[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 79.204 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-11-2024
Snake schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:38:
[...]

Installeer uTorrent en zet de webinterface aan. That should do the trick.
toppie! werkt perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mijn werk hou ik een agenda bij in Microsoft Outlook 2007. Hierbij maak ik vooral gebruik van tasks.

Is het mogelijk om via een app / software de agenda's / tasks te laten synchroniseren (iphone > outlook en outlook > iphone) zonder dat ik de iphone via de kabel verbind met mijn pc?

dus opslaan op een server en vervolgens pc en iphone laten synchroniseren met deze server.

gratis of betaald geen probleem.

toevoeging: mijn mailserver heeft geen Exchange.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 16:49
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:13:
Voor mijn werk hou ik een agenda bij in Microsoft Outlook 2007. Hierbij maak ik vooral gebruik van tasks.

Is het mogelijk om via een app / software de agenda's / tasks te laten synchroniseren (iphone > outlook en outlook > iphone) zonder dat ik de iphone via de kabel verbind met mijn pc?

dus opslaan op een server en vervolgens pc en iphone laten synchroniseren met deze server.

Hm. Welke server instelling gebruik je dan wel als je niet Exchange gebruikt? Ik kan van mijn werk mail (account) apart Mail, Agenda en contactpersonen 'aan' zetten in Instellingen, Mail/Agenda/Contacten. zodat ik zelf kan kiezen wat er (over the air) gesynchroniseerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Zeg maar, zoals het vroeger ging met ActiveSync en Windows Mobile ;) Mooi systeem, maar werkt nu op bijna geen enkel platform nog, zonder echte alternatieven.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

autoreverse schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:18:
[...]

Hm. Welke server instelling gebruik je dan wel als je niet Exchange gebruikt? Ik kan van mijn werk mail (account) apart Mail, Agenda en contactpersonen 'aan' zetten in Instellingen, Mail/Agenda/Contacten. zodat ik zelf kan kiezen wat er (over the air) gesynchroniseerd wordt.
Ik heb als freelancer hosting + eigen domeinnaam. Dus dan heb ik toch geen Exchange mailserver?

mijn server instellingen zijn mail.domeinnaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Hoelang was jullie telefoon ongeveer weg toen deze opgestuurd werd voor garantie? Ben de mijne nu een weekje kwijt en dan merk je pas hoeveel je op je telefoon doet. Nu schiet de reserve Nokia ernstig tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-08 14:25
Iemand anders dit gelezen? Schijnbaar vanavond 4.3, al zal 3 dagen wachten niet dodelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdoe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-12-2023

mdoe

Be Awesome Instead

Ben heel erg benieuwd naar de hotspot functie, maakt de 3G op de iPad enigzins Obselete.
En de release van 4.3 zal gewoon pas zijn op het moment dat de iPad 2 in de verkoop gaat.

Be Awesome Instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d8nser
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:27
Vraag, sinds aflopen maandag blijft mijn camera hangen in het shutterscherm als ik de app opstart, Heb reeds een herstel gedaan maar dat helpt niet :(. Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Laatst online: 10:49
Janusz schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:03:
Hoelang was jullie telefoon ongeveer weg toen deze opgestuurd werd voor garantie? Ben de mijne nu een weekje kwijt en dan merk je pas hoeveel je op je telefoon doet. Nu schiet de reserve Nokia ernstig tekort.
Vorige week maandag opgestuurd en gister een telefoontje gehad dat ze donderdag een nieuwe komen brengen. Tot op dit moment dus nog geen problemen met ProAssist.

Vorige keer duurde het ongeveer 3 weken. Mijn abbo loopt nog tot juli....

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Even een vraagje voor de kenners hier, ik heb sinds een weekje ongeveer een Iphone4 16gb bij een kpn abbo ( verlenging ) en ben nu bezig met wat accessoires uit te zoeken, en ik zoek naar een redelijk simpele dockingstation voor op m'n bureau, nu heb ik volgende gevonden:

http://www.pdashop.nl/pro...radle-apple-iphone-4.html

http://www.pdashop.nl/pro...black-apple-iphone-4.html

Nu gaat mijn voorkeur uit naar de eerste, maar ik wil vooral weten of iemand ervaring heeft met deze 2 dockingstations of dat iemand een beter voorstel heeft. Ik wil namelijk gewoon zeker weten dat m'n iphone door de docks geen schade toegebracht krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
Fatal Mind schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:14:
Even een vraagje voor de kenners hier, ik heb sinds een weekje ongeveer een Iphone4 16gb bij een kpn abbo ( verlenging ) en ben nu bezig met wat accessoires uit te zoeken, en ik zoek naar een redelijk simpele dockingstation voor op m'n bureau, nu heb ik volgende gevonden:

Nu gaat mijn voorkeur uit naar de eerste, maar ik wil vooral weten of iemand ervaring heeft met deze 2 dockingstations of dat iemand een beter voorstel heeft. Ik wil namelijk gewoon zeker weten dat m'n iphone door de docks geen schade toegebracht krijgt.
kijk eens op deal extreme... ik heb daar 2 docks gekocht voor nog geen 5€ incl shipping... zit een linout op waardoor je hem op stereo kan aansluiten en hij geeft dan ook volume regeling over aan de dock ipv iphone.. heb er nu ook al een paar gezien met afstandsbediening op je dock.. en ze zien er geen mm anders uit dan die van pdashop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Haha, ziet er netjes uit, voor die paar eurie bestel ik er denk ik maar gelijk 2, 1 voor me pc, 1 voor me versteker ( scheelt 3 meter, maar toch :P luiheid )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Nog meer mensen 4.3 aan het binnen hengelen?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:05
Flappiewappie schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:07:
yup, duurt nog 4 uur volgens itunes...

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Flappiewappie schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:07:
Gezien de 'snelheid' zijn we niet de enige. ;)

Ik ben met name benieuwd naar de verbeteringen van Airplay. Bij mij heeft Airplay de onhebbelijke eigenschap om te verdwijnen en niet meer terug te komen, na ruim een week. Alleen het omzetten naar een andere taal is dan een werkende oplossing. Dat ben ik inmiddels wel zat.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is het zelfde als de GM versie, draai de GM al paar dagen maar als ik naar updates zoek dan zijn die er niet.
bij vorige GM versie van 4.2 was er wel nog een verandering.
alleen erg jammer dat de personal hotspot word geblokkeerd. heb nog oude voorwaarden bij vodafone, dus "ongelimiteerd" internet...
Fatal Mind schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:14:

die veripart is troep. had er een en die was uit de doos al gaar, nieuwe was al beter maar vond 2 van de 5 keer de iphone niet.. nu een universal dock van apple en werkt perfect.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de nieuwe iOS 4.3 geïnstalleerd op mijn iPhone 4. Zie nergens die nieuwe hotspot functie, dit was voor mij toch wel de grootste (zo niet de enige) om mijn iPhone te updaten. Ik heb vodafone, iemand die 'em wel heeft icm met vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:31:
Net de nieuwe iOS 4.3 geïnstalleerd op mijn iPhone 4. Zie nergens die nieuwe hotspot functie, dit was voor mij toch wel de grootste (zo niet de enige) om mijn iPhone te updaten. Ik heb vodafone, iemand die 'em wel heeft icm met vodafone?
Bij mij ook nergens. Binnekort mag het Vodafone kaartje in mijn simlock vrije iPhone, hopelijk duikt die thetering functie dan ergens op.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

Doet het hier niet i.c.m. Vodafone. Is te vinden waar eerst tethering stond.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:20
Net 4.3 geinstalleerd op een simlockvrije iPhone 4 uit Belgie met Vodafone abbo; Na updaten stond Personal Hotspot in het instellingen menu. Helaas verdween deze direct na het inschakelen van de functie :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:31:
Ik zie met vodafone wel de optie maar als ik erop klik dan krijg ik melding dat ik 1200 moet bellen voor activatie.. Uhu code voor betalen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
bureno schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:52:
Net 4.3 geinstalleerd op een simlockvrije iPhone 4 uit Belgie met Vodafone abbo; Na updaten stond Personal Hotspot in het instellingen menu. Helaas verdween deze direct na het inschakelen van de functie :-(
Same here.

Na de update geen personal hotspot en ben ook tethering kwijt :(

Voordeel van 4.3 is wel dat mn iPhone4 een stuk rapper is geworden. Vooral het openen van mail en SMS is een stuk sneller! Beiden zijn erg vol en dat begon steeds langer te duren, maar nu is het weer praktisch instant.

Maar ja.. kan nu niet meer tetheren.. Is het mogelijk om de carrier settings te verwijderen/resetten?

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 09-03-2011 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:02:
[...]

Ik zie de optie maar als ik erop klik dan krijg ik melding dat ik 1200 moet bellen voor activatie.. Uhu code voor betalen;)
Welke provider heb je?
Ik heb KPN Zakelijk met 7,2MB internet, ben benieuwd of het bij mij wel aan te zetten is..

Misschien is een carrier update wel noodzakelijk van de provider om het in te schakelen, who knows... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
carrier update KPN/Vodafone zit in 4.3 gebakken, dus je hebt niet veel keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
Gebruik momenteel nog mijn oude KPN (hi) abbo en voor mij is het wel mogelijk om de hotspot te enable'n. Nu maar hopen dat het T-mobile ook werkt, mijn toekomstige carrier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

Hier net ook 4.3 erop gegooid. Zit bij KPN en kan de hotspot gewoon gebruiken, net geprobeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alweerikske
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-08 19:20
Zo, de iPad en iPhone 3GS beide naar 4.3. Personal Hotspot werkt via Bluetooth perfect!
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2iijsis.jpg

NSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hmm, mn volgende provider wordt toch maar KPN denk ik. Vodafone heeft alles uitgezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drup schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 22:39:
Zo, de iPad en iPhone 3GS beide naar 4.3. Personal Hotspot werkt via Bluetooth perfect!
[afbeelding]
Verbinding via Wifi heb je er niet bij staan neem ik aan? Tenminste ik las ergens personal hotspot via Wifi alleen mogelijk is op de iPhone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:13:

Ja dat kan via een CalDAV provider :)

Ik gebruik daarvoor de calendar van MobileMe. Op de iPhone heb ik de app 2Do geïnstalleerd. In Outlook voeg je MobileMe toe en daarbij stel je in dat je de calendar wilt synchroniseren. Tasks gaan automatisch mee. Het enige nadeel van 2Do is dat het de tasks niet pusht, maar dat je handmatig moet synchroniseren, dat gebeurt helaas (nog) niet automatisch bij het openen van de applicatie.

Een andere optie is Google Sync, daarbij is een met Outlook en de Calendar-applicatie van de iPhone te synchroniseren agenda inbegrepen. Het grote nadeel is dat Google voor tasks een eigen standaard hanteert die niet te synchroniseren is. Maar ze zijn bezig met een synchronisatiemogelijkheid. 2Do zal die tegen die tijd ook wel gaan ondersteunen.

Tot slot is er ToodleDo, een onafhankelijke cloud-based tasksprovider, waarbij je een account aanmaakt die je vervolgens met Outlook kunt synchroniseren. Onder andere het eerder genoemde 2Do ondersteunt ToodleDo, maar er zijn meer tasks-apps voor de iPhone die met ToodleDo kunnen synchroniseren.

De laatste twee opties kun je natuurlijk combineren: Google Calendar voor de agenda en ToodleDo voor de taken. Ik heb er zelf voor gekozen om een MobileMe-account te nemen, omdat ik dan beide in één account heb en omdat MobileMe gewoon heel mooi integreert met de iPhone. Als je bij Google bijvoorbeeld meerdere calendars wilt synchroniseren (home, work, birthdays, ...) moet je die allemaal afzonderlijk 'subscriben' en bij MobileMe gaat dat automatisch.

Mocht je meer informatie willen en tips hoe je dat allemaal moet instellen, dan kun je me DM'en :) Ik heb vorige maand veel tijd gestoken in het uitproberen van allemaal alternatieven, ook in combinatie met mail.

[edit]
Bij nader inzien synchroniseert Outlook tasks toch niet met MobileMe tasks :(
Dan zou ik je echt ToodleDo aanraden (of eigenlijk: iCal in plaats van Outlook ;) ). Als je in de iTunes App Store zoekt op ToodleDo, vind je vast wel een ToodleDo-client die je bevalt. Voor Outlook heb je dan nog een plugin nodig om met ToodleDo te synchroniseren: http://www.chromadrake.com/ChromaticDragon/Default.aspx

Dan nog de calendar. Zoals ik al zei, is MobileMe hiervoor perfect. Maar Google Sync is gratis. Dan zou je eraan kunnen denken om de mail van je domein ook onder te brengen bij een gratis Google Apps For Your Domain-account. Dit is redelijk vergelijkbaar met Exchange. Je krijgt ook pushmeldingen op de iPhone voor nieuwe mail. Ik heb het een half jaar gebruikt en op zich werkte het niet onaardig, maar om andere redenen heb ik ervoor gekozen om de mail toch weer terug te migreren naar mijn hostingprovider.

[ Voor 16% gewijzigd door Canaria op 09-03-2011 23:33 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
abaart schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 22:13:
Hier net ook 4.3 erop gegooid. Zit bij KPN en kan de hotspot gewoon gebruiken, net geprobeerd :)
Jup, ik kan dit ook bevestigen (KPN Zakelijk)
Zojuist geprobeerd met iPad WiFi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Met een zakelijk Vodafone-abonnement werkt Personal Hotspot ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

Heb 4.3 op mijn iPhone 4 32GB. Wat me als eerste opvalt is snelheid. Alles is veel soepeler. Alles gebeurt nu direct zonder een milliseconde aan lag.
Het tweede is dat het scherm veel scherper is naar mijn mening.
Ten derde valt me op dat registratie van mijn aanrakingen veel sneller is (gitaar app gebruikt voor test) en nauwkeuriger (akai synthesizer app gebruikt voor test).
Ook de camera is in zijn geheel sneller geworden.
Daarnaast als ik in mijn istat app kijk is er volgens mij minder geheugen gebruik dan voorheen.

Ik ben zeer tevreden :)

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alweerikske
  • Laatst online: 08-08 19:20
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 22:43:
[...]

Verbinding via Wifi heb je er niet bij staan neem ik aan? Tenminste ik las ergens personal hotspot via Wifi alleen mogelijk is op de iPhone 4.
Inderdaad geen WiFi, bluetooth werkt probleemloos, usb heb ik niet geprobeerd.
Het is sowieso een vooruitgang dat ik nu kan tetheren, al is het maar via bluetooth.

NSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:32
Personal Hotspot werkt met een Vodafone zakelijk abonnement! _/-\o_

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdoe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-12-2023

mdoe

Be Awesome Instead

Sweet kom van het weekend weer naar NLD. gelijk even op beide 4.3 installeren, ben zeer benieuwd :)

Be Awesome Instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Zou iemand mij kunnen vertellen of het volgende mogelijk is: Op mijn iPod classic 120gb staan nu iets van 4500 nummers die uiteraard niet allemaal op mijn iPhone 4 16gb passen.
Nou wil ik niet altijd en mijn ipod en mijn iphone meenemen dus wil ik ook wat muziek op mijn iphone. Ik kan dan album of afspeellijsten syncen met mijn iphone maar wat ik zou willen dat er random nummers op mijn iphone komen. Dit kan wel alleen dan vult itunes de iphone totdat hij vol is. Is het ook mogelijk om te in te stellen dat er bijvoorbeeld 5gb aan random muziek overgezet gaat worden? Ik heb al gekeken naar een (slimme) afspeellijst maar dat lukt ook niet.

Enige wat ik werkend heb gekregen is handmatig steeds op refresh in de itunes dj drukken en dat die 100 nummers slepen en dit steeds herhalen.

misschien moet ik dit bericht ook even in het itunes topic plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ik heb gisteravond de update uitgevoerd naar 4.3 en bij mij werkt het persoonlijk hotspot wel, heb telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Balen... Dat zuigt weer even lekker berenl*llen... T-Mobile heeft de Hotspot functie uitgeschakeld. Ze willen dat je een apart abonnement met bijv. een dongle koopt voor je laptop. Zelfs dat zou ik wel willen doen, ik wil ze het plezier doen door 2 keer te betalen voor dezelfde dienst. Ware het niet dat ik geen USB aansluiting aan mijn Eye-Fi SD kaartje zie zitten. Zouden ze er een T-Mobile medewerker bijleveren die met een laptop achter mij aan rent?

Tot voor mijn iPhone gebruikte ik op mijn Nokia een tethering programmaatje dat prima samenwerkte met mijn Eye-Fi kaartje. Op die manier kon ik vanaf iedere locatie foto's van mijn Nikon D90 automatisch via FTP versturen naar een webserver. Ik zit al tijden op iOS 4.3 te wachten vanwege de hotspot functie vanwege dit.

Raar ook dat T-Mobile bepaalt wat ik met MIJN telefoon doe. Feitelijk hebben ze gewoon mijn telefoon stuk gemaakt, want alle functies werken niet naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Canaria schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 00:35:
Met een zakelijk Vodafone-abonnement werkt Personal Hotspot ook :)
Sure? Hier ook Vodafone Zakelijk, APN office.vodafone.nl maar ik zag de Personal Hotpsot maar eenmalig na de update en nu is ie pleite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om je WiFi verbinding te delen mbv Personal Hotspot?
Hij schakelt namelijk je WiFi uit als je de Hotspot activeert..

Heb ergens gelezen dat het wel mogelijk moet zijn, maar kan dat artikel even niet meer vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:32
kazuka schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:04:
[...]

Sure? Hier ook Vodafone Zakelijk, APN office.vodafone.nl maar ik zag de Personal Hotpsot maar eenmalig na de update en nu is ie pleite.
Bij mij stond de APN op live.vodafone.com.. toen deed ie het. Zet ik 'm naar office.vodafone.nl .. verdween ie.
Zet ik 'm terug naar live.vodafone.com, komt ie niet meer terug.
Dus ik had beter de APN niet kunnen veranderen! 8)7

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:15

aerofreak

Steve Jobs

Update uitgevoerd op mn 3Gs, wat me vooral positief opvalt is dat de batterij veel langer meegaat :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
heeft iemand al contact gehad met VF? over de hotspot activiatie of verkopen ze dezelfde onzin als Wolly_A ? want dat zou namelijk echt DIKKE kak zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Je kunt de Blox "Telefoon als modem" nemen, kost je 15 euro per maand en dan krijg je 1 GB.
Ik neem even aan dat de Hotspot-functionaliteit op de iPhone dan wel wordt vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolly_a
  • Niet online
Eigenlijk, als je het goed bekijkt, is Apple gewoon een k*tbedrijf. Zo moeilijk kan een tethering app niet zijn (aangezien het ook al kon op mijn veel oudere Nokia). Toch is er nooit zo'n app geweest. Enige reden dat het er nooit was, is dat ze anders gezeik kregen met de providers. Nu hebben ze de bal gewoon bij de providers neergelegd, die het op hun beurt uitzetten of uitbuiten (T-Mobile / Vodafone). Enige optie die ze overlaten is jailbreaken, kiezen voor een andere telefoon met een ander OS of voor een betere provider (die dan weer andere negatieve punten heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolly_a schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:07:
Eigenlijk, als je het goed bekijkt, is Apple gewoon een k*tbedrijf. Zo moeilijk kan een tethering app niet zijn (aangezien het ook al kon op mijn veel oudere Nokia). Toch is er nooit zo'n app geweest. Enige reden dat het er nooit was, is dat ze anders gezeik kregen met de providers. Nu hebben ze de bal gewoon bij de providers neergelegd, die het op hun beurt uitzetten of uitbuiten (T-Mobile / Vodafone). Enige optie die ze overlaten is jailbreaken, kiezen voor een andere telefoon met een ander OS of voor een betere provider (die dan weer andere negatieve punten heeft).
Ik vind het niet raar dat providers tethering niet zomaar toestaan. Flinke extra belasting van het netwerk. Als ze dat wel doen, betekent dat dat het netwerk moet worden uitgebreid en we veel meer moeten betalen voor data-abonnementen. En als ik het goed bekijk, echt heel goed hè, vind ik Apple niet echt een k*tbedrijf. Zij bieden juist de optie om te tetheren en laten die keuze aan de providers. Een app die dat omzeilt, betekent ruzie met de providers. Dat zal niet de bedoeling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

wolly_a schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:07:
Eigenlijk, als je het goed bekijkt, is Apple gewoon een k*tbedrijf. Zo moeilijk kan een tethering app niet zijn (aangezien het ook al kon op mijn veel oudere Nokia). Toch is er nooit zo'n app geweest.
Er moet ook geen app voor zijn, het zit gewoon ingebouwd maar is waarschijnlijk contractueel een grote issue geweest.
Enige reden dat het er nooit was, is dat ze anders gezeik kregen met de providers. Nu hebben ze de bal gewoon bij de providers neergelegd, die het op hun beurt uitzetten of uitbuiten (T-Mobile / Vodafone).
Voila, er zullen gegarandeerd contracten zijn opgemaakt in het begin waar zeer duidelijk in staat dat de speciale abo's voor iPhone geen tethering mogen toelaten, want dat geeft uiteindelijk veel meer dataverbruik. Vroeger was het ook "unlimited" maar toen probeerde zich men toch in te dekken tegen grootschalig gebruik.

Al bij al zou ik dan ook zeker niet zeggen dat Apple een kutbedrijf is, wijs eerder met de vinger naar AT&T die dat hele gedoe begonnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:19
Krijg nu meer het gevoeld dat ik liever bij een gejailbraikte 4.2.1 blijf of netjes overstap naar 4.3.
Ik heb nog geen Iphone abbo dat gaat volgende maand in en heb nu nog tmobile relax. (ff simkaart verklippen)
Voorheen had ik deze simkaart wel in een dongle zitten en het gewoon doen. Dus de vraag is. Nu opwaarderen naar 4.3 en hopen dat ie het doet. of jailbraken...

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolly_a
  • Niet online
Toch niet helemaal mee eens... Ik blijf erbij dat Apple een voor hun lastige kwestie fijn afgeschoven heeft op de providers en de meeste gaan tetheren natuurlijk niet aanzetten, extra functionaliteit voor het zelfde geld? Daar zitten ze niet op te wachten. Vodafone maakt er zelfs even een dure Blox van.

Apple had toch ook de tetheringfunctie gewoon in kunnen bouwen zonder de mogelijkheid voor providers om het uit te schakelen? Zo'n lastige kwestie lijkt me dat niet. Providers kunnen er eventueel voor kiezen om geen iPhone meer te verkopen, maar anderzijds zullen ze wel gek zijn om een populair toestel niet meer aan te bieden.

Ik vind het niet correct dat dit soort dingen tussen tussen een telefoonmaker en providers geregeld worden, zonder oog voor de klant. Ik heb ook nog nooit eerder van een dergelijke situatie gehoord waarbij een telefoonmaker een functie inbouwt waardoor een provider functies van jouw telefoon kan uitschakelen.

Ik zie het meer als: Microsoft bouwt een backdoor in Windows in, zodat platenmaatschappijen de branderfunctie van jouw cd-brander kunnen uitschakelen. Sommige platenmaatschappijen bieden jou de mogelijkheid om tegen extra betaling de functionaliteit van cd's branden in te schakelen, maar anderen willen dat helemaal niet, uit angst dat je er teveel gebruik van maakt.

Het viel overigens wel te verwachten dat T-Mobile de tetheringfunctie zou uitschakelen, vanwege hun capaciteitsproblemen en gebrekkige infrastructuur. In de plaats waar ik woon hebben ze bijv. wel vrolijk UMTS aanstaan, zet ik echter 3G op de iPhone aan, dan valt de hele verbinding weg. Aanvankelijk dacht ik dat mijn telefoon defect was, echter blijkt dat meerdere telefoons dit probleem hebben en in andere plaatsen is dit probleem er helemaal niet. Waarschijnlijk ondersteunt de mast van T-Mobile hier geen 3G, maar vertelt ie wel tegen telefoons dat ie dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:57
Geen tethering dus met T-Mobile/Vodafone, maar wel met Telfort/KPN?

Dan weet ik nu al wat ik straks als nieuwe abo ga halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xeanor schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 23:28:
Geen tethering dus met T-Mobile/Vodafone, maar wel met Telfort/KPN?

Dan weet ik nu al wat ik straks als nieuwe abo ga halen!
Op iphoneclub.nl zijn veel Telfort/KPN/HI klanten die melden dat Personal Hotspot werkt. Bij T-Mobile werkt het vrijwel nooit en bij Vodafone meestal niet maar er zijn ook gebruikers die melden dat het met Vodafone wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Nitai

Live the life you love.

Kan iemand al wat zeggen wat de hotspot functionaliteit doet met de accuduur? Daar ben ik wel benieuwd naar.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
Nitai schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 06:57:
Kan iemand al wat zeggen wat de hotspot functionaliteit doet met de accuduur? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Toevallig net in de trein van Arnhem naar Amsterdam Bijlmer-Arena gebruik gemaakt van de hotspot functie. De verbinding ging over Wifi en draaide op de achtergrond muziek op m'n Iphone. Ik schat dat ik zo'n 20% accu verloren ben als ik nu kijk naar mn accu status. Tevens vond ik de phone erg warm worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 00:05:
[...]

Op iphoneclub.nl zijn veel Telfort/KPN/HI klanten die melden dat Personal Hotspot werkt. Bij T-Mobile werkt het vrijwel nooit en bij Vodafone meestal niet maar er zijn ook gebruikers die melden dat het met Vodafone wel lukt.
Toch wel raar, bij T-Mobile heb je in principe geen limiet en kan het niet, bij Hi en Telfort zit je al heel gauw aan het FUP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
The Great HooD schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:54:
[...]

Toch wel raar, bij T-Mobile heb je in principe geen limiet en kan het niet, bij Hi en Telfort zit je al heel gauw aan het FUP.
Misschien juist wel daarom. T-Mobile heeft dus het meeste te verliezen; andere telecommaatschappijen kunnen er dus mee verdienen (extra geld voor het over datalimieten heen gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tedkroon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 22:05
Spam

[ Voor 93% gewijzigd door Hoedje op 12-03-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Wat mij betreft zullen ze exclusief blijven, vind ze erg lelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Hoedje op 12-03-2011 12:03 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
wvexeltweakers schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 19:11:
[...]

Wat mij betreft zullen ze exclusief blijven, vind ze erg lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:03
Ik krijg mijn Iphone niet naar 4.3. Krijg in Itunes de melding dat 4.2.1. de nieuwste versie is. Meer die dit probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-08 13:17

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

GoEV6 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 19:35:
Ik krijg mijn Iphone niet naar 4.3. Krijg in Itunes de melding dat 4.2.1. de nieuwste versie is. Meer die dit probleem hebben?
Heb je iTunes wel geüpdatet naar versie 10.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
Lorefice schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 20:32:
[...]

Heb je iTunes wel geüpdatet naar versie 10.2?
yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Nitai

Live the life you love.

Unixor schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:52:
[...]

Toevallig net in de trein van Arnhem naar Amsterdam Bijlmer-Arena gebruik gemaakt van de hotspot functie. De verbinding ging over Wifi en draaide op de achtergrond muziek op m'n Iphone. Ik schat dat ik zo'n 20% accu verloren ben als ik nu kijk naar mn accu status. Tevens vond ik de phone erg warm worden.
Dank je Unixor. Hmmm dan blijf ik wel bij MyWi, die is sinds de laatste update wat zuiniger met de accu.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 12-09 10:41
Vandaag een oude 3GS op de kop getikt, was van een collega van me en die heeft inmiddels een 4.
Hij had alleen geen oplaadkabel voor me. Nu had ik thuis nog wel een oude FireWire kabel van mijn 5 jaar oude iPod liggen en die past gewoon op mijn 3GS.

Maar wanneer ik de 3GS via mijn FireWire op mijn pc aansluit dan krijg ik de melding "Charging is not supported with this accessory".

Is daar nog iets aan te doen of vind meneer Jobs het niet leuk als ik mijn iPhone met een oude FireWire probeer te chargen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:39:
Vandaag een oude 3GS op de kop getikt, was van een collega van me en die heeft inmiddels een 4.
Hij had alleen geen oplaadkabel voor me. Nu had ik thuis nog wel een oude FireWire kabel van mijn 5 jaar oude iPod liggen en die past gewoon op mijn 3GS.

Maar wanneer ik de 3GS via mijn FireWire op mijn pc aansluit dan krijg ik de melding "Charging is not supported with this accessory".

Is daar nog iets aan te doen of vind meneer Jobs het niet leuk als ik mijn iPhone met een oude FireWire probeer te chargen?
Tweede link na een google: linkje
Maar dat gaat dus never werken zonder enge dingen te doen met de kabel. Koop gewoon een usb kabel, desnoods via dealextreme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 12-09 10:41
rockmanz schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:47:
[...]

Tweede link na een google: linkje
Maar dat gaat dus never werken zonder enge dingen te doen met de kabel. Koop gewoon een usb kabel, desnoods via dealextreme.
Ok, goed dat ik het lees. Dan ga ik dit weekend maar op zoek naar een fatsoenlijke USB kabel.
Bedankt voor het waarschuwen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Vlassie1980 op 11-03-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Dan heb je waarschijnlijk een gewone 3G of lager. Versie 4.3 is alleen voor iPhone 3Gs en hoger.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Yes, Apple did it again.....

Bij opstarten van iTunes kreeg ik de melding dat v10.2.1. beschikbaar was en of ik die wilde toepassen.
Voor ja gekozen, update werd gedownload en geinstalleerd. Computer opnieuw opgestart.

Toen iTunes gestart en voila: een zwart scherm....
Hoe krijgen ze het voor elkaar die prutsers!!!!

Kan ik straks weer alles verwijderen, opnieuw installeren, hele bibliotheek weer vullen.

Apple en Windows 7 X64 is geen goede combinatie, ik zweer het je.
8)7

Update: ik had voor het updaten van iTunes een herstelpunt gemaakt.
Omdat de update dus niet goed was verlopen, heb ik nu het systeem teruggezet naar dat herstelpunt.
Ik start iTunes, en raad eens: "iTunes cannot run because some of its required files are missing. Please reinstall iTunes".

Waarom houdt Apple zich niet aan gemaakt conventies over aanpassingen aan het systeem??
K*Tprogramma

[ Voor 29% gewijzigd door wvexeltweakers op 12-03-2011 10:56 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
funske schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 10:32:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk een gewone 3G of lager. Versie 4.3 is alleen voor iPhone 3Gs en hoger.
Ja klopt, ik heb de 3G (zonder s). Lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
Ik ben van plan een 2dehands iPhone 4 te kopen. Kan je op een bepaalde manier de iPhone terug naar de originele staat zetten zoals hij uit de doos kwam voor de eerste gebruiker?

Dus dat je ook de naam van de eigenaar enzo kan aanpassen in iTunes en dat iTunes dat toestel dan herkent als een toestel van jou, net zoals mijn huidige iPad en iPod?

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:48

Osxy

Holy crap on a cracker

GoEV6 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 10:43:
[...]

Ja klopt, ik heb de 3G (zonder s). Lekker dan.
De 3G is al 2,5 jaar op de markt, ik ken fabrikanten die hun modellen een stuk korter supporten...

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 13-09 08:05
MTBS schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:52:
Ik ben van plan een 2dehands iPhone 4 te kopen. Kan je op een bepaalde manier de iPhone terug naar de originele staat zetten zoals hij uit de doos kwam voor de eerste gebruiker?

Dus dat je ook de naam van de eigenaar enzo kan aanpassen in iTunes en dat iTunes dat toestel dan herkent als een toestel van jou, net zoals mijn huidige iPad en iPod?
Als je de iPhone restored dan krijg je een als nieuwe iPhone.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:37
wvexeltweakers schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 10:40:
Yes, Apple did it again.....

Bij opstarten van iTunes kreeg ik de melding dat v10.2.1. beschikbaar was en of ik die wilde toepassen.
Voor ja gekozen, update werd gedownload en geinstalleerd. Computer opnieuw opgestart.

Toen iTunes gestart en voila: een zwart scherm....
Hoe krijgen ze het voor elkaar die prutsers!!!!

Kan ik straks weer alles verwijderen, opnieuw installeren, hele bibliotheek weer vullen.

Apple en Windows 7 X64 is geen goede combinatie, ik zweer het je.
8)7

Update: ik had voor het updaten van iTunes een herstelpunt gemaakt.
Omdat de update dus niet goed was verlopen, heb ik nu het systeem teruggezet naar dat herstelpunt.
Ik start iTunes, en raad eens: "iTunes cannot run because some of its required files are missing. Please reinstall iTunes".

Waarom houdt Apple zich niet aan gemaakt conventies over aanpassingen aan het systeem??
K*Tprogramma
Ik had een soortgelijk probleem. Ik kreeg ook de melding dat 10.2.1 klaar stond, netjes gedownload en geinstalleerd. Hierna een melding dat de pc opnieuw opgestart moet worden, hierna iTunes weer proberen op te starten maar kreeg een melding dat belangrijke betanden misten.
Toen heb ik via de site itunes maar weer gedownload, en gekozen voor herstellen. Hierna werkte het uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

hellboy123 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:02:
[...]

Ik had een soortgelijk probleem. Ik kreeg ook de melding dat 10.2.1 klaar stond, netjes gedownload en geinstalleerd. Hierna een melding dat de pc opnieuw opgestart moet worden, hierna iTunes weer proberen op te starten maar kreeg een melding dat belangrijke betanden misten.
Toen heb ik via de site itunes maar weer gedownload, en gekozen voor herstellen. Hierna werkte het uitstekend.
Draai jij ook Windows 7 X64?

Ik heb inmiddels maar een image teruggezet. Ach je bent een paar uur bezig, en dan weer op een punt waar je 's-morgens al was....
Dat is een "Apple-hobby".

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
Hoedje schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 12:04:
[...]

Als je de iPhone restored dan krijg je een als nieuwe iPhone.
Thx... Iemand enig idee hoe je makkelijk je contactlijst van een htc hd2 naar de iPhone 4 verstuurt? Via bluetooth lukt het niet... Moet het echt via outlook (dat ik niet heb)?

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je Htc laten syncen met google, en daarna je iphone hetzelde laten doen.
MTBS schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 17:22:
[...]

Thx... Iemand enig idee hoe je makkelijk je contactlijst van een htc hd2 naar de iPhone 4 verstuurt? Via bluetooth lukt het niet... Moet het echt via outlook (dat ik niet heb)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
Canaria schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:50:
Je kunt de Blox "Telefoon als modem" nemen, kost je 15 euro per maand en dan krijg je 1 GB.
Ik neem even aan dat de Hotspot-functionaliteit op de iPhone dan wel wordt vrijgegeven.
Voor de grap is gekeken en die staat er bij mij niet tussen. Ik heb een iPhone uit UK gehaald en dus een los abbo bij vodafone bel+sms+web en nog afgesloten voordat ze hun fair-use-policy stop hadden gezet. Maar wie houden ze voor de gek om daar € 15 voor te vragen?

Ik ga vodafone maandag maar eens bellen, want ik vind dit geen stijl van ze. Kunnen we niet iets doen met kassa ofzo ;) Ben normaal fel tegenstander van dat programma, maar heb er nu wel zin in!

In de tussentijd hopen we maar dat er gast is die een stukje code in elkaar tikt om die carrier update eruit te mollen.. Wat een gekut van apple, features beloven in hun update en die dan af laten hangen van de providers... FAAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik baal vooral van geen iOS 4.3 personal hotspot functie via Vodafone omdat ik een datalimiet heb van 1GB icm de Iphone 4 (vrij recent abbo). Ik heb geen probleem met mijn datalimiet, maar wel dat Vodafone gaat beslissen hoe ik mijn data gebruik. Of het nu data is direct via mijn telefoon, of indirect via mijn telefoon, die 1GB heb ik al betaald en ik wil zelf bepalen hoe ik die gebruik.
Schijnbaar hebben ze wat mensen die klaagde in de UK al gelijk gegeven en de hotspot bij hun aangezet.
Ik ga maandag dus zeker naar helpdesk in NL bellen om te kijken of ze niet iets minder inhalig aan de gang kunnen gaan (bel ik lekker de zakelijke helpdesk, stuk sneller/vriendelijker dan het klantennummer voor de plebs... ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Even voor de mensen die hun iPhone ter reparatie aanbieden bij Phonehouse. Ik heb dit vorige week gedaan en binnen 9 dagen een nieuwe terug. Top service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
Maakt niet uit waar je hem inlevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Dat dacht ik al, maar toch fijn te weten dat dit reparatieproces snel verloopt. 9 dagen de telefoonkwijt zijn en een Nokia E5 als leentoestel is toch best prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
Dat komt omdat iPhones niet gerepareerd worden :) . Één tot twee weken is idd gangbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Tijn89 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 19:55[/message]:
[...]

Voor de grap is gekeken en die staat er bij mij niet tussen. Ik heb een iPhone uit UK gehaald en dus een los abbo bij vodafone bel+sms+web en nog afgesloten voordat ze hun fair-use-policy stop hadden gezet. Maar wie houden ze voor de gek om daar € 15 voor te vragen?

Ik ga vodafone maandag maar eens bellen, want ik vind dit geen stijl van ze. Kunnen we niet iets doen met kassa ofzo ;) Ben normaal fel tegenstander van dat programma, maar heb er nu wel zin in!

In de tussentijd hopen we maar dat er gast is die een stukje code in elkaar tikt om die carrier update eruit te mollen.. Wat een gekut van apple, features beloven in hun update en die dan af laten hangen van de providers... FAAL
Feitelijk is het misleiding van Apple. Zal wel een lawsuit opleveren, zo een class action ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raoul1989
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-11-2023
Sinds vrijdag beschik ik over een Iphone 4, echter mijn T-Mobile abbo gaat pas in op 12 april. Nu wil ik thuis toch alvast een beetje internetten e.d. via Wi Fi. Op dit network zit ook mijn macbook pro aangesloten.

Als ik bij instellingen naar Wi Fi ga valt me ten eerste op dat hij het netwerk de ene keer wel vind en een paar seconde later niet meer. Als ik het wachtwoord invul krijg ik steeds de melding; 'Geen verbinding mogelijk met netwerk'

Het netwerk is beveiligd maar de Iphone 4 is geautoriseerd d.m.v. het mac nummer ( Wi Fi adres ) die te vinden is bij instellingen>algemeen>info.

Iemand enig idee wat er mis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Laatst online: 13:36
Ik ben in het bezit van een iPhone 3GS, ruim een jaar geleden simlock vrij gekocht in Belgie. Dit zodat ik hem kon gebruiken icm mijn Vodafone abonnement. Na het installeren van de iOs 4.3 update blokkeert de telefoon na het ingeven van de pincode. Bevriest volledig, wanneer ik hem reset (homebutton en knop bovenop) schakelt hij uit, wanneer ik hem weer aan zet blijft hij hangen op het Apple logo. Zonder de simkaart start de iPhone gewoon op en functioneert alles.
Op de frontpage, en elders op het internet heb ik al gelezen dat meerdere mensen dit probleem hebben, Vodafone icm een 3GS en de update. Herstellen via iTunes lost het in sommige gevallen op. Gaat Apple met een fix komen, of brengt een nieuwe simkaart wellicht uitkomst?
Als ik de hersteloptie in iTunes gebruik, wordt dan de hele iPhone gewist? Staan namelijk een hoop contacten op die niet op de simkaart staan.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepP
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb ook een iPhone 3GS icm met Vodafone, en na de update naar iOS4.3 kan ik niet meer opstarten. Alleen zonder simcard lukt het wel, ben nu bezig met restoren. Dit is al de derde (!!) keer dat er problemen optreden na een update van Apple, ik ben er helemaal klaar mee. Zodra er fatsoenlijke Windows 7 Phones kunnen -alle- Apple producten een levenslange boycot tegemoet van mij.

[update] Restoren lukt ook niet. Na het opstarten -moet- er een simkaart in om bij Apple te activeren, en dan loopt ie weer vast. Ik vrees dat mijn 3GS in een brick is veranderd :(

[ Voor 19% gewijzigd door joepP op 14-03-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:31
Millert schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:22:
Ik ben in het bezit van een iPhone 3GS, ruim een jaar geleden simlock vrij gekocht in Belgie. Dit zodat ik hem kon gebruiken icm mijn Vodafone abonnement. Na het installeren van de iOs 4.3 update blokkeert de telefoon na het ingeven van de pincode. Bevriest volledig, wanneer ik hem reset (homebutton en knop bovenop) schakelt hij uit, wanneer ik hem weer aan zet blijft hij hangen op het Apple logo. Zonder de simkaart start de iPhone gewoon op en functioneert alles.
Op de frontpage, en elders op het internet heb ik al gelezen dat meerdere mensen dit probleem hebben, Vodafone icm een 3GS en de update. Herstellen via iTunes lost het in sommige gevallen op. Gaat Apple met een fix komen, of brengt een nieuwe simkaart wellicht uitkomst?
Als ik de hersteloptie in iTunes gebruik, wordt dan de hele iPhone gewist? Staan namelijk een hoop contacten op die niet op de simkaart staan.
Waarschijnlijk heb je wel een backup gemaakt, alvorens je 4.3 ging installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Tijn89 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 19:55:
[...]

Ja ik vind het ook irritant, maar Vodafone staat wel in zijn recht. Bij het ondertekenen van het contract heb je namelijk de voorwaarden geaccepteerd, waarin staat dat gebruik voor VoIP-diensten en gebruik van de telefoon als modem niet is toegestaan. Dat het met andere telefoons nog wel kan en met de iPhone via tethering voorheen ook kon, geeft je geen verworven recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Laatst online: 12-09 14:24
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 00:17:
[...]

Feitelijk is het misleiding van Apple. Zal wel een lawsuit opleveren, zo een class action ding.
Apple heeft altijd erbij vermeld dat de functionaliteit provider-afhankelijk is en ontlopen daarmee iedere verantwoordelijkheid voor het wel/niet werken van tetheren/hotspot. Je moet niet vergeten dat Apple de providers nodig heeft en andersom ook. Dat die twee elkaar de hand boven het hoofd houden en daarmee de klant beperkingen opleggen vind ik niet vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
Canaria schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:57:
[...]

Ja ik vind het ook irritant, maar Vodafone staat wel in zijn recht. Bij het ondertekenen van het contract heb je namelijk de voorwaarden geaccepteerd, waarin staat dat gebruik voor VoIP-diensten en gebruik van de telefoon als modem niet is toegestaan. Dat het met andere telefoons nog wel kan en met de iPhone via tethering voorheen ook kon, geeft je geen verworven recht.
Klopt, maar ik beklaag mij daar graag over ;) Vind het zo jammer dat ze mij graag zo'n stomme dongle aan proberen te smeren, waardoor het netwerk voller wordt, dan dat ze mij de optie geven mijn iphone daarvoor te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Tijn89 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:47:
[...]

Klopt, maar ik beklaag mij daar graag over ;) Vind het zo jammer dat ze mij graag zo'n stomme dongle aan proberen te smeren, waardoor het netwerk voller wordt, dan dat ze mij de optie geven mijn iphone daarvoor te gebruiken.
Die redenering kan ik niet volgen. Of je nou met een dongle of via tethering die verbinding gebruikt, maakt volgens mij dan niets uit.

Of zie ik nu iets over het hoofd :9 ?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Hallo allen,

ik heb een iPhone 4, geupdate met iOS 4.3. Ik gebruik thuis een Airport Express router voor Wifi en vind de verbinding over Wifi nogal traag. Speedtest.net geeft aan dat ik meestal een download snelheid van ongeveer 2Mbps heb en een upload snelheid van ongeveer 0.7Mbps. Ik woon in Nieuw Zeeland, dus ik vind het niet zo beangrijk hoe dit zich verhoudt tot Nederland, maar het grote probleem is dat als ik op hetzelfde netwerk inlog met mijn Dell 15R laptop, ik een download snelheid van ongeveer 10Mbps heb en een upload snelheid van ongeveer 1Mbps.

Mijn vraag is dus eigenlijk hoe ik mijn iPhone sneller op mijn WifI netwerk kan krijgen. Heb al een beetje gegoogled, en hard reset gedaan, netwerk instellingen gereset etc, maar geen resultaat. Heb ook al geprobeerd of het helpt als ik van kanaal wissel op de router, maar ook geen resultaat. Ik kan de Airport Express helaas niet naar alleen wireless G zetten, wat volgens sommigen zou helpen.

Heeft iemand nog een ander idee hoe ik de iphone sneller kan krijgen op mijn netwerk? Op dit moment is het sneller om thuis op het 3G netwerk te blijven met 5Mbps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Laatst online: 13:36
keanu_ schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:34:
[...]

Waarschijnlijk heb je wel een backup gemaakt, alvorens je 4.3 ging installeren..
Na de iPhone via iTunes reset te hebben vroeg deze om de simkaart er weer terug in te doen zodat hij geactiveerd kon worden. Hierdoor crashte de iPhone fijn weer. De oplossing was om met een andere simkaart, in dit geval die van mijn broertje (ook Vodafone 8)7 ), de iPhone te activeren. Dit werkte, en naderhand heb ik de simkaarten weer omgewisseld en nu werkt hij wel naar behoren :*)

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Ik heb in januari 2010 een simlockvrije 3GS in Belgie gekocht. Nu zit er in het achterpaneel een vrij grote scheur bij de dockconnector (ong. 1 cm). In het verleden waren er veel problemen met haarscheurtjes e.d. en volgens mij heeft Apple toen op een gegeven moment gezegd dat ze dit kostenloos gingen vervangen.
Daarbij komt dat kort geleden de internationale garantie geupgrade is waardoor mijn in Belgie gekochte toestel ook hier voor garantie ingeleverd zou kunnen worden.

Mijn vraag: Waar kan ik het beste terecht met mijn in Belgie gekochte 3GS met gescheurde achterkant, waarvan de 1 jarige garantie is verlopen? Hoe pak ik dit het beste aan?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Laatst online: 10-09 16:21
Sluuz schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 09:19:
Ik heb in januari 2010 een simlockvrije 3GS in Belgie gekocht. Nu zit er in het achterpaneel een vrij grote scheur bij de dockconnector (ong. 1 cm). In het verleden waren er veel problemen met haarscheurtjes e.d. en volgens mij heeft Apple toen op een gegeven moment gezegd dat ze dit kostenloos gingen vervangen.
Daarbij komt dat kort geleden de internationale garantie geupgrade is waardoor mijn in Belgie gekochte toestel ook hier voor garantie ingeleverd zou kunnen worden.

Mijn vraag: Waar kan ik het beste terecht met mijn in Belgie gekochte 3GS met gescheurde achterkant, waarvan de 1 jarige garantie is verlopen? Hoe pak ik dit het beste aan?
ik heb er ook 1 met een relatief klein scheurtje met nog garantie erop.. gewoon nederlands toestel..
zou dit ook wel willen weten of ze er iets aan doen ofniet.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Ik merk een enorme verbetering in accuduur op mijn iphone 4 met 4.3 tov 4.2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Laatst online: 10-09 16:21
hmmz net wat vreemds opgemerkt..
ik wou Beltegoed Tyisch kopen voor mij vriendin's Iphone, dus ik denk dan koop ik hem eerst op mijn iphone en installeer ik hem vanaaf op haar iphone. dus ik naar de appstore ik klik op Koop nu, vul mijn wachtwoord in, en 10 sec later is die al geinstalleerd..?? 8)7
Ik dacht dat je altijd een waarschuwing kreeg als je iets daadwerkelijk ging kopen??
iedereen die nu men telefoon pakt kan naar de appstore gaan en bijvoorbeeld tomtom van 89,99 ofz kopen want mijn wachtwoord blijft toch nog wel ff onthouden..
is dit verandert in 4.2 ofz??

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 11:54

vooghel

Cunning linguist

Ja, zo werkt het en nee, je wachtwoord wordt niet onthouden dus niemand kan kopen zonder je toestemming.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.