If it ain't broken, play with it till it breaks.
Tesla Model 3 RWD (2023)
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Kijk even op de site voordat je reageert.. ze claimen namelijk dat ze ook uk of zelfs toestellen uit polen kunnen unlocken.VeeGee schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:23:
Het is misschien wel mogelijk via die manier, echter wel alleen als je een T-Mobile toestel hebt. Als je een uit het buitenland hebt (elk land, behalve een uit NL van T-Mobile), gaat het al niet meer werken. Zonde van je geld imo.
Ik zeg hier claimen omdat ik het bedrijf niet vertrouw, de teksten die Crusader hierboven al aanhaalde zijn behoorlijk knullig. Mocht iemand het toch aandurven en het bedrijf inschakelen, zou ik graag zijn/haar bevindingen hier terug lezen.
Ik heb een iPhone 3G en die heeft last van een haarscheurtje aan de achterkant, onderaan bij de oplaad/data connector.
Ook begint die metalen rand een beetje los te laten.
Ik wil hem dus eigenlijk bij een T-Mobile shop (het is een T-Mobile iPhone origineel) inleveren, maar het probleem is.... Ik heb hem 2e hands gekocht.
Ik weet ook niet precies hoe oud hij is (maakt dat uit, aangezien de haarscheurtjes een productiefout is?)
Kan ik dit laten fixen of heb ik gewoon pech gehad?
Je hebt uit ervaring pech gehad. zonder aankoopsbewijs doen ze niks voor je. hier in leeuwarden althans.ThinkPadd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:55:
Even een vraagje.
Ik heb een iPhone 3G en die heeft last van een haarscheurtje aan de achterkant, onderaan bij de oplaad/data connector.
Ik wil hem dus eigenlijk bij een T-Mobile shop (het is een T-Mobile iPhone origineel) inleveren, maar het probleem is.... Ik heb hem 2e hands gekocht.
Ik weet ook niet precies hoe oud hij is (maakt dat uit, aangezien de haarscheurtjes een productiefout is?)
Slecht nieuws...ThinkPadd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:55:
Even een vraagje.
1. 2e hands aangeschaft. Tmobile is niet jouw leverancier, maar van de vorige eigenaar. Is jouw dus ook niet verplicht om te helpen bij dergelijke problemen, aangezien er niets met jou is overeengekomen (geen koopovereenkomst).
2. Bon is vaak "verplicht" bij het afhandelen van dergelijke garantie kwesties. Helemaal als het gaat om tweedehands spullen... M.a.w. als je een bon hebt dan kan je jezelf nog voordoen als eerste eigenaar en alsnog proberen om de reparatie af te dwingen. Misschien dat je nog iets kan regelen met de vorige eigenaar...?
Succes!
Edit: ter verduidelijking. Ik heb het over de wettelijke garantie die niet overdraagbaar is. Fabrieksgarantie is wel overdraagbaar, maar die is in het geval van de iPhone slechts 1 jaar. Tmobile geeft garantie tot het tweede jaar en is "verkopersgarantie" waarschijnlijk dat je hiermee wel iets kunt. Je blijft de aankoopbon nodig hebben...
[ Voor 12% gewijzigd door Flatwhite op 01-09-2010 00:52 ]
Zonder aankoopbewijs doen ze nergens wat voor je. Lijkt me ook wel een beetje terecht.Eduardboon schreef op woensdag 01 september 2010 @ 00:14:
[...]
Je hebt uit ervaring pech gehad. zonder aankoopsbewijs doen ze niks voor je. hier in leeuwarden althans.
there's no tweak without the tweaker
veel gemist zo te zien!
ik heb nu een klein probleempje, mijn iphone heeft ook aan de onderkant bij de oplaadconnector een haarscheurtje, maar mijn telefoon is ook 1 keer gevallen waardoor die wel een klein schaafwondje heeft aan de onderkant.. weet niet of ze dit dus willen gaan maken.. iemand ervaring hiermee?? heb wel gewoon de bon etc..
btw las dit net:
gratis navigatie voor de iphone : nieuws: T-Mobile biedt alle klanten gratis navigatie op iPhone
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Had ik ook, geen probleem gewoon binnen brengen. Krijg je een refurbished terug.rohit schreef op woensdag 01 september 2010 @ 08:49:
zo ik ben ook weer terug van me vakantie na 6 weken Suiname.
veel gemist zo te zien!
ik heb nu een klein probleempje, mijn iphone heeft ook aan de onderkant bij de oplaadconnector een haarscheurtje, maar mijn telefoon is ook 1 keer gevallen waardoor die wel een klein schaafwondje heeft aan de onderkant.. weet niet of ze dit dus willen gaan maken.. iemand ervaring hiermee?? heb wel gewoon de bon etc..
btw las dit net:
gratis navigatie voor de iphone : nieuws: T-Mobile biedt alle klanten gratis navigatie op iPhone
Interessant! Ben hem gelijk aan het downloaden... altijd handig om bij de hand te hebben als je even snel ergens heen wiltrohit schreef op woensdag 01 september 2010 @ 08:49:
btw las dit net:
[ Voor 7% gewijzigd door L201 op 01-09-2010 09:39 ]
Anoniem: 193286
Daar is het inderdaad voor bedoeld..L201 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:38:
[...]
altijd handig om bij de hand te hebben als je even snel ergens heen wilt
nieuws: Telco: nieuwe versie iPhone 4 lost 'death grip' op
Mogelijk vanavond een kleine update van de iPhone 4 in het nieuws?
Wow dat zou wel behoorlijk vies zijn. Eerst zeggen dat er geen probleem is om daarna een revisie uit te brengen die het "probleem" niet heeft. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als het inderdaad waar is.Rave17 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:46:
Veel iPhone-nieuws vandaag:
nieuws: Telco: nieuwe versie iPhone 4 lost 'death grip' op
Mogelijk vanavond een kleine update van de iPhone 4 in het nieuws?
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ze hebben nooit ontkend dat de iPhone dat probleem heeftbatumulia schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:47:
[...]
Wow dat zou wel behoorlijk vies zijn. Eerst zeggen dat er geen probleem is om daarna een revisie uit te brengen die het "probleem" niet heeft. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als het inderdaad waar is.
[ Voor 13% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 01-09-2010 15:04 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Probleem of niet, mocht Apple een nieuwe revisie aankondigen dan valt het toch op z'n minst een ontwerpfout te noemenBeQuietAndDrive schreef op woensdag 01 september 2010 @ 15:03:
[...]
Ze hebben nooit ontkend dat de iPhone dat probleem heeftze hebben wel aangegeven dat het niet erger is dan bij andere telefoons van de concurrentie. Bovendien blijkt uit diverse praktijktesten dat er minder 'dropped calls' zijn dan dan bij de vorige iPhone. Dus hoe groot is het probleem nu werkelijk.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ik heb een 3G al anderhalf jaar. heb 2 keer een dropped call gehad....als de i4 het nog minder heeft vind ik het prima:P of doelde je minder dan de 3GS?BeQuietAndDrive schreef op woensdag 01 september 2010 @ 15:03:
[...]
Ze hebben nooit ontkend dat de iPhone dat probleem heeftze hebben wel aangegeven dat het niet erger is dan bij andere telefoons van de concurrentie. Bovendien blijkt uit diverse praktijktesten dat er minder 'dropped calls' zijn dan dan bij de vorige iPhone. Dus hoe groot is het probleem nu werkelijk.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Heb er nog niks meegedaan omdat ik op het werk zit.
Maar ik zit met een prangende vraag:
Ik heb een micro-sim erbij gekregen en nu kan ik die activeren via My-Tmobile. Mijn vraag is wat er dan gebeurd met mijn oude simkaart die nog in mijn Nokia zit?
Kan ik ze allebei nog gebruiken of wordt de "oude sim" gedeactiveerd?
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
De oude sim wordt gedeactiveerd, want ik laats een duo sim aangevraagd. Ik had na 2 uur ineens geen ontvangst meer. Dus heb ik de nieuwe simkaart in mijn Iphone gestopt en voila ik had bereik.cv8x schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:44:
Zo, ik heb mijn iPhone 4 binnen.
Heb er nog niks meegedaan omdat ik op het werk zit.
Maar ik zit met een prangende vraag:
Ik heb een micro-sim erbij gekregen en nu kan ik die activeren via My-Tmobile. Mijn vraag is wat er dan gebeurd met mijn oude simkaart die nog in mijn Nokia zit?
Kan ik ze allebei nog gebruiken of wordt de "oude sim" gedeactiveerd?
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik heb in het eerste uur dat ik mijn toestel binnen had en mijn sims er net in zat ongewild 3 smsen naar dit nummer verzonden... nou heb ik gegoogled (op het telefoonnummer dat op mijn factuurstond) en lijkt het erop dat het te maken heeft met het gebruik van face time...
Kijk eens iets terug, vanaf simplendi in "[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 29".Unbreukable schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:05:
Kan iemand hier eens kijken of ze sinds de ingebruik name van hun iPhone 4 ook smsjes naar het volgende nummer 00447786205094 in rekening gebracht hebben gekregen.
Ik heb in het eerste uur dat ik mijn toestel binnen had en mijn sims er net in zat ongewild 3 smsen naar dit nummer verzonden... nou heb ik gegoogled (op het telefoonnummer dat op mijn factuurstond) en lijkt het erop dat het te maken heeft met het gebruik van face time...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
[ Voor 29% gewijzigd door Unbreukable op 01-09-2010 17:15 ]
Nou nou, phoe phoeUnbreukable schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:09:
Ja ik heb het gezien... vind het wel apart, helemaal gezien ik niet eens een facetime gesprek heb kunnen opstarten. En dan zijn het ook nog 4 smsjes... 0.21 ex btw dus toch alweer een euro samen...
Als het goed is gaat het hier om een eenmalige 'registratie' van face time. Verder wordt er een sms verstuurd wanneer er een facetime gesprek wordt gestart.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als je regelmatig simkaarten wisselt tikt het anders behoorlijk aan. Vreemde gang van zaken en het is me een raadsel waarom ze het doen.Siebelouis schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:32:
[...]
Nou nou, phoe phoe
Als het goed is gaat het hier om een eenmalige 'registratie' van face time. Verder wordt er een sms verstuurd wanneer er een facetime gesprek wordt gestart.
PSN: Shiver23
GM? Vergeef mij mijn domheid, maar wat is GM? Ik heb geen update in elk geval...
Hij werkt!
HDR:
Kost $5 (iets meer dan €4,-)
Jullie zullen nu wel zeggen: en volgende week is hij gratis!

Maar ik wilde de nieuwe opties gewoon alvast proberen.
[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 01-09-2010 22:46 ]
Ik heb bluetooth problemen (handsfree profiel doet het redelijk, maar het A2DP profiel werkt niet, paired niet) met mijn Pioneer carkit. Ik hoop dat die problemen in 4.1 zijn opgelost want daar lees ik wel veel over. Is daar door jou al iets over te zeggen?Rivanov schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:45:
Heb me ooit 's aangemeld op een website waar je tegen betaling de release kan downloaden.
Kost $5 (iets meer dan €4,-)
Jullie zullen nu wel zeggen: en volgende week is hij gratis!![]()
Maar ik wilde de nieuwe opties gewoon alvast proberen.
GM = Golden Master (in Apple termen althans; anders betekent het doorgaans General Motors....)Crusader schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:18:
[...]
GM? Vergeef mij mijn domheid, maar wat is GM? Ik heb geen update in elk geval...
Zal eens kijken of ik de ipsw ook ergens kan vinden.
Ik heb namelijk nog steeds het bekende "if connection is bad, then reset Phone and show Apple logo..." op mijn 3GS. Herstellen naar fabrieksstand iOS4.02 en applicaties opnieuw installeren/instellen, heeft bij mij niet geholpen.
Daaronder staat "op de server" alleen maar "inkomend" en kan ik niet voor mijn andere mappen kiezen (ik wil dus bij concepen de "drafts" map direct op de server.
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?? Ik wil ook verzonden mail straks netjes op de server en niet op de iPhone?
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Niemand hier ervaring mee?Anoniem: 193286 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:23:
Vraagje aan degenen die een shield gebruiken. Ik heb gister die van Bodyguardz ontvangen en de gebruiksaanwijzing gelezen. Zoals het daar staat, moet je die knap perfect en strikt volgen. Wat is jullie ervaring daarmee? Bijvoorbeeld met het nat houden van je handen en het folie, maar ook dat-ie na het plakken minimaal 12 uur uit moet blijven. Ik wil hem er het liefst direct als ik mijn iPhone krijg, opplakken, omdat-ie dan het schoonst en het snelst beveiligd is, maar het gaat me wel moeite kosten om er daarna 12 uur naar te kijken en niet aan te mogen zetten..
Had hem s'avonds erop gedaan, hele nacht uitgelaten en volgende ochtend weer aangezet, toen was de vloeistof vrijwel helemaal weggetrokken. Dus denk zon 8-10uur gedroogd.
ik hoop echt dat ie sneller gaat op de 3G en met name ook dat ik weer fatsoenlijk te verstaan ben over de bluetooth carkit.
Ahh, jij hebt dus ook dat probleem dat je slecht te verstaan bent. Paired bij jou het A2DP wel of ook alleen maar het handsfree profiel, zoals bij mij?StanTheMan schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:34:
de 4.1 GM release is ook makkelijk te vinden zonder ervoor te betalen, beetje googlen en je vindt m wel (heb m ook binnen, maar pas vanavond tijd om te installeren).
ik hoop echt dat ie sneller gaat op de 3G en met name ook dat ik weer fatsoenlijk te verstaan ben over de bluetooth carkit.
Hopelijk is de traagheid echt opgelost!
Heb wel eens waar weliswaar een iPhone 4 ondertussen, maar is dan voor me zusje (die mijn iPhone 3G heeft overgenomen).
Overigens iemand al ergens voorbeelden van die HDR-functie ergens gezien?

HDR:

Ik heb hem gelijk aangezet nadat ik de bodyguardz heb geinstalleerd, geen problemen. Alleen had ik toch op een of andere manier een haartje onder het folie gekregen...
PSN id: GG--77
Tha BasZ schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:11:
Heb wel eens waar een iPhone 4 ondertussen, maar is dan voor me zusje (die mijn iPhone 3G heeft overgenomen).
weliswaar
Werkt de HDR alleen bij foto's of ook bij filmen? In dat geval kunnen de donkere filmpjes er wat beter uit zien
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Account aanmaken. Nog neit naar geavanceerde mappen gaan. Terug naar hoofd scherm en dan Mails tarten.dcl! schreef op donderdag 02 september 2010 @ 00:50:
Ben bezig mijn email accounts in te stellen (via imap). Het gekke is dat ik onder geavanceerd niet de mappen op de server kan kiezen. Standaard staat bij concepten, verzonden mail etc. al "op mijn iPhone" aan met een vinkje.
Daaronder staat "op de server" alleen maar "inkomend" en kan ik niet voor mijn andere mappen kiezen (ik wil dus bij concepen de "drafts" map direct op de server.
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?? Ik wil ook verzonden mail straks netjes op de server en niet op de iPhone?
1x de mail ophalen en daarna kan je bij de geavanceerde instellingen wel de mail mappen isntellen.
Okay dankje wel :-)Rivanov schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:56:
Alleen foto's.
Vind net dit lijstje op internet:
Als dit lijstje 100% waar is dan moeten er problemen voor de 3G opgelost zijn :-)* Fix voor de Proximity sensor problemen (iPhone 4).
* Fix voor Bluetooth problemen.
* Fix voor de iPhone 3 performance problemen.
* Mogelijkheid tot het maken van HDR foto’s (Erg cool!).
* HD video upload over WiFi.
* TV show rentals (Niet beschikbaar in de Nederlandse iTunes).
* Game Center is nu officieel toegevoegd aan iOS.
[ Voor 11% gewijzigd door batumulia op 02-09-2010 11:59 ]
Yep, herken het probleem. Vingers "slechts" 2 keer ingespraid. Vervolgens bleef ik een keer plakken aan de folie en bingo... vinger afdruk. De voorkant (als tweede geplakt) laat op een hoekje nu ook een beetje los. Daar komt nu stof onder.... dus ik ga set nr 2 aanbreken om de voorkant opnieuw te doen en dan wel zorgen voor natte vingers. Achterkant zit er nog super strak op.kloos2 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:04:
Ik wel, heb nog 1/3e flesje vloeistof over na de hele set er opgeplakt te hebben. Telkens mijn vingertoppen nat gemaakt (en de folie uiteraard), 1 stukje te weinig gedaan en nu zie je op de achterkant heel licht een deel van mijn vingerafdruk erin staan omdat hij er aan plakte, niet heel storend, maar toch...
Had hem s'avonds erop gedaan, hele nacht uitgelaten en volgende ochtend weer aangezet, toen was de vloeistof vrijwel helemaal weggetrokken. Dus denk zon 8-10uur gedroogd.
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Edit: En dat werkt dus ook gewoon op non-jailbroken of geunlockte iPhones. Mijne is 100% origineel.
[ Voor 19% gewijzigd door Plague op 02-09-2010 14:45 ]
Je hebt nu ook de BodyGuardz iPhone 4 Dry Apply. Heb je geen vloeistof meer nodig!kloos2 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:04:
Ik wel, heb nog 1/3e flesje vloeistof over na de hele set er opgeplakt te hebben. Telkens mijn vingertoppen nat gemaakt (en de folie uiteraard), 1 stukje te weinig gedaan en nu zie je op de achterkant heel licht een deel van mijn vingerafdruk erin staan omdat hij er aan plakte, niet heel storend, maar toch...
Ze zijn ook bezig met slimme marketing:bosaap22 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 15:19:
[...]
Je hebt nu ook de BodyGuardz iPhone 4 Dry Apply. Heb je geen vloeistof meer nodig!
Producteigenschappen:
* Sterk en duurzaam folie
* Géén vloeistof nodig
* Death grip proof
* Eenvoudig aan te brengen
* Onzichtbare bescherming
* Verandert de look van je iPhone niet
* Geschikt voor de iPhone 4
Anoniem: 107117
[ Voor 80% gewijzigd door Hoedje op 02-09-2010 17:03 ]
Daar gaat je water sensor. Hopen dat er niet iets defect raakt in je iPhoneTc-Chub schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:58:
Ik schrok vanmorgen al even. Had de iPhone snachts op mijn kamer liggen en het raam open gehad. Dus ik pak hem op, wil even wat doen, en bij elke aanraking met het scherm kreeg ik een veeg over het scherm.Na 10 seconden schrik besefte ik pas dat het natuurlijk condens was omdat mijn vinger warm was en de telefoon koud haha
...less is more
Waarschijnlijk voeren ze gewoon nog wat testjes uit en zo.Unbreukable schreef op donderdag 02 september 2010 @ 17:30:
Enig idee waarom Apple de update naar 4.1 (die dus blijkbaar releaseklaar is) niet gewoon vrijgeeft?
Het kan natuurlijk zijn dat ze ineens nog een klein foutje in de bèta ontdekken en die er nog even snel uithalen (niet echt reëel, maar goed het zou kunnen
Sorry, zal volgende keer verder zoeken
[ Voor 25% gewijzigd door iMick op 02-09-2010 20:40 ]
4.0 was de grootste fout ever op de 3G. Hadden ze dus beter mogen testen wat mij betreft.Luckyluuk schreef op donderdag 02 september 2010 @ 17:47:
[...]
Waarschijnlijk voeren ze gewoon nog wat testjes uit en zo.
Het kan natuurlijk zijn dat ze ineens nog een klein foutje in de bèta ontdekken en die er nog even snel uithalen (niet echt reëel, maar goed het zou kunnen)
Overdrijven is ook een kunst. De iPhone lag gewoon binnen en het is buiten niet aan het vriezenfunk-e schreef op donderdag 02 september 2010 @ 17:27:
[...]
Daar gaat je water sensor. Hopen dat er niet iets defect raakt in je iPhone

Vond dit op BodyGuardz.com:batumulia schreef op donderdag 02 september 2010 @ 15:24:
[...]
Ze zijn ook bezig met slimme marketing:
Producteigenschappen:
* Sterk en duurzaam folie
* Géén vloeistof nodig
* Death grip proof
* Eenvoudig aan te brengen
* Onzichtbare bescherming
* Verandert de look van je iPhone niet
* Geschikt voor de iPhone 4
[...]
"BodyGuardz has now created a film specially cut to cover the iPhone 4 antenna. It is specifically designed to bridge the gap in the antenna that has been causing reception problems for many users."
Klopt dus wel...
[ Voor 20% gewijzigd door bosaap22 op 02-09-2010 21:19 ]
Dank je. Ik had de mail al opgehaald. Vanmorgen op het idee gekomen om ook eerst apart even in alle andere mappen "te kijken", alles apart even aangetikt. Daarna terug naar geavanceerd en toen lukte het wel. Kan me dit niet herinneren van mijn iPod Touch vorig jaar, maar goed, het werkt nu.jjbstolk schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:58:
[...]
Account aanmaken. Nog neit naar geavanceerde mappen gaan. Terug naar hoofd scherm en dan Mails tarten.
1x de mail ophalen en daarna kan je bij de geavanceerde instellingen wel de mail mappen isntellen.
Werkte niet, en daarna alles gedeinstalleerd. Weggggg internet. Flink balen en al de hele avond aan het surfen naar een oplossing. Alle Vodafone web gegevens meerdere malen opnieuw ingevuld, instellingen verwijderd op verschillende manieren, opnieuw opstarten enz enz. Nu zelfs een herstel gedaan via Itunes!
Nog werkt m'n internet niet, kan iemand me plzzz helpen?! Dit ook omdat we na komend weekend op vakantie (NL) gaan en ik daar internet nodig heb. Alvast super bedankt!
www.vdzande.com
Anoniem: 107117
Volgens mij is dat omdat ze dan developers een week de tijd kunnen geven om hun apps te testen met de nieuwe software zodat er nog snel een fix gemaakt kan worden mocht er iets niet goed werken.Unbreukable schreef op donderdag 02 september 2010 @ 17:30:
Enig idee waarom Apple de update naar 4.1 (die dus blijkbaar releaseklaar is) niet gewoon vrijgeeft?
Heb net even met Gamecenter zitten spelen, maar het lijkt erop dat games ook geschikt moeten worden gemaakt daarvoor. De Nederlandse vertalingen zijn af en toe wel suf trouwens:
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Iemand ervaring hiermee, of iemand die hetzelfde probleem heeft ? Het gaat om een iphone 3GS.
Kijk eens 3 posts boven je?frG schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:18:
Helaas sinds een paar weken er last van dat ik niet meer op internet kan met mijn iphone, via 3g is dit, via wifi werkt het perfect, iemand anders ook dit probleem ? heb al herstel gedaan etc etc, enige wat ik nog niet geprobeerd heb is om alles instellingen en inhoud te wissen, ben bang dat me sms-jes en contacten dan ook gewist worden.
Iemand ervaring hiermee, of iemand die hetzelfde probleem heeft ? Het gaat om een iphone 3GS.
Rosmalen in "[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 29"
Verder staat er ook niet of dat DE oplossing is.
edit: ik heb dus wel al de instellingen gereset, en dat loste het probleem niet op, ik ben dus bang om de instellingen EN de inhoud te resetten.
[ Voor 29% gewijzigd door frG op 03-09-2010 14:25 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Anoniem: 284697
Misschien een niet werkende proximity sensor waardoor je met je wang op de mute knop drukt?Anoniem: 284697 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:44:
Zijn er meerderen die last hebben van een niet werkende microfoon tijdens het bellen? Dit gebeurt ook zomaar uit het niets...
Dat gebeurd mij idd ook wel eens, maar weet nu hoe het komt.Crusader schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:29:
[...]
Misschien een niet werkende proximity sensor waardoor je met je wang op de mute knop drukt?
Dit zou met een update opgelost gaan worden wat ik heb gelezen.
Is me overigens van de 40 gesprekken pas 3 of 4 keer gebeurd denk ik.
Dit is een wat handiger lijstje, zoek op de bestandsnaam en je vind vast wel iets.Plague schreef op donderdag 02 september 2010 @ 14:45:
Zojuist 4.1 geinstalleerd op mijn 3G en de traagheid is volledig opgelost! Eindelijk weer een telefoon die gewoon werkt.Een aanrader dus voor iedereen. Googlen naar iOS4.1 GM en je vind zo enkele linkjes.
Edit: En dat werkt dus ook gewoon op non-jailbroken of geunlockte iPhones. Mijne is 100% origineel.
Download iOS 4.1 for iPhone 4
* iPhone3,1_4.1_8B5097d_Restore.ipsw
* ios_4.1_beta_3__iphone_4__8B5097d.dmg
Download iOS 4.1 for iPhone 3GS
* iPhone2,1_4.1_8B5097d_Restore.ipsw
* ios_4.1_beta_3__iphone_3gs__8B5097d.dmg
Download iOS 4.1 for iPhone 3G
* iPhone1,2_4.1_8B5097d_Restore.ipsw
* ios_4.1_beta_3__iphone_3g__8B5097d.dmg
Download iOS 4.1 for iPod Touch 3G
* iPod3,1_4.1_8B5097d_Restore.ipsw
* ios_4.1_beta_3__ipod_touch__3rd_generation__8B5097d.dmg
Download iOS 4.1 for iPod Touch 2G
* iPod2,1_4.1_8B5097d_Restore.ipsw
* ios_4.1_beta_3__ipod_touch__2nd_generation__8B5097d.dmg
Lekker kort.
Verder nog leuke opties?
Nee, is niet nodig bij de GM.Crusader schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:27:
Om die GM te kunnen installeren moet je je UDID toch eerst geregistreerd hebben?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Dat lijkt me wel, dat gaat niet vanzelfTourniquet schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:55:
[...]
Heb net even met Gamecenter zitten spelen, maar het lijkt erop dat games ook geschikt moeten worden gemaakt daarvoor.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Dan ga ik direct upgraden
Oeps... na upgrade is m'n custom mapjes layout pleite (dus weer tig pagina's scrollen) en vraag me af waar m'n savegames zijn
Is zoiets te voorkomen?
[ Voor 30% gewijzigd door Crusader op 03-09-2010 22:25 ]
Dat is toch logisch? Hij is dan al daadwerkelijk bezig met het in de lucht aan het gooien van het bericht.Tc-Chub schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:28:
Net even een suggestie ingediend bij Apple. Ik vind het namelijk stom dat je niet je sms bericht kan annuleren als je per ongeluk op Stuur heb geklikt. Ik weet niet of het helpt maar een nee heb je, en een ja kun je krijgen!
Ik heb er geen enkel probleem mee en vind het niet meer dan logisch dat een bericht direct wordt verzonden zodra je op 'stuur' drukt. Wie wil nou een bericht wat ie zit te typen terughalen? Lees het dan gewoon even eerst een paar keer voordat je op 'stuur' drukt.
Volgesn mij kun je niet eens updaten, maar moet je met die via torrent gedownloade bestanden van iOS 4.1 GM restoren.Crusader schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:43:
[...]
Dan ga ik direct upgraden
Oeps... na upgrade is m'n custom mapjes layout pleite (dus weer tig pagina's scrollen) en vraag me af waar m'n savegames zijn
Is zoiets te voorkomen?
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Waardoor mensen die wel nadenken wat ze smsen elke keer kunstmatig 5 seconden moeten wachten?Tc-Chub schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:26:
Waarom kon het met mijn oude telefoon dan wel? Maak dan iets dat je 5 seconden wel kan annuleren ofzo, vind het nu namelijk wel rete irritant.
oh ja.. lol.. heb ik ook wel een paar keer meegemaakt, ook met mailen trouwens.Tc-Chub schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:37:
Ja het is zo dat ik per ongeluk op stuur druk en dan maar 1 woord heb getypd waardoor ik 2 smsjes heb verpruts. Eentje die met 1 woord gaat en de andere om uit te leggen waarom ik zo'n raar smsje stuurde. Mja het is ook maar een kleinigheidje maar misschien verzint apple er wel iets leuks op.
Heb 'm gewoon van een website, gevonden via Google, en die update werktTHE_BASE schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:47:
[...]
Volgesn mij kun je niet eens updaten, maar moet je met die via torrent gedownloade bestanden van iOS 4.1 GM restoren.
Niet echt updaten, maar dat bestand gebruik je om een restore uit te voeren.
[ Voor 29% gewijzigd door Crusader op 03-09-2010 23:01 ]
(dubbelposten is not done, ging per ongeluk)
[ Voor 84% gewijzigd door Crusader op 03-09-2010 23:01 ]
Dit werkt in de contacten zelf, als ik een mail ga zenden en op de plus druk voor een contact, als ik wil bellen en op de plus druk voor een contact... maar niet bij berichten! Als ik een bericht ga maken en op de plus druk, komen de contacten gesorteerd op achternaam in beeld. Is dit een bug of is hiervoor nog een aparte instelling nodig?
Overigens komen de contacten via de nieuwe exchange mogelijkheid van windows live mail (hotmail). Ik weet niet of dat nog van invloed is...
Ja dat heb ik ook al een paar keer gehad. En dan dat SH*T gevoel alsof er iets uit je handen valt... De 'stuur'-knop zit zo vlak boven de letters dat dat floep gebeurt... Zo'n vertragingsoptie zou toch inselbaar kunnen zijn tussen 0 en 5 seconden of zo ? Dan eregeren de mensen die het niet nodig vinden zich ook niet...Tc-Chub schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:37:
Ja het is zo dat ik per ongeluk op stuur druk en dan maar 1 woord heb getypd waardoor ik 2 smsjes heb verpruts.
Dit topic is gesloten.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 4] Discussie over de antenne
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.