Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Mede-auteur:
  • Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024

Lawree

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/tweakers_iphone_banner.png

Inleiding - Specificaties - Afmetingen - Prijzen - Meer info - iOS 4 - Nieuws - Reviews - Gallery - Q&A

Inleiding

Welkom in het discussietopic over de iPhone. Je kunt in deze startpost informatie vinden over de functionaliteit van de iPhone, de accessoires en de specificaties. De topicstart is voornamelijk gericht op de iPhone 4.

Nadat Gizmodo het toestel heeft gelekt was het op 7 juni dan eindelijk zover, de langverwachte iPhone 4 werd aangekondigd. Het toestel is verkrijgbaar met 16GB of 32GB. Ook is er zowel een zwarte als een witte uitvoering.

Op 24 juni zal de iPhone onder andere in de VS gelanceerd worden. Voor zowel Nederland als België wordt het nog een maandje langer wachten, hier wordt hij namelijk veracht in juli.

Specificaties

• 3,5-inch IPS retina scherm met een resolutie van 960x640
• Multitouch capacitief scherm
• 1Ghz Apple A4 chip
• Lithium-ion batterij (7 uur bellen over 3G, 14 uur bellen over 2G, 300 uur standby, 10 uur Wi-Fi, 40 uur audio, 10 uur video)
• Gyroscope, Accelerometer
• 5 Megapixel camera + LED
• VGA camera op de voorkant
• 16GB of 32GB
• Zwart of Wit

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_5.png

Overige specificaties zijn:
• UMTS/HSDPA/HSUPA (850, 900, 1900, 2100 Mhz)
• GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 Mhz)
• 802.11b/g/n Wi-Fi (802.11n 2.4Ghz only)
• Bluetooth 2.1 + EDR
• Dubbele microfoon voor geluidsonderdrukking

Afmetingen & Gewicht

• Hoogte: 115.2 mm
• Breedte: 58.6 mm
• Diepte: 9.3 mm

• Gewicht: 137 gram

Prijzen

De prijzen in Amerika zijn al bekend dit is voor het 16GB-model dien je $199 neer te leggen en voor het 32GB-model dien je $299 neer te leggen. De iPhone 3GS 8GB is tevens ook nieuw (voorheen geen 8GB 3GS model beschikbaar), en deze zal $99 kosten. Deze prijzen zijn i.c.m. een abonnement.

De Europese prijzen zijn vooralsnog niet bekend. Deze zullen naar alle waarschijnlijk hetzelfde blijven..

Meer info

Camera
Video-beeld/bellen (op dit moment alleen via WiFi en alleen met iPhone 4 houders)
Camera met 5 megapixels met 5 keer digitale zoom op de achterzijde met LED flitser en de mogelijkheid om HD te filmen (720) ook onthoud ie waar het filmpje/foto is gemaakt (geotagging)

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/nl/iphone/images/overview-title-camera-20100607.png

Bumpers/cases
Ook is Apple bezig met het ontwikkelen van cases voor de iPhone 4 deze zijn in verschillende kleuren leverbaar. De prijzen zijn nog niet bekend.

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/iphone/images/bumper-hero-20100607.jpg

iOS 4

Op 21 juni, drie dagen voor de release van de nieuwe iPhone zal de release van iOS 4 plaatsvinden. Deze update voegt meer dan 100 nieuwe functies toe, en dit zijn de hoogtepunten:

• Multitasking
• Folders
• Unified Inbox & Threaded Emails
• iBooks op de iPhone (je kunt nu ook PDF bestanden lezen)

Daarnaast kun je ook je eigen playlists maken direct op je telfoon, heeft de camera een digitale zoom, worden gezichten en plaatsen toegevoegd aan Foto's en kun je je homescreen wallpaper veranderen.

Multitasken & Folders
Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/ios4_1_small.pngAfbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/ios4_2_small.pngAfbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/ios4_3_small.png

Nieuws

Steve Jobs kondigt iPhone 4 aan
Apple brengt video van de keynote online

Reviews

Engadget: iPhone 4 first hands-on
Technobuffalo: iPhone 4, Hands-on & demo
SlashGear: iPhone 4 hands-on

Gallery

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_3.png

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_4.png

Q&A

Ik moet hem als eerste hebben, importeren, waar kan dat?
Neem een kijkje bij [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3 als je hem wilt importeren of los wilt kopen.

Providers, when and where?
Als je wilt discussieren over de providers die iPhone 4 aanbieden kun je dat hier doen.

Vorige delen

deel 1, deel 2, deel 3, deel 4, deel 5, deel 6, deel 7, deel 8, deel 9, deel 10, deel 11, deel 12, deel 13, deel 14,
deel 15, deel 16, deel 17, deel 18, deel 19, deel 20, deel 21, deel 22, deel 23, deel 24, deel 25

[ Voor 105% gewijzigd door Lawree op 17-06-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Hier komt naar grootste waarschijnlijkheid de iPhone FAQ.

[ Voor 255% gewijzigd door Rowinio op 08-06-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Laatst online: 23-03 14:41

Hoite

Goed verhaal

Heb je nu wel toestemming?

Edit: zo te zien wel :P.

[ Voor 35% gewijzigd door Hoite op 08-06-2010 01:03 ]

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

Ik quote mezelf even:
Good Fella schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:34:
In welke kleur nemen jullie de iPhone 4? Ik zit te denken aan wit aangezien ik al twee jaar met een zwarte 3G loop.

Poll: In welke kleur neem jij de iPhone 4
Zwart
Wit
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=358041&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Mijn post staat er een beetje vervelend tussen, sorry, maar dan moet je je topic eerst maar maken voordat je het online gooit :X

})

[ Voor 71% gewijzigd door Hoedje op 08-06-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Good Fella schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 01:09:
Mijn post staat er een beetje vervelend tussen, sorry, maar dan moet je je topic eerst maar maken voordat je het online gooit :X
Komt goed, ik zal er voor zorgen dat ie eronder komt te staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

Rowin schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 01:11:
[...]

Komt goed, ik zal er voor zorgen dat ie eronder komt te staan ;)
Als dat kan :)

Ben heel erg benieuwd naar de nieuwe iPhone. Denk dat het de i-300 wordt met 1 of 2 jaar. Even kijken hoeveel de kosten elkaar ontlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:55
Good Fella schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 01:18:
[...]

Als dat kan :)

Ben heel erg benieuwd naar de nieuwe iPhone. Denk dat het de i-300 wordt met 1 of 2 jaar. Even kijken hoeveel de kosten elkaar ontlopen.
1 jaar??

edit: ik zie het al, kan nu wel met 1 jaar bij T-mobile! Maar of 1 jaar bij de iPhone 4 kan valt nog maar te bezien natuurlijk :) .

[ Voor 19% gewijzigd door dinkelover op 08-06-2010 01:30 ]

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Er zijn inderdaad T-Mobile iPhone abonnementen met een contractsperiode van 12 maanden. Voor de vorige versie iPhone (iPhone 3GS 16GB) moest je hiervoor 299,95 betalen en voor de 32GB 399,95 i.c.m. een i-150 abonnement van E29,95 per maand.

[ Voor 9% gewijzigd door Rowinio op 08-06-2010 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Laatst online: 23-04 08:00
Ik hoop dat ze simlock vrij te koop komen. Ik heb afgelopen weken mijn iPod verkocht, en een hoop geld appart gezet voor een iPhone, maar heb even gewacht met kopen tot gisteren, want wie wist wat de keynote ons bracht.

Ik denk nu dat ik toch even wacht, ziet er erg goed uit! Hij zal wel 550 - 650 euro gaan kosten als de vorige generatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155852

Enige idee of elke Nederlandse provider al beschikt over "mini-sim-cards"? Ik las ergens dat de iPhone 4 hiermee werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
@Waubuh: KPN, Vodafone en T-Mobile (vanzelfsprekend!) zijn er al mee bezig :)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:24

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Ja, deze telefoon mag mijn huidige iPhone 3G wel vervangen straks :D

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Anoniem: 155852 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 07:30:
Enige idee of elke Nederlandse provider al beschikt over "mini-sim-cards"? Ik las ergens dat de iPhone 4 hiermee werkt.
nieuws: Alle Nederlandse providers gaan microsim leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

De geclaimde standbytijd is 300 uur, ruim twaalf dagen.
Ben benieuwd of ze dat waar kunnen maken. Dan ben ik om. Tot die tijd ben ik nog niet echt onder de indruk. Standbytijd is toch wel het grootste manco van de 3G(S). Die is bij tijd en wijle echt Afbeeldingslocatie: http://gunner.dyndns.org/pics/huilenpet.gif

[ Voor 30% gewijzigd door Gunner op 08-06-2010 07:58 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Aanvulling: Telfort wordt niet genoemd, en volgens mij is dat ook een Nederlandse provider O-)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
De "no commitment" oftewel simlock vrije prijs voor de iphone in de US wordt 599 dollar en 699 voor de 32gb versie. BRON Dat wordt hier hopenljk 499 en 599 maar eerder 549 en 649 vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

oh gaat ie ook simlockvrij in de US verkocht worden?

bron?

[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 08-06-2010 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
HaseMike schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 08:00:
De "no commitment" oftewel simlock vrije prijs voor de iphone in de US wordt 599 dollar en 699 voor de 32gb versie. BRON Dat wordt hier hopenljk 499 en 599 maar eerder 549 en 649 vrees ik.
Komt mooi uit - eind juli 3 weken naar Chicago :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blarretje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
Ik wacht net zo lang totdat dit toestel bij een andere provider dan T-Mobile is te leveren. Ik heb nu een I-Phone 3G bij Vodafone. Perfect netwerk, nooit problemen. Toen ik bij T-Mobile zat kon ik thuis niet eens bellen, laat staan gebruik maken van 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-04 20:05
Gezien het feit dat meerdere providers nu komen met een microsim, zou dat kunnen betekenen dat zij ook de iphone kunnen gaan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
SileX schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 08:02:
Komt mooi uit - eind juli 3 weken naar Chicago :)
Da's leuk voor je, maar voor die tijd is die hier (duitsland) ook al leverbaar. Voorverkoop begint op 15 juni, en de werkelijke start is 24 juni. Als er hier ook simlockvrije versies komen hoef je alleen maar even de grens over te wippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
HaseMike schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 08:06:
[...]
Da's leuk voor je, maar voor die tijd is die hier (duitsland) ook al leverbaar. Voorverkoop begint op 15 juni, en de werkelijke start is 24 juni. Als er hier ook simlockvrije versies komen hoef je alleen maar even de grens over te wippen.
Hmm - toch even beter gelezen;

No commitment pricing does not require a two-year term commitment, but does require both voice and data service.

Toch maar dan in Europa kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 21:06

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Zit ook te twijfelen over een zwarte of witte.

Also: staat de keynote al online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
SileX schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 08:10:
Ai ook overheen gekeken, eerst maar even wachten met wat voor pricing ze aankomen. Moet niet te gek worden want je een flat internet rate kost maar zo'n 10 euro p/m en een simlock vrije desire o.i.d. rond de 450. Samen 240+450 = 690. Een 3GS kost nu zelfs nog 44,95x24 + 99,95 + 24,95 voor internetflat e.d. samen 1203 Euro (!) voor een telefoontje. Je/men moet wel tamelijk *ding* zijn om dat ervoor neer te willen leggen.

Weet iemand overigens over er een Ipod 4 komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntr0l
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-03 14:43
Hier wil ik de bron ook wel van weten. Mocht dit namelijk het geval zijn, dan koop ik er zeker een. Zit helaas nog een een jaar en 4 maanden aan mijn T-mobile abbo vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:54

St@m

@ Your Service

Hmm, misschien toch maar eens de overstap maken naar iPhone in augustus~november.. Ben altijd wel onder de indruk geweest van het ding. Toch jammer dat er geen toetsenbord bijzit, daar ben ik eigenlijk wel van gecharmeerd. Maarja, dat went ook wel weer.

Eerst maar eens kijken wat de prijzen worden en zijn tegen de tijd dat ik ga verlengen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-04 20:27

Nik

Mijn vriendin wil een witte, ik wil een zwarte. Ik stap over van een 3G, dus een upgrade is meer dan verantwoord :) Laat maar komen dat ding! Maar wel graag zonder simlock, dan kan ik gewoon met Vodafone verder. T-Mobile komt er hier niet (meer) in. Bereik is ronduit slecht hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

ck2000nl schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 08:00:
[...]

Aanvulling: Telfort wordt niet genoemd, en volgens mij is dat ook een Nederlandse provider O-)
Telfort is een dochter van KPN. Even kijken wat die er mee gaat doen. Wellicht dat ze het heerlijk elitair gaan houden bij KPN, en de Telfort label aan de kant laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Lt. Marx schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 08:15:
Zit ook te twijfelen over een zwarte of witte.

Also: staat de keynote al online?
Nee, deze staat helaas nog niet online. Ik verwacht dat ie vanavond/vanmiddag online staat ;)!

EDIT: Hij staat online; http://stream.qtv.apple.c...ojapsoiujdv_i650a_ref.mov veel kijk plezier.

[ Voor 18% gewijzigd door Rowinio op 08-06-2010 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:58

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb zoon idee dat ze meer iphone's kunnen verkopen als ook Vodafone en KPN deze telefoon gaat aanbieden. Zelf ben ik hier ook een voorstander van omdat T-Mobile bij mij in het dorp 0,0 bereik heeft. Dit gaat mijn nieuwe telefoon worden zodra hij op Vodafone uitkomt. Heb zoon idee dat het wel het geval zal zijn omdat de leveranciers KPN en Vodafone ook bezig zijn met de micro kaarten. En aangezien op het moment alleen Apple deze micro kaarten gebruikt schat ik die kans heel groot.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04 07:47
(jarig!)
Iemand die al de iOS4 GM heeft weten te bemachtigen? Zie hem al op wat schimmige downloadsites verschijnen (een dropbox link was helaas dood). Ben wel benieuwd of deze net zo makkelijk te installeren is als de 3.0GM toendertijd. Dat bleek namelijk gewoon de consumentenversie (zelfde build nr) en daar heb ik zeker een half jaar probleemloos op gedraaid. Hoop dat hij vandaag nog komt!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-04 16:44
iOS4 GM is al uit op de daarvoor bekende torrent website's over iPhone onderwerpen ;) Maar helaas mogen we daarvoor geen linkjes plaatsen.

Hoop echt dat T-mobile met een goed upgrade pad komt. Bijvoorbeeld 100 euro betalen en je kunt z.s.m. over maar ben bang dat het niet het geval zal zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-04 17:15
SileX schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 08:10:
[...]

No commitment pricing does not require a two-year term commitment, but does require both voice and data service.

Toch maar dan in Europa kijken :)
had zowieso geen zin gehad want in amerika zal je de tel niet kunnen aanschaffen zonder abo, dus je zult een contract moeten afsluiten ben ik bang

zie ander topic klikkerdeklik

weet trouwens niet hoe diegene erbij komt O-)

[ Voor 15% gewijzigd door __Kevind__ op 08-06-2010 09:56 ]

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Xiqum schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:42:
iOS4 GM is al uit op de daarvoor bekende torrent website's over iPhone onderwerpen ;) Maar helaas mogen we daarvoor geen linkjes plaatsen.

Hoop echt dat T-mobile met een goed upgrade pad komt. Bijvoorbeeld 100 euro betalen en je kunt z.s.m. over maar ben bang dat het niet het geval zal zijn. :(
Klopt, in de USA was het al eerder met de iPhone 3G(S) en hier was er niks over bekend en voerde ze dit niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Als ik de verhalen lees rondom KPN & iPhone dan kan het haast niet anders zijn dat zij ook de iPhone 4 zullen gaan verkopen, toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Weet iemand of de release van de iphone 4g dit keer op de zelfde dag weer wereldwijd zal plaatsvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:22

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Anoniem: 47458 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:56:
Weet iemand of de release van de iphone 4g dit keer op de zelfde dag weer wereldwijd zal plaatsvinden?
Kwamen sowieso een paar landen (waaronder Nederland) in juni en de rest in september, dus nee :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:23

Vos

AFCA

Is een apart iPhone 4 topic niet handiger? Nu krijgen we hier 3G, 3GS en iPhone 4 gepraat door elkaar heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hertog schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:59:
[...]

Kwamen sowieso een paar landen (waaronder Nederland) in juni en de rest in september, dus nee :)
Nederland was toch pas in Juli aan de beurt?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Fietsbel schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:00:
[...]

Dat klopt, einde van juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Ik wacht eerst wel de berichten over de accu af. Die 300uur is met 2G, en een verse reboot, en echt permanent niet gebruiken.

Ik gebruik het toestel zakelijk, en kan op de 3gs gewoon de percentages zien dalen als ik bel. Enkele uurtjes, en dan is het alweer leeg. Ook van de 3gs werden standby tijden beloofd waar je U tegen riep.

Eerst zien dan geloven dit keer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-04 11:38
Jij denkt echt dat het €499/549 en €599/649 gaat kosten als de 16GB- en 32GB-versies van de iPhone 3GS in Nederland nog €629 en €736 kosten? Sowieso verwacht ik niet dat ze (snel) simlockvrij te koop zullen zijn en dan natuurlijk ook nog de leveringsproblemen...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Wat is je bron, aangezien er nog niets op de t-mobile site staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vos schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:00:
Is een apart iPhone 4 topic niet handiger? Nu krijgen we hier 3G, 3GS en iPhone 4 gepraat door elkaar heen?
Nee, zoals ik al tegen iemand anders zei:
Het punt is dat er nu toch vrijwel alleen maar over de iPhone 4 gepraat zal worden. Dus dat kan gewoon in het iPhone topic. Daarbij zijn de overeenkomsten natuurlijk heel groot tussen de verschillende modellen, omdat ze allemaal iOS 4 krijgen. We doen dat zo met alle Apple producten. Er is ook maar één iMac topic, één Macbook topic, één iPod touch topic etc. Na verloop van tijd (meestal bij de introductie van een nieuw model) wordt er namelijk toch alleen maar over het nieuwe model gepraat.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-04 14:37
Fietsbel schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:00:
[...]

En België?
Als mijn iPhone 3GS gerepareerd wordt dan doe ik deze maar de deur uit en koop ik weer een losse witte 4 in juli. Ik vind het nieuwe design echt heel mooi... :)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik neem aan dat Nederland en Belgie tegelijk aan de beurt zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Zoals al in de begin post al is aangegeven: Belgie & Nederland zijn eind juli aan de beurt. Dus ja; ook België.

[ Voor 17% gewijzigd door Rowinio op 08-06-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:57

Ankh

|true

Wel interessant dat de iphone al in juli verkrijgbaar zou moeten zijn.
Me vriendin wilt een nieuwe foon, en ze vindt de iphone geweldig. Dus dan kan zij die van mij gebruiken :)

Moet vodafone wel een abonnement uitbrengen.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:23

Vos

AFCA

Hoedje schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:13:
[...]

Nee, zoals ik al tegen iemand anders zei:

[...]
OK duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Waar staat het precies dat het EIND Juli is eigenlijk?
Zie dat niet staan op de T-Mobile site zelf!

Trouwens enig idee wanneer een iPhone sneller geleverd wordt?
Als je die verlengt (vanaf 3G) op T-Mobile.nl of via de een fysieke shop zelf?

Neem aan dat niemand nog prijzen weet met verschillende abbo's?
Zal vergelijkbaar zijn met de 3GS toen??

Iemand trouwens enig idee of je voor dat Face Time puur alleen WiFi nodig hebt?
Dus niet een apart abbo bij een telco?
Zou wel erg mooi zijn eigenlijk!
Natuurlijk nog mooier als dit valt onder de onbeperkt 3G-internet bij je abbo.

[ Voor 25% gewijzigd door Tha BasZ op 08-06-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Tha BasZ schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:34:
Waar staat het precies dat het EIND Juli is eigenlijk?
Zie dat niet staan op de T-Mobile site zelf!

Trouwens enig idee wanneer een iPhone sneller geleverd wordt?
Als je die verlengt (vanaf 3G) op T-Mobile.nl of via de een fysieke shop zelf?

Neem aan dat niemand nog prijzen weet met verschillende abbo's?
Zal vergelijkbaar zijn met de 3GS toen??
Op de T-Mobile site is de banner verwijderd, het is erg vreemd. (misschien toch een andere provider..?) Nergens meer wat te vinden over iPhone 4. Ik denk (van het lezen van reacties) je dit het best in een T-Mobile/Belcompany/Apple Store kunt doen ;)

De prijzen? Ik denk dat die hetzelfde zullen blijven. Denk ik he, dus niks zeg ik met zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-04 14:53
Iemand een idee hoe het zit met simlocks van iPhones in de UK? Ik kom daar regelmatig voor mijn werk dus als ze daar simlockvrij zijn kan ik er meteen 1 meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:43
op de site van The Phone House staat dat de iPhone 4 vanaf 5 juli leverbaar is.

[ Voor 1% gewijzigd door Rhndy op 08-06-2010 10:49 . Reden: Oeps verkeerde datum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-04 09:08

wasco

brightest crayon in the box

Anoniem: 14124 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:08:
Ik wacht eerst wel de berichten over de accu af. Die 300uur is met 2G, en een verse reboot, en echt permanent niet gebruiken.

Ik gebruik het toestel zakelijk, en kan op de 3gs gewoon de percentages zien dalen als ik bel. Enkele uurtjes, en dan is het alweer leeg. Ook van de 3gs werden standby tijden beloofd waar je U tegen riep.

Eerst zien dan geloven dit keer. :)
Inderdaad,

waar gaat het nu eigenlijk over, ik zie dezelfde standby cijfers bij de 3GS...
iPhone 3GSiPhone 4
Talk time:
Up to 5 hours on 3G;
up to 12 hours on 2G

Standby time:
Up to 300 hours

Internet use:
Up to 5 hours on 3G;
up to 9 hours on Wi-Fi

Audio playback:
Up to 30 hours

Video playback:
Up to 10 hours
Talk time:
Up to 7 hours on 3G;
up to 14 hours on 2G

Standby time:
Up to 300 hours

Internet use:
Up to 6 hours on 3G;
up to 10 hours on Wi-Fi

Audio playback:
Up to 40 hours

Video playback:
Up to 10 hours

Bron: http://www.apple.com/iphone/compare-iphones/

EDIT: had de 4 en 3GS hoofding in de verkeerde kolom gepaste 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door wasco op 08-06-2010 11:15 ]

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267246

Grrr....... :( de nieuwe iphone weer alleen bij t-mobile :'( :? 8)7 |:( :r }) 7(8)7

;w iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dan weet ik genoeg. Mooi marketingpraatje weer van Steve dus.

Op zich hebben ze gelijk natuurlijk. 'tot 300 uur'. Ja dat klopt inderdaad wel :X

[ Voor 41% gewijzigd door Gunner op 08-06-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Laatst online: 01:11
Als ik die cijfers vergelijk, is de accuduur dus zelfs een stuk minder met de nieuwe iPhone.
Terwijl Jobs toch zij dat de accu 40% langer mee zou moeten kunnen...?

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-04 16:50
Anoniem: 267246 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:58:
Grrr....... :( de nieuwe iphone weer alleen bij t-mobile :'( :? 8)7 |:( :r }) 7(8)7

;w iphone
Bron?

Ik heb net met Hi gebeld en die zeiden mij dat ze de nieuwe iPhone niet gingen verkopen. Dan weet ik echter nog niets over Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20
LordLynx schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:43:
Iemand een idee hoe het zit met simlocks van iPhones in de UK? Ik kom daar regelmatig voor mijn werk dus als ze daar simlockvrij zijn kan ik er meteen 1 meenemen.
Denk dat daar nog niks in veranderd is... (simlock dus)

[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 20-04 12:22

_Christiaan_

Master of SOG

wasco schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:57:
[...]

Inderdaad,

iPhone 4iPhone 3GS
Talk time:
Up to 5 hours on 3G;
up to 12 hours on 2G

Standby time:
Up to 300 hours

Internet use:
Up to 5 hours on 3G;
up to 9 hours on Wi-Fi

Audio playback:
Up to 30 hours

Video playback:
Up to 10 hours
Talk time:
Up to 7 hours on 3G;
up to 14 hours on 2G

Standby time:
Up to 300 hours

Internet use:
Up to 6 hours on 3G;
up to 10 hours on Wi-Fi

Audio playback:
Up to 40 hours

Video playback:
Up to 10 hours

Eh, volgens mij moet het juist omgekeerd zijn. Volgens de apple site heeft de 4 juist een langere surf-tijd op 3G en Wifi.

edit: en ik snap niet waar steve 40% vandaan haalt. Die berekening wil ik weleens zien.

[ Voor 4% gewijzigd door _Christiaan_ op 08-06-2010 11:02 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
wasco schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:57:
[...]

Inderdaad,

iPhone 4iPhone 3GS
Talk time:
Up to 5 hours on 3G;
up to 12 hours on 2G

Standby time:
Up to 300 hours

Internet use:
Up to 5 hours on 3G;
up to 9 hours on Wi-Fi

Audio playback:
Up to 30 hours

Video playback:
Up to 10 hours
Talk time:
Up to 7 hours on 3G;
up to 14 hours on 2G

Standby time:
Up to 300 hours

Internet use:
Up to 6 hours on 3G;
up to 10 hours on Wi-Fi

Audio playback:
Up to 40 hours

Video playback:
Up to 10 hours

Ehh.. je hebt de waardes omgedraaid van de 4 en 3GS :P

/spuit 11
edit: en ik snap niet waar steve 40% vandaan haalt. Die berekening wil ik weleens zien.
40% meer batterijcapaciteit wil niet per definitie zeggen 40% meer gebruikstijd. Als de processor een stuk krachtiger is en meer kracht vereist, je multi-tasking hebt en een scherm dat waarschijnlijk meer stroom kost, dan kun je natuurlijk best op uiteindelijk 20% meer gebruikstijd komen bijvoorbeeld.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 08-06-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 19:44

TF

bla bla

RobvG schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:00:
[...]

Ik heb net met Hi gebeld en die zeiden mij dat ze de nieuwe iPhone niet gingen verkopen.
Waarom toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
Ik weet het niet. Wat moeten we nou?!? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-04 11:38
_Christiaan_ schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:01:
[...]

Eh, volgens mij moet het juist omgekeerd zijn. Volgens de apple site heeft de 4 juist een langere surf-tijd op 3G en Wifi.

Aangezien de waardes omgekeerd staan is de rekensom waarschijnlijk heel simpel, ze pakken denk ik de meest gunstige waarde (talktime in dit geval) en rekenen van daaruit: 5 uur talktime is 100%, dan is 7 uur talktime 140% en dus een stijging van 40%.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Wat een lutsers, dan geen Iphone voor mij. Tenzij er over 3 maanden ergens een verlenging staat zodat ik hem simlock kan verlengen. Anders krijgt Apple geen klant aan mij. Dan heeft T-Mobile dus toch een 5 jarig abbo afgesloten met Apple

EDIT: Het kan natuurlijk ook dat de medewerker van Hi niet mag zeggen dat ze hem ook gaan verkopen omdat ze er nog mee bezig zijn

[ Voor 21% gewijzigd door Oxigeon op 08-06-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
[b][message=34141990,noline]EDIT: Het kan natuurlijk ook dat de medewerker van Hi niet mag zeggen dat ze hem ook gaan verkopen omdat ze er nog mee bezig zijn
Dat idee heb ik ook nog steeds in mn achterhoofd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-04 09:08

wasco

brightest crayon in the box

Bosmonster schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:01:
[...]Ehh.. je hebt de waardes omgedraaid van de 4 en 3GS :P
/spuit 11
[...]
Haha, ja 8)7

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

RobvG schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:12:
[...]

Dat idee heb ik ook nog steeds in mn achterhoofd. :P
Ik hoop ook dat dat een juist idee is wat je hebt. De prijzen van de abbo's moeten toch wel bijna online komen denk ik als ze hem volgende maand al willen verkopen. Lijkt me sterk dat T-Mobile niet snel met prijzen komt. Je abbo zou maar verlopen voor die tijd, ik neem aan dat je graag dan de Iphone 4 wilt hebben. Denk dat we binnen nu en 2 dagen wel prijzen weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Bron?

Ik heb net met Hi gebeld en die zeiden mij dat ze de nieuwe iPhone niet gingen verkopen. Dan weet ik echter nog niets over Vodafone.
Bron: www.allaboutphones.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Laatst online: 23-04 13:48
Oxigeon schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:08:
Wat een lutsers, dan geen Iphone voor mij. Tenzij er over 3 maanden ergens een verlenging staat zodat ik hem simlock kan verlengen. Anders krijgt Apple geen klant aan mij. Dan heeft T-Mobile dus toch een 5 jarig abbo afgesloten met Apple

EDIT: Het kan natuurlijk ook dat de medewerker van Hi niet mag zeggen dat ze hem ook gaan verkopen omdat ze er nog mee bezig zijn
Joh, wat denk je zelf? Dat zo'n simpele belmiep dat weet? Eerder dan een persbericht of bericht op de site zelf is er nog niets bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-04 13:31
Je denkt toch niet serieus dat een willekeurige HI medewerker het achterste van zijn tong mag laten zien over een onderwerp als dit? Reken er maar op dat als een provider als HI de iphone zal gaan voeren dit heel anders naar buiten gebracht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
Ik kan op die site niets vinden over de exclusiviteit van T-mobile. Kun je specificeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
Marcel schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:27:
[...]

Je denkt toch niet serieus dat een willekeurige HI medewerker het achterste van zijn tong mag laten zien over een onderwerp als dit? Reken er maar op dat als een provider als HI de iphone zal gaan voeren dit heel anders naar buiten gebracht wordt.
Dat idee heb ik, zoals ik al zei, ook in mn achterhoofd hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Heb wat op internet rondgestruind en het contract met T-Mobile lijkt te zijn verlopen (geruchten). Ook hier op dit forum zeggen mensen dat ze geinformeerd zijn door medewerkers van Vodafone/KPN dat zei de Iphone gaan verkopen. Natuurlijk is het afwachten of dit waar is. Maar hopelijk krijgen we hier snel antwoord op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Lijkt me raar dat een 5 jarig contract na 2 jaar is verlopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Tot nu toe is er nog niets bekend. T-Mobile heeft de banner van haar website gehaald, en er is nu niks meer over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04 11:49
Oxigeon schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:36:
Heb wat op internet rondgestruind en het contract met T-Mobile lijkt te zijn verlopen (geruchten). Ook hier op dit forum zeggen mensen dat ze geinformeerd zijn door medewerkers van Vodafone/KPN dat zei de Iphone gaan verkopen. Natuurlijk is het afwachten of dit waar is. Maar hopelijk krijgen we hier snel antwoord op
Ik had dit balletje al een keer opgegooit bij iemand die bij KPN werkt... daar is (nog) niets bekend dat ze de iPhone gaan verkopen of dat er onderhandelingen bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
jvalks schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:48:
[...]

Ik had dit balletje al een keer opgegooit bij iemand die bij KPN werkt... daar is (nog) niets bekend dat ze de iPhone gaan verkopen of dat er onderhandelingen bezig zijn.
Wel raar. Je zou toch zeggen dat ze dat nu zelf echt wel weten. Ik denk dat we weer dom gehouden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-04 08:32
Marcel schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:27:
[...]

De huidige iphone word ook al via kpn verkocht.
Als je namelijk contacten hebt kan alles geregeld worden.
En klanten die graag iphone willen en per se kpn willen, die laten ze toch niet schieten lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Alstublieft, http://www.iphone4-info.nl/t-mobile

Maar dat wisten we natuurlijk al

[ Voor 27% gewijzigd door Oxigeon op 08-06-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RobvG schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:31:
[...]

Ik kan op die site niets vinden over de exclusiviteit van T-mobile. Kun je specificeren?
Het staat in de laatste alinea van " iWork is ook onderweg naar de iphone".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
Anoniem: 267246 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:51:
[...]

Het staat in de laatste alinea van " iWork is ook onderweg naar de iphone".
Er staat dat T-mobile hem gaat leveren. Niet dat ze hem exclusief gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:44
The Phone House zegt: Vanaf 5 juli!
Maargoed, hecht daar niet zoveel waarde aan. Laat T-Mobile maar eerst met een datum komen.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-04 13:31
Erwinvz1 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:51:
[...]

En klanten die graag iphone willen en per se kpn willen, die laten ze toch niet schieten lijkt me.
Dat is officieus en alleen voor (erg) trouwe klanten, nooit voor nieuwe klanten. Voor zover ik het weet gaat het tot dusverre om kleine aantallen. Hoe dan ook staat dit los van het verhaal dat een hi medewerker heeft gezegd dat ze de iphone niet gaan voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
Erwinvz1 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:51:
[...]

Dat doen ze niet meer sinds 20 mei. Anders had ik vorige week wel mijn abbo verlengd met een 32GB 3GS. Ik hoor volgens de klantenservice ook echt wel bij de klanten voor wie ze dat deden. Dat is mij verteld voordat ik mocht verlengen. Het schijnt dat ze het niet meer doen vanwege gedoe met de levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

RobvG schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:55:
[...]

Ik heb nog nergens gelezen dat T-Mobile heb exclusief heeft. Ik neem aan dat als dat het geval is dat we allang geweten hadden dat T-Mobile het alleenrecht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 22:16
Ziet er niet uit als een errug betrouwbare partij.

Die ad is wel online geweest trouwens, ik hoop toch van harte dat hij niet T-Mobile exclusief wordt, want dan sla ik hem over. Wacht dan wel even op de 1.3/1.5 GHz Androids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:53
Is die keynote (http://is.gd/cH155) ergens in HD te zien? Op deze manier ziet dat Retina Screen er precies zo uit als de iPhone 3GS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RobvG schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:55:
[...]

Dat is zo, maar als kpn en/of vodafone de iphone ook gaat leveren dan was dat nu ook wel bekend gemaakt denk ik.
Nou ja.....we blijven maar hopen en anders.......geen iphone voor mij.
Ik ga iig niet naar t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04 11:49
RobvG schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:58:
[...]

Dat doen ze niet meer sinds 20 mei. Anders had ik vorige week wel mijn abbo verlengd met een 32GB 3GS. Ik hoor volgens de klantenservice ook echt wel bij de klanten voor wie ze dat deden. Dat is mij verteld voordat ik mocht verlengen. Het schijnt dat ze het niet meer doen vanwege gedoe met de levertijden.
Nou... het meer te maken met het 'importkanaal' ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prachtige device die iPhone 4, van wat ik er tot nu toe van gezien heb, but my doubts / minpuntjes:
- Geen ledje voor gemiste smsjes / emailtjes / gesprekken enzovoort, had ik wel erg mooi gevonden

- 32GB is de grootste versie die beschikbaar komt en dat wordt met 'n display van 960x480 pixels wel krap..
Huidige iPhones / iPod Touches hebben een scherm van 480x320 pixels.. Een speelfilm geconverteerd naar .mp4 van zo'n anderhalf uur is hier zo'n 1GB... Simpel gezegd, 32GB : 1GB is 32 speelfilms.. Afgezien van het OS, muziek, applicaties, games enzovoort enzovoort.. Het huidige display heeft dus 4x zoveel pixels en als je daarvoor een film in native resolutie wilt gaan bekijken wordt die dus 4x zo groot, oftewel 4GB.. Simpel gezegd is dat dan 32GB : 4GB is 8 speelfilms, afgezien van OS, games, applicaties en al die zut... Waar is de 64GB?
Dit geld natuurlijk ook voor foto's / grotere games / apps, om aan die resolutie te kunnen voldoen...

- Gaat alleen T-mobile 'm verkopen of komen er ook andere providers zoals Vodafone wat ik eigenlijk wil

- Hoe krasvast zal die zijn, de achterkant, voorkant.. Net zo slechts als de iPod Touches / huidige iPhones.
Heb nog geen keynote gezien ofzo, dus misschien is Apple al gekomen met 'scratch resitant' dat heb ik dan gemist.. Zag wel een foto'tje van tig fingerprints terwijl Apple had gezegd 'fingerprint resistant' hmm niet dus...

- Videobellen ofzo, alleen via Wi-Fi en alleen met andere iPhone 4 users.. WTF!??
Ten eerste brengen ze het net alsof zij het hebben bedacht met hun: 'We're bringing videocalling to the world'
Ten tweede kan m'n 4 jaar oude SonyEricsson W880i al videobellen, gewoon via 3G / HSDPA enzo.. Bummer!
Gelukkig zal ik 't nooit gebruiken of misschien 2x met m'n meisje als ze ook 'n iPhone 4 heeft, maar ja.. triest!

Voor de rest natuurlijke prachtige combinatie van looks en hardware, that's for sure!!!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-03 15:38
Ik ben een gelukkige met een PC waarop SnowOSX prima kan draaien
Ik ga mijn 3GS dan ook straks even updaten naar iOS4 GM, heb 9.2 al geinstalleerd en ben nu even de apps aan het syncen zodat ik ze straks gemakkelijk terug kan krijgen.

Toch een vraag, want ik zit momenteel nog op 3.0.1..

Moet ik eerst naar 3.1.3. updaten? Of kan ik meteen restoren naar 4.0 ?

edit: Mijn 3.0.1. is gejailbreakt

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 22:16
- Je kan een herhalingstril/geluidje voor smsjes instellen
- 32Gb is idd niet groot. Ik vermoed dat ze inzetten op data 'over the cloud', maar dat is voor speelfilms weer niet zo handig
- Ik hoop het niet.
- Dat weet je nooit. Je kan ze nu wel makkelijker vervangen als ik het goed begreep. Tegen vingerafdrukken doen je volgens mij niet zoveel. Scratch resistant weet ik ook niets van.
- Sja, dit is een rare gimmick. Dit videobellen is alleen wel met fatsoenlijke kwaliteit. Als ik met mijn n96 ging videobellen zag ik een vakje van 240*160 pixels (oid) die met 4fps bewoog, niet te doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:23:
- Je kan een herhalingstril/geluidje voor smsjes instellen
Daar is wel mee te leven, en ik kijk toch vaak zat even met het beeldscherm aan / uit.. ledje is gewoon nice!
- 32Gb is idd niet groot. Ik vermoed dat ze inzetten op data 'over the cloud',
maar dat is voor speelfilms weer niet zo handig
Inderdaad en je moet of een Wi-Fi verbinding hebben of een databundel zonder limitaties...
Tegen vingerafdrukken doen je volgens mij niet zoveel.
Kwestie van goed materiaal gebruiken, zoals de HTC Hero's en dergelijke

Ach 't zal voor mij vooral liggen aan 't feit of alleen T-mobile 'm gaat verkopen yes or no =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 21:06

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Thoughts on iPhone 4:

- Design ziet er netjes uit maar vind ik minder mooi eigenlijk als de 3g(s)
- Hardware is interessant, hoop nieuwe dingen achter de schermen: grotere batterij, beter scherm, ander materiaal gebruik, nieuwe processor, nieuwe radio's (n-wifi, hsupa, etc)
- Software is en blijft netjes, vernieuwingen zijn kleinschalig maar veelal erg handig
- Facetime (wat een ballennaam trouwens) is leuk maar niet meer dan dat
- voor HD video geldt hetzelfde

Ik vraag me enorm af waar de iPhone ontwikkeling naar toe gaat. Ik denk dat als je een roadmap zou zien van de iPhone dat er allerlei kleinere features verdeeld worden over de komende drie jaar. De iPhone zal snel lijden aan het fenomeen waaraan ook de ipod lijdt: gebrek aan vernieuwing. Zoveel extra dingen zijn er gewoon niet meer te verzinnen.

De grootste vernieuwing waar ik op zit te wachten: snel, betrouwbaar, overal bereikbaar mobiel internet :)

En ja ik ga er een halen, maar het liefst bij vodafone/kpn.

[ Voor 4% gewijzigd door LtMarx op 08-06-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-01-2023
CLB schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:07:
Prachtige device die iPhone 4, van wat ik er tot nu toe van gezien heb, but my doubts / minpuntjes:
- Geen ledje voor gemiste smsjes / emailtjes / gesprekken enzovoort, had ik wel erg mooi gevonden

- 32GB is de grootste versie die beschikbaar komt en dat wordt met 'n display van 960x480 pixels wel krap..
Huidige iPhones / iPod Touches hebben een scherm van 480x320 pixels.. Een speelfilm geconverteerd naar .mp4 van zo'n anderhalf uur is hier zo'n 1GB... Simpel gezegd, 32GB : 1GB is 32 speelfilms.. Afgezien van het OS, muziek, applicaties, games enzovoort enzovoort.. Het huidige display heeft dus 4x zoveel pixels en als je daarvoor een film in native resolutie wilt gaan bekijken wordt die dus 4x zo groot, oftewel 4GB.. Simpel gezegd is dat dan 32GB : 4GB is 8 speelfilms, afgezien van OS, games, applicaties en al die zut... Waar is de 64GB?
Dit geld natuurlijk ook voor foto's / grotere games / apps, om aan die resolutie te kunnen voldoen...

- Gaat alleen T-mobile 'm verkopen of komen er ook andere providers zoals Vodafone wat ik eigenlijk wil

- Hoe krasvast zal die zijn, de achterkant, voorkant.. Net zo slechts als de iPod Touches / huidige iPhones.
Heb nog geen keynote gezien ofzo, dus misschien is Apple al gekomen met 'scratch resitant' dat heb ik dan gemist.. Zag wel een foto'tje van tig fingerprints terwijl Apple had gezegd 'fingerprint resistant' hmm niet dus...

- Videobellen ofzo, alleen via Wi-Fi en alleen met andere iPhone 4 users.. WTF!??
Ten eerste brengen ze het net alsof zij het hebben bedacht met hun: 'We're bringing videocalling to the world'
Ten tweede kan m'n 4 jaar oude SonyEricsson W880i al videobellen, gewoon via 3G / HSDPA enzo.. Bummer!
Gelukkig zal ik 't nooit gebruiken of misschien 2x met m'n meisje als ze ook 'n iPhone 4 heeft, maar ja.. triest!

Voor de rest natuurlijke prachtige combinatie van looks en hardware, that's for sure!!!!
Net even Apple.com afgesurft... [wow]... Apple heeft een winner met de iPhone 4. Het product gaat goed verkopen denk ik, omdat het zowel hardware- als software matig super goed gemaakt is, voeg daaraan toe de Apple marketing hype/attraction/sexy factor en je hebt een sterk product voor de Amerikaanse markt. Tevens lost het veel irritaties op tov. vorige i-Phone... battery life, multitasking.

Echter, het is inderdaad jammer dat Videocallen alleen maar over wifi gaat. M'n vrienden gebruiken allemaal Skype over hun Laptop voor dit, dus jammer Apple, maar niemand gaat dit gebruiken als het niet over 3g kan. Daarnaast, heb je ook een goed punt dat Vodafone dit ding moet gaan verkopen... gemiste kansen.

Hoe zie je zelf de battle tussen iPhone, Android & Blackberry? ... my 2cent: Android long term, iPhone short term.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-04 14:37
iBurger schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:03:
[...]

knipje
Echter, het is inderdaad jammer dat Videocallen alleen maar over wifi gaat. M'n vrienden gebruiken allemaal Skype over hun Laptop voor dit, dus jammer Apple, maar niemand gaat dit gebruiken als het niet over 3g kan.

knipje.
Ik denk dat dit wel op te lossen is via een Jailbreak ;)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-04 10:05

JimmyWoo

sambalbij?

iBurger schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:03:
[...]
Echter, het is inderdaad jammer dat Videocallen alleen maar over wifi gaat. M'n vrienden gebruiken allemaal Skype over hun Laptop voor dit, dus jammer Apple, maar niemand gaat dit gebruiken als het niet over 3g kan.
[...]
Even een quote van Jacqui Cheng, die de WWDC liveblog bijhield voor ARS:
FaceTime is gonna be WiFi only in 2010, gotta work a little bit with the cellular providers to get ready for the future
bron: http://arstechnica.com/ap...e-steve-jobs-liveblog.ars @ 11:36

Volgens mij is het dus de bedoeling dat videocallen vanaf medio 2011 wel buiten WiFi om gaan werken, maar moeten de telecombedrijven nog het nodige upgraden. (T-mobile @ data overload? :F )

[ Voor 12% gewijzigd door JimmyWoo op 08-06-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten De Gans
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-05-2020
@Twylight, jij krijgt een geheel nieuwe telefoon! top. had dezelfde soort schade. maar bij mij hebben ze alleen het schermpje vervangen. terwijl de haarscheur op de achterkant niet gerepareerd is. Sukkels van pro assist.

Maar veel plezier ermee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-04 23:30
Ik hoorde net van een Account Manager van Sony Ericsson (die veel spreekt met collega accountmanagers van KPN/Vodafone/T-Mobile) dat T-Mobile de strijd wederom gewonnen heeft, en dus het alleenrecht krijgt op de iPhone 4...

Kut zeg, dan wordt het maar geen iPhone.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.