Had je daar van te voren nooit last van? Zelf heb ik namelijk een 3G iPhone die gewoon standaard van zichzelf vrij traag is, dus ik merk zelf geen verschil in 4.0 en 4.3Mr. D schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:15:
Hallo allen,
ik heb een iPhone 4, geupdate met iOS 4.3. Ik gebruik thuis een Airport Express router voor Wifi en vind de verbinding over Wifi nogal traag. Speedtest.net geeft aan dat ik meestal een download snelheid van ongeveer 2Mbps heb en een upload snelheid van ongeveer 0.7Mbps. Ik woon in Nieuw Zeeland, dus ik vind het niet zo beangrijk hoe dit zich verhoudt tot Nederland, maar het grote probleem is dat als ik op hetzelfde netwerk inlog met mijn Dell 15R laptop, ik een download snelheid van ongeveer 10Mbps heb en een upload snelheid van ongeveer 1Mbps.
Mijn vraag is dus eigenlijk hoe ik mijn iPhone sneller op mijn WifI netwerk kan krijgen. Heb al een beetje gegoogled, en hard reset gedaan, netwerk instellingen gereset etc, maar geen resultaat. Heb ook al geprobeerd of het helpt als ik van kanaal wissel op de router, maar ook geen resultaat. Ik kan de Airport Express helaas niet naar alleen wireless G zetten, wat volgens sommigen zou helpen.
Heeft iemand nog een ander idee hoe ik de iphone sneller kan krijgen op mijn netwerk? Op dit moment is het sneller om thuis op het 3G netwerk te blijven met 5Mbps!
Ook kun je kijke of als je dichter bij deze router staat of er dan enige verbetering in komt. Desnoods even alle andere apparaten van het netwerk afhalen en dan met je iphone een speedtest doen. Kijke wat hier de resultaten van zijn