[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 63.839 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-04 10:47
Je hebt idd een acount nodig om de iPhone te activeren meen ik. Maar dan maak je toch even een test accountje aan? De eigenaar kan hem dan vervolgens syncen met zijn/haar iTunes account en that's it volgens mij...

Correct me if I'm wrong.

Edit: Mooie oplossing zo inderdaad. Wist niet dat zoiets mogelijk was ;)

[ Voor 21% gewijzigd door JanvdVeer op 25-05-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xpdata
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-01 11:54
@janvdveer

lost male-jack naar male din probleem niet op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210500

Ik heb nu een htc desire en ga op korte termijn een iphone 4 kopen. HTC is toch niet wat ik gedacht had.

Nu twijfel ik tussen de zwarte en witte, ik speur al het hele internet af maar kan weinig reviews vinden met mensen die de witte al in het bezit hebben. Wel video's op youtube maar ben benieuwd of er hier ook mensen zijn die al een aantal weken de witte bezitten.

Ik moet nog braaf afwachten wanneer hij leverbaar is bij mijn telefoonwinkel, al kan ik hem online op diverse plekker meteen verkrijgen maar ga voor de service van mijn winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-05 14:50
Mag ik vragen waarom je specifiek zoekt naar de review van een witte? Wat zou er anders moeten zijn dan? Een blauwe auto rijdt toch ook hetzelfde als een groene?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-04 10:47
xpdata schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:17:
@janvdveer

lost male-jack naar male din probleem niet op ?
Dat zou in principe ook moeten werken inderdaad! :p
Dus dan krijg ik zoiets?

http://www.kabelmaxx.nl/a...3-5mm-male-1-5-meter.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210500

loeberce schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:09:
Mag ik vragen waarom je specifiek zoekt naar de review van een witte? Wat zou er anders moeten zijn dan? Een blauwe auto rijdt toch ook hetzelfde als een groene?
ik ben gewoon benieuwd naar de ervaring, of er mensen dingen opvallen aan de witte.. ik snap ook dat ie voor de rest exact hetzelfde is maar ben nieuwsgierig.. That's it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Anoniem: 210500 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:04:
[...]

ik ben gewoon benieuwd naar de ervaring, of er mensen dingen opvallen aan de witte.. ik snap ook dat ie voor de rest exact hetzelfde is maar ben nieuwsgierig.. That's it...
Mijn vriendin heeft sinds een aantal weken de witte iPhone 4. Ding werkt prima, geen gekke dingen die eerder slijten ofzo (maargoed dat kun je natuurlijk ook niet zo snel zien denk ik). Denk dat Apple dat soort dingen ook wel uitvoerig getest heeft aangezien hij bijna een jaar te laat op de markt is.

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328435

Goededag,

Ik heb vandaag een iPhone 4 gekocht via marktplaats, dat hij een simlock had wist ik maar ik heb een gevey-card erbij gekregen en volgens hem zou hij het gewoon perfect moeten doen want hij heeft het zelf aangetoont met een ander toestel.

Mijn probleem is: ik kom niet verder dan de eerste plaatje, namelijk de iphone connecten met iTunes.

Wanneer ik hem met mijn laptop connect geeft iTunes aan, De SIM-Card in deze iPhone word niet ondersteund....

En volgens gevey zou die meteen in me startscherm moeten komen en dan 112 bellen, vliegmodus aan/uit bla bla. Maarja dat kan pas NA de activatie en mijn probleem is dat ik hem helemaal niet kan activeren. Heb van alles geprobeerd maar helemaal niks werkt, ik kom maar niet verder.

Wie o wie kan mij gelukkig maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-05 19:13
Kan iemand mij vertellen hoe de garantie gaat als je een losse Iphone 4 koopt ? Nu mijn 3Gs is overleden door gebruik van een externe batterij ben ik helemaal klaar met 2ehands zooi en denk ik er over om de 4 te halen.

En kan ik hem ook verzekeren of gaat dat alleen in combi met een abbo ? Heb wel vrije tijds pakket bij mijn huis voor dit soort dingen , maar dat zal vast niet afdoende zijn voor alles wat er mee kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:13
Beakzz schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:59:
Kan iemand mij vertellen hoe de garantie gaat als je een losse Iphone 4 koopt ? Nu mijn 3Gs is overleden door gebruik van een externe batterij ben ik helemaal klaar met 2ehands zooi en denk ik er over om de 4 te halen.

En kan ik hem ook verzekeren of gaat dat alleen in combi met een abbo ? Heb wel vrije tijds pakket bij mijn huis voor dit soort dingen , maar dat zal vast niet afdoende zijn voor alles wat er mee kan gebeuren.
De garantie loopt gewoon via Apple als je geen abo afsluit, immers los gekocht heb je recht op de Applecare van 1 jaar.
Voor extra schade (diefstal, water etc) zou ik bij een aparte verzekeringsmaatschappij informeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Oh ok dus Apple weet op 1 of andere manier de 2 jaar garantie te ontwijken die we hier in Nederland hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 03-05 15:20

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Anoniem: 328435 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:43:
Goededag,

Ik heb vandaag een iPhone 4 gekocht via marktplaats, dat hij een simlock had wist ik maar ik heb een gevey-card erbij gekregen en volgens hem zou hij het gewoon perfect moeten doen want hij heeft het zelf aangetoont met een ander toestel.
Leuk dat hij het aan heeft getoond met een ander toestel maar dat is wel erg makkelijk. Een sim kaart plaatsen in een simlock toestel en daarna laten zien dat het werkt in een simlockvrij toestel....

Even een quote van een ander forum waar ze deze unlock methode bespreken:
Paul Pols
[knip]
ten eerste wil ik jullie er in toevoeging op wat ik in het artikel al had geschreven op wijzen dat ook als je verbinding weg valt het heractiveren van de baseband en dus het verbinding maken met 112 nodig zal zijn.

Op persoonlijke titel wil ik ook nog wel kwijt dat ik het buitengewoon asociaal en immoreel zou vinden als je de kans dat iemand in een levensbedreigende situatie later van hulp zou worden voorzien op de koop toe zou nemen alleen maar omdat je een iPhone zo snel mogelijk wilt unlocken.

Zoals je ook achter de link “strafbaar” in het artikel kunt lezen, zal herhaaldelijk zonder noodzaak verbinding maken met 112 leiden tot een strafrechtelijk onderzoek. Als de politie in dat kader voor je deur staat om je telefoon te onderzoeken en het blijkt dat het om een iPhone met GEVEY TurboSIM erin gaat, zal een smoesje dat het allemaal per ongeluk was je niet redden. Vooraf je intenties aankondigen op Internet helpt overigens ook niet. Het gaat in beide gevallen om willens en wetens herhaaldelijk misbruik maken van van het noodnummer en een gevangenisstraf is dan een realistische uitkomst.

Mochten deze argumenten weinig tot geen indruk op je maken; ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat er eerder uitsluitsel zal zijn over de vraag of de NCK brute force resultaten op zou kunnen leveren dan dat je deze GEVEY TurboSIM in huis zou kunnen hebben.

Is er dan helemaal geen legitiem gebruik te maken van deze unlockmethode? Zeker wel, maar niet binnen de grenzen van landen waar 112 als noodnummer wordt gebruikt. Als je dus bijvoorbeeld een iPhone uit de USA op reis zou willen gebruiken in een land waar een ander noodnummer wordt gebruikt, zou je deze unlockmethode wel kunnen gebruiken.
toon volledige bericht
! Aanname !: Volgens mij is het dan gewoon een toestel wat geüpdate is naar 4.3.3 waardoor deze methode om zeep geholpen wordt (lijkt mij). Hij probeerde de Gevey truc met 4.3.3. (wrs mislukt) en laat het aan jou zien op een andere toestel met 4.2.1 (waar het nog wel op werkt). En hij verkoopt jou die 4.3.3 Iphone voor €€€ waarna je er thuis achter komt dat het niet werkt. Klinkt ook als een bekende en goedkope oplichters / verkoperstruc.

Denk dat je beter ergens een microsim op de kop moet zien te tikken om van de iphone gebruik te maken. Of dat het via deze methode nog werkt: http://www.iphoneclub.nl/...-maken-officiele-methode/

[ Voor 16% gewijzigd door Frostbite op 26-05-2011 16:43 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik heb een kleine opmerking. Het is toch wel mogelijk om als je bijv. een film aan het kijken bent op je Apple TV of Macbook/iMac dat je dan als je bijv. ff moet pissen dat je op je iPhone een stream opzet en zo verder kan kijken zonder dat de andere mensen op pauze hoeven te drukken of daar last van hebben?

AirPlay is een fantastisch iets alleen het is zo eenzijdig, ik heb wat op mijn iPhone en kan het laten zien, het is niet zo dat je naar je iPhone toe kan streamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:13
Beakzz schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:15:
Oh ok dus Apple weet op 1 of andere manier de 2 jaar garantie te ontwijken die we hier in Nederland hebben ?
Dat is een eeuwenoude discussie, dus dat is onhandig om hier te gaan bespreken, zijn al honderden post aan besteed ;).
1 jaar krijg je van apple, that's it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04 13:00

Morenoo91

Flexible Mexican

* Morenoo91 kruist weer een dagje af op zijn kalender in afwachting van 6 juni als de WWDC begint

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

The Great HooD schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:53:
Ik heb een kleine opmerking. Het is toch wel mogelijk om als je bijv. een film aan het kijken bent op je Apple TV of Macbook/iMac dat je dan als je bijv. ff moet pissen dat je op je iPhone een stream opzet en zo verder kan kijken zonder dat de andere mensen op pauze hoeven te drukken of daar last van hebben?

AirPlay is een fantastisch iets alleen het is zo eenzijdig, ik heb wat op mijn iPhone en kan het laten zien, het is niet zo dat je naar je iPhone toe kan streamen...
Tsja als Apple DLNA ondersteund had kon dat wel.. maarja apple en hun eigen standaarden :P tsja

DLNA > Airplay dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-05 08:14
Zowel mijn vrouw (3gs) als ik (iphone 4) hebben SOMS het probleem dat de 'filmrol' van de camera niet toegankelijk is. Je kunt hem dan niet openen, zoals onderstaande screenshot laat zien. Is dit een bekend probleem?

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1757832/Photo%20mei%2028%2C%208%2002%2058%20AM.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Die bug heb ik ook gemerkt. Irritant. Oplossing is fotoapp helemaal sluiten en weer openen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-11-2024
heb ik ook vaker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
kmf schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 09:13:
Die bug heb ik ook gemerkt. Irritant. Oplossing is fotoapp helemaal sluiten en weer openen.
Maar hoe sluit je de fotoapp dan "helemaal"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
Ik denk via de multitasking bar die onderin verschijnt als je de Home-knop twee keer indrukt.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe komt het dat ik geen push bericht krijgt van msn, hyves en whatsapp als ik een nieuw bericht krijg? Pas als ik whatsapp open dan verbind die en dan zie ik pas dat ik nieuwe berichten heb. En ik heb ook van alles meldingen aangezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Anoniem: 328435 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:18:
Hoe komt het dat ik geen push bericht krijgt van msn, hyves en whatsapp als ik een nieuw bericht krijg? Pas als ik whatsapp open dan verbind die en dan zie ik pas dat ik nieuwe berichten heb. En ik heb ook van alles meldingen aangezet..
Heb je een 3gs met 6.15.00 baseband?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
smeerbartje schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 08:40:
Zowel mijn vrouw (3gs) als ik (iphone 4) hebben SOMS het probleem dat de 'filmrol' van de camera niet toegankelijk is. Je kunt hem dan niet openen, zoals onderstaande screenshot laat zien. Is dit een bekend probleem?

[afbeelding]
Probleem herken ik niet maar hoe kom je aan de optie gezichten en gebeurtenissen onderin de filmrol? Bij mij zijn alleen album en plaatsen beschikbaar.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:26

vooghel

Cunning linguist

GG---77 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:44:
[...]

Probleem herken ik niet maar hoe kom je aan de optie gezichten en gebeurtenissen onderin de filmrol? Bij mij zijn alleen album en plaatsen beschikbaar.
In iPhoto (Mac) worden je foto's gesorteerd in gebeurtenissen, en kun je automatische gezichtsherkenning gebruiken om foto's ook daarop te sorteren. Dan kun je vervolgens weer syncen met je iPhone.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Laatst online: 05-07-2024
Weer een reden om een Mac aan te schaffen ;-)

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Ik was het aan het internetten op m'n i4, en zag een .jpg die niet laadde (vierkant vraagtekentje).. Heb voor de lol dat ding opgeslagen in m'n picture library, maar ik krijg 'm niet weg? Help?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:58

Convoy

g44p

tdw schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:56:
Ik was het aan het internetten op m'n i4, en zag een .jpg die niet laadde (vierkant vraagtekentje).. Heb voor de lol dat ding opgeslagen in m'n picture library, maar ik krijg 'm niet weg? Help?
Gewoon ff verwijderen via je pc/mac...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150104

Ik heb mijn iphone 4 net gereset via General > Reset omdat hij de verkoop in is gegaan. Maar hij is denk ik al meer dan een uur of 4 bezig.. Heeft iemand hier ervaring mee? Want ik had al gelezen dat het lang kan duren maar dit is toch wel een beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

zo mijn iphone is weer opgehaald -.-

nieuw toestel gekregen omdat de oude total loss was. en 1 week later werkte het mobiele netwerk niet meer.
mocht blij zijn alsk 15min verbinding had per dag ...

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06-2023
Zou het op het moment nog de moeite zijn om een iphone 4 te halen of kan ik beter wachten op de volgende generatie?

Wat is jullie mening hierover?

PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

volgende generatie is in 2012 dr komt binnnenkort wel een upgrade van de iphone 4

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KappuhH schreef op maandag 30 mei 2011 @ 08:03:
[...]

Heb je een 3gs met 6.15.00 baseband?
Nee een iphone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-05 08:30

fstieger99

www.Isaia.it

Thomaszomer schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:14:
Zou het op het moment nog de moeite zijn om een iphone 4 te halen of kan ik beter wachten op de volgende generatie?

blijven wachten heb je iig nooit een phone

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

fstieger99 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:18:
[...]

blijven wachten heb je iig nooit een phone
Dit is natuurlijk een nutteloze opmerking :')
KL643 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:46:
[...]

Hoe denk je er zelf over...?
Wait.. what? Hij vraagt toch de mening van anderen :F

Ik zou nu wachten tot de opvolger van de iPhone 4, hoewel hier erg weinig over bekend is. Het gerucht gaat dat er in september een 'geüpgrade' iPhone 4(S) uitkomt en ergens volgend jaar de iPhone 5. Er komt iig binnen nu en een aantal maanden iets nieuws uit. Ik heb nu een 3GS en kan al verlengen, maar wacht wel even op de opvolger van de huidige 4..

[ Voor 11% gewijzigd door BlizzarD op 01-06-2011 10:30 ]

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:45

KL643

beeldaandemuur

Hoe denk je er zelf over...?

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 03-05 15:20

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Weet iemand een goede data gebruik apps (liefst gratis) zodat ik over de maanden mijn data bij kan houden.

Weet dat de apple die zelf ook wel heeft maar ik wil ook graag wat meer info zien.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Iemand die mij een goede en niet al te dure FM transmitter kan adviseren? Ik gebruik er nu eentje van € 13,- maar die geeft regelmatig ruis en de stroom aansluiting is al naar binnen gedonderd.

Hebben de duurdere modellen minder last van ruis, of is het beter om gewoon een nieuwe autoradio met iPhone aansluiting te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Het is heel simpel wat betreft het wachten op de volgende Iphone of het kopen van de Iphone 4. Wacht tot volgende week, als er dan niks wordt aangekondigd koop je de 4. Als er wel een nieuwe wordt aangekondigd, wacht je een maand en koop je die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Sc0rPi0N schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 00:08:
Weet iemand een goede data gebruik apps (liefst gratis) zodat ik over de maanden mijn data bij kan houden.

Weet dat de apple die zelf ook wel heeft maar ik wil ook graag wat meer info zien.
Ik gebruik Data Used en heb hem gedownload toen hij gratis was. Helaas is dat nu niet meer. Maar je kunt hem nu voor de helft van de prijs (€ 0,79) kopen. Voor mij werkt hij prima. :Y

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Je kunt nu beter voor de SGS2 gaan. Of je wacht op de iPhone 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

freekweb schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:19:
[...]

Gewoon ff verwijderen via je pc/mac...
Ah, bedankt d:)b

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Gisteren heb ik de Jabra Freeway gekocht. Was het 'geklooi' van een provisorische carkit van Audio-jack op Aux-In en rondzingende boxen zat :)
Het voordeel van dit apparaat is dat het in staat is om namen van contactpersonen op te lezen, dit doet het gebruikmakende van PBAP.

Na wat rond te hebben gekeken op het internet ben ik veel tegenstrijdigheden tegengekomen mbt. tot de ondersteuning van iPhone 3G en dit protocol. Op sommige fora geven ze aan dat dit geen probleem moet zijn, op andere fora geven ze aan dat iPhone dit niet ondersteund, dus de Jabra heeft geen toegang tot mijn adresboek en kan daardoor de namen niet oplezen en ieder gesprek wordt aangekondigd als "anonymous caller', niet echt handig dus :)

Is het hier duidelijk of PBAP wél of niet door iPhone 3G (IOS 4.2.1) wordt ondersteund.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Mensen melding en een vraagje: De kleine heeft mijn iPhone op de grond laten vallen en nu zit er een grote barst op het scherm alsof het een spinnenweb is. Nu komt de vraag. Heeft iemand een goed en betrouwbaar adresje waar je een nieuw iPhone 4 scherm kan laten zetten,het liefst uiteraard tegen een zo laag mogelijke prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 409140

Cross-post van iCulture forum

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi allemaal,

Ik heb vroeger een iPhone 3G gehad en nooit problemen mee gehad.
Ik heb nu bijna een jaar mijn iPhone 4, Wi-Fi en Bluetooth deden het vanaf het begin niet.

Ik was een beetje laks en ben pas 1 maand geleden naar TPH geweest om het te laten repareren (gewoon binnen garantietermijn van 2jr dus).
Na ongeveer 3 weken heb ik eindelijk mijn telefoon terug met een werkende Wi-Fi verbinding.
Bluetooth werkt nu nog steeds niet en heb ik er zelfs een probleem bij:
Als ik iemand bel en ik maak verbinding met die persoon hoor ik deze persoon niet via de oorspeaker.
Ik moet dus de luidspreker aanzetten om hem te horen.
Ik baal hier echt heel erg van, ik heb echt geen zin om WEER drie weken zonder iPhone 4 te zitten.
Volgens mij heb ik trouwens een andere refurbished iPhone 4 teruggekregen, ik heb een ander IMEI(?) en SERIAL nummer gekregen en ook zie ik nu licht komen uit het kleine SIM-kaartrondje en de plugin voor mijn oren ziet er ook anders uit dan bij mijn eerste iPhone 4. Kan dit eigenlijk zo maar? En hoe kan dat rondje opeens licht geven en ziet de oortjes plugin er anders uit dan mijn eerste iPhone 4?

Kan iemand mij helpen? Ik wil hem niet weer een maand kwijt want zo blijf ik bezig. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals checken of de iPhone niet in "oormodus" zit maar dit is niet het geval.

Grrrr wat baal ik hier van :-(

Please help ik ben echt ten einde raad ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Al geprobeerd je iphone opnieuw te starten? Een vriend van me had ooit van dealextreme een dock gekocht en willekeurig als hij zijn iphone erin zette kon hij daarna zonder restart geen geluid meer uit zn iphone krijgen en de volume sliders waren verdwenen in de ipod app. Waarschijnlijk een probleem met de dock connector maar sinds hij dat ding weg heeft gedaan heeft hij er ook geen last meer van.

edit: las er net overheen dat je probleem meer dan alleen de audio is :P, tja als je bluetooth niet werkt zou ik hem nog een keer terugbrengen. Overigens is bluetooth werkt niet een vaag begrip, kan hij wel andere devices discoveren? Check anders ook de apple support.

[ Voor 23% gewijzigd door rockmanz op 04-06-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 409140

Het probleem is nog steeds niet verholpen, ik ben er echt klaar mee, maandag naar TPH en zeggen dat ik gwn een nieuwe iPhone 4 wil want ik heb echt geen zin om 4 weken te wachten. Bedankt voor je reactie iniedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
  • Laatst online: 11-11-2024
die app van de week blijft bij mij hangen op allemaal scandinavische apps.. bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-03 12:47
hey mensen ik heb een vraagje, ik ga deze week een nieuwe telefoon halen en mijn pa wilt graag mijn Iphone overnemen. Nu loopt mijn contract dus nog tot 10 juli. Ik heb dus laatst gehoord dat het sinds kort mogelijk is om je Iphone simlockvrij te maken. Nu staat er dus dit op de website van t-mobile:
- Als je de simlock van de iPhone niet volgens de instructies kunt verwijderen is deze mogelijk al simlockvrij. Controleer dit door de simkaart van een andere provider in je toestel te plaatsen en controleer of je kunt bellen.
- Is je toestel niet simlockvrij? Neem dan contact op met Klantenservice. Onze medewerkers zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 - 17.30, op telefoonnummer 06 - 2400 1200.
Kies Volgende voor verdere instructies
http://www.t-mobile.nl/to...deren/Simlock-verwijderen

Kan ik dus gewoon eerst die instructies volgen om het zelf te doen, of ben ik verplicht om eerst contact op te nemen met T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04 09:52
Raxious schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:03:
hey mensen ik heb een vraagje, ik ga deze week een nieuwe telefoon halen en mijn pa wilt graag mijn Iphone overnemen. Nu loopt mijn contract dus nog tot 10 juli. Ik heb dus laatst gehoord dat het sinds kort mogelijk is om je Iphone simlockvrij te maken. Nu staat er dus dit op de website van t-mobile:

[...]

Kan ik dus gewoon eerst die instructies volgen om het zelf te doen, of ben ik verplicht om eerst contact op te nemen met T-mobile.
Waarom probeer je het niet gewoon? mocht je er dan niet uitkomen dan bel je klantenservice? er staat gewoon precies wat je moet doen...

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Raxious schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:03:

[...]

Of even sim-kaart van andere provider in de iPhone doen en testen. Werkt het, dan klaar.

Zo niet, dan instructies volgen of eventueel T-Mobile bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195854

Hallo, bij de meeste gsm's kan je het imei nr zien wanneer je de batterijklep verwijderd
en dan de batterij eruit neem, je ziet dan een sticker met daarop
het imei nr van het toestel. Is dit ook mogelijk bij een iPhone 4, wanneer
je de achterzijde los schroeft en de batterij eruit neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Laatst online: 20-12-2024
Anoniem: 195854 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:32:
Hallo, bij de meeste gsm's kan je het imei nr zien wanneer je de batterijklep verwijderd
en dan de batterij eruit neem, je ziet dan een sticker met daarop
het imei nr van het toestel. Is dit ook mogelijk bij een iPhone 4, wanneer
je de achterzijde los schroeft en de batterij eruit neemt?
Waarom zou je zo moeilijk doen en mogelijk iets kapot maken?

Gewoon instellingen > algemeen > info > naar beneden scrollen en je IMEI nr lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195854

Ik weet dat dat de manier is om het imei nr te zien maar ben nieuwsgierig
of het binnenin de iPhone ook ergens te zien is op een sticker ofzo
net als bij de meeste gsm's. Stel het scherm is stuk en je wilt het imei nr
controleren, is er een manier om dit te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingston|IA
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-02-2020
je imeinummer staat ook op je simkaarthouder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

en ongetwijfeld ook binnen in het toestel.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Nu online
Sinds de WWDC afgelopen maandag is de App Store gewijzigd. Ik kan, mits ik ingelogd ben, nu zien wat ik in het verleden allemaal geinstalleerd/gekocht heb en dit opnieuw installeren. Toen ik de iPhone net had, heb ik allerlei simpele en domme Apps geïnstalleerd en inmiddels verwijderd van de iPhone (en in iTunes) en hier ga ik ook nooit meer iets mee doen.

Is deze lijst ook te wissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-05 14:07

Fl0yd

Dovahkiin

Ik probeer al een tijdje mijn (niet gejailbreakte) iPhone 4 up te daten van 4.3.1 naar 4.3.3. Ik krijg alleen steeds de error (3194).

Nu heb ik al wat gezocht op internet dat ik kan doen om deze error te verhelpen, zoals de apple regel uit mijn host file te verwijderen. Verder heb ik hem geprobeerd de updaten in DFU modus. Dit heeft beide geen succes gehad.

Iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04 09:52
Fl0yd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:59:
Ik probeer al een tijdje mijn (niet gejailbreakte) iPhone 4 up te daten van 4.3.1 naar 4.3.3. Ik krijg alleen steeds de error (3194).

Nu heb ik al wat gezocht op internet dat ik kan doen om deze error te verhelpen, zoals de apple regel uit mijn host file te verwijderen. Verder heb ik hem geprobeerd de updaten in DFU modus. Dit heeft beide geen succes gehad.

Iemand nog ideeën?
andere pc proberen?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:28
Fl0yd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:59:

Iemand nog ideeën?
Bij mij werd dit probleem verholpen door in TinyUmbrella onder advanced het vinkje weg te halen voor "Set hosts to Cydia on exit". Mijn iphone was echter al Jb'd en ik had TU gebruikt om de shsh op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-05 15:52
Mijn headset van de i4 doet al een week of twee raar. Tijdens het luisteren van muziek, op willekeurige momenten, stopt de muziek (pauze), springt het naar een ander nummer (next/previous), haperingen en dergelijke zoals het verbreken van telefoongesprekken.

Dus ik denk, ik loop even de Vodafone winkel binnen, aanspraak maken op de garantie. Wordt mij verteld dat er MAAR een halfjaar garantie zit op accesoires.

Ik zou graag willen weten of dit klopt? Heeft iemand hier ervaringen mee?

In de winkel ben ik verwezen naar de Vodafone site toen ik vroeg waar ik dat na kon lezen, helaas is deze informatie niet beschikbaar op de site. Via de Apple website heb ik het via mijn serie nummer nog gecheckt en is het mij er niet duidelijker op geworden, over de accesoires kan ik niet veel vinden behalve een PDF document waarin wordt aangegeven dat er wel garantie op zit, alleen niet hoe lang.

Heb mijn i4 sinds november 28, 2010. :)

- http://support.apple.com/...etherlands&product=iphone
- http://www.apple.com/lega...cs/accessory_warranty.pdf

//EDIT
BEPERKTE GARANTIE – APPLE ACCESSOIRE
DEZE GARANTIE DOET GEEN AFBREUK AAN UW WETTELIJKE RECHTEN
Apple’s garantieverplichtingen zijn beperkt tot de onderstaande bepalingen: Op uw APPLE hardwareproduct ontvangt u
een garantie voor materiaal- en fabricagefouten met een duur van EEN (1) JAAR, gerekend vanaf de oorspronkelijke datum van aankoop in de detailhandel.
Dus een jaar, fuck Vodafone medewerker, dat wordt lekker inleveren van mijn headset :)

[ Voor 25% gewijzigd door EN-IS op 10-06-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-05 14:56
Ik kijk met smart uit naar de nieuwe Iphone 4s/5, echter ben ik ook bang dat het een tereurstelling gaat worden. Persoonlijk heb ik de hoop dat apple een iPhone uit gaat brengen met een groter scherm (min. 4 inch) en qua design een combi van de ipad 2 en de iPhone 2g.

Wanneer apple niet een grotere uitvoering gaat uitbrengen ben ik bang dat ik overstap op een Htc of Samsung Android. Zijn er hier meer mensen die twijfelen over hun iPhone liefde?

Misschien een idee voor poll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:45

KL643

beeldaandemuur

Een poll over iPhone liefde...ja, goed id 8)7

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Laatst online: 03-05 14:14
lekker zuur, ben gecrasht met een scooter in de bergen...
status van de iPhone:
- Achterkant scherm kapot
- Trilfunctie kapot
- Flitser uit iPhone gevallen
- Camera module zit los
- Trilfunctie doet het niet meer
- Voorkant scherm lost van toestel
- Scherm deels kapot (rechterbovenhoek zwart + blauwe lijnen door hele scherm)
- Ontvangst valt weg
- Beschermband glas voorkant kapot
- Als klap op de vuurpijl: Touchscreen kapot

Een groot feest dus...
Gelukkig is hij al opgehaald door de verzekering en krijg ik waarschijnlijk gewoon een nieuwe :)
Wat ben ik toch blij dat verzekeringen bestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:01
Knudde. De telefoon komt vast wel goed maar ben jij zelf ongedeerd?

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Het schoot me ineens te binnen: Kan ik de iPhone niet als microfoon gebruiken?

Ja dat kan! Middels deze app: http://artoftheiphone.com...gaphone-free-iphone-apps/
Ik weet niet wat de gratis versie minder heeft dan de pro, maar hij werkt gewoon prima. iPhone aansluiten via een kabel op de line in/microfoon ingang en hij werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-05 11:36
Sinds gisteren in het bezit van de iphone4, erg geweldig allemaal! Wilde er nooit naartoe, als windows sysadmin zijnde had ik zelf een beetje een pesthekel aan alles met een apple logo, maar kom er nu achter dat dit gewoon is wat ik altijd in een smartphone heb gezocht. Wat een verademing vergeleken bij mijn npkia e72!!

Nu heb ik 1 vraag, de phone is gejailbreakt, kan ik nu wel gewoon updaten als dat nodig is, of is de jailbreak dan ongedaan gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Amens schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:14:
Sinds gisteren in het bezit van de iphone4, erg geweldig allemaal! Wilde er nooit naartoe, als windows sysadmin zijnde had ik zelf een beetje een pesthekel aan alles met een apple logo, maar kom er nu achter dat dit gewoon is wat ik altijd in een smartphone heb gezocht. Wat een verademing vergeleken bij mijn npkia e72!!

Nu heb ik 1 vraag, de phone is gejailbreakt, kan ik nu wel gewoon updaten als dat nodig is, of is de jailbreak dan ongedaan gemaakt?
na een update komt je JB te vervallen. Maar de laatste update (4.3.3.) voor je iphone is inmiddels ook gewoon te JB'en dus kan gerust ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik heb de laatste tijd erg vaak dat ik met Whatsapp geen foto's van iemand kan downloaden. Zie screenshot hieronder; hebben meer mensen hier last van? Ik heb een KPN abonnement, kan het zijn dat ze dit blokkeren ofzo? Als ik namelijk via wifi de afbeelding probeer te downloaden, dan lukt dit wel...

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1757832/whatsapp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

smeerbartje schreef op maandag 13 juni 2011 @ 09:47:
Ik heb de laatste tijd erg vaak dat ik met Whatsapp geen foto's van iemand kan downloaden. Zie screenshot hieronder; hebben meer mensen hier last van? Ik heb een KPN abonnement, kan het zijn dat ze dit blokkeren ofzo? Als ik namelijk via wifi de afbeelding probeer te downloaden, dan lukt dit wel...

[afbeelding]
Hier ook KPN (Hi) maar geen problemen met het versturen en ontvangen van foto's over wifi/3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287184

Is het nog verstandig om nu een Iphone 3gs aan te schaffen? Iphone 4 is er natuurlijk ook alweer een tijdje en het is niet ondenkbaar dat er snel een iphone 5 aan komt.
Persoonlijk vind ik namelijk de 3 fijner in de hand liggen dan de 4. Maar loop ik dan na een half jaartje vast ivm beperkingen zoals geen updates e.d. meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Anoniem: 287184 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:40:
Is het nog verstandig om nu een Iphone 3gs aan te schaffen? Iphone 4 is er natuurlijk ook alweer een tijdje en het is niet ondenkbaar dat er snel een iphone 5 aan komt.
Persoonlijk vind ik namelijk de 3 fijner in de hand liggen dan de 4. Maar loop ik dan na een half jaartje vast ivm beperkingen zoals geen updates e.d. meer?
iPhone 3GS krijgt sowieso iOS 5. Dus als 'm niet te duur is is het zeker geen slechte deal.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:20
Snake schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:53:
[...]

iPhone 3GS krijgt sowieso iOS 5. Dus als 'm niet te duur is is het zeker geen slechte deal.
Dat ie iOS 5 krijgt klopt, maar wellicht niet met alle functionaliteiten daarvan. Tenzij het prijsverschil echt groot is zou ik persoonlijk altijd voor de nieuwste gaan. Anders heb je bij voorbaat al een toestel van twee jaar oud.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

De 3GS ligt imo ook beter in de hand, maar de snelheid van de iPhone 4 maakt dat toch wel meer dan goed. Ik vraag me af hoe traag de 3GS met iOS5 zal zijn :/

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
fsfikke schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:03:
De 3GS ligt imo ook beter in de hand, maar de snelheid van de iPhone 4 maakt dat toch wel meer dan goed. Ik vraag me af hoe traag de 3GS met iOS5 zal zijn :/
De snelheid schijnt prima te zijn, zie: iPhoneclub: Video: iOS 5 even snel op iPhone 3GS en iPhone 4

En verder wat betreft de ondersteuning van de 3GS met iOS5: iPhoneclub: iOS 5 op een iPhone 3GS: wat werkt wel en niet?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287184

Oke, bedankt voor de links.

Inderdaad, als ik nu een 3gs koop dan koop ik wel een toestel van 2 jaar oud en dat is ook niet echt fraai.
Ik wil namelijk ook een carkit houder voor in de auto kopen. Dus houder en carkit in 1 en dit is wel model gebonden. Vandaar dat ik er wel even mee voor uit wil kunnen. Vind dit wel een moeilijke keuze eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-05 07:16
Voordeel is dan wel weer, je bespaart een hoop geld als je nu een 3gs koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Mar.tin schreef op maandag 13 juni 2011 @ 15:57:
Voordeel is dan wel weer, je bespaart een hoop geld als je nu een 3gs koopt.
Hoeveel scheelt het op dit moment precies dan?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
smeerbartje schreef op maandag 13 juni 2011 @ 09:47:

[afbeelding]
Ik en meer mensen waarmee ik Whatsapp hebben dezelfde problemen inderdaad, volgensmij iets wat de providers veroorzaken (heb het met Vodafone en KPN, met Wifi weer niet).

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
OneUp schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 07:54:
[...]

Ik en meer mensen waarmee ik Whatsapp hebben dezelfde problemen inderdaad, volgensmij iets wat de providers veroorzaken (heb het met Vodafone en KPN, met Wifi weer niet).
Oke ik ben dus niet de enige. Het is ook niet zo dat het NOOIT werkt, beetje soms wel soms niet-verhaal. Moeilijk te achterhalen wat het probleem nu is. De "preview" in Whatsapp komt wel netjes binnen by the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
smeerbartje schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 08:04:
[...]

Oke ik ben dus niet de enige. Het is ook niet zo dat het NOOIT werkt, beetje soms wel soms niet-verhaal. Moeilijk te achterhalen wat het probleem nu is. De "preview" in Whatsapp komt wel netjes binnen by the way.
Ja, en het is volgensmij pas iets van de laatste week ofzo?

Heb btw m'n iPhone terug van reparatie. Heb hem sinds november en door wat overtollig bier was m'n oorluidspreker niet optimaal meer (max volume was heel zacht). Dus ik hem weggebracht en vorige week een splinternieuwe gekregen en het was gewoon garantie! :)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik begrijp dat jullie ook niet in een glazen bol kunnen kijken, maar wellicht dat jullie mij kunnen helpen.

Mijn huidig abonnement is verlopen dus de korting is verlopen en daarbij staat deze privé terwijl ik deze wil omzetten naar zakelijk. Alles bij elkaar gerekend kost dit abonnement mij nu ruim € 30,- extra. Los toestel en sim-only is zakelijk gezien minder interessant.

Een maandje extra kan ik wel wachten... maar heeft iemand enig idee wanneer de i4S uit komt? De i5 hoef ik niet persé te hebben, daarop wachten duurt me te lang.

edit:
Ik lees een artikel op One More Thing: -klik-

[ Voor 11% gewijzigd door Mini Poeper op 14-06-2011 10:14 . Reden: link naar One More Thing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Mini Poeper schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:05:
Ik begrijp dat jullie ook niet in een glazen bol kunnen kijken, maar wellicht dat jullie mij kunnen helpen.

Mijn huidig abonnement is verlopen dus de korting is verlopen en daarbij staat deze privé terwijl ik deze wil omzetten naar zakelijk. Alles bij elkaar gerekend kost dit abonnement mij nu ruim € 30,- extra. Los toestel en sim-only is zakelijk gezien minder interessant.

Een maandje extra kan ik wel wachten... maar heeft iemand enig idee wanneer de i4S uit komt? De i5 hoef ik niet persé te hebben, daarop wachten duurt me te lang.

edit:
Ik lees een artikel op One More Thing: -klik-
Grappig dat iedereen al onderscheid maakt tussen de iPhone 4S en de iPhone 5. Het zijn allemaal nog maar geruchten, Apple heeft nog niets bekend gemaakt. Sowieso: what's in a name?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:59
Amplified schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:50:
lekker zuur, ben gecrasht met een scooter in de bergen...
status van de iPhone:
- Achterkant scherm kapot
- Trilfunctie kapot
- Flitser uit iPhone gevallen
- Camera module zit los
- Trilfunctie doet het niet meer
- Voorkant scherm lost van toestel
- Scherm deels kapot (rechterbovenhoek zwart + blauwe lijnen door hele scherm)
- Ontvangst valt weg
- Beschermband glas voorkant kapot
- Als klap op de vuurpijl: Touchscreen kapot

Een groot feest dus...
Gelukkig is hij al opgehaald door de verzekering en krijg ik waarschijnlijk gewoon een nieuwe :)
Wat ben ik toch blij dat verzekeringen bestaan
toon volledige bericht
ja en? Wat hebben we aan deze post?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Laat die jongen lekker even zijn frustratie er uit gooien man. Moet je er perse wat aan hebben ? Of ben je zo ook op verjaardagen als een familielid zegt dat hij na een val meerder breuken had ? uhh ja wat heb ik daar aan ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
dkawa schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:49:
[...]

Nou zeg zuurpruim, dan lees je het toch gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepmk95
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09-2024
is het mogelijk om android te dual booten op mijn Iphone 4 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
joepmk95 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:48:
is het mogelijk om android te dual booten op mijn Iphone 4 ??
Volgens mij heeft iemand dat ooit voor elkaar gekregen op de 3G (stel je er niet teveel van voor, het startte op en hij kon wat basisfunctionaliteiten uitvoeren). Maar waarom zou je dit willen? Als je liever Android hebt dan iOS zou ik een Android-toestel kopen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepmk95
ik wil het proberen en anders moet ik weer een duur android toestel kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 23:54
Denk dat je meer voor je iPhone terug krijgt dan dat een android toestel je kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepmk95
ja maar ik zeg toch, proberen, ik wil er naar kijken want me ouders zoeken een andere en ik wil niet gewoon blind zon ding kopen dus leek dit mij de ideale oplossing, maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Laatst online: 03-05 14:36
Jup, dat kan. het project heet iDroid en is te vinden op: http://www.idroidproject.org/.

Het werkt volgens mij alleen op oudere iPhones, maar ze hebben al een proof of concept voor een iPhone 4 (maar nog niet publiekelijk beschikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepmk95
dankje =) ik lees inderdaad dat ze dichtbij zijn, maar dat ze het nog niet voor elkaar hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:27
dkawa schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:49:
[...]

Dat als je met je iPhone op een scooter gaat zitten je wel een verzekering moet hebben? En je kan natuurlijk ook gewoon even meeleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262825

Hallo,

Na het gebruik van Instant Video, de ingebouwde video app en Imovie raak ik snel door mijn opslag geheugen heen. Niet verwonderlijk dus maar weer wat videomateriaal er af gegooid maar ik lijk minder ruimte terug te winnen dan het mij kostte. Ook na een harde reset niet.
Itunes zegt dat ik 6,1 GB vrij heb en de info van de Ifone zegt 848 MB.

Ik heb er al films en TV serie afleveringen af gegooi en toch wordt de ruimte steeds minder.

De ruimte die ik mis komt ongeveer overeen met de verwijderde films etc.

Wie kan dat verschil verklaren?

Albast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 262825 op 15-06-2011 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-03 08:07
Zit sinds een paar dagen met een vervelend probleempje om mijn filmrol te bekijken.

Als ik op het icoontje "foto's" klik, krijg ik onderstaand beeld. De plaats waar ik dan op "filmrol" zou moeten klikken om toegang te krijgen tot de foto's, zit achter "albums". Daardoor kan ik niet op "filmrol" duwen...

Ik kan wel even naar beneden scrollen met de vinger en dan komt filmrol onder albums te staan, maar van zodra ik de "scrolvinger" loslaat om te duwen op "filmrol", schuift dat terug naar boven.

Iemand hulp voor deze wellicht onhandige tweaker? :)

Nu moet ik iedere keer langs de camera om toegang te krijgen tot de filmrol...

Afbeeldingslocatie: http://img17.imageshack.us/img17/5880/fotolb.png

[ Voor 3% gewijzigd door MTBS op 16-06-2011 07:52 ]

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flo_vs
  • Laatst online: 14-12-2021
Dit zelfde probleem heb ik ook vaak. Geen idee hoe dit komt, maar ik los het altijd op door "foto's" even af te sluiten en dan weer te openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-03 08:07
Flo_vs schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 08:35:
Dit zelfde probleem heb ik ook vaak. Geen idee hoe dit komt, maar ik los het altijd op door "foto's" even af te sluiten en dan weer te openen
Bedankt, dat lukt inderdaad... _/-\o_ Zucht... Da ne mens daar zelf nie kan opkomen hè... 8)7 |:(

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:47

Japie.G

Colour Classic

Nog even terugkomend op dit verhaal uit het vorige deel:
ijn hier mensen die last hebben van een wispelturige home button? Mijne reageert geregeld niet goed. Ik heb op verschillende fora mensen gevonden met dezelfde issues en uiteindelijk hebben ze hem vervangen bij de Applestore. In NL hebben we helaas geen Applestore en mijn toestel komt uit België via Mobistar. Moet ik terug naar België of zou ik ook bijvoorbeeld in een Applestore in de UK het toestel kunnen omruilen? Het laatste heeft als voordeel dat ze waarschijnlijk het probleem erkennen + dat je gelijk een ander toestel krijgt.
Ik reageerde toen dat ik exact hetzelfde probleem had. Mijn iPhone4 is een simlockvrije versie, gekocht in de UK. Ik ben na mijn post op GoT op vakantie naar de US geweest. Daar in een apple store het probleem laten zien. Ze wilden hem zonder problemen voor me omruilen, echter waren er alleen toestellen met een simlock te krijgen (nu net veranderd las ik net :-(). Daar had ik dus weinig aan. Omdat mijn toestel uit de UK komt dacht ik geen garantie van Apple Nederland te kunnen krijgen, en schatte ik mijn kansen voor omruil in een officiële Apple store het hoogst in. Bij terugkomst in NL had ik dan ook het plan om naar Oberhausen te rijden om daar een omruil te proberen. Echter voor de zekerheid maar eens naar Apple NL gebeld. Daar werd ik tot mijn grote verrassing zeer goed geholpen! Ik kreeg binnen no-time een techneut aan de lijn die direct een case voor me geopend heeft. De volgende dag stond UPS hier aan de deur om mijn toestel op te halen. Keurige te tracken via de Apple site allemaal! Nu wachten op de omruil of reparatie van de homebutton. Kortom, hulde voor het toch krijgen van internationale garantie! Mensen met soortgelijke problemen en buitenlandse iPhones, Apple NL geeft je gewoon garantie, geen enkel probleem dat het toestel in een ander land is gekocht! Enige nadeel aan deze officiele weg... niet direct een nader toestel... en dan pas merk je je verslaving aan dat ding >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Japie.G op 16-06-2011 12:43 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 409099

Ik vroeg mij af of je met de iPhone 4 contact kan maken met andere apparaten om foto's en muziek uit te wisselen (via bluetooth of WiFi) zonder de iPhone te jailbraiken. Kan dit?
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iOS 5 Beta] Ervaringen en Discussie
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.