[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 76.327 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/tweakers_iphone_banner.png

Inleiding - Specificaties - Afmetingen - Prijzen - Meer info - iOS 4 - Links - Reviews - Gallery - Q&A

Inleiding

Welkom in het discussietopic over de iPhone. Je kunt in deze startpost informatie vinden over de functionaliteit van de iPhone, de accessoires en de specificaties. De topicstart is voornamelijk gericht op de iPhone 4.

Nadat Gizmodo het toestel heeft gelekt was het op 7 juni dan eindelijk zover, de langverwachte iPhone 4 werd aangekondigd. Het toestel is verkrijgbaar met 16GB of 32GB. Ook is er zowel een zwarte als een witte uitvoering.

Op 24 juni is de iPhone in onder andere de VS gelanceerd.

Op 30 Juli zal de iPhone 4 in Nederland en België komen.

Specificaties

• 3,5-inch IPS retina scherm met een resolutie van 960x640
• Multitouch capacitief scherm
• 1Ghz Apple A4 chip
• Lithium-ion batterij (7 uur bellen over 3G, 14 uur bellen over 2G, 300 uur standby, 10 uur Wi-Fi, 40 uur audio, 10 uur video)
• Gyroscope, Accelerometer
• 5 Megapixel camera + LED
• VGA camera op de voorkant
• 16GB of 32GB
• Zwart of Wit

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_5.png

Overige specificaties zijn:
• UMTS/HSDPA/HSUPA (850, 900, 1900, 2100 Mhz)
• GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 Mhz)
• 802.11b/g/n Wi-Fi (802.11n 2.4Ghz only)
• Bluetooth 2.1 + EDR
• Dubbele microfoon voor geluidsonderdrukking

Afmetingen & Gewicht

• Hoogte: 115.2 mm
• Breedte: 58.6 mm
• Diepte: 9.3 mm

• Gewicht: 137 gram

Prijzen

Nederland

iPhone 4 16GBiPhone 4 32GBiPhone 3GS 8GB
i150 (€29,95 p/m)€169,95€269,95€59,95
i300 (€44,95 p/m)€89,95€189,95€0
i500 (€64,95 p/m)€29,95€129,95€0
i1000 (€109,95 p/m)€0€89,95€0

Belgie
iPhone 4 16 GB: €639,99
iPhone 4 32 GB: €749,99

Meer info

Telefoon

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_7.jpgDe iPhone doet alles wat je van een mobiele telefoon mag verwachten, bellen, smsen etc. Een speciale functie van de iPhone is visual voicemail. Je ziet een overzicht van je voicemail bericht en je kunt degene die je wilt horen aanklikken. Dus je hoeft ze niet één voor één af te luisteren. Je kunt je contactlijst syncen met adresboek (Mac), Entourage (Mac) of Outlook (Windows). Ook kun je via internet syncen met Yahoo! adresboek. Daarnaast ondersteunt de iPhone Microsoft Exchange en Mobile Me, wat het mogelijk maakt om contacts te pushen en gepusht te krijgen, waardoor ze on-the-fly bijgewerkt worden.

iPod

De iPhone doet alles wat je iPod ook doet, maar dan mooier en beter. Het grote scherm (3,5") is uiteraard uitstekend geschikt om videomateriaal te bekijken. Maar je kunt ook prima muziek luisteren. De interface is volledig vernieuwd t.o.v. de huidige iPods en je kunt bijv. navigeren middels coverflow. Wat kan de iPhone allemaal afspelen? Het is ook mogelijk om de iPhone middels component of composiet aan te sluiten op een TV.

Daarnaast is het mogelijk om vanuit de iTunes app muziek, podcasts, muziekvideo's, tv series, films en iTunes U content aan te schaffen. Dit wordt ook weer teruggesynct naar de computer middels iTunes.

Audio: AAC (16 to 320 Kbps), Protected AAC (from iTunes Store), MP3 (16 to 320 Kbps), MP3 VBR, Audible (formats 2, 3 and 4), Apple Lossless, AIFF and WAV.

Video: H.264 video, up to 1.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per sec., Low-Complexity version of the H.264 Baseline Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; H.264 video, up to 768 Kbps, 320 by 240 pixels, 30 frames per sec., Baseline Profile up to Level 1.3 with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; MPEG-4 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per sec., Simple Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48 kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats.

Safari

De iPhone beschikt, volgens Apple, over de meest geavanceerde browser ooit, Safari. Dit mobiele broertje doet in niets onder voor de desktop variant. Helaas wordt Java niet ondersteund (Javascript wel) en Flash (vooralsnog) ook niet. Wel zit er ondersteuning in voor bepaalde HTML5 elementen. Youtube is ondanks het gebrek aan flash toch geen probleem, omdat de iPhone toegang heeft tot betere kwaliteit filmpjes van Youtube in H.264 formaat. Daarbij wordt vanaf bookmarks worden automatisch gesynced met je desktop computer. Daarnaast is het mogelijk om bookmarks (waarbij o.a. de zoom onthouden wordt) te plaatsen op je springboard. Die zijn dus met 1 tap bereikbaar.Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_6.png

Mail

De emailclient heeft ondersteuning voor HTML en ondersteunt alle IMAP en POP mailboxen. Push-mail is mogelijk via een speciale (gratis) Yahoo mailaccount. Daarnaast is het mogelijk met Exchange servers en een MobileMe account.

Je kunt daarnaast op vastgestelde tijden je andere IMAP en POP mailboxen laten controleren. Daarnaast wordt je mail sowieso opgehaald bij het openen van de applicatie. De emailaccounts (dus de instellingen, niet de emails) worden gesynced met je desktop computer, dit kan met Mail (Mac), Entourage (Mac) en Outlook (Windows).

Agenda

Het is mogelijk je afspraken te syncen met iCal (Mac), Entourage (Mac) en Outlook (Windows). Je kunt op je iPhone alle afspraken inzien en evt. nieuwe toevoegen. Ook kan je agenda via CalDAV, Exchange of Mobile Me draadloos up-to-date gehouden worden, waarbij afspraken dus ook weer automatisch gepusht worden van je PC of Mac naar je iPhone en vice versa.

Google Maps

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_8.jpgVia deze applicatie is het mogelijk om Google Maps te raadplegen, incl. routeplanning, satellietbeelden, fileinformatie etc. Dit is nu inclusief locatiebepaling d.m.v. (A-)GPS, GSM en Wifi. De iPhone 3G heeft ingebouwde GPS en gebruikt daarnaast dus de locatie van telefoonmasten en wifi hotspots om de locatie te bepalen en een snelle fix te krijgen voor de GPS. De iPhone 3GS voegt daar nog een ingebouwd kompas aan toe. Deze zorgt ervoor dat het mogelijk is om de kaart precies uit te lijnen in de richting dat je kijkt. Daarnaast kan het kompas zelfstandig worden geraadpleegd in een eigen applicatie. Natuurlijk is Google Maps, GPS en kompas ook aan te roepen door App ontwikkelaars.

Camera
Video-beeld/bellen (op dit moment alleen via WiFi en alleen met iPhone 4 houders)
Camera met 5 megapixels met 5 keer digitale zoom op de achterzijde met LED flitser en de mogelijkheid om HD te filmen (720) ook onthoud ie waar het filmpje/foto is gemaakt (geotagging)

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/nl/iphone/images/overview-title-camera-20100607.png

De eerste iPhones zijn inmiddels uitgeleverd en zijn er dus foto's en video's opgedoken van de nieuwe iPhone:

Bumpers/cases
Ook is Apple bezig met het ontwikkelen van cases voor de iPhone 4 deze zijn in verschillende kleuren leverbaar. De prijs per bumper case bedraagt EUR 29,-.

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/iphone/images/bumper-hero-20100607.jpg

Case Program

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/iphone/case-program/images/screen-case-app-20100723.jpgWegens antenne "problemen" geeft Apple tot 30 september bij elke iPhone 4 een gratis hoesje. Deze kun je krijgen door op je iPhone de "iPhone 4 Case Program" app te downloaden. In die app krijg je de keuze uit de volgende hoesjes:

* Apple iPhone 4 Bumber (zwart)

* Griffin Reveal Etch

* Griffin Motif

* Speck Fitted

* Speck PixelSkin HD

* Belkin Shield Micra

* Incase Snap

iOS 4

Op 21 juni, drie dagen voor de release van de nieuwe iPhone zal de release van iOS 4 plaatsvinden. Deze update voegt meer dan 100 nieuwe functies toe, en dit zijn de hoogtepunten:

• Multitasking
• Folders
• Unified Inbox & Threaded Emails
• iBooks op de iPhone (je kunt nu ook PDF bestanden lezen)

Daarnaast kun je ook je eigen playlists maken direct op je telfoon, heeft de camera een digitale zoom, worden gezichten en plaatsen toegevoegd aan Foto's en kun je je homescreen wallpaper veranderen.

Multitasken & Folders
Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/ios4_1_small.pngAfbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/ios4_2_small.pngAfbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/ios4_3_small.png

Links

Steve Jobs kondigt iPhone 4 aan
Apple brengt video van de keynote online

Reviews

Hieronder een aantal eerste ervaringen van reviewers:
I've been testing the iPhone 4 for more than a week. In both hardware and software, it is a major leap over its already-excellent predecessor, the iPhone 3GS.

It has some downsides and limitations - most important, the overwhelmed AT&T network in the U.S., which, in my tests, the new phone handled sometimes better and, unfortunately, sometimes worse than its predecessor. I'll get into that below. But, overall, Apple has delivered a big, well-designed update that, in my view, keeps it in the lead in the smartphone wars.
- Walt Mossberg (The Wall Street Journal)
Despite the strong initial, positive reaction, this must still be a nerve-racking time to be Apple; the iPhone is no longer the only worthy contender. Phones running Google's Android software are gaining rave reviews and packing in features that iPhone owners can only envy. The Android app store is ballooning, multiple phone makers are competing, and Google updates the software several times a year. Apple releases only one new model a year, so the new iPhone had better be pretty amazing to compete.

It is.
- David Pogue (The New York Times)
We're not going to beat around the bush -- in our approximation, the iPhone 4 is the best smartphone on the market right now. The combination of gorgeous new hardware, that amazing display, upgraded cameras, and major improvements to the operating system make this an extremely formidable package. Yes, there are still pain points that we want to see Apple fix, and yes, there are some amazing alternatives to the iPhone 4 out there. But when it comes to the total package -- fit and finish in both software and hardware, performance, app selection, and all of the little details that make a device like this what it is -- we think it's the cream of the current crop.
- Joshua Topolsky (Engadget)

Engadget: iPhone 4 first hands-on
Technobuffalo: iPhone 4, Hands-on & demo
SlashGear: iPhone 4 hands-on

Gallery

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_3.png

Afbeeldingslocatie: http://img.melvinbeemer.nl/tweakers/iphone_4.png

Q&A

Ik moet hem als eerste hebben, importeren, waar kan dat?
Neem een kijkje bij [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3 als je hem wilt importeren of los wilt kopen.

Providers, when and where?
Als je wilt discussieren over de providers die iPhone 4 aanbieden kun je dat hier doen.

Vorige delen

deel 1, deel 2, deel 3, deel 4, deel 5, deel 6, deel 7, deel 8, deel 9, deel 10, deel 11, deel 12, deel 13, deel 14,
deel 15, deel 16, deel 17, deel 18, deel 19, deel 20, deel 21, deel 22, deel 23, deel 24, deel 25, deel 26, deel 27, deel 28

[ Voor 6% gewijzigd door Lawree op 27-08-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024

iPhone FAQ

Inhoudsopgave
« · ^

Wat zijn de verschillen tussen de iPhone 3GS en de nieuwe iPhone 4?
Het eerste wat opvalt aan de iPhone 4 is dat deze na twee jaar met hetzelfde design geleefd te hebben weer eens een ander design heeft. Weg zijn de ronde hoeken en in plaats daarvoor is het allemaal wat strakker geworden. Opvallend is dat het design nu ook een rol speelt in het antenne-systeem van de iPhone.

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/nl/iphone/images/overview-facetime-20100607.png
Het scherm heeft sinds de orginele iPhone ook een upgrade gekregen, niet in grootte maar in scherpte. Het zogenoemde 'retina-display' moet tot 4 keer scherper zijn dan de oude schermen, apple claimt dat op een redelijke afstand het menselijk oog geen pixels meer kan zien.

Naast de bestaande versnellingsmeter die er al inzit is er nu ook een gyroscoop met 3 assen toegevoegd. Dit zorgt ervoor dat bewegingen in veel meer richtingen nu registreerbaar zijn. Dit komt tengoede van applicaties die daarvan gebruik (willen) maken.

Ook de camera heeft een upgrade gekregen, deze gaat van 3,2-megapixels naar 5-megapixels. Ook is er een LED flitser toegevoegd. De 'backside-alluminated sensor' moet het mogelijk maken om ook in lage lichtomstandigheden een goede foto of video te kunnen. Video's kunnen nu geschoten worden in HD (720p). Voor het bewerken van video's is een iMovie applicatie beschikbaar in de app-store, met deze applicatie kun je je geschoten video's direct bewerken en online zetten.

De iPhone 4 heeft naast de camera achterop er nu ook een voorop. Deze maakt het mogelijk om te kunnen videobellen met mensen die ook een iPhone 4 hebben. Apple noemt dit FaceTime.

« · ^

Waar vind ik de handleiding?
De iPhone is voor veel mensen het eerste Apple product en daarom kunnen er een aantal zaken onduidelijk zijn. Het feit dat je niet eens een handleiding meegeleverd krijgt en alleen een snelstartgids helpt hier natuurlijk niet aan mee. Dus om te beginnen. De Nederlandse handleiding is te downloaden op:
Apple iPhone handleiding.

Daarnaast staat bij de bookmarks op de iPhone zelf ook een link naar de "iPhone User Guide". Dit is een link naar de website van Apple, waarin op een speciaal voor de iPhone gemaakte site ook allerlei dingen worden uitgelegd.

« · ^

Wat kost FaceTime?
Omdat FaceTime gebruikt maakt van een WiFi verbinding is videobellen op de iPhone 4 helemaal gratis. Er worden geen gesprekskosten gemaakt zodra er een FaceTime verbinding tot stand is gebracht.

Wel moet je facetime eenmalig activeren. Dit gebeurt door middel van een smsje naar de activatieservers van Apple. Deze staan helaas (nog) niet in Nederland maar in Engeland. Activatie kost dus 21 cent. Zodra je je iPhone hersteld zul je facetime weer opnieuw moeten activeren!

UPDATE 17-9: Inmiddels is bekend geworden dat t-mobile alle kosten voor het activeren van facetime compenseert met je eerst volgende factuur.

« · ^

Tot slot, er is altijd wel iets te wensen qua functionaliteit of oplossen van bugs: wat doet Apple daarmee?
Het is leuk om hier daarover te discussieren. Maar als je echt Apple wilt bereiken, dan kun je beter het iPhone Feedback formulier gebruiken :)

Als je ook tips hebt of wilt bijdragen aan de FAQ, stuur het naar me op via DM en ik zet het erbij :)

[ Voor 5% gewijzigd door Lawree op 17-09-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:25
Weet iemand hoe je je notities van je iPhone kan syncen met gmail vanaf 4.0.1?

In 4.0 had ik nog deze optie:
Afbeeldingslocatie: http://cache.gawkerassets.com/assets/images/17/2010/06/iphone0s4.png

Die lijkt in 4.0.1 te zijn verdwenen

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-04 10:13
'Exchange ActiveSync to arrive on Hotmail on Monday'
Bron: http://news.cnet.com/8301-13860_3-20014811-56.html

Eindelijk push mail via hotmail! :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-04 16:15
Vreemd dat sommige mensen zo snel krassen krijgen, ik heb er gelukkig nog geen last van. Zowel aan de voor- als achterkant. Wel gebruik ik een Sena case, dan haal ik de iPhone eruit als ik hem gebruik en daarmee 'verkracht' ik het design niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

Ey tnx voor de tip over notes syncen wist niet dat dat mogelijk was. Gebruikte altijd activesync voor gmail voor adresboek enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 16:24

BaT

Heb ook geen last van dat soort krasjes; heb wel net een paar dagen geleden een nieuwe iPhone4 gekregen ivm een vlekje dat aan de binnenkant van het glas zat (zowat voor de camera lens). De nieuwe die ik heb gekregen is helemaal perfect en omdat ik met de vorige iPhone al een bumper had aangevraagd heb ik die nu ook al binnen.

Die bumper bevalt prima overigens; je telefoon gaat iets minder makkelijk je broekzak in door de smalle siliconen randjes; maar omdat het overgrote deel van glad plastic is gemaakt; is dit niet zo erg als bij hoesje die compleet van siliconen zijn gemaakt. Voordeel is ook dat hij dus minder makkelijk je broekzak uitschuift bij zitten oid, bij een gladde iPhone had ik daar soms bij bepaalde broeken last van bij het instappen van de auto.

Het meest voorname pluspunt van de bumper voor mij is dat de iPhone standaard niet het oppervlak aanraakt bij neerleggen. Esthetisch vind ik hem er ook niet lelijker van worden; ik vind het wel strak dat hij nu helemaal zwart is. Dat hij gratis is omdat het antenne probleem ermee verholpen wordt is helemaal mooi; aangezien ik anders hem ook wel had gehaald voor 30 euro voor bovenstaande reden. Hoewel een naakte iPhone 4 nog steeds strakker is; vind ik hem nu wel praktischer en nog steeds heel mooi.

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

jdiezrequejo schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:21:

Zo dat duurde inderdaad even zeg!

Ben ERG benieuwd of het een beetje werkt (en dus niet 2x berichten als nieuw binnen krijg op zowel desktop als iPhone).

We houden het in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
coramoor schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:41:
Ey tnx voor de tip over notes syncen wist niet dat dat mogelijk was. Gebruikte altijd activesync voor gmail voor adresboek enzo.
haha, het was geen tip. Het was een vraag ;)
Jij hebt dus 4.0 neem ik aan?

Ik kan namelijk niet meer syncen op mijn iPhone 4 met 4.0.1

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Heb net mijn Belkin Shield Micra binnen. Afgelopen zondag besteld en nu al binnen. Hij bevalt goed, je merkt haast niet dat hij er om heen zit en hij doet niet af aan het design. T voelt nu gelijk al een stuk veiliger aan. Nu nog even een verzekering afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-04 16:10
Tc-Chub schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:43:
Heb net mijn Belkin Shield Micra binnen. Afgelopen zondag besteld en nu al binnen. Hij bevalt goed, je merkt haast niet dat hij er om heen zit en hij doet niet af aan het design. T voelt nu gelijk al een stuk veiliger aan. Nu nog even een verzekering afsluiten.
Heb dezelfde case ook vandaag binnengekregen, voelt wel beter aan, was wel even proppen om hem erin te krijgen omdat hij bleef haken bij de volume knoppen.

Weet iemand trouwens waarom ik 2 keer een notificatie geluid krijg wanneer ik 1 keer een e-mail binnenkrijg? Weet iemand ook hoe dit uit te zetten is (zodat ik maar 1 keer een notificatie geluid krijg en niet 2 keer.)?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Laatst online: 28-06-2023
Had er niet zo'n last van, kreeg hem er juist moeilijk uit, had hem schoongemaakt met water en er zat nog wat achter dus wilde dat weghalen en toen bleef ie ook haken achter de volumeknoppen. Maar vind het niet erg hij mag van mij wel lekker vast erin zitten.

Design blijft mooi en geen krassen op de achterkant. Ideaal dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik ben benieuwd, twee dagen geleden besteld, stiekem zit ik er nog aan te denken zo'n Sena case te bestellen maar wacht eerst nog even de de Belkin Shield af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
D-Ed schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:33:
Ik ben benieuwd, twee dagen geleden besteld, stiekem zit ik er nog aan te denken zo'n Sena case te bestellen maar wacht eerst nog even de de Belkin Shield af...
Is deze case niks voor je? Vind hem er zelf wel nice uitzien, al hoewel ik dan liever zelf zoiets in elkaar zou knutselen.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
jdiezrequejo schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:21:

Betekent dit ook dat wanneer ik iets op mijn iPhone uit het account Hotmail verwijder, het ook online verwijderd wordt?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
batumulia schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:44:
[...]

Is deze case niks voor je? Vind hem er zelf wel nice uitzien, al hoewel ik dan liever zelf zoiets in elkaar zou knutselen.
No thanks, het ging er me juist om zo'n strak mogelijke verpakking te hebben voor als hij op tafel ligt etc. Thanks anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

BaT schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:13:
Het meest voorname pluspunt van de bumper voor mij is dat de iPhone standaard niet het oppervlak aanraakt bij neerleggen. Esthetisch vind ik hem er ook niet lelijker van worden; ik vind het wel strak dat hij nu helemaal zwart is. Dat hij gratis is omdat het antenne probleem ermee verholpen wordt is helemaal mooi; aangezien ik anders hem ook wel had gehaald voor 30 euro voor bovenstaande reden. Hoewel een naakte iPhone 4 nog steeds strakker is; vind ik hem nu wel praktischer en nog steeds heel mooi.
Identiek dezelfde ervaring heb ik ook, echter vind ik het ethische aspect persoonlijk doorwegen, en gebruik ik hem nu zonder bumper. Ik heb wel pics gezien van een witte bumper op de zwarte iPhone en vond deze (op de foto's tenminste) er wel strak uitzien, alleen jammer dat hij nooit echt op voorraad was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-04 19:21
funk-e schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:20:
Weet iemand hoe je je notities van je iPhone kan syncen met gmail vanaf 4.0.1?

In 4.0 had ik nog deze optie:
[afbeelding]

Die lijkt in 4.0.1 te zijn verdwenen
Heb je toevallig je gmail account opnieuw ingesteld bij de overgang van 4.0 naar 4.0.1?

Volgens mijn ervaring is het nl zo dat je twee mogelijkheden hebt:
  • Gmail als Exchange -> Synct mail, calendars, contacts;
  • Gmail met IMAP -> Sync mail, calendars, notes.
Bij jouw screenshot zie je ook dat de optie om contacts te syncen er niet tussen staat: precies de reden voor mij om Gmail als Exchange te gebruiken en het niet kunnen syncen van notes voor lief te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik heb twee korte vragen:
  • De camera snel activeren door twee maal op de home-toets te drukken (dat is nu multitasking). Kan dat echt niet meer? Drie keer klikken kan wel, voor toegankelijkheidsopties.
  • Wanneer ik switch van 3G-uit naar 3G-aan, dan duurt het langer dan met mijn iPhone 3G voordat ik 3G-netwerksignaal heb. Het lijkt erop dat ik eerst een datafunctie moet gebruiken, voor hij naar 3G gaat. Klopt dit?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Ik weet niet of het hier thuis hoort maar ik doe het;

Weet iemand hoe je het beste je Smsjes kan back-uppen van je iPhone naar Windows?
Heb dat programma Tanssee of iets al gezien maar dat is niet veel soeps..

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Dannr schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 05:55:
[...]

Heb je toevallig je gmail account opnieuw ingesteld bij de overgang van 4.0 naar 4.0.1?

Volgens mijn ervaring is het nl zo dat je twee mogelijkheden hebt:
  • Gmail als Exchange -> Synct mail, calendars, contacts;
  • Gmail met IMAP -> Sync mail, calendars, notes.
Bij jouw screenshot zie je ook dat de optie om contacts te syncen er niet tussen staat: precies de reden voor mij om Gmail als Exchange te gebruiken en het niet kunnen syncen van notes voor lief te nemen...
Bedankt, door jou heb ik nu de oplossing :)
Wat je zegt klopt niet helemaal.

Ik gebruik nu exchange voor mail, contacts en calender en IMAP voor de notities! Ik hoef dus niet te kiezen _/-\o_

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:19
Ik eigenlijk een hele domme vraag: Is de iphone 4 nou gesimlockt die gekocht is bij een phonehouse? Ik zie nml niet op het doosje staat T-Mobile staan en dat heb ik wel bij mijn iphone 3GS staan.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:31
Ik lees hierboven dat je facetime moet activeren. Dit klopt niet. Ik heb mijn iPhone woensdag gekregen en na het plaatsen van de simkaart en de iPhone aan iTunes te hebben gehangen kon ik gelijk een kennis van mij bellen en op face time klikken. Dit werkte direct. Ik heb dus geen sms naar Engeland hoeven te sturen zoals hierboven aangegeven!!

Klopt dus niet:
Wel moet je facetime eenmalig activeren. Dit gebeurt door middel van een smsje naar de activatieservers van Apple. Deze staan helaas (nog) niet in Nederland maar in Engeland. Activatie kost dus 21 cent. Zodra je je iPhone hersteld zul je facetime weer opnieuw moeten activeren!
Edit: of gaat dit automatisch? Heb wel 21 cent kosten buiten bundel :S

[ Voor 5% gewijzigd door Alpha89 op 28-08-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Alpha89 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:32:
Ik lees hierboven dat je facetime moet activeren. Dit klopt niet. Ik heb mijn iPhone woensdag gekregen en na het plaatsen van de simkaart en de iPhone aan iTunes te hebben gehangen kon ik gelijk een kennis van mij bellen en op face time klikken. Dit werkte direct. Ik heb dus geen sms naar Engeland hoeven te sturen zoals hierboven aangegeven!!

Klopt dus niet:
[...]
Bij mij ook, echter staat er wel 21ct op de factuur. Facetime activeert dus ook met sms tijdens de activatie in itunes.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
itsme schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:34:
[...]

Bij mij ook, echter staat er wel 21ct op de factuur. Facetime activeert dus ook met sms tijdens de activatie in itunes.
Aah ok! Dan is het duidelijk! Thanks. Ik maakte op uit de tekst dat je dit zelf moest doen.

Toch wel vreemd dat dit "zomaar" gebeurt dan. Nu ga ik niet dood aan 21ct en heb ik het zeer zeker over voor face time!

Ik vond die 21 cent al vreemd :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Laatst online: 23:06
Alpha89 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:37:
[...]

Aah ok! Dan is het duidelijk! Thanks. Ik maakte op uit de tekst dat je dit zelf moest doen.

Toch wel vreemd dat dit "zomaar" gebeurt dan. Nu ga ik niet dood aan 21ct en heb ik het zeer zeker over voor face time!

Ik vond die 21 cent al vreemd :-P
Je drukt een keer op accepteren voordat je facetime activeert:
Afbeeldingslocatie: http://www.iphonewzealand.co.nz/wp-content/uploads/2010/07/SMS-Activation-Charge-Warning.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
simplendi schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:41:
[...]

[afbeelding]
Vreemd, kan mij niet herinneren dat ik die pop-up heb gezien. Maar goed maakt niet uit, het is helder nu! Thanks in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Alpha89 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:45:
[...]

Vreemd, kan mij niet herinneren dat ik die pop-up heb gezien. Maar goed maakt niet uit, het is helder nu! Thanks in ieder geval!
Ook niet gezien hier.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367255

offtopic: Kwam laatst uit op een topic waar foto's op stonden die gemaakt waren met de iphone 4 (en soms met apps als Hipstamatic etc) En je raadt 't al, ik kan het nergens meer vinden 8)7 , helmaal met die geweldig GoT Search... Dus mijn vraag is: Weet iemand hoe dit topic heet, en de link ff wil posten

Tnx Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:47
simplendi schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:41:
[...]

[afbeelding]
Die krijg je alleen de eerste keer niet te zien. Alleen als je het schuifje gebruikt, krijg je de pop-up :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Laatst online: 23:06
Hoedje schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:59:
[...]

Die krijg je alleen de eerste keer niet te zien. Alleen als je het schuifje gebruikt, krijg je de pop-up :)
Ik kreeg die zowel als je het schuifje gebruikt als op het homescreen als je de iPhone net geactiveerd hebt te zien. Maar misschien verschilt het of dat je een T-Mobile of een UK iPhone hebt?

[ Voor 4% gewijzigd door 0fbe op 28-08-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
simplendi schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:01:
[...]

Ik kreeg die zowel als je het schuifje gebruikt als op het homescreen als je de iPhone net geactiveerd hebt te zien. Maar misschien verschilt het of dat je een T-Mobile of een UK iPhone hebt?
Dat wist ik niet. Ik heb zelf twee iPhone 4's geactiveerd. En mijn eigen iPhone van aanbieder verwisselt en elke keer werd er een smsje verstuurd naar Engeland zonder melding.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Hoedje schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:05:
[...]

Dat wist ik niet. Ik heb zelf twee iPhone 4's geactiveerd. En mijn eigen iPhone van aanbieder verwisselt en elke keer werd er een smsje verstuurd naar Engeland zonder melding.
Extra inkomsten voor de providers en Apple? :P Ik zie ook nergens in de handleiding terug komen dat je face time moet activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-04 22:25
Anoniem: 367255 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:58:
offtopic: Kwam laatst uit op een topic waar foto's op stonden die gemaakt waren met de iphone 4 (en soms met apps als Hipstamatic etc) En je raadt 't al, ik kan het nergens meer vinden 8)7 , helmaal met die geweldig GoT Search... Dus mijn vraag is: Weet iemand hoe dit topic heet, en de link ff wil posten

Tnx Robin
Denk dat je deze bedoeld ? :+

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367255

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Dank U _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-04 10:13
THE_BASE schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:26:
[...]

Betekent dit ook dat wanneer ik iets op mijn iPhone uit het account Hotmail verwijder, het ook online verwijderd wordt?
Wat ik eruit begrijp: Ja :)
Wat je dus wijzigt in je HOTMAIL inbox wijzigt zo dus in je hotmail inbox. Of je dat nu op je Iphone doet, of online via de computer

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
hi tweakers, weet er iemand waarom ik 360mb bij overig heb staan als ik mn iphone's capaciteit bij itunes bekijk is 360mb een normaal getal (savegames, mailbijlagen, smsjes enz) of kan het zijn dat ik bestanden heb die mn iphone niet herkent? kunnen jullie kijken hoeveel mb er op je iphone bij overig staat en dit delen thx

[ Voor 14% gewijzigd door mafiatounes op 29-08-2010 00:15 ]

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-04 08:37
Damn, Dat iPhone 4 scherm is echt zooo scherp dat als ik nu op een 3GS of 3G kijk, ik me daaraan gewoon zit te irriteren.. Zelfs op sommige computerschermen is het niet zo scherp als daarop...

Toen ik net de 3G kreeg, dacht ik al, wow dit is een scherp beeld en mooie kleuren enzo.
Als ik het nu vergelijk met dit Retina display... damn...

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354621

Kuhr89 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 00:30:
Damn, Dat iPhone 4 scherm is echt zooo scherp dat als ik nu op een 3GS of 3G kijk, ik me daaraan gewoon zit te irriteren.. Zelfs op sommige computerschermen is het niet zo scherp als daarop...

Toen ik net de 3G kreeg, dacht ik al, wow dit is een scherp beeld en mooie kleuren enzo.
Als ik het nu vergelijk met dit Retina display... damn...
haha ja dat heb ik ook al met m'n iPad vs iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Zodra je een iPhone 4 hebt lijkt me een iPad echt kut. Natuurlijk je hebt dan wel meer opties omdat je een groter oppervlak hebt, maar stel je zit op de bank. iPhone 4 in je broekzak en iPad in je handen. Ten eerste al de kleuren: de kleuren bij de iPhone 4 zien er beter uit en daarnaast is het zwart op de iPhone 4 ook echt zwart. En dan de resolutie, damn :')

Volgend jaar ga ik misschien een iPad kopen (nummero 2 uiteraard). Bij Apple moet je eigenlijk nooit de 1e generatie producten kopen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264313

Elke keer als ik de foto's van mijn IPhone aftrek begint de file name counter weer bij 1 wat resulteert en het potentieel overschrijven van file names. Een beetje camera doet dat niet. Is hier een oplossing voor? Ik verwijder meestal de foto's van mijn camera roll omdat ik met IPhoto sync en het zodoende terugzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Squatjj schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 02:14:
Zodra je een iPhone 4 hebt lijkt me een iPad echt kut. Natuurlijk je hebt dan wel meer opties omdat je een groter oppervlak hebt, maar stel je zit op de bank. iPhone 4 in je broekzak en iPad in je handen. Ten eerste al de kleuren: de kleuren bij de iPhone 4 zien er beter uit en daarnaast is het zwart op de iPhone 4 ook echt zwart. En dan de resolutie, damn :')

Volgend jaar ga ik misschien een iPad kopen (nummero 2 uiteraard). Bij Apple moet je eigenlijk nooit de 1e generatie producten kopen... :P
Ik kan dit beamen. Had een iPad voor 4 weken, gisteren verkocht, omdat ik merkte dat de iPhone 4 lekker snel is, prima internet en een veel beter scherm heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Het scherm op de iPhone 4 is echt geweldig. Ook boeken zijn uitermate goed te lezen. De tekst is zoo scherp. echt niet normaal. En dan de kleuren die het scherm levert. Filmpjes kijken op youtube was nog nooit zo goed. Ik ben er echt heel blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:47

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Alpha89 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 13:10:
Het scherm op de iPhone 4 is echt geweldig. Ook boeken zijn uitermate goed te lezen.
Heb je er bij het lezen van boeken dan niet last van dat het scherm nog steeds erg klein is? Scherpte is één ding maar de afmetingen tellen ook mee, lijkt me..

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354621

Zodra je een iPhone 4 hebt lijkt me een iPad echt kut.
Nou nou. Dat is wel heel overdreven. Ik surf nog steeds liever op m'n iPad (thuis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272952

Een link naar twee foto's waarop je de 'metaalsplinter' op (onder?) het beeldscherm kunt zien, het lijkt geen dode pixel of iets dergelijks. :? Meer mensen 'last' van?

Bij de T-Mobile winkel wilden ze de iPhone best opsturen, maar gezien de wachttijd van vier tot zes weken wacht ik ook nog even. Er werd daarbij nog verteld dat er twee jaar garantie op zit, daarom lijkt het mij niet zo'n probleem om te wachten... :z

http://www.flickr.com/pho...937502557/in/photostream/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Hertog schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 13:18:
[...]

Heb je er bij het lezen van boeken dan niet last van dat het scherm nog steeds erg klein is? Scherpte is één ding maar de afmetingen tellen ook mee, lijkt me..
Ik persoonlijk niet. Ik vind het juist een handig formaat. En als je de tekst te klein vind kun je hem gewoon vergroten. Tevens kun je het lettertype ook aanpassen en dat is soms ook al een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Ik heb hier nog een Sena Ultraslim lederen sleeve liggen van de iPhone 3GS. Past hier de iPhone 4 in? Aangezien Sena een nieuwe hoesje heeft uitgebracht specifiek voor de iPhone 4? Het is vrijwel hetzelfde hoesje (op de foto's te zien dan).

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Hilarische review van Square (een app waarmee je creditcard betalingen kunt accepteren. :D

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-04 22:31
cv8x schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:31:
Ik heb hier nog een Sena Ultraslim lederen sleeve liggen van de iPhone 3GS. Past hier de iPhone 4 in? Aangezien Sena een nieuwe hoesje heeft uitgebracht specifiek voor de iPhone 4? Het is vrijwel hetzelfde hoesje (op de foto's te zien dan).
Het zit iets ruimer maar past prima. Ik gebruik deze ook nog gewoon. Totaal geen problemen mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Laatst online: 20:53
Totaal niet mee eens! Heb ze allebei. De iPad sinds april en de iPhone 4 sinds een paar weken. Toen ik de iPhone kreeg (ter vervanging van mn 3G) was nog steeds de iPad nummer 1 bij het internetten en email checken. Vooral bij het internetten vind ik het gewoon niet fijn om op zo'n klein scherm te priegelen. Ookal is het scherm 300+ppi. En al helemaal niet als je lekker onderuit gezakt op de bank zit. Ik heb dan gewoon de tijd en dan is een groot scherm een stuk relaxter...

En ik gebruik de NRC, NU app ook aardig vaak. Ik ga echt niet uitgebreid op de iPhone de krant zitten lezen. Even snel koppensnellen, maar meer ook niet...

Heerlijk die iPad. M'n MacBook vindt het minder leuk... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

funk-e schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:17:
Hilarische review van Square (een app waarmee je creditcard betalingen kunt accepteren. :D

[video]
Die had ik een eindje geleden ook eens tegengekomen, veruit de beste review van Sqaure die er is idd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317701

Ik weet niet of ik dit in het goede topic plaats, anders hoor ik het graag.

Ik ben inmiddels terug uit de USA met een iPhone 4 (software 4.0.2). Maar de jailbreak (jailbreakme.com) werkt alleen met firmware 3.2.1 (of lager?). Is er een mogelijkheid om mijn iPhone 4 te downgraden of moet ik nu toch echt wachten op een jailbreak voor 4.0.2? Alvast bedankt.

Groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-04 08:37
Inderdaad een leuke review. Ook een leuke hoer zeg!! Dat soort staan er niet op de wallen ;-)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317701 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:07:
Ik weet niet of ik dit in het goede topic plaats, anders hoor ik het graag.

Ik ben inmiddels terug uit de USA met een iPhone 4 (software 4.0.2). Maar de jailbreak (jailbreakme.com) werkt alleen met firmware 3.2.1 (of lager?). Is er een mogelijkheid om mijn iPhone 4 te downgraden of moet ik nu toch echt wachten op een jailbreak voor 4.0.2? Alvast bedankt.

Groetjes.
4.0.2 valt inderdaad niet te jailbreaken. Je zult moeten wachten op de release van 4.1, en wanneer die er zal zijn is ook nog niet bekend.
Kuhr89 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:09:
Inderdaad een leuke review. Ook een leuke hoer zeg!! Dat soort staan er niet op de wallen ;-)
Hoe weet je dat dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Anoniem: 354621 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 13:19:
[...]

Nou nou. Dat is wel heel overdreven. Ik surf nog steeds liever op m'n iPad (thuis).
De iPad en iPhone hebben verschillende gebruiksmogelijkheden. Op een iPad een boek lezen is veel handiger door het grote scherm, echter kan je ´m nergens meer mee naartoe nemen. Blijft natuurlijk een feit dat vanaf iOS 4.2 alle iDevices weer op dezelfde lijn zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Misschien is dit niet de goede vraag in deze forum. Maar toch zet ik hem hier, omdat ik niet precies weet waar ik hem wel moet plaatsen.

Mijn vraag: Is er een verschil tussen Iphone 4 T-Mobile en een simvrije (neverlocked) iphone 4? Behalve dan dat er bij de T-mobile een simlock opzit. Wie kan me aub deze stomme vraag beantwoorden.

Ik heb zelf een iphone 4 32GB (ios4.01 firmware) en die ga ik binnenkort orgineel unlocken door een bedrijf. Dit kost maar €60 en bij T-mobile zelf €120

[ Voor 18% gewijzigd door pinokkia op 30-08-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Er is inderdaad verder geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

pinokkia schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:56:
Misschien is dit niet de goede vraag in deze forum. Maar toch zet ik hem hier, omdat ik niet precies weet waar ik hem wel moet plaatsen.

Mijn vraag: Is er een verschil tussen Iphone 4 T-Mobile en een simvrije (neverlocked) iphone 4? Behalve dan dat er bij de T-mobile een simlock opzit. Wie kan me aub deze stomme vraag beantwoorden.

Ik heb zelf een iphone 4 32GB (ios4.01 firmware) en die ga ik binnenkort orgineel unlocken door een bedrijf. Dit kost maar €60 en bij T-mobile zelf €120
Waarom betalen als het met 4.01 gratis kan?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Hoedje schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:58:
Er is inderdaad verder geen verschil.
Dank U voor het antwoord, want ik dacht dat er wel degelijk verschil inzit. Vanwege aangepaste software door T-Mobile. Dat had je voor jaren terug bij nokia`s, samsung etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Shiver23 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:59:
[...]

Waarom betalen als het met 4.01 gratis kan?
Omdat ik daar helemaal niets van jailbreken en un*** snap. Daar ben ik echt veels te stom voor. Ik heb zo vaak gelezen en gelezen hoe het moet. Maar snap er echt niets van. Ben meer een expert met nokia`s.

[ Voor 12% gewijzigd door pinokkia op 30-08-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

pinokkia schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:01:
[...]

Omdat ik daar helemaal niets van jailbreken en un*** snap. Daar ben ik echt veels te stom voor. Ik heb zo vaak gelezen en gelezen hoe het moet. Maar snap er echt niets van. Ben meer een expert met nokia`s.
Hoe lastig kan het zijn? Ga met je iPhone naar http://www.jailbreakme.com/ en je bent al bijna klaar met jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
@pinokkia: YouTube: Jailbreak Your iPhone 4, iPod touch 3G and iPad on iOS 4.0 Using JailbreakMe

Het is niet meer dan met Safari naar de site jailbreakme.com en dan een schuifje opzij schuiven om te jailbreaken. That's all folks! >:)

[ Voor 3% gewijzigd door GG---77 op 30-08-2010 16:42 ]

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Kun je vanuit je iPhone ook contacten aan je groepen toevoegen? Ik krijg het tot nu toe niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Bjornson schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 23:00:
[...]

Het zit iets ruimer maar past prima. Ik gebruik deze ook nog gewoon. Totaal geen problemen mee..
Hoi Bjornson,

Bedankt voor je reactie! Dan weet ik dat ik geen nieuwe sleeve hoef te kopen.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-04 16:53
readytoflow schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:54:
Kun je vanuit je iPhone ook contacten aan je groepen toevoegen? Ik krijg het tot nu toe niet voor elkaar.
Daar ben ik ook tegenaan gelopen. Het lijkt erop dat het niet kan, maar als iemand het weet hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233874

readytoflow schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:54:
Dat kan. Als je in je contactenlijst zit en je drukt op de pijl naar links die boven aan staat (met het label groepen) en vervolgens selecteer je één groep (bijvoorbeeld zakelijk).

Je krijgt dan alleen je zakelijke contacten te zien. Als je nu een nieuw contact aanmaakt, staat deze automatisch in deze groep.

Zijn alle contacten zichtbaar, en je maakt een nieuw contact aan, dan zit hij in geen enkele groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:03

MsG

Forumzwerver

Is er eigenlijk al iets voor tetheren op iOS4? Ik kon het prima op 3.1.2 maar dat menu-item is nu niet meer aanwezig.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264313

jdiezrequejo schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:12:
[...]

Wat ik eruit begrijp: Ja :)
Wat je dus wijzigt in je HOTMAIL inbox wijzigt zo dus in je hotmail inbox. Of je dat nu op je Iphone doet, of online via de computer
Werkt prima en dat is mooi - Ook op de IPad. Jammer is dat je slechts een ActiveSync hotmail account kan toevoegen en op de Mac is het helemaal niet mogelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Licht het aan mij, of valt de iPhone 4 veel sneller uit je handen dan de iPhone 3G(S)!?

Ik heb hem sinds dat hij uit is, en heb hem namelijk al 3x laten vallen :S
M'n oude iPhone 3G heb ik hiervoor 2 jaar lang gehad, en misschien hoogstens 2x in totaal laten vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-04 23:32
Ik heb de laatste dagen een vreemd probleem met m'n iPhone 4.
Zaterdagmiddag waren in een keer de instellingen van het (mobiele) internet en mms verdwenen. Die heb ik toen weer ingevoerd en verder niks aan de hand. 's Avonds was m'n iPhone in een keer uitgeschakeld toen ik hem uit m'n zak haalde. Ik kon hem alleen nog aankrijgen met home button en lock button tegelijk ingedrukt houden. Daarna verscheen het appeltje en was er niks aan de hand, behalve dan dat wéér m'n internet- en mms-instellingen verdwenen waren.
Vanmiddag had ik weer dat ik hem uit m'n zak haalde en dat hij weer uit stond. Weer power en lock button en hij ging weer gewoon aan. Dit keer waren ook weer m'n internetinstellingen weg, maar m'n mms instellingen niet. Verder deed alles het gewoon prima.
Ik weet 100% zeker dat ik hem níet zelf heb uitgezet, dus m'n iPhone heeft echt zichzelf uitgeschakeld.

Iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Ik wacht het nog even af en anders probeer ik wel eventjes herstelfunctie of zoiets, maar als iemand direct een oplossing weet zou dat fijn zijn.

Edit: nog iets raars, m'n gebruiks- en standbytijd wordt niet weergeven, bij beide staat een streepje...

Edit 2: weer m'n internetinstellingen verdwenen. Zou het iets met de vliegtuigmodus te maken kunnen hebben?

[ Voor 9% gewijzigd door Luckyluuk op 31-08-2010 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Niet online
Weet iemand misschien waar je de Incase Snap kan kopen?
De store van Incase zelf niet naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ik zoek me rot op internet maar kan nergens vinden wanneer de witte iPhone gelanceerd wordt?
Is hier een officieel statement van van Apple zelf? :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Luckyluuk schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:00:
Edit: nog iets raars, m'n gebruiks- en standbytijd wordt niet weergeven, bij beide staat een streepje...
Die verdwijnen altijd als je iPhone aan en uit gaat.
Atlas schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:54:
Ik zoek me rot op internet maar kan nergens vinden wanneer de witte iPhone gelanceerd wordt?
Er is nog niks concreets, ze zeggen zelf "einde van het jaar". Ze hebben problemen om de witte kleur te laten hechten waardoor of de kleur niet helemaal wit is of dat het er als het ware vanaf loopt. Nog even afwachten tot hun zelf met meer info komen.

[ Voor 48% gewijzigd door batumulia op 31-08-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Atlas schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:54:
Witte iPhone 4's worden hoogstwaarschijnlijk pas eind dit jaar geleverd.
Ze hadden wat problemen met de witte verf!

http://www.apple.com/pr/l...07/23iphonestatement.html

en berichtje erbij -> http://www.iphoneclub.nl/...teld-naar-later-dit-jaar/

/EDIT -> zie ook hierboven... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Tha BasZ op 31-08-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:51

d0s

sssst

Sinds gisteren de bodyguardz op mn Iphone4.. na een aantal dagen zie je de protector al niet meer. Aanradertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• averagegamer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03 20:38
Ik wil de Iphone 4 kopen, eerst wilde ik de 3GS omdat ik hoorde over de connectieproblemen van de 4, maar de 4 is op papier voor mij zoveel beter dat ik toch heel graag die wil, maar zijn die problemen met de antenne er nou nog steeds? Of is ie inmiddels gewoon normaal te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:03

MsG

Forumzwerver

Dat is gewoon een ontwerp'fout' die niet eventjes softwarematig gefixt wordt. Alleen heeft de antenne nu meerdere gradaties in de software. 4 balkjes ipv 3 geloof ik. Als je er een hoesje om doet of hem rechtshandig vasthoud schijnt het wel mee te vallen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:13
averagegamer schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:21:
Ik wil de Iphone 4 kopen, eerst wilde ik de 3GS omdat ik hoorde over de connectieproblemen van de 4, maar de 4 is op papier voor mij zoveel beter dat ik toch heel graag die wil, maar zijn die problemen met de antenne er nou nog steeds? Of is ie inmiddels gewoon normaal te gebruiken?
Neem anders hier even een kijkje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-04 23:55
MsG schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:25:
Dat is gewoon een ontwerp'fout' die niet eventjes softwarematig gefixt wordt. Alleen heeft de antenne nu meerdere gradaties in de software. 4 balkjes ipv 3 geloof ik. Als je er een hoesje om doet of hem rechtshandig vasthoud schijnt het wel mee te vallen.
iPhone heeft altijd al 5 balkjes gehad, echter het algoritme er achter is nu aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-04 11:11
Shiver23 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:19:
[...]

Hoe lastig kan het zijn? Ga met je iPhone naar http://www.jailbreakme.com/ en je bent al bijna klaar met jailbreaken.
Ja, leuk, maar als iemand verder echt niks met dat soort dingen heeft is hij gejailbreaked..en dan?? Dan weet iemand echt niet zo ff waar hij heen moet, wat hij kan doen..hoe dat werkt etc. etc.
Sommigen hebben daar geen behoefte in, geen zin in of willen het gewoon niet.
Jailbreaken is dan zo simpel als wat..het vervolg niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Laatst online: 04-06-2023
Luckyluuk schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:00:
Ik heb de laatste dagen een vreemd probleem met m'n iPhone 4.
Zaterdagmiddag waren in een keer de instellingen van het (mobiele) internet en mms verdwenen. Die heb ik toen weer ingevoerd en verder niks aan de hand. 's Avonds was m'n iPhone in een keer uitgeschakeld toen ik hem uit m'n zak haalde. Ik kon hem alleen nog aankrijgen met home button en lock button tegelijk ingedrukt houden. Daarna verscheen het appeltje en was er niks aan de hand, behalve dan dat wéér m'n internet- en mms-instellingen verdwenen waren.
Vanmiddag had ik weer dat ik hem uit m'n zak haalde en dat hij weer uit stond. Weer power en lock button en hij ging weer gewoon aan. Dit keer waren ook weer m'n internetinstellingen weg, maar m'n mms instellingen niet. Verder deed alles het gewoon prima.
Ik weet 100% zeker dat ik hem níet zelf heb uitgezet, dus m'n iPhone heeft echt zichzelf uitgeschakeld.

Iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Ik wacht het nog even af en anders probeer ik wel eventjes herstelfunctie of zoiets, maar als iemand direct een oplossing weet zou dat fijn zijn.

Edit 2: weer m'n internetinstellingen verdwenen. Zou het iets met de vliegtuigmodus te maken kunnen hebben?
Dit probleem heb ik ook gehad toen ik mijn Iphone4 voor de eerste keer aansloot en ik gekozen heb hem hetzelfde in te richten als mijn Ipod touch. Vreemd dat deze keuze die Apple zelf biedt dit gedrag als gevolg had. Heb hem toen hersteld en sindsdien blijven deze settings behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
d0s schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:37:
Sinds gisteren de bodyguardz op mn Iphone4.. na een aantal dagen zie je de protector al niet meer. Aanradertje :)
Zijn de dingen ook te koop in een fysieke winkel? Geen zin om online te bestellen met verzendkosten etc.

Zie je het echt vrijwel niet meer? Daar ben ik namelijk naar opzoek. Had voorheen een InvisibleShield, maar dat is onprettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Daejji schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:16:
[...]

Ja, leuk, maar als iemand verder echt niks met dat soort dingen heeft is hij gejailbreaked..en dan?? Dan weet iemand echt niet zo ff waar hij heen moet, wat hij kan doen..hoe dat werkt etc. etc.
Sommigen hebben daar geen behoefte in, geen zin in of willen het gewoon niet.
Jailbreaken is dan zo simpel als wat..het vervolg niet altijd.
Als jij graag 60 euro wilt betalen voor iets wat je zelf in een kwartier kan doen, prima. Voor die 60 euro mag je hem ook wel bij mij brengen. Het is niet meer dan deze beschrijving volgen:
http://www.iphoneclub.nl/...e-iphone-4-uit-jailbreak/

Ik zou het zelf zonde vinden, zeker omdat een unlock op deze manier niet permanent is. Na een update moet je hem opnieuw unlocken (en afwachten of het uberhaupt kan).

[ Voor 10% gewijzigd door Shiver23 op 31-08-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:54

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Shiver23 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:23:
[...]

Als jij graag 60 euro wilt betalen voor iets wat je zelf in een kwartier kan doen, prima. Voor die 60 euro mag je hem ook wel bij mij brengen. Het is niet meer dan deze beschrijving volgen:

Ik zou het zelf zonde vinden, zeker omdat een unlock op deze manier niet permanent is. Na een update moet je hem opnieuw unlocken (en afwachten of het uberhaupt kan).
Je toestel simlockvrij laten maken kan gewoon via de provider, en waarom zou dat niet permanent zijn? In het eerste jaar kost dat inderdaad grof geld, maar na 1 jaar kan iedereen die unlock code gewoon gratis opvragen. Betreft puur alleen de ouderwetse simlock he. Niet iedereen wil zijn toestel jailbreaken.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:27:
[...]

Je toestel simlockvrij laten maken kan gewoon via de provider, en waarom zou dat niet permanent zijn? In het eerste jaar kost dat inderdaad grof geld, maar na 1 jaar kan iedereen die unlock code gewoon gratis opvragen. Betreft puur alleen de ouderwetse simlock he. Niet iedereen wil zijn toestel jailbreaken.
Het is een al wat langer lopende discussie van iemand die de 120 euro van een officiele unlock graag in de zak wilde houden en voor 60 euro een andere unlock wilde laten uitvoeren. Bij mijn weten zijn er geen andere unlocks mogelijk dan via een jailbreak. Dan betaal je dus 60 euro voor iemand die even een jb uitvoert en een programmatje installeert.

pinokkia in "[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 29"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
  • Laatst online: 26-04 20:09
d0s schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:37:
Wat is het verschil tussen deze en de InvisibleShield ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:54

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Shiver23 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:35:
[...]

Het is een al wat langer lopende discussie van iemand die de 120 euro van een officiele unlock graag in de zak wilde houden en voor 60 euro een andere unlock wilde laten uitvoeren. Bij mijn weten zijn er geen andere unlocks mogelijk dan via een jailbreak. Dan betaal je dus 60 euro voor iemand die even een jb uitvoert en een programmatje installeert.

pinokkia in "[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 29"
Het kan naar mijn beste weten gewoon altijd, is wettelijk verplicht namelijk. Zie ook http://www.telecomvergeli...gsm_aanvragen_unlock_code

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:17:
[...]

Het kan naar mijn beste weten gewoon altijd, is wettelijk verplicht namelijk. Zie ook http://www.telecomvergeli...gsm_aanvragen_unlock_code
? Ik zeg ook dat het kan. Maar dat kost 120 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Shiver23 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:23:
[...]

Voor die €60 word de simlock wel definitief er afgehaald, want dit gaat doormiddel van imei en dan aan itunes hangen. Jailbreken? Nee. Aangezien ik zo stom kan zijn om een firmware update (niet opletten dus) uit te voeren. Weet ik niet wat van gevolgen kunnen zijn en wat ik moet doen. Ik zit dus met mijn handen in mijn haren. (heb ik over jailbreken dan)

Er zijn maar 2 sites die unlocken doormiddel van imei. Je moet zelf je Iphone 4 aan itunes hangen. Zelfde methode als bij T-Mobile.

[ Voor 9% gewijzigd door pinokkia op 31-08-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193286

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07-2024

Crusader

Arc Nature

averagegamer schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:21:
Mijn persoonlijke ervaring is dat die ellende een beetje overhyped is. Totaal geen problemen mee wanneer ik geen hoesje/bumper/etc. gebruik. Maar, het kan zijn dat ik gewoon goed bereik heb en dat je maar net de pech zou hebben wanneer je in een gebied woont waar het bereik minder is. In elk geval is er bij mij nooit een gesprek afgekapt. M'n oude HTC HD2 had hetzelfde verschijnsel, hand om toestel = minder bereik. Is gewoon een natuurwet.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
pinokkia schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:26:
[...]

Voor die €60 word de simlock wel definitief er afgehaald, want dit gaat doormiddel van imei en dan aan itunes hangen. Jailbreken? Nee. Aangezien ik zo stom kan zijn om een firmware update (niet opletten dus) uit te voeren. Weet ik niet wat van gevolgen kunnen zijn en wat ik moet doen. Ik zit dus met mijn handen in mijn haren. (heb ik over jailbreken dan)

Er zijn maar 2 sites die unlocken doormiddel van imei. Je moet zelf je Iphone 4 aan itunes hangen. Zelfde methode als bij T-Mobile.
Welke sites dan? Want ik geloof dat alleen t-mobile de simlock er via de officiële manier vanaf kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Siebelouis schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:54:
[...]

Welke sites dan? Want ik geloof dat alleen t-mobile de simlock er via de officiële manier vanaf kan halen?
Weet niet of ik het hier mag neerzetten.
Zie link:

http://www.cdmedia.nl/ind...ries.view&category_id=313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Misschien een stomme vraag:

Ik krijg morgen mijn iPhone 4 32GB binnen, dit icm een contractverlenging (T-Mobile). Mijn contractverlenging gaat op 14 september 2010 in. Mijn vraag is of ik morgen dus al gebruik kan maken van mijn iPhone (ervan uitgaande dat de micro-sim erbij wordt geleverd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
cv8x schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:18:
Misschien een stomme vraag:

Ik krijg morgen mijn iPhone 4 32GB binnen, dit icm een contractverlenging (T-Mobile). Mijn contractverlenging gaat op 14 september 2010 in. Mijn vraag is of ik morgen dus al gebruik kan maken van mijn iPhone (ervan uitgaande dat de micro-sim erbij wordt geleverd)?
Ja, geen probleem.
Misschien moet je via de klantenservice even bellen om de microsim te activeren. Als er geen microsim bijgeleverd wordt, kun je deze gratis afhalen bij een t-mobile shop. Je kan ook gewoon je simkaartje bijknippen als de t-mobile shop dicht is.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:51

d0s

sssst

http://www.iphoneclub.nl/...-4-welke-is-beter-review/

Je ziet het altijd wel als je heel goed kijkt.. maar ik heb geen vochtvlekken of luchtbelletjes onder de folie.
Stukken beter als eerdere screenprotectors die ik heb gehad in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-04 23:32
Boontjes schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:20:
[...]

Dit probleem heb ik ook gehad toen ik mijn Iphone4 voor de eerste keer aansloot en ik gekozen heb hem hetzelfde in te richten als mijn Ipod touch. Vreemd dat deze keuze die Apple zelf biedt dit gedrag als gevolg had. Heb hem toen hersteld en sindsdien blijven deze settings behouden.
Dat heb ik inderdaad ook gedaan.
Nou dan ga ik maar even m'n iPhone herstellen en hopelijk is het dan bij mij ook opgelost.
Bedankt voor de tip. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07-2024

Crusader

Arc Nature

pinokkia schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:10:
[...]

Weet niet of ik het hier mag neerzetten.
Zie link:
Allemachtig... :X
Mensen hou rekening dat u wel de Imei van Een NL T-MObile Geef Doe u dat niet dat kunnen wij niet meer terug zodra toegevoegt dan kunnen wij niet meer terug Controleer daarom de Imei GOED NIET VAN DOOS MAAR IN DE IPHONE ZELF DUUR 1 a 2 DAGEN

[ Voor 7% gewijzigd door Crusader op 31-08-2010 16:56 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Het schijnt dat een paar mensen via die site ook daadwerkelijk een definitieve simlock eraf hebben. Ik twijfel wel. Advies?

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone 4] Discussie over de antenne

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.