[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 76.543 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:28
Amiet01 schreef op maandag 20 september 2010 @ 18:01:
[...]

Het probleem was niet het maken, maar het zichtbaar krijgen bij geluiden in instellingen. iTunes geeft dus onder "beltonen" wel aan dat hij op de telefoon staat.
Misschien heb je nog niet ingesteld dat iTunes ook beltonen met je iPhone moet synchroniseren?
Dit doe je door in iTunes links in de kolom op je iPhone te klikken, en vervolgens naar het tabblad 'beltonen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 10:00

Amiet01

Master_A

Het is gelukt jongens. Ik had alles denk ik goed ingesteld op de lengte van het nummer na. Deze had ik op 29 sec staan. Nu veranderd naar 19 sec en het werkt.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Hebben mensen hier ook problemen msn/hotmail te bereiken via iPad/iPhone 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ik maak ringtones altijd met Garageband. Werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:15
CyBeR schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:58:
[...]

#$%^&*^% dat heb ik net zitten doen! Dat is hoe het werkt! Je roept bepaalde API's aan om bepaald gedrag in je app teweeg te brengen. API's zijn geen losstaande dingen ofzo.
Hoe ik het zie is dat er bepaalde API's in iOS zitten verwerkt die je aan kan spreken zodat Pandora bijv. tegen iOS kan zeggen van "blijf deze geluidstream afspelen, ik ga naar bed groetjes". Maar als dat niet zo is zal ik het wel fout hebben :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MarcoC schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:31:
[...]
Hoe ik het zie is dat er bepaalde API's in iOS zitten verwerkt die je aan kan spreken zodat Pandora bijv. tegen iOS kan zeggen van "blijf deze geluidstream afspelen, ik ga naar bed groetjes". Maar als dat niet zo is zal ik het wel fout hebben :) .
Hoe ik m'n bed zie is elke avond met een ander mokkel erin, maar dat maakt 't ook niet waar.

Het is precies andersom: met die APIs kun je aan het OS aangeven 'ik ben een geluidsstream aan het spelen', waarna het OS je niet onderuit schoffelt als de gebruiker iets anders gaat doen. En zodra jij kapt met spelen weet 't OS 'ok, die is klaar. schoffelen maar!'.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:36

MsG

Forumzwerver

MarcoC schreef op maandag 20 september 2010 @ 14:02:
[...]

[...]
Dat is echt onzin hoor. Apple maakt gebruik van de volgende API's om multitasking te "simuleren":

[...]
Ik zie niet in van welke API Whatsapp gebruik zou moeten maken (behalve fast app switching) om te kunnen werken, Whatsapp werkt namelijk gewoon d.m.v. push notifications.

Third party apps kunnen NIET in de achtergrond draaien bij iOS, dat is gewoon een feit dus ik snap niet waarom we nu feiten aan het betwisten zijn. Kijk de presentatie van iOS 4 nog eens terug zou ik zeggen :) .
Draai eens een jailbreak. Download SBSettings. Start een programma met multitask ondersteuning. Sluit het af. Kijk in de processen van SBSettings: Hey verrek, het programma staat nog in het geheugen en slurpt daar aanzienlijk van. iOS 4 apps kunnen dat (helaas) wel degelijk.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Dat 't geheugen slurpt is niet zo spannend. Op het moment dat de foreground app geheugen nodig heeft schiet de kernel gewoon een background proces af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:29
Hey, hoe zit het met de garantie op een 3GS? Ik heb mijn 3GS nu sinds maart dit jaar en de home button werkt niet helemaal goed meer. Soms pakt hij hem niet goed als ik bijvoorbeeld 2x snel druk ( voor multi tasking ) dan gaat hij soms naar het zoekveld ipv het multitasking. Soms pakt hij hem wel goed. Het is vervelend, maar niet vervelend genoeg om mijn telefoon 6 weken kwijt te zijn. Hoe zit dat, hoelang duurt het voordat je je telefoon terug hebt, na het opsturen voor reparatie? En is zoiets wel te repareren? Het gaat om een witte 3GS 16 GB trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

CyBeR schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:06:
Dat 't geheugen slurpt is niet zo spannend. Op het moment dat de foreground app geheugen nodig heeft schiet de kernel gewoon een background proces af.
Nou ik merk toch wel dat het vertragend werkt, omdat dat kill proces wel even duurt. Soms had ik maar 8MB in safari, dat typt niet lekker. Heb multitask dan ook disabled en gebruik het selectief voor 2 apps oid.

Hebben jullie ook dat Safari er sneller uitklapt (out of memory en je gaat terug naar het homescreen) dan in 3.1.2? Ik merk de nadelen van OS 4 nu helaas wel: Het slurpt batterij, weet niet precies waardoor, en je hebt minder geheugen beschikbaar. In ruil voor nog net even meer soepelheid dan 3.1.2

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
MsG schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:41:
[...]

Nou ik merk toch wel dat het vertragend werkt, omdat dat kill proces wel even duurt. Soms had ik maar 8MB in safari, dat typt niet lekker. Heb multitask dan ook disabled en gebruik het selectief voor 2 apps oid.
Ik kan dat niet onderschrijven.
Hebben jullie ook dat Safari er sneller uitklapt (out of memory en je gaat terug naar het homescreen) dan in 3.1.2? Ik merk de nadelen van OS 4 nu helaas wel: Het slurpt batterij, weet niet precies waardoor, en je hebt minder geheugen beschikbaar. In ruil voor nog net even meer soepelheid dan 3.1.2
Nee. In tegendeel, ik had in iPhoneOS 3 juist vaak dat Safari crashte, en dat heb ik sinds iOS 4 nog maar twee keer gehad ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:44
Zaterdag mijn iPhone 4 32GB ontvangen, gisteren de voor en achterkant voorzien van Stealth Guards (invisible shield). Nu kan ik nog een hoesje bestellen van het iPhone 4 Case Program. Alleen twijfel ik tussen de Apple iPhone 4 Bumper en de Speck Fitted Case. Mijn gevoel zeft de Apple iPhone 4 Bumper.

Heeft iemand ervaring met de Apple iPhone 4 Bumper, en belangrijker vernielt deze niet de hoekjes van je invisible shield?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

CyBeR schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:43:
[...]

Ik kan dat niet onderschrijven.

[...]

Nee. In tegendeel, ik had in iPhoneOS 3 juist vaak dat Safari crashte, en dat heb ik sinds iOS 4 nog maar twee keer gehad ofzo.
Neem FlightControl, deze bleef gewoon in het geheugen terwijl ik dat niet wilde. Je kan dat niet uitzetten behalve elke keer handmatig alsnog het programma sluiten. Zo ook TomTom die blijft doornavigeren totdat je hem killt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donaldinho
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:06
Ik heb bij mijn 3G met de laatste OS versie (4.1) het probleem dat hij steeds uit de standby 'springt'. Hierdoor gaat de batterij veel sneller leeg dan dat de telefoon normaal zou doen.

Heb met de search rondgekeken maar heb helaas niets gevonden (of de verkeerde zoektermen gebruikt..)

Heeft iemand dit probleem ook gehad?

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lizardz schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:24:
Hey, hoe zit het met de garantie op een 3GS? Ik heb mijn 3GS nu sinds maart dit jaar en de home button werkt niet helemaal goed meer. Soms pakt hij hem niet goed als ik bijvoorbeeld 2x snel druk ( voor multi tasking ) dan gaat hij soms naar het zoekveld ipv het multitasking. Soms pakt hij hem wel goed. Het is vervelend, maar niet vervelend genoeg om mijn telefoon 6 weken kwijt te zijn. Hoe zit dat, hoelang duurt het voordat je je telefoon terug hebt, na het opsturen voor reparatie? En is zoiets wel te repareren? Het gaat om een witte 3GS 16 GB trouwens.
Ten eerste, is het een T-mobile versie?? Of een originele simlockvrije iphone??
Voor een t-mobile toestel ga je gewoon naar de T-mobile shop.
En als je een originele simlockvrije iphone hebt (bijvoorbeeld uit Frankrijk of Engeland) dan kun je naar:

Van Leliveld Services BV
Zandweg 69B
3454 JW De Meern
Nederland
Tel. +31 (0)30-2441299

Let wel op,deze repareren alleen originele simlockvrije toestellen!!! Dus geen T-mobile toestellen,en ook geen toestellen die simlock vrij gemaakt zijn!!(dit controleren ze trouwens ook door middel van je serienummer) Het is een bedrijf dat gecertificeerd is door Apple, dus niet een of andere prutser die aan je telefoon zit!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2010 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ja joh, stuur hem naar een of ander adres. Je mag hem ook gewoon naar mij toe sturen dan.

Bel Apple, dan ben je er snel genoeg achter of het wel of niet kan. En die wijzen wel aan wat je het er beste mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:06:
Ja joh, stuur hem naar een of ander adres. Je mag hem ook gewoon naar mij toe sturen dan.

Bel Apple, dan ben je er snel genoeg achter of het wel of niet kan. En die wijzen wel aan wat je het er beste mee kan doen.
Even voor jou nog, dit bedrijf (Van Leliveld Services BV) is een gecertificeerd bedrijf door Apple! Had zelf een defect aan mijn iPhone 4 (origineel simlockvrij) Ben daar persoonlijk langs gegaan,om hem af te geven. Binnen 4 dagen kreeg ik een gloednieuwe iPhone!!! Apple bellen???? Toets effe optie 4 voor iPhone,dan word je doorverwezen naar Tmobile
en hop verbinding verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:15:
[...]

Even voor jou nog, dit bedrijf is een gecertificeerd bedrijf door Apple! Had zelf een defect aan mijn iPhone 4 (origineel simlockvrij) Ben daar persoonlijk langs gegaan,om hem af te geven. Binnen 4 dagen kreeg ik een gloednieuwe iPhone!!! Apple bellen???? Toets effe optie 4 voor iPhone,dan word je doorverwezen naar Tmobile
Je gaat toch niet je iPhone zomaar opsturen zonder afspraak? 8)7 Ga langs een Apple store voordat je allerlei instanties gaat aanschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:16:
[...]

Je gaat toch niet je iPhone zomaar opsturen zonder afspraak? 8)7 Ga langs een Apple store voordat je allerlei instanties gaat aanschrijven.
LEES WAT ER STAAT!!! Ten eerste, kun je er gewoon langs gaan. Ten tweede bel ze anders even!!
Mensen op dit forum zijn hier voor nuttige informatie,niet voor opmerkingen als: je gaat je iphone toch niet zomaar opsturen. Er zijn zat mensen die een originele simlockvrije Iphone hebben en niet weten wat ze er mee moeten! Ik ben zelf ook van het kastje naar de muur gestuurd door Apple!!! Die zeggen gewoon dood leuk:
Ja meneer het is een buitenlands toestel en u moet hem naar land van afkomst opsturen (ivm garantie). Dus nog een keer voor de duidelijkheid...... Mensen met een originele simlockvrije iPhone kunnen daar terecht.
Zoals ik zelf net al schreef, ik ben er zelf ook geweest en het was een top service voor mij!!!
Groetjes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een paar vraagjes over de iPhone 4, die ik wil gaan aanschaffen:
- je krijgt een microsim bij je iphone 4 is het mogelijk dmv een adapter die in een normaal sim apparaat te stoppen?
- ik zit te twijfelen over 16 en 32 gb voor de iphone?
- nog dingen waar ik bij stil moet staan als ik de iphone koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:33:
- je krijgt een microsim bij je iphone 4 is het mogelijk dmv een adapter die in een normaal sim apparaat te stoppen?
Ja er zijn adaptortjes voor je simkaart, die kun je gewoon bij de Tmobile shop halen. Bij mijn geval (ik heb Hi) zat er een adaptortje bij inbegrepen in de verpakking van mijn nieuwe microsim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

@Stef07 -> Rustig, rustig... er wordt idd slecht gelezen, maar let op je bloeddruk! :P

Maar je hebt helemaal gelijk: natuurlijk niet zomaar je telefoon naar een adres sturen... gewoon even bellen!
Tel. +31 (0)30-2441299

[ Voor 20% gewijzigd door SqueakyClean op 21-09-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:34

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

http://onlygizmos.com/how...n-a-normal-phone/2010/04/
Dat is een keuze die wij niet voor je kunnen maken natuurlijk. Dat is geheel afhankelijk van de manier waarop je het apparaat gaat gebruiken. Ga je er veel video/muziek op zetten? Ik heb zelf een 3GS 32GB die ongeveer voor 75% leeg is. Ik heb er redelijk wat apps op staan, maar slechts weinig muziek/video.
Als je dit topic doorleest heb je het meeste wel gehad vermoed ik ;)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Precies... ik heb een 3G 16Gb en die zit voor 99% vol. Vooral met muziek. Dus ik heb een 32 Gb. besteld.

[ Voor 11% gewijzigd door SqueakyClean op 21-09-2010 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jobbie schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:38:
@Stef07 -> Rustig, rustig... er wordt idd slecht gelezen, maar let op je bloeddruk! :P

Maar je hebt helemaal gelijk: natuurlijk niet zomaar je telefoon naar een adres sturen... gewoon even bellen!

[...]
Haha rustig ben ik altijd,maar,word er soms een beetje gek van, van mensen die op een forum zitten en totaal nutteloze oneliners geven, in plaats van een helpend antwoord ;) Maar goed,het word (als het goed is) een mooie dag!!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Ik zou ook voor de 32 GB gegaan zijn, ware het niet dat ik deze wel behoorlijk aan de prijs vond. Stuk duurder dan vorig jaar. En als je dan ook een iPad 32GB net hebt gekocht... dan maar de 16. :) Maar het hangt erg af van wat je erop zet, voor mij was 32GB op zich wel interessant geweest vanwege alle video-podcasts die ik kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Tja, 16GB is zat toch? 8GB voor muziek, de rest voor apps, foto's en video :) gewoon genoeg syncen met je pc ;) komt alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

cv8x schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:48:
Ik stuur regelmatig een email vanaf mijn iPhone 4 (Gmail account), maar de tekst die er standaard onder staat bij een email-bericht "Verzonden vanaf mijn iPhone" komt bij de geadresseerde aan als een .txt bestand. Hoe kan ik dit veranderen? Dit is trouwens als ik mailtjes stuur met foto's erbij.

Tevens is het ongelofelijk hoe snel de batterij achteruit keldert in procenten als je gebruik maakt van Wifi, 3G.. Is dit bij iedereen zo?
Iemand een idee mbt mijn vraag over de email?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

cv8x schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:32:
[...]

Iemand een idee mbt mijn vraag over de email?
Apart. Ik Gmail regelmatig met m'n 3G, maar hier nog nooit last van gehad. Je zou 't iig uit kunnen zetten in je mail-settings. Kijken of het verdwijnt en daarna weer aanzetten?

Nog niet eerder van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had een 32gb 3gs maar kon op de release alleen nog een 16gb reserveren.
Toen heb ik me 20gb muziek omgezet naar AAC en paste het keurig op een 16gb.

Daarnaast luister ik 40% niet dus heb er daarna nog wat in gesneden voor apps.
Nu ongeveer 2gb vrij.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de "ontgrendel" tekst weg te halen op het lock screen? Ik heb via Winterboard een thema geinstalleerd, maar hier doorheen is het nog steeds zichtbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:43

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:14:
Is het mogelijk om de "ontgrendel" tekst weg te halen op het lock screen? Ik heb via Winterboard een thema geinstalleerd, maar hier doorheen is het nog steeds zichtbaar...
Ja dat kan, maar daarvoor moet je niet in dit topic zijn. Zoek even naar een topic over jailbreaken ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Alsjeblieft

Google is your friend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 19:54
FiXeR.nl schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:16:
[...]

Lees dit artikel maar eens mbt. garantie op buitenlandse iPhones:
Praktijkervaring: garantie op een in Zwitserland gekochte iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48

Pierre

Van nature lui!

Snippertje schreef op zondag 19 september 2010 @ 16:29:
Weet iemand waarom gmail sinds kort geen pushmail meer stuurt?
Weet iemand al waarom dit nu niet meer werkt.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx, had niet verwacht dat er ook nederlandse topics over zouden zijn... Het is gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Pierre61 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:28:
[...]

Weet iemand al waarom dit nu niet meer werkt.
Het werkt bij mij nu sporadisch weer wel. Snap het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:32
Ik kan gewoon ECHT geen mooie wallpaper vinden voor mijn iphone 4, wallpapers die het op desktop wel aardig doen ogen gewoon niet mooi op de iphone, ik denk door al die iconen, wie heeft er een mooie site voor vette wallpapers, die wallpaper apps vind ik ook niks, alles is veel te cliche en standaard. Iemand vette wallpapers? die het goed doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
swoutr schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:16:
Ik kan gewoon ECHT geen mooie wallpaper vinden voor mijn iphone 4, wallpapers die het op desktop wel aardig doen ogen gewoon niet mooi op de iphone, ik denk door al die iconen, wie heeft er een mooie site voor vette wallpapers, die wallpaper apps vind ik ook niks, alles is veel te cliche en standaard. Iemand vette wallpapers? die het goed doen?
Afbeeldingslocatie: http://images.dailymobile.se/wp-content/uploads/wallpapers/iphone-4-wallpapers/wallpapers-iphone-4-79.jpg

die heb ik nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06-2021
Eduardboon schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:28:
[...]
op audiko.net kun je custom ringtones bouwen :)
1. Open itunes.
2. Klik met de rechtermuisknop op eender welk liedje in je iTunesbibliotheek.
3. Klik op "Info tonen"
4. Ga naar tabblad "Opties".
5. Vink "Begin-" en " Eindtijd" aan.
6. Kies bij "Begin-" en "Eindtijd" een stukje van het liedje dat jij als ringtone wenst! (*)
Vb.: Lied Worn Out van Nailpin
Begintijd: 0:41
eindtijd: 1:10
7. Klik op OK om te bevestigen.
8. Klik met de rechtermuisknop opnieuw op hetzelfde liedje.
9. Klik op "Selectie converteren naar AAC" (even geduld hebben dan)***
10. In je iTunes bibliotheek staat nu 2 keer hetzelfde liedje. (Bij mij begint het nieuwe aangepaste liedje automatisch te spelen.)
11. Klik opnieuw met je rechtermuisknop op het AANGEPASTE liedje.
12. Klik op "Toon in Windows Explorer"
13. Er wordt een map geopend en in de map zit het bestandje (in mijn vb.: "Worn out.m4a")
14. De ".m4a" extentie verander je naar ".m4r". (**)
15. De computer vraagt of u echt de extentie wilt veranderen... Klik op "JA" (Je liedje is nu een ringtone!)
16. In mijn iTunes heb ik een map "Ringtones". Klik op de Ringtonesmap en kies daarna bovenaan in je menu voor "File", "Import".
17. Ga naar de locatie van je zonet aangemaakte ringtone en klik op "OK" of "openen"
18. Wanneer je iTunes synct kan je de ringtone aanvinken en heb je hem op je iPhone!

*Hou er rekening mee dat een ringtone maximum 30 seconden lang mag zijn. (Dit is belangrijk om straks je begin- en eindtijd in te stellen.)

** Om de extentie van een bestand te kunnen wijzigen moet je in je "Verkenner of Explorer" bij "Extra" kiezen voor "Mapopties" en daarna verder gaan naar tabblad "Weergave". Daarna vink je het vogeltje UIT dat staat voor "Extenties voor bekende bestandstypen verbergen".

***Geen ACC optie; Simpel op te lossen, selecteer bij Edit, Preferences, General tab, Import Settings: "Import using AAC encoder". Et voila, je hebt nu wel de optie om als AAC te creėren

Wat nog verder...

Ga terug naar je iTunesmuziekbibliotheek en verwijder het 30 seconden durende bestandje, anders staat ook dit op je iphone. (Normaal staat er een uitroeptekentje voor.)

Je oorpsronkelijke liedje ga je aanklikken met je rechtermuisknop. Je kiest voor "Info tonen" en vinkt de vogeltjes voor begin- en eindtijd opnieuw uit. Klik op "OK" en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:35:
[...]

Thnx, had niet verwacht dat er ook nederlandse topics over zouden zijn... Het is gelukt!
Alles, maar dan ook alles wat je maar wilt weten kun je vinden op iphoneclub.nl
Echt veel respect voor die gasten hoe ze die site op peil houden en met nieuws etc. komen. Kijk er dagelijks wel een paar een keer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh, kijk even in de App store, daar vind je de app: Wallpapers HD van ontwikkelaar Retina, daar zijn echt honderden prachtige achtergronden! Juist voor de iPhone 4. En het mooiste is dat het nog een gratis app ook is!!! :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
http://rapidshare.com/files/420351324/iphone_wallpapers.rar

Hier een kleine verzameling van mijn wallpapers, denk dat jullie ze wel kunnen waarderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
OnTheJazz schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:39:
[...]

1. Open itunes.
2. Klik met de rechtermuisknop op eender welk liedje in je iTunesbibliotheek.
3. Klik op "Info tonen"
4. Ga naar tabblad "Opties".
5. Vink "Begin-" en " Eindtijd" aan.
6. Kies bij "Begin-" en "Eindtijd" een stukje van het liedje dat jij als ringtone wenst! (*)
Vb.: Lied Worn Out van Nailpin
Begintijd: 0:41
eindtijd: 1:10
7. Klik op OK om te bevestigen.
8. Klik met de rechtermuisknop opnieuw op hetzelfde liedje.
9. Klik op "Selectie converteren naar AAC" (even geduld hebben dan)***
10. In je iTunes bibliotheek staat nu 2 keer hetzelfde liedje. (Bij mij begint het nieuwe aangepaste liedje automatisch te spelen.)
11. Klik opnieuw met je rechtermuisknop op het AANGEPASTE liedje.
12. Klik op "Toon in Windows Explorer"
13. Er wordt een map geopend en in de map zit het bestandje (in mijn vb.: "Worn out.m4a")
14. De ".m4a" extentie verander je naar ".m4r". (**)
15. De computer vraagt of u echt de extentie wilt veranderen... Klik op "JA" (Je liedje is nu een ringtone!)
16. In mijn iTunes heb ik een map "Ringtones". Klik op de Ringtonesmap en kies daarna bovenaan in je menu voor "File", "Import".
17. Ga naar de locatie van je zonet aangemaakte ringtone en klik op "OK" of "openen"
18. Wanneer je iTunes synct kan je de ringtone aanvinken en heb je hem op je iPhone!

*Hou er rekening mee dat een ringtone maximum 30 seconden lang mag zijn. (Dit is belangrijk om straks je begin- en eindtijd in te stellen.)

** Om de extentie van een bestand te kunnen wijzigen moet je in je "Verkenner of Explorer" bij "Extra" kiezen voor "Mapopties" en daarna verder gaan naar tabblad "Weergave". Daarna vink je het vogeltje UIT dat staat voor "Extenties voor bekende bestandstypen verbergen".

***Geen ACC optie; Simpel op te lossen, selecteer bij Edit, Preferences, General tab, Import Settings: "Import using AAC encoder". Et voila, je hebt nu wel de optie om als AAC te creėren

Wat nog verder...

Ga terug naar je iTunesmuziekbibliotheek en verwijder het 30 seconden durende bestandje, anders staat ook dit op je iphone. (Normaal staat er een uitroeptekentje voor.)

Je oorpsronkelijke liedje ga je aanklikken met je rechtermuisknop. Je kiest voor "Info tonen" en vinkt de vogeltjes voor begin- en eindtijd opnieuw uit. Klik op "OK" en klaar!
Verhip, dat kan. maar audiko is minder gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:08:
[...]

Eh, kijk even in de App store, daar vind je de app: Wallpapers HD van ontwikkelaar Retina, daar zijn echt honderden prachtige achtergronden! Juist voor de iPhone 4. En het mooiste is dat het nog een gratis app ook is!!! :9~
Heb ik ook...een echte aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:15:
[...]

Even voor jou nog, dit bedrijf (Van Leliveld Services BV) is een gecertificeerd bedrijf door Apple! Had zelf een defect aan mijn iPhone 4 (origineel simlockvrij) Ben daar persoonlijk langs gegaan,om hem af te geven. Binnen 4 dagen kreeg ik een gloednieuwe iPhone!!! Apple bellen???? Toets effe optie 4 voor iPhone,dan word je doorverwezen naar Tmobile
Kreeg jij dat onder garantie of moet je dat zelf betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:34:
[...]

Heb ik ook...een echte aanrader!
Gezocht maar vind niks van ontwikkelaar retina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Laatst online: 20:53
Ennn.... moest je een bon hebben? Ik heb een neverlock iPhone 4 uit Hong Kong, heb er geen bon bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:05
swoutr schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:48:
[...]

Gezocht maar vind niks van ontwikkelaar retina?
Hier ook niet... wel veel met Wallpaper en Retina in de naam.. iemand de link naar de store van bovengenoemde wallpaper app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

M.C. schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:48:
Ennn.... moest je een bon hebben? Ik heb een neverlock iPhone 4 uit Hong Kong, heb er geen bon bij
Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Lijkt me niet, aan een imei hebben ze wel genoeg denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik me al een tijdje aan irriteer, maar nog niet gevonden heb (google/iphoneclub) is het volgende:

Als een contactpersoon in de lijst van de ene exchange account staat, hoe verplaats ik hem dan makkelijk naar de contactpersonenlijst van de andere exchange account.

Beide accounts zijn bij mij van Google Apps, 1 prive, 1 zakelijk. Vergeet namelijk elke keer de goede groep te selecteren als ik een nieuwe contactpersoon aanmaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
PaulBloem schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:55:
[...]

Hier ook niet... wel veel met Wallpaper en Retina in de naam.. iemand de link naar de store van bovengenoemde wallpaper app?
http://itunes.apple.com/n...Id=1603293&ign-mpt=uo%3D4

Alstu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent vast creatief genoeg om zelf een geweldige foto te maken en als achtergrond in te stellen... Klaar! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
swoutr schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:20:
http://rapidshare.com/files/420351324/iphone_wallpapers.rar

Hier een kleine verzameling van mijn wallpapers, denk dat jullie ze wel kunnen waarderen
Shit:

This file is neither allocated to a Premium Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

To download this file, the uploader either needs to upload the file again or first log in to his/her Premium Account and then upload the file again. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.

En ik was nou wel zo benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Tc-Chub,
Nee dit was volledige garantie! (was ook maar 3 weken oud) Maar wel fijn om zonder onzin of moeite een gloednieuwe te krijgen.

@M.C & Snippertje
Ik heb de bon er wel bij gedaan,maar ze kunnen het ook zo checken via je serienummer. Zeker weten of je de bon nodig hebt weet ik niet,daarvoor kun je beter met hun contact opnemen.Ik weet ook niet of je met alle originele simlockvrije iphone's terecht kunt (welke landen) maar ik zou zeggen..... Heb je een defect bel ze op en je krijgt zo het antwoord!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

_AN

jpbosk schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 20:09:
[...]

Shit:

This file is neither allocated to a Premium Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

To download this file, the uploader either needs to upload the file again or first log in to his/her Premium Account and then upload the file again. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.

En ik was nou wel zo benieuwd!
Jammer, ik wilde ze ook net downloaden. Kunnen ze ergens anders gehost worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Jumpman schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:46:
Zaterdag mijn iPhone 4 32GB ontvangen, gisteren de voor en achterkant voorzien van Stealth Guards (invisible shield). Nu kan ik nog een hoesje bestellen van het iPhone 4 Case Program. Alleen twijfel ik tussen de Apple iPhone 4 Bumper en de Speck Fitted Case. Mijn gevoel zeft de Apple iPhone 4 Bumper.

Heeft iemand ervaring met de Apple iPhone 4 Bumper, en belangrijker vernielt deze niet de hoekjes van je invisible shield?
Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik heb ervaring met de shield van zagg. Maar dat is gewoon ronduit niks. Met of zonder bumper worden de randjes lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Ik heb nu BodyGaurdz geplakt op iPhone 4, echt helemaal geweldig. Randjes zijn perfect afgewerkt en de hoekjes zijn goed beschermd. Raad ik ook echt aan aan iedereen die zit te twijfelen tussen Zagg en BodyGaurdz oid.
Moet mijn hoesje nog binnen krijgen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat...

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
@jumpman Ik heb ook de BodyGaurdz erop zitten, echt een aanrader, kost wel wat geduld om hem goed erop te plakken. Maar dan heb je ook wat. Gisteren heb ik de incase snap (smoke) binnen gekregen, moet zeggen dat het wel afbreuk doet aan het design maar lijkt alsof de telefoon wel lekkerder in de hand ligt. Daarnaast heb ik het idee (!) dat de iphone iets meer shock proof is. En de hoekjes blijven erop zitten, die raakt de incase niet echt.

PSN id: GG--77

• swoutr
_AN schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 20:43:
[...]

Jammer, ik wilde ze ook net downloaden. Kunnen ze ergens anders gehost worden? :)
Ik zal ze over een uurtje/anderhalf uur wel even ergens anders uploaden.

Wat me overigens de laatste tijd opvalt is dat het lijkt alsof het scherm ineens veel minder pixels heeft, dat je ze kan tellen, terwijl dit natuurlijk onmogelijk is, het lijkt wel een illusie haha, iemand anders die dit opvalt? heb het vooral in de headers

[ Voor 32% gewijzigd door swoutr op 22-09-2010 09:23 ]

• swoutr
GG---77 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 08:58:
@jumpman Ik heb ook de BodyGaurdz erop zitten, echt een aanrader, kost wel wat geduld om hem goed erop te plakken. Maar dan heb je ook wat. Gisteren heb ik de incase snap (smoke) binnen gekregen, moet zeggen dat het wel afbreuk doet aan het design maar lijkt alsof de telefoon wel lekkerder in de hand ligt. Daarnaast heb ik het idee (!) dat de iphone iets meer shock proof is. En de hoekjes blijven erop zitten, die raakt de incase niet echt.
Ik heb deze ook besteld, anderhalve week geleden mijn bestelling gedaan, wanneer kan ik hem verwachten? Wanneer heb jij hem besteld? :)

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Even een vraag: als ik filmpjes bekijk via de youtube applicatie op mijn iPhone 4 dan zijn deze werkelijk niet om aan te zien, zo vaag. Dit is ook als ik bij bijv. de app "TVGids" een trailer bekijk.

Kan ik ergens iets instellen ofzo? Ik snap er echt niks van!

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

cv8x schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:55:
Even een vraag: als ik filmpjes bekijk via de youtube applicatie op mijn iPhone 4 dan zijn deze werkelijk niet om aan te zien, zo vaag. Dit is ook als ik bij bijv. de app "TVGids" een trailer bekijk.

Via 3G of via Wifi? Via 3G krijg je slechte kwaliteit. Overigens kan je het beste m.youtube.com bezoeken ipv de applicatie. De mobiele site is html5 en volgens mij zijn de filmpjes dan ook in betere kwaliteit (via wifi).

PSN: Shiver23

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
swoutr schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:25:
[...]
Ik heb deze ook besteld, anderhalve week geleden mijn bestelling gedaan, wanneer kan ik hem verwachten? Wanneer heb jij hem besteld? :)
15-8 besteld, 21-9 ontvangen. Ze gaven aan dat ze hem 15-9 zouden versturen, dat klopt dan redelijk.

PSN id: GG--77

• vgroenewold
cv8x schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:55:

Zou dan moeten liggen aan de resolutie van YouTube, heb je er voldoende bekeken om te kunnen zeggen dat het een algemeen probleem is?

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Shiver23 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:04:
[...]

Via 3G of via Wifi? Via 3G krijg je slechte kwaliteit. Overigens kan je het beste m.youtube.com bezoeken ipv de applicatie. De mobiele site is html5 en volgens mij zijn de filmpjes dan ook in betere kwaliteit (via wifi).
Bedankt voor je reactie. Ik heb het nu over 3g, via Wifi zal ik het vanavond eens proberen. Ik zal ook de site eens proberen die jij aangeeft.

Maar is het normaal dat de kwaliteit zo belabberd is via 3G? Ik heb een goede 3g verbinding, dus daar kan het niet aan liggen...

• swoutr
http://www.megaupload.com/?d=HBVGKGFB nieuwe link voor de wallpapers ;)

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
cv8x schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:06:
[...]Maar is het normaal dat de kwaliteit zo belabberd is via 3G? Ik heb een goede 3g verbinding, dus daar kan het niet aan liggen...
Ja, Youtube streamt automatisch een heel lage kwaliteit versie als je over 3G zit. Het ziet er inderdaad niet uit. Een beetje flauw want een goede 3G verbinding kan het makkelijk aan en je betaalt toch voor je dataverkeer tegenwoordig. Ik denk dat dit een deal is geweest met AT&T uit de tijd dat je bij de iPhone nog ongelimiteerd dataverkeer kon krijgen.

Je schijnt dit op te kunnen lossen met een jailbreak en 3G unrestrictor, maar heb het zelf nooit geprobeerd.

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:59
Zoek je een bijna onbreekbare protectie voor je gloednieuwe Iphone 4?
Neem de Otterbox Defender: http://www.otterbox.com/iphone-cases/
Ik gebruik hem nu drie weken en hij heeft regenbuien, flinke hike tochten en zware arbeid overleefd.
Ok de Iphone ziet eruit als een tank, maar je hoeft je geen zorgen meer te maken dat er krasjes opkomen of dat het glas breekt bij een val.
Tevens handig voor in de auto, daar hij door de rubbere rand niet meer wegglijdt en je kan hem eindelijk tussen je schouder en hoofd leggen zonder dat hij valt.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

GekkePrutser schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:24:
[...]

Ja, Youtube streamt automatisch een heel lage kwaliteit versie als je over 3G zit. Het ziet er inderdaad niet uit. Een beetje flauw want een goede 3G verbinding kan het makkelijk aan en je betaalt toch voor je dataverkeer tegenwoordig. Ik denk dat dit een deal is geweest met AT&T uit de tijd dat je bij de iPhone nog ongelimiteerd dataverkeer kon krijgen.

Je schijnt dit op te kunnen lossen met een jailbreak en 3G unrestrictor, maar heb het zelf nooit geprobeerd.
Thanks voor de reactie. Ik heb het even via m.youtube.com geprobeerd via 3g. Dat ziet er wel schitterend uit!!

Zal vanavond eens via Wifi proberen. Iig bedankt voor de reacties _/-\o_

Edit: Tevens zijn de beelden van de app "uitzending gemist" ook erg crap via 3g..

Jammer, had wel verwacht dat bij een goede 3g verbinding de beelden beter zouden zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door cv8x op 22-09-2010 15:04 . Reden: toevoeging uitzending gemist ]

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
ik heb sinds kort een invisibleshield op mijn iphone4, maar deze voelt wat stroef... hebben meer mensen hier last van?

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:20
Felke schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:27:
ik heb sinds kort een invisibleshield op mijn iphone4, maar deze voelt wat stroef... hebben meer mensen hier last van?
Dat is een eigenschap van het materiaal :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Felke schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:27:
Dat is meer een feature (voor mij persoonlijk). Hoort ook zo trouwens. Ben er blij mee want anders wilde ik hem nog wel eens uit mijn handen laten vallen.

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nadat ik mijn Brando Ultraclear op mijn 3GS had geplakt was het ook stroever dan naakt glas. Is denk ik inherent aan de folie. In sommige games is het wel nadelig, het swiped net ff wat minder lekker dan puur glas.

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
cv8x schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:37:
[...]
Edit: Tevens zijn de beelden van de app "uitzending gemist" ook erg crap via 3g..
Je kan de website beta.uitzendinggemist.nl gebruiken, sinds gisteren. Die is wat beter van kwaliteit, en je kan ook gewoon fullscreen kijken.

• Felke
MsG schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:59:
Nadat ik mijn Brando Ultraclear op mijn 3GS had geplakt was het ook stroever dan naakt glas. Is denk ik inherent aan de folie. In sommige games is het wel nadelig, het swiped net ff wat minder lekker dan puur glas.
Ik lees wel dat dit minder is bij de bodyguardz.. maar ken niemand met deze folie om het te vergelijken...

• The Great HooD
Felke schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:17:
[...]

Ik lees wel dat dit minder is bij de bodyguardz.. maar ken niemand met deze folie om het te vergelijken...
BodyGaurdz is echt een verademing. Ik heb nog nooit andere screenprotectors gezien, doelend op de iPhone 4 + screen, maar het lijkt net alsof er niks overheen zit. Een super voordeel. De bubbeltjes die ik de 1e dag had zijn nu ook helemaal verdwenen. Toen ik hem voor het eerst aan vrienden liet zien zeiden ze nog, heb je geen protector ofzo?
Zegt genoeg lijkt mij :)

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ik vroeg me iets af over de accuduur en programma's in het geheugen. Zo heeft de iPhone 4 natuurlijk fast-app switching wat betekent dat de staat van de app wordt onthouden. Nou zei iemand tegen mij dat om je accu zo lang mogelijk vol te houden, je zoveel mogelijk programmas moet afsluiten die je niet gebruikt. Is dit wel waar of is dit een fabeltje? Mij lijkt het namelijk dat zolang er geen activiteit is op de achtergrond, er geen extra gebruik wordt gemaakt van de accu. Ook vraag ik me af hoe het zit met applicaties die pushberichten versturen. Hoe houden deze applicaties bij welke push message ze moeten sturen? Zijn ze constant om de zoveel tijd data heen en weer aan het versturen? En dan over Whatsapp; gaat je accu sneller leeg wanneer je dit geïnstalleerd hebt?

Master_A

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

GekkePrutser schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:12:
[...]

Je kan de website beta.uitzendinggemist.nl gebruiken, sinds gisteren. Die is wat beter van kwaliteit, en je kan ook gewoon fullscreen kijken.
Thanks, is idd beter.

P.S. Hoe schakel je actieve apps uit dan?

• Felke
heeft hier iemand ervaring met Sena leather case voor de iphone 4? Ik wil eigenlijk de Corsa kopen maar deze is alleen geschikt voor de iphone 3G. Iets wat er op lijkt voor de Iphone 4 is er helaas niet.

Is er iemand die een leren hoesje heeft van sena voor zijn iphone 4, en dan speciaal de Ultra Slim versie?

• Amiet01

Amiet01

Master_A

GekkePrutser schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:12:
[...]

Ik krijg een melding dat ik Silverlight moet installeren als ik met Safari naar deze site ga. Als ik via de Atomic webbrowser naar de site ga, ingesteld als iPad, dan krijg ik de melding dat de video niet beschikbaar is in html5.

Master_A

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:55

Crusader

Arc Nature

Amiet01 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 20:54:
[...]

Ik krijg een melding dat ik Silverlight moet installeren als ik met Safari naar deze site ga.
Dat krijg ik ook op mijn iPhone 4.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

The Great HooD schreef op woensdag 22 september 2010 @ 19:26:
[...]

BodyGaurdz is echt een verademing. Ik heb nog nooit andere screenprotectors gezien, doelend op de iPhone 4 + screen, maar het lijkt net alsof er niks overheen zit. Een super voordeel. De bubbeltjes die ik de 1e dag had zijn nu ook helemaal verdwenen. Toen ik hem voor het eerst aan vrienden liet zien zeiden ze nog, heb je geen protector ofzo?
Zegt genoeg lijkt mij :)
Welke heb je precies? De 'wet' of de 'dry' variant?

(oeps, sorry voor het niet editen van mijn vorige post, was iets te snel)

[ Voor 6% gewijzigd door Crusader op 22-09-2010 21:35 ]

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Waarom kan ik op mijn Iphone 3G geen MMS berichten openen? Krijg een foto via de MMS binnen maar ik krijg de foto niet te zien. Krijg wel de melding dat ik hem op de T-mobile site kan bekijken maar dat gaat ook niet via de webbrowser.

Lees in de verschillende forums dat je de instellingen moet aanpassen in je netwerkpagina maar daar komt die hele optje van MMS niet voor. Ben nu al een poosje aan het pielen maar krijg het niet voor elkaar.

Heeft iemand nog een briljante oplossing voor mij om de MMS aan de praat te krijgen??

• Crusader

Crusader

Arc Nature

boekenbon schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:01:
Waarom kan ik op mijn Iphone 3G geen MMS berichten openen? Krijg een foto via de MMS binnen maar ik krijg de foto niet te zien. Krijg wel de melding dat ik hem op de T-mobile site kan bekijken maar dat gaat ook niet via de webbrowser.

Lees in de verschillende forums dat je de instellingen moet aanpassen in je netwerkpagina maar daar komt die hele optje van MMS niet voor. Ben nu al een poosje aan het pielen maar krijg het niet voor elkaar.

Heeft iemand nog een briljante oplossing voor mij om de MMS aan de praat te krijgen??
Was zo gevonden, in dit topic: kassemans in "[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 29"

(in zoekvenstertje bovenin alleen de term 'mms' in hoeven tikken...)

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Nope, werkt niet. Reeds geprobeerd. Ik kan niet eens met mijn 3G MMS berichten versturen....

Verwijderd

Niemand meer wat te melden over krassen, want ik ben aant twijfelen om misschien een bodyguardz te halen

• vgroenewold
Voor mij geen shield hoor, op dit glas heb ik van mijn eerste iPod touch, via de iPhone 3G tot aan de 3Gs, nog geen enkel krasje vernomen. Gewoon altijd onbeschermd in den verder lege broekzak gehad. Ik denk dat de 4 alleen nog maar mooier blijft.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

vgroenewold schreef op woensdag 22 september 2010 @ 23:07:
Voor mij geen shield hoor, op dit glas heb ik van mijn eerste iPod touch, via de iPhone 3G tot aan de 3Gs, nog geen enkel krasje vernomen. Gewoon altijd onbeschermd in den verder lege broekzak gehad. Ik denk dat de 4 alleen nog maar mooier blijft.
Binnen een week had ik al het eerste krasje op het display, gister toch maar een Bodyguardz besteld.
Ik lees meer meldingen over krassen, dus be warned :)

• The Great HooD
Crusader schreef op woensdag 22 september 2010 @ 21:35:
[...]

Welke heb je precies? De 'wet' of de 'dry' variant?

(oeps, sorry voor het niet editen van mijn vorige post, was iets te snel)
De 'Wet' variant. Lijkt mij ook een stuk beter om die te bestellen hoor, aangezien als je een foutje maakt je gewoon de sticker eraf trekt, opnieuw een beetje vochtig maakt en het opnieuw probeert. De Application Solution is wel zo op, ware het niet dat je het flesje gewoon opnieuw kunt vullen met water, aangezien er nog genoeg residu inzit om zo precies hetzelfde effect te krijgen. Ook zitten er 2 setjes in dus als je echt teveel krassen hebt op deze kan je gewoon een nieuwe erop zetten.

Algemeen dus dik en dik tevreden over de bodygaurdz, ben nu wel aan het wachten op de Sena. Hierbij dus de vraag of er een Sena case was voor de iPhone 4. Ik heb de Sena Ultra Slim voor de i4 gehaald. Is (bijna) overal uitverkocht maar zou volgende week weer bijgevuld moeten worden. Zodra ik het hoesje binnen heb zal ik wel een korte review/ervaring opschrijven. Ook kan je misschien ff kijken in het Cases, hoesjes forum van de i4...

• Jumpman
Ik heb me iPhone 4 aangesloten op de PC met iTunes 10 sinds dat ik de iPhone in mijn bezig heb. Nu heb ik door de afgelopen dagen heen wat Apps uit de App Store (online met de iPhone 4 zelf) naar mijn iPhone 4 gehaald (12 Apps). Nu ik weer de iPhone 4 aan mijn PC koppel met iTunes 10 wil alles synchroniseren, zo ook mijn Apps. Ik zet een vinkje bij Apps synchroniseren, maar dan krijg ik een waarschuwing dat dit Navignon wil verwijderen?

Wie schept hierin wat duidelijkheid voor mij? Ik weet van mijn iPod dat je maar met één PC kan synchroniseren, en ik heb de iPhone 4 dus ook niet ergens anders op aangesloten gehad. Waarom wil de iTunes Apps gaan verwijderen als ik wil synchroniseren? Ik kan hier niet echt een antwoord op vinden.

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:17
Felke schreef op woensdag 22 september 2010 @ 20:26:
heeft hier iemand ervaring met Sena leather case voor de iphone 4? Ik wil eigenlijk de Corsa kopen maar deze is alleen geschikt voor de iphone 3G. Iets wat er op lijkt voor de Iphone 4 is er helaas niet.

Is er iemand die een leren hoesje heeft van sena voor zijn iphone 4, en dan speciaal de Ultra Slim versie?
Ik wilde eerst ook voor de Sena ultra slim gaan, maar na het lezen van een review heb ik besloten deze niet te nemen.
Zo gaan de flapjes na een tijdje bol staan en is de bovenkant niet beschermd als je iPhone erin zit:

Afbeeldingslocatie: http://techtrackr.com/wp-content/uploads/2010/08/DSC_0388-1024x680.jpg
Afbeeldingslocatie: http://techtrackr.com/wp-content/uploads/2010/08/DSC_0382-1024x680.jpg

Ik heb nu bij de MediaMarkt voor ± 15 euro een leren hoesje gekocht waar de iPhone 4 perfect in past, en die houdt de iPhone ook nog met een soort riempje op zijn plek. Lijkt een beetje op deze:
Afbeeldingslocatie: http://mob-com.nl/images/iPhone3gs_Sleeve_Slip.jpg

Deze lijkt heel groot maar die van mij sluit wel perfect om de iPhone 4.

Alleen dan is die van mij gemaakt van heel zacht en soepel zwart leder en van binnen hele zacht stof. Kost dus de helft, ziet er netjes uit en biedt een betere bescherming dan de 2x zo dure Sena Ultra Slim.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 02:35
Is er eigenlijk ook een soortgelijk hoesje/sleeve voor de iPhone4 + Apple bumper? De combinatie bumper + Brando ultraclear op het display en achterkant bevallen tot nu toe prima. Maar het lijkt me handig om af en toe er toch een hoesje om te doen, bijv als je de iPhone los in een tas wilt meenemen. Elke keer de bumper er af halen is dan wat lastig..

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Voor de mensen die een alternatief voor de Bodyguards zoeken, ik heb de SGP Steinheil EX voor m'n iPhone 4.

Krijgt erg goede reviews (zieYouTube) en het mooie is dat er 2 voor- en achterkanten in 1 setje zitten.

Nu nog een iPhone 4 en dan kan ik er zelf ook over oordelen.

SGP is trouwens erg relaxt met verschepen. Het heeft slechts een week geduurd! Kosten zijn ook netjes ($ 4).

[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 23-09-2010 12:41 ]

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Jumpman schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:23:
Ik heb me iPhone 4 aangesloten op de PC met iTunes 10 sinds dat ik de iPhone in mijn bezig heb. Nu heb ik door de afgelopen dagen heen wat Apps uit de App Store (online met de iPhone 4 zelf) naar mijn iPhone 4 gehaald (12 Apps). Nu ik weer de iPhone 4 aan mijn PC koppel met iTunes 10 wil alles synchroniseren, zo ook mijn Apps. Ik zet een vinkje bij Apps synchroniseren, maar dan krijg ik een waarschuwing dat dit Navignon wil verwijderen?

Wie schept hierin wat duidelijkheid voor mij? Ik weet van mijn iPod dat je maar met één PC kan synchroniseren, en ik heb de iPhone 4 dus ook niet ergens anders op aangesloten gehad. Waarom wil de iTunes Apps gaan verwijderen als ik wil synchroniseren? Ik kan hier niet echt een antwoord op vinden.
Dit herken ik ook en ik kom er niet aan uit hoe ik het kan veranderen...

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

cv8x schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:16:
[...]

Dit herken ik ook en ik kom er niet aan uit hoe ik het kan veranderen...
Probeer eens "aankopen overzetten" ipv een synchronisatie.

PSN: Shiver23

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Weet iemand dat als je je bumper al besteld hebt via de case program en de order nog niet verzonden is, of je het nog kan veranderen voor een andere case? Ik wil namelijk ipv de Apple Bumper toch een case waar ik de telefoon in kan schuiven. Zo ja, hoe doe ik dit omruilen dan?

Master_A

• Jumpman
Shiver23 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:31:
[...]

Probeer eens "aankopen overzetten" ipv een synchronisatie.
Thnx man! Het is gelukt. :) Nu nog een manier vinden voor mijn muziek. Dit staat op een Windows 7 Media Center. Dus alle albums hebben:

*.m3u file (playslist)
*.mp3 file (muziek bestand)
folder.jpg file (met de cover erin)

In iTunes 10 moet ik in elk muziek bestand (*.mp3) handmatig de cover toe gaan voegen. Nog even wat googlen, dit moet makkelijker kunnen.

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:35
Krast de iPhone echt zo snel? Heb hem nu bijna 2 weken, maar heb hem gewoon los zonder enige bescherming in m'n zak. Tot nu toe nog geen krasjes of iets dergelijks, maar heb er wel aan zitten denken om zo'n InvisibleShield bij Zagg te kopen.

Is het nodig?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone 4] Discussie over de antenne

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.