13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Heb dus een nieuwe game nodig.
Gelikte App! Ziet er goed uit. Hoe gaat het met de verkopen?TangLeFuzZ schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:40:
Mag ik even spammen?
De afgelopen maanden heb ik ook een iPhone app gemaakt samen met een collega. Vorige week dinsdag opgestuurd en donderdag goedgekeurd (ging vrij snel!)
Sinds enkel dagen heb ik ook een App in de App Store.
Saluti Cards: echte kaarten versturen met je iPhone

Zie voor meer info de Saluti website of bekijk hem in de App Store.
Nu alleen nog maar in de Nederlandse App Store, maar snel wereldwijd!
06.00 uur Bluetooth en Wifi automatisch aan.
Mijn dank is groot!
Wie bedenkt zoiets?
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
lol, aan de andere kant, wie betaalt er nou voor zoiets?kenneth schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:51:
Er is een Oscars-app. Je kan dan je eigen favorieten selecteren. Iedere keer als je een film/acteur selecteert, hoor je een klikje. Daardoor stopt de iPod-app met spelen. Druk je weer op play, selecteer je weer een film of acteur, hoor je een klikje ...
Wie bedenkt zoiets?
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Hahaha

En stamps kopen vanuit de appstore zou relax zijn, zoals heel veel apps in-app items te koop aanbieden.Jasper schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:21:
[...]
Nu alleen nog maar in de Nederlandse App Store, maar snel wereldwijd!
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 01-03-2010 15:14 ]
Als je iPhone geen jailbreak heeft, zou ik er geen weten.PSP123 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:31:
Weten jullie het bestaan, van een Ipod Touch app om profielen mee te beheren. Bijvoorbeeld na 24.00 uur, wifi en bluetooth automatisch uit.
06.00 uur Bluetooth en Wifi automatisch aan.
Mijn dank is groot!
Als je wel jailbreak hebt toegepast, kun je hiervoor SBSetting en SBSchedule gebruiken (Cydia => BigBoss)
Werkt uitstekend.
Have Fun Funske
SBSchedule betaald??funske schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:58:
[...]
Als je iPhone geen jailbreak heeft, zou ik er geen weten.
Als je wel jailbreak hebt toegepast, kun je hiervoor SBSetting en SBSchedule gebruiken (Cydia => BigBoss)
Werkt uitstekend.
Yep. Kost $ 2,99 oftewel ± € 2,20. Kijk hier voor de beschrijving.
Ik zet 's nachts mijn WiFi, BlueTooth, 3G etc af en heb zo weinig batterijverlies. Het scheelt best wel veel.
Have Fun Funske
Helaas niet mogelijk. Apple staat het niet toe om fysieke producten te kopen met in-app buying. Dat houdt overigens niet in dat ik het nog wel 'es wil proberen om approved te krijgenBosmonster schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:12:
[...]
En stamps kopen vanuit de appstore zou relax zijn, zoals heel veel apps in-app items te koop aanbieden.
Die voor de publieke omroepen werken prima, maar RTL, SBS6 en Veronica e.d. bieden ook uitzending gemist mogelijkheden, maar heb daar nog niks voor kunnen vindden
Er zijn zoveel apps die 'punten' verkopen via andere apps. (Al die mafia-sims bijvoorbeeld). Lijkt me niet veel anders voor stampsJasper schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:11:
[...]
Helaas niet mogelijk. Apple staat het niet toe om fysieke producten te kopen met in-app buying. Dat houdt overigens niet in dat ik het nog wel 'es wil proberen om approved te krijgenEerste release was even veilig spelen op dat aspect.
Dat kan ik helaas beamen. Ik heb de app al een tijdje en regelmatig kloppen de tijden simpelweg niet, waardoor ik meestal toch aangewezen ben op de app van 9292ov (die inderdaad ook niet geweldig werkt). Wat zou het fijn zijn als dergelijke apps de interface van Trein hadden...ma9ma schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:33:
[...]
Daar doelde ik op. Als ik deze recensies moet geloven zijn ze dus niet up to date. Er is geen lite versie om het zelf te testen. De website geeft als laatste een melding van juli vorig jaar. Als de tijden wel bijgewerkt zijn dan wil ik daar best voor betalen, maar dat kan ik nu niet controleren.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Beschrik namelijk niet over die betalings mogelijkheden van iTunes...
Je kunt bij bijvoorbeeld de Music Store, Free Record Shop, Dixons, Apple Store, Media Markt, etc iTunes kaartjes kopen. Soort pre-paid kaart. Die kun je dan gebruiken in iTunes.wishmasterUT2k4 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 17:07:
Is het alleen morgelijk om iPhone apps. te kopen via de iTunes-store? Of zijn er ook andere opties (via i-deal oid)?
Beschrik namelijk niet over die betalings mogelijkheden van iTunes...
Maar dit houdt in dat ik ook geen account kan aanmaken op iTunes neme ik aan ?
Door het downloaden van een gratis app krijg je ook de mogelijkheid om een iTunes account aan te maken zonder dat je betalingsgegevens in hoeft te vullen. (zie ook http://www.iphoneclub.nl/...nes-account-aanmaken.html) Verder kun je ook gebruik maken van ClickAndBuy, deze service schrijft het geld van je bankrekening af.wishmasterUT2k4 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 17:20:
Hmmm... lijkt mij erg vervelend werken. Maar zal het morgen eens proberen!
Maar dit houdt in dat ik ook geen account kan aanmaken op iTunes neme ik aan ?
Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro
Nu heb ik een iPhone, waar ik ook graag die applicaties op wil zetten. Maar hoe ga ik dat nu aanpakken? Moet ik ze nu nóg een keer kopen ofzo?

Tesla M3LR '21
Eerst je iPod synchroniseren met iTunes, dan komen al je Apps in iTunes te staan. Erna je iPhone synchroniseren met iTunes en voilàLas Vegas schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:03:
Zeg, ik zit een beetje met een irritant iets. Heb een paar applicaties gekocht op m'n iPod Touch (gewoon direct via de apple store op de ipod dus) en die staan nu niet in itunes.
Nu heb ik een iPhone, waar ik ook graag die applicaties op wil zetten. Maar hoe ga ik dat nu aanpakken? Moet ik ze nu nóg een keer kopen ofzo?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ahhh, logica inderdaadijskonijn schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:09:
[...]
Eerst je iPod synchroniseren met iTunes, dan komen al je Apps in iTunes te staan. Erna je iPhone synchroniseren met iTunes en voilà
Tesla M3LR '21
Niemand?ThinkPadd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:52:
Iemand of er ook een App is voor andere uitzendinggemist varianten?
Die voor de publieke omroepen werken prima, maar RTL, SBS6 en Veronica e.d. bieden ook uitzending gemist mogelijkheden, maar heb daar nog niks voor kunnen vindden
Ik zoek nog een goede voor mijn iPod Touch.
De enige voorwaarden zijn eigenlijk dat er een wachtwoord op gezet kan worden, het liefst met een woord en niet het standaard 4-nummers-ding.
Zijn er nog Tweakers of kennissen die zoiets gebruiken, en zo ja welke?
EVENTUEEL een export-optie maar dat is zwaar optioneel
[ Voor 10% gewijzigd door BlackEyedAngel op 15-03-2010 16:30 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Een accountje bij Evernote en bijbehorende Evernote iPhone app is hetgeen dat je zoekt denk ik.Son Goku schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:00:
Ik ben op zoek naar een dagboek App.
De enige voorwaarden zijn eigenlijk dat er een wachtwoord op gezet kan worden, het liefst met een woord en niet het standaard 4-nummers-ding.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Momento is een erg fijne app hiervoor. Alleen zit daar een pincode op ipv wachtwoord. Heeft wel weer voordelen als: foto's gemakkelijk toevoegen, last.fm resultaten, twitterberichten, rating voor het moment, facebook intergratie, tags, etc, etc.Son Goku schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:00:
Ik ben op zoek naar een dagboek App.
Welkom bij het nadeel van de telefoon: Dit kan niet zomaar.Lizardz schreef op maandag 15 maart 2010 @ 18:34:
Hoe zet ik een voor een fotos op mijn iPhone? Zonder gelijk alles te moeten synchroniseren.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Zonder synchroniseren is e-mailen een optie (vanuit daar kan je de afbeeldingen opslaan in je camera roll), of online zetten en dan downloaden en in je camera roll bewaren.Lizardz schreef op maandag 15 maart 2010 @ 18:34:
Hoe zet ik een voor een fotos op mijn iPhone? Zonder gelijk alles te moeten synchroniseren.
Ligt aan wat je koopt; soms is de in-app purchase bijvoorbeeld de betaalde versie van de app, en dan word je doorgelinkt naar de App Store. Maar als het bijv. extra levels zijn voor een game, dan moet dat echt vanuit de app; de App Store verkoopt alleen app's, geen 'losse data'.Son Goku schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:06:
Ik kan niet helemaal begrijpen hoe dat werkt met de in-app purchases. Moet dat perse via internet op de Iphone of kan het ook via Itunes gedaan worden? Kan d'r niet echt duidelijke informatie over vinden
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Voorbeeld 1:
Ik heb van Genesis "The Lamb Lies Down On Broadway" album 1 en 2 op mijn iPhone. Die wil ik in die volgorde afspelen. Ga ik echter naar Artiest -> Genesis dan kan ik alleen kiezen uit 1 album of 'alle nummers'. Okay, ik wil alle nummers spelen. Als ik daar voor kies kan ik alleen maar Shuffle of alfabetisch kiezen...
Voorbeeld 2:
Ik ga joggen en wil het genre Drum n Bass aan mijn hoofd. Ik kies Genre -> Drum & Bass -> Alle Albums. Leuk, die wil ik in die volgorde afspelen! Kan dus niet... Ik kan alleen 1 album kiezen, of wederom Alle nummers, waar het wederom alleen alfabetisch of shuffle kan (iets wat allebei zwaar klote is met Drum & Bass B2B mixes).
Aaargh!
Is er een app die dat wel normaal kan of een hidden feature die ik over het hoofd zie?
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Kijk eens naar de playlist On-the-go.Wilf schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:17:
Is er een mogelijkheid om in de iPhone / iPod touch een genre af te spelen of een aantal albums van een bepaalde band zonder de verplichte keuze om deze te shufflen? Dus gewoon in de volgorde van hoe het hoort?
Voorbeeld 1:
Ik heb van Genesis "The Lamb Lies Down On Broadway" album 1 en 2 op mijn iPhone. Die wil ik in die volgorde afspelen. Ga ik echter naar Artiest -> Genesis dan kan ik alleen kiezen uit 1 album of 'alle nummers'. Okay, ik wil alle nummers spelen. Als ik daar voor kies kan ik alleen maar Shuffle of alfabetisch kiezen...
Voorbeeld 2:
Ik ga joggen en wil het genre Drum n Bass aan mijn hoofd. Ik kies Genre -> Drum & Bass -> Alle Albums. Leuk, die wil ik in die volgorde afspelen! Kan dus niet... Ik kan alleen 1 album kiezen, of wederom Alle nummers, waar het wederom alleen alfabetisch of shuffle kan (iets wat allebei zwaar klote is met Drum & Bass B2B mixes).
Aaargh!
Is er een app die dat wel normaal kan of een hidden feature die ik over het hoofd zie?
Die speelt ook alleen alfabetisch af.
FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUVerder denk ik niet dat kan wat jij wilt, maar je zou het nog eens in [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 24 kunnen vragen.
[ Voor 39% gewijzigd door Wilf op 17-03-2010 13:17 ]
Nee hoor, gewoon naar een album navigeren en dan add all songs doen. Dan zet hij ze keurig in volgorde neer.
Dus: Playlists > On-The-Go > Edit > + > Onderin voor Album of Artist kiezen (wellicht tussen 'more') > Album uitkiezen > Add All Songs > Done > Done
Dan staan ze keurig netjes op volgorde.
Trouwens deze games van Gameloft zijn tot 21 maart te koop voor 79 ct:
- Earthworm Jim
- Blades Of Fury
- Real Soccer 2010
- Dungeon Hunter
- Skater Nation
[ Voor 15% gewijzigd door MoietyMe op 18-03-2010 16:06 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Plug and play zeg maar, zodat ik bestanden gewoon van thuis op me iphone kan zetten en deze op het werk kan bekijken. Kan namelijk hier geen software installeren en via Wifi benaderen lukt ook niet
Vandaar de vraag...
Bedankt voor de tip, Earthworm Jim ga ik effe downloaden.Good Fella schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:04:
[...]
Nee hoor, gewoon naar een album navigeren en dan add all songs doen. Dan zet hij ze keurig in volgorde neer.
Dus: Playlists > On-The-Go > Edit > + > Onderin voor Album of Artist kiezen (wellicht tussen 'more') > Album uitkiezen > Add All Songs > Done > Done
Dan staan ze keurig netjes op volgorde.
Trouwens deze games van Gameloft zijn tot 21 maart te koop voor 79 ct:
- Earthworm Jim
- Blades Of Fury
- Real Soccer 2010
- Dungeon Hunter
- Skater Nation
Dungeon Hunter had ik al, dat spel erg goed, beetje Diablo-stijl
Verwijderd
zonder jailbreak wordt dat lastig denk ik. Ik wil zelf ook niet jailbreaken. Wat ik heb gedaan en wat voor mij prima werkt is Dropbox gebruiken. Maak een gratis acountje en je hebt een mapje op je computer waar je al je files in dropt. Deze kun je op elke andere computer bekijken en ook via de gratis dropbox app op je iphone. Heel erg geschikt voor mij omdat ik USB sticks ALTIJD kwijt raak. En echt grote bestanden zet ik op mijn externe harde schijf.
Trouwens inderdaad goede tip betreft die Gameloft spelletjes!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2010 12:53 . Reden: had nog een kleine opmerking ]
Ja maar wie wil nou vrijwillig een bloated muziekspeler die je pc overneemt zonder dat diegene een Apple product heeft? Ik wil gewoon *Aansluiten* TINGDING en voila, een schijfje, zoals mn HTC ook hadWiethoofd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:28:
Die is er niet en zal er waarschijnlijk ook niet komen omdat Apple dit niet toestaat.
@MsG, dat zal op elke pc met iTunes geïnstalleerd en iPhoneBrowser open werken
Fucking kansloos maar wel verslavend.
Ik had de game al een paar weken terug uit de Canadese appstore geplukt. Ben er al snel weer mee gestopt. De game slaat eigenlijk nergens op, totaal onvergelijkbaar met games als Simcity of Farmville oid.MrAcid schreef op zondag 21 maart 2010 @ 14:35:
Nog geen We Rule spelers hier? Soort Farmville op je iPhone. Vriendjes maken, dingen uitwisselen, levelen, plantjes plaatsen.
Fucking kansloos maar wel verslavend.Username is hetzelfde als hier!
Pictionary, maar dan voor de iPhone
MobileRSS. Zijn 3 versies van: gratis en van 2 en 4 euro. De gratis versie werkt via Google Reader, maar is enorm fijn, werkt met mappen en alle andere functies van Google Reader. De gratis versie bevat alleen ads onder elk bericht maar het is niet storend.CyCloneNL schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:49:
Welke RSS reader gebruiken jullie? En welke is aan te raden
Ik zoek nog een goede voor mijn iPod Touch.
Heb ook Free RSS Reader gehad. Kan ook syncen met Google Reader maar is verder erg beperkt en soms bugged.
Welk straatje moest dat zijn dan?ThinkPadd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 20:50:
In datzelfde straatje: Depict
Pictionary, maar dan voor de iPhone
Ik kende Depict niet overigens, net geprobeerd en erg leuke game
Bij die 2 games is het de bedoeling dat je een boederij runt (klinkt duf, maar het is heeeeel verslavend). Je moet constant je producten verkopen en kan op die manier hoger opklimmen (bijv dieren gaan houden) etc.
[ Voor 39% gewijzigd door ThaStealth op 24-03-2010 15:51 ]
Mess with the best, die like the rest
Verwijderd
als ik op mijn itunes apps heb staan en een vriend van mij hangt zijn iphone aan mijn computer kan hij dan mijn apps naar zijn iphone zetten.
gr dirk
ja dat kan.Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:19:
hallo, ik heb even een vraagje.
als ik op mijn itunes apps heb staan en een vriend van mij hangt zijn iphone aan mijn computer kan hij dan mijn apps naar zijn iphone zetten.
gr dirk
Je kan de apps delen tot max 5 apparaten.
...less is more
In beginsel kan het wel ja, maar dan moet je dus je account delen met iemand anders waarvan je dat misschien helemaal niet wil.funk-e schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 18:10:
[...]
ja dat kan.
Je kan de apps delen tot max 5 apparaten.
Het is niet mogelijk om 1,2,3 even je apps er af te halen en ze op een andere PC/iPhone te zetten tenzij je dus je account wil delen (bijv. met familie ofzo, dan is het idd mogelijk tot 5 apparaten).
Astro RanchThaStealth schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:50:
Weet iemand of er een Animal Crossing/Harvest moon variant is voor op de iphone? Ik heb wel een paar leuke gezien, maar dat waren mmo's en dat trekt me juist niet.
Bij die 2 games is het de bedoeling dat je een boederij runt (klinkt duf, maar het is heeeeel verslavend). Je moet constant je producten verkopen en kan op die manier hoger opklimmen (bijv dieren gaan houden) etc.
Fruit Farm Tycoon
Verwijderd
Controllr
Beste PLEX remote die ik tot nu toe gezien en gebruikt heb!
Features
- View local TV Shows, Movies and Music complete with cover art and meta data from Plex
- Play media, pause, scan and adjust volume
- Can detect Plex running on local network using Bonjour
- Gesture control to scroll through Plex menu system without looking at your iPhone/iPod touch
- Search movies and music
- Changeable theme This application requires Plex to be running on a Mac.
Ik had een superhandige (gratis) app waar'k kon zoeken op postcode om de bijhorende gemeentenaam (en omgekeerd) te weten te komen. Dit was van redelijk wat landen waarbij je ook nog eens je favo landen kon instellen.
En stom als ik was, heb'k dus mijn iphone gedelete zonder een backup te nemen en bij god, ik krijg die app niet meer gevonden. Iemand die'm installed heeft en weet hoe ie precies noemt? (nee, post codes etc heb'k al naar gezocht)
Als je inlogt met je iTunes account dan kun je bij Apple.com naar je account history kijken (naar alles wat je ooit hebt aangeschaft, dus ook gratis apps).poohbeer schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 01:06:
Iemand die kab helpen?
Ik had een superhandige (gratis) app waar'k kon zoeken op postcode om de bijhorende gemeentenaam (en omgekeerd) te weten te komen. Dit was van redelijk wat landen waarbij je ook nog eens je favo landen kon instellen.
En stom als ik was, heb'k dus mijn iphone gedelete zonder een backup te nemen en bij god, ik krijg die app niet meer gevonden. Iemand die'm installed heeft en weet hoe ie precies noemt? (nee, post codes etc heb'k al naar gezocht)
Anyway, ik heb Angry Birds uitgespeeld (bedankt m0nk, superverslavend)...daarna Plants vs Zombies gisteren uitgespeeld en ben toe aan iets nieuws. Tot nu toe Chuzzle geprobeerd, maar dat kon me niet bekoren (lijkt erg op Bejeweled). Ben nog aan het zoeken naar een leuke game die je even kunt spelen en daarna weer kan wegleggen.
Ik heb Parachute Ninja aangeschaft maar nog niet geprobeerd en Bomb Master Physics, deze wel even geprobeerd en best aardig.
heb dat waze geinstalleerd, een gratis navi app waarmee gebruikers zelf wegen in kaart brengen. geinig maar nog niet uitgebreid genoeg
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Angry Birds is inderdaad superverslavend, heb nu overal minstens 2 sterren en probeer dat naar 3 sterren te krijgen.Nitai schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 07:00:
[...]Anyway, ik heb Angry Birds uitgespeeld (bedankt m0nk, superverslavend)...daarna Plants vs Zombies gisteren uitgespeeld
Moet ook maar eens gaan beginnen aan Plants vs Zombies
Wel leuk spel inderdaad.
Ik ga ook maar eens naar Plants vs Zombies kijken dan.
Verwijderd
Zodat je to do list bijhoudt in je notebook, deze vervolgens synced met je iPhone?
(Things voor 7,99 is me te duur)
Met "notebook" bedoel je je laptop of is er een to-do programma genaamd "notebook"?Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 09:18:
Weet iemand een fijn To Do list programmatje die je ook via iTunes via je notebook kunt syncen met je iPhone?
Zodat je to do list bijhoudt in je notebook, deze vervolgens synced met je iPhone?
Evernote?Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 09:18:
Weet iemand een fijn To Do list programmatje die je ook via iTunes via je notebook kunt syncen met je iPhone?
Listable, Google Task, Remember the Milk en ga zo maar door
Verwijderd
Thanks, zal hem eens proberen! ff de desktopversie ook downloadenNitai schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 09:42:
[...]
Evernote?(werkelijk waar, ik gebruik Evernote voor van alles...)
Met notebook bedoel ik mijn macbook iddMag schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 09:37:
[...]
Met "notebook" bedoel je je laptop of is er een to-do programma genaamd "notebook"?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2010 10:24 ]
Hij heeft helemaal gelijk. Ik maak ook dankbaar gebruik van Evernote voor vanalles en nog veel meer!!Nitai schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 09:42:
[...]
Evernote?(werkelijk waar, ik gebruik Evernote voor van alles...)
En ......... het is gratis
[ Voor 5% gewijzigd door funske op 27-03-2010 10:32 ]
Have Fun Funske
Verwijderd
DAMN!! Ik heb serieus met open bek het programmatje gebruikt...funske schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 10:31:
[...]
Hij heeft helemaal gelijk. Ik maak ook dankbaar gebruik van Evernote voor vanalles en nog veel meer!!
En ......... het is gratis
Thanks a lot!
Nitai schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 07:00:
Als je inlogt met je iTunes account dan kun je bij Apple.com naar je account history kijken (naar alles wat je ooit hebt aangeschaft, dus ook gratis apps).
ZIPcodes voor de betere post code app voor aardig wat landen inclusief België en Nederland met de opties om enkel de landen te tonen die je zelf wil!
Werkt dat ook voor een Nederlandse itunes account? Ik kan het niet vinden iigNitai schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 07:00:
[...]Als je inlogt met je iTunes account dan kun je bij Apple.com naar je account history kijken (naar alles wat je ooit hebt aangeschaft, dus ook gratis apps).
Vond het ook niet op Apple.com, wel in iTunes:Mag schreef op zondag 28 maart 2010 @ 17:32:
[...]
Werkt dat ook voor een Nederlandse itunes account? Ik kan het niet vinden iig
http://support.apple.com/kb/HT2727
[ Voor 9% gewijzigd door emiel74 op 28-03-2010 18:51 ]
Geniaal spel
Ik heb geen leuke ondertitel.
Erg leuk spel!
Ja Mag, ook op je Nederlandse iTunes account. In iTunes bij het inloggen met je account, klikken op View Account (bij de Engelstalige iTunes) en daarna Aankoopgeschiedenis.Mag schreef op zondag 28 maart 2010 @ 17:32:
[...]
Werkt dat ook voor een Nederlandse itunes account? Ik kan het niet vinden iig
[ Voor 20% gewijzigd door Nitai op 29-03-2010 00:23 ]
Ik heb die ook gekocht een tijdje terug ja. Erg leuke game, ook leuke retro graphics. Maar damn, wel erg moeilijk!ijskonijn schreef op maandag 29 maart 2010 @ 00:18:
Ik ben de laatste tijd redelijk verslaafd aan het spel Spirit
Erg leuk spel!
Ja, die link is grayed out.Nitai schreef op maandag 29 maart 2010 @ 00:21:
[...]
Ja Mag, ook op je Nederlandse iTunes account. In iTunes bij het inloggen met je account, klikken op View Account (bij de Engelstalige iTunes) en daarna Aankoopgeschiedenis.
Ziet er inderdaad leuk uit, ook maar eens binnen halen. Bedankt voor de tip.ijskonijn schreef op maandag 29 maart 2010 @ 00:18:
Ik ben de laatste tijd redelijk verslaafd aan het spel Spirit
Erg leuk spel!
Alleen jammer dat je de hele tijd vanaf vooraan moet beginnen en niet gewoon een bepaald level kan overdoen. Zo is de vernieuwing er wel erg snel vanaf.
[ Voor 20% gewijzigd door MoietyMe op 29-03-2010 12:44 ]
Je kan kiezen voor extreme dan begin je gelijk moeilijkGood Fella schreef op maandag 29 maart 2010 @ 08:57:
[...]
Ziet er inderdaad leuk uit, ook maar eens binnen halen. Bedankt voor de tip.
Alleen jammer dat je de hele tijd vanaf vooraan moet beginnen en niet gewoon een bepaald level kan overdoen. Zo is de vernieuwing er wel erg snel vanaf.
Heb in episode 1 alle sterren, in episode 2 moet ik er nog 5 ...
5.4:kenneth schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:32:
Wat experts in Angry Birds die me tips kunnen geven om 3 sterren te halen bij 5-2, 5-4 en 5-9?
Eerst met de blauwe vogel (uiteengesplitst in 3 delen) de achterste 2 op de "stoeltjes" aanpakken. Vervolgens met de gele vogels laag (met volle snelheid) op het eerste wiel mikken.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
En gelukt. Na 200 keer hetzelfde doen haal ik nu opeens wél 70230 punten

[ Voor 39% gewijzigd door kenneth op 02-04-2010 14:47 ]
Ik had laatst mijn Mac opnieuw geïnstalleerd, en dat zag hij ook als een nieuwe computer. Wat nou als ik de 5 heb gehad en mijn computer wil herinstalleren? Dag apps ter waarde van 50 euro?VeeGee schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:16:
[...]
In beginsel kan het wel ja, maar dan moet je dus je account delen met iemand anders waarvan je dat misschien helemaal niet wil.
Het is niet mogelijk om 1,2,3 even je apps er af te halen en ze op een andere PC/iPhone te zetten tenzij je dus je account wil delen (bijv. met familie ofzo, dan is het idd mogelijk tot 5 apparaten).
En iets anders, als ik op de iPhone van een vriend inlog in de App Store, en een app download die ik zelf had gekocht - krijgt hij hem dan "zomaar" van mij of gaat er bij hem bij de eerstvolgende synchronisatie ook 1 van die 5 maximale computers weg?
Don't live for pleasure, make life your treasure
Er is een optie "Deauthorize all", die verschijnt alleen als je aan die limiet van 5 geauthoriseerde computers zit. Ik heb dit laatst toevallig opgezocht omdat ik zelf ook altijd vergeet te de-authorizeren waardoor ik nu ook al op 3/5 computers zit, terwijl ik er maar 2 heb in huis (laptop, desktop). Die 3e is denk ik mijn laptop voor de 2e keerStormbringer schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:08:
[...]
Ik had laatst mijn Mac opnieuw geïnstalleerd, en dat zag hij ook als een nieuwe computer. Wat nou als ik de 5 heb gehad en mijn computer wil herinstalleren? Dag apps ter waarde van 50 euro?
Deauthorize all 5 computers on an iTunes account
Note that this option will only appear if you have 5 computers that are authorized.
In addition, you can only use this option once per year. So use it wisely.
- Open iTunes.
- From the dropdown menu at the top, select Store > View My Account. This may also show up as the "Account" button.
- Enter your Apple ID and password to access the account information page.
- Click Deauthorize All.
dit is ook op de Apple Website te lezen
Dit weet ik ook niet, nooit uitgeprobeerdEn iets anders, als ik op de iPhone van een vriend inlog in de App Store, en een app download die ik zelf had gekocht - krijgt hij hem dan "zomaar" van mij of gaat er bij hem bij de eerstvolgende synchronisatie ook 1 van die 5 maximale computers weg?
[ Voor 12% gewijzigd door ijskonijn op 02-04-2010 16:43 ]
Dit vind je wel interessant denk ik:kenneth schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:32:
Wat experts in Angry Birds die me tips kunnen geven om 3 sterren te halen bij 5-2, 5-4 en 5-9?
http://www.iphoned.nl/wal...y-birds-op-youtube/20555/
Verwijderd
Ik heb sinds enkele dagen een 3GS en zoek een messenger die push berichten geeft ook als ik terug ben op het springboard. Ik blijf overigens well ingelogd.
Ik heb zowel eBuddy als IM+ geprobeerd. Geen van beiden sturen push berichten door als ik terug ben op het spingboard. Als ik de iPhone lock als de app nog open is krijg ik wel de berichten door.
Ik heb onder "instellingen -> berichtgeving" alles aan staan.
EDIT:
De eerste test berichten blijken wat lang in de lucht te zijn blijven hangen (10min.) na wat meer testen lijkt het pushen van berichten best aardig te werken met eBuddy.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2010 00:57 ]
Meestal betreft het hier 'todo'-dingen, die ik vervolgens in mijn .rtf-bestand planningsdocumenten verwerk. Hoe weet ik of Evernote iets voor mij kan betekenen? Want ik hou van extra features, maar heb een afkeer tegen bloated.
Installeer het een keer en probeer het zelf?chronoz schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 15:36:
Is Evernote echt zo'n prettige applicatie als overal wordt gezegd? Ik gebruik nu weleens de standaard 'Notities'-optie om vervolgens mijn notities uit te schrijven wanneer ik achter mijn computer zit.
Meestal betreft het hier 'todo'-dingen, die ik vervolgens in mijn .rtf-bestand planningsdocumenten verwerk. Hoe weet ik of Evernote iets voor mij kan betekenen? Want ik hou van extra features, maar heb een afkeer tegen bloated.
't Is toch een gratis applicatie (met een betalende dienst voor extra's).
Jaaaa alle sterrenkenneth schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:32:
Inmiddels ook de update van Angry Birds met de Golden Eggs Episode helemaal uitgespeeld

Nieuwe update downloadenZpAz schreef op maandag 05 april 2010 @ 16:40:
Hoe kan je die uit de golden-egg spelen? Moet dan eerst alles op 3? Ik kan er namelijk niets aanklikken.
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.
Problemen en specifieke vragen horen in een apart (nieuw) topic om zo de doorzoekbaarheid te verbeteren. Zie ook het 4i Beleid.