[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 64.056 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

dfrenner schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:59:
[...]

Feit blijft... Nederlands niet beschikbaar. Ga je voortaan in het Engels smsen?
Feit blijft... Nedlerlands nog niet beschikbaar. Net als de 4s. En ik SMS al in het engels.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
De vraag is hoe lang dat nog gaat duren. En ik denk dat dat nog lang gaat duren. Mooie zoethouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steve Jobs is niet meer..... Gecondoleerd aan alle mensen die hem een warm hart toedragen. Steve was een visionaire geest die veel voor de huiscomputer heeft betekend. Zijn ziekte was dusdanig dat hij afscheid moest nemen van zijn geestekind Apple. Dit is zeer zeker een zware beslissing voor hem geweest. Nu is voor de mensen misschien ook duidelijk waarom hij Dinsdag niet aanwezig was.

Sterkte toegewenst aan de familie.

En zoals Steve ooit zei: Ga naar waar de puck heen gaat, niet waar hij is. Alleen op die manier kun je innoveren. Laten we deze wijsheid in ons hart sluiten..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:09

vooghel

Cunning linguist

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 07:33:
Steve Jobs is niet meer..... Gecondoleerd aan alle mensen die hem een warm hart toedragen. Steve was een visionaire geest die veel voor de huiscomputer heeft betekend. Zijn ziekte was dusdanig dat hij afscheid moest nemen van zijn geestekind Apple. Dit is zeer zeker een zware beslissing voor hem geweest. Nu is voor de mensen misschien ook duidelijk waarom hij Dinsdag niet aanwezig was.

Sterkte toegewenst aan de familie.

En zoals Steve ooit zei: Ga naar waar de puck heen gaat, niet waar hij is. Alleen op die manier kun je innoveren. Laten we deze wijsheid in ons hart sluiten..... _/-\o_
offtopic:
Hoezeer ik je sentiment ook deel ten aanzien van het overlijden van Steve Jobs, het citaat van die puck komt van Wayne Gretzky, die later weer door Steve geciteerd werd.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:04
TheVMaster schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:06:
[...]

iOS 5 GM is al beschikbaar via het developer portal...ik draai op m'n iPad 2 en iPhone de 'final' versie....ziet er goed uit hoor!
heb je een link voor me? Ik wil die vanavond al wel gaan installeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:30
dkawa schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:56:
[...]

heb je een link voor me? Ik wil die vanavond al wel gaan installeren....
zie de post van schrijver in deze topic:

De GM en de laatste beta van iTunes zijn inmiddels ook op Spotnet / Usenet te vinden.
Deze kan je gewoon installeren zonder developers account.

Dan itunes beta erop zetten backup maken, dan met shift + restore de ispw op je iphone zetten en back up terug. Gaat echt simpel en draait heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:17
-spam-

[ Voor 99% gewijzigd door AFCAjax op 07-10-2011 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
edebee schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:27:
[...]

zie de post van schrijver in deze topic:

De GM en de laatste beta van iTunes zijn inmiddels ook op Spotnet / Usenet te vinden.
Deze kan je gewoon installeren zonder developers account.

Dan itunes beta erop zetten backup maken, dan met shift + restore de ispw op je iphone zetten en back up terug. Gaat echt simpel en draait heerlijk.
Maar heb je dan volgende week geen problemen als je de officiële update naar iOS 5 erop wil zetten?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:47
OneUp schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:17:
[...]

Maar heb je dan volgende week geen problemen als je de officiële update naar iOS 5 erop wil zetten?
Dikke kans dat de "officiële" update gelijk zal zijn aan de GM. En zo niet: gewoon weer een restore uitvoeren.

Ik draai de GM hier nu ook en dat draait prima.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Waarom Apple het meest waardevolle bedrijf ter wereld is en wij zo dom zijn om de hoofprijs te betalen:
Lees hoeveel er wordt verdiend op iedere iPhone 4(S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dom dom, je kiest er toch zelf voor... Iedereen weet heus wel dat er winst op wordt gemaakt, op wat niet!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Klopt, het is één ding om het te vergelijken met concurrenten zoals de Galaxy S, maar het kijken naar een geschatte kostprijs van alleen de componenten geeft natuurlijk een geheel vertekend beeld.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Hoedje schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 19:28:
Klopt, het is één ding om het te vergelijken met concurrenten zoals de Galaxy S, maar het kijken naar een geschatte kostprijs van alleen de componenten geeft natuurlijk een geheel vertekend beeld.
@CBL: Ja, je hebt gelijk wat betreft dat je er zelf voor kiest, maar de winstmarge op andere consumenten producten zal wel een stuk lager liggen denk ik.

De prijs die hier wordt genoemd is niet de prijs van alleen de componenten, maar de totale kosten van fabricage tot een werkend/verkoop gereed product.
Daar komt natuurlijk nog wel het logistieke gedeelte bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
catt4u schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 19:33:
Daar komt natuurlijk nog wel het logistieke gedeelte bovenop.
Uhm research misschien? Testen van producten? Apparatuur? Shipping? Opslag?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Hmmm, een beetje een te makkelijk artikel om nog even te scoren die werkelijk alle open deuren intrapt... Volgende keer staan ze weer op de eerste rij om geruchten te plaatsen.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 19:37:
[...]

Uhm research misschien? Testen van producten? Apparatuur? Shipping? Opslag?
Bovendien bepaalt de markt de prijs, niet Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:32
Is er een manier om op de i4 verschillende regels in te stellen voor het ophalen van emails uit accounts?

Dus bijvoorbeeld:
account 1: push
account 2: 30min
etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Niet dat ik weet, maar waarom zou je dat willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
Batterij besparing bijvoorbeeld.
Account 1 is cruciaal. Daar wil ik altijd op de hoogte zijn van nieuwe mail. De andere accounts zijn minder belangrijk, bijvoorbeeld mailinglists etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Is er he-le-maal niets bekend over een eventuele release date voor andere talen van Siri? Lees: een van de zo geweldige functies (Apple's woorden, niet de mijne) komt met een beetje pech pas over twee jaar beschikbaar voor nederland? Of helemaal niet als we pech hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
hpt870 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:21:
Batterij besparing bijvoorbeeld.
Account 1 is cruciaal. Daar wil ik altijd op de hoogte zijn van nieuwe mail. De andere accounts zijn minder belangrijk, bijvoorbeeld mailinglists etc.
Lang geleden (>1 jaar) heb ik ooit wat gelezen over push en dat dit geen merkbare invloed op de batterijduur zou hebben. Persoonlijk kan het mij niet zo veel schelen. Of mijn telefoon nou na 17 of 18 uur aan de lader moet: elke avond aan de lader en ik ben er weer klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
loeberce schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:43:
[...]

Lang geleden (>1 jaar) heb ik ooit wat gelezen over push en dat dit geen merkbare invloed op de batterijduur zou hebben. Persoonlijk kan het mij niet zo veel schelen. Of mijn telefoon nou na 17 of 18 uur aan de lader moet: elke avond aan de lader en ik ben er weer klaar voor.
Ik doe hetzelfde, echter haalt hij lang niet altijd het einde van de dag.

Ik ga er van uit dat het effect van push op de batterij afhankelijk is van het aantal mails dat binnenkomt.
Als ik accounts waar 30 mails per dag op binnenkomen minder vaak kan laten checken (bijvoorbeeld 3x per dag), dan vermoed ik dat er winst te behalen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:38
hpt870 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:07:
Is er een manier om op de i4 verschillende regels in te stellen voor het ophalen van emails uit accounts?

Dus bijvoorbeeld:
account 1: push
account 2: 30min
etc.
Ik heb 2 email accounts geconfigureerd. De ene staat op push, de andere op fetch. fetch kun je vervolgens instellen hoevaak hij dat moet doen.

Dus kort: Ja, dat kan.

Edit: En dat op en 3GS, dus op de 4 moet het ook kunnen. ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door DaLass op 07-10-2011 14:06 ]

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Bij een nieuwe iPhone hoort een prachtig nieuw topic: [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 34 :Y)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iOS 5 Beta] Ervaringen en Discussie
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.