[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 76.419 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 16:59
[b][message=34753673,noline]

In de winkel kost hij meer dan 1000, bij hem kostte hij maar 450,- :9
Kost meer dan 1000 euro?? In Portugal?
16 GB in Frankrijk voor 629 euro gehaald..nog veel geld, maar meer dan 1000 euro ga ik er echt niet voor neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-04 14:25
Daejji schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:58:
[...]

Kost meer dan 1000 euro?? In Portugal?
16 GB in Frankrijk voor 629 euro gehaald..nog veel geld, maar meer dan 1000 euro ga ik er echt niet voor neerleggen.
Dat vertelde die verkoper mij, dus ik geloof hem!
Het ging dus om de iPhone die ik net heb gepost, die van $60,- 8)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-04 16:56

Bellerophon

Persona non grata

Wilf schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:06:
[...]
Mits je een goed exemplaar hebt werkt hij precies zo (in mijn geval zelfs beter - mijn originele speakers klonken slechter al vanaf nieuw) als je oude.

Je moet het zo zien; deze nieuwe hebben extra functionaliteit (volumeregeling) die niet werkt op pre iPhone 4 maar voor de rest zijn ze 100% backwards compatible.
De middelste knop doet dus niks bij mijn nummers... beetje jammer

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Anoniem: 133714 schreef op maandag 27 september 2010 @ 08:28:
[...]

Bij mij was de instelling "New Invitations Alerts = On" de oorzaak van het snel leeglopen van batterij, in combinatie met Google Sync en Fetch New Data = Push.

Deze optie was bij mij blijkbaar (op eens) aangezet, mogelijk bij upgrade naar iOS 4.1.
Thanks. Alleen die stond bij mij al aan op de 3G. Kan het proberen, probleem is alleen dat ik heel veel 'oplossingen' lees (er zijn meerdere mensen die er last van hebben) maar geen eenduidig antwoord. Eigenlijk kom ik vanalles tegen; verse installatie uitvoeren, bepaalde notificaties, programma's die op de achtergrond draaien, fetch ipv push gebruiken, bepaalde apps die de boosdoener zijn enzovoort. Alles uitproberen kost zo nogal wat tijd. Het lijkt mij redelijk dat ik em gewoon kan gebruiken zoals de (twee jaar oude) 3G en ongeveer hetzelfde accu-verbruik heb.

Gisternacht opgeladen, om 01:00 uur gaan slapen en toen ik opstond stond de accu op 30%. Vanochtend een meeting gehad en daarna stond ie op 7%. Heel die telefoon heb ik dus niet eens gebruikt behalve één mailtje geopend 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat lijkt me excessief snel, daar zou ik voor teruggaan.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Plaats alleen eens een verse installatie en zet er geen apps en andere zaken op de iphone.

Werkt hij dan langer dan nu? Dan ligt het niet aan je iphone maar ligt het aan een van je instellingen of programma.

Werkt hij dan net zo lang als nu? Dan ligt het aan je telefoon en moet je terug naar de verkoper.

Het kost je qua tijd niet veel, het is even opnieuw installeren (denk maximaal 30 minuten) en daarna een dag uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133714

Tom schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:39:
[...]

Thanks. Alleen die stond bij mij al aan op de 3G. Kan het proberen, probleem is alleen dat ik heel veel 'oplossingen' lees (er zijn meerdere mensen die er last van hebben) maar geen eenduidig antwoord. Eigenlijk kom ik vanalles tegen; verse installatie uitvoeren, bepaalde notificaties, programma's die op de achtergrond draaien, fetch ipv push gebruiken, bepaalde apps die de boosdoener zijn enzovoort. Alles uitproberen kost zo nogal wat tijd. Het lijkt mij redelijk dat ik em gewoon kan gebruiken zoals de (twee jaar oude) 3G en ongeveer hetzelfde accu-verbruik heb.

Gisternacht opgeladen, om 01:00 uur gaan slapen en toen ik opstond stond de accu op 30%. Vanochtend een meeting gehad en daarna stond ie op 7%. Heel die telefoon heb ik dus niet eens gebruikt behalve één mailtje geopend 8)7
Probeer het gewoon eens en kijk of het invloed heeft op je batterij. Bij mij liep de batterij ook flink terug terwijl ik hem niet gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiKoiN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-05-2024
misschien een rare vraag voor hier maar ik verkoop mijn iphone, alleen nu weet ik niet of deze geregistreerd is bij apple of zo ? of kan ik hem gewoon leeg gooien en dan verkopen zonder dat ik al mijn prive gegevens en account dingen mee geef ?

mooi degelijk toestel alleen het was het net niet voor mij
en is de prijs van 638 een mooie prijs (tmobile) unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Tom schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:39:
Ik heb er ook regelmatig last van, gisteravond opgeladen naar 100%, op flightmode gezet want ik ging slapen, zet hem vanmorgen aan, springt hij naar 78%. En ik heb er dus niets mee gedaan.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:15
Slasher schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:06:
[...]

Ik heb er ook regelmatig last van, gisteravond opgeladen naar 100%, op flightmode gezet want ik ging slapen, zet hem vanmorgen aan, springt hij naar 78%. En ik heb er dus niets mee gedaan.
Dat is erg raar, als ik s'avonds naar bed ga met 100% batterij dan staat hij s'ochtens op 97%. ik zet wel alle programma's uit, maar zet hem niet op flight mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Vanmorgen toevallig nog gechecked:

Rond 1en gaan slapen, alles gekilld
Rond 7en op: accu nog op 100% precies.

Raar genoeg wel gewoon push e.d. aanstaan voor 4 accounts e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Weet iemand wanneer tijd meetelt voor 'usage' onder settings/general/usage?

Daar slurpt ook iets bij mij. Om 16:10 stond de usage op 1 uur en 10 minuten. Nu staat ie op 1 uur en 50 minuten. Heb em verder niet aangeraakt. In anderhalf uur is er dus 40 minuten 'usage' bijgekomen.
Ik heb geen apps open staan die niet standaard op de iPhone staan.
Tot twee uur vanmiddag opgeladen tot 95%, nu 60%.

Misschien vanavond toch even een verse install doen, ben nu wel benieuwd geworden. Blijven backups wel bewaard zodat je na een dag een restore kan doen?

[ Voor 5% gewijzigd door Tom op 27-09-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212346

Hallo iedereen,

Sinds afgelopen vrijdag krijg ik wanneer ik de tijd / datum op mijn iPhone 3Gs op automatisch zet een datum van 4 dagen verder met een andere tijd.

Dat de tijd een paar uur verkeerd staat kan ik nog wel begrijpen ivm verkeerd land. Maar 4 dagen in de toekomst!!!!!!

Iemand een idee?

Ik draai op 4.1 en alles staat op Nederland of Amsterdam

Alvast bedankt, Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten De Gans
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-05-2020
Itunes vraagt iedere keer" u heeft een iphone in herstel modus staan u moet herstellen. Druk ik op de kiinop herstellen in itunes vraagt itunes. Herstellen EN UPDATEN. er is geen andere mogelijkheid dus druk ik op ja. hierna gaat t iedere keer mis... blijft dan constant hangen met een voortgangsbalk die op hetzelfde punt niet vooruit te branden is. Ook 2 uur verder staat die balk nog op tzelfde punt.

heb nu de update die opgeslagen staat op vista verwijdert en probeer t opnieuw....

edit,

Dit helpt dus ook niet aangezien itunes iedere keer opnieuw vraagt om de iphone die in herstelmodus verkeerd te herstellen. ik moet dus op hja duwen maar vervolgens is t weer w8ten op de downlaod die ik niet uit kan zetten...

lijkt wel een vicieuze cirkel gvd....
MarcoC schreef op zondag 26 september 2010 @ 23:50:
[...]

Home + power-knop ingedrukt houden zodat 'ie echt uit gaat. Dan de kabel aansluiten terwijl je de home-knop ingedrukt houdt, nu kan je als het goed is je iPhone restoren :) .

[ Voor 15% gewijzigd door Maarten De Gans op 27-09-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VickyNick
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-05 08:00
Ik ben al een tijdje opzoek naar een oplossing voor de exchange mail. Met hotmail exchange synchroniseer ik ook de mail die is ingedeelt in verschillende mappen, nu gaat de mobiel wel trillen als je een nieuw mailtje krijgt in die map. Maar er wordt geen notificatie badge getoond op het mailicoon.

Op de grote zoekmachine al gezocht naar een oplossing maar kan niets vinden. Hier mensen die hier wat op gevonden hebben? Of misschien een workaround? MyProfiles geprobeerd, maar dat is geen optie. Je moet hierbij elke keer de alerts zelf leeggooien :F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Zelfde probleem heb ik ook, badge komt er alleen maar bij als het in de inbox komt. Waarom dat het geval is weet ik ook niet... (in het mailprogramma zelf geeft hij wel aan dat het binnen is gekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Tom schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:49:
Misschien vanavond toch even een verse install doen, ben nu wel benieuwd geworden. Blijven backups wel bewaard zodat je na een dag een restore kan doen?
Het is sowieso handig om de backup te backuppen. Je zou hem uit je Time Machine kunnen halen, maar ik kopieer hem af en toe ook handmatig naar een andere locatie. Een keer ook gedaan om te kijken hoe zo'n backup nou in elkaar zit, zodat ik selectief zou kunnen restoren, maar dat lijkt nog wel lastig.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05 13:19
Ik heb al sinds enkele maanden een probleem met mijn iPhone 3G van een dik jaar oud.
Ik gebruik hem icm met mijn Hi sim kaart en is altijd goed gegaan. Maar tegenwoordig als mijn bereik ook maar even wegvalt (en dat gebeurd nogal vaak gezien ik veel reis) dan komt het bereik niet meer terug! Ongeacht of ik nou bezig ben op mn telefoon of hij gewoon in mn zak zit. De enige manier om het bereik terug te krijgen is door de telefoon geheel uit en aan te zetten. Zo moet ik dat nu dus meerdere keren per dag doen..

Ik heb al de nieuwste software erop gezet en de telefoon dus helemaal leeg gehad. Niks helpt, wie kan mij misschien verder helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VickyNick
Eppo © schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:09:
Zelfde probleem heb ik ook, badge komt er alleen maar bij als het in de inbox komt. Waarom dat het geval is weet ik ook niet... (in het mailprogramma zelf geeft hij wel aan dat het binnen is gekomen)
Klopt ja,, raar dat ze niet even de mailtjes in de folders optellen en ook op de notificatie badge weergeven. Geen oplossingen met een mooie APP die iemand gebruikt om deze notificaties alsnog te laten zien? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Greekmaster schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:43:
[...]

Dat is erg raar, als ik s'avonds naar bed ga met 100% batterij dan staat hij s'ochtens op 97%. ik zet wel alle programma's uit, maar zet hem niet op flight mode
Zeker vreemd, maar voor het totaal gebruik maakt het niet uit, want ik haal gewoon 2 dagen en dat is wel gemiddeld.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91034

Ik heb een vraagje over de video modus van de iPhone 4. Ik heb een fraai filmpje gemaakt, en heb het nu op de (werk) pc staan. Maar helaas, het filmpje op de computer is op zijn kant! Enig idee hoe ik dit weer 90 graden kan draaien zonder met zeer ingewikkelde software aan de slag te moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

Is het instelbaar dat de displayverlichting blijft branden zodra het toestel aan de oplader hangt? Nu dimt het scherm na een x aantal seconden. Ik kan geen instelling vinden. Op m'n Windows Mobile toestel kon dat wel.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:06
Is mijn batterij van mijn iPhone 3G nog goed, als ik met 3G constant aan, wat whatsapp, mail bekijk, soms bel na iets meer dan 4 uur usage echt op is?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Alekz87 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:35:
Is mijn batterij van mijn iPhone 3G nog goed, als ik met 3G constant aan, wat whatsapp, mail bekijk, soms bel na iets meer dan 4 uur usage echt op is?
De vraag is, ben jij er nog tevreden mee? Wat wij ervan vinden is niet echt relevant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:06
Roamor schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:37:
[...]

De vraag is, ben jij er nog tevreden mee? Wat wij ervan vinden is niet echt relevant. ;)
naja bedoelde meer van dat de batterij achteruit gaat na lange tijd gebruik. ik ben er iig niet tevreden over :P

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 13:59

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Alekz87 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:35:
4 uur usage en 1 à 1,5 dag standby is volgens mij wel gemiddeld voor een 3G van 2 jaar oud.

Trouwens, hoeveel iPhones zal T-Mobile nu hebben verkocht? ordernummers zitten nu op 366*** maar zijn dat ook 366.000 toestellen?

Aan de ene kant lijkt het weinig, maar aan de andere kant is het echt debiel veel! 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door SqueakyClean op 28-09-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 19-04 23:20
Jobbie schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:22:
[...]

4 uur usage en 1 à 1,5 dag standby is volgens mij wel gemiddeld voor een 3G van 2 jaar oud.
Mijne was dan al leeg :). zonder het gebruik van 3g, wel Wi-Fi.

Nu met de 4 is hij dan net op 50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Jobbie schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:22:
[...]

Trouwens, hoeveel iPhones zal T-Mobile nu hebben verkocht? ordernummers zitten nu op 366*** maar zijn dat ook 366.000 toestellen?

Aan de ene kant lijkt het weinig, maar aan de andere kant is het echt debiel veel! 8)7
Die ordernummers gelden voor alle bestellingen: Ook voor andere merken telefoons, simkaarten, opladers en andere accesoires.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Mm, mijn iPhone 4 staat nu met een gebruik van 5,5 uur en 22 uur standby op 20% batterijlading.

Welk hele dag 3G + Whatsapp aanstaan en dat gebruik dus tijdens internetten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 13:59

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

funk-e schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:40:
[...]

Die ordernummers gelden voor alle bestellingen: Ook voor andere merken telefoons, simkaarten, opladers en andere accesoires.
hah, dat verklaart...

maar T-M heeft nog niets gemeld over het aantal verkochte iPhones 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Apple Remote 2.0 is uit! Echt een top programma, muziek aan/uit en harder en zachter en opzetten vanuit je iPhone op alle computers die meedoen in t netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107117

Tc-Chub schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:09:
Apple Remote 2.0 is uit! Echt een top programma, muziek aan/uit en harder en zachter en opzetten vanuit je iPhone op alle computers die meedoen in t netwerk.
Echt een topper, thanks for notice ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Vandaag mijn Brodit Active houder met klem aan de bovenkant binnen gekregen en telefoon zit er echt goed in met Bodyguardz (alleen de achterkant en linkerkant heb van de folie voorzien). Enige probleem dat ik heb in mijn auto (VW Golf 3) is dat de meegeleverde USB oplader niet vastklikt in mijn aanstekerhouder. Hij blijft dus los. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen (behalve een andere auto kopen :p).

Tweede wat ik me afvroeg gaat om het gebruik van Google Maps. Ik probeerde hem te gebruiken als navigatie zonder spraak, maar het scherm gaat elke keer uit tijdens het rijden. Kan ik ergens instellen dat dit specifiek voor Maps niet meer gebeurd?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:07
Anoniem: 91034 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:07:
Ik heb een vraagje over de video modus van de iPhone 4. Ik heb een fraai filmpje gemaakt, en heb het nu op de (werk) pc staan. Maar helaas, het filmpje op de computer is op zijn kant! Enig idee hoe ik dit weer 90 graden kan draaien zonder met zeer ingewikkelde software aan de slag te moeten?
Ik vind dit ook bijzonder.
Als je de Iphone recht houdt dan is het beeld op de PC 90 graden gekanteld. Hou je jou Iphone gekanteld (dus gebruik maken van de breedte) dan is hij op de pc recht te zien.

Als je de video op de Iphone zelf bekijkt is het daar weer omgekeerd.
Dus eigenlijk moet je van te voren al bedenken of je de video voor of op je iphone of voor op de PC wilt gebruiken/zien. Dan kan je er rekening mee houden hoe het word weergegeven zodat je optimaal kijkplezier hebt.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
*knip* man, hoe haal je in *knip* filmpjes van je iPhone naar je Macbook toe. Zit nu al een kwartier in Google te zoeken zonder succes, alleen maar van die $#!@#@ 3rd party software wat ze je aansmeren. Kan toch ook gewoon in iTunes neem ik aan? :O

Dat gevloek is nergens voor nodig :/

[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 29-09-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Via windows kan ik de iphone benaderen als storage device en zo foto's en filmpjes er vanaf halen. Zal op de Mac ook wel zo lukken denk ik.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Naah dus niet...
Ik heb overal gekeken maar ik kan hem echt niet zo vinden. Geen Macgebruikers die het wel is hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
The Great HooD schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:24:
Naah dus niet...
Ik heb overal gekeken maar ik kan hem echt niet zo vinden. Geen Macgebruikers die het wel is hebben gedaan?
De foto import tool gewoon? :)

CMD+Spatie, dan fotolader tikken, en enter drukken

Edit: Het valt me op bij de iPhone 4, dat als je de camera opent, de zoeker in foto modus een lagere framerate heeft dan in videomodus. best storend als je een leuke actieshot wilt schieten.

[ Voor 30% gewijzigd door Eduardboon op 28-09-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Waardeloos die Bodyguardz. Nog steeds mini-spikkeltjes onder de folie.
Heb de oude vertrouwde Brando Ultra Clear besteld, die Bodyguardz rotzooi gaat er af.
Zag er ook niet uit, die bescherming voor de randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-05 14:45

Tourniquet

Hiya, fellas!

Eduardboon schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:27:
[...]

De foto import tool gewoon? :)

CMD+Spatie, dan fotolader tikken, en enter drukken
Dat, of via iPhoto.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Of Aperture ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148405

Anoniem: 148405 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 19:56:
[afbeelding]

moge het duidelijk zijn, laat hem niet vallen op een harde vloer :$
Even afloop,

inplaats van reparatiekosten te betalen van 180 euro heb ik zelf het onderdeel besteld (frontglass+screen) voor 139euro en zelf alles gemonteerd via deze handleiding

Het is goed gelukt en alles werkt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 19:23
Anoniem: 148405 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:39:
[...]

Even afloop,

inplaats van reparatiekosten te betalen van 180 euro heb ik zelf het onderdeel besteld (frontglass+screen) voor 139euro en zelf alles gemonteerd via deze handleiding

respect dat zou me dus echt niet lukken :)
daarnaast begin ik al zowiezo niet aan die brain-surgery reparatie activiteiten :)

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367255

Heb mn iPhone al tijdje binnen uit belgie maar is nog steeds wat problemen met ontvangen van mn micro sim. Is t n goed idee om tijdelijk de sim van mijn vriend in de iPhone te douwe om ff te activeren en bumper app uit te voeren. Heb geen zin om moeilijk te doen na 30 september, want naar mijn weten verdwijnt de app dan uit iTunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 18:59
Jumpman schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:46:
Zaterdag mijn iPhone 4 32GB ontvangen, gisteren de voor en achterkant voorzien van Stealth Guards (invisible shield). Nu kan ik nog een hoesje bestellen van het iPhone 4 Case Program. Alleen twijfel ik tussen de Apple iPhone 4 Bumper en de Speck Fitted Case. Mijn gevoel zeft de Apple iPhone 4 Bumper.

Heeft iemand ervaring met de Apple iPhone 4 Bumper, en belangrijker vernielt deze niet de hoekjes van je invisible shield?
Vrijdag de Apple Bumper Case Black gekocht voor € 10,00 van iemand die hem al via het Case Program had, maar hem niet wilde. Ik heb eerst mijn iPhone 4 alleen met invisible shields gebruikt en dit ging heel goed. Ik kan nu bevestigen dat de Apple iPhone Bumper je invisible shields behoorlijk ruineren. :(

[ Voor 72% gewijzigd door Jumpman op 28-09-2010 22:22 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 18:59
djpdjpnl schreef op zondag 26 september 2010 @ 15:55:
Auch..! Ik zie net dat de bumper krasjes maakt op m'n iPhone 4. :( Precies op de hoekjes van waar een opening zit, de drukpunten zeg maar. Beetje jammer!
Ik gebruik sinds vrijdag ook de Apple Bumper Case. Na het lezen van dit bericht meteen op onderzoek uit gegaan, en inderdaad er blijken meer mensen last van te hebben.

Link: http://www.iphoneclub.nl/...heeft-hier-meer-last.html

Link: http://www.google.nl/#hl=...rfai=&fp=2df00cc498b4a497

Nu heb ik de Apple Bumper Case er ook maar weer afgehaald, en wordt het wachten op mijn Speck Fitted Case van het Apple Case Program.

[ Voor 205% gewijzigd door Jumpman op 28-09-2010 22:31 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Nogmaals de vraag:

Is het bij iedereen zo dat de de foto modus schokkeriger beeld geeft dan de videomodus in de camera app?

Je mag je vraag kicken na 24 uur, niet 2 uur ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Hoedje op 29-09-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Anoniem: 148405 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:39:
[...]

Even afloop,

Inderdaad respect voor het zelf repareren van je telefoon maar dan had ik hem liever voor 40 euro meer ter reparatie aangeboden want als ik in die handleiding kijk is het wel een heel gepriegel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Kleine update over mijn accuprobleem. Vanochtend was de accu 76% na een nacht (alles op de achtergrond afgesloten). Is al beter. Vanmiddag een afspraak buiten de deur gehad, even gebruikt voor wat mail en Google Maps (incl. GPS). Toen ik vertrok had ik de accu opgeladen. Bij thuiskomst, een paar uur later, stond ie netjes op 93% ofzo (precies zoals met de 3G). De usage was toen ook het daadwerkelijke gebruik, een half uurtje ofzo. Nu heel de avond thuisgezeten en net stond de accu ineens op 20% met een usage die heel hoog was. Het lijkt onderhand locatiegebonden, misschien Wifi die heel de tijd connect/disconnect of iets geks?

* Tom gaat verder op onderzoek uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148405

Tc-Chub schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:44:
[...]

Inderdaad respect voor het zelf repareren van je telefoon maar dan had ik hem liever voor 40 euro meer ter reparatie aangeboden want als ik in die handleiding kijk is het wel een heel gepriegel!
Is het ook, dik 2 uur aan bezig geweest maar als je de juiste gereedschappen hebt, geduld en redelijk geconcentreerd te werk gaat lukt het aardig :P. Was natuurlijk wel even spannend voordat ik m aanzetten maar hij lijkt weer als nieuw.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Eduardboon schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:43:
Nogmaals de vraag:

Is het bij iedereen zo dat de de foto modus schokkeriger beeld geeft dan de videomodus in de camera app?
Ja, nu je het zegt. Maar verschil is nauwelijks waarneembaar.

• innuendo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-09-2024
Nog een ander vraagje over de camera:

In omstandigheden met weinig licht, vooral in de buurt van bijvoorbeeld een TL lamp, heb ik nogal 'last' van bewegende patronen over het beeld, eigenlijk een soort donkere strepen die bewegen van boven naar beneden in 't zelfde tempo. Bij normale lichtomstandigheden is de camera perfect. Is dit normaal? Op de foto's zelf zie ik het eigenlijk nauwelijks terug, en zowel camera achter als voor hebben het.

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-05 00:26
Zal wel iets met de verversing van het beeld te maken hebben, heb het zelf ook, denk iedereen

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:17
klopt
dat verschijnsel zie je niet alleen op de iPhone, maar op zo'n beetje alle foto/ film camera's dacht ik wel

Leeg - Sinds 20180907

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:56
Even over de batterij problemen die veel mensen hebben. Is er al is geprobeerd om de batterij te kalibreren? Oftewel helemaal leeg laten lopen en dan weer 100% opladen? Ik was gisteravond toevallig vergeten mijn iPhone op te laden en hij had nog 4% over, toen ik vanochtend wakker werd had hij nog steeds 4% over.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Daejji
Amiet01 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:27:
Tweede wat ik me afvroeg gaat om het gebruik van Google Maps. Ik probeerde hem te gebruiken als navigatie zonder spraak, maar het scherm gaat elke keer uit tijdens het rijden. Kan ik ergens instellen dat dit specifiek voor Maps niet meer gebeurd?
Zonder jailbreak kan dat niet specifiek volgens mij..je kunt wel instellen dat het scherm gewoon aan moet blijven. Kun je het na het navigeren weer uitzetten.

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:37
Ik zag dit apparaat voorbij komen:

LARK UP
Afbeeldingslocatie: http://www.coolest-gadgets.com/wp-content/uploads/lark.jpg

Klik

Mooi spul, ik vroeg me alleen af hoe dit lader werkt aangezien de iPhone op zijn kant ligt...

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

• Eduardboon
Is er al een app waar je de flitser altijd aan kan hebben als je een foto maakt? Want als het lampje aankan voordat je een foto maakt heb je een veel scherper resultaat! :).

• Daejji
Kun je nu toch gewoon op standaard aan zetten in de app zelf? Anders kun je gewoon een flaslight app downloaden, bijv. LightoMatic (is betaald) maar er zijn ook gratis alternatieven.

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-04 18:59
Daejji schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:25:
Kun je nu toch gewoon op standaard aan zetten in de app zelf? Anders kun je gewoon een flaslight app downloaden, bijv. LightoMatic (is betaald) maar er zijn ook gratis alternatieven.
Dit dacht ik ook toen ik zijn vraag las, maar nadat ik het even uitgeprobeerd had, bleek 'on' toch niet te zijn wat ik dacht. Op deze manier forceert hij alleen een flits als je een foto maakt en staat hij dus niet de hele tijd aan.

Maar jouw suggestie van een flashlight app is inderdaad een goed idee.

• Eppo ©
  • Niet online
Camera app opstarten, dan kiezen voor filmen met de flash aan. Op dat moment brand het ledje altijd, ookal ben je niet aan het filmen.

Flashlight app schakelt zich weer uit als je uit het programma gaat, dus daarmee kan je ook niet eerst aanzetten en dan een foto maken...

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
DaTiezl schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:42:
Mooi spul, ik vroeg me alleen af hoe dit lader werkt aangezien de iPhone op zijn kant ligt...
Wel een gemiste kans dat ze er niet gelijk een sleep tracker functie ingebouwd hebben (bewegings detectie zodat hij je op een moment wakker maakt dat je toch al niet diep slaapt). Er is ook een app voor de iPhone die dat doet (Sleep Cycle) op basis van de iPhone accelerometer, maar in een armband inbouwen werkt technisch veel beter.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-05 14:45

Tourniquet

Hiya, fellas!

Eppo © schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:10:
Camera app opstarten, dan kiezen voor filmen met de flash aan. Op dat moment brand het ledje altijd, ookal ben je niet aan het filmen.
Maar als je dan overschakelt van film naar foto gaat hij toch weer uit.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• lucietie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:41
Ik heb sinds gisteren een iPhone 2g overgenomen,
nu wil ik mijn contacten en agenda overzetten naar deze phone vanaf een toestel met windows mobile.

Nu heb ik het internet afgezocht naar de mogelijkheden, maar in de praktijk werken die schijnbaar toch niet zo.
Is er iemand die me hiermee kan helpen, en me precies kan uitleggen hoe ik het kan doen?

Alvast bedankt!

• funk-e
lucietie schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:20:
Ik heb sinds gisteren een iPhone 2g overgenomen,
nu wil ik mijn contacten en agenda overzetten naar deze phone vanaf een toestel met windows mobile.

Nu heb ik het internet afgezocht naar de mogelijkheden, maar in de praktijk werken die schijnbaar toch niet zo.
Is er iemand die me hiermee kan helpen, en me precies kan uitleggen hoe ik het kan doen?

Alvast bedankt!
Je win-phone syncen met outlook
Je adresboek exporteren naar bestand
Gmail account aanmaken als je die nog niet hebt
Outlook bestand uploaden naar Gmail
iPhone automatisch laten syncen met Gmail contacts

Snelle, maar minder fijne oplossing:
Sync win-phone met outlook
Sync outlook met iTunes

[ Voor 8% gewijzigd door funk-e op 29-09-2010 15:27 ]

...less is more

• VickyNick
funk-e schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:25:
[...]

Je win-phone syncen met outlook
Je adresboek exporteren naar bestand
Gmail account aanmaken als je die nog niet hebt
Outlook bestand uploaden naar Gmail
iPhone automatisch laten syncen met Gmail contacts

Snelle, maar minder fijne oplossing:
Sync win-phone met outlook
Sync outlook met iTunes
Hoezo een minder fijne oplossing? Werkt perfect 8).

Wil case programme downloaden maar moet eerst inloggen. Nou heb ik al een APPLE-ID (geen iTunes). iTunes vraagt voor mijn betaal gegevens, maar deze wil ik niet geven. is er een manier om dit te omzeilen met mijn huidige ID?

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-05 13:55
Helaas niet; voor de app store heb je je betaalgegevens nodig.

• Tc-Chub
VickyNick schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:00:
[...]

Hoezo een minder fijne oplossing? Werkt perfect 8).
Naaah, niet helemaal perfect. Ik heb mijn Nokia 6500 slide gesyncd met de pc waarnee ik de iPhone weer met de PC heb gesyncd met de contacten. Al mijn contacten staan er dus nu als 'werk' telefoon in. Niet helemaal storend maar dus niet perfect.

Viccers schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:24:
Helaas niet; voor de app store heb je je betaalgegevens nodig.
Als ik iets koop wordt t dan automatisch afgeschreven of kun je dit voorkomen...

• Tom
  • Niet online

Tom

Anoniem: 367255 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:30:
[...]

Als ik iets koop wordt t dan automatisch afgeschreven of kun je dit voorkomen...
Op het moment dat je iets koopt dan schrijven ze het bedrag af. Dat lijkt mij logisch, of had je soms anders verwacht?

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:02
Dat is niet waar.
Ik heb geen betaalgegevens op mijn iTunes account.

Ik gebruik gewoon zo'n prepaid kaart en meer niet.

Tom schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:42:
[...]

Op het moment dat je iets koopt dan schrijven ze het bedrag af. Dat lijkt mij logisch, of had je soms anders verwacht?
Mijn fout zet t verkeerd neer, moet je eerst bevestigen als je iets wilt halen.
(Betere vraag hoe werkt dat proces)

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Even een paar vragen, ik weet dat ik dit op internet ook kan vinden maar ik zit op een schip met een slome sattelietverbinding. Hoop dus even op mijn tweakers met antwoorden :) Ik heb ze nodig omdat ik morgen in Engeland afmeer en dus zo een unit wil aanschaffen.

-Kan je een Engelse iphone zonder problemen in het Nederlands instellen?
-Kan je zonder problemen noorse tekens invoeren in bijvoorbeeld een sms (door bijvoorbeeld de a langer in te drukken en zo een a met een rondje erboven te krijgen?
-Als ik hem morgen koop (30 september) krijg ik dan zo een bumper erbij via de app, ook al koop ik hem in Engeland?
-tot slot, wie weet weet iemand dat ook, ik heb een T-mobile abbo, kan ik ondanks dat ik hem in Engeland koop die gratis navigatie downloaden omdat ik wel gewoon T-mobile klant ben (flex) en kan ik mijn huidige simkaart verknippen en hem in de iphone stoppen (ik ben pas over 3 maanden weer in NL)

Nogmaals, ik weet dat dit vragen zijn die je normaal beantwoord met zoek even zelf op internet, maar zoals gezegd is dat nagenoeg onmogelijk met de huidige verbinding hier.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• vooghel
  • Laatst online: 21:17

vooghel

Cunning linguist

peugeot206gt schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:42:
Even een paar vragen, ik weet dat ik dit op internet ook kan vinden maar ik zit op een schip met een slome sattelietverbinding. Hoop dus even op mijn tweakers met antwoorden :) Ik heb ze nodig omdat ik morgen in Engeland afmeer en dus zo een unit wil aanschaffen.

-Kan je een Engelse iphone zonder problemen in het Nederlands instellen?
Ja
-Kan je zonder problemen noorse tekens invoeren in bijvoorbeeld een sms (door bijvoorbeeld de a langer in te drukken en zo een a met een rondje erboven te krijgen?
Ja, precies op de manier die je beschrijft
-Als ik hem morgen koop (30 september) krijg ik dan zo een bumper erbij via de app, ook al koop ik hem in Engeland?
Ja, wel snel app downloaden en installeren!
-tot slot, wie weet weet iemand dat ook, ik heb een T-mobile abbo, kan ik ondanks dat ik hem in Engeland koop die gratis navigatie downloaden omdat ik wel gewoon T-mobile klant ben (flex)
Ja. Die gratis Navigon App controleert echter wel telkens of je op het T-mobile netwerk zit een T-mobile abo hebt. Dit kun je nalezen in de beschrijving van de app in de App Store.
en kan ik mijn huidige simkaart verknippen en hem in de iphone stoppen (ik ben pas over 3 maanden weer in NL)
Ja, als je dat maar voorzichtig doet ;)
Nogmaals, ik weet dat dit vragen zijn die je normaal beantwoord met zoek even zelf op internet, maar zoals gezegd is dat nagenoeg onmogelijk met de huidige verbinding hier.

[ Voor 3% gewijzigd door vooghel op 29-09-2010 22:09 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• Tom
  • Niet online

Tom

rdgut schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:47:
Dat is niet waar.
Ik heb geen betaalgegevens op mijn iTunes account.

Ik gebruik gewoon zo'n prepaid kaart en meer niet.
Dan schrijven ze het van je pre-paid af, komt op hetzelfde neer toch?
Al heb ik geen ervaring met die prepaid kaarten, dus ik weet niet precies hoe dat gaat.
Anoniem: 367255 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:51:
[...]

Mijn fout zet t verkeerd neer, moet je eerst bevestigen als je iets wilt halen.
(Betere vraag hoe werkt dat proces)
Je moet je wachtwoord invoeren. Al is er geloof ik ook een optie om deze op te slaan, maar ik gebruik die niet om aankopen die per ongeluk gaan te voorkomen.

• H3iN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-10-2020
Heb een paar reeksen doorgelezen, maar kan het eigenlijk nergens vinden. Maar ik ben totaal niet tevreden over de huidige sms app (de standaard app). Ik wil eigenlijk smsen via een app in de nokia-style (dus inbox in, uit, concepten etc).

Welke app hiervoor is een aanrader?

• ybysaia
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:52
Anoniem: 367255 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:20:
Wil case programme downloaden maar moet eerst inloggen. Nou heb ik al een APPLE-ID (geen iTunes). iTunes vraagt voor mijn betaal gegevens, maar deze wil ik niet geven. is er een manier om dit te omzeilen met mijn huidige ID?
Ik heb ook een itunes-account. Had eerst creditcardgegevens ingevoerd, maar heb de gegevens verwijderd. Kan nog gewoon de appstore in en gratis apps downloaden. Moet kunnen dus.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:36
Beetje jammer..

Mijn vriendin wacht bij Tmobile Eindhoven al 3 weken op haar iPhone.. Omdat ze die dus pas na 30 september krijgt, kan ze geen gratis hoesje meer krijgen van Apple.. Best wel kut eigenlijk voor haar,, alleen maar omdat de wacht tijd zo lang is...

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Daejji
Kan best zijn dat Apple door gaat met die bumper case programma toch?
Ze zeiden dat ze het tot september zouden doen en daarna verder zouden kijken of het door zou gaan.

Anoniem: 244919

Kuhr89 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 01:01:
Beetje jammer..

Mijn vriendin wacht bij Tmobile Eindhoven al 3 weken op haar iPhone.. Omdat ze die dus pas na 30 september krijgt, kan ze geen gratis hoesje meer krijgen van Apple.. Best wel kut eigenlijk voor haar,, alleen maar omdat de wacht tijd zo lang is...
Dacht ergens gelezen te hebben dat het om het moment van aanschaf ging, en dat je via klantenservice oid nog steeds een bumper kon regelen. (weet alleen niet meer waar ik dat gelezen heb)

• funk-e
H3iN schreef op donderdag 30 september 2010 @ 00:25:
Heb een paar reeksen doorgelezen, maar kan het eigenlijk nergens vinden. Maar ik ben totaal niet tevreden over de huidige sms app (de standaard app). Ik wil eigenlijk smsen via een app in de nokia-style (dus inbox in, uit, concepten etc).

Heb geen antwoord op je vraag, maar mag ik vragen waarom je totaal niet tevreden bent? Naar mijn mening is deze manier (iPhone) de meest logische manier om smsjes te sturen en ontvangen. Met andere woorden: wat zijn je bezwaren?

...less is more

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
H3iN schreef op donderdag 30 september 2010 @ 00:25:

Heel lullig antwoord.. je wordt oud pappa ;)
Zo ongeveer alle nieuwe toestellen zijn over gegaan op threaded. En je ziet het ook bij mail. Dat betekent dat bijna iedereen dat eigenlijk wel wil en dat je in de minderheid bent. Take your loss, and live with it :P

Ff serieus, ik heb hetzelfde ooit gehad op een TyTN II. Toen daar threaded sms kwam wist ik niet hoe snel ik dat wilde disablen. Toen naar iPhone waar het standaard zat, 1 dag wennen, en ik zou nu echt nooit meer terug willen naar het oude model.

Maar goed, denk niet dat je hier iets aan hebt. Ik zou alleen willen zeggen; give it a try. Serieus.

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

vooghel schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:05:
[...]

Ja. Die gratis Navigon App controleert echter wel telkens of je op het T-mobile netwerk zit een T-mobile abo hebt. Dit kun je nalezen in de beschrijving van de app in de App Store.
Hoe werkt dat eigenlijk? Ik heb nog een paar actieve T-Mobile abonnementen, maar gebruik mijn iPhone met een Vodafone abo. Ik kan Navigon downloaden met m'n T-Mobile sim, maar kan ik het daarna ook nog gebruiken met de Vodafone-sim in de iPhone?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• FiXeR.nl
  • Niet online
Nee, bij het opstarten van de App controleert ie de sim.

• Abominabilis
  • Laatst online: 09-05-2019
Gisteren mijn iphone4 ontvangen maar nu al 2 flinke deukjes aan de bovenkant.
ik snap er niks van ik hem hem zo snel mogelijk in een hoesje gedaan.
Wat beschadigd hij snel zeg.

• CyBeR
  • Niet online
Abominabilis schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:54:
Gisteren mijn iphone4 ontvangen maar nu al 2 flinke deukjes aan de bovenkant.
ik snap er niks van ik hem hem zo snel mogelijk in een hoesje gedaan.
Wat beschadigd hij snel zeg.
Dan doe je toch iets fout want ik heb zonder hoesjes en met een paar keer laten vallen nog niets zichtbaars.

• Abominabilis
CyBeR schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:57:
[...]

Dan doe je toch iets fout want ik heb zonder hoesjes en met een paar keer laten vallen nog niets zichtbaars.
Mischien was hij al beschadigd dan toen ik hem uitpakte maar daar heb ik natuurlijk niet opgelet.
Veel te druk daarvoor.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
CyBeR schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:57:
[...]

Nee, dan doet hij niks fout, maar heb jij gewoon geluk.
Je hoeft niet echt te zoeken om overal te lezen hoe snel het fout kan gaan. Veel sneller dan bij de vorige.
Of hoesje, of extreem voorzichtig zijn ;)

• CyBeR
  • Niet online
UltraSub schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:29:
[...]

Nee, dan doet hij niks fout, maar heb jij gewoon geluk.
Je hoeft niet echt te zoeken om overal te lezen hoe snel het fout kan gaan. Veel sneller dan bij de vorige.
Of hoesje, of extreem voorzichtig zijn ;)
Hij zegt 'de bovenkant'. Dat het glas breekt als je het verkeerd laat vallen moge duidelijk zijn, dat is inherent aan glas. Maar de bovenkant is van staal. Daar krijg je echt niet zomaar een deuk in hoor.

• Tom
  • Niet online

Tom

Over het accuprobleem... ik was er inmiddels achter dat het met Wifi te maken had. Gisternacht Wifi uitgezet en toen was het prima. Ook met wat apps die niet volledig afgesloten waren (Twitter, Facebook, Whatsapp) en twee push-accounts. Op de zaak met Wifi uit ook geen problemen. Toen Wifi aangezet op de zaak; wat kort getest maar zo te zien geen probleem. Het lijkt erop dat het de combinatie is tussen iPhone 4 of iOS 4 en de router thuis. Wat diegene hier beschrijft lijkt op mijn situatie:
http://discussions.info.a...sageID=12263709&#12263709
Vanavond eens kijken of er een firmware update is voor die router...

Anoniem: 371491

Iemand al last gehad van het temperatuur probleem, mijn iphone4 zat gewoon in mijn jaszak, was uren niet gebruikt. Ik zet hem aan en krijg de boodschap dat de iphone4 te warm is en dat hij moet afkoelen voor gebruik. Maar hij was helemaal niet warm en al lang niet gebruikt ! Raar toch ?

• Abominabilis
CyBeR schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:38:
[...]

Hij zegt 'de bovenkant'. Dat het glas breekt als je het verkeerd laat vallen moge duidelijk zijn, dat is inherent aan glas. Maar de bovenkant is van staal. Daar krijg je echt niet zomaar een deuk in hoor.
het is geen deuk in het glas het is een deukje in het in rubber net boven het glas tussen het metal in het glas in zeg maar.

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-05 21:36
UltraSub schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:02:
[...]

Heel lullig antwoord.. je wordt oud pappa ;)
Ik wordt niet oud, ik ben het al! >:) Sinds ik m'n iPhone heb sms ik me suf, terwijl ik er vroeger een hekel aan had, zowel het systeem (inbox outbox) als op die ouwe telefoontjes dat gedoe met die toetsjes... Ik vind de iPhone manier ideaal :)

Anoniem: 323939

Kan iemand mijn exact uitleggen hoe ik mijn aankopen (of backup) gedaan met mijn 3G kan overzetten naar mijn nieuwe 3GS, geen jb, (in bezit van MBP.) Heb al een aantal uurtjes zitten zoeken hier, alleen nog niets bruikbaars kunnen vinden. Kan nooit moeilijk zijn, denk ik, maar wil eerst ff wat meer weten voordat ik er aan begin...

bvd

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 16:13
Weet iemand misschien wat de snelste manier is om mijn telefoonnummers over te zetten vanuit mijn windows mobile telefoon naar de iphone 4 ?

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-05 14:49

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ syncen met hotmail/gmail/whatever en vervolgens je iphone ermee syncen?

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:37

HaterFrame

Well... Poo came out!

clonedonkey schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:18:
Weet iemand misschien wat de snelste manier is om mijn telefoonnummers over te zetten vanuit mijn windows mobile telefoon naar de iphone 4 ?
Niet te syncen met adressbook via mac ?

I am the great Cornholio!

• funk-e
clonedonkey schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:18:
Het snelste lijkt me: winmo syncen met outlook en daarna itunes syncen met outlook.
Daarna kun je in iTunes bij het tabblad info je adresboek syncen met je iPhone/iTunes

De Gmail sync geniet mijn voorkeur, maar kost iets meer 'moeite'

...less is more

Anoniem: 368144

Abominabilis schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:34:
[...]

het is geen deuk in het glas het is een deukje in het in rubber net boven het glas tussen het metal in het glas in zeg maar.
Dan is volgens mij geen rubber maar een geslepen randje aan het glas.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone 4] Discussie over de antenne

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.