[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 78.849 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.melvinbeemer.com/tweakers_iphone_banner.png

Inleiding - Specificaties - Afmetingen - Prijzen - Meer info - iOS 4 - Links - Reviews - Gallery - Q&A

Inleiding

Welkom in het discussietopic over de iPhone. Je kunt in deze startpost informatie vinden over de functionaliteit van de iPhone, de accessoires en de specificaties. De topicstart is voornamelijk gericht op de iPhone 4.

Nadat Gizmodo het toestel heeft gelekt was het op 7 juni dan eindelijk zover, de langverwachte iPhone 4 werd aangekondigd. Het toestel is verkrijgbaar met 16GB of 32GB. Ook is er zowel een zwarte als een witte uitvoering.

Op 24 juni is de iPhone in onder andere de VS gelanceerd. Op 30 Juli is de iPhone 4 in Nederland en België uitgekomen.

Op 13 oktober is door KPN en Vodafone aangekondigd dat zij de iPhone 4 ook officieel zullen gaan leveren. KPN zal dit ook via haar dochter kanalen Hi en Telfort doen. Deze zullen vanaf 29 november verkocht worden.

Inmiddels is de iPhone op elke provider in Nederland beschikbaar!

Specificaties

• 3,5-inch IPS retina scherm met een resolutie van 960x640
• Multitouch capacitief scherm
• 1Ghz Apple A4 chip
• Lithium-ion batterij (7 uur bellen over 3G, 14 uur bellen over 2G, 300 uur standby, 10 uur Wi-Fi, 40 uur audio, 10 uur video)
• Gyroscope, Accelerometer
• 5 Megapixel camera + LED
• VGA camera op de voorkant
• 16GB of 32GB
• Zwart of Wit

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_5.png

Overige specificaties zijn:
• UMTS/HSDPA/HSUPA (850, 900, 1900, 2100 Mhz)
• GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 Mhz)
• 802.11b/g/n Wi-Fi (802.11n 2.4Ghz only)
• Bluetooth 2.1 + EDR
• Dubbele microfoon voor geluidsonderdrukking

Afmetingen & Gewicht

• Hoogte: 115.2 mm
• Breedte: 58.6 mm
• Diepte: 9.3 mm

• Gewicht: 137 gram

Prijzen

Nederland

Prijzen van los toestel:
iPhone 3GS 8GB: €499
iPhone 4 16GB: €599
iPhone 4 32GB: €699

Deze tabel is enkel bedoelt ter verduidelijking van de prijzen, voor discussie of vragen over de abonnementen kun je hier terecht.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.melvinbeemer.com/prijzen_tmobile.png

iPhone 4 16GBiPhone 4 32GBiPhone 3GS 8GB
i150 (€29,95 p/m)€229,95 (1 jaar: €399,95)€329,95 (1 jaar: €499,95)€119,95 (1 jaar: €299,95)
i300 (€44,95 p/m)€149,95 (1 jaar: €359,95)€249,95 (1 jaar: €459,95)€49,95 (1 jaar: €259,95)
i500 (€64,95 p/m)€89,95 (1 jaar: €329,95)€199,95 (1 jaar: €429,95)€0 (1 jaar: €229,95)
i1000 (€109,95 p/m)€29,95 (1 jaar: €299,95)€89,95 (1 jaar: €399,95)€0 (1 jaar: €199,95)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.melvinbeemer.com/prijzen_vodafone.png

iPhone 4 16GB*iPhone 4 32GB*iPhone 3GS 8GB*
iPhone 150 (€29,50 p/m)€229,00 (1 jaar: €459,00)€329,00 (1 jaar: €559,00)€129,00 (1 jaar: €359,00)
iPhone 200 (€34,50 p/m)€189,00 (1 jaar: €429,00)€289,00 (1 jaar: €529,00)€89,00 (1 jaar: €329,00)
iPhone 275 (€39,50 p/m)€149,00 (1 jaar: €379,00)€249,00 (1 jaar: €479,00)€49 (1 jaar: €279,00)
iPhone 450 (€55,00 p/m)€99,00 (1 jaar: €349,00)€199,00 (1 jaar: €449,00)€0 (1 jaar: €249,00)
iPhone 1000 (€100,00 p/m)€29,00 (1 jaar: €279,00)€129,00 (1 jaar: €379,00)€0 (1 jaar: €179,00)
iPhone Prepaid (€0 p/m)€649,00€749,00€549,00

* De prijzen van Vodafone zijn per 07-02-2011 omhoog gegaan. De tabel is geüpdatet.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.melvinbeemer.com/prijzen_kpn.png

iPhone 4 16GB*iPhone 4 32GB*iPhone 3GS 8GB*
KPN i-125 (€32,50 p/m)€239,95 (1 jaar: €429,95)€339,95 (1 jaar: €529,95)€139,95 (1 jaar: €339,95)
KPN i-250 (€45,00 p/m)€159,95 (1 jaar: €399,95)€259,95 (1 jaar: €499,95)€59,95 (1 jaar: €299,95)
KPN i-500 (€65,00 p/m)€99,95 (1 jaar: €339,95)€199,95 (1 jaar: €439,95)€0 (1 jaar: €259,95)
KPN i-1000 (€110,00 p/m)€39,95 (1 jaar: €279,95)€139,95 (1 jaar: €379,95)€0 (1 jaar: €199,95)

* De prijzen van KPN & HI zijn sinds 04-01-2011 omhoog gegaan. De tabel is geüpdatet.

Belgie
iPhone 4 16 GB: €639,99
iPhone 4 32 GB: €749,99

Meer info

Telefoon

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_7.jpgDe iPhone doet alles wat je van een mobiele telefoon mag verwachten, bellen, smsen etc. Een speciale functie van de iPhone is visual voicemail. Je ziet een overzicht van je voicemail bericht en je kunt degene die je wilt horen aanklikken. Dus je hoeft ze niet één voor één af te luisteren. Je kunt je contactlijst syncen met adresboek (Mac), Entourage (Mac) of Outlook (Windows). Ook kun je via internet syncen met Yahoo! adresboek. Daarnaast ondersteunt de iPhone Microsoft Exchange en Mobile Me, wat het mogelijk maakt om contacts te pushen en gepusht te krijgen, waardoor ze on-the-fly bijgewerkt worden.

iPod

De iPhone doet alles wat je iPod ook doet, maar dan mooier en beter. Het grote scherm (3,5") is uiteraard uitstekend geschikt om videomateriaal te bekijken. Maar je kunt ook prima muziek luisteren. De interface is volledig vernieuwd t.o.v. de huidige iPods en je kunt bijv. navigeren middels coverflow. Wat kan de iPhone allemaal afspelen? Het is ook mogelijk om de iPhone middels component of composiet aan te sluiten op een TV.

Daarnaast is het mogelijk om vanuit de iTunes app muziek, podcasts, muziekvideo's, tv series, films en iTunes U content aan te schaffen. Dit wordt ook weer teruggesynct naar de computer middels iTunes.

Audio: AAC (16 to 320 Kbps), Protected AAC (from iTunes Store), MP3 (16 to 320 Kbps), MP3 VBR, Audible (formats 2, 3 and 4), Apple Lossless, AIFF and WAV.

Video: H.264 video, up to 1.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per sec., Low-Complexity version of the H.264 Baseline Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; H.264 video, up to 768 Kbps, 320 by 240 pixels, 30 frames per sec., Baseline Profile up to Level 1.3 with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; MPEG-4 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per sec., Simple Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats.

Safari

De iPhone beschikt, volgens Apple, over de meest geavanceerde browser ooit, Safari. Dit mobiele broertje doet in niets onder voor de desktop variant. Helaas wordt Java niet ondersteund (Javascript wel) en Flash (vooralsnog) ook niet. Wel zit er ondersteuning in voor bepaalde HTML5 elementen. Youtube is ondanks het gebrek aan flash toch geen probleem, omdat de iPhone toegang heeft tot betere kwaliteit filmpjes van Youtube in H.264 formaat. Daarbij wordt vanaf bookmarks worden automatisch gesynced met je desktop computer. Daarnaast is het mogelijk om bookmarks (waarbij o.a. de zoom onthouden wordt) te plaatsen op je springboard. Die zijn dus met 1 tap bereikbaar.Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_6.png

Mail

De emailclient heeft ondersteuning voor HTML en ondersteunt alle IMAP en POP mailboxen. Push-mail is mogelijk via een speciale (gratis) Yahoo mailaccount. Daarnaast is het mogelijk met Exchange servers en een MobileMe account.

Je kunt daarnaast op vastgestelde tijden je andere IMAP en POP mailboxen laten controleren. Daarnaast wordt je mail sowieso opgehaald bij het openen van de applicatie. De emailaccounts (dus de instellingen, niet de emails) worden gesynced met je desktop computer, dit kan met Mail (Mac), Entourage (Mac) en Outlook (Windows).

Agenda

Het is mogelijk je afspraken te syncen met iCal (Mac), Entourage (Mac) en Outlook (Windows). Je kunt op je iPhone alle afspraken inzien en evt. nieuwe toevoegen. Ook kan je agenda via CalDAV, Exchange of Mobile Me draadloos up-to-date gehouden worden, waarbij afspraken dus ook weer automatisch gepusht worden van je PC of Mac naar je iPhone en vice versa.

Google Maps

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.melvinbeemer.com/iphone_8.jpgVia deze applicatie is het mogelijk om Google Maps te raadplegen, incl. routeplanning, satellietbeelden, fileinformatie etc. Dit is nu inclusief locatiebepaling d.m.v. (A-)GPS, GSM en Wifi. De iPhone 3G heeft ingebouwde GPS en gebruikt daarnaast dus de locatie van telefoonmasten en wifi hotspots om de locatie te bepalen en een snelle fix te krijgen voor de GPS. De iPhone 3GS voegt daar nog een ingebouwd kompas aan toe. Deze zorgt ervoor dat het mogelijk is om de kaart precies uit te lijnen in de richting dat je kijkt. Daarnaast kan het kompas zelfstandig worden geraadpleegd in een eigen applicatie. Natuurlijk is Google Maps, GPS en kompas ook aan te roepen door App ontwikkelaars.

Camera
Video-beeld/bellen (op dit moment alleen via WiFi en alleen met iPhone 4 houders)
Camera met 5 megapixels met 5 keer digitale zoom op de achterzijde met LED flitser en de mogelijkheid om HD te filmen (720) ook onthoud ie waar het filmpje/foto is gemaakt (geotagging)

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/nl/iphone/images/overview-title-camera-20100607.png

De eerste iPhones zijn inmiddels uitgeleverd en zijn er dus foto's en video's opgedoken van de nieuwe iPhone:

iOS 4

Op 21 juni, drie dagen voor de release van de nieuwe iPhone zal de release van iOS 4 plaatsvinden. Deze update voegt meer dan 100 nieuwe functies toe, en dit zijn de hoogtepunten:

• Multitasking
• Folders
• Unified Inbox & Threaded Emails
• iBooks op de iPhone (je kunt nu ook PDF bestanden lezen)

Daarnaast kun je ook je eigen playlists maken direct op je telfoon, heeft de camera een digitale zoom, worden gezichten en plaatsen toegevoegd aan Foto's en kun je je homescreen wallpaper veranderen.

Multitasken & Folders
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.melvinbeemer.com/ios4_1_small.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.melvinbeemer.com/ios4_2_small.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.melvinbeemer.com/ios4_3_small.png

Links

Steve Jobs kondigt iPhone 4 aan
Apple brengt video van de keynote online

Reviews

Hieronder een aantal eerste ervaringen van reviewers:
I've been testing the iPhone 4 for more than a week. In both hardware and software, it is a major leap over its already-excellent predecessor, the iPhone 3GS.

It has some downsides and limitations - most important, the overwhelmed AT&T network in the U.S., which, in my tests, the new phone handled sometimes better and, unfortunately, sometimes worse than its predecessor. I'll get into that below. But, overall, Apple has delivered a big, well-designed update that, in my view, keeps it in the lead in the smartphone wars.
- Walt Mossberg (The Wall Street Journal)
Despite the strong initial, positive reaction, this must still be a nerve-racking time to be Apple; the iPhone is no longer the only worthy contender. Phones running Google's Android software are gaining rave reviews and packing in features that iPhone owners can only envy. The Android app store is ballooning, multiple phone makers are competing, and Google updates the software several times a year. Apple releases only one new model a year, so the new iPhone had better be pretty amazing to compete.

It is.
- David Pogue (The New York Times)
We're not going to beat around the bush -- in our approximation, the iPhone 4 is the best smartphone on the market right now. The combination of gorgeous new hardware, that amazing display, upgraded cameras, and major improvements to the operating system make this an extremely formidable package. Yes, there are still pain points that we want to see Apple fix, and yes, there are some amazing alternatives to the iPhone 4 out there. But when it comes to the total package -- fit and finish in both software and hardware, performance, app selection, and all of the little details that make a device like this what it is -- we think it's the cream of the current crop.
- Joshua Topolsky (Engadget)

Engadget: iPhone 4 first hands-on
Technobuffalo: iPhone 4, Hands-on & demo
SlashGear: iPhone 4 hands-on

Gallery

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.melvinbeemer.com/iphone_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.melvinbeemer.com/iphone_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.melvinbeemer.com/iphone_3.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.melvinbeemer.com/iphone_4.png

Q&A

Ik moet hem als eerste hebben, importeren, waar kan dat?
Neem een kijkje bij [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3 als je hem wilt importeren of los wilt kopen.

Providers, when and where?
Als je wilt discussieren over de providers die iPhone 4 aanbieden kun je dat hier doen.

Vorige delen

deel 1, deel 2, deel 3, deel 4, deel 5, deel 6, deel 7, deel 8, deel 9, deel 10, deel 11, deel 12, deel 13, deel 14,
deel 15, deel 16, deel 17, deel 18, deel 19, deel 20, deel 21, deel 22, deel 23, deel 24,deel 25,deel 26,deel 27,deel 28,deel 29,deel 30,deel 31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Laatst online: 02-04-2024

iPhone FAQ

Inhoudsopgave
« · ^

Wat zijn de verschillen tussen de iPhone 3GS en de nieuwe iPhone 4?
Het eerste wat opvalt aan de iPhone 4 is dat deze na twee jaar met hetzelfde design geleefd te hebben weer eens een ander design heeft. Weg zijn de ronde hoeken en in plaats daarvoor is het allemaal wat strakker geworden. Opvallend is dat het design nu ook een rol speelt in het antenne-systeem van de iPhone.

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/nl/iphone/images/overview-facetime-20100607.png
Het scherm heeft sinds de orginele iPhone ook een upgrade gekregen, niet in grootte maar in scherpte. Het zogenoemde 'retina-display' moet tot 4 keer scherper zijn dan de oude schermen, apple claimt dat op een redelijke afstand het menselijk oog geen pixels meer kan zien.

Naast de bestaande versnellingsmeter die er al inzit is er nu ook een gyroscoop met 3 assen toegevoegd. Dit zorgt ervoor dat bewegingen in veel meer richtingen nu registreerbaar zijn. Dit komt tengoede van applicaties die daarvan gebruik (willen) maken.

Ook de camera heeft een upgrade gekregen, deze gaat van 3,2-megapixels naar 5-megapixels. Ook is er een LED flitser toegevoegd. De 'backside-alluminated sensor' moet het mogelijk maken om ook in lage lichtomstandigheden een goede foto of video te kunnen. Video's kunnen nu geschoten worden in HD (720p). Voor het bewerken van video's is een iMovie applicatie beschikbaar in de app-store, met deze applicatie kun je je geschoten video's direct bewerken en online zetten.

De iPhone 4 heeft naast de camera achterop er nu ook een voorop. Deze maakt het mogelijk om te kunnen videobellen met mensen die ook een iPhone 4 hebben. Apple noemt dit FaceTime.

« · ^

Waar vind ik de handleiding?
De iPhone is voor veel mensen het eerste Apple product en daarom kunnen er een aantal zaken onduidelijk zijn. Het feit dat je niet eens een handleiding meegeleverd krijgt en alleen een snelstartgids helpt hier natuurlijk niet aan mee. Dus om te beginnen. De Nederlandse handleiding is te downloaden op:
Apple iPhone handleiding.

Daarnaast staat bij de bookmarks op de iPhone zelf ook een link naar de "iPhone User Guide". Dit is een link naar de website van Apple, waarin op een speciaal voor de iPhone gemaakte site ook allerlei dingen worden uitgelegd.

« · ^

Wat kost FaceTime?
Omdat FaceTime gebruikt maakt van een WiFi verbinding is videobellen op de iPhone 4 helemaal gratis. Er worden geen gesprekskosten gemaakt zodra er een FaceTime verbinding tot stand is gebracht.

Wel moet je facetime eenmalig activeren. Dit gebeurt door middel van een smsje naar de activatieservers van Apple. Deze staan helaas (nog) niet in Nederland maar in Engeland. Activatie kost dus 21 cent. Zodra je je iPhone hersteld zul je facetime weer opnieuw moeten activeren!

UPDATE 17-9: Inmiddels is bekend geworden dat t-mobile alle kosten voor het activeren van facetime compenseert met je eerst volgende factuur.

« · ^

Tot slot, er is altijd wel iets te wensen qua functionaliteit of oplossen van bugs: wat doet Apple daarmee?
Het is leuk om hier daarover te discussieren. Maar als je echt Apple wilt bereiken, dan kun je beter het iPhone Feedback formulier gebruiken :)

Als je ook tips hebt of wilt bijdragen aan de FAQ, stuur het naar me op via DM en ik zet het erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Het gaat hard met die topics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Mooie en complete startpost, hulde !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-04 13:57
Inderdaad. Een mooie startpost hoort bij een mooi product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-03 12:11
hallo! vraagje voor hier.
Mijn pa heeft een 3gs met ios 4.1 overgenomen. Nu probeerde ik hem te upgraden via itunes naar 4.2.1, maar nu krijg ik de foutmelding 1015. Maar als ik een beetje google zie ik deze melding alleen terug komen met downgraden :? Iemand enig idee hoe ik 4.2 erop krijg?
Op het moment doet hij gewoon niks meer!

[ Voor 6% gewijzigd door KappeNou op 31-01-2011 23:52 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:09
gebruik je de juiste iTunes versie?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-04 17:56

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

in vorige deel vroeg ik naar een manier om video's te organiseren, wat blijkbaar niet mogelijk is... nou vraag ik me af of je langere titels van video's podcasts dan wel kan zien... na een snelle google kwam ik hier uit, waar mensen hetzelfde probleem lijken te hebben.... iemand die daar een fix voor weet? vind het zo apart dat dat zo clunky werkt op een device waar overal aan lijkt te zijn gedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Alekz87 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 00:38:
gebruik je de juiste iTunes versie?
Ja hij vroeg ervoor om iTunes te updaten..
Enige wat ik kan bedenken is om de iPhone te updaten via de PC waar hij ooit geupdate is. Maar dat lijkt me wel heel vaag..

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:43
Een vraag aan jullie, ik heb sinds kort mijn hotmail account ingesteld als mail.
Het rare is alleen dat als ik in Hotmail (web-based) mails verwijder, ze in mijn Iphone blijven staan.
(en vice versa) Hij verwijderd ze gewoon niet op de Iphone (na syncen), heb inmiddels al vele instellingen geprobeerd, maar helaas alle geen effect.

Hetzelfde geld overigens ook voor gelezen / ongelezen, dit werkt twee kanten op niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Smirnoff op 01-02-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Klopt dat werkt niet met hotmail. Met mijn zakelijke mail werkt het wel.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-04 09:04

Amiet01

Master_A

Smirnoff schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:40:
Een vraag aan jullie, ik heb sinds kort mijn hotmail account ingesteld als mail.
Het rare is alleen dat als ik in Hotmail (web-based) mails verwijder, ze in mijn Iphone blijven staan.
(en vice versa) Hij verwijderd ze gewoon niet op de Iphone (na syncen), heb inmiddels al vele instellingen geprobeerd, maar helaas alle geen effect.

Hetzelfde geld overigens ook voor gelezen / ongelezen, dit werkt twee kanten op niet.
Heb je het wel ingesteld als Exchange server? Bij mij werkt het namelijk wel allemaal gewoon en heb ik helemaal geen zakelijke emailaccount.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Vreemd dan toch maar is ff klooien :)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
@Amiet01: Voeg toe account > anders (niet exchange gedaan)

@KappeNou, het zou heel jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Smirnoff schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 20:41:
@Amiet01: Voeg toe account > anders (niet exchange gedaan)

@KappeNou, het zou heel jammer zijn.
Je moet hem dus toch maar op exchange zetten. De instellingen bij mij zijn als volgt:
E-mail: jeeigenemail@hotmail.com
Server: m.hotmail.com
Domein: leeg late
Gebruikersnaam: hetzelfde als bij E-mail
Wachtwoord: spreekt voor zich
Beschrijving: zelf kiezen
Gebruik SSL moet aan staan

Hierna moet het dus gewoon werken.

Ow ja je moet bij de mailinstellingen ook nog ff push aanzetten (weet niet of het noodzakelijk is maar dan krijg je je mails direct binnen)

[ Voor 11% gewijzigd door Amiet01 op 01-02-2011 21:22 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Amiet01 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 21:21:
[...]
Je moet hem dus toch maar op exchange zetten. De instellingen bij mij zijn als volgt:
Dit is de oplossing.
Dank voor je tip! super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-11-2024
bij vodafone moet je daar nu betalen bij het gebruiken van skype op 3g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Smirnoff schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 21:46:
[...]

Dit is de oplossing.
Dank voor je tip! super.
Graag gedaan!

@serdadu
Ik hoop het niet, maar als je een jailbreak hebt zou je dit met My3G toch moeten kunnen omzeilen?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:33
Helaas sinds de laatste beta van 4.3 (beta 3) werkt de hotspot op een simlockvrije telefoon niet meer.
Ook niet via het ipcc bestandje uploaden of de aanbieder instellingen niet te accepteren.

Lijkt al in de firmware ingebakken te zitten.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
robbinonline schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 23:21:
Helaas sinds de laatste beta van 4.3 (beta 3) werkt de hotspot op een simlockvrije telefoon niet meer.
Ook niet via het ipcc bestandje uploaden of de aanbieder instellingen niet te accepteren.

Lijkt al in de firmware ingebakken te zitten.
Bij mij werkt het nog prima met 4.3 beta 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Heb je een update gedaan of een volledige restore, of de laatste versie van itunes er nog niet op staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanslH
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-04 04:00
Er zijn natuurlijk zat oplossingen om van je iphone een universal remote te maken, inclusief hardware om al je IR devices aan te spreken. Wat ik echter af vroeg of een bedrijf al heeft verzonnen om een hardware remote te maken met buttons waar je je iphone als het ware in klikt. Dan heb je een super luxe AB met prachtig scherm vergelijkbaar met apparaten die 1000 euro kosten en het lijkt me niet eens zo duur te maken. Ligt wellicht ook lekkerder in de hand. Desnoods werken de buttons via bluetooth net als een bluetooth keyboard. Lijkt me echt super cool. Samen met een cradle die tegelijk de remote als de iphone oplaadt.

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Zoals ik begrijp zitten in de 4.3 Beta dus ook Mobile Hotspot-optie ingebakken wat werkt met T-Mobile?

[ Voor 87% gewijzigd door Tha BasZ op 02-02-2011 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Laatst online: 22:59
Ik krijg vandaag mijn iPhone4 (16GB) terug. Hij is 'gerepareerd', ze hebben er iOS versie 4.2 op gezet om de extreem slechte WIFI ontvangst te fixen. Volgens mij vast ik al helemaal up-to-date en daarnaast heeft een totale herstel via iTunes niet veel opgeleverd dus ik ben erg benieuwd.
Iemand eerder meegemaakt dat slecht ontvangst gefix'ed zou moeten zijn met versie 4.2? Extreem slecht = geen ontvangst meer op ca 5mtr van de AP (open ruimte).

Powered by KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Zou iemand dit ook eens willen testen in NL: we krijgen hier ook steeds vaker met enkel vaste (dus geen FUP) datalimieten te maken.

AT&T Sued For Systematic iPhone Overbilling
"UPI reports that AT&T is facing a lawsuit that says AT&T routinely bills for 7 percent to 14 percent more data transactions than normally take place, which could blossom into a costly class-action case. Court papers claim that attorneys set up a test account for an iPhone, then closed all of its apps and left the device unused for 10 days. AT&T still billed the account for 2,292 KB of usage. 'A significant portion of the data revenues were inflated by AT&T's rigged billing system for data transactions,' say court papers filed on behalf of AT&T customer Patrick Hendricks. 'This is like the rigged gas pump charging you when you never even pulled your car into the station.' Attorneys say they would file to have the case moved to class-action status, which makes the outcome relevant to all of AT&T's iPhone accounts."
http://yro.slashdot.org/s...ematic-iPhone-Overbilling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Laatst online: 23-04 03:59
Kort filmpje dat ik gemaakt heb met de iphone:
Indoor
Ik vind het prima kwaliteit van de camera voor een indoor filmpje. Maar als ik het filmpje stil zet of op de donkere stukken let dan zie ik veel ruis achtig beeld. Is dit ook een hoge ISO waarde net als bij een foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tandarts
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Even uit vorige topic
quote:
tandarts schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 20:49:
Ik loop al een tijdje te pielen met de volgorde van muziek op mijn iphone/itunes.
Nu lukt het wel vaak na een tijdje dat alle nummers in de goede volgorde in itunes staan.
Echter heb ik nu een top 40 die op itunes netjes van 1 t/m 40 staat maar op de iphone begint bij 4, 6, 7, 8, 9 t/m 24, 26 t/m 36, 29, 40, 1, 2 enz...
Hoe krijg ik deze nou netjes van 1/tm 40 op de iphone...
Zorg dat je er 1 album van maakt, dus 1 dezelfde titel en album artiest. verder dus de nummering invullen, 1 t/m 40, dan moet het goed komen.
Ook dit helpt niet... Blijft dezelfde volgorde... Grrr.
Iemand nog tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
ik gebruik mp3 tagger... die zet alles netjes in de goede settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:36
tandarts schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 23:36:
Even uit vorige topic

[...]

[...]

Iemand nog tips??
Post anders een screenshot van je iTunes scherm met track-info, daar kunnen we het waarschijnlijk snel aan zien. Mijn eerste ingeving is dat je albumartiest niet overal hetzelfde is; dit heeft mij tijdenlang mateloos geirriteerd, totdat ik het eindelijk doorhad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-03 21:29
Even uit vorige topic
[...]
[...]
Iemand nog tips??
*ook een gok doet*
Probeer de 1 tm 9 track eens 01 tm 09 te nummeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Laatst online: 22:59
Packardhell schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:51:
Ik krijg vandaag mijn iPhone4 (16GB) terug. Hij is 'gerepareerd', ze hebben er iOS versie 4.2 op gezet om de extreem slechte WIFI ontvangst te fixen. Volgens mij vast ik al helemaal up-to-date en daarnaast heeft een totale herstel via iTunes niet veel opgeleverd dus ik ben erg benieuwd.
Iemand eerder meegemaakt dat slecht ontvangst gefix'ed zou moeten zijn met versie 4.2? Extreem slecht = geen ontvangst meer op ca 5mtr van de AP (open ruimte).
Zoals verwacht heeft de update het probleem niet opgelost. Dus morgen maar weer terug naar Vodafone, deze keer een stuk bozer en dringender. :( }:|

Powered by KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193286

loeberce schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 09:30:
[...]

Post anders een screenshot van je iTunes scherm met track-info, daar kunnen we het waarschijnlijk snel aan zien. Mijn eerste ingeving is dat je albumartiest niet overal hetzelfde is; dit heeft mij tijdenlang mateloos geirriteerd, totdat ik het eindelijk doorhad.
Dito hier, albumartiest verwijder ik altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-04 18:57

themeparktommy

Pretparkgek!

Even uit vorige topic

[...]

[...]

Iemand nog tips??
Ik heb het voor elkaar gekregen door de optie 'deel van verzameling' aan te zetten. Dan krijg je netjes een rijtje van 1 naar 40

Grafisch Ontwerper, 999 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Packardhell schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:18:
[...]

Zoals verwacht heeft de update het probleem niet opgelost. Dus morgen maar weer terug naar Vodafone, deze keer een stuk bozer en dringender. :( }:|
Ja want een mens word behulpzamer als hij door een kwaad en gefrustreerd persoon aangesproken wordt... :F
How about: kalm, rustig en duidelijk maken dat het probleem niet opgelost is, dat er op het herstelbonnetje bij de omschrijving gezet moet worden dat het niet opgelost is bij de laatste herstelling, dat het een hardwareprobleem betreft en geen softwareprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:54

Ypho

Allround Nerd

Ik heb een mooie. Mijn iPhone 4 wilde niet meer opstarten, terug naar Vodafone, vandaag opgehaald. Was hij omgeruild, heel mooi allemaal.

Kom ik thuis, steek ik mijn T-Mobile sim erin (VF abbo gaat volgende maand in), moet ik er een sim in doen zonder PIN om te activeren, dus ik denk, oke, doe ik een andere sim erin waar geen PIN op zit (ander VF abbo).

Ik steek het pennetje (de bijgeleverde), en de sim tray springt 3-4mm omhoog, maar nu krijg ik hem er niet verder uit. Het lijkt erop dat de simkaart blijft hangen, duw ik de tray erin, maakt hij wel gewoon verbinding (kon achteraf wel activeren met een PIN).

Nu is dit vooralsnog geen probleem, maar volgende maand moet er een andere sim in, dus dan moet de oude eruit. Bij de VF shop zeggen ze dat ik naar een Apple Store moet of ik moet hem laten opsturen. Apple Store heb ik niet zoveel mee te maken, omdat hij bij VF vandaan komt, maar ik laat hem liever niet weer opsturen, omdat ik dan niet bereikbaar ben. Dus ik denk, dan maar op laten sturen als mijn nieuwe abbo ingaat en mijn nieuwe sim tijdelijk in een oude telefoon steken, maar ik ga 2 weken later op vakantie, dus zit ik tot na mijn vakantie met een oude telefoon.

Iemand enig idee hoe ik makkelijk en veilig de sim eruit kan krijgen? Liefst zonder hem open te schroeven. Toestel is nog geen maand oud, zit een originele T-Mobile microsim in, dus niet een zelf-geknipte.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Wat je kunt proberen:
- een standaard blad papier pakken
- een strookje ietsje kleiner knippen ter breedte van de SIM-kaart
- dubbelvouwen en gevouwen kant gebruiken
- boven de SIM-tray duwen als je hem zo min mogelijk open hebt, juist boven de SIM-kaart

Dan zou hij normaal moeten meekomen. Heb het zelf vroeger ook gehad met mijn iPhone 2G in de tijd van hardware SIM unlock plakdingen, die bleven soms ook hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Tha BasZ schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 09:44:
Zoals ik begrijp zitten in de 4.3 Beta dus ook Mobile Hotspot-optie ingebakken wat werkt met T-Mobile?
Hotspot zit er in maar werkt met geen enkele officeele nederlandse provider.
Waarom aanbieder instellingen zitten nu al in de fw ingebakken en hotspot is geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:06
Ypho schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 20:33:
Kom ik thuis, steek ik mijn T-Mobile sim erin (VF abbo gaat volgende maand in), moet ik er een sim in doen zonder PIN om te activeren, dus ik denk, oke, doe ik een andere sim erin waar geen PIN op zit (ander VF abbo).
Geen oplossing voor je tray probleem, maar volgens mij kun je gewoon activeren met de pin van die sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:54
Ypho schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 20:33:
Ik heb een mooie. Mijn iPhone 4 wilde niet meer opstarten, terug naar Vodafone, vandaag opgehaald. Was hij omgeruild, heel mooi allemaal.

Ik steek het pennetje (de bijgeleverde), en de sim tray springt 3-4mm omhoog, maar nu krijg ik hem er niet verder uit. Het lijkt erop dat de simkaart blijft hangen, duw ik de tray erin, maakt hij wel gewoon verbinding (kon achteraf wel activeren met een PIN).

Nu is dit vooralsnog geen probleem, maar volgende maand moet er een andere sim in, dus dan moet de oude eruit. Bij de VF shop zeggen ze dat ik naar een Apple Store moet of ik moet hem laten opsturen. Apple Store heb ik niet zoveel mee te maken, omdat hij bij VF vandaan komt, maar ik laat hem liever niet weer opsturen, omdat ik dan niet bereikbaar ben. Dus ik denk, dan maar op laten sturen als mijn nieuwe abbo ingaat en mijn nieuwe sim tijdelijk in een oude telefoon steken, maar ik ga 2 weken later op vakantie, dus zit ik tot na mijn vakantie met een oude telefoon.

Iemand enig idee hoe ik makkelijk en veilig de sim eruit kan krijgen? Liefst zonder hem open te schroeven. Toestel is nog geen maand oud, zit een originele T-Mobile microsim in, dus niet een zelf-geknipte.
Je sim-kaart is geblokkeerd, door je PUK-code in te voeren zal het toestel deze ontgrendelen, en kan je je simkaart verwijderen.

Nee maar ff serieus, idd iets van een stukje papier of heel dun plastic (stukje van een verpakking ofzo) als smal strookje knippen en deze proberen boven je simkaart te duwen en het er dan uit proberen te trekken.
Verder misschien iets meer kracht zetten dan je nu al doet, (klinkt beetje eng maar misschien dat hij net ietsje klem zit waarmee je hem los krijgt, maar vooralsnog wel voorzichtig blijven )

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:50
Jailbreak voor 4.2.1 is uit Unthetered!!!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

[message=,noline]rohit schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:59[/message]:
Netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

rohit schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:59:
Dat had je beter in [iOS] Jailbreaken - Deel 6 kunnen posten :) waar overigens dit nieuws al bekend is

[ Voor 10% gewijzigd door Daedalus op 04-02-2011 11:13 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387453

Beste,

Is er een mogelijkheid bij iphone 3GS om de sms weergave te veranderen zodat het nog steeds in conversation mode staat maar niet met die "bubbles"?

Zoals BB Bold gewoon met een streepje onder mekaar.

Heb paar uren gezocht maar niets gevonden.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
nee is helaas niet mogelijk

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Daedalus schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:12:
[...]
Dat had je beter in [iOS] Jailbreaken - Deel 6 kunnen posten :) waar overigens dit nieuws al bekend is
Daar weten ze het al zoals je zegt ;)
Het kan toch dat mensen alleen dit topic lezen, die weten het nu ook :)

[ Voor 9% gewijzigd door Rohit op 04-02-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Even vloeken. Mijn iPhone is net uit zijn hoesje gevallen. Barstje aan de zijkant en het schermpje was omhoog geduld. Gelukkig alles plat kunnen duwen.

Stom net iets te groot hoesje...

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
Snake schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 19:52:
Even vloeken. Mijn iPhone is net uit zijn hoesje gevallen. Barstje aan de zijkant en het schermpje was omhoog geduld. Gelukkig alles plat kunnen duwen.

Stom net iets te groot hoesje...
Barstje aan de zijkant van het scherm/achterkant of barstje in het metaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308755

Sinds een tijdje spelen mijn iPhone 4 en iPad geen YouTube video's in de browser meer af. Voorheen zag ook het play-knopje ziet er anders uit en vroeger toen ik er op klikte opende hij gelijk een nieuw scherm en speelde het filmpje af, maar nu blijft hij eeuwig laden en begint het filmpje maar niet. Is er iemand die weet hoe dit komt of die dit ook heeft.
Het licht niet aan mijn internet want die is behoorlijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342185

ff toevoegen de iPhone is ook zeer stevig, mijne viel net zeker 20 cm en is nog helemaal heel :)

Edit Zie nu berichtje van Snake pas staan, damn ik heb geluk _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 342185 op 05-02-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Mijn iPhone 2G is ook al meermaals uit de hand en op de grond gevallen. Buiten de hoeken die eruit zien alsof ze afgeknabbeld zijn, valt het nog reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn iPhone 4 is vanaf 40 centimeter hoogte op een houten vloer gevallen: barst in het glas van 1 centimeter aan de bovenkant. Nieuw glas kost 200 euro...

To quote Steve: " The strength of the iPhone 4 is “20 times stiffer and 30 times harder than plastic” and is “ultradurable” and crafted from the same type of “glass used in helicopters and high-speed trains.”

Geweldig die bouwkwaliteit van Apple.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 06-02-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

Anoniem: 87302 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 10:53:
Mijn iPhone 4 is vanaf 40 centimeter hoogte op een houten vloer gevallen: barst in het glas van 1 centimeter aan de bovenkant. Nieuw glas kost 200 euro...

To quote Steve: " The strength of the iPhone 4 is “20 times stiffer and 30 times harder than plastic” and is “ultradurable” and crafted from the same type of “glass used in helicopters and high-speed trains.”

Stijver en harder ja, en juist daardoor is het breekbaarder als er een kracht op komt in de lengterichting van het glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[message=,noline]arda4 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 11:06[/message]:
[...]

Stijver en harder ja, en juist daardoor is het breekbaarder als er een kracht op komt in de lengterichting van het glas
Dus hij had er ook "easier to break" bij moeten zetten, de grappenmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342185

@David geen verzekering erbij gekocht??? Dit was voor mij een must betaal ik maar wat extra per maand.. met zo;n dure telefoon is dat toch normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372420

Mijn iPhone 4 is al keer of 4 keer gevallen van minimaal anderhalve meter hoogte, waaronder 1 keer op beton. Slechts een heel klein butsje in de zwarte rand, amper zichtbaar.

Echt bijzonder sterk die telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 26-02 23:15
Anoniem: 87302 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 10:53:

Zo een dure telefoon moet je ook gewoon verzekeren he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Anoniem: 372420 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 15:58:
Mijn iPhone 4 is al keer of 4 keer gevallen van minimaal anderhalve meter hoogte, waaronder 1 keer op beton. Slechts een heel klein butsje in de zwarte rand, amper zichtbaar.

Echt bijzonder sterk die telefoon.
Ik heb hem ook echt ontelbaar keer laten vallen. In het begin dacht ik: "Ik laat hem nu helemaal niet vallen, in tegenstelling tot m'n oude 3GS" en toen op een gegeven moment liet ik hem 4x in 1 week vallen van meer dan >1m hoogte.

Zelfs 1x tegen de muur en toen weer op de grond (schoot omhoog toen ik me bed opschudde en me i4 daar nog op lag...). Ziet er nog goed uit, geen barst of iets... :)

Echt geluk. Maar zoiezo, zo'n dure telefoon heb ik verzekerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 26-02 23:15
Squatjj schreef op zondag 06 februari 2011 @ 20:22:
[...]

Ik heb hem ook echt ontelbaar keer laten vallen. In het begin dacht ik: "Ik laat hem nu helemaal niet vallen, in tegenstelling tot m'n oude 3GS" en toen op een gegeven moment liet ik hem 4x in 1 week vallen van meer dan >1m hoogte.

Zelfs 1x tegen de muur en toen weer op de grond (schoot omhoog toen ik me bed opschudde en me i4 daar nog op lag...). Ziet er nog goed uit, geen barst of iets... :)

Echt geluk. Maar zoiezo, zo'n dure telefoon heb ik verzekerd...
:'( wat doe je allemaal met dat ding! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
verzekering is handig, maar vaak ben je m zo lang kwijt! klinkt raar, maar kan geen dag zonder:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:39
Ikzelf ben nog steeds wachtende op mijn iphone 4 die ik bij leliveld services heb afgeleverd voor reparatie van mijn powerknop. Maand is zeker lang zonder iPhone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-04 11:07
keanu_ schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:29:
Ikzelf ben nog steeds wachtende op mijn iphone 4 die ik bij leliveld services heb afgeleverd voor reparatie van mijn powerknop. Maand is zeker lang zonder iPhone ;)
Nou succes, de mijne is daar ook geweest voor reparatie, wat een amateurs zeg. Uit eindelijk een nieuwe gehad maar het heeft wel 2 maanden geduurd bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
Na lang zoeken dan toch eindelijk erachter gekomen hoe ik het geluid, dat wordt afgespeeld nadat een sms verzonden is, kan uitzetten (let op je moet toegang hebben tot de root):

Met behulp van Iphone Browser naar /System/Library/Audio/UISounds/SendMessage.caf
en daar de naam van dit bestand wijzigen. Daarna een reboot en je hoort geen geluid meer na het verzenden van een sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
  • Laatst online: 13-03 19:53
Sinds afgelopen 2 ochtenden een vreemd probleem met de batterij.

Heb gister- en eergisteravond de telefoon opgeladen. Voor het slapen (ca 22u) de accu nog 100%.
Om 7u 's ochtends weer gekeken, allebei de dagen zo'n 40-45% van de batterij af.

Het gekke is, vandaag begon ik dus 's ochtends met 55% en in de loop van de dag gebruikt, o.a. internet, en nu staat ie op 45%. Wat dus weer heel normaal is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanvo21
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-02 17:20
Heb nog niet kunnen proberen xD, want ik kan binnenkort mijn abbo verlengen, dan ga ik direct voor een iphone 4 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sitmark
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-04 21:18
Bah, Iphone mensen zijn niet zo heel erg vriendelijk.. koopt onze pa, een leek met beste bedoelingen een "vrije" iphone. Komt hij hier in belgie aan... Da spel zou toch moeten werken?
Blijkbaar willen ze niet helpen bij Apple, bijgevoegd de vriendelijke melding dat we 650dollar hebben weggesmeten:
(lezen van beneden naar boven)

Geachte heer

Het spijt ons echt maar wij kunnen u echt niet verder helpen.

Deze website is niet van Apple.

Apple doet geen iPhones unlocken.

Met vriendelijke groet,

Het Apple team,
Apple Store Customer Support
Apple Operations Europe

Directors: Cathy Kearney (Irish), Gary Wipfler, Peter Oppenheimer & Timothy Cook (United States of America)

Beste,

Ik lees anders wel berichten dat dit mogelijk moet zijn:
nieuws: Overheid VS legaliseert jailbreaken en unlocken smartphones

het probleem is dat het niet mogelijk is iemand van AT&T te bereiken zonder AT&T telefoonnummer, kunnen jullie niets doorsturen waarmee een belgische simkaart ook werkt?

Mvg,

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: contactus.benl@euro.apple.com [mailto:contactus.benl@euro.apple.com]
Verzonden: donderdag 3 februari 2011 10:12
Aan: *******.****@telenet.be
Onderwerp: RE: Aankoop Iphone; Follow-up:************

Geachte heer ,

Het spijt ons echt maar de winkel had u moeten vertellen dat de iPhone niet werkt in Europa.

Wij kunnen u echt niet verder helpen. De iPhone is dan wel sim lock vrij maar voor Amerika.

Met vriendelijke groet,

Het Apple team,
Apple Operations Europe

Directors: Cathy Kearney (Irish), Gary Wipfler, Peter Oppenheimer & Timothy Cook (United States of America)

Beste,

U kan toch niet menen dat we speciaal hebben gevraagd achter een volledig abonnementsvrije Iphone, en dus de volle pot hebben betaald, en TOCH nog moeten activeren bij AT&T?
Daarbij zegt u dat u me niet kan helpen?
Mijn vader heeft het immers 649,47dollar betaald, expliciet zonder sim lock of gelinked abonnement, anders had hij het veel goedkoper kunnen meebrengen.
Waarom kan hij dan niet gewoon hier werken?

Ik zie inderdaad een sim kaart van AT&T in de telefoon, maar bij AT&T kan men ook niet helpen, ze vragen daar achter zip codes en telefoonnummers, beide hebben we niet.

Kan deze Iphone dan ook niet voor een wel werkend model ingeruild worden, ik bezie dit immers als een model dat niet werkt?

Mvg,

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: contactus.benl@euro.apple.com [mailto:contactus.benl@euro.apple.com]
Verzonden: woensdag 2 februari 2011 11:38
Aan: ******.******@telenet.be
Onderwerp: Re: Aankoop Iphone; Follow-up: *********

Geachte heer

Hartelijk dank voor uw email.

Wij moeten helaas mededelen dat uw iphone toch gelock is met de provider van AT&T.

En alleen AT&T kan deze unlocken voor u.

U kunt er geen Belgische sim kaart in stoppen .

Er is ook geen iPhone support voor de iphone daar deze gaat via Mobistar en u daar de iphone heeft gekocht er geen support is voor u helaas.

Het spijt ons dat wij u niet verder kunt helpen.

Met vriendelijke groet,

Het Apple team,
Apple Operations Europe

Beste,

Toen mijn vader vorige week in America was zag hij de Iphone staan en heeft
er een meegenomen.

Hij had specifiek gevraagd naar een iphone waar geen abonnement aan vast
hing.

Dit is inderdaad niet het geval, maar er zit wel een simkaart van AT&T in en
is niet te activeren en ik kan er geen belgische simkaart in steken?

Hoe kan ik de Iphone nu gebruiken in Belgie? (Het is een Iphone 4 16Gb met
firmaware 4.2.1 en modem 03.10.01)

Mvg,

Het lijkt dat hij moet ge-jailbreaked worden en dan unlocked, dat gaat sinds vrijdag zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

sitmark schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 18:41:
Bah, Iphone mensen zijn niet zo heel erg vriendelijk.. koopt onze pa, een leek met beste bedoelingen een "vrije" iphone. Komt hij hier in belgie aan... Da spel zou toch moeten werken?
Blijkbaar willen ze niet helpen bij Apple, bijgevoegd de vriendelijke melding dat we 650dollar hebben weggesmeten:
Dit is toch al jaren bekend dat amerikaanse iPhones niet in Europa werken?
Hij heeft precies gekregen waar hij om vroeg, een toestel zonder abonnement.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:10

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Is dat wel zo? Ik ken iemand die een 3G in America had gekocht destijds en dat werkte hier prima.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Voor Amerika bestaat de rest van de wereld meestal ook niet dus ik vind het niet zo vreemd. Ze moeten niet bij elke koper uitleggen dat het niet buiten hun continent werkt, de koper moet juist melden dat hij het voor export gaat gebruiken. Er is namelijk een groot verschil tussen sim-lock en abonnement verplicht bij aankoop. In Nederland heb je ook beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Laatst online: 22-04 14:59
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 20:24:
Is dat wel zo? Ik ken iemand die een 3G in America had gekocht destijds en dat werkte hier prima.
Mijn geïmporteerde 2G destijds werkte ook prima...

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:51
Slasher schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 20:10:
[...]

Dit is toch al jaren bekend dat amerikaanse iPhones niet in Europa werken?
Hij heeft precies gekregen waar hij om vroeg, een toestel zonder abonnement.
Hangt er toch gewoon vanaf welke netwerktechniek? zolang er GSM/etc opzit is het goed, cdma hebben we hier niet.

maar volgensmij is d'r ng geen softwareunlock voor 4.2.1, dus daar zul je iig nog even op moeten wachten. Bestel anders even n simkaartje van AT&T zodat je m iig kunt gebruiken? wellicht via ebay ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
stijnovinchi schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 08:09:
[...]

Hangt er toch gewoon vanaf welke netwerktechniek? zolang er GSM/etc opzit is het goed, cdma hebben we hier niet.

maar volgensmij is d'r ng geen softwareunlock voor 4.2.1, dus daar zul je iig nog even op moeten wachten. Bestel anders even n simkaartje van AT&T zodat je m iig kunt gebruiken? wellicht via ebay ofzo.
CDMA versie van iphone komt dit kwartaal pas uit ofz? ze zaten altijd op GSM dacht ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-04 12:49

EgoPro

Time is an illusion.

Mmmz gister in de auto kreeg ik geen verbinding meer met mijn carkit, in het menu kijk ik naar bluetooth en die staat of off ga ik in het menu door op bluetooth te klikken dan zie ik in plaats van een on/off knop het draaiende rondje achter bluetooth staan en verder niks.

Eerst een restore gedaan vanaf een backup daarna vanaf een clean install ook nog een restore gedaan vanaf scratch (power en vierkantje tegelijk indrukken)
Op advies van een aantal fora "airplane mode" aan en uit gezet
Gespeeld met allerlei setting WIFI, 3G e.d.
SIM kaart verwijderd en herplaatst

Volgens mij zijn mijn optie nu voorbij.

Nu moet ik dus de telefoon wegbrengen naar de macstore. Vraag is dus kan ik ergens een goedkope microsimkaarttelefoon vinden om de wachttijd te overbruggen? Of heeft vodafone leentoestellen???

[ Voor 10% gewijzigd door EgoPro op 09-02-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:41
hatsjoe123 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 17:43:
Sinds afgelopen 2 ochtenden een vreemd probleem met de batterij.

Heb gister- en eergisteravond de telefoon opgeladen. Voor het slapen (ca 22u) de accu nog 100%.
Om 7u 's ochtends weer gekeken, allebei de dagen zo'n 40-45% van de batterij af.

Het gekke is, vandaag begon ik dus 's ochtends met 55% en in de loop van de dag gebruikt, o.a. internet, en nu staat ie op 45%. Wat dus weer heel normaal is...
Had je toevallig 3G aanstaan? Als je ontvangst dan slecht is vreet hij batterij. Zet 3G 's nachts maar eens uit.
Heb af en toe ook last van slecht 3G bereik en dan is de batterij zo leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
Ik heb vorige week een gebruikte iPhone 3GS 32gb gekocht. Ben er DOLBLIJ mee i.t.t. de Nokia N97....
Echter moet ik wel elke avond de batterij opladen en soms zelfs in de loop van de dag eff met de kabel aan de PC hangen, anders red ik het niet tot savonds.

Is het verstandig om voor 3 tientjes een 1600 mAh( of meer? ) vervangende accu te kopen, of zal dit "probleem" altijd blijven aangezien ik veel wifi e.d. gebruik?

Ik hoor graag jullie advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
metallicattim schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:57:
Ik heb vorige week een gebruikte iPhone 3GS 32gb gekocht. Ben er DOLBLIJ mee i.t.t. de Nokia N97....
Echter moet ik wel elke avond de batterij opladen en soms zelfs in de loop van de dag eff met de kabel aan de PC hangen, anders red ik het niet tot savonds.

Is het verstandig om voor 3 tientjes een 1600 mAh( of meer? ) vervangende accu te kopen, of zal dit "probleem" altijd blijven aangezien ik veel wifi e.d. gebruik?

Ik hoor graag jullie advies :)
Het is wel handig om te vermelden wat je allemaal doet met je iPhone..
als je met wifi altijd 2 uur skype'd, dan is het logisch dat hij snel leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ik laat elk uur 4 email accounts controleren.
Ik zit geregeld op mijn forum via de Iphone.
Aangezien het nog allemaal nieuw is voor me, zit ik veel apps te downloaden en spelletjes te spelen :P

Vind het persoonlijk niet bizar veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
  • Laatst online: 13-03 19:53
OkeOkeOke schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:47:
[...]

Had je toevallig 3G aanstaan? Als je ontvangst dan slecht is vreet hij batterij. Zet 3G 's nachts maar eens uit.
Heb af en toe ook last van slecht 3G bereik en dan is de batterij zo leeg.
Ja. Een kennis van me wees me hier ook al op dat bij een slechte verbinding het zoeken naar netwerk veel van de batterij vreet.

Zit hier thuis met een verbinding die normaliter via gprs? (cirkeltje iig) gaat. Hij pakt dan inderdaad af en toe wel 3G, zij het met een slechte verbinding. Echter als ik wat meer binnen de bedrijvigheid kom zeg maar, dan werkt 3G wel. Irritant als ik dan steeds handmatig aan/uit zou moeten zetten.
Ik heb het ook niet eerder meegemaakt dat 's nachts de helft van de batterij wordt leeggetrokken, terwijl ik de instellingen niet heb veranderd.

[ Voor 8% gewijzigd door hatsjoe123 op 09-02-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-04 18:29
metallicattim schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 14:27:
Ik laat elk uur 4 email accounts controleren.
Ik zit geregeld op mijn forum via de Iphone.
Aangezien het nog allemaal nieuw is voor me, zit ik veel apps te downloaden en spelletjes te spelen :P

Vind het persoonlijk niet bizar veel.
Push Email, Apps verbruiken allebei ontzettend veel. Meer dan je denkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:41
hatsjoe123 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:37:
[...]

Ja. Een kennis van me wees me hier ook al op dat bij een slechte verbinding het zoeken naar netwerk veel van de batterij vreet.

Zit hier thuis met een verbinding die normaliter via gprs? (cirkeltje iig) gaat. Hij pakt dan inderdaad af en toe wel 3G, zij het met een slechte verbinding. Echter als ik wat meer binnen de bedrijvigheid kom zeg maar, dan werkt 3G wel. Irritant als ik dan steeds handmatig aan/uit zou moeten zetten.
Ik heb het ook niet eerder meegemaakt dat 's nachts de helft van de batterij wordt leeggetrokken, terwijl ik de instellingen niet heb veranderd.
Dat betekent dus dat je thuis geen goeie 3G ontvangst hebt, maar je 3G in instellingen wel aanstaat. De iPhone blijft echter wel steeds zoeken naar 3G. Wat het leegtrekken van de batterij verklaart. En waarom het zo plotseling is begonnen weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-04 12:16
Ik heb de laatste tijd steeds meer last van dat de youtube app (HD)filmpjes erg traag laad op m'n iphone 4. Ik heb op de interwebs al wat zaken gevonden die zouden kunnen helpen zoals je dns aanpassen of bepaalde router instellingen, maar dat heeft nog niet geholpen. Voorlopig doe ik het maar met m.youtube.com, da's op zich een redelijk alternatief, maar uiteindelijk zou ik de app gewoon lekker werkend zien.

Heeft iemand hier al een oplossing voor?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Laatst online: 22-04 15:56

Dr C

met C en CK

Ik wil graag mijn iphone updaten, maar wil graag voor de zekerheid mijn contacten backuppen. Nu heb ik wel een aantal programmaatjes op internet gevonden, maar allen zijn onduidelijk of ze de contact-pics ook backuppen. Ik wil dus graag een programma waarbij mijn contacten kan backuppen met daarbij ook de full-screen contact pictures (volgens mij worden niet opgeslagen in bv. outlook). Heeft iemand een tip?

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• Rohit
cramwinckel schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 23:59:
Ik wil graag mijn iphone updaten, maar wil graag voor de zekerheid mijn contacten backuppen. Nu heb ik wel een aantal programmaatjes op internet gevonden, maar allen zijn onduidelijk of ze de contact-pics ook backuppen. Ik wil dus graag een programma waarbij mijn contacten kan backuppen met daarbij ook de full-screen contact pictures (volgens mij worden niet opgeslagen in bv. outlook). Heeft iemand een tip?
Bij mij slaat hij ze wel op in Outlook :)

• fooraap
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-10-2023
cramwinckel schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 23:59:
Ik gebruik hiervoor de gratis app: Idrive Lite.
Kan je heel eenvoudig al je contacten backupen. Deze worden online opgeslagen met contact pictures en kan je online ook nog eens bewerken.
Je kan eenvoudig je contacten backuppen of restoren indien nodig.
www.idrive.com

• AlexR
  • Laatst online: 26-03 21:29
Ik heb mijn contacten ooit aangemaakt in Windows Adresboek. Volgens mij is het zo dat als ik mijn iPhone en/of iPad aan itunes hang deze allen worden gesynchroniseerd.

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik heb sinds gisteren ineens een raar probleem...

Ik kan op mijn iPhone (4 32GB) mijn apps niet meer updaten of nieuwe apps installeren. 8)7

Hij begint wel met laden, dan staat er "waiting" en dan knalt na een paar seconden de update / nieuwe app weer weg...

In iTunes zelf werkt het syncen/updaten gewoon wel, maar das natuurlijk niet echt de meest handige optie.

Volledige reboot helpt niet, kan natuurlijk wel een volledige restore doen en kijken of het dan opgelost is maar daar zit ik ook niet echt op te wachten... ;(

Ik kan wel even wachten of de bug in iOS 4.3 (hopelijk volgende week?!???!) opgelost is, maar misschien heeft iemand hier wel eens meer last van gehad??

• Alekz87
Vraagje:

Na een tijd krijg ik thuis via wifi ineens geen pushberichten meer door. Als in beejive of whatsapp. Zet ik wifi uit dan schakelt die over naar 3G en komen ze ineens wel binnen. Waar kan dit aan liggen. Soms nergens last last en dan ineens weer wel. heel raar

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Klopt het dat de kwaliteit van Youtube filmpjes met de standaard Youtube App erg slecht is?

Ik vind het niet om aan te zien. Als ik zo een zelfde filmpje afspeel op mijn Sony 37EX500 (veeeeel groter scherm dat de i4 dus) dan zie ik de filmpjes in goede kwaliteit terug. op de iPhone is het altijd erg blokkerig. Als of ze met een oude telefoon zijn gemaakt lijkt wel.

• Crusader
  • Laatst online: 16-07-2024

Crusader

Arc Nature

readytoflow schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 17:06:
Klopt het dat de kwaliteit van Youtube filmpjes met de standaard Youtube App erg slecht is?

Ik vind het niet om aan te zien. Als ik zo een zelfde filmpje afspeel op mijn Sony 37EX500 (veeeeel groter scherm dat de i4 dus) dan zie ik de filmpjes in goede kwaliteit terug. op de iPhone is het altijd erg blokkerig. Als of ze met een oude telefoon zijn gemaakt lijkt wel.
Het verschilt of je die filmpjes kijkt via wifi of over 3G. Over wifi zijn de filmpjes hier in elk geval van perfecte kwaliteit.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Alekz87
de standaard app is idd lelijker. als je naar de website met html5 gaat kan je HQ (high quality) aanzetten.

• Pkunk
Alekz87 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 17:33:
de standaard app is idd lelijker. als je naar de website met html5 gaat kan je HQ (high quality) aanzetten.
Wel erbij vertellen dat dat alleen geld voor 3G. Als je wifi hebt zijn de filmpjes van de app mooier. Maar daar zijn soms ook wat problemen mee (zie mij post hierboven O-) )

Hallo met Tim

• metallicattim
Past de accu van een 3g ook in een 3gs?

Zouden jullie dit aanraden:
1600mAh @ Conrad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Alekz87 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 17:33:
je bedoeld naar youtube.com via Safari?
Toch raar dat het via de app slechtere kwaliteit is. Zal vanavond de wifi eens testen thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
readytoflow schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:55:
[...]

je bedoeld naar youtube.com via Safari?
Toch raar dat het via de app slechtere kwaliteit is. Zal vanavond de wifi eens testen thuis.
De app kijkt naar de bandbreedte die je beschikbaar hebt en onderschat dat vaak een beetje waardoor het vaak met 3G erg lelijk is. De site doet dat niet. Die schotelt je gewoon het filmpje voor op de kwaliteit dan het is.
Maar nogmaals met wifi is het echt een stuk mooier op de app.

En om mezelf nog maar even te quoten:
Pkunk schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 23:14:
Ik heb de laatste tijd steeds meer last van dat de youtube app (HD)filmpjes erg traag laad op m'n iphone 4. Ik heb op de interwebs al wat zaken gevonden die zouden kunnen helpen zoals je dns aanpassen of bepaalde router instellingen, maar dat heeft nog niet geholpen. Voorlopig doe ik het maar met m.youtube.com, da's op zich een redelijk alternatief, maar uiteindelijk zou ik de app gewoon lekker werkend zien.

Heeft iemand hier al een oplossing voor?

[ Voor 35% gewijzigd door Pkunk op 11-02-2011 12:09 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14712

Misschien een stomme vraag, maar ik weet dat in het begin gratis hoesjes te verkrijgen waren via Apple. Is dit nog steeds het geval? Ik ben sinds kort in het bezit van een iphone 4 maar kan er niets over vinden, behalve dat de initiele actie tot september liep..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Anoniem: 14712 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:34:
Misschien een stomme vraag, maar ik weet dat in het begin gratis hoesjes te verkrijgen waren via Apple. Is dit nog steeds het geval? Ik ben sinds kort in het bezit van een iphone 4 maar kan er niets over vinden, behalve dat de initiele actie tot september liep..........
Nope die loopt niet meer... was van tijdelijk aard (de gratis hoesjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ik heb vandaag de berichtgeving helemaal uitgezet en de batterij houdt het beduidend beter vol!!
Toch heb ik op iphonehouse een nieuwe batterij besteld, kan nooit kwaad lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
Anoniem: 14712 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:34:
die bumper cases en eigenlijk alle cases moet je op ebay kopen!!... ik heb daar nu 2 docking stations vandaan en bumpers en hard cases.. eentje met de zelfde achterkant als de ip4 zelf.. $2,5 inc verzendkosten en in 4 dagen had ik hem vanuit hongkong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
bump
Alekz87 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:15:
Vraagje:

Na een tijd krijg ik thuis via wifi ineens geen pushberichten meer door. Als in beejive of whatsapp. Zet ik wifi uit dan schakelt die over naar 3G en komen ze ineens wel binnen. Waar kan dit aan liggen. Soms nergens last last en dan ineens weer wel. heel raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
serdadu schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 21:40:
[...]
die bumper cases en eigenlijk alle cases moet je op ebay kopen!!... ik heb daar nu 2 docking stations vandaan en bumpers en hard cases.. eentje met de zelfde achterkant als de ip4 zelf.. $2,5 inc verzendkosten en in 4 dagen had ik hem vanuit hongkong!
Wat zijn jouw ervaringen met het combineren van case en dock?
Ik heb een incipio feather om de i4 zitten ben nog op zoek naar een compatibele dock namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
ik haal me case er altijd af.. zo gepiept.. maar ik heb ook docks gezien met bijbhorende cases
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.