Ik heb de laatste weken regelmatig dat als ik iets uit de Appstore wil downloaden ik een melding krijg dat ik het product niet kan kopen. Dan kan ik het nog 5x proberen (elke keer wachtwoord invoeren, lekker irritant) en soms na 5 of 10x kan ik het pas downloaden. Ik hoop dat het drukte is. Gebeurd niet altijd gelukkig.NickySantoro schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:02:
Ik heb een probleempje met het downloaden van apps. Sinds gisteren gaat het heel traag om zelfs updates of hele apps te downloaden.
Morgen ontvang ik eindelijk mijn iPhone! Nu ben ik nog op zoek naar de volgende Apps:
- Budget (Inkomsten en uitgaven e.d.)
- Fitness (Calorie-inname en -verbruik e.d.)
ik gebruik emoji free en als ik via watssapp die emoticons stuur zien anderen met iphones ze soweiso. Sommige Androids ook. De samsung galaxy onder andere. Via sms lijkt het minder goed te werken op de 1 of andere manier...
Ik heb iig nooit zon betaalde app genomen, die emoji free voegt best veel smileys toe en is makkelijk te gebruiken (je voegt een japanse taal toe en daar staan dan je emoticons)
Er zijn een hoop games van Sega en Capcom in de AppStore voor de iPhone/iPad. Smaken verschillen maar Chu chu rocket, Phoenix Wrights voor 80c, toch weer twee klassiekers en de Capcom arcade app is ook wel aardig.
[ Voor 5% gewijzigd door CapTVK op 09-02-2011 20:45 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Fitness weet ik niet, maar voor budget heb ik nu een week MoneyBook en vind het echt een fijne app!squaadgras schreef op zondag 06 februari 2011 @ 21:02:
Morgen ontvang ik eindelijk mijn iPhone! Nu ben ik nog op zoek naar de volgende Apps:Hoeft niet gratis te zijn. Als het maar goed werkt!
- Budget (Inkomsten en uitgaven e.d.)
- Fitness (Calorie-inname en -verbruik e.d.)
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Misschien is de vraag al eerder langsgeweest, maar ik kon hem zelf niet vinden.
Ben op zoek naar een keepass achtige oplossing.
Nu hebben de makers van keepass, ikeepass gemaakt maar deze is alleen beschikbaar in de amerikaanse store.
Zijn er eventueel andere oplossing die overweg kunnen met de keepass database?
Kunnen wegschrijven in de database is geen must maar wel handig.
Nu hebben de makers van keepass, ikeepass gemaakt maar deze is alleen beschikbaar in de amerikaanse store.
Hey, ik probeer Broken Sword 2 in de store te kopen maar hier in België kan ik enkel de franse en duitse versie krijgen. Iemand een idee waar de engelse versie blijft?
Alles migreren naar 1Password, beste keuze ever geweest voor mij persoonlijk. Was ook een keepass fan maar ben nu geheel om. Op elk Apple en Windows device heb ik nu al mijn wachtwoorden via Dropbox sync.Sinned123 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 11:18:
Misschien is de vraag al eerder langsgeweest, maar ik kon hem zelf niet vinden.
Ik ben opzoek naar een App waarmee ik op het extern bureaublad van mijn werk (server) kan.
De Apps die ik vind, daarbij moet je iets installeren op je pc of het werkt niet met een server.
Ik heb geen Administrator rechten dus iets installeren op de server is niet mogelijk. Nu kan ik op mijn oude HTC Touch Diamond 2 (Windows 6.1/6.5) gebruik maken van een standaard applicatie Extern Bureaublad waarbij ik het ip adres, gebruikersnaam, wachtwoord en domein moet invullen. Vervolgens kan ik mail bekijken, documenten printen etc. Kortom dat wil ik ook op mijn iPhone 4, is dit mogelijk?
De Apps die ik vind, daarbij moet je iets installeren op je pc of het werkt niet met een server.
Ik heb geen Administrator rechten dus iets installeren op de server is niet mogelijk. Nu kan ik op mijn oude HTC Touch Diamond 2 (Windows 6.1/6.5) gebruik maken van een standaard applicatie Extern Bureaublad waarbij ik het ip adres, gebruikersnaam, wachtwoord en domein moet invullen. Vervolgens kan ik mail bekijken, documenten printen etc. Kortom dat wil ik ook op mijn iPhone 4, is dit mogelijk?
Het lijkt me niet... extern bureaublad is een windows-ding....
Ik gebruik zelf teamviewer maar dan moet je zoals je zelf al aangeeft idd iets installeren.
Ik gebruik zelf teamviewer maar dan moet je zoals je zelf al aangeeft idd iets installeren.
Zoek naar RDC/Terminal Server clients
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Er zijn toch wel RDP-clients voor iOS 
http://itunes.apple.com/a...ktop-rdp/id288362053?mt=8
Of mis ik iets?
Of mis ik iets?
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Zoekende naar de perfecte app (al een tijdje)...
Doel: al wandelend op de hei je auto terugvinden door achter een kompas-pijl aan te lopen
Requirements:
Ik heb al een flink aantal apps in iTunes bekeken, maar de meesten werken met kaarten en routes, of willen een ingebouwd kompas.
Iemand een suggestie?!?
Doel: al wandelend op de hei je auto terugvinden door achter een kompas-pijl aan te lopen
Requirements:
- compatible met de iPhone 3G (en niet de 3GS, dus geen ingebouwd kompas)
- liefst geen data-verbinding nodig
Ik heb al een flink aantal apps in iTunes bekeken, maar de meesten werken met kaarten en routes, of willen een ingebouwd kompas.
Iemand een suggestie?!?
Bedankt voor je tip, maar je bewaart je wachtwoorden op een externe omgeving?stormfly schreef op maandag 14 februari 2011 @ 05:55:
[...]
Alles migreren naar 1Password, beste keuze ever geweest voor mij persoonlijk. Was ook een keepass fan maar ben nu geheel om. Op elk Apple en Windows device heb ik nu al mijn wachtwoorden via Dropbox sync.
Vind je dat geen probleem?
Wat denk je zelf?Tukkertje-RaH schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 17:03:
[...]
• compatible met de iPhone 3G (en niet de 3GS, dus geen ingebouwd kompas)
Als jij 10 meter lang dezelfde richting op loopt, kan gps inderdaad wel bepalen in welke richting je beweegt, maar heeft het alsnog geen enkel idee over de oriëntatie van je telefoon. Oftewel: onmogelijk wat je vraagt.
waarom zou dat niet kunnen, het gaat niet om de orientatie van de telefoon, maar de richting die je loopt.Muthas schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 19:28:
[...]
Wat denk je zelf?
Als jij 10 meter lang dezelfde richting op loopt, kan gps inderdaad wel bepalen in welke richting je beweegt, maar heeft het alsnog geen enkel idee over de oriëntatie van je telefoon. Oftewel: onmogelijk wat je vraagt.
Je past dus zelf je loop richting aan, als de telefoon aangeeft dat je de andere kant op moet.
Het is bij lange na niet 100% nauwkeurig, maar zou voldoende moeten zijn om vrij makkelijk je auto terug te vinden.
Het is trouwens veel makkelijk en sneller om op basis van herkenningspunten terug te lopen.
[ Voor 6% gewijzigd door Sinned123 op 17-02-2011 23:03 ]
Zoiets?Tukkertje-RaH schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 17:03:
Zoekende naar de perfecte app (al een tijdje)...
Requirements:De iPhone heeft standaard Maps, waarbij je een speld kan laten vallen waar je auto staat. Lastige is dat navigeren naar de speld niet op richting gaat, maar via wegen. En die zijn er niet altijd. Ik wil eigenlijk alleen een pijl in welke richting de auto staat, zoek ik zelf de weg er wel bij
- compatible met de iPhone 3G (en niet de 3GS, dus geen ingebouwd kompas)
- liefst geen data-verbinding nodig
![]()
Iemand een suggestie?!?
http://itunes.apple.com/W...676975&mt=8&affId=1380330
App is om je tent terug te vinden op bijvoorbeeld een festivalterrein, maar kan natuurlijk ook prima voor je auto gebruikt worden.
Scheel zeker?kenneth schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:35:
Er zijn toch wel RDP-clients voor iOS
Of mis ik iets?
"HOME edition or Windows 200x Servers cannot be used."
Werkt ook niet ik kan de domeinnaam niet invullen
[ Voor 24% gewijzigd door Ciedric op 18-02-2011 12:56 ]
Probeer het dan met het IP-adres
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Voor overnemen van servers gebruik ik de gratis lite versie van MochaSoft Remote Desktop (ik kan even de lite link niet vinden).
Werkt perfect, ook voor VNC en telnet.
Werkt perfect, ook voor VNC en telnet.
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Kent iemand een simpele app waarmee ik verjaardagen van niet-contactpersonen kan toevoegen aan mijn kalender? Nu kan dit alleen via een contactpersoon, maar ik ga mijn neefje van 2 niet als contactpersoon in mijn telefoon zetten
Echt te dom dat dit niet gewoon kan toegevoegd worden, enige wat je met de kalender kunt is dus "Events" invullen..
Als ik via iTunes op "calendar" zoek krijg ik echt tientallen kalenders te zien, maar die zijn veel te uitgebreid. Enige dat ik wil is afspraken inplannen (= Event) en verjaardagen zien, hoe kan ik dat laatste toevoegen in de huidige kalender?

Als ik via iTunes op "calendar" zoek krijg ik echt tientallen kalenders te zien, maar die zijn veel te uitgebreid. Enige dat ik wil is afspraken inplannen (= Event) en verjaardagen zien, hoe kan ik dat laatste toevoegen in de huidige kalender?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik voer verjaardagen altijd gewoon in als een jaarlijks terugkomende gebeurtenis die de hele dag duurt...
misschien een idee?
misschien een idee?
Leeg - Sinds 20180907
Dat heb ik ook gedaan, werkt perfect 
Ik zit er aan te denken om mijn 3G te backuppen en te herstellen, kijken of hij dan weer een beetje werkbaar is. Ten eerste: heeft dat zin? Ten tweede: als ik een backup maak, hem helemaal leeggooi en dan weer herstel, ben ik dan kleine dingen toch kwijt (zoals wachtwoorden, cookies, settings in programma's, opgeslagen informatie van apps etc. etc.)?
Reden is het regelmatig crashen van Safari, Mail, Kaarten, SMS etc. etc. Ik heb nu 200 ongelezen mails omdat Mail zwaar gecrasht was en hij alles opnieuw heeft geladen toen hij het wel weer deed. Kaarten duurt een minuut om op te starten en 5 minuten om iets in te voeren, om vervolgens 9 minuten met een enkele letter te freezen.
Voorbeeld van het minuten durende opstartscherm van Kaarten:

Als ik dan op de home-knop druk gebeurt er niks. Dan druk je nog een paar keer en gebeurt er niks. Dan ineens na 30 seconden gaat hij knipperen tussen favorieten in de foon-app en het homescreen.
Ook als hij uit is en je drukt op home of op het aanknopje dan duurt het soms, als je dan nog een keer drukt dan flitst het even wit, dan druk je nog een keer en dan flitst even het unlockscreen voorbij, druk je weer een keer, weer datzelfde.
Ik reboot gemiddeld 2 keer per dag maar dat helpt maar tijdelijk.
Ik zit er aan te denken om mijn 3G te backuppen en te herstellen, kijken of hij dan weer een beetje werkbaar is. Ten eerste: heeft dat zin? Ten tweede: als ik een backup maak, hem helemaal leeggooi en dan weer herstel, ben ik dan kleine dingen toch kwijt (zoals wachtwoorden, cookies, settings in programma's, opgeslagen informatie van apps etc. etc.)?
Reden is het regelmatig crashen van Safari, Mail, Kaarten, SMS etc. etc. Ik heb nu 200 ongelezen mails omdat Mail zwaar gecrasht was en hij alles opnieuw heeft geladen toen hij het wel weer deed. Kaarten duurt een minuut om op te starten en 5 minuten om iets in te voeren, om vervolgens 9 minuten met een enkele letter te freezen.
Voorbeeld van het minuten durende opstartscherm van Kaarten:

Als ik dan op de home-knop druk gebeurt er niks. Dan druk je nog een paar keer en gebeurt er niks. Dan ineens na 30 seconden gaat hij knipperen tussen favorieten in de foon-app en het homescreen.
Ook als hij uit is en je drukt op home of op het aanknopje dan duurt het soms, als je dan nog een keer drukt dan flitst het even wit, dan druk je nog een keer en dan flitst even het unlockscreen voorbij, druk je weer een keer, weer datzelfde.
Ik reboot gemiddeld 2 keer per dag maar dat helpt maar tijdelijk.
[ Voor 55% gewijzigd door Wilf op 23-02-2011 23:17 ]
Ik moet binnenkort voor een lange tijd in de auto zitten en dus zoek ik een paar leuke spelletjes. Mogen betaald zijn, als ze maar leuk zijn 
Ik heb nu zelf FIFA 11 en Angry Birds en Real Racing, maar ik zou eigenlijk nog een leuk spel waar je lang mee door kan spelen en niet te snel gaat vervelen. (Flight control wel verslavend, maar als t niet meer lukt, heb je er snel geen zin meer in)
Ik heb nu zelf FIFA 11 en Angry Birds en Real Racing, maar ik zou eigenlijk nog een leuk spel waar je lang mee door kan spelen en niet te snel gaat vervelen. (Flight control wel verslavend, maar als t niet meer lukt, heb je er snel geen zin meer in)
Een paar (verslavende) spellen waar ik me prima mee kan vermaken:Tc-Chub schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:06:
Ik moet binnenkort voor een lange tijd in de auto zitten en dus zoek ik een paar leuke spelletjes. Mogen betaald zijn, als ze maar leuk zijn
- Cut The Rope
- Slice It!
- Battleships
- Toki Tori
Heb sinds vanmiddag een iPhone 4 en wilde wat Apps downloaden.
Dus netjes Apple ID aangemaakt.
Wil ik een gratis App downloaden, moet ik alsnog met Credit Card gegevens invullen. Deze Card heb ik net aangevraagd om later ook betaalde apps te kunnen downloaden maar deze krijg ik pas over twee weken.
Is er een mogelijkheid om toch de gratis apps te kunnen downloaden?
Wil ik een gratis App downloaden, moet ik alsnog met Credit Card gegevens invullen. Deze Card heb ik net aangevraagd om later ook betaalde apps te kunnen downloaden maar deze krijg ik pas over twee weken.
KlikB-Real schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:49:
Heb sinds vanmiddag een iPhone 4 en wilde wat Apps downloaden.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat werkt niet meer als je al een ID hebt aangemaakt. Volgens mij werkte dat sowieso al niet meer.
Oke dat wist ik niet, dacht dat het nog gewoon kon op deze manier.Good Fella schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:55:
[...]
Dat werkt niet meer als je al een ID hebt aangemaakt. Volgens mij werkte dat sowieso al niet meer.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dus dat komt er op neer, ookal wil je alleen gratis apps gebruiken, je altijd credit card gegevens of een itunes tegoed moet aanschaffen?
Lekker handig
Lekker handig
Het kan WEL door midddel van de volgende instructies.
http://computertotaal.nl/...nt-zonder-creditcard.html
http://computertotaal.nl/...nt-zonder-creditcard.html
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Die werkt idd!
Heb ook al een click&buy account aangemaakt, maar moet wachten totdat er 1 cent op m'n rekening is gestort en dat nummer verifiëren.
Nu kan ik iig. de rest van de avond de gratis apps alvast binnen hengelen
Heb ook al een click&buy account aangemaakt, maar moet wachten totdat er 1 cent op m'n rekening is gestort en dat nummer verifiëren.
Nu kan ik iig. de rest van de avond de gratis apps alvast binnen hengelen
Anoniem: 87842
Kennen jullie Shopcat? Deze app is gratis en wijst je de weg naar de dichtst bijzijnde winkel die je intypt. Maar het werkt ook heel handig met zoekwoorden als "snack", "pin" of "parfum"...
Link naar de iTunes store:
http://itunes.apple.com/us/app/shopcat/id420925273?mt=8
Ben er bijzonder van onder de indruk. Je kunt zelfs gelijk bellen voor een reservering o.i.d.
Link naar de iTunes store:
http://itunes.apple.com/us/app/shopcat/id420925273?mt=8
Ben er bijzonder van onder de indruk. Je kunt zelfs gelijk bellen voor een reservering o.i.d.

Anoniem: 193286
Komende zomer ga ik een week wandelen in Noorwegen en ben daarom op zoek naar een app om mijn route vast te leggen. Ik weet dat het bijvoorbeeld met EveryTrail Pro mogelijk is om vooraf kaarten te downloaden, zodat je geen internetverbinding nodig hebt tijdens het wandelen. Ik vraag me echter af:
- Of jullie ervaringen hebben met EveryTrail (Pro) of een vergelijkbare app
- Of jullie weten hoe je die kaarten dan download (als een 'vaste' kaart van een gebied of moet je het gebied handmatig selecteren door te draggen)?
- Of jullie ervaringen hebben met EveryTrail (Pro) of een vergelijkbare app
- Of jullie weten hoe je die kaarten dan download (als een 'vaste' kaart van een gebied of moet je het gebied handmatig selecteren door te draggen)?
Plants Vs. Zombies al geprobeerd? Ik heb het nooit op iOS gespeeld maar wel de PC versie ervan en ik ben toch enige tijd zoet geweest.Tc-Chub schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:06:
Ik heb overigens een vraagje over flash games op de iPod Touch. Aangezien Apple en Flash nou eenmaal niet samengaan vraag ik me af hoe je flash games op je iPod kan spelen zonder hem te hoeven jailbreaken. Nuja, ik hoor toch al aankomen dat je hem eerst zal moeten jailbreaken maar toch. Is er enige mogelijkheid?
[ Voor 19% gewijzigd door fANAT1C op 13-03-2011 21:35 ]
Geen idee of ik in de goede topic zit maaaar...
Weet iemand een app of iets voor iPhone 4 waarmee ik de (*****) anonieme bellers kan blokkeren en weren?
Weet iemand een app of iets voor iPhone 4 waarmee ik de (*****) anonieme bellers kan blokkeren en weren?
Capcom heeft nu tot 22 maart de iPhone versie van Super Street Fighter 4 afgeprijsd naar 0,79 cent. Alle opbrengsten van deze actie worden gedoneerd aan de aardbevingslachtoffers in Japan.
Ik weet niet of dit echt te doen is behalve gewoon jaarlijkse events. Misschien als je je google sync'ed met je iphone? Je google calendar. Mja dan krijg je het wss gewoon hetzelfde te zien als event. Dus volgens mij maakt het niet veel verschil.Angeloonie schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 18:37:
Kent iemand een simpele app waarmee ik verjaardagen van niet-contactpersonen kan toevoegen aan mijn kalender? Nu kan dit alleen via een contactpersoon, maar ik ga mijn neefje van 2 niet als contactpersoon in mijn telefoon zettenEcht te dom dat dit niet gewoon kan toegevoegd worden, enige wat je met de kalender kunt is dus "Events" invullen..
Rolando 2 is nu (complete spel) 79 eurocent. Leuk spel.
SkyView is ook een leuke applicatie waarmee je doormiddel van augmented reality de sterrenhemel kan zien. Ook 79 eurocent.
Iemand anders nog leuke apps?
SkyView is ook een leuke applicatie waarmee je doormiddel van augmented reality de sterrenhemel kan zien. Ook 79 eurocent.
Iemand anders nog leuke apps?
Ik heb Google geraadpleegd en ook dit forum en vindt wel wat maar niet dat wat ik zoek.
Op mijn Galaxy S, Galaxy Tab en E71 heb ik de eerstvolgende 3 agenda afspraken op mijn "desktop", nu zoek ik iets dergelijks voor mijn iPhone 4?
Zoeken in de App store is niet echt een pretje als je niet weet waar op te zoeken.
Op mijn Galaxy S, Galaxy Tab en E71 heb ik de eerstvolgende 3 agenda afspraken op mijn "desktop", nu zoek ik iets dergelijks voor mijn iPhone 4?
Zoeken in de App store is niet echt een pretje als je niet weet waar op te zoeken.
Dat kan alleen maar met een jailbreak. Dat kun je ze bijvoorbeeld op het unlock-scherm zetten. Een app heeft geen zin, dan kun je immers net zo goed de calender-app gebruikeni2Paq schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:56:
Ik heb Google geraadpleegd en ook dit forum en vindt wel wat maar niet dat wat ik zoek.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Jailbreak, hmm, daar was ik al bang voorHoedje schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:05:
[...]
Dat kan alleen maar met een jailbreak. Dat kun je ze bijvoorbeeld op het unlock-scherm zetten. Een app heeft geen zin, dan kun je immers net zo goed de calender-app gebruiken
Hier heb ik mij al in verdiept en zal dit weekend de methode gevonden op dit forum eens proberen.
Kun je mij misschien vertellen welke truc ik dan moet toepassen op een "bewerkte" iPhone om de afspraken dan zo weer te geven?
Ik las iets van Lock Agenda?
Anoniem: 386051
hey is er een app waarmee ik me ipod touch (die in zo'n home geluid set zit zegma)
om die te besturen met me iphone?
door de bibliotheek bladeren voor nummers af te spelen enzo
om die te besturen met me iphone?
door de bibliotheek bladeren voor nummers af te spelen enzo
Ondanks dat de iPhone zo "populair" is valt het aantal reacties hier en de topics over de iPhone tegen. Zeker als ik vergelijk met Android.
Marktaandeel van Android is natuurlijk net een stukje groter, zeker onder Tweakers denk ik.
Verder heb je in Android natuurlijk enorme overlap door de vele verschillende toestellen waarbij elke keer weer het riedeltje van aankondiging, levertijd, levering, welke apps moet ik, hardwareproblemen zich herhaald, wat vele posts op levert, waarbij bij de iPhone dit maar voor één toestel per jaar gebeurd.
Verder heb je in Android natuurlijk enorme overlap door de vele verschillende toestellen waarbij elke keer weer het riedeltje van aankondiging, levertijd, levering, welke apps moet ik, hardwareproblemen zich herhaald, wat vele posts op levert, waarbij bij de iPhone dit maar voor één toestel per jaar gebeurd.
Klopt, maar als ik naar de discussies kijk over Apps voor Android of die voor de iPhone....Muthas schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 18:34:
Marktaandeel van Android is natuurlijk net een stukje groter, zeker onder Tweakers denk ik.
Ben er ondertussen wel achter dat wat ik nodig heb op de iPhone alleen kan met een jailbreak. Dat gaat dus morgen ook gebeuren.
Voor een telefoon die zichzelf profileert als een "zakenphone" valt me de out of de box mogelijkheden zwaar tegen.
Helemaal omdat voor echte functionaliteit je een jailbreak nodig hebt.
Dan ben ik erg benieuwd welke zakelijke functionaliteit je precies mist. Ik heb ook een zakelijke iphone en hij doet in principe wel wat ie moet doen toch?
Ik wil niet mijn Agenda in moeten om mijn afspraken te zien voor die dag, maar gewoon op de desktop/lockscreen.Galileo84 schreef op zondag 10 april 2011 @ 21:54:
Dan ben ik erg benieuwd welke zakelijke functionaliteit je precies mist. Ik heb ook een zakelijke iphone en hij doet in principe wel wat ie moet doen toch?
In de mail-app kan ik niet selecteren welke mails ik wil deleten of read-markeren, ja, door elke mail apart te openen.
De apps die dat wel kunnen zitten niet in de App-store.
Zo zijn er nog wel meer.

Magic Plan
Met een paar fototjes weet dat ding de afmeten van je kamer. Ik was sceptisch maar het werkt echt boven verwachting. Ongecalibreerd zijn de afmetingen al vrijwel juist, en ik vermoed dat als je het calibreerd het voor nieuwe ruimtes nog beter zal zijn.
Ik vind het juist fijn mijn afspraken achter een scherm. Hoeft niemand te zien hoe vol of leeg mijn agenda is voor die dag. Reminders komen toch wel naar boven, en dan is het 1 swipe en je calendar app wordt geopend.i2Paq schreef op zondag 10 april 2011 @ 22:50:
[...]
Ik wil niet mijn Agenda in moeten om mijn afspraken te zien voor die dag, maar gewoon op de desktop/lockscreen.
In de mail-app kan ik niet selecteren welke mails ik wil deleten of read-markeren, ja, door elke mail apart te openen.
De apps die dat wel kunnen zitten niet in de App-store.
Zo zijn er nog wel meer.
Deleten kan wel. Als je de Edit knop aantikt en dan de mails selecteert die je wilt weggooien, dan kan dat.
Het markeren als gelezen kun je inderdaad niet, maar ik zie het niet als een gemis. Ik werk met IMAP en Exchange, dus mailtjes lees ik altijd. Als het onbelangrijk is dan verplaats ik het (ook met de Edit knop) naar een andere folder (volgens Getting things done).
Je kunt mails ook direct weggooien door te swipen over de mailheader (voordat je de mail dus opent).
Jailbreaken is voor mij persoonlijk alleen maar handig voor SBSettings, vooral het vrijmaken van geheugen of killen van apps of even snel een aantal zaken uit en aan zetten (Wifi, Bluetooth, Airplane mode). Zodra Apple dat als standaard opneemt, dan zie ik de noodzaak van jailbreaken niet meer in.
[ Voor 22% gewijzigd door Nitai op 11-04-2011 07:44 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik hoop dat ik in de juiste topic zit.
Korte vraag: is er een app om elke minuut een foto te maken?
Korte vraag: is er een app om elke minuut een foto te maken?
Dat zeg ik!
Anoniem: 233180
Zoeken in de iTunes store op "Timelapse".
Diegene die ik heb staan (TimeLapse) kun je configureren naar je eigen zin, het interval kiezen binnen dewelke telkens een foto moet worden gemaakt, ed.
Ik veronderstel natuurlijk wel dat je de intentie hebt om al deze foto's dan aan elkaar te naaien tot een filmpje, wat er ook wordt gedaan in deze app. Verder zou ik niet weten of er apps zijn die enkel een foto nemen, en die in je cameraroll zetten (wat redelijk absurd zou zijn eens je een paar honderd foto's moet nemen).
Diegene die ik heb staan (TimeLapse) kun je configureren naar je eigen zin, het interval kiezen binnen dewelke telkens een foto moet worden gemaakt, ed.
Ik veronderstel natuurlijk wel dat je de intentie hebt om al deze foto's dan aan elkaar te naaien tot een filmpje, wat er ook wordt gedaan in deze app. Verder zou ik niet weten of er apps zijn die enkel een foto nemen, en die in je cameraroll zetten (wat redelijk absurd zou zijn eens je een paar honderd foto's moet nemen).
Kent of gebruikt iemand LockInfo?
Anoniem: 233180
Quasi iedereen die jailbreakt, doet het voor SBSettings en/of Lockinfo, je zult er wel meer ervaringen over vinden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, [iOS] Jailbreaken - Deel 7 en [iPhone & iPod touch] Post hier je springboard / homescreen.
Overigens is het een geniale tweak, ik raad je ten strengste aan er eens goed over te lezen
Overigens is het een geniale tweak, ik raad je ten strengste aan er eens goed over te lezen
TOP, handige topics!Anoniem: 233180 schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:35:
Quasi iedereen die jailbreakt, doet het voor SBSettings en/of Lockinfo, je zult er wel meer ervaringen over vinden in [iOS] Applicaties via Cydia - deel 2, [iOS] Jailbreaken - Deel 7 en [iPhone & iPod touch] Post hier je springboard / homescreen.
Jailbreak is reeds gelukt, alle default sms-ring en mailtones zijn vervangen
Medetweakers
Vraagje, hopelijk in het juiste forum;
Ik heb een apple id voor itunes en de appstore
Nu wil ik op mijn ipad en iphone de "find my iphone" app installeren en volg de instructies zoals aangegeven op http://www.apple.com/iphone/find-my-iphone-setup/
Hiervoor moet je een nieuw mobile me account maken
Wat mij nu niet helemaal duidelijk is;
- Vervalt hiermee mijn oude apple id?
- Krijg je een nieuw (mobileme) account NAAST mijn oude apple id?
- Of .... (zelf invullen)
Hopelijk kan iemand mijn vraag beantwoorden
Alvast dank voor jullie hulp

LAAT MAAR MEDETWEAKERS
MAAR IK BEN ER AL UIT
THANKS!!!!
Vraagje, hopelijk in het juiste forum;
Ik heb een apple id voor itunes en de appstore
Nu wil ik op mijn ipad en iphone de "find my iphone" app installeren en volg de instructies zoals aangegeven op http://www.apple.com/iphone/find-my-iphone-setup/
Hiervoor moet je een nieuw mobile me account maken
Wat mij nu niet helemaal duidelijk is;
- Vervalt hiermee mijn oude apple id?
- Krijg je een nieuw (mobileme) account NAAST mijn oude apple id?
- Of .... (zelf invullen)
Hopelijk kan iemand mijn vraag beantwoorden
Alvast dank voor jullie hulp
LAAT MAAR MEDETWEAKERS
MAAR IK BEN ER AL UIT
THANKS!!!!
[ Voor 5% gewijzigd door MrMGeeIsTheName op 12-04-2011 09:43 ]
Ben op zoek naar een goede tijdschrijven app.
We mogen van de baas thuis werken, mits we op kunnen leveren waar we mee bezig zijn geweest. De perfecte case voor een iPhone/Pad app.
Wat ik dus zoek:
- Instelbare categorieën, welke op een zeer makkelijke manier zijn toe te wijzen
- Mogelijkheden tot achteraf tijden aanpassen in de app, bij vergissingen.
- Mogelijkheid tot export naar excel of csv.
- Liefst sync mogelijkheden met iPad, eventueel zelfs met een desktop app.
Kan ik wel gaan zoeken en 30 apps downloaden die allemaal ongeveer hetzelfde doen, maar ik dacht, laat ik het eerst hier eens vragen. Zijn vast en zeker mensen met hetzelfde "probleem".
We mogen van de baas thuis werken, mits we op kunnen leveren waar we mee bezig zijn geweest. De perfecte case voor een iPhone/Pad app.
Wat ik dus zoek:
- Instelbare categorieën, welke op een zeer makkelijke manier zijn toe te wijzen
- Mogelijkheden tot achteraf tijden aanpassen in de app, bij vergissingen.
- Mogelijkheid tot export naar excel of csv.
- Liefst sync mogelijkheden met iPad, eventueel zelfs met een desktop app.
Kan ik wel gaan zoeken en 30 apps downloaden die allemaal ongeveer hetzelfde doen, maar ik dacht, laat ik het eerst hier eens vragen. Zijn vast en zeker mensen met hetzelfde "probleem".
Heb ik nu een halve dag getest. Precies wat ik moet hebben. Echter een gigantisch probleem. Het is Mac only. En ik heb alleen iPhones en iPads in huis. Om te kunnen exporteren naar Excel of CSV moet ik eerst naar Billings desktop versie syncen (en dat is dus Mac only). Kan wel de volle mep neerleggen voor de in-app upgrade zodat ik invoices kan mailen, maar ja, daar koop ik nog niks voor. Heb ik ze nog niet in Excel.
Verder heb ik me nu al de hele dag rot gezocht. Wat een rommel apps zitten daar tussen zeg.
Verder heb ik me nu al de hele dag rot gezocht. Wat een rommel apps zitten daar tussen zeg.
Is er een app die je Lock-button simuleert zodat ik niet op de button hoef te drukken maar op een "knop" op het scherm?
Edit: Quick Lock 2
Edit: Quick Lock 2
[ Voor 12% gewijzigd door i2Paq op 12-04-2011 23:16 ]
Mail.app?Blik1984 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 09:49:
Wat is nu de allerbeste app om je mails van hotmail te kunnen zien?
World of Goo is er nu voor de iPod touch en iPhone. Er is nu ook een openingsaanbieding van 0,79 euro dus zou er snel bij zijn
2 vraagjes van een iPhone 4 beginner..
Ik heb wat radio apps, maar die kan je alleen luisteren als de app aan is en op de voorgrond, stel ik wil de app aan hebben, dus de radio en een ander spel spelen, is dat mogelijk?
Bij me oude HTC had je het weer en de temperatuur gewoon op de voorpaging, of op de eerste page. Zonder eerst een app te klikken dus om het weer te zien, is er ook zo iets voor de iphone? dus zonder klikken ff snel kijken hoe het weer er voor staat?
Ik heb wat radio apps, maar die kan je alleen luisteren als de app aan is en op de voorgrond, stel ik wil de app aan hebben, dus de radio en een ander spel spelen, is dat mogelijk?
Bij me oude HTC had je het weer en de temperatuur gewoon op de voorpaging, of op de eerste page. Zonder eerst een app te klikken dus om het weer te zien, is er ook zo iets voor de iphone? dus zonder klikken ff snel kijken hoe het weer er voor staat?
Dat eerste kan, mits het spel niet zelf ook muziek afspeelt. Als dat het geval is, wordt jouw muziek onderbroken.
Dat laatste kan niet zonder je iPhone te jailbreaken.
Dat laatste kan niet zonder je iPhone te jailbreaken.
De radio veronica app heeft een knop om hem naar de background te zetten.
Dan kun je dus zowel angry birds spelen als veronica luisteren.
Dan kun je dus zowel angry birds spelen als veronica luisteren.
Zijn er nu nog veel verschillen tussen de nederlandse appstore en de US appstore?
En aan welke verschillen moet ik dan denken?
Anoniem: 333920
In de US appstore, heb je apps die niet in de NL appstore zitten, zoals Bing. Ook staan er in de US appstore wel films en TV series.timgoud schreef op zondag 17 april 2011 @ 12:26:
Zijn er nu nog veel verschillen tussen de nederlandse appstore en de US appstore?
Leuk en beter alternatief dan een Viber is nu in de app Store. De app Scydo. Gratis bellen naar Android en Iphone users
Er was nog een bug dat dde app deed crashen, dat is nu opgelost. Eindelijk af van de hoge rekeningen met mijn vriendin bellen met haar Android toestel
Er was nog een bug dat dde app deed crashen, dat is nu opgelost. Eindelijk af van de hoge rekeningen met mijn vriendin bellen met haar Android toestel
Scydo werkt naar mijn ervaring voor geen meter. Althans, als één van de twee via 3G belt. Ik heb geen zin om eerst te vragen of iemand met WiFi verbonden is en vervolgens opnieuw te gaan bellen maar dan met Scydo.
Wat wel goed werkt is Photosynth van Microsoft. Nieuwe gratis app om 360 graden rond panorama's te maken.
Wat wel goed werkt is Photosynth van Microsoft. Nieuwe gratis app om 360 graden rond panorama's te maken.
[ Voor 10% gewijzigd door Muthas op 19-04-2011 13:44 ]
Prachtige app inderdaad. Het is lang geleden dat ik iets zo verrassend vond qua app.Muthas schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:40:
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Anoniem: 87842
Ik ben de laatste dagen bezig met Snake '97 voor de iPhone. Voorheen had ik een Nokia 6210 en er is iemand die het spelletje heel goed heeft nagemaakt op de 5110.
Er staat dat bij veel downloads meer uitvoeringen kunnen worden uitgekozen als b.v. de 6210, 3210 etc. etc.

Hij was gratis gisteren maar ik ben er al meer mee zoet dan met die vliegtuigenapp/game van 4,-
Er staat dat bij veel downloads meer uitvoeringen kunnen worden uitgekozen als b.v. de 6210, 3210 etc. etc.

Hij was gratis gisteren maar ik ben er al meer mee zoet dan met die vliegtuigenapp/game van 4,-
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 87842 op 22-04-2011 09:41 ]
Als iemand nog een simpele app zoekt die gemakkelijk je laat twitteren en naar facebook laat delen waar je naar luistert: SocialMusic.

Weet iemand een handige visitekaartjesscanner voor de iPhone? Ik kwam zelf uit op ABBYY business card reader, maar wellicht weten jullie een betere uit ervaring?
Anoniem: 259234
bestaat er 'n iPhone app als Shush! (van Android), waarbij je een tijdstip in kan stellen wanneer je geluid automatisch weer aan gaat ?
Als je een jailbreak hebt uitgevoerd, kan dit prima met SBSchedule.
Je kunt dan de helderheid, volume en het volume van de ringtone aanpassen.
Zonder JB zal dit waarschijnlijk niet lukken.
Je kunt dan de helderheid, volume en het volume van de ringtone aanpassen.
Zonder JB zal dit waarschijnlijk niet lukken.
Have Fun Funske
Iemand die enig idee heeft of er een app is waar je annonieme gesprekken kan blokeren @ iphone 4 ?
Anoniem: 16328
Zijn er hier ook mensen aan de slag gegaan met iPhone Drive? Hiermee kun je via browser of ftp bestanden uploaden en downloaden vanaf computer naar i-device, i-device naar computer en naar i-devices onderling naar ik begrijp. Allerlei bestanden kunnen hier ook worden geopend zoals pdf maar ook video en audio bestanden.
Bestaan er meer van dit soort Apps of is dit de enige in zijn soort?
Bestaan er meer van dit soort Apps of is dit de enige in zijn soort?
Instagram is een leuke, gratis app die ik steeds vaker voorbij zie komen, maar... Je moet je inschrijven en inloggen. Daar hou ik niet zo van.
Is er een app die net zulke leuke realistisch ogende oudecamerafoto's kan maken maar die deze foto's gewoon naar de camera roll opslaat? Liefst wel gratis natuurlijk...
PS heb ik al, het gaat niet om nabewerken maar direct bij het fotograferen al een oudecamera-effect.
Is er een app die net zulke leuke realistisch ogende oudecamerafoto's kan maken maar die deze foto's gewoon naar de camera roll opslaat? Liefst wel gratis natuurlijk...
Hipstamatic
[ Voor 64% gewijzigd door vooghel op 09-05-2011 14:07 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Anoniem: 16328
Dat heb ik dus ook. Heb die App ook geïnstalleerd staan maar telkens geen zin om me te gaan inschrijvenWilf schreef op maandag 09 mei 2011 @ 14:05:
Instagram is een leuke, gratis app die ik steeds vaker voorbij zie komen, maar... Je moet je inschrijven en inloggen. Daar hou ik niet zo van.
Is er een app die net zulke leuke realistisch ogende oudecamerafoto's kan maken maar die deze foto's gewoon naar de camera roll opslaat? Liefst wel gratis natuurlijk...PS heb ik al, het gaat niet om nabewerken maar direct bij het fotograferen al een oudecamera-effect.
Als je geen whatsapp meer wilt hebben, moet het dan nog uninstallen ofzo? Is de app verwijderen voldoende, of staat er dan nog ergens jouw info in een systeem van hun?
Whatsapp heeft de contactenlijst van iedereen die Whatsapp gebruikt, dus jouw nummer en naam staan sowieso wel bij hun in het systeem gezien je ook in de contactenlijst van andere personen staat.
Nieuws gelezen?maratropa schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:55:
Als je geen whatsapp meer wilt hebben, moet het dan nog uninstallen ofzo? Is de app verwijderen voldoende, of staat er dan nog ergens jouw info in een systeem van hun?
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Iemand al eBuddy XMS geprobeerd?
Vind het zelf heel snel werken. Hoop dat snel iedereen overstapt naar dit vanaf WhatsApp, ook omdat nu blijkt dat de beveiliging van laatstgenoemde zo lek als een mandje is.
Je kunt in het menu bij deze ook aanvinken dat je je berichten beveiligd wilt versturen.
Vind het zelf heel snel werken. Hoop dat snel iedereen overstapt naar dit vanaf WhatsApp, ook omdat nu blijkt dat de beveiliging van laatstgenoemde zo lek als een mandje is.
Je kunt in het menu bij deze ook aanvinken dat je je berichten beveiligd wilt versturen.
Anoniem: 193286
Vraagje: ik maak gebruik van Week Calendar en heb daarin mijn privé- en werkagenda staan. Standaard staan die op groen en paars. Ik zou graag die kleuren willen aanpassen, maar weet niet hoe. Kan iemand helpen? Bij voorbaat dank!
Edit: laat maar, gelukt ;-)
Edit: laat maar, gelukt ;-)
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 193286 op 26-05-2011 22:47 ]
Anoniem: 203565
Daar gebruik ik Soundtracking voor.t1mmy schreef op maandag 25 april 2011 @ 14:04:
Als iemand nog een simpele app zoekt die gemakkelijk je laat twitteren en naar facebook laat delen waar je naar luistert: SocialMusic.
[afbeelding]

Is zo te zien iets uitgebreider. Als je track ook in de iTunes Store staat dan wordt er automatisch een soort overlay miniplayer toegevoegd waarmee je de preview van de betreffende track kunt luisteren.
Het werkt i.c.m. Facebook, Foursquare en Twitter.
Makkelijk, mooi en goedkoop (lees: gratis)
iTunes Store link
Ik heb trouwens een vaag probleem met de app store op m'n iPhone.
De charts zijn al weken hetzelfde. Normaal veranderd dit elke week, maar nu niet.
Ook onder de tab "nieuw" zie ik al weken dezelfde apps. Meer mensen hier last van?
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 203565 op 28-05-2011 00:06 ]
Mocht iemand een Office Suite zoeken voor de iPhone, sinds vandaag is Pages, Keynote en Numbers een Universal App, wat inhoud dat deze zowel op de iPad als iPhone draait.
http://www.macrumors.com/...or-iphone-and-ipod-touch/
http://www.macrumors.com/...or-iphone-and-ipod-touch/
Is dit er ook voor Last.FM? Zodat je bijvoorbeeld kan 'liken' naar Last.FM?t1mmy schreef op maandag 25 april 2011 @ 14:04:
[afbeelding]
[ Voor 49% gewijzigd door ZpAz op 31-05-2011 19:05 ]
ik probeer net whatsapp te installeren op iemands iphone maar nou vraagt dat itunes geneuzel om een credit card.
(waarom) is het niet mogelijk om via je telefoonrekening (vodafone NL) te betalen?
en waarom vraagt de applestore er 79 ct voor terwijl het op android en symbian het eerst jaar gratis is?
(waarom) is het niet mogelijk om via je telefoonrekening (vodafone NL) te betalen?
en waarom vraagt de applestore er 79 ct voor terwijl het op android en symbian het eerst jaar gratis is?
Misschien een noob vraag hoor, maar ik heb gister een iphone4 aangeschaft en wou kijken voor apps in de appstore nu is het zo dat ik een appleID moet aanmaken geen probleem maar aan het einde vraagt het om mijn creditcard gegevens die ik dus niet heb waardoor ik dus geen account aan kan maken en niet op de appstore kom, kan iemand mij hier even mee helpen?
Formerly known as Ragdoll
In itunes(op pc/mac) naar app-store gaan, vervolgens een gratis app zoeken en deze "kopen". Als je dan kiest voor het aanmaken van een account kun je vervolgens bij creditcard kiezen voor de optie "geen"InFamous schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 16:17:
Misschien een noob vraag hoor, maar ik heb gister een iphone4 aangeschaft en wou kijken voor apps in de appstore nu is het zo dat ik een appleID moet aanmaken geen probleem maar aan het einde vraagt het om mijn creditcard gegevens die ik dus niet heb waardoor ik dus geen account aan kan maken en niet op de appstore kom, kan iemand mij hier even mee helpen?
Gonna try that, thanks.n0pe schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 16:26:
[...]
In itunes(op pc/mac) naar app-store gaan, vervolgens een gratis app zoeken en deze "kopen". Als je dan kiest voor het aanmaken van een account kun je vervolgens bij creditcard kiezen voor de optie "geen"
Iemand hier die een account met creditcard heeft en my whatsapp wil schenken tegen betaling?
Omdat de maker dat besloten had? Bij iOS is het eenmalig betalen, bij rest is na eerste jaar 2 dollar. Ik kies liever voor eenmalig een klein bedrag ( hoewel ik whatsapp gratis had gekregen toen ze gingen promoten vorige maand.)Webjunkie schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:38:
ik probeer net whatsapp te installeren op iemands iphone maar nou vraagt dat itunes geneuzel om een credit card.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Thank Zonereaver dat werkt! Kan nu de market in en gratis apps installeren.
[ Voor 41% gewijzigd door InFamous op 09-07-2011 18:08 ]
heb een vraag over apps kopen die alleen in de amerikaanse winkel te krijgen zijn ; namelijk American Express en OneNote. Nu heb ik geprobeerd een nieuwe apple ID aan te maken maar die kan ik alleen amerikaans maken met een billing adres. Nu zijn deze apps gratis alleen kan ik ze niet online vinden
Hoe moet ik dit doen ? Erg irri dit
Hoe moet ik dit doen ? Erg irri dit

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Alleen met een USA apple store, dus je moet die account af maken met een billing adres.
Gelukkig kan je een Amerikaans adres ritselen via Borderlinx. Maar ik weet niet of dat adres ook werkelijk gekoppeld moet zijn aan de gegevens van je Credit Card

Liege, liege, liegebeest!
Erg rustig hier.
Sinds gisteren staat flitser.mobi in de appstore.
Heb zelf flitsmeister en ben nu flitsers.mobi eens aan t testen. Dit omdat flitsers.mobi redelijk betrouwbaar is.
De eerste indruk: zeer rommelige app, slecht gebruik van beschikbare ruimte, geen pushberichten. Wel betrouwbare info.
Flitsmeister is wel de betere app. (imho) Maar geef het nog even de tijd, hopelijk gaat de interface nog eens op de schop.
Sinds gisteren staat flitser.mobi in de appstore.
Heb zelf flitsmeister en ben nu flitsers.mobi eens aan t testen. Dit omdat flitsers.mobi redelijk betrouwbaar is.
De eerste indruk: zeer rommelige app, slecht gebruik van beschikbare ruimte, geen pushberichten. Wel betrouwbare info.
Flitsmeister is wel de betere app. (imho) Maar geef het nog even de tijd, hopelijk gaat de interface nog eens op de schop.
Ik koop niet zo vaak apps, maar gisteren toch een game gekocht: de Sims 3 voor €0,79. Ik was er een beetje bang voor dat het weggegooid geld zou zijn of dat het een slechte port vanaf de PC versie zou zijn... maar ik had het mis.
De Sims 3 is ontzettend uitgebreid, en EA Mobile heeft er echt aan gewerkt: het is geen port en speciaal voor de iPhone gemaakt! Als je net begint kan je niet meteen al van alles doen: je kan kiezen om een paar tutorials te volgen en de game laat je eerst even wennen zodat je niet alle functies direct in één keer over je krijgt. Dit maakt het een stuk duidelijker hoe alles werkt.
Het enige nadeel is dat het er op de 3GS en iPad qua graphics niet zo mooi uitziet, maar op de iPhone 4 ziet het er wel heel mooi uit.
Voor die 79 cent kan ik iedereen aanraden om het uit te proberen. Ik begrijp wel waarom de Nintendo 3DS zo slecht verkoopt... velen hebben nu smartphones en er komen veel meer en vaak ook veel leukere games voor uit, voor een betere prijs.
De Sims 3 is ontzettend uitgebreid, en EA Mobile heeft er echt aan gewerkt: het is geen port en speciaal voor de iPhone gemaakt! Als je net begint kan je niet meteen al van alles doen: je kan kiezen om een paar tutorials te volgen en de game laat je eerst even wennen zodat je niet alle functies direct in één keer over je krijgt. Dit maakt het een stuk duidelijker hoe alles werkt.
Het enige nadeel is dat het er op de 3GS en iPad qua graphics niet zo mooi uitziet, maar op de iPhone 4 ziet het er wel heel mooi uit.
Voor die 79 cent kan ik iedereen aanraden om het uit te proberen. Ik begrijp wel waarom de Nintendo 3DS zo slecht verkoopt... velen hebben nu smartphones en er komen veel meer en vaak ook veel leukere games voor uit, voor een betere prijs.
[ Voor 9% gewijzigd door Uniciteit op 27-08-2011 17:26 ]
Let op:
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.
Problemen en specifieke vragen horen in een apart (nieuw) topic om zo de doorzoekbaarheid te verbeteren. Zie ook het 4i Beleid.
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.
Problemen en specifieke vragen horen in een apart (nieuw) topic om zo de doorzoekbaarheid te verbeteren. Zie ook het 4i Beleid.