bobba bar is een superdroge app... digitaal barhangen?!?!?! En praten met andere voornamelijk nederlanderse mede-app-gebruikers over hoe nutteloos deze app is

Verwijderd
Lukt me ook niet op de RuG, jammer, leek me wel een praktische app.Blue_Fear schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 10:26:
Heeft iemand de Blackboard Learn app werkend gekregen?
Als ik mijn blackboard server van de uvt invoer (edubb.uvt.nl) geeft hij vervolgens de melding:
There was an internal failure which prevented processing of the URL.
Hmm, het ligt dus aan de UvT want die van maastricht doet het wel bijv.
Net ook even geprobeerd en enkele tientallen foto's uitgewisseld. Zat echt al vanalles tussen, van dames met hun broek op de knieen en vibo's tot woonkamers en behaarde mannenbenen.Vanx schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 23:19:
Ik vind het helemaal niet leuk. Heb het een paar keer geprobeerd en ook flink wat foto's verzonden. Maar ik heb maar denk ik 1 leuke gekregen.
Voor de rest pauperige woonkamers, uitgezakte banken, tafels met rommel en sigaretten en onscherpe TV's.
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 11-11-2009 14:42 ]
Verwijderd
Screenshot maken?? (Home + Aan/Uit knop)Bosmonster schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:41:
[...]Wel jammer dat je de foto's niet op kunt slaan(en nee, dat gaat niet over de behaarde mannenbenen
)
Owja das wel een goeie, zal het onthouden.Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:54:
[...]
Screenshot maken?? (Home + Aan/Uit knop)
Nu wel even de spannendste posten hier.
Mijn lievelings PC-spel!!!rclahsen schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:20:
Voor de geïnteresseerden onder ons: Red Alert staat in de AppStore.
Net gedownload, even testen
Don't live for pleasure, make life your treasure
Check de reviews maar... lijkt inderdaad vooral kwestie van tankrush te zijn. Ik ga hem zeker nog proberen, maar wacht even op de update. Spel schijnt nu gewoon onspeelbaar te zijn door non stop crashes.Stormbringer schreef op woensdag 11 november 2009 @ 18:46:
[...]
Mijn lievelings PC-spel!!!![]()
![]()
(RA2 dan)
Maareh, ik een aantal videos op Youtube gekeken, en er lijkt helemaal geen strategie in te zitten...Overal lijkt het dat je gewoon een standaard weggetje volgt wat op één manier kan, paar dingen vernietigd/captured, en klaar...
Ik hoop dat ik me vergis?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Settlers 3 als ik me niet vergis.Bosmonster schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:01:
Red Alert schijnt vrij crappy te zijn, zowel qua stabiliteit als gameplay. Dan is The Settlers misschien beter voor je. Dat is bijna een volledige port van Settlers 4 en draait als een zonnetje.
Kan ook, weet ze niet meer uit elkaar te houden
Verwijderd
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Beste app-naam evahGood Fella schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:41:
Sinds kort (vandaag?) is er een AH-app beschikbaar:
Appie
[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 17-11-2009 12:11 ]
Nog leuker om de kaart van je collega's te ontfrutselen en dan hun exact kunnen vertellen wat ze allemaal gekocht hebben...Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:01:
Erg leuk om even te kijken wat je allemaal gekocht hebt de afgelopen 3 maand
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 21:10 ]
Ja, heet Distant Suns. em... tja.. werkt gewoon.Er blijkt een app te zijn waarbij je door met de iphone naar een ster te wijzen, hij je verteld welke ster of planeet het is. Dit moet werken met de gps en accelerometer. Iemand hier ervaringen mee?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
Tijgert schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 21:39:
[...]
Ja, heet Distant Suns. em... tja.. werkt gewoon.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Oh sorry, dat weet ik niet, probeer hem maar anders (PM).zoals ik beschrijf incl gebruikmaking van de gps en accelerometer?
Of anders pUniverse. Werkt dus met gps en accelerometer. Soort van augmented reality, maar je ziet op je iphone de sterrenbeelden waar je naar wijst (en de sterren etc.) wel in de latijnse naam! Maar werkt super verder!Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 21:44:
zoals ik beschrijf incl gebruikmaking van de gps en accelerometer?
[...]
superB
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Bejeweled 2 €2,39 Nooit grappig €0,79 Red Alert €5,49 of Doom Classic/Catan Shrek Kart €0,79 Worms €3,99 ------------------------------ Totaal €13,45 Eventueel ook: Doodle Jump |
Fieldrunners!loopezz schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:10:
....maar wat raden jullie aan?
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
pUniverse kan ik niet in de App Store vinden, maar heb Distant Suns gekocht en het is geweldig!inXs schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:02:
[...]
Of anders pUniverse. Werkt dus met gps en accelerometer. Soort van augmented reality, maar je ziet op je iphone de sterrenbeelden waar je naar wijst (en de sterren etc.) wel in de latijnse naam! Maar werkt super verder!
Red Alert schijnt nogal crappy te zijn. Net als Shrek Kart. Worms is leuk, maar dan wel multiplayer natuurlijk, alleen is er ook niet zoveel aan.loopezz schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:10:
Ik heb 15 euro tegoed gekregen, dus dat wil ik wel goed besteden aan apps. Ik heb een lijstje opgesteld met apps die ik wel leuk vind, maar wat raden jullie aan?
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Bejeweled 2 €2,39 Nooit grappig €0,79 Red Alert €5,49 of Doom Classic/Catan Shrek Kart €0,79 Worms €3,99 ------------------------------ Totaal €13,45 Eventueel ook: Doodle Jump
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 27-11-2009 11:41 ]
RA is het geld inderdaad niet waard. Koop liever DoodleJump voor .79 (mocht je die nog niet hebben)!Bosmonster schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:38:
[...]
Red Alert schijnt nogal crappy te zijn. Net als Shrek Kart. Worms is leuk, maar dan wel multiplayer natuurlijk, alleen is er ook niet zoveel aan.
Bejeweled is must-have.
Doom Classic is ook wel grappig, maar graphics natuurlijk niet zo super. Leuke 3D shooter is Call of Duty: zombies. Maar die is wel 7,99
Verder weet ik natuurlijk niet wat je al hebt
Yeah Doodle Jump is master. Daarom, ik weet niet wat ie al heeft. Anders is HarborMaster (screw FlightControl) ook zo'n must have. Crazy Traffic vind ik ook erg leuk.ceelcoumans schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:45:
[...]
RA is het geld inderdaad niet waard. Koop liever DoodleJump voor .79 (mocht je die nog niet hebben)!
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
2 vragen hierover:Eldariel schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:56:
Op aanraden van een collega van mij heb ik Sleep Cycle gekocht. Dat is een app die met de ingebouwde bewegingsensor de bewegingen in je slaap meet. Aan de hand daarvan weet hij dus in welke sleep cycle je zit.
Gevolg: Je wordt wakker gemaakt als je heel licht slaapt. En, hoe langer je hem gebruikt, hoe beter het werkt. Hij is nu in de aanbieding voor maar 0,79!
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 27-11-2009 12:21 ]
Ik heb toch dat lijstje gekocht. Bejeweled 2 is inderdaad een must-have, ik ken dat spelletje van msn.Bosmonster schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:38:
[...]
Red Alert schijnt nogal crappy te zijn. Net als Shrek Kart. Worms is leuk, maar dan wel multiplayer natuurlijk, alleen is er ook niet zoveel aan.
Bejeweled is must-have.
Doom Classic is ook wel grappig, maar graphics natuurlijk niet zo super. Leuke 3D shooter is Call of Duty: zombies. Maar die is wel 7,99
Verder weet ik natuurlijk niet wat je al hebt
En denk je dat dat gaat lukken geld terug vorderenloopezz schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:08:
[...]
Als Red Alert niks is, dan probeer ik het terug te vorderen. Doodle Jump heb ik ook gekocht, geweldig spel!
Crazy Traffic is toch net zoals Unblock Me?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
HarborMaster is precies hetzelfde als FlightControl, maar dan met wat leuke toevoegingen (namelijk cargo). Sinds ik HM heb heb ik FC niet meer aangeraakt. Daarnaast voegt HM ook nog regelmatig nieuwe velden toe.Tijgert schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:30:
Screw Flightcontrol??? Flightcontrol ruleert grote tijd!
Nee, Crazy Traffic is een stoplicht-puzzel-game. Je moet het verkeer in goede banen leiden door stoplichten op rood/groen te zetten. Ze gebruiken als maps (aangepaste) satelietbeelden van bekende steden en landmarks. Voor de puzzle mode vind ik erg leuk.loopezz schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:08:
[...]
Crazy Traffic is toch net zoals Unblock Me?
[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 27-11-2009 17:11 ]
Niet geschoten is altijd mis.Pierre61 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:55:
[...]
En denk je dat dat gaat lukken geld terug vorderen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:54:
Voor 0,79 cent?
A life? Where can I download it??
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ach het is toch maar Tiësto...kenneth schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:32:
En die van vandaag boktEr ging iets mis bij het downloaden, retry werkt niet, telefoon opnieuw opstarten werkt niet, opnieuw downloaden werkt niet.
Heb ik ook laatst gedownload, mooie app inderdaad!Lt. Marx schreef op maandag 28 december 2009 @ 11:59:
Voor verkeersliefhebbers kan ik mytraffic aanraden. In 1 oogopslag het aantal controles en minuten vertraging op jouw route! En dus niet op wegnummer (kan ook wel).
Je voert je route in en vervolgens kan je altijd zien hoeveel file daar op staat!
Ik heb nog geen een leuk nummer tussen die gratis downloads gehoord, nouja het is gratis he...
Verwijderd
Tsja, Pong was inderdaad niet erg spectaculair, ook al dachten we daar destijds heeeeel anders overGood Fella schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:15:
Pong (€0,79)
Zonde van mijn 79 ct. Ik weet niet hoe dat bij de originele pong zat, maar je kunt met je pedal het balletje niet sneller laten gaan of een andere kant op sturen. Begint heel snel saai te worden dus.
Zolang je beide aanmeldt op hetzelfde iTunes account is dat inderdaad gewoon mogelijkCrawl NL schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 17:06:
Krijg eerdaags een 2e iphone (voor mijn vrouw), kan ik al eerder gekochte apps ook hierop zetten ? Dus zeg maar 1 app kopen op 2 iphones zetten ?
Tot 5 apparaten, bij de 6e moet je dus weer opnieuw betalen. En dit werkt dus alleen voor Apps, niet voor muziek.Wiethoofd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 17:11:
[...]
Zolang je beide aanmeldt op hetzelfde iTunes account is dat inderdaad gewoon mogelijk
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2010 18:42 ]
Bedankt.....Emile uiteraard ook.Wiethoofd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 17:11:
[...]
Zolang je beide aanmeldt op hetzelfde iTunes account is dat inderdaad gewoon mogelijk
Verwijderd
Je kan via paypal betalen maar ik weet nog niet percies hoe dat werkt.@florosas: koop je die smsjes dan gewoon met in-app purchase?
Dat wel, maar als je je muziek kwijt bent, moet je het opnieuw betalen als je het nogmaals download. Met Apps is dat niet zo.Good Fella schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 20:15:
@Emile: muziek kun je op zoveel apparaten zetten als je maar wilt, want er zit tegenwoordig geen DRM meer op
Dat klopt inderdaad.Emile schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 21:06:
[...]
Dat wel, maar als je je muziek kwijt bent, moet je het opnieuw betalen als je het nogmaals download. Met Apps is dat niet zo.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Miss Daily Mug shot?Ruffian schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:33:
Ik ben samen met mijn vriendin begonnen aan een 365 project (dagelijks een foto van je dag knippen omdat een jaar zo snel gaat) alleen nu zoek ik nog een goede Flickr app. (of een ander iets waar ik beveiligd mijn foto's kan opslaan).
Suggesties zijn welkom.
We gaan niet aan de mugshot maar meer de leuke dingen van de dag.SaURoN schreef op zondag 03 januari 2010 @ 23:03:
[...]
Miss Daily Mug shot?
http://itunes.apple.com/n...-mugshot/id294445349?mt=8
Verwijderd
Volgensmij krijg je dat wanneer je je iPhone of dergelijke aansluit op de computerStormbringer schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:26:
Weet iemand hoe ik in de auto-tagging modus in Shazam kom? Ik kan het nergens op het web vinden.
Of wordt de functie pas beschikbaar als je het in de auto gebruikt? Ik wil hem namelijk gewoon thuis voor de radio gebruiken...
Dat is het inderdaad, bedankt!DannyBevers schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:49:
[...]
Volgensmij krijg je dat wanneer je je iPhone of dergelijke aansluit op de computeraldus met de usb kabel.
Tenminste als ik denk dat je dit bedoelt.
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 00:13 ]
Ken je Siphon? (http://code.google.com/p/siphon/). Heb 't net geïnstalleerd en werkt prima icm m'n voipbuster account. Heb alleen nog niet geprobeerd of de pulsecodes werken, maar verwacht van wel (neem aan dat je bedoelt dat je door keuzemenu's kunt lopen zodra je een bandje krijgt, of je voicemail op afstand wilt kunnen beluisteren, dat soort dingen...). Ook handig om op vakansie via wifi even goedkoop naar NL te kunnen bellen!Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:38:
Ben op zoek naar een VOIP applicatie voor de iPhone die kan omgaan met SIP, maar ook in staat in pulsecodes te verwerken voor keuzemenu's.
Verwijderd
Je bent de liefste. Had namelijk al drie programma's geprobeerd: Skype, fring en nog één. Skype deed geen SIP en bij de andere twee was fring het prettigst. Helaas werden er geen pulse codes geaccepteerd. Menu's waren dus een probleem. Helaas 0900-nummers ook, maar dat schijnt vrijwel nooit mogelijk te zijn via SIP.falconz schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:48:
[...]
Ken je Siphon? (http://code.google.com/p/siphon/). Heb 't net geïnstalleerd en werkt prima icm m'n voipbuster account. Heb alleen nog niet geprobeerd of de pulsecodes werken, maar verwacht van wel (neem aan dat je bedoelt dat je door keuzemenu's kunt lopen zodra je een bandje krijgt, of je voicemail op afstand wilt kunnen beluisteren, dat soort dingen...). Ook handig om op vakansie via wifi even goedkoop naar NL te kunnen bellen!
Shazam, en anders even een kijkje nemen in Wat is de beste muziek identificatie app?Rickky schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:53:
Ben opzoek naar een app waarbij je de telefoon naast de radio legt en die dan de liedjes herkent(Zanger/Naam van liedje). Werkt dat ook op de Ipod Touch? Of alleen Iphone?
Verwijderd
Werkt wel op de iPod maar je moet wel een microfoon met TRRS-jack aansluiten. Bij de 3G zit een mic ergens in de oordopjes. Ik heb een 2G en gebruik dit.Rickky schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:53:
Werkt dat ook op de Ipod Touch? Of alleen Iphone?
Ik heb wel geodefense swarm die soms echt belachelijk moeilijk is maar zo verslavend en gaaf gedaan, is de normale versie ook moeilijk en leuk?martijn007 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 20:48:
Heb dit topic bekeken vanaf pagina 3 en ben GeoDefense niet tegengekomen. Echt een super spel als je het mij vraagt... De hard levels zijn ook echt moeilijk!
[afbeelding]
GeoDefense €1,59
Ja, direct na dat ik GeoDefense had uitgespeeld heb ik Swarm gekocht. Bij beide zitten hier en daar wat frustrerende levels... maar dat mag de pret zeker niet drukken. Het grote voordeel van Swarm is dat je zelf het pad kan kiezen en de oneindige levels. Mij vriendin heeft nu net ook GeoDefense uitgespeeld is in ook begonnen aan Swarm... vervelende is dat ze telkens mijn highscore verbeterdVerwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:45:
GeoDefence is inderdaad geweldig. Heb je de opvolger GeoDefence Swarm al?
Nee, codecs zijn niet toegestaan in de App Store.ZodiacQ schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:17:
Ik heb een vraag. Ik ben aan het uitkijken naar een smartphone, de iphone zit tussen de kandidaten. Maar er zijn enkele vereisten.
Ik kijk vaak filmpjes en muziek, out of the box ondersteunt de iphone niet al te veel formaten. Maar is er soms een player uit de app-store die wel alle formaten ondersteunt?
Klopt.En het is correct dat ik wel office documenten kan openen op de iphone? (mijn doel is enkel documenten lezen, geen schrijven).
Quickoffice is hier een mooie app voor. Daarmee kan je ook de documenten op je pc zetten. En snel vanaf je pc naar de Phone brengen. Alle documenten va office kunnen daarme overgezet worden.quote:
En het is correct dat ik wel office documenten kan openen op de iphone? (mijn doel is enkel documenten lezen, geen schrijven).
Klopt.
Verwijderd
StudioApp is een hele goede, en er was er nog één waarvan ik de naam van kwijt ben. Als je meer handige muziekgerelateerde apps hebt hoor ik het ook graag!Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:04:
Weet iemand of er een app is waarmee je audio kunt bewerken??!?!
soort van mobiele variant op audacity, soundforge, audition, recycle.
een app waarmee je audiobestanden (mp3, wav) kunt knippen, marken, opslaan etc.
Cydia -> vlc4iphoneIk kijk vaak filmpjes en muziek, out of the box ondersteunt de iphone niet al te veel formaten. Maar is er soms een player uit de app-store die wel alle formaten ondersteunt?
[ Voor 43% gewijzigd door ThinkPad op 17-01-2010 11:19 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq