Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
De reden is dat iOS5 nog niet uit is.Repeat schreef op zondag 25 september 2011 @ 16:24:
Stomme vraag misschien: maar waarom moet je een iPhone eerst activeren via iTunes voordat je hem kunt gebruiken? Wat is de reden daarvan
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Hoeft het daarmee niet meer?
Maar dan blijft mn vraag waarom het eerst wel moest?
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Kan niemand je echt vertellen, is puur gis werk.Repeat schreef op zondag 25 september 2011 @ 16:50:
[...]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
This space is occupied
Met iOS5 is het niet meer nodig om via iTunes te activeren. Je kan gewoon direct een account openen via je iDevice en klaar, je synct via de cloud: iCloud. Een PC is niet meer nodig. Wel handig.Repeat schreef op zondag 25 september 2011 @ 16:50:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door kmf op 25-09-2011 18:00 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Anoniem: 210446
Het lijkt er meer op dat de mobile policies van je exchange server niet goed staan.marrik schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 20:47:
Ik heb gemerkt bij het instellen van mijn emailaccounts de iPhone niet altijd goed het wachtwoord door geeft als er bepaalde tekens in het wachtwoord voorkomen en/of de lengte te groot is. Gek want outlook/webmail werkt wel goed met dit complexe/lange wachtwoord. Pas nadat ik het wachtwoord een stukje simpeler en korter had gemaakt werkte mijn mail ook op de iPhone.
Weet iemand welke tekens toegestaan zijn in een wachtwoord en wat de maximale lengte mag zijn?
Hier is een duidelijke omschrijving van welke instelling wat voor effect heeft.
Zou kunnen. Maar zonder simkaart werkt het niet.Collaborator schreef op zondag 25 september 2011 @ 17:45:
Nou, het is eigenlijk omdat iOS altijd uitgaat van 1 computer om mee te synchen. Je activeert hem met je vaste thuis computer (meestal) en zodra je eens wil synchen of backuppen dan ga je naar die computer en syncht hij alles daarmee. Ik denk dat ze dus willen dat je eerst een computer kiest om mee te synchen voor je begint met het gebruiken van de Phone.
Vind het maar irritant. Ik wil dat ding gewoon uit de doos halen en gebruiken.
[ Voor 98% gewijzigd door Repeat op 25-09-2011 18:48 . Reden: Dom ]
Alsof dat gaat helpen...Hoop geschreeuw om niets
Je defect viel duidelijk buiten de garantie (achterkant los). Dus wordt inderdaad ongeprepareerd terug gestuurd. Daarnaast is het niet meer dan normaal dat een iPhone 4 een wachttijd heeft van 30 dagen, gezien er zo verschrikkelijk veel verkocht zijn en het repaircentrum een behoorlijke wachtrij heeft, die van jou moest gewoon wachten op alle andere mensen die eerder waren. Wat niet meer dan normaal is. Daarnaast gaat dit buiten PA om en moet je bij Solid vision zijn met je geblaat...
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
De mailserver is geen exchange doos. Bovendien werkt een WinPhone wel prima met het complexe wachtwoord. Het gaat echt alleen bij de iPhone fout.Anoniem: 210446 schreef op zondag 25 september 2011 @ 18:25:
[...]
Het lijkt er meer op dat de mobile policies van je exchange server niet goed staan.
Hier is een duidelijke omschrijving van welke instelling wat voor effect heeft.
Marrik
Zit dat er gewoon niet in, of moet ik verder zoeken naar de oorzaak?
Zit er niet in.rik schreef op zondag 25 september 2011 @ 22:31:
Na Android, waarbij de telefoon steeds langzamer werd naar mate het OS steeds verder ontwikkeld werd, en Windows Phone 7, dat gaaf maar simpelweg nog niet af was, ben ik dan eindelijk over op de iPhone. Nu valt het me op dat het Whatsapp-icoon niet aangeeft hoeveel berichten er binnen zijn gekomen. De SMS-app en E-mail-app doen dat wel.
Zit dat er gewoon niet in, of moet ik verder zoeken naar de oorzaak?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ja, hier ook.
Owner of DBIT Consultancy
Wat jullie bedoelen is dat je per chat een ophoging krijgt van het aantal. Niet per berichtje.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Per bericht of per chat is mij om het even, ik zie gewoon nooit een cijfer.Snippertje schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:34:
[...]
Wat jullie bedoelen is dat je per chat een ophoging krijgt van het aantal. Niet per berichtje.
Ter ondersteuning een random plaatje van het internet gepakt. Mijn Whatsappicoon ziet er dus altijd uit zoals op onderstaand plaatje, terwijl ik had verwacht dat er zo nu en dan een getal bij zou staan, zoals bij 2Do in het voorbeeld.

Nu begrijp ik dat ik wel een cijfer zou mogen verwachten. Enig idee waardoor dit nu niet gebeurt?
Als er een WAbericht binnenkomt hoor ik een toontje, het popupbericht heb ik uitgezet (privacy). Ga ik dan naar Whatsapp dan gaat ie connecten, waarna even later de berichten worden bijgewerkt. Dan klinkt er alsnog een (ander) geluidje.
Anoniem: 284893
Maar buiten de spotlight search uit te zetten, zijn er nog andere simpele dingen om hem toch wat sneller te maken ?
Heb je toevallig een Jailbreak op je telefoon?Barracuda_82 schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:55:
Mijn iphone heeft de laatste weken last van een kwaaltje: als ik bel werkt de microfoon en speaker niet (ik hoor niets, en de andere kant hoort ook niets) ook doet de touchscreen het dan vaak niet (dan kan ik uberhaupt al niet opnemen). Dat lijkt een hardware probleem, maar als ik na zo'n gefaald telefoongesprek de werking van de microfoon en speaker controleer met de dictafoon app, dan blijken die wel gewoon goed te werken. Een keer de telefoon uit- en weer inschakelen lost het probleem meestal op. Niet echt een werkbare situatie, dus ik vraag me af of dit een bekend probleem is en of er iets aan te doen is.
De microfoon voor de dictafoon is een andere als voor de telefoon, dus op die manier kun je niet controleren.
Dat je luidspreker dan wel werkt is wel een teken dat de hardware niet kapot is (alhowel je mic van de telefoon nog wel stuk kan zijn).
De symptomen die je beschrijft lijken er meer op dat de telefoon hangt als je de telefoon applicatie gebruikt. Dit zou een software probleem kunnen zijn. Het feit dat herstarten van de telefoon de zaken (tijdelijk) oplost is ook een indicatie dat het een software gerelateerd probleem is.
Probeer eerst eens de programma's te verwijderen die je hebt geinstalleerd sinds (en liefst ook vlak voor) het probleem opdook. Misschien werkt dan een en ander weer op de juiste manier.
Met een jailbreak kun je software installeren die minder is gecontroleerd, dus kan het probleem zich eerder voordoen (Niet dat het via de appstore niet kan, maar de kans is kleiner. Ookis het niet zo dat software buiten iTunes om schadelijk is, maar de kans op incompatibiliteit is groter)
Jailbreak of niet: Probeer eens je telefoon te herstellen zonder een backup terug te zetten. Als de problemen dan weg zijn, kun je 1 voor 1 de zaken terugzetten (opnieuw installeren) en blijven controleren of het probleem zich voordoet. Als het zich voordoet na installatie van een programma, dit programma verwijderen en kijken of het probleem dan ook is opgelosd.
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 210446 op 26-09-2011 19:20 . Reden: typo ]
Anoniem: 312445
Ga naar je iphone Instellingen -> Berichtgeving -> Whatsapp en doe daar Badges aanrik schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:50:
[...]
Per bericht of per chat is mij om het even, ik zie gewoon nooit een cijfer.
Ter ondersteuning een random plaatje van het internet gepakt. Mijn Whatsappicoon ziet er dus altijd uit zoals op onderstaand plaatje, terwijl ik had verwacht dat er zo nu en dan een getal bij zou staan, zoals bij 2Do in het voorbeeld.
Nu begrijp ik dat ik wel een cijfer zou mogen verwachten. Enig idee waardoor dit nu niet gebeurt?
Als er een WAbericht binnenkomt hoor ik een toontje, het popupbericht heb ik uitgezet (privacy). Ga ik dan naar Whatsapp dan gaat ie connecten, waarna even later de berichten worden bijgewerkt. Dan klinkt er alsnog een (ander) geluidje.
Thanks voor de hulp!Anoniem: 210446 schreef op maandag 26 september 2011 @ 19:19:
[...]
Heb je toevallig een Jailbreak op je telefoon?
De microfoon voor de dictafoon is een andere als voor de telefoon, dus op die manier kun je niet controleren.
Dat je luidspreker dan wel werkt is wel een teken dat de hardware niet kapot is (alhowel je mic van de telefoon nog wel stuk kan zijn).
De symptomen die je beschrijft lijken er meer op dat de telefoon hangt als je de telefoon applicatie gebruikt. Dit zou een software probleem kunnen zijn. Het feit dat herstarten van de telefoon de zaken (tijdelijk) oplost is ook een indicatie dat het een software gerelateerd probleem is.
Probeer eerst eens de programma's te verwijderen die je hebt geinstalleerd sinds (en liefst ook vlak voor) het probleem opdook. Misschien werkt dan een en ander weer op de juiste manier.
Met een jailbreak kun je software installeren die minder is gecontroleerd, dus kan het probleem zich eerder voordoen (Niet dat het via de appstore niet kan, maar de kans is kleiner. Ookis het niet zo dat software buiten iTunes om schadelijk is, maar de kans op incompatibiliteit is groter)
Jailbreak of niet: Probeer eens je telefoon te herstellen zonder een backup terug te zetten. Als de problemen dan weg zijn, kun je 1 voor 1 de zaken terugzetten (opnieuw installeren) en blijven controleren of het probleem zich voordoet. Als het zich voordoet na installatie van een programma, dit programma verwijderen en kijken of het probleem dan ook is opgelosd.
De telefoon heeft geen jailbreak, juist om dit soort shit te voorkomen. Ik heb ook al zitten denken aan een re-install, maar doe dat natuurlijk liever niet als het niet nodig is.
Ook is de telefoon al een paar keer echt keihard vastgelopen tijdens zo'n faal-moment. Dan reageert ie nergens meer op en na een paar tellen word het scherm zwart en komt het apple logotje in beeld.
Is er ergens een overzicht van alle Apps die je geinstalleerd hebt, zodat ik die naderhand makkelijk terug kan zetten?
Ik heb dit probleem nu ook...MrsRossi schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:01:
De microfoon van m'n iPhone 4 werkt opeens niet meer (ik kan degene waarmee ik bel wel horen maar zij mij niet)... Dictafoon doet het nog wel...
Iemand dit ook gehad en wat heb je eraan gedaan? Terug naar fabrieksinstellingen? Opgestuurd, of kreeg je een nieuwe?
Bellen en gebeld worden.. niemand die mij hoort. Maar via dictafoon, camera app, whatsapp gesproken bericht. Hierbij doet de microfoon het wel. Althans, ik hoor gewoon geluid als ik het opneem en afspeel.
Al getracht:
- Iphone uit en weer aan te zetten; werkt niet
- Iphone herstellen; werkt niet
Iemand andere ideeën wat ik zou kunnen doen?
Lijkt niet hardware matig.. maar ook niet software matig??
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Welk OS?jdiezrequejo schreef op maandag 26 september 2011 @ 23:04:
[...]
Ik heb dit probleem nu ook...
Bellen en gebeld worden.. niemand die mij hoort. Maar via dictafoon, camera app, whatsapp gesproken bericht. Hierbij doet de microfoon het wel. Althans, ik hoor gewoon geluid als ik het opneem en afspeel.
Al getracht:
- Iphone uit en weer aan te zetten; werkt niet
- Iphone herstellen; werkt niet
Iemand andere ideeën wat ik zou kunnen doen?
Lijkt niet hardware matig.. maar ook niet software matig??
Laatste, iOS 4.3.5
EN nooit geen Jailbreak gehad.
De Iphone heeft twee microfoons, 1 voor de telefoon, een voor facetime dictafoon ed. Het lijkt er sterk op dat de mic van je telefoon het heeft begeven. een reparatie lijkt dan de enige mogeljkheid.jdiezrequejo schreef op maandag 26 september 2011 @ 23:49:
[...]
Laatste, iOS 4.3.5
EN nooit geen Jailbreak gehad.
Om uit te testen:
Werkt de telefoon wel als je met de headset belt?
Zo ja, dan contact opnemen met apple of je leverancier om hem te laten repareren.
Als dit niet werkt:
Heb je al mbv iTunes hersteld zonder een restore te doen?
Heb je al eens geprobeerd de iPhone te wissen?
Vandaar..Anoniem: 210446 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:59:
[...]
De Iphone heeft twee microfoons, 1 voor de telefoon, een voor facetime dictafoon ed. Het lijkt er sterk op dat de mic van je telefoon het heeft begeven. een reparatie lijkt dan de enige mogeljkheid.
Om uit te testen:
Werkt de telefoon wel als je met de headset belt?
Zo ja, dan contact opnemen met apple of je leverancier om hem te laten repareren.
Als dit niet werkt:
Heb je al mbv iTunes hersteld zonder een restore te doen?
Heb je al eens geprobeerd de iPhone te wissen?
Maar ze horen mij ook niet als ik de headset van Apple gebruik.
iPhone herstellen zonder daarna een restore; werkt niet
En hoe kan ik de iPhone wissen? Bedoel jij daarmee alle app's ervan af halen?
Btw: Als ik bel, en ik gebruik de toetsen. Dat geluid als je de toetsen indrukt hoort diegene die mij belt of diegene die ik bel dan wel.. Weet niet of dit normaal is?
Uiteindelijk bovenste microfoon vervangen en hij doet het weer! Was defect...
[ Voor 14% gewijzigd door jdiezrequejo op 29-09-2011 23:05 . Reden: Oplossing toegevoegd! ]
Omdat de iPhone geëncrypt wordt zodra je 'm activeert via iTunes. Daarom moet je 'm eerst koppelen. Vanaf iOS5 kan dat zonder iTunes. Maar activatie moet sowieso altijd gebeuren.Repeat schreef op zondag 25 september 2011 @ 16:24:
Stomme vraag misschien: maar waarom moet je een iPhone eerst activeren via iTunes voordat je hem kunt gebruiken? Wat is de reden daarvan
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb al een tijdje hetzelfde probleem en heb hier nog geen oplossing voor kunnen vinden. Erg frustrerend...edebee schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 07:50:
sinds gisteren het probleem dat ik niets meer via de iphone kan updaten of downloaden via App Store. Krijg iedere keer error 1400 . Als ik de apps update via de computer en dan via itunes dan wertk het wel. Heb via google al verschillende oplossingen gezien maar nog geen resultaat. Iphone heeft geen Jailbreak
Dat is de oplossing die je overal vindt, maar dat slaat helaas op iTunes. Daar werkt het juist wel (het verwarrende is dus dezelfde foutcode 1400).
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Yes eindelijk een nieuwe iPhone!Apple Issues Invitations for October 4th iPhone Media Event
Confirming earlier reports, Apple today issued media invitations for a special iPhone event to be held next Tuesday, October 4th at the company's Town Hall auditorium at its headquarters in Cupertino, California. The event is scheduled to begin at 10:00 AM Pacific Time.
As noted by The Loop, invitations for the event carry the tagline "Let's talk iPhone" and depict iOS icons for Calendar, Clock, Maps, and Phone.
Apple is of course widely expected to introduce its next-generation hardware (whether it be iPhone 4S, iPhone 5, or both) at the event, and is expected to also be including a minor update to its iPod line. iOS 5 and iCloud are also expected to be topics of discussion at the event, while other reports have indicated that Facebook may launch its iPad app at the event.
bron: macrumors.com
[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 27-09-2011 17:39 ]
Elect a clown, expect a circus.
Nice! Ben benieuwtSlasher schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:38:
[...]
Yes eindelijk een nieuwe iPhone!
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Of nietSlasher schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:38:
[...]
Yes eindelijk een nieuwe iPhone!

edit: kan op google overigens er ook niks concreets over vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door Sn0wblind op 27-09-2011 22:31 ]
Ik heb een iPhone 4 16GB black.
Graag wil ik of de overstap maken naar Android of naar de nog aan te kondigen iPhone....
De iPhone 4 nu op Marktplaats zetten of wachten tot nu 4 oktober en zien wat er aangekondigd gaat worden?
EDIT:
Ik vraag dit om zoveel mogelijk waarde te halen uit mijn iPhone.
[ Voor 13% gewijzigd door Roodey op 28-09-2011 08:47 ]
Vorige week verkopen?Roodey schreef op woensdag 28 september 2011 @ 06:51:
Wat is wijsheid?
Ik heb een iPhone 4 16GB black.
Graag wil ik of de overstap maken naar Android of naar de nog aan te kondigen iPhone....
De iPhone 4 nu op Marktplaats zetten of wachten tot nu 4 oktober en zien wat er aangekondigd gaat worden?
EDIT:
Ik vraag dit om zoveel mogelijk waarde te halen uit mijn iPhone.

Ik zou zeggen, zo snel mogelijk verkopen. Maar ja, dan zit je zonder telefoon.
Ik denk echter dat het wat lastig wordt, omdat nu iedereen weet dat er binnenkort veranderingen op de rol staan en dus waarschijnlijk afwachten.
Maar het design wordt aflopend, net als vele laptops, waaronder de MacBookAir en dergelijke:

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dus stel je hebt gmail gekoppeld via push(exchange) of imap.
Je krijgt een mailtje op je gmailaccount. Je replied via de webinterface.
Maar dan zie je in de mailapp niet dat je al geantwoord hebt.
Iemand enig idee of dit mogelijk is?
Replies die je stuurt staan in je Sent items-map. Wanneer je exchange of IMAP gebruikt staat het dus overal in je sent items. (wel eventjes juist mappen wanneer nodig!)kmf schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:25:
Is het eigenlijk mogelijk om in de mailapp ook replies te zien die buiten de mailapp om zijn gemaakt?
Dus stel je hebt gmail gekoppeld via push(exchange) of imap.
Je krijgt een mailtje op je gmailaccount. Je replied via de webinterface.
Maar dan zie je in de mailapp niet dat je al geantwoord hebt.
Iemand enig idee of dit mogelijk is?
Als ik buiten mijn iPhone een reply stuur op een mailtje krijg ik ook op mijn iPhone een reply-icoonje te zien.
ContactsTool. Kost een aardigheidje, dat wel. Heb het zelf een keer goedkoop kunnen aanschaffen maar ik vind het wel een supertool.UltraSub schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:29:
Vriend van me heeft massa's contacten op zijn iPhone staan, omdat hij te lui was om die om te zetten naar zijn Exchange account. Zijn inmiddels een jaartje verder, en hij heeft nu 90% op iPhone, en 10% in Exchange. Ik wil hem best ff helpen, maar dan wil ik zijn iPhone contacten in een .csv hebben. Iemand enig idee hoe ik dat krijg geregeld zonder dat hij Outlook op zijn PC heeft staan? Zijn ze met een of ander tool te exporteren?
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Bedankt! Die gaan we proberen.ma9ma schreef op woensdag 28 september 2011 @ 16:06:
[...]
ContactsTool. Kost een aardigheidje, dat wel. Heb het zelf een keer goedkoop kunnen aanschaffen maar ik vind het wel een supertool.
Volgens mij is het op dit moment niet mogelijk om een MobileMe account te maken. Je kan een iCloud account aanmaken zodra deze uit is.edebee schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:06:
heb hier ooit eens gelezen dat mensen met een 3GS toch een gratis mobile me account aangemaakt hadden. Als ik het doe via de iphone 3GS dat krijg ik de melding dat dit niet kan voor dit aparaat. Is dit nog te realiseren via een omweg?
Ik heb wel eens meegemaakt dat duurdere apparaten al bin nen een maand kapot gingen. Tja... Dat gebeurt soms.Barracuda_82 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:28:
[....] Jammer dat zo'n duur apparaat niet ouder wordt dan 9 maanden
Wel lullig als je tegen zo'n maandagmodel aanloopt
Hoe heb je dan ingesteld dat je wel een iccontje krijgt? Is dat imap of Exchange? Ik zie juist het replyicoon niet.Cubix schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:31:
[...]
Replies die je stuurt staan in je Sent items-map. Wanneer je exchange of IMAP gebruikt staat het dus overal in je sent items. (wel eventjes juist mappen wanneer nodig!)
Als ik buiten mijn iPhone een reply stuur op een mailtje krijg ik ook op mijn iPhone een reply-icoonje te zien.
Ja oke, dat is ook zo, maar ik baal nu al dat ik straks gewoon weet-ik-hoe-lang zonder (fatsoenlijke) telefoon zit om dan te horen te krijgen dat ie waterschade heeft en dat ik een godsvermogen moet betalen om het ding weer aan de praat te krijgen.Anoniem: 210446 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:51:
[...]
Ik heb wel eens meegemaakt dat duurdere apparaten al bin nen een maand kapot gingen. Tja... Dat gebeurt soms.
Wel lullig als je tegen zo'n maandagmodel aanloopt
Wat geëncrypt preciesRivanov schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:39:
[...]
Omdat de iPhone geëncrypt wordt zodra je 'm activeert via iTunes. Daarom moet je 'm eerst koppelen. Vanaf iOS5 kan dat zonder iTunes. Maar activatie moet sowieso altijd gebeuren.
En hebben mensen hier ervaringen met nieuwe covers voor een 3GS? Ik zie op ebay behuizingen voor weinig, maar ik vraag me natuurlijk af hoe de kwaliteit en pasvorm is.
bv: http://cgi.ebay.nl/COQUE-...utres&hash=item3cbbcbdc0e
of
http://cgi.ebay.nl/Back-H...ories&hash=item4cf86c63e4
[ Voor 40% gewijzigd door Repeat op 28-09-2011 22:06 ]
Het vervangen kan niet heel moeilijk zijn. Wij hebben het scherm vervangen i.v.m. waterschade (de rest werkt nog primaRepeat schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:49:
[...]
En hebben mensen hier ervaringen met nieuwe covers voor een 3GS? Ik zie op ebay behuizingen voor weinig, maar ik vraag me natuurlijk af hoe de kwaliteit en pasvorm is.
Mijn 3G is ruime 2,5 jaar oud en doet het nog perfect. Alleen is de buitenkant wat lelijk, maar dat ligt meer aan mij dan aan de telefoonBarracuda_82 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:28:
Inmiddels bijna de hele telefoon leeg gegooid, maar bij bellen hoor ik nog steeds niets. Nu ga ik proberen het ding helemaal opnieuw te installeren, anders gaat ie morgen terug naar de winkel voor reparatie. Jammer dat zo'n duur apparaat niet ouder wordt dan 9 maanden
In de winkel inleveren (als je je toestel via een abbo bij Vodafone hebt gehaald)...serdadu schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:14:
hoe kom ik er achter waar ik me iphone kan laten repareren? Ik heb vodafone als provider maar kom uit die keuze menus
Anoniem: 195854
naast het klokje van de alarm. Hoe krijg ik dit weg?
Edit: scherm is vergrendeld en draaid niet, kwam er zojuist achter.
Neefje heeft ermee gespeeld.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 195854 op 30-09-2011 19:22 ]
Ik hoop zo op een '5' en dan met een 4'' scherm en 8MP camera en een tear drop design!Anoniem: 210446 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:02:
Vanavond om 19:00 is de presentatie, iets later weten we dus al meer
Power to the beat.
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Verder boeit de 4s me niet zoveel, ik heb nog abbo tot november 2012 met m'n iPhone 4. Heb hem nu een jaar en hij is nog zo goed als nieuw. Hier kan ik nog een jaartje mee vooruit en dan haal ik mooi de iPhone 5!
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
iOS 5 GM is al beschikbaar via het developer portal...ik draai op m'n iPad 2 en iPhone de 'final' versie....ziet er goed uit hoor!OneUp schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 07:40:
12 oktober iOS 5, can't wait!
Verder boeit de 4s me niet zoveel, ik heb nog abbo tot november 2012 met m'n iPhone 4. Heb hem nu een jaar en hij is nog zo goed als nieuw. Hier kan ik nog een jaartje mee vooruit en dan haal ik mooi de iPhone 5!
Helaas geen toegang tot de developer portalTheVMaster schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:06:
[...]
iOS 5 GM is al beschikbaar via het developer portal...ik draai op m'n iPad 2 en iPhone de 'final' versie....ziet er goed uit hoor!
Deze kan je gewoon installeren zonder developers account.
Bij mij draait deze inmiddels als een zonnetje op m'n iPhone 4, en vandaag zal ik m'n iPad 2 ook updaten.
Het aandeel Apple is ook direct $16 gedaald.arjan571 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:27:
Wat een tegenvaller... een 4s... Blijf voorlopig nog maar zuinig op mijn 4 32gb... Hoop alleen wel dat ios5 snel komt en dat Siri ook op de 4 beschikbaar komt.
Ik snap ook niet echt wat we hier in Nederland aan siri hebben... Ten eerste hadden oude Nokia's dat al lang om nummers te bellen, android heeft het en ik gebruik het sporadisch voor de navigatie, maar verder, ondanks dat hier Nederlands wel beschikbaar is, zie ik het nut er niet van in.
Mijn auto heeft het ook (ook Nederlands) toch werken instellingen aanpassen door te klikken beter.
Als je dan hier helemaal geen Nederlands ondersteunt, gaat het nooit werken.
Wel een grote tegenvaller dat de iPhone 5 niet aangekondigd werd, iedereen verwachtte het!
TheVMaster schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:06:
[...]
iOS 5 GM is al beschikbaar via het developer portal...
Waar staat GM voor? Ik vraag me dat al een tijdje af, het zal wel geen General Motors zijn
[ Voor 14% gewijzigd door Gunner op 05-10-2011 09:51 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Google kapot?Gunner schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:51:
[...]
offtopic:
Waar staat GM voor? Ik vraag me dat al een tijdje af, het zal wel geen General Motors zijn
CISSP! Drop your encryption keys!
Siri werkt wel ietsies beter dan alle bestaande voice-operated-commands tot nu toe...dfrenner schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:49:
[...]
Het aandeel Apple is ook direct $16 gedaald.
Ik snap ook niet echt wat we hier in Nederland aan siri hebben... Ten eerste hadden oude Nokia's dat al lang om nummers te bellen, android heeft het en ik gebruik het sporadisch voor de navigatie, maar verder, ondanks dat hier Nederlands wel beschikbaar is, zie ik het nut er niet van in.

Zoiets als dat adsl ietsies beter werkt dan een 33k6 dialup.
zoek maar even op een paar demo's.
Feit blijft... Nederlands niet beschikbaar. Ga je voortaan in het Engels smsen?kmf schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:55:
Siri werkt wel ietsies beter dan alle bestaande voice-operated-commands tot nu toe...![]()
Zoiets als dat adsl ietsies beter werkt dan een 33k6 dialup.
zoek maar even op een paar demo's.
Feit blijft... Nedlerlands nog niet beschikbaar. Net als de 4s. En ik SMS al in het engels.dfrenner schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:59:
[...]
Feit blijft... Nederlands niet beschikbaar. Ga je voortaan in het Engels smsen?
Sterkte toegewenst aan de familie.
En zoals Steve ooit zei: Ga naar waar de puck heen gaat, niet waar hij is. Alleen op die manier kun je innoveren. Laten we deze wijsheid in ons hart sluiten.....
Anoniem: 210446 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 07:33:
Steve Jobs is niet meer..... Gecondoleerd aan alle mensen die hem een warm hart toedragen. Steve was een visionaire geest die veel voor de huiscomputer heeft betekend. Zijn ziekte was dusdanig dat hij afscheid moest nemen van zijn geestekind Apple. Dit is zeer zeker een zware beslissing voor hem geweest. Nu is voor de mensen misschien ook duidelijk waarom hij Dinsdag niet aanwezig was.
Sterkte toegewenst aan de familie.
En zoals Steve ooit zei: Ga naar waar de puck heen gaat, niet waar hij is. Alleen op die manier kun je innoveren. Laten we deze wijsheid in ons hart sluiten.....
Hoezeer ik je sentiment ook deel ten aanzien van het overlijden van Steve Jobs, het citaat van die puck komt van Wayne Gretzky, die later weer door Steve geciteerd werd.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
heb je een link voor me? Ik wil die vanavond al wel gaan installeren....TheVMaster schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:06:
[...]
iOS 5 GM is al beschikbaar via het developer portal...ik draai op m'n iPad 2 en iPhone de 'final' versie....ziet er goed uit hoor!
zie de post van schrijver in deze topic:dkawa schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:56:
[...]
heb je een link voor me? Ik wil die vanavond al wel gaan installeren....
De GM en de laatste beta van iTunes zijn inmiddels ook op Spotnet / Usenet te vinden.
Dan itunes beta erop zetten backup maken, dan met shift + restore de ispw op je iphone zetten en back up terug. Gaat echt simpel en draait heerlijk.
[ Voor 99% gewijzigd door AFCAjax op 07-10-2011 08:40 ]
Maar heb je dan volgende week geen problemen als je de officiële update naar iOS 5 erop wil zetten?edebee schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:27:
[...]
zie de post van schrijver in deze topic:
De GM en de laatste beta van iTunes zijn inmiddels ook op Spotnet / Usenet te vinden.
Dan itunes beta erop zetten backup maken, dan met shift + restore de ispw op je iphone zetten en back up terug. Gaat echt simpel en draait heerlijk.
Dikke kans dat de "officiële" update gelijk zal zijn aan de GM. En zo niet: gewoon weer een restore uitvoeren.OneUp schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:17:
[...]
Maar heb je dan volgende week geen problemen als je de officiële update naar iOS 5 erop wil zetten?
Ik draai de GM hier nu ook en dat draait prima.
Lees hoeveel er wordt verdiend op iedere iPhone 4(S)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
@CBL: Ja, je hebt gelijk wat betreft dat je er zelf voor kiest, maar de winstmarge op andere consumenten producten zal wel een stuk lager liggen denk ik.Hoedje schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 19:28:
Klopt, het is één ding om het te vergelijken met concurrenten zoals de Galaxy S, maar het kijken naar een geschatte kostprijs van alleen de componenten geeft natuurlijk een geheel vertekend beeld.
De prijs die hier wordt genoemd is niet de prijs van alleen de componenten, maar de totale kosten van fabricage tot een werkend/verkoop gereed product.
Daar komt natuurlijk nog wel het logistieke gedeelte bovenop.
Uhm research misschien? Testen van producten? Apparatuur? Shipping? Opslag?catt4u schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 19:33:
Daar komt natuurlijk nog wel het logistieke gedeelte bovenop.
Hmmm, een beetje een te makkelijk artikel om nog even te scoren die werkelijk alle open deuren intrapt... Volgende keer staan ze weer op de eerste rij om geruchten te plaatsen.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Anoniem: 193286
Bovendien bepaalt de markt de prijs, niet Apple.CLB schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 19:37:
[...]
Uhm research misschien? Testen van producten? Apparatuur? Shipping? Opslag?
Dus bijvoorbeeld:
account 1: push
account 2: 30min
etc.
Account 1 is cruciaal. Daar wil ik altijd op de hoogte zijn van nieuwe mail. De andere accounts zijn minder belangrijk, bijvoorbeeld mailinglists etc.
Lang geleden (>1 jaar) heb ik ooit wat gelezen over push en dat dit geen merkbare invloed op de batterijduur zou hebben. Persoonlijk kan het mij niet zo veel schelen. Of mijn telefoon nou na 17 of 18 uur aan de lader moet: elke avond aan de lader en ik ben er weer klaar voor.hpt870 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:21:
Batterij besparing bijvoorbeeld.
Account 1 is cruciaal. Daar wil ik altijd op de hoogte zijn van nieuwe mail. De andere accounts zijn minder belangrijk, bijvoorbeeld mailinglists etc.
Ik doe hetzelfde, echter haalt hij lang niet altijd het einde van de dag.loeberce schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:43:
[...]
Lang geleden (>1 jaar) heb ik ooit wat gelezen over push en dat dit geen merkbare invloed op de batterijduur zou hebben. Persoonlijk kan het mij niet zo veel schelen. Of mijn telefoon nou na 17 of 18 uur aan de lader moet: elke avond aan de lader en ik ben er weer klaar voor.
Ik ga er van uit dat het effect van push op de batterij afhankelijk is van het aantal mails dat binnenkomt.
Als ik accounts waar 30 mails per dag op binnenkomen minder vaak kan laten checken (bijvoorbeeld 3x per dag), dan vermoed ik dat er winst te behalen valt.
Ik heb 2 email accounts geconfigureerd. De ene staat op push, de andere op fetch. fetch kun je vervolgens instellen hoevaak hij dat moet doen.hpt870 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:07:
Is er een manier om op de i4 verschillende regels in te stellen voor het ophalen van emails uit accounts?
Dus bijvoorbeeld:
account 1: push
account 2: 30min
etc.
Dus kort: Ja, dat kan.
Edit: En dat op en 3GS, dus op de 4 moet het ook kunnen. ;-)
[ Voor 6% gewijzigd door DaLass op 07-10-2011 14:06 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iOS 5 Beta] Ervaringen en Discussie
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.