Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik heb sinds een week een ipod touch 32 GB. In het verleden even kort een IPhone 3g gehad. Maar kon, dankzij de MM, de verleiding niet weerstaan.

Ik heb enkele leuke apps/games (Pocket god, Angry Birds, Luxor) en zal dit forum ook goed doorspitten naar pareltjes, maar welke site's houden jullie in de gaten? (uiteraard het GOT-topic)

En ben ook wel benieuwd naar jullie koop gedrag. Hoeveel apps worden er gemmideld gekocht door jullie?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:15
Zo, eindelijk de (dubbele) adventure modus van Plants vs Zombies uitgespeeld en nog maar 3 plantjes te gaan in de shop, maar er vielen me gisteren twee enorme dingen op:

- Ik mis een endless game mode. Nu heb ik nooit de pc versie gespeeld en kwam er net achter via google dat meer mensen hierover klagen dat deze mode niet overgezet is naar de iPhone, maar als volledig nieuwe speler vind ik het gebrek van deze mode een enorm gemis. Quickplay is wel grappig, maar ik wil wat meer uitdaging!

- Een goldfarm opzetten in een quickplay mode is onmogelijk. Met een scherm vol coinplants/gouden magneten en een eenzame zombie die eindeloos zit te knagen aan een tall walnut met pumpkin shell, viel het me op dat dan slechts 1 of 2 coinplants muntjes geven...en dan zelfs op een tergend langzame rate. Is dit soort gameplay generved?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

GG---77 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 15:13:
Ik heb sinds een week een ipod touch 32 GB. In het verleden even kort een IPhone 3g gehad. Maar kon, dankzij de MM, de verleiding niet weerstaan.

Ik heb enkele leuke apps/games (Pocket god, Angry Birds, Luxor) en zal dit forum ook goed doorspitten naar pareltjes, maar welke site's houden jullie in de gaten? (uiteraard het GOT-topic)

En ben ook wel benieuwd naar jullie koop gedrag. Hoeveel apps worden er gemmideld gekocht door jullie?
Voor games kan je sites als toucharcade.com, slidetoplay.com en touchgen.com checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 14:38
Mag schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 22:43:
[...]

Voor games kan je sites als toucharcade.com, slidetoplay.com en touchgen.com checken.
Heb hier nu 160 apps in iTunes staan (heb al eens een schoonmaak gehouden van Apps die ik echt toch niet meer ging installeren) denk dat 1/3e daarvan zo en zo wel betaald is.

We hebben hier trouwens ook een app-store ervaringen discussie topic, maar Flight Control blijft een klassieker _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door ZpAz op 16-07-2010 08:40 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet de bedoeling om op te scheppen over je warez.

[ Voor 74% gewijzigd door Hoedje op 06-08-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 18:03
Als je in het buitenland inlogt in iTunes, kun je dan nog steeds nederlandse vodcast's (journaal) downloaden.?

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:46
Vinden jullie ook dat de Nederlandse pers zwaar achterblijft met hun apps.

Vandaag even de App van het dagblad Trouw gedownload. Drama, echt niets goeds aan. Terwijl de New York Times het echt prima op orde heeft. Ik heb er even mee zitten spelen en dat is echt een klassiek voorbeeld hoe het wel moet. Verder ook CNN heeft hun app echt prima voor elkaar. Misschien is het wel tijd dat apps gaan verdwijnen en dat mobiele sites het gaan overnemen.

Een goed voorbeeld is de nieuwe website van Youtube, echt niets meer dan lof. Prachtig, simpel en doeltreffend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik vind zelf de app van de Volkskrant wel prima. Niet hoogstaand, maar goed genoeg.

Heb net Air Video even gedownload en het server programmaatje op mijn Mac Mini gezet: dat werkt echt super zeg, ook over 3G! Altijd 6,5TB aan films en TV series in m'n broekzak! Op een iPad is het natuurlijk helemaal top..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Super 7 is trouwens nog steeds gratis. Dat is echt een aanrader. Het is een universal app, dus ook geschikt voor de iPad. Alhoewel ik het fijner vind spelen op de iPhone. Maar het is enorm verslavend. Je moet gewoon 7's bij elkaar tekenen :). Verder is er Openfeint-ondersteuning voor vergelijken van high-scores e.d.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hoedje schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:46:
Super 7 is trouwens nog steeds gratis. Dat is echt een aanrader. Het is een universal app, dus ook geschikt voor de iPad. Alhoewel ik het fijner vind spelen op de iPhone. Maar het is enorm verslavend. Je moet gewoon 7's bij elkaar tekenen :). Verder is er Openfeint-ondersteuning voor vergelijken van high-scores e.d.
Volgens mij heb ik die ook gedownload.
Openfeint snap ik niet helemaal. Ik heb wel een account en ik zie af en toe achievements voorbij komen, maar is er een mogelijkheid om die ergens online te bekijken?

id = canariashin

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Ik heb een vraag betreft de applicatie Tunin.fm iCar Radio, je kunt daar namelijk kiezen bij een aantal radio stations voor 29kb/s of 128kb/s. Nu zou ik heel graag de streamlink van Radio 538 van 29kb/s versie willen hebben, maar helaas kan ik deze nergens vinden. Iemand een idee waar ik die kan vinden of hoe ik die uit de applicatie kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een app waarmee ik Bluetooth eenvoudig aan en uit kan zetten zonder daarvoor langs de instellingen te moeten? Heb al wel gezocht naar sbsettings maar die lijkt niet meer te bestaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 11:18:
Weet iemand een app waarmee ik Bluetooth eenvoudig aan en uit kan zetten zonder daarvoor langs de instellingen te moeten? Heb al wel gezocht naar sbsettings maar die lijkt niet meer te bestaan..
Oh??
Hij staat bij mij gewoon op mijn 3G met iOS 4.01 en werkt prima.
En als ik ga kijken bij Cydia, vind ik hem wel. O-)
Ik weet niet waar jij zoekt, misschien in de AppStore?? Daar zul je hem niet vinden nee _/-\o_

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funske schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 11:39:
[...]

Oh??
Hij staat bij mij gewoon op mijn 3G met iOS 4.01 en werkt prima.
En als ik ga kijken bij Cydia, vind ik hem wel. O-)
Ik weet niet waar jij zoekt, misschien in de AppStore?? Daar zul je hem niet vinden nee _/-\o_
Natuurlijk, ik keek in de app store... :+
Probleem is dat Cydia nog niet draait op mijn iphone4....

Nog maar even wachten dan... maar thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Weet iemand een goede iPhone4 led flashlight app?
Dus eentje die zorgt dat je iPhone gelijk licht geeft zodra je de app start en dan iig de opties on/off heeft met een mooie UI (en een mooie icon :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:00
Mag schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:50:
Weet iemand een goede iPhone4 led flashlight app?
Dus eentje die zorgt dat je iPhone gelijk licht geeft zodra je de app start en dan iig de opties on/off heeft met een mooie UI (en een mooie icon :P).
http://www.iphoneclub.nl/app/379703001

Hij is tijdelijk gratis te downloaden.

[ Voor 10% gewijzigd door Luckyluuk op 01-08-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was van plan een iPad te gaan kopen, wel zou ik daarop graag een blog op bijhouden die ik zelf maak. Mijn vraag luidt: Is er een App waarmee ik een website kan maken/bijhouden? HTML + CSS is waarschijnlijk voldoende.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 13-09 14:38
Is het niet makkelijker om een CMS systeem te integreren in je website :) Als je wordpress gebruikt, dan is daar ook nog een native app voor (iig voor de iPhone).

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:09

Japie.G

Colour Classic

Welke app moet ik hebben voor het checken van de vodafone belstatus. Het maakt met niet uit of het iets kost, maar hij moet gewoon goed zijn!

Wie heeft een goede tip?

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Laatst online: 10-09 14:50
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:59:
Ik was van plan een iPad te gaan kopen, wel zou ik daarop graag een blog op bijhouden die ik zelf maak. Mijn vraag luidt: Is er een App waarmee ik een website kan maken/bijhouden? HTML + CSS is waarschijnlijk voldoende.

Alvast bedankt
FTPOnTheGo ?

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:52:
Is het niet makkelijker om een CMS systeem te integreren in je website :) Als je wordpress gebruikt, dan is daar ook nog een native app voor (iig voor de iPhone).
Tsja... als ik het kon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Japie.G schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:21:
Welke app moet ik hebben voor het checken van de vodafone belstatus. Het maakt met niet uit of het iets kost, maar hij moet gewoon goed zijn!

Wie heeft een goede tip?
http://www.iphoneclub.nl/...-hi-vodafone-en-t-mobile/
Deze maybe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:53
ik ben op zoek naar een spel dat absoluut gebruikt maakt van de power van de iPhone4.
Dus hoge resolutie en 3d. Ben benieuwd wat het ding kan. Iemand suggesties?

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Een redelijk zwaar spel waar mijn Ipod Touch 2G nogal moeite mee heeft is :
- Ravensword. Ziet er ook erg goed uit moet ik zeggen.

Ik krijg hem wel draaiende met SBSettings "Free memory"
En met Memory Sweep. Dus heb al het geheugen nodig wat mijn 2g bezit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TNX! dat is een goede. Nadeel is dat ik eigenlijk van de iPad af was, toch maar kopen denk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:01

Pierre

Van nature lui!

Vraagje, wat is nou eigenlijk een goede Twitter app.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Pierre61 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:49:
De app van twitter zelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

En Echofon.
En Twitterrific.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Persoonlijk ben ik fan van de app van Twitter zelf en Twittelator. Alleen al vanwege het feit dat beide apps het toestaan om via een wordpress plugin je foto's op je eigen Wordpress blog te posten in plaats van bij Twitpic o.i.d.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Dimiz schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:12:
Ik heb een vraag betreft de applicatie Tunin.fm iCar Radio, je kunt daar namelijk kiezen bij een aantal radio stations voor 29kb/s of 128kb/s. Nu zou ik heel graag de streamlink van Radio 538 van 29kb/s versie willen hebben, maar helaas kan ik deze nergens vinden. Iemand een idee waar ik die kan vinden of hoe ik die uit de applicatie kan halen?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Zoals ook in het beleid staat en de topicwaarschuwing mogen dit soort specifieke vragen in een apart topic :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Pierre61 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:49:
Ik ben zeer tevreden met Echofon for Twitter, met name het kunnen toevoegen van links aan ReadItLater vind ik heerlijk :)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 19:04
Civilization Revolution vandaag gratis in de App Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:53
Jammer genoeg is de iPad versie niet gratis! ;)
Maar de iPhone versie heb ik even gedownload..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 19:04
Rivanov schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 09:32:
Jammer genoeg is de iPad versie niet gratis! ;)
Maar de iPhone versie heb ik even gedownload..
hehe, ja inderdaad. En ik heb beide nog niet :-) Maar de Ipad is in bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Svennos1 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 09:30:
Civilization Revolution vandaag gratis in de App Store.
Ik was vergeten hoe leuk dit spel is, bedankt _o_

Dit spel smeekt eigenlijk wel om een iPad :{ Kut, heb ik toch een reden gevonden om hem te kopen ..

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
En Tweetdeck ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

civ er maar weer afgegooid, moet studeren en het is te verslavend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

Vandaag is de app "aanbieding" gratis. App laat de aanbiedingen zien van vele supermarkten.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Kom er zojuist achter dat het niet mogelijk is om een NL iTunes gift card te gebruiken op een Franse iPad (had het als kadootje voor een neefje uit Frankrijk gekocht), helaas werkt dat dus niet aangezien de code niet herkend wordt. Er is volgens mij geen manier om dit te laten werken.

Weet iemand of er online sites zijn waar je direct een franse iTunes gift code kan aanschaffen? Heb al gegoogled, maar kon helaas niets vinden....

*UPDATE*

Uiteindelijk toch een oplossing weten te vinden. Je kan namelijk op je iPod/iPhone/iPad onder de settings uitloggen uit de App store en een ander land te kiezen (heb gekozen voor nederland). Vervolgens weer connecten naar de app store en dan kom je op de Nederlandse app store. Daarna een gratis app kiezen en dan krijg je de optie om een nieuw account aan te maken en de voucher code in te vullen. Na de bevestigingsmail was de nieuwe account actief en konden betaalde apps worden gedownload. Wel even zoeken, maar ben blij dat het gelukt is.

[ Voor 39% gewijzigd door Walkman op 12-08-2010 09:37 ]

• Liegebeest
  • Laatst online: 10:58
Deze week is de Navigon navigatie software in de aanbieding, 50% korting wel te verstaan. Voor 45 euro koop je Navigon Europe. Lang niet gek! Voor nog een tientje d'r bij (in-app purchase) heb je ook de Live Traffic dienst. Ik moet nog even nadenken (45 euro is toch 45 euro), maar de korting maakt het wel heel aantrekkelijk!

Liege, liege, liegebeest!

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Is er inmiddels nou een app vergelijkbaar met T-mobile's 'belstatus' maar dan voor andere providers? Of eigenlijk gewoon een app die je aantal gebelde minuten bijhoudt en die statistieken maandelijks reset op een door jouw uitgekozen dag van de maand? Ben er zwaar naar op zoek..

• Hoedje
Murderer schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 16:48:
Is er inmiddels nou een app vergelijkbaar met T-mobile's 'belstatus' maar dan voor andere providers? Of eigenlijk gewoon een app die je aantal gebelde minuten bijhoudt en die statistieken maandelijks reset op een door jouw uitgekozen dag van de maand? Ben er zwaar naar op zoek..
Die zijn er met de namen: Vermiljoen, Tulp, Kiwi en Hyacint. Voor Vodafone is er ook nog een ander alternatief. Dat heet Beltegoed. Maar ze zijn redelijk nutteloos voor Vodafone. Ze maken namelijk gebruik van het overzicht op de website en dat werkt vrijwel nooit 8)7

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Hoedje schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 16:53:
[...]

Die zijn er met de namen: Vermiljoen, Tulp, Kiwi en Hyacint. Voor Vodafone is er ook nog een ander alternatief. Dat heet Beltegoed. Maar ze zijn redelijk nutteloos voor Vodafone. Ze maken namelijk gebruik van het overzicht op de website en dat werkt vrijwel nooit 8)7
Er is dus niet zo'n programma voor Telfort, zie ik dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Weet iemand hoe je uit de appstore verdwenen apps opnieuw kunt downloaden? Ik heb namelijk ooit madden 2010 aangeschaft, maar nooit ge-bakcupd. Nu wil ik hem dus opnieuw downloaden, maar omdat EA een 2011 heeft uitgebracht gaat dit dus niet meer.

iTunes support stuurt mij door naar EA, maar misschien hebben jullie nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Kan niet. Het is niet voor niets verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
cailin_coilleach schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 16:46:
Deze week is de Navigon navigatie software in de aanbieding, 50% korting wel te verstaan. Voor 45 euro koop je Navigon Europe. Lang niet gek! Voor nog een tientje d'r bij (in-app purchase) heb je ook de Live Traffic dienst. Ik moet nog even nadenken (45 euro is toch 45 euro), maar de korting maakt het wel heel aantrekkelijk!
Ik heb hem gekocht, de Europe versie. Wilde al langer navigatie hebben op mijn iPhone maar vond de 90 euro beetje duur voor TomTom/Navigon. Nu maar de Navigon gekocht voor mooi prijsje, even cradletje zoeken nu :-)
Werkte vanochtend richting werk best leuk, wel erg kort ritje, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

ronwiel schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:50:
Weet iemand hoe je uit de appstore verdwenen apps opnieuw kunt downloaden? Ik heb namelijk ooit madden 2010 aangeschaft, maar nooit ge-bakcupd. Nu wil ik hem dus opnieuw downloaden, maar omdat EA een 2011 heeft uitgebracht gaat dit dus niet meer.

iTunes support stuurt mij door naar EA, maar misschien hebben jullie nog een tip?
Dat is best een naaistreek van EA, elk jaar dus die versie er uitgooien om de nieuwe te lanceren. Alsof je je originele exemplaar van FIFA 2010 niet meer kan spelen als 11 uit is. Je koopt het spel elke keer dus blijkbaar voor 1 jaar. Ik zou het in dit geval op een niet-legale manier doen, omdat je er netjes voor hebt betaald.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Naaistreek van EA of gewoon onverstandig om geen backups te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Werkt een lokale ipa nog wel dan als hij uit de AppStore verdwenen is?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ja hoor. Belstatus is een tijd lang weggeweest uit de App Store en ik kon hem nog gewoon gebruiken opstarten. Dat hij onbruikbaar was was de reden dat hij tijdelijk niet meer verkrijgbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

pposthoorn schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:29:
Daar komt ie dan:

Het spel heet Hexgame. Ik heb het samen met twee medestudenten gemaakt.

Het is onze aller eerste App, en ook ons eerste project samen. We zijn er al sinds mei 2009 mee bezig (met een stop van een half jaar ertussen i.v.m. studie), sinds 24 juni 2010 is hij daadwerkelijk in de iTunes App Store, eerste inzending werd gelijk goedgekeurd.

Een groot deel van de game is opgebouwd in JavaScript, dit werkt erg goed in combinatie met Objective-C.

Omschrijving
In het spel krijg je een speelveld met tegels waar nummers op staan. Het doel is om de tegels zodanig te verschuiven dat het nummer wat erop staat correspondeert met het aantal aangrenzende tegels. Als dit voor elke tegel klopt is het level voltooid

In de level modus zijn er 3 difficulties met elk 40 levels. Het doel is om de puzzel met zo weinig mogelijk stappen op te lossen. Als je een puzzel voltooid hebt komt de volgende beschikbaar.

Daarnaast is er een Quick Play variant waarin random levels gegenereerd worden in de gekozen moeilijkheidsgraad, zo kan je dus oneindig door blijven spelen.

Als laatste is er ook een Time Trial beschikbaar. Dit zijn 40 levels die tijd gebonden zijn, los je het level niet op tijd op, dan moet je het level nogmaals beginnen.

Hier nog enkele screenshots:

Het Menu:
[afbeelding]

Een level selecteren, de hoogste score staat eronder:
[afbeelding]

De start van een level, de tegels liggen door elkaar:
[afbeelding]

Het level van hierboven is nu opgelost (wie kan het korter dan 23 stappen?):
[afbeelding]

Eind van level splash:
[afbeelding]

Het spel is voor €0.79 te downloaden in de iTunes App Store:
Hexgame voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en je ervaringen willen delen, positief of negatief alle input is welkom. Je kan ons mailen op: info [a] tiltedentertainment punt com. Of je kan mij een DM sturen.
Na wat problemen in het reviewproces is de Gratis Lite versie van Hexgame eindelijk online: http://itunes.apple.com/nl/app/hexga...380372468?mt=8

Een update van Hexgame met support voor het iPhone 4 Retina Display is ook naar apple gestuurd.

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Weet iemand een goede RDP client voor de iPhone(4)? Ik gebruik nu RDP lite als test, maar deze is super traag, terwijl ik vol WiFi signaal heb.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

MsG schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:05:
Werkt een lokale ipa nog wel dan als hij uit de AppStore verdwenen is?
Ja ik heb in de begintijd allemaal apps gedownload en veel daarvan zijn inmiddels verdwenen, maar ze staan nog steeds in m'n iTunes library.
Als ik een app van de iPhone wil verwijderen, doe ik dat ook nooit op het apparaat, maar altijd door in iTunes het synchronisatievinkje uit te zetten. Je weet nooit of je de app later nog eens wilt gebruiken en of hij dan nog in de Store te vinden is.

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Als je een app van je iPhone verwijdert (en hij staat al in iTunes) dan blijft hij gewoon in iTunes staan, dat is iets minder omslachtig :)

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

kenneth schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 09:31:
Als je een app van je iPhone verwijdert (en hij staat al in iTunes) dan blijft hij gewoon in iTunes staan, dat is iets minder omslachtig :)
Oh, bij mij zijn toch apps uit de iTunes library verdwenen nadat ik ze op de iPhone had verwijderd :o

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Kan niet. :)

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:35

MetalPool

Boe!

Kan iemand mij vertellen welke app er voor zorgt dat je foto`s (bijvoorbeeld van een persoon) je ouder laten lijken? Een vriendin van mij zegt dat daar een app voor is en ze wil dat testen maar ik zou echt bijgod niet weten welke app dat zou moeten zijn :)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Donnas-A schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:22:
Kan iemand mij vertellen welke app er voor zorgt dat je foto`s (bijvoorbeeld van een persoon) je ouder laten lijken? Een vriendin van mij zegt dat daar een app voor is en ze wil dat testen maar ik zou echt bijgod niet weten welke app dat zou moeten zijn :)
Kijk eens in de top 25.

• vooghel
  • Laatst online: 11:54

vooghel

Cunning linguist

Hourface? Agingbooth?

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:35

MetalPool

Boe!

Hourface is idd wat ze bedoeld...dank je wel ;)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• Dimiz
Dimiz schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:12:
Ik heb een vraag betreft de applicatie Tunin.fm iCar Radio, je kunt daar namelijk kiezen bij een aantal radio stations voor 29kb/s of 128kb/s. Nu zou ik heel graag de streamlink van Radio 538 van 29kb/s versie willen hebben, maar helaas kan ik deze nergens vinden. Iemand een idee waar ik die kan vinden of hoe ik die uit de applicatie kan halen? Ook ben ik opzoek naar de 64KB/s stream, de MMS versie heb ik al, maar ik wil gewoon de http versie.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 23:23
Ik ben voor mijn vakantie (Frankrijk) op zoek naar een beetje redelijk vertaalprogramma. Er hoeft geen spreekfunctie in te zitten, van mijn part is het alleen een woordenboek. Als het maar mogelijk is om offline te gebruiken (ivm Roaming kosten) De app zelf mag best geld kosten.

Ik heb Echomobile gevonden, maar ik zie daar geen enkele waardering van.

Heeft iemand ervaring met een dergelijke app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

persoonlijk vind ik tunin ruck.

probeer de app van shoutcast eens (de meeste streams op het internet gebruiken shoutcast server)
daarmee vind je low/high-bitrate streams van alle streams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aeon schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:17:
Ik ben voor mijn vakantie (Frankrijk) op zoek naar een beetje redelijk vertaalprogramma. Er hoeft geen spreekfunctie in te zitten, van mijn part is het alleen een woordenboek. Als het maar mogelijk is om offline te gebruiken (ivm Roaming kosten) De app zelf mag best geld kosten.

Ik heb Echomobile gevonden, maar ik zie daar geen enkele waardering van.

Heeft iemand ervaring met een dergelijke app?
Vandale Frans-Nederlands en omgekeerd hebben mij enorm geholpen toen ik op reis was :)
Vertaalprogramma's vond ik té Babelfish-achtig, dan knutsel ik liever zelf met m'n zinnen dan voor te lezen wat een brak vertaalprogramma me voorschotelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

De Raio 1 app streamt alle streams (1/2/3/4/5/6/FunX) op 54 kbps. Ik weet niet hoeveel de app van Radio 538 doet.

• GG---77
Heb sinds 2 dagen een iphone 4, niks dan lof (op de death grip na). Maar nu kom ik van android en daar had ik icm mijn gmail account meerdere agenda's (1 account waar verschillende geimporteerde event-agenda onder hingen, zoals K1, Moto GP, NL feestdagen). Maar ik krijg de verschillende agenda's niet terug te zien op mijn Iphone, wel mijn hoofdagenda. maar niet de "sub"agenda's. Iemand weet hoe ik deze agenda's zichtbaar krijg op de iphone? Met Google kom ik niet verder.

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Welke softwareversie draai je? Want vanaf OS 4 moet het kunnen dat je meerdere agenda's hebt.

• funk-e
  • Laatst online: 08-09 14:57
download dan ook fatbooth, erg vermakelijk

...less is more

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
GG---77 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:25:
Heb sinds 2 dagen een iphone 4, niks dan lof (op de death grip na). Maar nu kom ik van android en daar had ik icm mijn gmail account meerdere agenda's (1 account waar verschillende geimporteerde event-agenda onder hingen, zoals K1, Moto GP, NL feestdagen). Maar ik krijg de verschillende agenda's niet terug te zien op mijn Iphone, wel mijn hoofdagenda. maar niet de "sub"agenda's. Iemand weet hoe ik deze agenda's zichtbaar krijg op de iphone? Met Google kom ik niet verder.
Ik vermoed dat je even op je mobiel naar m.google.com/sync moet staan (je moet dan wel even de taal op Engels zetten op die pagina zelf) en dan ergens aanvinken welke calendars er allemaal gesynct moeten worden (dat was de oplossing voor mij op mijn iPad) :)

• Liegebeest
funk-e schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:47:
[...]
download dan ook fatbooth, erg vermakelijk
Ik kijk wel in de spiegel :p

Either way... Voor diegenen die't nog niet hadden ontdekt: d'r is ook een gratis, crowd-sourced navigatie software voor de iPhone: Waze. Topic op GoT over Waze

• GG---77
CoiLive schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:03:
[...]
Ik vermoed dat je even op je mobiel naar m.google.com/sync moet staan (je moet dan wel even de taal op Engels zetten op die pagina zelf) en dan ergens aanvinken welke calendars er allemaal gesynct moeten worden (dat was de oplossing voor mij op mijn iPad) :)
Ter verduidelijking, ik zie inderdaad bij m.google.com, dat al mijn agenda's geactiveerd staan. Alleen op mijn iphone zie ik ze niet terug komen. iemand de goude tip?
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/dynign.jpgAfbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/2dre92g.jpg

• funk-e
  • Laatst online: 08-09 14:57
GG---77 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:07:
[...]

Ter verduidelijking, ik zie inderdaad bij m.google.com, dat al mijn agenda's geactiveerd staan. Alleen op mijn iphone zie ik ze niet terug komen. iemand de goude tip?
[afbeelding][afbeelding]
Misschien kun je deze tutorial volgen: http://www.knowliz.com/20...tiple-calendars-with.html

Daar wordt ook vermeld dat er maximaal 5 agenda's gesynct kunnen worden.

[ Voor 6% gewijzigd door funk-e op 26-08-2010 14:13 ]

...less is more

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Als ik een app wil kopen download zet hij hem naar mijn springboard en vervolgens krijg ik een melding dat ik mijn betaalgegevens moet verifieren. ik heb het itunes account dmv zo'n itunes gift card aangemaakt dus ik kan in het venster weinig doen. als hij klaar is brengt hij me weer naar de application in de app store en kan ik opnieuw beginnen met dezelfde fout meldingen.

• GG---77
funk-e schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:12:
[...]

Misschien kun je deze tutorial volgen: http://www.knowliz.com/20...tiple-calendars-with.html

Daar wordt ook vermeld dat er maximaal 5 agenda's gesynct kunnen worden.
Bedankt maar loop vast omdat ik een domein moet opgeven. Deze heb ik helaas niet. En de pagina m.google.com/sync geeft de foutmelding dat dit wordt ondersteund... hmmm. iemand anders nog een ideetje?

• ma9ma
  • Laatst online: 11:18

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

GG---77 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:10:
[...]

Bedankt maar loop vast omdat ik een domein moet opgeven. Deze heb ik helaas niet. En de pagina m.google.com/sync geeft de foutmelding dat dit wordt ondersteund... hmmm. iemand anders nog een ideetje?
Heb je deze tip van CoiLive wel gelezen én uitgevoerd?
(je moet dan wel even de taal op Engels zetten op die pagina zelf)
Dus zorgen dat m.google.com in het engels (USA) wordt weergegeven (ergens staat wijzig taal oid) en dan nog eens naar de sync pagina gaan.

Ik heb 4 persoonlijke en 6 "openbare" agenda's via Google Agende gesynced met mijn iPhone

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

• GG---77
ma9ma schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:53:
[...]

Heb je deze tip van CoiLive wel gelezen én uitgevoerd?

[...]

Dus zorgen dat m.google.com in het engels (USA) wordt weergegeven (ergens staat wijzig taal oid) en dan nog eens naar de sync pagina gaan.

Ik heb 4 persoonlijke en 6 "openbare" agenda's via Google Agende gesynced met mijn iPhone
:F Sorry! Tip wel gelezen, maar de taal niet veranderd! Bedankt allen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Horizons schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:56:
Als ik een app wil kopen download zet hij hem naar mijn springboard en vervolgens krijg ik een melding dat ik mijn betaalgegevens moet verifieren. ik heb het itunes account dmv zo'n itunes gift card aangemaakt dus ik kan in het venster weinig doen. als hij klaar is brengt hij me weer naar de application in de app store en kan ik opnieuw beginnen met dezelfde fout meldingen.
Ik had gisteren eenzelfde probleem ivm een Vlaamse bedrijfscreditcard. Oplossing daarvoor was één keer een aankoop (van de betreffende app) te doen in iTunes op je pc/mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Laatst online: 08:59
Walkman schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 03:08:

Daarnaast airplayer, deze app speelt echt heel veel filmbestanden (ook div, xvid) af zonder te converten terwijl ze over het netwerk gestreamed worden. Dit zonder dat er een pc hoeft aan te staan. Werkt echt perfect met m'n Synology nas.
Airplayer crasht bij het lijsten van mijn films... 4 euro weggegooid? ;(
Share is Windows 7 Media sharing en de library van Windows Media Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Eindelijk een vervanging voor mijn PvsZ verslaving, Leave Devil Alone.
Gewoon compleet hetzelfde maar met andere mannetjes/plantjes dingetjes.

En naar mijn idee start die wat moeilijker.
Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/059/Purple/af/f2/f8/mzl.dfxwqykj.320x480-75.jpg
http://itunes.apple.com/u...il-alone/id378788674?mt=8

[ Voor 31% gewijzigd door Ruffian op 29-08-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

I.v.m. AppEvent is Hexgame vandaag de hele dag gratis te downloaden.
Grijp je kans zou ik zeggen: http://itunes.apple.com/nl/app/hexgame/id378103935?mt=8
Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/010/Purple/c0/52/5b/mzl.bigtdyiz.320x480-75.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door pposthoorn op 29-08-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Laatst online: 13:40
Zijn er meer mensen die sinds de iTunes 10 update niet meer via hun clickandbuy rekening apps kunnen kopen? Mijn account staat er wel in en ik kan hem ook verifiëren maar hij blijft een foutmelding geven dat de creditcard geweigerd is. Er staat geld op mijn clickandbuy rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 08:50

Crusader

Arc Nature

Hier geen problemen met iTunes 10.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Laatst online: 11:47
Volgens mij heeft de iPhone 4 geen push-mail? Is er hier wel een app voor? Die bijvoorbeeld om de 5 minuten checkt voor nieuw e-mail?

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 08:50

Crusader

Arc Nature

Polat06 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:48:
Volgens mij heeft de iPhone 4 geen push-mail? Is er hier wel een app voor? Die bijvoorbeeld om de 5 minuten checkt voor nieuw e-mail?
Ik heb drie Exchange mailboxen op m'n iPhone en krijg netjes push notificaties van nieuwe mail. Of bedoel je wat anders?

[ Voor 3% gewijzigd door Crusader op 08-09-2010 16:58 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:29
Polat06 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:48:
wtf geen push mail?

Ik laat mijn hotmail en mijn Fontys mail gewoon pushen..

Je kunt ook Fetch instellen dat ie om de 15 minuten keertje controleerd.. Deze vraag hoort wel in Ervaringen topic.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
Kuhr89 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:59:
[...]

wtf geen push mail?

Ik laat mijn hotmail en mijn Fontys mail gewoon pushen..

Je kunt ook Fetch instellen dat ie om de 15 minuten keertje controleerd.. Deze vraag hoort wel in Ervaringen topic.
Excuses dat ik in de verkeerde topic zit.

Het gaat niet om Exchange/hotmail, maar om IMAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Ik had even een vraagje. Ik zoek een tof racespel voor mijn iPhone 4 maar ik twijfel nu tussen Asphalt 5 en Real Racing. Welke ziet er het mooist uit op de iPhone 4 en heeft dus de beste grahpics?

En weet iemand toevallig nog een site waarop je de toekomstige releases kan zien en eventueel reviews voor iPhone games?

[ Voor 24% gewijzigd door Tc-Chub op 08-09-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Je kan ook even de lite varianten downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Tc-Chub schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:47:
Ik had even een vraagje. Ik zoek een tof racespel voor mijn iPhone 4 maar ik twijfel nu tussen Asphalt 5 en Real Racing. Welke ziet er het mooist uit op de iPhone 4 en heeft dus de beste grahpics?

En weet iemand toevallig nog een site waarop je de toekomstige releases kan zien en eventueel reviews voor iPhone games?
touchgen, toucharcade

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:03
funk-e schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:47:
[...]
Vraag over ouder worden qua foto met app
Age my face

[ Voor 18% gewijzigd door PaulBloem op 09-09-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
ik zit met een programma op mijn iphone 3 dat ik graag op mijn nieuwe iphone 4 wil hebben. Ewifi. Dit is niet meer verkrijgbaar, maar ik heb wel het originele ipa bestandje. Hoe krijg ik dit op mijn iphone 4? Slepen naar itunes werkt niet. Er staat wel toevoegen, maar er gebeurd verder niks... Wie weet raad?

• swoutr
  • Laatst online: 01-09 16:31
Ik zoek een paar leuke games op te multiplayeren op mun nieuwe iphone 4, maar dan met zijn 2e op een scherm dus niet via wifi ofzo, kennen jullie nog leuke games?

• Liegebeest
@ Tandarts:
Vreemd, dat hoort gewoon te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
cailin_coilleach schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 11:23:
@ Tandarts:
Vreemd, dat hoort gewoon te werken.
Is gelukt. Nadat ik het gedaan heb via bestand --> bestand aan bibliotheek toevoegen.
Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
Is er een programma waarmee je 's nachts de push notificaties uit kan zetten?
Soort profielen? Kan alleen iets vinden voor iphones die gejailbraked zijn. En dat wil ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

swoutr schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 03:36:
Ik zoek een paar leuke games op te multiplayeren op mun nieuwe iphone 4, maar dan met zijn 2e op een scherm dus niet via wifi ofzo, kennen jullie nog leuke games?
Tap tap revenge, en volgens mij kon je Worms ook met z'n 2en spelen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Ruffian schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:47:
Eindelijk een vervanging voor mijn PvsZ verslaving, Leave Devil Alone.
Gewoon compleet hetzelfde maar met andere mannetjes/plantjes dingetjes.

En naar mijn idee start die wat moeilijker.
[afbeelding]
http://itunes.apple.com/u...il-alone/id378788674?mt=8
Vet :D

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik SSH verbindingen op kan zetten (a la PuTTY).
Iemand ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:55

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Polat06 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 01:03:
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik SSH verbindingen op kan zetten (a la PuTTY).
Iemand ervaringen hiermee?
Terminal ? Touchterm ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.

Problemen en specifieke vragen horen in een apart (nieuw) topic om zo de doorzoekbaarheid te verbeteren. Zie ook het 4i Beleid.