One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Kun je het 'oplichten/aangaan' van de iPhone ook uitzetten op het moment dat er een mailtje binnenkomt?
Ja, volgens mij in notifications/berichtgeving.
Vraagje betreffende Game Center.
Ik heb een ipod touch en iphone 4s gekoppeld aan 1 i-tunes account, dit werkt verder ideaal.
Alleen als ik nu een game wil spelen met een gezinslid heb ik een probleem ...
Ik heb immers maar 1 account van i-tunes en wil dit graag zo houden zodat beide apparaten mooi gekoppeld zijn aan elkaar.
Maar hoe moet je nu tegen een gezinslid spelen met 2 devices onder i-tunes account ?
Nieuw account aanmaken alleen voor Game Center als dit al mogelijk is ?
Of kan dit op een andere manier ?
En moet je de game dan 2 keer aanschaffen als je deze tegen elkaar speelt op verschillende devices ?
Ik heb een ipod touch en iphone 4s gekoppeld aan 1 i-tunes account, dit werkt verder ideaal.
Alleen als ik nu een game wil spelen met een gezinslid heb ik een probleem ...
Ik heb immers maar 1 account van i-tunes en wil dit graag zo houden zodat beide apparaten mooi gekoppeld zijn aan elkaar.
Maar hoe moet je nu tegen een gezinslid spelen met 2 devices onder i-tunes account ?
En moet je de game dan 2 keer aanschaffen als je deze tegen elkaar speelt op verschillende devices ?
Dit dusBrabso schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:51:
Nothing to see here
Photostream is het toch net niet hoor. Ik wil dat iCloud ervoor zorgt dat het niet uitmaakt of ik Photos op mijn iPhone of iPad open, of dat ik in ieder geval de mogelijkheid heb om dat zo in te stellen. Nu heb ik alleen maar een tijdelijke rommelmap. Niet helemaal wat ik wil.
Dat is inderdaad niet hoe het bedoeld is. Het is meer een cloud syncing service dan een cloud storage service.MarcoC schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 23:40:
Photostream is het toch net niet hoor. Ik wil dat iCloud ervoor zorgt dat het niet uitmaakt of ik Photos op mijn iPhone of iPad open, of dat ik in ieder geval de mogelijkheid heb om dat zo in te stellen. Nu heb ik alleen maar een tijdelijke rommelmap. Niet helemaal wat ik wil.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
En dicht
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben