[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 76.432 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Waarom krijg ik als iemand met een Nokia me een mms stuurt zo'n link van TM, ipv dat die direct op mijn iPhone komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb bij Dealextreme een goedkoop usb-opladertje gekocht voor mijn iPad. Mn iPad laadt daarmee op. Echter als ik mijn iPhone 3GS daarmee probeer op te laden zegt mn iPhone:

'charging is not supported with this accessory'

Iemand een idee waarom dat zo is en of daar ook iets aan te doen is? Heb al 2 verschillende kabels geprobeerd. En stroom is toch stroom? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Palomar op 04-09-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Palomar schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 10:25:
Ik heb bij Dealextreme een goedkoop usb-opladertje gekocht voor mijn iPad. Mn iPad laadt daarmee op. Echter als ik mijn iPhone 3GS daarmee probeer op te laden zegt mn iPhone:

Iemand een idee waarom dat zo is en of daar ook iets aan te doen is? Heb al 2 verschillende kabels geprobeerd. En stroom is toch stroom? :P
Ik weet alleen dat iPad 10 watt wil en iPhone 5 watt.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-06 23:31
Moartn schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:17:
Zijn er meer mensen die 10 euro op hun T-Mobile factuur hebben staan vanwege een nieuwe simkaart? Heb eind juli m'n abo verlengd icm een iPhone 4 en toen een microsim toegestuurd gekregen, maar die zou gratis zijn. Nu staat er dus opeens wel wat op m'n factuur. Beetje vreemd...
Bij m'n bestelstatus staat Apple iPhone4 16GB + gratis Microsim lijkt me niet normaal dat er dan alsnog 10 euro van je rekening wordt afgeschreven voor een microsim ?
Wellicht ff klantenservice bellen om te vragen hoe dat zit, en of ze het kunnen terugstorten ?

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Palomar schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 10:25:

Heeft iets met de pin-out te maken van de kabel volgens mij.

/edit
You get "Charging is not supported with this accessory" if you plug an iPod nano 4th generation, iPod touch 2nd generation, or iPhone 3G into an older accessory like some speaker docks, a Bose SoundDock I, some FM transmitters/car chargers, and some built-in iPod car adapters.

Scosche (among others) offers adapters that allow you to use the new iPods with older accessories:
http://scosche.com/products/productID/1667
http://scosche.com/products/productID/1695
http://scosche.com/products/productID/1694

The reason for the charging issue? The new iPods only charge from "USB power" while the older accessories only provide "Firewire power". "USB power" is 5 Volts on pin 23 of the 30 pin iPod connector and "Firewire power" is 12 Volts on pins 19 and 20.
http://discussions.info.a...ge.jspa?messageID=8341654

[ Voor 44% gewijzigd door UltraSub op 04-09-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
thnx, ik heb het vermoeden dat die Dealextreme-charger gewoon erg gaar is. Bij nadere inspectie blijkt mn iPad wel aan te geven dat ie oplaadt, maar er komt nauwelijks iets bij. Laadt iig lang niet zo snel als de originele lader. Ga dat ding iig niet meer gebruiken, straks sloop ik er mn iPad of IPhone nog mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
UltraSub schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 09:13:
Waarom krijg ik als iemand met een Nokia me een mms stuurt zo'n link van TM, ipv dat die direct op mijn iPhone komt?
Je moet eerst zelf een mms naar een willekeurig iemand hebben gestuurd voordat je een mms juist kan ontvangen op de iPhone met T-Mobile. Daarna werkt het voortaan wel. Beetje raar maargoed...

Iemand trouwens een idee of er andere externe gps ontvangers voor een 3GS zijn dan die van TomTom of Mio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

appel22 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:50:
[...]

Bij m'n bestelstatus staat Apple iPhone4 16GB + gratis Microsim lijkt me niet normaal dat er dan alsnog 10 euro van je rekening wordt afgeschreven voor een microsim ?
Wellicht ff klantenservice bellen om te vragen hoe dat zit, en of ze het kunnen terugstorten ?
Ik had al een berichtje gestuurd naar t-mobile webcare op Twitter. Het bleek inderdaad onterecht op m'n factuur te staan, en dat is gecrediteerd, dus prima opgelost.

Ik zou wel iedereen willen aanraden om je factuur goed te bekijken, want misschien is het wel vaker mis gegaan, en volgens mij doen ze er alleen wat aan als je gaat klagen.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Tip voor de mensen die spoilers willen lezen op hun iphone op GoT. Voeg dit toe aan je bookmarks:
code:
1
javascript:getElementsByClassName('spoiler','div',document,function(el){el.style.color='white';});void(null);

Maakt de tekst in spoilers wit inplaats van zwart. Kijk wel uit, ALLE spoilers worden zichtbaar.

(misschien handig voor in de startpost)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Borgoth schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 20:14:
Tip voor de mensen die spoilers willen lezen op hun iphone op GoT. Voeg dit toe aan je bookmarks:
code:
1
javascript:getElementsByClassName('spoiler','div',document,function(el){el.style.color='white';});void(null);

Maakt de tekst in spoilers wit inplaats van zwart. Kijk wel uit, ALLE spoilers worden zichtbaar.

(misschien handig voor in de startpost)
Verkeerd topic dude :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Hoezo? Dit is een ervaringen topic toch? Ik heb me rot geërgerd over dat ik geen spoilers kon lezen op me iphone. En er zijn vast wel mensen die daar ook zo over denken. Dus ik dacht laat ik deze verrijkende info delen met mijn mede forum genoten.

Als je een betere plek hebt om dit te posten hoor ik het graag.

[ Voor 18% gewijzigd door Borgoth op 04-09-2010 20:35 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ow, ik dacht dat het was om hier in het topic de spoilers gelezen, had er niet bij nagedacht dat het voor op de iPhone was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:24
Siebelouis schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:32:
[...]

Nou nou, phoe phoe

Als het goed is gaat het hier om een eenmalige 'registratie' van face time. Verder wordt er een sms verstuurd wanneer er een facetime gesprek wordt gestart.
Dit is toch wel apart, ik kan snappen dat het misschien te maken heeft met het opzetten van de verbinding.

Ik ben wel benieuwd hoe het dan kan dat face time ook werkt op de nieuwe ipod touch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Unbreukable schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 23:00:
[...]

Dit is toch wel apart, ik kan snappen dat het misschien te maken heeft met het opzetten van de verbinding.

Ik ben wel benieuwd hoe het dan kan dat face time ook werkt op de nieuwe ipod touch...
Gewoon over wifi.. Zoals dat bij de iPhone ook het geval is. Er zal wel een progje voor komen waarop je kunt zien wie je al dan niet kunt bellen (persoon die online is of niet), dus heb je geen gsm-operatoren nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-06 11:44

Crusader

Arc Nature

Heb duo simkaart aangevraagd en gekregen, na het plaatsen van de nieuwe simkaart kreeg ik weer een melding over extra kosten van Facetime. Heb de indruk dat er wederom een sms richting UK is gegaan. Niet dat het mij boeit, maar vraag me wel af waarom dat allemaal nodig is.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:01

Laguna

Connaisseur

Anoniem: 233180 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 23:29:
[...]

Gewoon over wifi.. Zoals dat bij de iPhone ook het geval is. Er zal wel een progje voor komen waarop je kunt zien wie je al dan niet kunt bellen (persoon die online is of niet), dus heb je geen gsm-operatoren nodig.
Je begrijpt het verkeerd hij doelt op de sms die verzonden wordt bij het gebruik van FaceTime, aangezien dat niet mogelijk is op een iPod Touch..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laguna schreef op zondag 05 september 2010 @ 01:41:
[...]

Je begrijpt het verkeerd hij doelt op de sms die verzonden wordt bij het gebruik van FaceTime, aangezien dat niet mogelijk is op een iPod Touch..
Waarschijnlijk zullen de nieuwe iPod Touch toestellen dan reeds geactiveerd zijn bij die UK server. Ofwel zul je ook een smalle instapkost moeten betalen, maar dan via paybal/visa/.. Alhoewel die eerste optie mij logischer lijkt. Waarom nu net een activatie nodig is (op de iPhone 4) vraag ik mij ook nog steeds af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:11
Ik weet even niet waar ik dit anders moet plaatsen (vond wel een Android topic over WhatsApp).
Maar ik heb dus laatst WhatsApp geinstalleerd om uit te proberen, iPhone is jailbroken maar is een simlockvrije uit Belgie. (Las ook wat over fixes voor geunlockte iPhones die hun SIM niet geregistreerd hadden ofzoiets (A), maar dat geldt dan niet voor mij toch?).

En nu startte ik het op, bleek ik 2 dagen terug al een bericht te hebben ontvangen, oftewel ik krijg geen Push messages ervan, waardoor het eigenlijk een beetje een nutteloos programma word. Meer mensen hier last van?

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

-Cyril- schreef op zondag 05 september 2010 @ 11:55:
Ik weet even niet waar ik dit anders moet plaatsen (vond wel een Android topic over WhatsApp).
Maar ik heb dus laatst WhatsApp geinstalleerd om uit te proberen, iPhone is jailbroken maar is een simlockvrije uit Belgie. (Las ook wat over fixes voor geunlockte iPhones die hun SIM niet geregistreerd hadden ofzoiets (A), maar dat geldt dan niet voor mij toch?).

En nu startte ik het op, bleek ik 2 dagen terug al een bericht te hebben ontvangen, oftewel ik krijg geen Push messages ervan, waardoor het eigenlijk een beetje een nutteloos programma word. Meer mensen hier last van?
Je moet whatsapp wel aan laten staan, dus hij moet op de achtergrond blijven draaien. Kijk ook ff bij de instellingen of Push-notificaties wel aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-05 07:35

BaT

Ik hoor hier maar weinig mensen praten over die Epic Citadel 'techdemo'. Nu had John Carmack al Rage aangekondigd voor de iPhone, maar dat heb ik alleen nog op filmpjes kunnen aanschouwen.
Damn, wat ziet die techdemo van Epic er goed uit op een retina display :9~

Kan ook niet wachten tot wanneer die Rage demo uitkomt ( later dit jaar toch? ).

Ik wist nog wel dat Steve Ballmer ooit liep te schreeuwen : 'Developers, developers developers!!!1', in de zin dat dat het belangrijkste was... en hij had gelijk : Ook al zijn er al telefoons (bv andoid) met betere specs; het is Apple iOSwaar de grote developers voor gaan : 1 consequent platform met mensen die bereid zijn te betalen (immers; ze kunnen ook een iPhone veroorloven).

Bij de aankondiging van MS om (Xbox) Live! te integreren met de nieuwe Windows Mobile; had ik zoiets van : daar zou ik niet op zitten wachten, maar bij Apple is het juist logisch dat er nu zoiets komt voor de iOS devices. Het zijn mooie tijden voor gadget freaks :9

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Anoniem: 312445 schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:01:
[...]

Je moet whatsapp wel aan laten staan, dus hij moet op de achtergrond blijven draaien. Kijk ook ff bij de instellingen of Push-notificaties wel aan staan.
Oke het zou inderdaad kunnen dat dit niet het geval is. Heb nu bij processes gekeken en hij draait nu in ieder geval op de achtergrond, even wachten tot een sms! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:09
Whatsapp hoeft helemaal niet op de achtergrond te draaien. Op de 3G is dit ook niet het geval. Je moet gewoon bij Instellingen --> Berichtgeving aan zetten en bij Whatsapp gewoon alles aanvinken. Vervolgens in de Whatsapp App de instellingen controleren en hij zou het moeten doen!

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
kassemans schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 14:00:
[...]

Je moet eerst zelf een mms naar een willekeurig iemand hebben gestuurd voordat je een mms juist kan ontvangen op de iPhone met T-Mobile. Daarna werkt het voortaan wel. Beetje raar maargoed...

Iemand trouwens een idee of er andere externe gps ontvangers voor een 3GS zijn dan die van TomTom of Mio?
Thanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
-Cyril- schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:49:
[...]

Oke het zou inderdaad kunnen dat dit niet het geval is. Heb nu bij processes gekeken en hij draait nu in ieder geval op de achtergrond, even wachten tot een sms! :)
Whatsapp hoeft echt niet te draaien hoor om een push notification te krijgen bij een ontvangen sms. Dat is nou net het punt. De 'sms' komt binnen op hun centrale server, zij sturen een notification naar je telefoon, waarop jij whatsapp kunt openen (als je dat wil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UltraSub schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:10:
[...]

Whatsapp hoeft echt niet te draaien hoor om een push notification te krijgen bij een ontvangen sms. Dat is nou net het punt. De 'sms' komt binnen op hun centrale server, zij sturen een notification naar je telefoon, waarop jij whatsapp kunt openen (als je dat wil).
Okay, dan heb ik ook iets nieuws geleerd. Ik kom van Windows Mobile af, en daar is het standaard dat een programma aan moet staan om gegevens te kunnen ontvangen. Push-notificaties kennen ze daar nog niet :9 Daarom dacht ik ook dat push-dingen alleen werken als ik een bepaalde app heb aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ik dacht dat er een apart accu-topic voor de iPhones was maar die kan niet ik meer vinden...
Heeft iemand ervaring met 3rd party accu;s voor de iPhone (3G)? Mijn originele accu gaat een halve dag mee en dat is wel erg weinig, dus ik wilde hem stiekem gaan vervangen :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01
Anoniem: 312445 schreef op zondag 05 september 2010 @ 17:05:
[...]

Okay, dan heb ik ook iets nieuws geleerd. Ik kom van Windows Mobile af, en daar is het standaard dat een programma aan moet staan om gegevens te kunnen ontvangen. Push-notificaties kennen ze daar nog niet :9 Daarom dacht ik ook dat push-dingen alleen werken als ik een bepaalde app heb aangezet.
ehm, push notificatie is reeds jaren en jaren aanwezig in windows mobile via oa exchange..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-06 16:40
bosaap22 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:18:
[...]

Vond dit op BodyGuardz.com:

"BodyGuardz has now created a film specially cut to cover the iPhone 4 antenna. It is specifically designed to bridge the gap in the antenna that has been causing reception problems for many users."

Klopt dus wel... ;)
Ik heb ook nooit gezegd dat het niet klopt ;) ik zeg alleen dat ze slim bezig zijn om zo de mensen over de streep te halen.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:19
Kassad schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:43:
[...]

ehm, push notificatie is reeds jaren en jaren aanwezig in windows mobile via oa exchange..
Dat is push mail. Dat was in iOS ook aanwezig voor de push notificaties. AFAIK is iOS nog steeds het enige platform met push noticaties. Alleen Palm had plannen om het ook in te bouwen (geen idee of ze dat inmiddels hebben gedaan).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

BaT schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:32:
Ik hoor hier maar weinig mensen praten over die Epic Citadel 'techdemo'. Nu had John Carmack al Rage aangekondigd voor de iPhone, maar dat heb ik alleen nog op filmpjes kunnen aanschouwen.
Damn, wat ziet die techdemo van Epic er goed uit op een retina display :9~

Kan ook niet wachten tot wanneer die Rage demo uitkomt ( later dit jaar toch? ).

Ik wist nog wel dat Steve Ballmer ooit liep te schreeuwen : 'Developers, developers developers!!!1', in de zin dat dat het belangrijkste was... en hij had gelijk : Ook al zijn er al telefoons (bv andoid) met betere specs; het is Apple iOSwaar de grote developers voor gaan : 1 consequent platform met mensen die bereid zijn te betalen (immers; ze kunnen ook een iPhone veroorloven).

Bij de aankondiging van MS om (Xbox) Live! te integreren met de nieuwe Windows Mobile; had ik zoiets van : daar zou ik niet op zitten wachten, maar bij Apple is het juist logisch dat er nu zoiets komt voor de iOS devices. Het zijn mooie tijden voor gadget freaks :9
En dure tijden :9 Maar heb die demo hier ook op m'n iPhone 4 gezet en het ziet er echt waanzinnig goed uit. Gewoon een hele 3D wereld met graphics waar sommige PS2/Xbox en zelfs sommige PS3/Xbox 360 games U tegen zeggen. Wauwie! :P

Maar uh, mensen die hier de bumper hebben. Wat doen jullie? Blijven jullie de bumper gebruiken of doen jullie de iPhone 4 zonder bumper gebruiken?

Ik twijfel nog erg. Ik had hem al op 31 juli besteld en ook aardig snel ontvangen (begin/midden augustus) en heb de iPhone 4 dus bijna continue met de bumper gebruikt. Maar elke keer als ik de bumper er even af haal dan voelt de iPhone 4 toch weer stukke dunner en beter aan (terwijl het met de bumper niet slecht is)! Daarnaast heb ik soms nogal slecht 3G ontvangst (1 of 2 streepjes) en dan valt de iPhone, als mijn hand over de antenne gaat, meestal terug op 2G (GSM, GPRS) [waar ik trouwens geen ontvangstproblemen mee heb]. Ontvangst kwa bellen zit dus wel goed maar voor het internetten (3G) soms toch niet. Met de bumper heb ik dat probleem dus niet. Ander voordeel van de bumper is dat zowel de voor- als achterkant nooit de tafel ofzo aanraken waardoor krasjes minder snel zullen voorkomen (aub geen screenprotector, ziet er toch minder lekker uit vind ik altijd).

Voordelen zonder bumper zijn dus wel het dunnere en compactere design, wat beter aanvoelt en het ziet er ook gewoon beter uit (en is niet zo stroef in je broekzoek).

Twijfels, twijfels. Dus voor de mensen die de bumper al hebben ontvangen: gebruiken jullie 'm of niet. Waarom niet, waarom wel? :9

Voordelen zonder bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-06 10:46

Snippertje

Light up your life

Ik gebruik hem eigenlijk alleen met bumper. Hij ligt beter in de hand en daarbij minder snel krasjes. Ik vind hem met bumper daarnaast ook mooier.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Kuhr89 schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:09:
Whatsapp hoeft helemaal niet op de achtergrond te draaien. Op de 3G is dit ook niet het geval. Je moet gewoon bij Instellingen --> Berichtgeving aan zetten en bij Whatsapp gewoon alles aanvinken. Vervolgens in de Whatsapp App de instellingen controleren en hij zou het moeten doen!
Ik wou net zeggen dat het op de achtergrond draaien niet werkte maar inderdaad, mijn berichtgeving stond volledig uit!
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Snippertje schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:52:
Ik gebruik hem eigenlijk alleen met bumper. Hij ligt beter in de hand en daarbij minder snel krasjes. Ik vind hem met bumper daarnaast ook mooier.
Hij ligt wel iets beter in de hand ja (iets minder hoekig), maar dat is ook een kwestie van wennen. Ik vind hem wel zonder bumper mooier (met de mooie roestvrij stalen rand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:55

aKra

Intentionally left blank.

Zucht... Moeders nieuwe iPhone 4, vroeg hoe ze haar KPN sim tijdelijk in haar iPhone 4 kan doen... Uitgelegd dat dat 'jailbreak' is, en uiteraard zoals moeders zijn... Google + 'jailbreak' = ... :X

Dus... Uiteraard heeft ze geen backup van te voren gemaakt, ook niet toen ze haar toestel instelde... |:( ;w

Hoe komen we er nu van af, en, als ze nu een nieuwe update er over zou jassen gaat het dan helemaal mis? :o

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:48

MsG

Forumzwerver

Wees op zijn minst eens duidelijk. Bovendien zit je in het verkeerde topic. Leg in dit topic maar uit welke versie je hebt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Versie 4.0.1 heeft moeders, het komt er op neer dat ze hem gejailbreakt heeft zonder enige iTunes backup e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat is überhaupt het probleem?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Nou, het lijkt mij geen slim plan dat ze een jailbreak heeft als ze dit niet nodig heeft... En ik zie haar er al voor aan hem gewoon aan iTunes te hangen en dan bijvoorbeeld te upgraden naar de nieuwste software en dat alles dan kaduuk is...

Dus de vraag is, als ze hem upgrade gaat het dan kaduuk, of is dan de jailbreak gewoon foetsie en dergelijk...

En ook lijkt me het geen toppertje voor de garantie uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

aKra schreef op maandag 06 september 2010 @ 02:38:
Nou, het lijkt mij geen slim plan dat ze een jailbreak heeft als ze dit niet nodig heeft... En ik zie haar er al voor aan hem gewoon aan iTunes te hangen en dan bijvoorbeeld te upgraden naar de nieuwste software en dat alles dan kaduuk is...

Dus de vraag is, als ze hem upgrade gaat het dan kaduuk, of is dan de jailbreak gewoon foetsie en dergelijk...

Behalve dat het nog steeds het verkeerde topic is.

Er is niets engs of destructiefs aan een jailbreak. Maar als ze een jailbreak (+unlock) nodig heeft om haar sim te kunnen gebruiken en je update hem in iTunes is de JB weg en dus ook de mogelijkheid om die sim te gebruiken. Maar je hebt dan gewoon weer een stock iPhone met de nieuwste software erop. (en je telefoon doet het nog ook gewoon, ondanks de eerdere jailbreak 8)7 )

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

aKra schreef op maandag 06 september 2010 @ 02:38:

Eerst zeg je dat bij je moeders situatie dat een jailbreak nodig is.Vervolgens zeg je dat de jailbreak niet nodig is? :S Ik snap de ballen van je verhaal. Als je update na een jailbreak heb je geen jailbreak meer. De rotzooi staat er op bestandsniveau nog wel op, maar volgens mij is dat niet noemenswaardig. Wat is precies je probleem? Want jailbroken op 4.0.1 is toch prima? Hangt ze af van een unlock, dan even uitkijken met updaten.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tintin116
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-11-2023
Tijdens What App wil ik een filmpje versturen die gemaakt is met de Iphone4. Halverwege het comprimeren klapt de Iphone4 uit en gaat vervolgens uren niet meer aan, geheel Dood! De volgende ochtend ging hij weer aan maar was de batt compleet leeg. Zeer waarschijnlijk heeft er toch iets op de achtergrond gelopen toen hij in zijn dood "functie" zat, ook hem aansluiten op de pc met I-tunes gaf beide apparaten geen enkel signaal. Dit verhaal heeft zich 2 x eerder herhaald, alleen toen ging de phone weer na een aantal minuten weer aan. Tijdens het comprimeren was de batterij voor 80% vol. De iphone is NIET gejailbreakt! Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-06 11:49

janklp

FortyTwo Capital

Heb je geprobeerd hem te resetten door de home en de lock button 10 seconden tegelijkertijd ingedrukt te houden? Dat helpt bij mij in dat soort situaties altijd :).

Zelf heb ik een irritant probleempje met mijn iPhone 3G. De power button is gedurende de laatste 6 maanden steeds verder het toestel ingezakt waardoor het indrukken lastiger en lastiger wordt. Heeft iemand ervaring met een reparatie adres dat die voor een redelijke prijs kan repareren? Op allerlei reparatieshops zie ik wel offertes maar die vervangen meteen die hele module alsof die stuk is, en dat is de knop dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:28
PDAtech is volgens mij wel een hele goeie...of heb je daar al gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:28

d0s

sssst

Squatjj schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:19:
[...]

En dure tijden :9 Maar heb die demo hier ook op m'n iPhone 4 gezet en het ziet er echt waanzinnig goed uit. Gewoon een hele 3D wereld met graphics waar sommige PS2/Xbox en zelfs sommige PS3/Xbox 360 games U tegen zeggen. Wauwie! :P

Maar uh, mensen die hier de bumper hebben. Wat doen jullie? Blijven jullie de bumper gebruiken of doen jullie de iPhone 4 zonder bumper gebruiken?

Ik twijfel nog erg. Ik had hem al op 31 juli besteld en ook aardig snel ontvangen (begin/midden augustus) en heb de iPhone 4 dus bijna continue met de bumper gebruikt. Maar elke keer als ik de bumper er even af haal dan voelt de iPhone 4 toch weer stukke dunner en beter aan (terwijl het met de bumper niet slecht is)! Daarnaast heb ik soms nogal slecht 3G ontvangst (1 of 2 streepjes) en dan valt de iPhone, als mijn hand over de antenne gaat, meestal terug op 2G (GSM, GPRS) [waar ik trouwens geen ontvangstproblemen mee heb]. Ontvangst kwa bellen zit dus wel goed maar voor het internetten (3G) soms toch niet. Met de bumper heb ik dat probleem dus niet. Ander voordeel van de bumper is dat zowel de voor- als achterkant nooit de tafel ofzo aanraken waardoor krasjes minder snel zullen voorkomen (aub geen screenprotector, ziet er toch minder lekker uit vind ik altijd).

Voordelen zonder bumper zijn dus wel het dunnere en compactere design, wat beter aanvoelt en het ziet er ook gewoon beter uit (en is niet zo stroef in je broekzoek).

Twijfels, twijfels. Dus voor de mensen die de bumper al hebben ontvangen: gebruiken jullie 'm of niet. Waarom niet, waarom wel? :9

Voordelen zonder bump
Bodyguardz zie je echt niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Even stuk voor stuk antwoorden dan maar.
fsfikke schreef op maandag 06 september 2010 @ 02:54:
[...]

Behalve dat het nog steeds het verkeerde topic is.

Er is niets engs of destructiefs aan een jailbreak. Maar als ze een jailbreak (+unlock) nodig heeft om haar sim te kunnen gebruiken en je update hem in iTunes is de JB weg en dus ook de mogelijkheid om die sim te gebruiken. Maar je hebt dan gewoon weer een stock iPhone met de nieuwste software erop. (en je telefoon doet het nog ook gewoon, ondanks de eerdere jailbreak 8)7 )
Ja, ik wist dat het het verkeerde topic was nadat ik na even wat grondiger zoeken een specifiek jailbreak topic vond, maar als je niet altijd in deze circuits bevind ging ik er van uit dat je in het algemene topic kan plaatsen gezien GoT vaak verhalen over jailbreaken e.d. meteen sluit omdat het illegaal is (en het stond ook niet onderaan bij de waarschuwing, misschien constructief om dat nu wel te doen; 'vragen over jailbreak zie dit topic etc.').

Ze heeft een T-Mobile abonnement, maar heeft 2-3 maanden opzegtermijn wat het ook mag zijn. Ze vroeg aan mij of ze haar KPN SIM in haar iPhone kon doen. Dus heb ik haar telefonisch uitgelegd dat ze een simlock heeft en dat dat niet mogelijk is en dat je dan zou moeten jailbreaken om het mogelijk te krijgen en dergelijke. Maar dat ik dat niet verstandig vond in verband met de garantie. Maar zoals ik al zei, zo eigenwijs als ze is heeft ze een Google opdracht gegeven en uiteindelijk de website in kwestie gevonden en gewoon gedaan zonder enige waarde te hechten aan de text die er bij staat en dat je moest backuppen zodat ze dus een jailbroken phone had zonder dat het mij verstandig leek. En uiteindelijk wilde ze niet eens haar KPN SIM er in doen want die had geen Internetabonnement. En het leek mij dan ook niet verstandig om met een gejailbreakte telefoon rond te lopen als zij en ik de gevolgen er niet van wisten. Dus o.a. met het upgraden in iTunes voordat ze een prachtige onderzetter heeft of iets dergelijks.

Wat ik dus begrijp uit jouw antwoord is gewoon even een software update doen in iTunes naar 4.0.2 en alles is weg.
MsG schreef op maandag 06 september 2010 @ 02:57:
[...]

Eerst zeg je dat bij je moeders situatie dat een jailbreak nodig is.Vervolgens zeg je dat de jailbreak niet nodig is? :S Ik snap de ballen van je verhaal. Als je update na een jailbreak heb je geen jailbreak meer. De rotzooi staat er op bestandsniveau nog wel op, maar volgens mij is dat niet noemenswaardig. Wat is precies je probleem? Want jailbroken op 4.0.1 is toch prima? Hangt ze af van een unlock, dan even uitkijken met updaten.
Nee, de jailbreak was immers echter alleen een uitleg aan haar zodat het theoretisch mogelijk zou zijn dat ze haar SIM kaart kon gebruiken. Echter maakte zij daar zelf praktijk van zonder mijn medeweten. En het gaat mij er dan ook om dat de gevolgen niet ernstig zijn. Nu begrijp ik van meneer hier boven dat het niet erg is om dus nu naar iOS 4.0.2 te upgraden. De software mag nog wel blijven hangen (Cydia icoontje e.d. ook nog?) maar de functies verder zijn gewoon foetsie.

Ja, verder is een jailbreak prima, maar ik weet niet hoe ze met haar toestel om gaat verder... Zeker gezien mevrouw alles kan slopen ben ik er niet zo heel erg kien mee. Laatst nog haar PIN toestel volledig moeten herprogrammeren omdat ze wel zelf dacht V-PAY aan te kunnen zetten. Uiteindelijk had ze echt alles werkelijk waar gesloopt omdat ze gewoon (dom)/niet snugger bezig is.

Bedankt voor de antwoorden, en sorry hoor dat het verhaal misschien wat onduidelijk overkomt maar ik heb het ook totaal niet in de hand. Het was ook puur informatief voor mij om mijn moeder te beschermen tegen een bricked phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Bricken kan niet gebeuren met een jailbreak. Zie jailbreaken als het veranderen van de achtergrond. Net zo ingrijpend en gevaarlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-06 15:23
Heeft het jailbreaken van een iPhone 3GS voordelen met betrekking tot snelheid en accuduur?

Ik heb een Belgische simlockvrije 3GS met nieuwste software. Nooit echt gejailbreakt omdat ik voldoende appz vond en toch simlockvrij was.

Moet ik nog goed op dingen letten als ik hem Jailbreak? :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EDIT: Excuses, wist van het topic niet af. Om toch nog maar wat OT te melden:

Mijn provider is BEN, via het T-mobile netwerk. Geen id of het al gemeld was, maar ik kan de gratis Navigon navigatie ook gebruiken ;)

[ Voor 40% gewijzigd door virtualJac op 06-09-2010 13:54 ]

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 18:31

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
TIP:

Griffin SmartTalk bij www.1dayfly.nl - € 9,95

Afbeeldingslocatie: http://www.mytrendyphone.nl/images/Griffin%20Audio%20Adapter%20SmartTalk.jpg

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Dat is handig! Ik vind die standaard Apple dopjes maar niks... maar als ik nieuwe in-ear dopjes haal (heb al 2 paar versleten.. op de een of andere manier gaan die dingen wel vaker stuk bij mij dan 'normale' head-phones) zou ik het toch wel irritant vinden dat ik geen mic meer heb. Ga deze ook maar mooi bestellen en als ie binnen is ff naar de media markt voor een setje in-ear dopjes. Bedankt voor het posten van deze aanbieding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151363

Gisteren lag mijn iPhone 4 naast me en toen ik een sms kreeg, kreeg ik ineens de melding dat mijn iPhone moest afkoelen voordat ik hem kon gebruiken. :?

Kon er gelijk niks meer mee doen en heb hem opnieuw opgestart. Vervolgens was er niks meer aan de hand. Toestel was gewoon overal koud...

Iemand dit al een keer gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Deze heb ik maanden geleden al besteld daar, toen ik nog geen iPhone had. Vorige week voor het eerst kunnen testen. Ze zijn geweldig! Ik fietste met behoorlijk wat tegenwind en de gesprekspartners (ik had onderweg meerdere gesprekken) konden mij prima verstaan. Ik zeg: doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Nou ik heb hem net besteld... en daarna pas gekeken naar reviews... dit klinkt dan niet heel erg positief :/

YouTube: Griffin Technology SmartTalk Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Het enige dat ik er in herken is de kwaliteit van de kabel ommanteling. Dat is goedkope troep. Maar verder heb ik die problemen niet (ik gebruik de voice recorder niet). Ik kon al fietsend en muziek luisterend gesprekken aannemen met het knopje. Voor die paar euro...
Als dat dingetje 20 euro of meer zou moeten kosten dan zou ik het ook niet zo snel gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik ben van plan om binnenkort een iPhone 4 te halen. Ben helemaal verliefd op het apparaatje, alleen wat zijn de gebreken, die jullie tweakers, ervaren...

En een vraag, ik heb echt het gevoel dat ik de iPhone moet jailbreaken, mede door de handige functies die je erbij krijgt, maar is dit ook echt nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Neuh is niet nodig. Heb geen van mijn iPhones gejailbreakt en niet het gevoel dat ik iets mis.

Trouwens een tip, veel Phone House vestigingen hebben 'gewoon' vrije (niet gereserveerde) voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

The Great HooD schreef op maandag 06 september 2010 @ 21:22:
Ik ben van plan om binnenkort een iPhone 4 te halen. Ben helemaal verliefd op het apparaatje, alleen wat zijn de gebreken, die jullie tweakers, ervaren...
Ik heb al 4 jaar een iPhone en de iPhone 4 is toch wel genot om te hebben. Ik zelf loop nergens tegen aan. Je kan een hoop verzinnen ( betere bluetooth, betere batterij enz ) maar uiteindelijk blijft het een telefoon, met een fantastische muziekspeler, leuke apps en navigatie systeem.
Vooral alle third party hardware ( hoesjes, docks enz ) is bij geen enkel ander toestel zo volop te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312647

Anoniem: 151363 schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:24:
Gisteren lag mijn iPhone 4 naast me en toen ik een sms kreeg, kreeg ik ineens de melding dat mijn iPhone moest afkoelen voordat ik hem kon gebruiken. :?

Kon er gelijk niks meer mee doen en heb hem opnieuw opgestart. Vervolgens was er niks meer aan de hand. Toestel was gewoon overal koud...

Iemand dit al een keer gehad?
Ja, ik heb precies hetzelfde gehad en ik weet er ook de rede niet van. Ik heb hem ook uitgezet en weer aan gezet. Dit is nu 1x gebeurd in 2 maanden. Waarom of wat er aan te doen is............................ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

The Great HooD schreef op maandag 06 september 2010 @ 21:22:
En een vraag, ik heb echt het gevoel dat ik de iPhone moet jailbreaken, mede door de handige functies die je erbij krijgt, maar is dit ook echt nodig?
Nodig is het zeker niet, maar het hangt er helemaal vanaf welke dingen je net belangrijk vindt. Ik heb m'n iPhone 3GS nog steeds gewoon met de officiële firmware en ben er uiterst tevreden mee. Er zijn wel wat leuke dingen te verkrijgen als je hem jailbreakt, maar die mis ik zeker niet erg genoeg om te overwegen dat te doen. Dat is echter natuurlijk voor iedereen anders, ligt eraan welke functies je belangrijk vindt :)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145261

Nog geen 10 minuuten geleden heb ik per ongeluk mijn iphone 4 32gb laten vallen in een kom soep. Wat kan ik nu het beste doen? Microfoon, bovenste en onderste speakers doen het niet zoals hiervoor(slecht, krakend geluid.)

Het gaat om een nieuw abonnement die ik bij telefoonkopen.nl heb afgesloten. Ook heb ik een verzekering er bij genomen. Moet ik nu bij de verzekeringsmaatschappij zijn, t-mobile of telefoonkopen? Toestel is nog geen 2 weken oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-06 15:41
Anoniem: 145261 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 18:01:
Nog geen 10 minuuten geleden heb ik per ongeluk mijn iphone 4 32gb laten vallen in een kom soep. Wat kan ik nu het beste doen? Microfoon, bovenste en onderste speakers doen het niet zoals hiervoor(slecht, krakend geluid.)

Het gaat om een nieuw abonnement die ik bij telefoonkopen.nl heb afgesloten. Ook heb ik een verzekering er bij genomen. Moet ik nu bij de verzekeringsmaatschappij zijn, t-mobile of telefoonkopen? Toestel is nog geen 2 weken oud.
Wat lijkt je zelf nou het logischste ? Denk je echt dat T-Mobile jouw een nieuw toestel gaat geven omdat jij hem in een kom soep hebt laten vallen ? Daarvoor heb je natuurlijk de verzekering, en kon je dit echt niet zelf bedenken dan ben je echt slecht voorgelicht in de winkel !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Pics or it didn't happen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Anoniem: 145261 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 18:01:

Dit soort klanten krijg ik wekelijks in de winkel. Waar denk je zelf dat je moet zijn? Lijkt me vrij logisch dat je desnoods eerst belt naar de winkel en je daarna wendt tot de verzekeringsmaatschappij en niet hier op Tweakers dat soort dingen gaat vragen. Snap ook nooit dat mensen daarvoor naar een winkel komen...

On topic: naar je verzekeringsmaatschappij dus en rustig een week of 6 wachten tot je een nieuwe iPhone 4 hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door THE_BASE op 07-09-2010 18:40 ]

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:25
Unbreukable schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:05:
Kan iemand hier eens kijken of ze sinds de ingebruik name van hun iPhone 4 ook smsjes naar het volgende nummer 00447786205094 in rekening gebracht hebben gekregen.

Ik heb in het eerste uur dat ik mijn toestel binnen had en mijn sims er net in zat ongewild 3 smsen naar dit nummer verzonden... nou heb ik gegoogled (op het telefoonnummer dat op mijn factuurstond) en lijkt het erop dat het te maken heeft met het gebruik van face time...
Ik vind het erg raar: heb ook 3! smsjes gestuurd en dit is kort op elkaar gebeurd, terwijl de iPhone aan iTunes zat om geactiveerd te worden. Face Time heb ik zelf niet aangeraakt, bleek wel aan te staan (zag ik net).

Nogmaals raar dat dit alles zomaar achter je rug om gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Dat klopt, als je facetime aanzet stuurt 'ie een smsje naar dat nummer om je telefoonnummer te verifiëren. Werd mij overigens netjes medegedeeld toen ik 'm voor de eerste keer aanzette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:28
Geen idee waar dit op slaat. Maar als er iets is, kun je een topic report aanmaken.

[ Voor 73% gewijzigd door Hoedje op 07-09-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:25
CyBeR schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 22:01:
Dat klopt, als je facetime aanzet stuurt 'ie een smsje naar dat nummer om je telefoonnummer te verifiëren. Werd mij overigens netjes medegedeeld toen ik 'm voor de eerste keer aanzette.
Kan zijn, maar ik heb Face Time niet aangezet (zelf) en de smsjes (drie stuks) zijn achter elkaar met 2/3 minuten tussenruimte verstuurd terwijl de phone net was aangesloten aan iTunes. Dát vind ik dus raar.

Eh, Daejii... waar heb je het over :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:20
Vandaag release iOS4.1
Draai sinds een week de GM naar volle tevredenheid. Hoop dat Gamecenter vandaag ook actief wordt!

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
http://takezer0.com/iphone-4-as-film-tool/

Check dit, oa een vergelijking tussen de iPhone4 en de Canon 7d

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik heb wat raars met de battery(of de indicatie). Gisteren phone4 rond 1.30uur van de lader gehaald was toen 97% vol en vanmorgen 6.40 (kort nachtje :O ) stond de battery op 38%. Had voordat ik hem vannacht weg legde alle "stand-by"-apps gesloten. Hoop dat het eenmalig is geweest, maar ben er niet blij mee.
Iemand tips hoe ik de actieve processen kan monitoren? Heb het vermoeden dat er toch iets op de achtergrond heeft gedraaid.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
GG---77 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:27:
Ik heb wat raars met de battery(of de indicatie). Gisteren phone4 rond 1.30uur van de lader gehaald was toen 97% vol en vanmorgen 6.40 (kort nachtje :O ) stond de battery op 38%. Had voordat ik hem vannacht weg legde alle "stand-by"-apps gesloten. Hoop dat het eenmalig is geweest, maar ben er niet blij mee.
Iemand tips hoe ik de actieve processen kan monitoren? Heb het vermoeden dat er toch iets op de achtergrond heeft gedraaid.
Heb ik ook gehad maar dan erger. Om half 12 met 95 % opstap gegaan. Vervolgens om 3 uur de wekker gezet voor half 11 en die is nooit afgegaan omdat de batterij leeg was. Daarna aangesloten en kon ik zien dat hij 8 uur gebruik had. Ik dacht dat ik alles had uitgezet. Mssn had ik epic citadel wel aan laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

GG---77 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:27:
Met een jailbreak en SBSettings kan je actieve processen monitoren. Ook is er sinds kort een toggle (RemoveBG) om alle lopende processen te killen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
Wellicht een hele stomme vraag, maar ben nog niet helemaal thuis jailbreak. Heb ik zojuist SBSettings (BigBoss) geinstalleerd via Cydia maar nu? Zie nergens een app oid...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Veeg eens boven door de status bar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
.. kan vegen wat ik wil maar er gebeurt niks, van links naar rechts, rechts naar links. ook niet na een restart...

Heb nog maar een keer SBsettings geinstallleerd. Krijg nu ook reboot device ipv restart springboard. Nu krijg ik inderdaad het menu door te vegen over de statusbalk ( _/-\o_ ) zie alleen dat Mail en Telefoon actief zijn, neem aan dat dat niet voor de battery drian zorgt. Nu hopen dat het bij eemalig blijft.

@superkurthje. Is het bij een keer gebleven? batterijduur is nu weer "normal"?

[ Voor 63% gewijzigd door GG---77 op 08-09-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hier geen jailbreak, zit op 4 uur en 55 minuten gebruik, stand-by 1 dag en 20 uur en heb nog 18% over.

Wifi, aan,
3G aan (slecht bereik),
berichtgeving aan (What's app etc.),
locatievoorziening, aan.
Mail nieuwe gegevens, elk uur (3 accounts, Mobile Me, Hotmail exchange en hotmail pop).

Ik ben er meer dan tevreden mee! Oja, op de iPhone 4 is een back-up van de 3G geplaatst :) Ik zie het nu nog niet om een clean install te doen..

[ Voor 2% gewijzigd door D-Ed op 08-09-2010 12:09 . Reden: iets andere opmaak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Waarom zou je een clean doen?
Ik heb ook een Restore gedaan van mijn 3G.. Zou je een clean merken in snelheid enzo dan?
Lijkt mij toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Kuhr89 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:22:
Waarom zou je een clean doen?
Ik heb ook een Restore gedaan van mijn 3G.. Zou je een clean merken in snelheid enzo dan?
Lijkt mij toch niet?
Soms wel, soms niet. Hangt er van af of je al problemen had. Als je dan een back-up terugzet gaan die problemen ook mee. Ik doe daarom altijd een clean install in plaats van een back-up terugzetten.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
batumulia schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:46:
[...]

Soms wel, soms niet. Hangt er van af of je al problemen had. Als je dan een back-up terugzet gaan die problemen ook mee. Ik doe daarom altijd een clean install in plaats van een back-up terugzetten.
Wat voor problemen zouden vanuit het toestel met een back-up mee kunnen gaan? en vervolgens op je nieuwe toestel weer problemen geven? De back-up bevat toch geen firmware, alleen gebruikers data (foto's, contacten etc) en de data met betrekking tot de ingestelde opties in de instellingen van het toetsel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139099

Iemand een idee hoe laat apple normaal gesproken tot release over gaat? Ben heel erg benieuwd naar 4.1

Vergeten we allemaal niet alvast de SHSH blobs op te slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ik vergeet dat wel aangezien ik geen jailbreak heb ;) Overigens kan ik dat nog wel doen omdat ik de laatste update nog niet heb geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139099

D-Ed schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:04:
Ik vergeet dat wel aangezien ik geen jailbreak heb ;) Overigens kan ik dat nog wel doen omdat ik de laatste update nog niet heb geïnstalleerd.
Ik heb ook geen jailbreak, maar je weet maar nooit. Misschien moet je ooit nog terug naar 4.0.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 16:40
4.01 bedoel denk ik. 4.02 is een onzin update.
Anoniem: 139099 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:05:
[...]

Ik heb ook geen jailbreak, maar je weet maar nooit. Misschien moet je ooit nog terug naar 4.0.2.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Punkbuster schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:21:
4.01 bedoel denk ik. 4.02 is een onzin update.

[...]
nouja, het afschermen pdf-exploit noem ik geen onzin
btw, je weet nooit wat het dev team kan gaan doen met 4.0.2

..mocht 4.1 de ultieme beveiliging hebben >:)

[ Voor 21% gewijzigd door funk-e op 08-09-2010 13:25 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online
Met 4.0.2 doen ze niets, omdat dat de moeite niet waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:44

Mex

Shiver23 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:37:
[...]

Met een jailbreak en SBSettings kan je actieve processen monitoren. Ook is er sinds kort een toggle (RemoveBG) om alle lopende processen te killen.
..en voor de mensen zonder jb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvandervelde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:23
ik zeg 1 dag na release van 4.1 is jailbreak uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Mex schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:39:
[...]

..en voor de mensen zonder jb?
Je telefoon even uit en aan zetten? Geloof niet dat daar apps voor zijn.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dpatty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
Is hier het camera gerammel al aanbod gekomen? Bij het neerleggen van het toestel of bij het rustig tikken tegen de achterkant van de behuizing in de buurt van de camera hoor je iets rammelen........
Toestel van een collega heeft het ook. Google geeft ook nogal wat hits.

[ Voor 0% gewijzigd door dpatty op 08-09-2010 15:13 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:52

HaterFrame

Well... Poo came out!

Iemand enig idee wanneer 4.1 uit gaat komen?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
MetaFrame schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:55:
Vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
MetaFrame schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:55:
Als hij beschikbaar is, lees je het hier als eerste:
http://ios.e-lite.org/

Of volg:
http://twitter.com/appleios

[ Voor 7% gewijzigd door funk-e op 08-09-2010 16:11 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317701

4.1 zal vanavond wel gereleased worden.

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 317701 op 08-09-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Anoniem: 317701 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:20:
4.1 zal vanavond wel gereleased worden. Ik hoop dat er snel een jailbreak uit komt zodat ik mijn iPhone 4 eindelijk kan unlocken. Gaat het unlocken wel lukken via Ultrasn0w met 4.1 of is dat nog niet bekend (modemfirmware 01.59.00)?
Je zit in het verkeerde topic hiervoor.

Als de modemfirmware niet wordt aangepast (denk het haast wel) dan kun je hem unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Unbreukable schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:57:
[...]

Wat voor problemen zouden vanuit het toestel met een back-up mee kunnen gaan? en vervolgens op je nieuwe toestel weer problemen geven? De back-up bevat toch geen firmware, alleen gebruikers data (foto's, contacten etc) en de data met betrekking tot de ingestelde opties in de instellingen van het toetsel?
Sommige mensen denken dat het uitmaakt. Dat zou ook kunnen, maar niet wanneer je backup terugplaatst. Dat zijn slechts gebruikersbestanden en geen oude OS-files.

iOS is net als OS X gedeeld in OS en gebruikers. Wat je als backup terugzet is alleen het gebruikers-gedeelte. Kan dus gewoon, clean-install onnodig. Plus dat je je hele geschiedenis van je sms'jes en scores van games kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Vandaag Incase Snapcase binnen gekregen.. Niet zo tevreden. Zitten allemaal kleine krasjes aan de binnenkant van de case.. Kan ik deze terugsturen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
funk-e schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:11:
[...]

Als hij beschikbaar is, lees je het hier als eerste:
http://ios.e-lite.org/

Of volg:
http://twitter.com/appleios
4.1 voor ipod4 (zal de nieuwe touch wel zijn) staat dus dus al online. Dan zal de rest snel volgen lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
THE_BASE schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:48:
[...]

Sommige mensen denken dat het uitmaakt. Dat zou ook kunnen, maar niet wanneer je backup terugplaatst. Dat zijn slechts gebruikersbestanden en geen oude OS-files.

iOS is net als OS X gedeeld in OS en gebruikers. Wat je als backup terugzet is alleen het gebruikers-gedeelte. Kan dus gewoon, clean-install onnodig. Plus dat je je hele geschiedenis van je sms'jes en scores van games kwijt bent.
Zo ervaar ik het ook... Ooit een back-up gedaan van een (oud model) Macbook Pro 15,4 inch naar een unibody Macbook Pro 13,3 inch... Loopt nu al ruim een jaar als een zonnetje met die back up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:01

Laguna

Connaisseur

dpatty schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:08:
Is hier het camera gerammel al aanbod gekomen? Bij het neerleggen van het toestel of bij het rustig tikken tegen de achterkant van de behuizing in de buurt van de camera hoor je iets rammelen........
Toestel van een collega heeft het ook. Google geeft ook nogal wat hits.
Dit is bij andere toestellen dan de iPhone 4 ook het geval, volgens mij is dat het autofocus gedeelte. Met andere woorden niets om je zorgen over te maken ;)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D-Ed schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:00:
[...]

Zo ervaar ik het ook... Ooit een back-up gedaan van een (oud model) Macbook Pro 15,4 inch naar een unibody Macbook Pro 13,3 inch... Loopt nu al ruim een jaar als een zonnetje met die back up :)
Ik ging laatst van 10.5 naar 10.6 op mn Macbook Air, en ik had last van een enorme battery-drain. Na lang googlen enzo heb ik toch maar 10.6 opnieuw geinstalleerd en alleen de Mail-map, iCal etc. handmatig teruggeplaatst. Nu heb ik weer een batterijduur van ruim 4 uur in plaats van 2 uur :D
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone 4] Discussie over de antenne

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.