Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Als ik een mail wil verzenden krijg ik de melding:
Bij mailinstellingen heeft dit imap account bij SMTP gewoon een wachtwoord, er is aan de telefoon en mailserver niks veranderd, gisteren middag werkte het nog, 's avonds niet meer.E-mail versturen mislukt
Geen wachtwoord opgegeven voor {server}.
Ga naar mailaccountinstellingen en geef uw wachtwoord op.
Hetzelfde mail account doet het met precies dezelfde instellingen wel op m'n iPad, en macs.
Iemand enig idee waar dit vandaan komt en hoe ik het oplos?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Als ik iemand bel, of gebeld wordt, hoor ik dat geluidje heel zacht uit het boxje van m'n iPhone dat je bij je oor houdt als je aan het bellen bent. Dit is erg irritant, hebben meer mensen hier last van?
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
ja dat is normaalDennusB schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 23:59:
Heb sinds vandaag ook een iPhone 4. Moet zeggen dat het tot nu toe lekker snappy aanvoelt maar dat ik wel het idee heb dat m'n accu hard gaat. Van 99% naar 78% in ~4,5 uur tijd. Kan iemand mij vertellen of dat normaal is of niet?
Hoelang kan ik dan met een volle accu doen? Haal ik daar een hele dag mee ?
Ik doe er normaal 2 dagen mee.
Humankind… be both.
Ik gebruik 2 push emailaccounts, ongeveer 20 mails per dag, lees er 2-3 uur per dag op, internet een uurtje per dag en gebruik een uurtje lichte apps/games en doe 2 dagen met de batterij. Ik ben er erg tevreden over.DennusB schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:46:
[...]
Hoelang kan ik dan met een volle accu doen? Haal ik daar een hele dag mee ?
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
En kan je dan vertellen wat jij er mee doet?Spike_wolf schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:58:
Dat hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat je er mee doet
Ik doe er normaal 2 dagen mee.
Thanks! Klinkt inderdaad erg goed, beter dan m'n vorige Desire Z, dat was na 18 uur toch echt opperdepop!Kassad schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 09:53:
[...]
Ik gebruik 2 push emailaccounts, ongeveer 20 mails per dag, lees er 2-3 uur per dag op, internet een uurtje per dag en gebruik een uurtje lichte apps/games en doe 2 dagen met de batterij. Ik ben er erg tevreden over.
[ Voor 47% gewijzigd door DennusB op 01-08-2011 10:30 ]
Ik gebruik hem redelijk veel, internet, en e-mail, af en toe bellen, verder facebook, twitter en dergelijke.DennusB schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:29:
[...]
En kan je dan vertellen wat jij er mee doet?
[...]
Thanks! Klinkt inderdaad erg goed, beter dan m'n vorige Desire Z, dat was na 18 uur toch echt opperdepop!
Het is niet dat ik hem de hele dag door gebruik, maar in de ochtend en avond lees ik even alle tweets enzo bij, dan ben ik vaak wel een half uur per keer bezig, verder de hele dag door hier en daar even een paar minuten.
Nu moet ik wel zeggen dat ik hem in de auto natuurlijk in de carkit heb staan waardoor hij weer bijgeladen word. Als ik hem in het weekend aardig gebruik ga ik in een dag van 100% 's ochtends naar 45%-40% 's avonds denk ik.
Humankind… be both.
same here, kwam er achter dat je 3G/Data helemaal moet disablen om geen verkeer te kunnen laten genereren.gelukkie schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:40:
Wat ik raar vind. Gisteren Dataman geïnstalleerd. Heb de hele tijd wifi verbinding. Nu geeft Dataman dus aan dat ik 12mb via Wifi heb gebruikt en 10 mb via 3G. Waarom gebruikt iPhone toch 3G als er wifi verbinding is?
Dat klopt, de iPhone 4 (weet niet of dat ook met de 3G is), schakelt WiFi uit in StandBy, dat kun je zelf zien/testen door WiFi aan te zetten en dan op standby te zetten (sleep button), na een tijdje haal je het uit de standby en zul je zien dat er "Provider 3G" staat en ineens springt naar "Proivder WifiIcon"UltraSub schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:42:
Is dat niet vrij logisch? Want als je toestel in standby gaat, gaat wifi toch uit na verloop van tijd, maar 3G niet? En als je dan push e.d. hebt lopen, dan gaat er dus data over 3G, want wifi is er niet.
Iemand dit ook gehad en wat heb je eraan gedaan? Terug naar fabrieksinstellingen? Opgestuurd, of kreeg je een nieuwe?
Ik heb nog gewoon garantie..
en deze wil ik ook nog wel een tijdje gaan gebruiken, aangezien me budget niet al te groot is tegenwoordig.
Dus eigelijk wil ik mijn iphone een flinke opknapbeurt geven, Een gloednieuwe achterkant, en een nieuwe batterij
het scherm zit een paar kleine krasjes op deze zou hoeft ds niet vervangen te worden, aangezien er bij mij toch wel weer krassen opkomen en deze er nog super goed uitziet.
maar mijn probleem is dus dat ik nou niet weet wat nou wel of niet de goeie site is waar ik ze moet halen.
ik kom van alles tegen, verschillende prijzen en van nep tot echte dingen. dus ik had dus de vraag. waar kan ik deze dingen het beste bestellen dat het wel echte zijn!
Als je dictafoon het wel doet is de microfoon niet kapot. Lijkt mij dat je de telefoon op mute hebt staan oid. Heb je al opnieuw opgestart?MrsRossi schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:01:
De microfoon van m'n iPhone 4 werkt opeens niet meer (ik kan degene waarmee ik bel wel horen maar zij mij niet)... Dictafoon doet het nog wel...
Iemand dit ook gehad en wat heb je eraan gedaan? Terug naar fabrieksinstellingen? Opgestuurd, of kreeg je een nieuwe?
Ik heb nog gewoon garantie..
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Ja, daarna deed ie het bij een "testgesprek" maar in datzelfde gesprek viel hij ook opeens weer weg.Kassad schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 10:19:
[...]
Als je dictafoon het wel doet is de microfoon niet kapot. Lijkt mij dat je de telefoon op mute hebt staan oid. Heb je al opnieuw opgestart?
Ik zet hem nu terug naar fabrieksinstellingen (heb uiteraard een backup gemaakt) en dan probeer ik het nog een keer zonder de backup terug te zetten eerst..
Edit: net iemand gebeld na het resetten zonder backup teruggezet te hebben, en het werkt nog steeds niet. Lijkt mij dan toch geen software fout...
[ Voor 12% gewijzigd door MrsRossi op 06-08-2011 13:11 ]
Hoe functioneert je dictafoon nu dan?MrsRossi schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:56:
[...]
Ja, daarna deed ie het bij een "testgesprek" maar in datzelfde gesprek viel hij ook opeens weer weg.
Ik zet hem nu terug naar fabrieksinstellingen (heb uiteraard een backup gemaakt) en dan probeer ik het nog een keer zonder de backup terug te zetten eerst..
Edit: net iemand gebeld na het resetten zonder backup teruggezet te hebben, en het werkt nog steeds niet. Lijkt mij dan toch geen software fout...
Die werkt nog steeds perfect. Net zoals voor de reset... Er is niks veranderd.
Heeft het zin om naar een Apple Premium Reseller te gaan of sturen zij het ook maar doodleuk naar een reparatie bedrijf?
Weer een edit. Ben naar de Premium Reseller geweest maar ze repareren geen iPhones. Dan maar een ander bedrijf zoeken..
[ Voor 34% gewijzigd door MrsRossi op 06-08-2011 17:51 ]
Als je dictafoon werkt dan is het geen hardware probleem. Het is niet alsof er 2 microfonen zijn, een voor dictafoon en een voor telefoon.MrsRossi schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 14:39:
[...]
Die werkt nog steeds perfect. Net zoals voor de reset... Er is niks veranderd.
Heeft het zin om naar een Apple Premium Reseller te gaan of sturen zij het ook maar doodleuk naar een reparatie bedrijf?
Weer een edit. Ben naar de Premium Reseller geweest maar ze repareren geen iPhones. Dan maar een ander bedrijf zoeken..
Bij iCentre zeiden ze dat er 2 gedeeltes in de microfoon zitten.Kassad schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 17:56:
[...]
Als je dictafoon werkt dan is het geen hardware probleem. Het is niet alsof er 2 microfonen zijn, een voor dictafoon en een voor telefoon.
Bovendien verandert het ook niet als ik een hard reset doe dus het kán niet software zijn.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Misschien is het wel verstandiger om maar even te wachten.
Ik wacht zelf ook af wat er gaat gebeuren
[ Voor 3% gewijzigd door bear87 op 07-08-2011 21:53 ]
Had verwacht dat dit probleemloos zou gaan :x
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Bij Apple zijn producten vaak nagenoeg direct leverbaar na de aankondiging. Het is niet dat ze hem in september aankondigen, en dat ze vervolgens in december uitleveren.Cheesy schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 22:35:
Over de iPhone 5 gesproken, mocht deze in september gepresenteerd worden, wanneer kun je 'm dan verwachten als los toestel in Nederland?
Want als ik dat schuifje aan de zijkant omlaag doe gaat het geluid uit maar trilt hij vrolijk verder. Enorm vervelend!
Iemand tips?
In de instellingen kun je het trillen uit zetten...dat zit dan weer onder de optie geluiden als ik het goed heb.DennusB schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 10:55:
Vraag : Hoe krijg ik in vredesnaam m'n iPhone 4 geheel stil? Dus ook zonder trillen.
Want als ik dat schuifje aan de zijkant omlaag doe gaat het geluid uit maar trilt hij vrolijk verder. Enorm vervelend!
Iemand tips?
Maar dan moet ik toch telkens naar die optie als ik hem stil wil? Ik wil gewoon dat als ik dat schuifje omlaag doe dat ie STIL is, dus ook nokt met trillenTheVMaster schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:00:
[...]
In de instellingen kun je het trillen uit zetten...dat zit dan weer onder de optie geluiden als ik het goed heb.
DennusB schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:02:
[...]
Maar dan moet ik toch telkens naar die optie als ik hem stil wil? Ik wil gewoon dat als ik dat schuifje omlaag doe dat ie STIL is, dus ook nokt met trillen
Bij instellingen - geluiden staat het schuifje met 'trillen' 2x. Als ik me niet vergis is er één voor het in- en uitschakelen van trillen als het schuifje omhoog is en één voor het in- en uitschakelen van trillen als het schuifje omlaag is.DennusB schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:02:
[...]
Maar dan moet ik toch telkens naar die optie als ik hem stil wil? Ik wil gewoon dat als ik dat schuifje omlaag doe dat ie STIL is, dus ook nokt met trillen
De ene zegt dat je de iPhone moet jailbreaken, de andere zegt dat het niet kan en weer iemand anders zegt dat het alleen via iTunes kan en weer iemand anders zegt dat het alleen kan via een 3rd party software programma.
Op YouTube e.d. staan we filmpjes waar er een .m4r bestand gesleept wordt naar een map "beltonen" alleen mijn iTunes wil die handeling niet vreten.
Zowel mn iTunes als iPhone zijn met de meest recente software versie.
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Daar zou ik niet al te zeker over zijn. In het begin is het altijd drama met levertijden, kan zomaar eens oktober worden minstens.bear87 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 23:03:
[...]
Bij Apple zijn producten vaak nagenoeg direct leverbaar na de aankondiging. Het is niet dat ze hem in september aankondigen, en dat ze vervolgens in december uitleveren.
Maar het schijnt dat ze dit jaar extra personeel hebben aangenomen e.d... Dus wie weet gaan ze dit keer meteen flink leveren zodat mensen niet hoeven te wachten.
(zorg voor backup van je liedje)crack_en_hack schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:09:
Vraag: Hoe krijg ik nou in vredesnaam een beltoon van een mp3, wav of iets als ring en/of SMS toon op een iPhone 4.
De ene zegt dat je de iPhone moet jailbreaken, de andere zegt dat het niet kan en weer iemand anders zegt dat het alleen via iTunes kan en weer iemand anders zegt dat het alleen kan via een 3rd party software programma.
Op YouTube e.d. staan we filmpjes waar er een .m4r bestand gesleept wordt naar een map "beltonen" alleen mijn iTunes wil die handeling niet vreten.
Zowel mn iTunes als iPhone zijn met de meest recente software versie.
1) je hebt de mp3 in iTunes, neem ik aan, zo neen -> doen
2) rechtermuisknop -> Get Info -> in een van de tabbladen kan je de duur limiteren tot 30 seconden. Ok klikken.
3) Rechtermuisknop -> Create m4a version (oid).
4) je liedje staat er nu 2 keer in.
5) Zoek de m4a versie, kopieer die naar je bureaublad.
6) rename die m4a versie naar m4r
7) sleep vanuit je desktop die file naar iTunes
9) enable syncing van ringtones op je iPhone.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Ok top, Thanks, Ga het zo eens proberen. Geldt dit ook voor SMS tonen?Snake schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:58:
[...]
(zorg voor backup van je liedje)
1) je hebt de mp3 in iTunes, neem ik aan, zo neen -> doen
2) rechtermuisknop -> Get Info -> in een van de tabbladen kan je de duur limiteren tot 30 seconden. Ok klikken.
3) Rechtermuisknop -> Create m4a version (oid).
4) je liedje staat er nu 2 keer in.
5) Zoek de m4a versie, kopieer die naar je bureaublad.
6) rename die m4a versie naar m4r
7) sleep vanuit je desktop die file naar iTunes
hij zou nu normaal onder Ringtones moeten staan.
9) enable syncing van ringtones op je iPhone.
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
SMS tonen zijn niet wijzigbaar (except for jailbreakers...).crack_en_hack schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:04:
Ok top, Thanks, Ga het zo eens proberen. Geldt dit ook voor SMS tonen?
Of als je iOS 5 (beta) hebt.EN-IS schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:43:
[...]
SMS tonen zijn niet wijzigbaar (except for jailbreakers...).

't wordt al wat interessanter omtrent iPhone v5, hoewel 512MB...
Ben wel gewend dat Apple veel efficiënter omgaat met het geheugen dan Android/Windows maar 1024 klinkt toch mooier.
Verder lijkt mij dit ook speculatief
Bron:
http://9to5mac.com/2011/0...ne-5-teardown/#more-87212
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Gekke was eigenlijk dat het knopje indrukken klonk als twee keer klikken. Alsof de knop los is geraakt van de bodem ofzo.
Ben benieuwd wat uit het onderzoek komt.
Ik heb exact hetzelfde, alleen helaas komt mijn iphone uit de UK dus kan hem niet opsturen. Het lijkt ook meer een software probleem. Soms doet hij het perfect, soms totaal niet. Nu maar met een jailbreak en activator ervoor gezorgd dat de 2 volumeknoppen samen als thuisknop dienen.Alpha89 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 00:38:
Vandaag besloten een RMA in te dienen voor mijn iPhone 4. Thuis knop wilde niet echt meer lekker werken. Soms reageerde hij helemaal niet. Zag hij 1x klikken aan voor twee keer en visa versa.
Gekke was eigenlijk dat het knopje indrukken klonk als twee keer klikken. Alsof de knop los is geraakt van de bodem ofzo.
Ben benieuwd wat uit het onderzoek komt.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
[ Voor 90% gewijzigd door Catmandos op 10-08-2011 10:05 ]
Ja, de reden dat ik hem opgestuurd heb is dat ik meerdere klachten hierover heb gelezen op verschillende forums en websites. De telefoon is inmiddels onderzocht door de webwinkel en de status is nu dat hij ter reparatie opgestuurd is naar de leverancier. Blijkbaar vond de webwinkel hem ook niet 100% functioneren.Snippertje schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:35:
[...]
Ik heb exact hetzelfde, alleen helaas komt mijn iphone uit de UK dus kan hem niet opsturen. Het lijkt ook meer een software probleem. Soms doet hij het perfect, soms totaal niet. Nu maar met een jailbreak en activator ervoor gezorgd dat de 2 volumeknoppen samen als thuisknop dienen.
Ben benieuwd hoelang ik hem nu kwijt ben. Was er wel op tijd mee want de garantie zou deze mand verlopen. Hoewel ik die 1 jaar garantie nog steeds bullshit vind. Heb Apple zelfs nog gemaild wanneer we applecare voor iPhone konden aanschaffen. "Was helaas nog niet mogelijk, ze waren er zelf ook op aan het wachten".
Najah, voorlopig heb ik veel plezier met de Nokia 23-23 classic! Wat een batterijleven!
Verwijderd
Looks legit.
iPhone 5 leaked on their own site!
http://showyou.com/v/14769888?u=motorik
Lijkt mij wel heeeeel vreemd dat Apple faalt met haar eigen website...Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:02:
Hebben jullie dit al gezien?
Looks legit.
Verwijderd
Dit heb ik van iemand die bij (EA) DICE werkt en zij is normaliter wel erg accuraat en correct.Alpha89 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:05:
[...]
Lijkt mij wel heeeeel vreemd dat Apple faalt met haar eigen website...
Ben benieuwd, looks good though!
Ik weet niet, ik denk dat het voor mij de iPhone 6 gaat worden dan. Vind dit design toch een beetje té funky!Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:08:
[...]
Dit heb ik van iemand die bij (EA) DICE werkt en zij is normaliter wel erg accuraat en correct.
Ben benieuwd, looks good though!
Maar inderdaad goed gevonden als het echt is
Op 0:00 kun je zien dat t een local site is. Jammer, maar helaas.
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:02:
Hebben jullie dit al gezien?
Looks legit.
Als ik ze nu selecteer heb ik alleen de mogelijkheid ze te verwijderen of te verplaatsen.
Marrik
Was te verwachten. Gelukkig, want ik vond hem echt niet mooi!henkjobse schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:16:
Fake, zie YouTube: iPhone 5 Website Leaked - YouTube
Op 0:00 kun je zien dat t een local site is. Jammer, maar helaas.
[...]
Mijn garantie staat op het punt om te verlopen, is het verstandig om hem nu terug te sturen of het gewoon aan te zien?
Ik heb ook wel gelezen dat er mensen zijn die hem schoonmaken met wat alcohol maar of dit helpt?
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2011 04:23 ]
Op mijn iPhone 4 had ik een toets "Hulp-apps" ofzoiets staan met daarin de klok, dicteer app en nog 2 andere.
Bij het verplaatsen van apps heb ik die 4 eruit gesleept en nu is die "map" weg en zit ik met 2 lege pagina's aan het einde van mijn apps.
Hoe kan ik dat weer terug krijgen en die lege pagina's weer weg?
Heb geen idee of ik hier goed zit voor een vraag over specifieke apps maar ik kan maar geen goeie USB stick en print app vinden, er zijn er ontelbaar veel.
Met veel andere app had ik het zwlfde maar daar was nog wel uit te komen qua alternatieven.
Weet iemand een goede USB stick en print app, mag best betaald zijn maar ik ben bang voor sniekie apps die een X bedrag per maand kosten of waar je om de zoveel tijd helemaal dood gegooit wordt met reclame of melding om toch te betalen.
Alvast bedankt
verkeerd font gebruik, slechte images en ga zo maar door...

Ik heb sinds anderhalve maand een witte iphone 4. Sinds 2 dagen werkt het 'contacten' deel ontzettend traag. Het duurt zeker 10 seconden eer hij ergens op reageert. Scrollen etc gaat ook niet. Dat maakt dat ik het ding eigenlijk niet mee kan gebruiken. Ik heb de laatste software erop gezet, de iphone opnieuw opgestart, niets lijkt te werken.
De rest doet het wel: ipod, internet, etc.
Op het Internet is hier niets over te vinden, is hier bij jullie iets van bekend? wil ik graag weten voordat ik hem retourneer.
Alvast bedankt!
Groet,
Phoebe.
Waarom besteed iemand er tijd aan een dergelijk filmpje te maken eigenlijk?*DaMastX* schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:40:
In dat filmpje straalt het aan alle kanten er af dat dat niet van apple is.
verkeerd font gebruik, slechte images en ga zo maar door...
Aandacht.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:47:
[...]
Waarom besteed iemand er tijd aan een dergelijk filmpje te maken eigenlijk?
Ik heb de filmpjes uit de filmrol gehaald en weer via itunes erin gezet. Nu kan ik ze afspelen via ipod. Maar de video's zijn verticaal opgenomen, in de filmrol kon je de telefoon kantelen en dan draaide het filmpje mee maar nu blijft hij in horizontale stand afspelen. Kantelen doet hij niet dus mijn vertical video word in horizontale modus afgespeeld dus niet fullscreen.
ik heb de iphone 4 met Gevey Pro sim
maar nu heb ik internet bundel erbij genomen om gebruik te kunnen maken van internet
Maar ik moet Roaming aanzetten om gebruik te kunnen maken van internet wat volgens mij niet klopt? (T-mobile heb ik)
Hiermee bedoel ik 3G staat aan en mobiele data staat ook aan (in netwerk) maar dan heb ik geen 3G
Zodra ik roaming aanzet heb ik 3g (en kan ik internetten) wat volgens mij niet klopt omdat ik dan overige kosten ga maken.
Ik heb hem al gerest, hard reset, netwerk reset, enz enz maar dat helpt allemaal niet ik moet elke keer roaming aanzetten als ik wil internetten.
Nu is mij vraag aan julie.
hebben julie roaming aan staan of staat het bij julie uit (T-mobile) ?
Ik krijg mijn usb niet meer aan de praat op de pc waar ik mijn iphone altijd update (met itunes).
Nu heb ik geen zin om die hele itunes meuk etc op mijn hoofdpc te zetten en is de vraag is er een mogelijkheid de iphone met mijn pc te verbinden zonder usb? Zo ja hoe dan?
Ik wilde hem al toegankelijk maken via het network maar ik heb geen idee of dat zomaar kan.
Anders een wifi apparaat op me pc aansluiten, kan zeker ook niet want dan heb ik waarschijnlijk weer usb nodig (ik kan usb niet via bios aanzetten want dan start me pc niet meer op)
Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Welke SIM kaart zit er in de iphone? Roaming betekent dat je niet op het netwerk zit dat bij de SIM kaart hoort. Dus als je met een niet T-mo SIM op het T-mo netwerk zit ben je aan het roamen, ook al heb je een abonnement bij T-mo.Colors schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 01:04:
Ik heb een vraagje
ik heb de iphone 4 met Gevey Pro sim
maar nu heb ik internet bundel erbij genomen om gebruik te kunnen maken van internet
Maar ik moet Roaming aanzetten om gebruik te kunnen maken van internet wat volgens mij niet klopt? (T-mobile heb ik)
Hiermee bedoel ik 3G staat aan en mobiele data staat ook aan (in netwerk) maar dan heb ik geen 3G
Zodra ik roaming aanzet heb ik 3g (en kan ik internetten) wat volgens mij niet klopt omdat ik dan overige kosten ga maken.
Ik heb hem al gerest, hard reset, netwerk reset, enz enz maar dat helpt allemaal niet ik moet elke keer roaming aanzetten als ik wil internetten.
Nu is mij vraag aan julie.
hebben julie roaming aan staan of staat het bij julie uit (T-mobile) ?
gelukt roaming moest tog aan (zij t-mobile)Kassad schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 09:47:
[...]
Welke SIM kaart zit er in de iphone? Roaming betekent dat je niet op het netwerk zit dat bij de SIM kaart hoort. Dus als je met een niet T-mo SIM op het T-mo netwerk zit ben je aan het roamen, ook al heb je een abonnement bij T-mo.
[ Voor 35% gewijzigd door Colors op 14-08-2011 23:31 ]
Wat is een 3GS waard die nog nooit aan is geweest en nog in het folie zit? Maar waarschijnlijk wel refurbished...
Ik heb mijn eerdere versie uit Parijs bij lancering en heb ook home knop problemen gehad. Ik heb hem opgestuurd naar van Leliveld services (speciaal reparatiebedrijf voor buitenlandse iphones).Snippertje schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:35:
[...]
Ik heb exact hetzelfde, alleen helaas komt mijn iphone uit de UK dus kan hem niet opsturen. Het lijkt ook meer een software probleem. Soms doet hij het perfect, soms totaal niet. Nu maar met een jailbreak en activator ervoor gezorgd dat de 2 volumeknoppen samen als thuisknop dienen.
Ik kreeg binnen 2 weken een nieuwe iphone opgestuurd binnen de garantie. Dus ook al komt hij uit de UK, je kunt hem gewoon laten repareren.
Daarnaast wordt dit probleem serieus behandeld en ben je geen verdere kosten kwijt behalve verzending.
De nieuwe is helaas binnen 2 mnd door mijn girlfriend in de wc beland. Weer opgestuurd naar van Leliveld Services en weer een nieuwe gekregen, maar nu wel voor € 240. Maar die werd gedekt door mijn Unigarant mobiele apparaat verkering ala 25 e p.j. :-)
Zit er 2 jaar verzekering op? Mijne is namelijk al meer dan een jaar oud (uit juni vorig jaar). Ik geloof dat in Nederland 2 jaar standaard is toch?joffrey19 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 22:27:
[...]
Ik heb mijn eerdere versie uit Parijs bij lancering en heb ook home knop problemen gehad. Ik heb hem opgestuurd naar van Leliveld services (speciaal reparatiebedrijf voor buitenlandse iphones).
Ik kreeg binnen 2 weken een nieuwe iphone opgestuurd binnen de garantie. Dus ook al komt hij uit de UK, je kunt hem gewoon laten repareren.
Daarnaast wordt dit probleem serieus behandeld en ben je geen verdere kosten kwijt behalve verzending.
De nieuwe is helaas binnen 2 mnd door mijn girlfriend in de wc beland. Weer opgestuurd naar van Leliveld Services en weer een nieuwe gekregen, maar nu wel voor € 240. Maar die werd gedekt door mijn Unigarant mobiele apparaat verkering ala 25 e p.j. :-)
Iemand hier ervaring mee?
Ew ja, maar geloof dat Apple maar 1 jaar fabrieksgarantie geeft. Gewoon even bellen met Apple.Snippertje schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 23:07:
[...]
Zit er 2 jaar verzekering op? Mijne is namelijk al meer dan een jaar oud (uit juni vorig jaar). Ik geloof dat in Nederland 2 jaar standaard is toch?
Ik heb android en, dat betekend in ieder geval dat je navigatie actief is, GPS kun je bij instellingen controleren.DennusB schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:53:
Ik heb zojuist Google Latitude geïnstalleerd op m'n iPhone 4. Maar nu staat constant dat navigatie pijltje rechts boven aan. Betekend dat dat hij constant GPS aan heeft en dus m'n accu leeg slurpt? Dat hoop ik niet!
Bij mijn HTC kun je gewoon bij opties afsluiten kiezen, maar ik gok dat je bij de iphone de opties niet weergegeven krijgt.
Ja ik had hiervoor ook Android. Die gooit netjes 1x in de zoveeltijd GPS aan, werkt de locatie bij en zet het weer uit. De iPhone lijkt constant GPS aan te hebben nu, en word ook opeens bloedheet!dfrenner schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:08:
[...]
Ik heb android en, dat betekend in ieder geval dat je navigatie actief is, GPS kun je bij instellingen controleren.
Bij mijn HTC kun je gewoon bij opties afsluiten kiezen, maar ik gok dat je bij de iphone de opties niet weergegeven krijgt.
Klopt, dat had ik ook! Maar ik ben dan ook overgestapt op Android, sinds een maandje. Probeer mijn iPhone nog steeds te slijten, maar dat wil niet echt vlotten. Ik vind de waarde van een nieuw toestel erg tegenvallen. Niemand wil boven de 200 euro...DennusB schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:09:
Ja ik had hiervoor ook Android. Die gooit netjes 1x in de zoveeltijd GPS aan, werkt de locatie bij en zet het weer uit. De iPhone lijkt constant GPS aan te hebben nu, en word ook opeens bloedheet!
HTC en Samsung brengen een stuk meer op, op marktplaats...
Iemand nog een antwoord op mijn vraag?
Wat een vervelende plek is marktplaats eigenlijk om dit te regelen! Vandaag heeft mijn zwager bijna 400 euro aan nepgeld aangenomen voor zijn Galaxy SIIdfrenner schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:49:
Ik heb een iPhone 3GS en die was kapot. Nu heb ik 10 augustus een nieuw toestel ontvangen. Het gaat dan waarschijnlijk om een refurbished toestel. Maar ik il hem verkopen en vraag me af wat ik ervoor moet vragen.
Wat is een 3GS waard die nog nooit aan is geweest en nog in het folie zit? Maar waarschijnlijk wel refurbished...

Gelukkig zag hij het nog op tijd.
Volgens de website is mijn garantie dus wel degelijk verlopen. Zal ze binnenkort weleens bellen, maar ben bang dat het me sowieso geld gaat kosten. Stom van mij, want ik had het probleem al voor juni.joffrey19 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:07:
[...]
Ew ja, maar geloof dat Apple maar 1 jaar fabrieksgarantie geeft. Gewoon even bellen met Apple.
Zorg dat Bijw. op achtergr uitstaat in de instelling van Latitude..DennusB schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:53:
Ik heb zojuist Google Latitude geïnstalleerd op m'n iPhone 4. Maar nu staat constant dat navigatie pijltje rechts boven aan. Betekend dat dat hij constant GPS aan heeft en dus m'n accu leeg slurpt? Dat hoop ik niet!
Maar dan moet ik hem handmatig bijwerken? Ik wil dat ie gewoon 1x per uur die zooi bijwerkt, niet meer niet minderKroontje schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:16:
[...]
Zorg dat Bijw. op achtergr uitstaat in de instelling van Latitude..
Verwijderd
Heeft elektronica geen 2 jaar garantie? Wat ik altijd heb begrepen is dat je in het eerste jaar Apple niet moeilijk doet als er iets kapot is en in het tweede jaar de bewijslast bij jou ligt. Dat heeft een medewerker van een Apple Reseller mij destijds verteld.joffrey19 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 13:07:
[...]
Ew ja, maar geloof dat Apple maar 1 jaar fabrieksgarantie geeft. Gewoon even bellen met Apple.
Ik googlen en lees dat het vaak te maken heeft met vuil in de dock/headset connector. Iemand nog andere ervaringen? Heb namelijk nog een maand garantie ofzo, dus als het slecht nieuws is dan stuur ik hem het liefst zo snel mogelijk op.
there's no tweak without the tweaker
Verwijderd
Ik heb hetzelfde. Af en toe als ik m'n iPhone unlock zie ik heel snel die melding, maar het verdwijnt direct weer. Kan het niet eens lezen, maar weet wat er staat. Lijkt idd met vuil in de connector te maken te hebben (hij wilde bv ook niet opladen in de tomtom carkit). Wat bij mij heeft geholpen is met een tandenborstel voorzichtig het vuil eruit pulken. Je staat versteld wat een rotzooi eruit komt. Als je dat link vindt, kan je het met een blaasbalg proberen, met iets zachtere haren.virtualJac schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 07:26:
Ik heb een iPhone 4 en krijg de afgelopen dagen ineens om de zoveel tijd de melding "Accescoire mogelijk niet gschikt voor iPhone" of iets dergelijks.
Ik googlen en lees dat het vaak te maken heeft met vuil in de dock/headset connector. Iemand nog andere ervaringen? Heb namelijk nog een maand garantie ofzo, dus als het slecht nieuws is dan stuur ik hem het liefst zo snel mogelijk op.
Ik heb een 3GS en heb hetzelfde probleem. In de connector zit er vuil maar ik erger me niet meer aan. Na 2-3 maanden heb ik toch een nieuw toestel (nee, geen iPhonevirtualJac schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 07:26:
Ik heb een iPhone 4 en krijg de afgelopen dagen ineens om de zoveel tijd de melding "Accescoire mogelijk niet gschikt voor iPhone" of iets dergelijks.
iTunes of de App Store?Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:54:
Ik heb sinds vorige week mijn Galaxy S2 geruild voor een Iphone 4, had van tevoren ook al de Iphone 4, maar nu wanneer ik via itunes een app heb gedownload zie/kan ik hem nergens op het toestel vinden. Zelfs niet met Spotlight. Heb dit probleem op mijn oude iphone 4 nog niet eerder gezien. Is dit een software fout ?
Verwijderd

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 17:11 ]
Nou, het is 265 euro geworden, ipv 275.dfrenner schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:49:
Ik heb een iPhone 3GS en die was kapot. Nu heb ik 10 augustus een nieuw toestel ontvangen. Het gaat dan waarschijnlijk om een refurbished toestel. Maar ik il hem verkopen en vraag me af wat ik ervoor moet vragen.
Omdat er geen headset bij zat en oplaadkabeltje...
de website en of dit uberhaupt goed werkt op de iphone?
http://www.mobilesupplies...ack-compleet-p-11463.html
1. Hoe kun je agendapunten snoozen?
2. Hoe kun je instellen dat een agendapunt opnieuw verschijnt nadat er bijvoorbeeld een telefoongesprek is geweest? Nu verdwijnt een agendapunt gewoon van je display.
3. Hoe kun je de vensteranimaties uitschakelen zodat je sneller door menu's kunt bladeren?
4. Hoe kun je er voor zorgen dat je na het uitschakelen van dataroaming direct het menu kunt verlaten zodat de instelling wel wordt opgeslagen? Als je de knop dataroaming uit schuift en je gaat onmiddelijk een menu terug dan wordt de knop weer teruggezet. Je moet perse een seconde wachten.
5. Hoe kun je de home knop instellen zodat hij meteen teruggaat naar home ipv dat je een seconde moet wachten?
Waarom ben je teruggegaan naar de iphone?zit momenteel ook met een galaxy s2, en ondanks het feit dat dit een fantastiscvh toestel is, zit ik toch weer te twijfelen om terug een iphone te kopen...Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:54:
Ik heb sinds vorige week mijn Galaxy S2 geruild voor een Iphone 4, had van tevoren ook al de Iphone 4, maar nu wanneer ik via itunes een app heb gedownload zie/kan ik hem nergens op het toestel vinden. Zelfs niet met Spotlight. Heb dit probleem op mijn oude iphone 4 nog niet eerder gezien. Is dit een software fout ?
Ook ik ben terug bij mijn iPhone.. ook ik had/heb nog een Galaxy S2.glenner schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:09:
[...]
Waarom ben je teruggegaan naar de iphone?zit momenteel ook met een galaxy s2, en ondanks het feit dat dit een fantastiscvh toestel is, zit ik toch weer te twijfelen om terug een iphone te kopen...
Ik ben terug gegaan omdat de UI kortweg gewoon top is!
Daarbij denk ik dat ontwikkelaars eerder een app zullen maken voor de iPhone dan voor een android based toestel.
Ik vindt het toestel fijner in de hand liggen.... is een stuk compacter dan de SGS2 en ik heb niet echt een 4,3'' display nodig.
Daarbij vindt ik de iPhone 4 veel nicer om te zien... das natuurlijk puur smaak maar heb hem in het wit zonder hoesje en die is toch wel super strak!
Nadeel aan iPhone is dat alles via iTunes moet en dat zorgt soms wel eens voor een momentje van ergenis.
Maar goed.. genoeg over het aanbidden van aPple en op naar de orde van de dag.
Kies voor de iPhone 4!
Power to the beat.
Verwijderd
De belangrijkste reden dat ik weer terug ben gegaan naar de Iphone 4 is dat ik met de SGS2 amper de 8 uur haal met een volle accu en met de 4 ruim een dag. Nog een voordeel is dat de iphone niet reboot zonder dat ik het wil de SGS2 deed dit ongevraagd 1 a 2 X per week.glenner schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:09:
[...]
Waarom ben je teruggegaan naar de iphone?zit momenteel ook met een galaxy s2, en ondanks het feit dat dit een fantastiscvh toestel is, zit ik toch weer te twijfelen om terug een iphone te kopen...
Dat is vast niet de enige reden, de iPhone4 staat ook niet bekend om zijn uitstekende accuduur namelijk. Voor de accuduur had je dan zeker de HTC Desire S overwogen, daar doe je bij normaal gebruik redelijk eenvoudig 2 dagen mee.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:56:
[...]
De belangrijkste reden dat ik weer terug ben gegaan naar de Iphone 4 is dat ik met de SGS2 amper de 8 uur haal met een volle accu en met de 4 ruim een dag. Nog een voordeel is dat de iphone niet reboot zonder dat ik het wil de SGS2 deed dit ongevraagd 1 a 2 X per week.
Eerste keer van de week dacht ik dat hij vastgelopen was (na 4 uur) dus ik had hem onderbroken en de reservekopie weggegooid (via iTunes). Nu is hij dus ongeveer 6 uur bezig.
Kan het zo zijn dat ik iets verkeerd doe? Of kan het gewoon zo lang duren... normaal duurde het altijd een paar minuten.
there's no tweak without the tweaker
Ik heb met mijn 4 hetzelfde probleem sinds een paar dagen. Het irriteert mij mateloos want ik luister veel muziek op mijn telefoon en bij iedere melding valt de muziek uit, waarna ik de headset connector moet loshalen en weer inpluggen voordat ie het weer doet.magnifor schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:19:
[...]
Ik heb een 3GS en heb hetzelfde probleem. In de connector zit er vuil maar ik erger me niet meer aan. Na 2-3 maanden heb ik toch een nieuw toestel (nee, geen iPhone).
Het valt mij op dat dit pas gebeurt sinds ik heb geupdate naar iOS 4.1 (geloof ik). Zijn er meer mensen die er sindsdien pas last van hebben, of is bij iedereen vuil in de connector het probleem? (Ik heb zo snel even geen reserve tandenborstel oid om het schoon te maken).

Opzich wel handig, maar mij eigenlijk te lomp
[ Voor 21% gewijzigd door Kecin op 23-08-2011 16:15 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Dit topic is gesloten.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iOS 5 Beta] Ervaringen en Discussie
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.