Toon posts:

[App Store] Click & Buy werkt niet meer?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:57
Deze berichten zijn afgesplitst van een ander topic, de topicstarter is daarom niet de originele topicstarter.

Als ik op mijn iphone iets koop krijg ik de mededeling "uw betaalmethode is afgewezen. "Tik op ga door en update vervolgens uw betaalinformatie". Maar die staat gewoon goed, hetzelfde als voorheen. En als ik dan op ga door tik moet ik inloggen, en daarna inloggen, en daarna inloggen enzovoort zonder dat ik verder kan.

//edit
Na een paar pogingen op mijn iphone kreeg ik de mededeling dat clickandbuy niet op mijn apparaat wordt ondersteund. Vreemd aangezien ik dit al ruim een jaar gebruikt heb.

[Voor 33% gewijzigd door Hoedje op 19-09-2010 15:04]

• Shinji
Dit is overigens het scherm wat ik krijg.

Heb contact opgenomen met Apple en ze zijn het aan het onderzoeken. Vind het toch vreemd, heb het al een jaar lang zonder problemen gebruikt.

• Chriztiaan
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:55
Shinji schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 00:05:
Dit is overigens het scherm wat ik krijg.

[afbeelding]

Heb contact opgenomen met Apple en ze zijn het aan het onderzoeken. Vind het toch vreemd, heb het al een jaar lang zonder problemen gebruikt.
Ik heb precies hetzelfde. Zou je de uitkomst hier willen melden?

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:03
Chriztiaan schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:10:
[...]

Dat lijkt me ook wel handig ja

• Shinji
Chriztiaan schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:10:
[...]

Toch niet de enige 'gelukkig'. Ik heb nu bij betaalmethode geen ingevuld, kan ik in ieder geval weer updates downloaden. Verder nog geen inhoudelijke reactie van Apple gehad buiten dat ze het aan het uitzoeken zouden zijn.

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-06 13:24
Ik heb clickandbuy ingesteld op mijn iphone 4, alleen werkt deze methode niet met alle apps, had al enkele apps gekocht, tot ik angry birds zag staan en dacht die mag natuurlijk niet ontbreken voor maar 80 cent, maar deze accepteerd de betaal methode niet :(.

Wat is trouwens een mooi vormgegeven en duidelijke twitter app, waar ik ook mijn list met een! handeling kan zien? Dit kan niet bij de offi twitter app, beetje jammer.

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03 20:32
Ik heb ook problemen met Clickandbuy. Ik wilde vanmiddag een app kopen, kreeg ik een melding dat 'ClickandBuy niet op dit apparaat wordt ondersteund' :S. Dat had ik vroeger nooit. Beetje dezelfde melding die Shinji ook had, maar dan zonder de tekst in het rood...

Edit: Via iTunes op de Mac kan ik ook geen aankopen doen. Heel vreemd...

[Voor 12% gewijzigd door Raween op 15-09-2010 13:38]

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:30
Raween schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:33:
Ik heb ook problemen met Clickandbuy. Ik wilde vanmiddag een app kopen, kreeg ik een melding dat 'ClickandBuy niet op dit apparaat wordt ondersteund' :S. Dat had ik vroeger nooit. Beetje dezelfde melding die Shinji ook had, maar dan zonder de tekst in het rood...

Edit: Via iTunes op de Mac kan ik ook geen aankopen doen. Heel vreemd...
Hier zelfde probleem.

ClickandBuy gekoppeld aan mijn iTunes, op de iPhone en iPad krijg ik de melding dat het apparaat neit wordt ondersteund en bij iTunes mag ik gelijk mijn betaalgegevens aanpassen.

ClickandBuy is gewoon netjes actief, geen vreemd aanknopen. Bankrekening is netjes gekoppeld.

In iTunes heb ik de machtigingen opnieuw ingesteld maar dat helpt ook niet.

Lijkt mij een probleem bjj apple aangezien er steeds meer met dit probleem zijn.

Vanmiddag nog een app gekocht en nu werkt het niet meer.

Apps updaten werkt gek genoeg wel goed. Zou haast zeggen dat Apple ergens problemen heeft met de koppeling met ClickandBuy. Ik heb inmiddels ook een melding aangemaakt bij Apple /iTunes

[Voor 28% gewijzigd door jjbstolk op 15-09-2010 19:42]

• Raween
jjbstolk schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:41:
[...]
(..)
Ik heb inmiddels ook een melding aangemaakt bij Apple /iTunes
Waar kan je melding doen? Ik vind het namelijk nu een beetje irritant worden...

• jjbstolk
Raween schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:27:
[...]

Waar kan je melding doen? Ik vind het namelijk nu een beetje irritant worden...
Via Contact bij de Store in iTunes.

• jjbstolk
jjbstolk schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:41:
[...]

Hier zelfde probleem.

ClickandBuy gekoppeld aan mijn iTunes, op de iPhone en iPad krijg ik de melding dat het apparaat neit wordt ondersteund en bij iTunes mag ik gelijk mijn betaalgegevens aanpassen.

ClickandBuy is gewoon netjes actief, geen vreemd aanknopen. Bankrekening is netjes gekoppeld.

In iTunes heb ik de machtigingen opnieuw ingesteld maar dat helpt ook niet.

Lijkt mij een probleem bjj apple aangezien er steeds meer met dit probleem zijn.

Vanmiddag nog een app gekocht en nu werkt het niet meer.

Apps updaten werkt gek genoeg wel goed. Zou haast zeggen dat Apple ergens problemen heeft met de koppeling met ClickandBuy. Ik heb inmiddels ook een melding aangemaakt bij Apple /iTunes
Vandaag antwoord van Apple, kwestie van geduld hebben:
Ik had een melding aangemaakt bij Apple omdat ik hetzelfde probleem heb maar dan met een clickandbuy account, vandaag kreeg ik dit mailtje:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
I understand that your credit card information is not being accepted. I am sorry to hear this and I can certainly appreciate your eagerness to resolve this issue. My name is Grace and I would be more than happy to help you with this.

JJB, Apple is currently working toward a resolution for the issue you have reported. You will receive an email after the matter has been investigated and further information is available.

Thank you for your patience. Apple wants your iTunes experience to be as enjoyable as possible. Take care and have a nice day.

Sincerely,

Grace

iTunes Store Customer Support

• Shinji
jjbstolk schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:19:
[...]

Vandaag antwoord van Apple, kwestie van geduld hebben:
Ik had een melding aangemaakt bij Apple omdat ik hetzelfde probleem heb maar dan met een clickandbuy account, vandaag kreeg ik dit mailtje:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
I understand that your credit card information is not being accepted. I am sorry to hear this and I can certainly appreciate your eagerness to resolve this issue. My name is Grace and I would be more than happy to help you with this.

JJB, Apple is currently working toward a resolution for the issue you have reported. You will receive an email after the matter has been investigated and further information is available.

Thank you for your patience. Apple wants your iTunes experience to be as enjoyable as possible. Take care and have a nice day.

Sincerely,

Grace

Ja, dat mailtje had ik vorige week ook gekregen, maar vind het nu wel lang duren. Lijkt wel of ze de support voor clickanbuy uit de 3GS hebben gehaald al dan niet perongeluk. Hoop dat ze in ieder geval snel met een oplossing komen.

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:00
Fijn, we zijn enkele dagen verder en ik kan nog steeds geen aankopen doen in de Apps Store, Click and Buy probleempje..

Daarnaast heb ik een tweetal vragen:
Is VOIP (SIP) toegestaan bij T-Mobile, volgens dit bericht wel, maar is erg oud.
Indien het toegestaan is, met welk app hebben jullie goede ervaringen? Ik heb een asterisk server draaien en wil een SIP verbinding opzetten.

• Raween
Ik heb gisteren een mailtje gehad van Apple dat ze aan het uitzoeken zijn.
Ik heb vanmiddag wonderbaarlijk toch dat ninja spel kunnen kopen via iTunes (nu lukt het niet meer). Via de App Store werkt het nog steeds niet...

• Julio_Ricardo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:09
Inmiddels ben ik ook één van de slachtoffers van dit probleem. Gistermiddag nog wat aankopen kunnen doen, maar 's avonds helaas niet meer. De Click&Buy gegevens heb ik nog even gecheckt. Alles lijkt in orde. Updates kan ik overigens gewoon installeren, maar nieuwe aankopen zijn niet mogelijk.

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:34
Ik zit inderdaad met hetzelfde probleem..
Ga er vanuit dat ik rustig moet afwachten.. :(

• c-nan
E-mail van Apple, gister ontvangen:
Dear,

I understand that there are issues with your payment method in the iTunes Store. I
realize that this is an inconvenience, and I can understand how frustrating this
must be. I know you must be eager to resolve this issue and it will be my pleasure
to look into this matter further on your behalf.

Finding a solution for you is important to me, so I have requested assistance with
the issue you reported. You will receive an email after the matter has been
investigated and further information is available.

Thank you for your patience. Apple wants your iTunes experience to be as enjoyable
as possible.

Sincerely,

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11-2022

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Ik had ook last van ditzelfde probleem, mail gestuurd naar Apple, de volgende reactie gekregen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Dear Peter,

Hi, my name is Josh. I am sorry to hear that your billing information is not being accepted on the iTunes Store. I understand how disappointing this can be.

Please try again in 24 hours. If your billing information is not accepted after this period, please respond and let me know.

Thank you for contacting iTunes Store Customer Support

Sincerely, 

Josh

Natuurlijk direct even proberen of het weer werkt, en kon direct weer een app kopen!

• c-nan
Ik kan nog steeds geen aankopen doen met C&B.
Dit keer:
Dear Sinan,

Thank you for your patience as Apple works to make your experience with the iTunes
Store more enjoyable.

Apple is working toward a resolution of the issue you reported. Your experience with
the iTunes Store is of the utmost importance. Your request is flagged for follow-up
and you will be contacted once we have more information.

Sincerely,

Daniel

• c-nan
Bij mij werkt het weer.

• Brainscrewer
Heb welgeteld één hele app kunnen kopen waarna hij weer weigerde.. |:(

• Shinji
Hier werkt die nu ook weer. Er waren blijkbaar wel steeds meer mensen die last hadden van dit probleem. Heb nu twee apps kunnen kopen. Hopen dat die het blijft doen :)

• Raween
Na de positieve berichten hier heb ik het ook maar weer eens geprobeerd. Ik heb 1 app gekocht. Ik durf eigenlijk geen 2e te kopen uit angst dat mijn account weer geblokkeerd raakt...

• Julio_Ricardo
Ik kan nog steeds geen apps kopen. Heb zowel ClickandBuy als Apple gemaild. Van Apple de reactie ontvangen zoals die al vaker in dit draadje voorbij is gekomen. Het begint nu toch wel irritant te worden.

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-06 19:18
Pfff ik heb nu ook last van dit probleem :(. Wat irritant zeg! Willen ze nou apps verkopen of niet! :(

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-05 19:41
Ik had het hetzelfde probleem. Dacht dat het kwam doordat ik net naar 4.1 had geupgrade. Ach dan maar via creditcard betalen.

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:14
ik heb dit probleem bij sommige apps. ik wil net angry birds kopen, hij accepteert het niet. daarna koop ik plants versus zombies, accepteert hij wel weer. daarna probeer ik weer angry birds, en hij weigert weer

• swoutr
gvd wat loop ik momenteel te balen zeg, ik heb laatst een aantal apps gekocht toen ik net mijn i4 had, via clickandbuy, heb 700 euro moeten betalen voor de telefoon is mijn bankrekening was zo goed als leeg, mijn telefoonrekening kon er nog net van af, Nu krijg ik in de mail 2x het bericht dat Clickandbuy 2 apps niet heeft kunnen afschrijven, nu willen die oplichters 2x 15 euro administratie rechten claimen, NOU MOOI NIET DUS! stelletje oplichters, meteen die rotzooi van mijn iphone ontkoppelt.
Maar nu kan ik niet eens de gratis apps meer downloaden of updaten. Ik zal vanavond of morgen maar is contact op gaan nemen met apple, vind het echt schandalig! Iemand een oplossing voor het feit dat ik niks meer op de appstore kan? Naast het betalen van die belachelijke rekening.

MENSEN IK ADVISEER PLEUR DIE ROMMEL WEG!
en koop gewoon tegoedkaarten via internet of in de winkel

http://lmgtfy.com/?q=clickandbuy+oplichters !!!!!!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-05 00:29
swoutr schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 13:47:
gvd wat loop ik momenteel te balen zeg, ik heb laatst een aantal apps gekocht toen ik net mijn i4 had, via clickandbuy, heb 700 euro moeten betalen voor de telefoon is mijn bankrekening was zo goed als leeg, mijn telefoonrekening kon er nog net van af, Nu krijg ik in de mail 2x het bericht dat Clickandbuy 2 apps niet heeft kunnen afschrijven, nu willen die oplichters 2x 15 euro administratie rechten claimen, NOU MOOI NIET DUS! stelletje oplichters, meteen die rotzooi van mijn iphone ontkoppelt.
Maar nu kan ik niet eens de gratis apps meer downloaden of updaten. Ik zal vanavond of morgen maar is contact op gaan nemen met apple, vind het echt schandalig! Iemand een oplossing voor het feit dat ik niks meer op de appstore kan? Naast het betalen van die belachelijke rekening.

MENSEN IK ADVISEER PLEUR DIE ROMMEL WEG!
en koop gewoon tegoedkaarten via internet of in de winkel

http://lmgtfy.com/?q=clickandbuy+oplichters !!!!!!
Goed om te zien dat je de voorwaarden grondig hebt doorgenomen. Gewoon zorgen dat je genoeg geld op je rekening hebt staan dan is er niks aan de hand en werkt het prima.

• swoutr
Ach hou toch op, het is gewoon belachelijk dat dat allemaal in de kleine lettertjes moet staan, ik heb even internet doorgenomen en lees alleen maar klachten, Ik probeer contact met ze op te nemen maar dit is op geen een manier mogelijk. het is gewoon een grote legale oplichterpraktijk. Rommel.

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik had het zelfde probleem, creditcard gegevens werden niet geaccepteerd. Ook een mail gestuurd naar apple, en terug gekregen dat ze er aan bezig zijn.

Gisteren toevallig ff achter een laptop waar nog een oudere versie van itunes op staat, en hiermee geprobeerd toen deed hij het ineens wel. Of het is puur toeval dat kan ook. Maar na die succesvolle eerste aankoop werkt t ook gewoon vanaf de iPhone.

I, for one, like Roman numerals

• Julio_Ricardo
Inmiddels heb ik weer aankopen kunnen doen. Alleen de aanschaf van Whatsapp blijft geweigerd worden.

Update: Vandaag ook Whatsapp aan kunnen schaffen. De combinatie Appstore+ClickandBuy lijkt weer probleemloos te werken bij mij.

[Voor 39% gewijzigd door Julio_Ricardo op 28-09-2010 11:15]

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-06 11:21
bij mij kan ik ook aankopen doen na het probleem te hebben gehad. Maar bij mij blijft inderdaad ook alleen de aanschap van Whatsapp geweigerd worden... hoop dat Apple er een beetje mee opschiet...

• Def_P
  • Niet online
Ik heb vandaag een mailtje van John terug gekregen waarin hij me kon meedelen dat het probleem was opgelost, en ik over 24 uur, en zeker niet eerder, weer mocht proberen en dat alles dan weer zou moeten werken. Maar het werkte dus sinds zondag al weer. En gisteren ook nog, nu hopen dat het over 24 uur ook nog werk.

I, for one, like Roman numerals

• Brainscrewer
Mijn problemen zijn undertussen opgelost.

Herb 5 credits gekregen van Apple voor de wachttijd, het probleem lag volgens hen tussen de koppeling van Click and Buy en de iTunes Store :D

Hopen dat voor de rest van de mensen de problemen ook snel zijn opgelost.

[Voor 17% gewijzigd door Brainscrewer op 29-09-2010 09:40]

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 22:42
Ik heb ook problemen met clickandbuy, qua inloggen.Ik had mijn geboorte datum verkeerd ingevoerd, en moest clickandbuy bellen.
Net of ik niet mijn geboorte datum niet weet :( , volgens mij halen ze winst uit dat 0900 nr dat ik moest bellen.

Nadat ik dus gebeld had naar clickandbuy, moest ik mijn paspoort ff mailen( info@clickandbuy.com) naar clickandbuy.

Ik heb helaas nog niets gehoord of vernomen van ze :(

Dell XPS L702x | Core i7 2670QM | 16 GB DDR3 | Samsung SSD 256GB + Seagate Momentus XT 750GB 32MB 7200rpm | 1080p | GeForce GT555M | backlit keyboard @ 29-02-2012

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 22:42
Ik kon geen juist betaalmiddel vinden voor de Itunes store, en click and buy :(
Click and buy heb ik 10 keer gemaild en gebeld, en krijg geen antwoord........ :( :X

Totdat ik aan het struinen was op het net, en deze site vond:

http://www.itunescode.nl/eu-itunes.php

Klikte bij de Itunes Gift Card NL 25 euro, iDEAL.
Ik wordt meteen naar me bank verwezen, betaal Ideal, krijg meteen de Itunes code te zien.
Die heb ik ingevoerd, en er staat in itunes dat ik 25€ mag uitgeven.
Dit alles duurde geen 5 min, helemaal top ;) _/-\o_

[Voor 5% gewijzigd door pvr op 30-09-2010 23:38]

Dell XPS L702x | Core i7 2670QM | 16 GB DDR3 | Samsung SSD 256GB + Seagate Momentus XT 750GB 32MB 7200rpm | 1080p | GeForce GT555M | backlit keyboard @ 29-02-2012

• Glenfiddich
  • Nu online

Glenfiddich

Whisky Liefhebber

swoutr schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:12:

(...)

Ach hou toch op, het is gewoon belachelijk dat dat allemaal in de kleine lettertjes moet staan, ik heb even internet doorgenomen en lees alleen maar klachten, Ik probeer contact met ze op te nemen maar dit is op geen een manier mogelijk. het is gewoon een grote legale oplichterpraktijk. Rommel.
Heeft niks met oplichting of kleine lettertjes te maken. Je hebt gewoon geen geld, en tóch een duur apparaat gekocht terwijl je dat klaarblijkelijk beter niet had kunnen doen. Toen was je bankrekening leeg en kon uiteraard het geld voor de apps niet afgeschreven worden. Vind je het gek dat ze dan met een aanmaning komen? Mensen zoals jij kosten bedrijven handenvol geld, vandaar de incassokosten. Het is geen belachelijke rekening, het is gewoon jouw bestelling die je niet hebt betaald!

Misschien kan je beter iets aan je uitgavenpatroon doen. En anders zou ik zeggen: tot ziens in de schuldsanering.

Mooi fout is niet lelijk

• Raween
Def_P schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:03:
Ik heb vandaag een mailtje van John terug gekregen waarin hij me kon meedelen dat het probleem was opgelost, en ik over 24 uur, en zeker niet eerder, weer mocht proberen en dat alles dan weer zou moeten werken. Maar het werkte dus sinds zondag al weer. En gisteren ook nog, nu hopen dat het over 24 uur ook nog werk.
Ik heb hetzelfde mailtje gehad. Mijn account werkt weer naar behoren :)

• Anoniem: 392305
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
ik heb pas een ipad 2 gekocht, ik wou een paar leuke games kopen, maar ik heb geen creditcard enz dus ik koos voor Click and Buy.

Ik heb 10 euro overgemaakt op mijn account. Nu wil ik een game kopen via Itunes maar tijdens betalen kann ik niet voor de optie Click and buy kiezen. Hij springtr telkens op Visa.

Nu zit ik hier met mijn stomme Clikc and Buy account met 10 euro te goed, en ik kan er helemaal niks mee.

Ik ben zo chagarijnig. na beetje googelen kom ik pas erachter dat ik nooit via Click and buy had moeten doen...

Ik heb op mijn laptop en op pc geprobeerd maar het probleem blijft zelfde.

• Stink_o
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Anoniem: 392305 schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:04:
ik heb pas een ipad 2 gekocht, ik wou een paar leuke games kopen, maar ik heb geen creditcard enz dus ik koos voor Click and Buy.

Ik heb 10 euro overgemaakt op mijn account. Nu wil ik een game kopen via Itunes maar tijdens betalen kann ik niet voor de optie Click and buy kiezen. Hij springtr telkens op Visa.

Nu zit ik hier met mijn stomme Clikc and Buy account met 10 euro te goed, en ik kan er helemaal niks mee.

Ik ben zo chagarijnig. na beetje googelen kom ik pas erachter dat ik nooit via Click and buy had moeten doen...

En als je ze via de iPad koopt?

• Anoniem: 392305
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Stink_o schreef op maandag 07 november 2011 @ 02:00:
[...]

En als je ze via de iPad koopt?
Via ipad kan ik niet met Click and buy betalen. daar kan je alleen met Visa enz betalen...

Ik heb vandaag mail ontvangen van apple support. Maar ze snappen niet wat het probleem is lijkt mij. Ik heb duidelijk vermeld in mijn email dat ik de optie Click and buy niet kan aanvinken, en als ik daar op klik springt ie automatisch naar Visa.

Het probleem is the step 6...

Ik heb weer mail terug gestuurd, en hopelijk begrijpen ze deze keer....

Welcome to iTunes Store Customer Support. This is Sukesh and I am glad to help you.

I understand that you were unable to set up an ClickandBuy as your payment method. I realize your eagerness to get this resolved at the earliest.

to create a new iTunes Store account which will use ClickandBuy as its payment method, or to make your current account use ClickandBuy, please follow the steps outlined below:

1) Make sure you are using the latest version of iTunes. It can be downloaded free of charge from the Apple website at:

http://www.apple.com/itunes/download

2) Verify that you have an active network connection and open iTunes.

3) From the pull-down Store menu at the top, choose Sign In.

4) If you have an iTunes Store account already, enter your account name and password then click Sign In. To create a new account, click the Create New Account button.

5) On the Billing Information page, select ClickandBuy as your method of payment.

6) Click the link to validate your ClickandBuy account and you will be directed to the ClickandBuy website.

7) On the ClickandBuy website, you may select a bank account or credit card as a payment method for your new ClickandBuy account.

8) Sign in to ClickandBuy with your account information.

9) Review and agree to the Billing Agreement.

10) Important step! - Click Return to Merchant to return to the iTunes Store (do not close your browser without clicking this link). If you are unable to finish this step, you will need to follow these steps again using your operating system's default web browser.

If you are able to complete the final step, your iTunes Store account should be set up to use ClickandBuy as its payment method. If you continue to experience difficulty, just reply to this email.

Thank you for your choosing iTunes. Have a nice day!

Sincerely,

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-05 22:18
Anoniem: 392305 schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:04:

Ik snap niet dat Apple gekozen heeft voor Clickandbuy. Het zijn Charlatans van de hoogste orde!

Boycot die mafiapraktijken, kun je net zo goed een credit card aanschaffen of tegoedkaarten. Echt uitkijken met die bloedzuigers.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee