Nou, ik heb mijn 32Gb iPhone 4 (uit Frankrijk laten komen door een daar woonachtige vriend) anderhalve week de tijd gegeven, maar ik ben bang dat ik het tot op heden geen aanrader kan vinden. De snelheid, scherper scherm en betere camera zijn zeker verbeteringen t.o.v. mijn 3G,
Ik kan er in dit draadje weinig over vinden, maar de grootste problemen voor mij zijn de proximity sensor (zodat ik gesprekken steeds op hold of speaker zet), en dat ik in de helft van de gevallen compleet onverstaanbaar ben voor de andere partij. Met headset heb ik beide problemen niet, maar ik ga niet de hele dag met een kabeltje uit m'n broekzak rondlopen.
Beiden lijken me met software op te lossen, aangezien de microfoon het soms prima doet, het lijkt per gesprek wel of niet goed te gaan, en de voice-memo-recorder doet het ook prima.
Aangezien hij dus uit Frankrijk komt, hoef ik in Nederland niet bij Apple aan te kloppen. Wat zouden jullie doen? Ik twijfel tussen verkopen (wat me niet helemaal lekker zit, dan zadel ik iemand anders ermee op), die vriend van me vragen of hij Apple in Frankrijk wil bellen (dan zadel ik een vriend met mijn probleem op), 4.2 afwachten, of m'n verlies nemen en een andere telefoon nemen...?
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 24-09-2010 10:55
]