[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 79.205 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Mr. D schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:15:
Hallo allen,

ik heb een iPhone 4, geupdate met iOS 4.3. Ik gebruik thuis een Airport Express router voor Wifi en vind de verbinding over Wifi nogal traag. Speedtest.net geeft aan dat ik meestal een download snelheid van ongeveer 2Mbps heb en een upload snelheid van ongeveer 0.7Mbps. Ik woon in Nieuw Zeeland, dus ik vind het niet zo beangrijk hoe dit zich verhoudt tot Nederland, maar het grote probleem is dat als ik op hetzelfde netwerk inlog met mijn Dell 15R laptop, ik een download snelheid van ongeveer 10Mbps heb en een upload snelheid van ongeveer 1Mbps.

Mijn vraag is dus eigenlijk hoe ik mijn iPhone sneller op mijn WifI netwerk kan krijgen. Heb al een beetje gegoogled, en hard reset gedaan, netwerk instellingen gereset etc, maar geen resultaat. Heb ook al geprobeerd of het helpt als ik van kanaal wissel op de router, maar ook geen resultaat. Ik kan de Airport Express helaas niet naar alleen wireless G zetten, wat volgens sommigen zou helpen.

Heeft iemand nog een ander idee hoe ik de iphone sneller kan krijgen op mijn netwerk? Op dit moment is het sneller om thuis op het 3G netwerk te blijven met 5Mbps!
Had je daar van te voren nooit last van? Zelf heb ik namelijk een 3G iPhone die gewoon standaard van zichzelf vrij traag is, dus ik merk zelf geen verschil in 4.0 en 4.3

Ook kun je kijke of als je dichter bij deze router staat of er dan enige verbetering in komt. Desnoods even alle andere apparaten van het netwerk afhalen en dan met je iphone een speedtest doen. Kijke wat hier de resultaten van zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
@ Timmiewimie: 4.3 op een 3G? Ik dacht dat dat niet kon ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
vooghel schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:36:
Ja, zo werkt het en nee, je wachtwoord wordt niet onthouden dus niemand kan kopen zonder je toestemming.
wachtwoord blijft er echt wel ff instaan hoor.. als ik iets koop en me ww invul en appstore verlaat en weer open kan ik weer iets kopen zonder me ww in te vullen.. weet niet op hoeveel minuten/uren dat ding staat maar het kan wel ;)

kdacht dat je altijd je creditcard code nodig had ofz

[ Voor 5% gewijzigd door Rohit op 16-03-2011 14:32 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droned
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11-2023
Ik wil mijn iPhone 4 ( FW 4.0.2 ) updaten naar FW 4.2.1. Ik heb deze gedownload ( iPhone3,1_4.2.1_8C148_Restore ) maar wanneer ik deze wil installeren ( door OPTION + update ) dan geeft hij mij na het uitpakken het volgende :

"Cannot be restored. This device is not eligible for the requested build", hoe kan ik eenvoudig updaten naar 4.2.1 en niet naar 4.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Janusz schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:25:
Even voor de mensen die hun iPhone ter reparatie aanbieden bij Phonehouse. Ik heb dit vorige week gedaan en binnen 9 dagen een nieuwe terug. Top service :)
Die van mij gaat vandaag terug naar de phonehouse voor een niet werkende microfoon tijdens het bellen.. dus ben benieuwd hoe lang het duurt.

Dit microfoon probleem blijkt vaker voor te komen (gelukkig), de microfoon werkt wel bij het maken van een filmpje of het inspreken van de voice recorder, maar niet tijden het bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Droned schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:26:
Ik wil mijn iPhone 4 ( FW 4.0.2 ) updaten naar FW 4.2.1. Ik heb deze gedownload ( iPhone3,1_4.2.1_8C148_Restore ) maar wanneer ik deze wil installeren ( door OPTION + update ) dan geeft hij mij na het uitpakken het volgende :

"Cannot be restored. This device is not eligible for the requested build", hoe kan ik eenvoudig updaten naar 4.2.1 en niet naar 4.3?
als je die SHSH bestande ofz had opgeslagen met Cydia zou je dat wel kunnen doen volgens mij door middel van TinyUmbrella ofz... verders weet ik het ook niet echt :P heb een 3gs haha! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

keanu_ schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:46:
@ Timmiewimie: 4.3 op een 3G? Ik dacht dat dat niet kon ;o
Op die 3G van mij in elk geval niet
8)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag,
Ik heb nog een oude iPod touch liggen en wil die gebruiken als airport express. Weet iemand of dit mogelijk is met een bepaalde applicatie, mag ook jailbreak zijn. Ik wil dus mijn ipod aansluiten op mijn speakers en dan de muziek van mijn iPhone 4 daar naar toe streamen zodat ik de muziek over de boxen kan beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:35
rohit schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 14:31:
[...]

wachtwoord blijft er echt wel ff instaan hoor.. als ik iets koop en me ww invul en appstore verlaat en weer open kan ik weer iets kopen zonder me ww in te vullen.. weet niet op hoeveel minuten/uren dat ding staat maar het kan wel ;)

kdacht dat je altijd je creditcard code nodig had ofz
De tijd dat je ingelogd bent is eerder minuten dan uren. Heb sinds een paar weken een iPhone en tijdens het doorspitten van de Appstore moest ik bijna elke keer opnieuw m'n WW invullen. Zat telkens hooguit enkele minuten tussen het downloaden van de verschillende apps.

Zou me er niet zo druk om maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Je blijft 15 minuten ingelogd na het invoeren van je gegevens. Gedurende die tijd is het niet nodig om je wachtwoord opnieuw in te voeren. Dat is dus geen uren :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Sinds de 4.3 update blijft in Airplane Mode mijn GPS (Location Services) aan. Ik schakel 's avonds altijd Airplane Mode in om batterij te besparen. Een manier om te zorgen dat GPS dan uitgeschakeld is? Beetje suffe actie tbh :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

apNia schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 00:51:
Sinds de 4.3 update blijft in Airplane Mode mijn GPS (Location Services) aan. Ik schakel 's avonds altijd Airplane Mode in om batterij te besparen. Een manier om te zorgen dat GPS dan uitgeschakeld is? Beetje suffe actie tbh :\
Misschien dat je een app open hebt staan die een GPS verbinding gebruikt?

Het zou fijn zijn als bij 'Airplane Mode' de GPS ook uit gaat, maar feitelijk is het alleen maar een ontvanger en hoeft hij in het vliegtuig dus niet uit...

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
WoBaDijk schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 07:48:
[...]

Misschien dat je een app open hebt staan die een GPS verbinding gebruikt?

Het zou fijn zijn als bij 'Airplane Mode' de GPS ook uit gaat, maar feitelijk is het alleen maar een ontvanger en hoeft hij in het vliegtuig dus niet uit...
Vergis je daar niet in. Er zijn maatschappijen die ingeschakelde mobiele telefoons niet toestaan, ongeacht flightmode aan of uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Droned schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:26:

Dat kan alleen als je je SHSH hebt opgeslagen met TinyUmbrella, anders niet meer, omdat apple het niet meer toestaat een oudere versie te installeren dan de huidige (4.3)
TinyUmbrella kan dan de Apple server "misleiden" en er voor zorgen dat het toch kan.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoBaDijk schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 07:48:
[...]Het zou fijn zijn als bij 'Airplane Mode' de GPS ook uit gaat, maar feitelijk is het alleen maar een ontvanger en hoeft hij in het vliegtuig dus niet uit...
Als ik de vliegtuigmodus aanzet en een App open die GPS gebruikt, krijg ik de melding dat ik de vliegtuigmodus uit moet zetten. Dit houdt toch in dat GPS uit staat bij vliegtuigmodus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
rohit schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:26:
hmmz net wat vreemds opgemerkt..
ik wou Beltegoed Tyisch kopen voor mij vriendin's Iphone, dus ik denk dan koop ik hem eerst op mijn iphone en installeer ik hem vanaaf op haar iphone. dus ik naar de appstore ik klik op Koop nu, vul mijn wachtwoord in, en 10 sec later is die al geinstalleerd..?? 8)7
Ik dacht dat je altijd een waarschuwing kreeg als je iets daadwerkelijk ging kopen??
iedereen die nu men telefoon pakt kan naar de appstore gaan en bijvoorbeeld tomtom van 89,99 ofz kopen want mijn wachtwoord blijft toch nog wel ff onthouden..
is dit verandert in 4.2 ofz??
wachtwoord blijft 15 minuten onthouden....

Waarom schenk je niet gewoon de app... .veel makkelijker dan kopen en dan moeilijk gaan doen met installeren op iemand anders device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
T7D_Sneezy schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:48:
[...]

wachtwoord blijft 15 minuten onthouden....

Waarom schenk je niet gewoon de app... .veel makkelijker dan kopen en dan moeilijk gaan doen met installeren op iemand anders device
nee joh haha is niet zo moeilijk hoor ;) men vriendin gebruikt mijn account gewoon.. dus als ik iets koop kan zei het ook downloaden.. zie geen redenen om voor haar een speciaal apple account aan te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Hang voor het eerst sinds twee weken m''n iphone weer aan m''n laptop. Nu heb ik iTunes laten updaten en die is nu in het engels, dat vind ik niet zo erg.

Maar de update voor de iPhone, die is hopelijk wel gewoon in het NL toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

B-Real schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:49:
Hang voor het eerst sinds twee weken m''n iphone weer aan m''n laptop. Nu heb ik iTunes laten updaten en die is nu in het engels, dat vind ik niet zo erg.

Maar de update voor de iPhone, die is hopelijk wel gewoon in het NL toch?
Alle talen zitten in iOS.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Nooit geweten :P

Dan knal ik gelijk de update erop, thnx d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Dan het volgende probleem...

Na m''n vorige post gelijk de iPhone aangesloten en bevestigd dat de update er op moet. Duurde lang, dus na 10min. opnieuw gedaan.
Nu na 20min. is ie nog steeds bezig om ''contact te maken met de server'', maar verder gebeurt er niets. Wel wordt het internet op m'n laptop enooooooorm traag. :S

How come?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Laatst online: 02-04-2023
B-Real schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:01:
Dan het volgende probleem...

Na m''n vorige post gelijk de iPhone aangesloten en bevestigd dat de update er op moet. Duurde lang, dus na 10min. opnieuw gedaan.
Nu na 20min. is ie nog steeds bezig om ''contact te maken met de server'', maar verder gebeurt er niets. Wel wordt het internet op m'n laptop enooooooorm traag. :S

How come?
Misschien is het andersom.
je internet is om een bepaalde reden erg traag en itunes kan slecht verbinding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Lijkt me niet, als ik hem laat stoppen met verbinding maken is er met mijn internet niets meer aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Firewall weerhoud itunes van het verbinden met hun server? Is ook nog een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Firewall staat uit/heb ik niet, dus ook dat lijkt me sterk :D

Overigens kon ik iTunes wel zonder problemen update. Maar als iTunes de update voor m'n iPhone wil binnenhalen gaat het allemaal erg traag.

Ik kan zeker niet handmatig die update ergens downloaden en dan via iTunes installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-03 22:09

Meemzeh

Je weet wel

*snip* troll

[ Voor 77% gewijzigd door Daedalus op 18-03-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Je kan idd ergens een restore punt vandaan halen, www.felixbruns.de/iPod/firmware is de site als ik het goed heb, ja helaas is het hier op t werk geblokkeerd. En dan kan je met (Functie/shift knop) en dan op restore klikken in itunes je de nieuwe firmware erop zetten, alleen rekening houden dat je je fotos enzo kwijt raakt. En muziek moet dan natuurlijk opnieuw gesyncd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
*snip* maak voortaan een topicreport aan i.p.v. te reageren

[ Voor 72% gewijzigd door Daedalus op 18-03-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0m0r3
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:53
*snip* maak voortaan een topicreport aan i.p.v. te reageren

[ Voor 75% gewijzigd door Daedalus op 18-03-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0m0r3
heb overigens zelfde probleem op dit moment.

iphone 4 ge-update naar 4.3. maar nu kan ik niet meer terug naar 4.2.1. error 3194 oid blijft terugkomen, zelfs na een DFU etc.

guru collega is hier nu mee bezig. hopeliijk dat ie m'n probleempje vandaag nog kan fixen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0m0r3
lijkt er op dat de laatste versie van i-tunes het probleem veroorzaakte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Timmiewimie schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:48:
Je kan idd ergens een restore punt vandaan halen, www.felixbruns.de/iPod/firmware is de site als ik het goed heb, ja helaas is het hier op t werk geblokkeerd. En dan kan je met (Functie/shift knop) en dan op restore klikken in itunes je de nieuwe firmware erop zetten, alleen rekening houden dat je je fotos enzo kwijt raakt. En muziek moet dan natuurlijk opnieuw gesyncd worden.
Hmm, is niet helemaal de oplossing die ik zoek. Ik vertrouw dat soort dingen niet meer. Zat meer te denken aan de update downloaden van de Apple site oid. en dan via iTunes installeren

Denk dat ik het maar gewoon even afwacht, zoveel bijzonders is 4.3 nou ook weer niet. Morgen misschien nog even op de gewone PC proberen en anders hopen dat de volgende update wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de iPhone 4 al in Nederland gebruikt worden om te tetheren, zonder jailbreak?
En hoe zit het met radio apps voor de iPhone, ik heb wat dingen gelezen over slechts een paar seconden vooruit bufferen etc dat zal wel verholpen zijn inmiddels mag ik hopen toch?
En radio luisteren lukt ook nog wel zonder 3G bereik toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:04
tetheren kan voor zo ver ik weet nog niet. en als het komt zal het tegen betaling zijn.
radio luisteren kan via gprs, maar dan moet je wel een lage bitrate instellen, anders gaat t m niet worden ben ik bang

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raoul1989
  • Laatst online: 13-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:00:
Kan de iPhone 4 al in Nederland gebruikt worden om te tetheren, zonder jailbreak?
En hoe zit het met radio apps voor de iPhone, ik heb wat dingen gelezen over slechts een paar seconden vooruit bufferen etc dat zal wel verholpen zijn inmiddels mag ik hopen toch?
En radio luisteren lukt ook nog wel zonder 3G bereik toch??
Ik ben tot nu toe zeer tevreden over het beluisteren via radio apps, doe dit echter wel steeds via 3G.

Is het trouwens normaal dat je Iphone in 12 uur tijd van 100% naar 0% loopt. Ik wist dat de accu niet lang meegaat maar dit is wel erg snel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl0yd
  • Laatst online: 06-09 13:58

Fl0yd

Dovahkiin

Ik heb sinds 2 dagen dat als ik gebeld wordt, maakt niet uit door wie, het nummer altijd als onbekend word weergegeven. Is dit een instelling die je aan en uit kunt zetten of ligt dit aan mijn provider? Het gaat om de iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobomonster
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Vraagje: Ik ga vanmiddag van provider wisselen, met nummerbehoud. Ik neem aan dat de iphone 4 dan weer geactiveerd moet worden met iTunes? Moet ik dan weer alles opnieuw op mijn telefoon syncen, of blijft dat er gewoon op staan?

Vraagje 2: Ik heb zowel iPhone 4 als iPod touch 4th gen, maar er zit een groot verschil in de kleuren van het scherm. Nu is dat vast vaker voorbij gekomen, maar 'is' er een oplossing of moet ik er mee leven? ;) De iPod is mooi helder wit/blauwig, de iPhone heeft een mee warme gelige gloed.

Woopwoopwoopwoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
raoul1989 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:35:
[...]

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over het beluisteren via radio apps, doe dit echter wel steeds via 3G.

Is het trouwens normaal dat je Iphone in 12 uur tijd van 100% naar 0% loopt. Ik wist dat de accu niet lang meegaat maar dit is wel erg snel :o
Gewoon wat programma's afsluiten die je niet gebruikt. Ik doe namelijk 2 tot 3 dagen met een accu bij normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:18
Ik heb sinds een dag mijn iphone en ik merk dat mijn wifi verbindingen op mijn iphone zeer traag is, max snelheid van 100kb/s , had even snel gegoogled en blijkt nogal een "known-issue" te zijn :P dus ff gaan researchen maar verder vind ik het een super telefoon, lekker snel en werk zeer gemakkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
n0m0r3675 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:51:
heb overigens zelfde probleem op dit moment.

iphone 4 ge-update naar 4.3. maar nu kan ik niet meer terug naar 4.2.1. error 3194 oid blijft terugkomen, zelfs na een DFU etc.

guru collega is hier nu mee bezig. hopeliijk dat ie m'n probleempje vandaag nog kan fixen ;-)
Gebruik de edit knop volgend keer, staat er niet voor niks :)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Checkeys schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:29:
[...]
Die van mij gaat vandaag terug naar de phonehouse voor een niet werkende microfoon tijdens het bellen.. dus ben benieuwd hoe lang het duurt.

Dit microfoon probleem blijkt vaker voor te komen (gelukkig), de microfoon werkt wel bij het maken van een filmpje of het inspreken van de voice recorder, maar niet tijden het bellen.
Ter info: de iPhone is door The Phone House opgestuurd naar Dynafix

Update: Na 2,5 week een nieuwe Iphone ontvangen

[ Voor 4% gewijzigd door Checkeys op 04-04-2011 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
Mobomonster schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:33:
Vraagje: Ik ga vanmiddag van provider wisselen, met nummerbehoud. Ik neem aan dat de iphone 4 dan weer geactiveerd moet worden met iTunes? Moet ik dan weer alles opnieuw op mijn telefoon syncen, of blijft dat er gewoon op staan?
Nee, het activeren van je iPhone heeft 0,0 te maken met de SIM-kaart die in je telefoo zit. SIM-kaart wisselen en gaan, niks aan de hand. En ik kan het weten, vanochtend toevallig zelf gewisseld van Hi naar Vodafone :P.
Vraagje 2: Ik heb zowel iPhone 4 als iPod touch 4th gen, maar er zit een groot verschil in de kleuren van het scherm. Nu is dat vast vaker voorbij gekomen, maar 'is' er een oplossing of moet ik er mee leven? ;) De iPod is mooi helder wit/blauwig, de iPhone heeft een mee warme gelige gloed.
Je moet ermee leren leven. Er bestaat nou eenmaal een variatie qua kleuren tussen verschillende schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn batterij gaat zo snel op de laatste tijd... Ik weet prima welke apps dat zouden kunnen veroorzaken, maar ik weet vrijwel zeker dat het niet door apps komt. Heb meer het gevoel dat het door iOS 4.3 komt. Hebben anderen er ook last van, na de update van 4.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:22:
Mn batterij gaat zo snel op de laatste tijd... Ik weet prima welke apps dat zouden kunnen veroorzaken, maar ik weet vrijwel zeker dat het niet door apps komt. Heb meer het gevoel dat het door iOS 4.3 komt. Hebben anderen er ook last van, na de update van 4.3?
http://www.iphoneclub.nl/...achten-over-batterijduur/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 19:35
Ik heb sinds 2 dagen mijn iPhone4, en wil nu mijn 3GS leeg halen zodat ik die kan verkopen. Hoe zorg ik er voor dat ALLE gegevens van mijn iPhone 3GS zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alekz87 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:03:
tetheren kan voor zo ver ik weet nog niet. en als het komt zal het tegen betaling zijn.
radio luisteren kan via gprs, maar dan moet je wel een lage bitrate instellen, anders gaat t m niet worden ben ik bang
Personal hotspot zit toch in de nieuwe IOS? ;) of hebben ze dat afgetimmerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl0yd
  • Laatst online: 06-09 13:58

Fl0yd

Dovahkiin

Fl0yd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 22:59:
Ik heb sinds 2 dagen dat als ik gebeld wordt, maakt niet uit door wie, het nummer altijd als onbekend word weergegeven. Is dit een instelling die je aan en uit kunt zetten of ligt dit aan mijn provider? Het gaat om de iPhone 4
Ik quote mezelf even. Niemand die weet wat dit kan zijn? Het is van de 1 op de andere dag zo gekomen, lijkt me sterk dat het aan mijn provider ligt..

edit: net met telfort gebeld, ze hadden het daar dus uitgezet. Ze konden me geen enkele reden geven waarom.

Edit2: Ik heb nu 3 keer gebeld met telfort, ze hebben nummerherkenning aangezet, ik heb mijn iphone al meerdere keren opnieuw aan en uit gezet, en gesynchroniseerd met itunes, en nummer herkenning in mijn iphone zelf staat ook aan. Nog steeds wordt het nummer van ieder toestel wat naar mijn iphone belt, niet herkend door mijn iPhone. Waar kan dit aan liggen?

Ik had verder nog een andere vraag, als ik met iemand bel, of ik hoor een ingesproken stem, en het volume van mijn iphone 4 staat op het hoogst, hoor ik soms wat gekraak. Als ik het volume wat klager zet, is het weg. Is dit normaal?

[ Voor 44% gewijzigd door Fl0yd op 18-03-2011 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Is er een manier dat mijn telefoon niet bereikbaar is maar ik nog wel op internet kan..? (iPhone 4), T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Ik heb sinds gister het probleem dat ik 1 specifiek iemand niet kan SMSen. 10 andere mensen zijn geen probleem alleen bij haar wel...
Ik heb een iPhone 4 met t-mobile, heb hem al helemaal opnieuw opgestart. Sim kaart kan ik helaas niet in andere telefoon steken op dit moment aangezien ik geen micro-normale sim converter heb, iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Hebben veel mensen met een iPhone 4 hier last van een lagere accuduur na de 4.3 update? Ik wil graag updaten, maar ben een beetje huiverig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
DefLite schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:29:
Ik heb sinds gister het probleem dat ik 1 specifiek iemand niet kan SMSen. 10 andere mensen zijn geen probleem alleen bij haar wel...
Ik heb een iPhone 4 met t-mobile, heb hem al helemaal opnieuw opgestart. Sim kaart kan ik helaas niet in andere telefoon steken op dit moment aangezien ik geen micro-normale sim converter heb, iemand een idee waar dit aan kan liggen?
aan haar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
bram1984 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 14:44:
Hebben veel mensen met een iPhone 4 hier last van een lagere accuduur na de 4.3 update? Ik wil graag updaten, maar ben een beetje huiverig.
ik heb het tegenovergestelde, mijn iphone 4 doet langer met de batterij op 4.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
bram1984 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 14:44:
T7D_Sneezy schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 15:36:
[...]

Bij mij ook 2x zo lang (3 tot 4 dagen ipv voorheen 1 tot 2 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Lizardz schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 17:34:
Ik heb sinds 2 dagen mijn iPhone4, en wil nu mijn 3GS leeg halen zodat ik die kan verkopen. Hoe zorg ik er voor dat ALLE gegevens van mijn iPhone 3GS zijn?
iPhone herstellen en dan geen back up terugzetten, maar kiezen voor nieuwe iPhone. Dan zal die helemaal leeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 19:35
Untouchablezz20 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 18:42:
[...]

iPhone herstellen en dan geen back up terugzetten, maar kiezen voor nieuwe iPhone. Dan zal die helemaal leeg zijn.
Ok bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
  • Laatst online: 11-11-2024
foto uploaden naar facebook vanaf je phone is ook verleden tijd of niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

serdadu schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:30:
foto uploaden naar facebook vanaf je phone is ook verleden tijd of niet dan?
Hoezo? Bij mij werkt dat nog?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
  • Laatst online: 11-11-2024
video's doet hij wel, fotos niet... vrienden van me hebben ook allemaal het zelfde probleem en bij me vriendin verdwijnen zelfs posts/comments ook via laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 17:10
Ik vind het vreemd dat ik precies minder connectie heb met de iphone 4. Ik heb nu 3 streeptjes op mijn iphone, terwijl mijn vriendin op haar SE gsm 5 streeptjes heeft. En wanneer ik mijn iphone uit mijn zak haal, zie ik toch af en toe dat hij connectie heeft met mijn datanetwerk ipv mijn wifi. Als ik hem dan op tafel leg, heb ik opnieuw wifi...

Zou dat aan de case kunnen liggen? Heb zo'n harde zwarte plastieken case gekocht van Belkin. Ik probeer die er al een paar keer uit te krijgen, maar die zit er verdomd te vast in om hem eruit te halen waardoor ik schrik heb dat ik iets ga barsten aan de iphone als ik het forceer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:10
Ik had dat facebook probleem ook. Facebook verwijderen en opnieuw installeren werkte voor mij.

Ik heb nu een ander probleem. Heel de tijd blijft mijn GPS actief. Alles staat uit. Zelfs wanneer ik opnieuw opstart dan komt dat icoontje gelijk weer terug.

Iemand een idee?

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Laatst online: 17:10
hoe kan ik de auto brightness zien werken? Die stond standaard aan, heb dan bij wijze van testen die slider aangepast en afgezet. Daarna de auto brightness opnieuw ingesteld, maar ik zie het scherm niet veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 23:59:
Ik had dat facebook probleem ook. Facebook verwijderen en opnieuw installeren werkte voor mij.

Ik heb nu een ander probleem. Heel de tijd blijft mijn GPS actief. Alles staat uit. Zelfs wanneer ik opnieuw opstart dan komt dat icoontje gelijk weer terug.

Iemand een idee?
Dat heb ik ook al een eindje (sinds 4.2.1). Ik zet hem gewoon aan als ik hem nodig heb, anders staat'ie voortdurend uit (sbsettings toggle).

Er draaien bij mij geen apps in de achtergrond (multitasking heb ik zelfs uit staan), dus daaraan kan het niet liggen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potverd*mme!!!

Na update 4.3 en laden 10 % weg in een uur of 3 en dat zonder bellen of andere akties.
Aleen af en toe kijken of de accu echt zo snel gaat.
Niets aan de phone veranderd. Zelfs helemaal opnieuw opgestart enzo.

Wat kan ik nog doen, uiyzetten of wat dan ook om dit te verbeteren want in dit tempo kom ik de dag niet eens door.

Groeten,
Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JefSnare
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11-2020
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 13:01:
Potverd*mme!!!

Na update 4.3 en laden 10 % weg in een uur of 3 en dat zonder bellen of andere akties.
Aleen af en toe kijken of de accu echt zo snel gaat.
Niets aan de phone veranderd. Zelfs helemaal opnieuw opgestart enzo.

Wat kan ik nog doen, uiyzetten of wat dan ook om dit te verbeteren want in dit tempo kom ik de dag niet eens door
Dit probleem heb ik ook na de update met mijn 3GS.. :O. Hij is ontzettend snel leeg, voorheen deed ik er makkelijk twee dagen mee en nu na een dag staat hij op 20-12%.

Twitter Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:55
peugeot206gt schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 23:59:

Iemand een idee?
Dat probleem heb ik ook, opnieuw opstarten helpt bij mij wel. (Na 1 of 2 keer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben iOS 4.3 gewoon een beetje afgeraffeld om op tijd te zijn voor de release van de iPad 2 volgens mij. Ik word niet goed van mn snel leeglopende batterij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
de batterij van mijn 3G gaat geloof ik per 10 min 1% eraf :P laat staan als ik wat doe. die haalt nog net de 4 uur gebruik, maar dan zit ik echt tegen het uitvallen aan te hikken.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Wanneer ik probeer te bellen krijg ik het volgende bericht:

"De dienst is momenteel niet beschikbaar, probeer het later nog eens"

Ik zit bij vodafone, meer mensen hier last van?

Noord-Brabant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Siebelouis schreef op zondag 20 maart 2011 @ 19:43:
Wanneer ik probeer te bellen krijg ik het volgende bericht:

"De dienst is momenteel niet beschikbaar, probeer het later nog eens"

Ik zit bij vodafone, meer mensen hier last van?

Noord-Brabant
http://www.iphoneclub.nl/...n-bij-7-serie-simkaarten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 21:42
Als ik met m'n 3GS terug wil van versie 4.3 naar versie 4.2.x, ben ik dan ook instellingen en/of data kwijt of is het echt alleen het OS wat een downgrade krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 14:58
Momenteel ondervind ik problemen met mijn exchange account te configureren op mijn iphone 4.

Ik kan het account configureren en krijg geen foutmelding. Echter zodra ik mijn mail op wil halen krijg ik meteen de melding: E-mail ophalen mislukt De verbinding met de server is mislukt.

Echter als ik het account wil configureren met een foutief wachtwoord krijg ik meteen de melding dat mijn wachtwoord niet goed is. Hij maakt dus wel degelijk contact met de server. Met de iphone app. ActiveSync Tester heb ik al gekeken of daar alles goed mee was. En daar krijg ik uit terug dat alles goed is geconfigureerd. Iemand een idee?

Betreft hier een SBS2k3
En OMA (outlook mobile access) is geconfigureerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Casejunkie op 21-03-2011 13:57 ]

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:18
voor mensen met het Vodafone probleem op iOS 4.3:

er is een tijdelijke oplossing zodat je wel kan bellen met je telefoon met een foute simkaart:

Schakel de 3G functionaliteit uit en laat hem dan zoeken naar aanbieders. Dan krijg ik wel gewoon bereik met Vodafone, alleen geen 3G.

Bij mij heeft dit geholpen, geen idee of dit bij iedereen zo is?

Goeie oplossing zolang Vodafone geen andere sims kan leveren / Apple met een update komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
op sommige momenten ben ik blij met t-mobile ::P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Alekz87 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:45:
op sommige momenten ben ik blij met t-mobile ::P
pff ik nooit :P daarom heb ik men htc desire z met Telfort internet haha! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:24
Zojuist een collega even overgezet op een Vodafone simkaart dat begint met een 4.
Nu geen problemen meer!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
T7D_Sneezy schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 15:36:
[...]

Toch geupdate, en ik heb ook het idee dat die van mij iets langer meegaat. Vanochtend om half 8 van de lader gehaald, en zit nu op 85%. Ik heb er ook niet bijster veel mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat batterijduur betreft.
Ik heb ping uitgezet bij restricties...en nu lijkt het alsof die al 1 dag en 21h op standby staat.
Verder - dnno of dat wat uitmaakt - staat de usage op 8h30

4.3 btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Laatst online: 02-09 20:37
Heb nu toch wat raars met m'n iPhone 4 :S Mijn sleep/wake button doet het niet meer.. Hij klikt niet meer en reageert alleen als ik heel erg hard druk.

Ik heb hem over laten komen uit de UK en heb nog garantie tot 27 juni.

Iemand enig idee hoe ik een beroep kan doen op garantie ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raoul1989
  • Laatst online: 13-11-2023
Ik vind de accu echt een drama.

Enige wat aanstaat is Whatsapp, e-mail en soms hyves of facebook.
Helderheid op 50%
Wifi uit
Locatie voorziening uit

En na 1 uur staat de accu al op 85% en heb de Iphone 4 nu 1 week.

Vanmorgen naar werk met navigatie van Iphone;
locatievoorziening aan en navi, voor de rest de normale dingen.
Na 1 uur stond die op 70%

Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Vodafoneshop vertelde mij dat de goede simcards momenteel niet leverbaar zijn. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm, ik heb een simcard met een 7 maar geen problemen denk ik.
Bellen lukt, alleen versturen van een paar mails met gemaakte foto's ging niet. De bleven hangen maar of dat er wat mee te amken heeft.

Meer 7's zonder belproblemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
raoul1989 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:44:

Helderheid op 50%
Wifi uit
Locatie voorziening uit

Is dit normaal?
Nee das niet normaal. Zie mijn post hierboven van vanmiddag. Inmiddels heb ik nog 72% over. Das van een hele dag. Ik sluit niet zo vaak apps af, dus er draait veel op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 08:56

Scott

Ik ben, dus ik tweak

raoul1989 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:44:

Helderheid op 50%
Wifi uit
Locatie voorziening uit

Is dit normaal?
De 85% na 1 uur is inderdaad niet echt normaal, 70% na een uur met navigatie aan kan wel op zich. Locatievoorziening is nou eenmaal slurpend. Welke firmwareversie heb je geïnstalleerd? 't Schijnt dat iOS 4.3 niet bevorderlijk is voor je accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me iphone 3GS 4.2.1 gejailbreakt heb er tomtom western europe gekocht maar hij blijft geen gps signaal geven al 10 min niet eigenlijk vreemd. Waar zou het aan kunnen liggen want nu heb ik er niks aan.

Zijn er verder ook mensen bekend met zoek iphone. Wil het binnekort aanschaffen maar is het ook de moeite waard eigenlijk kost iets van 80 euro per jaar als ik het goed heb volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:18
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:28:
Hmmmm, ik heb een simcard met een 7 maar geen problemen denk ik.
Bellen lukt, alleen versturen van een paar mails met gemaakte foto's ging niet. De bleven hangen maar of dat er wat mee te amken heeft.

Meer 7's zonder belproblemen??
heb je 3g toevallig uit staan? want alleen dan werkt mijn telefoon fatsoenlijk met een simcard 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
bram1984 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:39:
[...]

Nee das niet normaal. Zie mijn post hierboven van vanmiddag. Inmiddels heb ik nog 72% over. Das van een hele dag. Ik sluit niet zo vaak apps af, dus er draait veel op de achtergrond.
Apps draaien niet op de achtergrond, dus apps 'afsluiten' maakt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Daar heb je gelijk in, het was ook meer een reactie op raoul1989, aangezien hij aangaf dat er maar 3 apps
"open" staan.

Mijn helderheid staat overigens ook bijna op maximaal, en afhankelijk van de locatie staat mijn Wi-Fi of 3G altijd aan.

Accu zit inmiddels op 55%. Dat is nog van een laadsessie van zondag op maandagnacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met één van onderstaande batterypacks (volgens mij zijn het dezelfde) en weet iemand of ze in Nederland beschikbaar zijn? Kan ze nergens online vinden.

http://shop.iphoneclub.nl/3g-juice-major-mojo-de-luxe
http://www.u2o.nl/products.php?name=i_up5400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Apple moet echt serieus gaan doen aan hun batterij :S

hier een 3gs met 4.2.1 erop vanochtend om 8 uur van de lader afgehaald nadat die er dus de hele avond op zat.. om 11 uur was hij al op 20% :S
dit is wat ik in 3 uurtjes tijd heb gedaan:

Angry Birds Rio gedownload + 5 minuten gespeeld.
Whatsapp ongeveer 50 berichtjes getypt
Navigatie gebruikt ongeveer een half uur.
5 minuten gebeld.

is gewoon echt te slecht voor woorden dit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34
Sluit die navigatie eens af door het proces te killen. Ik heb het ook een keer gehad, was de route op de achtergrond nog vrolijk bezig terwijl de telefoon al lang en breed weer in m'n zak zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Johnvh schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:44:
Sluit die navigatie eens af door het proces te killen. Ik heb het ook een keer gehad, was de route op de achtergrond nog vrolijk bezig terwijl de telefoon al lang en breed weer in m'n zak zat :)
dat doe ik altijd ;)
alle processen zijn gekild bij mij zodra hij men broekzak ingaat! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:55
Dat batterij verbruik moet haast wel een 3rd party app zijn. Aangezien ik er totaal geen last van heb.

Ik heb na een dag ongeveer 70 procent. Een dag heeft voor mij:
- Minimaal 10 x Facebook kijken / status update
- Minimaal 10 x Twitter
- Ongeveer 5-10 sms berichten
- Ongeveer 20-30 Whatsapp berichten
- 2 uur iPod luisteren (op de fiets)
- Email ontvangen en daarna bekijken (variabel, stuk of 10 mails p/d)

Ik sluit geen apps af, dat vind ik onzin. Is met een iPhone 4 op het KPN netwerk inclusief data en locatiediensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
rohit schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:54:
[...]

dat doe ik altijd ;)
alle processen zijn gekild bij mij zodra hij men broekzak ingaat! :D
Tja je zet er een leuke smiley achter, maar blijkbaar helpt het voor geen meter. Ik heb er op dit moment 41 open staan, en dat is sinds zondag. Accu zit na 2 dagen op 47%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
bram1984 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:32:
[...]

Tja je zet er een leuke smiley achter, maar blijkbaar helpt het voor geen meter. Ik heb er op dit moment 41 open staan, en dat is sinds zondag. Accu zit na 2 dagen op 47%.
Dan kan ik er waarschijnlijk ook weinig aan doen he?
leuk he die smileys? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 14:10
Mijn iPhone 4 was kapot, en nu zie ik op mijn support profile in 1x een nieuwe iPhone staan met 5K als serienummer. Betekent dit dat ik een refurb krijg? En loopt deze gewoon door in het jaar garantie of zit hier ook weer een jaar op, aangezien dit niet het eigenlijke toestel is wat ik heb gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
rohit schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:36:
[...]

Dan kan ik er waarschijnlijk ook weinig aan doen he?
leuk he die smileys? :+
Ja, waarom doe je het dan? :+
NotSoSteady schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:50:
Mijn iPhone 4 was kapot, en nu zie ik op mijn support profile in 1x een nieuwe iPhone staan met 5K als serienummer. Betekent dit dat ik een refurb krijg? En loopt deze gewoon door in het jaar garantie of zit hier ook weer een jaar op, aangezien dit niet het eigenlijke toestel is wat ik heb gekocht?
Als 'ie kapot was, dan is het toch geregeld? O-)

[ Voor 51% gewijzigd door bram1984 op 22-03-2011 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 14:10
bram1984 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:57:
[...]

Ja, waarom doe je het dan? :+

[...]

Als 'ie kapot was, dan is het toch geregeld? O-)
Ja hij zal nog wel steeds kapot zijn, alleen staat er nu ook een refurbished toestel bij dus die zal ik wel krijgen. Het reparatie blokje is ook in 1 keer verdwenen, en bij mijn eigen toestel is geen informatie meer op te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw probleem waar ik in dit topic nog niet over gelezen heb, maar waar op internet toch al meerderen mee kampen.

De camera van m'n iPhone 4 is gaar. Wanneer ik de camera app open, gaat die 'virtuele lens' niet open. Hier een filmpje om een idee te geven.
http://www.youtube.com/watch?v=npGlXnTAxao
Daarnaast zie ik het schuifje waarmee je kunt switchen tussen fotograferen en filmen heftig flikkeren.
Vaak crasht de app, soms dusdanig dat het apple logo in beeld komt.

Ik heb iOS 4.3, en al een restore geprobeerd.

Iemand hier enig idee? Of is het gewoon een gevalletje garantie claimen (al is de mijne geïmporteerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 17:35:
Nieuw probleem waar ik in dit topic nog niet over gelezen heb, maar waar op internet toch al meerderen mee kampen.

De camera van m'n iPhone 4 is gaar. Wanneer ik de camera app open, gaat die 'virtuele lens' niet open. Hier een filmpje om een idee te geven.
http://www.youtube.com/watch?v=npGlXnTAxao
Daarnaast zie ik het schuifje waarmee je kunt switchen tussen fotograferen en filmen heftig flikkeren.
Vaak crasht de app, soms dusdanig dat het apple logo in beeld komt.

Ik heb iOS 4.3, en al een restore geprobeerd.

Iemand hier enig idee? Of is het gewoon een gevalletje garantie claimen (al is de mijne geïmporteerd).
Heb je de laatst genomen foto al verwijderd?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.