Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:40
Weet iemand een App waarmee je je Windows Live (Hotmail / MSN) emails kunt ophalen?

De standaard client laat mijn eigen mappen niet zien namelijk (heb filters aangemaakt via live.com zodat m'n emails automatisch in bepaalde mappen geplaatst worden).

Ik heb mBox Mail geprobeerd, maar die is mij veel te fancy, en er zit allemaal reclame bagger in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-08 21:28
Good Fella schreef op zondag 17 januari 2010 @ 13:22:
Heeft er hier iemand ervaring met Things? Ik wil graag een makkelijk te gebruiken to-do manager, maar vind 8 euro net iets te veel om het maar uit te proberen. Ik maak nu gebruik van To-Do List. Wat opzich prima bevalt. Alleen zou ik graag een betere/makkelijkere interface willen. Wat gebruiken jullie?
Ik ben erg tevreden over 2Do app lite. Exacte verschillen met de betaalde versie weet ik niet (o.a. push notificaties geloof ik), maar lite voldoet voor mij prima. Erg strakke en functionele interface ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThinkPadd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:49:
Weet iemand een App waarmee je je Windows Live (Hotmail / MSN) emails kunt ophalen?

De standaard client laat mijn eigen mappen niet zien namelijk (heb filters aangemaakt via live.com zodat m'n emails automatisch in bepaalde mappen geplaatst worden).
Overstappen op Gmail en daarmee je hotmail binnen halen? Heb je meteen IMAP functionaliteit.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:41
http://itunes.apple.com/n...own-wars/id344186162?mt=8

Eindelijk!

Grand Theft Auto: Chinatown Wars staat in de App Store!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Vet! Nu even de eerste reviews afwachten. Ben wel benieuwd naar de controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Good Fella schreef op zondag 17 januari 2010 @ 13:22:
Heeft er hier iemand ervaring met Things? Ik wil graag een makkelijk te gebruiken to-do manager, maar vind 8 euro net iets te veel om het maar uit te proberen. Ik maak nu gebruik van To-Do List. Wat opzich prima bevalt. Alleen zou ik graag een betere/makkelijkere interface willen. Wat gebruiken jullie?
Ben zelf Toodledo gaan gebruiken, meen dat het 2 euro of 2,99 kostte toendertijd. Heb helaas hier even geen toegang tot iTunes om het te checken. Je kan de webfunctionaliteit gratis proberen overigens, kun je een goed idee krijgen hoe of wat voordat je eventueel de app aanschaft :)

Linkje naar iPhone app info: Toodledo

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
TouchArcade heeft al een kort filmpje gemaakt met gameplay:

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Cool het lijkt veel meer echt 3D dan de DS ja. Net een soort GTA3 met die bovenaf-camera.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Hoe zet je die films er op dan? Via SSH (WinSCP) ?
Allemaal te lastig, gebruik gewoon i-Funbox.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
;(

Waarom kan er nooit een game komen die gewoon wérkt! Ik kom gewoon niet voorbij de splash screen met copyrightinformatie. Het herstarten en herstarten-verwijderen-herstarten-opnieuw installeren-herstarten-direct GTA starten werkt ook niet.

Leuk, zo'n spel dat je wel koopt, maar niet kan spelen! Hebben jullie ook deze ervaring?

[ Voor 7% gewijzigd door rclahsen op 18-01-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Heb hem inmiddels gekocht. En het speelt erg fijn. De besturing is goed bedacht en werkt prettig. Vind het nu de 8 euro al waard :) Hopelijk is het verhaal ook een beetje leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 20:56
MsG schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:10:
Cool het lijkt veel meer echt 3D dan de DS ja. Net een soort GTA3 met die bovenaf-camera.
De GTA 3 was toch gewoon 3d van achter je char ? (vice city?)

lijkt idd op GTA 1-2. en grafisch heeft het het weg van de PSP versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Remcov250 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:33:
[...]

De GTA 3 was toch gewoon 3d van achter je char ? (vice city?)

lijkt idd op GTA 1-2. en grafisch heeft het het weg van de PSP versie ;)
Ja maar ik zeg dus ook, met de bovenaf camera :). Dan had je een soort GTA 2 mét diepte er in. Op die camera mode draaide GTA 3 veel beter op mijn Pentium 3 667Mhz, omdat hij minder hoefde te renderen :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Dit is een fantastische app!

De Logitech iPhone Touchmouse!

Bedien je Mac (of PC) met je iPhone of iPod Touch. Heel handig om bijv. je Mac te bedienen als hij aangesloten is aan de TV

http://www.youtube.com/watch?v=2N8hYE-XWrQ

Werkt exact als de touchpad op een MacBook.

Kost 0 Euro.

http://itunes.apple.com/es/app/touch-mouse/id338237450?mt=8

[ Voor 17% gewijzigd door Póg mo Thóin op 19-01-2010 18:17 ]

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:34

Pierre

Van nature lui!

iron_mike010 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:59:

Bedien je Mac (of PC) met je iPhone of iPod Touch. Heel handig om bijv. je Mac te bedienen als hij aangesloten is aan de TV

http://www.youtube.com/watch?v=2N8hYE-XWrQ

Werkt exact als de touchpad op een MacBook.

Kost 0 Euro.

Je moet wel ff wat software installeren op je pc/mac anders werkt het niet.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Pierre61 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:00:
[...]

Je moet wel ff wat software installeren op je pc/mac anders werkt het niet.
Inderdaad, maar dat mag de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Hier wel :), ik geloofde het al bijna niet. Maar heb geen zin om 24/7 een of andere muis-emulatieserver te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
had zo'n goede ervaring met Apple service, die moet ik even delen:

had het programma LogMeIn Ignition aangeschaft maar vanwege niet altijd 3G verbinding werkte dit niet goed genoeg. ik heb dit Apple gemaild en om een terugstorting van het bedrag (ca 22 euro) gevraagd.
ik had binnen 24 uur antwoord en 2 dagen erna was het volledige bedrag op de creditcard teruggezet.

TOP vind ik dat ! zeker omdat ik eerder daar minder lollige verhalen over had gehoord..

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 13:34

Pierre

Van nature lui!

MsG schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:13:
Hier wel :), ik geloofde het al bijna niet. Maar heb geen zin om 24/7 een of andere muis-emulatieserver te draaien.
Inderdaad, dat wil ik dus ook niet.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Pierre61 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 08:05:
[...]

Inderdaad, dat wil ik dus ook niet.
Begrijpelijk, het hoeft alleen echter 'aan' wanneer je het wilt gebruiken. Zo wordt surfen/films kijken op de TV een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Ik gebruik zelf Rowmote Pro (3,99). Daar moet je ook een controller voor installeren op je Mac, maar daar heb ik totaal geen problemen mee. Weegt zeker wel op tegen de voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

iron_mike010 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:49:
[...]

Begrijpelijk, het hoeft alleen echter 'aan' wanneer je het wilt gebruiken. Zo wordt surfen/films kijken op de TV een stuk makkelijker.
Bij staat hij altijd aan, ik merk er niks, van, gebruikt bijna geen resources dus ik vind het best. Erg mooi programmatje inderdaad

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Weet iemand of er een app is waarmee je verschillende profielen kunt instellen ?
Ik heb jarenlang diverse Nokia telefoons gehad en daarbij kon je profielen instellen.
Nu ben ik voor de Iphone zoiets nog niet tegengekomen.
Bijvoorbeeld als je thuis bent en je door een simpele handeling ineens 3g en bluetooth kunt uitzetten en wifi aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:20

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

iron_mike010 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:59:

etc...

Ook geïnstalleerd op m'n MacMini en ik moet zeggen: geweldig! :)

De Mini is hier thuis aan de TV gekoppeld en bevat alle muziek, films, foto's etc.

Fijne van deze Logitech app is dat ik er nu ook mee kan surfen & mailen (en andere programma's natuurlijk ook) zonder m'n Apple tobo/muis te hoeven pakken...

MacMini uit hibernate halen gaat er niet mee, maar daar heb ik weer Remote (Apple) voor :D
En dat is ook voor € 0,-

[ Voor 6% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 24-01-2010 22:18 ]

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

arjan571 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 21:59:
Weet iemand of er een app is waarmee je verschillende profielen kunt instellen ?
Ik heb jarenlang diverse Nokia telefoons gehad en daarbij kon je profielen instellen.
Bijvoorbeeld als je thuis bent en je door een simpele handeling ineens 3g en bluetooth kunt uitzetten en wifi aan.
Zoiets heb ik ook al gezocht, en het enige dat in de buurt komt is MyProfiler, maar daarv moet je een gejailbreakte iPhone voor hebben. De app is dan betalend te downloaden via Rock.

Ik wil/kan mijn iPhone niet (deftig) jailbreaken (exemplaartje van na week 40), dus ik wacht tot Apple iets dergelijks implementeert.

[ Voor 0% gewijzigd door Darkstar op 25-01-2010 12:19 . Reden: spelling ]

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

arjan571 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 21:59:
Met een jailbreak is SBSettings een must voor zoiets. Zonder is er inderdaad niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:57
Buzz_Lightyear schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:17:
[...]

Ook geïnstalleerd op m'n MacMini en ik moet zeggen: geweldig! :)

De Mini is hier thuis aan de TV gekoppeld en bevat alle muziek, films, foto's etc.

Fijne van deze Logitech app is dat ik er nu ook mee kan surfen & mailen (en andere programma's natuurlijk ook) zonder m'n Apple tobo/muis te hoeven pakken...

MacMini uit hibernate halen gaat er niet mee, maar daar heb ik weer Remote (Apple) voor :D
En dat is ook voor € 0,-
Heerlijk programma van Logitech inderdaad! Altijd maar irritant dat ik op moest staan van de (o zo heerlijke) bank om de serie/film even op pause te zetten als het even nodig is. Werkt verrassend goed en dat voor inderdaad € 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
MsG schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:51:
[...]

Met een jailbreak is SBSettings een must voor zoiets. Zonder is er inderdaad niks voor.
Tja, en ik wil niet jailbraken... misschien zit er iets in de update van 4.0 als die komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt met TVGids niet automatisch elke maandag en vrijdag notificatie laten sturen voor Voetbal International, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 07:45:
Je kunt met TVGids niet automatisch elke maandag en vrijdag notificatie laten sturen voor Voetbal International, of wel?
Nee moet elke keer opnieuw, erg jammer. Zo vergeet je het alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:12:
[...]

Nee moet elke keer opnieuw, erg jammer. Zo vergeet je het alsnog.
Dan ben ik blij dat ik het niet gekocht heb. Dat was namelijk voor mij de enigste reden om hem te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

arjan571 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:36:
[...]

Tja, en ik wil niet jailbraken... misschien zit er iets in de update van 4.0 als die komt...
Wat is je punt om niet te jailbreaken? Ik denk niet dat Apple het erin doet, het bedient vooral de non-tech consumenten, dingen als handig services uit en aan zetten is denk ik toch een wat lagere prio voor APple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:23

Booster

Superuser

Albert Heijn heeft aangekondigd dat versie 1.5 van hun "Appie" straks ook een optie zal kennen om de producten op je boodschappenlijstje automatisch in de volgorde van de meest gelopen winkelroute te plaatsen.
Het bericht suggereerd dat die route ook echt winkel-specifiek is :)

Dit zou een erg fijne feature kunnen zijn. Ik ben nu telkens mijn producten aan het slepen nadat ik ze heb toegevoegd en dat slepen gaat niet heel soepel/snel.

Heeft een van jullie ervaring met Rev voor de iPhone?

Een datalogger en analyseapp voor je auto met ondersteuning voor OBD-II input.
Er is een gratis lite versie, die het meten van G-force ondersteund en GPS tracking.

[ Voor 24% gewijzigd door Booster op 26-01-2010 18:18 ]

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parklife
  • Laatst online: 09-09 11:28
Weet iemand misschien een app waarmee ik een time-table voor me Iphone 3GS instellingen kan maken?

Voorbeeld 22:00 vliegtuigmodus aan, 6:00 vliegtuigmodus uit,

en 20:00 wifi aan, 24:00 wifi uit..

enzovoorts,

Heb de Iphone 3 dagen dus ben nog flink aan het puzzelen.

Parklife

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Je zoekt iProfiles voor dat, maar Autosilent doet hetzelfde maar houdt je foon wel aan terwijl hij toch op tijd switched naar bereikbaar zijn (en je tussendoor je smsen kan zien)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriendin van me, Cindy, heeft een Ipod Touch gekocht voor 180 en kan daarmee de Appstore in. Hoe weet je eigenlijk welke games daar op de Ipod en welke alleen op de Iphone draaien? Oh en werken de Podcasts op de Touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:30:
Een vriendin van me, Cindy, heeft een Ipod Touch gekocht voor 180 en kan daarmee de Appstore in. Hoe weet je eigenlijk welke games daar op de Ipod en welke alleen op de Iphone draaien? Oh en werken de Podcasts op de Touch?
Alles werkt op beide.

iBomber is vandaag gratis. Best een leuk spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Good Fella schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:45:

Waar vind jij de gratis versie? Ik vind alleen de Lite versie die gratis is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Remcov250 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:04:
[...]

Hmm, inmiddels is hij weer betaald. Dan was hij gister gratis te downloaden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good Fella schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:45:
[...]

Alles werkt op beide.

Voor zover ik het begrijp is een Iphone dus een Ipod Touch die kan bellen? Of zijn er meer aanzienlijke verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:21:
[...]

Voor zover ik het begrijp is een Iphone dus een Ipod Touch die kan bellen? Of zijn er meer aanzienlijke verschillen?
GPS en 3G?

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:21:
Vergeet mobiel internetten niet :z en sms'en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revelry
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Weet iemand een app waarbij je de trilstand kan uitschakelen?
Is er irri bij me wekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Settings -> Sounds -> Vibrate -> Off :?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:45:
[...]

Vergeet mobiel internetten niet :z en sms'en ;)
Ehh mobiel internetten kan toch ook met Ipod Touch? En zijn er plugins voor de browser te vinden trouwens? Sommige flash/shockwave pagina's laden niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:20:
Ehh mobiel internetten kan toch ook met Ipod Touch?
Nee, gewoon internetten via wifi kan, maar als je in the middle of nowhere bent en alleen kunt bellen heb je hoogstwaarschijnlijk geen wifi maar wel gprs of met mazzel 3G en kun je internetten.
En zijn er plugins voor de browser te vinden trouwens? Sommige flash/shockwave pagina's laden niet.
Daarvoor moet je in [iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 3 of in [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps zijn. Verder leuk om te lezen: nieuws: Ontwikkelaar maakt flash op iPhone mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:20:
[...]

Ehh mobiel internetten kan toch ook met Ipod Touch? En zijn er plugins voor de browser te vinden trouwens? Sommige flash/shockwave pagina's laden niet.
Nee, de iPhone ondersteund (vooralsnog) geen Flash

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parklife
  • Laatst online: 09-09 11:28
Tijgert schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 00:05:
Je zoekt iProfiles voor dat, maar Autosilent doet hetzelfde maar houdt je foon wel aan terwijl hij toch op tijd switched naar bereikbaar zijn (en je tussendoor je smsen kan zien)
Bedankt dit lijkt naar wat ik zoek, maar waar vindt ik deze app's? kan in de store en via google niks vinden.

Owja me Iphone is niet ge-jailbreaked.

Parklife

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:38
Remcov250 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:04:
[...]

Probeer het nog eens. Ik zag m vanmorgen ook alleen maar betaald staan, maar heb net de volledige versie gratis van iTunes gehaald.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Laatst online: 12:43
DaLass schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:01:
[...]

Probeer het nog eens. Ik zag m vanmorgen ook alleen maar betaald staan, maar heb net de volledige versie gratis van iTunes gehaald.
Deze gratis apps zijn dagelijks te vinden op http://www.freeappaday.com, inmiddels is daar al een nieuwe titel in de aanbieding.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Kooj1980 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:53:
[...]

Deze gratis apps zijn dagelijks te vinden op http://www.freeappaday.com, inmiddels is daar al een nieuwe titel in de aanbieding.
Een andere fijne website is http://appshopper.com

Met een gratis account kun je aangeven welke apps je graag wilt hebben. Als er dan een prijsverlaging is krijg je een e-mailtje. Erg fijne website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Good Fella schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 15:42:
[...]

Een andere fijne website is http://appshopper.com

Met een gratis account kun je aangeven welke apps je graag wilt hebben. Als er dan een prijsverlaging is krijg je een e-mailtje. Erg fijne website.
Ik kijk altijd www.appevent.com Hier vind je ook iedere dag 1 gratis app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE123
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 10:25

RHE123

Edubits

[...]

Ik kijk altijd www.appevent.com Hier vind je ook iedere dag 1 gratis app :)
Vandaag is de laatste dag, met als afsluiter 6 gratis apps! (waaronder mijn eigen app FeedCount)

Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:30:
het staat er vaak bij als het niet werkt met een iPod. Het is niet zo dat elke game zo
zomaar werkt. GTA bijv werkt niet op de eerste touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op maandag 01 februari 2010 @ 08:32:
[...]

het staat er vaak bij als het niet werkt met een iPod. Het is niet zo dat elke game zo
zomaar werkt. GTA bijv werkt niet op de eerste touch.
Moet ik je toch echt ongelijk in geven.
Heb via een JB GTA:CW gewoon gedownload en gespeeld...
Of het via de officiële manier kan, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Nou ja ik ga uiteraard uit van de officiele manier en niet van de piraterijmanier :). Op iTunes lees ik verhalen dat hij niet werkt op de iPod Touch bij mensen, en het staat ook in de description.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Komt waarschijnlijk omdat de CPU te langzaam is. Zelfs op een iPhone 3G loopt het niet altijd soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

99% van de games werken op zowel ipod touch als iphone, vooral als je een ipod touch 2g of 3g hebt.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
is er eigenlijk een app waarmee je je iPhone als muis kan gebruiken over bluetooth? En dus niet over een netwerk

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:52
Is er in de app store ook een app waarmee ik kan scrobblen naar Last.fm?

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

WinterBase schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:52:
Is er in de app store ook een app waarmee ik kan scrobblen naar Last.fm?
Last.fm app :) Is alleen niet beschikbaar in Nederland dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Die doet juist het omgekeerde, laat je muziek horen. Er is wel een background scrobbler voor de ingebouwde MP3-speler van de iPhone, maar dat betreft wel een jailbreak-applicatie. Deze heet scrobble en werkt uitstekend. Gebruik hem zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:52
MsG schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:27:
Die doet juist het omgekeerde, laat je muziek horen. Er is wel een background scrobbler voor de ingebouwde MP3-speler van de iPhone, maar dat betreft wel een jailbreak-applicatie. Deze heet scrobble en werkt uitstekend. Gebruik hem zelf ook.
Die heb ik op mijn iPod Touch, maar dat is eigenlijk de enige app waarom mijn Touch gejailbreakt is. Vroeg me dus af of er inmiddels al een alternatief was zonder te jailbreaken.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 17:09

vooghel

Cunning linguist

Als je iTunes gebruikt kun je toch de Last.fm scrobbler gebruiken, die je iPhone scrobbles in iTunes bijhoudt en naar Last.fm stuurt

[ Voor 3% gewijzigd door vooghel op 03-02-2010 16:27 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Vanmiddag Riddim Ribbon gekocht. Opzich wel een leuk spel. Beetje lastig sturen als je racespelletjes gewend bent. Want hier moet je je iPhone schuin houden als je aan de rechterkant van de baan wilt "rijden".

@vooghel: yup :)

[ Voor 3% gewijzigd door MoietyMe op 08-02-2010 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wie van hier speelt het spel iMobsters?

Een soort gangster spelletje, je kunt bij elkaar in de mob enzo.. echt verslavend spelletje!
Voeg me toe: u9w83t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:23
Voor degene die de nederlandse medaillespiegel een beetje in de gaten wil houden is deze app wel handig:

http://itunes.apple.com/nl/app/rabo-sport/id351624128?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:12
Grudgie schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 23:03:
Wie van hier speelt het spel iMobsters?

Een soort gangster spelletje, je kunt bij elkaar in de mob enzo.. echt verslavend spelletje!
Voeg me toe: u9w83t
Leuk spel idd. Doet me een beetje denken aan dat text based internet spel van een paar jaar terug denken waarbij je een drugrunner was in Rotterdam.

Als iemand mij wil toevoegen, DM me maar

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 16:41
uit de OP
Je kunt de App Store ook met je computer bezoeken en applicaties vervolgens via iTunes synchroniseren met je toestel.
Sinds vrijdag heb ik een iPhone3gs en ben dus ook aan het "spelen" gegaan met itunes, appstore en meer.
Nu heb ik gister een aantal freeapps gedownload, via mijn iPhone, en er ook een gekocht.
Nadat ik vanochtend mijn iPhone aan mijn laptop koppel, om er weer wat muziek bij te zetten gaat hij eerst synchroniseren... en plof! Weg zijn een groot aantal apps die ik gisteren geïnstalleerd had. Op een paar na, want de OS2010-app staat er bijvoorbeeld nog wel op, en ook de andere apps staan er nog.

Goed, gratis apps kan zo weer vinden, maar in mijn downloads kan ik niets terugvinden en dus ook mijn gekochte app niet. Nou kom ik wel over die 1,79$ heen, maar voordat dat weer gebeurt... iemand enig idee waar die info wordt opgeslagen?

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
frumper schreef op zondag 14 februari 2010 @ 11:33:
uit de OP

[...]

Goed, gratis apps kan zo weer vinden, maar in mijn downloads kan ik niets terugvinden en dus ook mijn gekochte app niet. Nou kom ik wel over die 1,79$ heen, maar voordat dat weer gebeurt... iemand enig idee waar die info wordt opgeslagen?
Op zich zou dat niet moeten gebeuren: op de iPhone gekochte apps moeten ook naar iTunes gekopieerd worden. Overigens is de oplossing simpel: de app opnieuw downloaden in iTunes of op de iPhone. Maak je trouwens geen zorgen: een gekochte applicatie mag je later nogmaals downloaden zonder ervoor opnieuw te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 16:41
Oke, ik dacht dat ze dan sowieso verdwenen waren...
Maar wel vreemd dat hij ze erafgooid. Hij vraagt nu ook telkens als ik hem aansluit of ik de computer wil machtigen, anders gaan de apps verloren...

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Joarie schreef op zondag 14 februari 2010 @ 11:26:
[...]

Leuk spel idd. Doet me een beetje denken aan dat text based internet spel van een paar jaar terug denken waarbij je een drugrunner was in Rotterdam.

Als iemand mij wil toevoegen, DM me maar
Als je gewoon je code erbij zet, is het makkelijker je toe te voegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-verkeerde topic-

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2010 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Grudgie schreef op zondag 14 februari 2010 @ 18:47:
[...]

Als je gewoon je code erbij zet, is het makkelijker je toe te voegen. :)
Ok ok :)

Bij deze dan: SVC64U

Ik kijk uit naar een grote GOT mob :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Anders moeten we even een nieuwe topic over aanmaken, is het wat overzichterlijker :)

Kan jij er 1 maken? ik ben er niet zo handig in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Mag ik even spammen? ;)

De afgelopen maanden heb ik ook een iPhone app gemaakt samen met een collega. Vorige week dinsdag opgestuurd en donderdag goedgekeurd (ging vrij snel!)

Anyway;

Afbeeldingslocatie: http://www.flitsmeister.nl/i/splash.png

www.flitsmeister.nl

Het is een applicatie die een handig overzicht geeft van radar controles. Het grote verschil tussen die van ons en anderen is echter dat we 'push notifications' kunnen sturen bij nieuwe meldingen.
Dus heb je de applicatie niet aan staan tijdens je rit en wordt er een nieuwe flitser gemeld, dan krijg je daar toch bericht van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Zijn hier nog meer mensen die Plants versus Zombies hebben gekocht?

Ik had het nog nooit gespeeld op PC maar wel veel goede dingen over gelezen, gisteren voor 2,40 gekocht op de Appstore en de hele dag elke minuut dat ik tijd had gespeeld.
Het is een soort van Tower defense aftreksel maar heel uitgebreid met veel sfeer en stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:13
Plants vs Zombies is naar mijn mening een erg goed spel! De bediening door middel van het touchscreen werkt gewoon goed. Het probleem alleen is dat ik 'm op de PC al heb uitgespeeld en dat de iPhone versie alleen de adventure mode bevat. Hopelijk worden Mini-Games, Puzzle en Survival later nog toegevoegd, deze zijn naar mijn mening het leukst om even snel tussen door te spelen.

Met andere woorden als je PvZ nog niet op de PC/Mac hebt gespeeld of je wil 'm nog een keer spelen in de trein ofzo dan is het zeker een goede aankoop.

Hieronder een screenshot die ik even snel heb gemaakt...
Afbeeldingslocatie: http://martijn-online.nl/files/pvz2.png
p.s voor degene die PvZ nog niet kennen, het spel begint wat traag/makkelijk maar wordt later wel moeilijker (als alle PC/Mac levels er in zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:38
TangLeFuzZ schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:40:
Mag ik even spammen? ;)

De afgelopen maanden heb ik ook een iPhone app gemaakt samen met een collega. Vorige week dinsdag opgestuurd en donderdag goedgekeurd (ging vrij snel!)

Anyway;

[afbeelding]

www.flitsmeister.nl

Het is een applicatie die een handig overzicht geeft van radar controles. Het grote verschil tussen die van ons en anderen is echter dat we 'push notifications' kunnen sturen bij nieuwe meldingen.
Dus heb je de applicatie niet aan staan tijdens je rit en wordt er een nieuwe flitser gemeld, dan krijg je daar toch bericht van :)
Filmpje op de site gezien, erg gelikte interface! Hoop ergens eind deze maand, begin volgende maand mijn eerste applicatie ook te plaatsen :) Heb gister het bedrag voor de aanmelding overgemaakt, en moet nog wat dingen in mijn applicatie fixen.

Wat het is laat ik nog in het midden, aangezien het vrijwel nog niet te vinden is :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AsoT
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-05 11:42
iron_mike010 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:49:
[...]

Idd ! Ik gebruik het dan ook vooral daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:40

jmk

EDIT: sorry verkeerd topic

[ Voor 95% gewijzigd door jmk op 22-02-2010 23:49 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 13:53

m0nk

16-09-2003 15.15

Iemand Angry Birds al gekocht en gespeeld? Ik heb em van de week gekocht en ik vind het een van de betere iphone games die er nu zijn. Superverslavend, en je kan het ff tussendoor spelen.

http://www.youtube.com/watch?v=bNNzRyd1xz0

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Angry birds ziet er vetjes uit! Even installeren als ie niet te duur is.

79ct, dat valt wel mee. :)

[ Voor 17% gewijzigd door ZpAz op 24-02-2010 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Ziet er inderdaad leuk uit. Hij kost trouwens maar 79 cent.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 13:53

m0nk

16-09-2003 15.15

Yep, best veel levels ook. Soms moeilijk, soms frustrerend. Maar serieus, echt een van de betere iphone games die ik in tijden gespeeld heb en nog steeds speel.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:43

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

BTW, 9292ovPro is tijdelijk gratis beschikbaar.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Bedankt voor de hint ma9ma :)

Heb hem gelijk even gedownload.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Ik heb hem ook maar even gedownload, gratis is altijd goed :) Bedankt voor de tip.

Dat vogelspelletje hierboven is trouwens verslavend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Handige tips heren! Inmiddels worden er hier ook boze vogeltjes met katapults weggeschoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:40

jmk

Dat angry birds is een beetje Boom-blocks(Wii spel van Steven Spielberg) meets Worms. Lijkt me idd best leuk

Yippie kayak, other buckets!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
En voor de oldschool gamers. Final Fantasy 1 en 2 nu in de appstore!

Good old times! (wel dure tijden.. 7 euro per app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Die 9292OV app werkt echt van geen kant, ga normaal enkel maar met de bus, en 'bus' bevalt me veel beter, binnenkort verhuizen, redelijk in de buurt van een spoor, en zal dan wel vaker treinen, maar denk dat ik 'trein' daar maar voor ga downloaden, want die OV app werkt zo ongeveer nog minder dan de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Trein is echt een geweldige app. Die 9292OV vind ik ook niets.

Ik heb de lite-versie van Angry Birds gespeeld, hij is wel leuk ja. Misschien koop ik hem nog wel vandaag, even een voucher fixen.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

ZpAz schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 00:52:
Die 9292OV app werkt echt van geen kant, ga normaal enkel maar met de bus, en 'bus' bevalt me veel beter, binnenkort verhuizen, redelijk in de buurt van een spoor, en zal dan wel vaker treinen, maar denk dat ik 'trein' daar maar voor ga downloaden, want die OV app werkt zo ongeveer nog minder dan de website.
Ik weet niet welke Bus app je bedoeld, maar de ene is alleen voor Connexxion en de andere heeft oude bustijden (als ik de recensies moet geloven). En Trein is inderdaad alleen trein. Ik kan met je meegaan in het feit dat 9292OV beter had gekund, maar dat het van geen kant werkt is onzin. Ik kan goed uit de voeten met 9292OV, zeker als je favorieten gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 17:09

vooghel

Cunning linguist

Daarnaast is 9292ov Pro een verademing als je het vergelijkt met 9292ov GPS (die altijd al gratis was), dat is echt een rampzalig slechte app.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
vooghel schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:25:
Daarnaast is 9292ov Pro een verademing als je het vergelijkt met 9292ov GPS (die altijd al gratis was), dat is echt een rampzalig slechte app.
Dat is eigenlijk niet eens een app. Puur een opstartdingetje dat je GPS locatie vraagt en je vervolgens daarmee doorstuurt naar de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
ma9ma schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 09:50:
[...]

Ik weet niet welke Bus app je bedoeld, maar de ene is alleen voor Connexxion en de andere heeft oude bustijden (als ik de recensies moet geloven). En Trein is inderdaad alleen trein. Ik kan met je meegaan in het feit dat 9292OV beter had gekund, maar dat het van geen kant werkt is onzin. Ik kan goed uit de voeten met 9292OV, zeker als je favorieten gebruikt.
De applicatie heet 'Bus' en kost 2,99 je krijgt een overzicht van de bustijden van volgens mij elke bus-maatschappij in het land. Ook is het mooi dat de tijden daadwerkelijk op de applicatie zelf staan, zodat je geen internetverbinding nodig hebt. En om de zoveel tijd komen er updates voor de tijden die in de applicatie zelf gedownload kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

ZpAz schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:24:
De applicatie heet 'Bus' en kost 2,99 je krijgt een overzicht van de bustijden van volgens mij elke bus-maatschappij in het land. Ook is het mooi dat de tijden daadwerkelijk op de applicatie zelf staan, zodat je geen internetverbinding nodig hebt. En om de zoveel tijd komen er updates voor de tijden die in de applicatie zelf gedownload kunnen worden.
Daar doelde ik op. Als ik deze recensies moet geloven zijn ze dus niet up to date. Er is geen lite versie om het zelf te testen. De website geeft als laatste een melding van juli vorig jaar. Als de tijden wel bijgewerkt zijn dan wil ik daar best voor betalen, maar dat kan ik nu niet controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machielse
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-12-2017
De 9292OV Pro app (die iets minder rukt dan de 9292 versie) is sinds kort gratis. Werkt redelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

kenneth schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 08:19:
Ik heb de lite-versie van Angry Birds gespeeld, hij is wel leuk ja. Misschien koop ik hem nog wel vandaag, even een voucher fixen.
Hmmm de volledige versie van Angry Birds is echt veel en veel leuker. Had ik eigenlijk niet verwacht :D d:)b

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.

Problemen en specifieke vragen horen in een apart (nieuw) topic om zo de doorzoekbaarheid te verbeteren. Zie ook het 4i Beleid.