[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 79.211 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raoul1989
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-11-2023
Ik kijk het nog een week aan met de accu en dan ga ik terug naar de winkel. Voor zover ik weet heb ik alle slurp programma's uit staan, maar het helpt nauwelijks.

Misschien dat zij een idee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 18:01:
[...]

Heb je de laatst genomen foto al verwijderd?
Jep, maar dat mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
raoul1989 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 18:24:
Ik kijk het nog een week aan met de accu en dan ga ik terug naar de winkel. Voor zover ik weet heb ik alle slurp programma's uit staan, maar het helpt nauwelijks.

Misschien dat zij een idee hebben.
Ja daar moet je wel op rekenen dat hun je gaan helpen, die mensen in de winkel weten meestal minder dan wat wij doen. Dus ik zou zeggen verspil je tijd niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42
Las een tip over instellingen > store > log uit. Dus uitloggen bij appstore. Ken genoeg helpt
dit bij mij ontzettend. 3G 3.1.3. Schijnt dat apple non stop pusht. Had een uur langer gebruik vandaag. Misschien dat het ook bij jullie helpt. Je kan het iig proberen. Je moet dan alleen als je een app koopt met je email erbij inloggen. Duurt miss iets langer maar goed. Dan doe je dat als je in bed ligt ofzo ;).

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Moet mijn abo weer verlengen, heb een iphone 3g gehad (nou ja nog steeds in het bezit ervan), toen een blackberry bold en denk nu toch weer terug te gaan naar de iphone.
Maar wat ik mij afvraag is voor de mensen die bij tmobile zitten, met een 1 jarig relax abo is het toestel aanzienlijk goedkoper dan met een 1 jarig iphone abo (en meer belminuten). Is het internet bij het relax abo dusdanig trager, ik check eigenlijk alleen mijn mail kan de keren dat ik webpagina's bezocht wel op 1 hand tellen. Gewoon voor relax gaan dan?

En lees op macrumors dat ik beter niet de iphone kan kopen omdat er een nieuwe versie aankomt. Komt die binnen hele afzienbare tijd of kan ik beter nu gewoon deze nemen en dan die weer verkopen als de nieuwe komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:01
StephaN900 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 03:41:
Moet mijn abo weer verlengen, heb een iphone 3g gehad (nou ja nog steeds in het bezit ervan), toen een blackberry bold en denk nu toch weer terug te gaan naar de iphone.
Maar wat ik mij afvraag is voor de mensen die bij tmobile zitten, met een 1 jarig relax abo is het toestel aanzienlijk goedkoper dan met een 1 jarig iphone abo (en meer belminuten). Is het internet bij het relax abo dusdanig trager, ik check eigenlijk alleen mijn mail kan de keren dat ik webpagina's bezocht wel op 1 hand tellen. Gewoon voor relax gaan dan?

En lees op macrumors dat ik beter niet de iphone kan kopen omdat er een nieuwe versie aankomt. Komt die binnen hele afzienbare tijd of kan ik beter nu gewoon deze nemen en dan die weer verkopen als de nieuwe komt?
Je beantwoord je eigen vraag al. Je gebruikt mobiel internet niet actief dus veel snelheid heb je niet nodig. Op de site van t-mo kan je snelheden van de abo's zelf opzoeken.

Over de nieuwe iPhone, er komt elk jaar een nieuwe uit, elk jaar op hetzelfde moment, is hier al 100duizend keer besproken. Ook de vraag of je nu de 4 moet nemen is reeds uitputtend behandeld. Tip: gebruik de zoek functie voor je een vraag stelt.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Nu 2 dagen ook onwijze last van een batterij die door de iphone snel word leeggetrokken, zelfs al ben ik er niks mee aan het doen. Moet hem nog restoren en maybe gewoon helemaal leeg maken en helemaal opnieuw instellen, maar het is nogal vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 05:34
Ik heb dus ook een Vodafone sim en Iphone 3GS, en had eerst die workaround gebruikt van 3G en dataverkeer uitschakelen, maar vanmorgen viel mijn Iphone, niet ernstig, en floepte de sim los. Hele ellende opnieuw maar nu krijg ik het niet meer goed.

Bellen met Vodafone omdat hier geen Vodafonewinkel in de buurt is. Ze hebben een guide om te restoren naar 4.2.1, dat vind ik al vreemd want volgens mij kan downgraden niet, en op het moment zijn andere sims niet leverbaar.

Goed, dit is de guide:
Stap 1 : Download firmware 4.2.1

http://support.apple.com/kb/DL1061

Stap 2 : Zet je iphone op Restore/DFU modus

A) Sluit je iPhone aan op je Mac of PC - en zorg ervoor dat iTunes openstaat

B) Druk de "home button" en "power button" tegelijkertijd in.

C) Na exact 10 seconden laat je de powerknop los.
Blijf de homeknop indrukken tot itunes opspringt en zegt dat het een iphone in recoverymodus heeft gevonden. Je iphone scherm zal zwart blijven.
Indien er een applelogo verschijnt heb je de "power button" te lang vastgehouden, probeer het dan opnieuw.

Stap 3 : sluit je iphone aan op itunes en installeer Firmware 4.2.1

windows : Houd de shift-toetst ingedrukt en selecteer Herstellen/Restore in iTunes

Mac : Houd de option-toets ingedrukt en selecteer Herstellen/Restore in iTunes

Selecteer het officiële firmware-bestand ( Stap 1 ) waarmee je de iPhone wilt herstellen en deze zal automatisch Firmware 4.2.1 installeren.
Ik strand bij....jawel....stap 1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Recon24 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:59:
Nu 2 dagen ook onwijze last van een batterij die door de iphone snel word leeggetrokken, zelfs al ben ik er niks mee aan het doen. Moet hem nog restoren en maybe gewoon helemaal leeg maken en helemaal opnieuw instellen, maar het is nogal vreemd.
las tips over uitloggen bij appstore (instellingen > store > loguit.
Dit hielp veel bij x aantal gebruikers. Het is te proberen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Alekz87 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:29:
[...]

las tips over uitloggen bij appstore (instellingen > store > loguit.
Dit hielp veel bij x aantal gebruikers. Het is te proberen.
Dat had ik van de week al gedaan voordat ik dit probleem kreeg ;). Maar ik ben hem nu aan het restoren, dus hopelijk doet hij hierna weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gezanik over de batterij van de iphone. Ik had hiervoor de HTC Desire en die hield het amper een dag vol. Heb nu een iphone 4 en de batterij gaat gewoon 2 dagen mee met veel smsen, internet e.d.

Volgens mij houdt iedere batterij van de iphone het wel een dag vol en dan hang je hem bij het slapen gaan toch weer aan de stroom?? Snap het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:24
Weet iemand de dagwaarde van de iPhone 3G? En of het rendabel is om hem te maken nadat er water overheen is gevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:46:
Wat een gezanik over de batterij van de iphone. Ik had hiervoor de HTC Desire en die hield het amper een dag vol. Heb nu een iphone 4 en de batterij gaat gewoon 2 dagen mee met veel smsen, internet e.d.
Veel mensen hebben een paar instellingen actief die batterij zuipen (Push, schermhelderheid, background apps) of verwachten dat hij zoals hun oude Nokia 3310 een week meegaat.
Volgens mij houdt iedere batterij van de iphone het wel een dag vol en dan hang je hem bij het slapen gaan toch weer aan de stroom?? Snap het probleem niet.
Veel mensen denken ook dat een Lithium Ion batterij snel verslijt door hem vaak een beetje te laden, wat juist helemaal niet waar is. Mijn iPhone 2G heb ik nu al 3 jaar en 4 maanden en hij is bijna elke dag een keer bijgeladen geweest omdat hij in mijn wekkerradio steekt. Batterij is gewoon met gemak 2 dagen en hij is 50% overgeklokt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Kaap schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:28:
Ik heb dus ook een Vodafone sim en Iphone 3GS, en had eerst die workaround gebruikt van 3G en dataverkeer uitschakelen, maar vanmorgen viel mijn Iphone, niet ernstig, en floepte de sim los. Hele ellende opnieuw maar nu krijg ik het niet meer goed.

Bellen met Vodafone omdat hier geen Vodafonewinkel in de buurt is. Ze hebben een guide om te restoren naar 4.2.1, dat vind ik al vreemd want volgens mij kan downgraden niet, en op het moment zijn andere sims niet leverbaar.

Goed, dit is de guide:

[...]

Ik strand bij....jawel....stap 1 :(
Tja, 4.3 is al een paar weken uit, dan zul je een andere locatie moeten vinden dan bij apple.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@ Nanski & Phuncz:

Wellicht zijn jullie niet op de hoogte, maar de iOS 4.3 update heeft in sommige gevallen erg vervelende bijwerkingen, als in een accu die 20% per uur leeg loopt. Misschien jezelf voortaan eerst even beter inlezen. Dit is namelijk zelfs in het nieuws geweest.

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 23-03-2011 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik vraag mezelf wel af wat er nu gaat gebeuren. Komt er een Ios update, wat ik niet verwacht, of gaat Vodafone de simkaarten verwisselen.

Want als er niks gaat gebeuren dan lijkt het me dat ze dus niet kunnen voldoen aan het contract wat ik met Vodafone heb en mag ik, volgens mij, eisen dat het contract ontbonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Kaap schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:41:
Ik vraag mezelf wel af wat er nu gaat gebeuren. Komt er een Ios update, wat ik niet verwacht, of gaat Vodafone de simkaarten verwisselen.

Want als er niks gaat gebeuren dan lijkt het me dat ze dus niet kunnen voldoen aan het contract wat ik met Vodafone heb en mag ik, volgens mij, eisen dat het contract ontbonden wordt.
kzou dat gewoon doen :P lkkr je contract laten ontbinden.. en daarna een sim only nemen.. lkkr goedkoop tog?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:22
Kaap schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:41:

Zojuist even een mailtje naar Vodafone gestuurd met het verzoek tot ontbinden. Zullen wel aankomen met "Gaat u naar de Vodafoneshop om een nieuwe simkaart te halen", die er niet is. Zal mij benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
zeggen ze oke, lever de telefoon dan ook maar in. die hoor bij het contract. en zoek maar een nieuwe uit. of je gaat weg zonder toestel en abbo. Zo gaat het namelijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

bram1984 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:38:
@ Nanski & Phuncz:

Wellicht zijn jullie niet op de hoogte, maar de iOS 4.3 update heeft in sommige gevallen erg vervelende bijwerkingen, als in een accu die 20% per uur leeg loopt. Misschien jezelf voortaan eerst even beter inlezen. Dit is namelijk zelfs in het nieuws geweest.
Er zijn ook mensen die een langere batterijduur hebben met 4.3
Bij elke nieuwe firmware update zijn er mensen die zeggen dat hun batterijduur veel lager is, om verschillende redenen (meer met het toestel bezig, sommige features enabled). Welk officieel nieuws was dat trouwens ? Ik zie enkel wat gebruikerservaringen, nergens een officiele melding of eventueel iets met een gegronde reden om zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik heb mijn iPhone 4 gekocht bij de Dixons. En naar 2 maand is deze kapot gegaan en opgestuurd door Dixons, en deze is pas na 10 dagen geleverd aan een service bedrijf. Nu staat er in mijn profiel een nieuwe iPhone 4 die nog geactiveerd moet worden, wat houd dit nou eigenlijk is. Over de door mij opgestuurde telefoon is niks meer te vinden, hij staat er nog wel tussen maar een reparatie geschiedenis of wat dan ook kan ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Alekz87 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 18:57:
zeggen ze oke, lever de telefoon dan ook maar in. die hoor bij het contract. en zoek maar een nieuwe uit. of je gaat weg zonder toestel en abbo. Zo gaat het namelijk ook.
Mijn Iphone 3GS zat niet bij het abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:22
Alekz87 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 18:57:
Haha..dat had ik er wel even bij vermeld " met behoud van toestel ", heb er trouwens een kapitaal voor bijbetaald, dus die kosten wil ik dan ook terug. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Phuncz schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 19:00:
[...]

Er zijn ook mensen die een langere batterijduur hebben met 4.3
Bij elke nieuwe firmware update zijn er mensen die zeggen dat hun batterijduur veel lager is, om verschillende redenen (meer met het toestel bezig, sommige features enabled). Welk officieel nieuws was dat trouwens ? Ik zie enkel wat gebruikerservaringen, nergens een officiele melding of eventueel iets met een gegronde reden om zorgen te maken.
NU.nl, iPhoneclub en vast nog wel meer sites die er melding van gemaakt hebben.

Mijn batterijduur is ook langer, maar daar gaat het even niet om. Een volledig lege accu na één dag vind ik zorgelijk. En die gevallen zijn er, en die mensen doen echt niets anders dan voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Het probleem is tot nu toe opgelost. Ik heb namelijk nooit gehad dat mijn batterij gewoon binnen een uur waarbij ik af en toe alleen effe een whatsapp bericht aan het sturen was al bijna op 70% stond. Einde van de ochtend was hij gewoon tegen de 49%.

Het is dus geen gezannik, je merkt het vanzelf wanneer je zo'n probleem krijgt. Ik heb ook standaard een aantal dingen uitstaan. Mijn mail pushen doet hij om het uur. Verder staan onbelangrijke dingen bij locatie voorziening uit en hier en daar nog wat dingen en de app store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:38:
@ Nanski & Phuncz:

Ik heb mij voldoende ingelezen maar net wat Phuncz ook zegt......de mensen verwachten blijkbaar dat hun batterij daaaaagen meegaat. Das war einmal! Er kan zoveel met de moderne smartphone dat het normaal is dat er ook meer energie van de batterij gevraagd wordt.
En natuurlijk is het vervelend, dat door wat voor oorzaak dan ook, je batterij sneller leegloopt dan normaal......maar volgens mij is een stopcontact of pc of autolader nooit ver weg.
Een uurtje aan de stroom en de batterij is weer aardig opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Volgens mij wil je het echt niet snappen of wil je niet lezen wat we hier zeggen? Het gaat om een probleem wat zich voordoet NA 4.3, waarbij de batterij in 1 uur idd bijna met 20% daalt. Dit is bij mij afgelopen 2 dagen overkomen, maar na een restore vanmiddag is het probleem verholpen!

Het heeft niks te maken met dat ''sommige'' mensen denken dat we nog steeds in de Nokia tijdperk zitten waarbij je 10 jaar met je batterij kon doen. Maar goed voor mij is het nu opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:49
Ik heb gisteren een iPhone gekocht maar heb gelukkig nog 4.2.1.

Dus geen aanrader om 4.3 te installeren? Kent er iemand een goed hoesje? max 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:52:
[...]

Ik heb mij voldoende ingelezen maar net wat Phuncz ook zegt......de mensen verwachten blijkbaar dat hun batterij daaaaagen meegaat. Das war einmal! Er kan zoveel met de moderne smartphone dat het normaal is dat er ook meer energie van de batterij gevraagd wordt.
En natuurlijk is het vervelend, dat door wat voor oorzaak dan ook, je batterij sneller leegloopt dan normaal......maar volgens mij is een stopcontact of pc of autolader nooit ver weg.
Een uurtje aan de stroom en de batterij is weer aardig opgeladen.
|:(
Appleman schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 07:22:

Dus geen aanrader om 4.3 te installeren? Kent er iemand een goed hoesje? max 40 euro.
Dat ligt er dus maar net aan. Bij mij gaat de accu langer mee + er zitten een aantal nieuwe features in.

Voor een hoesje kun je in het daarvoor bestemde topic terecht, al vind ik het zelf zonde van zo'n mooie telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Appleman schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 07:22:

Je kan het gewoon installeren. Het was voor het eerst dat ik een probleem had met mijn iphone, nu werkt het weer prima. Een restore wilt vaak helpen in dit geval!

Overigens had ik de GM van 4.3 erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Op zoek naar een goede "fake call" app. Je weet wel, zo'n app waar je kunt instellen: "Bel me over een kwartiertje" zodat je een reden hebt om een meeting te verlaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
Apps kunnen niet in de achtergrond draaien dus kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
MarcoC schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:06:
Apps kunnen niet in de achtergrond draaien dus kan niet.
Zou jij de app Place Clock dan even willen toelichten? Deze app laat een wekker afgaan op het moment dat je een bepaalde locatie bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Of anders even het hele multitasken van 4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

UltraSub schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:58:
Op zoek naar een goede "fake call" app. Je weet wel, zo'n app waar je kunt instellen: "Bel me over een kwartiertje" zodat je een reden hebt om een meeting te verlaten ;)
+1

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
bram1984 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:12:
[...]

Zou jij de app Place Clock dan even willen toelichten? Deze app laat een wekker afgaan op het moment dat je een bepaalde locatie bereikt.
Apps kunnen enkel notificaties op het scherm toveren, geen handelingen verrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Google is je vriend, 1e hit

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Ik vind het multitasken van iOS4 overigens echt sucken hoor. Backgrounder erbij werkt tenminste wel zoals ik wil

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
er was een app genaamd fakecall. ik had hem vroeger. leek leuk, gebruikte hem nooit. weet niet of die nog in de appstore staan natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Vanmorgen is mijn iPhone 4 gevallen, maar van 50 cm hoog in zijn val raakt het toestel ongelukkig een stoel.

Nu is het schermframe/midframe (niet de zilveren rand, niet het glas) beschadigd. Ongeveer zo:
http://forum.iculture.nl/...-iphone-4-beschadigd.html
http://i52.tinypic.com/2gxpu6p.jpg

Dit onderdeel moet vervangen worden: http://www.i-onderdelen.n...-iphone-4-front-frame.jpg

Gezien ik heel zuinig op al mijn spullen ben, baal ik hier ontzettend van.

Nu wil het repareren. Ik heb mijn iPhone in augutus bij T-Mobile gekocht, en mijn abonnement loopt nog.

Nu kan ik hem laten repareren bij:

T-Mobile
www.ipod-service.nl
www.iphoneservice.nl
www.leliveld.nl
etc.

Hebben jullie ervaringen met dit soort reparaties? Waar kan ik dit het beste (met originele onderdelen) en goedkoop laten doen?

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 24-03-2011 19:50 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ja dat snap ik. Tuurlijk had ik al gegoogled. Maar de reviews waren nou niet helemaal je van het. Ik denk, misschien zijn er wel betere, voor ik daar de volle 79 cent aan uit geef. :)

Heb hem toch maar geinstalleerd. En inderdaad, het werkt. Mag wel eens een update hebben. Kan nog wel een en ander aan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Jumpman schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:34:
Vanmorgen is mijn iPhone 4 gevallen, maar van 50 cm hoog in zijn val raakt het toestel ongelukkig een stoel.

Nu is het schermframe/midframe (niet de zilveren rand, niet het glas) beschadigd. Ongeveer zo:

Dit onderdeel moet vervangen worden: http://www.i-onderdelen.n...-iphone-4-front-frame.jpg

Nu wil het repareren. Ik heb mijn iPhone in augutus bij T-Mobile gekocht, en mijn abonnement loopt nog.

T-Mobile
www.ipod-service.nl
www.iphoneservice.nl
www.leliveld.nl
etc.

Hebben jullie ervaringen met dit soort reparaties? Waar kan ik dit het beste (met originele onderdelen) en goedkoop laten doen?
Ik zou ermee leren leven. Laten repareren kost je altijd je garantie, en officieel laten repareren kost je geld (en bovendien wordt je toestel dan gewoon geswapt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Jumpman schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:34:

T-Mobile
www.ipod-service.nl
www.iphoneservice.nl
www.leliveld.nl
etc.

Zeer zeer goede ervaringen met www.ipod-service.nl.
Super communicatie. Super snel. Niet te duur. Originele delen. Ja, ik weet dat er velen dat zeggen, maar ik zag het verschil tussen de reparatie van mijn vriendin's 3GS en de 3GS van een vriend van me. Vriend zou ook originele delen hebben. Nou, je kon met het glas "wiebelen". Maar ja, was ook voor 45 euro bij iemand thuis in 10 minuten gebeurd. Right.
Nee, serieus, ik zou er niet over twijfelen, ipod-service.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Leliveld is perfect, ze hadden voor mij binnen 4 dagen een nieuw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
MarcoC schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:15:
[...]
Ik zou ermee leren leven. Laten repareren kost je altijd je garantie, en officieel laten repareren kost je geld (en bovendien wordt je toestel dan gewoon geswapt).
Hoezo vervalt je garantie bij T-Mobile? Als je garantie claimt moet je je toestel opsturen naar T-Mobile en sturen zij jou een ander gerefurbished toestel toe. Ze kunnen toch niet zien dat je iPhone 4 is open geweest?

En een Leliveld is gewoon een erkende reparateur van Apple devices, er gebeurt niets vreemds mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Jumpman schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:48:
[...]

Hoezo vervalt je garantie bij T-Mobile? Als je garantie claimt moet je je toestel opsturen naar T-Mobile en sturen zij jou een ander gerefurbished toestel toe. Ze kunnen toch niet zien dat je iPhone 4 is open geweest?

En een Leliveld is gewoon een erkende reparateur van Apple devices, er gebeurt niets vreemds mee.
Ik bedoel dat je garantie vervalt als je hem niet officieel laat repareren. En officieel laten repareren kan niet, je krijgt dan gewoon een nieuw toestel wat je minstens €200 gaat kosten. Er is niemand op de wereld die ooit een officieel gerepareerde iPhone heeft ontvangen, onmogelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door MarcoC op 25-03-2011 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
MarcoC schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 03:04:
[...]
Ik bedoel dat je garantie vervalt als je hem niet officieel laat repareren. En officieel laten repareren kan niet, je krijgt dan gewoon een nieuw toestel wat je minstens €200 gaat kosten. Er is niemand op de wereld die ooit een officieel gerepareerde iPhone heeft ontvangen, onmogelijk.
Inderdaad als ik me iPhone 4 bij T-Mobile door Apple laat 'repareren' dan ruilen ze de iPhone 4 gewoon om met een gerefurbished apparaat. De kosten zijn minimaal € 279,00.

Met officieel repareren doelde ik meer op de bedrijven die dit met orginele onderdelen doen, en niet met Chinese namaak.

Ik vind het echt een slechte zaak dat Apple zelf geen echte reparatie service heeft, waar je verzekerd bent van behoud van garantie. De aftersales bij Apple is ver te zoeken. Het wordt tijd dat er eens een andere fabrikant opstaat met een innovatief apparaat, dat gebruiksvriendelijk is en met een goede afsterdsales support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
MarcoC schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:19:
[...]
Apps kunnen enkel notificaties op het scherm toveren, geen handelingen verrichten.
Onzin, er zijn genoeg apps (ja, ook in de Appstore) die nog allerhande functionaliteit bieden als ze op de achtergrond draaien (o.a. de navigatieapps, Amplitube etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
johnnyv.nl schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:58:
[...]

Onzin, er zijn genoeg apps (ja, ook in de Appstore) die nog allerhande functionaliteit bieden als ze op de achtergrond draaien (o.a. de navigatieapps, Amplitube etc.)
Die maken gebruik van de standaard API's ja, een fake call-API is er volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Jumpman schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:16:
[...]

Inderdaad als ik me iPhone 4 bij T-Mobile door Apple laat 'repareren' dan ruilen ze de iPhone 4 gewoon om met een gerefurbished apparaat. De kosten zijn minimaal € 279,00.

Met officieel repareren doelde ik meer op de bedrijven die dit met orginele onderdelen doen, en niet met Chinese namaak.

Ik vind het echt een slechte zaak dat Apple zelf geen echte reparatie service heeft, waar je verzekerd bent van behoud van garantie. De aftersales bij Apple is ver te zoeken. Het wordt tijd dat er eens een andere fabrikant opstaat met een innovatief apparaat, dat gebruiksvriendelijk is en met een goede afsterdsales support.
Hoezo is de aftersales slecht? Het voordeel van het swap-principe waarmee Apple werkt is dat je heel vaak binnen een week of twee weken je iPhone alweer terug hebt. Een willekeurige HTC of Samsung ben je gerust een maand kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
MarcoC schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:07:
[...]
Hoezo is de aftersales slecht? Het voordeel van het swap-principe waarmee Apple werkt is dat je heel vaak binnen een week of twee weken je iPhone alweer terug hebt. Een willekeurige HTC of Samsung ben je gerust een maand kwijt.
Het nadeel is dat je bijna in alle gevallen te veel voor de 'reparatie' betaald. De onofficiële reparatie kanalen, die wel met officiële onderdelen werken, doen er ook 24 uur, 3 dagen of een week over (repectievelijk hoeveel je er voor betaald om spoed te krijgen).

Daarbij is het een refurbished apparaat wat je terug krijgt en weet je niet wat je krijgt. Er zijn nieuwe covers omheen gedaan, maar over de interne status van de hardware weet je niets (hij kan van iemand geweest zijn die er veel slechter mee om ging, of extreem veel meer belde, altijd onder minder goede tepraturen werkte, etc.). Kortom ik zie eigenlijk geen voordelen. Behalve als je iDevice echt 'total loss' is ben je goedkoper uit met het vaste bedrag, maar de vraag is of ze hem dan wel aannemen.

De aftersales is slecht voor iDevices (iPod, iPhone en iPad), over Airbooks, Macbooks en Apple TV heb ik het niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 25-03-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Mwoah, ik denk dat reparaties buiten garantie bij andere merken via de officiële kanalen ook erg prijzig zijn hoor. Daarnaast worden aan refurbished telefoons dezelfde kwaliteitseisen gesteld als aan telefoons die net van de band af komen rollen, dus hij is gewoon als nieuw.

[ Voor 41% gewijzigd door MarcoC op 25-03-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
MarcoC schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:07:
[...]
Nou, als je geen ervaring hebt met HTC dan moet je ook niet praten.. heb al jaren een HTC en bijna elke keer duurde het precies 1 week dat ik mijn telefoon weer terug had! En dat inclusief een doosje met pen-schoonmaakdoekje.. dus je bent em egt niet een maand kwijt hoor.. bij mij is het 1 keer gebeurd.. maar dat was ook de enigste keer en toen heb ik de desire Z gekocht voor 100 euro met inruil van mijn touch pro2...

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
MarcoC schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:50:
Mwoah, ik denk dat reparaties buiten garantie bij andere merken via de officiële kanalen ook erg prijzig zijn hoor. Daarnaast worden aan refurbished telefoons dezelfde kwaliteitseisen gesteld als aan telefoons die net van de band af komen rollen, dus hij is gewoon als nieuw.
Voor Nokia en Samsung kan ik bij een officieel servicepunt gewoon elk onderdeeltje dat op voorraad is laten vervangen, en de garantie ging niet verloren. Apple heeft helemaal geen zin (kosten te maken) in het onderhouden van dit soort aftersales punten voor zaken buiten de garantie, dus in vergelijking met andere aanbieders een slechte aftersales. Moet je ook eens proberen een iDevice na een jaar gerepareerd zien te krijgen, terwijl tegenwoordig altijd 2 jaar garantie wordt gegeven (en dit is in Nederland ook wettelijk op onderdelen naar mijn weten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
rohit schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:20:
[...]

Nou, als je geen ervaring hebt met HTC dan moet je ook niet praten.. heb al jaren een HTC en bijna elke keer duurde het precies 1 week dat ik mijn telefoon weer terug had! En dat inclusief een doosje met pen-schoonmaakdoekje.. dus je bent em egt niet een maand kwijt hoor.. bij mij is het 1 keer gebeurd.. maar dat was ook de enigste keer en toen heb ik de desire Z gekocht voor 100 euro met inruil van mijn touch pro2...
Ik heb er wel ervaring mee en het heeft twee keer een maand geduurd (HTC Legend, mei 2010 ongeveer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Ik lees net dat IOS 4.3.1 uit is. Iemand die al geprobeerd met vodafone icm een 3GS? (ik heb inmiddels een andere simkaart met van een andere serie)

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Copy paste van MacRumors:

Apple has just released iOS 4.3.1, bringing several minor fixes and improvements to Apple's operating system for mobile devices. The build number is 8G4.
This update contains improvements and other bug fixes including:

- Fixes an occasional graphics glitch on iPod touch (4th generation)
- Resolves bugs related to activating and connecting to some cellular networks
- Fixes image flicker when using Apple Digital AV Adapter with some TVs
- Resolves an issue authenticating with some enterprise web services

iOS 4.3.1 is available for the GSM iPhone 4, iPhone 3GS, iPad 2, iPad, and the third- and fourth-generation iPod touch. No update is available for the CDMA iPhone running on Verizon.

Zou dus een oplossing bieden voor Vodafone????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
copy paste van http://www.allaboutphones...gfixes-voor-Vodafone.html

Apple brengt iOS 4.3.1 uit met bugfixes voor VodafoneDoor Danijel Dercksen, vrijdag 25 maart 2011 19:02 | 0 reacties | Bron: Tuaw
Artikel
Apple heeft zoals verwacht iOS 4.3.1 uitgebracht voor de iPhone en de iPad. De update bevat een paar bugfixes en optimalisaties voor de mobiele apparaten.
Vorige week kwam al het gerucht naar buiten dat Apple als snel met iOS 4.3.1 zou komen om een paar problemen met de iPhone en de iPad op te lossen. Apple heeft nu via iTunes ook daadwerkelijk de update beschikbaar gesteld en zoals verwacht bevat de update enkel en alleen bugfixes voor bekende problemen. Zo zijn de problemen met de iPod Touch en de grafische problemen die het toestel af en toe had nu ook daadwerkelijk opgelost.

Ook lijken de Vodafone-problemen opgelost te zijn met de update aangezien Apple melding maakt van het oplossen van bugs bij bepaalde providers. Ook het activeren van de iPhone en de iPad bij providers zoals Vodafone zou geen problemen meer moeten opleveren. De overige kleine verbeteringen zijn hier terug te vinden.

Momenteel is nog niet bevestigd dat ook daadwerkelijk het simkaart-probleem met de iPad 2 opgelost is, maar volgens Apple zouden er geen problemen meer mogen zijn. De update is gratis te downloaden met iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:44
Voor mij zijn de problemen met de vodafone simkaart in mn 3gs opgelost door deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06
Ik heb net mijn simkaart uit mijn iPhone 3GS gehaald om er de telefoon van iemand anders mee te unlocken. Eruit ging gemakkelijk, maar ik krijg de si kaarthouder met geen mogelijkheid teruggeplaatst. Iemand een idee? Er is niets afgebroken oid maar het lijkt net alsof er opeens geen plaats meer is voor de si kaarthouder.
Iemand een idee of ervaring hiermee?
8)7

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Louise525 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:42:
Ik heb net mijn simkaart uit mijn iPhone 3GS gehaald om er de telefoon van iemand anders mee te unlocken. Eruit ging gemakkelijk, maar ik krijg de si kaarthouder met geen mogelijkheid teruggeplaatst. Iemand een idee? Er is niets afgebroken oid maar het lijkt net alsof er opeens geen plaats meer is voor de si kaarthouder.
Iemand een idee of ervaring hiermee?
8)7
Dus je hebt een andere GSM softwarematig ge-unlocked, en nu is de jouwe hardwarematig ge-locked?

Krijg je de houder er wel in zònder dat de simkaart erin zit?
Soms is het een beetje (voorzichtig) frobelen om de houder erin te krijgen.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
wvexeltweakers schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 13:13:
[...]

Dus je hebt een andere GSM softwarematig ge-unlocked, en nu is de jouwe hardwarematig ge-locked?

Krijg je de houder er wel in zònder dat de simkaart erin zit?
Soms is het een beetje (voorzichtig) frobelen om de houder erin te krijgen.
Nee, ik krijg de simkaarthouder er ook niet zonder simkaart in.
Ik heb deze handeling maar 1x eerder verricht, namelijk toen ik de telefoon simlockvrij in België heb gekocht. Toen ging dat moeiteloos. Dat was meer dan een jaar geleden.

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
Louise525 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 13:28:
[...]

Nee, ik krijg de simkaarthouder er ook niet zonder simkaart in.
Ik heb deze handeling maar 1x eerder verricht, namelijk toen ik de telefoon simlockvrij in België heb gekocht. Toen ging dat moeiteloos. Dat was meer dan een jaar geleden.
Oeps, ik heb een foutje gemaakt! Ik heb de onderkant van de telefoon aangezien voor de bovenkant!
Dus ook deze keer ging uiteindelijk de simkaarthouder er weer moeiteloos in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Je probeerde de simtray in de dock-connector te stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Louise525 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:47:
[...]

Oeps, ik heb een foutje gemaakt! Ik heb de onderkant van de telefoon aangezien voor de bovenkant!
Dus ook deze keer ging uiteindelijk de simkaarthouder er weer moeiteloos in.
Haha prachtig! Je probeerde toch niet de simkaarthouder in de koptelefoonaansluiting te proppen neem ik aan?

Mooi dat het weer werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Laatst online: 14-09 18:16
Nou, de wekker is niet afgegaan bij mij, helaas dus weer problemen met de wekkerfunctie bij het ingaan van zomertijd/wintertijd!
Wekker had om 4 uur moeten gaan, maar is nog steeds niet gegaan. Wat opmerkelijk is, is dat het tekentje dat er een wekker staat boven in m'n scherm er nog staat, echter als ik naar Klok--> Wekker ga, is de wekker al uitgezet.
Gelukkig had ik een extra wekker gezet, aangezien ik al van het ergste uit was gegaan.

Heb overigens wel iOS 4.1 op mn iPhone 4 staan met een JB. Wellicht dat met de nieuwste iOS het probleem niet voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier met 4.3.1. vanmorgen geen probleem met de weker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier mensen die last hebben van een wispelturige home button? Mijne reageert geregeld niet goed. Ik heb op verschillende fora mensen gevonden met dezelfde issues en uiteindelijk hebben ze hem vervangen bij de Applestore. In NL hebben we helaas geen Applestore en mijn toestel komt uit België via Mobistar. Moet ik terug naar België of zou ik ook bijvoorbeeld in een Applestore in de UK het toestel kunnen omruilen? Het laatste heeft als voordeel dat ze waarschijnlijk het probleem erkennen + dat je gelijk een ander toestel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:16

Japie.G

Colour Classic

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 10:30:
Zijn hier mensen die last hebben van een wispelturige home button? Mijne reageert geregeld niet goed. Ik heb op verschillende fora mensen gevonden met dezelfde issues en uiteindelijk hebben ze hem vervangen bij de Applestore. In NL hebben we helaas geen Applestore en mijn toestel komt uit België via Mobistar. Moet ik terug naar België of zou ik ook bijvoorbeeld in een Applestore in de UK het toestel kunnen omruilen? Het laatste heeft als voordeel dat ze waarschijnlijk het probleem erkennen + dat je gelijk een ander toestel krijgt.
Jeetje das toevallig! Ik ging naar dit topic om exact dezelfde vraag te stellen!! Alleen komt de mijne uit Engeland! Ms binnenkort maar ff naar londen op en neer! Of zou het ook ergens in NL kunnen?

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Je kunt ook gewoon naar de Apple Store in Oberhausen gaan, is misschien dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
MarcoC schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:56:
Je probeerde de simtray in de dock-connector te stoppen?
Yep. 7(8)7 Was gisteren niet helemaal goed uitgeslapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Yep, heb ik ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik had er ook last van, maar als een geluk bij een ongeluk liet ik die iPhone tegen de grond kletteren waarna er een barst in het scherm zat. En als een nog groter geluk bij een ongeluk was het een enkele barst waardoor het nog net onder garantie viel waardoor ik een nieuwe iPhone heb die het probleem niet vertoont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neurd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:45
Sh*t, heb ik vandaag zonder al teveel nadenken versie 4.3.1. erop gezet, blijkt nu dat ik niet meer kan theteren?! Ik had nog versie 4.1 *zucht*, maar wilde de Find my iPhone met MobileMe eens uitproberen :s

Edit: heb een sim-only vodafone particulier. Is er een mogelijkheid het zonder JB toch voor elkaar te krijgen?

[ Voor 21% gewijzigd door Neurd op 28-03-2011 01:09 ]

Si hoc legere scis nimium eruditiones habes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:32
Is het mogelijk om Personal Hotspot met een TMobile abonnement te activeren zonder jailbreak oid? Vroeger waren er aparte carrier-settings, of is dit nu niet meer mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Zitten ingebakken in de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds vandaag ineens geen service.
gebeurde gewoon ineens
kan nu niks meer, ja op wifi thuis maar ik kan nie bellen iemand die hier een oplossing voor weet?

heb versie 4.1 (8B117)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check de frontpage |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frontpage? waar is dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retpics
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 08:18
Voorpagina van tweakers waar het nieuws te vinden is: nieuws: T-Mobile kampt met grote storing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thnx..

afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Laatst online: 02-09 20:37
Hier ook al vanaf ongeveer 1600u Geen service. Erg vervelend maar kan gebeuren zo'n storing.

Even een vraagje aan jullie: wat is een iPhone 4 32GB neverlocked (uit UK) ongeveer waard ? Garantie tot 23 juni en absoluut geen krasjes of beschadigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 07:01
Check deze link voor batterijproblemen onder iOS 4.3.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok er zijn in NL dus ook Tweakers die er last van hebben, maar ik weet nog steeds niet of ik in een Apple store in de UK naar binnen kan wandelen in de hoop met een andere naar buiten te wandelen. Iemand een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Laatst online: 14-09 17:17

John

🚀

Dit jaar zou er een Apple Store in Nederland moeten komen.

http://www.onemorething.n...e-amsterdam-in-2011-open/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ja, maar het is wel angstvallig stil gebleven sindsdien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Vraag van mij als iPhone n00b: is er een code waarmee je kunt zien of je iPhone 3G nog gelocked is?
Ik heb namelijk geen andere simkaart bij de hand om het op die manier te testen.
8)7

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Flappies!

iPhone staat nu als los verkrijgbaar in de NL Apple Store.

http://store.apple.com/nl...ly/iphone?mco=MTAyNTQzMjI

[ Voor 36% gewijzigd door Unbreukable op 30-03-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Unbreukable schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:47:
Flappies!

iPhone staat nu als los verkrijgbaar in de NL Apple Store.

http://store.apple.com/nl...ly/iphone?mco=MTAyNTQzMjI
Oud nieuws, is al sinds vrijdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
MarcoC schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:48:
Ja, maar het is wel angstvallig stil gebleven sindsdien.
Ze zijn het pand nu druk aan het verbouwen. Dus hij gaat er echt wel komen :)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
funk-e schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:42:
[...]

Ze zijn het pand nu druk aan het verbouwen. Dus hij gaat er echt wel komen :)
Pics :$ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 12:13
Kan iemand mij helpen ? Sinds de zomertijd weer in is gegaan is de wekker van mijn 3GS helemaal in de war geraakt, de tijden kloppen niet meer en hij maakt me elke ochtend een uur te vroeg wakker.

Ik zit momenteel op 4.1 met een JB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Upgraden naar 4.3.1 :) En JB verliezen :P

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
Snake schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:48:
Upgraden naar 4.3.1 :) En JB verliezen :P
Dat is het probleem, dan kan ik net zo goed mijn iPhone tegen de muur aan smijten want dan kan ik er ook niks meer mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Dylan93 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:47:
Kan iemand mij helpen ? Sinds de zomertijd weer in is gegaan is de wekker van mijn 3GS helemaal in de war geraakt, de tijden kloppen niet meer en hij maakt me elke ochtend een uur te vroeg wakker.

Ik zit momenteel op 4.1 met een JB...
Ik neem aan de je je JB wilt behouden? Zoniet, update naar 4.3.1

Heb je via TinyUmbrella de SHSH Blobs opgeslagen?
Dan kun je updaten naar 4.2.1 en vervolgens jailbreaken.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dylan93 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:50:
[...]

Dat is het probleem, dan kan ik net zo goed mijn iPhone tegen de muur aan smijten want dan kan ik er ook niks meer mee :P
Volgens mij zijn er miljoenen mensen die er dan alsnog iets mee kunnen, dus waarom jij niet.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:52:
[...]

Volgens mij zijn er miljoenen mensen die er dan alsnog iets mee kunnen, dus waarom jij niet.
Dan kan ik hem in elk geval niet meer gebruiken voor bellen/smsen :) en dat is toch wel de hoofdreden dat ik de iPhone heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Dylan93 op 31-03-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dan ben je voorlopig F'ed in the A. Binnenkort komt er een nieuwe JB en zolang moet je niet miepen dat je gelockte toestel problemen vertoont. Het is cru om te zeggen maar de realiteit is dat jailbreaking en unlocking geen officiele support krijgt en dan ben je afhankelijk van userland.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.