[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 64.057 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01:55
Aparte batterij is jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Foxpat schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:21:
[...]

Aparte batterij is jammer :(
Ik heb in mn iPad hoes ook een keyboard, als deze net zolang mee gaat als die in die hoes dan hoef je echt niet vaak te laden. Heb hem nu 4 weken ofzo en zo uit de doos nog nooit geladen en werkt nog steeds.. Hehe

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:57
Trommelrem schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:50:
Ik heb een aantal problemen met mijn iPhone 4. Inmiddels heb ik het apparaat al een paar keer uit woede door de auto gesmeten want:

1. Hoe kun je agendapunten snoozen?
2. Hoe kun je instellen dat een agendapunt opnieuw verschijnt nadat er bijvoorbeeld een telefoongesprek is geweest? Nu verdwijnt een agendapunt gewoon van je display.
3. Hoe kun je de vensteranimaties uitschakelen zodat je sneller door menu's kunt bladeren?
4. Hoe kun je er voor zorgen dat je na het uitschakelen van dataroaming direct het menu kunt verlaten zodat de instelling wel wordt opgeslagen? Als je de knop dataroaming uit schuift en je gaat onmiddelijk een menu terug dan wordt de knop weer teruggezet. Je moet perse een seconde wachten.
5. Hoe kun je de home knop instellen zodat hij meteen teruggaat naar home ipv dat je een seconde moet wachten?
1. niet
2. nee, bij ios5 wel
3. niet
4. niet
5. bij mij is dat meteen, misschien heb je teveel open staan.

Even wachten op ios5, dat gaat frustratie schelen.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

marrik schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:20:
Ik wil mijn emailberichten graag in 1x op gelezen kunnen zetten. Is dit mogelijk?
Als ik ze nu selecteer heb ik alleen de mogelijkheid ze te verwijderen of te verplaatsen. :(
Weet iemand dit? Of wordt dit (hopelijk) ook een iOS 5 functie?

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
marrik schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:29:
[...]

Weet iemand dit? Of wordt dit (hopelijk) ook een iOS 5 functie?
Nog niet mogelijk, volgens mij wel in ios5.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamed
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 21:17
Of dit de juiste Topic is weet ik niet!

Ik heb 2 Iphone's 4. Een witte en een zwarte. De witte wordt erg heet tijdens opladen en gewone gebruik aan de zijkant waar de simkaart inzit. Is dat normaal?

Bedankt

Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Carl Zeiss Batis 25 - 18 - 85
Sony GM 14 - 24 - 35 - 135 - 20-70 - 70-200 - 200-600
FE 90 Macro G - Voigtländer Macro APO-Lanthar F2 65mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01:55
Kecin schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:29:
[...]

Ik heb in mn iPad hoes ook een keyboard, als deze net zolang mee gaat als die in die hoes dan hoef je echt niet vaak te laden. Heb hem nu 4 weken ofzo en zo uit de doos nog nooit geladen en werkt nog steeds.. Hehe
In de link staat dit:
The Li-ion battery holds enough juice for five hours of continuous typing and 30 hours on standby
Niet echt 4 weken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:26
Foxpat schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:45:
[...]

In de link staat dit:

[...]

Niet echt 4 weken xD
Dan is dat een foutje, want in de Keynote werd verteld 30 dagen op standby.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Kassad schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:25:
[...]

1. niet
2. nee, bij ios5 wel
3. niet
4. niet
5. bij mij is dat meteen, misschien heb je teveel open staan.

Even wachten op ios5, dat gaat frustratie schelen.
Ik kan me niet voorstellen dat het snoozen niet mogelijk is. Als het echt niet mogelijk is, dan is de iPhone 4 mijns inziens niet smartphone waardig. Ik denk er serieus over om de koopovereenkomst te gaan ontbinden, want het gebruiksgemak is dermate slecht dat het toestel bijna onbruikbaar is. Punt 1 moet toch wel met een tweak ofzoiets mogelijk zijn? Misschien is er een speciale app voor? Ik wacht nog even iOS 5 af, ik hoop dat er dan veel wordt verbeterd.

Ik heb nu het gevoel dat Apple mij een "way of life" probeert op te leggen: "Als een agendapunt je even niet uit komt, gooi het dan gewoon weg." Zo werkt het leven helaas niet. Daarom heb ik dus noodgedwongen ook altijd mijn oude E71 bij me.

[ Voor 18% gewijzigd door Trommelrem op 23-08-2011 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Trommelrem schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:13:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat het snoozen niet mogelijk is. Als het echt niet mogelijk is, dan is de iPhone 4 mijns inziens niet smartphone waardig. Ik denk er serieus over om de koopovereenkomst te gaan ontbinden, want het gebruiksgemak is dermate slecht dat het toestel bijna onbruikbaar is. Punt 1 moet toch wel met een tweak ofzoiets mogelijk zijn? Misschien is er een speciale app voor? Ik wacht nog even iOS 5 af, ik hoop dat er dan veel wordt verbeterd.

Ik heb nu het gevoel dat Apple mij een "way of life" probeert op te leggen: "Als een agendapunt je even niet uit komt, gooi het dan gewoon weg." Zo werkt het leven helaas niet. Daarom heb ik dus noodgedwongen ook altijd mijn oude E71 bij me.
Dat is nou eenmaal zo, volgende keer ff research doen voor je iets koopt, dit is een erg bekend en uitstekend gedocumenteerd minpunt van ios4. Maar in ios5 is het beter.

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Een vriend van me kreeg gisteren telefoon of hij z'n 3GS-abbo wilde verlengen icm met een iPhone 4.
Op de vraag wanneer de iPhone 5 te bestellen is, was het antwoord 'vanaf de tweede week van oktober'.

Wellicht nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Foxpat schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:45:
[...]

In de link staat dit:

[...]

Niet echt 4 weken xD
Lijkt me inderdaad een foutje, anders had ik hem al opgeladen moeten hebben ondertussen en het kabeltje zit nog in het plastic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:26

Quad

Doof

Ik zag dit in een folder: Afbeeldingslocatie: http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/309273_212107885514214_100001450113201_611022_8233577_n.jpg
Ziet er faked uit.. :/

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Quad schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:51:
Ik zag dit in een folder: [afbeelding]
Haha waar heb je dat gevonden dan? folder van een turk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:26

Quad

Doof

swoutr schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:57:
[...]

Haha waar heb je dat gevonden dan? folder van een turk?
Denk het, klasgenoot (turk) had hem gevonden in zijn brievenbus ^^.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Lol wat een vaag plaatje. Het komt wel eens vaker voor dat bedrijven verkeerde plaatjes van het internet halen, maar hier moet je echt je best voor doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:46

Osxy

Holy crap on a cracker

Cheesy schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 23:22:
Een vriend van me kreeg gisteren telefoon of hij z'n 3GS-abbo wilde verlengen icm met een iPhone 4.
Op de vraag wanneer de iPhone 5 te bestellen is, was het antwoord 'vanaf de tweede week van oktober'.

Wellicht nieuws?
Niet echt.
Verkopers weten echt niet de introductie datum voor de keynote. Apple is HEEL erg zuinig met hun informatie.

Zelfs de premium resellers weten introductie data niet eerder dan de consument.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He bah, mn iPhone heeft deukjes in het scherm.
Weet iemand een professioneel adres hiervoor?
Helaas kom ik niet in aanmerking voor een nieuwe vandaag of morgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
ik weet niet of het hier thuis hoort, maar stel toch mn vraag.

Gisteren heb ik mijn iphone ontvangen. Alles werkt gewoon goed.
Ik heb wel 1 vraag, de eerste keer dat ik op het internet ging moest ik kiezen voor een bepaalde instelling van T-Mobile. Dit had te maken met snelheid.

Echter wil ik dit aanpassen maar weet niet of dit mogelijk is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ken toevallig die winkel, (Castle Telecom), best goede zaak wel.
Denk foutje van een stagiaire ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FleX11
  • Laatst online: 10-09 13:06
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:01:
He bah, mn iPhone heeft deukjes in het scherm.
Weet iemand een professioneel adres hiervoor?
Helaas kom ik niet in aanmerking voor een nieuwe vandaag of morgen :/
Ik weet wel iets om dat te voorkomen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik heb mijn iPhone 4 nog geen 3 weken maar vandaag viel me opeens op dat de linker speaker aan de onderkant niks doet. Rechts komt er prima geluid uit, maar als ik die afdek hoor ik niks meer. Links is dus dood.
Sinds iOS5 BETA heb ik soms ook het probleem dat de speaker overstuurd klinken. Komt dat misschien hierdoor? Dat hij het vermogen van 2 speakers naar 1 speaker stuurt?

En moet ik de telefoon hiervoor opsturen of kan ik naar de T-Mobile shop om hem om te ruilen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:49

vooghel

Cunning linguist

De linkse is de microfoon.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Dat hele linker ding? Are you serious ? Hij is net zo groot als de rechter "speaker"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

DennusB schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 20:00:
[...]

Dat hele linker ding? Are you serious ? Hij is net zo groot als de rechter "speaker"?
Ja en? Dat maakt toch niets uit? Eén neusgat is toch ook meer dan voldoend? En toch heeft vrijwel iedereen er twee... 8)7

Het klopt in iedergeval voor 1000% dat uit het ene gaatje geen geluid komt.

[ Voor 6% gewijzigd door Underworld op 27-08-2011 20:08 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Bij de 3GS was de linker geluid, rechts microfoon. Bij de iPhone 4 omgekeerd, en sindsdien kan ik het niet meer onthouden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
Trommelrem schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:13:
[...]

... Ik denk er serieus over om de koopovereenkomst te gaan ontbinden, want het gebruiksgemak is dermate slecht dat het toestel bijna onbruikbaar is. ...
Overdrijven is ook een vak.
Je leeft echt in een andere wereld als je denkt, dat je om deze redenen de koopovereenkomst kan ontbinden.
Er zijn natuurlijk winkels waar je 1 of 2 weken uitprobeertijd krijgt en je een toestel voor een ander kan omruilen. Maar daarna is koop koop.

En wel een hele seconde moeten wachten. Dat zou ik ook niet pikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
DennusB schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 20:00:
[...]

Dat noemen ze ontwerpsymmetrie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Uniciteit schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:51:
[...]

Bij de 3GS was de linker geluid, rechts microfoon. Bij de iPhone 4 omgekeerd, en sindsdien kan ik het niet meer onthouden :'(
Die ene waar geen geluid uit komt is de microfoon, sim-pel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag opeens een probleem met Wifi op mijn iPhone 4. Ik merkte opeens dat ik niet meer verbonden was met mijn thuisnetwerk.

Toen ik in de instellingen ging kijken, zag de iPhone mijn netwerk ook niet. Als ik de gegevens handmatig invoer krijg ik de foutmelding dat het netwerk niet is gevonden, of soms dat de verbinding is mislukt.

Nadat ik de iPhone opnieuw had opgestart zag hij het netwerk heel even, en kreeg ik ook verbinding, maar even later was het probleem weer terug.

Mijn macbook en iPad hebben gewoon Wifi verbinding. Opnieuw opstarten van de router helpt ook niet.

iemand enig idee hoe dit kan, en hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

vooghel schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 10:43:
[...]

Die ene waar geen geluid uit komt is de microfoon, sim-pel :P
Maar dan moet ik altijd het geluid aanzetten, en daar ben ik te lui voor (ook al zijn het maar twee tapjes :9).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Kassad schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:46:
[...]

Dat is nou eenmaal zo, volgende keer ff research doen voor je iets koopt, dit is een erg bekend en uitstekend gedocumenteerd minpunt van ios4. Maar in ios5 is het beter.
Als ik een telefoon koop dan verwacht ik op z'n minst dat ik er mee kan bellen. Als ik een auto koop, dan verwacht ik op z'n minst dat ik er mee kan autorijden. Als ik een device met Exchange support koop, dan verwacht ik op z'n minst dat ik er agendapunten mee kan bijhouden. Sommige dingen mag je op z'n minst verwachten en daarvoor hoef je geen research te doen.

Mijn research was de ondersteuning voor Exchange, daarmee heb ik aan mijn onderzoeksplicht voldaan. Dat er geen snoozefunctie op zit, is alsof het een auto is die niet kan rijden.

[ Voor 12% gewijzigd door Trommelrem op 28-08-2011 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:40

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Vreemd is het wel, sommige dingen ga je ook niet voor op onderzoek uit omdat je aanneemt dat ze normaal zijn. Als het al sinds 2003 op elke smartphone zit dan verwacht je inderdaad niet dat een merk het er anno 2011 ineens weer uitsloopt.

Misschien zijn er externe agenda apps beschikbaar waar het wel in zit?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Laatst online: 16:38
Trommelrem schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:04:
[...]

Als ik een telefoon koop dan verwacht ik op z'n minst dat ik er mee kan bellen. Als ik een auto koop, dan verwacht ik op z'n minst dat ik er mee kan autorijden. Als ik een device met Exchange support koop, dan verwacht ik op z'n minst dat ik er agendapunten mee kan bijhouden. Sommige dingen mag je op z'n minst verwachten en daarvoor hoef je geen research te doen.

Mijn research was de ondersteuning voor Exchange, daarmee heb ik aan mijn onderzoeksplicht voldaan. Dat er geen snoozefunctie op zit, is alsof het een auto is die niet kan rijden.
Een telefoon waarmee je niet kunt bellen is als een auto die niet kan rijden. Het niet hebben van een snoozefunctie voor je agenda punten is als een auto zonder centrale deurvergrendeling met afstandsbediening. Zonder rijdt ie prima, het is slechts extra comfort.

Wil je het wel, dan gooi je er een jailbreak op. Dan zijn er genoeg mogelijkheden. Dat is weer vergelijkbaar met zelf je centrale deurvergrendeling inbouwen.

Verder is de exchange ondersteuning prima.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Trommelrem schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:04:
[...]

Tja, met deze instelling ga je nog vaak teleurgesteld worden. Dingen werken niet zoals jij verwacht maar zoals ze ontworpen zijn. Dat is niet altijd perfect (in dit geval is het zelfs een tekortkoming, dat ben ik helemaal met je eens) en daarom een reden om eerst wat onderzoek te doen. Jij neemt aan omdat Exchange ondersteund wordt ook het snoozen van afspraken gaat werken. Dit is echter geen Exchange functie maar een client functie (Er zijn ook Windows mailprogramma's die een exchange server ondersteunen maar geen snooze funtie op afspraken hebben). En deze client ondersteunt het niet.

Het goede nieuws is dat het in ios5 beter wordt. Lees je zelf in in ios5 voor je het apparaat terug brengt, het gaat je waarschijnlijk meevallen. Je hebt nog mazzel dat je ios nu pas probeert, voor ios4 was het nog veel erger (en daarmee de reden dat ik geen iphone heb gekocht voor ios4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:32
Kassad schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:14:
[...]

Tja, met deze instelling ga je nog vaak teleurgesteld worden. Dingen werken niet zoals jij verwacht maar zoals ze ontworpen zijn. Dat is niet altijd perfect (in dit geval is het zelfs een tekortkoming, dat ben ik helemaal met je eens) en daarom een reden om eerst wat onderzoek te doen.
Neemt niet weg dat veel van de dingen die trommelrem noemt (afgezien van exchange snooze misschien), dingen zijn die je maar moeilijk van te voren kunt weten. Pas als je de telefoon een tijd in gebruik hebt merk je wat de iPhone 4 fantastisch maakt, maar ook wat je tot in het idiote frustreert. Ik moet toegeven dat ik niet meer met een andere telefoon kan of wil werken, maar de soms toch wel basic dingen die missen in een toestel van 500++ euro zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:58
hpt870 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:28:
[...]

Neemt niet weg dat veel van de dingen die trommelrem noemt (afgezien van exchange snooze misschien), dingen zijn die je maar moeilijk van te voren kunt weten. Pas als je de telefoon een tijd in gebruik hebt merk je wat de iPhone 4 fantastisch maakt, maar ook wat je tot in het idiote frustreert. Ik moet toegeven dat ik niet meer met een andere telefoon kan of wil werken, maar de soms toch wel basic dingen die missen in een toestel van 500++ euro zijn :?
Tja.. de prijs maakt hem niet gelijk een alleskunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
DaLass schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 09:13:
[...]

Een telefoon waarmee je niet kunt bellen is als een auto die niet kan rijden. Het niet hebben van een snoozefunctie voor je agenda punten is als een auto zonder centrale deurvergrendeling met afstandsbediening. Zonder rijdt ie prima, het is slechts extra comfort.

Wil je het wel, dan gooi je er een jailbreak op. Dan zijn er genoeg mogelijkheden. Dat is weer vergelijkbaar met zelf je centrale deurvergrendeling inbouwen.

Verder is de exchange ondersteuning prima.
De Exchange support is prima. Ik vind echter dat als je zo'n duur toestel koopt, dat je op z'n minst mag verwachten dat er centrale deurvergrendeling/snooze op zit. Alle andere automerken/telefoonmerken in die prijsklasse hebben dat. Ik mag er dus ook van uit gaan dat het op dit toestel zit, daar is geen vooronderzoek voor nodig.

Een jailbreak wil ik niet. Ik ga ook niet zelf mijn motorolie vervangen als de garage dat ook kan doen.
Kassad schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:14:
[...]

Het goede nieuws is dat het in ios5 beter wordt. Lees je zelf in in ios5 voor je het apparaat terug brengt, het gaat je waarschijnlijk meevallen. Je hebt nog mazzel dat je ios nu pas probeert, voor ios4 was het nog veel erger (en daarmee de reden dat ik geen iphone heb gekocht voor ios4).
Laten we het hopen. Ik erger me al meer dan een jaar groen en geel aan iOS4. T-Mobile heeft inmiddels een voorstel gedaan om het toestel terug te nemen en de koopovereenkomst te ontbinden, maar omdat ik daarmee mijn onbeperkt data op mijn laptop verlies (iPhone abonnement gebruik ik in de laptop) twijfel ik of dat de juiste keuze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 07:52
Trommelrem schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:29:
[...]

De Exchange support is prima. Ik vind echter dat als je zo'n duur toestel koopt, dat je op z'n minst mag verwachten dat er centrale deurvergrendeling/snooze op zit. Alle andere automerken/telefoonmerken in die prijsklasse hebben dat. Ik mag er dus ook van uit gaan dat het op dit toestel zit, daar is geen vooronderzoek voor nodig.

Een jailbreak wil ik niet. Ik ga ook niet zelf mijn motorolie vervangen als de garage dat ook kan doen.
Als je je van te voren beter had ingelezen had je dit probleem nooit gehad. Om maar weer terug te komen op de auto, je koopt toch ook niet een auto alleen maar omdat duur is, zonder te weten wat die kan?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:01
En jailbreaken is tegenwoordig echt een fluitje van een cent, als je het echt zo erg mist dat je niet kan wachten tot iOS5, dan zou ik gewoon je iPhone jailbreaken. Er zijn (bijna) geen risico's aan. Ik doe het al sinds de allereerste iPhone 2G, en nooit problemen ondervonden. Er zijn echt een zeer groot aantal handige tweaks beschikbaar via Cydia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Trommelrem schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:29:
[...]

Ja, dat geldt voor mij ook. Ik vind het belachelijk dat agendapunten niet private gemarkeerd kunnen worden. Daardoor is de Exchange-support voor mij waardeloos. Verder miste ik de synchronisatie van taken.
Ik vind de iPhone nog steeds een leuk apparaat door alle apps, maar voor mijn gebruik ongeschikt.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik heb een paar vragen over mijn iPhone 3GS:
  • Ik kan alleen 'Find mijn iPhone' gebruiken als ik een iPhone 4 zou hebben?
  • Kan ik geen notities synchroniseren zoals e-mail, agenda, e.d.?
  • Kan ik geen Archive ipv Delete krijgen met Google Apps via Exchange?
  • Kan ik mijn 25 meest geluisterde liedjes zien? Ik zou daar graag vaker naar luisteren, heb enorm veel muziek op de telefoon.
  • Is er al enige mogelijkheid muziek toe te voegen op een PC zonder iTunes?
De meeste Google resultaten die ik heb gevonden zijn niet van toepassing (meer) op deze vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Notities syncen kan met GMail. Archive kan je niet krijgen via Exchange.
Find my iPhone is niet gratis op de 3GS.
En die 25 meest geluisterde: misschien custom playlist in iTunes? (geen idee).

En muziek zonder iTunes: no go.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 21:45
Nou, via Media Monkey gaat het wel. Heb dat in het verleden wel gedaan. Echter gaf dat destijds irritante fouten met de album art en achter beviel iTunes me prima, in tegenstelling tot veel mensen. Maar wellicht is Media Monkey inmiddels wel verbeterd, ik zou zeggen probeer het eens, bevalt het niet ga je terug naar iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Laatst online: 12-09 14:24
chronoz schreef op zondag 04 september 2011 @ 21:54:
• Kan ik geen Archive ipv Delete krijgen met Google Apps via Exchange?
Snap je vraag niet helemaal, want als ik berichten verwijder op mijn iphone worden ze bij gmail gearchiveerd naar de map "alle berichten" (dus niet meer in de inbox). Verwijderen vanaf je iphone naar de prullenbak kan dus juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

chronoz schreef op zondag 04 september 2011 @ 21:54:
Ik heb een paar vragen over mijn iPhone 3GS:
  • Kan ik mijn 25 meest geluisterde liedjes zien? Ik zou daar graag vaker naar luisteren, heb enorm veel muziek op de telefoon.
Je kunt in iTunes een 'Slimme afspeellijst'/'Smart Playlist' aanmaken met de 25 meest beluisterde nummers (staat die er niet standaard tussen?). Als je in iTunes je iPhone synct kun je aangeven dat o.a. deze playlist op de iPhone gezet moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Ik heb de 25 meest afgespeelde liedjes standaar als playlist op mijn iPhone. In de muziek app naar afspeellijst (misschien eerst op 'meer' drukken). En daar staat hij tussen.

En ik heb gewoon Find my iPhone op mijn 3GS gratis en op mijn iPad 1. Kan ook dat het daarom gratis is herrinner ik me nu opeens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
loeberce schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:26:
[...]

Snap je vraag niet helemaal, want als ik berichten verwijder op mijn iphone worden ze bij gmail gearchiveerd naar de map "alle berichten" (dus niet meer in de inbox). Verwijderen vanaf je iphone naar de prullenbak kan dus juist niet.
Nee hoor, het kan beide, is gewoon een instelling. Ik heb mijn privemail ingesteld dat er verwijderd wordt naar de trash-map van gmail en mijn zakelijke apps account dat er gearchiveerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Kassad schreef op maandag 05 september 2011 @ 12:41:
[...]

Nee hoor, het kan beide, is gewoon een instelling. Ik heb mijn privemail ingesteld dat er verwijderd wordt naar de trash-map van gmail en mijn zakelijke apps account dat er gearchiveerd wordt.
Niet via Exchange. Exchange is nodig voor Push.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Weet iemand overigens een manier om in de Clock app een stad op te zoeken die niet in de lijst zit? Ik wil bvb Topeka, KS, U.S.A. erin zetten. Maar die zit niet in de lijst. Hoe vind ik een 'compatible' stad qua tijdzone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Snake schreef op maandag 05 september 2011 @ 13:45:
Weet iemand overigens een manier om in de Clock app een stad op te zoeken die niet in de lijst zit? Ik wil bvb Topeka, KS, U.S.A. erin zetten. Maar die zit niet in de lijst. Hoe vind ik een 'compatible' stad qua tijdzone?
http://en.wikipedia.org/w...es_in_the_UTC−05_timezone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik had nog nooit gehoord van Find my iPhone, even geinstalled en gekoppeld. Works like a charm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Snake schreef op maandag 05 september 2011 @ 13:29:
[...]

Niet via Exchange. Exchange is nodig voor Push.
I stand corrected. Ik heb inderdaad mijn google apps als 'gmail' ingesteld ipv exchange waardoor ik daar de archiveer optie heb.

• kaos001
  • Laatst online: 05-09 09:25
Na jarenlang tegen smartphones aangeschopt te hebben wordt het nu echt wel tijd voor een dergelijke telefoon. Na veel Blackberry/Android/Windows telefoons gezien te hebben is iOS toch echt wel het beste naar mijn idee. Daarom ben ik dus op zoek naar een iPhone (4). Kan via een vriend een 16gb versie overnemen voor 250/300 euro in goede staat. Beetje redelijke deal ?

Soundcloud

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:55
Ja, hele redelijke deal..
250/300 voor een iPhone 4 in goede staat..da's geen miskoop in elk geval..zekers niet. Veel goedkoper vind je hem niet denk ik..(in elk geval niet legaal ;) )

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

kaos- schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:09:
Na jarenlang tegen smartphones aangeschopt te hebben wordt het nu echt wel tijd voor een dergelijke telefoon. Na veel Blackberry/Android/Windows telefoons gezien te hebben is iOS toch echt wel het beste naar mijn idee. Daarom ben ik dus op zoek naar een iPhone (4). Kan via een vriend een 16gb versie overnemen voor 250/300 euro in goede staat. Beetje redelijke deal ?
Edit: Als je hem via een vriend kan krijgen dan is het een goeie deal, alhoewel je goed (!) moet opletten of het geen namaak is.

[verkeerd-gelezen]
Hier erger ik me dus aan als ik iets verkoop op Marktplaats.
Ik heb mijn iPhone 4 in maart dit jaar verkocht voor 550 euro. Sommige mensen boden net zoals jou 300 euro, en er was een enkel geval dat iemand nog zelfs 175 euro durfde te bieden, terwijl er duidelijk 550 euro op de advertentie stond.

En dan is het niet erg dat jij het afvraagt of je er een voor 300 euro kan krijgen. Maar als jij elke dag een mail krijgt, en meestal nog van een handelaar ook, of jij hem wegdoet voor 300/400 euro, kun je er op het laatst groen en geel aan ergeren. ;)

Ik zou, als ik jou was, wachten tot de iPhone 5. Dan kun je de iPhone 4 voor rond de 350 euro vinden als je geluk hebt. En dan kun je hem in de winter nog verkopen voor 400 euro. (Uit mijn ervaring) :)

Als je echt niet kan wachten dan koop je de 3Gs, kun je voor rond de 175/275 euro, ongeacht de staat ervan. Maar dan bega je naar mijn kennis wel een miskoop, omdat de 3Gs al volgend jaar uit de running gaat.
Of een betere keuze als je de iPhone 4 met spoed nodig hebt: koop hem dan nu voor rond de 400 - 500 euro.[/verkeerd-gelezen]

[ Voor 5% gewijzigd door iApp op 08-09-2011 14:34 ]

An  a day keeps the doctor away.

• Havelock
  • Laatst online: 09-09 22:32
Beste Iphone gebruikers ik zit met klein vraag je.

Ik ben in het bezit van Iphone 4 en nu wil ik hem i.p.v op me Macbook(i.v.m het formatteren van me macbook) synchroniseren het op me Imac doen.
Nu komt mijn vraag hoe zit het met me apps en muziek die ik op me Iphone heb staat ben ik ze dan kwijt of...
Hoe zit dit precies wie kan mij dit helder uitleggen.

M.v.g
Sebastian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Havelock schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:25:
Beste Iphone gebruikers ik zit met klein vraag je.

Ik ben in het bezit van Iphone 4 en nu wil ik hem i.p.v op me Macbook(i.v.m het formatteren van me macbook) synchroniseren het op me Imac doen.
Nu komt mijn vraag hoe zit het met me apps en muziek die ik op me Iphone heb staat ben ik ze dan kwijt of...
Hoe zit dit precies wie kan mij dit helder uitleggen.

M.v.g
Sebastian
Volgens mij ben je je Apps kwijt als je hem nu aan je iMac hangt. Al kan je betaalde Apps wel 5 keer opnieuw downloaden dacht ik. Misschien even wachten met dit doen tot iCloud officieel released is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 07:52:
[...]

Volgens mij ben je je Apps kwijt als je hem nu aan je iMac hangt. Al kan je betaalde Apps wel 5 keer opnieuw downloaden dacht ik. Misschien even wachten met dit doen tot iCloud officieel released is?
Apps kan je onbeperkt keren opnieuw downloaden, je kan ze echter maar op 5 verschillende macs gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zojuist een gloednieuwe 3GS teruggekregen na reparatie! Binnen 15 dagen heb ik weer de beschikking over mijn geliefde 3GS!

Wel een probleem. Ik heb mijn reservekopie teruggezet en ben onder mijn account ingelogd op de AppStore. Apps die ik echter gekocht had (whatsapp bijvoorbeeld) geven nu weer €0.79 ipv 'Installeren'. Er lijkt dus iets vreemds te zijn met mijn account en deze iPhone. Weet iemand wat ik nu moet doen? Ik kan ze wel via de iTunes AppStore downloaden, maar wil het eigenlijk via mijn tel doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Aghanim op 09-09-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 12-09 16:32
Gewoon aanklikken die 79 cent en dan begint de download en krijg je een melding dat je het product al eerder gekocht hebt en dat je ok moet drukken om het opnieuw gratis te downloaden.

• Havelock
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 07:52:
[...]

En wat nou als me HDD crasht en er een nieuwe HDD er in moet stoppen en geen back-up heb van me ouwe situatie ?

En ik zal toch x me telefoon aan me computer willen hangen voor back-up of updates...
Hebben ze daar serieus geen oplossing voor ?
Nou dan vind ik dit wel heel dom van Apple als hier geen rekening mee gehouden hebben...
Wat is dan reden waarom ze het niet gedaan of mogelijk hebben gemaakt ?

Sorry dat ik dit nogal rare gedachte vindt van Apple en voor deze keuze hebben gekozen dit ben ik niet gewent van Apple.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Al je gekochte apps zijn gekoppeld aan je iTunes account, en onbeperkt opnieuw te installeren. De limiet is dat er maar 5 devices geautoriseerd/gekoppeld mogen zijn aan het betreffende account. (machtigingen is de Apple term)

• Havelock
UltraSub schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 14:07:
Al je gekochte apps zijn gekoppeld aan je iTunes account, en onbeperkt opnieuw te installeren. De limiet is dat er maar 5 devices geautoriseerd/gekoppeld mogen zijn aan het betreffende account. (machtigingen is de Apple term)
Ik kan het op die manier doen, maar er is dan 2 probleem die zo even in me op komt dan kan ik al mijn apps noteren die ik heb en weer gaan orderen en ik ben me apps kwijt die niet meer in appstore staan.

Lijk me beetje omslachtige methode er moet een makkelijker methode zijn lijk me...

[ Voor 7% gewijzigd door Havelock op 10-09-2011 14:21 ]

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 17:23
Iemand ervaring met dat z'n iphone was gestolen en je hem probeerde terug te krijgen met Find My iPhone?

Ik snap inmiddels ook dat, als iemand hem van de dief overkoopt, dat hij dan eigenlijk de eigenaar wordt. Maar we hebben FMi geregistreerd en we kunnen dus tot het einde der tijden berichten blijven spammen dat hij gestolen is en we hem graag terug willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:04

Tijn96

In speed we trust

sinds gister heeft mijn iphone een probleempje.
ik krijg de hele tijd de melding van: deze accesoire is niet geschikt voor de iphone.
en dan kan ik mijn volume nergens meer aanpassen.

weet iemand hoe dat komt en beter nog hoe ik eraf kom?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Je kan proberen je dock connector en hoofdtelefoon aansluiting schoon te maken. Meestal veroorzaakt stof en andere viezigheid deze melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Alekz87 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 00:52:
[...]

Als je je van te voren beter had ingelezen had je dit probleem nooit gehad. Om maar weer terug te komen op de auto, je koopt toch ook niet een auto alleen maar omdat duur is, zonder te weten wat die kan?
De zaken waarvan je er vanuit gaat dat ze er op horen te zitten, die controleer ik niet als ik de auto bij een normale autowinkel koop.

Ik controleer niet of er uberhaupt een motor in zit. Wel controleer ik overigens hoe de koppelcurve is, maar van een dure auto mag je verwachten dat er een motor in zit, tenzij anders aangegeven. Het is toch van de zotte dat ik zelf tuning moet uitvoeren om er bijvoorbeeld een motor in te lepelen?

Nu weer. Tijdens het draaien van het scherm kun je niet typen want nee, eerst moet de animatie voltooien. Wat heb ik in vredesnaam aan zo'n animatie? Dat kost me een seconde waarin ik niets kan doen. Die *rot* animaties zijn bloedirritant en ik hoop dat iOS5 echt verbetering brengt. Ik heb het toestel nu al een paar keer door de kamer gesmeten omdat het gebruiksgemak gewoon slecht is. Voor mijn telefoon is het maar te hopen dat iOS5 uit komt voordat ik hem een keer kapot smijt.

Van een smartphone mag je verwachten dat er een degelijke kalender in zit. Een degelijke kalender heeft iOS4 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Laatst online: 19:58
Overdrijven is ook een vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

+1000

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Trommelrem schreef op zondag 11 september 2011 @ 13:00:
[...]

De zaken waarvan je er vanuit gaat dat ze er op horen te zitten, die controleer ik niet als ik de auto bij een normale autowinkel koop.

Ik controleer niet of er uberhaupt een motor in zit. Wel controleer ik overigens hoe de koppelcurve is, maar van een dure auto mag je verwachten dat er een motor in zit, tenzij anders aangegeven. Het is toch van de zotte dat ik zelf tuning moet uitvoeren om er bijvoorbeeld een motor in te lepelen?

Nu weer. Tijdens het draaien van het scherm kun je niet typen want nee, eerst moet de animatie voltooien. Wat heb ik in vredesnaam aan zo'n animatie? Dat kost me een seconde waarin ik niets kan doen. Die *rot* animaties zijn bloedirritant en ik hoop dat iOS5 echt verbetering brengt. Ik heb het toestel nu al een paar keer door de kamer gesmeten omdat het gebruiksgemak gewoon slecht is. Voor mijn telefoon is het maar te hopen dat iOS5 uit komt voordat ik hem een keer kapot smijt.

Van een smartphone mag je verwachten dat er een degelijke kalender in zit. Een degelijke kalender heeft iOS4 niet.
:')

Dit is bitchen om kleine details. Weet je zeker dat het aan de telefoon ligt of niet gewoon aan jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Laatst online: 12-09 10:51
Neem jij jezelf wel serieus?
Een telefoon door de kamer heen gooien omdat hij je een hele seconde laat wachten bij een animatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Jongens zullen we nu weer ontopic gaan. Don't feed the troll please ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trommelrem schreef op zondag 11 september 2011 @ 13:00:
[...]

De zaken waarvan je er vanuit gaat dat ze er op horen te zitten, ....
Dat is nu precies waar je iedereen op reageert.

Stop nu eens met die (foute) analogien die nergens op slaan: een telefoon (hoe smart ook) is geen auto (ook al heb je smarts...) Meer correct zijn de volgende analogien, voor zover je met een auto wilt vergelijken: De motor van een telefoon is de CPU, deze zit erin. De tank is de batterij, ook die is aanwezig. Binnenruimte (Geheugen), applicaties ( extra's die niet het functioneren van de auto beinvloeden, hooguit comfort verhogen: richtingaanwijzers, navigatie, climat control ed), Als je dan per se analogien wil gebruiken, gebruik dan goede analogien.
vwb gooien van je telefoon: als je koplamp lampje kapot is zoek je dan ook de eerste de beste boom op om je auto tegenaan te gooien/rijden?

Als je telefoon niet bevalt, koop je toch een andere?
Android bijvoorbeeld: Kun je je taken niet synchronisren, of je moet een dure extra app aanschaffen.
Windos 7: Heb je tenminste iets wat de meeste mensen niet hebben (inclusief de daarbij behorende problemen)
Symbian (Nokia): Heb je een leuke doodlopende straat.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:45
Vraagje en ik weet niet of dit hier hoort maartoch ^^

Ik heb sinds 1 maand nu een iphone 4 en ben er echt super tevreden over.
Mijn iphone is nog nooit gevallen zelf nog nooit ergens tegen aan gestoten, ben er echt super voorzichtig mee.
Nu heb ik sinds 2 dagen het probleem dat mijn volume omlaag knop vast zit, ik kan hem met geen mogelijkheid indrukken.

Is dit een veel voorkomend probleem en valt het gewoon onder de garantie?

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Intruder schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:21:
Vraagje en ik weet niet of dit hier hoort maartoch ^^

Ik heb sinds 1 maand nu een iphone 4 en ben er echt super tevreden over.
Mijn iphone is nog nooit gevallen zelf nog nooit ergens tegen aan gestoten, ben er echt super voorzichtig mee.
Nu heb ik sinds 2 dagen het probleem dat mijn volume omlaag knop vast zit, ik kan hem met geen mogelijkheid indrukken.

Is dit een veel voorkomend probleem en valt het gewoon onder de garantie?
Valt onder garantie. Hoort niet zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Heeft iemand ook last van "bleeding". Als ik een overwegende wit scherm (comic) heb, dan zie ik aan de bovenkant van het display zo'n 10 straaltjes/puntjes licht.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds kort een iPhone 4, helemaal top maar 1 raar voorval. Soms reboot hij spontaan nadat ik het scherm unlock. Ik draai op iOS 4.3.5 (laatste versie) zonder jailbreak. Iemand ervaring met dit voorval?

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 16:30
Is er al een omweg om Personal Hotspot werkend te krijgen zonder jailbreak?

there's no tweak without the tweaker

Verwijderd

virtualJac schreef op woensdag 14 september 2011 @ 09:04:
Is er al een omweg om Personal Hotspot werkend te krijgen zonder jailbreak?
De goede provider kiezen iseen oplossing: kijk hier

Verwijderd

Hoe kan ik t beste mail ophalen op iPhone mbt batterij.

Klopt het dat Push minder batterij verbruikt als je weinig email krijgt? Of is Fetch op 1 uur zoiezo altijd beter?

• kaos001
Zit even met een dilemma, lees hier en daar berichten dat een iPhone 4 8gb zou kunnen komen. Nu kan ik dus een iPhone 4 overnemen met 16gb, maar wel 2e hands. Liever heb ik een nieuwe natuurlijk.

We horen HE-LE-MAAL niets van Apple met betrekking tot hun nieuwe telefoons. Geweldig merk hoor, maar vind het strontvervelend dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Niemand weet ook maar iets, erg frustrerend.

Soundcloud

• loeberce
Snap het dilemma niet. Ik zou wachten tot de nieuwe iPhone. Afgaande op alle geruchten wordt die binnen nu en 8 weken geïntroduceerd.

Weet jij wel wanneer de nieuwe Samsung of HTC uitkomt?

• DennusB
  • Niet online
loeberce schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:16:
Weet jij wel wanneer de nieuwe Samsung of HTC uitkomt?
Vaak kondigen ze dat wel aan ja :-)

• loeberce
Zou kunnen, waarschijnlijk met minder tamtam dan Apple (of ik lees gewoon niet het goede forum).

Apple is ook vaak bekend, maar deze keer toevallig niet. Van de 4 en 3GS was ook tijden van tevoren bekend wanneer ze gepresenteerd zouden worden.

[ Voor 29% gewijzigd door loeberce op 15-09-2011 11:18 ]

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

kaos- schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:33:
Zit even met een dilemma, lees hier en daar berichten dat een iPhone 4 8gb zou kunnen komen. Nu kan ik dus een iPhone 4 overnemen met 16gb, maar wel 2e hands. Liever heb ik een nieuwe natuurlijk.

We horen HE-LE-MAAL niets van Apple met betrekking tot hun nieuwe telefoons. Geweldig merk hoor, maar vind het strontvervelend dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Niemand weet ook maar iets, erg frustrerend.
Apple heeft maar 1 telefoon (naja 2) op de markt, zodra ze een nieuw toestel aankondigen raken ze de oude niet meer kwijt. Andere producenten hebben meerdere producten en dan is het vaak een serie die geüpdatet word maar dat hoor je ook pas vlak van te voren.

• loeberce
Niet helemaal waar, want de 3GS is na de iPhone 4 de best verkopende smartphone in de VS.

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

loeberce schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:19:
Niet helemaal waar, want de 3GS is na de iPhone 4 de best verkopende smartphone in de VS.
Dat is 75% op prijs gebaseerd.

Zodra de iPhone 5 word aangekondigd word:
- 3GS niet meer verkocht want de 4 word nieuwe instap model voor die prijs
- 4 niet meer verkocht want de 5 kan je binnenkort voor dezelfde prijs krijgen

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Osxy schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:01:
[...]

Dat is 75% op prijs gebaseerd.

Zodra de iPhone 5 word aangekondigd word:
- 3GS niet meer verkocht want de 4 word nieuwe instap model voor die prijs
- 4 niet meer verkocht want de 5 kan je binnenkort voor dezelfde prijs krijgen
Correctie:

-3GS niet meer verkocht, en wordt de 4 goedkoper in de markt gezet en dus minder verkocht

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
kaos- schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:33:

Moet je nog wel een Iphone 4 nieuw willen kopen in q3 2011? Als je hem al had kun je er prima mee door nu, dan is het een mooie telefoon, maar om hem nou nieuw te kopen. Dat ding is behoorlijk verouderd, er zijn al zoveel telefoons op de markt die op elk gebied zoveel sneller en verder zijn. Wacht dan op een Iphone 5.

• kaos001
iPhone 5 heeft gaat waarschijnlijk een groter display krijgen, iets wat ik niet graag heb.
Hopelijk komt die 8GB versie van de iPhone 4 nog, dan is de keus makkelijk gemaakt namelijk :)

Soundcloud

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:02
De iPhone 5 heeft hele coole features, had je dit nog niet gezien ?

;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
rinkel schreef op donderdag 15 september 2011 @ 23:06:
De iPhone 5 heeft hele coole features, had je dit nog niet gezien ?

;-)
Vooral de " ;) " doet het em of niet ? :D

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:02
Uiteraard ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

vraagje: wat is een iPhone 3GS 16GB zwart nog waard van 1 1/2 jaar. Optisch nog helemaal in prima staat, geen krassen op het scherm, simlockvrij. Batterij is wel minder aan het worden (logisch gezien de leeftijd)

[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 16-09-2011 14:35 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Laatst online: 09-08 09:34
Vraag:

Mijn creditcard is verlopen en ik ben niet van plan een nieuwe te halen. Maar ik word voortdurend voor (gratis) updates toch gevraagd om mijn CC gegevens. Is het mogelijk om dit te omzeilen? Ik wil namelijk gewoon nieuwe gratis apps installeren, maar ik wil ook niet mijn appleID veranderen, want volgens mij raak je dan je apps ook kwijt die je al hebt?

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Laatst online: 09-08 09:34
Slasher schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:33:
vraagje: wat is een iPhone 3GS 16GB zwart nog waard van 1 1/2 jaar. Optisch nog helemaal in prima staat, geen krassen op het scherm, simlockvrij. Batterij is wel minder aan het worden (logisch gezien de leeftijd)
50-100 euro?

Vergelijk eens advertenties op markplaats, dan kom je er vanzelf achter.

[ Voor 10% gewijzigd door Risce op 16-09-2011 15:39 ]

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Tc-Chub schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:06:
[...]

Correctie:

-3GS niet meer verkocht, en wordt de 4 goedkoper in de markt gezet en dus minder verkocht
Ja inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 12-09 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Soms als ik gewoon muziek zit te luisteren, wordt het nummer ineens uitgefade en stopt de muziek zomaar. Als ik dan weer op Play druk gaat hij gewoon verder maar toch vreemd dat die ineens stopt. Iemand een idee hoe dit komt?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Risce schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:38:
Vraag:

Mijn creditcard is verlopen en ik ben niet van plan een nieuwe te halen. Maar ik word voortdurend voor (gratis) updates toch gevraagd om mijn CC gegevens. Is het mogelijk om dit te omzeilen? Ik wil namelijk gewoon nieuwe gratis apps installeren, maar ik wil ook niet mijn appleID veranderen, want volgens mij raak je dan je apps ook kwijt die je al hebt?
Dan moet je naar je appleID gaan en daar aangeven dat je geen creditcard hebt. Dan is er niks meer aan de hand en kun je dus weer gewoon gratis apps downloaden en updates

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iOS 5 Beta] Ervaringen en Discussie
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.