If it ain't broken, play with it till it breaks.
Anoniem: 298195
ik zit hier met hetzelfde 3 weken geleden aangeschaft/gekocht maar nog niet ontvangen.Anoniem: 244919 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:28:
[...]
Dacht ergens gelezen te hebben dat het om het moment van aanschaf ging, en dat je via klantenservice oid nog steeds een bumper kon regelen. (weet alleen niet meer waar ik dat gelezen heb)
ben wel benieuwd hoe dit dan werkt als ik hem pas over 2 weken krijg.
Heb de iPhone 4 vandaag eindelijk binnen gekregen en vind het een top telefoon. Alles overzetten vanaf de 3GS ging prima in iTunes (osx96). Een enkele druk op de knop, en daarna synchroniseren zorgde er voor dat alles nu bijna exact hetzelfde is als dat mijn 3GS was.
In mijn woonplaats heb ik sowieso niet echt goed bereik. GSM bereik is altijd redelijk, hier in huis is zelfs dat al minder. 3G bereik is hier alleen op een aantal plekken..
Ik merk zelf het antenneprobleem best wel erg. Als ik mijn telefoon vasthoud zoals ik dat altijd doe en zit in een applicatie druk bezig te zijn, schrik ik opeens op van het feit dat er "Geen service" linksboven staat. Wanneer ik dan mijn hand van de antenne afhaal, gaat hij in 2 seconden weer naar 4 streepjes GSM bereik.
Denk dat ik er mee moet leren leven en de telefoon toch maar anders moet leren vasthouden, een bumper vind ik namelijk afschuwelijk
..
Had overigens niet verwacht dat het zo erg zou zijn dat probleem. Weet dat er op andere plekken in Nederland vrijwel geen last is. Het kon natuurlijk niet missen dat er in dit huis wel problemen zouden zijn. T-mobile bereik en dit huis = een drama namelijk..
In mijn woonplaats heb ik sowieso niet echt goed bereik. GSM bereik is altijd redelijk, hier in huis is zelfs dat al minder. 3G bereik is hier alleen op een aantal plekken..
Ik merk zelf het antenneprobleem best wel erg. Als ik mijn telefoon vasthoud zoals ik dat altijd doe en zit in een applicatie druk bezig te zijn, schrik ik opeens op van het feit dat er "Geen service" linksboven staat. Wanneer ik dan mijn hand van de antenne afhaal, gaat hij in 2 seconden weer naar 4 streepjes GSM bereik.
Denk dat ik er mee moet leren leven en de telefoon toch maar anders moet leren vasthouden, een bumper vind ik namelijk afschuwelijk
Had overigens niet verwacht dat het zo erg zou zijn dat probleem. Weet dat er op andere plekken in Nederland vrijwel geen last is. Het kon natuurlijk niet missen dat er in dit huis wel problemen zouden zijn. T-mobile bereik en dit huis = een drama namelijk..
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Heb je wel eens geprobeerd een gesprek te laten disconnecten door het vasthouden op dat plekje? Ik heb namelijk gelezen dat de iPhone 4 zelfs een gesprek kan houden, terwijl er no signal staat. Het lijkt mij wel interessant om dit eens te proberen. Ik heb mijn iPhone 4 helaas nog niet. Ik moet nog een paar daagjes wachten denk ik.Dannydekr schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:30:
Als ik het verhaal goed begreep zijn er 2 soorten metingen om te zien hoe goed je bereik is. De ene is met dB zoals de huidige methode met streepjes en nog een andere (ik weet niet meer welke). De huidige methode met dB bleek achterhaald te zijn ofzo. Het punt van het verhaal was dat je ondanks dat je zogenaamd laag bereik hebt met de iPhone 4, hij alsnog beter presteert dan andere telefoons.
Bron: http://www.anandtech.com/show/3794/the-iphone-4-review/2
Ik kan er voor zorgen dat het gesprek wegvalt. Hoor dan "De verbinding is verbroken om technische redenen".
Overigens is mijn huis niet echt een maatstaf om een antenneprobleem te testen. Ik heb hier nog nooit goed bereik gehad.
Overigens is mijn huis niet echt een maatstaf om een antenneprobleem te testen. Ik heb hier nog nooit goed bereik gehad.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Waar denk je dat dat bericht vandaan komt eigenlijk?Dannydekr schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:52:
Ik kan er voor zorgen dat het gesprek wegvalt. Hoor dan "De verbinding is verbroken om technische redenen".
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
haha excuses, dat was inderdaad een niet zo'n bijster slimme opmerking. Maar dat betekent dat het bereik niet voldoende is voor een tweerichtingsverkeer telefoongesprek. De boodschap schokte ook.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 4] Discussie over de antenne
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 4] Discussie over de antenne
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.