Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:55

Jrz

––––––––––––

Voor alle mensen:
Damian Filigree: the Book of Thoth
is vandaag gratis te krijgen op de appstore (openfeint freegameoftheday)
www.freegameoftheday.com en www.damianfiligree.com

Hoop dat jullie het een leuk gamepje vinden :)

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

OMG Ocarina is verslavend.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Hey.

Ik zoek een app net zoals Google Maps (of "Kaarten") maar dan eentje waar ik oneindig veel spelden in kan plaatsen, en ik het achteraf terug kan bekijken. Kent iemand er eentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 20:30

ijskonijn

Now MOVE!

Squatjj schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:58:
Hey.

Ik zoek een app net zoals Google Maps (of "Kaarten") maar dan eentje waar ik oneindig veel spelden in kan plaatsen, en ik het achteraf terug kan bekijken. Kent iemand er eentje?
Ik weet het niet zeker hoor, maar kan de Google Earth app dat niet? Is gratis in de appstore. Is een soort van veel uitgebreidere versie van de standaard Maps app

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Laatst online: 21:07
Squatjj schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:58:
Hey.

Is Trip Tracker wat voor je? Daar kun je per speld ook nog eens een notitie maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-01 04:26
Nou, ik vind er echt geen reet aan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

kthxbye schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:59:
[...]

Nou, ik vind er echt geen reet aan :')
Wat is er mooier dan op dat wereldbolletje te tappen en dan ontdekken dat er iemand ergens in Zuid-Korea Over The Rainbow aan het spelen is? O+

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:27
De betaalde versie van Tower Madness is tijdelijk gratis. Je kan nog steeds een hoop extra maps en torens kopen via in-app purchases maar je heb iig meer maps en geen reclame in verglijking met de gratis versie (TM Zero).

Voor liefhebbers van tower defence games een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:05

Grozno

acts without consequence!

Heeft iemand hier ervaring met de sterrenkijk apps in de store?
Ik zoek namelijk een leuke voor mijn nieuwe iPhone, maar welke is de beste?

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:03

vooghel

Cunning linguist

Voor iedereen met een UPC DVR: met de gratis UPC app kun je de programmagids inzien en je opnames installeren vanaf je telefoon, waar je ook bent. Het werkt echt geweldig! :)

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Officiële Schiphol App is uit in de App Store genaamd Amsterdam Airport Schiphol. Eerste indrukken zijn goed, zeker visueel zal deze app hoge ogen gooien denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb 'm ook net gedownload ja. :)

Ik kan alleen niet vinden hoe je vluchten kan opzoeken die pas over 2 weken plaatsvinden. Kan dit wel? Mijn ouders komen dan terug, en ik zou deze vlucht graag in mijn planner zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:32

Grin

Ride si sapis.

Lonely Planet city guides van diverse Europese steden zijn de komende 48h gratis!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Grin schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:07:
Lonely Planet city guides van diverse Europese steden zijn de komende 48h gratis!
Die termijn is gisterochtend al ingegaan, dus je moet opschieten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 23:19

JK

Grozno schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 09:33:
Heeft iemand hier ervaring met de sterrenkijk apps in de store?
Ik heb alleen ervaring met Star Walk. Mooie applicatie, voor de amateur stargazer. Er schijnen nog wel duurdere apps te zijn, maar deze voldoet. Met je iPhone en digitale kompas, houd je de Iphone tegen de hemel aan en zie je welke ster waar staat. Voor de iPod Touch maakt deze gebruik van augmented reality vanwege het missen van een digitaal kompas. Jammer genoeg is de lichtvervuiling in Nederland heel erg sterk, maar met de 'timemachine' functie, kan ik wel zien hoe laat bepaalde sterren, planeten of nevels te zien zijn. Werkt trouwens ook met satellieten, als je bijv. de ISS wilt zien, kan je zo zien voor elke dag hoe laat deze boven de horizon komt vanaf jouw locatie.

Daarnaast is de support vanuit Vito Technologies best aardig, heb wel eens wat taalfoutjes doorgegeven en kon kiezen uit een Appstore code voor gratis Solar Walk (star-walk maar dan met uitleg zonnestelsel) of een t-shirt. Toen werkten codes alleen nog maar in de US store, dus vorige week kreeg ik vanuit Rusland een leuk shirt van ze. :) Heb ze nog wel tips gegeven, bijv. de ringen van Uranus die nu missen en in Solar Walk bijv. de grootte van Jupiter, die is bijna even groot als de zon en dat klopt echt niet, de zon is VELE malen groter, al is Jupiter natuurlijk ook een joekel van een gasreus.

Ik vond het altijd al leuk om te weten welke ster (of planeet) ik aan de hemel zag, maar sinds Star Walk & Solar Walk ben ik er toch wel heel wat gekker op geworden, bijna een verslaving. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Iemand trouwens een idee voor wat betreft Gameloft wat de gift van 1e kerstdag zal zijn? Ik hoop stiekem een beetje op N.O.V.A.

Verder heb ik hier niemand nog gehoord over N.O.V.A. 2 of bijv. Shadow Guardian (een Uncharted (PS3) kloon).

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-03 17:16
Good Fella schreef op zondag 05 december 2010 @ 16:16:
[...]

Was ik vandaag ook voor uitgenodigd. Werkt erg lekker. Alleen mogen ze de viber contactenlijst wel wat sneller updaten.
Ik heb hem nu geinstalleerd maar geen van mijn vrienden gebruikt het nog :/ Kreeg bovendien nog maar 2 sterren in de App store! Maar als het werkt , is het mooi meegenomen natuurlijk _/-\o_

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:17
*verkeerde topique*

[ Voor 93% gewijzigd door 418O2 op 24-12-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Met de nieuwe 12 dagen-actie krijg je vanaf 26 december 12 dagen lang elke dag een gratis download uit de store. Met de 12 dagen-app word je er dagelijks aan herinnerd, en vandaag is de gratis app The Mystery of the Crystal Portal, een verslavend leuke puzzelgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Ik ben benieuwd wat de rest is van die 12-dagen app.

Gameloft is er na dag 24 mee gestopt, op 1e kerstdag verwacht je een knaller van een app... bijv. NOVA ofzo gratis, maar nee.... na 24 december was het ineens afgelopen. Zo werd een advent kalender niet, maar bij Gameloft wel. Nouja, een gegeven paard niet in de bek kijken.. de 'pareltjes' afgelopen tijd waren dus Rayman 2 en Driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Driver :')

Dat is dus typisch een voorbeeld van hoe het niet moet. Ik gok dat Rayman 2 wat betreft controls en innovativiteit niet veel beter zal zijn trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LGU
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:16

LGU

Sinds de kerstdagen ben ik ook in het gelukkige bezit van de i4. Wat een gaaf speeltje!!

Ik mijn zoektoch naar leuke en handige apps mis ik nog 1 app. Ik was op mijn vorige WM 6.5 toestel een fervent gebruiker van de app Microsoft My Phone en voor de mensen die deze app niet kennen zal ik de belangrijkste functies benoemen.

- online syncen van sms.
- online syncen van contacten.
- online syncen van foto's / video's (voor mij persoonlijk niet belangrijk).
- bij verlies of diefstal het toestel op afstand onklaar maken en/of het laten afspelen van een zeer luide toon.
- bij verlies of diefstal een indicatie waar het toestel zich ongeveer bevindt.

Is er een soortgelijke app voor de iPhone die bovenstaande zaken, bij voorkeur gratis, ook biedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Voor dat laatste is er Zoek mijn iPhone, en met een MobileMe-account kun je een deel van je andere functies ook uitvoeren. Het werkt alleen niet over-the-air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

MobileMe:
- online syncen van sms.
- bij verlies of diefstal het toestel op afstand onklaar maken en/of het laten afspelen van een zeer luide toon.

SMS word overigens wel met je Mac/PC gesynchroniseerd :)

@vooghel: Contact, agenda, notities, e-mail en bestanden (iDisk) gaan wel OTA.

[ Voor 16% gewijzigd door MoietyMe op 28-12-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik denk ik ga ff kijken of Vandale een app heeft, er vanuit gaande dat deze dan gratis is. Tien euro!!!

Stelletje afzetters. Ik surf wel gewoon naar de vandale site, aangezien het woordenboek daar gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Good Fella schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:13:
MobileMe:
- online syncen van sms.

SMS word overigens wel met je Mac/PC gesynchroniseerd :)
Als iemand mijn telefoon nu vindt, en hij wist direct de Vindt mijn iPhone app. Dan werkt het niet meer zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193286

bram1984 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:30:
[...]

Als iemand mijn telefoon nu vindt, en hij wist direct de Vindt mijn iPhone app. Dan werkt het niet meer zeker?
Nou het is niet zo dat er een app voor op je iPhone zit. Je moet een MobileMe account aanmaken en die toevoegen op je telefoon. Geen idee wat er gebeurt als iemand dat account direct verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

@bram1984: Die "Find My iPhone" app heeft niks met het account te maken. Het account is gewoon een soort van e-mail account. Als dat verwijderd wordt ben je de sjaak. Anders niet. Daarom is het ook zaak om je telefoon zo snel mogelijk terug te vinden. Wat dan weer kan via me.com en "Find My iPhone". Meer info: http://www.apple.com/nl/m...tures/find-my-iphone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

bram1984 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:26:
Ik denk ik ga ff kijken of Vandale een app heeft, er vanuit gaande dat deze dan gratis is. Tien euro!!!

Stelletje afzetters. Ik surf wel gewoon naar de vandale site, aangezien het woordenboek daar gratis is.
Waarom zou een app van Van Dale met dezelfde content als de boeken gratis moeten zijn, en zijn ze afzetters als ze er dezelfde prijs voor vragen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

bram1984 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:26:

Stelletje afzetters. Ik surf wel gewoon naar de vandale site, aangezien een deel van het woordenboek daar gratis is.
FYP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:39
JK schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:52:
Ik ben benieuwd wat de rest is van die 12-dagen app.
Afbeeldingslocatie: http://www.ad.nl/static/nmc/prm/frameset/itunes/days/03Day-Banners_580NL.jpg
Kijk nu eens naar de link. Beetje Tweaker weet alle cadeaus van de komende dagen dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Volledige lijst:

Dag 4: Fishing Kings
Dag 5: Laura Jansen - Perfect Live
Dag 6: Michael Bublé - A Holiday Gift For You - EP
Dag 7: Blof - Wijd Open
Dag 8: Broken Sword: Shadow of the Templars
Dag 9: Jacquiline - Live in Paradiso
Dag 10: Caro Emerald - Live in the Netherlands - EP
Dag 11: Mirrors Edge
Dag 12: Armin van Buuren - Mirage - Mini Mix EP

Dag 2:
Afbeeldingslocatie: http://www.ad.nl/static/nmc/prm/frameset/itunes/days/02Day-Banners_580NL.jpg

Dag 3:
Afbeeldingslocatie: http://www.ad.nl/static/nmc/prm/frameset/itunes/days/03Day-Banners_580NL.jpg

Dag 4:
Afbeeldingslocatie: http://www.ad.nl/static/nmc/prm/frameset/itunes/days/04Day-Banners_580NL.jpg

Dag 5:
Afbeeldingslocatie: http://www.ad.nl/static/nmc/prm/frameset/itunes/days/05Day-Banners_580NL.jpg

Dag 6:
Afbeeldingslocatie: http://www.ad.nl/static/nmc/prm/frameset/itunes/days/06Day-Banners_580NL.jpg

Dag 7:
Afbeeldingslocatie: http://www.ad.nl/static/nmc/prm/frameset/itunes/days/07Day-Banners_580NL.jpg

Dag 8:
Afbeeldingslocatie: http://www.ad.nl/static/nmc/prm/frameset/itunes/days/08Day-Banners_580NL.jpg

Dag 9:
Afbeeldingslocatie: http://www.ad.nl/static/nmc/prm/frameset/itunes/days/09Day-Banners_580NL.jpg

Dag 10:
Afbeeldingslocatie: http://www.ad.nl/static/nmc/prm/frameset/itunes/days/10Day-Banners_580NL.jpg

Dag 11:
Afbeeldingslocatie: http://www.ad.nl/static/nmc/prm/frameset/itunes/days/11Day-Banners_580NL.jpg

Dag 12:
Afbeeldingslocatie: http://www.ad.nl/static/nmc/prm/frameset/itunes/days/12Day-Banners_580NL.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door MoietyMe op 28-12-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Een deel? NL woorden zijn toch gewoon allemaal te vinden daar? Werkt voor mij altijd prima in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

De gratis webversie bevat beknopte verklaringen van de meest voorkomende en actuele woorden. Minder info en woorden dan de pocketversie, en véél minder dan de Dikke VD.

[ Voor 33% gewijzigd door vooghel op 28-12-2010 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

bram1984 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 19:46:
[...]

Een deel? NL woorden zijn toch gewoon allemaal te vinden daar? Werkt voor mij altijd prima in ieder geval. :)
koffiezetten De betekenis van dit woord is te vinden in Van Dale Online professioneel.
Om maar een voorbeeld te noemen :P Ik krijg die melding in ieder geval regelmatig te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:31
Hmm maar even wachten op Mirror's Edge en kijken of Armin wat is. De rest doet me niet veel eerlijk gezegd.

[ Voor 76% gewijzigd door AntraXxX op 29-12-2010 00:48 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:29

ykz

Hoi,
Kent iemand een app of een manier om het geluid van een app te recorden?
Ik wil namelijk de achtergrondmuziek van een app hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Pino112 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 17:05:
[...]

Kijk nu eens naar de link. Beetje Tweaker weet alle cadeaus van de komende dagen dus. ;)
Haha, dat is slim gevonden ja! d:)b
Best aardige cadeaus, beter dan wat Gameloft ons voorgeschoteld heeft.
Denk dat er wel aardige muziek tussen zit en uiteraard Broken Sword en Mirrors Edge. Zelfs dat visspelletje is nog best te doen...

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-05 13:12

Booster

Superuser

Met (initiële) toestemming van Hoedje
Een (mede) door mij gemaakte app:

Afbeeldingslocatie: http://tinkertank.eu/images/apps/batterylogger-pro/batterylogger-pro-button.png

Battery Logger Pro for iPhone, iPod touch and iPad

Dit is zover wij hebben kunnen ontdekken de éérste en enige app in de Apple App Store die het batterijnivo continu, én zonder tussenkomst van de gebruiker kan meten door in de achtergrond te blijven draaien* - bovendien doen we dat op een manier die de batterijlading zelf zo min mogelijk beinvloed (iOS 4 native backgrounding), in tegenstelling tot bv de Backgrounder app uit Cydia (waarbij een app doet alsof hij continu in de voorgrond draait).

* op devices met ondersteuning voor iOS 4 multitasking

Bovendien heeft de app (naar ons idee) echt de beste en meest intuitieve navigatie van alle battery loggers. We zijn ervan overtuigd dat dit voor veel mensen, waaronder zeker ook tweakers, the right tool for the right job is :)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:12
Ola

ziet er aardig uit maar niet voor 1.59, je had mijn inziens beter kunnen starten met een week gratis de app aan te bieden zodat het nieuws zichzelf verspreid.

Voor 79cent had ik hem gekocht maar voor 1,59 heeft het net iets te weinig toegevoegde waarde voor mij...

stormfly schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:05:
Ola

ziet er aardig uit maar niet voor 1.59, je had mijn inziens beter kunnen starten met een week gratis de app aan te bieden zodat het nieuws zichzelf verspreid.

Voor 79cent had ik hem gekocht maar voor 1,59 heeft het net iets te weinig toegevoegde waarde voor mij...
Geweldig hoe dit werkt. Bij mij exact hetzlefde hoor, daar niet van, maar het is grappig om te zien hoe belangrijk €0,80 kan zijn...

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Tja, 1,59 is niet echt meteen uitnodigend. Misschien kan hij zich beter hier melden: http://nl.appevent.com/
Dan kan hij volgende maand 1 dag gratis worden en krijgt een heleboel reclame.

Have Fun Funske

bram1984 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:30:
[...]

Als je geen toegangscode hebt ingesteld kan degene die je iPhone vindt gewoon je MobileMe account verwijderen. Zie dit bericht op Appletips om dit op te lossen.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 193286 op 30-12-2010 18:02 ]

• Booster

Booster

Superuser

stormfly schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:05:

We kiezen momenteel voor deze prijs omdat het al veel goedkoper is dan de apps in de App Store die hetzelfde doel voor ogen hebben, maar niet beschikken over background logging. Bv Battery Log Simple (EUR 4).

• stormfly
Ja dat viel me ook op dat de rest 4e kost. Heb hem gekocht, wat ik nog mis is de iPad native resolutie dat zou wel mooi zijn als je er een iPhone en iPad app van kan maken met de behorende resoluties.

Ik ga de komende week eens kijken hoe mijn accu zich gedraagt :)

• Booster

Booster

Superuser

Goed nieuws daarover: een iPad versie met hoge resolutie en landscape mode is onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:53
zit er ook een "voorspelling" in. Dus hoelang die met jou verbruik nog mee kan gaan?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-06 11:44

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 193286 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 18:01:
[...]

Als je geen toegangscode hebt ingesteld kan degene die je iPhone vindt gewoon je MobileMe account verwijderen. Zie dit bericht op Appletips om dit op te lossen.
Een beetje slimme dief wist toch zelf eerst die hele telefoon zodat je er alsnog niks aan hebt?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Anoniem: 193286 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 18:01:
[...]

Heeft iemand enig idee hoe ik de toegangscode van de beperkingen kan wijzigen? Dit is nu 0000. Niet echt een hersenbreker. Ik kan het alleen nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 14:38
Ik heb zelf geen iPhone, maar een vriendin wel en die had mocht mijn creditcard gegevens even gebruiken.
Maar ze slaan ook de card verification number (CVV2) op, dat is wel echt een heel erg slechte zaak.

Dat je niet kunt kiezen om gegevens niet te bewaren is al een ding, maar dat alles zonder verdere controle opgeslagen worden vind ik wel een heel slechte zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Alekz87 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 00:50:
zit er ook een "voorspelling" in. Dus hoelang die met jou verbruik nog mee kan gaan?
Dan druk je op het laatste meetpunt: daar staat hoe lang je op dat moment al op die charge doet. Het is redelijk gemakkelijk om dit zelf door te trekken, ook op basis van hoe zwaar de activiteit is die je daarna gaat doen: dat kunnen we niet voorspellen.
(Dus als we een prognose zouden weergeven, zou dat altijd een gemiddelde moeten zijn)

Er zijn wel talloze andere apps die ongeveer uitrekenen hoe lang je nog hebt, maar dat is volgens de cijfertjes die Apple publiceerd. Bv, iPhone 4, op 50% batterijlading nog 5 uur video. In de praktijk is dat natuurlijk anders, omdat de capaciteit van je accu afneemt.

[ Voor 5% gewijzigd door Booster op 31-12-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiekoppen
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-05 23:44
Sinds een week ben ik een trotse bezitter van een iphone 8) maar kwam meteen een nogal vervelend probleem tegen. Na een uur had ik zo'n 150MB gedownload en mijn tegoed van die maand was nog maar 130MB (Vodafone abonnement met 1GB datalimiet). Dit kon ik wel begrijpen want was dingen aan het uitproberen zoals internet radio en dat soort ongein. Maar nu zie ik ook dat er altijd dat 3G tekentje in die balk boven staat. nou om te voorkomen dat ik in een dag over die 1GB ga vroeg ik me af of mijn iphone op het moment dat dat tekentje er staat data download, enzo ja hoe kom ik er achter welke apps de kleine duivels zijn >:) .
Ik heb ondertussen ook alle apps verwijdert alleen die haalde het 3G tekentje niet weg.
Weten jullie de oorzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933

Ward191 schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 11:11:
Sinds een week ben ik een trotse bezitter van een iphone 8) maar kwam meteen een nogal vervelend probleem tegen. Na een uur had ik zo'n 150MB gedownload en mijn tegoed van die maand was nog maar 130MB (Vodafone abonnement met 1GB datalimiet). Dit kon ik wel begrijpen want was dingen aan het uitproberen zoals internet radio en dat soort ongein. Maar nu zie ik ook dat er altijd dat 3G tekentje in die balk boven staat. nou om te voorkomen dat ik in een dag over die 1GB ga vroeg ik me af of mijn iphone op het moment dat dat tekentje er staat data download, enzo ja hoe kom ik er achter welke apps de kleine duivels zijn >:) .
Ik heb ondertussen ook alle apps verwijdert alleen die haalde het 3G tekentje niet weg.
Weten jullie de oorzaak?
Het 3G tekentje staat er altijd als je ontvangst hebt met 3G, of je nu dataoverdracht hebt of niet. Je kunt mobiele data uitzetten via de instellingen :

Instellingen -> Algemeen -> Netwerk

Mobiele data uitzetten. Eventueel kun je dan ook 3G uitzetten als je het toch niet gebruikt, kan je accuduur ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JERONY
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-02-2024
Volgens mij betekent het 3G tekentje gewoon dat je op dat moment 3G ontvangst hebt.

/edit: Tommeh was eerder

[ Voor 14% gewijzigd door JERONY op 01-01-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Met een data-limiet zou ik ook zeker vaker gebruik maken van WiFi!

Zelf gelukkig T-Mobiel-abbo "zonder" datalimiet, maar toch nog vaak thuis gebruik makend van mijn eigen snelle WiFi-internet-verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

bram1984 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:58:
[...]

Heeft iemand enig idee hoe ik de toegangscode van de beperkingen kan wijzigen? Dit is nu 0000. Niet echt een hersenbreker. Ik kan het alleen nergens vinden.
Beperkingen uitzetten (helemaal bovenaan in het beperkingen menu) en vervolgens weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257404

Vaak gebruik ik de app wunderlist Task Manager. Heb vele task managers en todolists gebruikt maar deze vind ik toch het lekkerste werken en ook nog eens prachtig vormgegeven. Feilloze synchronisatie met je Mac of PC maakt het helemaal top! (Hij is gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151363

Ik gebruikte altijd Gpush voor de iPhone om mijn email te pushen en dat werkte echt perfect, maar dat programma werkt na 31 december niet meer. Nu heb ik google mobile, maar die stuurt geen berichten bij nieuwe email.

Iemand die een beter programma heeft of weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:27
Anoniem: 151363 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:08:
Ik gebruikte altijd Gpush voor de iPhone om mijn email te pushen en dat werkte echt perfect, maar dat programma werkt na 31 december niet meer. Nu heb ik google mobile, maar die stuurt geen berichten bij nieuwe email.

Om je gmail te pushen moet je je gmail als exchange instellen op je iphone.

http://www.google.com/sup...answer=138740&topic=14252

Eventueel geldt voor hotmail hetzelfde, moet je alleen even de preciese instellingen van hotmail voor exchange opzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Muthas schreef op maandag 03 januari 2011 @ 20:14:
[...]

Beperkingen uitzetten (helemaal bovenaan in het beperkingen menu) en vervolgens weer aanzetten.
Thanks. Beetje onduidelijk, als ik heel eerlijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151363

KingKoning schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:36:
[...]

Om je gmail te pushen moet je je gmail als exchange instellen op je iphone.

http://www.google.com/sup...answer=138740&topic=14252

Eventueel geldt voor hotmail hetzelfde, moet je alleen even de preciese instellingen van hotmail voor exchange opzoeken...
Bedankt, maar die manier kende ik al. Hoopte dat er gewoon een andere app voor was, gpush werkte echt heel goed en super snel :)

Gaan we het zo maar instellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nieuwe verslaving: Battleships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Booster schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:01:
Met (initiële) toestemming van Hoedje
Een (mede) door mij gemaakte app:

[afbeelding]

Battery Logger Pro for iPhone, iPod touch and iPad

Dit is zover wij hebben kunnen ontdekken de éérste en enige app in de Apple App Store die het batterijnivo continu, én zonder tussenkomst van de gebruiker kan meten door in de achtergrond te blijven draaien* - bovendien doen we dat op een manier die de batterijlading zelf zo min mogelijk beinvloed (iOS 4 native backgrounding), in tegenstelling tot bv de Backgrounder app uit Cydia (waarbij een app doet alsof hij continu in de voorgrond draait).

* op devices met ondersteuning voor iOS 4 multitasking

Bovendien heeft de app (naar ons idee) echt de beste en meest intuitieve navigatie van alle battery loggers. We zijn ervan overtuigd dat dit voor veel mensen, waaronder zeker ook tweakers, the right tool for the right job is :)
Moet de App nu "open" staan, of meet hij ook altijd als hij niet gebackground is maar afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

stormfly schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:46:
Moet de App nu "open" staan, of meet hij ook altijd als hij niet gebackground is maar afgesloten?
Als je hem echt afsluit dan meet hij niet, alleen als hij OF op de voorgrond actief is, OF als hij met behulp van iOS 4 in de achtergrond draait. Een applicatie die op iOS gebackground is, draait trouwens absoluut niet continu, maar eens in de 10 minuten zal dan een bewerking uitgevoerd worden die enkele milliseconden duurt.

Als hij niet in de achtergrond draait, dus als je hem telkens start/afsluit, dan kan hij wel het gemiddelde berekenen tussen het laatste meetpunt voor je hem afsloot en het eerste punt nadat je hem weer hebt opstart. Maar voor echt goede metingen moet je de app dan echter vrij vaak opstarten, en dat is ons inziens echt erg onhandig.

[ Voor 17% gewijzigd door Booster op 10-01-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:39
Heb goed gezocht in de topics maar nog niet kunnen vinden. Is er een goede alternatieve camera app voor de iPhone 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Camera Plus
Camera+
Gorillacam

Zomaar een paar apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Verbs:
Officiële website
AppShopper
iTunes Store

Een fijne IM met ondersteuning voor GTalk en AIM/MobileMe

Ziet er erg gelikt uit:

Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/052/Purple/11/f3/3d/mzl.amlbasys.320x480-75.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r30/Purple/49/b1/9a/mzl.xmdnrfis.320x480-75.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:18
App Store telt af naar 10.000.000.000

Gaat wel echt on-ge-loof-lijk snel zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerryN
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-06 14:07
2nd that! Ben vier dagen er druk mee in de weer geweest. Ongelooflijk verslavend.

Heb 't nu uitgespeeld op alle niveau's en om 't nou opnieuw uit te gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:08

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Iemand hier die een (gratis) app kent die To Do-lijstjes en boodschappenlijstjes bij kan houden? Ik heb geen zin om me online te moeten registreren zodat hij kan syncen met een PC/Mac-app, gewoon simpel alleen op mijn iPhone. En als het niet te veel gevraagd is, zou het ook mooi zijn als hij meerdere lijstjes (in bepaalde categorieën?) bij kon houden. Als dat laatste mogelijk is, zou ik er eventueel wel iets voor willen betalen, maar gratis heeft uiteraard de voorkeur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257404

13de post boven je is een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:54
Ben op zoek naar een app die hetzelfde doet als Silent Sleep voor Android. Is die er voor Apple.(eerst in verkeerde topic gepost)

In Silent Sleep kan je eenmalig instellen dat op een bepaald moment (bv bepaalde dagen tussen 23:00 en 7:00 uur) de telefoon helemaal stil is. Als er mailtjes binnenkomen of sms-jes of belletjes maakt de telefoon geen geluid en trilt ook niet.

[ Voor 4% gewijzigd door miles op 19-01-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Ben bang van niet, zou zelf ook wel behoefte hebben aan een silent sleep. Zet hem nu vaak op airplane mode snachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 389297

Het lukt me niet een account aan te maken voor de app store in itunes. Ik heb geen credit card en daarom een click and buy account aangemaakt. Na bevestiging opent itunes, waar ik vervolgens niet verder kom. Ik wordt steeds teruggelinkt naar hetzelfde scherm in click and buy. Ik heb het in zowel firefox als chrome geprobeerd alsook mijn firewall uitgeschakeld, niks werkt. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

De MediaMarkt heeft vanaf donderdag tot zondag ook de geen btw actie ik heb een vermoeden dat hij daar iets van 183 zou gaan kosten ( 219 ) maar je hebt kans dat prijs gewoon weer 229 is, de prijs op internet is namelijk ook van 209 naar 219 gegaan.

Gebeld met MediaMarkt Heerlen iPod touch 4g 8gb zou nu 209 kosten, dat zou inhouden dat hij Donderdag € 175,56 zou moeten kosten en anders hebben ze de prijs inderdaad verhoogt, maja ik ga eerst in MediaMarkt kijken en is ie daar goedkoper koop ik hem daar.

Ik heb It's gebeld en gevraagd of ze het verschil aan mij terug willen betalen, ze willen dat wel doen als verschil niet te groot is. Dus ik ga eerst naar de MM en kijk wat daar de prijs is en maak er een foto van en ga dan terug naar de It's en als ik het verschil terug krijg dan retourneer ik hem niet bij It's en koop ik niet bij MM.

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 24-01-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 389297

Yes, eindelijk werkt het, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98189

Weet iemand een Emoticon App welke emotions ook zichtbaar zijn voor andere merken telefoons zoals BB, Twitter e.d.?

De meeste emoticons welke te koop zijn zien andere alleen maar als blokjes :(

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Scott schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:37:
Iemand hier die een (gratis) app kent die To Do-lijstjes en boodschappenlijstjes bij kan houden? Ik heb geen zin om me online te moeten registreren zodat hij kan syncen met een PC/Mac-app, gewoon simpel alleen op mijn iPhone. En als het niet te veel gevraagd is, zou het ook mooi zijn als hij meerdere lijstjes (in bepaalde categorieën?) bij kon houden. Als dat laatste mogelijk is, zou ik er eventueel wel iets voor willen betalen, maar gratis heeft uiteraard de voorkeur :+
ik gebruik google tasks (eigenlijk een webapp dus). maar ik volg een eventuele betere oplossing graag.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 15:42

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 318025 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:15:
De MediaMarkt heeft vanaf donderdag tot zondag ook de geen btw actie ik heb een vermoeden dat hij daar iets van 183 zou gaan kosten ( 219 ) maar je hebt kans dat prijs gewoon weer 229 is, de prijs op internet is namelijk ook van 209 naar 219 gegaan.

Gebeld met MediaMarkt Heerlen iPod touch 4g 8gb zou nu 209 kosten, dat zou inhouden dat hij Donderdag € 175,56 zou moeten kosten en anders hebben ze de prijs inderdaad verhoogt, maja ik ga eerst in MediaMarkt kijken en is ie daar goedkoper koop ik hem daar.

Ik heb It's gebeld en gevraagd of ze het verschil aan mij terug willen betalen, ze willen dat wel doen als verschil niet te groot is. Dus ik ga eerst naar de MM en kijk wat daar de prijs is en maak er een foto van en ga dan terug naar de It's en als ik het verschil terug krijg dan retourneer ik hem niet bij It's en koop ik niet bij MM.
Moederbedrijf van Its heeft uitstel van betaling gevraagd sinds vanochtend. Het is maar dat u het weet.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Nitai schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:20:
[...]

Moederbedrijf van Its heeft uitstel van betaling gevraagd sinds vanochtend. Het is maar dat u het weet.
Ja gelezen, dus dat risico ga ik echt niet nemen, ik wacht gewoon tot ze bij it's die iPod touch 4G geven die 9€ verschil interesseren mij niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Anoniem: 151363 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:08:

Als je gmail configureert als Exchange werkt het echt snel. Mijn iPhone geeft eerder een signaaltje dat er een nieuwe mail is dan dat de webclient van gmail kan aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98189

Anoniem: 98189 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 05:44:
Weet iemand een Emoticon App welke emotions ook zichtbaar zijn voor andere merken telefoons zoals BB, Twitter e.d.?

De meeste emoticons welke te koop zijn zien andere alleen maar als blokjes :(

Alvast bedankt :)
Iemand die een antwoord heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 15:42

Nitai

Live the life you love.

Nee er is geen app. De app die het mogelijk maakt op de iPhone zet eigenlijk alleen maar een Japanse toetsenbord erbij. Je kan dat ook handmatig doen zonder app. Meeste telefoon's in Japan hebben wel Emoji. Lees hier meer. Hier is dat niet het geval.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio_Ricardo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-06 20:18
knuppelhout schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 08:13:
[...]

ik gebruik google tasks (eigenlijk een webapp dus). maar ik volg een eventuele betere oplossing graag.
Kijk eens naar GoTasks. Deze synchroniseert met Google Tasks. Ook zijn reminders in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

funske schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:51:
Tja, 1,59 is niet echt meteen uitnodigend. Misschien kan hij zich beter hier melden: http://nl.appevent.com/
Dan kan hij volgende maand 1 dag gratis worden en krijgt een heleboel reclame.
O.a. naar aanleiding van je tip, we paste nog nét op de App Event agenda, dus!

Met dank aan App Event is BatteryLogger Pro vandaag gratis te verkrijgen in de App Store :)

[ Voor 7% gewijzigd door Booster op 29-01-2011 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Ik heb een probleempje met het downloaden van apps. Sinds gisteren gaat het heel traag om zelfs updates of hele apps te downloaden. Ik heb netwerkinstellingen een reset gegeven, maar heeft niet geholpen. Iemand een suggestie?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01
Booster schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 11:58:
[...]

O.a. naar aanleiding van je tip, we paste nog nét op de App Event agenda, dus!

Met dank aan App Event is BatteryLogger Pro vandaag gratis te verkrijgen in de App Store :)
Thanks, zeer nice app!
Tot nu toe functioneel en handig voor de nodige informatie.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Dank :)

Het is een erg succesvolle actie. We staan op #1 overall in de NL App Store, op #1 bij Utilities, en hebben meer dan 27.000 nieuwe gebruikers erbij. De reviews zijn tot nu toe allemaal zeer lovend, erg goed om dit te horen.

We hadden een beetje een valse start met een 1-ster review uit de US ongeveer een maand of anderhalf terug, maar die persoon begreep de app waarschijnlijk gewoon niet. Nu hebben we zeer goede reviews in Nederland, US, Duitsland, Italie, Frankrijk, Japan, China, Taiwan o.a. :)

Bovendien zijn we nu qua ratings echt veruit de beste batterylogger die er is, en bovendien ook een van de twee hoogst gerate apps in de NL top 10 :D de andere app met 4.5 sterren is een spiegel-app...

Om 12:00 gaat hij weer naar betaald, dus download hem gratis nu het nog kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:32

Pierre

Van nature lui!

Jammer dat hij er nog niet is voor de iPad.
Hij werkt wel maar niet echt gemaakt voor een iPad screen. Op de iPhone wel oke

[ Voor 67% gewijzigd door Pierre op 30-01-2011 11:14 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Niet gevreest: zodra Apple onze laatste update goedkeurt heb je gratis prachtige full screen iPad support waarbij je ook het scherm kunt draaien :) (alleen op de iPad, op de iPhone werkt dat niet fijn)

[ Voor 19% gewijzigd door Booster op 30-01-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:32

Pierre

Van nature lui!

Booster schreef op zondag 30 januari 2011 @ 11:16:
Niet gevreest: zodra Apple onze laatste update goedkeurt heb je gratis prachtige full screen iPad support waarbij je ook het scherm kunt draaien :) (alleen op de iPad, op de iPhone werkt dat niet fijn)
Aha, das leuk _/-\o_ goed bezig.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Niet online

abaart

lolbroek

@Booster: klopt het dat als battery logger in de achtergrond draait, dat het er voor zorgt dat de iPhone niet meer in standby stand gaat, en dat dus de batterij minder lang meegaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

abaart schreef op zondag 30 januari 2011 @ 14:10:
@Booster: klopt het dat als battery logger in de achtergrond draait, dat het er voor zorgt dat de iPhone niet meer in standby stand gaat, en dat dus de batterij minder lang meegaat?
Nee, dat klopt niet - bugs daargelaten dan. Maar zo zouden wij dat nooit ontwerpen :)

Uitgaande van iOS 4-native backgrounding: Het iOS device gaat gewoon in standby, alleen de applicatie (niet het device!) wordt eens in de 20 minuten een seconde wakker gemaakt om naar het batterijniveau te kijken. iOS doet een poging dit zoveel mogelijk tegelijk te doen met andere background taken, zoals het ophalen van mail, kalender sync, enz, om de batterij zo min mogelijk te belasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Niet online

abaart

lolbroek

Booster schreef op zondag 30 januari 2011 @ 15:18:
[...]

Nee, dat klopt niet - bugs daargelaten dan. Maar zo zouden wij dat nooit ontwerpen :)

Uitgaande van iOS 4-native backgrounding: Het iOS device gaat gewoon in standby, alleen de applicatie (niet het device!) wordt eens in de 20 minuten een seconde wakker gemaakt om naar het batterijniveau te kijken. iOS doet een poging dit zoveel mogelijk tegelijk te doen met andere background taken, zoals het ophalen van mail, kalender sync, enz, om de batterij zo min mogelijk te belasten.
Excuus, mijn iphone leek niet meer in standby te gaan, en ik verdacht battery logger daarvan. Maar dat is dus niet zo. Wat hiervoor de reden was blijft voor mij nog even een raadsel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Weet iemand hoe die battery app heet waarbij je kunt zien hoeveel wifi, muziek, film, game etc tijd over hebt? Ik kwam het gister ergens tegen maar kan door alle battery apps de juiste niet meer vinden. Heb overigens wel BatteryLogger Pro gratis geïnstalleerd :).

Edit: Heb de app eindelijk gevonden :P en heet Battery Master free.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 30-01-2011 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:32

Grin

Ride si sapis.

Lonely Planet USA city guides zijn vandaag gratis in de App Store! *O*
http://www.macworld.com/a...2011/02/lonelyplanet.html

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341860

Geachte tweakers heb ondertussen half jaar een Iphone in bezit

Ben heel erg tevreden met de Appstore je hebt er veel nuttige en leuke applicaties omdat het er zoveel ziijn op dit moment heb je een ruime keuze van de Apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-06 11:44

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 341860 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:17:
Geachte tweakers heb ondertussen half jaar een Iphone in bezit

Ben heel erg tevreden met de Appstore je hebt er veel nuttige en leuke applicaties omdat het er zoveel ziijn op dit moment heb je een ruime keuze van de Apps.
Mooi.
;)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

(jarig!)
Ik zoek een app a la VLCstreamer en AirVideo die de films & muziek die op m'n Samsung NASje staan kan spelen. Ik stream ze via upnp naar mijn PS3, maar ik zou willen weten of dat ook kan naar m'n iPhone? (4.0.1 jailbroken 3GS) Voor VLCStreamer en AirVideo moet je een aparte server installeren op je PC, maar da's dus geen optie.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.

Problemen en specifieke vragen horen in een apart (nieuw) topic om zo de doorzoekbaarheid te verbeteren. Zie ook het 4i Beleid.