[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 76.541 views

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:28

HaterFrame

Well... Poo came out!

Jumpman schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:58:
[...]

Thnx man! Het is gelukt. :) Nu nog een manier vinden voor mijn muziek. Dit staat op een Windows 7 Media Center. Dus alle albums hebben:

*.m3u file (playslist)
*.mp3 file (muziek bestand)
folder.jpg file (met de cover erin)

In iTunes 10 moet ik in elk muziek bestand (*.mp3) handmatig de cover toe gaan voegen. Nog even wat googlen, dit moet makkelijker kunnen.
Ik gebruik media rage om de covers in een keer in orde te maken per album.

I am the great Cornholio!

Verwijderd

Hallo,

is het mogelijk om je foto's in te delen naar verschillende albums? Mijn foto's komen automatisch in één album te staan, maar ik zou graag een album maken per onderwerp.

ik heb een Iphone 4.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Gierig, krijg je bij de iPhone 4 geen zwart poets doekje meer.. :(

• nilski
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07-2021
Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:01:
Gierig, krijg je bij de iPhone 4 geen zwart poets doekje meer.. :(
en slechts nog een jaar garantie :X

WAZUUUUUUUP!!!!!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:09
nilski schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:21:
[...]

en slechts nog een jaar garantie :X
Niet waar. 2 jaar garantie.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:35:
Hallo,

is het mogelijk om je foto's in te delen naar verschillende albums? Mijn foto's komen automatisch in één album te staan, maar ik zou graag een album maken per onderwerp.

ik heb een Iphone 4.

Alvast bedankt!
Je zet je foto's nu in 1 map en synced die via iTunes?

In die map moet je dan de submappen maken. Je iPhone zal dit overnemen als je deze opnieuw synced

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 14:03
Accesteam schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:58:
Krast de iPhone echt zo snel? Heb hem nu bijna 2 weken, maar heb hem gewoon los zonder enige bescherming in m'n zak. Tot nu toe nog geen krasjes of iets dergelijks, maar heb er wel aan zitten denken om zo'n InvisibleShield bij Zagg te kopen.

Is het nodig?
Nodig, nodig, wat heet nodig :)
Ik ga wel 2 jaar met deze telefoon doen verwacht ik, dus ik heb er wel een Bodyguardz opgedaan toen ik hem 1 dag had. Hiervoor had ik een gewone telefoon (sony ericsson w880i) en had daar ook maandenlang geen krasjes op het scherm, ook altijd vrij voorzichtig mee omgegaan. Vroeg of laat ga je die echter wel krijgen, dat is bijna onmogelijk om te voorkomen.

Zelf baalde ik toen behoorlijk van dat ene krasje en heb toen serieus overwogen het scherm te laten vervangen (voor 60€)... Maar toch maar niet gedaan :p

Om dit te voorkomen bij de iPhone 4 heb er dus direct een Bodyguardz op geplakt. Ben je zelf niet zo neurotisch en niet bang voor wat gebruikskrasjes, is het niet nodig. Anders is het een aanrader :)

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
ik heb nu 1 jaar mijn vervangende 3g, geen enkel krasje op het glas :). altijd in een leren hoesje gehad, maar wanneer gebruikt dus gewoon naakt :)

Wil prima!, mijn vorige had ik 1 jaar geen hoesje, en daar zaten 4 krasjes op. maar /care :o
Had daarvoor een htc s620, en die zit echt bomvol krasjes.. na 3 jaar.

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:27

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

jeez wat een bummer , kreeg na 8 weken wachten mijn iPhone 4 binnen. Met volle verwachtingen deed ik hem aan en zag al de eerste tegenvaller aankomen , namelijk de opstart logo is vol met artifacts te zien alsof de video kapot is en dan gaat ie aan was ik opgelucht , probeer ik mijn Simkaart erin te stoppen viel hij uit en sindsdien gaat hij ook niet meer aan :( wat een klote gevoel was dat zegt :+ Met advies van mijn zus probeerde ik nog even uurtje aan lader te hangen en toen ging hij ook niet aan #*)@ :D

Tja morgen even direct terug naar de winkel en hopelijk dat ze mij niet nog een 8 weken weer laten wachten...

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Eindelijk m'n iphone 4 binnen gekregen, heb ik geen at&t simkaartje :'(

Nou kijk ik al even op marktplaats waar je 7,50 betaald voor zo'n ding.

Jammer jammer, had zo'n zin om eindelijk met die telefoon aan de gang te gaan!

p.s. Als er iemand in enschede is met een at&t sim (micro) die hem even wil uitlenen, GRAAG :D

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij krijgt je telefoon op een wel heel aparte tijd binnen zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
De echte fan trekt een nachtje door zodat hij altijd op is wanneer de phone aankomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:30

KL643

beeldaandemuur

Eduardboon schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:20:
De echte fan trekt een nachtje door zodat hij altijd op is wanneer de phone aankomt ;)
Of gaat 8 uur in de rij staan bij de Apple store in Toronto.... :+

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
KL643 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:31:
[...]

Of gaat 8 uur in de rij staan bij de Apple store in Toronto.... :+
Dan heb je geen AT&T simkaart in enschede nodig.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

CyBeR schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:41
Dan heb je geen AT&T simkaart in enschede nodig.
Euhh...nee, alleen maar een micro sim van Vodafone (en niet in Enschede..) :P

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb mijn 32Gb iPhone 4 (uit Frankrijk laten komen door een daar woonachtige vriend) anderhalve week de tijd gegeven, maar ik ben bang dat ik het tot op heden geen aanrader kan vinden. De snelheid, scherper scherm en betere camera zijn zeker verbeteringen t.o.v. mijn 3G,

Ik kan er in dit draadje weinig over vinden, maar de grootste problemen voor mij zijn de proximity sensor (zodat ik gesprekken steeds op hold of speaker zet), en dat ik in de helft van de gevallen compleet onverstaanbaar ben voor de andere partij. Met headset heb ik beide problemen niet, maar ik ga niet de hele dag met een kabeltje uit m'n broekzak rondlopen.

Beiden lijken me met software op te lossen, aangezien de microfoon het soms prima doet, het lijkt per gesprek wel of niet goed te gaan, en de voice-memo-recorder doet het ook prima.

Aangezien hij dus uit Frankrijk komt, hoef ik in Nederland niet bij Apple aan te kloppen. Wat zouden jullie doen? Ik twijfel tussen verkopen (wat me niet helemaal lekker zit, dan zadel ik iemand anders ermee op), die vriend van me vragen of hij Apple in Frankrijk wil bellen (dan zadel ik een vriend met mijn probleem op), 4.2 afwachten, of m'n verlies nemen en een andere telefoon nemen...?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:10

Kju

Volgens mij moet je gewoon een nieuwe krijgen. Kwestie van een (franse) Apple Store binnen stappen en je krijgt een nieuwe. Voor zulke gevallen hebben ze altijd een partijtje losse toestellen.

Edit:
Deze weg schijnt ook te kunnen: Garantie op buitenlandse iPhones in NL

[ Voor 30% gewijzigd door Kju op 24-09-2010 11:09 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:54:
Nou, ik heb mijn 32Gb iPhone 4 (uit Frankrijk laten komen door een daar woonachtige vriend) anderhalve week de tijd gegeven, maar ik ben bang dat ik het tot op heden geen aanrader kan vinden. De snelheid, scherper scherm en betere camera zijn zeker verbeteringen t.o.v. mijn 3G,

Ik kan er in dit draadje weinig over vinden, maar de grootste problemen voor mij zijn de proximity sensor (zodat ik gesprekken steeds op hold of speaker zet), en dat ik in de helft van de gevallen compleet onverstaanbaar ben voor de andere partij. Met headset heb ik beide problemen niet, maar ik ga niet de hele dag met een kabeltje uit m'n broekzak rondlopen.

Beiden lijken me met software op te lossen, aangezien de microfoon het soms prima doet, het lijkt per gesprek wel of niet goed te gaan, en de voice-memo-recorder doet het ook prima.
Dat klinkt als een garantieverhaal. De proximity sensor is in 4.1 al gefixed. Hij is nu enorm gevoelig geworden (tenminste bij mij). Ik merk het heel goed met Airmouse. Dat programma maakt ook gebruik van de sensor. Vroeger moest ik echt met m'n hand al het licht blokkeren. Nu is het al genoeg als er schaduw op valt. De microfoon wordt wellicht ook door de proximity sensor veroorzaakt?

Anyway, de proximity sensor is dus al gefixed, dus ik zou niet rekenen op een nieuwe fix in toekomstige software, maar garantie claimen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-09 11:02
Ik wil hem wel van je over nemen
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:54:

Aangezien hij dus uit Frankrijk komt, hoef ik in Nederland niet bij Apple aan te kloppen. Wat zouden jullie doen? Ik twijfel tussen verkopen (wat me niet helemaal lekker zit, dan zadel ik iemand anders ermee op), die vriend van me vragen of hij Apple in Frankrijk wil bellen (dan zadel ik een vriend met mijn probleem op), 4.2 afwachten, of m'n verlies nemen en een andere telefoon nemen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb toch ook nog wel eens last van die proximity sensor. Zet ik hem met me oor weer op speaker. Zit toch echt op 4.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Even een vraagje voor mensen die de iphone in auto hebben zitten.

Voorheen had ik altijd mijn iPhone 2g in de auto zitten met een goedkope chineese houder en een LiquidAUX. Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://media.macworld.co.uk/cmsdata/products/115843/LiquidAUX-550.jpg

Dat werkte allemaal zonder problemen, alleen ging hij problemen geven. Zowel bij de 2g als bij de 4 kreeg ik de melding dat het product niet wordt ondersteunt door de iPhone. Daarnaast merkte ik dat de 4 vaker niet dan wel oplade, dus het werd tijd voor iets nieuws. Nu had ik op de Kensington site gekeken en de amerikaanse heeft het volgende liggen:

Afbeeldingslocatie: http://images.acco.com/KENSINGTON/K39204US/K39204US-21748.jpg
Kensington 2-in-1 Car Charger and AUX Audio Cable

Opzich lijkt het me een goede oplossing, aangezien ik dan ook gewoon een usb aansluiting krijg in de auto (altijd handig als je iets anders wilt opladen.). Nadeel was alleen dat de Nederlandse webwinkel hem (nog) niet heeft. Dus even verder gezocht en kwam ik uit op dealextreme, daar een iPhone kabeltje en een
Oplader gekocht. Werkt goed, alleen heeft mijn autoradio een versterkt signaal nodig. Dit deed de LiquidAUX wel, maar de dealextreme oplossing niet (logisch).

Heeft iemand ander misschien een andere oplossing? Heb al gekeken naar een kleine mini jack versterker, maar die kon ik niet vinden. Weet iemand toevallig of er in de Kensington 2-in-1 Car Charger and AUX Audio Cable een versterker zit? Heb wel alvast gemailt, maar als iemand het weet is dat altijd makkelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RefriedNoodle
Lees je het topic wel eens door? Ik heb op pagina 29 een adres met telefoon nummer neer gezet! Hier kun je terecht met je iPhone , en ja het is een bedrijf dat door Apple is gesertiviceerd om ze te mogen repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt voor het adres, ik zal ze eens bellen. Ik lees het topic wel eens door, maar scan meestal snel door de pagina's heen, en heb het dus gemist. Maar het staat er, dus mijn excuses, en nogmaals bedankt. Ik hoop dat het gefixed kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33
Net een iphone 4 gescoord met verlenging, kon het niet meer weerstaan. Kan ik gewoon een 3g backup op een 4 gooien?

nvm, al gevonden: http://support.apple.com/kb/ht2109

[ Voor 24% gewijzigd door CopyCatz op 24-09-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gnauw schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:39:
Ik heb toch ook nog wel eens last van die proximity sensor. Zet ik hem met me oor weer op speaker. Zit toch echt op 4.1.
Same here. Komt af en toe voor dat ik hem opeens op de speaker zet. Ook 4.1 draaien op mijn iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Een aantal berichten zijn naar de Trashcan verplaatst. Rant verhalen over Click&Buy horen niet in dit topic thuis. Als je problemen hebt met Click&Buy kun je beter een (onderbouwd) topic openen in het Shopping Forum.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Laatst online: 07-08 19:39
KL643 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:55:
[...]

Euhh...nee, alleen maar een micro sim van Vodafone (en niet in Enschede..) :P
Haha ik was gewoon nog op en had ondertussen alles geprobeerd! :)

Maar ik heb dus een microsim van vodafone en dat werkt dus niet. Ik moet een universele microsim (het liefst van at&t) hebben die hem activeert :(

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allen,

ik heb sinds een paar weken de Iphone 4 met OS 4.1. Nu heb ik in de auto de parrot CK3100 met de laatste firmware 4.23c. Als ik gebeld wordt, kan ik opnemen met de carkit, maar ik hoor de andere lijn niet via de carkit. Ik dien dan op de iphone aan te geven dat ik het via de carkit wil hebben.

Iemand ervaring ermee, en weet hoe je dit kan automatiseren? Nu moet ik altijd zeggen, "ff wachten, moet je op de speaker zetten"

Tevens vraag ik me af, hoe ik opnieuw 4.1 kan installeren. Is dit de optie herstellen in Itunes onder check voor updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:04
Hoeveel garantie zit er nu echt op de iPhone 4? Vanuit Apple zelf (fabrieksgarantie) en vanuit de verkoper (wettelijk)?

Een vriend vertelde me dat XLVoordeel had aangegeven dat zij maar 6 maanden garantie geven op de iPhone 4. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Volgens Apple weer 1 jaar. Kan je uitbreiden met 2 jaar Applecare. Mij lijkt het gewoon dat je net zoals een Macbook wettelijk 2 jaar garantie krijgt. Moet je wel wat meer moeite doen omdat het Apple is maar 2 jaar is 2 jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Ik probeer aan te melden bij iTunes, creditcard@mastercard maar blijf steken bij deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/20k3ksz.jpg

Vraagt elke keer om een code, maar welke ?

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Geen. Leeglaten.
Catz schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:05:
[...]

Haha ik was gewoon nog op en had ondertussen alles geprobeerd! :)

Maar ik heb dus een microsim van vodafone en dat werkt dus niet. Ik moet een universele microsim (het liefst van at&t) hebben die hem activeert :(
Je hebt gewoon een SIM-Locked iPhone. Dat dat een slecht idee is hoef ik je vast niet meer uit te leggen...

[ Voor 93% gewijzigd door CyBeR op 24-09-2010 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:04

Japie.G

Colour Classic

Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 18:31:
Beste allen,

ik heb sinds een paar weken de Iphone 4 met OS 4.1. Nu heb ik in de auto de parrot CK3100 met de laatste firmware 4.23c. Als ik gebeld wordt, kan ik opnemen met de carkit, maar ik hoor de andere lijn niet via de carkit. Ik dien dan op de iphone aan te geven dat ik het via de carkit wil hebben.

Iemand ervaring ermee, en weet hoe je dit kan automatiseren? Nu moet ik altijd zeggen, "ff wachten, moet je op de speaker zetten"

Tevens vraag ik me af, hoe ik opnieuw 4.1 kan installeren. Is dit de optie herstellen in Itunes onder check voor updates?
Zelfde configuratie, maar geen problemen hier!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
pvr schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:42:
Ik probeer aan te melden bij iTunes, creditcard@mastercard maar blijf steken bij deze melding:

[afbeelding]

Vraagt elke keer om een code, maar welke ?
Je hoeft geen code in te voeren. Dit is voor prepaid kaarten.
Misschien het verkeerde hokje aangevinkt?

• pvr

pvr

Bij verzenden vraagt elke keer: Voer een beveiligingscode in:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2gtdjqu.jpg
Heb hem leeg gelaten, maar nu staat i er niet meer, maar vraagt er nog steeds om :( :X :?
Ike. schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 00:10:
[...]

Je hoeft geen code in te voeren. Dit is voor prepaid kaarten.
Misschien het verkeerde hokje aangevinkt?

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik lees net een aantal topics bij een andere fora, waarmen het over de gevoelige glas van de 4 heeft. Menige claimen na 1 x de 4 te hebben laten vallen dikke barsten te hebben op het scherm!

Nu begin ik echt hard te twijfelen of ik de 4 nog wel zou kopen.. Heb laatst mijn N97 van een hoogte van 1 meter op een harde ondergrond(stenen) laten vallen, geen enkel kras op het scherm enkel wat beschadigingen aan de zijkanten..

• KL643

KL643

beeldaandemuur

@ PVR
Kan het zijn dat je eerst een pincode aan moet maken voor je creditcard....had ik laatst ook. Ik wou iets betalen met mijn creditcard en toen moest ik ook een code opgeven...had geen id welke. Daarna werd ik door mijn creditcard maatschappij gebeld of ik geprobeerd had iets te betalen wat uiteindelijk niet gelukt was vanwege een foute code. Mij werd verteld dat je dit kon aanvragen bij veilig online betalen http://www.mastercard.com...ninternet/securecode.html Hier kan je een eigen wachtwoord/code aanmaken voor online betalingen....

beeldaandemuur

• CyBeR
  • Niet online
beyazz06 schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 00:50:
Ik lees net een aantal topics bij een andere fora, waarmen het over de gevoelige glas van de 4 heeft. Menige claimen na 1 x de 4 te hebben laten vallen dikke barsten te hebben op het scherm!

Nu begin ik echt hard te twijfelen of ik de 4 nog wel zou kopen.. Heb laatst mijn N97 van een hoogte van 1 meter op een harde ondergrond(stenen) laten vallen, geen enkel kras op het scherm enkel wat beschadigingen aan de zijkanten..
Natuurlijk had je geen kras op het scherm. Je liet 'm tenslotte op de zijkant vallen.

• pvr

pvr

KL643

Ik zal ff kijken of dat het probleem is , bedankt :)
KL643 schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 00:56:
@ PVR
Kan het zijn dat je eerst een pincode aan moet maken voor je creditcard....had ik laatst ook. Ik wou iets betalen met mijn creditcard en toen moest ik ook een code opgeven...had geen id welke. Daarna werd ik door mijn creditcard maatschappij gebeld of ik geprobeerd had iets te betalen wat uiteindelijk niet gelukt was vanwege een foute code. Mij werd verteld dat je dit kon aanvragen bij veilig online betalen http://www.mastercard.com...ninternet/securecode.html Hier kan je een eigen wachtwoord/code aanmaken voor online betalingen....

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 14:30
ik kan het glas beamen...... klein valletje, heel m'n achterkant aan gruzelementen......dat samen met de deathgrip (linkshandig ben ik) doet mij eraan twijfelen om over te stappen op de Desire HD

Verwijderd

Jongens jongens zeg, wat ben ik blij met mijn 3GS als ik dit allemaal zo hoor :P

• Unbreukable
  • Laatst online: 19:18
The Great HooD schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 20:33:
Volgens Apple weer 1 jaar. Kan je uitbreiden met 2 jaar Applecare. Mij lijkt het gewoon dat je net zoals een Macbook wettelijk 2 jaar garantie krijgt. Moet je wel wat meer moeite doen omdat het Apple is maar 2 jaar is 2 jaar...
ER ZIT GEWOON 2 JAAR GARANTIE OP EEN NL IPHONE!!!

Het eerste jaar wordt opgevangen door Apple en het 2e jaar door T-Mobile.
Maar hier merk je als eindgebruiker niets van.
Gewoon hoe dan ook inleveren bij je verkooppunt en die doen de rest.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Sinds eergister ook de iPhone 4. Erg mooi scherm en veel sneller als de 3G. Alleen de accuduur lijkt wel heel erg kort te zijn. Overdag liep de accuduur al snel terug. Gisteravond had ik hem helemaal opgeladen, toen in bed nog even een kwartiertje mee zitten spelen en vanochtend was hij helemaal leeg (en uit). Moet je applicaties soms alsnog afsluiten ivm dat multitasking? Of waar kan het anders aan liggen? Ik heb dezelfde apps en instellingen als op de 3G. Twee mailaccounts op push, Bluetooth uit en verder min of meer de standaard instellingen. Met de 3G haalde ik daar rond de 2 dagen mee. Nog maar even een paar dagen aankijken maar als hij echt zo snel leeg is heb ik er weinig aan.

• swoutr
  • Laatst online: 01-09 16:31
Ik heb net een nieuw itunes acc gemaakt omdat mijn oude geblockt is door clickandbuy, nu wil ik mijn oude aankopen overzetten naar mijn nieuwe itunes acc, hoe kan dit?

Wat is overigens een goede betrouwbare site om gift cards te kopen? die je direct in je mail krijgt?

[ Voor 23% gewijzigd door swoutr op 25-09-2010 13:23 ]

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:29
Tom schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 12:03:
Sinds eergister ook de iPhone 4. Erg mooi scherm en veel sneller als de 3G. Alleen de accuduur lijkt wel heel erg kort te zijn. Overdag liep de accuduur al snel terug. Gisteravond had ik hem helemaal opgeladen, toen in bed nog even een kwartiertje mee zitten spelen en vanochtend was hij helemaal leeg (en uit). Moet je applicaties soms alsnog afsluiten ivm dat multitasking? Of waar kan het anders aan liggen? Ik heb dezelfde apps en instellingen als op de 3G. Twee mailaccounts op push, Bluetooth uit en verder min of meer de standaard instellingen. Met de 3G haalde ik daar rond de 2 dagen mee. Nog maar even een paar dagen aankijken maar als hij echt zo snel leeg is heb ik er weinig aan.
Wat voor applicaties draaien er dan 's nachts? Als dit navigatie apps of streaming apps etc zijn dan gaat de accu wel snel naar beneden ja. Die applicaties kun je het beste afsluiten. Ik haal ongeveer 6-8 uur gebruik, laatst 9+ uur met 1 uur skype.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Flieger
  • Laatst online: 00:04
Unbreukable schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 11:19:
[...]

ER ZIT GEWOON 2 JAAR GARANTIE OP EEN NL IPHONE!!!

Het eerste jaar wordt opgevangen door Apple en het 2e jaar door T-Mobile.
Maar hier merk je als eindgebruiker niets van.
Gewoon hoe dan ook inleveren bij je verkooppunt en die doen de rest.
Vreemd dat ze bij XLVoordeel dan noemen dat ze maar 6mnd garantie geven. Ik heb eerder gelezen dat XLVoordeel de iPhone 4 uit Italië haalt. Dat heeft een nogal negatieve invloed op de garantie blijkbaar.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Apple gaat de garantie voor de iPhone binnen de Europese Unie verbeteren. Europese burgers kunnen hun iPhone voortaan ook laten repareren in een andere lidstaat dan het land van aankoop.

Door deze tegemoetkoming gaat de Europese Commissie geen verdere stappen tegen Apple ondernemen wegens schending van concurrentieregels.

Apple versoepelde ook bepaalde eisen voor producenten die toepassingen (apps) voor de iPhone maken. De Europese Commissie had eerder kritiek geuit op enkele voorwaarden waaraan de onafhankelijke ontwikkelaars van apps moesten voldoen.
Ik en mijn simlockvrije iPhone 4 uit de UK waren na het lezen van dit nieuws héél blij! *O* *O* *O*

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing
ik heb sinds gisteren een aantal opmerkelijke problemen met mijn Iphone 4 :

- bellen gaat niet meer, ik kan wel bellen en gebeld worden, maar mensen horen me niet meer, ik kan de beller wel horen.
Facetime werkt wel.!!

- smsjes komen vaak niet meer aan aan de geadresseerde.
kan iemand mij misschien hierbij helpen?

PS: aan/uit helpt niet.
iphone is niet gejailbraked

[ Voor 5% gewijzigd door Gediminas op 25-09-2010 17:32 ]

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
Gediminas schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 17:25:

- bellen gaat niet meer, ik kan wel bellen en gebeld worden, maar mensen horen me niet meer, ik kan de beller wel horen.
Facetime werkt wel.!!

Wellicht even proberen het sim-kaartje eruit te halen en er weer opnieuw in te stoppen..

Anders kun je ook nog proberen je iphone te herstellen.

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:08

Crusader

Arc Nature

Heb vandaag Bodyguardz aangebracht. Geen bubbeltjes, wel grijze vlekken, alsof de folie daar niet goed hecht.
Gaan dat soort vlekken ook nog weg? Zit er nu al een uur of 8 op, maar nog geen verschil.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Heb je een complete back-up / restore van je 3G naar je iPhone 4 gemaakt? Battery-drain kan daardoor komen, probeer eens je iPhone 4 volledig te resetten zonder alle troep van de iPhone 3G mee te nemen.

• beyazz06
  • Niet online
CyBeR schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 01:11:
[...]

Natuurlijk had je geen kras op het scherm. Je liet 'm tenslotte op de zijkant vallen.
*kuch*
T7D_Sneezy schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 09:46:
ik kan het glas beamen...... klein valletje, heel m'n achterkant aan gruzelementen......dat samen met de deathgrip (linkshandig ben ik) doet mij eraan twijfelen om over te stappen op de Desire HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Und? Een iPhone kan ook prima op de zijkant vallen hoor. Die is van staal tenslotte. Hij moet alleen niet zodanig op het scherm vallen dat dat scherm gaat buiten. Dat kan glas niet zo goed, dus dan breekt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 22:44:
[...]

Heb je een complete back-up / restore van je 3G naar je iPhone 4 gemaakt? Battery-drain kan daardoor komen, probeer eens je iPhone 4 volledig te resetten zonder alle troep van de iPhone 3G mee te nemen.
Yep... dat wel. Al vraag ik mij af of dat veel gaat uitmaken. Er staan niet zoveel rare dingen op of open. Gewoon de iOS applicaties, twee mailaccounts (push), Twitter, Facebook, Whatsapp en wat nieuwsapps.
Vandaag had ik em om 13:00 uur volledig opgeladen. 's Middags een kwartiertje gebeld, stuk of 20 foto's gemaakt (zonder flits) en tussendoor een keer mail gelezen en meerdere keren kort op Twitter/Facebook gekeken. Niet echt heavy use. Accu stond net op 35%, dat is dus na 12 uur (en 3 uur usage time volgens de stats). Is al iets beter als helemaal leeg in een nachtje, maar m'n 3G ging toch echt langer mee. Het is nog te snel om te oordelen maar als het aan blijft houden gaat ie deze week terug, heb het idee dat het niet normaal is. Dagelijks opladen is geen problemen (deed ik met de 3G ook), maar een lange dag waarin je hem veel gebruikt moet op één accu geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Scratch install maakt veel uit hoor. Ik doe het eigenlijk altijd bij de major releases. Je doet als Tweaker ook geen upgrade van Vista naar W7, toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 09:00
UltraSub schreef op zondag 26 september 2010 @ 08:38:
Scratch install maakt veel uit hoor. Ik doe het eigenlijk altijd bij de major releases. Je doet als Tweaker ook geen upgrade van Vista naar W7, toch? ;)
Maar dan verlies je toch telkens al je instellingen, saves van apps en sms'jes en zo?
Of kan je die later weer allemaal terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 28-08 10:01
Een iPhone 4 uit China bevat die alle talen?
Engels verwacht ik wel dat erop zit, maar ik twijfel over Nederlands.
(kan het niet vinden bij mijn vriend google)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Vannacht voor ik ging slapen opgeladen en het is nu 8,5 uur later (staat ook bij de standby tijd).
Accu staat op 40%. Apps die 'open' stonden (uiteraard niet actief): Twitter, Facebook, Whatsapp, Dropbox, PingChat, Flashlight. En meerdere standaard apps van iOS uiteraard.
Het vreemde is ook dat de usage time op 3 uur stond terwijl het ding naast m'n bed lag.
Scratch install of niet, dit lijkt mij meer een hardwarematig probleem met de accu. Het is een gloednieuw apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Volgens mij vreet Whatsapp al je accu op? Dit had ik ergens gelezen.

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

beyazz06 schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 00:50:

Je beseft wel dat mensen vaker klagen dan iets gaan roepen van "OMG, IK LIET MIJN IPHONE 4 TIEN KEER VALLEN EN ER ZIT GEEN KRASJE OP!"

Als het glas breekt dan is dat gewoon erg ongelukkig. Je hebt nog altijd te maken met glas. Neemt niet weg dat je ook al berichten leest van mensen die hem nu al bijna elke dag een keer hebben laten vallen en waaraan nog niks te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Nico111 schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:17:
Een iPhone 4 uit China bevat die alle talen?
Engels verwacht ik wel dat erop zit, maar ik twijfel over Nederlands.
(kan het niet vinden bij mijn vriend google)
Apple maakt geen onderscheid tussen iPhones uit verschillende landen, ze draaien allemaal exact dezelfde software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Tom schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:43:
Vannacht voor ik ging slapen opgeladen en het is nu 8,5 uur later (staat ook bij de standby tijd).
Accu staat op 40%. Apps die 'open' stonden (uiteraard niet actief): Twitter, Facebook, Whatsapp, Dropbox, PingChat, Flashlight. En meerdere standaard apps van iOS uiteraard.
Het vreemde is ook dat de usage time op 3 uur stond terwijl het ding naast m'n bed lag.
Scratch install of niet, dit lijkt mij meer een hardwarematig probleem met de accu. Het is een gloednieuw apparaat.
Die 3 uur mag natuurlijk nooit. Dus ik zou het toch eens proberen met een verse installatie. Er gaat toch ergens softwarematig iets fout.
MarcoC schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:58:
[...]
Apple maakt geen onderscheid tussen iPhones uit verschillende landen, ze draaien allemaal exact dezelfde software.
Dat klopt voor 90%... Je moet niet vergeten dat er een aantal landen zijn waar GPS en/of wifi, hardware- en/of softwarematig worden geblokkeerd. Ik weet niet of die landen ook een aparte softwareversie krijgen.

De vorige generatie had in China bijvoorbeeld geen wifi. De iPhone 4 schijnt speciaal te zijn aangepast om in overeenstemming te zijn met wifi-wetgeving in China. Wat dat inhoud? Geen idee :P

[ Voor 30% gewijzigd door Hoedje op 26-09-2010 12:06 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Laatst online: 28-06 09:20
Snap niet dat hier zoveel gezeurd wordt over krassen. Ik heb mijn 4 nu al vrij lange tijd, op launchdag besteld. Nog geen één kras (zowel voor als achter) en ik gebruik ook niet zo'n lelijk velletje op het glas. Zou ik nooit doen ook, bleh. Ik gebruik alleen een case waar je hem uit kan schuiven.

Ben er erg blij mee. Alles is perfect en heb totaal geen problemen. Vind alleen één ding een beetje raar, maar dat was bij alle iPhones tot nu toe en dat gaat over de auto brightness. Als ik in me nest met me iPhone lig gaat hij heel zwak branden, doe ik dan mijn bedlamp aan dan gaat hij harder branden. Nou klinkt logisch en dat is het ook. Maar wanneer ik me lamp uit doe blijft hij fel banden, heel vreemd is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
FerdiV schreef op zondag 26 september 2010 @ 12:07:
Ben er erg blij mee. Alles is perfect en heb totaal geen problemen. Vind alleen één ding een beetje raar, maar dat was bij alle iPhones tot nu toe en dat gaat over de auto brightness. Als ik in me nest met me iPhone lig gaat hij heel zwak branden, doe ik dan mijn bedlamp aan dan gaat hij harder branden. Nou klinkt logisch en dat is het ook. Maar wanneer ik me lamp uit doe blijft hij fel banden, heel vreemd is dat.
Dat is gedaan om te voorkomen dat je iPhone de hele tijd lichter en dan weer donkerder wordt. Hij wordt dus in principe alleen lichter. Als je hem lockt en weer unlockt, dan wordt het scherm wel weer donkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Flieger schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 16:57:
[...]

Vreemd dat ze bij XLVoordeel dan noemen dat ze maar 6mnd garantie geven. Ik heb eerder gelezen dat XLVoordeel de iPhone 4 uit Italië haalt. Dat heeft een nogal negatieve invloed op de garantie blijkbaar.
Dat is ook waarom ik zei NL iphone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31

Vuvuzela

My spire is forming

FerdiV schreef op zondag 26 september 2010 @ 12:07:
Snap niet dat hier zoveel gezeurd wordt over krassen. Ik heb mijn 4 nu al vrij lange tijd, op launchdag besteld. Nog geen één kras (zowel voor als achter) en ik gebruik ook niet zo'n lelijk velletje op het glas. Zou ik nooit doen ook, bleh. Ik gebruik alleen een case waar je hem uit kan schuiven.
Buiten mezelf ken ik nog 4 anderen met iphone 4's en ik geloof dat we inmiddels allemaal krasjes hebben op de achterkant. En 2 hiervan hebben ook al wat op de voorkant.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 28-08 10:01
MarcoC schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:58:
[...]
Mooi! Ik heb misschien iemand gevonden die er 1 uit China voor mij mee kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik de BodyGuardz goedkoop kan halen of waar ik die kortingscodes vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Auch..! Ik zie net dat de bumper krasjes maakt op m'n iPhone 4. :( Precies op de hoekjes van waar een opening zit, de drukpunten zeg maar. Beetje jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 15:18:
Weet iemand waar ik de BodyGuardz goedkoop kan halen of waar ik die kortingscodes vind?
K heb hem van Appelhoes.nl voor 22 euro + verzendkosten. Full body!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 19:54
Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 15:18:
Bij de Mediamarkt 15 euro voor alleen de voorzijde.

Ben er alleen niet tevreden over, hij zit er perfect op maar je ziet duidelijk een sinasappelhuidje.
Ook zitten er nu na 4 dagen nog steeds miniscule luchtbelletjes onder die je bij fel licht ziet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Sander-B schreef op zondag 26 september 2010 @ 18:12:
[...]

Bij de Mediamarkt 15 euro voor alleen de voorzijde.

Ben er alleen niet tevreden over, hij zit er perfect op maar je ziet duidelijk een sinasappelhuidje.
Ook zitten er nu na 4 dagen nog steeds miniscule luchtbelletjes onder die je bij fel licht ziet zitten.
In tegenstelling tot jou ben ik echt super tevreden. Je ziet gewoon niet dat die erop zit. Wat je moet doen is dat ding goed natspuiten, en daarna super goed die luchtbellen eruit halen. Bij mij zijn die miniscule belletjes eruit gegaan na 48 uur. Toen was die gewoon onzichtbaar... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

The Great HooD schreef op zondag 26 september 2010 @ 18:35:
[...]

In tegenstelling tot jou ben ik echt super tevreden. Je ziet gewoon niet dat die erop zit. Wat je moet doen is dat ding goed natspuiten, en daarna super goed die luchtbellen eruit halen. Bij mij zijn die miniscule belletjes eruit gegaan na 48 uur. Toen was die gewoon onzichtbaar... :P
Of je koopt gewoon de BodyGuardz iPhone 4 Dry Apply. Is wel wat lastiger erop krijgen, maar dan heb je geen last van die sinasappelhuid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 19:54
The Great HooD schreef op zondag 26 september 2010 @ 18:35:
[...]

Ik snap er ook niks van. Heb de protector zeiknat gespoten en het aanbrengen ging prima. Ben wel een half uur bezig geweest om alle lucht eronder vandaan te krijgen, er was geen belletje zichtbaar. Maar helaas...
Ik probeer binnenkort de tweede protector wel, hoop dat dit gewoon een productiefoutje is of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Die displayfolies zijn trouwens echt geld weggooierij... zeker bij een iphone 4. Ik heb er als test een stanley mes op gezet en met flinke kracht geprobeerd krassen te maken. Zelfs dit krast niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
sinds gisteren ook een iPhone 4, mooie upgrade vanaf de 3G.
Een leuke tip die ik bij het upgraden vond:
You can transfer only your texts and favorites without bringing over the large amounts of rubbish that you have probably accumulated.

Find your latest 3G backup (in Windows 7 it will be in your user profile in a folder similar to %USERNAME%\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup with a long hexadecimal folder name. Each phone has a unique backup folder.

First back up this folder to a safe place.

The text message file is called 3d0d7e5fb2ce288813306e4d4636395e047a3d28 and the favorites file is called b64e73540b6221bffc16b18f2205e1335e31d7d8. Delete all the other long file names leaving the following five short file names: info.plist, manifest.mbdb, manifest.mbdx, manifest.plist & status.plist. These five files are essential as they contain checksum information that validates the data files.

If you then perform a restore operation in the normal way using iTunes, choosing the old phone backup from the list, it will finish very quickly and give you an error message at the end. This error is normal and is caused by the missing files.

After your phone has rebooted you will find the favorites and text messages have transferred and nothing else.
Dit heb ik gedaan en is wel een handige methode voor de mensen die hun smsjes willen houden, werkt prima.

Verder heb ik al jaren voor m'n spullen de brando screenprotectors, beschermen perfect, makkelijk aan te brengen en je ziet ze niet. Gewoon uit hong kong bestellen en je hebt ze 5-8 werkdagen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen, vandaag mn iphone 3gs geupdate van 4.0 naar 4.1. Wat er gebeurt weet ik niet precies maar na dat itunes versie 4.1 gedownlaod had en de ihpone gereed ging maken voor update heeft itunes eerst een backup gemaakt. Daarna werd de software en iphone gereed gemaakt door itunes. hierna ging het mis. Nu blijft de iphone hangen in t scherm van t appeltje met een voortgangsbalk. ik heb al ontkoppelt en trug aangesloten maar iedere keer vblijft hij op hetzelfde punt w8 met voortgaan van het instaleren. Heb hem er nu toch alweer uurtje aanhangen zonder dat er iets gebeurt.

Wat kan ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje:

Ik heb 2 jaar lang een iPhone 3G gehad. Na een jaar heb ik die via T-Mobile simlockvrij gemaakt (T-mobile bellen, iPhone uitzetten, na een half uur aanzetten en aan iTunes hangen en klaar is kees).

Nu heb ik hem van de week helemaal hersteld naar de fabrieksinstellingen (dat proces dat 2 uur kan duren).

Als ik hem nu aanzet is het net alsof hij nieuw is. je ziet dat plaatje dat je hem aan iTunes moet hangen om te activeren.

Mijn vraag is nu: is hij nu nog simlockvrij, of is hij nu weer gesimlocked voor T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 19:43:
Ik heb even een vraagje:

Ik heb 2 jaar lang een iPhone 3G gehad. Na een jaar heb ik die via T-Mobile simlockvrij gemaakt (T-mobile bellen, iPhone uitzetten, na een half uur aanzetten en aan iTunes hangen en klaar is kees).

Nu heb ik hem van de week helemaal hersteld naar de fabrieksinstellingen (dat proces dat 2 uur kan duren).

Als ik hem nu aanzet is het net alsof hij nieuw is. je ziet dat plaatje dat je hem aan iTunes moet hangen om te activeren.

Mijn vraag is nu: is hij nu nog simlockvrij, of is hij nu weer gesimlocked voor T-mobile?
simlockvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:08

Crusader

Arc Nature

Unbreukable schreef op zondag 26 september 2010 @ 19:06:
Die displayfolies zijn trouwens echt geld weggooierij... zeker bij een iphone 4. Ik heb er als test een stanley mes op gezet en met flinke kracht geprobeerd krassen te maken. Zelfs dit krast niet.
Ben ik toch benieuwd hoe die kras er bij mij dan op is gekomen.

Maar goed, die Bodyguardz heb ik dus ook, maar geen miniscule luchtbelletjes maar wel gekke spikkeltjes (of bedoelen jullie dat met miniscule luchtbelletjes?). Trekt wel iets weg, ik hoop dat het met een paar dagen helemaal weg is.

De Brando Ultra Clear screenprotectors die ik op al m'n vorige smartphones had zitten vond ik toch echt wel veel strakker dan die Bodyguardz. Brando Ultra Clear zie je echt niet zitten en is superglad. Die Bodyguardz is niet 100% strak (zie je als je het licht er op laat weerspiegelen).

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing

Facetime werkt wel.!!

simkaart opnieuw plaatsen helpt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:58

d0s

sssst

Unbreukable schreef op zondag 26 september 2010 @ 19:06:
Post eens een filmpje dan van die activiteit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 19:38:
Hoi mensen, vandaag mn iphone 3gs geupdate van 4.0 naar 4.1. Wat er gebeurt weet ik niet precies maar na dat itunes versie 4.1 gedownlaod had en de ihpone gereed ging maken voor update heeft itunes eerst een backup gemaakt. Daarna werd de software en iphone gereed gemaakt door itunes. hierna ging het mis. Nu blijft de iphone hangen in t scherm van t appeltje met een voortgangsbalk. ik heb al ontkoppelt en trug aangesloten maar iedere keer vblijft hij op hetzelfde punt w8 met voortgaan van het instaleren. Heb hem er nu toch alweer uurtje aanhangen zonder dat er iets gebeurt.

Wat kan ik doen?
Home + power-knop ingedrukt houden zodat 'ie echt uit gaat. Dan de kabel aansluiten terwijl je de home-knop ingedrukt houdt, nu kan je als het goed is je iPhone restoren :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij was de instelling "New Invitations Alerts = On" de oorzaak van het snel leeglopen van batterij, in combinatie met Google Sync en Fetch New Data = Push.

Deze optie was bij mij blijkbaar (op eens) aangezet, mogelijk bij upgrade naar iOS 4.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

FerdiV schreef op zondag 26 september 2010 @ 12:07:Vind alleen één ding een beetje raar, maar dat was bij alle iPhones tot nu toe en dat gaat over de auto brightness.
Wat ik raar vind is dat het op een iPhone 4 blijkbaar wel werkt :? Op mijn 3G heeft auto brightness geen enkele zin. Overdag in de zon is de foon vaak veel te donker en 's nachts word ik verblind omdat ik hem overdag vol aan heb moeten schuiven. Ik heb het schuifje nooit uitgehad maar heb de foon nooit gedimd zien worden. Ik heb geen folies, beschermhoesjes of andere rotzooi op mijn iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Ik plaats mijn vraag maar even hier :)

Heb een iPhone 3G (iOS 3.1.3) en heb gisteren dit headsetje gekregen.

http://store.apple.com/nl...TY1NDA1MA&mco=MTM3NTI3NDE

Afbeeldingslocatie: http://images2.icecat.biz/img/norm/high/1724351-8707.jpg

Als koptelefoon doet hij het wel, alleen het bedieningsmechanisme werkt dus niet.

Terwijl onderstaande (die helaas overleden is) het wel deed.

Afbeeldingslocatie: http://www.a-mac.nl/amac/images/stories/product_fotos/iPhone/thumbnails/thumb_apple-koptelefoon-microfoon.jpg

Wat is hier het probleem?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Bellerophon schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:15:
Ik plaats mijn vraag maar even hier :)

Heb een iPhone 3G (iOS 3.1.3) en heb gisteren dit headsetje gekregen.

http://store.apple.com/nl...TY1NDA1MA&mco=MTM3NTI3NDE

[afbeelding]

Als koptelefoon doet hij het wel, alleen het bedieningsmechanisme werkt dus niet.

Terwijl onderstaande (die helaas overleden is) het wel deed.

[afbeelding]

Wat is hier het probleem?
Die nieuwe is voor de 3GS / 4
Als het goed is doet het middelste knopje het wel (alleen de volumeknoppen niet?)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

funk-e schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:31:
[...]

Als het goed is doet het middelste knopje het wel (alleen de volumeknoppen niet?)
Kut... dus ik heb er gewoon niks aan?
Middelste knopje doet het ook niet bij mij.

Ik zou hem dus eigenlijk moeten omruilen voor die oude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
De achterkant van mijn iPhone 4 zit na 1 maand vol met kleine krasjes.
Ik doe er niets raars mee, nooit laten vallen. Ik leg hem wel gewoon op tafel en soms liggen daar wel eens kruimels o.i.d.. Ik denk dat dat de oorzaak is. Ben bang dat hij er na 1 jaar net zo uit ziet als mijn 3G: vol met krassen.

Ach, ik kan er wel om gaan huilen maar het blijft een gebruiksvoorwerp.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Bellerophon schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:40:
[...]

Ik zou hem dus eigenlijk moeten omruilen voor die oude?
Ja zou ik wel doen.
Als het goed is staat het ook op de verpakking (3GS)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

funk-e schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:31:
[...]

Dat dus. De bediening in de nieuwe koptelefoon gebeurt door het kortsluiten van de mic, L en R op de massa, dit wordt door de iPhone 4 gedetecteerd.

De iPhone 3(GS) hebben slechts één detectie en werkt dus alleen door het meerdere keren drukken op het middelste gedeelte. Als je al eerder een originele heb gebruikt weet je wel hoe die werkt (1 klik = play of pauze/stop, 2 klikken = speel opnieuw / vorige nummer, 3 klikken = volgende nummer).

Dat het systeem met kortsluiten werkt kan je heel duidelijk merken als je het jackje eruit trekt als je iets aan het afspelen bent; je maakt dan ook even kortsluiting waardoor het nummer stopt. Ook gaat de iPod-functie steeds vanzelf spelen en pauzeren als er een broeklintje in de minijacksocket zit (de minijack zit er dan niet goed in). Ook werkt je microfoon dan slecht/niet/nauwelijks, dus ik denk daarom dat de iPhone 3(GS) de detectie heeft zitten op de microfoon (kortsluiting microfoon - massa).
Bellerophon schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:40:
Aan de volumeknopjes heb je niks, maar het middelste knopje wel. Ik heb de nieuwe ook op mijn 3, de oude verkochten ze niet meer. Weet je zeker dat hij het niet doet? Je moet je vinger precies in het midden tussen de - en + hebben en dan haaks drukken (je voelt/hoort een klikje). Bij de oude hoefde je iets minder precies de drukken en had je minder feedback, ook moest je daar bovenaan klikken en deed je dat meer in een hoek (pivot point).

[ Voor 30% gewijzigd door Wilf op 27-09-2010 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Wilf schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:46:
[...]

Dat dus. De bediening in de nieuwe koptelefoon gebeurt door het kortsluiten van de mic, L en R op de massa, dit wordt door de iPhone 4 gedetecteerd.

De iPhone 3(GS) hebben slechts één detectie en werkt dus alleen door het meerdere keren drukken op het middelste gedeelte. Als je al eerder een originele heb gebruikt weet je wel hoe die werkt (1 klik = play of pauze/stop, 2 klikken = speel opnieuw / vorige nummer, 3 klikken = volgende nummer).

Dat het systeem met kortsluiten werkt kan je heel duidelijk merken als je het jackje eruit trekt als je iets aan het afspelen bent; je maakt dan ook even kortsluiting waardoor het nummer stopt. Ook gaat de iPod-functie steeds vanzelf spelen en pauzeren als er een broeklintje in de minijacksocket zit (de minijack zit er dan niet goed in). Ook werkt je microfoon dan slecht/niet/nauwelijks, dus ik denk daarom dat de iPhone 3(GS) de detectie heeft zitten op de microfoon (kortsluiting microfoon - massa).

[...]

Aan de volumeknopjes heb je niks, maar het middelste knopje wel. Ik heb de nieuwe ook op mijn 3, de oude verkochten ze niet meer. Weet je zeker dat hij het niet doet? Je moet je vinger precies in het midden tussen de - en + hebben en dan haaks drukken (je voelt/hoort een klikje). Bij de oude hoefde je iets minder precies de drukken en had je minder feedback, ook moest je daar bovenaan klikken en deed je dat meer in een hoek (pivot point).
Maar wat ik mij dan ook afvraag, werkt hij dan wel als headset? Of dat ook niet? Anders moet ik hem toch echt omruilen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
CyBeR schreef op zondag 26 september 2010 @ 00:17:
[...]

Und? Een iPhone kan ook prima op de zijkant vallen hoor. Die is van staal tenslotte. Hij moet alleen niet zodanig op het scherm vallen dat dat scherm gaat buiten. Dat kan glas niet zo goed, dus dan breekt het.
Zucht.. Wat zei ik dan? Met het voorbeeld gaf ik aan dat ik mijn N97 ook laat vallen, echter niet met als resultaat 1000 sterren op het scherm/achterkant.

Je geeft nu zelf aan dat glas daar niet zo goed tegen kan.. Opmerkelijk niet waar? Dit probeer ik dus al de hele tijd aan te geven.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Bellerophon schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:58:
[...]
Maar wat ik mij dan ook afvraag, werkt hij dan wel als headset? Of dat ook niet? Anders moet ik hem toch echt omruilen :(
Mits je een goed exemplaar hebt werkt hij precies zo (in mijn geval zelfs beter - mijn originele speakers klonken slechter al vanaf nieuw) als je oude.

Je moet het zo zien; deze nieuwe hebben extra functionaliteit (volumeregeling) die niet werkt op pre iPhone 4 maar voor de rest zijn ze 100% backwards compatible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Ik ben trouwens in Portugal geweest en daar verkopen ze leuke iPhone 4's op de markt :+

:') Helemaal van plastic
:') Sim-tray is gewoon in de behuizing meegegoten
:') Ongeveer een halve centimeter dikker
:') Een kleiner display (grijskleurig)

Hij verzekerde mij dat hij echt was, maar hij schrok een beetje toen ik mijn echte iPhone 4 ernaast legde.
Toen bleek het volgens hem om de Chineze 'echte' versie te gaan. Ahuh ;)

In de winkel kost hij meer dan 1000, bij hem kostte hij maar 450,- :9

[ Voor 7% gewijzigd door funk-e op 27-09-2010 10:13 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Wilf schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:06:
[...]
Mits je een goed exemplaar hebt werkt hij precies zo (in mijn geval zelfs beter - mijn originele speakers klonken slechter al vanaf nieuw) als je oude.

Je moet het zo zien; deze nieuwe hebben extra functionaliteit (volumeregeling) die niet werkt op pre iPhone 4 maar voor de rest zijn ze 100% backwards compatible.
Bedoel als hij het wel doet als headset (straks maar even testen) en wel als bediening waarmee ik tenminste nummers kan 'skippen' dan kan ik er al meeleven :)

Volume te hard zetten is toch niet goed voor de oren, om maar even een moraalridder te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

funk-e schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:11:
Ik ben trouwens in Portugal geweest en daar verkopen ze leuke iPhone 4's op de markt :+

:') Helemaal van plastic
:') Sim-tray is gewoon in de behuizing meegegoten
:') Ongeveer een halve centimeter dikker
:') Een kleiner display (grijskleurig)

Hij verzekerde mij dat hij echt was, maar hij schrok een beetje toen ik mijn echte iPhone 4 ernaast legde.
Toen bleek het volgens hem om de Chineze 'echte' versie te gaan. Ahuh ;)

In de winkel kost hij meer dan 1000, bij hem kostte hij maar 450,- :9
Je hebt daar zeker geen foto's van gemaakt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
in china verkopen ze ook een nepperd, de sciphone 4g, 60 euro... wel dual sim...! draait op android.

[ Voor 10% gewijzigd door StanTheMan op 27-09-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Wilf schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:46:
[...]
Klopt, de start/stop functie is volgens mij inderdaad het kortsluiten van de mic. Maar het volume werkt niet door het kortsluiten van de L en R met massa. Als dat zo zou zijn, dan zou je op 1 van de kanalen het geluid weg horen vallen tijdens het indrukken van de volumeknop.

Ik heb het vermoeden dat dit werkt door een weerstand. Bijv. voor volume lager wordt de mic met een 100 ohm weerstand aan de massa gehangen en voor hoger met 1000 ofzo.

Ik heb de volumeregelaar nog niet open gemaakt maar het moet wel ongeveer zo werken, in elk geval niet door de L en R kort te sluiten.

Edit: Het is zelfs ingewikkelder dan dat. Er zit een chipje in die remote dat laat weten welke knop gebruikt wordt. Maar de signallering gaat wel alleen via de Mic lijn. Bron

[ Voor 12% gewijzigd door GekkePrutser op 27-09-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Helaas geen foto gemaakt.
StanTheMan schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:21:
in china verkopen ze ook een nepperd, de sciphone 4g, 60 euro... wel dual sim...! draait op android.
Ik heb hem niet 'aan' gezien, maar hij lijkt er inderdaad wel op:
Afbeeldingslocatie: http://www.sogoya.com/bigpic/f98.P.jpg

zou het nu zo lastig zijn om een normaal lettertype te programmeren?

[ Voor 10% gewijzigd door funk-e op 27-09-2010 10:49 ]

...less is more

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone 4] Discussie over de antenne

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.