Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:13
Touchterm?
TouchTerm!

Of iSSH. Ik bedoel, je -had- natuurlijk ook gewoon SSH in de search van de AppStore in kunnen vullen.

[ Voor 86% gewijzigd door Liegebeest op 14-09-2010 06:02 ]

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Monkey Island 2 Special Edition: LeChuck's Revenge is nu in de aanbieding voor maar € 0,79.
http://itunes.apple.com/a...-edition/id375901588?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:32
Ike. schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:14:
Monkey Island 2 Special Edition: LeChuck's Revenge is nu in de aanbieding voor maar € 0,79.
thanks voor de tip! Wordt nu gedownload! (oohh.. is alweer klaar... wordt nu gespeeld!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ike. schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 13:14:
Bedankt voor de tip, ik heb genoten van de special edition van het eerste deel :)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-06 23:33
Krijg eerders de iPhone 4 binnen (is besteld, maar nog weken geduld hebben op levering).
Zijn er nog must-have / leuke free apps? Kon zo snel geen overzichtje hiervan vinden.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

VincentG schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:16:
Krijg eerders de iPhone 4 binnen (is besteld, maar nog weken geduld hebben op levering).
Zijn er nog must-have / leuke free apps? Kon zo snel geen overzichtje hiervan vinden.
Heb je het topic al doorgelezen? Top 25 in iTunes bekeken? Top 200 op AppShopper.com? Gezocht in de App Store op termen waar je denkt intresse in te hebben? In de categorieën van de App Store gekeken die jouw interesseren?

Verder:
WhatsApp
Belstatus
Trein
9292ov
Things
SoundHound
RowMote (als je een Mac hebt)
Remote
Buienradar
AppShopper
Radio 1
Uitzending Gemist
NOS Teletekst

Veder us het allemaal je eigen voorkeur.

[ Voor 41% gewijzigd door MoietyMe op 15-09-2010 16:33 ]

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-06 23:33
Thnx, heb er een aantal gedownload.
Via een website als appshopper krijg ik ze niet gedownload. Kom dan steeds op het iTunes scherm, terwijl ik iTunes 10 gewoon heb draaien. Via App Store in iTunes wel hoop apps gevonden.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

VincentG schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:25:
Thnx, heb er een aantal gedownload.
Via een website als appshopper krijg ik ze niet gedownload. Kom dan steeds op het iTunes scherm, terwijl ik iTunes 10 gewoon heb draaien. Via App Store in iTunes wel hoop apps gevonden.
AppShopper is ook meer om leuke apps te vinden een oordeel van meer mensen (App Store nederland zijn er vaak niet meer dan 50). AppShopper houd ook bij welke apps goedkoper worden etc. Kun je weer mailtjes over krijgen ed. Erg makkelijk systeem.

[ Voor 11% gewijzigd door MoietyMe op 15-09-2010 17:30 ]

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 09:33
ik heb een aantal iphone 4 games gedownload via nieuwsgroepen, deze zijn wel betaald, nu las ik een paar reacties terug dat je oude apps gewoon kan syncen via itunes naar je iphone, werkt dit ook met betaalde apps? Kan ik ze gewoon in itunes zetten en vervolgens mijn iphone ermee syncen of werkt dit niet zonder jailbreak?

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Waarom moet je apps via Nieuwsgroepen downloaden? Alles wat je betaald hebt kun je gewoon gratis opnieuw downloaden door op de "Koop nu" knop te drukken, je krijg dan de melding dat je de app al eens gekocht hebt en hem opnieuw kunt downloaden.

• swoutr
Nee, met (betaald) bedoel ik gewoon apps die normaal betaald zijn, ik heb aardig wat apps gekocht, maar wil af en toe gewoon een app uit proberen als het 5 euro kost. dus is dit mogelijk?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-06 20:47

Nitai

Live the life you love.

Ja dat is mogelijk met een jailbreak, maar ook warez, dus hoe en wat wordt hier op GoT niet besproken.

[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 16-09-2010 13:13 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:52
Nitai schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:13:
Ja dat is mogelijk met een jailbreak, maar ook warez, dus hoe en wat wordt hier op GoT niet besproken.
Weet je dat zeker? :P
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 3

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-06 16:22

ijskonijn

Now MOVE!

Jailbreaken mag wel over gepraat worden hier (jailbreaken zelf heeft niks met warez te maken), betaalde apps gratis ergens vandaan halen en installeren niet ;)

Deel 3 is trouwens een oud deel, Deel 5 is de laatste

[ Voor 24% gewijzigd door ijskonijn op 16-09-2010 13:41 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
swoutr schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:33:
Nee, met (betaald) bedoel ik gewoon apps die normaal betaald zijn, ik heb aardig wat apps gekocht, maar wil af en toe gewoon een app uit proberen als het 5 euro kost. dus is dit mogelijk?
Alleen als je belooft om hem daarna te kopen en anders te verwijderen.

...less is more

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:19

MsG

Forumzwerver

Uitproberen is ook geen legaal recht. De meeste apps hebben een litevariant.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

MsG schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:48:
Uitproberen is ook geen legaal recht. De meeste apps hebben een litevariant.
Inderdaad :) En internet staat vol met reviews en screenshots. Verder worden dagelijks meerdere apps tijdelijk gratis of met korting aangeboden.

Uit nieuwsgroepen downloaden is gewoon sneu (en illegaal).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• swoutr
lol,Jullie kopen zeker ook al je muziek en films, of mag dat wel? ;)

[ Voor 91% gewijzigd door swoutr op 16-09-2010 15:12 ]

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-06 02:33

Crusader

Arc Nature

swoutr schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:10:
Downloaden is nog steeds legaal (van muziek dan) :)

[ Voor 3% gewijzigd door Crusader op 16-09-2010 15:42 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• PaulBloem
Canaria schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:06:
[...]

Inderdaad :) En internet staat vol met reviews en screenshots. Verder worden dagelijks meerdere apps tijdelijk gratis of met korting aangeboden.
Van elke app is ook wel een Youtube video te vinden.

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

offtopic, maar: ja :) niet uit principe, maar uit gemakzucht, heb geen zin om met torrents en usenet bezig te gaan en de winkel biedt constantere kwaliteit

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-06 20:47

Nitai

Live the life you love.

ijskonijn schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:38:
[...]

Jailbreaken mag wel over gepraat worden hier (jailbreaken zelf heeft niks met warez te maken),
Thanks ijskonijn :) Het is jammer dat jailbreaken gelijk wordt geassocieerd met warez. Ik koop op m'n jailbroken iPhone ook gewoon Cydia / Rock programma's (BiteSMS, Youtuber, etc.). Warez doe ik niet aan, gewoon uit principe en gemakzucht. Even een app kopen werkt zo veel fijner en je hebt geen gezeik met updaten, etc. En die paar euro's per app, waar praten we over. Het is eigenlijk best raar dat je je moet verantwoorden omdat je apps gewoon koopt... omgekeerde wereld :X Ben geen moraalridder hoor, iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Ja, die koop ik inderdaad. Wat geeft jou het recht om het te downloaden? Omdat het zo makkelijk gaat? Bullshit. Je zou je moeten schamen dat je muziek download. Dat dat hier in Nederland legaal is (zolang je het niet upload) ook belachelijk. Ga gewoon naar de winkel en koop daar je CD of film. En als je als excuus geeft "ja maar dan weet ik niet of ik het leuk vind:'(". In bijna elke muziek winkel kun je gewoon een CD beluisteren om te kijken of je het wat vindt. Films kun je gewoon huren voor een paar euro. Hier in Veenendaal kan ik bij de videotheek 8 weekfilms mee krijgen voor 5 euro. Als je dat nog zonde van je geld vindt heb je geen besef van geld.

-----

Ook wat ontopic gebeuren:

Vandaag Mega Worm gekocht. Best een leuk spelletje. Ook best verslavend. Had van de week ook Megaplex gekocht. Oook wel een leuk spel, maar dat wordt een beetje snel meer van het zelfde.

[ Voor 11% gewijzigd door MoietyMe op 16-09-2010 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Ja ik schaam me echt onzettend dat ik bij 99% vd bevolking hoor wat betreft downloads poeh...Maar genoeg offtopic gelul, back on topic maar weer i guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uuh ja.

Games, muziek, films , apps worden hier keurig gekocht.
Alleen Tv series uit de vs download ik maar die kan je hier nergens makkelijk kopen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

swoutr schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 00:25:
Ja ik schaam me echt onzettend dat ik bij 99% vd bevolking hoor wat betreft downloads poeh...Maar genoeg offtopic gelul, back on topic maar weer i guess.
Dus als 99% van de bevolking van de brug springt doe jij dat ook maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Good Fella schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 00:46:
[...]

Dus als 99% van de bevolking van de brug springt doe jij dat ook maar?
Zo, dat is nog eens een ijzersterk argument. Maar goed, ze zouden eens wat aan de prijzen van films en muziek moeten doen. Belachelijk duur. Dan heb ik het niet over huren maar over de kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Bij illegaal downloaden van (console- en pc-) games wordt vaak het argument gebruikt dat ze te duur zijn en dat men echt wel zou betalen als ze goedkoper waren.
Maar zelfs als kwalitatief prima games waar uren speelplezier in zit hooguit een paar euro kosten, worden ze nog illegaal gedownload.

Ik vind van de App Store dat de games en andere apps echt spotgoedkoop zijn, vergeleken met (soms precies dezelfde) apps voor Symbian, Windows Mobile, Palm, Xbox Live en de Nintendo DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80673

YOU WOULDN'T DOWNLOAD A CAR!!!!

Zolang het mag, pomp ik mn warez lekker via usenet binnen heur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Crusader schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 07:40:
[...]

Zo, dat is nog eens een ijzersterk argument. Maar goed, ze zouden eens wat aan de prijzen van films en muziek moeten doen. Belachelijk duur. Dan heb ik het niet over huren maar over de kopen.
Misschien niet, maar muziek en films downloaden omdat de rest het ook doet is een nog zwakker argument. En ik kan niet zeggen dat 10-15 euro duur is voor een CD. Nieuwe films liggen vaak ook voor 17 euro op dvd of 27 euro voor een BR in de winkel. En games zijn al helemaal niet duurder geworden. Wat betaalde jij vroeger voor een Nintendo 64 spel?

[ Voor 22% gewijzigd door MoietyMe op 17-09-2010 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Good Fella schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:18:
[...]

Misschien niet, maar muziek en films downloaden omdat de rest het ook doet is een nog zwakker argument. En ik kan niet zeggen dat 10-15 euro duur is voor een CD. Nieuwe films liggen vaak ook voor 17 euro op dvd of 27 euro voor een BR in de winkel. En games zijn al helemaal niet duurder geworden. Wat betaalde jij vroeger voor een Nintendo 64 spel?
Ik heb vroeger nooit een console gehad maar een pc en de spelletjes daarvoor kopiëerde ik altijd van klasgenootjes :)
Canaria schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:12:
Bij illegaal downloaden van (console- en pc-) games wordt vaak het argument gebruikt dat ze te duur zijn en dat men echt wel zou betalen als ze goedkoper waren.
Maar zelfs als kwalitatief prima games waar uren speelplezier in zit hooguit een paar euro kosten, worden ze nog illegaal gedownload.

Ik vind van de App Store dat de games en andere apps echt spotgoedkoop zijn, vergeleken met (soms precies dezelfde) apps voor Symbian, Windows Mobile, Palm, Xbox Live en de Nintendo DS.
Al mijn pc games koop ik, gewoon omdat dat heel makkelijk via Steam gaat en ik alles op één plek heb. Daarvan zie ik de toegevoegde waarde. En de App Store? Prima concept, altijd up to date en ook daar heb ik inmiddels over de 200 euro aan apps gekocht en zal ik blijven kopen. Die kosten inderdaad geen drol, uitgezonderd TomTom, maar da's ook de moeite waard :)

[ Voor 44% gewijzigd door Crusader op 17-09-2010 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Dus jij hebt in jouw 36 jaar altijd alles gekopiëerd (naast PC games en iPhone apps zo te zien)? Ik heb vroeger ook een hoop gedownload, maar tegenwoordig koop ik alles netjes. Is ook een stuk leuker.

[ Voor 12% gewijzigd door MoietyMe op 17-09-2010 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Good Fella schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:28:
Dus jij hebt in jouw 36 jaar altijd alles gekopiëerd (naast PC games en iPhone apps zo te zien)? Ik heb vroeger ook een hoop gedownload, maar tegenwoordig koop ik alles netjes. Is ook een stuk leuker.
In het verleden meestal wel. Maar sinds ik voor mezelf ben begonnen en het allemaal kan betalen koop ik de boel. Is inderdaad ook een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 00:26
Crusader schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 07:40:
[...]

99ct per liedje, is dat nou echt zo duur, daar haal je nog niet eens een half glas drinken voor in een restaurant ofzo. Terwijl je van dat liedje veel langer plezier zou hebben, kijk eens hoevaak je je meest geluisterde nummers afspeelt, en doe dat x het aantal minuten dat het liedje lang is... is het dan nog een hoog bedrag?

Maar ja, in vergelijking met gratis is het altijd 'duur' inderdaad.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Anoniem: 80673 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:17:
YOU WOULDN'T DOWNLOAD A CAR!!!!

Zolang het mag, pomp ik mn warez lekker via usenet binnen heur
Punt is dat het in het kader van dit topic (App Store content) helemaal niet mag. Het is gewoon illegaal. Dat moet je gewoon zelf weten, ik vind het persoonlijk erg pauper, maar het idee dat downloaden toegestaan is, klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
Hiervoor mag je een topicreport aanmaken.

[ Voor 81% gewijzigd door Hoedje op 19-09-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193286

Goed plan! Wat een onzinnige discussie. Iedereen weet wat mag en wat niet mag en de ene doet het wel, de ander niet. We gaan elkaar hier echt niet overtuigen met rekensommetjes waarin drankjes worden gekwadrateerd en opgeteld bij het aantal minuten dat je naar een liedje luistert, gedeeld door de totale opbrengst van een app, vermenigvuldigd met je leeftijd...

[ Voor 27% gewijzigd door Hoedje op 19-09-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-06 11:50
Dit is niet de plaats om te discussiëren over het wel of niet kopen van apps. Dat lijkt me meer iets voor SG. Daarnaast is ook het niet kunnen betalen hier offtopic. Immers voor problemen moet een nieuw topic worden aangemaakt. Die berichten heb ik afgesplitst naar [App Store] Click & Buy werkt niet meer?.

[ Voor 18% gewijzigd door Hoedje op 19-09-2010 15:04 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:05
Twee vraagjes:
Is VOIP (SIP) toegestaan bij T-Mobile, volgens dit bericht wel, maar is erg oud.
Indien het toegestaan is, met welk app hebben jullie goede ervaringen? Ik heb een asterisk server draaien en wil een SIP verbinding opzetten.

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
Polat06 schreef op zondag 19 september 2010 @ 18:21:
Twee vraagjes:
Is VOIP (SIP) toegestaan bij T-Mobile, volgens dit bericht wel, maar is erg oud.
Indien het toegestaan is, met welk app hebben jullie goede ervaringen? Ik heb een asterisk server draaien en wil een SIP verbinding opzetten.
Ik dacht dat het in ieder geval niet was geoorloofd met Relax bundels.

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:46

Scott

Ik ben, dus ik tweak

iPhone tracking app die recent is uitgekomen: http://itunes.apple.com/n...1b87f8ddb1&affId=1572101#

Is dus nog maar net uit, en hoewel het niet er niet bijster veel zijn, zijn de reviews wel heel goed. Heb hem zelf nog niet gekocht, maar zit het sterk te overwegen. Denk dat ik nog een paar dagen afwacht om te kijken wat verdere reviews zeggen, maar 't is een stuk goedkoper dan FindMyiPhone van Mobile Me...

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Even een vraagje, is het misschien ook mogelijk om ergens een lijst te krijgen met apps die je hebt gekocht? Ik heb namelijk een 8GB iPod Touch 3g, waarbij ik nog wel eens wat moet verwijderen om ruimte vrij te maken. Nu zit ik te twijfelen of ik 1 app nou wel of niet heb gekocht, dus daarom zou zo'n lijst wel handig zijn, maar is dat er ook?

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:46

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Gropah schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 08:39:
Even een vraagje, is het misschien ook mogelijk om ergens een lijst te krijgen met apps die je hebt gekocht? Ik heb namelijk een 8GB iPod Touch 3g, waarbij ik nog wel eens wat moet verwijderen om ruimte vrij te maken. Nu zit ik te twijfelen of ik 1 app nou wel of niet heb gekocht, dus daarom zou zo'n lijst wel handig zijn, maar is dat er ook?
Je kunt je purchase history nalopen, maar dat is de enige manier. Klik op je username rechtsboven in de iTunes Store, dan Account en dan staat er ergens purchase history (of de Nederlandse equivalent).

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:35
Heb net een ipod touch 4g weten te bemachtigen:D. Dit is mij eerste apple product. Ik vroeg me af wie leuke apps kent voor me. Ben zoals gezegd nieuw hiermee.

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 17:53
Vraagje mbt iBooks...
Ben er niet zo bekend mee eigelijk

m'n iPhone 4 zou zowel Apple-iBooks aan moeten kunnen als gewone PDF's
Dus ik wilde t eens gaan proberen, handig bijvoorbeeld voor op vakantie oid

Maar waar haal ik ze vandaan?
Staan die ook gewoon in de AppStore? of iTunes?
En hoe of waarmee ga ik ze openen? Want ik zie tussen de standaard apps geen iBook-reader ofzo... Of kan ik daarvoor dan weer een app vinden in de AppStore?

Leeg - Sinds 20180907

• BioHazard
  • Laatst online: 00:38

BioHazard

*\o/*

Chillz schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:40:
Vraagje mbt iBooks...
Ben er niet zo bekend mee eigelijk

m'n iPhone 4 zou zowel Apple-iBooks aan moeten kunnen als gewone PDF's
Dus ik wilde t eens gaan proberen, handig bijvoorbeeld voor op vakantie oid

Maar waar haal ik ze vandaan?
Staan die ook gewoon in de AppStore? of iTunes?
En hoe of waarmee ga ik ze openen? Want ik zie tussen de standaard apps geen iBook-reader ofzo... Of kan ik daarvoor dan weer een app vinden in de AppStore?
Gewoon ePub boeken syncen met iTunes.

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 17:53
Okay...
Dus, en waar haal je die ePub's dan?
En hoe ziet dat er dan uiteindelijk uit op de telefoon?

Leeg - Sinds 20180907

• Shinji
  • Laatst online: 23:29
PDF's kan je in iTunes inladen of als je ze opent op je iPhone zie (ik in ieder geval) rechtsboven een knop "Open in iBooks". Zo krijg ik ze daar in ieder geval in :)

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-06 16:55
Flinke kortingen op een hoop games in de App Store momenteel: Real Racing, Monkey Island 1&2, Puzzle Agent, meerrrr: Artikel op Touch Arcade met overzicht en suggesties

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:37

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik zat al een tijdje te twijfelen om airvideo aan te schaffen. Ik vind het relaxed om in mijn bed nog wat video weg te verstoken en dit kwam dan meestal neer op video podcasts en/of uitzending gemist. Beide vormen hebben als nadeel dat er nogal weinig aanbod is (weinig leuke kwalitatief goede video podcasts en maar 8 dagen ug catalog is ook niet echt veel en dan nog niet eens alle programma's).

Maar gisteravond zag ik in de reviews van airvideo de app zumocast staan. Dit is een gratis app (met bijbehorende server) waardoor je op al je iOS devices alle media van meerdere pc's/macs kunt trekken. Zelfs mkv's/divx/xvid/foto's muziek/whatever wordt allemaal (indien nodig) getranscode on the fly en gestreamed naar je igadget.

En omdat googlen soms lastig is hierbij voor alle extra luie mensen een gratis link: http://www.zumocast.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb zumocast ook al enkele weken is een hele goede streaming app werkt bijna met alle media die op je pc staat enkel je pc moet wel altijd aanstaan als je toegang tot je media wil hebben!

Ik wacht met ongeduld op de nieuwe update van tomtom v1.5 die is al een maand geleden aangekondigd en zou begin deze maand uitkomen maar ik vind nog geen update.. 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door mafiatounes op 02-10-2010 12:31 ]

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wat was die app nou voor die deathgrip? Heb afgelopen weekend de 4 binnen gehad en merk toch soms wel op zwak bereikbare plekken dat de verbinding wegvalt. Ze hebben de actie voor de bumpers niet verlengd toch?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Vraagje over Instapaper. Ik heb op de site een account gemaakt met username + password. In m'n Twitter-client werkt dat gewoon. Maar als ik de Instapaper app op de iPhone wil configureren, gaat hij telkens proberen om een nieuwe account aan te maken met mijn gegevens, ook al staat er dat je een bestaande username kunt invullen (waarna ook het password wordt gevraagd) en krijg ik de melding dat de username al in gebruik is. Logisch, dat ben ik zelf. Weet iemand hoe ik verder kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-06 18:11

pvr

http://www.cultofmac.com/...res-an-app-for-that/49706
LosGieros schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:52:
Wat was die app nou voor die deathgrip? Heb afgelopen weekend de 4 binnen gehad en merk toch soms wel op zwak bereikbare plekken dat de verbinding wegvalt. Ze hebben de actie voor de bumpers niet verlengd toch?

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Je kunt ook gewoon *3001#12345* bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Canaria schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:48:
Vraagje over Instapaper. Ik heb op de site een account gemaakt met username + password. In m'n Twitter-client werkt dat gewoon. Maar als ik de Instapaper app op de iPhone wil configureren, gaat hij telkens proberen om een nieuwe account aan te maken met mijn gegevens, ook al staat er dat je een bestaande username kunt invullen (waarna ook het password wordt gevraagd) en krijg ik de melding dat de username al in gebruik is. Logisch, dat ben ik zelf. Weet iemand hoe ik verder kom?
Vandaag nog een keer geprobeerd en deze keer werkte het wel. Vreemd :P

Ander vraagje: heeft iemand ervaring met Pocket Informant en synchronisatie met Exchange? Ik weet dat het via de standaard db gaat en dat PI de afspraken die naar de iPhone gepusht zijn gewoon oppikt, maar kun je vanuit PI bijvoorbeeld ook meeting requests accepteren en versturen en geadresseerden daarvoor opzoeken in de GAL? Jammer dat er geen light-versie is om dat even te proberen, dat was bij IMExchange wel zo en naar aanleiding daarvan heb ik het ook gekocht.
Ik ken Pocket Informant nog van Windows Mobile en daar was het echt een fijne app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:35
Als ik zoek in iTunes is er gewoon een LITE versie beschikbaar voor de iPhone en iPod....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

stormfly schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 07:27:
Als ik zoek in iTunes is er gewoon een LITE versie beschikbaar voor de iPhone en iPod....
Klopt, maar dat is een verouderde versie en de feature die ik wil testen en tegelijk de enige die het voor mij een nuttige app maakt, zit er (nog) niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 15:35
Ik heb een vraag betreft de iphone 4 en geen toegang krijgen met de app store.

Ik heb een week geleden de iphone binnen gekregen en deze vervolgens meteen aan itunes gehangen welke ik voor mijn ipod touch gebruik.
Nu heb ik de apps van mijn ipod touch via itunes over gezet. Werkt allemaal prima enzo.

Ik wilde hierna via de app store kijken voor updates en nieuwe apps. Ik wil inloggen en eerst vraagt hij om de veiligheids code van mijn credit card. Deze heb ik ingevuld en alles geaccepteerd.
Als ik nu wil inloggen bij de app store krijg ik alleen het laad rondje te zien, maar hij komt niet in de app store.. Wel heeft hij 4 updates gezien en dit zie ik nu ook bij het icoontje van de app store staan.

Iemand enig idee hoe ik nu in de app store kan komen?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:30
Canaria schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 22:54:
[...]

Vandaag nog een keer geprobeerd en deze keer werkte het wel. Vreemd :P

Ander vraagje: heeft iemand ervaring met Pocket Informant en synchronisatie met Exchange? Ik weet dat het via de standaard db gaat en dat PI de afspraken die naar de iPhone gepusht zijn gewoon oppikt, maar kun je vanuit PI bijvoorbeeld ook meeting requests accepteren en versturen en geadresseerden daarvoor opzoeken in de GAL? Jammer dat er geen light-versie is om dat even te proberen, dat was bij IMExchange wel zo en naar aanleiding daarvan heb ik het ook gekocht.
Ik ken Pocket Informant nog van Windows Mobile en daar was het echt een fijne app.
Met de standaard functionaliteit van de iPhone krijg ik na het instellen van Exchange vergader verzoeken op de iPhone en kan ze ook accepteren. Als ik een e-mail wil sturen krijg ik na het gedeeltelijk intypen van de naam ook suggesties uit de GAL. Ik draai iOS 4.1 op mijn iPhone4. Ik zie niet in waarom ik daar een losse app voor nodig zou hebben. ;)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-06 13:35

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Zijn er hier meer mensen die zich ergeren aan de applicatie van ABN-Amro?
Ik heb net maar weer eens een mailtje de deur uit gedaand.
Alle andere banken bieden de mogelijkheid om je bij-afschrijvingen te zien, behalve de abn...
Beetje ruk, je kan alleen maar je saldo zien :(
En dat terwijl ze vanaf de lancering al op de site hebben staan dat ze er "Druk" mee bezig zijn... jah right..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Armageddon_2k schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:55:
Alle andere banken bieden de mogelijkheid om je bij-afschrijvingen te zien, behalve de abn...
En dat terwijl ze vanaf de lancering al op de site hebben staan dat ze er "Druk" mee bezig zijn... jah right..
Maak je geen zorgen, bij de ING is die app ook verschrikkelijk ruk. Daarbij mag je blij zijn als ie het een keertje doet. Werkt in de achtergrond overigens via je msn account. Lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Om de sleur te doorbreken, die van Rabobank werkt heerlijk ;) Vind het zelfs fijner dan de site. Niet dat dat zo lastig is maar ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Laatst online: 00:02

TMC

Wat vinden jullie momenteel de beste IM-app voor de iPhone? De gratis eBuddy-versie is wel oké, alleen het is irritant dat hij steeds een eBuddy-tekst in je persoonlijke bericht zet. IM+ werkt lekker snel, is gratis (met reclame) maar heeft lelijke emoticons. Echter, sinds kort ondersteunt deze wel echte multitasking in de zin van dat hij onthoudt wat je zag toen je de app 'afsloot'. De officiële WLM-app vond ik niet echt bijzonder. De rest ken ik niet echt (Nimbuzz, Beejive). Wat zijn jullie meningen?

[ Voor 14% gewijzigd door TMC op 08-10-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep hier nog een. Dat ik me saldo kan checken is dan wel handig maar dat is dan ook echt alles wat die app kan.

Ik moet hem ook verdomd vaak opnieuw "connecten" met me rekening. Ook zo super irritant want dat gaat met dat pasje en die reader enz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

De app. van mijn bank (NatWest) kan eigenlijk alleen wat je in de pinautomaat ook kan (behalve cash geven uiteraard ;))
Namelijk saldo en overzicht van de laatste transacties.
En verder kan je SMS alerts opzetten wat wel weer handig is. SMS bij bepaald min of max saldo enzo..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
TMC schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:50:
Wat vinden jullie momenteel de beste IM-app voor de iPhone? De gratis eBuddy-versie is wel oké, alleen het is irritant dat hij steeds een eBuddy-tekst in je persoonlijke bericht zet. IM+ werkt lekker snel, is gratis (met reclame) maar heeft lelijke emoticons. Echter, sinds kort ondersteunt deze wel echte multitasking in de zin van dat hij onthoudt wat je zag toen je de app 'afsloot'. De officiële WLM-app vond ik niet echt bijzonder. De rest ken ik niet echt (Nimbuzz, Beejive). Wat zijn jullie meningen?
Meebo. Die blijft op de achtergrond online, en als iemand je een bericht stuurt krijg je een pushmessage. Nadeel is dat je in je Meebo account je msn wachtwoord moet instellen (om je online te kunnen houden als je app niet actief is). Maar ik vind het veruit de fijnste en beste IM app die ik gezien heb, en het is gratis (zonder reclame)!

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-04 18:59
Even een vraagje over hoe het zit met het uitwisselen van apps tussen verschillende apparaten.
Één of twee jaar terug had ik een iPod Touch, die ik helaas kwijt ben geraakt in een te wilde attractie op de kermis. Op dit apparaat had ik één betaalde applicatie staan, Fieldrunners.

Sinds een poos heb ik echter een iPhone 4 (die ik dus voortaan mooi afgeef als ik in een attractie ga). Hier wil ik nu ook graag Fieldrunners op. Als ik naar Fieldrunners in de appstore ga, dan zie ik links '2.39 € Koop App' staan. Als ik hier op druk wordt vervolgens m'n wachtwoord gevraagd en hierna krijg ik de volgende melding:
Weet u zeker dat u Fieldrunners wilt kopen en downloaden? Uw creditcard wordt gedebiteerd voor deze aankoop en het downloaden van het programma begint onmiddelijk.
Ik ging er echter altijd van uit dat apps aan m'n account gelinkt waren, ik heb nu nog steeds hetzelfde account als toen ik m'n iPod Touch had, en dat ik deze applicatie dus gewoon zo kan downloaden.

Nu bestaat natuurlijk de kans dat de appstore door heeft dat ik hem al gekocht heb, nadat ik in deze definitieve popup op 'Koop' druk, maar dit wil ik graag zeker weten. Want voor 2,39 ken ik wel wat leukere applicaties.

Ik heb ook al een poos naar het antwoord op deze vraag gezocht op internet, maar ik heb helaas niets kunnen vinden wat deze vraag definitief beantwoorde voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Ik meende te herinneren dat je simpelweg in iTunes (wanneer je iPhone verbonden is, of iDevice in het algemeen), je simpelweg rechts moest klikken erop (in de linkerbalk van iTunes) en dan kunt kiezen voor "Aankopen overzetten". Ik kan nu niet direct op iTunes (pc op de faculteit), maar denk wel dat je zo aangekochte apps kon overzetten op nieuwe toestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Anoniem: 233180 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:45:
Ik meende te herinneren dat je simpelweg in iTunes (wanneer je iPhone verbonden is, of iDevice in het algemeen), je simpelweg rechts moest klikken erop (in de linkerbalk van iTunes) en dan kunt kiezen voor "Aankopen overzetten". Ik kan nu niet direct op iTunes (pc op de faculteit), maar denk wel dat je zo aangekochte apps kon overzetten op nieuwe toestellen :)
Bedankt voor de tip :) . Ik heb het zojuist even uitgeprobeerd, maar dit hielp helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Xylon schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:10:
Nu bestaat natuurlijk de kans dat de appstore door heeft dat ik hem al gekocht heb, nadat ik in deze definitieve popup op 'Koop' druk, maar dit wil ik graag zeker weten. Want voor 2,39 ken ik wel wat leukere applicaties.
Ja dat onthoudt de App Store. Het lijkt erop dat je de app opnieuw koopt, maar na je bevestiging dat je de app wilt kopen, krijg je een melding dat je de app al eens eerder hebt aangeschaft.
Als je nog de e-mail met de aankoopbevestiging van de iTunes Store hebt bewaard, kun je altijd nog je geld terugvragen, mocht er toch iets in rekening worden gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Canaria schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:35:
[...]

Ja dat onthoudt de App Store. Het lijkt erop dat je de app opnieuw koopt, maar na je bevestiging dat je de app wilt kopen, krijg je een melding dat je de app al eens eerder hebt aangeschaft.
Als je nog de e-mail met de aankoopbevestiging van de iTunes Store hebt bewaard, kun je altijd nog je geld terugvragen, mocht er toch iets in rekening worden gebracht.
Ik heb het zojuist even geprobeerd en je hebt volledig gelijk. Nadat ik het had gekocht, kreeg ik een popup dat ik al een oudere versie had gekocht en dat de 'update' gratis was. Bedankt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 19:03
Gebruikt iemand hier de officiele WLM app van Microsoft?

Zo ja, kan iemand verifiëren of je op "Idle" gaat staan zodra je WiFi uitzet, terwijl je nog ingelogd was in de WLM client?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-06 23:10
Ligt eraan welk device je gebruikt hea?
iPod of iPhone.
Bij de iPhone blijf je online via 3G.
Handig van de app is dat je op meerdere plekken online kunt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Daan00 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:08:
Ligt eraan welk device je gebruikt hea?
iPod of iPhone.
Bij de iPhone blijf je online via 3G.
Handig van de app is dat je op meerdere plekken online kunt zijn.
Oh ja, my bad. Het gaat om de 4de generatie iPod Touch met stock firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Amps schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:59:
Gebruikt iemand hier de officiele WLM app van Microsoft?

Zo ja, kan iemand verifiëren of je op "Idle" gaat staan zodra je WiFi uitzet, terwijl je nog ingelogd was in de WLM client?
Zoals ik al schreef Meebo is fijner. Zelfs zonder bereik van WiFi of 3G blijf je online en zodra je weer bereik hebt worden de eventuele berichten gepushed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:39

Jrz

––––––––––––

Ik weet niet of dit spam is, maar ben erg trots op het volgende:

YouTube: Damian Filigree Trailer
bloomsix.com/games/damianfiligree
http://www.appspy.com/damian-filigree-book-thoth-review
http://www.bloomsix.com/p...he-book-of-thoth-launched

Zou graag willen weten wat jullie er van vinden. Hij is net 2 dagen uit ofzo

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:08
Is er een manier om te voorkomen, of is er een app die gewoon je MSN naam blijft weergeven?

Bijv stel je hebt een msn naam: piet en je email adres = piet010@hotmail.com. Dan wil ik uiteraard dat de naam 'piet' gewoon weergegeven word en niet mn email adres.

En dat gebeurt tóch met eBuddy Pro, en aangezien dat het snelste IM App is....

(En nee, WLM wil ik niet gebruiken :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05 23:05

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

IM+ werkt perfect. De enige die ook Skype ondersteunt en je msn account blijft ook actief. Push werkt goed en je kan zelfs met Skype op meerdere plekken ingelogd zijn. Ze krijgen dan allemaal de berichten. Ideaal als ke zoals ik Skype actief heb op de iPhone en PowerBook.

Ad maiorem black_eye gloriam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
black_eye schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:07:
IM+ werkt perfect. De enige die ook Skype ondersteunt ...
*kuch* Fring? Doet alleen geen Skype video meer sinds kort.

Also, ik hoop van harte dat Evernote hier al is genoemd. Zo niet, dan bij deze een enorme plug voor dat prachtige stukje software! Helemaal wanneer je het (voor ToDo lijsten) ook nog eens combineert met EgretList. Wat ik vandaag over beiden schreef op m'n blog:

Afbeeldingslocatie: http://www.kilala.nl/Images/Blog/EgretList.png
A month or so ago I started using Evernote, which could be described as a digital scrapbook-meets-notebook-meets-filestorage. The application and its basic use are free and available cross-platform, with a very nice web interface and client software for Mac OS X, Windows, iPhone OS, Blackberry and a few others. Anything that you add to your Evernote storage gets synchronized to all of your devices automatically. This means that the notes I took during my CISSP class were synced to my iPhone and that the web clippings I made at home can also be read online. And so on. It really is a nice service and there's no beating the price!

Evernote also have a paid service, which adds extra functionality to your account. Your file storage space gets increased, the search function indexes any PDFs you store and your mobile Evernote client will be able to store all of your notebooks locally (instead of accessing them through Wifi or 3G). At $45 a year I wouldn't say the value's bad. So far Evernote's been very, very helpful to me.

Helpful how? Well, currently I have two distinct workflows I rely on heavily. On the one hand there's my studies for my CISSP exam and my security research. On the other hand there's my preparations for the BoKS course I will be teaching in a week. Since Evernote allows me to create multiple scrapbooks, it's a cinch to grab any Wiki pages I like, as well as any security PDFs and store them together with my CISSP class notes and my ToDo list. Similarly, for the training I have an easy ToDo list, many notes from teleconf phone calls and suggestions for new exam questions. All neatly taggable, searchable and editable.

Speaking of ToDo lists: I have combined my Evernote account with the stunningly beautiful EgretList iPhone app. EgretList logs into your Evernote account and searches all your notes for any and all (un)finished ToDo items. These ToDo items are sorted by their Evernote categories and notebooks and presented as a faux Moleskine notebook. So instead of having to search through many different Evernote notes to check/unckeck a ToDo item, you can easily do it through EgretList. Lovely :)

[ Voor 85% gewijzigd door Liegebeest op 24-10-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Overigens, d'r zijn wel een paar interessante 'augmented reality' apps voor de iPhone. Een daarvan vind ik wel erg mooi: Ubique. In mijn directe omgeving vindt ie niet heel veel om op de kaart te zetten, maar de uitvoering an sich is prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:32
Ik erger me er ook aan. Heb ABN Amro ook al een e-mail gestuurd, maar ze gaan er voorlopig nog niet veel aan doen. Ze hebben ergens op de site een soort roadmap staan, maar daarin staat overzicht transacties zelfs voor half 2011, terwijl dat toch wel het minste is. Ik overweeg om over te stappen naar de Rabobank vanwege de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
iDOS, DOS op je iPhone / iPad, wat wil je nog meer ;)

Je kan zelfs Windows 3.11 installeren als ik me niet vergis.

http://itunes.apple.com/us/app/idos/id377135644?mt=8

Nadeel dat het keyboard op de iPhone nogal eens in de weg zit. Op de iPad is dat beter, daar zit hij er onder volgens mij.

Op een 3G is het nogal traag kom ik achter, de meegeleverde spelletjes (digdug / pacman) zijn niet te spelen omdat het een slideshow is. Dat moet veel beter kunnen, op een oude WinMo toestel (P4350) liep het ook een stuk sneller.

edit: En weer gepulled.

[ Voor 55% gewijzigd door ZpAz op 27-10-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 21:31
is er al meer bekend over Skyfire? omdat het vorige week "uitverkocht" was.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-06 16:22

ijskonijn

Now MOVE!

Joepv schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:24:
[...]

Zoals ik al schreef Meebo is fijner. Zelfs zonder bereik van WiFi of 3G blijf je online en zodra je weer bereik hebt worden de eventuele berichten gepushed.
Ik heb ze allemaal al geprobeerd, maar de fijnste blijft voor mij toch Beejive

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Laatst online: 24-01 04:26
Weet iemand of er een app is die hetzelfde doet als Locale voor Android?

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Misschien met een Jailbreak, maar anders is die functionaliteit niet toegestaan door Apple.

Anoniem: 274635

Vraagje over de (overigens geweldige) VLC app. Kan ik hier ook HD materiaal mee afspelen? De kwaliteit van gewone xvid .avi's zijn niet altijd geweldig en h264 mkv's met een 1280x720 resolutie speelt hij niet af (zou wat overkill zijn ook misschien). Aangezien ik via youtube op mn iphone4 gewoon HD video kan bekijken (wat er ontzettend goed uitziet, en veel beter dan de xvids in VLC) vroeg ik me af of er oplossingen zijn om hd vids in vlc te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-05 10:43
Anoniem: 274635 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 17:49:
Vraagje over de (overigens geweldige) VLC app. Kan ik hier ook HD materiaal mee afspelen? De kwaliteit van gewone xvid .avi's zijn niet altijd geweldig en h264 mkv's met een 1280x720 resolutie speelt hij niet af (zou wat overkill zijn ook misschien). Aangezien ik via youtube op mn iphone4 gewoon HD video kan bekijken (wat er ontzettend goed uitziet, en veel beter dan de xvids in VLC) vroeg ik me af of er oplossingen zijn om hd vids in vlc te krijgen?
Uhm volgens mij moet je MP4 indeling hebben van een hd film om af te spelen.. dan doet hij het vlekkeloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Deze moet ik even hier posten hoor:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bMltvlqEM54]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 22-05 22:45
Übertwitter for iPhone is inmiddels uit, beetje buggy maar bevat toch leuke functies (vooral portrait landscape-weergave vind ik fijn werken)

[ Voor 6% gewijzigd door funk-e op 24-11-2010 13:31 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:08

mzx

kenneth schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:54:
Deze moet ik even hier posten hoor:

[video]
Deze is ZO verschrikkelijk grappig >:) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250036

Heb de app Mealboard gisteren gekocht (1,59e) en die bevalt prima! Ik heb zelf een uitgebreid voedingsschema op mijn PC staan en in de keuken hangen, maar soms is dat onhandig als je (veel) van huis bent. Met de app kun je eigen gerechten toevoegen en indelen op dag. Daarnaast kun je de ingrediënten vermelden inclusief hoeveelheden. De app gebruikt die informatie om boodschappenlijstjes te generen en voilá, gemak dient de mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soap
  • Registratie: December 2000

soap

diskoers.

Heb vandaag de Party app gekocht, werkt simpeler dan de Partyflock website en je kunt zien als je bijvoorbeeld 's avonds op een feestje staat of er nog ergens in de buurt een andere party bezig is.

http://itunes.apple.com/nl/app/party/id400781775?mt=8

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droned
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11-2023
Weet iemand een goede app waarmee ik op de iPhone 3G kan gebruiken voor google chat? ( handig zou zijn ook verschillende accounts toe te voegen, zoals in Adium voor Mac OSX, zodat ik MSN en Google in één kan hebben )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Weet niet of iemand het al gebruikt, maar lees veel positieve berichten over de nieuwe gratis bel/sms dienst Viber. Soort whatsapp/skype ineen. Komt geloof ik ook op android e.d

http://www.viber.com/

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250036

Mr.Zop schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:05:
Heb vandaag de Party app gekocht, werkt simpeler dan de Partyflock website en je kunt zien als je bijvoorbeeld 's avonds op een feestje staat of er nog ergens in de buurt een andere party bezig is.

http://itunes.apple.com/nl/app/party/id400781775?mt=8
Zo DAT is handig! Hoe is het aanbod? En dan bedoel ik, is het meer een gimmick of wordt het ook breed gedragen? Lijkt me wel wat...

edit: heb 'm nu ook en het werkt geniaal _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 250036 op 03-12-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
f

[ Voor 99% gewijzigd door Alekz87 op 03-12-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Alekz87 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 21:30:
Weet niet of iemand het al gebruikt, maar lees veel positieve berichten over de nieuwe gratis bel/sms dienst Viber. Soort whatsapp/skype ineen. Komt geloof ik ook op android e.d

http://www.viber.com/
Was ik vandaag ook voor uitgenodigd. Werkt erg lekker. Alleen mogen ze de viber contactenlijst wel wat sneller updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soap
  • Registratie: December 2000

soap

diskoers.

Anoniem: 250036 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 21:47:
[...]

Zo DAT is handig! Hoe is het aanbod? En dan bedoel ik, is het meer een gimmick of wordt het ook breed gedragen? Lijkt me wel wat...

edit: heb 'm nu ook en het werkt geniaal _/-\o_
Het aanbod is dus de hele partyflock agenda, ziet ernaar uit dat je de agenda van de komende maand download; tenminste, zo ver gaat die bij "op datum".
Vind het vooral chill dat je gewoon een genre in kan vullen en dan gelijk alle feesten ziet.

.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.

Problemen en specifieke vragen horen in een apart (nieuw) topic om zo de doorzoekbaarheid te verbeteren. Zie ook het 4i Beleid.