Even een paar vragen, ik weet dat ik dit op internet ook kan vinden maar ik zit op een schip met een slome sattelietverbinding. Hoop dus even op mijn tweakers met antwoorden

Ik heb ze nodig omdat ik morgen in Engeland afmeer en dus zo een unit wil aanschaffen.
-Kan je een Engelse iphone zonder problemen in het Nederlands instellen?
-Kan je zonder problemen noorse tekens invoeren in bijvoorbeeld een sms (door bijvoorbeeld de a langer in te drukken en zo een a met een rondje erboven te krijgen?
-Als ik hem morgen koop (30 september) krijg ik dan zo een bumper erbij via de app, ook al koop ik hem in Engeland?
-tot slot, wie weet weet iemand dat ook, ik heb een T-mobile abbo, kan ik ondanks dat ik hem in Engeland koop die gratis navigatie downloaden omdat ik wel gewoon T-mobile klant ben (flex) en kan ik mijn huidige simkaart verknippen en hem in de iphone stoppen (ik ben pas over 3 maanden weer in NL)
Nogmaals, ik weet dat dit vragen zijn die je normaal beantwoord met zoek even zelf op internet, maar zoals gezegd is dat nagenoeg onmogelijk met de huidige verbinding hier.