[ Voor 106% gewijzigd door Osxy op 08-06-2011 13:14 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 106% gewijzigd door Osxy op 08-06-2011 13:14 ]
39
Settings > Notifications > Aandelen en de switch omzetten.Fietsbel schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:18:
Weet iemand hoe je aanpassingen kan doen in de notificatiebar? Aandelen hoef ik namelijk niet constant te zien.
[ Voor 21% gewijzigd door ZpAz op 07-06-2011 22:26 ]
ah! helder, bedankt.Scott schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:19:
[...]
Settings > Notifications > Aandelen en de switch omzetten.
39
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
[ Voor 32% gewijzigd door ZpAz op 07-06-2011 22:32 ]
39
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Aangezien Kiosk een soort map is, en mappen eerder ook al niet in andere mappen konden: feature.Fietsbel schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:31:
Alle apps zijn in mapjes te stoppen behalve Kiosk, een bug of een feature
Op mijn iPad 2 stonden ze standaard aan. iPhone nog niet gechecked. Reageren in topics is langzamer op mijn i4 met iOS 5. KB lagged.ZpAz schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:28:
Kan je trouwens de multitouch gestures voor het sluiten en tabben van apps ook weer aanzetten? Had het wel in 4.3 maar kan het niet meer vinden.
Yup.ZpAz schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:42:
Zelfde vier vinger gestures? Die werken hier niet(iPad 1)
[ Voor 17% gewijzigd door UltraSub op 07-06-2011 22:56 ]
En is het al mogelijk de gegevens in de cloud ook met m'n Macbook te syncen?Probeer een ander Apple ID
Apple ID kan niet worden aangemaakt vanwege een serverfout.
HelaasZpAz schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:52:
Geen idee, misschien dat je je Apple-ID in het 'mobile-me' instellingen vakje @ OSX (System preferences) in kan vullen ofzo?
[ Voor 30% gewijzigd door ZpAz op 07-06-2011 23:12 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Je MobileMe account is nog niet te koppelen aan je iCloud account.ZpAz schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:52:
Geen idee, misschien dat je je Apple-ID in het 'mobile-me' instellingen vakje @ OSX (System preferences) in kan vullen ofzo?
[ Voor 32% gewijzigd door Rivanov op 07-06-2011 23:21 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 46% gewijzigd door UltraSub op 07-06-2011 23:35 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Fietsbel op 07-06-2011 23:54 ]
39
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En als het werkt stil houden!s1ck schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 00:23:
Ben op het moment alles aan het sync-en, hij reageer nogal wat traag maar hopelijk is dat verholpen na de synchronisatie. Echter neem hij wel paar apps mee waar ik niet voor betaald heb (jailbreak). Zal me verbazen als die werken.
Zucht...
Haha, aan jou kant lukt het niet of
[ Voor 24% gewijzigd door s1ck op 08-06-2011 00:37 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Dannydekr op 08-06-2011 00:47 ]
100. En dan is de koek ook op voor een jaar. Hoezo, flink aan het handelen?Dannydekr schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 00:43:
Weet iemand wat het maximaal aantal UDID's is (per dag) die je als developer kan registreren zonder dat je Apple op je dak krijgt?
Anoniem: 193286
Klopt het dat je in iOS5 ook albums op je iPad en iPhone kunt maken? Als ik het goed heb, kan dat nu nog alleen door op je mac/pc een map met submappen te maken en die te synchen via iTunes. Tweede vraag: komen alle foto's die je maakt automatisch in fotostream?Rivanov schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 08:04:
Photostream werkt hier perfect. Foto maken met iPhone 4 en hij verschijnt paar tellen later automatisch op m'n iPad 2.
Ja en ja. Mits je Photo Stream hebt geactiveerd uiteraard.Anoniem: 193286 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:36:
[...]
Klopt het dat je in iOS5 ook albums op je iPad en iPhone kunt maken? Als ik het goed heb, kan dat nu nog alleen door op je mac/pc een map met submappen te maken en die te synchen via iTunes. Tweede vraag: komen alle foto's die je maakt automatisch in fotostream?
Mijn me.com zou 18 juni verlopen maar nu hebben ze hem verlengt tot 30 juni 2012ZpAz schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:21:
Nee ik merk het idd, nu was mijn MobileMe ook al verlopen, maar hij onthield wel het mail adres, welke ik graag wil houden, lekker kortMocht het wat werken dan zeg ik Gmail vaarwel.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Ten eerste zul je je iPad 2 als developer iPad moeten registeren. Dit kan je zelf doen als je developer bent en anders iemand anders (niet zomaar). En dan kun je uit de developer portal IOS 5 voor je iPad 2 downloaden en installeren. Eerder zal het niet lukken.Henkie schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:03:
waar tover ik iOS 5 voor mijn ipad2 vandaan? (topic doorgelezen!)
ah dat verklaart een hoop. jammer dat de beta niet public is dan, eventjes geduld nog maar dan.DannyBevers schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:05:
[...]
Ten eerste zul je je iPad 2 als developer iPad moeten registeren. Dit kan je zelf doen als je developer bent en anders iemand anders (niet zomaar). En dan kun je uit de developer portal IOS 5 voor je iPad 2 downloaden en installeren. Eerder zal het niet lukken.
[ Voor 12% gewijzigd door donny007 op 10-06-2011 10:18 ]
/dev/null
hoe doe je dit dan?donny007 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:09:
Ik heb inmiddels iOS 5 draaien op een iPod Touch 4g (zonder developper account).
[ Voor 40% gewijzigd door donny007 op 10-06-2011 10:18 ]
/dev/null
Heb je op de aTV 2 ook iOS 5 dan? Is denk ik wel een vereiste.Reverb_ schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:26:
Zojuist achter gekomen dat Airplay met beeld ook niet werkt icm een Apple TV 2G. Krijgt alleen audio door.
Multitasking werkt wel gewoon. Zowel op m'n iPhone 4 als iPad 2.donny007 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:09:
Ik heb inmiddels iOS 5 draaien op een iPod Touch 4g (zonder developper account).
Je merkt dat het een Beta-release is, veel functionaliteiten zijn 'niet af' of werken niet, bij mij werkt multitasking niet, ook het 'notifications center' laat geen meldingen zien (wel stocks en weather). Het OS reageert traag, soms wil het apparaat nog wel is het springboard restarten waarna het 'Slide to activate' scherm weer verschijnt.
Screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
Life is what happens while you're busy making other plans
Klopt, ik merk dat iOS 5 echt snel is op m'n 3GSUltraSub schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:38:
3GS wordt van gezegd dat iOS 5 de performance een boost geeft.
En dan te bedenken dat het alleen maar beter kan worden als alle debug code er uit gestript wordt
Anoniem: 298685
Ik krijg hier van alle apps die zelf push berichten/notifications sturen netjes meldingen op lockscreen. Is iets van Twitbird dus. Boxcar werkt hier gewoon met notifications van mentions.Anoniem: 298685 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:17:
3.) Twitter integratie in de verschillende optie's. Goed er zit alleen een Maar aan. De notifications komen (volgens mij) alleen als je de officiele twitter app hebt geinstalleerd. Ik had twitbird pro, maar die gaf in mijn lockscreen geen notifications als iemand mij een twit bericht had gestuurd, dus je bent zover mij bekend is, gebonden aan de officiele app. Verder werkt het wel goed, en kan je dus vanuit foto's of dergelijk snel een bericht op je twitter plaatsen.
Met stip de grootste verbetering. Een echte verademing. Ondanks wat irritante bugs wil ik nu al niet meer terug alleen al hier om4.) Notifications op lockscreen + Springboard werkt echt goed.Per appl instellen hoevaak, waar, en of het wel of niet mag dat er een notice komt. Op je lockscreen een bericht lezen van mail of dergelijk en dan gelijk naar je mail app gaan werkt super en levert zeker tijdwinst op.
Had er twee ingesteld voor vandaag om 09.00 uur. Niks hoor. Geen melding, geen geluid, he-le-maal niks. Naja. Beta.7.) Reminder heb ik nog weinig gebruikt en ga ik zelf denk ik ook weinig gebruiken, maar kan me voorstellen dat het voor mensen handig is.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Heb je ook toen de Reminder is aangemaakt, de reminder geopend en echt de settings aangegeven? Want ik heb het net getest en krijg gewoon netjes een bericht(je) op me lockscreen.UltraSub schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:22:
[...]
Ik krijg hier van alle apps die zelf push berichten/notifications sturen netjes meldingen op lockscreen. Is iets van Twitbird dus. Boxcar werkt hier gewoon met notifications van mentions.
[...]
Met stip de grootste verbetering. Een echte verademing. Ondanks wat irritante bugs wil ik nu al niet meer terug alleen al hier om
[...]
Had er twee ingesteld voor vandaag om 09.00 uur. Niks hoor. Geen melding, geen geluid, he-le-maal niks. Naja. Beta.
Je hebt ondertussen een @me.com adres aangemaakt? Gisteren was dat nog niet mogelijk.-nickx- schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:33:
Wat ik nog niet helemaal snap is de gegevens raadplegen via de webinterface van me.com
Ik heb IOS5 geinstalleerd, werkt prima. Ook m'n Icloud e-mail adres aangemaakt, hij heeft ook al een backup gemaakt naar de cloud van m'n settings en apps.
Als ik via me.com inlog kom ik enkel op find my iphone device welke wel werkt. Ik heb geen mogelijkheid om adressen end. aan te maken of te wijzigen.
Sla ik de plank nu even mis? Of zou dit zo moeten werken met een ios5 device.
Yup!Anoniem: 298685 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:36:
[...]
Heb je ook toen de Reminder is aangemaakt, de reminder geopend en echt de settings aangegeven? Want ik heb het net getest en krijg gewoon netjes een bericht(je) op me lockscreen..
Um.. Hier geen last van.Hemmik schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:55:
Batterij op iPhone 4 loopt wel héél snel leeg. Zelfs zonder dat ik hem gebruik. Bij gebruik van iMessages gaat het al helemaal snel, zo'n 5 procent in 5 minuten!
[ Voor 40% gewijzigd door UltraSub op 08-06-2011 12:01 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Brimme op 08-06-2011 12:06 ]
Die synchronisatie en backups via wifi doet ie toch alleen als ie aan de lader ligt ?Dannydekr schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:26:
Maak me erge zorgen om de batterij. Gehele backups over WIFI in de achtergrond sturen naar een server. Dat is gewoon onder geen enkele vorm goed voor je batterij. Apple moet echt gaan kijken hoe ze dit kunnen managen. Het liefst alleen de grote dingen uploaden via de cloud wanneer hij op de net-stroom zit..
Overigens kan je van een beta niet verwachten dat de batterijmanagement optimaal is. Dit is de eerste beta, dus dat zal nog flink aangepast worden.
Dit heb ik ook ergens gelezen, je hoeft dus niet meer rechtstreeks met itunes verbonden te zijn, maar je moet hem wel in een docking hebben staan of aan de lader hebben liggen.Chaser2600 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:50:
[...]
Die synchronisatie en backups via wifi doet ie toch alleen als ie aan de lader ligt ?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
WiFi Sync werkt alleen als hij aan de oplader ligt. Om dat probleem te voorkomen.Dannydekr schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:26:
Maak me erge zorgen om de batterij. Gehele backups over WIFI in de achtergrond sturen naar een server. Dat is gewoon onder geen enkele vorm goed voor je batterij. Apple moet echt gaan kijken hoe ze dit kunnen managen. Het liefst alleen de grote dingen uploaden via de cloud wanneer hij op de net-stroom zit..
Overigens kan je van een beta niet verwachten dat de batterijmanagement optimaal is. Dit is de eerste beta, dus dat zal nog flink aangepast worden.
Via deze methode omzeil je de zogeheten 'activatie' die het OS configureert voor je device en alle services (waaronder ook push notifications etc.). Dat multitasking en synchronisatie niet werken is dan dus niet zo vreemddonny007 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:14:
Succes niet gegarandeerd:
1. Zoek een iOS5 IPSW (links geven mag niet)
2. Doe Shift+Restore in iTunes, klik de gedownloade IPSW aan.
3. Start je iPod, het 'slide to set up' scherm verschijnt, druk 3x op de Home-knop (voice over gaat aan)
4. Klik op het batterij-icoon
5. Swipe van boven naar beneden met 3 vingers, nu ben je in notifications-center.
6. Druk weer 3x op home, om voice over af te sluiten
7. Klik op het weer, de weer app opent, klik nu op home, en je bent in het homescreen.
Stap 3 tot 7 moet je steeds herhalen als (je) het apparaat opnieuw opstart.
Dit werkt alleen op de iPod touch, bij de iPhone of iPad moet je een andere truc toepassen!
Apps installeren werkt overigens wel!
(je kunt niet syncen met iTunes, multitasking werkt niet, bij een iPhone kun je niet bellen/sms'en/mobiel internetten)
Het is een BETA release, geen Productie release.
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door MisterData op 08-06-2011 13:11 ]
Alleen als een notificatie niet elders verschijnt, komt die op je lockscreen. Dus je telefoon staat in standby, dan pas komt die daar.Peabz21 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:54:
Hoe krijg je agenda en reminder meldingen op het lockscreen. Als ik een nieuwe aanmaak verschijnt er niks op het lockscreen. Ik heb dat wel in de instellingen aanstaan. (iPhone 3GS)
Dat je de activatie enigszins kunt omzeilen is een bug in de beta-versie. Als je dit doet zal je dus inderdaad de problemen krijgen met push notificaties enzovoorts. Het is dus eigenlijk nutteloos om het op die manier te proberen, zeker als je het toestel voor dagelijks gebruik wil gebruiken.MisterData schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:09:
[...]
Via deze methode omzeil je de zogeheten 'activatie' die het OS configureert voor je device en alle services (waaronder ook push notifications etc.). Dat multitasking en synchronisatie niet werken is dan dus niet zo vreemdAangezien alle onderdelen van het OS er verder vanuit gaan dat je apparaat geactiveerd is denk ik dat een groot deel van de crashes te verklaren zijn door ontbrekende activatie...
In huidige iOS kan je ook gewoon met multitaskbar > swipe naar links > PlayRivanov schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:25:
Nee, werkt niet. Vanuit YouTube overschakelen naar een andere app, schakelt YouTube uit.
Nice. Nooit gezien. Nou gebruik ik YouTube ook niet zo veel, maar dit is wel handig.Thasquealer schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:34:
[...]
In huidige iOS kan je ook gewoon met multitaskbar > swipe naar links > Play
het geluid laten doorspelen.
Verrek. Nooit geweten!Thasquealer schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:34:
[...]
In huidige iOS kan je ook gewoon met multitaskbar > swipe naar links > Play
het geluid laten doorspelen.
Anoniem: 135995
Met de Nederlandse versie ziet het er sowieso nog niet goed uit, je ziet dan de tekst door het icoon heen. Niet een groot probleem, wel lelijk. Qua performance heb ik niets te klagen, lijkt gewoon goed en snel te werken. Wel is het zo dat wanneer je de foto die je via deze manier hebt gemaakt meteen weer verwijderd, dat de camera-app niet goed weet wat er moet gebeuren en dus vast loopt voor enkele seconden alvorens die zichzelf afsluit.Anoniem: 135995 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:54:
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de performance van de camera-icon op je homescreen. Is na het klikken hiervan het a-la-seconde mogelijk om een foto te maken?
Vrij snel ja, duurt zo'n 3 seconden nadat je op de knop druktAnoniem: 135995 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:54:
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de performance van de camera-icon op je homescreen. Is na het klikken hiervan het a-la-seconde mogelijk om een foto te maken?
Anoniem: 135995
Snel genoeg, daar doe ik het wel voorHemmik schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:56:
[...]
Vrij snel ja, duurt zo'n 3 seconden nadat je op de knop drukt
[ Voor 29% gewijzigd door Gamebuster op 08-06-2011 14:13 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
[ Voor 31% gewijzigd door Royz op 08-06-2011 14:14 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Imho het voordeel is dat het gewoon 'de sms / mms app is' maar als je iets naar iemand stuurt zonder iMessage dat het dan als sms / mms wordt verzonden, doe je het naar een iPhone dan is het een iMessage.Dannydekr schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:09:
Ik ben niet zo'n fan van iMessage. Het is niet multi-platform, iets wat Whatsapp wel is. Voor de rest voegt het niet veel toe wat Whatsapp niet biedt, dus ik denk dat in Nederland het gebruik van iMessage erg gaat tegenvallen. Tenzij Apple API's vrijgeeft zodat mensen op RIm, Android het ook kunnen gebruiken. Dan denk ik dat het de meest succesvolle berichtendienst op deze wereld zal worden.
Ik denk dat je het voornamelijk als een voordeel moet zien voor de iPad/iPod.ZpAz schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:17:
[...]
Imho het voordeel is dat het gewoon 'de sms / mms app is' maar als je iets naar iemand stuurt zonder iMessage dat het dan als sms / mms wordt verzonden, doe je het naar een iPhone dan is het een iMessage.
home knop dubbel klikken!Good Fella schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:37:
Bij mij komt die camera button op de lock-screen helemaal niet naar voren
Ik denk dat dat pas kan als iCloud uit is voor Mac OS X.ZpAz schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:47:
Worden de 'reminders' uit de 'Reminders' applicatie ook nog ergens mee gesynct naar OSX? Dat je ze daar ook kan beheren e.d.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Via Exchange werkt dat bij mij in ieder geval vlekkeloos (al kun je geen location-based reminders maken in de Exchange-lijst, maar daarvoor zou je een tweede lijstje in iCloud voor kunnen maken). Via IMAP synchroniseren van taken gaat in ieder geval niet.ZpAz schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:47:
Worden de 'reminders' uit de 'Reminders' applicatie ook nog ergens mee gesynct naar OSX? Dat je ze daar ook kan beheren e.d.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq