Cool, thanks
Een maat van me heeft een iPhone 3gs (1,5 jaar oud). In de back cover zitten nu scheurtjes, ik heb gelezen dat verschillende mensen een nieuw toestel hebben gekregen maar heb ook verhalen gezien dat het niet onder de garantie viel.
Kassa heeft er ooit aandacht aan besteed en daaruit bleek dat het toestel eigenlijk gewoon vervangen moet worden.
Iemand die weet wat ze hier tegenwoordig mee doen? Of recente ervaringen.
Kassa heeft er ooit aandacht aan besteed en daaruit bleek dat het toestel eigenlijk gewoon vervangen moet worden.
Met ^. Ik heb bewust geen gelockte iPhone gekocht.Phuncz schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:05:
Dan ben je voorlopig F'ed in the A. Binnenkort komt er een nieuwe JB en zolang moet je niet miepen dat je gelockte toestel problemen vertoont. Het is cru om te zeggen maar de realiteit is dat jailbreaking en unlocking geen officiele support krijgt en dan ben je afhankelijk van userland.
Misschien heb je geluk: was het een T-Mobile iPhone? Die kan je tegenwoordig toch unlocken via iTunes?
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:52:
[...]
Volgens mij zijn er miljoenen mensen die er dan alsnog iets mee kunnen, dus waarom jij niet.
Huh ?? Zonder JB kan je niet meer bellen / smsen ???Dylan93 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:55:
[...]
Dan kan ik hem in elk geval niet meer gebruiken voor bellen/smsenen dat is toch wel de hoofdreden dat ik de iPhone heb.
Heb je wel een provider
Zojuist even bij T-mobile geweest. Ze gaan hem opsturen om te kijken of het komt vanwege te vaak in een dock zetten of iets of dat het een defect is wat onder garantie valt. Ik ben benieuwd. Als die een nieuwe krijgt dan koop ik 'm over voor m'n vriendin.Brm-G schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 18:51:
Een maat van me heeft een iPhone 3gs (1,5 jaar oud). In de back cover zitten nu scheurtjes, ik heb gelezen dat verschillende mensen een nieuw toestel hebben gekregen maar heb ook verhalen gezien dat het niet onder de garantie viel.
Laat maar even weten hoe het aflooptBrm-G schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:56:
[...]
Zojuist even bij T-mobile geweest. Ze gaan hem opsturen om te kijken of het komt vanwege te vaak in een dock zetten of iets of dat het een defect is wat onder garantie valt. Ik ben benieuwd. Als die een nieuwe krijgt dan koop ik 'm over voor m'n vriendin.
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Klopt toch? Hij heeft de JB nodig om hem te unlocken zodat hij met een andere provider dan de simlock kan bellen/sms-en.niekbaars schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 19:30:
Huh ?? Zonder JB kan je niet meer bellen / smsen ???
Heb je wel een provider
[ Voor 3% gewijzigd door loeberce op 01-04-2011 10:43 ]
Is het iemand opgevallen dat tijdens het gebruik van de ipod functie er af en toe actieve verbinding is? Tijdens het luisteren naar de muziek verschijnt dat bovin naast de tijd dat draaiende cirkeltje... Is me pas opgevallen na 4.3.1. Het kan niet van een andere app zijn want alleen wanneer de app open is zie je de actieve verbinding.
[ Voor 17% gewijzigd door Unbreukable op 01-04-2011 11:05 ]
Dat is Ping.
En dat is heel de wereld opgevallen aangezien iedereen daar over klaagt..
Kun je uitschakelen bij Restricties.
[ Voor 43% gewijzigd door Rivanov op 01-04-2011 11:19 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja dat wist ik, alleen wat load ie dan up naar ping... Of is dat niet bekend? het is niet zo dat ping laat zien wat ik het laatst beluisterd heb.Rivanov schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:18:
HELP
Tot voor kort bleef lukte updaten van mijn iphone 4 niet. Gister lukte het maar bleef op +- 5% hangen. Na ongeveer 30min heb ik geprobeerd dit te stoppen en uiteindelijk de kabel eruit getrokken.
Hier is het probleem begonnen. Als ik hem aan de pc hang moet ik de telefoon herstellen. Ook hier blijft ie hangen. Momenteel al een x of tig geprobeerd. Tevens geprobeerd om een hard reset uit te voeren, maar dat mag niet baten.
Vannacht heeft hij de gehele nacht de tijd gehad om te herstellen, zonder resultaat. Dus de kabel er maar weer uit getrokken. Krijg een foutmelding dat er een firmware probleem is.
Vandaag heb ik het nog een aantal x geprobeerd maar hij blijft steeds hangen. Als ik hem aanzet krijg ik de melding dat ik hem moet aansluiten op itunes. Wat dus niet helpt.
Ik heb al meerdere 'oplossingen' geprobeerd, maar hielpen niet. Wie o wie heeft een soort gelijk probleem/ uitdaging gehad? Hoe heb je dit toen opgelost?
Het gaat om een legale iphone 4 van Vodafone.
BVD
Tot voor kort bleef lukte updaten van mijn iphone 4 niet. Gister lukte het maar bleef op +- 5% hangen. Na ongeveer 30min heb ik geprobeerd dit te stoppen en uiteindelijk de kabel eruit getrokken.
Hier is het probleem begonnen. Als ik hem aan de pc hang moet ik de telefoon herstellen. Ook hier blijft ie hangen. Momenteel al een x of tig geprobeerd. Tevens geprobeerd om een hard reset uit te voeren, maar dat mag niet baten.
Vannacht heeft hij de gehele nacht de tijd gehad om te herstellen, zonder resultaat. Dus de kabel er maar weer uit getrokken. Krijg een foutmelding dat er een firmware probleem is.
Vandaag heb ik het nog een aantal x geprobeerd maar hij blijft steeds hangen. Als ik hem aanzet krijg ik de melding dat ik hem moet aansluiten op itunes. Wat dus niet helpt.
Ik heb al meerdere 'oplossingen' geprobeerd, maar hielpen niet. Wie o wie heeft een soort gelijk probleem/ uitdaging gehad? Hoe heb je dit toen opgelost?
BVD
Een andere PC/mac proberen. Daar Iphone aanhangen, updaten en daarna weer gegevens terugzetten via eigen pc. Zo lukte het bij mij met een ipad.
download TinyUmbrella,Rikkk schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:08:
HELP
BVD
Daarin kun je 'exit recovery' aanklikken.
...less is more
Sinds de update naar 4.3.1 (kan ook al zijn sinds 4.3) kan ik geen MMS meer versturen via proximus (BE). Heeft iemand weet van veranderde instellingen?
Hier zijn de instellingen die in gebruik...
Hier zijn de instellingen die in gebruik...
MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3
Dr is 1 functie van m'n iphone die ik niet snap, zo kan ik wel uitzetten dat ie m'n spelling controleert, ondanks dat kan autocorrectie wel aanstaan, maar zodra ik autocorrectie uit zet, gaat spellingscontrole ook uit, en ik wil nu precies dat ie wel m'n spelling controleert en eventueel een vervanging aanbied, maar ik wil niet dat hij het ook gelijk corrigeert, aangezien hij een hoop woorden gewoon niet kent en ze dus veranderd in iets wat absoluut niet relevant is.
Iemand die een oplossing heeft ?
Die autocorrectie heb ik ook snel uitgezet, en ik maak nu gewoon veel typo's die ik zelf zo goed en kwaad als het gaat corrigeer. Oldschool! 
Overigens, ik heb vorige week na veel getob en veel slechte verbinding (3Gs, T-mobile, vaak geen 3G, en dus ook vaak geen internet en zelfs vaak geen GPRS) maar eens de knoop doorgehakt en T-mobile te kennen gegeven dat wat ze wat mij betreft aan het gas kunnen, met hun iPhone-abbo.
Ze leveren slechte diensten, en daar waar ze allerlei goedmakertjes pretenderen te leveren, onder het mom van service, gaat het ook nog eens vaak fout.
Ik heb al een paar maanden de netwerkradar-app erop staan, courtesy of T-mobile, en die geeft vrijwel altijd een slechte qualificatie. Dus de eigen 'service' van T-moblie kwalificeert hen als crap.
Mijn zaak staat behoorlijk sterk, als ik hen zelf mag geloven, maar ik ben bang dat de compensatie zal bestaan uit een sigaar uit eigen doos, oftewel Navigon behouden na overstap o.i.d. terwijl ik dan al 2 jaar de volle mep heb betaald voor een 3G-verbinding die niet presteert.
Iedereen in mijn omgeving die een iPhone-abbo bij T-mobile heeft heeft dezelfde klachten: zelfs thuis werkt het zo goed als niet.
Voor mij in elk geval geen T-mobile meer. En zelfs de iPhone is bij mij een twijfelgeval geworden, aangezien ik ook mensen ken die bij Vodafone of KPN zitten met een iPhone (3Gs, 4), en dan antenneproblemen hebben, in plaats van geen bereik.
Ik had gisterochtend vanaf 's ochtends vroeg geen bereik, en zelfs geen telefoonverbinding, tot een uur of 11.30, en toen bleken minstens 12 mensen mij niet te hebben kunnen bereiken. Ik kon niets vinden over een T-mobile storing, en ben bang dat de nieuwe simkaart ook geen verbetering betekent.
Ik ga maar eens een brief op poten aan T-mobile sturen.
[edit]
Ik woon overigens in Berkel en Rodenrijs. de kaart van T-mobile geeft een vlekkeloze ontvangstmogelijkheid voor 3G aan, de praktijk bewijst dat dat een enorme wassen neus is.
Overigens, ik heb vorige week na veel getob en veel slechte verbinding (3Gs, T-mobile, vaak geen 3G, en dus ook vaak geen internet en zelfs vaak geen GPRS) maar eens de knoop doorgehakt en T-mobile te kennen gegeven dat wat ze wat mij betreft aan het gas kunnen, met hun iPhone-abbo.
Ze leveren slechte diensten, en daar waar ze allerlei goedmakertjes pretenderen te leveren, onder het mom van service, gaat het ook nog eens vaak fout.
- in mijn woonomgeving vrijwel nooit fatsoenlijk 3G, en zelfs GPRS is vrijwel 0,0, qua verbinding
- zelfs in de stad (Rotterdam) is internet meestentijds traag of niet werkend
- navigatie (Navigon) werkt vaker niet dan wel, en na het betaald upgraden (meer dan €30 voor 3D en W-Europa, daarna allerlei upgrades die de applicatie om zeep helpen), ben ik het straks weer kwijt wanneer ik in oktober overstap naar en provider die wel levert.
Ik heb al een paar maanden de netwerkradar-app erop staan, courtesy of T-mobile, en die geeft vrijwel altijd een slechte qualificatie. Dus de eigen 'service' van T-moblie kwalificeert hen als crap.
Mijn zaak staat behoorlijk sterk, als ik hen zelf mag geloven, maar ik ben bang dat de compensatie zal bestaan uit een sigaar uit eigen doos, oftewel Navigon behouden na overstap o.i.d. terwijl ik dan al 2 jaar de volle mep heb betaald voor een 3G-verbinding die niet presteert.
Iedereen in mijn omgeving die een iPhone-abbo bij T-mobile heeft heeft dezelfde klachten: zelfs thuis werkt het zo goed als niet.
Voor mij in elk geval geen T-mobile meer. En zelfs de iPhone is bij mij een twijfelgeval geworden, aangezien ik ook mensen ken die bij Vodafone of KPN zitten met een iPhone (3Gs, 4), en dan antenneproblemen hebben, in plaats van geen bereik.
Ik had gisterochtend vanaf 's ochtends vroeg geen bereik, en zelfs geen telefoonverbinding, tot een uur of 11.30, en toen bleken minstens 12 mensen mij niet te hebben kunnen bereiken. Ik kon niets vinden over een T-mobile storing, en ben bang dat de nieuwe simkaart ook geen verbetering betekent.
Ik ga maar eens een brief op poten aan T-mobile sturen.
[edit]
Ik woon overigens in Berkel en Rodenrijs. de kaart van T-mobile geeft een vlekkeloze ontvangstmogelijkheid voor 3G aan, de praktijk bewijst dat dat een enorme wassen neus is.
[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 03-04-2011 16:30 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik heb nog nooit problemen ervaren met zowel Vodafone als KPN in combinatie met de iPhone 4. Altijd prima bereik en praktisch altijd 3G. Omgeving R'dam ook.
[ Voor 6% gewijzigd door MarcoC op 03-04-2011 15:58 ]
@Ramzzz exact hetzelfde issue hier gehad.
Abbo kostenloos verbroken. Heb wel mijn iPhone moeten afkopen.
Heb nu een vodafone abbo met snelleverbinding.
Bij tmobile kreeg ik bijna nooit verbinding.
Heeft me totaal 3 maanden gekost voor ik bij ze weg was.
Nja, maar dat is dus wat ik wil ontwijken, ik wil gewoon wel controle maar geen autocorrectie.. moet toch wel een mogelijkheid zijn lijkt me.Ramzzz schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:35:
Die autocorrectie heb ik ook snel uitgezet, en ik maak nu gewoon veel typo's die ik zelf zo goed en kwaad als het gaat corrigeer. Oldschool!
[ Voor 14% gewijzigd door Fatal Mind op 03-04-2011 16:51 ]
Quote artikel Tip: autocorrectie corrigeren uit iPhone.Magazine nummer 4 Lente 2011Fatal Mind schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:55:
... autocorrectie ...spellingscontrole .
Een van de grootste ergenissen van iPhone-gebruikers: de automatische correctie van woorden die niet fout zijn.
Wereldwijd wordt er geklaagd over de correctiemissers van de iPhone. Er zijn voorbeelden genoeg en dit zijn echt geen rare woorden. Zo wordt 'tussenstop' vervangen door 'tussenstuk', 'harddisk' door 'hardviel', 'websites' door 'eenakter', 'scrollen' door 'afrollen' en 'smiley' door 'amulet'. De autocorrectiefunctie van Apples iOS kan soms behoorlijk irritant zijn. Er is zelfs een hilarische website waarop de mooiste missers op een rijtje worden gezet: http://damnyouautocorrect.com
Hoewel niet alle inzendingen authentiek zullen zijn, geeft het wel aan dat Apple hier iets aan zou moeten doen.
ZELFLEREND?
Tot op zekere hoogte is de autocorrectiefunctie zelflerend. Als je vaak een woord gebruikt dat nog niet voorkomt in de eigen woordenlijst van de iPhone, dan wordt dit woord na verloop van tijd automatisch toegevoegd. Dat gebeurt echter niet altijd, zo blijkt uit de praktijk. Nu kan je de autocorrectiefunctie ook uitschakelen om problemen te voorkomen, maar afgezien van de irritante missers is de functie daar een te handig hulpmiddel voor. Gelukkig is er een mogelijkheid om dit euvel tegen te gaan. Het is standaard niet mogelijk om een eigen woordenlijst te maken, maar met een trucje kun je dat alsnog voor elkaar krijgen.
DE OPLOSSING
De namen in je contactenlijst (plus alle contactvelden) woorden óók door de autocorrectiefunctie herkend. Dit kan dus mooi worden gebruikt voor de aanleg van een eigen woordenlijst! Maak een contactpersoon aan en vul de velden met alle woorden die je iPhone niet automatisch mag corrigeren. Eén enkele contactpersoon kan behoorlijk wat velden bevatten en in elk veld passen heel wat woorden. Mochten de velden van een contactpersoon 'vol' zijn, dan maak je gewoon een nieuwe contactpersoon aan. Als je vervolgens een tekst tikt, zullen de woorden die je zojuist in de contactpersoonvelden hebt gezet worden herkend door je iPhone, zodat ze niet meer foutief worden gecorrigeerd.
Mijn abonnement loopt in oktober af, dus afkopen, daar heb ik geen zin meer in.Alpha89 schreef op zondag 03 april 2011 @ 16:38:
@Ramzzz exact hetzelfde issue hier gehad.
Zij staan in feite door wanprestatie bij mij in het krijt, ik betaal al 1½ jaar de volle mep voor een zeer matige tegenprestatie van hun kant.
We zien wel. Ik verwacht er niet teveel van, maar mijn aangeschafte (aanvullig op) de 'gratis' navigatie, daar wil ik in elk geval een vergoeding voor retour.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Bedankt voor bovenstaande, duid helaas wel aan dat er geen normale oplossing is..
[ Voor 82% gewijzigd door Fatal Mind op 03-04-2011 17:50 ]
Als je ziet dat iPhone onjuist automatisch wil corrigeren, dan tik je toch gewoon het kruisje aan naast het verkeerd voorgestelde woord. Dan wordt het niet gecorrigeerd en blijven jouw ingetypte letters staan.Fatal Mind schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:55:
Dr is 1 functie van m'n iphone die ik niet snap, zo kan ik wel uitzetten dat ie m'n spelling controleert, ondanks dat kan autocorrectie wel aanstaan, maar zodra ik autocorrectie uit zet, gaat spellingscontrole ook uit, en ik wil nu precies dat ie wel m'n spelling controleert en eventueel een vervanging aanbied, maar ik wil niet dat hij het ook gelijk corrigeert, aangezien hij een hoop woorden gewoon niet kent en ze dus veranderd in iets wat absoluut niet relevant is.
Klopt, maar grote poten + klein kruisje gaat ook niet altijd goedniekbaars schreef op zondag 03 april 2011 @ 18:20:
[...]
Als je ziet dat iPhone onjuist automatisch wil corrigeren, dan tik je toch gewoon het kruisje aan naast het verkeerd voorgestelde woord. Dan wordt het niet gecorrigeerd en blijven jouw ingetypte letters staan.
[ Voor 13% gewijzigd door Fatal Mind op 03-04-2011 18:31 ]
tsja en bovendien slaat het helemaal nergens op om dat te doen. dan kan je net zo goed autocorrectie uitzetten en je typo's verbeteren, want autorcorrect heeft echt overal een suggestie voor die hij automatisch doorvoerd (das de bedoeling van autocorrect ;-))Fatal Mind schreef op zondag 03 april 2011 @ 18:29:
[...]
Klopt, maar grote poten + klein kruisje gaat ook niet altijd goeden buiten dat, tis gewoon vaag dat je auto correctie niet normaal kan uitzetten zonder de rest van de fucties ook te verliezen.
Verwijderd
Met me Iphone 4 (jailbreak) kan ik sinds het weekend niet meer inloggen op de App Store, me wachtwoord is niet correct terwijl ik niets veranderd heb.....
Me inlogggegevens op de PC/Itunes zijn wel in orde en kan dan ook gewoon downloaden e.d.
Hebben jullie hier ook last van? Hoe dit te herstellen? Op Iphoneforum stond dat er meer mensen last van hadden.....
Alvast bedankt.
Me inlogggegevens op de PC/Itunes zijn wel in orde en kan dan ook gewoon downloaden e.d.
Hebben jullie hier ook last van? Hoe dit te herstellen? Op Iphoneforum stond dat er meer mensen last van hadden.....
Alvast bedankt.
Heb hetzelfde probleem, Iphone 4 (Origineel, geen JB). Verificatie tijdens het installeren van apps gaat niet. Inloggen in de App store kan wel, maar de account bekijken niet.Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:28:
Met me Iphone 4 (jailbreak) kan ik sinds het weekend niet meer inloggen op de App Store, me wachtwoord is niet correct terwijl ik niets veranderd heb.....
Alvast bedankt.
Het scherm blijft terugkomen op " Verificatie vereist, tik op 'Ga Door' om in te loggen etc etc."
Het terugzetten van een reservekopie werkt niet.
Verificatie van betaalgegevens is wel gelukt in iTunes.
Andere taalkeuze of regionotatie heeft geen invloed.
Mogelijke oplossing:
http://support.apple.com/...locale=nl_NL&locale=nl_NL
kan het nu niet proberen omdat ik niet achter mijn eigen laptop zit.
[ Voor 9% gewijzigd door Checkeys op 04-04-2011 21:18 ]
Omdat m'n iPhone een beetje lagged de laatste tijd wil ik deze herstellen. Als ik bij iTunes op herstellen druk krijg ik echter 'Herstel & werk bij', ik wil echter niet bijwerken naar 4.3.1 maar wil gewoon 4.2.1 houden. Enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Edit: gevonden, moest option inhouden.
Edit 2: restoren wil niet lukken. Krijg foutcode 1013
Nu heb ik op internet het volgende gevonden
1. Go to your "Applications" folder
2. Go to your "Utilities" folder
3. Launch "Terminal"
4. Type "sudo nano /etc/hosts" (without quotes) and hit return
5. Enter your password
6. Use the down arrow key to find the "gs.apple.com" entries. Once the cursor is in front, make sure you comment out the line(s) by entering "#" (no quotes) in front of the text
7. Save the file by pressing CONTROL+W on the keyboard
8. Exit the nano editor by pressing CONTROL+X on the keyboard
9. Restore your iDevice
eens kijken of dit gaat werken.
Edit 3: werkt nog steeds niet. Nu krijg ik de foutmelding 'device isn' t eligible for the requested build".... F***
Nu maar hersteld met 4.3.1, dit werkt wel. Morgen maar kijken of ik terug kan naar 4.2.1
Edit: gevonden, moest option inhouden.
Edit 2: restoren wil niet lukken. Krijg foutcode 1013
Nu heb ik op internet het volgende gevonden
1. Go to your "Applications" folder
2. Go to your "Utilities" folder
3. Launch "Terminal"
4. Type "sudo nano /etc/hosts" (without quotes) and hit return
5. Enter your password
6. Use the down arrow key to find the "gs.apple.com" entries. Once the cursor is in front, make sure you comment out the line(s) by entering "#" (no quotes) in front of the text
7. Save the file by pressing CONTROL+W on the keyboard
8. Exit the nano editor by pressing CONTROL+X on the keyboard
9. Restore your iDevice
eens kijken of dit gaat werken.
Edit 3: werkt nog steeds niet. Nu krijg ik de foutmelding 'device isn' t eligible for the requested build".... F***
Nu maar hersteld met 4.3.1, dit werkt wel. Morgen maar kijken of ik terug kan naar 4.2.1
[ Voor 75% gewijzigd door SquareOne op 05-04-2011 00:06 ]
Nog wat links met eventuele oplossingenCheckeys schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:05:
[...]
Heb hetzelfde probleem, Iphone 4 (Origineel, geen JB). Verificatie tijdens het installeren van apps gaat niet. Inloggen in de App store kan wel, maar de account bekijken niet.
Het scherm blijft terugkomen op " Verificatie vereist, tik op 'Ga Door' om in te loggen etc etc."
Mogelijke oplossing:
http://support.apple.com/kb/ht2731?viewlocale=nl_NL
http://forum.iculture.nl/...6633-apps-downloaden.html
s6
Verwijderd
Na het herhaaldelijk veranderen van me wachtwoord in een andere dan ik had, doet ie het gewoon weerCheckeys schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:05:
[...]
Heb hetzelfde probleem, Iphone 4 (Origineel, geen JB). Verificatie tijdens het installeren van apps gaat niet. Inloggen in de App store kan wel, maar de account bekijken niet.
Mogelijke oplossing:
Probeer het ook eens, wellicht werkt het
Me eerste vage shit welke ik meemaak van Apple........
Greetz
zo gisteren 4.3.1 gejailbreaked op men 3GS, nu heb ik Multitasking Gestures.. Grappig! 
alleen werkt niet zo handig op een iphone, 4 vingers pinchen ga je terug naar Home, 4 vingers naar links rechts is wisselen van appss, 4 vingers omhoog krijg je het multitaskingbalkje te zien..
Owja tip voor de mense die gaan jailbreaken en ze maken met cydia een backup, haal eerst winterboard weg en als je de HD video Enabler theme hebt die ook, 1 van deze 2 apps maakten van mijn Iphone een Ipod..
ben er na veel geklooi en helaas een restore pas achtergekomen dat het hieraan lag, na deze verwijdert te hebben en gereboot deed alles het weer!
alleen werkt niet zo handig op een iphone, 4 vingers pinchen ga je terug naar Home, 4 vingers naar links rechts is wisselen van appss, 4 vingers omhoog krijg je het multitaskingbalkje te zien..
Owja tip voor de mense die gaan jailbreaken en ze maken met cydia een backup, haal eerst winterboard weg en als je de HD video Enabler theme hebt die ook, 1 van deze 2 apps maakten van mijn Iphone een Ipod..
ben er na veel geklooi en helaas een restore pas achtergekomen dat het hieraan lag, na deze verwijdert te hebben en gereboot deed alles het weer!
Helaas, dit werkt hier ook niet, ik blijf in het loopje hangen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 06:49:
[...]
Na het herhaaldelijk veranderen van me wachtwoord in een andere dan ik had, doet ie het gewoon weer![]()
Probeer het ook eens, wellicht werkt het
Ik denk dat ik de nieuwe firmware niet op men 3G ga zetten. Hij is niet al te snel en ik ben bang dat als ik dit nog ga update dat hij met al deze nieuwe opties miss ook nog langzamer gaat worden.
Iemand hier met iPhone 3G met 4.3.1?
4.3.1 Zal niet gaan werken met een iPhone 3G. Er is zelfs niet eens een ipsw voor de 3G met 4.3.1.
Je zal het moeten doen met 4.2.1.
Je zal het moeten doen met 4.2.1.
het is bekend dat ios 4.2.1 wel sneller werkt dan 4.1 op de 3G..Timmiewimie schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:32:
Ik denk dat ik de nieuwe firmware niet op men 3G ga zetten. Hij is niet al te snel en ik ben bang dat als ik dit nog ga update dat hij met al deze nieuwe opties miss ook nog langzamer gaat worden.
kzou gewoon updaten
Had je mijn links bekeken?Checkeys schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:13:
[...]
Helaas, dit werkt hier ook niet, ik blijf in het loopje hangen.
Hierboven: niekbaars Geplaatst op maandag 04 april 2011 23:03
Jazeker,niekbaars schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:26:
[...]
Had je mijn links bekeken?
Hierboven: niekbaars Geplaatst op maandag 04 april 2011 23:03
de eerste link verwijst naar het instellen van een apple itunes store account (en die heb ik uiteraard al)
De tweede naar een topic waar ook niemand de oplossing heeft gevonden.
Update:
Een oplossing is het aanklikken van "Reset All Settings"
Je bent wel alle settings kwijt, maar kunt wel weer inloggen op de iTunes store account
[ Voor 13% gewijzigd door Checkeys op 05-04-2011 19:58 ]
ok, jammerCheckeys schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:16:
[...]
Jazeker,
de eerste link verwijst naar het instellen van een apple itunes store account (en die heb ik uiteraard al)
De tweede naar een topic waar ook niemand de oplossing heeft gevonden.
Verwijderd
Kick, niemand een idee?Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 17:35:
Nieuw probleem waar ik in dit topic nog niet over gelezen heb, maar waar op internet toch al meerderen mee kampen.
De camera van m'n iPhone 4 is gaar. Wanneer ik de camera app open, gaat die 'virtuele lens' niet open. Hier een filmpje om een idee te geven.
http://www.youtube.com/watch?v=npGlXnTAxao
Daarnaast zie ik het schuifje waarmee je kunt switchen tussen fotograferen en filmen heftig flikkeren.
Vaak crasht de app, soms dusdanig dat het apple logo in beeld komt.
Ik heb iOS 4.3, en al een restore geprobeerd.
Iemand hier enig idee? Of is het gewoon een gevalletje garantie claimen (al is de mijne geïmporteerd).
Zijn die reparaties daar in Utrecht (Van Lelieveld) en Goes (Electronics nogwat) gratis (in de zin van, onder internationale garantie?). Anders stuur ik 'm wel op naar die iphoneservice dinges.
Dat kan ik bevestigen. Ik weet niet wat Apple in gedachten had met hun lag fix voor de 3G in 4.1, maar 4.2.1 is pas echt een verbetering geweest voor de 3G en vergelijkbaar met 3.1.3 (beide na een paar maanden gebruik, niet de verse schone installatie)rohit schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:14:
[...]
het is bekend dat ios 4.2.1 wel sneller werkt dan 4.1 op de 3G..
kzou gewoon updatenwerkt snel genoeg volgens mij collega
snap niet waarom je het hier gaat vragen? ga gewoon naar de winkel en laat garantie zijn werk doen..Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:36:
[...]
Kick, niemand een idee?
Zijn die reparaties daar in Utrecht (Van Lelieveld) en Goes (Electronics nogwat) gratis (in de zin van, onder internationale garantie?). Anders stuur ik 'm wel op naar die iphoneservice dinges.
tenzij je hem hebt gejailbreakt ofz..
Gelukkig heb ik mn telefoon verzekerd maar ik krijg de dagwaarde uitgekeerd.
heeft iemand enig idee wat dit op het moment is ?
There is no sadder sight than a young pessimist.
in principe is het gratis als het onder de garantie valt.. Kwestie van inleverenVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:36:
[...]
Kick, niemand een idee?
En ja die beide centra's doen reparaties onder internationale garantie (zeker EU, en soms zelfs wereldwijd).
Hoe krijg ik gestures op de iPhone 4 werkend?
Verwijderd
Afgelopen maandag mijn iphone 4 gejailbreaked, maar het bied voor mij toch niet zo veel en dus wil ik 'em eraf. Ik weet dat dit moet dmv een restore in iTunes maar heb nog wat vragen: Kan ik nu gewoon een backup maken van mijn iphone en die straks er terug op zetten of is het beter een oude backup (non-jailbreak) te gebruiken als ik mijn iPhone on-gejailbreaked wil gebruiken? En wat backuped iTunes precies ik zie wel mijn muziek en video's staan maar doet hij ook berichten contacten highscores van games e.d?
Verwijderd
Eerst jailbreaken heb je dat gedaan?The Great HooD schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:29:
Jup, waarom zit het niet standaard in de iPhone, en wel in de iPad?
Verwijderd
Omdat de iphone een (in vergelijking met iPad) klein scherm heeft. Ik heb ze ook op mij iPhone nu werkt niet echt super. Maar als je ze wilt moet je het volgende doen:The Great HooD schreef op donderdag 07 april 2011 @ 18:22:
Jup, waarom zit het niet standaard in de iPhone, en wel in de iPad?
Download iFile vanaf cydia - Open iFile - Ga eerst helemaal terug via pijl links boven in iFile - /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/ - klik op N90AP.plist (openen met tekst viewer) - klik links boven 'wijzig' - scroll naar beneden en klik tussen <key>nike-ipod</key> en <key>multitasking</key> - Maak een regel ruimte (enter) tussen de true onder multitasking en nik-ipod - Dan een paar spaties zodat je precies gelijk typt met de regels daarboven en er onder en typ: <key>multitasking-gestures</key> - Weer een enter, return op iPhone keyboard, paar spaties en typ <true/> - klik bewaar sluit iFile af een kijk bij instellingen onder algemeen en zet Multitasking-Gebaren aan.
Sinds 2 dagen werkt pushmail (iOS 4.2.1 + Vodafone + Gmail) niet goed meer, hiervoor altijd wel.
Wat heb ik al geprobeerd?
- Complete herstart
- Gekeken naar instellingen van push (klopte allemaal)
- 3G & Wifi getest
Iemand een idee?
- Complete herstart
- 3G & Wifi getest
Iemand een idee?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik moet zeggen dat ik ook met mijn KPN-mail problemen heb, eigenlijk altijd al.Kecin schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:49:
Sinds 2 dagen werkt pushmail (iOS 4.2.1 + Vodafone + Gmail) niet goed meer, hiervoor altijd wel.
- Complete herstart
- 3G & Wifi getest
Iemand een idee?
De iPhone (het iOS) kan op één of andere manier het wachtwoord niet onthouden van net dat ene account.
Misschien is dat bij jou ook het probleem, wel of geen authenticatie, secure, etc.
Gmail heeft het altijd voortreffelijk gedaan. Ik ontvang dus gewoon op KPN-mail, en verstuur via Gmail.
[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 07-04-2011 20:27 ]
In cydia heb je een app mt gestures, scheelt je heel wat werk met Ifile bestandjes aanpasse etc..The Great HooD schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:29:
of je jailbreakt met Snowbreeze zoals ik heb gedaan en het zit er automatisch in, werkt in ieder geval op mijn 3GS
heb mooi een nieuwe iphone4 gekregen, vorige had een kapotte home knop (door waterschade?). maar nu heb ik de udid van mn vorige nodig om een licentie van een jailbreak app over te zetten. mn huidige udid is uiteraard geen probleem, maar hoe kom ik achter de vorige? staat dat nog ergens in itunes of zo?
http://www.icopybot.com/download.htm
Probeer iBackupBot eens, daarmee kan je de backup die iTunes heeft gemaakt verkennen. Misschien dat je het ergens terug kan vinden.
Probeer iBackupBot eens, daarmee kan je de backup die iTunes heeft gemaakt verkennen. Misschien dat je het ergens terug kan vinden.
tnx, gevonden. het is de naam van de backup folder die itunes aanmaakt.
Dat kan die weten door mij die vraag te stellen, lijkt me simpel. Met backgrounder werkt het wel heerlijk, daar stel je namelijk van te voren in welke apps het mogen. Dat zijn er bij mij maar 5 of 6 meer niet.niekbaars schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 01:12:
[...]
Hoe zou iOS nou moeten weten welke apps je wil sluiten en welke je open wil laten staan.
Dus dat moet je zelf doen.
Dubbelklik home knop + even een apps blijven aanraken en dan de apps sluiten via aanraken stopbordje.
Altijd verstandig om die apps te sluiten die op de achtergrond stroom vreten of continu online zijn
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Backgrounder is een hulpmiddel waarmee je applicaties op de achtergrond kunt laten draaien.Royz schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:22:
[...]
Dat kan die weten door mij die vraag te stellen, lijkt me simpel. Met backgrounder werkt het wel heerlijk, daar stel je namelijk van te voren in welke apps het mogen. Dat zijn er bij mij maar 5 of 6 meer niet.
Dus bijv. navigatie TomTom mag op de achtergrond blijven draaien, terwijl ik telefoneer of e-mail check.
En als ik klaar ben met navigeren? Sluit backgrounder dan automatisch mijn TomTom af, zodat die niet onnodig stroom meer vreet?
Daar had ik geen last van, maar wat ik ondertussen gedaan heb is:Ramzzz schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:26:
[...]
Ik moet zeggen dat ik ook met mijn KPN-mail problemen heb, eigenlijk altijd al.
De iPhone (het iOS) kan op één of andere manier het wachtwoord niet onthouden van net dat ene account.
Misschien is dat bij jou ook het probleem, wel of geen authenticatie, secure, etc.
Gmail heeft het altijd voortreffelijk gedaan. Ik ontvang dus gewoon op KPN-mail, en verstuur via Gmail.
E-mail ingesteld op fetch (15 min) daarna uitgezet, geboot en toen push weer aangezet. Werkt nu weer prima.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Heb hier een vreemd probleem met een iPhone 3G die ruim 2 jaar geleden bij T-mobile is aangeschaft. De iPhone is inmiddels unlocked (via T-mobile) en er zit nu een Telfort simkaart in.
Vandaag, zo maar opeens staat er "geen service" in het display. Na wat tests ben ik er inmiddels achter gekomen dat dit enkel zo is als 3G is ingeschakeld. Zodra 3G wordt ingeschakeld valt het bereik direct weg en staat er "Geen Service".
GPRS werkt zonder problemen en de ontvangst is volledig, 5 streepjes. Hier in huis is 3G ontvangst ook prima. Tussen de 3 en 4 streepjes normaal gesproken.
Ik heb inmiddels een netwerk reset gedaan op de iPhone, dit lost het probleem niet op. Is hier iemand die een soort gelijk probleem kent?
Vandaag, zo maar opeens staat er "geen service" in het display. Na wat tests ben ik er inmiddels achter gekomen dat dit enkel zo is als 3G is ingeschakeld. Zodra 3G wordt ingeschakeld valt het bereik direct weg en staat er "Geen Service".
GPRS werkt zonder problemen en de ontvangst is volledig, 5 streepjes. Hier in huis is 3G ontvangst ook prima. Tussen de 3 en 4 streepjes normaal gesproken.
Ik heb inmiddels een netwerk reset gedaan op de iPhone, dit lost het probleem niet op. Is hier iemand die een soort gelijk probleem kent?
Verwijderd
Ik ken het niet, maar hoe oud is dat telfort simkaartje? Mocht je hem al langer hebben, vraag dan een nieuw telfort simkaartje aan in de winkelC00KW4US schreef op zondag 10 april 2011 @ 19:56:
Heb hier een vreemd probleem met een iPhone 3G die ruim 2 jaar geleden bij T-mobile is aangeschaft. De iPhone is inmiddels unlocked (via T-mobile) en er zit nu een Telfort simkaart in.
Afgelopen weekend per ongeluk mijn iPhone 3G mee gewassen. Het lijkt erop dat hij overleden is. Gelukkig zit ik al wel in mijn verlengtijd bij T-mobile, zodat ik een nieuwe uit kan zoeken. Flink balen, omdat ik eigenlijk van plan was om te wachten op de iPhone5.
Waar ik een beetje bang voor ben is dat ik over 2 jaar in dezelfde situatie zit als dat ik nu zit. De iPhone 3G vind ik eigenlijk te langzaam op dit moment en met een iPhone 5 sta je straks weer mooi aan het begin van een cyclus. De iPhone4 is inmiddels alweer bijna een jaar oud en ik moet nog steeds 230 euro bijlappen wil ik op hetzelfde abonnement blijven. Alleen betekent het niet nemen van een iPhone4 dat ik nog minstens 3 maanden met een Nokia N73 moet doen
.
Waar ik een beetje bang voor ben is dat ik over 2 jaar in dezelfde situatie zit als dat ik nu zit. De iPhone 3G vind ik eigenlijk te langzaam op dit moment en met een iPhone 5 sta je straks weer mooi aan het begin van een cyclus. De iPhone4 is inmiddels alweer bijna een jaar oud en ik moet nog steeds 230 euro bijlappen wil ik op hetzelfde abonnement blijven. Alleen betekent het niet nemen van een iPhone4 dat ik nog minstens 3 maanden met een Nokia N73 moet doen
uhm...
Ik ga 't meteen testen. Thanx.Kecin schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 00:26:
[...]
Daar had ik geen last van, maar wat ik ondertussen gedaan heb is:
E-mail ingesteld op fetch (15 min) daarna uitgezet, geboot en toen push weer aangezet. Werkt nu weer prima.
En... bummer, trucje heeft niet gewerkt.
Wel duurde het zomaar 3 minute voordat de iPhone het T-mobile netwerk vond.
Eén luizig streepje, zoals te doen gebruikelijk.
[ Voor 21% gewijzigd door Ramzzz op 11-04-2011 16:43 ]
Ik mag binnenkort weer een nieuwe telefoon uitzoeken (heb nu een 3GS) en wil gewoon weer een nieuwe iPhone. Maar wat denken jullie, komt er toch een iPhone 5 binnenkort en heeft Apple het dit keer wel goed geheim kunnen houden, of zal ik gewoon volgende maand voor de iPhone 4 gaan?
Als je naar de releasedata van de afgelopen iPhones kijkt, kun je een soort regelmatige cyclus zien. Aan de hand van die cyclus kún je een redelijk betrouwbare voorspelling doen wanneer de volgende iPhone op de markt komt...
...maar, omdat niets in dit leven zeker is behalve de dood en de belastingen, is er absoluut geen garantie dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
Management summary: ik zou wachten op de volgende iPhone die waarschijnlijk binnenkort verschijnt, maar verwijt het me niet als ik er naast zit
...maar, omdat niets in dit leven zeker is behalve de dood en de belastingen, is er absoluut geen garantie dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
Management summary: ik zou wachten op de volgende iPhone die waarschijnlijk binnenkort verschijnt, maar verwijt het me niet als ik er naast zit
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Mja dat is vaak zo met Apple (gebruik al jaaaaren niks anders dan Macs) en meestal is het wel te gokken, maar meer omdat er de laatste tijd veel berichten online staan dat de iPhone 5 niet in juni komt en dat ze pas in september beginnen met de productie etc
Voor mij geldt hetzelfde, maar ik ga voor een sim-only abo bij Simyo en wacht gewoon op de iPhone 5.
Anders bestel ik nu een iPhone 4 en dan loop ik eigenlijk al meteen een jaar achter.
Dus ik wacht lekker op de iPhone 5 en betaal per juni maar 12 euro voor 250 min/sms én een internetbundel van 1 Gb.
Anders bestel ik nu een iPhone 4 en dan loop ik eigenlijk al meteen een jaar achter.
Dus ik wacht lekker op de iPhone 5 en betaal per juni maar 12 euro voor 250 min/sms én een internetbundel van 1 Gb.
Have Fun Funske
Dat kunnen net zo goed valse geruchten zijn die de wereld in worden geholpen door mensen die er misschien baat bij hebben. Ik betwijfel of Apple zoiets zelf doet om andere fabrikanten te misleiden, maar ik denk eerder dat mensen die graag de Apple aandelen zien dalen of iets dergelijks daar meer mee te maken kunnen hebben. Of gewoon nieuwssites die lezers willen lokken. Pageviews = geld he.Twylight schreef op maandag 11 april 2011 @ 18:55:
omdat er de laatste tijd veel berichten online staan dat de iPhone 5 niet in juni komt en dat ze pas in september beginnen met de productie etc
[ Voor 14% gewijzigd door Xeanor op 11-04-2011 20:07 ]
Volgende maand wordt het sowieso niet, meestal wordt de iPhone in juni gepresenteerd en zie je de eerste exemplaren pas half juli beetje bij beetje beschikbaar om je heen.Twylight schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:55:
Ik mag binnenkort weer een nieuwe telefoon uitzoeken (heb nu een 3GS) en wil gewoon weer een nieuwe iPhone. Maar wat denken jullie, komt er toch een iPhone 5 binnenkort en heeft Apple het dit keer wel goed geheim kunnen houden, of zal ik gewoon volgende maand voor de iPhone 4 gaan?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat snap ik ook wel ja, maar ik mag volgende maand een nieuwe uitzoeken, en als er in juni/juli waarschijnlijk een nieuwe komt wacht ik dus nog liever even. Als hij pas over een jaar of halfjaar komt, tja. Dan neem ik gewoon de 4Jumpman schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:12:
[...]
Volgende maand wordt het sowieso niet, meestal wordt de iPhone in juni gepresenteerd en zie je de eerste exemplaren pas half juli beetje bij beetje beschikbaar om je heen.
Zijn vrij betrouwbare sites die hierover berichten, en het is ook niet één bron ofzo maar het duikt overal op.Xeanor schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:06:
[...]
Dat kunnen net zo goed valse geruchten zijn die de wereld in worden geholpen door mensen die er misschien baat bij hebben. Ik betwijfel of Apple zoiets zelf doet om andere fabrikanten te misleiden, maar ik denk eerder dat mensen die graag de Apple aandelen zien dalen of iets dergelijks daar meer mee te maken kunnen hebben. Of gewoon nieuwssites die lezers willen lokken. Pageviews = geld he.
Ja, het "duikt" overal op, maar niemand is er zeker van. Wat is nou de werkelijke bron van het gerucht? Iemand binnen Apple? Dat weet je dus niet. Tot de komende WWDC zullen we weinig extra te weten komen.Twylight schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:17:
[...]
Zijn vrij betrouwbare sites die hierover berichten, en het is ook niet één bron ofzo maar het duikt overal op.
Maar het is bij 1 bron begonnen, dat is het puntTwylight schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:17:
[...]
Zijn vrij betrouwbare sites die hierover berichten, en het is ook niet één bron ofzo maar het duikt overal op.
Time will tell, beter gezegd: Apple will tell
Correctie: 12 euro voor alleen het abonnement, maar daarnaast (uitgaande bij een gebruik van twee jaar) nog eens 700/24=29 euro per maand voor de telefoon. (dus ben je niet of nauwelijks goedkoper uit dan de iPhone bij een abonnement te "krijgen")funske schreef op maandag 11 april 2011 @ 18:59:
Voor mij geldt hetzelfde, maar ik ga voor een sim-only abo bij Simyo en wacht gewoon op de iPhone 5.
* pagani is helaas een paar weken terug bestolen van z'n iPhone 4
Dus wacht ook maar even tot juni met de aankoop van een 4 danwel 5.
[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 12-04-2011 05:29 ]
Als je een iPhone gaat kopen maakt het niet veel uit, nee.
Maar wat ik bedoelde is gewoon een abo om te tijd te overbruggen totdat de iPhone 5 komt. En dat gaat zeker geen 2 jaar duren.
Ik verwacht een paar maanden tot een half jaar en dan is 12 euro per maand, prima te overzien. Als je het abo verlengd bij T-Mobile zit je daar weer 1 of 2 jaar aan vast. En deze is per maand opzegbaar.
Maar wat ik bedoelde is gewoon een abo om te tijd te overbruggen totdat de iPhone 5 komt. En dat gaat zeker geen 2 jaar duren.
Ik verwacht een paar maanden tot een half jaar en dan is 12 euro per maand, prima te overzien. Als je het abo verlengd bij T-Mobile zit je daar weer 1 of 2 jaar aan vast. En deze is per maand opzegbaar.
Have Fun Funske
Weet iemand een app/tool om op een niet-gejailbrake'tje iPhone 4 je aankomende agenda items e.d. zichtbaar te maken op het toegangsscherm?
Ik heb via Google al de app Lockinfo gevonden, maar hier moet je voor jailbraken.
Ik heb via Google al de app Lockinfo gevonden, maar hier moet je voor jailbraken.
Is er niet, althans niet voor het lockscreen, a.g.z. apps deze niet kunnen aanpassen (alleen mét jailbreak).bram1984 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:23:
Weet iemand een app/tool om op een niet-gejailbrake'tje iPhone 4 je aankomende agenda items e.d. zichtbaar te maken op het toegangsscherm?
Daar was ik al bang voor. Wat een bullshit.
Misschien niet op het lockscreen, maar misschien wel op het beginscherm na unlocken?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Maak me gek.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:05:
Misschien niet op het lockscreen, maar misschien wel op het beginscherm na unlocken?
De geruchten over een iPhone5 release in september/oktober worden wel steeds sterker. De voornaamste reden zou zijn dat Verizon in de States pas sinds kort de iPhone4 verkoopt. De verwachting is dat Verizon wel een bepaalde window met Apple heeft afgesproken voordat de iPhone5 gereleased wordt. Dit om ervoor te zorgen dat Verizon wel genoeg iPhone4 toestellen kan verkopen.
Zie onder andere: iPhone 5 to start production in september
uhm...
wel stom van ze om zo lang te wachten met een aankondiging. mijn abbo loopt deze maand af. ik heb een 3G en als het me te lang duurt raken ze me zeker kwijt aan android. Bedoel wil best bij iphone blijven. maar ik ga niet nog eens driekwartjaar door met mn 3G. en die 4 vind ik niet mooi, dus dat is ook geen optie.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Bullshit man, de Verizon iPhone heeft zo'n marginale afzet tegenover de globale afzet, dit kan ik me echt niet voorstellen (hiermee bedoel ik dat het door de Verizon iPhone komt). De reden waarom de iPhone later komt is omdat Apple (denk ik) in het voorjaar een iPad-event wil en in het najaar een iPod/iPhone-event.Smoonshine schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:39:
De geruchten over een iPhone5 release in september/oktober worden wel steeds sterker. De voornaamste reden zou zijn dat Verizon in de States pas sinds kort de iPhone4 verkoopt. De verwachting is dat Verizon wel een bepaalde window met Apple heeft afgesproken voordat de iPhone5 gereleased wordt. Dit om ervoor te zorgen dat Verizon wel genoeg iPhone4 toestellen kan verkopen.
[ Voor 11% gewijzigd door MarcoC op 13-04-2011 22:06 ]
De kans is zeer groot dat de volgende iPhone een heel erg gelijkend design zal hebben als de 4, omdat het:Alekz87 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 19:22:
en die 4 vind ik niet mooi, dus dat is ook geen optie.
- nog steeds zeer modern is
- bakken geld gekost heeft in R&D
- niet iedereen zijn accessoires opnieuw moet kopen
Het blijft echter giswerk maar kijkend naar Apple's strategie om bij de meeste modellen van hun toestellen te eens te refreshen voordat er een nieuw design komt, doet toch al dingen vermoeden.
[ Voor 19% gewijzigd door Phuncz op 13-04-2011 23:28 ]
WTF trouwens 
Je moet voor een iPhone 4 16GB met i-300 (42,50 p/m) bij T-Mobile nog eens € 149,95 neerleggen voor de telefoon
Helemaal gek geworden daar bij T-Mobile
Je moet voor een iPhone 4 16GB met i-300 (42,50 p/m) bij T-Mobile nog eens € 149,95 neerleggen voor de telefoon
Ja het is werkelijk niet normaal eigenlijk... begin 2009 had ik nog m'n 3G voor 29.95 per maand zonder bijbetalen (omdat ik abo verlengde, daar krijg je nu ook geen korting meer mee). 451.15 euro duurder in totaal nu.Twylight schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:42:
WTF trouwens
Je moet voor een iPhone 4 16GB met i-300 (42,50 p/m) bij T-Mobile nog eens € 149,95 neerleggen voor de telefoonHelemaal gek geworden daar bij T-Mobile

Edit: nou vergelijk ik wel een i-150 met een i-300 abo. Je kan nog steeds i-150 voor 29,50 per maand krijgen nu maar 't kost dan 229.95 voor een iPhone 4 16GB.
[ Voor 17% gewijzigd door Xeanor op 14-04-2011 00:06 ]
Het probleem is dat je bij KPN en Vodafone hetzelfde bijbetaald voor een iPhone4. Was het niet zo dat T-mobile tot eind vorig jaar zelf nog een korting op smartphones gaf, om zo de smartphone flink terrein te laten winnen? Die hebben ze er eind vorig jaar afgehaald, omdat het overgrote deel van de consumenten nu een smartphone heeft.Xeanor schreef op donderdag 14 april 2011 @ 00:00:
[...]
Ja het is werkelijk niet normaal eigenlijk... begin 2009 had ik nog m'n 3G voor 29.95 per maand zonder bijbetalen (omdat ik abo verlengde, daar krijg je nu ook geen korting meer mee). 451.15 euro duurder in totaal nu.
Edit: nou vergelijk ik wel een i-150 met een i-300 abo. Je kan nog steeds i-150 voor 29,50 per maand krijgen nu maar 't kost dan 229.95 voor een iPhone 4 16GB.
uhm...
ik heb een iPhone 4 en koop binnekort een MBP, nu heb ik de iP op mijn PC gesynct. Is het mogelijk om deze dan ook de syncen met de nieuwe MBP? Hoe zou ik dit moeten doen?
This is the Way.
sprak een medewerker in de tmobile shop. en hij wist mij te vertellen dat er wel degelijk een nieuwe iphone in juli aan zit te komen
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Verwijderd
En hij kan het weten...Alekz87 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:23:
sprak een medewerker in de tmobile shop. en hij wist mij te vertellen dat er wel degelijk een nieuwe iphone in juli aan zit te komen
Ik denk dat Apple de iPhone 5 weer in de zomer zal uitbrengen. De iPhone is altijd in de zomer uitgebracht en is er daarom een grote groep waarvan hun iPhone 3GS abonnement in de zomer afloopt. iPhone 4 is een mooi ding maar begint langzaam maar zeker te verouderen omdat de concurrent met krachtigere toestellen begint te komen.
Er zijn een hele hoop redenen en aanwijzingen dat Apple niet met een nieuwe iPhone uitkomt deze zomer, de grootste is dat Verizon in de VS pas net de iPhone 4 biedt en waarschijnlijk een "deal" met Apple heeft dat ze niet 5 maanden later een nieuwe versie uitbrengen. Waar "deal" niet direct betekend dat Apple om deze reden geen nieuwe versie uitbrengt, maar dit wellicht al veel langer van plan was. Apple is bezig met iOS 5 die waarschijnlijk een grote overhaul gaat krijgen, of i.i.g. met vele nieuwe functies gaat komen waaronder veel uitgebreidere voice control. Veel reacties van leveranciers die nog geen orders binnen hebben, en geen "production roadmaps" waar in gemeld wordt dat ze moeten stoppen met de productie en zich voor moeten bereiden op de nieuwe versie.magnifor schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:06:
Ik denk dat Apple de iPhone 5 weer in de zomer zal uitbrengen. De iPhone is altijd in de zomer uitgebracht en is er daarom een grote groep waarvan hun iPhone 3GS abonnement in de zomer afloopt. iPhone 4 is een mooi ding maar begint langzaam maar zeker te verouderen omdat de concurrent met krachtigere toestellen begint te komen.
Wellicht heeft Apple deze keer alle zeilen bij gezet om het deze keer wél goed geheim te houden, maar een iPhone 5 zie ik eerlijk gezegd niet komen deze zomer. Heel misschien dat er een kleine upgrade te wachten staat op de iPhone 4, zoals de 3GS een upgrade was op de 3G. Maar dan waarschijnlijk (in de VS) alleen voor AT&T, en niet voor Verizon. Al lijkt me dit ook niet erg waarschijnlijk.
Ik denk dat ze wat langer de tijd nemen om iOS even flink op de schop te nemen, en nog net iets harder te werken aan de iPhone 5 om daarmee direct de concurrentie weer achter zich te laten. Iets wat de iPhone- en iOS 4 op dit moment niet echt meer zo sterk doet zoals bijvoorbeeld de iPad 2 dat doet.
Ook dacht ik dat Sony had aangegeven dat er een probleem was met de levering van de camera voor iPhones (dus wss ook de nieuwe). Veel sites geven hebben geruchten dat het in September allemaal gaat gebeuren.Twylight schreef op donderdag 14 april 2011 @ 18:21:
[...]
Er zijn een hele hoop redenen en aanwijzingen dat Apple niet met een nieuwe iPhone uitkomt deze zomer, de grootste is dat Verizon in de VS pas net de iPhone 4 biedt en waarschijnlijk een "deal" met Apple heeft dat ze niet 5 maanden later een nieuwe versie uitbrengen. Waar "deal" niet direct betekend dat Apple om deze reden geen nieuwe versie uitbrengt, maar dit wellicht al veel langer van plan was. Apple is bezig met iOS 5 die waarschijnlijk een grote overhaul gaat krijgen, of i.i.g. met vele nieuwe functies gaat komen waaronder veel uitgebreidere voice control. Veel reacties van leveranciers die nog geen orders binnen hebben, en geen "production roadmaps" waar in gemeld wordt dat ze moeten stoppen met de productie en zich voor moeten bereiden op de nieuwe versie.
Wellicht heeft Apple deze keer alle zeilen bij gezet om het deze keer wél goed geheim te houden, maar een iPhone 5 zie ik eerlijk gezegd niet komen deze zomer. Heel misschien dat er een kleine upgrade te wachten staat op de iPhone 4, zoals de 3GS een upgrade was op de 3G. Maar dan waarschijnlijk (in de VS) alleen voor AT&T, en niet voor Verizon. Al lijkt me dit ook niet erg waarschijnlijk.
Ik denk dat ze wat langer de tijd nemen om iOS even flink op de schop te nemen, en nog net iets harder te werken aan de iPhone 5 om daarmee direct de concurrentie weer achter zich te laten. Iets wat de iPhone- en iOS 4 op dit moment niet echt meer zo sterk doet zoals bijvoorbeeld de iPad 2 dat doet.
Dan nog vind ik het 'snel' aangezien er berichten binnen druppelen dat de witte iPhone 4 einde van deze maand leverbaar zou moeten zijn. Lijkt me onlogisch om de witte nog uit te brengen om dan over een maand of twee de nieuwe te releasen.
Persoonlijk hoop ik dat de iP5 pas in April 2012 leverbaar wordt
This is the Way.
Dit is toch wel de grootste grap die ik in dit topic heb gelezen. Dat zal dus never nooit gebeuren. Verizon mag zich al gelukkig prijzen dat Apple uberhaupt met een iPhone kwam die compatible was met Verizon's rare netwerk, daar heeft Verizon al genoeg geld voor neer moeten leggen.Twylight schreef op donderdag 14 april 2011 @ 18:21:
[...]
de grootste is dat Verizon in de VS pas net de iPhone 4 biedt en waarschijnlijk een "deal" met Apple heeft dat ze niet 5 maanden later een nieuwe versie uitbrengen.
Wel nog even een zinnetje verder lezen Xeanor 
De meest hardnekkige geruchten ontstaan vooral vanuit de plaatsen waar normaal de eerste lekken ontstaan: toeleveranciers. Er schijnen normaal gezien nu al toestellen of onderdelen ervan in productie te moeten zijn om in juni te kunnen leveren, en dat schijnt nu nog niet te gebeuren. Als de productie nu nog moet worden opgestart, zo luidt de algemene opinie, is dat veel te laat voor een juni-release.
We zullen moeten afwachten.
De meest hardnekkige geruchten ontstaan vooral vanuit de plaatsen waar normaal de eerste lekken ontstaan: toeleveranciers. Er schijnen normaal gezien nu al toestellen of onderdelen ervan in productie te moeten zijn om in juni te kunnen leveren, en dat schijnt nu nog niet te gebeuren. Als de productie nu nog moet worden opgestart, zo luidt de algemene opinie, is dat veel te laat voor een juni-release.
We zullen moeten afwachten.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Heb ik gedaan, daar wilde ik al helemaal niks over kwijt. "Jow, we krijgen ons nieuwe product niet op tijd af, zin om een deal te sluiten dat we het de komende 5 maanden niet uit brengen?"BeQuietAndDrive schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:14:
Wel nog even een zinnetje verder lezen Xeanor
Verwijderd
Ik heb ook dingen gehoord over de iPhone 5, ook dat hij pas in 2012 zou komen omdat de Verizon iPhone pas dit jaar is gelanceerd in de VS en dan launch cycle zou dan weer goed komen, anders hebben ze bij Verizon na 6-8 maanden alweer een nieuwe iPhone. Ik zat te twijfelen om de iPhone 4 te komen aangezien mijn huidige telefoon steeds meer stuk gaat, maar heb eigenlijk ook geen zin om WWDC af te wachten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.