[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 78.898 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269758

Voor de mensen die een dock willen, maar van wie het niet echt boeit of het er nu prachtig uitziet of niet.. Ik had gewoon iets nodig om m'n iPhone op te plaatsen terwijl hij oplaad en waar ik een klok op kon zetten. Na een avondje surfen ben ik op dit gestoten:
Afbeeldingslocatie: http://www.dessinemoiunobjet.com/wp-content/uploads/2009/09/img_00371.jpg
http://www.dessinemoiunob...-itouch-paper-stand-dock/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Geniaal! Dat ga ik morgen eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Of voor 2,5€

http://www.dealextreme.co...iphone-3g-3gs-white-48588

Of 3€

http://www.dealextreme.co...-for-iphone-4-white-41988

De moeite om even een stuk dik papier/karton door mijn printer te halen is bijna even groot als dit bestellen. Buiten het feit dat ik mogelijk mijn printer verneuk met te dik papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05:00
Ik zit met een probleem en hopelijk kunnen jullie mij helpen om het op te lossen. Het probleem is dat ik voor het verzenden van een email thuis vanaf mijn iPhone via wifi gebruik moet maken van mail.kpnmail.nl als smtp server met als poort 587, omdat KPN standaard de poort 25 blokt. Geen probleem zou je zeggen, stel dan poort 587 in. Maar als ik dat doe, dan kan ik 1 email verzenden en daarna springen de instellingen automatisch weer op poort 25. De smtp-server verwijderen en opnieuw toevoegen helpt niet. Op SSL zetten gaat niet, omdat KPN dit niet ondersteunt. KPN-wachtwoord en gebruikersnaam toevoegen voor de smtp-server gaat ook niet (krijg melding dat KPN dit niet ondersteunt). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Of hoe ik de iPhone kan dwingen om alleen poort 587 te gebruiken?

Ter info: Ik heb een 3GS met Telfort als mobile provider en thuis heb ik een alles-in-een-pakket van KPN. Ik heb een eigen domein met daaraan mijn mailaccount gekoppeld. Verzenden via Telfort via 3G gaat zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Zat net te kijken voor Hosted Exchange. Gmail doet het niet goed op de iPhone: ofwel geen Push maar degelijke delete implementatie, ofwel als Exchange account met Push maar geen degelijke delete implementatie (gewoon als IMAP, dus dubbele mails).

Nu gebruik ik Hotmail, maar echt ideaal is het toch niet (teveel spam enzo).

En ik was aan het zien naar een originele iPhone bumper. 29 euro plus verzending ~= 38 euro. Is er ergens een plek waar ik een originele kan kopen tegen een betere prijs?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
WSJ: nieuwe iPhone helft kleiner en goedkoper, plannen voor gratis MobileMe
zondag, 13 februari 2011 (22:00)

iPhone nano (mockup)Geruchten over een kleinere iPhone, vaak de “iPhone nano” genoemd, zijn er altijd al geweest en meestal moest je die met een flinke korrel zout nemen. Afgelopen vrijdag berichtte Bloomberg dat Apple zou werken aan een goedkopere en kleinere versie van de iPhone. Na Bloomberg beweert nu ook de Amerikaanse zakenkrant Wall Street Journal, die doorgaans goed geïnformeerd is, dat Apple toch echt heel andere plannen met de iPhone heeft dan iedereen verwacht.

Volgens de krant werkt Apple aan een nieuwe lijn iPhones die ongeveer “half zo groot” zijn als de iPhone 4. Bloomberg sprak vrijdag nog over een toestel dat “eenderde” kleiner is dan de huidige iPhone. Volgens de financiële website zou Apple een kleiner en goedkoper toestel willen ontwikkelen om beter te kunnen concurreren met Google’s Android. Terwijl een nieuw model telkens het oudere model — met uitzondering van de 3GS — verving, zal de kleinere iPhone naast de huidige iPhone-lijn verkocht worden, zo onthulde een bron die enkele maanden geleden een prototype van het nieuwe toestel heeft gezien. Bovendien kunnen telecomoperators het toestel de helft goedkoper aanschaffen, aldus de bron. Bloomberg sprak eerder over een prijs van zo’n 200 dollar.

Naast een nieuwe iPhone zou Apple ook werken aan ingrijpende wijzingen omtrent de betaaldienst MobileMe voor het synchroniseren van onder meer agenda’s, contacten en e-mail. De dienst vereist nu nog een jaarlijks abonnement van 79 voor een individueel abonnement of 119 euro voor Family Pack (5 gebruikers). Met de lancering van iOS 4.2.1 maakte Apple al, Zoek mijn iPhone, een voorheen exclusieve MobileMe-functie beschikbaar zonder MobileMe-abonnement. Het bedrijf zou overwegen om MobileMe helemaal gratis te maken, zo stellen de bronnen.

De dienst zou dan moeten gaan fungeren als een “soort kluis” voor persoonlijke zaken zoals foto’s en video’s waardoor gebruikers minder opslagcapaciteit met zich mee hoeven te dragen. Dit zou kunnen duiden op minder opslagcapaciteit op de kleinere iPhones. Ook ligt het in lijn met de koers die Apple vaart wat betreft digitale distributie. Volgens geruchten zou het bedrijf ook overwegen om al zijn eigen software uit de winkels te halen en die te gaan aanbieden in de Mac App Store, de Mac-variant van de App Store voor de iPhone en iPad, die begin dit jaar is gelanceerd.

Tevens stellen de bronnen dat MobileMe een essentieel aandeel zal gaan leveren in de online muziekdienst waaraan Apple al “meer dan een jaar” zou werken. Verschillende geruchten spraken de afgelopen tijd over Apple’s plannen voor iTunes. Apple zou er naar verluidt een abonnementsdienst van willen maken, die gebruikers voor een vast bedrag per maand toegang geeft tot (een deel van) de iTunes-bibliotheek. Onduidelijk is echter wanneer Apple een dergelijke dienst zal lanceren.

De bronnen onthulden tegenover Wall Street Journal dat zowel de nieuwe iPhones als de veranderingen in MobileMe tot de topprioriteiten van Apple-topman Steve Jobs behoren. De krant meldde eerder nog dat Jobs, ondanks zijn ziekteverlof, de touwtjes nog steeds strak in handen heeft. Beide producten staan naar verluidt voor deze zomer gepland, al kunnen deze plannen nog wel wijzigen.

Hoe de kleinere iPhone er precies uit zal gaan zien is nog onduidelijk. Tot die tijd zullen we het moeten doen met déze iPhone nano-uitpakparty:

Lees verder via: WSJ: nieuwe iPhone helft kleiner en goedkoper, plannen voor gratis MobileMe - iPhone - iPhoneclub.nl http://www.iphoneclub.nl/...s-mobileme/#ixzz1DsLqeI2s
(voor al het iPhone nieuws, iPhone apps reviews, iPhone aanbiedingen en iPhone kopen)
toon volledige bericht
Lijkt me geweldig nieuws, en dan heb ik het eigenlijk niet over die kleinere iPhone. Dat MobileMe gratis zou worden zou ik echt helemaal geweldig vinden. Alles kunnen opslaan geintegreerd met mijn Macbook Pro en iPhone 4. Zeker zou ik gelijk zo'n streamingdienst abbo nemen, hoe geniaal. Ja het is er al met Spotify maar dat houdt me ontzettend tegen doordat het niet helemaal lekker geintegreerd zit in mijn Apple stuff. Beter voeren ze het snel door, zou me een hoop verloren contacten, mails etc. schelen.

[ Voor 17% gewijzigd door The Great HooD op 13-02-2011 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Weet iemand wat het ongeveer kost, het vervangen van het glas voorop de iPhone 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

The Great HooD schreef op zondag 13 februari 2011 @ 22:13:
[...]

Lijkt me geweldig nieuws, en dan heb ik het eigenlijk niet over die kleinere iPhone. Dat MobileMe gratis zou worden zou ik echt helemaal geweldig vinden. Alles kunnen opslaan geintegreerd met mijn Macbook Pro en iPhone 4. Zeker zou ik gelijk zo'n streamingdienst abbo nemen, hoe geniaal. Ja het is er al met Spotify maar dat houdt me ontzettend tegen doordat het niet helemaal lekker geintegreerd zit in mijn Apple stuff. Beter voeren ze het snel door, zou me een hoop verloren contacten, mails etc. schelen.
Die kleinere iPhone is wel de nachtmerrie voor andere fabrikanten. Zoals de topman van Nokia al aangaf, heeft Apple in het hoogste marktsegment (ik meen +$400) een aandeel van maar liefst 61%. Op het moment dat Apple maar de helft van dat marktaandeel behaalt in het segment daaronder, kan er minimaal een fabrikant (HP of Blackberry denk ik) inpakken. Apple heeft zo'n belachelijk grote aantrekkingskracht op klanten en benut dat zo ontzettend goed, dat dit apparaat extreem belangrijk kan worden.

Vergeet niet dat Apple hetzelfde heeft gedaan met mp3-spelers en daar een marktaandeel van ongeveer 73% heeft gehad in 2009. Ik kan geen recentere cijfers vinden, blijkbaar omdat het domweg geen interessant nieuws meer is. :P Apple wil in het smartphonesegment zijn marktaandeel minimaal behouden, om iOS voor ontwikkelaars aantrekkelijk te houden. Met een iPhone Nano zou het marktaandeel verdubbeld kunnen worden naar ongeveer 30-35% (persoonlijke gok) voor Q4 2011 en dat is echt een prima positie om in 2012 verder uit te bouwen. Alle niet-Android-fabrikanten gaan het echt extreem zwaar krijgen als dit waar is.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 87302 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 00:19:
Weet iemand wat het ongeveer kost, het vervangen van het glas voorop de iPhone 4?
Anoniem: 87302 in "[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 32"

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentH
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-04 22:07
Anoniem: 87302 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 00:19:
€129,-
geen aandelen, maar stond paar weken geleden stukje over in NRC.

[ Voor 11% gewijzigd door VincentH op 14-02-2011 11:52 . Reden: uitleg dat ik niet wil spammen ]

MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Gewoon op ebay nieuwe front of back kopen en het zelf doen, kost je hoogstens 30 euro en wat tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Heb net 4.3 erop gekregen (legaal, registred UUID bij een developer). Maar ik heb het nieuwe semi-transparante keyboard niet.

Hoe enable ik die? :) Want bij instellingen vind ik niets. Of moet ik helemaal resetten?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Snake schreef op maandag 14 februari 2011 @ 17:45:
Heb net 4.3 erop gekregen (legaal, registred UUID bij een developer). Maar ik heb het nieuwe semi-transparante keyboard niet.

Hoe enable ik die? :) Want bij instellingen vind ik niets. Of moet ik helemaal resetten?
Als je één van de weinigen bent die het heeft denk ik niet dat je snel antwoord zult krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248577

Over i OS 4.3 gesproken. Begin vorige week waren de geruchten dat het Valentijnsdag 19.00 NL tijd zou worden gelanceerd. Tot nu toe nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Anoniem: 248577 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:08:
Over i OS 4.3 gesproken. Begin vorige week waren de geruchten dat het Valentijnsdag 19.00 NL tijd zou worden gelanceerd. Tot nu toe nog niks.
Exactomundo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248577

Vertraging iOS 4.3: http://www.macrumors.com/...it-for-ios-4-3-continues/

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 14-02-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Laatst online: 15-10-2024
Ik heb gisteren een clean install gedaan op mn laptop en daarna iTuns opnieuw geinstalleerd.
Je raad het al na het synchroniseren is mn hele iPhone weer terug bij af en al mn (gekochte) apps pleite.

Deze die ik ook niet meer in iTunes, zijn ze op de e.e.a. andere manier terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Laatst online: 28-04 19:49
noteboeki schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 06:52:
Ik heb gisteren een clean install gedaan op mn laptop en daarna iTuns opnieuw geinstalleerd.
Je raad het al na het synchroniseren is mn hele iPhone weer terug bij af en al mn (gekochte) apps pleite.

Deze die ik ook niet meer in iTunes, zijn ze op de e.e.a. andere manier terug te krijgen?
Je kunt de apps gewoon opnieuw downloaden in iTunes, kost je niets.
Voor de volgende keer kun je beter een kopie maken van je itunes map en die na de installatie weer terug zetten. Op deze manier blijven je apps en andere zaken er gewoon op staan.

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
debeer schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 07:43:
[...]
Je kunt de apps gewoon opnieuw downloaden in iTunes, kost je niets.
Voor de volgende keer kun je beter een kopie maken van je itunes map en die na de installatie weer terug zetten. Op deze manier blijven je apps en andere zaken er gewoon op staan.
Thanks voor de info.
Ik dacht dat je aankoopgeschiedenis gewoon altijd zichtbaar bleef in je account en eventueel alles zo eenvoudig weer kon terugzetten, blijkbaar dus niet.
Ik had wel een reservekopie gemaakt, maar hierbij neemt hij dus blijkbaar niet je apps en dergelijke mee.

nu maar eens uitzoeken dan hoe ik een kopie maak van mn itunes map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
OK, ik zit met een probleem en ik weet nou niet of ik hier een neiuw topic voor hoef aan te maken.
Het zit dus zo, ik moet 2x per weer een nummer bellen, dat is vervelend om de hele tijd zelf te doen.
Nou vraag ik me af of er geen app oid, bestaat om dat nummer automatisch te laten bellen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:13
The Great HooD schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:47:
OK, ik zit met een probleem en ik weet nou niet of ik hier een neiuw topic voor hoef aan te maken.
Het zit dus zo, ik moet 2x per weer een nummer bellen, dat is vervelend om de hele tijd zelf te doen.
Nou vraag ik me af of er geen app oid, bestaat om dat nummer automatisch te laten bellen...?
Ik snap het even niet.. 2x per wat?
Je kunt toch gewoon een nummer in favorieten zetten, zoveel moeite kost dat niet toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Gaat me er meer om dat ik het wel eens vergeet ;)
Daarom wil ik graag dat ik kan instellen in bijv. een app dat ik rond 8en sochtends en rond 8en savonds een keer naar het nummer bel. Het is een soort aanmeldingssysteem via de telefoon. 2x per week, 2x per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-04 11:38
The Great HooD schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:24:
Gaat me er meer om dat ik het wel eens vergeet ;)
Daarom wil ik graag dat ik kan instellen in bijv. een app dat ik rond 8en sochtends en rond 8en savonds een keer naar het nummer bel. Het is een soort aanmeldingssysteem via de telefoon. 2x per week, 2x per dag.
Maak dan gewoon in je agenda een terugkerende afspraak met herinnering :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
struik978 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:33:
[...]

Maak dan gewoon in je agenda een terugkerende afspraak met herinnering :P
Kan, maar alsnog te omslachtig, zoek echt een app die zelf belt zodat ik dat niet meer hoef te doen...
Maar volgens mij bestaan die niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
noteboeki schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:22:
[...]

Thanks voor de info.
Ik dacht dat je aankoopgeschiedenis gewoon altijd zichtbaar bleef in je account en eventueel alles zo eenvoudig weer kon terugzetten, blijkbaar dus niet.
Ik had wel een reservekopie gemaakt, maar hierbij neemt hij dus blijkbaar niet je apps en dergelijke mee.

nu maar eens uitzoeken dan hoe ik een kopie maak van mn itunes map.
Je kunt gewoon de hele map kopiëren, daarna iTunes weer installeren en de map verwisselen.
Dit heeft bij mij altijd gewerkt zonder problemen.

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Laatst online: 28-04 11:38
The Great HooD schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:48:
[...]

Kan, maar alsnog te omslachtig, zoek echt een app die zelf belt zodat ik dat niet meer hoef te doen...
Maar volgens mij bestaan die niet?
Nee ben ik voor de iphone nog nooit tegengekomen. Weet wel dat android van die aparte apps heeft. Misschien moet je daar eens zoeken... ook al heb je geen android phone zou toch eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
debeer schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:09:
[...]
Je kunt gewoon de hele map kopiëren, daarna iTunes weer installeren en de map verwisselen.
Dit heeft bij mij altijd gewerkt zonder problemen.
Misschien heb ik nog wel een kopie van deze map, heb een backup gemaakt voor mn clean install.
Alleen als ik die map nu terugzet en weer synchroniseer zal hij deze waarschijnlijk leegvegen omdat mn iPhone leading is, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
Dat klopt inderdaad.

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
Zal wel aan mij liggen, maar tot nog toe vind ik het een behoorlijk brak en inflexibel gedoe dat hele iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Laatst online: 23:13
na een maand wachten een geheel nieuwe iPhone 4 teruggekregen die ik had ingeleverd bij Leliveld Services ivm een defecte powerknop!!
Had niet verwacht dat een dergelijk defect voor een vervanging zou zorgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207968

Ik vind het ook een waardeloos programma noteboeki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 16:13
Ik heb net mijn mobileme account van me iphone gehaald maar nu heeft hij ook al mijn contacten verwijderd. Gelukkig staat alles nog wel goed in itunes/ mac address book. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ze weer terug op de iphone komen ? Want is het niet zo als ik nu synchroniseer dat hij dan ook alle contacten van mijn mac verwijderd ?

edit:
Opgelost, backup terug gezet in itunes!

[ Voor 7% gewijzigd door clonedonkey op 16-02-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 20:00
Snake schreef op zondag 13 februari 2011 @ 22:05:
[knip]

En ik was aan het zien naar een originele iPhone bumper. 29 euro plus verzending ~= 38 euro. Is er ergens een plek waar ik een originele kan kopen tegen een betere prijs?
Daar ben ik ook benieuwd naar, of zijn er nog goede ervaringen met hoesjes van deal extreme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-04 14:25
Snake schreef op zondag 13 februari 2011 @ 22:05:
Als ik jou was zou ik voor < €2,- een bumper op DX kopen:
http://www.dealextreme.co...-for-iphone-4-black-47522

Het verschil tussen een originele een een fake is erg klein.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-11-2024
lekker is dat, gister mijn iphone in gebruik genomen, zojuist plots uitgevallen en wil niet meer aan.

Lekker begin van me eerste apple product!

Edit:
reset proberen, ik zie weer beeld......

toch geen fijne ervaring

[ Voor 21% gewijzigd door Jor_den op 16-02-2011 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik koop hem van je voor de helft van de prijs. Of ruilen tegen een perfect werkende iPhone 2G ? Je bent er blijkbaar niet tevreden mee dus ik wil me opofferen je van een perfect werkend toestel te voorzien.

Anoniem: 258500

Phuncz schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 23:21:
Ik koop hem van je voor de helft van de prijs. Of ruilen tegen een perfect werkende iPhone 2G ? Je bent er blijkbaar niet tevreden mee dus ik wil me opofferen je van een perfect werkend toestel te voorzien.
Grapjas, je lijkt wel zo'n marktplaats gast die op je advertentie reageert en je (in hun ogen) een wereld deal voorstelt ;)

Anoniem: 172410

Anoniem: 258500 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 00:30:
Grapjas, je lijkt wel zo'n marktplaats gast die op je advertentie reageert en je (in hun ogen) een wereld deal voorstelt ;)
Dat mag, want hij is geen fanboy O-)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Oh sorry, forgot the sarcasm smiley there: ;)

Camacha: moet jij niet wat gaan fanboy'en in het Android forum ? Je enige input in dit topic is een troll...

[ Voor 61% gewijzigd door Phuncz op 17-02-2011 10:44 ]

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik heb een iPhone 4 maar mijn scherm is gelig in vergelijking met de iphone van mn vrienden. Die zijn helderder en wit!!!

Hij is al een keer eerder geswapt door Tmobile... Waar ligt dit aan??? :( :( :(
Ik heb al met de brightness gestoeid, maar hiert ligt het niet aan.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Vergelijk je met andere iPhone 4 modellen ? Het kan altijd zijn dat het een andere kleurtemperatuur heeft. De iPhone 2G ziet er blauw uit en de 3G ziet er geel uit als je ze langs elkaar legt. De kleurtemperatuur verschilde tussen die twee nogal opmerkelijk. Persoonlijk vind ik de iPhone 4 vrij neutraal dus als jij er echt van overtuigd bent dat je toestel defect is, mag hij nogmaals opgestuurd worden hoor.

• mobile625
Phuncz schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:26:
Vergelijk je met andere iPhone 4 modellen ? Het kan altijd zijn dat het een andere kleurtemperatuur heeft. De iPhone 2G ziet er blauw uit en de 3G ziet er geel uit als je ze langs elkaar legt. De kleurtemperatuur verschilde tussen die twee nogal opmerkelijk. Persoonlijk vind ik de iPhone 4 vrij neutraal dus als jij er echt van overtuigd bent dat je toestel defect is, mag hij nogmaals opgestuurd worden hoor.
ja met andere iPhone 4 modellen.
Mijn is echt gelig, dus niet wit en de helderheid is ook niet echt denderend!
heeft dit met modelversies van iPhone 4 te maken???
Ik heb een iphone 32gb en imei beginnend met 0125

iemand een idee,,,,

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:31
Mijn iphone 4 32GB van T-Mobile is ook iets geliger dan mijn 16GB (neverlockt) geimporteerd vanuit de UK. Schijnt dat de 32GB uitvoeringen van T-Mobile er allemaal last van hebben. Ik heb dat voor een maandje of 2 al ergens gelezen op internet.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat lijkt me eerder een defect. Dat wordt teruggaan naar T-mobile vrees ik.

Anoniem: 186367

Ik heb nu bijna een jaar een Iphone 4 32gb simlock vrij gekocht. Dit exemplaar kwam uit Frankrijk. Via KPN heb ik nu ook een toestel (idem) die idd ook gelig is.

Na 3x via pro Assist een 'nieuwe" gekregen te hebben met KPN gesproken, nu een echt hele nieuwe ontvangen. ook deze is nog steeds geliger dan mijn gekochte exemplaar,. Zal dus wel iets te maken hebben met serie?

• mobile625
Ooh balen man!
Ik stuur m nogmaals op! Dan duidelijke aangeven dat dit nniet hoort en dan een nieuwe eisen!
Een vriend van me heeft de 32G en daarvan is t scherm gewoon helder wit en van tmob!

Heeft iemand een goede geswapte terug gekregen?

Anoniem: 262825

Hallo allemaal.

Even een vraag over ongemerkt dataverbruik.

Ik heb mijn Iphone sinds dinsdagavond aan omdat hij toen pas uitzijn doosje kwam. Omdat ik momenteel ziek thuis ben zit ik sinds die tijd bij een WiFi netwerk en heb volgens de gedownoade datameter 10 mb data gebruikt. Toen ik even keek op Mijn Vodafone bleek dat 130 mb te zijn. Volgens nadere info van hen wer er regelatig data gebruikt in kleine hoeveelheden
De uitschieters waren 2500 kb ( om 3 uur 's nachts en 6640 kb om 14.30 in de middag. Verrder vele kleine data hoeveelheden.

Iemand een idee waardoor dit komt? Volgens mijn teller maar 10 mb.
Waarom ziet die teller het niet?
Wordt het verbruik van kleine porties data naar boven afgerond?? Anders snap ik niet hoe je in 3 dagen zonder bewust gebruikt aan de 130 mb kunt komen.

Zou het kunnen zijn dat het dataverbruik van het oude abo wat nu dus verlengd is gewoon doorgeteld is??
Dat was een 25 euro onbeperkt internet voor mijn HTC Diamond.

Ik heb hier nog weinig ervaring mee en wil graag zorgen dat ik niet ober mijn limiet heen ga.

Als ik niet genoeg gezocht heb dan nu alvast mijn excuses. Ik wil zsm weten wat er gebeurt en wat ik er aan kan doen. Of kan foutje van Vodafone ook??

Alvast bedankt,
Arie

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 262825 op 17-02-2011 16:01 ]

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Nog even en ik gooi mijn 3GS het raam uit, dat ding blijft maar rebooten met 4.2.1, elke keer na een paar minuten bellen, het schijnt dat heel veel mensen er last van hebben.

• danda
  • Laatst online: 02-05 10:06
kan je inmiddels zoiets simpels als een naam geven van een foto die je met de iPhone hebt gemaakt of zijn ze nog niet zo ver daarzo in Cupertino .........................

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Nee zo ver zijn ze nog niet dat je woorden moet koppelen aan een foto.

• thaan
  • Laatst online: 01-05 13:30
danda schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 22:00:
kan je inmiddels zoiets simpels als een naam geven van een foto die je met de iPhone hebt gemaakt of zijn ze nog niet zo ver daarzo in Cupertino .........................
Dit is de allereerste keer in vier en een half jaar dat ik deze klacht zie. Ik heb dit werkelijk nog nooit gemist, over nagedacht of iemand anders over zien klagen.

Waarom mis je dit? Op een iPhone zie je de photo in thumbnail view, niet in een lijst oid, wat heb je aan een naam? Je zou de naam vd foto toch nergens kunnen zien..

• Repeat
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05-2020

Repeat

:')

Hebben jullie enig idee of je een Brodit autohouder ook gewoon op je dashboard kunt plakken met dubbelzijdig tape? Blijft dit zitten?

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Repeat schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 23:39:
Hebben jullie enig idee of je een Brodit autohouder ook gewoon op je dashboard kunt plakken met dubbelzijdig tape? Blijft dit zitten?
Het zou kunnen maar blijft denk ik niet lang zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Laatst online: 02-05 10:06
thaan schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 23:03:
[...]

Dit is de allereerste keer in vier en een half jaar dat ik deze klacht zie. Ik heb dit werkelijk nog nooit gemist, over nagedacht of iemand anders over zien klagen.

Waarom mis je dit? Op een iPhone zie je de photo in thumbnail view, niet in een lijst oid, wat heb je aan een naam? Je zou de naam vd foto toch nergens kunnen zien..
tja als je 600 foto's in je iphone hebt en je hebt er net eentje nodig, bijv foto van je ID kaart, dan zou het bijvoorbeeld makkelijker zoeken zijn met de search functie (als je de foto de naam "idkrt" noemt) dan tussen alle 600 thumbnails te gaan zoeken naar de juiste foto ...

Ik kwam er ook net pas achter na 7 maanden mijn eerste iphone te hebben ....(op mijn vorige nokia was dat geen probleem). Misschien bestaat hier wel een app voor, ik heb het nog niet kunnen vinden (er zijn alleen apps om foto's te beveiligen en te organiseren in mappen ...) Maar misschien bestaat er wel zoiets via Cydia, who knows, share it....

[ Voor 18% gewijzigd door danda op 18-02-2011 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Wie heeft hier ook problemen met sites die gewoon traag laden met MTV mobile? Het valt me op dat websites zo traag inladen. Heb gister met Hi gebeld en ze konden niks specifieks vinden. Ook vroeg ik naar de snelheid en dat konden ze me ook niet vertellen. Heb een speedtest gedaan en dit kwam eruit (met volledig 3G bereik):

Test Date: feb. 18, 2011 09:42
Connection Type: Cellular
Server: Capelle
Download: 2.57 Mbps
Upload: 0.28 Mbps
Ping: 497 ms

External IP: 145.7.224.100
Internal IP: 10.117.156.171
Latitude: 52.1611
Longitude: 4.4857

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01:16
En als je nou je foto in windows een naam geeft en dan via de zoekfunctie van de Iphone daarop zoekt? Vind je het dan ook niet?

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-05 14:07

Fl0yd

Dovahkiin

Ik heb sinds een paar weken een iPhone 4, gisterenavond wat muziek zitten luisteren via de earphones. Op het moment dat er geen muziek speelde, maar nog wel mijn earphones inhad, viel me op dat ik op het moment dat er een push notification kwam, ik een kort krakend/tik geluidje hoorde. Dit gebeurd ook als ik in het hoofmenutje bent, en dan 1 keer op de home button druk, en dus in het zoek menu kom.

Toen ik mijn earphones er uit haalde en het volume op max zette, hoorde ik het ook uit de iphone zelf komen.

Het is niet storend, maar als ik zo'n bedrag voor een telefoon uitgeef verwacht ik wel dat hij perfect is. Ik weet niet of dit zo hoort? Hebben jullie hier ook 'last' van? Kan een recovery/herinstallatie helpen?

Edit: Als ik het volume op de speaker op het hoogst zet, moet ik zeggen dat ik het geluidje wel zachtjes hoor, ik moet m'n oor erbij houden. Maar het is er wel. En met earphones in hoor ik het beter. Nogmaals, hoort dit zo? :p

[ Voor 13% gewijzigd door Fl0yd op 18-02-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04 09:52
danda schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 22:00:
Ze kunnen wel meer niet daarzo ;)
Flitsers op telefoon bestaan al jaren maar mijn 3gs van vorig jaar heeft er geen 8-)

en zo nog 10 andere dinge..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 20:16

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Als je het goede spul gebruikt (duur, dat wel) blijft het wel zitten. Verwacht alleen niet dat je dat spul er ooit nog af krijgt.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Waarom neem je geen Brodit ProClip? Geen sporen en veel stabielere en mooiere oplossing.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-05 15:34
Ik heb een gebruikte iPhone 3GS gekocht een paar weken terug en daar stond het programma iRealSMS op, die heb ik dan ook gebruikt voor mijn sms berichten te beheren/versturen etc.
Echter kreeg ik vandaag de melding dat het geupdate moet worden via Cydia. Daar vind ik alleen iRealSMS 3.0, die heb ik geïnstalleerd, maar 1. dat is een trial en 2. hij geeft nog steeds dezelfde melding!

Ik kan nu dus op geen manier bij mn sms berichten komen, kan iemand me uit de brand helpen, want er zal toch ook wel een standaard app aanwezig moeten zijn, al kan ik die niet vinden!

Thx alvast,

Grtz Tim

-edit-
Is al gelukt! Als je je vinger een paar sec. op de statusbalk houdt en dan naar rechts of links swiped, kom je in de sbsettings en daar kun je via Hide Icons aangeven welke je wil verbergen en welke niet.

[ Voor 18% gewijzigd door metallicattim op 19-02-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 15:52
Sinds vandaag ook een iphone 4. :)

Leuk ding, was meteen leverbaar bij telefoonkopen (de 16gb versie)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

Fl0yd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:19:
Ik heb sinds een paar weken een iPhone 4, gisterenavond wat muziek zitten luisteren via de earphones. Op het moment dat er geen muziek speelde, maar nog wel mijn earphones inhad, viel me op dat ik op het moment dat er een push notification kwam, ik een kort krakend/tik geluidje hoorde. Dit gebeurd ook als ik in het hoofmenutje bent, en dan 1 keer op de home button druk, en dus in het zoek menu kom.

Toen ik mijn earphones er uit haalde en het volume op max zette, hoorde ik het ook uit de iphone zelf komen.

Het is niet storend, maar als ik zo'n bedrag voor een telefoon uitgeef verwacht ik wel dat hij perfect is. Ik weet niet of dit zo hoort? Hebben jullie hier ook 'last' van? Kan een recovery/herinstallatie helpen?

Edit: Als ik het volume op de speaker op het hoogst zet, moet ik zeggen dat ik het geluidje wel zachtjes hoor, ik moet m'n oor erbij houden. Maar het is er wel. En met earphones in hoor ik het beter. Nogmaals, hoort dit zo? :p
Jep, dat hoort zo. Ik ben er in ieder geval aan gewend, hetzelfde had ik namelijk ook met mn HTCs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:36
Beste mensen,

Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar aangezien het om een iPhone 4 gaat...

Eind april kan ik pas mijn abbo verlengen of switchen (4 maanden van tevoren). Keuze is gevallen op de iPhone 4 en ik wil van Hi terug naar Vodafone. Geen probleem.

Echter ben ik mijn huidige telefoon behoorlijk zat en wil ik eigenlijk wel eerder overstappen. Natuurlijk heb ik dan twee maanden extra kosten, dat heb ik er voor over.

Maar nu vraag ik mij af of ik gewoon op vodafone.nl een toestel kan bestellen. Tot augustus dus mijn Hi abbo kan gebruiken, maar wanneer heb ik dan die maanden met extra kosten?

Of heb ik dan gewoon tot eind augustus dubbele kosten? :?

Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is, viel nog niet mee om het logisch neer te typen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:42
ik kan uit ervaring vertellen dat de zwarte variant hiervan gewedig is:
http://www.buyincoins.com...-4g-4th-product-2407.html

Ik had de witte en zwarte besteld, maar de zwarte past beter (ook al zou het hetzelfde product moeten zijn). Iphone 4 past goed, laadt op en heeft een 3.5mm line out die top werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
Phuncz schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:26:
Dit is pertinent onwaar. Er zijn gele en blauwe 2G's, er zijn gele en blauwe 3G's, er zijn gele en blauwe 3GS'en en er zijn gele en blauwe iPhone 4's. Er bestaat niet zoiets als een "iPhone-scherm".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik moet de eerste warmgekleurde iPhone 2G schermen nog zien evenals de eerste koudgekleurde 3G's. Heb je daar ergens bewijs ofzo van ?

Afbeeldingslocatie: http://image.mobiletrending.info/images/www.sizzledcore.com/wp-content/uploads/2008/07/iphone-yellow-tint.jpg
Links iPhone 2G, rechts iPhone 3G.

Om verwarring te vermijden, dit bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ja, ik heb zelf een aantal iPhones (2G toen nog) geïmporteerd en ze waren allemaal iets anders. Soms heel erg anders, soms een klein beetje anders. Soms geel, soms blauw. En ik heb ook genoeg blauwe 3G's gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Vreemd, alle iPhone 2G's van vrienden en collega's die ik gezien heb (toen er massaal geimporteerd werd), nog geen enkele gezien met een andere kleur of toch niet merkbaar verschillend.

[ Voor 7% gewijzigd door Phuncz op 20-02-2011 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-05 17:19
vriend van me heeft een "blauwe 3G" ik een "gelige". Naast elkaar valt het echt op. Maar kijk je even niet naar die van de ander en je hebt nergens last van neem ik aan

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Ja kijk niet naar die van een ander en t valt idd niet op :P
Maare het euvel is dat ik t nu weet en me eraan stoor. Het wit van mij is niet het mooie wit wat zij hebben.
Perfectionist :)

[img=http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/02/21/59e870ba7d771e91e9980bf358aa3386/tiphone%254%25kleur_scherm.PNG]

http://www.fotopocket.nl/...y=iphone4helderheidscherm

Afbeeldingslocatie: http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/02/21/59e870ba7d771e91e9980bf358aa3386/tiphone%254%25kleur_scherm.PNG

[ Voor 223% gewijzigd door mobile625 op 21-02-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-05 13:45

janklp

FortyTwo Capital

Nou sinds vandaag heb ik een klein probleempje met mn home toets. Mijn invisible shield was een beetje plakkerig waardoor de home button wat stroef werkte. Toen heb ik met wat zeep en water dit schoongemaakt maar nu reageert de home button best slecht. Zou er water in zijn gekomen? En zou dit met de tijd weer verdwijnen aangezien dat water verdampt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-05 12:37

LoneWolf

Just a Byte

hellboy123 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:49:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar, of zijn er nog goede ervaringen met hoesjes van deal extreme?
Deze heb ik ook, in zwart. Prima hoesje.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Phuncz schreef op zondag 20 februari 2011 @ 15:50:
Ik moet de eerste warmgekleurde iPhone 2G schermen nog zien evenals de eerste koudgekleurde 3G's. Heb je daar ergens bewijs ofzo van ?

[afbeelding]
Links iPhone 2G, rechts iPhone 3G.

Om verwarring te vermijden, dit bedoel ik.
Er is geen enkele iPhone 4 zo geel als die rechter iPhone :P . Ik heb verder geen bewijs dat er warmgekleurde 2G's waren, maar ik heb het wel met eigen ogen gezien. Of het verschil net zo groot was als op deze foto durf ik niet te zeggen, maar je kon wel duidelijk een "geel" en een "blauw" scherm onderscheiden. Mijn scherm was blauw.

Ik heb deze foto kunnen vinden:
Afbeeldingslocatie: http://i58.photobucket.com/albums/g255/justblaize/DSCN6197.jpg

De gele schermen hadden wat problemen met het weergeven van donkere kleuren, zoek maar op "negative black iPhone" . Maar je ziet duidelijk dat het linkerscherm gelig is en het rechterscherm blauw.

[ Voor 36% gewijzigd door MarcoC op 22-02-2011 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-04 16:29
Is het mogelijk om op je iPhone 4 logs te bekijken van bijvoorbeeld what's app of je gewone berichten? Ben daar wel nieuwsgierig naar.
Met Linux heb ik al geprobeerd om mijn iPhone te mounten en er een digitale kopie van te maken (forensisch verantwoorde manier) maar hier kreeg ik hem niet te zien in het device lijstje in de terminal. Linux liet de iPhone wel zien in het visuele lijstje van apparaten die aangesloten waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-03 13:53
*spam*

[ Voor 97% gewijzigd door Daedalus op 27-02-2011 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
las ook dat de iphone 5 miss in september pas komt. geruchten geruchten geruchten. wachten op 5 juni, dan weten we meer!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien willen ze de inzakkende verkopen (van het oude model) na de aankondinging van een nieuw model compenseren door een nieuwe versie te lanceren?

Het is wachten tot er weer eens een engineer jarig is :+

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 22-02-2011 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-03 13:53
Anoniem: 172410 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 23:48:
Misschien willen ze de inzakkende verkopen (van het oude model) na de aankondinging van een nieuw model compenseren door een nieuwe versie te lanceren?

Het is wachten tot er weer eens een engineer jarig is :+
That makes sense. Maar hangt er ook af of de iPhone 5 echt een "revolutionaire" verbetering is t.o.v. iPhone 4. Tussen iPhone 4 en 3GS was het verschil uiteindelijk groot: betere scherm, hogere snelheid, betere processor etc.

Dus ff afwachten op de eerste goede geruchten over de specs van de 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Hopelijk kan iemand van jullie me helpen, ik ben een beetje radeloos op dit moment.

Ik heb een 3GS (jailbreaked), daar heb ik via Installous en de Appstore verschillende apps/games op geïnstalleerd.
Ik zag dat je ook via iTunes in de Appstore kunt neuzen en downloaden via de PC-verbinding, lekker snel dus!
Een aantal apps gedownload en daarna wilde ik synchroniseren om deze op de iPhone te krijgen, MAAR toen kwam het probleem. Bij het synchroniseren ging iTunes eerst mijn reeds geinstalleerde apps op de iPhone verwijderen! Ik heb dat direct gestopt, maar was toch een paar apps kwijt!
Ik las toen dat ik eerst "Aankopen overzetten" moest doen, maar toen begon ie meteen weer apps te verwijderen, dus een totaal van 4 apps kwijt nu....
Eigenwijs dat ik ben, daarna nog een keer "Aankopen overzetten" geprobeerd en toen ging ie de apps Weerbericht en Whatsapp kopiëren, maar daar hield het mee op en kan het zo vaak doen als ik wil, hij doet alleen die 2 apps kopiëren.

Als ik nu het hele toestel wil synchroniseren, vraagt ie of ik 26 apps wil verwijderen... Als ik Apps synchroniseren uitzet, zegt ie dat alle gegevens op de Iphone verwijdert worden, dus dat doen we maar niet. Ik kan nu dus ook niks meer synchroniseren van mijn contacten/foto's etc....

Hoop dat mn verhaal beetje duidelijk is en dat iemand me kan helpen!

Alvast bedankt,

Grtz Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
metallicattim schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:32:
Hopelijk kan iemand van jullie me helpen, ik ben een beetje radeloos op dit moment................................
probeer via cydia Appsync te installeren. en in Installous kan je ook aanvinken bij settings dat hij itunes moet synchronisere.. heb het zelfde probleem gehad en sindsdien nooit wille uitprobere of het nu wel werkt.. maar bij een vriend van mij zijn iphone werkte het wel gewoon..

[ Voor 57% gewijzigd door Rohit op 23-02-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-05 13:31
Iemand die misschien een overzichtje heeft voor het verzekeren van de Iphone 4 bij verschillende providers? Of is dit centraal geregeld?

Ik heb nu een Iphone 3GS met verzekering van 7 euro bij T-Mobile en ik heb begrepen dat een Iphone 4 verzekerd wordt voor 10.95?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

metallicattim schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:32:
Hopelijk kan iemand van jullie me helpen, ik ben een beetje radeloos op dit moment.
Precies, heb je wel AppSync geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ben nu het kijken in de packages van Cydia en hij staat er wel in als INSTALLED. Appsync for OS 4.0 en Appsync for 4.0+

Bij installous stond de iTunes sync wel uit, die heb ik nu aangezet, dus ben benieuwd vanavond als ik hem weer aansluit. Ik laat nog wel wat van me horen of het gelukt is.

Bedankt voor de tip!!

[ Voor 4% gewijzigd door metallicattim op 23-02-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Harem.nl schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:03:
Ik heb nu een Iphone 3GS met verzekering van 7 euro bij T-Mobile en ik heb begrepen dat een Iphone 4 verzekerd wordt voor 10.95?
Ik zou gewoon even op zoek gaan naar een losse verzekering. Vaak is dat net zo duur op goedkoper en dan zijn naast je telefoon vaak alle andere dure spullen die je uit huis meeneemt ook gewoon verzekerd.

Telefoonverzekeringen zijn vaak onbehoorlijk duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
metallicattim schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:21:
Ben nu het kijken in de packages van Cydia en hij staat er wel in als INSTALLED. Appsync for OS 4.0 en Appsync for 4.0+

Bij installous stond de iTunes sync wel uit, die heb ik nu aangezet, dus ben benieuwd vanavond als ik hem weer aansluit. Ik laat nog wel wat van me horen of het gelukt is.

Bedankt voor de tip!!
mooi laat maar weten :p misschien dat ik hem dan ook ga synchronisere :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Laatst online: 01-05 13:30

Je kan ook een TR aanmaken.

[ Voor 74% gewijzigd door Whieee op 23-02-2011 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit

Sinds wanneer is trolling toegestaan?

[ Voor 71% gewijzigd door Whieee op 23-02-2011 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-05 08:17
Woei, mijn iPhone 4 is binnengekomen. Kan hem alleen niet gebruiken omdat ik hem niet kan activeren dmv iTunes. Hij blijft zeuren om mijn postcode.

Ik geef gewoon bij postcode '3863HN' in, die pakt hij niet. Hij blijft zeggen dat mijn postcode niet goed is |:( Ook als ik op Ctrl+a druk zijn er geen extra spaties of iets dergelijks. Erg vervelend.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Nieuwste iTunes 64bit overigens.

edit: Opgelost. Na ongeveer 50x verzenden gedrukt te hebben pakte hij hem ineens wel.

[ Voor 18% gewijzigd door RedHat op 23-02-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Domme vraag misschien, maar wat moet je telefoon met je postcode?

Kan je niet gewoon een andere postcode invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
rohit schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:32:
[...]

mooi laat maar weten :p misschien dat ik hem dan ook ga synchronisere :P
Hmmm, hij doet precies hetzelfde als voorheen.... Misschien doe ik nog iets niet wat nodig is?

Appsync is geinstalleerd, moet ik daar verder nog iets mee doen?

In Installous staat iTunes sync op JA.

Als ik een nieuwe app installeer via de appstore ( zonder kabel aan de pc ) en ik ga dan de aankopen overzetten, wordt die nieuwe app wel overgezet, maar niet alle andere die er al opstonden.

[ Voor 19% gewijzigd door metallicattim op 24-02-2011 05:44 ]

• mobile625
Na 6 keer een swap van iPhone 4 (32GB van Tmobile) voor gelig beelscherm kleur, laat ik het wel zo.
Waarschijnlijk niet weggelegd voor mij!

Wel jammer dat ik geen helder en wit scherm heb ivm de rest!

• MarcoC
mobile625 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:06:
Na 6 keer een swap van iPhone 4 (32GB van Tmobile) voor gelig beelscherm kleur, laat ik het wel zo.
Waarschijnlijk niet weggelegd voor mij!

Wel jammer dat ik geen helder en wit scherm heb ivm de rest!
Kan je een foto maken?

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-04 18:26
Even een vraagje tussendoor, kan het kwaad als ik data roaming aan heb staan in het binnenland?
Buitenland weet ik wel, maar sinds ik de iPhone4 heb stond die altijd uit en had hem nu even aan gedaan en mijn connectie met 3G liep wel beter.

motabeatz.com

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-05 14:50
NickySantoro schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:23:
Even een vraagje tussendoor, kan het kwaad als ik data roaming aan heb staan in het binnenland?
Buitenland weet ik wel, maar sinds ik de iPhone4 heb stond die altijd uit en had hem nu even aan gedaan en mijn connectie met 3G liep wel beter.
Maakt alleen verschil op een ander netwerk dan je eigen provider. Dit zal dus een illusie zijn geweest helaas.

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-04 18:26
loeberce schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:41:
[...]

Maakt alleen verschil op een ander netwerk dan je eigen provider. Dit zal dus een illusie zijn geweest helaas.
Dus het kan geen kwaad ivm extra kosten?

motabeatz.com

• Alekz87
nee, maar uit lijkt toch altijd veiliger dan aan. misschien zit het tussen me oren :P

Anoniem: 300407

Ik zit nu bij Hi en heb een iPhone 3g 4.2.1. Ik wou laatst Eindeloos Online afsluiten voor een tientje per maand. Alleen nu probeer te internetten op m'n iPhone zegt hij dat ik geen Mobiel Abonnement heb terwijl ik 't pas heb aangemeld. 't Volgende heb ik al geprobeerd:
- APN Settings veranderen via unlockit.co.nz (Je kan je APN settings niet veranderen in 4.2.1)
- http://forum.iculture.nl/...kpn-hi-prepay-online.html
- Netwerk reset.
Maar die werkte allemaal niet, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.