[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 64.054 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Dat kan vrij eenvoudig, bij de instellingen, geluiden de schuifjes omzetten voor wat je niet wilt horen.
Sommige dingen moet je in de app zelf aan of uit zetten, en vooral even bij de berichtgeving goed de geluiden uitzetten.

Als je iphone jailbroken is kan je ook bv CalenrdarPro4 kopen om zgn profileen te maken, dan kan je nstellen dat op je werkdagen dus alleen de foon mag gaan, na werktijd alles en 'snachts bv helemaal niets.

[ Voor 31% gewijzigd door LoneWolf op 03-07-2011 11:51 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Inderdaad, ik heb dus mijn iPhone maar even op geluid gezet en dan alle andere instellingen op trillen of alleen meldingen. Ik kan alleen niet wachten op iOS 5 dan krijg je niet telkens die meldingen midden in beeld, dat is helemaal ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 07:27

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

X-post uit de HK:

Zo. Voor kwart voor 7 wordt m'n iPhone opgehaald door Pro-Assist.

Vorige keer is m'n iPhone gerepareerd met een nieuwe voor- en achterkant, maar de voorkant is t.o.v. andere iPhones veel minder donker (vooral het schermgedeelte als het scherm uitstaat) en de achterkant is gebarsten. Ook de homeknop werkt af en toe niet :S .

Vind het vooral raar dat ze blijkbaar met niet officiële Apple-onderdelen repareren. Elke iPhone 4 die ik heb vergeleken had een veel donkerder scherm (ook bij de APR vonden ze dit vreemd). Ook zie je allemaal streepjes zitten die blijkbaar te maken hebben met het touchgedeelte. Bij mij zie je het displaygedeelte echt duidelijk zitten. Iemand hier ervaringen mee?

[ Voor 9% gewijzigd door Tjebakka op 03-07-2011 15:02 ]

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen ??

Het scherm van mijn 1 week oude iphone 4 blijft zwart. Heb de home knop en de aan/uitknop al verschillende keren 10 sec ingedrukt gehad.

Ook heb ik een software update via itunes uitgevoerd naar ios 4.3.3. Daarna heb ik de telefoon volledig hersteld als laatste optie. Dit mocht ook niet baten. Hebben jullie dit ook weleens gehad en wat kan ik hier aan doen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Ik denk dat dit niet echt iets softwarematigs is. Is 'ie wel opgeladen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
pricewatch: Apple iPod USB power adapter

Ik gebruik deze power usb adapter voor de iphone laden en daar kan je het stekkerdeel vanaf halen. Heeft iemand een idee waar je een engels stekkerstuk voor die adapter kan krijgen ? Lijkt me handig als ik in Maleisie zit (ja ik weet dat er reisstekkers bestaan :) )

Graag origineel , want heb slechte ervaring met dealextreme en ebay wat betreft zuivere stroomvoorziening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Deze stekkerset van apple zelf ? Reistekkers van Apple

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de telefoon is volledig opgeladen! Heel de nacht aan de oplader gezeten!

Dadelijk apple bellen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer is een harde reset door de home en lock knop tegelijk ingedrukt te houden tot het apple logo weer verschijnt.

Dan moet ie het volgens mij zo weer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw wat een service van apple!

Niks mocht baten, harde reset, update, volledig herstel. Krijg nieuw toestel toegestuurd. As vrijdag moet ie binnen zijn! Oude toestel wordt tevens thuis opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:02:
Wauw wat een service van apple!

Niks mocht baten, harde reset, update, volledig herstel. Krijg nieuw toestel toegestuurd. As vrijdag moet ie binnen zijn! Oude toestel wordt tevens thuis opgehaald.
Dikke prima inderdaad. Binnen een week een scherm dat niet meer werkt is namelijk wel ernstig :P
* Tjebakka moet het met een HTC uit 2007 doen met WM6.1 (ofzo). Dikke oldskool koelkast BAM! Hoop dat m'n iPhone snel wordt vervangen.

[ Voor 14% gewijzigd door Tjebakka op 04-07-2011 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Mijn iPhone 3Gs is sinds vorige week woensdag ook in reparatie ivm stof onder het scherm. Moet het nu met een geweldige Nokia E50 doen. Mis m'n Appeltje behoorlijk. Voordeel van de E50 is dat ie sinds woensdag nog steeds niet aan de lader is geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Ik heb een HTC TyTN dus.. :P Ach, hij is best prima. Al m'n contacten kon ik syncen en hij doet wat hij moet doen. Voor WM best snel. Ik had trouwens nog een vraag. Als jullie door Pro Assist je iPhone laten ophalen, wis je 'm dan ook of maakt je dat niets uit? De eerste keer had ik 'm niet gewist en plots merkte ik dat m'n MSN en mail geactiveerd waren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Bakkert schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:25:
Ik heb een HTC TyTN dus.. :P Ach, hij is best prima. Al m'n contacten kon ik syncen en hij doet wat hij moet doen. Voor WM best snel. Ik had trouwens nog een vraag. Als jullie door Pro Assist je iPhone laten ophalen, wis je 'm dan ook of maakt je dat niets uit? De eerste keer had ik 'm niet gewist en plots merkte ik dat m'n MSN en mail geactiveerd waren :S
Backup gemaakt en hem even geupdate naar 4.3.3 zodat m'n jailbreak er af was. Verder staat alles er nog op. Ben niet zo wantrouwend wat dat soort dingen betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:45
edit

[ Voor 255% gewijzigd door Qosmic op 04-07-2011 23:48 ]

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Nouja dat had inderdaad een mooie optie geweest als het imho niet zo achterlijk duur was voor een paar stekkertjes . En daar bovenop heb ik er voorlopig maar 1 nodig. Dat wordt dus gewoon een reisstekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Mini Poeper schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 23:57:
Hallo ervaringsdeskundigen,

Voor naast mijn iMac ga ik een iPhone kopen, dat staat vast!
Ben er alleen nog niet helemaal uit of ik dat een dezer dagen doe of wacht op de 4S/5.
Mijn vraag is welke bescherming erbij te nemen naast een screenprotector?
- rubberen rand
- hard plastic rand
- hoes
- eigen inbreng
Geen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Beakzz schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:44:
[...]

Nouja dat had inderdaad een mooie optie geweest als het imho niet zo achterlijk duur was voor een paar stekkertjes . En daar bovenop heb ik er voorlopig maar 1 nodig. Dat wordt dus gewoon een reisstekker :)
wanneer ga je? Heb nog wel een setje voor je tegen leuk prijsje :) Niet-origineel, wel goed (en nog in blisterverpakking).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een wazig probleem met mijn iPhone. Ik heb op dit moment 4 voicemails erop staan (visual voicemail).
Deze wil ik verwijderen.

Telkens als ik ze verwijder, wordt heel even de map verwijderde berichten zichtbaar. Daarin zou je ze kunnen wissen (voorgoed)

maar na een korte tijd zet hij de berichten weer terug in de inbox. k krijg ze met geen mogelijkheid verwijderd want ze komen gewoon elke keer weer terug.

Heeft iemand anders dat ook al eens meegemaakt, en is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Ik ga mijn iPhone 3G verkopen, en wil hem uiteraard dan leegmaken.
Mijn iPhone 3G is niet ge-jailbreaked.

Ik begrijp dat er 2 manieren zijn:
1. via Instellingen> Algemeen> Inhoud en instellingen wissen;
2. via iTunes de iPhone Herstellen, en geen reservekopie terugzetten.
Wat mij niet helemaal duidelijk is: moet de koper bij allebei de methodes de iPhone weer activeren?

En als ik hem heb verkocht, moet ik dan ergens deze iPhone van mijn account ontkoppelen via iTunes?
8)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Klopt het dat voor elke push-notificatie deze gebeurt via de servers van de desbetreffende app?

Als iCloud geintroduceerd wordt, is het dan mogelijk dat deze pushnotificaties via iCloud gebeuren? Liever 1 connectie naar 1 server dan 10 naar verschillende. Zal waarschijnlijk een hoop accuverbruik schelen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
Ik heb een nieuwe Iphone 4 32gb besteld , mijn "oude" 4 16gb heb ik aan een medewerker van me gegeven.
Nu valt op dat het wit van mijn "oude" 4 veel witter is dan mijn nieuwe 4...
Is dit het verhaal van die "gele lijmlaag" die na een paar dagen oplost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
kmf schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 09:59:
Klopt het dat voor elke push-notificatie deze gebeurt via de servers van de desbetreffende app?

Als iCloud geintroduceerd wordt, is het dan mogelijk dat deze pushnotificaties via iCloud gebeuren? Liever 1 connectie naar 1 server dan 10 naar verschillende. Zal waarschijnlijk een hoop accuverbruik schelen.
Dat gebeurt nu ook al, de betreffende applicaties moeten bij de servers van Apple aangeven dat ze een push notificatie willen versturen. Via de de servers van Apple worden vervolgens de push notificaties naar jouw iPhone gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:51
arjan571 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:06:
Ik heb een nieuwe Iphone 4 32gb besteld , mijn "oude" 4 16gb heb ik aan een medewerker van me gegeven.
Nu valt op dat het wit van mijn "oude" 4 veel witter is dan mijn nieuwe 4...
Is dit het verhaal van die "gele lijmlaag" die na een paar dagen oplost ?
Dit is mij zelf ook al opgevallen.
Ik heb een iPhone 4 32GB van een van de eerste zendingen (binnen een maand van release) en mijn scherm is op volle helderheid veel minder geel dan de iPhone 4 van mijn vriendin.
En dit lost zichzelf dus dan ook niet op.
Ik denk dat je er mee moet leren leven, als je het niet geweten had dan was het je misschien niet eens opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:22
Ik ga morgen 4 weken op vakantie en ik neem uiteraard mijn iPhone 3Gs mee, maar welke apps/games zijn totaal NIET te missen? En is er een site waar er kant en klare films voor de iPhone te downloaden zijn? Zodat ik niet meer hoef om te zetten etc? Ik hoor het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

Ik ben een newbie op iPhone gebied en vroeg me af of het mogelijk is om via de pc sms berichten van je iPhone te lezen en vanaf je pc te verzenden?

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Mijn collega heeft zijn iphone 3G gesloopt (hij zegt alleen een restore naar standaard te hebben gedaan) en heeft mij gevraagd om er eens naar te kijken. Ik zit tegen een apple logo met een stilstaand laadcirkeltje te kijken en ik krijg er helemaal niks mee gedaan. Heb op internet uiteraard al gevonden dat je een hard reset moet dan en dan booten in DFU mode. Het nadeel is hij reageert niet eens op het harde resetten. Is hij gewoon echt dood of kan ik er nog wat aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

marrik schreef op maandag 11 juli 2011 @ 08:41:
Ik ben een newbie op iPhone gebied en vroeg me af of het mogelijk is om via de pc sms berichten van je iPhone te lezen en vanaf je pc te verzenden?
Lezen wel middels een backup: http://www.iphoneclub.nl/...kup-van-je-sms-berichten/

En wellicht versturen ook wel aangezien je de iphone ook via VNC kan overnemen. Wellicht is een jailbreak vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

UlyssesNL schreef op maandag 11 juli 2011 @ 18:52:
Mijn collega heeft zijn iphone 3G gesloopt (hij zegt alleen een restore naar standaard te hebben gedaan) en heeft mij gevraagd om er eens naar te kijken. Ik zit tegen een apple logo met een stilstaand laadcirkeltje te kijken en ik krijg er helemaal niks mee gedaan. Heb op internet uiteraard al gevonden dat je een hard reset moet dan en dan booten in DFU mode. Het nadeel is hij reageert niet eens op het harde resetten. Is hij gewoon echt dood of kan ik er nog wat aan doen?
Ik geloof niet dat hij dood is. Op het moment dat je batterij op gaat ben ik er bijna zeker van dat hij weer moet werken. Hij hangt momenteel gewoon. Denk niet dat hij gebrickt is. koppel hem een paar keer aan de pc/opladen. paar keer aanknop + home knop indrukken. En aanknop bovenop eens lang ingedrukt houden. Anders leeg laten lopen en daarna weer aanzetten na het opladen.
(Ik heb een soort gelijk iets gehad dat hij vast hing met een Iphone 4)

[ Voor 3% gewijzigd door Reflow op 11-07-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Reflow schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:19:
[...]

Ik geloof niet dat hij dood is. Op het moment dat je batterij op gaat ben ik er bijna zeker van dat hij weer moet werken. Hij hangt momenteel gewoon. Denk niet dat hij gebrickt is. koppel hem een paar keer aan de pc/opladen. paar keer aanknop + home knop indrukken. En aanknop bovenop eens lang ingedrukt houden. Anders leeg laten lopen en daarna weer aanzetten na het opladen.
(Ik heb een soort gelijk iets gehad dat hij vast hing met een Iphone 4)
Hij is al leeg geweest een paar keer, het enige wat hij dan doet is weer aangaan en dit zelfde scherm geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
ik heb een 3gs al ongeveer een jaar eerst een witte nu een zwarte, met 4.3.3 erop maar ik heb geen visual voicemail... waarom hebben sommige mense dit wel en ik niet?
heb een tmobile relax abbo..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:16
rohit schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 01:24:
ik heb een 3gs al ongeveer een jaar eerst een witte nu een zwarte, met 4.3.3 erop maar ik heb geen visual voicemail... waarom hebben sommige mense dit wel en ik niet?
heb een tmobile relax abbo..
Even gezocht op "visual voicemail" op de t-mo site:

http://service.t-mobile.n...rs/detail/a_id/1905/p/198

Dat had je zelf ook kunnen doen.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

UlyssesNL schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:27:
[...]

Hij is al leeg geweest een paar keer, het enige wat hij dan doet is weer aangaan en dit zelfde scherm geven.
Dit al eens geprobeerd? http://forum.iculture.nl/...ft-hangen-apple-logo.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

Kassad schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 07:41:
[...]

Visual Voicemail zit wel gekoppeld aan een iPlan abbo. Zonder dit abbo kun je het helaas niet krijgen. :(

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Kassad schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 07:41:
[...]

Nou slimmerik, hij doet het bij mij nog niet hoor.. dus ze mogen er wel duidelijk bij zetten dat het alleen bij exclusieve abbo's werken.. ik heb gewoon een iphone abbo en het werkt niet dusja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
rohit schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:02:
[...]

Nou slimmerik, hij doet het bij mij nog niet hoor.. dus ze mogen er wel duidelijk bij zetten dat het alleen bij exclusieve abbo's werken.. ik heb gewoon een iphone abbo en het werkt niet dusja..
Een iphone abonnement is niet hetzelfde als relax+internet. En dat visual voicemail alleen werkt met de i-150 etc abbo's staat altijd in de kleine lettertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Ik kan het nergens vinden ook niet na het lezen van dit topic.
Hoe kan ik het beste van (non-jailbroken) 4.2.1 naar 4.3.3 updaten.
Eerst backup maken met itunes, 4.3.3 erover, backup terug?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franzl01
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 19:25
Gewoon updaten er overheen. Is bij mij nog nooit fout gegaan. Back-up kun je voor de zekerheid maken, maar ik heb dat nog niet nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:10:
Ik kan het nergens vinden ook niet na het lezen van dit topic.
Hoe kan ik het beste van (non-jailbroken) 4.2.1 naar 4.3.3 updaten.
Eerst backup maken met itunes, 4.3.3 erover, backup terug?
voor je contacten ff voor de zekerheid idrive contacts downloaden gratis uit de appstore..
werkt perfect..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Backup maken doet iTunes toch automatisch bij updaten? Of snap ik de voortgangsbalkjes niet helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over het instellen van de uitgaande mailserver (iphone 4 met data-abonnement van Vodafone). Ik heb al gezocht in alle topics, maar kan er niks over vinden.

Ik heb mijn zakelijke e-mail geinstalleerd (POP3) geinstalleerd op mijn telefoon. Ons bedrijf heeft een eigen uitgaande mailserver, dus dat is mijn hoofdserver. Als ik via 3G verbonden ben werkt m'n mail prima, zowel ontvangen als verzenden.

Thuis heb ik KPN glasvezel, mail ontvangen gaat prima, maar als ik via wifi verbonden ben kan ik geen mail versturen via de uitgaande mailserver van m'n werk. Ik heb daarom de mailserver van KPN toegevoegd (mail.kpnmail.nl). Nu is het probleem dat als ik thuis via wifi een mailtje wil versturen, dat de applicatie het eerst probeert via de hoofdserver (van m'n werk), en daarna de andere ingestelde servers gaat proberen (dus die van KPN).

Het duurt echter ongeveer 10 minuten voordat de telefoon er achter is dat de hoofdserver niet te gebruiken is, en verstuurt m'n mailtje dan pas via de server van KPN. Niet echt lekker als je even snel een mailtje wil versturen...

Mijn vraag is dus: is het mogelijk om per verbindingstype (3G of wifi) aan te geven wat de hoodserver is? Dan ben ik van die vervelende vertraging af!

Overigens heb ik al geprobeerd om de server van KPN als hoofdserver in te stellen, maar dat werkt weer niet als ik op een 3G verbinding zit... En uiteraard kan ik wifi uitzetten als ik een mailtje snel wil versturen, of de hoofdserver uitzetten als ik op wifi zit, maar ik hoop eigenlijk dat ik iets over het hoofd zie en er een betere oplossing voor is. Alvast bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:37
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:08:
Ik heb een vraag over het instellen van de uitgaande mailserver (iphone 4 met data-abonnement van Vodafone). Ik heb al gezocht in alle topics, maar kan er niks over vinden.

Ik heb mijn zakelijke e-mail geinstalleerd (POP3) geinstalleerd op mijn telefoon. Ons bedrijf heeft een eigen uitgaande mailserver, dus dat is mijn hoofdserver. Als ik via 3G verbonden ben werkt m'n mail prima, zowel ontvangen als verzenden.

Thuis heb ik KPN glasvezel, mail ontvangen gaat prima, maar als ik via wifi verbonden ben kan ik geen mail versturen via de uitgaande mailserver van m'n werk. Ik heb daarom de mailserver van KPN toegevoegd (mail.kpnmail.nl). Nu is het probleem dat als ik thuis via wifi een mailtje wil versturen, dat de applicatie het eerst probeert via de hoofdserver (van m'n werk), en daarna de andere ingestelde servers gaat proberen (dus die van KPN).

Het duurt echter ongeveer 10 minuten voordat de telefoon er achter is dat de hoofdserver niet te gebruiken is, en verstuurt m'n mailtje dan pas via de server van KPN. Niet echt lekker als je even snel een mailtje wil versturen...

Mijn vraag is dus: is het mogelijk om per verbindingstype (3G of wifi) aan te geven wat de hoodserver is? Dan ben ik van die vervelende vertraging af!

Overigens heb ik al geprobeerd om de server van KPN als hoofdserver in te stellen, maar dat werkt weer niet als ik op een 3G verbinding zit... En uiteraard kan ik wifi uitzetten als ik een mailtje snel wil versturen, of de hoofdserver uitzetten als ik op wifi zit, maar ik hoop eigenlijk dat ik iets over het hoofd zie en er een betere oplossing voor is. Alvast bedankt voor het meedenken!
Waarschijnlijk moet je bij de SMTP server van je werk aangeven dat authenticatie vereist is; dezelfde username/password als de pop-server. Dan werkt het wel vanaf een extern adres zoals bij je thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
Ik heb een vraagje, ik heb veel op internet gezocht maar ik kan het niet vinden.

Ik heb in New-York een iphone gekregen (kennis) met AT&T simlock, Ik heb veel gezocht of je hem simlockvrij kan maken, antwoord, nee ik kan het niet zo vinden.

Maar ik heb dus een Iphone 4 met IOS 4.3.3 en Baseband 04.10.01 AT&T simlock

Ik heb nu het volgende gevonden om hem waarschijnlijk in Nederland met een NL T-Mobile sim kaart werkend te krijgen .

YouTube: ‪Gevey Ultra, Untether Unlock iPhone 4 ios 4.3.3, 4.3.2, 4.3.1, 4.3.0, 4.2.1, 4.1‬‏

Iemand ervaring of dit echt gaat helpen ?
of als iemand een betere optie weet hoor ik het graag

Sorry als ik het hier niet mag plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
Toch vreemd dat alle aanbieders Iphones verkopen en dat alleen T Mobile visual voicemail aanbiedt...
Volgens mij hebben ze veel liever dat je alle voicemails afluisterd ipv selectief 1 bepaalde voicemail af te luisteren en de rest eventueel direct te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

Weet iemand of het mogelijk is de naam van je iPhone te wijzigen? En werkt het dan nog in iTunes?

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeerbartje schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 21:59:
Waarschijnlijk moet je bij de SMTP server van je werk aangeven dat authenticatie vereist is; dezelfde username/password als de pop-server. Dan werkt het wel vanaf een extern adres zoals bij je thuis.
Nee helaas, dat staat zo reeds ingesteld. Maar wil niet werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb gisterenavond na 3 maanden tijd maar is een keer mijn iphone 3GS geüpdate van 4.3 naar 4.3.3
Ik moet zeggen, het bevalt me wel.
Ik heb zeker het idee dat het allemaal net wat soepelere loopt en de batterij gaat echt langer mee.
Het kan tussen de oren zitten natuurlijk van het wat soepeler lopen maar over de batterij lieg ik zeker niet.

Weet iemand hier toevallig of er nog een andere update uit gaat komen dan iOS 5 in de herfst of laten ze het voorlopig bij 4.3.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor dat ik de procedure op de t-mobile website ga uitvoeren eerst de volgende vraag nog even:

Mijn iPhone 4 heeft een simlock van t-mobile, deze haal ik er binnenkort af. Mijn vraag daarbij is; wordt het vanaf dat moment mogelijk om tethering op mijn telefoon te gebruiken? Ik wil namelijk met mijn iPad 2 (WiFi only) gebruik maken van het 3G netwerk van mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Lijkt me niet. Tethering is gelinked aan je provider en niet aan de simlock van je telefoon. Mijn 3G heeft het in ieder geval beiden niet (tetheren en simlock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loeberce schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:22:
Lijkt me niet. Tethering is gelinked aan je provider en niet aan de simlock van je telefoon. Mijn 3G heeft het in ieder geval beiden niet (tetheren en simlock).
De enige oplossing om deze mogelijkheid te creeeren is dan via een jailbreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
Colors schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 06:54:
Ik heb een vraagje, ik heb veel op internet gezocht maar ik kan het niet vinden.

Ik heb in New-York een iphone gekregen (kennis) met AT&T simlock, Ik heb veel gezocht of je hem simlockvrij kan maken, antwoord, nee ik kan het niet zo vinden.

Maar ik heb dus een Iphone 4 met IOS 4.3.3 en Baseband 04.10.01 AT&T simlock

Ik heb nu het volgende gevonden om hem waarschijnlijk in Nederland met een NL T-Mobile sim kaart werkend te krijgen .

YouTube: ‪Gevey Ultra, Untether Unlock iPhone 4 ios 4.3.3, 4.3.2, 4.3.1, 4.3.0, 4.2.1, 4.1‬‏

Iemand ervaring of dit echt gaat helpen ?
of als iemand een betere optie weet hoor ik het graag

Sorry als ik het hier niet mag plaatsen
Niemand die het weet ? (Jailbreaken - Deel 7 verplaatst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
marrik schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:26:
Weet iemand of het mogelijk is de naam van je iPhone te wijzigen? En werkt het dan nog in iTunes?
Ja, die kun je gewoon in iTunes wijzigen :Y
Tenminste bij mij kan dat daar wel. _O-

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

funske schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:39:
[...]

Ja, die kun je gewoon in iTunes wijzigen :Y
Tenminste bij mij kan dat daar wel. _O-
Waar dan in iTunes?

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Net zoals je andere namen van folders en programma's wijzigt; klikken op de naam en dan nog een keer klikken. O-)

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik

marrik

Live long and prosper

funske schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 17:44:
[...]

Net zoals je andere namen van folders en programma's wijzigt; klikken op de naam en dan nog een keer klikken. O-)
Haha, geweldig! Ik klikte blijkbaar te snel ofzo... :D

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maap
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 13:24
Ik heb gezocht zowel hier als via google, heb ook verschillende mensen gevonden met hetzelfde probleem, maar nergens een oplossing.

Sinds kort dimt het scherm van mijn iPhone niet meer als ik nadat ik het toestel gelocked is en ik even op het scherm kijk voor bijvoorbeeld de tijd. Ook dimt hij niet meer nadat ik bericht oid heb ontvangen. Iemand meer hier ervaringen mee, of wellicht een oplossing?

Aanhangwagen onderdelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Vorig jaar augustus mijn iPhone 4 gekocht, heeft het altijd prima gedaan.
Nu merkte ik een verschil tussen de nieuwe iPhone van mijn vrouw en mijn eigen iPhone, de homebutton van mij moest veel duidelijker worden geklikt, het voelde wat minder soepel.
Soms werden dubbele kliks voor multitasking maar als enkele kliks gezien.

Aangezien hij bij T-Mobile is gekocht is vreesde ik een lang verhaal van opsturen en dan uiteindelijk als oplossing een gerepareerde andere telefoon. Met Apple Nederland gebeld, die verwezen me zoals verwacht naar T-Mobile (blijkbaar koopt T-Mobile de technische support af).

In plaats daarvan naar Duitsland gereden naar de Apple Store in Oberhausen, natuurlijk van te voren een afspraak gemaakt via apple.de, deden helemaal niet moeilijk, keek even of er waterschade was en naar de firmware versie. Telefoon is meteen omgeruild, ze hebben de homebutton niet eens geprobeerd, aan het serienummer te zien een splinternieuwe. _/-\o_

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Laatst online: 12-09 17:27
Na bijna een jaar merk ik toch dat mijn iPhone 4 wat slomer wordt, met 4.3.1 JB. Probleem is dat ik een AT&T toestel heb en daardoor een gigantische bult heisa moet uitvoeren wil ik mijn baseband niet updaten. Het wordt mij via Google niet echt duidelijk hoe ik dit probleem kan verhelpen. Kan ik gewoon opnieuw beginnen via Instellingen > Algemeen > Wis alle inhoud en instellingen? Of moet ik toch via iTunes aan een schone lei werken waarbij ik gelijk naar 4.3.3 ga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
itsme schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:03:
Nu merkte ik een verschil tussen de nieuwe iPhone van mijn vrouw en mijn eigen iPhone, de homebutton van mij moest veel duidelijker worden geklikt, het voelde wat minder soepel.

Aangezien hij bij T-Mobile is gekocht is vreesde ik een lang verhaal van opsturen en dan uiteindelijk als oplossing een gerepareerde andere telefoon. Met Apple Nederland gebeld, die verwezen me zoals verwacht naar T-Mobile (blijkbaar koopt T-Mobile de technische support af).

In plaats daarvan naar Duitsland gereden naar de Apple Store in Oberhausen, natuurlijk van te voren een afspraak gemaakt via apple.de, deden helemaal niet moeilijk, keek even of er waterschade was en naar de firmware versie. Telefoon is meteen omgeruild, ze hebben de homebutton niet eens geprobeerd, aan het serienummer te zien een splinternieuwe. _/-\o_
Dus je rijdt naar de Apple Store in Oberhausen, en krijgt direct een nieuwe? Just like that??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:06
itsme schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 19:03:

In Duitsland verkopen ze de iPhones toch nog met simlocks? Doet ie het dan nog wel met je Nederlandse simkaart?

[ Voor 62% gewijzigd door tumke op 14-07-2011 11:39 . Reden: verkeerde quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik denk dat ik vanavond of morgen maar eens druk bezig ga met het upgraden naar 4.3.3. Ik krijg steeds meer fratsen. Zo geeft de iPod app opeens aan dat ik geen materiaal heb, terwijl er niet meer vrije ruimte is dan normaal. Dan ben ik maar even druk bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:14:
Dus je rijdt naar de Apple Store in Oberhausen, en krijgt direct een nieuwe? Just like that??
Ik heb, zoals ik al schreef, een genius afspraak gemaakt voor de apple store in Oberhausen en kreeg inderdaad just like that een nieuwe.

Reserveren rechtsboven op deze pagina: http://www.apple.com/de/retail/centro/

Duitsland is ook simlock vrij :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
iPhone 2 weken geleden bij T-Mobile shop afgegeven om stof onder het scherm weg te laten halen. Vandaag retour en volgens mij heb ik gewoon een nieuwe gekregen. Of zo'n refurbished ding moet ook voorzien worden van een nieuwe buitenkant, maar kan echt geen kras ontdekken. Helemaal top zulke service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik was er zo zat van, vandaag maar eens mijn iPhone naar 4.3.3 hersteld en ik ga met een verse beginnen, geen backup. Hij is weer bloedjesnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Wat ik mij afvraag, is er onlangs een nieuw type beeldcherm in de iphone 4 gekomen? Ik zag laatst de zwarte en de witte naast elkaar, en de witte had een mooier scherm, veel contrastrijker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

De kleurweergave is blijkbaar anders. De witte zal wat koeler zijn

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:37
kmf schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:22:
De kleurweergave is blijkbaar anders. De witte zal wat koeler zijn
Of misschien stond de brightness hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Laatst online: 12:30
Gisteren mijn voor mijn 3GS de upgrade gedaan naar 4.3.4 maar nu gaat de batterij wel erg snel leeg in vergelijking met 4.3.3 zijn er nog meer mensen die merken dat de batterij duur met 4.3.4 achteruit is gegaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
edebee schreef op maandag 18 juli 2011 @ 06:52:
Gisteren mijn voor mijn 3GS de upgrade gedaan naar 4.3.4 maar nu gaat de batterij wel erg snel leeg in vergelijking met 4.3.3 zijn er nog meer mensen die merken dat de batterij duur met 4.3.4 achteruit is gegaan ?
Valt me ook op inderdaad, meestal zit ik rond deze tijd nog op 99% maar nu al op 89% terwijl ik niets anders gedaan heb dan andere dagen. Even in de gaten houden, hopelijk snel iOS5!

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
OneUp schreef op maandag 18 juli 2011 @ 08:35:
[...]

Valt me ook op inderdaad, meestal zit ik rond deze tijd nog op 99% maar nu al op 89% terwijl ik niets anders gedaan heb dan andere dagen. Even in de gaten houden, hopelijk snel iOS5!
ik laad hem voor het slapen gaan op tot 100% en dan zit ik normaal gesproken s'morgens op de 95 % maar nu vanmorgen was het 82% en had toch alle applicaties afgesloten. Wie weet komt er nog een fix en anders zoals je zegt : hopenlijk snel IOS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

pjlgt schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 23:30:
iPhone 2 weken geleden bij T-Mobile shop afgegeven om stof onder het scherm weg te laten halen. Vandaag retour en volgens mij heb ik gewoon een nieuwe gekregen. Of zo'n refurbished ding moet ook voorzien worden van een nieuwe buitenkant, maar kan echt geen kras ontdekken. Helemaal top zulke service
Refurbished is ook helemaal niet zo slecht als men denkt. Refurbished toestellen moeten aan betere eisen voldoen dan die uit de fabriek rollen.

Het is ook altijd wel grappig om te lezen dat mensen pas 'problemen ontdekken' of zich zorgen beginnen te maken, zodra ze pas aan het serie nummer hebben kunnen zien dat het een refurbished toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:56
Tijdens het updaten van 4.3.3 naar 4.3.4 kreeg ik foutmelding 1602. De iPhone geeft een afbeelding weer met een iTunes logo en een USB kabel (alsof de iPhone weer geactiveerd moet worden). Als ik de iPhone opnieuw aansluit op de (Windows XP) laptop dan staat er 'nieuwe hardware gevonden; Apple Mobile Device (recovery mode)'.

iTunes herkent de iPhone ook niet dus herstellen kom ik niet eens aan toe.

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe kan ik de iPhone weer herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Flieger schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:44:
Tijdens het updaten van 4.3.3 naar 4.3.4 kreeg ik foutmelding 1602. De iPhone geeft een afbeelding weer met een iTunes logo en een USB kabel (alsof de iPhone weer geactiveerd moet worden). Als ik de iPhone opnieuw aansluit op de (Windows XP) laptop dan staat er 'nieuwe hardware gevonden; Apple Mobile Device (recovery mode)'.

iTunes herkent de iPhone ook niet dus herstellen kom ik niet eens aan toe.

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe kan ik de iPhone weer herstellen?
Computer restarten. Laatste keer dat dat gebeurde was itunes helper vastgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
kmf schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:01:
Computer restarten. Laatste keer dat dat gebeurde was itunes helper vastgelopen.
Helaas heeft dat niet geholpen. iTunes herkent de iPhone nog steeds niet en de iPhone doet niet anders dan de eerder genoemde afbeelding laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

In DFU-mode gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Volgens mij zou iTunes dan de iPhone moeten herkennen en aangeven dat er een iPhone in DFU-mode gevonden is? iTunes geeft niets aan. Alleen Windows komt met de melding dat er nieuwe hardware gevonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Inmiddels is het gelukt de iPhone te herstellen. Na het verwijderen van iTunes én Apple Mobile Device Support en het daarna opnieuw installeren van iTunes werden de drivers automatisch geïnstalleerd na het aansluiten van de iPhone.

Nu helemaal herstelt en helemaal leeg. Ik gebruik iTunes op werk alleen voor firmware updates omdat dit thuis niet lukt. Thuis sluit ik de iPhone regelmatiger aan om er muziek op te zetten en dergelijke. Kan ik dan het beste thuis ook verder herstellen naar de laatste reservekopie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
Flieger schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:21:
Kan ik dan het beste thuis ook verder herstellen naar de laatste reservekopie?
Herstellen naar de reservekopie houdt in dat op de iPhone die versie komt. Waarom zou je dat 2 keer doen?

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
funske schreef op maandag 18 juli 2011 @ 18:08:
Herstellen naar de reservekopie houdt in dat op de iPhone die versie komt. Waarom zou je dat 2 keer doen?
Op mijn werk sluit ik de iPhone alleen aan om iOS te updaten. Ik synchroniseer daar nooit. De reservekopie op de laptop waar ik vandaag heb hersteld is dus van een tijd geleden (update naar 4.3.3). Thuis heb ik de meest recente reservekopie waarin alles staat (muziek, apps, contacten, enz.).

Vanmiddag dus herstelt en geüpdatet naar 4.3.3 en nu de reservekopie van thuis aan het terugzetten. Die is gelukkig van afgelopen zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Heb iets raars op mijn iPhone 4. Sinds vorige week lijkt het scherm soms te "klikken"/tikken als ik het aanraak.
Lijkt me niet helemaal normaal. Iemand die het kent en weet wat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:10:
Heb iets raars op mijn iPhone 4. Sinds vorige week lijkt het scherm soms te "klikken"/tikken als ik het aanraak.
Lijkt me niet helemaal normaal. Iemand die het kent en weet wat het is?
Haptic feedback op je iphone??? ;) Je bent de eerste en de enige! Wat een mazzel heb jij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Laatst online: 12-09 21:45
Start hem voor de zekerheid eens opnieuw op? Ik heb in het verleden een paar keer gehad dat het geluid van slag raakte door het gebruik van verschillende apps (bepaalde combinatie zeg maar): ik kreeg dan een echo effect, dus waar je normaal 1 klik geluid hoort een geratel. Door te herstarten waren alle apps ook weer even afgesloten en was het effect weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Mijn iPhone is inmiddels weer helemaal hersteld en weer de oude. :-) Maar nu wel met 4.3.4. Het lijkt alsof de batterij minder snel leegloopt. Vannacht maar 1 procent waar dit voorheen soms wel 6 of 7 procent was. Ik ga dit de komende tijd even in de gaten houden.

Ik heb overigens wel de tik om regelmatig alle apps af te sluiten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:55:
3 weken geleden heb ik mn iphone 4 gekocht en op een gegeven moment waren zijn pillen plat. toen ik hem weer opstartte kreeg ik een icoontje van itunes te zien met zoo een kabeltje waarmee hij bedoelde om met itunes te conecten, ik heb dit gedaan maar op mn itunes komt r op van: itunes kan geen verbinding maken met de iphone omdat deze met een toegangscode is beveiligd. u moet uw toegangscode op de iphone invoeren voordat deze met itunes kan worden gebruikt.

het probleem is echter dat op mn iphone nergens om mijn wachtwoord gevraagd wordt, het enige dat ik kan doen is een noodoproep. ik heb overal al op geduwd.. iemand een idee? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ongelooflijk, Apple heeft de afgelopen 3 maanden meer dan 20 miljoen iPhones verkocht (3GS en iPhone 4). En dat voor een apparaat dat al meer dan een jaar oud is (of zoals bij de 3GS het geval is, al zijn derde levensjaar ingaat)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Echt ik baal, ik bedoel, hoe krijg je een bedrijf als Apple?
Hoe zijn ze begonnen, wat voor opleiding heeft Steve?

Damn, je zou maar zo'n bedrijf hebben, ''Ja we hebben deze afgelopen 3 maanden 7,31 Miljard dollar verdiend. Ach, is niks toch?''

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

HardCoreGamer schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 23:53:
Echt ik baal, ik bedoel, hoe krijg je een bedrijf als Apple?
Hoe zijn ze begonnen, wat voor opleiding heeft Steve?

Damn, je zou maar zo'n bedrijf hebben, ''Ja we hebben deze afgelopen 3 maanden 7,31 Miljard dollar verdiend. Ach, is niks toch?''
Steve Jobs is met twee anderen begonnen in een garage. En later werd Jobs nog ontslagen ook :) En toen ging Apple bijna failliet, kwamen ze met de iMac wat faillissement nog net kon voorkomen (maar niet genoeg om lang door te gaan) en toen kwam de almachtige iPod langs.

Het lijkt er dus op dat je iets moet maken waar men naar verlangt. Er was destijds wel vraag naar een kleine muziekspeler die zo in je broekzak kon. En daarnaast: muziek is iets wat niet doodgaat. Ook al worden er steeds minder iPods verkocht, dat is meer omdat velen al een iPod hebben of al een andere MP3 speler die prima werkt. Maar muziek gaat niet dood, dus over 10 jaar zal het nog verkocht worden.

Wat ik vooral wonderbaarlijk vind is dat de iPhone 4 nu met zijn tweede levensjaar begint en de iPhone 3GS met zijn derde levensjaar, en dat allebei nu nog bij elkaar 20 miljoen verkopen in 3 maanden. De iPhone 4 is het vlaggenschip model van de iOS apparaten... en het is al meer dan een jaar niet geupdate. En die formule werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wellicht een eenvoudige vraag, maar als je een andere iPhone neemt, is het dan eenvoudig om alle contacts weer op je nieuwe iPhone te krijgen?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ja, back-up die in iTunes is gemaakt van je oude phone terugzetten op je nieuwe. :)

Anders je contacten syncen naar de contacten applicatie op je pc/mac, en terugsyncen op je nieuwe iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Maar gaat iTunes niet automatisch zelf alles syncen zodra je dat nieuwe ding aansluit?

* Gunner is liever niet al z'n contacts kwijt :+

Ik heb net wel in itunes een bepaalde optie uitgezet, automatisch syncen.

[ Voor 46% gewijzigd door Gunner op 21-07-2011 20:11 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Sinds een aantal dagen heeft mijn iPhone 4 32GB last van een wisspelturige Home-knop.

Nu heb ik mijn iPhone 4 gewoon in Nederland telefonisch bij T-Mobile besteld en deze is van augustus/september 2010.

Ik wil eigenlijk zo kort mogelijk zonder iPhone 4 zitten. Ik heb al wat van deze topics doorgelezen, maar de meeste berichten gaan over reparatie van een buitelandse iPhone 4 in Nederland.

Heeft iemand ervaring met de reparatie service van T-Mobile?
Kan ik de iPhone 4 het beste bij een T-Mobile shop brengen of telefonisch aanmelden?
Moet ik mijn jailbreak verwijderen en updaten naar iOS 4.3.4?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-07 10:11
Ik heb sinds een restore van 3.1.3 op mijn iphone 3G geen mogelijkheid meer om bij de cellular data settings te komen. Nu heb ik het volgende geprobeerd:
  • Downgraden naar 3.1.2
  • Upgraden naar 4.2 : dit weigerde itunes te doen (error 3194 meen ik)
  • via unlockit.co.nz mijn provide gekozen (simpel) en vervolgens het profiel gedownload
  • iphone configuration tool geinstalleerd maar die geen vervolgens een AMD error?
Het rare is dat als ik mijn telfort kaartje erin steek alles in een keer werkt? Klaarblijkelijk heeft KPN helemaal geen instellingen nodig ?

Ik word nu echt een beetje gek :(

mijn telefoon had gewoon 3.1.3 met een redsnow 0.9.3 jailbreak. na de restore heb ik er even geen jailbreak op zitten omdat ik dacht dat het er wellicht mee te maken zou hebben :?

[ Voor 14% gewijzigd door Spam op 21-07-2011 22:24 ]

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
Vanmorgen mezelf verslapen doordat de wekker van mij 3GS niet afging. Toen ik naar de telefoon keek reageerde deze nergens meer op scherm blijft zwart aan de stroom gehangen geen reactie toen aan de pc ook geen reactie. Toestel reageert ook niet op de home knop en aan/uit knop ingedrukt houden. Iemand enig idee hoe de iphone weer tot te te laten komen?
Iphone heeft geen Jb en draait op 4.3.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat iemand me kan helpen hier, ik heb zojuist eindelijk mijn mail account op mijn iphone 4 ingesteld.

Het gaat om een exchange server.

Het enige nadeel is dat als ik deze mail eenmaal ontvang op outlook worden de mails op mijn iphone gelijk verwijderd.

Is er een instelling om alsnog de mails op de iphone te bewaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Jumpman schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:37:
Sinds een aantal dagen heeft mijn iPhone 4 32GB last van een wisspelturige Home-knop.

Nu heb ik mijn iPhone 4 gewoon in Nederland telefonisch bij T-Mobile besteld en deze is van augustus/september 2010.

Ik wil eigenlijk zo kort mogelijk zonder iPhone 4 zitten. Ik heb al wat van deze topics doorgelezen, maar de meeste berichten gaan over reparatie van een buitelandse iPhone 4 in Nederland.

Heeft iemand ervaring met de reparatie service van T-Mobile?
Kan ik de iPhone 4 het beste bij een T-Mobile shop brengen of telefonisch aanmelden?
Moet ik mijn jailbreak verwijderen en updaten naar iOS 4.3.4?
Ik heb een paar dagen geleden in dit topic mijn ervaring gepost, ik ben langs de applestore in Oberhausen gegaan, ruilde m meteen om voor een nieuwe, ook een iPhone van t-mobile overigens.

Bij t-mobile verwacht ik dat het moeilijk zal zijn het probleem erkend te krijgen en krijg je mogelijk een hersteld toestel ipv een nieuw of refurbished toestel.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Mijn vader heeft een iPhone met uiteraard 3G.
Is het mogelijk dat op bepaalde plekken in Nederland UMTS niet te gebruiken is?
Af en toe staat zowel het Wi-Fi als het 3G icoontje niet op de iPhone.
Wat kan de oorzaak hiervan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:37:
Hallo,

Mijn vader heeft een iPhone met uiteraard 3G.
Is het mogelijk dat op bepaalde plekken in Nederland UMTS niet te gebruiken is?
Af en toe staat zowel het Wi-Fi als het 3G icoontje niet op de iPhone.
Wat kan de oorzaak hiervan zijn?
Dat zou inderdaad met het bereik te maken kunnen hebben, over het algemeen heb je dan wel GPRS ontvangst, er staat dan een bolletje achter de naam van de provider:

Afbeeldingslocatie: http://cdniphone.i-culture.nl/wp-content/uploads/2008/09/iphone_gprs_logo.png

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even iets over de signaal balkjes in de linker bovenhoek:
Zeggen deze alleen wat over het mobiel bereik (bellen, sms) of kun je de snelheid van je 3G hier ook uit afleiden? Want voor zover ik weet kan je van 3G alleen zien of het aan of uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Gunner schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:09:
Maar gaat iTunes niet automatisch zelf alles syncen zodra je dat nieuwe ding aansluit?

* Gunner is liever niet al z'n contacts kwijt :+

Ik heb net wel in itunes een bepaalde optie uitgezet, automatisch syncen.
Zodra jij een nieuwe iPhone aansluit, ziet iTunes automatisch dat het een nieuwe telefoon is en vraagt je dan of je een backup terug wil zetten van een ander device. Als je dat doet en daarna alles synct, is je nieuwe telefoon 100% hetzelfde (tenzij je een oude iOS-versie draait op je huidige telefoon) als je oude. Alle settings, app data, homescreens, sms'jes, contacten enz. staan er dan op.

@ Crazy-May: in principe is het alleen bereik, maar hoe meer bereik je hebt, hoe hoger de snelheid in mijn ervaring.

[ Voor 7% gewijzigd door Scott op 25-07-2011 20:11 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iOS 5 Beta] Ervaringen en Discussie
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.