Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Weten jullie hoe ik het volgende kan bewerkstelligen en welke App ik daarbij nodig heb?

Ik heb een iPod maar wil SMSjes kunnen versturen met mijn eigen mobiele nummer. Ik verstuur ze via mijn iPod (kan dus alleen als ik wifi heb) en ontvang ze gewoon op mijn telefoon.

Ik heb al gezocht naar een T-Mobile App maar die kan ik niet vinden. Ik weet wel dat je via t-mobile.nl SMSjes kunt versturen, maar volgens mij worden die dan niet opgeslagen. Dat vind ik niet handig.

Edit: WhatsApp kun je niet downloaden op de iPod ik weet niet of je daar mee kunt doen wat ik zoek, maar dat gaat dus niet werken. Waarom je het niet op een iPod kunt installeren ontgaat mij een beetje.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 29-08-2011 22:13 ]

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd of er hier nog mensen zijn die echte leuke toffe gratis games voor de iPhone weten. Op Android waren er bergen te vinden, op iOS is alles betaald :(

Owner of DBIT Consultancy

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:30

MsG

Forumzwerver

Soms zijn er natuurlijk daily deals om iets te promoten. Die worden wel aangekondigd op diverse websites en staan dan vaak ook even in de top op de AppStore. Voor de rest moet de developer ook geld verdienen. iOs is qua AppStore vaak niet geschikt als je de portemonnee niet wilt trekken, dan zit je denk ik beter bij Android.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404361

Anoniem: 16328 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 22:11:
Weten jullie hoe ik het volgende kan bewerkstelligen en welke App ik daarbij nodig heb?

Ik heb een iPod maar wil SMSjes kunnen versturen met mijn eigen mobiele nummer. Ik verstuur ze via mijn iPod (kan dus alleen als ik wifi heb) en ontvang ze gewoon op mijn telefoon.

Ik heb al gezocht naar een T-Mobile App maar die kan ik niet vinden. Ik weet wel dat je via t-mobile.nl SMSjes kunt versturen, maar volgens mij worden die dan niet opgeslagen. Dat vind ik niet handig.

Edit: WhatsApp kun je niet downloaden op de iPod ik weet niet of je daar mee kunt doen wat ik zoek, maar dat gaat dus niet werken. Waarom je het niet op een iPod kunt installeren ontgaat mij een beetje.
misschien is biteSMS in de cydia store een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:51
cailin_coilleach schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 11:01:
Gelukkig kan je een Amerikaans adres ritselen via Borderlinx. Maar ik weet niet of dat adres ook werkelijk gekoppeld moet zijn aan de gegevens van je Credit Card :/
Voor zover ik weet kan je gewoon een adres gebruiken uit de USA (heb zelf een universiteit gepakt).

iTunes Gift Card uit USA kopen. CC moet kloppen met het land (althans, last time i checked). (Dus NL CC werkt niet in USA App Store).

Gratis Apps zijn uiteraard zonder problemen en cards etc. te downloaden (heb zelf ook 2 Acc's op 1 device).

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:23

alienfruit

the alien you never expected

Weet iemand een goede VOIP applicatie voor de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:32
alienfruit schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:19:
Weet iemand een goede VOIP applicatie voor de iPhone?
Wij gebruiken op kantoor "Bria iPhone Edition", wat een fijne SIP applicatie is voor de iPhone:

http://www.counterpath.com/bria-iphone-edition.html

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
ik zoek een app voor data verbruik bij een vodafon account. Nu zijn er zoveel maar welke past daar het beste bij ? Iemand ervaringen hier ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:51
Spam schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:54:
ik zoek een app voor data verbruik bij een vodafon account. Nu zijn er zoveel maar welke past daar het beste bij ? Iemand ervaringen hier ?
Heb hem zelf nog niet kunnen testen (mijn 1e iPhone komt vandaag pas ergens!)

http://itunes.apple.com/u...tch-your/id423545287?mt=8

Gekeken naar de reviews moet dat 1 van de betere als niet de beste zijn.

(Ter info: 164x 5 *en & 81x 4*en waardering van de 275 - Dus 30 lager dan 4*en)

Edit:

Ik heb zelf inmiddels Data Usage Pro in gebruik en ben er tot op heden zeer tevreden over.
Verbruik van bundel in %en op je homescreen zichtbaar (icon geeft zoals e-mail dat bv doet 1-100 aan)

Enige waar je op moet letten is:
Voordat je je toestel uitzet de applicatie een keer handmatig openen. Dan slaat hij de instellingen met laatste waardes op! Na het opstarten uiteraard niet vergeten de applicatie te starten ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Thalaron op 13-11-2011 15:13 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

edit: verkeerd topic.

[ Voor 157% gewijzigd door Greatsword op 12-11-2011 14:18 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 13:01

vooghel

Cunning linguist

De 12 dagen app is weer te downloaden, met vanaf 26 december 12 dagen lang elke 24u een gratis download (app, muziek of boek). Maar als voorproefje kun je vandaag gratis SoundHound Unlimited downloaden (normaal €5,49).

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:09
Meesterlijke app: Action Movie FX, gratis app waarmee je in je eigen gefilmde filmpjes dingen kunt laten opblazen:
http://itunes.apple.com/u...movie-fx/id489321253?mt=8

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KJWYFO1OfWg]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vYp2ZVucdA4]

[ Voor 20% gewijzigd door matthijst op 23-12-2011 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-06 18:17
matthijst schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 23:33:
Meesterlijke app: Action Movie FX, gratis app waarmee je in je eigen gefilmde filmpjes dingen kunt laten opblazen:

[video]

[video]

[video]
lol dat is echt heel cool :D ga ik is mee spelen dit weekend :P ben benieuwd of het er echt zo 'echt' uitziet als die filmpjes die jij post.

Overigens: Misschienal bekend, maar je kan bejeweled gratis krijgen als je de app store app, Free on App Store "liked" op facebook: http://apps.facebook.com/freeonappstore/

Ik ben niet zo van bejeweled, maar gratis is gratis he 8)

[ Voor 15% gewijzigd door KingKoning op 24-12-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 13:01

vooghel

Cunning linguist

In de 12 dagen app vandaag het eerste 'cadeautje': drie live nummers van Coldplay, in beeld en geluid.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:03

Tourniquet

Hiya, fellas!

matthijst schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 23:33:

[video]

[video]

[video]
Die is echt cool, alleen jammer dat je geen filmpjes uit de filmrol kunt gebruiken.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-06 21:46

Flipm0de

geen

Misschien past deze vraag beter in het tomtom topic, maargoed:

Tomtom zit nu op versie, 1.9. Hoe zit het als versie 2.0 of 1.95 uitkomt? Krijg je hier gratis een update voor? Kan je deze kopen voor een gereduceerd tarief?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-06 21:38
Flipm0de schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:14:
Misschien past deze vraag beter in het tomtom topic, maargoed:

Tomtom zit nu op versie, 1.9. Hoe zit het als versie 2.0 of 1.95 uitkomt? Krijg je hier gratis een update voor? Kan je deze kopen voor een gereduceerd tarief?
Heb sinds mijn aanschaf van TomTom (Benelux) ergens eerder dit jaar toch al een tweetal gratis updates gekregen...

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMfx
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-06 23:08
Welke app gebruiken jullie voor file en/of flitsers? Het melden van flitsers met GPS lijkt me op zich ideaal, maar een accurate lijst is op zich ook prima.

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Flitsers, na zo ongeveer alles gedraaid te hebben; Flitsers.mobi

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Ik kan ineens de iTunes Store niet meer bereiken, niet over WiFi en niet over 3G. Zijn er meer mensen hier die daar last van hebben?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 20:50

Convoy

g44p

Sudden schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:22:
Ik kan ineens de iTunes Store niet meer bereiken, niet over WiFi en niet over 3G. Zijn er meer mensen hier die daar last van hebben?
werkt hier zonder probs, net nog wat apps gedownload.

• JMfx
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-06 23:08
Flitsers, na zo ongeveer alles gedraaid te hebben; Flitsers.mobi
Heeft deze ook de vaste flitspalen / traject controles?

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 20:50

Convoy

g44p

JMfx schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:55:
[...]

Heeft deze ook de vaste flitspalen / traject controles?
google is je vriend! 8)

http://itunes.apple.com/n...Id=1895948&ign-mpt=uo%3D4

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

freekweb schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:29:
[...]

werkt hier zonder probs, net nog wat apps gedownload.
Bedankt voor de reactie. Het bleek aan mij te liggen: klein probleempje met m'n jailbreak.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Act Later ~ Taken vanuit Notificaties

Met Act Later kan je acties maken en deze koppelen aan een notificatie. Hierdoor zijn deze ten alle tijden beschikbaar vanuit berichtencentrum. Bellen, sms'en, emailen, tweeten,of een app open kan nu veel sneller.

Ik heb 3 promo codes beschikbaar:

FLP66AHA4JAX
Y9K43M4TW97M
TK474XXLFWEX

Feedback op app store is altijd fijn.

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
Na de download van de Lego Super Hero's Movie Maker (http://www.iphoneclub.nl/...o-super-hero-movie-maker/) en de C1000 stop motion app (http://itunes.apple.com/n...tion-app/id457867730?mt=8) zijn mn kinderen helemaal leip geworden van stop motion films te maken.

Echter is de apps wat beperkt. Nu heb ik wat zitten kijken en ik zie verschillende stop motion apps :Ze willen er filmpjes mee maken, geluiden eronder zetten en wat frames aan toevoegen

Verder zoek ik nog een goeie houder voor een tripod dit ik heb, iets waar je de iphone of ipod (met hoes) in kunt klemmen met dus een schroefdraad voor de tripod. Ik vond deze maar die zal niet met een ipod werken. Verder vond ik dezedeze maar het zou mooier zijn als ook daadwerkelijk de camera knop werkt ipv een aparte app van Belkin.

Anyone ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzioM
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-06 22:40
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.

Problemen en specifieke vragen horen in een apart (nieuw) topic om zo de doorzoekbaarheid te verbeteren. Zie ook het 4i Beleid.