metallicattim schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:32:
Hopelijk kan iemand van jullie me helpen, ik ben een beetje radeloos op dit moment.
Ik heb een 3GS (jailbreaked), daar heb ik via Installous en de Appstore verschillende apps/games op geïnstalleerd.
Ik zag dat je ook via iTunes in de Appstore kunt neuzen en downloaden via de PC-verbinding, lekker snel dus!
Een aantal apps gedownload en daarna wilde ik synchroniseren om deze op de iPhone te krijgen, MAAR toen kwam het probleem. Bij het synchroniseren ging iTunes eerst mijn reeds geinstalleerde apps op de iPhone verwijderen! Ik heb dat direct gestopt, maar was toch een paar apps kwijt!
Ik las toen dat ik eerst "Aankopen overzetten" moest doen, maar toen begon ie meteen weer apps te verwijderen, dus een totaal van 4 apps kwijt nu....
Eigenwijs dat ik ben, daarna nog een keer "Aankopen overzetten" geprobeerd en toen ging ie de apps Weerbericht en Whatsapp kopiëren, maar daar hield het mee op en kan het zo vaak doen als ik wil, hij doet alleen die 2 apps kopiëren.
Als ik nu het hele toestel wil synchroniseren, vraagt ie of ik 26 apps wil verwijderen... Als ik Apps synchroniseren uitzet, zegt ie dat alle gegevens op de Iphone verwijdert worden, dus dat doen we maar niet. Ik kan nu dus ook niks meer synchroniseren van mijn contacten/foto's etc....
Hoop dat mn verhaal beetje duidelijk is en dat iemand me kan helpen!
Alvast bedankt,
Grtz Tim
Niemand die me kan helpen?

Ik kan hierdoor ook geen muziek op mn foon zetten...
Ik heb al vanalles geprobeerd, ook Appsync is geinstalleerd, verwijderd, opnieuw geinstalleerd, net zoals Installous, maar bij "Aankopen overzetten" doe ie 2 apps en dan is het alweer klaar.
Als ik nu wil gaan synchroniseren vraagt ie of ik zeker weet dat ik 55 apps wil verwijderen
Het gekke is wel dat de programma's die hij wél doet overzetten allemaal beginnen met een W; Whatsapp, Weerbericht, Wikipedia etc.
[
Voor 3% gewijzigd door
metallicattim op 28-02-2011 08:48
]