Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burban schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 15:14:
Er staat 4.1 op. Ik heb ook nog ergens gelezen dat als je je network settings reset dat ook een fix zou moeten zijn. Dit heeft bij mij niet geholpen in ieder geval.

Even kijken of een reboot nog wat wil verhelpen, anders ga ik apple maar even opbellen. Moet zeggen dat door de deathgrip en proximity problemen ik toch wat minder enthousiast ben geworden over de iPhone 4.
Kan ja, hoewel ik juist positiever ben geworden. Ik heb geen proximity probleem en de death grip, hoewel bestaand in sommige gevallen, merk ik ook niet tijdens normaal bellen (en dus niet forceren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 10:05
Is er een makkelijke manier om mijn nummers van mijn sony ericsson c902 op mijn iphone 4 te krijgen, ik kan niet kopieren naar sim omdat de sim kaarten anders zijn en volgens mij is het ook niet mogelijk via bluetooth wat ik zo 1,2,3 kan zien. Maar ik heb ook weinig zin om alles over te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drazzic schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 15:50:
Is er een makkelijke manier om mijn nummers van mijn sony ericsson c902 op mijn iphone 4 te krijgen, ik kan niet kopieren naar sim omdat de sim kaarten anders zijn en volgens mij is het ook niet mogelijk via bluetooth wat ik zo 1,2,3 kan zien. Maar ik heb ook weinig zin om alles over te typen.
Alles synchroniseren met je adresboek (altijd een interessante ervaring met al die fabrikanten-tools) en dan je adresboek naar je iPhone. Ik heb alles nu in Gmail staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:48
Heeft iemand ervaringen met mailapps anders dan de default? Ik vind deze namelijk nogal te kort schieten als het gaat om invoegen van attachments. Ook vind ik gmail er verre van fijn in werken...

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:42
dorkie schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:07:
weet iemand waarom ik bij de ene contact een groot plaatje in beeld krijgt als degene belt en bij de ander een klein plaatje rechts boven in de hoek.
Alle plaatjes van mijn contacts haalt hij uit Facebook.
In de search kan ik niet iets duidelijks vinden in de vele iphone ervaringen topics, mijn excuses bij voorbaat.
hangt naar mijn weten van het formaat van de foto af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 21:09
Is er iemand die wat zinnigs kan zeggen over de verwachting die er tot 1 oktober was, dat er een versie van de iPhone 4 zou komen waarbij de deathgrip gefixed zou zijn? (mede gebaseerd op het feit dat de bumpers tot 1-10 werden weggegeven).

Of is de verwachting dat die gelijk met de release van de witte zal zijn?
Of is er werkelijk niets zinnigs over te zeggen?

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 13:35
TonyB schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:58:
Is er iemand die wat zinnigs kan zeggen over de verwachting die er tot 1 oktober was, dat er een versie van de iPhone 4 zou komen waarbij de deathgrip gefixed zou zijn? (mede gebaseerd op het feit dat de bumpers tot 1-10 werden weggegeven).

ik zou het zeer vreemd vinden als Apple een nieuwe revisie van de iphone4 uitbrengt waar de "deathgrip" niet bestaat. Als ze een nieuwe versie uit zouden brengen dan zouden ze toegeven dat er een probleem is en hebben ze daar in Amerika zo een class suite te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
Crusader schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 22:31:
Is het mogelijk het display aan te laten zodra ie op de lader is aangesloten?
Nu gaat ie dimmen na tig seconden.
Ok ik moet eerlijk bekennen mijn eerste reactie is " kan het nog erger :+

Maar goed ga naar instellingen -> algemeen -> Automatisch slot zet deze op nooit is je probleem voor altijd opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

dorkie schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:07:
weet iemand waarom ik bij de ene contact een groot plaatje in beeld krijgt als degene belt en bij de ander een klein plaatje rechts boven in de hoek.
Alle plaatjes van mijn contacts haalt hij uit Facebook.
In de search kan ik niet iets duidelijks vinden in de vele iphone ervaringen topics, mijn excuses bij voorbaat.
If you add a picture to your contact using Address Book (Mac) or Outlook (Windows) then the image will appear small in the top tight corner. If you add an image to a contact using the iPhone 'Assign to Contact' when viewing images, then it will add it Full Screen.

Kennelijk doet de app die je ervoor gebruikt het op een manier waarop je iPhone denkt dat het via een computer gaat, en niet via je telefoon.

[ Voor 10% gewijzigd door Scott op 05-10-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
vgroenewold schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 15:17:
[...]

Kan ja, hoewel ik juist positiever ben geworden. Ik heb geen proximity probleem en de death grip, hoewel bestaand in sommige gevallen, merk ik ook niet tijdens normaal bellen (en dus niet forceren).
Alles went op den duur ik heb het ook.

Voorbeeld achter in de keuken heb ik zowel via 3g slecht bereik en wifi valt ook merkwaardig genoeg weg.
in de woonkamer heb ik dat weer niet.
Mijn HD2 doet dat ook maar wel in de woonkamer dit is weer met KPN!

Zelf denk ik dat het een kwestie van beide is aan en uit zetten wil soms helpen.
Er is ook niets meer aan te doen die lapmiddeltjes is voor even.
De een heeft er baat bij en de ander niet.

Heb die hele ZAGG zooi er af gehaald en wat is de iP4 vele male mooier dan met jasje of bumper.
Met die Zagg was het wel goed totdat ik cellulitis achtige shit zag en met een nagel beschadigde deze ook sneller.

Maar ik zie hem liever zonder want eigenlijk doe je juist het retina-display te kort als je daar een protectie op plakt. Ik vind (mijn ervaring dan) hem juist veel beter ogen net iets helderder zelfs als ik deze op de helft instel!

Want voor de rest is het gewoon een top telefoon.
Dat heb ik altijd ontkent!
Puur omdat ik de iPhone nooit zelf heb gehad.

Maar zie nu ik moet nog oppassen dat ik straks het verwijt niet krijg dat ik mijn vriendin niet meer zie staan.
Ja ik moest ff wennen maar omdat het zo doordacht is heb je de handleiding niet eens nodig.
Als ik zie hoe mijn jongste van 7 zich weet te vermaken dan zeg ik ja Apple heeft geluisterd maar zeker goed om zich heen gekeken.
Microsoft is definitief voor mijn geen optie meer.Tuurlijk hebben alle merken hun pro's en con's zo ook deze iPhone4 maar ik geniet echter meer van mijn iP4 dan van mijn HD2.

Windows mobile had ik destijds verkozen boven de 3GS en ik was ook razend enthiousiast maar voelde me genaaid door de loze beloftes van upgraden naar WM7 terwijl ze dat zelf hebben geroepen voor de release.
WM 6.5 en anders XDA.

Nee Aplle heeft het waar gemaakt en heeft niet alleen de topper in huis het is ook de meest verkochte smartphone wereldwijd.

De concurrentie is moordend zegt men wel eens maar deze is a serious killer en na zo'n 3 á 4 jr is de echte iPhone killer nog steeds niet uitgevonden. hierover is nagedacht en het deathgrip is dan helaas jammer maar op een aantal fronten is deze wederom weer verbeterd!
Vandaar dat ik ook de keuze hiervoor heb gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:08
TonyB schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:58:

Dat "probleem" heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Amiet01 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:36:
Ik heb een probleem met mijn Hotmail en de email app. Alles op de telefoon werkt gewoon perfect aan de mail, alleen wanneer ik een mail stuur naar iemand en deze erop wil reageren, krijgt die persoon mijnemail@hotmail.com@hotmail.com. Hoe krijg ik het ingesteld dat de tweede @hotmail.com niet wordt weergegeven?

Tweede wat me opvalt wanneer ik ga bellen, is dat er altijd een popup komt met "doorschakelen actief". Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik deze melding niet elke keer krijg?
Heeft iemand nog een antwoord voor mijn eerste probleem? Echt vet irritant wanneer iemand wil replyen op een mail van mij.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fooraap
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-10-2023
Ik merk op dat mijn netwerk aanbieder niet automatisch aangepast wordt?

Als Belg werk ik bijna elke dag in Nederland..
Ik moet altijd bij het aankomen op het werk of thuis steeds naar instellingen gaan om bij aanbieder iets te selecteren.
Bij mijn oude nokia ging dit gewoon vanzelf...

Mis ik hier ergens een aparte instelling of moet ik hier mee leren leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
QuiCk01 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 00:41:
[...]

Dat "probleem" heb ik ook.
Kijk, nog iemand. Om eerlijk te zijn snap ik niet, waarom hier niet meer over te vinden is. Even Googlen levert tig resultaten op met nieuwsberichten uit juli en september, waarin volop gespeculeerd wordt over een 'redesign' rond 1 oktober, dan is het eindelijk begin oktober, vind je er werkelijk niets over (ook niet op blogs etc.).

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

fooraap schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:01:
Ik merk op dat mijn netwerk aanbieder niet automatisch aangepast wordt?

Als Belg werk ik bijna elke dag in Nederland..
Ik moet altijd bij het aankomen op het werk of thuis steeds naar instellingen gaan om bij aanbieder iets te selecteren.
Bij mijn oude nokia ging dit gewoon vanzelf...

Mis ik hier ergens een aparte instelling of moet ik hier mee leren leven?
Dan kunnen de voorkeursnetwerken van je provider niet worden benaderd. Vroeger stonden die op de simkaart, tegenwoordig volgens mij in het providerprofiel op de telefoon.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fooraap
Canaria schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:43:
[...]

Dan kunnen de voorkeursnetwerken van je provider niet worden benaderd. Vroeger stonden die op de simkaart, tegenwoordig volgens mij in het providerprofiel op de telefoon.
ik heb de netwerk instellingen van de telefoon is volledig gereset.
Straks eens zien of het beter gaat als ik terug naar Belgie rij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
TonyB schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:32:
[...]

Kijk, nog iemand. Om eerlijk te zijn snap ik niet, waarom hier niet meer over te vinden is. Even Googlen levert tig resultaten op met nieuwsberichten uit juli en september, waarin volop gespeculeerd wordt over een 'redesign' rond 1 oktober, dan is het eindelijk begin oktober, vind je er werkelijk niets over (ook niet op blogs etc.).
Klopt, ik merkte dat ook al op. Wel was er gisteren het bericht over het rfid gebeuren maar dat zal pas bij de volgende iphone van toepassing zijn en niet bij de "redesign-versie"(als die al komt) denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
fooraap schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:20:
[...]

ik heb de netwerk instellingen van de telefoon is volledig gereset.
Straks eens zien of het beter gaat als ik terug naar Belgie rij...
Je moet bij netwerk voor Automatisch kiezen, dan werkt het bij mij goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
@TonyB

Ik heb even met Apple gebeld en daar vertelde een medewerker mij dat de iphones die na 30 september geleverd worden dit probleem niet meer hebben en dus ook geen recht hebben op een "hoesje".

Iemand die weet of dit echt betrouwbaar is? Het blijven natuurlijk verkopers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
say whaaaaaat?
dat geloof ik haast niet!!!!
Dat is toch nieuwswaardig zou je zeggen...
Iemand meer info?

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:49
QuiCk01 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:55:
@TonyB

Ik heb even met Apple gebeld en daar vertelde een medewerker mij dat de iphones die na 30 september geleverd worden dit probleem niet meer hebben en dus ook geen recht hebben op een "hoesje".

Iemand die weet of dit echt betrouwbaar is? Het blijven natuurlijk verkopers >:)
Dat lijkt mij dus onzin. Telefoons die geleverd worden na 30 september kunnen alsnog het probleem hebben als de productiedatum bijv. ver terug ligt.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:40
Dus Apple kan met zekerheid zeggen dat alle modellen na 30 september geen problemen hebben, lijkt me ook totale onzin. Dat kunnen ze namelijk niet.

Ik weet wel dat ik mijn iPhone mis, hij wordt nu ter reparatie nagekeken. Hopen op een nieuwe iPhone 4. Kennis van ons had zijn 3Gs ook defect en kreeg een 4 terug omdat de 3Gs niet meer gemaakt wordt :)

Anyways ik hoop in ieder geval dat ik snel IETS terug krijg al is het een 3G.

[ Voor 51% gewijzigd door STIMPPYYY op 06-10-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mensen, als alle emails in postvak-in van mijn hotmail account gelezen heb op mijn pc, dan geeft hij op mijn iphone alsnog weer dat ik ongelezen emails heb, hoe kan ik ervoor zorgen dat alles synchroon loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
joh.. dat werkt al 2 jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Heb wat accuproblemen.

op 3G doet mijn iPhone 4 per 10 procent van de accu ongeveer 30 minuten speeltijd.
op Wi-Fi begint het netjes met 5 procent voor ook 30 minuten, maar uiteindelijk haal ik max maar 7 a 8 uur speeltijd, terwijl ik op 3g altijd wel 6 haal. beetje raar? Wi-Fi hoort tegen de 9 uur te zitten dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb ook accuproblemen (al eerder in dit topic gemeld). Kom er de nacht niet mee door :{

Baal er behoorlijk van. Het schijnt een bug te zijn in iOS 4.1 als ik discussions.apple.com moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-09 22:35
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:20:
beste mensen, als alle emails in postvak-in van mijn hotmail account gelezen heb op mijn pc, dan geeft hij op mijn iphone alsnog weer dat ik ongelezen emails heb, hoe kan ik ervoor zorgen dat alles synchroon loopt?
Ik heb dat probleem ook maar dan niet met een hotmail account. Ik heb een mailserver bij transip. Kan dat "probleem" ook hierbij opgelost worden? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Tom schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:41:
Ik heb ook accuproblemen (al eerder in dit topic gemeld). Kom er de nacht niet mee door :{

Baal er behoorlijk van. Het schijnt een bug te zijn in iOS 4.1 als ik discussions.apple.com moet geloven.
Ik hoop behoorlijk dat het in 4.2 opgelost is dan. ik gebruik Wi-Fi erg veel, en vind het raar dat mijn iPhone 4 na 12 minuten gebruik al op 98 procent staat, terwijl mijn oude 3G dit pas aangaf na een dik halfuur gebruik, en zelfs average langer meeging op Wi-Fi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 17:41

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

QuiCk01 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:55:
@TonyB

Lijkt me stierenpoep, vooral omdat ik de volgende melding las op macwereld.nl
Volgens Apple komt het antenneprobleem, dat leidde tot de "antennagate" controverse, in veel minder gevallen voor dan aanvankelijk gedacht werd.

Wie vóór 30 september een iPhone 4 koopt, kan nog direct een gratis hoesje bestellen. Wie daarna problemen heeft met de ontvangst van het toestel moet zich telefonisch melden bij de klantenservice van AppleVolgens Apple komt het antenneprobleem, dat leidde tot de "antennagate" controverse, in veel minder gevallen voor dan aanvankelijk gedacht werd.

Wie vóór 30 september een iPhone 4 koopt, kan nog direct een gratis hoesje bestellen. Wie daarna problemen heeft met de ontvangst van het toestel moet zich telefonisch melden bij de klantenservice van Apple.
Niets over een nieuwe versie dus, maar je moet tegenwoordig telefonisch melden dat je signaal problemen hebt.

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

FUBAR schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:00:
[...]

Niets over een nieuwe versie dus, maar je moet tegenwoordig telefonisch melden dat je signaal problemen hebt.
Handig. :)

;)

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dan bestel je het telefonisch, maar is het dan nog wel gratis of wat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik heb 'm nog gwn gratis. Hoesje is op 4 oktober besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ik heb een vraag betreft de iphone 4 en geen toegang krijgen met de app store.

Ik heb een week geleden de iphone binnen gekregen en deze vervolgens meteen aan itunes gehangen welke ik voor mijn ipod touch gebruik.
Nu heb ik de apps van mijn ipod touch via itunes over gezet. Werkt allemaal prima enzo.

Ik wilde hierna via de app store kijken voor updates en nieuwe apps. Ik wil inloggen en eerst vraagt hij om de veiligheids code van mijn credit card. Deze heb ik ingevuld en alles geaccepteerd.
Als ik nu wil inloggen bij de app store krijg ik alleen het laad rondje te zien, maar hij komt niet in de app store.. Wel heeft hij 4 updates gezien en dit zie ik nu ook bij het icoontje van de app store staan.

Iemand enig idee hoe ik nu in de app store kan komen?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Toevallig een creditcard uit bijv. België en een Nederlandse account? Had ik, en dat kan niet. Ben je veroordeeld tot Click&Buy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Nee beide Nederlands. Op me touch werkt het ook nog steeds perfect..
Ik denk dat er iets in de software of met aanmelden iets is fout gegaan waardoor hij blijft hangen in het laad scherm..

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-03 23:10
Ik heb een vraagje ik heb een iPhone 4 32GB 1 jaar i150 besteld (Early-Renewal) via de T-Mobile zakelijke klantenservice, ik zou 459,= bij moeten betalen (Incl. BTW) maar hoe wordt dit betaald?

Heb hem al ontvangen en heb enkel alleen een handtekening moeten zetten.
(Had 6 september besteld en 5 oktober ontvangen)

Ik heb niks van een factuur ontvangen en ook niks aan de deur hoeven betalen ofzo?
Krijg ik een automatische incasso, staat het misschien op het 1e factuur? Of heb ik gewoon een gelukje:P?

Hoor graag jullie ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
rbrouwers123 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 00:16:
Ik heb een vraagje ik heb een iPhone 4 32GB 1 jaar i150 besteld (Early-Renewal) via de T-Mobile zakelijke klantenservice, ik zou 459,= bij moeten betalen (Incl. BTW) maar hoe wordt dit betaald?

Heb hem al ontvangen en heb enkel alleen een handtekening moeten zetten.
(Had 6 september besteld en 5 oktober ontvangen)

Ik heb niks van een factuur ontvangen en ook niks aan de deur hoeven betalen ofzo?
Krijg ik een automatische incasso, staat het misschien op het 1e factuur? Of heb ik gewoon een gelukje:P?

Hoor graag jullie ervaringen
Ga maar niet uit van een gelukje.. als er geld betaald moet worden weten ze je altijd te vinden..

Waarschijnlijk staat dit netjes op je eerste factuur inderdaad, maar hopen mag altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fooraap
Eduardboon schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:50:
[...]

Je moet bij netwerk voor Automatisch kiezen, dan werkt het bij mij goed :)
Ik heb mijn netwerk instellingen volledig gereset en nog eens extra gecontroleerd dat de aanbieder op automatisch staat.
Nu heeft hij het gisteren en vanochtend automatisch goed aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
Heb misschien een stomme vraag maar als er een oproep binnen komt kan ik alleen op accepteren drukken. Als er voor de 2e keer door de zelfde persoon gebeld wordt kan ik de oproep wel weigeren. Hoe kan ik ook de 1e keer een oproep weigeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 11:19

vooghel

Cunning linguist

clonedonkey schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:50:
Heb misschien een stomme vraag maar als er een oproep binnen komt kan ik alleen op accepteren drukken. Als er voor de 2e keer door de zelfde persoon gebeld wordt kan ik de oproep wel weigeren. Hoe kan ik ook de 1e keer een oproep weigeren ?
loeberce schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:14:
[...]

1x aan/uit knop voor geluid uit bij gebeld worden
2x aan/uit knop om oproep te weigeren.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

[...]

[...]

Wat er volgens mij ook mee te maken heeft, is dat Apple zijn fiscale jaar op 26 september 2010 heeft afgesloten.
Ofwel, nu wordt het mensen moeilijker gemaakt om een hoesje te krijgen waardoor Apple minder kosten maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
[...]

[...]

'U vraagt, wij draaien' zo lijkt het;
http://www.nu.nl/gadgets/...d-jaar-nieuwe-iphone.html
Daar ga ik toch maar niet op wachten....

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 11:19

vooghel

Cunning linguist

TonyB schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:17:
[...]

'U vraagt, wij draaien' zo lijkt het;
http://www.nu.nl/gadgets/...d-jaar-nieuwe-iphone.html
Daar ga ik toch maar niet op wachten....
Dit is niet bekend gemaakt door Apple, maar komt van onbevestigde bronnen. Daarnaast heeft Verizon geen GSM-netwerk, maar een CDMA-netwerk. Het zou best kunnen dat Apple voor Verizon (en evt. andere CMDA-providers) een CDMA iPhone maakt, maar die zal in Nederland niet bruikbaar zijn. Daarnaast is het maar de vraag of het echt een andere telefoon wordt, of een CDMA-versie van de iPhone 4.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
Goed punt.
Weten we nog niets....

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 15:19

MsG

Forumzwerver

Eduardboon schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:24:
Heb wat accuproblemen.

op 3G doet mijn iPhone 4 per 10 procent van de accu ongeveer 30 minuten speeltijd.
op Wi-Fi begint het netjes met 5 procent voor ook 30 minuten, maar uiteindelijk haal ik max maar 7 a 8 uur speeltijd, terwijl ik op 3g altijd wel 6 haal. beetje raar? Wi-Fi hoort tegen de 9 uur te zitten dacht ik.
Mijn accuproblemen zijn gestopt sinds ik Wifi uitzet voor ik ga slapen. Blijkbaar houdt hij die connectie aan als je in standby gaat. Waardoor ik met 30% oid, de volgende ochtend een uitstaande iPhone aantrof, ipv bijv 25%zoals vroeger.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
MsG schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:36:
[...]

Mijn accuproblemen zijn gestopt sinds ik Wifi uitzet voor ik ga slapen. Blijkbaar houdt hij die connectie aan als je in standby gaat. Waardoor ik met 30% oid, de volgende ochtend een uitstaande iPhone aantrof, ipv bijv 25%zoals vroeger.
Ik ben nu een restore aan het uitvoeren, en zet dan mijn smsjes handmatig terug, jammer van de game highscores, maar het is niet anders. zal eens zien of het werkt dan. had echt maar 5 uurtjes met wifi aan, belachelijk! zelfs 3G houdt het langer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ik heb m'n iPhone 4 nu een dag en vind t een fantastisch ding! 1 ding wat ik nergens kan vinden is of ik in kan stellen op welke tijden hij emails ophaalt. Weet iemand of en hoe ik dit in kan stellen? En wat is het praktische verschil tussen push en fetch? Ik weet dat GoT geen vraagbaak is maar ik ben nog een redelijke Apple noeb dus ik hoop dat jullie me willen helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Ik denk dat de iphone case na 30 september nog steeds gratis te bestellen is zonder problemen. Ik heb sinds vandaag een iphone 4 en ik heb gelijk de case programma gedownload en mijn bestelling geplaatst. Zo net een mail binnen gekregen waarin stond dat mijn case over twee weken geleverd wordt. Ik hoefde alleen in te loggen met mijn apple account. De fabricage datum van mijn telefoon is week 39 (oktober).

De app kun je vinden in de appstore onder de volgende zoektermen: Iphone 4 case program

[ Voor 10% gewijzigd door Monkeydancer op 08-10-2010 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ho
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-03-2019
bij mij ook, telefoon 3 okt gekocht, bumper 5 okt besteld, en gisteren email met voor levering gekregen,zou 16 okt geleverd worden dus geen problemen ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Blaim schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 00:05:
Ik heb m'n iPhone 4 nu een dag en vind t een fantastisch ding! 1 ding wat ik nergens kan vinden is of ik in kan stellen op welke tijden hij emails ophaalt. Weet iemand of en hoe ik dit in kan stellen? En wat is het praktische verschil tussen push en fetch? Ik weet dat GoT geen vraagbaak is maar ik ben nog een redelijke Apple noeb dus ik hoop dat jullie me willen helpen :)
http://www.lmgtfy.com/?q=push+fetch

[ Voor 176% gewijzigd door funk-e op 08-10-2010 09:30 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik had gisteren iets vreemds:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/08/1286510949-540.png

T-Mobile heeft toch geen EGSM netwerk? Ze zitten voor zover ik weet alleen op GSM1800 en GSM900 wordt alleen door PTT en Vodafone gebruikt. Moet ik me voorbereiden op een brick? Ik heb alvast een backup gemaakt en ik ga dit elke avond doen, ook al staat alle data toch op de Exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Zojuist kwam mijn iPhone 4 met een warmtemelding. Het toestel was niet aan het doen, draaide mail, sms en safari zonder tabs open.

Mijn telefoon lag op tafel, er kwam een smsje binnen. Het is hier 20 graden binnen. Hoe kan dit? Software in de war of wat? Mijn iPad moet ik echt in de volle zon gebruiken voor 30 minuten lang. Mijn 3G heb ik deze melding nog nooit zien geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nik schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:40:
Zojuist kwam mijn iPhone 4 met een warmtemelding. Het toestel was niet aan het doen, draaide mail, sms en safari zonder tabs open.

Mijn telefoon lag op tafel, er kwam een smsje binnen. Het is hier 20 graden binnen. Hoe kan dit? Software in de war of wat? Mijn iPad moet ik echt in de volle zon gebruiken voor 30 minuten lang. Mijn 3G heb ik deze melding nog nooit zien geven.
Gebeurt het vaker? Voelde de telefoon warm? Anders is het of een software-foutje of een kaduuke sensor. Even een harde reset doen en dan kijken of het nog voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer

Heb je gezien welke programma's er nog aan stonden? Druk twee keer op de home knop en kijk welke programma's er nog in de achtergrond lopen. Sommige programma's blijven stroom en capaciteit vreten in de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Laatst online: 14:21

SebasFM

BOFH

Trommelrem schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:37:
Ik had gisteren iets vreemds:

[afbeelding]

T-Mobile heeft toch geen EGSM netwerk? Ze zitten voor zover ik weet alleen op GSM1800 en GSM900 wordt alleen door PTT en Vodafone gebruikt. Moet ik me voorbereiden op een brick? Ik heb alvast een backup gemaakt en ik ga dit elke avond doen, ook al staat alle data toch op de Exchange.
Hier bij de TUDelft hebben we sinds een tijdje steunzenders van T-Mobile aangezien 95% van de bedrijfstelefoons van T-Mobile is. Bij slecht bereik van buiten schakelen de telefoons over op de interne steunzenders en deze ondersteunen EDGE. Dus waarschijnlijk is je telefoon gekoppeld aan een picocell of hoe zo'n ding ook mag heten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
SebasFM schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:00:
[...]

Hier bij de TUDelft hebben we sinds een tijdje steunzenders van T-Mobile aangezien 95% van de bedrijfstelefoons van T-Mobile is. Bij slecht bereik van buiten schakelen de telefoons over op de interne steunzenders en deze ondersteunen EDGE. Dus waarschijnlijk is je telefoon gekoppeld aan een picocell of hoe zo'n ding ook mag heten. ;)
Dat van de TUDelft dat was mij bekend. Ik was echter enkele tientallen kilometers verwijderd van Delft toen het gebeurde en ik zat tussen allerlei gebouwen in. Of zou iemand een repeater hebben gehad? Zo'n ding is toch hartstikke verboden? Er rijden toch overal door Nederland busjes rond om radiosignalen op te sporen waarvoor geen licentie is afgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:52
toevallig mensen de laatste paar dagen ook weer wat 3G verbindings problemen? trager en soms niet werkend?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
In Weert bij de gemeente Weert krijg ik ook een E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ryvion schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:06:
Ik heb 'm nog gwn gratis. Hoesje is op 4 oktober besteld.
Waar bestel je die??

Lama heb de app "iphone 4 case" al gevonden!

[ Voor 11% gewijzigd door LosGieros op 08-10-2010 15:52 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Aghanim schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:30:
Misschien zijn er dan toch gebruikers met GSM Boosters en hoef ik me waarschijnlijk geen zorgen te maken voor een brick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Aghanim schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:30:
kreeg dat laatste ook in Zoetermeer.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucietie
  • Laatst online: 12-09 15:21
Ik heb alles uitgezet van mijn Iphone maar toch blijft hij beltegoed (prepaid) aan internet gebruiken.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij geen contact meer maakt met het internet mits ik dat wil door middel van wifi?
Het zal vast heel makkelijk zijn maar het lukt mij niet.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
lucietie schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 20:25:
Ik heb alles uitgezet van mijn Iphone maar toch blijft hij beltegoed (prepaid) aan internet gebruiken.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij geen contact meer maakt met het internet mits ik dat wil door middel van wifi?
Verzoek doen bij de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Ik heb dit ook gehad, er draaide niets, geen app's in de achter grond, telefoon in broekzak waar het niet extreem warm was. Het is tot nu toe maar 1x voor gekomen.

Afbeeldingslocatie: http://94.100.124.161/1072550001-1072600000/1072556301-1072556400/1072556318_5_7xv-.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iphone heeft het ook 1x gehad, telefoon voelde gewoon koud aan. Had wel veel programma's draaien. Als je zoekt op internet komt dit regelmatig voor met de iphone 4. Misschien een bug in 4.1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ik heb dus proximity issues. Echter heb ik nog geen gesprekken weg laten vallen met mijn wang. Wel iritant geknipper. Kan ik de iPhone nu gaan ruilen en weer wachten? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:42

Crusader

Arc Nature

Eduardboon schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 22:10:
Ik heb dus proximity issues. Echter heb ik nog geen gesprekken weg laten vallen met mijn wang. Wel iritant geknipper. Kan ik de iPhone nu gaan ruilen en weer wachten? :(
Wat heeft ruilen voor zin als praktisch iedere iPhone hier last van heeft en het een software issue lijkt te zijn?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 21:40
Hoe kom je erbij dat praktisch iedere iPhone hier last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

bureno schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 01:04:
Hoe kom je erbij dat praktisch iedere iPhone hier last van heeft?
Gezien de vele meldingen hierover. Heb het zelf nog maar één keer meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:20:
[...]

Wat heeft ruilen voor zin als praktisch iedere iPhone hier last van heeft en het een software issue lijkt te zijn?
Nou ik heb er nooit last van gehad hoor, hier op de forums sturen mensen alleen berichten als ze een probleem hebben. Je moet maar een poll starten o.i.d. om te weten te komen hoeveel mensen er last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 21:45
MsG schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:36:
[...]

Vannacht per ongeluk wifi aan laten staan, maar dat scheelde maar 2% (inclusief nog half uur luisterboek). Geeft die fw 4.1 dan zo'n dramatisch verschil met de oude? Ik heb nog 4.0.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, volgens mij zijn er twee mensen hier die problemen met wifi. Dus ik denk dat het wel meevalt. Ik heb wifi altijd aanstaan en geen problemen. Net als de proximity-sensor (wat overigens opgelost moet zijn in 4.1, anders is je iPhone defect) wordt het wat overtrokken ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13
lucietie schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 20:25:

Alvast bedankt!
Algemeen, netwerk en dan cellurar data uitschakelen (staat onder de 3g functie). Dan werkt internet het helemaal niet, althans bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Appo schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:55:
[...]

Algemeen, netwerk en dan cellurar data uitschakelen (staat onder de 3g functie). Dan werkt internet het helemaal niet, althans bij mij ;)
voor de Nederlanders onder ons: mobiele data uitschakelen

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Niet online
Onder berichtgevind (Push) kan je Badges aan en uit zetten, wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 11:46
Ryvion schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:57:
Onder berichtgevind (Push) kan je Badges aan en uit zetten, wat is dat?
De cijferstje die bij de icoontjes van de app komen te staan :)

zoals bij mail hieronder
Afbeeldingslocatie: http://posterous.com/getfile/files.posterous.com/totalusability/aWS2U72RE544LDj4uYcR1mn0A54NdjTJfPpVje8Y3jW4piVw23hc9l2MSfJ2/2009-05-12_1726.png

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Niet online
Ik zie dat overal staat: gratis berichten sturen met push.
Maar push gaat toch via internet en als je dan geen internetbundel hebt, dan gaat dat toch geld kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er bestaat ook een mogelijkheid genaamd Wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ryvion schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:36:
Maar push gaat toch via internet en als je dan geen internetbundel hebt, dan gaat dat toch geld kosten?
Men gaat er wellicht vanuit dat mensen met een iPhone (of iedere andere smart phone) sowieso een internetbundel hebben...? Er worden dus geen extra kosten in rekening gebracht zoals met sms, mms, etc. Op zich ook geen gekke gedachte natuurlijk... Ik ken geen mensen met een smart/iPhone zonder internet abonnement..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:27
Crusader schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 01:08:
[...]

Gezien de vele meldingen hierover. Heb het zelf nog maar één keer meegemaakt.
Vele meldingen? Komt gewoon omdat je alleen maar de mensen hoort die klagen, als je telefoon goed werkt zul je niet zo snel op fora naar oplossingen zoeken en je beklag doen.
Als er hier 100 man gaan klagen lijkt het veel, maar als er dus 20.000 niet klagen ofzo dan valt het dus reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryvion schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:36:
Gewoon gratis smsjes zonder limiet naar alle telefoons en providers?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2010 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft ervaring met telfort bellen + internet?
Die zijn het goedkoopst als ik die sites moet geloven.
Hun onbeperkt internet abo is stukken sneller dan die van T-mobile.

Maar werkt dit goed in de praktijk?
Ben van plan een simlockvrije iphone te halen en vervolgens zelf een abo bij te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:27
Dan zou je ook eens bij Vodafone kunnen kijken..heb je hele goedkope abbo's.
Moet je ff zoeken op tvgids actie Vodafone via google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Daejji schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:09:
Dan zou je ook eens bij Vodafone kunnen kijken..heb je hele goedkope abbo's.
Moet je ff zoeken op tvgids actie Vodafone via google.
Op die acties van vodafone zit nu een datalimiet van 250MB. Belachelijk laag natuurlijk. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
tot dusver heeft t-mobile nog steeds de beste abbo's icm data enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Alekz87 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:32:
tot dusver heeft t-mobile nog steeds de beste abbo's icm data enzo
Klopt. En dat in combinatie met de externe antenne kan een groot voordeel zijn om overal snel internet te hebben. Bestaat er een carkit die de iPhone 4 antenne verbindt aan de auto antenne? Net als toen met de Nokia 6310i en CAR-91 carkit dat je een externe antenne hebt die met 8 watt kon uitzenden ipv 2 watt?

[ Voor 3% gewijzigd door Trommelrem op 11-10-2010 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Laatst online: 10-09 16:21
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:04:
Wie heeft ervaring met telfort bellen + internet?
Die zijn het goedkoopst als ik die sites moet geloven.
Hun onbeperkt internet abo is stukken sneller dan die van T-mobile.

Maar werkt dit goed in de praktijk?
Ben van plan een simlockvrije iphone te halen en vervolgens zelf een abo bij te kiezen.
Mijn vriendin heeft een 3GS met Telfort abbo ;) ze internet met 2 MBPS.. Speedtests liggen bijna altijd in de 1900's overal waar ik(3GS-Tmobile) geen bereik of slecht internet heb heeft zei vol bereik en supersnel internet! ben nog geen plaats tegengekomen waar ze last had van de verbinding, en we zijn op rare plekken geweest waar je het niet zou verwachtten ;)
dus bij deze de ervaring is super!! helaas heb ik een werkabbo :(
Trommelrem schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:17:
[...]

Klopt. En dat in combinatie met de externe antenne kan een groot voordeel zijn om overal snel internet te hebben. Bestaat er een carkit die de iPhone 4 antenne verbindt aan de auto antenne? Net als toen met de Nokia 6310i en CAR-91 carkit dat je een externe antenne hebt die met 8 watt kon uitzenden ipv 2 watt?
uh denk niet dat je met Tmobile ooit nog fatsoenlijk internet krijgt hoor.. wat een schijt provider is dat zeg! ik irriteer me soms zo erg als ik gewoon weer geen 3g heb :S zelfs 2g kan die dan moeilijk aan :S en dat altijd wanneer je net even internet nodig hebt op straat. denk dat ik voortaan een lankabel van 5000 km koop met 1000 repeaters en die maar gewoon in me modem thuis stop, en dan een router op accu meeneem en gewoon me wifi aanzet.. 8)7
--------

enne, voor de twijfelaars die willen jailbreaken met Limera1n op IOS 4.1, gewoon doen want het werkt gewoon! :)

[ Voor 30% gewijzigd door Rohit op 12-10-2010 01:16 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

rohit schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 01:13:
[...]

uh denk niet dat je met Tmobile ooit nog fatsoenlijk internet krijgt hoor.. wat een schijt provider is dat zeg! ik irriteer me soms zo erg als ik gewoon weer geen 3g heb :S zelfs 2g kan die dan moeilijk aan :S en dat altijd wanneer je net even internet nodig hebt op straat. denk dat ik voortaan een lankabel van 5000 km koop met 1000 repeaters en die maar gewoon in me modem thuis stop, en dan een router op accu meeneem en gewoon me wifi aanzet.. 8)7
Zo, ben jij je ei even kwijt :)

Ik beweer het tegenovergestelde. Ik heb tegenwoordig bijna altijd vol bereik 3G. Thuis had ik hooguit 1 streepje 3G en al gauw een fallback naar GSM. Maar sinds een tijdje tegenwoordig dus gewoon volle bak 3G.
Speedtests regelmatig gedaan op diverse plekken en haal met m'n 1 Mbit Web-n-Walk Plus abonnement altijd 900+ kbps, bijna altijd tegen de 960 kbps aan.

Ik merk absoluut verbetering in hun netwerk en heb nooit internetproblemen op mijn iPhone 4. Op de 3G van mijn vrouw gaat het ook nooit mis. Dus jouw ervaring deel ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
rohit schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 01:13:
Wijs de beschuldigende vinger eerst eens naar jezelf voordat je die naar T-Mobile wijst.

Mijn laptop heeft bijna altijd 3G en ik haal bijna altijd de beloofde maximumsnelheid van 2 mbit. Mijn telefoon daarentegen niet. Als je echt sneller internet wilt dan moet je of een andere telefoon of een externe antenne gebruiken. De laptop heeft een antenne in het display ingebouwd.

Ik gebruik zelfs Eweka/Newsleecher op het 3G netwerk. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Trommelrem schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:17:
[...]

Mijn vaders auto ondersteund een zogenaamde externe sim modus via bluetooth. Ik weet niet of de iPhone dit ondersteund, maar via zijn Nokia N79 werkt het iig. De auto neemt dan de belfunctie over alsof de simkaart in de auto zit, en dus gebruikt hij zijn eigen antenne op het dak. Ik weet niet of dit alleen bij ingebouwde systemen kan, of dat je deze functie ook bij gewone radios hebt. Het doet iig wel wat jij wil, alleen weet ik niet wat voor systeem je hebt in de auto.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hallo,
Ik heb een vraagje mbt tot de iphone4 icm vodafone en wisselgesprek.
Op de iphone zelf heb ik call waiting aangezet en call forwarding uit.
Ik heb , toen dit niet bleek te werken, ook via *43# wisselgesprek aangezet.
Echter, als ik aan de lijn en ik word nogmaals gebeld schiet deze persoon meteen mijn voicemail in en krijg ik dus geen wisselgesprek binnen.
Als ik check met *#43# lijkt alles goed te staan. Iemand enig idee?

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:31
Ook ik ben de gelukkige eigenaar van de iPhone. Nu maak ik gebruik van een andere laptop en ik wilde graag m'n apps synchroniseren. Via Bestand -> Aankopen overzetten van iPhone (in iTunes uiteraard) zou dit zo moeten lukken. Ik krijg echter een melding dat ik geen bevoegdheid zou hebben op deze computer. Ik heb de laptop gemachtigd via het menu Store -> Deze computer machtigen. Ik krijg vervolgens een melding dat de computer gemachtigd is, maar als ik de aankopen weer over probeer te zetten, dan krijg ik nog steeds de melding dat ik geen bevoegdheid heb.

Ik heb de pc opnieuw gestart, itunes opnieuw gestart, maar het werkt nog steeds niet. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik op een gast-account van de laptop werk (overigens Vista en iTunes 10)... Hebben jullie hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:37

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Dirickteur schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:41:
Ook ik ben de gelukkige eigenaar van de iPhone. Nu maak ik gebruik van een andere laptop en ik wilde graag m'n apps synchroniseren. Via Bestand -> Aankopen overzetten van iPhone (in iTunes uiteraard) zou dit zo moeten lukken. Ik krijg echter een melding dat ik geen bevoegdheid zou hebben op deze computer. Ik heb de laptop gemachtigd via het menu Store -> Deze computer machtigen. Ik krijg vervolgens een melding dat de computer gemachtigd is, maar als ik de aankopen weer over probeer te zetten, dan krijg ik nog steeds de melding dat ik geen bevoegdheid heb.

Ik heb de pc opnieuw gestart, itunes opnieuw gestart, maar het werkt nog steeds niet. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik op een gast-account van de laptop werk (overigens Vista en iTunes 10)... Hebben jullie hier ervaringen mee?
Ben je op die iTunes ingelogd met het Apple-account dat ook aan je telefoon is gekoppeld? Volgens mij moeten die twee namelijk overeenkomen.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:31
Ja, ik heb maar één account en dat kan dus niet misgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Trommelrem schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:20:
[...]

Wijs de beschuldigende vinger eerst eens naar jezelf voordat je die naar T-Mobile wijst.

Mijn laptop heeft bijna altijd 3G en ik haal bijna altijd de beloofde maximumsnelheid van 2 mbit. Mijn telefoon daarentegen niet. Als je echt sneller internet wilt dan moet je of een andere telefoon of een externe antenne gebruiken. De laptop heeft een antenne in het display ingebouwd.

Ik gebruik zelfs Eweka/Newsleecher op het 3G netwerk. Werkt prima.
Waarom zou ik een ander telefoon moeten gebruiken? Mijn HTC Touch Pro2 kan wel gewoon 2 Mbps aan met Telfort.. maar als ik mijn Tmobile simkaart gebruik is het gewoon weer waardeloos.. en hoezo denk je dat het aan de telefoon ligt terwijl mijn vriendin gewoon telfort gebruikt i.c.m. een 3GS die wel gewoon overal snel internet heeft ;)
Maarja ik zal wel even een vingertje naar me zelf wijzen als je dat zo fijn vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
rohit schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:14:
[...]

Waarom zou ik een ander telefoon moeten gebruiken? Mijn HTC Touch Pro2 kan wel gewoon 2 Mbps aan met Telfort.. maar als ik mijn Tmobile simkaart gebruik is het gewoon weer waardeloos.. en hoezo denk je dat het aan de telefoon ligt terwijl mijn vriendin gewoon telfort gebruikt i.c.m. een 3GS die wel gewoon overal snel internet heeft ;)
Maarja ik zal wel even een vingertje naar me zelf wijzen als je dat zo fijn vindt :)
vriend van me heeft ook een iphone, beide bij tmobile. nu verschilt ons bereik regelmatig van elkaar. en ook het " 3G gehalte"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Alekz87 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:17:
[...]

vriend van me heeft ook een iphone, beide bij tmobile. nu verschilt ons bereik regelmatig van elkaar. en ook het " 3G gehalte"
die ik nu gebruik is me 2e 3GS, en zelfs in haar telefoon heb ik met tmobile ook slecht internet..

maar op veel plaatsen ook snel internet hoor ;) dus zou wel raar zijn als het aan de telefoon zou liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
rohit schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:23:
[...]

die ik nu gebruik is me 2e 3GS, en zelfs in haar telefoon heb ik met tmobile ook slecht internet..

maar op veel plaatsen ook snel internet hoor ;) dus zou wel raar zijn als het aan de telefoon zou liggen..
Heb vrijwel altijd constant 3G, behalve in treinen/bussen en zeer drukke gebieden. Was half jaar geleden bij TM toch anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ik ben op zoek naar een statiefmount of clip waarmee ik m'n iPhone 4 kan bevestigen aan een statief. Heeft iemand ervaring met zo'n product? Enige aanraders in dit gebied?

edit: ik heb deze via e-Bay besteld na op andere fora gelezen te hebben dat ie ook op traditionele statieven werkt. En voor maar 4,95 wil ik het er wel op wagen. Moet uit Hong-Kong komen maar zal ervaringen posten zodra ik 'm heb.

[ Voor 53% gewijzigd door Blaim op 12-10-2010 15:57 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone 4] Discussie over de antenne

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.