• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/tweakers_iphone_banner.png

Inleiding - Specificaties - Afmetingen - Prijzen - Meer info - iOS 4 - Links - Reviews - Gallery - Q&A

Inleiding

Welkom in het discussietopic over de iPhone. Je kunt in deze startpost informatie vinden over de functionaliteit van de iPhone, de accessoires en de specificaties. De topicstart is voornamelijk gericht op de iPhone 4.

Nadat Gizmodo het toestel heeft gelekt was het op 7 juni dan eindelijk zover, de langverwachte iPhone 4 werd aangekondigd. Het toestel is verkrijgbaar met 16GB of 32GB. Ook is er zowel een zwarte als een witte uitvoering.

Op 24 juni is de iPhone in onder andere de VS gelanceerd. Op 30 Juli is de iPhone 4 in Nederland en België uitgekomen.

Op 13 oktober is door KPN en Vodafone aangekondigd dat zij de iPhone 4 ook officieel zullen gaan leveren. KPN zal dit ook via haar dochter kanalen Hi en Telfort doen. Deze zullen vanaf 29 november verkocht worden.

Specificaties

• 3,5-inch IPS retina scherm met een resolutie van 960x640
• Multitouch capacitief scherm
• 1Ghz Apple A4 chip
• Lithium-ion batterij (7 uur bellen over 3G, 14 uur bellen over 2G, 300 uur standby, 10 uur Wi-Fi, 40 uur audio, 10 uur video)
• Gyroscope, Accelerometer
• 5 Megapixel camera + LED
• VGA camera op de voorkant
• 16GB of 32GB
• Zwart of Wit

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_5.png

Overige specificaties zijn:
• UMTS/HSDPA/HSUPA (850, 900, 1900, 2100 Mhz)
• GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 Mhz)
• 802.11b/g/n Wi-Fi (802.11n 2.4Ghz only)
• Bluetooth 2.1 + EDR
• Dubbele microfoon voor geluidsonderdrukking

Afmetingen & Gewicht

• Hoogte: 115.2 mm
• Breedte: 58.6 mm
• Diepte: 9.3 mm

• Gewicht: 137 gram

Prijzen

Nederland

iPhone 4 16GBiPhone 4 32GBiPhone 3GS 8GB
i150 (€29,95 p/m)€169,95€269,95€59,95
i300 (€44,95 p/m)€89,95€189,95€0
i500 (€64,95 p/m)€29,95€129,95€0
i1000 (€109,95 p/m)€0€89,95€0

Belgie
iPhone 4 16 GB: €639,99
iPhone 4 32 GB: €749,99

Meer info

Telefoon

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_7.jpgDe iPhone doet alles wat je van een mobiele telefoon mag verwachten, bellen, smsen etc. Een speciale functie van de iPhone is visual voicemail. Je ziet een overzicht van je voicemail bericht en je kunt degene die je wilt horen aanklikken. Dus je hoeft ze niet één voor één af te luisteren. Je kunt je contactlijst syncen met adresboek (Mac), Entourage (Mac) of Outlook (Windows). Ook kun je via internet syncen met Yahoo! adresboek. Daarnaast ondersteunt de iPhone Microsoft Exchange en Mobile Me, wat het mogelijk maakt om contacts te pushen en gepusht te krijgen, waardoor ze on-the-fly bijgewerkt worden.

iPod

De iPhone doet alles wat je iPod ook doet, maar dan mooier en beter. Het grote scherm (3,5") is uiteraard uitstekend geschikt om videomateriaal te bekijken. Maar je kunt ook prima muziek luisteren. De interface is volledig vernieuwd t.o.v. de huidige iPods en je kunt bijv. navigeren middels coverflow. Wat kan de iPhone allemaal afspelen? Het is ook mogelijk om de iPhone middels component of composiet aan te sluiten op een TV.

Daarnaast is het mogelijk om vanuit de iTunes app muziek, podcasts, muziekvideo's, tv series, films en iTunes U content aan te schaffen. Dit wordt ook weer teruggesynct naar de computer middels iTunes.

Audio: AAC (16 to 320 Kbps), Protected AAC (from iTunes Store), MP3 (16 to 320 Kbps), MP3 VBR, Audible (formats 2, 3 and 4), Apple Lossless, AIFF and WAV.

Video: H.264 video, up to 1.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per sec., Low-Complexity version of the H.264 Baseline Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; H.264 video, up to 768 Kbps, 320 by 240 pixels, 30 frames per sec., Baseline Profile up to Level 1.3 with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; MPEG-4 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per sec., Simple Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats.

Safari

De iPhone beschikt, volgens Apple, over de meest geavanceerde browser ooit, Safari. Dit mobiele broertje doet in niets onder voor de desktop variant. Helaas wordt Java niet ondersteund (Javascript wel) en Flash (vooralsnog) ook niet. Wel zit er ondersteuning in voor bepaalde HTML5 elementen. Youtube is ondanks het gebrek aan flash toch geen probleem, omdat de iPhone toegang heeft tot betere kwaliteit filmpjes van Youtube in H.264 formaat. Daarbij wordt vanaf bookmarks worden automatisch gesynced met je desktop computer. Daarnaast is het mogelijk om bookmarks (waarbij o.a. de zoom onthouden wordt) te plaatsen op je springboard. Die zijn dus met 1 tap bereikbaar.Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_6.png

Mail

De emailclient heeft ondersteuning voor HTML en ondersteunt alle IMAP en POP mailboxen. Push-mail is mogelijk via een speciale (gratis) Yahoo mailaccount. Daarnaast is het mogelijk met Exchange servers en een MobileMe account.

Je kunt daarnaast op vastgestelde tijden je andere IMAP en POP mailboxen laten controleren. Daarnaast wordt je mail sowieso opgehaald bij het openen van de applicatie. De emailaccounts (dus de instellingen, niet de emails) worden gesynced met je desktop computer, dit kan met Mail (Mac), Entourage (Mac) en Outlook (Windows).

Agenda

Het is mogelijk je afspraken te syncen met iCal (Mac), Entourage (Mac) en Outlook (Windows). Je kunt op je iPhone alle afspraken inzien en evt. nieuwe toevoegen. Ook kan je agenda via CalDAV, Exchange of Mobile Me draadloos up-to-date gehouden worden, waarbij afspraken dus ook weer automatisch gepusht worden van je PC of Mac naar je iPhone en vice versa.

Google Maps

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_8.jpgVia deze applicatie is het mogelijk om Google Maps te raadplegen, incl. routeplanning, satellietbeelden, fileinformatie etc. Dit is nu inclusief locatiebepaling d.m.v. (A-)GPS, GSM en Wifi. De iPhone 3G heeft ingebouwde GPS en gebruikt daarnaast dus de locatie van telefoonmasten en wifi hotspots om de locatie te bepalen en een snelle fix te krijgen voor de GPS. De iPhone 3GS voegt daar nog een ingebouwd kompas aan toe. Deze zorgt ervoor dat het mogelijk is om de kaart precies uit te lijnen in de richting dat je kijkt. Daarnaast kan het kompas zelfstandig worden geraadpleegd in een eigen applicatie. Natuurlijk is Google Maps, GPS en kompas ook aan te roepen door App ontwikkelaars.

Camera
Video-beeld/bellen (op dit moment alleen via WiFi en alleen met iPhone 4 houders)
Camera met 5 megapixels met 5 keer digitale zoom op de achterzijde met LED flitser en de mogelijkheid om HD te filmen (720) ook onthoud ie waar het filmpje/foto is gemaakt (geotagging)

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/nl/iphone/images/overview-title-camera-20100607.png

De eerste iPhones zijn inmiddels uitgeleverd en zijn er dus foto's en video's opgedoken van de nieuwe iPhone:

Bumpers/cases
Ook is Apple bezig met het ontwikkelen van cases voor de iPhone 4 deze zijn in verschillende kleuren leverbaar. De prijs per bumper case bedraagt EUR 29,-.

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/iphone/images/bumper-hero-20100607.jpg

Case Program

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/iphone/case-program/images/screen-case-app-20100723.jpgWegens antenne "problemen" geeft Apple tot 30 september bij elke iPhone 4 een gratis hoesje. Deze kun je krijgen door op je iPhone de "iPhone 4 Case Program" app te downloaden. In die app krijg je de keuze uit de volgende hoesjes:

LET OP: Het case program is inmiddels afgelopen en heb je na 30 september je iPhone ontvangen dan kom je hier niet meer voor in aanmerking.

* Apple iPhone 4 Bumber (zwart)

* Griffin Reveal Etch

* Griffin Motif

* Speck Fitted

* Speck PixelSkin HD

* Belkin Shield Micra

* Incase Snap

iOS 4

Op 21 juni, drie dagen voor de release van de nieuwe iPhone zal de release van iOS 4 plaatsvinden. Deze update voegt meer dan 100 nieuwe functies toe, en dit zijn de hoogtepunten:

• Multitasking
• Folders
• Unified Inbox & Threaded Emails
• iBooks op de iPhone (je kunt nu ook PDF bestanden lezen)

Daarnaast kun je ook je eigen playlists maken direct op je telfoon, heeft de camera een digitale zoom, worden gezichten en plaatsen toegevoegd aan Foto's en kun je je homescreen wallpaper veranderen.

Multitasken & Folders
Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/ios4_1_small.pngAfbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/ios4_2_small.pngAfbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/ios4_3_small.png

Links

Steve Jobs kondigt iPhone 4 aan
Apple brengt video van de keynote online

Reviews

Hieronder een aantal eerste ervaringen van reviewers:
I've been testing the iPhone 4 for more than a week. In both hardware and software, it is a major leap over its already-excellent predecessor, the iPhone 3GS.

It has some downsides and limitations - most important, the overwhelmed AT&T network in the U.S., which, in my tests, the new phone handled sometimes better and, unfortunately, sometimes worse than its predecessor. I'll get into that below. But, overall, Apple has delivered a big, well-designed update that, in my view, keeps it in the lead in the smartphone wars.
- Walt Mossberg (The Wall Street Journal)
Despite the strong initial, positive reaction, this must still be a nerve-racking time to be Apple; the iPhone is no longer the only worthy contender. Phones running Google's Android software are gaining rave reviews and packing in features that iPhone owners can only envy. The Android app store is ballooning, multiple phone makers are competing, and Google updates the software several times a year. Apple releases only one new model a year, so the new iPhone had better be pretty amazing to compete.

It is.
- David Pogue (The New York Times)
We're not going to beat around the bush -- in our approximation, the iPhone 4 is the best smartphone on the market right now. The combination of gorgeous new hardware, that amazing display, upgraded cameras, and major improvements to the operating system make this an extremely formidable package. Yes, there are still pain points that we want to see Apple fix, and yes, there are some amazing alternatives to the iPhone 4 out there. But when it comes to the total package -- fit and finish in both software and hardware, performance, app selection, and all of the little details that make a device like this what it is -- we think it's the cream of the current crop.
- Joshua Topolsky (Engadget)

Engadget: iPhone 4 first hands-on
Technobuffalo: iPhone 4, Hands-on & demo
SlashGear: iPhone 4 hands-on

Gallery

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_3.png

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_4.png

Q&A

Ik moet hem als eerste hebben, importeren, waar kan dat?
Neem een kijkje bij [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3 als je hem wilt importeren of los wilt kopen.

Providers, when and where?
Als je wilt discussieren over de providers die iPhone 4 aanbieden kun je dat hier doen.

Vorige delen

deel 1, deel 2, deel 3, deel 4, deel 5, deel 6, deel 7, deel 8, deel 9, deel 10, deel 11, deel 12, deel 13, deel 14,
deel 15, deel 16, deel 17, deel 18, deel 19, deel 20, deel 21, deel 22, deel 23, deel 24, deel 25, deel 26, deel 27, deel 28,
deel 29

• Lawree

iPhone FAQ

Inhoudsopgave
« · ^

Wat zijn de verschillen tussen de iPhone 3GS en de nieuwe iPhone 4?
Het eerste wat opvalt aan de iPhone 4 is dat deze na twee jaar met hetzelfde design geleefd te hebben weer eens een ander design heeft. Weg zijn de ronde hoeken en in plaats daarvoor is het allemaal wat strakker geworden. Opvallend is dat het design nu ook een rol speelt in het antenne-systeem van de iPhone.

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/nl/iphone/images/overview-facetime-20100607.png
Het scherm heeft sinds de orginele iPhone ook een upgrade gekregen, niet in grootte maar in scherpte. Het zogenoemde 'retina-display' moet tot 4 keer scherper zijn dan de oude schermen, apple claimt dat op een redelijke afstand het menselijk oog geen pixels meer kan zien.

Naast de bestaande versnellingsmeter die er al inzit is er nu ook een gyroscoop met 3 assen toegevoegd. Dit zorgt ervoor dat bewegingen in veel meer richtingen nu registreerbaar zijn. Dit komt tengoede van applicaties die daarvan gebruik (willen) maken.

Ook de camera heeft een upgrade gekregen, deze gaat van 3,2-megapixels naar 5-megapixels. Ook is er een LED flitser toegevoegd. De 'backside-alluminated sensor' moet het mogelijk maken om ook in lage lichtomstandigheden een goede foto of video te kunnen. Video's kunnen nu geschoten worden in HD (720p). Voor het bewerken van video's is een iMovie applicatie beschikbaar in de app-store, met deze applicatie kun je je geschoten video's direct bewerken en online zetten.

De iPhone 4 heeft naast de camera achterop er nu ook een voorop. Deze maakt het mogelijk om te kunnen videobellen met mensen die ook een iPhone 4 hebben. Apple noemt dit FaceTime.

« · ^

Waar vind ik de handleiding?
De iPhone is voor veel mensen het eerste Apple product en daarom kunnen er een aantal zaken onduidelijk zijn. Het feit dat je niet eens een handleiding meegeleverd krijgt en alleen een snelstartgids helpt hier natuurlijk niet aan mee. Dus om te beginnen. De Nederlandse handleiding is te downloaden op:
Apple iPhone handleiding.

Daarnaast staat bij de bookmarks op de iPhone zelf ook een link naar de "iPhone User Guide". Dit is een link naar de website van Apple, waarin op een speciaal voor de iPhone gemaakte site ook allerlei dingen worden uitgelegd.

« · ^

Wat kost FaceTime?
Omdat FaceTime gebruikt maakt van een WiFi verbinding is videobellen op de iPhone 4 helemaal gratis. Er worden geen gesprekskosten gemaakt zodra er een FaceTime verbinding tot stand is gebracht.

Wel moet je facetime eenmalig activeren. Dit gebeurt door middel van een smsje naar de activatieservers van Apple. Deze staan helaas (nog) niet in Nederland maar in Engeland. Activatie kost dus 21 cent. Zodra je je iPhone hersteld zul je facetime weer opnieuw moeten activeren!

UPDATE 17-9: Inmiddels is bekend geworden dat t-mobile alle kosten voor het activeren van facetime compenseert met je eerst volgende factuur.

« · ^

Tot slot, er is altijd wel iets te wensen qua functionaliteit of oplossen van bugs: wat doet Apple daarmee?
Het is leuk om hier daarover te discussieren. Maar als je echt Apple wilt bereiken, dan kun je beter het iPhone Feedback formulier gebruiken :)

Als je ook tips hebt of wilt bijdragen aan de FAQ, stuur het naar me op via DM en ik zet het erbij :)

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-04 10:09
Hoop dat ik hier goed zit,
Vind de Iphone een heerlijk apparaat maar waar ik me aan irriteer is dat als ik een bericht, gemiste oproep of e-mail heb ik dit niet zie tenzij ik op de lock knop druk. Mijn vraag is dan ook is er een app die zorgt dat je een envelopje, telefoon horn of @ op het beeldscherm doet weer geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-03 14:02

Blaim

Cashback kroket

Ik krijg m'n iPhone over ongeveer 2 weken en ik heb alvast een nieuwe headset en een skin gekocht. Ook een 25,- tegoed voor de app store. Welke apps moet ik nou echt hebben om het dagelijkse gebruik mee door te komen? Ik heb al in iTunes gekeken maar heb toch het gevoel dat ik er nog een paar mis.

Wat zijn de musthaves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
foekebooij schreef op donderdag 30 september 2010 @ 23:59:
Hoop dat ik hier goed zit,
Vind de Iphone een heerlijk apparaat maar waar ik me aan irriteer is dat als ik een bericht, gemiste oproep of e-mail heb ik dit niet zie tenzij ik op de lock knop druk. Mijn vraag is dan ook is er een app die zorgt dat je een envelopje, telefoon horn of @ op het beeldscherm doet weer geven?
In het geval van een sms blijft hij elke vijf minuten trillen/geluid maken (en volgens mij gaat het scherm dan ook weer voor X seconden aan??) totdat je het bericht hebt gelezen, en als hij dat niet doet kun je dat aanzetten in de sms opties. Bij een gemiste oproep laadt hij dat dan wel zien op het lock screen maar probeert ie dat niet meer actief over te brengen. En bij email trilt hij een enkele keer.

Ik denk niet dat je dat kunt veranderen zonder een jailbreak.

@hierboven: Zie: [iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie #2

[ Voor 5% gewijzigd door Lawree op 01-10-2010 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:18
Sinds eergisteren hebben we de eerste iPhone in huis. De mijne volgt snel in combinatie met Vodafone. Nu wilde ik de iPhone 4 updaten naar versie 4.1, maar na het downloaden van het updatebestand, krijg ik tijdens het verwerken van het bestand de foutmelding 3259.

Wat betekent dit en is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
Hier kun je er meer informatie over vinden, en wat je moet doen om het op te lossen.

[ Voor 16% gewijzigd door Lawree op 01-10-2010 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Bedankt! Ik hoop dat dit helpt. Het is de laatste versie van iTunes en de netwerkverbinding is uitstekend. Blijft over dat het een firewall probleem kan zijn. We gaan het zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193799

soms helpt het ook gewoon op je itunes te sluiten en opnieuw te openen. Dan wil het opeens wel gaan zonder foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Blaim schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 00:11:
Ik krijg m'n iPhone over ongeveer 2 weken en ik heb alvast een nieuwe headset en een skin gekocht. Ook een 25,- tegoed voor de app store. Welke apps moet ik nou echt hebben om het dagelijkse gebruik mee door te komen? Ik heb al in iTunes gekeken maar heb toch het gevoel dat ik er nog een paar mis.

Wat zijn de musthaves?
Eh dat ligt helemaal aan wat jij onder "dagelijks gebruik" verstaat. Is het een vervanging van je Creative Zen, van je DSi of van je Nokia 6110 + Psion Revo? Gebruik je hem voor werk, voor fun of om erbij te horen?

Voor mij onmisbaar zijn iMExchange, Dropbox, Twitter, 1Password en Bejeweled 2, maar dat kan voor jou totaal anders zijn.

Kijk anders hier: [iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie #2 :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Een nieuw topicje das mooi. Heb laatste tijd trouwens wel weer een beetje last van de Geen Service melding op school, soms best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

[message=,noline]Blaim schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 00:11[/message]:

Wat zijn de musthaves?
Angry Birds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193799

tweakers app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:13
Met alle respect, ik vind die app echt nutteloos. Gewoon met de iPhone naar Tweakers.mobi surfen werkt VEEL beter. Hij staat er bij mij op, maar ik gebruik hem echt nooit.

Iemand trouwens Tango al geprobeerd?
Ik moet over 4 weken op cursus, en een van de kids hier slaapt meestal heel slecht als ik langer dan twee nachten niet thuis ben. Heb de hoop dat wat video bellen net voor ze naar bed gaan wat helpt. Heb zelf een i4, maar mijn vriendin nog een 3Gs (en er ligt nog een iPad, maar ja, ook geen front cam). Tango klinkt als een oplossing. Fringe ziet er een beetje zozo uit imo. Maar goed, als het werkt :)

[ Voor 42% gewijzigd door UltraSub op 01-10-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-03 14:02

Blaim

Cashback kroket

@Canaria, bedankt voor de tips. Met dagelijks gebruik bedoel ik Twitter, nieuwsapplicaties (ik ben journalist in opleiding :P), games, agenda/afspraak/organizer, RSS app etc. Maar ik begrijp dat er zó veel apps zijn en daar weer zoveel smaak bij komt kijken dat ik toch zelf moet zoeken en gewoon uitproberen.

Hier nog ff een vraag die ik niet via Google beantwoord kon krijgen: kan je op een iPhone 4 out-of-the-box ook telefoongesprekken opnemen? Dit is handig voor telefonische interviews als ik geen netbook/skype voor handen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:40

KL643

beeldaandemuur

UltraSub schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:56
Iemand trouwens Tango al geprobeerd?
Yup...werkt over 3G :) beeld en geluid was goed.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272952

Blaim schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 00:11:

Wat zijn de musthaves?
Voor mij de Week Calendar & de foto app Hipstamatic. En Starwalk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233874

Blaim schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:46:
@Canaria, bedankt voor de tips. Met dagelijks gebruik bedoel ik Twitter, nieuwsapplicaties (ik ben journalist in opleiding :P), games, agenda/afspraak/organizer, RSS app etc. Maar ik begrijp dat er zó veel apps zijn en daar weer zoveel smaak bij komt kijken dat ik toch zelf moet zoeken en gewoon uitproberen.

Hier nog ff een vraag die ik niet via Google beantwoord kon krijgen: kan je op een iPhone 4 out-of-the-box ook telefoongesprekken opnemen? Dit is handig voor telefonische interviews als ik geen netbook/skype voor handen heb.
Wat mij betreft als organizer: Pocket Informant. Kost wat, maar dan heb je ook wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Anoniem: 233874 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:18:
[...]

Wat mij betreft als organizer: Pocket Informant. Kost wat, maar dan heb je ook wat!
Alleen jammer dat die alleen one-way kan 'synchroniseren' met Exchange.
Maar discussie over apps kan beter in het eerder genoemde apps-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Canaria schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 17:52:
[...]

Alleen jammer dat die alleen one-way kan 'synchroniseren' met Exchange.
Maar discussie over apps kan beter in het eerder genoemde apps-topic.
kan beter in het andere topic, maar wil toch even aangeven dat dit niet klopt. PI heeft directe toegang tot de interne agenda-database van de iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:13
KL643 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:32:
[...]

Yup...werkt over 3G :) beeld en geluid was goed.
Krijg hem hier niet aan de gang, en ik lees dat van velen. Iedere keer bij opnieuw opstarten alles opnieuw invullen..

/edit
Opgelost. Overloaded servers. Werkt nu.

[ Voor 7% gewijzigd door UltraSub op 01-10-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-04 14:28
Anoniem: 233874 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:58:
[...]

kan beter in het andere topic, maar wil toch even aangeven dat dit niet klopt. PI heeft directe toegang tot de interne agenda-database van de iPhone
Weet je het zeker? Van de PI-site:

Why do we not sync with Apple's iPhone Calendar or via USB?
At this time the iPhone SDK/App Store does not allow us to access the iPhone Calendar or use the iTunes sync process. Apple is aware of the importance of this and we believe strongly that a future major iPhone OS update will provide this functionality. Even then, however, our sync provides more features and syncs more fields and so we intend to keep these options available in the future as well as supporting Apple's new APIs at that time.

Ik gebruikte PI ook al op mijn Windows Mobile telefoon, en het is inderdaad een fijne app. Maar ik vind het eigenlijk wel een must dat ie synced met de interne iPhone agenda...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jpbosk schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:44:
[...]

Ik gebruikte PI ook al op mijn Windows Mobile telefoon, en het is inderdaad een fijne app. Maar ik vind het eigenlijk wel een must dat ie synced met de interne iPhone agenda...
Yep, weet ik zeker. Heb hem zelf draaien namelijk. De info op de site is over het algemeen steeds achterhaald. Sinds de laatste versie heeft hij toegang tot de interne database (was pas toegestaan vanaf iOS 4.0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07-2024

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 233874 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 21:46:
[...]

Yep, weet ik zeker. Heb hem zelf draaien namelijk. De info op de site is over het algemeen steeds achterhaald. Sinds de laatste versie heeft hij toegang tot de interne database (was pas toegestaan vanaf iOS 4.0)
Maar wat is dit dan:
Helaas is in twee richtingen synchroniseren tussen de standaardagenda en Pocket Informant nog steeds niet mogelijk, maar het is een eerste stap.
Bron: http://www.iphoneclub.nl/...-standaard-iphone-agenda/

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lees de reacties op dat artikel even. iphoneclub zit er weer eens naast. Ik kan je verzekeren dat het werkt. Ik gebruik PI op de iPhone en sync via MobileMe naar mijn PC en MacBook. Werkt als een zonnetje.

Iets wat je invoert in PI zie je daarna meteen terug als je kijkt in je standaard agenda-app. Wordt keurig naar MobileMe cloud gepushed en komt binnen op de PC en MacBook. Andere kant op werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 371491

NDrive is terug in de APPSTORE, ze hebben alleen de naam van het product gewijzigd.
Het heet nu NAVVgps, maar is een 1 op 1 kopie van Ndrive voor iPhone.
Je kunt ze vinden op http://www.navvgps.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-03 17:28
Hmm vraagje over de iphone 4, ben van htc net naar iphone 4 gegaan en zit met 1 vraag, bij htc heb je taakbeheer optie, als je een programma wegklikt draait die op de achtergrond vaak nog, maar bij iphone zie ik de functie niet, tevens ook vaak niet eens sluit functie bij sommige apps, worden de prog's nu automatisch afgesloten als je de ronde knop nou onderaan klikt en op het menu uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:03

MsG

Forumzwerver

Het blijft tegenwoordig in de achtergrond mits het geheugen het toestaat. Dubbeltik op de knop en je ziet onderin welke apps nog draaien (niet alles wat er staat draait ook echt, maar andersom wel). En dan kan je het handmatig uitzetten. Je kan helaas niet instellen dat bepaalde apps nooit in de achtergrond hoeven te blijven, een zeer groot gemis imo.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:15
Gaat de witte versie eigenlijk ooit nog komen of hebben ze die opgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 26-04 23:29

vooghel

Cunning linguist

LordLynx schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 17:12:
De witte versie van de iPhone 4 zal, volgens de laatste berichten, op z'n vroegst pas eind dit jaar in de winkels verschijnen. Zie ook hier.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151363

LordLynx schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 17:12:
Kun je gewoon al kopen hoor :+

http://link.marktplaats.nl/374161229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:57
lol, ik ga gelijk bestellen :+
zelfs met een zeer zeldzame apple bumpercase! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:03

MsG

Forumzwerver

Mijn oordopjes zijn helaas na lange tijd toch aan het doodgaan. Omdat ik de iPhone oordopjes prima vond en het rubberen draad geniaal vind, aangezien het lang niet zo snel stuk gaat. Zoek ik deze oordopjes opnieuw. Omdat ik de originele Apple Store prijs veel en veel te hoog vind zoek ik een andere plek. Op Marktplaats vind je duizend-en-1 neppe oordoppen aangeboden als origineel. Weet iemand een plek waar men écht originele verkoopt voor een lagere prijs?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Tuzla schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 15:08:
Hmm vraagje over de iphone 4, ben van htc net naar iphone 4 gegaan en zit met 1 vraag, bij htc heb je taakbeheer optie, als je een programma wegklikt draait die op de achtergrond vaak nog, maar bij iphone zie ik de functie niet, tevens ook vaak niet eens sluit functie bij sommige apps, worden de prog's nu automatisch afgesloten als je de ronde knop nou onderaan klikt en op het menu uitkomt?
Als je apps echt wilt afsluiten, moet je de home button twee keer snel indrukken.
Wanneer je daarna een app onderaan een paar sec ingedrukt houdt totdat ze beginnen de bewegen kan je deze met de [x] afsluiten.

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-04 09:04

Amiet01

Master_A

MsG schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 00:45:
Mijn oordopjes zijn helaas na lange tijd toch aan het doodgaan. Omdat ik de iPhone oordopjes prima vond en het rubberen draad geniaal vind, aangezien het lang niet zo snel stuk gaat. Zoek ik deze oordopjes opnieuw. Omdat ik de originele Apple Store prijs veel en veel te hoog vind zoek ik een andere plek. Op Marktplaats vind je duizend-en-1 neppe oordoppen aangeboden als origineel. Weet iemand een plek waar men écht originele verkoopt voor een lagere prijs?
Ik heb nog wel de orginele van de iPhone 4 hier liggen (met volumecontrol). Ik heb hem nog nooit gebruikt omdat ik zelf goeie in-ears heb. Als je wil kan je hem van me overkopen, maar stuur me dan maar ff een pm.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het tegenwoordig al mogelijk om skyoe te gebruiken via 3G of wordt dat door alle providers in nederland nog geblockt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 87302 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 11:29:
Is het tegenwoordig al mogelijk om skyoe te gebruiken via 3G of wordt dat door alle providers in nederland nog geblockt?
Dat is al mogelijk sinds het voorjaar. Bij T-Mobile werkte dat prima, alhoewel de verbinding wel beter is als je wifi gebruikt. Bij Vodafone heb ik 't nog niet uitgeprobeerd.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Niet online
heb 'm net opgehaalt, wat een mooi ding!
maar ik zie dat die na 2 uur alweer vol is met laden. kan die nu eruit?
hoelang hebben jullie 'm de eerste keer opgeladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 26-04 23:29

vooghel

Cunning linguist

Ryvion schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 17:35:
hoelang hebben jullie 'm de eerste keer opgeladen?
Niet lang; hij wordt geleverd met een grotendeels opgeladen batterij ;). Je hebt 'm inderdaad zo bijgeladen.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-03 15:38
In het vorige topic had ik het dus over de antenne problemen met mijn iPhone 4. Wat ik nu sowieso merk is dat ik op plekken in het huis waar ik voorheen sowieso 0% bereik had met de 3G/3GS, nu dus wel gewoon bereik heb. Weliswaar niet veel en sowieso geen 3G, maar ben in ieder geval weer bereikbaar :).

Wel is het zo dat het de antenne extra gevoelig maakt voor aanraking. Het bereik is in deze stad namelijk een drama (3G is er praktisch niet, GSM is soms erg slecht), dus het antenneprobleem is hier in ieder geval goed merkbaar op veel plekken in de stad. In huis is het wellicht het meest erg..

In steden als Utrecht of Gorinchem heb ik echt super goed bereik en merk ik van het antenneprobleem helemaal niets.

Wanneer ik dus de telefoon vast heb in huis moet ik hem toch maar anders vast leren te houden want zo'n lelijke bumper komt er bij niet omheen ;)...

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innuendo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-09-2024
Zijn er meer mensen die zo nu en dan (ik heb het bijvoorbeeld nu alweer een dagje) op een of andere manier een soort van scanlines in hun beeld zien?

Alsof de refresh van het scherm niet helemaal goed is. Ik heb even gezocht op internet en vond een foto die het aardig weergeeft, te vinden op http://thedice.net/iphone4/. Het is geen heel groot issue, maar het stoort wel als je het weet en is wat vermoeiend aan de ogen. Vooral op vlakken van dezelfde kleur. Kan ook zo weer een week goed zijn hoor, is geen peil op te trekken.

Voor de rest werkt mijn iPhone 4 perfect en voldoet 'ie prima, dus wil hem liever ook helemaal niet opsturen. Maar goed, als dit een soort van defect is, moet ik er toch even achteraan gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

innuendo schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 19:22:
Zijn er meer mensen die zo nu en dan (ik heb het bijvoorbeeld nu alweer een dagje) op een of andere manier een soort van scanlines in hun beeld zien?
Ja! Die zie ik dus ook af en toe. Even knipperen met de oogjes en nog een keer goed kijken, dan zijn ze weg :P
De volgende keer dat ik 'm oppak zie ik ze dan soms weer. Eigenlijk zie ik het alleen maar als ik op m'n werk zit en m'n hoofd wegdraai van de beeldschermen en dan op m'n iPhone kijk. Heb geen verlichting aan op m'n werkplek (zit naast levensgroot raam met veel daglicht) dus interferentie met TL of ander licht is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[message=,noline]Hoedje schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 11:36[/message]:
[...]

Dat is al mogelijk sinds het voorjaar. Bij T-Mobile werkte dat prima, alhoewel de verbinding wel beter is als je wifi gebruikt. Bij Vodafone heb ik 't nog niet uitgeprobeerd.
Thanks, zijn er mensen met ervaringen bij vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:57

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Ryvion schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 17:35:
Als hij inderdaad vol is kan hij van de lader. Dat kun je zien aan het batterij-icoontje, dat is een bliksemschicht als hij aan het laden is en een stekker als hij vol is. Bij de grote groene batterij is het soms wat lastig te zien, zo weet je het zeker.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-04 18:27
Ik mag m'n abonnement verlengen en zit er sterk aan te denken om een Iphone 4g te nemen.
Nu vraag ik me alleen af: Hoe groot is de kans dat de iphone 4 snel vervangen wordt i.v.m. de "antenneproblemen".

Dat probleem boeit me niet want hou m'n telefoon om andere manier vast maar heb geen zin dat er binnen korte tijd een nieuwe versie is 8)7

Hoeveel tijd zit er eigenlijk gemiddeld tussen het vernieuwen van een iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Anoniem: 87302 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 22:04:
[...]

Thanks, zijn er mensen met ervaringen bij vodafone?
Ja, werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:19
Heren,

Even jullie hulp. Sinds anderhalf jaar een originele iPhone 3GS van T-Mobile. Vandaag voor het eerst problemen helaas. Na een poos te navigeren in de auto (het was warm vandaag ~24 graden) opeens de iPhone uit en aan etc.. etc... hij moest in ieder geval aan iTunes. Nou zo gezegd zo gedaan, laten herstellen maar krijg een 1002 error. Ik lees verhalen op het net dat de baseband corrupt is en dat een brick niet te herstellen valt.

Nou is mijn eerste vraag: Heb ik twee jaar garantie ? Ik heb een twee maanden terug jailbreak uitgevoerd via een website dit werkte prima, kan Apple dit achterhalen als ik hem terug kan brengen voor garantie? Zo ja, dan zijn de kosten voor mezelf, gok á 150 euro geen probleem eigenschuld :)

Alle tips omtrent dit probleem zijn natuurlijk ook welkom.

/edit

Lees net dat op elk toestel twee jaar garantie zit van T-Mobile.

[ Voor 4% gewijzigd door STIMPPYYY op 04-10-2010 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
STIMPPYYY schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 23:37:
Heren,

Even jullie hulp. Sinds anderhalf jaar een originele iPhone 3GS van T-Mobile. Vandaag voor het eerst problemen helaas. Na een poos te navigeren in de auto (het was warm vandaag ~24 graden) opeens de iPhone uit en aan etc.. etc... hij moest in ieder geval aan iTunes. Nou zo gezegd zo gedaan, laten herstellen maar krijg een 1002 error. Ik lees verhalen op het net dat de baseband corrupt is en dat een brick niet te herstellen valt.

Nou is mijn eerste vraag: Heb ik twee jaar garantie ? Ik heb een twee maanden terug jailbreak uitgevoerd via een website dit werkte prima, kan Apple dit achterhalen als ik hem terug kan brengen voor garantie? Zo ja, dan zijn de kosten voor mezelf, gok á 150 euro geen probleem eigenschuld :)

Alle tips omtrent dit probleem zijn natuurlijk ook welkom.

/edit

Lees net dat op elk toestel twee jaar garantie zit van T-Mobile.
toon volledige bericht
Dit zijn oplossingen die kunnen helpen:

1. Probeer te herstellen vanuit DFU mode
2. Probeer andere usb poorten
3. Download het ipsw file, en herstel hem door alt+herstellen mac/ shift+herstellen windows handmatig te selecteren
4. Probeer te herstellen op een andere computer
5. Probeer te restoren naar een oudere firmware (zoek op internet op hoe dit moet)

Volgens mij kan de baseband namelijk niet 'spontaan' corrupt worden. Verder is 24 graden helemaal niet warm, hij wordt immers ook verkocht in landen waar het ver boven de 30 graden kan zijn.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innuendo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-09-2024
Crusader schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:15:
[...]

Ja! Die zie ik dus ook af en toe. Even knipperen met de oogjes en nog een keer goed kijken, dan zijn ze weg :P
De volgende keer dat ik 'm oppak zie ik ze dan soms weer. Eigenlijk zie ik het alleen maar als ik op m'n werk zit en m'n hoofd wegdraai van de beeldschermen en dan op m'n iPhone kijk. Heb geen verlichting aan op m'n werkplek (zit naast levensgroot raam met veel daglicht) dus interferentie met TL of ander licht is er niet.
"Gelukkig", ik dacht al dat ik gek werd :). Weet niet of het nou zozeer een hardware iets is of dat het iets met onze ogen te maken heeft. Feit dat wij het zien betekent denk ik dat er veel meer mensen dit fenomeen moeten herkennen. Ik ga dan ook maar proberen me er niet druk over te maken. Het probleem is er bij mij ook lang niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Siebelouis schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 01:44:
[...]

Dit zijn oplossingen die kunnen helpen:

1. Probeer te herstellen vanuit DFU mode
2. Probeer andere usb poorten
3. Download het ipsw file, en herstel hem door alt+herstellen mac/ shift+herstellen windows handmatig te selecteren
4. Probeer te herstellen op een andere computer
5. Probeer te restoren naar een oudere firmware (zoek op internet op hoe dit moet)

Volgens mij kan de baseband namelijk niet 'spontaan' corrupt worden. Verder is 24 graden helemaal niet warm, hij wordt immers ook verkocht in landen waar het ver boven de 30 graden kan zijn.

Succes!
toon volledige bericht
Thnx ga hiermee aan de gang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:22
Sinds een paar dagen de iPhone 4 binnen. Het valt me op dat bij telefoneren de overkant altijd te zacht klinkt waardoor ik het op de speaker moet zetten, wil ik het een beetje goed kunnen verstaan. Er staat 4.1 op en ik heb er verder niets mee gedaan. Volume staat op max verder. Dit had ik bij de 3GS totaal niet.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
nwnc schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:39:
Sinds een paar dagen de iPhone 4 binnen. Het valt me op dat bij telefoneren de overkant altijd te zacht klinkt waardoor ik het op de speaker moet zetten, wil ik het een beetje goed kunnen verstaan.
Heb je het beschermplastic er op laten zitten? Deze zit voor de luidspreker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flieger schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:45:
[...]

Heb je het beschermplastic er op laten zitten? Deze zit voor de luidspreker.
Dat zou te grappig zijn, maar dat lijkt me niet. Even kijken kan geen kwaad natuurlijk. ;)

Heb je het altijd en overal? Want het kan afhankelijk zijn van je gsm signaal en dat van de ander. Verder is het volume van de speaker tijdens bellen anders, geloof ik, dan het speaker volume van je iPhone. Probeer eens het volume tijdens een gesprek harder te zetten. Als dat allemaal niet werkt, mogelijk een defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Er zijn genoeg mensen die in het begin nog het plastic laten zitten om de telefoon nieuw te houden. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-04 20:15
Flieger schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:13:
Er zijn genoeg mensen die in het begin nog het plastic laten zitten om de telefoon nieuw te houden. :-)
zie dat vaak, bij sommoge blijft het maanden zitten tot het er letterlijk afrot. op een gegeven moment ziet je tel er gewoon niet meer uit, maar dat interesseert ze blijkbaar niet haha :P

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:11
Vreemd, heb nu al een tijdje last van het feit dat ik mijn gmail niet meer kan openen op de iPhone.
Gebruik het al zo'n beetje vanaf het begin, maar de laatste tijd (2 weken ofzo) zegt hij steeds bij het ophalen dat mijn wachtwoord/gebruikersnaam niet juist is, terwijl hij 100 procent zeker wel juist is, kom wel gewoon via de pc op mijn account..meer mensen hier last van? Of een ideetje waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
STIMPPYYY schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:58:
[...]

Thnx ga hiermee aan de gang :)
Nou werkt dus allemaal niet, dus maar naar de t-mobile shop gebracht. Reparatie duurt ongeveer drie weken zul je zien dat er iets uit gaat komen van: waterschade of valschade. Ja ik gebruik mijn telefoon gewoon hij zag er dan ook niet echt goed uit, maar ging wel gewoon aan met de melding om hem aan iTunes te hangen.

Er staat in iedergeval op de pakbon error 1002 en haarscheurtjes, die zaten er ook in maar intresseerde me niet eigenlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door STIMPPYYY op 04-10-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248466

Hallo,

ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar toen kreeg ik een antwoord waar ik niet echt verder mee kwam.

Ik zou graag de foto's die ik maak met mijn iPhone willen verdelen over verschillende albums. Standaard komen de foto's die je maakt met je iPhone in een standaard album te staan.

Is dit mogelijk? En zoja, hoe kan ik dit dan doen?

Iris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:25
Anoniem: 248466 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:48:
Hallo,

ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar toen kreeg ik een antwoord waar ik niet echt verder mee kwam.

Ik zou graag de foto's die ik maak met mijn iPhone willen verdelen over verschillende albums. Standaard komen de foto's die je maakt met je iPhone in een standaard album te staan.

Is dit mogelijk? En zoja, hoe kan ik dit dan doen?

Iris
Dat is helaas niet mogelijk. Je kan alleen andere albums aanmaken door te syncen met iTunes of iPhoto. Je kan ze dan wel in mappen verdelen, maar dat moet dan op je pc/mac

[ Voor 5% gewijzigd door funk-e op 04-10-2010 15:56 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Niet online
Alekz87 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:27:
[...]

zie dat vaak, bij sommoge blijft het maanden zitten tot het er letterlijk afrot. op een gegeven moment ziet je tel er gewoon niet meer uit, maar dat interesseert ze blijkbaar niet haha :P
1 Ziet er niet uit
2 Home knop is slecht toegankelijk
Daarom heb ik al ruim van tevoren 2 shields gekocht :P (ZAGG en graits stealth guards)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 10:05
jezus hoe hard moet ik trekken om dat sim ding er uit te krijgen er is echt geen beweging in te krijgen hier en op alle filmpjes lijkt hij er zowat uit te vallen. Gaat nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Drazzic schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:24:
jezus hoe hard moet ik trekken om dat sim ding er uit te krijgen er is echt geen beweging in te krijgen hier en op alle filmpjes lijkt hij er zowat uit te vallen. Gaat nergens over.
Ik had er ook echt super moeite mee. Heb je al dat speciale ding wat erbij zit gebruikt. Is zilver en is een klein beetje 'verstopt'. Daarmee gaat het echt supermakkelijk. Lekker veel kracht zetten en hij springt open...

Damn, nog een kleine 2 weken en ik kan me iPhone eindelijk als phone gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
ja heb dat ding gebruikt, dan komt hij er een stukje uit maar dan zit hij vast moet ik dat pinnetje dus nog verder duwen?

Want als hij er een stukje uit is probeer ik hem er gewoon uit te trekken en dat lukt niet.
Dat pinnetje probeer ik un zover te duwen maar nu zit er een snee in mijn hand en iphone onder bloed haha handig joh

[ Voor 46% gewijzigd door Drazzic op 04-10-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Huuh?! :O

Gewoon goed drukken, als het niet lukt nog een keer proberen..., ik heb er denk 3x over gedaan om dat ding eindelij goed te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
ja als ik druk komt hij er wel een stuk uit en dan zou je hem er uit moeten kunnen pakken lijkt mij, maar er is weinig beweging in te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
naja hijs er uit met een hoop gekut met een schroevendraaier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ik heb een probleem met mijn Hotmail en de email app. Alles op de telefoon werkt gewoon perfect aan de mail, alleen wanneer ik een mail stuur naar iemand en deze erop wil reageren, krijgt die persoon mijnemail@hotmail.com@hotmail.com. Hoe krijg ik het ingesteld dat de tweede @hotmail.com niet wordt weergegeven?

Tweede wat me opvalt wanneer ik ga bellen, is dat er altijd een popup komt met "doorschakelen actief". Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik deze melding niet elke keer krijg?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Niet online
Al die push berichten gaan toch via internet?
En hoe kan je instellen dat je iPhone geen gegevens verzend en ophaalt via 3G? (behalve het bellen zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Amiet01 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:36:
Tweede wat me opvalt wanneer ik ga bellen, is dat er altijd een popup komt met "doorschakelen actief". Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik deze melding niet elke keer krijg?
Wachten tot je provider een providerprofiel voor de iPhone beschikbaar stelt. Of je telefoon op Engels zetten (aanrader!) dan krijg je "Call Forwarding Active". Of de doorschakeling naar voicemail uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Laatst online: 23-03 14:41

Hoite

Goed verhaal

Amiet01 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:36:
Ik heb een probleem met mijn Hotmail en de email app. Alles op de telefoon werkt gewoon perfect aan de mail, alleen wanneer ik een mail stuur naar iemand en deze erop wil reageren, krijgt die persoon mijnemail@hotmail.com@hotmail.com. Hoe krijg ik het ingesteld dat de tweede @hotmail.com niet wordt weergegeven?

Wisselgesprek aanzetten.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Is het mogelijk het display aan te laten zodra ie op de lader is aangesloten?
Nu gaat ie dimmen na tig seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hoite schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:46:
[...]

Wisselgesprek aanzetten.
Nou dat werkt niet, want dat staat bij mij gewoon aan. Zelfs niet na een harde netwerk reconnect (toestel forceren op een ander netwerk en dan weer terug op je eigen netwerk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Hoite schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:46:
[...]

Wisselgesprek aanzetten.
Bij mij staat het ook al aan dus weet niet wat het probleem is.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
  • Laatst online: 31-03 20:54
Hallo, allemaal.

Ik heb sinds adgelopen weekend een iPhone 4 en ben er erg blij mee. Het is mijn tweede iPhone, na de eerste officiëel via T-Mobile in Nederland verkrijgbare iPhone 3G die ik ongeveer 2 jaar geleden had aangeschaft. Een jaar geleden heb ik deze omgeruild voor een Nokia N97 (big mistake!) en heb nu dus weer een iPhone (4). Wat een verademing om mee te werken, ondanks het tamelijk gesloten karakter van zowel de telefoon als het besturingssysteem (iOS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Laatst online: 19-04 10:55
weet iemand waarom ik bij de ene contact een groot plaatje in beeld krijgt als degene belt en bij de ander een klein plaatje rechts boven in de hoek.
Alle plaatjes van mijn contacts haalt hij uit Facebook.
In de search kan ik niet iets duidelijks vinden in de vele iphone ervaringen topics, mijn excuses bij voorbaat.

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
vtpeters schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:47:
Hallo, allemaal.

Ik heb sinds adgelopen weekend een iPhone 4 en ben er erg blij mee. Het is mijn tweede iPhone, na de eerste officiëel via T-Mobile in Nederland verkrijgbare iPhone 3G die ik ongeveer 2 jaar geleden had aangeschaft. Een jaar geleden heb ik deze omgeruild voor een Nokia N97 (big mistake!) en heb nu dus weer een iPhone (4). Wat een verademing om mee te werken, ondanks het tamelijk gesloten karakter van zowel de telefoon als het besturingssysteem (iOS).
Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
vtpeters schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:47:
Hallo, allemaal.

welcome back ;)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-04 20:15
Ik hoor steeds meer mensen die een iphone 4 hebben. Moet zeggen dat ik ze nog maar weinig zie! Gelukkig maar, zo blijven ze nog een beetje "speciaal" ;) Over een tijdje heeft elke kleuter er straks weer één :(

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drazzic schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:43:
ja heb dat ding gebruikt, dan komt hij er een stukje uit maar dan zit hij vast moet ik dat pinnetje dus nog verder duwen?

Want als hij er een stukje uit is probeer ik hem er gewoon uit te trekken en dat lukt niet.
Dat pinnetje probeer ik un zover te duwen maar nu zit er een snee in mijn hand en iphone onder bloed haha handig joh
Hij komt er eerst even uit en daarna moet je nog wat harder drukken. Niet gaan spelen met schroevendraaiers e.d. als het teveel moeite kost maak je alleen maar zaken stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:12:
Ik hoor steeds meer mensen die een iphone 4 hebben. Moet zeggen dat ik ze nog maar weinig zie! Gelukkig maar, zo blijven ze nog een beetje "speciaal" ;) Over een tijdje heeft elke kleuter er straks weer één :(
Who cares? Het is een prachtige telefoon, echt heerlijk, alsof het mij dan kan schelen of een kleuter ermee speelt. Mijn zoontje van 2.5 heeft nu ook m'n 3G voor spelletjes, is de iPhone dan nu opeens not cool? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

vgroenewold schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:30:
[...]

Who cares? Het is een prachtige telefoon, echt heerlijk, alsof het mij dan kan schelen of een kleuter ermee speelt. Mijn zoontje van 2.5 heeft nu ook m'n 3G voor spelletjes, is de iPhone dan nu opeens not cool? :)
Ik snap ook niet helemaal hoe dat mechanisme werkt. Sommige mensen (niet specifiek in dit topic) vinden de iPhone echt de beste en proberen in vergelijkingen met andere telefoons zo veel mogelijk aan te tonen dat de iPhone oppermachtig is.

Maar als iedereen een iPhone ("de beste telefoon") koopt is het niet meer leuk :?

Ik ben juist blij dat veel mensen een iPhone hebben. Toen ik hem net had, heb ik hem in het openbaar bijna nooit tevoorschijn gehaald, ik had geen zin in nieuwsgierige blikken en op werk bleef hij ook in m'n tas. Ik zat echt te wachten tot de release bij T-Mobile in Nederland, nu is het gelukkig normaal om een iPhone 4 te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
Thanks!

Vraagje:
Heeft iemand ervaringen met een bij Apple ingediend 'enhancement request' voor een aanpassing of verbetering aan iOS?

Ik vind het een groot gemis dat je op een niet ge-jailbreakte iPhone alleen voor Belsignaal zelfgemaakte (en overgezette) geluiden kunt gebruiken. Voor alle overige 'events' ben je aangewezen op de (beperkte) set met voorgedefiniëerde geluiden zoals Apple die meelevert in iOS.
Bovendien kun je alleen voor "Belsignaal" en "Nieuw bericht" (sms) via Instellingen > Geluiden aangepast geluid instellen. Het Alarm-signaal is per ingesteld alarm in te stellen, maar voor alle overige 'events' is het geluid fixed en kan niet worden aangepast (laat staan dat je zelfgemaakte geluiden daarvoor kunt gebruiken).

Geen groot probleem, maar het zou wel zo'n fijne aanvulling op een verder prima werkend toestel.

[ Voor 7% gewijzigd door vtpeters op 05-10-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
vtpeters schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:44:
[...]

Thanks!

Vraagje:
Heeft iemand ervaringen met een bij Apple ingediend 'enhancement request' voor een aanpassing of verbetering aan iOS?

Ik vind het een groot gemis dat je op een niet ge-jailbreakte iPhone alleen voor Belsignaal zelfgemaakte (en overgezette) geluiden kunt gebruiken. Voor alle overige 'events' ben je aangewezen op de (beperkte) set met voorgedefiniëerde geluiden zoals Apple die meelevert in iOS.
Bovendien kun je alleen voor "Belsignaal" en "Nieuw bericht" (sms) via Instellingen > Geluiden aangepast geluid instellen. Het Alarm-signaal is per ingesteld alarm in te stellen, maar voor alle overige 'events' is het geluid fixed en kan niet worden aangepast (laat staan dat je zelfgemaakte geluiden daarvoor kunt gebruiken).

Geen groot probleem, maar het zou wel zo'n fijne aanvulling op een verder prima werkend toestel.
toon volledige bericht
Dat vind ik ook een gemis. Mijn vriendin en ik hebben allebei een iPhone 4, maar we moeten steeds allebei onze telefoon erbij pakken als we het *new-mail* geluidje horen. Het zou ideaal zijn dat je voor elke functie geluiden uit dezelfde ringtone-bibliotheek zou kunnen kiezen.

Ik kan geen reden bedenken waarom dit niet mogelijk is.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Lol... het Mark Rutte effect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
funk-e schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:57:
[...]

Dat vind ik ook een gemis. Mijn vriendin en ik hebben allebei een iPhone 4, maar we moeten steeds allebei onze telefoon erbij pakken als we het *new-mail* geluidje horen. Het zou ideaal zijn dat je voor elke functie geluiden uit dezelfde ringtone-bibliotheek zou kunnen kiezen.

Ik kan geen reden bedenken waarom dit niet mogelijk is.
Dat denk ik ook, vandaar dat ik deze mogelijkheid ook met een verbetervoorstel graag aan het iOS toegevoegd zou willen zien.

Een eerder gemis aan het een vorige versie van het iPhoneOS (2.x) was, dat je na het vastleggen van een entry in de agenda (die standaard gekoppeld was aan bijv. "Privé" of "Werk") naderhand niet meer was te wijzigen (van Werk naar Privé of omgekeerd). Ik zie op mijn iPhone 4 dat dit in iOS 4.1 wél mogelijk is.

Dit soort verbeteringen komen vast niet allemaal uitsluitend uit de hoed van Apple zelf, maar mogelijk ook naar aanleiding van input van gebruikers ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Crusader schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:32:
[...]

Lol... het Mark Rutte effect :P
Haha, prachtig, moest ook gelijk denken aan het filmpje toen ik dat verhaal las en dacht, ok, mooi!

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Mark Rutte tegen Cohen - Mooi (08-09-10)

Verder ben ik het eens met Canaria, hoe meer mensen hoe beter vind ik, kan ik ook gelijk ff FaceTime checken. Ik zelf merk het nu ook in mijn vrienden die eerst een HTC hadden oid, maar nu toch helemaal over zijn gehaald door het gemak van de iPhone 4. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
vtpeters schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:47:
[...]

Dat denk ik ook, vandaar dat ik deze mogelijkheid ook met een verbetervoorstel graag aan het iOS toegevoegd zou willen zien.

...
Heb inmiddels op de Apple Support website een enhancement request ingevuld. We zullen zien wat en volgende (major) update van iOS ons gaat brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Sinds een paar dagen is mijn Iphone 3GS opeens binnen 2 uur leeg, geen idee waar het aan ligt?? Skype is uit, Whattsapp ligt het ook niet aan (laatste app die geinstalleerd is). Nieuweste firmware 1.5 wk terug werkte juist perfect.

Iemand zelfde problemen?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Niet online
Als ik push aanzet en Mobiele Data uit en WiFi aan. Dan gaat alles toch via WiFi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-04 23:20
Is het onderhand al mogelijk om zelf een aangepast sms geluidje te gebruiken? kan het niet voor elkaar krijgen zonder jailbreak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zie ik iets over het hoofd of kan je vanuit je lockscreen niet kiezen om een oproep te weigeren?
Ik heb alleen een groene balk met opnemen.

Wanneer het lockscreen niet aanstaat (gewoon in het menu dus) dan komen er wel een groene en een rode knop om evt. een oproep te weigeren.

Verder zou ik graag het geluid uitzetten wanneer ik de iPhone aan iTunes hang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-04 15:36
readytoflow schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:06:
Zie ik iets over het hoofd of kan je vanuit je lockscreen niet kiezen om een oproep te weigeren?
Ik heb alleen een groene balk met opnemen.

Wanneer het lockscreen niet aanstaat (gewoon in het menu dus) dan komen er wel een groene en een rode knop om evt. een oproep te weigeren.

Verder zou ik graag het geluid uitzetten wanneer ik de iPhone aan iTunes hang.
1x aan/uit knop voor geluid uit bij gebeld worden
2x aan/uit knop om oproep te weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burban
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07-2023
Ik heb sinds 30 september ook een iPhone 4. Naast het welbekende deathgrip probleem heb ik ook erg veel last van de proximity sensor die niet (goed) werkt.

Hebben meerdere mensen hier ook last van die sensor? Het is nu zelfs zo erg dat ik tijdens het bellen op de deathgrip moet letten en of ik niet per ongeluk iemand mute/ophang.

Misschien was mijn 3G verkopen toch niet zo'n goed idee...

Als we het weten zijn we versleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Burban schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:16:
Ik heb sinds 30 september ook een iPhone 4. Naast het welbekende deathgrip probleem heb ik ook erg veel last van de proximity sensor die niet (goed) werkt.

Hebben meerdere mensen hier ook last van die sensor? Het is nu zelfs zo erg dat ik tijdens het bellen op de deathgrip moet letten en of ik niet per ongeluk iemand mute/ophang.

Misschien was mijn 3G verkopen toch niet zo'n goed idee...
Deathgrip enkel binnenshuis, ben daar met de speck fitted wel weer vanaf. boeit opzich niet zoveel, maar ben zelf ook vaak in grote steden (Leeuwarden, Groningen, Zwolle, Utrecht).

Proximity probleem heb ik gister voor het eerst bemerkt, die werkt niet goed omdat er licht reflecteert op mijn hoofd waardoor het scherm weer aangaat. weird. na een reboot weer geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burban
Eduardboon schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:18:
[...]

Proximity probleem heb ik gister voor het eerst bemerkt, die werkt niet goed omdat er licht reflecteert op mijn hoofd waardoor het scherm weer aangaat. weird. na een reboot weer geen last van.
Misschien dat ik dan een vrij vreemd hoofd heb want ik heb het bijna overal :) Als ik bijv. voor een spiegel ga staan terwijl ik bel (uberhaupt geen goed idee) dan zie ik mijn display steeds aan en uit flikkeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:24
Gisteren een minpuntje aan de iPhone 4 ontdekt. De telefoon heeft geen stereo speakers. Onderin bij de connector zitten twee 'speakertjes', eerst schrok ik, omdat ik dacht dat er één kapot was. Toen ging ik opzoek naar de microphone, die vond ik niet, dus de logische verklaring dat het linkes gaatje de microphone was. Nog even op Internet geverifieerd.

De iPhone heeft één speaker waar je met een game (die ik gisteren voor het eerst probeerde) achter kwam, deze blokeer je vaak me je hand. Ik weet niet of dit bij de 3G en 3GS ook zo was, maar mijn Nokia 5800XM heeft wel twee erg goede stereo speakers, dit vindt ik toch wel een minpuntje bij zo'n geavanceerde telefoon.

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 05-10-2010 14:26 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107117

Jumpman schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:25:
Gisteren een minpuntje aan de iPhone 4 ontdekt. De telefoon heeft geen stereo speakers. Onderin bij de connector zitten twee 'speakertjes', eerst schrok ik, omdat ik dacht dat er één kapot was. Toen ging ik opzoek naar de microphone, die vond ik niet, dus de logische verklaring dat het linkes gaatje de microphone was. Nog even op Internet geverifieerd.

De iPhone heeft één speaker waar je met een game (die ik gisteren voor het eerst probeerde) achter kwam, deze blokeer je vaak me je hand. Ik weet niet of dit bij de 3G en 3GS ook zo was, maar mijn Nokia 5800XM heeft wel twee erg goede stereo speakers, dit vindt ik toch wel een minpuntje bij zo'n geavanceerde telefoon.
Het is in ieder geval geen mono geluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burban schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:22:
[...]

Misschien dat ik dan een vrij vreemd hoofd heb want ik heb het bijna overal :) Als ik bijv. voor een spiegel ga staan terwijl ik bel (uberhaupt geen goed idee) dan zie ik mijn display steeds aan en uit flikkeren...
Welke OS versie heb je? Dit zou in 4.1 opgelost moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
vgroenewold schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 15:07:
[...]

Welke OS versie heb je? Dit zou in 4.1 opgelost moeten zijn.
Zit in 4.1 ook nog gewoon, maar wanneer je de phone reboot is het meestal weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burban
Er staat 4.1 op. Ik heb ook nog ergens gelezen dat als je je network settings reset dat ook een fix zou moeten zijn. Dit heeft bij mij niet geholpen in ieder geval.

Even kijken of een reboot nog wat wil verhelpen, anders ga ik apple maar even opbellen. Moet zeggen dat door de deathgrip en proximity problemen ik toch wat minder enthousiast ben geworden over de iPhone 4.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone 4] Discussie over de antenne

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.