Ook ik heb het nu gehad, ik had hem zondag in mijn broekzak, verder niks bijzonders. En toen kreeg ik deze melding ook. Wel moet ik erbij vermelden dat ik de iphone ook gebruik om mee te hardlopen (GPS tracking). Zou het hiermee te maken kunnen hebben? Dat het schudden niet goed is voor de iphone? Zaterdag had ik hardgelopen en zondag kreeg ik deze melding. Nou ja, hopen dat het niet te vaak voorkomt..Mex schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 10:01:
[...]
Ik heb dit ook gehad, er draaide niets, geen app's in de achter grond, telefoon in broekzak waar het niet extreem warm was. Het is tot nu toe maar 1x voor gekomen.
[afbeelding]
Verwijderd
Telfort zit toch op het kpn netwerk? Dat zou dus in principe goed moeten zijn.Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:04:
Wie heeft ervaring met telfort bellen + internet?
Die zijn het goedkoopst als ik die sites moet geloven.
Hun onbeperkt internet abo is stukken sneller dan die van T-mobile.
Maar werkt dit goed in de praktijk?
Ben van plan een simlockvrije iphone te halen en vervolgens zelf een abo bij te kiezen.
KloptVerwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:11:
[...]
Telfort zit toch op het kpn netwerk? Dat zou dus in principe goed moeten zijn.
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ik kan alleen op de site van telfort abbo's vinden met surf en mail waar de downspeed 768kb/s is.
http://shop.telfort.nl/si...-sim-only-300-24-mnd.html
Ik kan nergens telfort mobiel internet vinden met een snelheid van 2Mbps
Kijk ik er nu overheen?
Ik kan nergens telfort mobiel internet vinden met een snelheid van 2Mbps
Kijk ik er nu overheen?
Ik heb wat video's van mijn fotorol in windows van de iphone geknipt en in mijn video's geplakt.
Het was eigenlijk de bedoeling te kopieren... hoe krijg ik ze nu terug? omgekeerd kan niet omdat ik niet kan plakken in de iphone map.
Het was eigenlijk de bedoeling te kopieren... hoe krijg ik ze nu terug? omgekeerd kan niet omdat ik niet kan plakken in de iphone map.
tweakerts!
ik heb vandaag mn iphone 4 binnen gekregen. kon alsnog vandaag de app voor t gratis hoesje downloaden en tevens een bestelling doen. Ook een bevestiging gekregen op mijn mail van t bestelde hoesje. Ik dacht dat dit tot 30 sept was ? mij telefoon is 5 okt besteld. Iemand hier ervaring mee en kan ik mijn hoesje ook daadwerkelijk verwachten ?
ik heb vandaag mn iphone 4 binnen gekregen. kon alsnog vandaag de app voor t gratis hoesje downloaden en tevens een bestelling doen. Ook een bevestiging gekregen op mijn mail van t bestelde hoesje. Ik dacht dat dit tot 30 sept was ? mij telefoon is 5 okt besteld. Iemand hier ervaring mee en kan ik mijn hoesje ook daadwerkelijk verwachten ?
Verwijderd
Ik hoop dat ik ze ook nog kan bestellen wanneer de mijne binnen is!paulmp schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:46:
tweakerts!
Altijd handig zo'n hoesje.
Ik heb n.a.v. een nieuwsbericht de data monitoring app DataMan aangeschaft. Nou heb ik twee problemen:
Die app blijft continu mijn gps gebruiken waardoor de accu snel leeg is. In de instellingen van de app of van de iPhone zie ik nergens waar ik dat weer uit kan schakelen.
Tweede probleem: ik heb teveel apps op mijn iPhone waardoor alle pagina's vol zijn. Ik zie nergens een icoontje van die DataMan app en kan 'm alleen via spotlight vinden. Hoe krijg ik die app nou gedeïnstalleerd?
Die app blijft continu mijn gps gebruiken waardoor de accu snel leeg is. In de instellingen van de app of van de iPhone zie ik nergens waar ik dat weer uit kan schakelen.
Tweede probleem: ik heb teveel apps op mijn iPhone waardoor alle pagina's vol zijn. Ik zie nergens een icoontje van die DataMan app en kan 'm alleen via spotlight vinden. Hoe krijg ik die app nou gedeïnstalleerd?
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Als het goed is vind je onder Settings - General (sorry, weet de Nederlandse benamingen niet) een optie Location Services. Daar kun je per app kiezen of die je locatie wel of niet mag gebruiken.Crusader schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:12:
Ik heb n.a.v. een nieuwsbericht de data monitoring app DataMan aangeschaft. Nou heb ik twee problemen:
Voor je tweede probleem zou je kunnen kiezen voor het niet syncen van de app (in iTunes) of, iets rigoreuzer, de app verwijderen uit iTunes. Als je hem wil verwijderen vanaf je iPhone, kun je tijdelijk wat mappen maken en daarin wat willekeurige apps zetten om zo ruimte te creeëren. Als je al je pagina's vol hebt staan met mappen die tot de nok toe gevuld zitten, dan zou ik eens een opruimactie gaan houden
Volgens mij moet je even goed zoeken, want je kan niet een app installeren als er geen ruimte is op je springboard. Welke softwareversie genruik je trouwens? Als het ios is dan heb je wel heel veel apps geïnstalleerd!Crusader schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:12:
...less is more
Dat is wel raar jaNico111 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:03:
Ik kan alleen op de site van telfort abbo's vinden met surf en mail waar de downspeed 768kb/s is.
Ik kan nergens telfort mobiel internet vinden met een snelheid van 2Mbps![]()
Kijk ik er nu overheen?
bij mijn vriendin heb ik het zo gedaan: eerst sim only afgesloten(3jaar geleden) elk jaar verlengd, en dit jaar in juni had ik Internet erbij genomen via Mijn Telfort. Misschien hebben ze de internetsnelheid voor nieuwe abbonnee's verlaagd? ik zou ze even bellen
Top, dat was 'm onder Locatievoorzieningen, thanks!Scott schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:18:
[...]
Als het goed is vind je onder Settings - General (sorry, weet de Nederlandse benamingen niet) een optie Location Services. Daar kun je per app kiezen of die je locatie wel of niet mag gebruiken.
Voor je tweede probleem zou je kunnen kiezen voor het niet syncen van de app (in iTunes) of, iets rigoreuzer, de app verwijderen uit iTunes. Als je hem wil verwijderen vanaf je iPhone, kun je tijdelijk wat mappen maken en daarin wat willekeurige apps zetten om zo ruimte te creeëren. Als je al je pagina's vol hebt staan met mappen die tot de nok toe gevuld zitten, dan zou ik eens een opruimactie gaan houden
Ik had overigens alles netjes in mapjes staan, totdat ik de upgrade van 4.0.2 naar 4.1 deed. Toen stonden alle icoontjes weer allemaal los en dacht ik 'zoek het maar uit ook', had me heel veel tijd gekost.
Heb 11 pagina's vol met apps, met ios 4.1. Ben er tig keer doorheen gelopen en kan de app echt niet vinden, andere recente apps trouwens ook niet, terwijl ik ze wel via spotlight kan vindenfunk-e schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:19:
[...]
Volgens mij moet je even goed zoeken, want je kan niet een app installeren als er geen ruimte is op je springboard. Welke softwareversie genruik je trouwens? Als het ios is dan heb je wel heel veel apps geïnstalleerd!
[ Voor 21% gewijzigd door Crusader op 13-10-2010 10:27 ]
waarom maak je niet gewoon Folders?Crusader schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:23:
Heb 11 pagina's vol met apps, met ios 4.1. Ben er tig keer doorheen gelopen en kan de app echt niet vinden, andere recente apps trouwens ook niet, terwijl ik ze wel via spotlight kan vinden
[ Voor 27% gewijzigd door Rohit op 13-10-2010 10:57 ]
Ik heb hetzelfde programmaatje aangeschaft, maar hij doet bij mij helemaal niets op mijn 3G!!! Zelfs niet als ik multitasking (mbv zToggle) aanzet.Crusader schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:12:
Blijkbaar werkt hij miet op mijn 3G.
Have Fun Funske
Dan quote ik mezelf even
Ik had overigens alles netjes in mapjes staan, totdat ik de upgrade van 4.0.2 naar 4.1 deed. Toen stonden alle icoontjes weer allemaal los en dacht ik 'zoek het maar uit ook', had me heel veel tijd gekost.
Ik heb van huis naar m'n werk Spotify aan gehad maar op het werk aangekomen heeft ie niets aan data geteld. Ja, 15 kB op een locatie waar ik helemaal niet ben geweest.funske schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:20:
[...]
Ik heb hetzelfde programmaatje aangeschaft, maar hij doet bij mij helemaal niets op mijn 3G!!! Zelfs niet als ik multitasking (mbv zToggle) aanzet.
Blijkbaar werkt hij miet op mijn 3G.
App doet het bij mij ook niet zoals het hoort. Die gaat er weer af, zonde van de centen.
[ Voor 41% gewijzigd door Crusader op 13-10-2010 11:23 ]
zou em 0 sterre geven dan in de appstore + een slechte reviewCrusader schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:22:
[...]
Dan quote ik mezelf even
[...]
[...]
Ik heb van huis naar m'n werk Spotify aan gehad maar op het werk aangekomen heeft ie niets aan data geteld. Ja, 15 kB op een locatie waar ik helemaal niet ben geweest.
App doet het bij mij ook niet zoals het hoort. Die gaat er weer af, zonde van de centen.
Ik heb via mijn werk nu anderhalf jaar een iphone 3g. De afgelopen maanden verbrak hij steeds de verbinding en er zitten 2 scheuren in de achterkant vanaf de connector.
Ik heb hem ingeleverd en een nieuwe 3GS gekregen, maar nu is het reparatieverslag terug en hij blijkt beyond repair. Nu krijg ik van mijn werk te horen dat "het wel verstandig is om hem in een hoesje te doen, misbruik blablabla".
Heb ik nou gewoon pech en kan ik die waarschuwing in de wind slaan of wat kan ik het beste doen? Ik haat hoesjes en dingen die hem groter maken.
Ik heb hem ingeleverd en een nieuwe 3GS gekregen, maar nu is het reparatieverslag terug en hij blijkt beyond repair. Nu krijg ik van mijn werk te horen dat "het wel verstandig is om hem in een hoesje te doen, misbruik blablabla".
Heb ik nou gewoon pech en kan ik die waarschuwing in de wind slaan of wat kan ik het beste doen? Ik haat hoesjes en dingen die hem groter maken.
Heel raar net, kreeg zomaar de melding " Beste tele2 klant, uw internetabbonnement is opgezegd omdat u een betalingsachterstand heeft" ? Ik was mn mail aan het openen/lezen maar het was geen mail het verscheen zomaar in beeld. Ik zit niet eens bij tele2?!? En ik zit ook niet aan de crack
Rapapa...
Had je ff op de foto moeten zettenLosGieros schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:31:
Heel raar net, kreeg zomaar de melding " Beste tele2 klant, uw internetabbonnement is opgezegd omdat u een betalingsachterstand heeft" ? Ik was mn mail aan het openen/lezen maar het was geen mail het verscheen zomaar in beeld. Ik zit niet eens bij tele2?!? En ik zit ook niet aan de crack
Verwijderd
Ook net een bestelling gedaan. Binnen 1-2 weken moet ie binnen zijn.paulmp schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:46:
tweakerts!
Voor mijn vrouw heb ik de iPhone 4 besteld bij KPN (via die goedkope zakelijke aanbieding waarbij de telefoon zelf gratis is). Ik heb haar T-Mobile sim kaartje uit de 3G op maat geknipt en die werkt op zich prima in de iPhone 4. Alleen activeren van Facetime tijdens een gesprek lukt niet, krijg dan de melding "Facetime mislukt".
Als ik met mijn eigen toestel Facetime activeer tijdens het gesprek, dan werkt het prima.
Enig idee waarom haar toestel Facetime niet kan initiëren?
edit: beide toestellen niet gejailbreakt en iOS 4.1.
Als ik met mijn eigen toestel Facetime activeer tijdens het gesprek, dan werkt het prima.
[ Voor 5% gewijzigd door Crusader op 14-10-2010 08:43 ]
Facetime staat wel aan bij instellingen-->telefoon?
Hoi!
@EWK & itsme: Ja en ja.
Als ik Facetime initiëer, krijgen we een Facetime sessie. Had ik al aangegeven, dus begrijp de vragen niet helemaal.
Als ik Facetime initiëer, krijgen we een Facetime sessie. Had ik al aangegeven, dus begrijp de vragen niet helemaal.
Briljant apparaat
Eindelijk binnen en wat een genot t.o.v. Windows mobile, symbian etc wat ik in het verleden allemaal gehad heb
(al is alles kwestie van smaak natuurlijk)
Blijkt alleen wel een trillinkje/rammeltje te zitten als je de telefoon neerlegt op een harde ondergrond of als je met vinger op de achterkant bovenin in de buurt van de camera tikt. Als je de lens vasthoud hoor je het niet. Ik begrijp dat dit normaal is als ik alle threads op het net moet geloven en dat alle iphones dat hebben.
Blijkt alleen wel een trillinkje/rammeltje te zitten als je de telefoon neerlegt op een harde ondergrond of als je met vinger op de achterkant bovenin in de buurt van de camera tikt. Als je de lens vasthoud hoor je het niet. Ik begrijp dat dit normaal is als ik alle threads op het net moet geloven en dat alle iphones dat hebben.
@Trin1ty,
Dat wat je 'los' hoort zitten is het auto-focus gedeelte. Heel normaal dus ;-)
Dat wat je 'los' hoort zitten is het auto-focus gedeelte. Heel normaal dus ;-)
Ik ben daarnet gebeld door Vodafone of ik een passend contract wou. (oude is opgezegd per 22-nov-2010) Ik had er wel oor naar, maar ik wil de Iphone 4. Na overleg van de beller met zijn chef heb ik te horen gekregen dat de Iphone 4 per half december te verkrijgen is.
Grootste nieuws is dat de Iphone 4 geupdate wordt !!, antenne wordt naar boven geplaatst aldus de Vodafone medewerker. Voor mij die maand wachten waard.
Grootste nieuws is dat de Iphone 4 geupdate wordt !!, antenne wordt naar boven geplaatst aldus de Vodafone medewerker. Voor mij die maand wachten waard.
Weet je zeker dat je die verkoper wilt geloven?koening schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:13:
Ik ben daarnet gebeld door Vodafone of ik een passend contract wou. (oude is opgezegd per 22-nov-2010) Ik had er wel oor naar, maar ik wil de Iphone 4. Na overleg van de beller met zijn chef heb ik te horen gekregen dat de Iphone 4 per half december te verkrijgen is.
Uhm, ik ga er van uit dat hij mij de juiste informatie verschaft, mocht dat niet zo zijn dan ben ik sowieso weg bij vodafone:)..Scirocco schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:17:
[...]
Weet je zeker dat je die verkoper wilt geloven?
Lijkt me sterk, dan was dit nieuws al wereldkundig en Apple gaat zich al het gezeik van alle huidige bezitters niet op de hals halen door dat nu aan te kondigen terwijl ze net een sloot van die dingen in markt hebben gezet. Ik verwacht zo'n aanpassing eerder in 'silent mode' dus gewoon verbeteren maar niet zeggen.koening schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:26:
[...]
Uhm, ik ga er van uit dat hij mij de juiste informatie verschaft, mocht dat niet zo zijn dan ben ik sowieso weg bij vodafone:)..
Tja ik zeg alleen wat de verkoper aan mij zei;), voor mij is de rede dat vodafone hem aanbied al goed genoeg om mijn lopende aanvraag bij BelCompany te annuleren en hem per half december bij vodafone te halen.:)Trin1ty schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:41:
[...]
Lijkt me sterk, dan was dit nieuws al wereldkundig en Apple gaat zich al het gezeik van alle huidige bezitters niet op de hals halen door dat nu aan te kondigen terwijl ze net een sloot van die dingen in markt hebben gezet. Ik verwacht zo'n aanpassing eerder in 'silent mode' dus gewoon verbeteren maar niet zeggen.
Komt daar nog bij dat de Iphone ook nog eens "verbeterd" is dan maakt het het alleen maar leuker:)
Ik denk dat de iPhone 4 helemaal niet aangepast wordt. Wat lees je nu nog eigenlijk over klachten over de 'death grip'? Ik lees/hoor er weinig meer over. De iPhone 4 verkoopt nog steeds als een malle, dus waarom zou Apple? Als ze (stiekem) iets aanpassen in de hardware, dan kan dit altijd uitkomen en dan zal dit gezien worden als bekentenis van het eerste probleem met alle gevolgen van dien. Apple is niet meer bezig met de iPhone 4, maar met de 5 en de opvolgers daarvan.
Verwijderd
Alsjeblieft zeg...koening schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:26:
[...]
Uhm, ik ga er van uit dat hij mij de juiste informatie verschaft, mocht dat niet zo zijn dan ben ik sowieso weg bij vodafone:)..
Mensen geloof aub nooit wat z'on verkoper aan de telefoon vertelt.
Ze hebben ballen verstand van zaken, en het zijn meestal maar van die uitzendkrachten die er zitten.
Ik kan het zeker weten aangezien ik al 4 jaar in een telefoonwinkel werk en hele slechte ervaringen heb met telefonisten van vodafone...
Welk bedrijf was het nou dat begin van het jaar hun klanten zwoeren dat er in de zomer geen iPhone 4G uit zou komen? En achteraf zeggen van 'ja, maar het heet de iPhone 4, niet 4G dus het klopte toch wat we zeiden.'Scirocco schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:17:
[...]
Weet je zeker dat je die verkoper wilt geloven?
Maw, telecomverkopers doen er alles aan om een contract binnen te slepen.
[ Voor 9% gewijzigd door fsfikke op 14-10-2010 13:54 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dat denk ik ook ja, los van het feit dat het 'antenne probleem' hier in NL (maar volgens mij ook in USA) lang niet zo groot is als de hele media doet geloven. Ik heb hem ook net en ik moet serieus heel veel moeite doen om hem dusdanig vast te pakken dat het bereik afneemt. En dan is het nog maar de vraag of het niet gewoon door het gebouw komt waar je toevallig inzit. imho heeft dat hele antenne probleem al veel te veel aandacht gekregenFlieger schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:50:
... Apple is niet meer bezig met de iPhone 4, maar met de 5 en de opvolgers daarvan.
Hmm, ik denk dat je dan bij geen enkele provider terecht kan want de mensen waarmee wij als (potentiele)klanten mee communiceren zijn 9 van de 10 keer randdebielen die nergens verstand van hebben en zomaar allerlei bullshit verkondigen.koening schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:26:
[...]
Zo werd ik in februari benaderd door t-mob om mijn abo te verlengen met een 3GS. Persoon gaf aan dat Apple voor 200% zeker NIET met een nieuwe iPhone zou komen.
Toen ik mijn sim-lock wilde laten verwijderen omdat ik 1 jaar mn iPhone had begreep de medewerker niet wat ik bedoelde:
Ik: Ik wil graag de sim-lock van mijn iPhone laten halen
Zij: Bent u uw pincode vergeten?
Ik: Nee, ik wil mijn sim-lock laten verwijderen
Zij: Wat bedoeld u met een sim-lock?
Ik: Nou, T-mobile voorziet de iPhones van sim-locks. De sim-lock voorkomt dat ik met een andere sim van een andere provider gebruik kan maken van het toestel.
Zij: ...
Ik: Begrijpt u wat ik bedoel?
Zij: Als het goed is kunt u drie keer een foute pincode intoetsen en als u dan uw PUK-code invoert kunt u een nieuwe pincode instellen.
Ik: Goedemiddag.
...less is more
Verwijderd
Ik denk ook dat het een beetje opgeblazen was.Trin1ty schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:21:
[...]
Dat denk ik ook ja, los van het feit dat het 'antenne probleem' hier in NL (maar volgens mij ook in USA) lang niet zo groot is als de hele media doet geloven. Ik heb hem ook net en ik moet serieus heel veel moeite doen om hem dusdanig vast te pakken dat het bereik afneemt. En dan is het nog maar de vraag of het niet gewoon door het gebouw komt waar je toevallig inzit. imho heeft dat hele antenne probleem al veel te veel aandacht gekregen
Ik heb hem sinds gisteren en moest veel moeite doen om hem terug te brengen naar 1 antenne streepje (werd niet minder dan dat).
Af en toe was het bereik niet max, maar dat kan ook aan mijn flat liggen (beton).
Al moet ik wel zeggen dat ik sinds vanochtend een hoesje heb en de streepjes 99% van de tijd gewoon max zijn.
Heb overigens wel KPN en niet dat lompe t-mobile.
denk dat ze het zelf een providerlock noemen. Is ook een verwarrende term omdat de iPhone zelf ook om een simlockcode roept als ik mijn foon opstart, gelukkig is dat alleen de pincodefunk-e schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:30:
[...]
Toen ik mijn sim-lock wilde laten verwijderen omdat ik 1 jaar mn iPhone had begreep de medewerker niet wat ik bedoelde:
Ik heb NAVVgps gekocht, alsmede Navmii.Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 13:58:
NDrive is terug in de APPSTORE, ze hebben alleen de naam van het product gewijzigd.
Het heet nu NAVVgps, maar is een 1 op 1 kopie van Ndrive voor iPhone.
Je kunt ze vinden op http://www.navvgps.com/
Ik zal de bevindingen later eens posten. Navmii werkt trouwens prima, wel wat oudere kaarten.
Beide voor een paar euro te koop, dus we zullen het oordeel zeker relateren aan de prijs
Maar als servicemedewerker is het essentieel dat je de taal van de klant gebruikt, ook al is jargon gebruikelijk en staat je intranet er vol mee.LaptopSmurf schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:54:
[...]
denk dat ze het zelf een providerlock noemen. Is ook een verwarrende term omdat de iPhone zelf ook om een simlockcode roept als ik mijn foon opstart, gelukkig is dat alleen de pincode
Dus niet handset, maar gewoon telefoon. Simlock in plaats van providerlock en offerlock. Contractverlenging in plaats van retention, opzeggen in plaats van churn, aanbieding dan wel actie in plaats van proposition, etc...
* Canaria vraagt zich nog weleens af waarom IMEI wel gangbaar is geworden en IMSI niet.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Sinds twee dagen ook een iPhone4, en nu zie ik hier ook batterij issues...
Gisterenavond opgeladen naar 100%.. vanochtend snel geladen tot 75% (stond in 30%).
Rond 2e was hij weer 19%.
In tussentijd dus wel geslapen en gewerkt.. dus naar mijn idee gebruik ik hem niet intensief.
Net half uur alle apps handmatig uitgezet, lokatie bepaling uit, wifi uit.. even zien of dat helpt,
persoonlijk vind ik dat het niet moet, dat je zelf dit soort acties moet gaan uit voeren om beetje batterij te hebben..
want is beetje het gemiddelde? halen jullie 2 dagen of is het gewoon normaal dat je hem elke dag moet opladen? Vriendin heeft een 3GS en die moet ook elke dag bijgeladen worden, maar ik dacht dat de iPhone4 een stuk langer mee ging.. Blijkbaar dus niet.. of het moet WiFi zijn ook al heb ik geen connectie ofzo,
Gisterenavond opgeladen naar 100%.. vanochtend snel geladen tot 75% (stond in 30%).
Rond 2e was hij weer 19%.
In tussentijd dus wel geslapen en gewerkt.. dus naar mijn idee gebruik ik hem niet intensief.
Net half uur alle apps handmatig uitgezet, lokatie bepaling uit, wifi uit.. even zien of dat helpt,
persoonlijk vind ik dat het niet moet, dat je zelf dit soort acties moet gaan uit voeren om beetje batterij te hebben..
want is beetje het gemiddelde? halen jullie 2 dagen of is het gewoon normaal dat je hem elke dag moet opladen? Vriendin heeft een 3GS en die moet ook elke dag bijgeladen worden, maar ik dacht dat de iPhone4 een stuk langer mee ging.. Blijkbaar dus niet.. of het moet WiFi zijn ook al heb ik geen connectie ofzo,
Ik teken nergens meer voor
De taal van iedere consument spreken is wat lastig, maar ze had 1 en 1 = 2 wel kunnen maken na de nadere uitleg.Canaria schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:07:
[...]
Maar als servicemedewerker is het essentieel dat je de taal van de klant gebruikt, ook al is jargon gebruikelijk en staat je intranet er vol mee.
Ik heb soms ook vreemd gedrag ja, redelijk intensief gebruik overdag levert weinig verrassends op en ik zit vaak nog op 40-50% aan het einde van de dag, maar laat ik de telefoon aan 's nachts dan wilt het weleens gebeuren (2x voorgekomen nu) dat de hele boel zo leeg is als maar zijn kan. Als ik het ding uitzet is er niks aan de hand.Quakie schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:15:
Gisterenavond opgeladen en daarna nog een half uurtje gebruikt voor surfen. 's nachts op Airplane-mode. Vanochtend weer aangezet, uur mee gaan hardlopen/wandelen met GPS-tracking en muziek aan. Sindsdien nog af en toe gebruikt voor mail, web en WhatsApp, die dus continu in de achtergrond meedraait. Accu nu nog 81%.Quakie schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:15:
want is beetje het gemiddelde? halen jullie 2 dagen of is het gewoon normaal dat je hem elke dag moet opladen?
Kortom, nee, wat jij hebt is niet normaal.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Ik heb hem ook net nieuw en gisteravond opgeladen (vannacht uitgezet) en nu is hij al richting 40%.
Heb daarbij wel wifi aanstaan. En er zijn natuurlijk nu met dat multitasking continue apps aan het werken, GPS etc. Moet ook eens goed uitzoeken wat hij op de achtergrond allemaal stiekum draait wat niet hoeft.
Volgens mij is het met de meeste nieuwe oplaadbare apparaten ook zo dat je ze eerst een paar keer echt lang en goed moet opladen zodat een 100% bar ook echt 100% is.
Las ergens op een forum dat de batterijduur iets van tussen de 300 en 400 laadcycli meegaat alvorens de kracht afneemt en je sneller moet opladen. Ik vind dat niet echt veel moet ik eigenlijk zeggen
Aan de andere kant ik vind zelf een dag al wel acceptabel omdat ik niet beter weet. Ik gebruik een Palm Treo zakelijk en die is na een dag ook vaak leeg. Ik ben daar al behoorlijk gewend aan opladen (ligt standaard een lader op mijn bureau en een in de auto).
Heb daarbij wel wifi aanstaan. En er zijn natuurlijk nu met dat multitasking continue apps aan het werken, GPS etc. Moet ook eens goed uitzoeken wat hij op de achtergrond allemaal stiekum draait wat niet hoeft.
Volgens mij is het met de meeste nieuwe oplaadbare apparaten ook zo dat je ze eerst een paar keer echt lang en goed moet opladen zodat een 100% bar ook echt 100% is.
Las ergens op een forum dat de batterijduur iets van tussen de 300 en 400 laadcycli meegaat alvorens de kracht afneemt en je sneller moet opladen. Ik vind dat niet echt veel moet ik eigenlijk zeggen
Aan de andere kant ik vind zelf een dag al wel acceptabel omdat ik niet beter weet. Ik gebruik een Palm Treo zakelijk en die is na een dag ook vaak leeg. Ik ben daar al behoorlijk gewend aan opladen (ligt standaard een lader op mijn bureau en een in de auto).
Dat werkt vrij simpel: zit er tijdens het 'niets doen' op de achtergrond een kompaspijltje in je titelbalk? Zo niet, dan is er ook niets actief met GPS bezig. Het multitasken in iOS werkt niet zo dat alle apps zomaar continu in de achtergrond kunnen werken, als het goed is.Trin1ty schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:44:
Ik heb hem ook net nieuw en gisteravond opgeladen (vannacht uitgezet) en nu is hij al richting 40%.
Tenzij je een jailbreak hebt en custom taskmanagers hebt draaien, dan heb ik geen idee hoe het werkt
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Omdat men van beide afkortingen de betekenis niet weet (en ook niet hoeft te weten), en IMEI de meest gebruikte is. Je telefoonnummer is niet het nummer van je telefoon, maar van je aansluiting. IMEI is het nummer van je telefoon, maar niet je telefoonnummer.Canaria schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:07:
[...]
* Canaria vraagt zich nog weleens af waarom IMEI wel gangbaar is geworden en IMSI niet.
[ Voor 19% gewijzigd door vooghel op 14-10-2010 16:01 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt.
IMSI is het nummer van de simkaart en dat wordt net zo vaak gebruikt als het IMEI. Klantenservicemedewerkers hebben het over "het nummer onder de batterij" als ze IMEI bedoelen, of ze vragen de klant *#06# in te toetsen.vooghel schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:57:
[...]
Omdat men van beide afkortingen de betekenis niet weet (en ook niet hoeft te weten), en IMEI de meest gebruikte is. Je telefoonnummer is niet het nummer van je telefoon, maar van je aansluiting. IMEI is het nummer van je telefoon, maar niet je telefoonnummer.
IMSI wordt "het nummer op de simkaart" en dat is nodig bij nummerbehoud of vervanging van de simkaart.
Benaming van het telefoonnummer is overigens MSISDN.
Ik laad mijn iPhone ook elke nacht op. Meestal heeft hij aan het einde van de dag nog wel 30-40% over, maar ik durf niet te slapen zonder dat de iPhone volledig opgeladen is óf aan de lader hangt. Ik ben op een normale werkdag weleens om 11:00 wakker geschrokken toen m'n iPhone 's nachts was leeggelopen en het alarm dus niet afging.Quakie schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:15:
want is beetje het gemiddelde? halen jullie 2 dagen of is het gewoon normaal dat je hem elke dag moet opladen?
Momenteel heb ik Bluetooth ook uit, dat staat normaal altijd aan in verband met de carkit, maar ik heb nu een tijdelijke auto zonder Bluetooth. Dat scheelt trouwens bijna niet. Wat meer invloed heeft is het netwerk. Mijn iPhone heeft er op werk grote moeite mee om de netwerkverbinding vast te houden (zwak bereik van Vodafone hier), wat een zware belasting is voor de batterij.
Verwijderd
de meneer hierboven mij is helemaal correct wat betreft de benamingen.
En ook ik merk dat de iphone idd sneller leegloopt op gebieden waar slecht bereik is. Bij mij hier in de telefoonwinkel heb ik niet eens 3G met vodafone, maar bij de deur wel dus ja als ik hele tijd van hot naar her loop in de winkel dan kun je het al raden, mijn iphone raakt helemaal over zn toeren en slurpt batterij haha.
En ook ik merk dat de iphone idd sneller leegloopt op gebieden waar slecht bereik is. Bij mij hier in de telefoonwinkel heb ik niet eens 3G met vodafone, maar bij de deur wel dus ja als ik hele tijd van hot naar her loop in de winkel dan kun je het al raden, mijn iphone raakt helemaal over zn toeren en slurpt batterij haha.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 17:11 . Reden: typefoutje ]
Verwijderd
weeet iemand hoe ik msn altijd actief op de achtergrond kan laten draaien? ik heb 4.1, en begin eraan te irriteren dat ik elke keer weer moet aanmelden
Even een vraagje!
Is de TomTom Carkit for iPod touch dezelfde als TomTom Carkit for iPhone?
Ze adverteren als twee modellen. Maar zou mijn iPhone gewoon in de TomTom Carkit for iPod touch kunnen? Met behulp van dat extra adaptertje dat je gratis kunt bestellen.
Ze adverteren als twee modellen. Maar zou mijn iPhone gewoon in de TomTom Carkit for iPod touch kunnen? Met behulp van dat extra adaptertje dat je gratis kunt bestellen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heeft iemand anders hier ook sinds (iPhone4) 4.1 problemen met wifi?
Ik heb hem sinds half augustus op 4.0.1 gehad en besloot toch maar te updaten een paar dagen geleden en sindsdien is wifi gewoon slecht.
Waar hij de verbinding met 4.0.1 prima vasthield valt hij vaak gewoon weg met 4.1.
Kan het aan de baseband update liggen die met 4.1 meekwam?
Kan niet zeggen dat ik er erg blij mee ben..
Ik heb hem sinds half augustus op 4.0.1 gehad en besloot toch maar te updaten een paar dagen geleden en sindsdien is wifi gewoon slecht.
Waar hij de verbinding met 4.0.1 prima vasthield valt hij vaak gewoon weg met 4.1.
Kan het aan de baseband update liggen die met 4.1 meekwam?
Kan niet zeggen dat ik er erg blij mee ben..
Mocht er ooit iemand anders tegenaan lopen, hier de oplossing:Crusader schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:42:
Voor mijn vrouw heb ik de iPhone 4 besteld bij KPN (via die goedkope zakelijke aanbieding waarbij de telefoon zelf gratis is). Ik heb haar T-Mobile sim kaartje uit de 3G op maat geknipt en die werkt op zich prima in de iPhone 4. Alleen activeren van Facetime tijdens een gesprek lukt niet, krijg dan de melding "Facetime mislukt".
ik had een tijdelijk telefoonnummer zolang mijn nummerbehoud niet was gerealiseerd. Met dit tijdelijke nummer is Facetime geactiveerd. Echter heb ik inmiddels m'n eigen oude vertrouwde nummer weer terug, maar Facetime bleef onder het oude nummer bekend staan en zichzelf identificeren naar de tegenpartij. Enkel het wijzigen van het eigen telefoonnummer onder Instellingen -> Telefoon bleek niet voldoende, ook niet na een herstart. In- en uitschakelen van Facetime was ook niet genoeg.
Ik heb uiteindelijk de instellingen van het toestel moeten wissen (alleen de instellingen, dus geen volledige reset naar fabrieksinstellingen, ook geen apps wissen) en daarna Facetime opnieuw geactiveerd. Sindsdien werkt het vlekkeloos.
Nee die is niet gelijk. Ik had eerst de ipod versie maar daar paste de iPhone niet in qua hoogte. De iPhone versie past uiteraard wel maar de iPhone 4 is dermate dunner dan de 3(gs) dat je bijvoorbeeld een viltje op de houder moet plakken om hem te laten opladen. Beetje suf, maar dan werkt hij ook als een treinRivanov schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:19:
Even een vraagje!
Oke, jammer.
Want m'n schoonpa heeft de TomTom Carkit for iPod touch. Dacht, dan kan ik die zo af en toe even lenen!
Want m'n schoonpa heeft de TomTom Carkit for iPod touch. Dacht, dan kan ik die zo af en toe even lenen!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik zag het ook, nu maar hopen dat meneer de vodafone medewerker niet uit zijn nek pratte anders sta ik voor aap. Maar het mindere nieuws van de dag is dat de iphone 4 duurder gaat worden, van dat geld kan je a) een andere telefoon krijgen bij een abbo en b nog een ipod v4 halen.Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:46:
Nou koening je berichtje heeft de voorpagina van tweakers gehaald
Maar voor mij is het wachten en het geld wel waard:)
Ik ben blij dat ik net op tijd ben met de mijne die ik net ontvangen heb vóór deze prijsverhogingen. En het 'antenneprobleem' waar ik toch echt (net als de meerderheid volgens mij) geen last van heb is zo'n stijging toch absoluut niet waardkoening schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:36:
[...]
Ik zag het ook, nu maar hopen dat meneer de vodafone medewerker niet uit zijn nek pratte anders sta ik voor aap. Maar het mindere nieuws van de dag is dat de iphone 4 duurder gaat worden, van dat geld kan je a) een andere telefoon krijgen bij een abbo en b nog een ipod v4 halen.
Maar voor mij is het wachten en het geld wel waard:)
net even gecheckt op de 3GS van mijn vriendin en kreeg daar gewoon een speedtest resultaat van 1586 kbps. Dus die heeft gewoon een 2MBps verbinding.. kan er op de website nergens iets over vinden..
beetje raar maargoed, zij zit er niet mee, ik wel een beetje aangezien zij overal internet heb en ik niet!
beetje raar maargoed, zij zit er niet mee, ik wel een beetje aangezien zij overal internet heb en ik niet!
[ Voor 13% gewijzigd door Rohit op 15-10-2010 16:15 ]
Mmm, thx voor de ervaringen qua batterij..
Ben het nu aan het bijhouden:
Oke, ik heb het nu bijna een dag intensief getrackt qua status betreffende batterij gebruik:
Ik heb het volgende ingesteld.
50% brightness
WiFi , BlueTooth uit, locatie bepaling aan maar niet op alle apps, en push aan.
Weet dat het batterij kost, maar het blijft een iPhone, belachelijk wat een iphone maakt om dat juist uit te zetten vandaar.
Continue handmatig alles uitgezet met dubbele home toets om zeker te zijn dat niks op de achtergrond draait.
Iphone stats:
Gebruik 4uur 18min
Standby 18.9min
Raar trouwens wat heb hem niet om zes uur opgeladen en dat zou je verwachten als je dit bij elkaar optelt.
16:00 status 32%
21.15 100% vol
Licht gebruik met smsjes,
23.30 bed met 91% Wifi uit
07.30 84% na nachtje.. wat ik wel netjes vind.
08.10 82% na half uur iPod gebruikt te hebben, ook netjes.. wel scherm uit
08.30 78% licht surfen
13.57 47% licht gebruik, dus af en toe, nu.nl, email gelezen, pagina gelezen, whatsup beantwoord, alle apps uit erna!!
16.00 33% licht whatsup, sms gebruik
Het is licht gebruik, want ik werk wel degelijk
, ook sluit ik alles handmatig met een scherm op 50%, en wifi uit dus..
Kortom, ik kom met moeite een dag door, en ik vind niet dat ik zo een iphone moet gebruiken. Alles uitzetten om een dag vol te houden.
Ga hem nu 1x helemaal opgebruiken zoals op site staat en dan naar 100% toe, kijken of dat helpt,
Daarna nogmaals zo dag testen met locatiebepaling uit, maar goed zie nooit zo kompas in beeld dus lijkt me waarschijnlijk niet oorzaak, nog een applicatie die raar doet.. alles staat tenslotte uit.
Oke, ik heb het nu bijna een dag intensief getrackt qua status betreffende batterij gebruik:
50% brightness
Weet dat het batterij kost, maar het blijft een iPhone, belachelijk wat een iphone maakt om dat juist uit te zetten vandaar.
Continue handmatig alles uitgezet met dubbele home toets om zeker te zijn dat niks op de achtergrond draait.
Iphone stats:
Gebruik 4uur 18min
Standby 18.9min
Raar trouwens wat heb hem niet om zes uur opgeladen en dat zou je verwachten als je dit bij elkaar optelt.
21.15 100% vol
08.30 78% licht surfen
13.57 47% licht gebruik, dus af en toe, nu.nl, email gelezen, pagina gelezen, whatsup beantwoord, alle apps uit erna!!
Het is licht gebruik, want ik werk wel degelijk
Kortom, ik kom met moeite een dag door, en ik vind niet dat ik zo een iphone moet gebruiken. Alles uitzetten om een dag vol te houden.
Ga hem nu 1x helemaal opgebruiken zoals op site staat en dan naar 100% toe, kijken of dat helpt,
Daarna nogmaals zo dag testen met locatiebepaling uit, maar goed zie nooit zo kompas in beeld dus lijkt me waarschijnlijk niet oorzaak, nog een applicatie die raar doet.. alles staat tenslotte uit.
Hmmzz dan is mijn batterij toch niet de slechtste!Quakie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:38:
Mmm, thx voor de ervaringen qua batterij..
50% brightness
Iphone stats:
Gebruik 4uur 18min
Standby 18.9min
21.15 100% vol
08.30 78% licht surfen
Het is licht gebruik, want ik werk wel degelijk, ook sluit ik alles handmatig met een scherm op 50%, en wifi uit dus..
Maar toch vind ik dit ook erg slecht.. gewoon belachelijk dat het na 1 dag al bijna leeg is.. wed dat hij de avond niet haalt..
Helderheid op 100%? Is dat niet een beetje overdadig?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
heb de mijne ook op 100% staan. heb je zo'n mooi scherm, dan moet je er ook van genietenMsG schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:42:
Helderheid op 100%? Is dat niet een beetje overdadig?
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
op 50 procent zijn de kleuren op hun best.
Is natuurlijk ook maar net waar je van houdt, heb hem zelf volgens mij rond de 60 procent staan..maar 100 is wel heel fel inderdaad..maar smaken verschillen.
Licko schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:18:
[...]
heb de mijne ook op 100% staan. heb je zo'n mooi scherm, dan moet je er ook van genieten
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Het is een gewoonte.. Ik had bij m'n eerste iPhone 4 de helderheid voortdurend op 100% staan. Van zodra ik m'n nieuwe kreeg stond hij default op 70% oid, en ik kan niet zeggen dat ik het verschil merk.Daejji schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 09:25:
Is natuurlijk ook maar net waar je van houdt, heb hem zelf volgens mij rond de 60 procent staan..maar 100 is wel heel fel inderdaad..maar smaken verschillen.
Het is wat je gewoon bent, meer niet mijn inziens
Verwijderd

Thuis heb ik in de woonkamer af en toe 3G en boven wel gewoon 3G, maar om het continu switchen te voorkomen zet ik 3G thuis uit. Wi-Fi staat dan wel de hele dag aan. Scheelt enorm qua batterijverbruik.
Helderheid van de iPhone 4 staat op ong. 80%. Ik ben in ieder geval zeer tevreden over de accu
Dat handmatig sluiten, dat gaat neem ik aan via een of andere jailbreak-app? Ik lees hier en daar meer verhalen over batterijproblemen en iedere keer blijkt het een jailbroken versie te zien. Misschien dat er toch iets niet helemaal goed gaat met die custom taskmanager.Quakie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:38:
08.30 78% licht surfen
[..]
Het is licht gebruik, want ik werk wel degelijk, ook sluit ik alles handmatig met een scherm op 50%, en wifi uit dus..
Ik gebruik mijn telefoon zo te zien niet heel anders als die van jou en ik red de twee dagen makkelijk, dus iets klopt er niet. Met name die sprong van 78% naar 47% is 'verdacht'.
Er staat bij, iPhone is aangesloten geweest sinds laatste keer volledig opladen. Het zou dus kunnen dat je hem van 20% naar 80% hebt opgeladen dus dan gelden deze statistieken niet want dan heb je hem wel aan de oplader gehad.Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 12:52:
[afbeelding]
Thuis heb ik in de woonkamer af en toe 3G en boven wel gewoon 3G, maar om het continu switchen te voorkomen zet ik 3G thuis uit. Wi-Fi staat dan wel de hele dag aan. Scheelt enorm qua batterijverbruik.
Helderheid van de iPhone 4 staat op ong. 80%. Ik ben in ieder geval zeer tevreden over de accu3 dagen haal ik af en toe, maar als ik het veel gebruik moet ik hem om de 2 dagen aan de lader hangen.
Verwijderd
Dat is raar, ik doe niet aan 'beetje bijladen', lijkt me slecht voor de accu. Ik laad hem altijd in de nacht volledig opTc-Chub schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:53:
[...]
Er staat bij, iPhone is aangesloten geweest sinds laatste keer volledig opladen. Het zou dus kunnen dat je hem van 20% naar 80% hebt opgeladen dus dan gelden deze statistieken niet want dan heb je hem wel aan de oplader gehad.
Hij is aangesloten geweest aan de computer. dan staat dat er. en dan laadt hij inderdaad ook bij.
Heb zelf de 8 uur nog nevernooit gehaald helaas. en heb brightness op 50%, Wi-Fi aan, 3G uit, Push aan.
Zou toch beter moeten werken. Compas werkt ook niet lekker trouwens.
Zijn er trouwens nog meer mensen die boeken op hun iPhone lezen? werkt prima
Heb zelf de 8 uur nog nevernooit gehaald helaas. en heb brightness op 50%, Wi-Fi aan, 3G uit, Push aan.
Zou toch beter moeten werken. Compas werkt ook niet lekker trouwens.
Zijn er trouwens nog meer mensen die boeken op hun iPhone lezen? werkt prima
Verwijderd
Heb je daar bewijzen van dan?Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:19:
[...]
Dat is raar, ik doe niet aan 'beetje bijladen', lijkt me slecht voor de accu.
Ik had juist iets raar voor met m'n iPhone 4 (4.1 jailbroken):
Toen ik bezig was een aantal smsjes te verwijderen, scrolde ik verder naar boven om de gewenste te selecteren, en per toeval kwam ik net aan de bovenkant van de pagina met diegene die ik wou wissen (dus tot aan het knopje van laad eerdere conversaties). Vervolgens koos ik voor het wissen van de geselecteerde (een stuk of tien), maar nu blijkt gans m'n conversatie met die ene persoon weg te zijn.. Alle voorgaande berichten zijn blijkbaar ook "meegesleurd".
Wel een aardige kl*te bug

Verwijderd
Ik sluit hem inderdaad bijna dagelijks eventjes aan aan de computer, om de boel te synchroniseren (iCal etc.). Maar ik heb niet zo een zin om alles te 'bewijzen', ik weet in ieder geval dat ik er lang mee kan werken. Daarnaast haal ik ook lang niet altijd de 8 uur hoor, dat was toevallig die dag zo en ik heb er gelijk maar een screenshot van gemaakt!Eduardboon schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:32:
Hij is aangesloten geweest aan de computer. dan staat dat er. en dan laadt hij inderdaad ook bij.
En ja, hij is niet gejailbreaked. Ik sluit vaak alle programma's die op de achtergrond draaien af (jaja, dat is een gewoonte geworden, ik heb 2 jaar lang HTCs met Windows Mobile gehad).
Dit vind ik eerlijk gezegd wel snel gaan. Had je de gewone data verbinding en 3G wel nog aan staan?Quakie schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:38:
Bij mij gaat er tijdens het slapen maar maximaal 1% vanaf. Vaak staat hij de volgende morgen zelfs nog op 100% als ik hem de avond er voor opgeladen had. En dan heb ik het over nachten van bijvoorbeeld 10 uur.
Zelf heb ik echter wel data, 3G en wifi uit staan, omdat ik 's avonds liever niet gewekt word door pushberichten. Gewoone telefoonverbinding laat ik nog wel altijd aan staan, omdat iemand zou kunnen bellen.
Ik heb een probleem met mijn iPhone 4 icm Vodafone abbo. Ik kan helemaal geen smsjes meer ontvangen. Ik heb dit probleem sinds donderdagmiddag 14-10-2010.
Ik draai versie 4.1 sinds vorige week zondag en ik kon heel de week gewoon smsjes ontvangen, tot die donderdagmiddag. Sindsdien ontvang ik niets meer.
Ik draai versie 4.1 sinds vorige week zondag en ik kon heel de week gewoon smsjes ontvangen, tot die donderdagmiddag. Sindsdien ontvang ik niets meer.
Verwijderd
Heb nu al een paar dagen een iphone4, schitterend apparaat, no issues whatsoever. Ik vroeg me echter wel af hoe jullie avi & mkv bestanden afspelen. Is er echt maar 1 manier (nl videobestand converteren naar mp4 in een of andere converter -> in itunes slepen -> syncen met iphone) of mis ik iets? En hoe doen jullie dit voor 720p mkv's (zoals we die online veel vinden)?
Het wachten is op VLC player voor iPhone.Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 16:42:
Heb nu al een paar dagen een iphone4, schitterend apparaat, no issues whatsoever. Ik vroeg me echter wel af hoe jullie avi & mkv bestanden afspelen. Is er echt maar 1 manier (nl videobestand converteren naar mp4 in een of andere converter -> in itunes slepen -> syncen met iphone) of mis ik iets? En hoe doen jullie dit voor 720p mkv's (zoals we die online veel vinden)?
Als het goed is komt die aankomende week in de Appstore.
Hoi!
Verwijderd
Oh ziet er goed uit!EWK schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 16:45:
[...]
Het wachten is op VLC player voor iPhone.
Als het goed is komt die aankomende week in de Appstore.
Also, hoe scroll ik snel naar beneden in een lijvige webpagina (zoals bv deze post)?
Ontvang je op een andere telefoon met dezelfde simkaart wel SMS'jes?LIMIT-AR schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 16:41:
Ik heb een probleem met mijn iPhone 4 icm Vodafone abbo. Ik kan helemaal geen smsjes meer ontvangen. Ik heb dit probleem sinds donderdagmiddag 14-10-2010.
Elect a clown, expect a circus.
Ik heb op het moment een iphone4 (met kleine sim) en nog mijn sony ericsson c902 alleen kan ik die kleine sim ook op 1 of andere manier in mijn sony gebruiken want ik wil mijn sony soms gebruiken als backup internet alleen daar hoort een (normale) grotere sim in dus dat gaat niet passen... Iemand manier hoe het wel kan?
Ja daar heb je een micro-sim adapter voor nodig, meestal krijg je deze er gratis bij. Het is een plastic randje in de vorm van een sim kaart met een micro-simkaart opening erin, zodat je de microsimkaart erin kan klikken.
Kan ik helaas niet testen heb geen microsim adapter. Het rare is dat ik van sommige mensen wel kan ontvangen, merk ik nu.Slasher schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:21:
[...]
Ontvang je op een andere telefoon met dezelfde simkaart wel SMS'jes?
Iemand met een Hi abo kan me wel iets sturen.
Je hoeft het mij niet te bewijzen hoorVerwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 15:39:
[...]
Ik sluit hem inderdaad bijna dagelijks eventjes aan aan de computer, om de boel te synchroniseren (iCal etc.). Maar ik heb niet zo een zin om alles te 'bewijzen', ik weet in ieder geval dat ik er lang mee kan werken. Daarnaast haal ik ook lang niet altijd de 8 uur hoor, dat was toevallig die dag zo en ik heb er gelijk maar een screenshot van gemaakt!
En ja, hij is niet gejailbreaked. Ik sluit vaak alle programma's die op de achtergrond draaien af (jaja, dat is een gewoonte geworden, ik heb 2 jaar lang HTCs met Windows Mobile gehad).
Waar zou ik die er bij moeten krijgen bij mijn sony of bij mijn iphone? Want bij mijn iphone niet dacht ik, zal eens die andere doos dan zoekenTc-Chub schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:02:
Ja daar heb je een micro-sim adapter voor nodig, meestal krijg je deze er gratis bij. Het is een plastic randje in de vorm van een sim kaart met een micro-simkaart opening erin, zodat je de microsimkaart erin kan klikken.
Nee die zou je moeten krijgen bij je micro-simkaart. Als je die niet hebt omdat je bijv de iPhone bij een t-mobile abbo hebt gekregen en de micro-simkaart er al bij zat, moet je even langs de t-mobile winkel en vragen naar een micro-sim adapter.
Ik kreeg een plastic uitdruk-kaart waar je een volledige sim-kaart uit kon drukken, en uit de kaart kon je later dan weer een micro-sim drukken. Ik had niet het idee dat je dat losse stukje later weer als 'adapter' kon gebruiken, er zat nogal een opening tussen.Tc-Chub schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 21:04:
Nee die zou je moeten krijgen bij je micro-simkaart. Als je die niet hebt omdat je bijv de iPhone bij een t-mobile abbo hebt gekregen en de micro-simkaart er al bij zat, moet je even langs de t-mobile winkel en vragen naar een micro-sim adapter.
Dat plastic uitdruk stuk (waar de micro-sim inzat) moet je niet meer gebruiken! Je buigt dit namelijk een beetje, waardoor het niet meer te gebruiken valt. Hij blijft dan namelijk in de GSM steken.
Gewoon bij T-Mobile een gratis adapter vragen.
Gewoon bij T-Mobile een gratis adapter vragen.
Daar heeft Apple nog steeds niet aan gedacht. Slaat nergens opVerwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:07:
[...]
Oh ziet er goed uit!
Also, hoe scroll ik snel naar beneden in een lijvige webpagina (zoals bv deze post)?
Even een bookmarklet installeren, ff googlen..
ik heb bij vodafone maar ik vraag wel andere aan want wil toch 2 simkaarten hebben
Zo dat scheelt nogal zeg. Ja bij is het met wifi 3G enzo.
Ene kant wil ik daar niet aan beginnen. Het continue wijzigen van settings om de dag door te komen.
Ik sluit net als sommige ook alles af en volgens systeminfo toch een load van 20%.
(nee draai geen jail brake)
Sry reply op xylon ging wat mis blijft een klein scherm zo iPhone
Ene kant wil ik daar niet aan beginnen. Het continue wijzigen van settings om de dag door te komen.
Ik sluit net als sommige ook alles af en volgens systeminfo toch een load van 20%.
(nee draai geen jail brake)
Sry reply op xylon ging wat mis blijft een klein scherm zo iPhone
[ Voor 12% gewijzigd door Quakie op 18-10-2010 09:17 ]
Als Apple noob (nooit iets van Apple gehad) nu een Iphone4. Na 2 jaar met een Xperia gekloot te hebben tijd voor iets anders.
Paar opmerkingen nu.
- erg mooi
- erg snel
- zuipt stroom alsof het niks is echter ik haal 1 dag wel na de eerste acculading. Xperia was veel zuiniger maarja ook veel trager :-O
- wel kwetsbaar maar vertik het om een stom hoesje te gebruiken het blijft een ordinaire telefoon
- zeer gemakkelijk te bedienen
Wat me echt stoort.....:
De ontvangst is merkbaar minder. Signaal valt vaak weg op plaatsen waar ik echt nooit een probleem had met de Xperia.
Voor Google chat moet ik nog een goeie App vinden. Ik gebruik nu Fring maar die verliest zijn verbinding vaak en werkt niet handig. Wie weet nog een goeie google chat App die wel fijn werkt?
Paar opmerkingen nu.
- erg mooi
- erg snel
- zuipt stroom alsof het niks is echter ik haal 1 dag wel na de eerste acculading. Xperia was veel zuiniger maarja ook veel trager :-O
- wel kwetsbaar maar vertik het om een stom hoesje te gebruiken het blijft een ordinaire telefoon
Wat me echt stoort.....:
De ontvangst is merkbaar minder. Signaal valt vaak weg op plaatsen waar ik echt nooit een probleem had met de Xperia.
Voor Google chat moet ik nog een goeie App vinden. Ik gebruik nu Fring maar die verliest zijn verbinding vaak en werkt niet handig. Wie weet nog een goeie google chat App die wel fijn werkt?
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Google Talk app toevallig?psy schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:52:
Als Apple noob (nooit iets van Apple gehad) nu een Iphone4. Na 2 jaar met een Xperia gekloot te hebben tijd voor iets anders.
Paar opmerkingen nu.
- erg mooi
- erg snel
Wat me echt stoort.....:
PSN: Bellerophon-
Ik heb geen officiele Google Talk app gevonden hor. Wel erg veel wannebe's.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Nice!UltraSub schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:56:
[...]
Daar heeft Apple nog steeds niet aan gedacht. Slaat nergens op
Ik gebruik Safari zelden, maar als ik het doe, is het weleens om de laatste reacties in een topic hier te bekijken. Dat is met 200 ppp nogal onhandig.
* Canaria wacht nog meer op de aangekondigde optie om het aantal ppp per sessie afzonderlijk in te stellen

Verwijderd
Ik heb een vraag over Gmail. Ik gebruik Google Mail op m'n iPhone 4, maar het werkt niet echt handig vind ik. Ik krijg mijn mail nu op 3 plakken binnen (Gmail, Outlook en iPhone). Als ik een mail verwijder op m'n iPhone/Gmail, verdwijnt-ie in Gmail/iPhone, maar niet in Outlook. Dat is logisch lijkt me. Wat ik minder logisch vind, en erg vervelend, is dat als ik een mail stuur vanaf mijn iPhone, ik dat bericht in mijn eigen postvak-in krijg, op 3 plekken dus... Hoe kan ik dit oplossen? Door ipv Google mail de exchange op de iPhone te gebruiken?
Ik heb nu een 3GS met 4.0.1 en een JB.
Als ik naar 4.1 wil moet ik vast eerst gewoon 4.1 installeren via itunes en daarna Jailbreaken.
Met als gevolg dat ik al mijn JB instellingen en appjes (sbsetting zooi vooral) kwijt ben?
Als ik naar 4.1 wil moet ik vast eerst gewoon 4.1 installeren via itunes en daarna Jailbreaken.
Met als gevolg dat ik al mijn JB instellingen en appjes (sbsetting zooi vooral) kwijt ben?
Klopt door imap in google te activeren en beiden applicaties over te schakelen naar imap vermoed ik bij outlook en exchange onder iphone (server is m.google.com).Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:59:
Ik heb een vraag over Gmail. Ik gebruik Google Mail op m'n iPhone 4, maar het werkt niet echt handig vind ik. Ik krijg mijn mail nu op 3 plakken binnen (Gmail, Outlook en iPhone). Als ik een mail verwijder op m'n iPhone/Gmail, verdwijnt-ie in Gmail/iPhone, maar niet in Outlook. Dat is logisch lijkt me. Wat ik minder logisch vind, en erg vervelend, is dat als ik een mail stuur vanaf mijn iPhone, ik dat bericht in mijn eigen postvak-in krijg, op 3 plekken dus... Hoe kan ik dit oplossen? Door ipv Google mail de exchange op de iPhone te gebruiken?
Zo heb je 1 inbox.
Heb gisteren (tijdelijk gratis) app SystemInfo geinstalleerd. (zwart witte icon, schijnen er meerdere te zijn).
Mijn iPhone meet geen 512 maar 256MB ook al geeft specs aan 512MB. Een maat heeft ook een iPhone4 en die komt wel dik boven de 256MB. Minder geheugen is meer swappen lijkt mij dus ook invloed te hebben op batterij.. Sowieso bizar met niks open, toch een load van 20%.
Quakie iphone4 32gig

Ander iphone4 16gig

Nu heeft een ipad ook maar 256MB ipv 512MB maar vaak is een iPhone4 toch net wat sneller waarschijnlijk door het geheugen.. moet ik me zorgen maken? Hebben meerdere dit? Rest van info klopt (batterij gehalte, disk gebruik etc)
[ Voor 34% gewijzigd door Quakie op 18-10-2010 11:16 ]
inderdaad...UltraSub schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:56:
[...]
Daar heeft Apple nog steeds niet aan gedacht. Slaat nergens op
heel snel terug naar bovenaan de pagina kan wel,
maar heel naar helemaal naar beneden is volgens Apple niet nodig...?
Leeg - Sinds 20180907
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 4] Discussie over de antenne
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 4] Discussie over de antenne
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.