of ik het van te voren check of niet. Alsnog ben ik
erg blij met deze actie. 5 maanden van mn huidige abbo betaal ik al de actieprijs en de 2 jaar daarna ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

CLB schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 16:52:
[...]
Bel+SMS+Web 350 kan afsluiten voor 2 jaar 25,- / maand en gelijk de Legend mee kan krijgen... Denk 't niet >:)
Dat is een mooie prijs. Met de huidige normale netwerkactie kost die abonnement gemiddeld 35 euro (normaal 46 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, net Legend opgehaald. Ik denk dat die man een handelaar was...Maar goed, maakt ook niet uit verder. 280 Euro...nu alleen nog een iPhone uit België halen en mijn simkaart knippen.

Zou toch allemaal een stuk makkelijker zijn als je er gewoon een kon bestellen op Vodafone.nl maar ja...het is niet anders. Op deze manier wat regelen heeft ook wel iets maar hopelijk kan je de volgende keer gewoon even naar vodafone.nl gaan, op wat knopjes drukken en wachten tot de telefoon bij je deur bezorgd wordt.

Overigens wilde de koper niet ff checken of de tel idd simlockvrij was...Hij dacht zelfs zelf dat er een vodafone simlock opzat...(ondanks dat ik gezegd had dat de tel simlockvrij is maar dat er wel branding opzit), maar goed lijkt me vreemd dat deze een simlock zou hebben en die van mijn broer niet. Misschien dat een nieuwe batch wel een simlock krijgt maar ik vind dat eigenlijk onwaarschijnlijk. Heb nog even op internet gezocht en dit http://help.vodafone.nl/c...ated=&p_olh=0&p_faqid=323 gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chill senor! Ik wacht het af, komt ook wel goed... Nu op jacht naar nieuwe iPhones =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibidriv3r
@Jaapiyo

Thanks! laat de bestelling lekker staan :)

En idd op zoek naar een Iphone 4!
Ga binnenkort ( als ze er zijn ) eens langs in Lille, kijken of ik daar een 16gb kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Laatst online: 04-06 09:32
Misschien handig voor de Hi gebruikers onder ons:

http://www.iphoneclub.nl/...en-voor-iphone-4-en-ipad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
ja nu moeten ze nog iphones aanbieden bij de verlenging van je huidige abbo en dan blijf ik bij hi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:27
Bovendien heeft Hi de sim-only tarieven aangepast. Volgens Hi zijn ze nu "perfect voor je iPhone" (/marketingblaat). De bel/sms-bundels zijn een aantal euro's gezakt per maand, en internet kost nu € 4,95 ipv € 9,95 (384 kbit/s) en € 7,50 ipv € 14,95 (1 Mbit/s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
RobbertC schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 23:08:
[...]
Bovendien heeft Hi de sim-only tarieven aangepast. Volgens Hi zijn ze nu "perfect voor je iPhone" (/marketingblaat). De bel/sms-bundels zijn een aantal euro's gezakt per maand, en internet kost nu € 4,95 ipv € 9,95 (384 kbit/s) en € 7,50 ipv € 14,95 (1 Mbit/s).
als je hem met telefoon afsluit voor 2 jaar heb je nu 2 jaar lang korting en is het respectievelijk 2,50 en 3,75... toch wel nice want ik betaal nu nog 8 maanden lang 10 euro voor het tragere internet -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 23:23
darkpluisje schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 23:28:
[...]

als je hem met telefoon afsluit voor 2 jaar heb je nu 2 jaar lang korting en is het respectievelijk 2,50 en 3,75... toch wel nice want ik betaal nu nog 8 maanden lang 10 euro voor het tragere internet -_-
Dat ziet er idd goed uit!
Vraag me alleen af hoe het met de Fair Use Policy zit? Vind dat nogal triest bij HI aangezien je vrij snel aan het ''maximum'' zit. Weet niet of er al iets bekend is over een nieuwe FUP aangezien de snelheden ook omhoog gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Zanzarismo schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 00:26:
[...]

Dat ziet er idd goed uit!
Vraag me alleen af hoe het met de Fair Use Policy zit? Vind dat nogal triest bij HI aangezien je vrij snel aan het ''maximum'' zit. Weet niet of er al iets bekend is over een nieuwe FUP aangezien de snelheden ook omhoog gaan?
de FUP is gewoon 10x gemiddeld gebruik, wat bij bijna iedere provider zo is..
Kheb nog nooit last gehad, maar gebruik mijn internet dan ook niet extreem veel (reden dat ik ook een iphone wil ipv mijn touch pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Vodafone heeft wel sneller internet dan KPN/Hi. Volgens mij zou KPN/Hi dezelfde snelheid kunnen aanbieden.

[ Voor 78% gewijzigd door aex351 op 02-07-2010 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
aex351 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 01:28:
Vodafone heeft wel sneller internet dan KPN/Hi. Volgens mij zou KPN/Hi dezelfde snelheid kunnen aanbieden.
toch zou het me niks verbazen als vodafone straks de iphone aanbied, hij veel verkocht word, en ze hetzelfde krijgen als tmobile en de capaciteit niet meer halen..

Daarbij waarom zou je persee zo snel internet willen hebben, zoveel tijd kosth et echt niet om sites te downloaden, zeker geen iphone optimized sites.. het kost langer voor de processor om ze weer te geven dusja..
Alleen als je streamed kan het fijn zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Voor bijvoorbeeld video's en internetradio is het wel fijn om snel internet te hebben. Beide kosten ook ongeveer evenveel. Dus dan is de keus snel gemaakt lijkt me. Ook niet te vergeten, belminuten worden afgerekend per seconden na het 1e minuut i.p.v. alles afronden naar boven op de hele minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
aex351 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 01:55:
Voor bijvoorbeeld video's en internetradio is het wel fijn om snel internet te hebben. Beide kosten ook ongeveer evenveel. Dus dan is de keus snel gemaakt lijkt me. Ook niet te vergeten, belminuten worden afgerekend per seconden na het 1e minuut i.p.v. alles afronden naar boven op de hele minuut.
ja vind zelf de dekking van hi wel fijn, hoewel ik er nu misschien ook niet voor zou gaan..
Maar je hebt wel wat meer belmiunten voor die prijs, en vergeet niet: als je student bent krijg je op vertoon van je OV kaart 20% korting per maand.. voor veel mensen hier toch ook intressant denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Klopt, alleen belminuten die naar boven worden afgerond tikken aardig aan hoor. Dan bel je 1 minuut en 1 seconden = 2 minuten. Zo maak je dus behoorlijk snel die belminuten op. Dus in plaats van 50 keer 1 minuut 1 seconden bellen, wordt het 25 keer. Kortom, het aantal belminuten kan erdoor gehalveerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Na me een aantal dingen bedacht te hebben denk ik dat ik goedkoper uit ben door de Iphone los te kopen met een simonly abbonement. Echter hebben we nog geen echte prijzen van losse toestellen en wordt het dus redelijk lastig te bedenken of het nu goedkoper is met een simonly of dat je hem gewoon koop icm een abbonement. Ik wil in elk geval Vodafone behouden en heb enkele vragen hierover.

- Nu heb ik een abbo van 27.50 bij Vodafone, kan dit verlengt worden icm een simonly?
- Kun je bij simonly ook smsbundel aanzetten (lees onbeperkt smsen)
- Is internet net zo snel als een ander abbo van vodafone?
- Welke prijs moet ik ongeveer aanhouden voor de aanschaf van een Iphone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
- Ja
- Nee
- Ja
- 700,- voor de 16GB / 800 \,- voor de 32GB
En dan moet je 't geluk hebben dat iemand het 'voor de moeite' doet... anders ligt er makkelijk 100,- op

Weet Tweakers.net meer dan ons about T-mobile icm iPhone 4?
Uit: reviews: Samsung Galaxy S: Android met iPhone-sausje
Het meest controversiële aspect van het toestel is echter de wijze waarop Samsung elementen van de iPhone 3G heeft overgenomen: het design en de interface lijken hier en daar heel erg op elkaar. Dat hoeft geen nadeel te zijn: bij talloze bezitters van een iPhone 3G loopt volgende maand het contract af en naast de nieuwe iPhone 4 - die alleen bij T-Mobile te koop zal zijn - zal de Galaxy S vaak op de kandidatenlijst staan.

[ Voor 67% gewijzigd door CLB op 02-07-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Oxigeon schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:47:
- Kun je bij simonly ook smsbundel aanzetten (lees onbeperkt smsen)
Ja, Zorgeloos SMS BloX (maximaal 1000 sms'jes voor €10) kan wel bij sim only. Dubbel SMS BloX kan niet in combinatie met sim only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Canaria schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:32:
[...]

Ja, Zorgeloos SMS BloX (maximaal 1000 sms'jes voor €10) kan wel bij sim only. Dubbel SMS BloX kan niet in combinatie met sim only.
Bedankt, had ook nog wat sites afgezocht. Blijkt inderdaad dat je met Simonly "scherp" geen zorgeloos kan nemen maar als je "Web" erbij pakt het geen probleem is om zorgeloos sms erbij te nemen. Nu betaal ik 50 euro voor het abbo, maar krijg ik er een telefoon bij (Xperia X1). Wil graag overstappen op simonly en de telefoon los kopen. Eventjes kijken hoe zich dat gaat uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Vodafone gaat ze leveren en wilt geen klanten kwijt zo te zien.
Kreeg een 0 euro contract aangeboden bij vodafone toen ik zei dat ik wilde opzeggen omdat ik een Iphone wilde ook zei hij dat vodafone ook Iphones ging leveren. ( Was al bekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
Volgens mij is het allerminst duidelijk hoor. Ik heb het gister nog even in de winkel gevraagd en die kon het nog niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-09 14:18

Metten

ik hou het graag simpel

CLB schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:48:
[...]

Weet Tweakers.net meer dan ons about T-mobile icm iPhone 4?
[...]
Ik denk dat dat gewoon een aanname is, gebaseerd op het verleden en het feit dat T-Mobile de enige is die officieel aangekondigd heeft de iPhone 4 te gaan leveren. Als je naar de situatie in het buitenland kijkt is niets vanzelfsprekend meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had in een Vodafone winkel gevraagd naar de microsim, men wist niet eens wat het was. Mail naar klantenservice: antwoord : we weten niet wanneer en of we de microsim uitleveren. U moet de sim zelf bijknippen. In de winkel kunnen ze u daarmee helpen.
Mijn idee: euh, in de winkel waar ze niet weten wat een microsim is moeten ze me helpen met bijknippen ?

Kortom, hoop onzekerheid nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-03-2016
Krijg net mail van t-mobile dat je de 3GS 8gb kan bestellen voor 59.95 bij een 29.95 abbo.

Start voorverkoop volgt binnenkort aldus t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 13:25
Blitzkicker schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:34:
Krijg net mail van t-mobile dat je de 3GS 8gb kan bestellen voor 59.95 bij een 29.95 abbo.

Start voorverkoop volgt binnenkort aldus t-mobile
Fijn dat ze dat mailen, maar volgens mij zit iedereen te wachten op de prijzen van de '4' om vervolgens zo snel mogelijk op 'Bestellen' te klikken. Iedereen die een 3GS wil(de) hebben in plaats van de 4 zal vast niet laten afschrikken door die toestelprijs van 99,95 voor de 16Gb versie bij het i-150 abonnement.

De 8Gb 3GS is overigens inmiddels bestelbaar bij T-mobile trouwens.

Update 12:11: weg issie weer, die 8Gb. Ze zijn lekker aan het klooien bij T-mobile.

[ Voor 18% gewijzigd door garp op 02-07-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-09 14:18

Metten

ik hou het graag simpel

garp schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 11:48:
[...]

Fijn dat ze dat mailen, maar volgens mij zit iedereen te wachten op de prijzen van de '4' om vervolgens zo snel mogelijk op 'Bestellen' te klikken. Iedereen die een 3GS wil(de) hebben in plaats van de 4 zal vast niet laten afschrikken door die toestelprijs van 99,95 voor de 16Gb versie bij het i-150 abonnement.

De 8Gb 3GS is overigens inmiddels bestelbaar bij T-mobile trouwens.

Update 12:11: weg issie weer, die 8Gb. Ze zijn lekker aan het klooien bij T-mobile.
Ik zie de 8GB gewoon nog staan hoor

60 euro bij i-150 2jr
0 euro bij i-300 2jr

Ik vermoed dat de iPhone 4 16GB de volgende prijzen krijgt:

150 euro bij i-150 2jr
80 euro bij i-300 2jr

Ofwel 50 euro duurder dan de 3GS, vooral dankzij de wisselkoers. Ik zou zelf wel een iPhone 4 willen hebben maar om nou 80 euro bij te leggen bij een 2-jarig abonnement... is voor mij toch een twijfelgeval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 13:25
Metten schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 12:18:
[...]

Ik zie de 8GB gewoon nog staan hoor

60 euro bij i-150 2jr
0 euro bij i-300 2jr

Ik vermoed dat de iPhone 4 16GB de volgende prijzen krijgt:

150 euro bij i-150 2jr
80 euro bij i-300 2jr

Ofwel 50 euro duurder dan de 3GS, vooral dankzij de wisselkoers. Ik zou zelf wel een iPhone 4 willen hebben maar om nou 80 euro bij te leggen bij een 2-jarig abonnement... is voor mij toch een twijfelgeval :)
Ja, nu staat hij er bij mij ook weer.

Het gaat mij persoonlijk niet om die 8 tientjes; het is meer dat 2-jarige contract. Maar laten ze die prijzen nu eerst maar eens publiceren en het ding bestelbaar maken. Dan verkopen ze er misschien een paar. Als het nog lang duurt bestel ik me een vodafone sim-only en ga ik een simlock-vrije in Frankrijk halen eind juli. Dan maar geen visual voicemail. Het Vodafone net is in NL in mijn optiek ook beter, dat voelt prettiger. T-mobile heeft als voordeel dat ze 2 jaar garantie geven en die visual-voicemail hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

garp schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 12:30:
[...]

Ja, nu staat hij er bij mij ook weer.

Het gaat mij persoonlijk niet om die 8 tientjes; het is meer dat 2-jarige contract. Maar laten ze die prijzen nu eerst maar eens publiceren en het ding bestelbaar maken. Dan verkopen ze er misschien een paar. Als het nog lang duurt bestel ik me een vodafone sim-only en ga ik een simlock-vrije in Frankrijk halen eind juli. Dan maar geen visual voicemail. Het Vodafone net is in NL in mijn optiek ook beter, dat voelt prettiger. T-mobile heeft als voordeel dat ze 2 jaar garantie geven en die visual-voicemail hebben.
- Wat moet ik me voorstellen bij Visual-Voicemail?
- Dus als je Iphone het 2e jaar stuk gaat moet je de reparatie zelf betalen bij Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldmar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 15:59

Aldmar

Niks...

Oxigeon schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 13:35:
[...]
In feite hetzelfde als normale voicemail, alleen nu worden de berichten naar je telefoon verstuurt en kan je ze dus in de volgorde naar wens afspelen en verwijderen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jqnhm8yfTqM]
[...]
- Dus als je Iphone het 2e jaar stuk gaat moet je de reparatie zelf betalen bij Vodafone?
In europa is het wettelijk verplicht om minimaal 2 jaar garantie te geven. Het verlengen van je garantie van 1 naar 2 jaar is dus geldklopperij. Daarnaast heb je in NL het recht op deugdelijkheid. Je mag verwachten dat bv een TV minstens 5 jaar meegaat. Als hij in het 3e jaar kapot gaat, dan is het apparaat dus niet deugdelijk en kan je alsnog garantie claimen. Hoe 'deugdelijk' telefoons moeten zijn durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen...

[ Voor 19% gewijzigd door Aldmar op 02-07-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je het beste even op utube kijken.

Ik weet niet precies hoe dat zit met die garantie van T-mobile/Voda/Apple. Misschien wel interessant om eens uit te zoeken, ook met Apple care etc. Maar daar heb ik nou geen tijd voor.

In principe ga ik er altijd van uit dat mijn telefoon 2 jaar heel blijft...tenzij je er iets doms mee doet zoals gaan zwemmen met dat ding in je broekzak *kuch kuch O-) RIP vorige Samsung* maar dan ben je volgens mij sowieso niet verzekerd.

Ik heb nog wel een anecdote van een van mijn homies (dezelfde met die 3G 8GB via T-mobile); bij hem is een stukje van het plastic deel van zijn iPhone afgebroken (lijkt een fabricage fout)...Ik vroeg waarom stuur je 'm niet terug dan? Hij zei dat dat sowieso al 30 Euro zou kosten om 'm op te sturen...Ik weet niet of dat klopt maar lijkt me niet dat 'ie dat zo verzint, dus heb eigenlijk geen reden om daar teveel aan te twijfelen.

EDIT: ik ben geneigd het met Aldmar eens te zijn dat 'extra garantie' meestal een sigaar uit eigen doos is waar je weinig mee wint tov fabrieksgarantie, maar wellicht dat iemand daar andere info over heeft?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 13:54:

EDIT: ik ben geneigd het met Aldmar eens te zijn dat 'extra garantie' meestal een sigaar uit eigen doos is waar je weinig mee wint tov fabrieksgarantie, maar wellicht dat iemand daar andere info over heeft?
Wellicht wat offtopic, maar garantie bijkopen is vaak gezeur afkopen. In je recht staan en je recht krijgen is nog altijd heel wat anders.

[ Voor 50% gewijzigd door EWK op 02-07-2010 13:59 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 13:59:

Wellicht wat offtopic, maar garantie bijkopen is vaak gezeur afkopen. In je recht staan en je recht krijgen is nog altijd heel wat anders.
Hmm...ja klopt, ik heb ook een hekel aan dat gezeur. Tsja als Apple mij met Apple care een nieuwe iPhone geeft als ik hem laat vallen of als ik er mee ga zwemmen zou ik het zo afsluiten, maar denk niet dat ze dat doen en ik zie niet in wat er anders kapot zou moeten gaan dat niet onder de reguliere garantie valt, dus dat is dan de afweging.

EDIT: Toch nog even snel wat gezocht; hier staat eigenlijk alles http://www.iphoneclub.nl/...n-nederland-verkrijgbaar/. Bij mobistar krijg je (officieel) dus ook 2 jaar garantie, ook als je geen mobistar abo hebt. Lijkt een beetje BS die Apple care.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:40
Mijn vader wil ook graag een iPhone, maar dan wel bij Vodafone. Een 3GS vindt hij prima, en 16GB is eigenlijk ook wel genoeg. Maar ik verwacht dat Vodafone ook nog wel 32GB gaat verkopen of dat die 16GB's met een aantrekkelijkere actie verkocht gaan worden zodra de iPhone4 er is. Ik weet dat het koffiedik kijken is, maar wat denken jullie?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
posttoast schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:58:
Mijn vader wil ook graag een iPhone, maar dan wel bij Vodafone. Een 3GS vindt hij prima, en 16GB is eigenlijk ook wel genoeg. Maar ik verwacht dat Vodafone ook nog wel 32GB gaat verkopen of dat die 16GB's met een aantrekkelijkere actie verkocht gaan worden zodra de iPhone4 er is. Ik weet dat het koffiedik kijken is, maar wat denken jullie?
ik denk dat de 3gs duurder gaat worden als de iphone 4 komt.. denk zelfs bijna 2x zo duur 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
darkpluisje schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 15:32:
[...]

ik denk dat de 3gs duurder gaat worden als de iphone 4 komt.. denk zelfs bijna 2x zo duur 8)7 :X
:P

Nee, ik snap ook wel dat dat niet zo is. Maar ik vraag me af of Vodafone met aantrekkelijkere aanbiedingen gaat komen voor de 3GS. Voor veel mensen is het feit dat het Vodafone en geen T-Mobile is al reden genoeg om iets meer te betalen (dat was het voor mij destijds ook), dus je kunt je afvragen of Vodafone nog veel in prijs gaat zakken.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
posttoast schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 15:35:
[...]

:P

Nee, ik snap ook wel dat dat niet zo is. Maar ik vraag me af of Vodafone met aantrekkelijkere aanbiedingen gaat komen voor de 3GS. Voor veel mensen is het feit dat het Vodafone en geen T-Mobile is al reden genoeg om iets meer te betalen (dat was het voor mij destijds ook), dus je kunt je afvragen of Vodafone nog veel in prijs gaat zakken.
ik denk dat als ik nu ja zeg, of nee, je er niet veel mee opschiet... Ik denk dat de iphone 4 even duur word als de 3gs nu, en de 3gs dan in prijs daalt..uiteraard willen alle zaken van hun oude iphones af....

Maar ik kan het ook mis hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Nou ja, ik denk afwachten dus. Was de 23e eigenlijk al zeker als launchdate hier in Nederland, of was dat nog slechts een gerucht?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
posttoast schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 17:03:
Nou ja, ik denk afwachten dus. Was de 23e eigenlijk al zeker als launchdate hier in Nederland, of was dat nog slechts een gerucht?
voor zover ik weet is nog niks bevestigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exodus_slakje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:01
Ik heb half juni een iphone 3GS 16GB met Vodafone abbo aangeschaft via phoneshop.nl tegen ongeveer 100 euro bijbetaling. Heb genoeg horrorstories gehoord over T-Mobile en ben al ruim 10 jaar tevreden klant van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Net ook nog even langsgelopen bij de vodafone winkel voor de microsims, volgens de beste man daar konden ze die vanaf 28 juli leveren omdat dat ook de dag was dat ze de iphone 4 gingen leveren.

Neem het wel met een aardige korrel zout, want verder is er nog nergens een datum te vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T-mobile houdt het op 23 juli, dus 28e voor Vodafone zou best kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm hoop dat de iphone 4 snel komt... voordat ik op vakantie ga!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg deze melding van vodafone bij het bestellen van mijn anwb sim:

Het referentienummer van je bestelling zal worden toegestuurd zodra een van onze adviseurs uw order in behandeling heeft genomen.

Heb al een paar dagen niks gehoord, krijg ik eerst nog dat nummer of staat er plots een koerier voor de deur volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 11:27
je zult eerst nog gebeld worden door het koeriersbedrijf om een afspraak te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 09:33:
Ik kreeg deze melding van vodafone bij het bestellen van mijn anwb sim:

Het referentienummer van je bestelling zal worden toegestuurd zodra een van onze adviseurs uw order in behandeling heeft genomen.

Heb al een paar dagen niks gehoord, krijg ik eerst nog dat nummer of staat er plots een koerier voor de deur volgende week?
Ik ook niet, dinsdag bestelling geplaatst. Ga straks naar de vodafone winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33

Japie.G

Colour Classic

ik heb mn anwb abbo net binnen.

Je word inderdaad eerste gebeld door een koeriersbedrijf. Bij mij 6 dagen na bestelling.. Dan kun je een afspraak maken voor levering.

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
kreeg je daarvoor ook eerst een referentienummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 11:27
ik heb m'n anwb abbo ook vandaag binnengekregen. Daarvoor heb ik geen referentienummer gekregen van Vodafone. In het mailtje van de online pakket dienst (waarin ze schreven dat ze me hadden geprobeerd te bellen om een afspraak te maken) stond wel een ordernummer. Maar goed, simkaart dus net gekregen, maar die kan nog niet aangemeld worden. Wat het tijdelijke telefoonnummer is die erbij hoort, weet ik ook niet. Zie alleen staan dat m'n huidige 06-nummer per 19 september omgezet wordt. Maar kan nu dus nog niks met de kaart. Zal maandag de klantenservice wel bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10-2024
Ik wil dus vanaf Hi ook overstappen naar zo'n Vodafone abbo, zoals hiervoor besproken. Maar ik zie nergens bij nummerbehoud mijn mobiele provider staan?
Zou denken dat ze onder KPN Mobiel vallen maar hier staan ze niet..
Iemand anders ook dit probleem gehad?

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
http://xlvoordeel.nl/

Hmmz soort zelfde site als ivoordeel.nl? :)
Deze is echter met iPhone 4

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2wgx75g.jpg

40,25 euro p/mnd. iPhone 4 249 euro :( is wel duur

[ Voor 14% gewijzigd door knny op 03-07-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:01

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica