[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 79.201 views

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ik heb al een paar keer gehad dat bij mij internet niet werkte, na een 'reset' kon ik weer online met mijn iphone 3G icm. Hi

Houd de Sleep/Wake-knop en de Home-knop gelijktijdig ingedrukt totdat het Apple logo verschijnt.
(er word geen data gewist)

ik heb nooit iets met mijn APN Settings gedaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 24-02-2011 21:13 ]

Verwijderd

Ike. schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:11:
Ik heb al een paar keer gehad dat bij mij internet niet werkte, na een 'reset' kon ik weer online met mijn iphone 3G icm. Hi

Houd de Sleep/Wake-knop en de Home-knop gelijktijdig ingedrukt totdat het Apple logo verschijnt.

Doet 't niet... :(

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:16

Crusader

Arc Nature

Ik werk sinds kort in Rotterdam Alexandrium (in één van de drie kantoren tegenover de Toys 'r Us) en heb daar echt een verschrikkelijk beroerde dataconnectie. Het gekke is dat ik 4 van de 5 streepjes 3G heb en de dataverbinding er gewoon lijkt te zijn. Maar internetten en WhatsAppen is kansloos. Heel af en toe komt er wat data doorheen. Het is net alsof de internetverbinding staat te klapperen tussen helemaal niks (80-90% van de tijd) en een beetje (de resterende %). Een collega heeft ook een iPhone 4 met T-Mobile en heeft dezelfde problemen. Herkent iemand dit?

Ik heb T-Mobile gebeld en die hebben het in onderzoek. In de tussentijd moet ik het testen met een ander toestel (heb een duo-sim abonnement en nog een HTC HD2 liggen die ik morgen dan maar meeneem). Maar dit is echt balen, minstens de komende maanden heb ik daar een systeembeheer klus en baal dat ik overdag min of meer ben buitengesloten wat WhatsApp en mail (op de iPhone) betreft.

[ Voor 4% gewijzigd door Crusader op 24-02-2011 21:25 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:56
Ike. schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:11:

Dat is gewoon een soort hard reboot.
Wat je kunt proberen is je netwerkinstellingen resetten, die verwijdert alleen je wifi wachtwoorden etc. waardoor je in principe niks kwijt bent, maar wel dit soort issues op kan lossen.

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Heb je daar geen beschikking tot een wifi verbinding dan in dat kantorenpand? Kan me wel voorstellen dat het vervelend is als er geen bereik is, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat daar nergens een wifi verbinding beschikbaar is.

Verwijderd

thaan schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:32:
[...]

Dat is gewoon een soort hard reboot.
Wat je kunt proberen is je netwerkinstellingen resetten, die verwijdert alleen je wifi wachtwoorden etc. waardoor je in principe niks kwijt bent, maar wel dit soort issues op kan lossen.
Heb ik al geprobeerd, kijk maar eens naar mijn post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:29
Crusader schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:24:
Ik werk sinds kort in Rotterdam Alexandrium (in één van de drie kantoren tegenover de Toys 'r Us) en heb daar echt een verschrikkelijk beroerde dataconnectie. Het gekke is dat ik 4 van de 5 streepjes 3G heb en de dataverbinding er gewoon lijkt te zijn. Maar internetten en WhatsAppen is kansloos. Heel af en toe komt er wat data doorheen. Het is net alsof de internetverbinding staat te klapperen tussen helemaal niks (80-90% van de tijd) en een beetje (de resterende %). Een collega heeft ook een iPhone 4 met T-Mobile en heeft dezelfde problemen. Herkent iemand dit?

Ik heb T-Mobile gebeld en die hebben het in onderzoek. In de tussentijd moet ik het testen met een ander toestel (heb een duo-sim abonnement en nog een HTC HD2 liggen die ik morgen dan maar meeneem). Maar dit is echt balen, minstens de komende maanden heb ik daar een systeembeheer klus en baal dat ik overdag min of meer ben buitengesloten wat WhatsApp en mail (op de iPhone) betreft.
misschien werkt het beter als je 3G uitzet en dus via GPRS gaat whatsappen/internetten. Gaat miss wat trager, maar meestal wel constante verbinding.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Tc-Chub schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:54:
[...]

Heb je daar geen beschikking tot een wifi verbinding dan in dat kantorenpand? Kan me wel voorstellen dat het vervelend is als er geen bereik is, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat daar nergens een wifi verbinding beschikbaar is.
Helaas, wifi enkel op één specifieke plek in het pand maar niet waar ik zit. Ik zal de tip van alexhooven eens proberen en alleen GPRS gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
@Crusdader:
Probeer de netwerkradar app eens. Die geeft meestal goed aan wat er met je internetverbinding is. Bovendien kun je de status melden aan T-Mobile.

@Mr. Gabbertje
Soms als je je telefoon aan iTunes koppelt krijg je een melding van nieuwe netwerkinstellingen dowloaden. Wellicht dat dit de oplossing is voor jou.

[ Voor 39% gewijzigd door loeberce op 25-02-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Hierbij! Kleur is niet wit en helder als de rest van iphone 4
http://i55.tinypic.com/m8eis6.png
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/m8eis6.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:49

vooghel

Cunning linguist

Dit is een screenshot en geen foto; daarmee kunnen we natuurlijk niet zien wat de helderheid van je scherm is 8)7

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Ja maar als je een screenshot van je eigen iphone maakt kun je het toch vergelijken...?
Dan zie je dat de witheid niet overeenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
mobile625 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:54:
Ja maar als je een screenshot van je eigen iphone maakt kun je het toch vergelijken...?
Dan zie je dat de witheid niet overeenkomt
nee.. als je koffie over jou scherm gooit en je maakt daar een printscreen van zie je toch ook geen koffievlekken? als je een foto maakt wel..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
rohit schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:04:
[...]

nee.. als je koffie over jou scherm gooit en je maakt daar een printscreen van zie je toch ook geen koffievlekken? als je een foto maakt wel..
Hier dan nogmaals :)

http://i53.tinypic.com/2z7g1w3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2z7g1w3.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door mobile625 op 25-02-2011 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
En als je verschillende instellingen gebruikt met je camera ( witbalans bijvoorbeeld ), dan zeggen foto's ook 3x niks als vergelijking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
rohit schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:04:
[...]

_/-\o_

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
metallicattim schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:30:
En als je verschillende instellingen gebruikt met je camera ( witbalans bijvoorbeeld ), dan zeggen foto's ook 3x niks als vergelijking...
zo ken ik er ook nog wel een paar :+

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Weet er iemand een manier om op je (gejailbreakte) iPhone de videos die je niet in je filmrol hebt staan, dus in je iPod player, te verzenden via whatsapp. Ik heb namelijk een aantal filmpjes die met de iPhone gemaakt zijn, opnieuw gecomprimeerd waardoor deze kleiner zijn geworden, aangezien de originele bestanden veels te hoge bitrates hebben.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Is het mogelijk om de search engine aan te passen? Ik zou graag altijd Google.com gebruiken, ipv dat hij mij redirect naar Google.be

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 14:38
Je kan kiezen uit google, yahoo of bing. Maar welk land hij pakt, in denk dat de site dat zelf regelt aan de hand van het ip adres.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1979
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-08 09:31
Snake schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:49:
Is het mogelijk om de search engine aan te passen? Ik zou graag altijd Google.com gebruiken, ipv dat hij mij redirect naar Google.be
Even naar google.com surfen, en dan op het knopje 'Google in English' klikken. Hierna onthoudt Google je voorkeur. (Het is niet de iPhone die dat doet, maar Google zelf.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Leg er best een blad papier naast dat perfect wit is, stel je lichtbalans van je camera af dat het papier wit is (niet warm, niet koud). Dán kunnen we pas zien hoe je scherm is in verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Phuncz schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:45:
[...]

Leg er best een blad papier naast dat perfect wit is, stel je lichtbalans van je camera af dat het papier wit is (niet warm, niet koud). Dán kunnen we pas zien hoe je scherm is in verhouding.
Als iemand een foto van zijn haar iphone scherm wil maken, dan zijn we er en kunnen het dan vergelijken.
iemand die dit op deze forum wil posten svp.
helderheid op de hoogste stand en 'auto aanpassen' uit zetten.

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Grappig ....

Sinds ik afgelopen Dinsdag SP1 van Win7 geïnstalleerd heb ziet m'n laptop de iPhone 4 als 32GB toestel in plaats van de 16GB die 'ie behoort te hebben. iTunes ziet wel gewoon de door Apple bedoelde waardes _O-

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/znvm8x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2hz1gcp.jpg

En ja, ik weet 100% zeker dat ik daar eerst maar iets van 14 zag staan in plaats van de 27,3 die er nú staan. Vraag me alleen af wie wie nou voor de gek aan het houden is en óf ik die 16GB ook daadwerkelijk vrij kan krijgen op de iPhone :+

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:58
Ik was vandaag een presentatie aan het houden maar was me het ergeren dat ik de hele tijd terug moest naar de PC op het bureau om op 'enter' te klikken om naar de volgende dia in mijn keynote presentatie te gaan. Nu was ik me af aan het vragen of er niet een stukje software is waarmee ik bijvoorbeeld met een klik op mijn iPhone naar de volgende dia ga? De computer is gewoon een Windows PC en ik had het keynote geëxporteerd naar een Quicktime bestand om in windows af te kunnen spelen. Heeft iemand hier een app voor en welke software moet ik dan op de PC installeren (dit is vrij lastig omdat ik op school geen rechten daarvoor heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Logitech heeft voor dat soort zaken al sinds jaar en dag een oplossing dus.....

En het lijkt me dus ook dat dat vanaf een iPhone ook wel moet kunnen met de juiste app. Ik bedien hier m'n Philips TV bijvoorbeeld ook gewoon via WLAN vanaf m'n iPhone met deze app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:20
wimmel_1 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:35:
Grappig ....

Sinds ik afgelopen Dinsdag SP1 van Win7 geïnstalleerd heb ziet m'n laptop de iPhone 4 als 32GB toestel in plaats van de 16GB die 'ie behoort te hebben. iTunes ziet wel gewoon de door Apple bedoelde waardes _O-

[afbeelding]

[afbeelding]

En ja, ik weet 100% zeker dat ik daar eerst maar iets van 14 zag staan in plaats van de 27,3 die er nú staan. Vraag me alleen af wie wie nou voor de gek aan het houden is en óf ik die 16GB ook daadwerkelijk vrij kan krijgen op de iPhone :+
Hier hetzelfde verschijnsel met een 32GB iPhone4:
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/20pow00.jpg
Windows 7 Professional (zonder SP1). Ik heb 't al vaker gezien voorheen, dus heeft weinig met SP1 te maken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Windows 7 SP1 met een Iphone 3gs 16GB IOS 4.1

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/wr01aa.jpg

ff geupdate naar 4.2.1:

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/etsfn5.jpg

beetje raar.. :S

[ Voor 37% gewijzigd door Rohit op 25-02-2011 17:09 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Laatst online: 12-09 14:02
Weet iemand of deze dock extender of soortgelijk in nederland te koop is? Ik kan hem ook wel bij gadgetboost bestellen maar 66 dollar verzendskosten vind ik een beetje te veel van het goede..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xpdata
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-01 11:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2udyo44.jpg

Normaal hou ik alles liever origineel, maar deze vond ik wel echt stoer.
Alleen bereik gaat er op achteruit, ik heb voor het eerst wegvallende gesprekken gehad -__-'

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 19:48:
[afbeelding]

Uploaded with ImageShack.us

Alleen bereik gaat er op achteruit, ik heb voor het eerst wegvallende gesprekken gehad -__-'
Dat apple logo ziet er inderdaad echt tof uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Het logo ziet er wel mooi uit, maar die vormpjes bij de lens vind ik echt lelijk.

Ik gebruik deze nu icm een bumper. Ik vind het er mooi uitzien.

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/331kf0i.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door SquareOne op 25-02-2011 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Brm-G schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 21:58:
Het logo ziet er wel mooi uit, maar die vormpjes bij de lens vind ik echt lelijk.

[afbeelding]
ziet er netjes uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:38
Ik zie het zo niet echt eigenlijk. Kan je geen foto maken met een referentie iPhone in beeld die jij wel goed vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Hmm. Ik wil eigenlijk email ook instellen op de iPhone. Heb KPN Glasvezel en Telfort als mobiele provider.
Ik vroeg me alleen af; haalt de iPhone dan niet de mails op van de POP-server? Of kopieert hij deze alleen?

IMAP heeft KPN volgens mij niet? Dat zou wat makkelijker wezen IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

RedHat schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 10:44:
Hmm. Ik wil eigenlijk email ook instellen op de iPhone. Heb KPN Glasvezel en Telfort als mobiele provider.
Ik vroeg me alleen af; haalt de iPhone dan niet de mails op van de POP-server? Of kopieert hij deze alleen?

IMAP heeft KPN volgens mij niet? Dat zou wat makkelijker wezen IMHO.
Maak een GMail account aan, laat GMail de mail ophalen bij KPN, en stel GMail in op je GSM.

Telfort heeft er niets mee te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-11-2024
Brm-G schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 21:58:

[afbeelding]
verlies je niet je garantie door hem zo aan te passen>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Laatst online: 12-09 14:02
Thanks!
1 vraagje tho, er staat dat de adapter bedoeld is om oude firewire aansluitingen van dock of iphone te laten werken met nieuwe aansluiting. Het enige wat ik nodig heb is een verloopje die het mogelijk maakt om iphone met bumper in mijn dock te kunnen plaatsen. Of werkt dit ook gewoon met een nieuwe iphone icm nieuwe dock ?
De sendstation heb ik ook gezien maar die schijnt niet te werken icm. de bumper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xpdata
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-01 11:54
@Pred87

werkt bij mij als gewone extender ( i.c.m. easyswitch rebel iphone4 : Philips radiodock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
serdadu schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 15:57:
[...]

verlies je niet je garantie door hem zo aan te passen>?
Nee hoor. Als je gewoon het originele achterkantje weer erop zet als je de iPhone op zou moeten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Vervalt eigenlijk de reguliere Apple garantie als ik hem bij een macrepair.nl oid laat repareren? Mijn home knop is namelijk kapot en repareren kost 60 euro, ik betaal liever 60 euro dan hem een maand kwijt te zijn (ga namelijk naar het buitenland in april en wil niet het risico lopen hem niet op tijd terug te hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Janusz schreef op zondag 27 februari 2011 @ 11:13:
Vervalt eigenlijk de reguliere Apple garantie als ik hem bij een macrepair.nl oid laat repareren? Mijn home knop is namelijk kapot en repareren kost 60 euro, ik betaal liever 60 euro dan hem een maand kwijt te zijn (ga namelijk naar het buitenland in april en wil niet het risico lopen hem niet op tijd terug te hebben).
Op hun site staat dat het vervangen van de home knop € 117,81 kost. Hoe doe jij dat voor die € 60?
Je laat die knop dus niet vervangen begrijp ik?

[ Voor 4% gewijzigd door Crusader op 27-02-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Vandaar dat ik er oid bij had gezet. Ik heb namelijk goedkopere sites gevonden als: http://www.ipod-service.nl/iphone4g.htm

edit: ik wil die knop wel laten vervangen want er is water ingekomen.

[ Voor 22% gewijzigd door janklp op 27-02-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 10:52

KoudeAardbei

Moderator

Janusz schreef op zondag 27 februari 2011 @ 11:45:
Vandaar dat ik er oid bij had gezet. Ik heb namelijk goedkopere sites gevonden als: http://www.ipod-service.nl/iphone4g.htm

edit: ik wil die knop wel laten vervangen want er is water ingekomen.
Bij derde partijen verlies je ten alle tijde je garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Hmmm, balen. Dan toch maar opsturen helaas, iemand ervaring met reparatie van iPhone 4's gekocht bij Vodafone. Als het toestel morgen opgestuurd wordt, is deze dan voor 6 april terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JERONY
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-02-2024
Waterschade wordt toch sowieso niet gedekt door de garantie?
Of heb je ook een verzekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb ook een verzekering. Maar ik denk dat de waterschade niet zichtbaar is, ik maakte de home knop namelijk schoon met een doekje met een beetje zeep en water en daarna werkte de knop nog maar gebrekkig. Waarschijnlijk is dit niet eens waarneembaar en anders dekt de verzekering het heb ik geinformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:29
Ook niet zo slim om het schoon te maken met een beetje zeep en water...

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds deze ochtend in bet bezit van een iP4 32gb.

Goeie genade..ben helemaal lyrisch over dit toestel.
Enige soort van minpunt is dat ik al mn albumart moet vergroten... Resolutie-wise it is :)

Verder ben ik weg van het toestel in het geheel en gebruiksvriendelijkheid.
Qua apps heb ik er al een aantal opgezet die ik wss met regelmaat ga gebruiken..

Tenslotte: De iP4 is mn eerste Apple toestel..super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
metallicattim schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:32:
Hopelijk kan iemand van jullie me helpen, ik ben een beetje radeloos op dit moment.

Ik heb een 3GS (jailbreaked), daar heb ik via Installous en de Appstore verschillende apps/games op geïnstalleerd.
Ik zag dat je ook via iTunes in de Appstore kunt neuzen en downloaden via de PC-verbinding, lekker snel dus!
Een aantal apps gedownload en daarna wilde ik synchroniseren om deze op de iPhone te krijgen, MAAR toen kwam het probleem. Bij het synchroniseren ging iTunes eerst mijn reeds geinstalleerde apps op de iPhone verwijderen! Ik heb dat direct gestopt, maar was toch een paar apps kwijt!
Ik las toen dat ik eerst "Aankopen overzetten" moest doen, maar toen begon ie meteen weer apps te verwijderen, dus een totaal van 4 apps kwijt nu....
Eigenwijs dat ik ben, daarna nog een keer "Aankopen overzetten" geprobeerd en toen ging ie de apps Weerbericht en Whatsapp kopiëren, maar daar hield het mee op en kan het zo vaak doen als ik wil, hij doet alleen die 2 apps kopiëren.

Als ik nu het hele toestel wil synchroniseren, vraagt ie of ik 26 apps wil verwijderen... Als ik Apps synchroniseren uitzet, zegt ie dat alle gegevens op de Iphone verwijdert worden, dus dat doen we maar niet. Ik kan nu dus ook niks meer synchroniseren van mijn contacten/foto's etc....

Hoop dat mn verhaal beetje duidelijk is en dat iemand me kan helpen!

Alvast bedankt,

Grtz Tim
Niemand die me kan helpen? :'( Ik kan hierdoor ook geen muziek op mn foon zetten...
Ik heb al vanalles geprobeerd, ook Appsync is geinstalleerd, verwijderd, opnieuw geinstalleerd, net zoals Installous, maar bij "Aankopen overzetten" doe ie 2 apps en dan is het alweer klaar.
Als ik nu wil gaan synchroniseren vraagt ie of ik zeker weet dat ik 55 apps wil verwijderen 8)7

Het gekke is wel dat de programma's die hij wél doet overzetten allemaal beginnen met een W; Whatsapp, Weerbericht, Wikipedia etc.

[ Voor 3% gewijzigd door metallicattim op 28-02-2011 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-08 13:26
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 19:48:
[afbeelding]

erg tof ding, waar heb je die vandaan? Kwaliteit goed?
Ik heb een keer zo'n achterkantje uit China laten komen, maar de pootjes waar je de schroefjes indraaid waren van plastic en toen zijn die schroefjes losgekomen en had ik het achterkantje in mijn hand en dephone op tafel...

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Heeft hier iemand kennis over docking compatability tussen de 3GS en de 4g?

Ik wil namelijk de Philips DCM292 muziek docking station kopen. Nu zie ik alleen dat deze compatable is met de ipod touch 2e gen en de iphone 3GS.
Zit er een groot verschil tussen de 3GS & 4g of werkt dit gewoon?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Crazyclaws schreef op maandag 28 februari 2011 @ 08:51:
[...]

Ik heb een keer zo'n achterkantje uit China laten komen, maar de pootjes waar je de schroefjes indraaid waren van plastic en toen zijn die schroefjes losgekomen en had ik het achterkantje in mijn hand en dephone op tafel...
Het achterkantje waar ik de afbeelding hierboven plaatste heeft metalen pinnetjes voor de schroefjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Er zit een rammel in mijn iPhone 4. Dit doet hij ook als ik alle knoppen vast houdt. Er zit dus gewoon echt wat los.
Ik ga hem nu voor garantie terugsturen (gaat 2 a 3 weken duren :| ). Nu wil ik niet dat de reparateur of wie dan ook in mijn iPhone kan neuzen. Ik wil de iPhone opnieuw instellen zodat hij weer helemaal leeg is.
Ik heb de iPhone gesynchroniseerd met iTunes. Is dit voldoende om straks het als reservekopie weer terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 16:49
Nico111 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 15:57:
..
Is dit voldoende om straks het als reservekopie weer terug te zetten?
Ja. http://support.apple.com/...le=en_US&viewlocale=nl_NL

[ Voor 16% gewijzigd door autoreverse op 28-02-2011 17:50 . Reden: linkie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Nico111 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 15:57:
Er zit een rammel in mijn iPhone 4. Dit doet hij ook als ik alle knoppen vast houdt. Er zit dus gewoon echt wat los.
Ik ga hem nu voor garantie terugsturen (gaat 2 a 3 weken duren :| ). Nu wil ik niet dat de reparateur of wie dan ook in mijn iPhone kan neuzen. Ik wil de iPhone opnieuw instellen zodat hij weer helemaal leeg is.
Ik heb de iPhone gesynchroniseerd met iTunes. Is dit voldoende om straks het als reservekopie weer terug te zetten?
Is het niet de lens? :D die zit sowieso los! :D

Om te antwoorden op de 2de vraag: ja!

[ Voor 3% gewijzigd door Snake op 28-02-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik een iphone 3gs al fijn vond werken heb ik na lange tijd ook een mbp 13 aangeschaft. Maar het probleem is nu ik heb altijd op een windows laptop gewerkt en met itunes muziek erop gezet. Het synchroniseren heb ik bij andere klasgenoten laten doen ging prima en via me mbp 13 ook. De nummers staan in het grijs ik weet niet of dat iets zegt en me muziek staan op een externe schijf niet meteen aan me laptop verbonden.

Het gaat er nu om hoe krijg ik in hemelsnaam muziek verwijderd van mijn iphone vanuit itunes. Ik heb het een beetje op gezocht maar kom er even niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:24
metallicattim schreef op maandag 28 februari 2011 @ 08:45:
[...]

Niemand die me kan helpen? :'( Ik kan hierdoor ook geen muziek op mn foon zetten...
Ik heb al vanalles geprobeerd, ook Appsync is geinstalleerd, verwijderd, opnieuw geinstalleerd, net zoals Installous, maar bij "Aankopen overzetten" doe ie 2 apps en dan is het alweer klaar.
Als ik nu wil gaan synchroniseren vraagt ie of ik zeker weet dat ik 55 apps wil verwijderen 8)7

Het gekke is wel dat de programma's die hij wél doet overzetten allemaal beginnen met een W; Whatsapp, Weerbericht, Wikipedia etc.
Er mag hier niet worden gesproken over warez (AppSync behoort daartoe, dus misschien is dat de bron van je problemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:12
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 01:05:
Omdat ik een iphone 3gs al fijn vond werken heb ik na lange tijd ook een mbp 13 aangeschaft. Maar het probleem is nu ik heb altijd op een windows laptop gewerkt en met itunes muziek erop gezet. Het synchroniseren heb ik bij andere klasgenoten laten doen ging prima en via me mbp 13 ook. De nummers staan in het grijs ik weet niet of dat iets zegt en me muziek staan op een externe schijf niet meteen aan me laptop verbonden.

Het gaat er nu om hoe krijg ik in hemelsnaam muziek verwijderd van mijn iphone vanuit itunes. Ik heb het een beetje op gezocht maar kom er even niet uit.
Als ik het goed begrijp wil je dus muziek van je iPhone verwijderen via iTunes en die muziek zelf staat ook in iTunes?
Dan moet je in iTunes bij apparaten op je iPhone klikken.
Daarna bovenin op het tabblad muziek klikken en daar kan je kiezen welke muziek je allemaal met je iPhone wilt synchroniseren.
Als je dan gewoon het vinkje voor 'Muziek synchroniseren' uitzet dan verwijdert iTunes alle muziek van je iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Ik vind multitasking echt nog steeds een ramp hoor. Mijn geheugen gaat tot 19mb en wordt ongelofelijk traag. iOS sluit gewoon de apps niet die ik open heb staan, daarmaa vind ik multitasking gewoon echt waardeloos. Dan heb ik nog liever dat hij helemaal niks open houdt eerlijk gezegd. Heeft niemand anders hier problemen mee?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCT
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 23:04

MCT

Ik heb een vraagje, ik heb een Iphone 4 en zou graag meerdere foto albums willen aanmaken dan alleen filmrol.. Ik kan alleen tot op heden nergens vinden hoe ik dit zou kunnen doen. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MCT schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:22:
Ik heb een vraagje, ik heb een Iphone 4 en zou graag meerdere foto albums willen aanmaken dan alleen filmrol.. Ik kan alleen tot op heden nergens vinden hoe ik dit zou kunnen doen. Iemand ervaring?
Moet je doen via itunes > syncen enzo
Zie je de optie om fotos te syncen ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luckyluuk schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:39:
[...]

Als ik het goed begrijp wil je dus muziek van je iPhone verwijderen via iTunes en die muziek zelf staat ook in iTunes?
Dan moet je in iTunes bij apparaten op je iPhone klikken.
Daarna bovenin op het tabblad muziek klikken en daar kan je kiezen welke muziek je allemaal met je iPhone wilt synchroniseren.
Als je dan gewoon het vinkje voor 'Muziek synchroniseren' uitzet dan verwijdert iTunes alle muziek van je iPhone
nee de muziek staat niet in iTunes zelfs alleen op de iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem is inmiddels opgelost ik heb in het beginscherm beheren van muziek en video's aan gevinkt. Toegepast daarna vroeg iTunes of ik me muziek wilde wissen dat heb ik ook gedaan en de muziek van me iphone is weer clean. Nou kan ik weer normaal verder aan de slag, maar nog bedankt voor jullie info !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
VeeGee schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 09:24:
[...]

Er mag hier niet worden gesproken over warez (AppSync behoort daartoe, dus misschien is dat de bron van je problemen).
Oh wist niet dat dit warez was, heb de gsm zo gekocht namelijk en het is allemaal redelijk nieuw voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droned
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11-2023
Is het nu nog slim om een iPhone 4 te kopen of is het beter om nog even te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Droned schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:43:
Is het nu nog slim om een iPhone 4 te kopen of is het beter om nog even te wachten?
Ik zou MINIMAAL tot de iPhone 13 wachten als ik jou was.

iPhone 4 is er net een half jaar .... en de 6 wordt waarschijnlijk over een jaar aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazyclaws schreef op maandag 28 februari 2011 @ 08:51:
[...]

Ik heb hem op dealextreme.com gevonden, zo rond de 10 euro dacht ik.
Die van mij zijn gewoon van metaal ja, het zit erg stevig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Als jij 4 tot 5 maanden kan wachten, dan doe je dat. Maar bereid je dan voor want 12 maanden later is weer een nieuwe versie ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
ik zou wachten. mag vanaf april een nieuwe. als je nu iphone 4 neemt voor 2 jaar zit je over 2 jaar weer met verouderd toestel waarvan al 2 opvolgers uit zijn straks. wacht je op de 5 kan je direct door naar de 7. hypothetisch gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Heb jij voorkennis die de rest van ons niet heeft ?

iPhone 2G release: June 29, 2007
iPhone 3G release: July 11, 2008
iPhone 3Gs release: June 19, 2009
iPhone 4 release: June 24, 2010

En als we de vlotte leverbaarheid in acht houden, want zonder reserveren kom je zowiezo de eerste maand er geen tegen op voorraad, is 4-5 maanden realistischer dan volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
iemand een link voor die metal battery case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:09
crepsly schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:45:
Als iemand nog een screen protector nodig heeft, je kan ze gratis bestellen bij Stealth Guards je hoeft alleen de verzendkosten te betalen! Wat een helden bedrijf geen idee hoe ze winst maken... _/-\o_
Aangezien hier ook iPhone protectors worden geleverd wil ik jullie dit niet onthouden ;)

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,
vanmiddag komt de iphone 4 binnen en gaat mijn 3gs weg ter reparatie.
Hoe zorg ik ervoor dat alles wat ik op mijn 3gs heb staan bewaar en weer terug kan zetten op de 4?
Gewoon aan itunes hangen, of moet ik nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

crepsly schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:19:
[...]

Aangezien hier ook iPhone protectors worden geleverd wil ik jullie dit niet onthouden ;)
Je linkt naar dezelfde site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 17:37
Helaas zit ook in de 4.3 GM versie de carrier instellingen ingebouwd.
Dus hotspot gebruiken zit er niet in !

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
Iemand al een linkje voor iOS 4.3 GM? Die zijn namelijk te installeren zonder dat je geregistreerd bent bij een dev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Reverb_ schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:32:
Iemand al een linkje voor iOS 4.3 GM? Die zijn namelijk te installeren zonder dat je geregistreerd bent bij een dev.
http://jailbreakzone.com/firmwares/ios-4-3-gm/

Weet iemand hoe je die dan erop moet zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
Op shift bijwerken drukken in iTunes of alt bijwerken in OS X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Iemand al snellere links gevonden?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:30
Zo, klaar 4.3 erop.

Personal hotspot werkt prima, heb een Simyo abonnement en daarbij kan ik hem gewoon activeren. Keurig, jammer van mijn 1 Gb limiet.

Verder nog geen rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
Huigie schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 22:54:
Iemand al snellere links gevonden?
Idd zeg, is echt een drama. 3 uur lang downloaden over 670 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik heb dus gevonden dat de iPhone niet ondersteund om custom 2 letter words toe te voegen. Verdikke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Bestaat er ook een manier om zonder iTunes bestanden van en naar de Iphone te krijgen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
Royz schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:42:
Ik vind multitasking echt nog steeds een ramp hoor. Mijn geheugen gaat tot 19mb en wordt ongelofelijk traag. iOS sluit gewoon de apps niet die ik open heb staan, daarmaa vind ik multitasking gewoon echt waardeloos. Dan heb ik nog liever dat hij helemaal niks open houdt eerlijk gezegd. Heeft niemand anders hier problemen mee?
Hoe zou iOS nou moeten weten welke apps je wil sluiten en welke je open wil laten staan.
Dus dat moet je zelf doen.
Dubbelklik home knop + even een apps blijven aanraken en dan de apps sluiten via aanraken stopbordje.
Altijd verstandig om die apps te sluiten die op de achtergrond stroom vreten of continu online zijn

[ Voor 40% gewijzigd door niekbaars op 05-03-2011 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Heb 4.3 GM zojuist op m'n iPhone 4 gezet. Helaas is Personal Hotspot dankzij mijn vrienden van T-Mobile geblokkeerd.

Ik denk dat ik een jailbreak maar weer eens ga overwegen :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Snake schreef op maandag 28 februari 2011 @ 22:07:
[...]

Is het niet de lens? :D die zit sowieso los! :D

Om te antwoorden op de 2de vraag: ja!
O is het normaal dat er iets tik in een iPhone 4. ik zal bij mijn zwager eens gaan luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
er bestaat niets zoals een app om remotely torrents te starten he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

serdadu schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:50:
er bestaat niets zoals een app om remotely torrents te starten he?
uTorrent heeft toch een webinterface? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
Snake schreef op zondag 06 maart 2011 @ 16:26:
[...]

uTorrent heeft toch een webinterface? :)
explain? pls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Je hebt een server die torrents download, en die wil je besturen via je iPhone? Correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nico111 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 09:34:
[...]

O is het normaal dat er iets tik in een iPhone 4. ik zal bij mijn zwager eens gaan luisteren.
Ik heb het ook. Volgens mij is dat <het dingetje dat opvangt of je de iPhone recht of in landscape mode vasthoudt>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
Snake schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:00:
Je hebt een server die torrents download, en die wil je besturen via je iPhone? Correct?
ik wil torrents op mijn pc starten... bv ik zit in de trein en ik wil al beginnen met downloaden ... zodra ik thuiskom is hij dus klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
ik gebruik VNC voor me iPhone om m'n pc te besturen... werkt super ideaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:57
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 21:11:
[...]

Ik heb het ook. Volgens mij is dat <het dingetje dat opvangt of je de iPhone recht of in landscape mode vasthoudt>.
Ik weet niet of dat normaal is, ik heb dat niet..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

serdadu schreef op zondag 06 maart 2011 @ 23:32:
[...]

ik wil torrents op mijn pc starten... bv ik zit in de trein en ik wil al beginnen met downloaden ... zodra ik thuiskom is hij dus klaar
Installeer uTorrent en zet de webinterface aan. That should do the trick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Heb dat eens geprobeerd en de iPad/iPhone krijgt de interface niet geladen blijkbaar. Of toch in mijn geval. Op een PC werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vodafone is aan het testen met edge netwerk? zat zondag op de veluwe en was verbonden op edge netwerk.
kon gewoon het net op enz.

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2eekd1l.png

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 19:49

vooghel

Cunning linguist

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:32:
vodafone is aan het testen met edge netwerk? zat zondag op de veluwe en was verbonden op edge netwerk.
kon gewoon het net op enz.

[afbeelding]
nieuws: Vodafone begint met nieuw edge-netwerk in Nederland
De uitrol van het edge-netwerk is al begonnen. [...]"We waren stilletjes begonnen met het uitrollen", aldus Galema. Vodafone had nog geen ruchtbaarheid gegeven aan het lanceren van het edge-netwerk.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.