Oh, en kan dit ook via Whatsapp?
Dat kan via WhatsApp voor foto's/videos, contacten, locatie en geluidsfragmenten.
Ik zit met een probleempje. WiFi doet het hier gewoon, maar mijn iPhone 4 zegt dat er 'geen verbinding mogelijk is met netwerk'. Ik heb een internetabonnement, maar 3G is nog niet werkend, daarvoor moet ik een SMSje naar Hi sturen zodat ik de juiste instellingen ontvang (volgens het boekje). Maar dit lukt ook al niet, omdat ik een bericht terug krijg dat hij die instellingen niet kan ontvangen.
Lekker dit. Geen internet + geen 3G op m'n nieuwe iPhone. Hoe kan ik dit oplossen?
Lekker dit. Geen internet + geen 3G op m'n nieuwe iPhone. Hoe kan ik dit oplossen?
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Vraagje over je gmail agenda syncen met de iPhone.
Heb nu middels Caldav op de iPhone heel mooi de agenda kunnen syncen van Gmail. Nu heeft mijn vriendin ook een iPhone en het zou natuurlijk perfect zijn als de Gmail agenda van mij ook gesynct wordt met haar agenda op haar iPhone.
Alleen loop ik hier nu tegen een probleem aan en krijg ik het niet voor elkaar..heb op haar iPhone bij ook via Caldav dezelfde instellingen ingevoerd en krijg dan de melding dat de wachtwoord niet klopt??? Iemand misschien een ideetje of kan het ook helemaal niet?
Heb nu middels Caldav op de iPhone heel mooi de agenda kunnen syncen van Gmail. Nu heeft mijn vriendin ook een iPhone en het zou natuurlijk perfect zijn als de Gmail agenda van mij ook gesynct wordt met haar agenda op haar iPhone.
Alleen loop ik hier nu tegen een probleem aan en krijg ik het niet voor elkaar..heb op haar iPhone bij ook via Caldav dezelfde instellingen ingevoerd en krijg dan de melding dat de wachtwoord niet klopt??? Iemand misschien een ideetje of kan het ook helemaal niet?
Verwijderd
Oh ok, top. Maar via bluetooth niet dus? Zou dit eventueel met iOS5 kunnen?Good Fella schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:38:
Dat kan via WhatsApp voor foto's/videos, contacten, locatie en geluidsfragmenten.
Even een "ben ik nou gek momentje". Ik heb dus een iPhone 4, laatste firmware (4.3.3) d'r op, niks aan de hand verder. Dacht ik... Als ik de 'Schakel 3G in' shuif open (blauw verticaal streepje) en de 'Mobiele data' schuif open dan gaan al mijn oproepen direct naar de voicemail. Das toch raar?
Als ik 3G en mobiele data weer uitzet dan kan ik weer bellen en gebeld worden...Dit lijkt me toch een bug, ofniet? Laat het me weten
Als ik 3G en mobiele data weer uitzet dan kan ik weer bellen en gebeld worden...Dit lijkt me toch een bug, ofniet? Laat het me weten
Als je een gmail account hebt, dan kun je dit account beter instellen als "exchange account' i.p.v. een gmail account. Lees hier meer. Na installatie haalt je iPhone ALLES uit de cloud... dus je contancts, email en kalender informatie komen allemaal van de Google servers. Ideal! Om vervolgens de kalender van je vriendin ook te syncen moet je het volgende doen:Daejji schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:15:
Vraagje over je gmail agenda syncen met de iPhone.
- Ga naar Google calendar op je computer
- Zorg dat je vriendin's calendar aanwezig is als calendar in jouw accoutn
- Ga nu op je mobiele telefoon naar http://m.google.com/sync
- Nu komt het vreemde: kies onderin voor taal "UK".
- Na een refresh komt er het icoontje "Sync" te staan
- Kies hiervoor, voeg je iphone toe en voila.... je kunt ervoor kiezen om de calendar van je vriendin ook te syncen.
Ik heb het even snel beschreven... bij vragen hoor ik het graag. Dit is misschien ook wel iets voor in de startpost ofzo, het heeft mij namelijk een paar dagen gekost om dit allemaal uit te zoeken.
[ Voor 6% gewijzigd door smeerbartje op 18-06-2011 10:51 ]
Net even zitten kijken naar de fling mini en ik moet zeggen dat die toch wel veel toevoegt. Helaas zie ik niet zo snel een adres dat deze in Nederland verkoopt. Iemand een idee??
Hier heb ik gmail (van mij en mijn vriendin) ook ingesteld via Exchange, werkt perfect! Daarbij gebruik ik de app informant voor onze agenda's. Onze agenda's delen wij met elkaar (in te stellen in Gmail) en in informant worden onze agenda's appart of gezamenlijk weergegeven (in te stellen in informant).smeerbartje schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 10:51:
[...]
Als je een gmail account hebt, dan kun je dit account beter instellen als "exchange account' i.p.v. een gmail account. Lees hier meer. Na installatie haalt je iPhone ALLES uit de cloud... dus je contancts, email en kalender informatie komen allemaal van de Google servers. Ideal! Om vervolgens de kalender van je vriendin ook te syncen moet je het volgende doen:
- Ga naar Google calendar op je computer
- Zorg dat je vriendin's calendar aanwezig is als calendar in jouw accoutn
- Ga nu op je mobiele telefoon naar http://m.google.com/sync
- Nu komt het vreemde: kies onderin voor taal "UK".
- Na een refresh komt er het icoontje "Sync" te staan
- Kies hiervoor, voeg je iphone toe en voila.... je kunt ervoor kiezen om de calendar van je vriendin ook te syncen.
Ik heb het even snel beschreven... bij vragen hoor ik het graag. Dit is misschien ook wel iets voor in de startpost ofzo, het heeft mij namelijk een paar dagen gekost om dit allemaal uit te zoeken.
Ik heb een groot probleem. Sinds gisteravond doet mijn Iphone 4 het plots niet meer. Hij is een beetje nat geworden maar niet ernstig, toch ben ik bang dat het door het vocht komt. Ik zag namelijk achter de camera vocht zitten.
Ik heb hem de hele nacht in een zak met rijst gelegd. Het vocht achter de camera is weg, maar hij doet het nog steeds niet. Als ik hem aansluit op mijn laptop maakt hij geen verbinding meer met Itunes. Ik krijg wel het Apple symbool te zien op de Iphone, maar deze ziet er wazig uit en verder dan het symbool gaat die niet. Ik heb de telefoon ook nog bij de (koude) föhn gehouden, maar ook zonder effect.
Iemand tips? Wat kan ik doen, telefoon is pas 3 maanden oud?
Hij is niet eens heel erg nat geworden, het was een beetje aan het regenen en ik was aan het filmen, deed hem daarna in mijn zak en vervolgens deed die niks meer.
Ik heb hem de hele nacht in een zak met rijst gelegd. Het vocht achter de camera is weg, maar hij doet het nog steeds niet. Als ik hem aansluit op mijn laptop maakt hij geen verbinding meer met Itunes. Ik krijg wel het Apple symbool te zien op de Iphone, maar deze ziet er wazig uit en verder dan het symbool gaat die niet. Ik heb de telefoon ook nog bij de (koude) föhn gehouden, maar ook zonder effect.
Hij is niet eens heel erg nat geworden, het was een beetje aan het regenen en ik was aan het filmen, deed hem daarna in mijn zak en vervolgens deed die niks meer.
Standaard worden ze op de iPhone toch ook tegelijk weergegeven?KL643 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:15:
[...]
Hier heb ik gmail (van mij en mijn vriendin) ook ingesteld via Exchange, werkt perfect! Daarbij gebruik ik de app informant voor onze agenda's. Onze agenda's delen wij met elkaar (in te stellen in Gmail) en in informant worden onze agenda's appart of gezamenlijk weergegeven (in te stellen in informant).
hmm, dat klinkt wel erg vervelend voor je.raoul1989 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:22:
Ik heb een groot probleem. Sinds gisteravond doet mijn Iphone 4 het plots niet meer. Hij is een beetje nat geworden maar niet ernstig, toch ben ik bang dat het door het vocht komt. Ik zag namelijk achter de camera vocht zitten.
De enige relatie die ik kan leggen is toch met het beetje nat worden in de regen.
Geen id...de standaard agenda van mijn iPhone heb ik verborgen met SBSettings. Ik wil gewoon een manier aangeven middels gedeelde agenda's wat perfect werkt op een iPhone en informant vind ik zelf erg prettig om mee te werken.smeerbartje schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:26:
[...]
Standaard worden ze op de iPhone toch ook tegelijk weergegeven?
Ik ben nog altijd op zoek naar een iPhone 4 dock die compatible is met de SGP Neo Hybrid EX Bumper Case (ongeveer gelijk aan de officiële Apple Bumper). Ik weet dat als je de adapter van de originele Apple dock eraf haalt, dat het gaan gaat passen.. echter 'steunt' de iPhone dan alleen op de dock-connector die dan snel kan afbreken als je er per ongeluk tegenaan tikt.
Dit werkt prima met de standaard agenda. De lokale agenda is te verwijderen door de gmail agenda uit te zetten, daarna weer aan. De iphone vraagt dan wat met de lokale agenda te doen. (contacten werkt t zelfde)KL643 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:18:
[...]
Geen id...de standaard agenda van mijn iPhone heb ik verborgen met SBSettings. Ik wil gewoon een manier aangeven middels gedeelde agenda's wat perfect werkt op een iPhone en informant vind ik zelf erg prettig om mee te werken.
Nothing to see here
Laat maar zitten, is een storing op het Vodafone 3G netwerk. Medewerker vertelde mij dat het dit weekend verholpen zou worden. FYI: Je kan dit weekend inderdaad NIET bellen en/of gebeld worden wanneer je 3G aan hebt op je smartphone @Vodafone.Grin schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 20:07:
Even een "ben ik nou gek momentje". Ik heb dus een iPhone 4, laatste firmware (4.3.3) d'r op, niks aan de hand verder. Dacht ik... Als ik de 'Schakel 3G in' shuif open (blauw verticaal streepje) en de 'Mobiele data' schuif open dan gaan al mijn oproepen direct naar de voicemail. Das toch raar?
Edit: doet 't weer
Werkt hier op m'n 3GS anders prima met Vodafone over 3G.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Het gaat hier niet om of het werkt met de standaard agenda (dat geloof ik wel) van de iPhone maar over het makkelijk synchen van de 2 agenda's m.b.v. de agenda delen optie in Gmail.itsme schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:46:
[...]
Dit werkt prima met de standaard agenda. De lokale agenda is te verwijderen door de gmail agenda uit te zetten, daarna weer aan. De iphone vraagt dan wat met de lokale agenda te doen. (contacten werkt t zelfde)
Pocket informant is gewoon een top app, welke ik prefereer boven de standaard agenda. Hij is niet goedkoop (€10,49) maar dan heb je ook wat. Hij is trouwens morgen in de aanbieding zag ik (€3,99) en nee ik heb geen belang in deze app
Zou je eens uit kunnen leggen wat deze app meer kan t.o.v. het gebruik van de normale agenda met Google Sync?
Kijk even in de appstore voor een volledig overzicht..
Valt me ineens op, dat ik nogal wat stof heb aan de binnenkant van het glas van m'n 3Gs.
Wat is wijsheid, ding wegbrengen naar een Apple reseler/telefoonwinkel of zelf schoonmaken?
Op Youtube al een handleiding gevonden over hoe zelf te doen en moet opzich wel te doen zijn. Maar als zoiets voor een paar euro door een pro gefixt kan worden, dan misschien liever dat?an
Hij is van december 2009, dus nu 1,5 jaar.
Wat is wijsheid, ding wegbrengen naar een Apple reseler/telefoonwinkel of zelf schoonmaken?
Op Youtube al een handleiding gevonden over hoe zelf te doen en moet opzich wel te doen zijn. Maar als zoiets voor een paar euro door een pro gefixt kan worden, dan misschien liever dat?an
[ Voor 6% gewijzigd door pjlgt op 19-06-2011 12:53 . Reden: Aanvulling ]
Verwijderd
Oke ik heb een groot probleem. Ik heb de iphone 4 met 32GB. die wilde ik vandaag gaan updaten naar ios 4.3.3.
Hij geeft nu telkens weer dat ik de iphone moet herstellen omdat er een fout is opgetreden tijdens het updaten. Maar tijdens het herstellen stopt de telefoon ermee op 3/4 deel. Dan wordt 'error 9' weergegeven. Ik heb van alles geprobeerd. Zoals, andere usb poort, andere versie itunes, andere computer etc. Iemand een oplossing? Zal erg fijn zijn!
Dit wordt er weergegeven:
'De Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (9).
Hij geeft nu telkens weer dat ik de iphone moet herstellen omdat er een fout is opgetreden tijdens het updaten. Maar tijdens het herstellen stopt de telefoon ermee op 3/4 deel. Dan wordt 'error 9' weergegeven. Ik heb van alles geprobeerd. Zoals, andere usb poort, andere versie itunes, andere computer etc. Iemand een oplossing? Zal erg fijn zijn!
Dit wordt er weergegeven:
'De Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (9).
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2011 14:55 ]
Verwijderd
ik zal hem toch maar wegbrengen, daar hebben ze dat zo gefixt.pjlgt schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:52:
Valt me ineens op, dat ik nogal wat stof heb aan de binnenkant van het glas van m'n 3Gs.
Ik heb ook het probleem van de wispelturige Home-button. Echter heb ik het idee dat het toch software-gerelateerd is. Na het herstellen van "fabrieksinstellingen" reageerde de knop weer prima.Na ongeveer een week kwam het euvel weer terug. Ik moet nu soms wel 6 keer op de home-knop drukken om een reactie te krijgen. Ook maakt het niets uit of er wel of geen apps gesloten zijn in de taskbar.Japie.G schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:42:
Nog even terugkomend op dit verhaal uit het vorige deel:
[...]
Ik reageerde toen dat ik exact hetzelfde probleem had. Mijn iPhone4 is een simlockvrije versie, gekocht in de UK. Ik ben na mijn post op GoT op vakantie naar de US geweest. Daar in een apple store het probleem laten zien. Ze wilden hem zonder problemen voor me omruilen, echter waren er alleen toestellen met een simlock te krijgen (nu net veranderd las ik net). Daar had ik dus weinig aan. Omdat mijn toestel uit de UK komt dacht ik geen garantie van Apple Nederland te kunnen krijgen, en schatte ik mijn kansen voor omruil in een officiële Apple store het hoogst in. Bij terugkomst in NL had ik dan ook het plan om naar Oberhausen te rijden om daar een omruil te proberen. Echter voor de zekerheid maar eens naar Apple NL gebeld. Daar werd ik tot mijn grote verrassing zeer goed geholpen! Ik kreeg binnen no-time een techneut aan de lijn die direct een case voor me geopend heeft. De volgende dag stond UPS hier aan de deur om mijn toestel op te halen. Keurige te tracken via de Apple site allemaal! Nu wachten op de omruil of reparatie van de homebutton. Kortom, hulde voor het toch krijgen van internationale garantie! Mensen met soortgelijke problemen en buitenlandse iPhones, Apple NL geeft je gewoon garantie, geen enkel probleem dat het toestel in een ander land is gekocht! Enige nadeel aan deze officiele weg... niet direct een nader toestel... en dan pas merk je je verslaving aan dat ding
Verwijderd
Hoe raar, ik keek net even op de Apple website en de iPhone 3GS kost nog maar 49$. Zonder abbonemnt? Het is een beetje raar.. ivm met prepaid.. Iemand antwoorden?
Dat is dus met tweejarig abonnement.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:59:
Hoe raar, ik keek net even op de Apple website en de iPhone 3GS kost nog maar 49$. Zonder abbonemnt? Het is een beetje raar.. ivm met prepaid.. Iemand antwoorden?
Werkt mobile hotspot op de iPhone 4 nou nog gewoon met KPN zoals een tijdje terug of is dat inmiddels geblokkeerd?
Mobiele hotspot kan geactiveerd worden op KPN netwerk.
PSN id: GG--77
Ik heb ook wel es gedoe met de home knop. Soms wil ik 2x drukken voor mn TM, en dan wordt het geregistreerd als 1x druk en gaat ie naar spotlight (als ik al op de homescreen zit), dan denk ik van, okee druk ik wel wat harder, en krijg je ineens het menu van die visuele hulpjes.Medic112 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:04:
[...]
Ik heb ook het probleem van de wispelturige Home-button. Echter heb ik het idee dat het toch software-gerelateerd is. Na het herstellen van "fabrieksinstellingen" reageerde de knop weer prima.Na ongeveer een week kwam het euvel weer terug. Ik moet nu soms wel 6 keer op de home-knop drukken om een reactie te krijgen. Ook maakt het niets uit of er wel of geen apps gesloten zijn in de taskbar.
Maarja, mijn 3GS heeft al aardig wat te verduren gehad in 2 jaar tijd, die is dan ook eind van het jaar hard aan vervanging toe
Wat zouden jullie doen?
Doordat mijn sim-only abonnement (spraak+data) is verlopen en keuze van ander soort abonnement (indien ik overstap) kost mij dit onder aan de streep iedere maand € 20,- extra.
Zouden jullie tijdelijk € 20,-/maand extra betalen en dus wachten op opvolger huidige iPhone 4 of nu de iPhone 4 halen. Dit wachten kan tot september zijn, maar ook eind van het jaar... eind van het jaar vind ik te lang, dan koop ik nu de iPhone 4. Augustus zou nog kunnen eventueel...
Met de wetenschap dat ik sinds het weekend een nieuwe iMac in huis heb en dus alles mooi kan syncen.
Doordat mijn sim-only abonnement (spraak+data) is verlopen en keuze van ander soort abonnement (indien ik overstap) kost mij dit onder aan de streep iedere maand € 20,- extra.
Zouden jullie tijdelijk € 20,-/maand extra betalen en dus wachten op opvolger huidige iPhone 4 of nu de iPhone 4 halen. Dit wachten kan tot september zijn, maar ook eind van het jaar... eind van het jaar vind ik te lang, dan koop ik nu de iPhone 4. Augustus zou nog kunnen eventueel...
Met de wetenschap dat ik sinds het weekend een nieuwe iMac in huis heb en dus alles mooi kan syncen.
Ik zou een SIM-only abonnement nemen en volgend jaar juni kijken wat de stand van zaken dan is, je hoort nu zoveel verhalen. Komt er een 4S, komt er een 5, wanneer, allemaal onbekende factoren.Mini Poeper schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:42:
Wat zouden jullie doen?
Stel voor het gemak even dat er in het najaar een 4S als tussenmodel komt en volgend jaar komt er een 5, dan zou je mogelijk volgend jaar spijt hebben dat je voor het " tussenmodel" bent gegaan. Terwijl je met het nemen van een SIM-only nu, volgend jaar rustig je opties nog eens op een rjitje kunt zetten: of een half jaar oude 4S of een met een paar maanden uitkomende 5
Als je met een SIM-only nu 20 euro per maad uit kunt sparen, heb je eigenlijk bij het halen van een nieuwe iPhone volgend jaar je eigen bijdrage alweer terug verdient en een jaar lang lekker goedkoop gebeld.
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
*
[ Voor 100% gewijzigd door Mini Poeper op 20-06-2011 14:30 ]
Ik was net mijn oude iphone 3G aan het updaten toen er halverwege iets fout ging. Dus nu kan ik er niks meer mee. Ik start hem in DFU modus om te herstellen, maar tijdens het herstellen komt er een onbekende fout (2003). Weet iemand of ik de telefoon nog op een andere manier kan herstellen?
Edit: Hmm andere kabel aan het proberen en het lijkt erop dat dit hij het nu wel doet
Edit: Hmm andere kabel aan het proberen en het lijkt erop dat dit hij het nu wel doet
[ Voor 13% gewijzigd door Snippertje op 20-06-2011 15:10 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik zit nu met een heel raar probleem. Mijn iPhone wil niet meer verbinden met de computer. De usb aansluiting van de computer werkt sowieso, die heb ik getest, de kabels (heb er 2), zijn niet kapot want opladen werkt gewoon.
Ik zou niet weten wat er aan de hand is, iemand een idee?
Verwijderd
Heb mijn iPhone 4 sinds eind juli vorige jaar en nu zie ik net dat ik een gele vlek links boven in de hoek heb gekregen vandaag. Heb zelf al een google search gegaan en dit is een probleem dat wel vaker voorkomt bij iPhones en dat Apple deze altijd heeft omgeruild. Graag zou ik toch nog even willen vragen of iemand op het forum ook dit probleem heeft gehad en hoe Apple dat heeft opgelost.
Verwijderd
En nog een probleem hier, mijn scherm was kapot nadat die was gevallen. Vandaar dat ik een nieuw scherm heb besteld. Echter wanneer ik in wil loggen dwz eerst de toegangscode in moet typen. Dan doet de eerste rij van de cijfers het niet. Het gekke is dat wanneer ik naar noodoproep ga. Dat daar wel alle cijfers het doen. Kan dus nu niet inloggen. Herstellen via i tunes lukt niet aangezien die zegt dat er geen verbinding is met internet. Ligt dit nu aan het nieuwe scherm of is dit softwarematig. En wat kan ik nog proberen?
iTunes deinstalleren, alle troep van iTunes (ook services) verwijderen. Opnieuw installeren.Tc-Chub schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:46:
Ik zit nu met een heel raar probleem. Mijn iPhone wil niet meer verbinden met de computer. De usb aansluiting van de computer werkt sowieso, die heb ik getest, de kabels (heb er 2), zijn niet kapot want opladen werkt gewoon.
Ja maar ook de computer zelf herkent de telefoon niet, zou ik dan gewoon de besturingssoftware voor de iPhone op de pc, ook even moet herinstalleren?
Verwijderd
Sinds gisteren kan ik via de Safari browser niet meer op mijn Marktplaats account inloggen, iemand anders hier ook last van of nog beter weet wat er scheelt?
Edit, met een KPN sim kan ik niet inloggen en met T-Mobile wel.
Edit, met een KPN sim kan ik niet inloggen en met T-Mobile wel.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 14:16 ]
De garantie van iphone 4 bij t-mobile, is die nou een jaar of 2 jaar tegenwoordig?
Ik geloof dat de garantie binnen Europa tegenwoordig verplicht twee jaar is.Tuzla schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:36:
De garantie van iphone 4 bij t-mobile, is die nou een jaar of 2 jaar tegenwoordig?
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Verwijderd
Bij T-Mobile is het 2 jaar.Tuzla schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:36:
Verwijderd
Ik vind m'n iPhone 4 de laatste tijd nogal sloom worden en dus wil ik em eens volledig wissen en vervolgens restoren van een backup. Ik heb dus eerst m'n aankopen naar iTunes gesynced en toen een backup gemaakt. Nu zit ik in Settings > General > Reset > Erase All Content and Settings, en zodra ik die optie selecteer vraagt ie om een passcode en die heb ik helemaal niet. Ik heb wel ooit een passcode ingesteld maar deze later weer weggehaald. Die code heb ik geprobeerd en dat werkt niet, ook 0000, 1111, 1234 en m'n SIM doen 't niet. Heeft iemand enig idee of er een soort standaard passcode op zit? 
Edit: Ik heb net zelfs een passcode ingesteld (dus dat ie om een code vraagt als je em unlockt) en als ik die invoer zegt ie alsnog dat het fout is!
Edit: Ik heb net zelfs een passcode ingesteld (dus dat ie om een code vraagt als je em unlockt) en als ik die invoer zegt ie alsnog dat het fout is!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 19:50 ]
Het ziet er naar uit dat het 7 september gaat worden voor de nieuwe iPhone + iOS5.
EXCLUSIVE: Mac OS X Lion, July 14. iPhone 5 (with iOS 5), September 7
Zeer mooi nieuws^
Wat zijn de ervaringen bij jullie met iOS 5?
Ik heb de beta op mijn iPad 2. En moet zeggen dat ik het weinig gebruikelijk verschil vind hebben.
Toch jammer, want iOS 4 is tot nu toe de beste release vind ik.
Overigens crasht Safari en de Mail app wel vaak. Maar ondanks dat is het internetten *Op het soms uitvallen na* een stuk sneller geworden.
Wat zijn de ervaringen bij jullie met iOS 5?
Ik heb de beta op mijn iPad 2. En moet zeggen dat ik het weinig gebruikelijk verschil vind hebben.
Toch jammer, want iOS 4 is tot nu toe de beste release vind ik.
Overigens crasht Safari en de Mail app wel vaak. Maar ondanks dat is het internetten *Op het soms uitvallen na* een stuk sneller geworden.
[ Voor 17% gewijzigd door iApp op 24-06-2011 01:22 ]
An a day keeps the doctor away.
Verwijderd
Ik heb een belangrijke vraag:
Pas geleden is mijn iPhone 4 gestolen. Als het goed is heb ik ergens in iTunes gewoon nog een backup staan. Binnenkort ga ik een 3GS kopen (omdat er ontzettend veel gestolen is kan ik geen iPhone 4 kopen).
Mijn vraag is, kan ik mijn data (SMS-berichten zijn het belangrijkst!, apps installeer ik wel opnieuw als dat niet kan) via de reservekopie van mn iPhone 4 restoren op de oudere iPhone 3GS, en zo ja, hoe doe ik dat dan?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Pas geleden is mijn iPhone 4 gestolen. Als het goed is heb ik ergens in iTunes gewoon nog een backup staan. Binnenkort ga ik een 3GS kopen (omdat er ontzettend veel gestolen is kan ik geen iPhone 4 kopen).
Mijn vraag is, kan ik mijn data (SMS-berichten zijn het belangrijkst!, apps installeer ik wel opnieuw als dat niet kan) via de reservekopie van mn iPhone 4 restoren op de oudere iPhone 3GS, en zo ja, hoe doe ik dat dan?
Wacht even, en je verzekering dan?
Krijg je geen nieuw (gratis) spullen tegoed van hun?

Verwijderd
Ik heb geen doorlopende reisverzekering... En ik ging maar voor 2 daagjes naar BarcaHardCoreGamer schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 01:29:
Wacht even, en je verzekering dan?
Dat is wel zéér kl0te man... 
Ik zou het overigens niet weten, ik weet wel dat je een backup van een oudere iPhone kan overzetten op een nieuwe...
En een 2e hands iPhone 4 dan? Is dat geen optie?
(Of koop je de 3Gs al 2e hands?)
Ik zou het overigens niet weten, ik weet wel dat je een backup van een oudere iPhone kan overzetten op een nieuwe...
Verwijderd
Jep, al gekeken, maar dat is over de 400 euro en daar heb ik het geld momenteel niet voor over. De 3GS is al 2de hands ja. Ik heb gewoon teveel waardevolle spullen verloren daar (contant geld, beats by dre, zonnebril, camera en noem maar op... binnenkort ook voor stage naar het buitenland, dus ik moet het even volhouden met een 3gsje)... Maar ik ga hem morgen ophalen en dan probeer ik het wel even uit...HardCoreGamer schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 01:33:
Dat is wel zéér kl0te man...
Proberen ene te reserveren, zouden deze ook simlockloos zijn? Ben namelijk de 13de in de USA
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Verwijderd
Dat kan, je kan de backup van een 4 terug zetten op de 3GS maar dat zijn hoofdzakelijk de instellingen, mails en smsjes, app's moet je zelf doen. Je 3GS moet dan wel de nieuwste firmware hebben of gelijk aan welke je op de 4 had staan. Sluit je 3gs aan op de pc en kies in itunes reserve copie terugzetten.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 01:27:
Ik heb een belangrijke vraag:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 09:39 ]
Fake:fsfikke schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 01:16:
Het ziet er naar uit dat het 7 september gaat worden voor de nieuwe iPhone + iOS5.
[Update 2] – RazorianFly has received a number of anonymous tips claiming the document is in fact FAKE. RazorianFly aims to up-keep its pristine track record it has worked hard in maintaining while breaking the absolute latest Apple-related news you and 100,000+ others love. However, this is sometimes not always possible.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Ik ga dit weekend een Iphone 3GS kopen. Er zit een simlock op van Tmobile (zijn abonnement is nog niet afgelopen) en ik heb hi.
Ik heb deze site gevonden op een iphone simlockvrij te maken:http://www.iphoned.nl/iphone-3g3gs4-gratis-unlocken-via-t-mobile/30855/
Is dit een goede manier of verneuk ik dan de software ofzo?
Alvast bedankt.
Ik heb deze site gevonden op een iphone simlockvrij te maken:http://www.iphoned.nl/iphone-3g3gs4-gratis-unlocken-via-t-mobile/30855/
Alvast bedankt.
Dat werkt prima, zo heb ik mijn oude 3G ook ge-unlocked
39
Super! Dankjewel!Fietsbel schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:18:
Dat werkt prima, zo heb ik mijn oude 3G ook ge-unlocked
Er zit in hier wel ergens een manentje die ze simlock vrij maakt voor een tientje maar ik vertrouw het altijd niet zo.
Maar dan ga ik dit eens proberen!
Ik heb trouwens nu een abonnement van hi. Met blackberry internet..
Maar met dat internet kan ik wel gewoon op mn iphone internetten toch? Want blackberry internet is alleen dat je kan pingen dacht ik.
Iemand die deze vraag nog kan beantwoorden? Dan ben ik helemaal blij!
Verwijderd
Je kan het beste de iphone simlockvrij maken via de T-Mobile website dit is sind januari 2011 GRATIS.kats schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:15:
Ik ga dit weekend een Iphone 3GS kopen. Er zit een simlock op van Tmobile (zijn abonnement is nog niet afgelopen) en ik heb hi.
Alvast bedankt.
Verwijderd
Dank u!Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:23:
[...]
Dat kan, je kan de backup van een 4 terug zetten op de 3GS maar dat zijn hoofdzakelijk de instellingen, mails en smsjes, app's moet je zelf doen. Je 3GS moet dan wel de nieuwste firmware hebben of gelijk aan welke je op de 4 had staan. Sluit je 3gs aan op de pc en kies in itunes reserve copie terugzetten.
Linkje is http://www.t-mobile.nl/to...eren/Simlock-verwijderen/Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:09:
[...]
Je kan het beste de iphone simlockvrij maken via de T-Mobile website dit is sind januari 2011 GRATIS.
Dat zijn dezelfde stappen als de link die ik daarboven had gepost. ;-)
Maar toch bedankt!
Nu mn andere vraag nog over abbo met blackberry internet in een iphone. Kan ik dan internetten of niet?
[ Voor 11% gewijzigd door kats op 24-06-2011 12:18 ]
Verwijderd
@Kats, volgens mij kan je het internet van de Blackberry gewoon gebruiken voor je iphone, andersom is volgens mij niet mogelijk dat je het internet van iphone voor de BB gebruikt ( je kan dan niet alles wat een data connectie nodig heeft gebruiken op de BB).
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 15:37 ]
Nee dat weet ik. Althans, 'gewoon' internet kan wel op bb maar dan heb je alleen site's en whatsapp geen ping. Ik meende dat een vriendin dat had namelijk.
Anyways. Niet meer van toepassing ook want ik ga van bb naar iphone.
Bedankt voor de info faire4u!
Anyways. Niet meer van toepassing ook want ik ga van bb naar iphone.
Bedankt voor de info faire4u!
Verwijderd
Heb het inmiddels gedaan... en het is gelukt! Mijn hele backup van mn iPhone 4 is gerestored op een oudere iPhone 3GSVerwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:23:
[...]
Dat kan, je kan de backup van een 4 terug zetten op de 3GS maar dat zijn hoofdzakelijk de instellingen, mails en smsjes, app's moet je zelf doen. Je 3GS moet dan wel de nieuwste firmware hebben of gelijk aan welke je op de 4 had staan. Sluit je 3gs aan op de pc en kies in itunes reserve copie terugzetten.
Verwijderd
Sinds de laatste firmware update heb ik geen Visual Voicemail meer.
Hoe zet ik dit weer aan, ligt het aan mn instellingen of provider(KPN) ?
Thx:)
Op dit moment ben ik bezig met de verkoop van mijn Iphone 3GS. M'n Iphone heeft de bekende haarscheurtjes. Ik kreeg van iemand een tip dat dit onder de garantie valt (de Iphone is 1 jaar oud). Dit zou voor de verkoop wellicht weer iets in de prijs kunnen schelen als de scheurtjes er niet waren. 
Nu vraag ik me af of iemand hier ervaring mee heeft? Via Google krijg ik eigenlijk alleen hele oude verhalen over het gezeur toen het net geconstateerd werd. Ik heb de telefoon met een I-plan van T-mobile gekocht bij Studentmobiel. Waar ik vooral bang voor ben is dat ik het toestel op kan sturen, heel lang kwijt ben en vervolgens te horen krijg dat ze er niets mee gaan doen...
Nu vraag ik me af of iemand hier ervaring mee heeft? Via Google krijg ik eigenlijk alleen hele oude verhalen over het gezeur toen het net geconstateerd werd. Ik heb de telefoon met een I-plan van T-mobile gekocht bij Studentmobiel. Waar ik vooral bang voor ben is dat ik het toestel op kan sturen, heel lang kwijt ben en vervolgens te horen krijg dat ze er niets mee gaan doen...
Huh? Ik wist niet dat KPN ook Visual Voicemail heeft?Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:29:
Sinds de laatste firmware update heb ik geen Visual Voicemail meer.
Ik heb dus ook net mijn 3GS laten "repareren" toen ik al een iPhone4 heb gekocht. Kwestie van langsbrengen bij t-mobile. in 10 werkdagen een nieuwe refurbished gekregen. (dus in praktijk 3 weken)Reb87 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:00:
Op dit moment ben ik bezig met de verkoop van mijn Iphone 3GS. M'n Iphone heeft de bekende haarscheurtjes. Ik kreeg van iemand een tip dat dit onder de garantie valt (de Iphone is 1 jaar oud). Dit zou voor de verkoop wellicht weer iets in de prijs kunnen schelen als de scheurtjes er niet waren.
Schijnbaar moet de scheurtje niet voelbaar zijn om in aanmerking te komen.
Is er nog zoveel vraag naar 3GSsen dan? Ik dacht dat met de iPhone4, iedereen liever een 4 heeft.
misschien toch maar mijn refurbished 3GS in de verkoop zetten
[ Voor 79% gewijzigd door kmf op 27-06-2011 11:12 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Maar, jij hebt hem direct bij T-mobile gekocht, of indirect maar wel met T-mobile i-plan?kmf schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:10:
[...]
Ik heb dus ook net mijn 3GS laten "repareren" toen ik al een iPhone4 heb gekocht. Kwestie van langsbrengen bij t-mobile. in 10 werkdagen een nieuwe refurbished gekregen. (dus in praktijk 3 weken)
Schijnbaar moet de scheurtje niet voelbaar zijn om in aanmerking te komen.
Is er nog zoveel vraag naar 3GSsen dan? Ik dacht dat met de iPhone4, iedereen liever een 4 heeft.
misschien toch maar mijn refurbished 3GS in de verkoop zetten
Ik had hem bij T-mobile bij het afsluiten van een abo in de t-mobile-shop gekocht.Reb87 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:19:
[...]
Maar, jij hebt hem direct bij T-mobile gekocht, of indirect maar wel met T-mobile i-plan?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Twee nieuwe iPhones, het is wel een masterlijk plan. Een upgraded 4 (de poormans iPhone) en een totaal nieuwe 5. Ben benieuwd
Ik heb zojuist een andere iPhone 4 van iemand te leen gehad, omdat die van mij voor de hometoets naar Apple is.
Wat mij opvalt: met exact dezelfde instellingen en apps is deze sneller dan mijn eigen iPhone.
Mijn eigen iPhone 4 is van augustus 2010 en deze van april 2011.
Bestaat er een kans dat er verschil zit in de productie?
Wat mij opvalt: met exact dezelfde instellingen en apps is deze sneller dan mijn eigen iPhone.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Verwijderd
Verschillende fw`s?THE_BASE schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:42:
Ik heb zojuist een andere iPhone 4 van iemand te leen gehad, omdat die van mij voor de hometoets naar Apple is.
Verwijderd
Ik heb sinds gisteren een vervelend probleem: telkens als ik de iphone uit standby haal, krijg ik de melding: dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze iphone.
Hierdoor schakelt het geluid ook uit. Als ik in de ipod kijk en ik kies voor de optie voor geluidsuitvoer, zie ik daar dat ik de dock connector kan kiezen. De iphone denkt dus blijkbaar continu dat er iets is aangesloten op de dock connector.
Ik heb al een paar keer geprobeerd te dock connector schoon te maken, omdat er misschien vuil in zou zitten. Als ik hem met droge lucht stevig uitblaas, is de foutmelding een paar uur weg, maar daarna komt hij weer terug.
Iemand enig idee waardoor deze foutmelding komt, en hoe ik dit op kan lossen?
Hierdoor schakelt het geluid ook uit. Als ik in de ipod kijk en ik kies voor de optie voor geluidsuitvoer, zie ik daar dat ik de dock connector kan kiezen. De iphone denkt dus blijkbaar continu dat er iets is aangesloten op de dock connector.
Ik heb al een paar keer geprobeerd te dock connector schoon te maken, omdat er misschien vuil in zou zitten. Als ik hem met droge lucht stevig uitblaas, is de foutmelding een paar uur weg, maar daarna komt hij weer terug.
Verwijderd
Die van mij werkt over het algemeen vrij goed en crasht weinig. Het gebeurt weleens natuurlijk maar dat is nog te overzien.
Nope, totaal niet. Ik werk bij The Phone House en ik merkte altijd al verschil in snelheid tussen nieuwe en die van mijzelf. Ik dacht dat het aan mijn opgeslagen data/apps etc. lag.
Is dus niet zo.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Heb ik ook een paar keer gehad; ook blazen in de dock-connector en het probleem was opgelost. Ik vind het niet heel fijn. Ook denk ik dat het te maken heeft met de luchtvochtigheid, maar dat kan ik niet bewijzen.Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:03:
Ik heb sinds gisteren een vervelend probleem: telkens als ik de iphone uit standby haal, krijg ik de melding: dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze iphone.
Misschien omdat de onderdelen verslijten?THE_BASE schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:42:
Ja soms helpt een beetje olie op de electronica!
Hier staat wat
Als je ze allebei eens op hetzelfde moment restored en dan vergelijkt vraag ik me af of je nog een verschil gaat zien.
Ik heb een iPhone 4 met een probleem aan de volume toetsen. Deze kan ik nog maar een klein stukje indrukken, ze reageren dan wel maar het werkt niet prettig. Af en toe komt het ook voor dat ik ze helemaal niet in kan drukken.
Ik heb mijn toestel gekocht bij studentmobiel(met vodafone abbo), en deze sturen mij naar dynafix voor reparatie. Nu heb ik niet zo'n hoge pet op van dit bedrijf, en was dus benieuwd hoe jullie de reparaties laten uitvoeren. Opsturen naar dynafix, of contact opnemen met apple?
Ik heb mijn toestel gekocht bij studentmobiel(met vodafone abbo), en deze sturen mij naar dynafix voor reparatie. Nu heb ik niet zo'n hoge pet op van dit bedrijf, en was dus benieuwd hoe jullie de reparaties laten uitvoeren. Opsturen naar dynafix, of contact opnemen met apple?
ik heb een iphone1, deze wil ik aan mijn itunes hangen, maar hij zegt dat de simkaart niet compatibele is, ik heb een t-mobile en kpn simkaart gebruikt, welke kan ik nog testen om hem werkend te krijgen?
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Verwijderd
Herkent iTunes je telefoon wel of niet? Als iTunes je telefoon niet herkent
is het misschien een kloon/replica.
Ik wou nog even terugkomen op een vraag die ik had gesteld in thread 32 : Spam in "[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 32"
De vraag was hoe je het beste je agenda, contacten en e-mail kunt synchoniseren tussen de iPhone <->Online Account<->Outlook zonder een MS Exchange server ertussen. Er werden allerlei voorstellen gedaan maar niets leek lekker te werken.
Ik ben er inmiddels achter : Live of Hotmail Mail account aanmaken.
Voordelen :
De vraag was hoe je het beste je agenda, contacten en e-mail kunt synchoniseren tussen de iPhone <->Online Account<->Outlook zonder een MS Exchange server ertussen. Er werden allerlei voorstellen gedaan maar niets leek lekker te werken.
Ik ben er inmiddels achter : Live of Hotmail Mail account aanmaken.
Voordelen :
- Goede exchange koppeling met iPhone , en beter dan gmail want die stuurt hele rare kalender uitnodigingen uit (schijnt bekende bug te zijn).
- Erg goeie koppeling met outlook via de Outlook Connector Plugin en je Live account. Deze synchoniseert alles direct (bijna zoals de exchange koppeling) en via de Google Calender Sync loopt het toch vaak mis. Zeker als je eerst een afspraak maakt op in outlook en die vervolgens in de iPhone aanpast. Ook is de IMAP (tenminste dat vermoed ik dat die gebruikt word) veel beter dan met gmail die er allerlei rare folders bijmaakt en vervolgens sync errors geeft.
- Support voor OneNote synchonisatie met de iPhone via Skydrive...tenminste als ze die app ook voor internationaal beschikbaar stellen
- Het overkopieren van reeds gemaakt afspraken in Outlook calender in die van de Live Calender.
- Af en toe wat Sync errors maar die verdwijnen al snel weer.
- Live mail heeft niet de threaded look als Gmail. Maar ik bekijk die live mail weer via Outlook 2010 dus daar heb je dat weer wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Spam op 29-06-2011 16:29 ]
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Itunes herkent hem wel want hij geeft daarna die melding over de simkaart.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:42:
Herkent iTunes je telefoon wel of niet? Als iTunes je telefoon niet herkent
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Verwijderd
iemand enig idee of ik mijn outlook contacts die ik heb geimporteerd kan overzetten op mijn sim kaart in mijn iphone 4? Alle contacts staan nu wel op mijn telefoon, maar vind het idee prettig om ze op mn sim te hebben
bij mij doet mijn youtube app het niet, hij zegt constant dat hij geen verbinding kan krijgen met youtube terwijl ik wel gewoon internet heb enzo. Ik heb meerdere dingen geprobeerd zoals hem updaten naar de laatste FW en ik heb de jailbreak eraf gegooid. niks helpt.
Verwijderd
Heb je geprobeerd om de app te verwijderen en deze naderhand weerjoepmk95 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:19:
bij mij doet mijn youtube app het niet, hij zegt constant dat hij geen verbinding kan krijgen met youtube terwijl ik wel gewoon internet heb enzo. Ik heb meerdere dingen geprobeerd zoals hem updaten naar de laatste FW en ik heb de jailbreak eraf gegooid. niks helpt.
opnieuw te installeren?
Hebben jullie dit concept al gezien van de Iphone 5 een designer uit Polen.

Iphone 5 design van een designer uit Polen
Het zal mooi zijn als die er zo eruit komt te zien wie weet

Iphone 5 design van een designer uit Polen
Het zal mooi zijn als die er zo eruit komt te zien wie weet
Hoe wil je die standaard app(youtube) er af gooien danVerwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:26:
[...]
Heb je geprobeerd om de app te verwijderen en deze naderhand weer
opnieuw te installeren?
na mijn weten kan dat niet of het moet er een zijn die uit AppStore komt...
inderdaad, dus de youtube app op me iPhone 4 is gecrashed en ik kan hem op geen enkele manier weer opstarten. ik snap er niks meer van
Dan zit er denk ik niet anders naar uit om te wachten tot dat er nieuwe firmware(iOS 5 najaar) is...joepmk95 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:52:
inderdaad, dus de youtube app op me iPhone 4 is gecrashed en ik kan hem op geen enkele manier weer opstarten. ik snap er niks meer van
En wat gebeurt er als je backup terug zet of heb je die niet aangemaakt ?
Ja dan word het lastig dan weet ik je niet zo gouw te helpen.
Hard reset al gedaan?joepmk95 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:52:
ik heb hem net geupdate.....
@Havlock
het is voornamelijk irritant maar ik kan nu nog wel even via safari op youtube. Maar om nou helemaal tot september te wachten....
[ Voor 29% gewijzigd door joepmk95 op 30-06-2011 19:53 ]
Hallo ervaringsdeskundigen,
Voor naast mijn iMac ga ik een iPhone kopen, dat staat vast!
Ben er alleen nog niet helemaal uit of ik dat een dezer dagen doe of wacht op de 4S/5.
Mijn vraag is welke bescherming erbij te nemen naast een screenprotector?
- rubberen rand
- hard plastic rand
- hoes
- eigen inbreng
Ben er alleen nog niet helemaal uit of ik dat een dezer dagen doe of wacht op de 4S/5.
- rubberen rand
- hard plastic rand
- hoes
- eigen inbreng
ik heb de screenprotector van bodyguardz, die is echt super!.Mini Poeper schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 23:57:
Hallo ervaringsdeskundigen,
- rubberen rand
- hard plastic rand
- hoes
- eigen inbreng
en levenslange garantie!
Ik heb een aantal vragen. heb ze opgespaard.
hoop dat iemand antwoorden heeft.
- Als ik aan het bellen ben, en krijg dat een whatsapp bericht hoor ik het whatsapp geluid onder het bellen, dit is irritant kan dit uitgezet worden?
- Is het mogelijk de agenda instelling melding standaard op bv 5min te zetten en niet standaard op uit?
- Is er een mogelijk dat het wekker alarm geluid oploopt kwa volume?
- Als ik een mail een bijlage wil toevoegen hoe doe ik dat?
- Als ik wil inloggen op een site of mail met een langer wachtwoord, dat pikt hij dat niet, waar kan dit aanliggen?
hoop dat iemand antwoorden heeft.
- Als ik aan het bellen ben, en krijg dat een whatsapp bericht hoor ik het whatsapp geluid onder het bellen, dit is irritant kan dit uitgezet worden?
- Is het mogelijk de agenda instelling melding standaard op bv 5min te zetten en niet standaard op uit?
- Is er een mogelijk dat het wekker alarm geluid oploopt kwa volume?
- Als ik een mail een bijlage wil toevoegen hoe doe ik dat?
- Als ik wil inloggen op een site of mail met een langer wachtwoord, dat pikt hij dat niet, waar kan dit aanliggen?
Ik ben nu aan het kijken of mijn t-mobile iphone simlock vrij is.
Heb een oude vodafone kaartje erin gedaan, als ik in de instellingen de vodafone voorzieningen kan zien betekend het dat deze geunlocked is?
Heb een oude vodafone kaartje erin gedaan, als ik in de instellingen de vodafone voorzieningen kan zien betekend het dat deze geunlocked is?
Alle T-Mobile iPhone's zijn (naar mijn weten) kosteloos te unlocken d.m.v iTunes. Het feit dat je de instellingen te zien krijgt duidt er al op dat je simkaart contact heeft gehad met vodafone, anders staan de instellingen er niet. Dit is het makkelijkst te testen door te proberen een gesprek op te zetten. Lukt dat, dan is de iPhone simlockvrij. Lukt dat niet, dan staat hier (iPhoneclub) beschreven hoe je de kosteloos iPhone kan unlockenxminator schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 22:58:
Ik ben nu aan het kijken of mijn t-mobile iphone simlock vrij is.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Hallo jongens, ik ben nu aan vakantiewerk aan het doen en nu zit ik met het probleem dat als ik de iPhone op trilstand heb staan, ik vaak een inkomende oproep mis. Is er een mogelijkheid om in te stellen dat alleen een oproep geluid maakt en de rest niet? Ik kan de iPhone wel op geluid zetten maar dan hoor je ook alle twitter / whatsapp en sms berichten en dat zijn er zo veel om ramgek van te worden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iOS 5 Beta] Ervaringen en Discussie
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iOS 5 Beta] Ervaringen en Discussie
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.