Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

ZpAz schreef op maandag 05 april 2010 @ 16:40:
Hoe kan je die uit de golden-egg spelen? Moet dan eerst alles op 3? Ik kan er namelijk niets aanklikken.
Je moet ze eerst ontdekken, ze zitten verborgen in de verschillende levels. Dat duurde mij te lang dus ik heb de levels opgezocht en de golden eggs vervolgens zelf ontdekt:

spoiler:
1-8 2-2 4-7 5-19

Twee andere zitten verstopt in info/help-schermen en de laatste twee krijg je als je drie sterren haalt (een golden egg voor elke episode).

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

nieuws: Google Maps met navigatie komt ook naar iPhone

Is dat eigenlijk al uit? Ik vind er niet meteen iets over, dus ik vermoed van niet?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Erycius schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:29:
nieuws: Google Maps met navigatie komt ook naar iPhone

Is dat eigenlijk al uit? Ik vind er niet meteen iets over, dus ik vermoed van niet?
Nope, misschien dat het in iPhone OS 4.0 komt :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Even een crosspost vanuit het iPad topic. Ik gebruik Airvideo nu al geruime tijd naar grote tevredenheid.
Nitai in "[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 3"

Misschien een tip voor anderen?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
Eindelijk ook mijn eerste applicatie in de AppStore: iRollDice (ja ik weet het, zeer on-originele naam :P).

Afbeeldingslocatie: http://roebert.nl/uploads/iRoll.png

Het is gemaakt als een klein project voor het vak Game Programming in mijn Master aan de UvA. Het is eigenlijk gewoon Yahtzee.

Als extra (aangezien het voor de master Artificial Intelligence is) heb ik er nog twee dingen aan toegevoegd. De applicatie geeft suggesties voor wat je het beste met je score kunt doen en welke dobbelstenen je het beste kunt behouden. Ook kun je (als je beschikt over een iPhone) een foto maken van dobbelstenen en dan zou de applicatie de dobbelstenen moeten kunnen herkennen, zo kun je de applicatie dus gebruiken voor het invullen van je scores en het laten helpen, door middel van suggesties. Helaas werkt de dobbelsteen herkenning niet zo goed als ik gehoopt had, maar je moet het dan ook niet zien als een echte feature van de applicatie.

Voor de rest dus gewoon Yahtzee en je kan het met maximaal 8 personen spelen (pass 'n play).

offtopic:
Voor de geïnteresseerde hier ook een aantal promo codes om hem gratis te downloaden:
WNJWAEYKEHTP, T69XJXYLXRLT, 7XH6KNNRT79Y, FTMMY37PMXKP, PYWJ3JLTMMYM, YHRLW9XPLENY, WHR6MHA4JP4M, 9EPRLLJ977MN, 4AWF9FY9KT3F, WNER3WYAPLHY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die de MMAJunkie app gebruikt of me kan helpen? Ik heb deze app donderdag op m'n ipod gezet, en hij heeft toen gewoon netjes al het nieuws geladen. Alleen sindsdien update hij niet meer, dus zie ik het nieuws van gisteren/vandaag er niet op. Iemand die hier meer van af weet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Opera Mini goedkeuring laat spijtig genoeg lang op zich wachten. Lijkt me uiterst handig op eindelijk eens deftig te kunnen surfen via EDGE connectie. Ben wel benieuwd wat Apple gaat doen trouwens. Als ze het afkeuren zie ik Opera nog wel naar de EU gaan klagen zoals ze met MS hebben gedaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Avenger 2.0 schreef op zondag 11 april 2010 @ 00:02:
Opera Mini goedkeuring laat spijtig genoeg lang op zich wachten. Lijkt me uiterst handig op eindelijk eens deftig te kunnen surfen via EDGE connectie. Ben wel benieuwd wat Apple gaat doen trouwens. Als ze het afkeuren zie ik Opera nog wel naar de EU gaan klagen zoals ze met MS hebben gedaan >:)
Opera of Firefox ofzo had vorig jaar al een browser gesubmit en die was ook afgekeurd omdat alle browsers op basis van safari moesten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

BloodDragon schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:43:
Eindelijk ook mijn eerste applicatie in de AppStore: iRollDice (ja ik weet het, zeer on-originele naam :P).

[afbeelding]

Het is gemaakt als een klein project voor het vak Game Programming in mijn Master aan de UvA. Het is eigenlijk gewoon Yahtzee.

Als extra (aangezien het voor de master Artificial Intelligence is) heb ik er nog twee dingen aan toegevoegd. De applicatie geeft suggesties voor wat je het beste met je score kunt doen en welke dobbelstenen je het beste kunt behouden. Ook kun je (als je beschikt over een iPhone) een foto maken van dobbelstenen en dan zou de applicatie de dobbelstenen moeten kunnen herkennen, zo kun je de applicatie dus gebruiken voor het invullen van je scores en het laten helpen, door middel van suggesties. Helaas werkt de dobbelsteen herkenning niet zo goed als ik gehoopt had, maar je moet het dan ook niet zien als een echte feature van de applicatie.

Voor de rest dus gewoon Yahtzee en je kan het met maximaal 8 personen spelen (pass 'n play).

offtopic:
Voor de geïnteresseerde hier ook een aantal promo codes om hem gratis te downloaden:
WNJWAEYKEHTP, T69XJXYLXRLT, 7XH6KNNRT79Y, FTMMY37PMXKP, PYWJ3JLTMMYM, YHRLW9XPLENY, WHR6MHA4JP4M, 9EPRLLJ977MN, 4AWF9FY9KT3F, WNER3WYAPLHY
Als je je iPhone schudt dan hoor je toch hopelijk wel het geluid van 'dobbelstenen in een bakje'-rammelen he? ;)
Want zonder dat geluid kan je niet Yahtzee spelen imo :+

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Voor de geïnteresseerden, iPhones eigen World of Warcraft, alhoewel, het is meer een Diablo/GuildWars systeem wat ze hanteren, anyways:

Pocket Legends (3D MMO) (gratis)
http://itunes.apple.com/n...s-3d-mmo/id355767097?mt=8
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=FJp9WiOb-OM
Afbeeldingslocatie: http://images.appshopper.com/screenshots/355/767097.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Oscar the Grouch schreef op zondag 11 april 2010 @ 18:55:
[...]

Als je je iPhone schudt dan hoor je toch hopelijk wel het geluid van 'dobbelstenen in een bakje'-rammelen he? ;)
Hehe, nee helaas, schudden om te rollen wel, maar heb nog geen geluid ingebouwd. Moet wel makkelijk in te bouwen zijn, dus zal het maar eens met een update toevoegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:07

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

BloodDragon schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:47:
[...]

Hehe, nee helaas, schudden om te rollen wel, maar heb nog geen geluid ingebouwd. Moet wel makkelijk in te bouwen zijn, dus zal het maar eens met een update toevoegen :P
Als ex-student AI in groningen vind ik dit wel leuk om te zien :).
Zal het progje eens gaan uitproberen :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
Oscar the Grouch schreef op zondag 11 april 2010 @ 18:55:
[...]

Net een update uitgekomen waarin ik dit heb verwerkt :+

Overigens ook gelijk highscores toegevoegd en settings om bijvoorbeeld het geluid uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

De update van Angry Birds is weer erg leuk :D

Er schijnt ook een update te zijn voor Angry Birds Lite.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toch wel erg blij met Air Video. Doodeenvoudig allerlei formaten films op mijn TV kijken zonder ze te converteren en op mijn iPhone te zetten. Afgelopen dagen even 17 afleveringen van House er doorgeknald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

weet iemand of er een App beschikbaar is die de agenda van de Iphone vervangt?

Ik denk er namelijk over om een Iphone te nemen. Nu heb ik een HTC waarvan ik (oa) de agenda erg veel gebruik. De opties die ik bij de standaard agenda van Iphone met name mis zijn het "prive" maken van afspraken en het uitnodigen van andere mensen voor een afspraak die ik op de Iphone aanmaak.

Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

BloodDragon schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:14:
[...]

Net een update uitgekomen waarin ik dit heb verwerkt :+

Overigens ook gelijk highscores toegevoegd en settings om bijvoorbeeld het geluid uit te zetten.
LOL, nou moet ik hem hebben natuurlijk. ;)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:46:
Hallo,

weet iemand of er een App beschikbaar is die de agenda van de Iphone vervangt?
Pocket Informant is een vrij veel gebruikte agenda.
Overigens kan je niet de app Agenda vervangen, want je kan hem niet verwijderen.
http://www.pocketinforman...id=pocketinformant_iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar the Grouch schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:12:
[...]

Pocket Informant is een vrij veel gebruikte agenda.
Overigens kan je niet de app Agenda vervangen, want je kan hem niet verwijderen.
http://www.pocketinforman...id=pocketinformant_iphone
Dat ziet er echt mooi uit! Kon alleen niet vinden of ik ook prive-afsrpaken kan maken. Oftwel, afspraken waarvan ik op de Iphone wèl de inhoud kan zien, maar in Outlook (in sync via Exchange, kan dat?) mijn collega's niet de inhoud van de afspraak kunnen zien. Is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:46:
... het uitnodigen van andere mensen voor een afspraak die ik op de Iphone aanmaak...
Bij mij lukt dit wel, als ik een afspraak maak moet ik die een naam en locatie geven. Een begin en een eind datum/tijd geven. Aangeven of hij herhaald moet worden EN wie de deelnemers zijn (en nog wat dingetjes)

Prive maken van afspraken mis ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:04
Heb zojuist de in prijs verlaagde nDrive benelux gedownload voor me iphone 3g. Is het nu zo dat je deze offline kan gebruiken? Of heeft deze wel degelijk een 3G verbinding nodig of goed te functioneren.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alekz87 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:05:
Heb zojuist de in prijs verlaagde nDrive benelux gedownload voor me iphone 3g. Is het nu zo dat je deze offline kan gebruiken? Of heeft deze wel degelijk een 3G verbinding nodig of goed te functioneren.
Op de site van Ndrive staat dat alleen in portugal "traffic" beschikbaar is. Er word aangeraden deze optie in andere landen uit te zetten.
Even goed de FAQ van de site lezen, dan kom je er wel uit.

Resumé: nee dus

Does my NDrive application supports the traffic feature?
The NDrive Portugal App (Link) supports the Traffic feature. Nevertheless, in order to use this functionality users have to connect the Internet and establish an HTTP connection.

In other countries this functionality is still not available, so you should make sure that the Traffic options in Settings are switched OFF.

If Traffic options are enabled NDrive will attempt to contact the traffic server. Since there is no server, it will display the HTTP connection error message. Once more, disable Traffic Options if you wish to eliminate the HTTP connection error.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2010 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet er een motorstorm achtige game voor de iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fipotje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-12-2021
Is er een app waarmee je bijv (zoals op de nokia N97 zit) kan schrijven/teken door je touchscreen en dat versturen via bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:31

MsG

Forumzwerver

De iPhone kan (non-jailbroken) niets met bestandstransfer.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doris-h
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-03-2020
Hallo,

Ik weet niet of dit al in dit topic stond.. Heb niet goed gezocht, sorry hiervoor!
Maar ik zoek een app die probeert te raden welke beroemde persoon jij in gedachten hebt.
Het enige wat ik weet is dat de App naam begint met een A en een Arabisch uitziend mannetje..

Iemand enig idee?
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast in assassin's creed. Het dat je zo'n vrouw moet helpen. De vrouw staat aan de andere kant. Je moet langs een grote waterval. Je kan er niet door of langs hoe moet ik verder?

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fipotje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-12-2021
http://itunes.apple.com/a...volution/id299180582?mt=8

2 uur gratis te downloaden ;) wees snel (actie van gameloft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 21:46:
Ik zit vast in assassin's creed. Het dat je zo'n vrouw moet helpen. De vrouw staat aan de andere kant. Je moet langs een grote waterval. Je kan er niet door of langs hoe moet ik verder?
edit:
Oeps, ik zit ernstig fout te kijken :o

[ Voor 22% gewijzigd door thijsje66 op 10-05-2010 21:24 ]

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Doris-h schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 21:26:
Hallo,

Ik weet niet of dit al in dit topic stond.. Heb niet goed gezocht, sorry hiervoor!
Maar ik zoek een app die probeert te raden welke beroemde persoon jij in gedachten hebt.
Het enige wat ik weet is dat de App naam begint met een A en een Arabisch uitziend mannetje..

Iemand enig idee?
Alvast bedankt :)
Dat is Akinator

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik draai al enkele maanden Files, (een app om 'alles' op je iphone te zetten wat itunes niet doet, kennen jullie vast wel). Nu is mijn vraag; hoe kan ik files(pro) als netwerk schijf via verkenner benaderen, op XP werkte dit, maar op Windows 7 krijg ik dit niet voor elkaar, ik moet nu iedere keer m'n Iphone via een webinterface benaderen. Met device toevoegen via Windows 7 krijg ik dit ook niet voor elkaar.

(Ik hoop dat ik in dit Topic juist zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:30
Prince of Persia Retro staat in de App-store! Ik heb m voor 0,79 gedownload. Werkelijk meesterlijk als je het mij vraagt. Dezelfde look-and-feel van pakweg 20 jaar geleden.

Een aanrader voor nostalgische liefhebbers! En overigens ook voor fans van platform games op handhelds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Enige nadeel is dat je je life upgrades kwijt bent als je later verder gaat. Ook al is dat erg retro het voelt anno 2010 wel als een gemis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Guitar Hero (vanavond uitgebracht voor de iPhone/iPod Touch) ziet er goed uit! Niet duur (€ 2,39), maar de standaard playlist is beperkt tot 6 nummers en extra nummers kun je kopen in 'packs' van 3 nummers voor €1,59.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:10
Is er eigenlijk een App waarmee je de TNT Track 'n Trace status kan opvragen? Lijkt mij erg handig om pakketjes te kunnen volgen.

Misschien ook dat je meerdere codes kunt invoeren en dan in een overzichtje kunt kiezen van welke je de status wil bekijken.

Heb er al 1tje gevonden: http://itunes.apple.com/app/delivery-status/id290986013?mt=8

Werkt perfect, je kan inderdaad een overzichtje maken.

Je kan bij een 'Delivery" het volgende invoeren:
Naam
Track 'n Trace code
Postcode

Doordat je de postcode iedere keer opnieuw in moet voeren (en niet ergens in de instelling vastzet) kun je ook pakketten die je zelf hebt verzonden naar iemand anders tracken

Perfect 8)

[ Voor 45% gewijzigd door ThinkPad op 08-06-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:43
Wie o wie kan mij een goeie WK gerelateerde app noemen? Heb nu alleen de VI WK app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik heb een gratis app die "WK-2010" heet ... hij is alleen niet zo snel met bijwerken, de uitslagen van zaterdag staan nog steeds niet in beeld (hij is wel data aan het ophalen lijkt het maar dat duurt best lang en ik zit op WiFi) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik gebruik Voetbalprimeur Pro. Top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
VI WK 2010 werkt ook wel lekker :)

Heeft ook notificaties mocht je geen tijd hebben om TV te kijken (werk bijvoorbeeld :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:10
OnsOranje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

MrAcid schreef op zondag 13 juni 2010 @ 12:08:
Ik gebruik Voetbalprimeur Pro. Top.
Ik heb er al een aantal uitgeprobeerd maar Voetbalprimeur Pro (die ik al best lang heb) steekt er voor mij ook bovenuit.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Geen idee oftie al gepost is, maar dit vind'k persoonlijk een erg leuke snelheidscamera waarschuwer.
Precies alle opties die ik nuttig vind.

http://itunes.apple.com/be/app/wikango/id308022362?mt=8

Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/010/Purple/5c/0d/d4/mzl.drcrzzwd.320x480-75.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
poohbeer schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:16:
Geen idee oftie al gepost is, maar dit vind'k persoonlijk een erg leuke snelheidscamera waarschuwer.
Precies alle opties die ik nuttig vind.

http://itunes.apple.com/be/app/wikango/id308022362?mt=8
En hij geeft de flitspalen veel beter aan dan bijv TomTom.
Verder is hij voor de iPhone gratis en wordt hij voor andere smartphones te koop aangeboden voor € 24,90. :9~
Kijk hier maar eens. d:)b

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Op jullie aanraden ook maar eens Plants vs Zombies gehaald (na het fantastische Fieldrunners en het niet zo geweldig Sentinel 2 te hebben gespeeld).

Had het spel nog niet eerder gespeeld, maar het zit wel heel erg leuk in elkaar. Zit toch iets meer strategie in dan je eerst zou denken en het aantal plantjes wat je vrijspeelt houdt je zeker bezig. Ik lig met name in een deuk bij het lezen van de Almanac, vooral bij de Dancing Zombie en Zomboni :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catbread
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09-2022
Ik kan me nogal irriteren aan het volk in de App Store. Het lijkt alsof de helft een IQ gelijk aan z'n schoenmaat heeft.
Als een app vaak crasht probeert men hem niet opnieuw te installeren maar krijgt het gelijk 1 ster. Dit terwijl crashes in de meeste gevallen incidenteel zijn. Gewoon opnieuw installeren is al voldoende. De Tweakers.net app krijgt lage ratings met de reden "geen video" of de GeenStijl app "geen dumpert -1". Of apps waarvoor bijvoorbeeld nog wat pc software bij hoort. De helft van de gebruikers snapt of leest dit blijkbaar niet.

Men denkt totaal niet na over technische mogelijkheden en roepen verwend om een update. De iPhone en haar apps zijn zo laagdrempelig als wat maar dan nog is het nooit goed. gebruikt de JWplayer en kan helemaal niet op de iPhone. Als de app van Nu.nl er eventjes uit ligt gelijk recensies als "doet het niet meer, 1 ster".

Ik mailde laatst eens een developer die een prachtige app had gemaakt. Ik had nog wel een vraag en een verbetering. Het bleek een drukke student te zijn die weinig geld en tijd had om de app te updaten. Hij had trouwens nog geen geld ontvangen van Apple omdat de verkopen een beetje tegenvielen. Maar zo zie je maar: er worden vele uren werk in een app gestopt en dat simpele, verwende volk gaat er zo mee om. Ook al lijkt het een gewoonte te worden dat een dienst een iPhone app heeft, dan nog is dat nog geen reden om er zo mee om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Tilt to Live is vandaag (of dit hele weekend) gratis te downloaden:
http://itunes.apple.com/nl/app/tilt-to-live/id335454448?mt=8
Afbeeldingslocatie: http://images.appshopper.com/screenshots/335/454448_3.jpg

Super QuickHook is tijdelijk €1,59
http://itunes.apple.com/n...uickhook/id375941471?mt=8
Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/001/Purple/ce/cf/a5/mzl.hihgxyqs.320x480-75.jpg

Beide games zijn echte aanraders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
catbread schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 21:24:

Ik mailde laatst eens een developer die een prachtige app had gemaakt. Ik had nog wel een vraag en een verbetering. Het bleek een drukke student te zijn die weinig geld en tijd had om de app te updaten. Hij had trouwens nog geen geld ontvangen van Apple omdat de verkopen een beetje tegenvielen. Maar zo zie je maar: er worden vele uren werk in een app gestopt en dat simpele, verwende volk gaat er zo mee om. Ook al lijkt het een gewoonte te worden dat een dienst een iPhone app heeft, dan nog is dat nog geen reden om er zo mee om te gaan.
geef dan op z'n minst die prachtige app ipv alleen maar negatiefs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catbread schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 21:24:
Ik kan me nogal irriteren aan het volk in de App Store. Het lijkt alsof de helft een IQ gelijk aan z'n schoenmaat heeft.

...
He-le-maal mee eens. Ik erger me helemaal dood aan dat domme volk. Ontelbare 1 ster recensies met stompzinnige teksten als "Hij doet ut niet???!!!", "Hij zegt van niet compapiblabla ik heb een ipod weg geld vuile opligters!!!" en bij de meest prachtige apps: "SAAI!!". Zodra een app gratis wordt is het helemaal erg, dan slaan de tokkies toe.

Overigens zie ik ook vaak hele positieve recensies met 1 ster, kennelijk snappen mensen niet hoe ze moeten waarderen en dat is een beetje zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:31

MsG

Forumzwerver

Ik zie juist vrij vaak intelligente reviews, en dat heeft mij toch wel doen bevestigen dat een hele laag upperclass publiek gebruik maakt van de Apple producten.

Overigens is het ook vaak genoeg nog na een reinstall kapoet. Je moet niet willen verwachten dat users allemaal technische handelingen gaan verrichten. De user experience moet goed zijn, die is op dat moment al niet goed meer.

Ook ik heb de Tweakers.net app niet 5 sterren gegeven maar 2 of 3, omdat ik gewoon cruciale dingen mis. Waarom moet je alleen maar positief geven omdat er hard aan gewerkt wordt? Ik word geacht het te gaan gebruiken, dan moet het ook goed zijn.

Soms zie je wel hele domme, bijvoorbeeld of na Chinatown Wars ook GTA IV nog komt. Of dat ze hem in 3D willen. Hoewel dat bij Gangstar redelijk is gelukt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zitten inderdaad ook vaak nuttige en leuke reviews tussen.

Als ik trouwens even een tip mag geven: X2 Football 2010. Het is zeker niet perfect maar online tegen anderen spelen is zo ontzettend leuk dat het momenteel mijn favoriete spel is. Het is verstandig om een sterk Dream Team op te bouwen met spelers als Messi, Ronaldo, Rooney etc en daarmee online te spelen.

Erg bevredigend om van de een of andere stomme Italiaan te winnen, in plaats van van de 'computer' . Bovendien kan ik wel nog wel wat vers kanonnenvoer gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Mag schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 19:13:
Tilt to Live is vandaag (of dit hele weekend) gratis te downloaden:
http://itunes.apple.com/nl/app/tilt-to-live/id335454448?mt=8
[afbeelding]
[video]

Super QuickHook is tijdelijk €1,59
http://itunes.apple.com/n...uickhook/id375941471?mt=8
[afbeelding]
[video]

Beide games zijn echte aanraders
Super QuickHook is inderdaad leuk, maar ik vind toch Hook Camp (deel 1 zegmaar) leuker. Deze is wel een stuk lastiger, maar het is daardoor een stuk leuker als je een level haalt. Ook de opbouw voelt wat beter. In SQH krijg je al direct je rocket boost en heb je je lange grapple al. In HC moet je dit kopen en upgraden waardoor het toch wat anders aanvoelt.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Tilt to Live is ook super. Een van de snelste games die ik op m'n iPhone 3G zonder haperingen heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Vanitas schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:33:
[...]

Super QuickHook is inderdaad leuk, maar ik vind toch Hook Camp (deel 1 zegmaar) leuker. Deze is wel een stuk lastiger, maar het is daardoor een stuk leuker als je een level haalt. Ook de opbouw voelt wat beter. In SQH krijg je al direct je rocket boost en heb je je lange grapple al. In HC moet je dit kopen en upgraden waardoor het toch wat anders aanvoelt.
Ik was ook fan van Hook Champ. Maar juist doordat je daar begon met een slechte hook en rope kreeg de game nog wel eens slechte recensies; het was te moeilijk. Nu kan je je hook en rope niet meer upgraden wat er voor zorgt dat mensen zich minder hopeloos voelen oid. Ik vond dat unlocken in Hook Champ wel erg leuk, maar mis het niet zo heel erg in Super QuickHook.

Tilt to Live is overigens nog steeds gratis dus ik raad iedereen aan die te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:15

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Stiekeme crosspost maar voro de navigon gebruikers: update 1.6 brengt nieuwe mappen met zich mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Leuke dag zo: besturingssysteem update en nieuwe levels voor AngryBirds :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of het volgende mogelijk is.

In 2 jaar heb ik een beste lading apps gekocht. Weet iemand een manier op zeg maar alle betaalde apps opnieuw binnen te halen. (Of een handmatige lijst genereren oid).

Volgens mij heb ik het uitgevogeld.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

vooghel

Cunning linguist

Joarie schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:51:
Leuke dag zo: besturingssysteem update en nieuwe levels voor AngryBirds :)
Oeh, bijna gemist, Angry Birds update *O*

* vooghel had de vorige laatste paar levels uitgespeeld voor ik er aan had kunnen beginnen :/

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:43:
Iemand enig idee of het volgende mogelijk is.

In 2 jaar heb ik een beste lading apps gekocht. Weet iemand een manier op zeg maar alle betaalde apps opnieuw binnen te halen. (Of een handmatige lijst genereren oid).

Volgens mij heb ik het uitgevogeld.
Is het je gelukt?
Dit wil ik namelijk ook wel eens zien. Ik weet het overzicht van gekochte apps maar daar moet je bladeren door tig pagina's :/ Ik wil alles op 1 grote pagina zien.

[ Voor 3% gewijzigd door ijskonijn op 22-06-2010 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijskonijn schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 08:40:
[...]

Is het je gelukt?
Dit wil ik namelijk ook wel eens zien. Ik weet het overzicht van gekochte apps maar daar moet je bladeren door tig pagina's :/ Ik wil alles op 1 grote pagina zien.
Ik heb het via de standaard aankoop geschiedenis gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ik krijg opeens geen Push berichten meer van Voetbalprimeur PRO.
Nog meer mensen hier last van? Andere applicaties met Push doen het wel gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Ik kom er net achter dat ik ook van de Nederlandse appstore kan downloaden.. Als Belg zijnde kon ik b.v. Uitzending Gemist niet downloaden. Zijn er zo nog (leuke) apps waarvan jullie vermoeden dat ze NL only zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

poohbeer schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 02:16:
Zijn er zo nog (leuke) apps waarvan jullie vermoeden dat ze NL only zijn?
OnsOranje :+

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
De tweakers.net APP werkt niet meer onder OS4 :( Start wel op en je ziet de connectie icon draaien maar verder gebeurt er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Van de week heb ik mijn 3G een upgrade gegeven naar iOS4. Nu is het zo dat ik hierbij een paar apps kwijt ben.Dit waren gratis maar ook betaalde apps.
Deze heb ik allemaal weer binnen gehaald zonder probleem.

Nu het volgende.Ik had ook apps welke tijdelijk gratis waren,maar nu weer voor betaald moet worden.
Nou vraag ik me af of ik deze wederom ,zonder te betalen kan binnen halen (aangezien apps store normal onthoudt WAT je allemaal binnen gehaald heb) ?
Of zal ik toch moeten betalen.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seninha schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 07:48:
... Ik had ook apps welke tijdelijk gratis waren,maar nu weer voor betaald moet worden.
Nou vraag ik me af of ik deze wederom ,zonder te betalen kan binnen halen (aangezien apps store normal onthoudt WAT je allemaal binnen gehaald heb) ?
Je hebt ze al eens 'gekocht', of je er nou voor betaald hebt of niet. Je hoeft dus niet alsnog te betalen. Als een leuke app die ik (nog) niet nodig heb even gratis is, download ik hem vaak en verwijder hem dan weer, wie weet heb ik er later nog wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

HaseMike schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 07:33:
De tweakers.net APP werkt niet meer onder OS4 :( Start wel op en je ziet de connectie icon draaien maar verder gebeurt er niets.
Er is reeds een nieuwe versie ingestuurd die dit moet oplossen, maar deze moet nog goedgekeurd worden door Apple.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

seninha schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 07:48:
Van de week heb ik mijn 3G een upgrade gegeven naar iOS4. Nu is het zo dat ik hierbij een paar apps kwijt ben.Dit waren gratis maar ook betaalde apps.
Deze heb ik allemaal weer binnen gehaald zonder probleem.

Nu het volgende.Ik had ook apps welke tijdelijk gratis waren,maar nu weer voor betaald moet worden.
Is geheel afhankelijk van de ontwikkelaar. Als deze z'n oude app discontinueert en z'n prijs veranderd dan kun je meestal wel een update kopen tegen een gereduceerd tarief. Als het goed is zou het wel in je iTunes moeten staan (en anders in een backup van je iTunes library).

Maar vver het algemeen hoef je niet nog een keer te betalen.
ijskonijn schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 16:37:
Ik krijg opeens geen Push berichten meer van Voetbalprimeur PRO.
Nog meer mensen hier last van? Andere applicaties met Push doen het wel gewoon...
Staat het wel aan onder de Notifications in de Settings? Je kan daar per applicatie aangeven welke berichten mogen pushen. Na de update waren een aantal apps bij mij op 'off' gezet.

[ Voor 19% gewijzigd door Nitai op 25-06-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:49
Hele fijne msn messenger! Hulde voor Microsoft dat ze een app voor de iPhone hebben gemaakt!

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Laatst online: 21-04-2018
frumper schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:41:
Hele fijne msn messenger! Hulde voor Microsoft dat ze een app voor de iPhone hebben gemaakt!
ehm welke moet ik kiezen?? zie er echt onwijs veel. aantal gratis aantal betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tennisbal schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 22:05:
ehm welke moet ik kiezen?? zie er echt onwijs veel. aantal gratis aantal betaald?
Deze waarschijnlijk 8) nieuws: Microsoft brengt Windows Live Messenger voor iPhone uit

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Die heeft geen push? Altans, staat nergens in die app, maar je moet wel bevestigen dat die app push berichten kan sturen.

Maarja, kan zelf niet kijken. Als pruts tweaker heb ik in een ultieme poging om mijn power knop te fixen mijn scherm+lcd naar een andere wereld geholpen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lasharor schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 22:47:
Die heeft geen push? Altans, staat nergens in die app, maar je moet wel bevestigen dat die app push berichten kan sturen.
Ach, ik heb tegenwoordig m'n wifi uitgeschakeld op m'n touch, vreet teveel batterij, en die keer per week dat ik hem gebruik is in de trein voor m'n potje solitaire :P
Maarja, kan zelf niet kijken. Als pruts tweaker heb ik in een ultieme poging om mijn power knop te fixen mijn scherm+lcd naar een andere wereld geholpen :')
offtopic:
Ik heb een 16GB 1G voor je over in zeer goede staat, mail maar als je interesse hebt :Y)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Wiethoofd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 22:52:
[...]

offtopic:
Ik heb een 16GB 1G voor je over in zeer goede staat, mail maar als je interesse hebt :Y)
offtopic:
Als, pruts tweaker moet ik ook zelf mijn fouten herstellen, daarom heb ik maar snel nieuw scherm+lcd besteld op ebay en de iPod snel ergens weg gestopt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als je een app al eens hebt gekocht (maar later hebt verwijderd), kun je die dan gewoon opnieuw installeren door in de appstore op 'Koop nu' te klikken? Of moet je dan opnieuw betalen? Lijkt me haast van niet, maar de knop zegt 'Koop nu', terwijl ik eigenlijk iets als 'Opnieuw installeren' zou verwachten... Heb uiteraard geen zin om opnieuw te betalen ;)

Sowieso vreemd dat je in de Appstore (op de iPhone zelf) helemaal niet kan zien wat je allemaal gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Nee, je hoeft niet opnieuw te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Nitai schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:47:
[...]

Is geheel afhankelijk van de ontwikkelaar. Als deze z'n oude app discontinueert en z'n prijs veranderd dan kun je meestal wel een update kopen tegen een gereduceerd tarief. Als het goed is zou het wel in je iTunes moeten staan (en anders in een backup van je iTunes library).

Maar vver het algemeen hoef je niet nog een keer te betalen.
Dit is nou juist één van de beperkingen van de App Store: een ontwikkelaar kan GEEN upgrade prijs rekenen (dus tegen gereduceerd tarief). Je kunt applicaties gewoon nog een keer downloaden als je ze al gekocht hebt.

Als de ontwikkelaar echt zijn update als een nieuw programma heeft uitgebracht (wat bijvoorbeeld gebeurde met Tweetie en Tweetie 2) dan moet je wél opnieuw betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Mag ik in dit topic ook mijn zelf ontwikkelde App aanprijzen?

(ik dacht laat ik het eerst netjes vragen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:26

TDB

pposthoorn schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 01:02:

Wat mij betreft wel hoor! Ben benieuwd.....

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het gaat best lekker met de updates voor iOS 4.0. Hopelijk komt er ook snel meer ondersteuning voor de hoge resolutie van de iPhone 4. Het verschil is namelijk erg duidelijk tussen de apps die wel en niet zijn geupdate. Beejive is wel voor beide zaken geupdate en werkt erg mooi nu. De combinatie van save state, fast app switching en push notificaties is perfect!

pposthoorn schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 01:02:

Dat is geen probleem. Zolang het geen spam wordt mag het natuurlijk :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Daar komt ie dan:

Het spel heet Hexgame. Ik heb het samen met twee medestudenten gemaakt.

Het is onze aller eerste App, en ook ons eerste project samen. We zijn er al sinds mei 2009 mee bezig (met een stop van een half jaar ertussen i.v.m. studie), sinds 24 juni 2010 is hij daadwerkelijk in de iTunes App Store, eerste inzending werd gelijk goedgekeurd.

Een groot deel van de game is opgebouwd in JavaScript, dit werkt erg goed in combinatie met Objective-C.

Omschrijving
In het spel krijg je een speelveld met tegels waar nummers op staan. Het doel is om de tegels zodanig te verschuiven dat het nummer wat erop staat correspondeert met het aantal aangrenzende tegels. Als dit voor elke tegel klopt is het level voltooid

In de level modus zijn er 3 difficulties met elk 40 levels. Het doel is om de puzzel met zo weinig mogelijk stappen op te lossen. Als je een puzzel voltooid hebt komt de volgende beschikbaar.

Daarnaast is er een Quick Play variant waarin random levels gegenereerd worden in de gekozen moeilijkheidsgraad, zo kan je dus oneindig door blijven spelen.

Als laatste is er ook een Time Trial beschikbaar. Dit zijn 40 levels die tijd gebonden zijn, los je het level niet op tijd op, dan moet je het level nogmaals beginnen.

Hier nog enkele screenshots:

Het Menu:
Afbeeldingslocatie: http://www.tiltedentertainment.com/games/hexgame/images/Screenshot1.png

Een level selecteren, de hoogste score staat eronder:
Afbeeldingslocatie: http://www.tiltedentertainment.com/games/hexgame/images/Screenshot2.png

De start van een level, de tegels liggen door elkaar:
Afbeeldingslocatie: http://www.tiltedentertainment.com/games/hexgame/images/Screenshot3.png

Het level van hierboven is nu opgelost (wie kan het korter dan 23 stappen?):
Afbeeldingslocatie: http://www.tiltedentertainment.com/games/hexgame/images/Screenshot4.png

Eind van level splash:
Afbeeldingslocatie: http://www.tiltedentertainment.com/games/hexgame/images/Screenshot5.png

Het spel is voor €0.79 te downloaden in de iTunes App Store:
Hexgame voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en je ervaringen willen delen, positief of negatief alle input is welkom. Je kan ons mailen op: info [a] tiltedentertainment punt com. Of je kan mij een DM sturen.

PS: De Lite versie wordt op dit moment getest is aangeboden bij Apple en zal binnenkort beschikbaar komen in de App store. Voor een online preview, stuur mij een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van de week een ipod touch gekocht omdat ik niet langer kon wachten op de ipad (die ga ik nu zeker weten ook kopen).
Maar wat een gaaf apparaat is het toch, had ik eerder moeten weten.

Maar goed.
Ik heb al heel veel apps en games uitgeprobeerd en kwam er achter dat er dus ook gewoon veel apps zijn die tijdelijk gratis worden aangeboden.
Op http://www.freeappalert.com/ houden ze iedere dag een lijst bij met tijdelijk gratis apps, echt een aanrader.

Ik ben nu helemaal verslaaft aan Rush Hour een heel simpel maar wel heel gaaf spel, tijdelijk gratis.
Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/041/Purple/f2/e8/23/mzl.dsrwnvcy.320x480-75.jpg

Stone Wars is trouwens ook tijdelijk gratis en best grappig, het lijkt een beetje op Worms.
Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/014/Purple/ce/2f/97/mzl.xzjsclap.320x480-75.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet een goeie voip applicatie voor de Iphone, ik gebruik hem zelf ook en en goeie kwaliteit met gesprekken over een premium netwerk zoals voipraider.

http://itunes.apple.com/n...ip-phone/id314192799?mt=8

Werkt echt goed, dus Siphon is niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Gewoon een idee.. waarom maak je de app niet gratis met een stuk of 3 levels ofzo om dan extra levels aan te bieden voor die 0.79 euro?

Ik kan al zeggen dat ik geen 79 cent zal spenderen aan een game met een onbekend spelconcept zelfs al ziet het er op het eerste zicht wel een mogelijk ok/goed game uit.

In elk geval succes ermee!

[ Voor 16% gewijzigd door witchdoc op 01-07-2010 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

poohbeer schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 19:48:
Gewoon een idee.. waarom maak je de app niet gratis met een stuk of 3 levels ofzo om dan extra levels aan te bieden voor die 0.79 euro?

Ik kan al zeggen dat ik geen 79 cent zal spenderen aan een game met een onbekend spelconcept zelfs al ziet het er op het eerste zicht wel een mogelijk ok/goed game uit.

In elk geval succes ermee!
[...]
Woensdag avond hebben wij de gratis Lite versie van Hexgame ingediend bij Apple. Het wachten is nu totdat zij hem goedkeuren, ik verwacht dat dat binnen een dag of 5 in de App Store beschikbaar is.

In de Lite versie krijg je 12 levels verdeeld over de verschillende modi om te proberen. Zodra hij beschikbaar is zal ik dat hier laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 23:37:

Op http://www.freeappalert.com/ houden ze iedere dag een lijst bij met tijdelijk gratis apps, echt een aanrader.
Helaas zit daar zelden iets goeds bij.

Anyways, voor de geïnteresseerden; Last.fm's app speelt nu ook muziek af in de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Laatst online: 09:48
De Spotify-app id geupdate voor de iPhone en iPod Touch. Je raadt het al: Multitasking! Het is hemels om eindelijk de iPhone volledig te kunnen gebruiken terwijl je Spotify gebruikt, de remote (ik heb een Fiio, dus nog beter dat die ook werkt) ondersteuning is hemels, en alles lijkt perfect te werken.

Nu nog playlists maken :P

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-09 22:31
coptician schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:32:
De Spotify-app id geupdate voor de iPhone en iPod Touch. Je raadt het al: Multitasking! Het is hemels om eindelijk de iPhone volledig te kunnen gebruiken terwijl je Spotify gebruikt, de remote (ik heb een Fiio, dus nog beter dat die ook werkt) ondersteuning is hemels, en alles lijkt perfect te werken.

Nu nog playlists maken :P
QFT. Nog een heel klein puntje is, dat het leuk zou zijn als bij het aansluiten van m'n iPod-compatible autoradio niet de iPod-app maar Spotify gebruikt zou worden. Maar zoals gezegd is dat een klein puntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Dat doet mijn JVC gewoon hoor. Als ik hem eraan hang, dan start automatisch de iPod functie, maar als je vervolgens Spotify opent, dan neemt Spotify het over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Weet iemand al of er een radio applicatie is die gebruikt maakt van de iOS4 background mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Mag schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:00:
Weet iemand al of er een radio applicatie is die gebruikt maakt van de iOS4 background mogelijkheden?
Er zijn een aantal applicaties met een ruime selectie aan radiostations:
AccuRadio
TunIn Radio
Radio
Pandora (alleen bruikbaar over VPN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Hoedje schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:11:
[...]

Er zijn een aantal applicaties met een ruime selectie aan radiostations:
AccuRadio
TunIn Radio
Radio
Pandora (alleen bruikbaar over VPN)
Oh, my bad, ik doelde meer op een app met Nederlandse radio zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Air Mouse Pro is geupdate voor de iPhone 4. De app heeft nu ondersteuning voor de hoge resolutie en nog veel belangrijker... hij is nu ook echt bruikbaar als Air Mouse. Er is ondersteuning toegevoegd voor de gyroscoop en dat werkt uitstekend. De tracking is enorm precies. Tot slot is er ook ondersteuning voor de proximity sensor toegevoegd. Als je de iPhone met het scherm naar beneden (neer)legt, dan gaat het scherm uit om energie te besparen. Dat scheelt weer het lockscherm langs te moeten en verbinding maken.

Het was al een hele fijne applicatie en dat is nu nog beter geworden. Aanrader!

Mag schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:20:
[...]

Oh, my bad, ik doelde meer op een app met Nederlandse radio zenders.
Volgens mij hebben Radio en TuneIn ook Nederlandse zenders. Daarbij hebben ze de mogelijkheid om zelf URL's toe te voegen. Radio heeft ook een lite versie waar je zelf URLs kan toevoegen. Maar je kunt ook wachten op de officiële apps van de Nederlandse zenders. Zeker de publieke omroep is over het algemeen redelijk snel en natuurlijk gratis ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik was al een tijdje op zoek naar een app om Exchange tasks en notes te synchroniseren, onbegrijpelijk dat iOS4 niet standaard een tasks/todo-app heeft trouwens, hoort toch wel tot de standaard PIM-functionaliteit.

Nu had ik iMLite al geïnstalleerd, maar tot de update van gisteren werkte die niet. Nu wel, dus ik heb direct de betaalde versie iMExchange gekocht, m'n duurste aankoop in de App Store tot nu :P
iMTasks was op zich ook voldoende, maar voor €0,50 de notes, contacts en out-of-office erbij vond ik wel een goede deal.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
Mag schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:00:
Internet RadioBox werkt hier goed in de background! Niet gratis maar zeker die 0,79 waard!

[ Voor 8% gewijzigd door Maite op 07-07-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds gisteren ook eem ipod touch gehaald.
Alleen nu zoek ik wat leuke gratis apps.
Kan iemand mij daarmee helpen?:d

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 22:38:
Hallo,

Ik heb sinds gisteren ook eem ipod touch gehaald.
Alleen nu zoek ik wat leuke gratis apps.
Kan iemand mij daarmee helpen?:d

Mark
Welkom op eht forum mark.. we hebben een paar regels waar je aan moet voldoen. Regel 1 is dat je eerst zelf research doet voor je wat vraagt. Als je de TS had gelezen dan zag je dit:

Er zijn heel wat leuke dingen te vinden, waaronder AquaForst, Bomberman, Texas Hold'Em, Pinball, Cro-Mag Rally, TapTap, Enigmo of Super Monkey Ball. Voor ervaringen moet je gewoon even het topic en het vorige deel lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Alle publieke omroep radio-apps zijn inmiddels aangepast voor multitasking. Het is natuurlijk steeds dezelfde app, met een ander icoontje en beginpagina. Maar goed :P Het werkt prima!

Convertbot is ook aangepast voor iOS4, inclusief hoge resolutie artwork etc. Het blijft een handig programma en er is duidelijk veel aandacht aan het ontwerp besteed. Het is één van de meest gelikte 3rd-party apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik vind al de apps van Tapbots erg mooi gemaakt. Het werkt goed en ziet er erg netjes uit zo mogen er veel meer apps komen imo. Ik zit ook eigenlijk wel een beetje uit te kijken naar Tweetbot en wat voor een mooie interface ze daar voor weten te verzinnen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De, mijn inziens, beste navigatie-app Navigon heeft een update gekregen naar 1.6. Multitasking, het weer onderweg, nieuwe kaarten (gratis blijkbaar!) etc. top-update. TomTom kan er in ieder geval heel veel van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:43
Weet iemand al een goede app a la Skype die wel kan bellen met push (en over 3g svp)? Ik ga morgen Acrobits Softphone maar eens proberen maar die kost 6 euro.

Mijn doel is, romantische jongen die ik ben, iedere dag mijn vriendin voor ong. 10 minuten (lang zat) te kunnen bellen zonder dat ik dit op mijn telefoonrekening terug zie. Dit zal meestal over wifi gaan, en soms over 3g. Push is hiervoor een must aangezien ik niet iedere keer als ik haar wil voipen eerst wil bellen/sms'en a la "schat zet je <insert name app> aan!".
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.

Problemen en specifieke vragen horen in een apart (nieuw) topic om zo de doorzoekbaarheid te verbeteren. Zie ook het 4i Beleid.