Bedoel je de VI App? Die is sinds gisteren te downloaden. Dit weekend even testen, My Football laat ik altijd open staan en die is echt HEEL snel met bijwerken van scores, je hoeft ook niet te verversen of niks, gebeurt allemaal vanzelf. In een update krijgt My Football ook nog Push dus ik denk dat deze app bijna niet te overtreffen is. Deze is soms nog sneller dan teletekst. Valt me wel op dat de livestanden in de VI app erg veel lijken op die van My Football...
Of is VI Alert weer iets anders?
Nu gebruik ik 3 programma's voor voetbal-gerelateerd nieuws:
- Voetbalprimeur voor nieuws (+ Push, MVV ingesteld

)
- My Football voor live standen
- Goooal 2009 voor push van gescoorde doelpunten van teams die je zelf kunt instellen (deze geeft alleen de stand in de wedstrijd en de doelpuntenmaker. Andere statistieken zoek ik op via My Football)
Voetbalprimeur.nl is erg mooi, dit is nog steeds mijn nummer 1 voetbalsite. Ze doen hun naam eer aan, het nieuws staat in 99% van de gevallen als eerste bij hun op de site, daarna zie je de berichten langzaam op andere voetbalsites komen. Ook kun je 1 Push-club instellen (ja eentje maar, misschien nog meer mogelijkheden na een update?), waarvan je dus het nieuws gepusht krijgt, werkt prima!
Momenteel is het alleen nog nieuws, in update komen livestanden en dergelijke. Als ze die dan ook nog eens gaan pushen wordt dit de beste app imho.
Voetbalprimeur.nl heeft ook een eigen App nu, erg mooi want dit is nog steeds mijn nummer 1 voetbalsite. Ze doen hun naam eer aan, het nieuws staat in 99% van de gevallen als eerste bij hun op de site, daarna zie je de berichten langzaam op andere voetbalsites komen. Ook kun je 1 Push-club instellen (ja eentje maar, misschien nog meer mogelijkheden na een update?), waarvan je dus het nieuws gepusht krijgt, werkt prima!
Momenteel is het alleen nog nieuws, in update komen livestanden en dergelijke (functionaliteit van My Football). Als ze die dan ook nog eens gaan pushen (functionaliteit van Goooal 2009) wordt dit de beste voetbal-app imho.
[
Voor 65% gewijzigd door
ijskonijn op 30-09-2009 14:39
]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81