Klopt. Een super programma om je cydia instellingen te backuppen is pkgbackup (packagebackup). Dan hoef je na je jailbreak alleen maar pkgbackup terug te zetten en de cydia instellingen te restoren.hjs schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:02:
Ik heb nu een 3GS met 4.0.1 en een JB.
Als ik naar 4.1 wil moet ik vast eerst gewoon 4.1 installeren via itunes en daarna Jailbreaken.
Met als gevolg dat ik al mijn JB instellingen en appjes (sbsetting zooi vooral) kwijt ben?
Ik heb al enkele weken een iPhone4 maar dit voorlopig zonder data abonnement.
Uiteraard kan ik via WiFi op internet, maar kan ik ook zonder data abonnement op internet als er geen WiFi beschikbaar is?
Ik heb geprobeerd 3G en dataroaming in te schakelen, maar dan krijg ik de foutmelding dat ik geen data abonnement heb.
Ik dacht dat je dit ook zonder zou moeten kunnen?
Het zal dan wel veel geld kosten per minuut, maar dan is het maar om snel even iets te bekijken in speciale gevallen?
Zijn hier oplossingen voor?
Uiteraard kan ik via WiFi op internet, maar kan ik ook zonder data abonnement op internet als er geen WiFi beschikbaar is?
Ik heb geprobeerd 3G en dataroaming in te schakelen, maar dan krijg ik de foutmelding dat ik geen data abonnement heb.
Het zal dan wel veel geld kosten per minuut, maar dan is het maar om snel even iets te bekijken in speciale gevallen?
Nou ik krijg op mijn 16 GB iPhone 4 ook maar 256 MB RAM ongeveer te zien. Als ik mijn telefoon echter net opstart en ik kijk in SBSettings, dan heb ik 361 MB RAM over. Ik denk dus dat er gewoon een fout in de applicatie zit en niet in de telefoon. Dat lijkt me een beetje van de gekke.Quakie schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:11:
[...]
Klopt door imap in google te activeren en beiden applicaties over te schakelen naar imap vermoed ik bij outlook en exchange onder iphone (server is m.google.com).
Zo heb je 1 inbox.
Heb gisteren (tijdelijk gratis) app SystemInfo geinstalleerd. (zwart witte icon, schijnen er meerdere te zijn).
Mijn iPhone meet geen 512 maar 256MB ook al geeft specs aan 512MB. Een maat heeft ook een iPhone4 en die komt wel dik boven de 256MB. Minder geheugen is meer swappen lijkt mij dus ook invloed te hebben op batterij.. Sowieso bizar met niks open, toch een load van 20%.
Quakie iphone4 32gig
[afbeelding]
Ander iphone4 16gig
[afbeelding]
Nu heeft een ipad ook maar 256MB ipv 512MB maar vaak is een iPhone4 toch net wat sneller waarschijnlijk door het geheugen.. moet ik me zorgen maken? Hebben meerdere dit? Rest van info klopt (batterij gehalte, disk gebruik etc)
Master_A
Mmm, SBSettings is?
Ja moet wel, ga wel even op zoek naar een tweede prog om te kijken wat die aangeeft.
Ga denk advies volgen van mijn vriendin.. stel hem in zoals je wilt en gebruik hem ook al moet je hem elke dag opladen..
Zit wat in.. maarja, een 3gs en 4 naast elkaar en beiden elke dag opladen.. mmm klopt gewoon niet.
Ja moet wel, ga wel even op zoek naar een tweede prog om te kijken wat die aangeeft.
Ga denk advies volgen van mijn vriendin.. stel hem in zoals je wilt en gebruik hem ook al moet je hem elke dag opladen..
Zit wat in.. maarja, een 3gs en 4 naast elkaar en beiden elke dag opladen.. mmm klopt gewoon niet.
Ik teken nergens meer voor
Verwijderd
Ok, dank voor je antwoord. Ik denk dat ik toch Outlook gewoon niet meer gebruik en alleen Gmail op pc en Google mail op m'n iPhone. Vervelende blijft dan dat als ik een mail stuur vanaf mijn iPhone, ik dat bericht op m'n iPhone en op Gmail in m'n postvak in krijg. Als ik de mail stuur vanaf Gmail (pc dus), gebeurt dat niet. Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?Quakie schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:11:
[...]
Klopt door imap in google te activeren en beiden applicaties over te schakelen naar imap vermoed ik bij outlook en exchange onder iphone (server is m.google.com).
Zo heb je 1 inbox.
En je bent over op exchange? dan zou het niet moeten zijn. Als ik wat verwijder is het binnen 1 min weg uit mail.
perongeluk jezelf standaard als cc adres gelockt ofzo? Of label op uitgaande emails? Vermoed dat je het daar moet zoeken.
perongeluk jezelf standaard als cc adres gelockt ofzo? Of label op uitgaande emails? Vermoed dat je het daar moet zoeken.
Over welke provider gaat het hier? Bij T-Mobile kan het in ieder geval.fooraap schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:36:
Ik heb al enkele weken een iPhone4 maar dit voorlopig zonder data abonnement.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
SBSettings is een bekend jailbreak programma waarmee je heel snel dingen aan en uit kunt zetten op je telefoon. Ik heb er totaal geen problemen mee dat ik mijn telefoon elke avond oplaad. Het is nou eenmaal zo met de smartphones van tegenwoordig. Ik haal er echter wel altijd een volle dag mee met zwaar gebruik. Als ik een hele dag de telefoon goed gebruik met heel veel internetten, filmpjes streamen, beetje gamen en push mail en pushberichten aan haal ik 6 uur gebruik met ong 5% over. Als ik niet game ed dan haal ik soms bijna 7 uur. Dit is met 100% brightness. Als ik ook de mp3 functie voor een uur gebruik staat het gebruik op nog meer uren, omdat de iPod erg weinig stroom verbruikt. Dit betekent dat ik in principe ook rond de 8 uur kan halen. Heb het tot nu toe alleen nog niet gehaald. Al met al doet de telefoon het beter dan mijn oude N97 die het einde van de dag vaak niet haalde met gebruik van Whatsapp (die ik overigens ook op de iPhone aan heb staan).Quakie schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:52:
Mmm, SBSettings is?
Master_A
voorbeeldje van mijn sbsettingsQuakie schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:52:
Mmm, SBSettings is?

Verwijderd
Nee ga exchange en outlook juist niet gebruiken maar alleen gmail en google mail. Maar ben er al uit. Ik had "Blinde kopie naar mij" aangevinkt op m'n iPhone..Quakie schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:52:
En je bent over op exchange? dan zou het niet moeten zijn. Als ik wat verwijder is het binnen 1 min weg uit mail.
Ik zit bij Mobistar in Belgie. Momenteel is het een nog een bedrijfsabonnement zonder 3G of internet opties.Canaria schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:59:
[...]
Over welke provider gaat het hier? Bij T-Mobile kan het in ieder geval.
Misschien werkt het wel voor een gewone prepaid kaart?
Mmm ja normaal dus. Komt vaker voor qua duur en zit er dus met uur onderAmiet01 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:28:
[...]
SBSettings is een bekend jailbreak programma waarmee je heel snel dingen aan en uit kunt zetten op je telefoon. Ik heb er totaal geen problemen mee dat ik mijn telefoon elke avond oplaad. Het is nou eenmaal zo met de smartphones van tegenwoordig. Ik haal er echter wel altijd een volle dag mee met zwaar gebruik. Als ik een hele dag de telefoon goed gebruik met heel veel internetten, filmpjes streamen, beetje gamen en push mail en pushberichten aan haal ik 6 uur gebruik met ong 5% over. Als ik niet game ed dan haal ik soms bijna 7 uur. Dit is met 100% brightness. Als ik ook de mp3 functie voor een uur gebruik staat het gebruik op nog meer uren, omdat de iPod erg weinig stroom verbruikt. Dit betekent dat ik in principe ook rond de 8 uur kan halen. Heb het tot nu toe alleen nog niet gehaald. Al met al doet de telefoon het beter dan mijn oude N97 die het einde van de dag vaak niet haalde met gebruik van Whatsapp (die ik overigens ook op de iPhone aan heb staan).
Op de iPhone kan je onder m Exchange je Google gegevens invullen zodat je alles sync houdt.Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:45:
[...]
Nee ga exchange en outlook juist niet gebruiken maar alleen gmail en google mail. Maar ben er al uit. Ik had "Blinde kopie naar mij" aangevinkt op m'n iPhone..
Mail. Contacts en agenda, wat nu eindelijk ook kan met hotmail
Euh, hoezo niet? Denk dat alle gemiddelde gebruikers juist zit te wachten op het simpel en snel bluetooth/wifi/3g etc. aan en uit te zetten.
Ben zelf denk ik een gemiddelde gebruiker, maar vind het zeer irritant dat ik helemaal naar instellingen moet en her en der dingen aan/uit moet zetten. Dit moet sneller kunnen, SBSettings is het beste jailbreak appje vind ik.
Ben zelf denk ik een gemiddelde gebruiker, maar vind het zeer irritant dat ik helemaal naar instellingen moet en her en der dingen aan/uit moet zetten. Dit moet sneller kunnen, SBSettings is het beste jailbreak appje vind ik.
even een vraagje.....
Net via t-mobile mijn iphone 4 laten unlocken.
Nu moet ik volgens de toegestuurde instructies (van t-mobile) een simkaart van een ander netwerk plaatsen...
ik heb niet zomaar een micro sim van een ander netwerk liggen... hoe is het op te lossen? is het echt nodig een andere sim te plaatsen?
Nu moet ik volgens de toegestuurde instructies (van t-mobile) een simkaart van een ander netwerk plaatsen...
ik heb niet zomaar een micro sim van een ander netwerk liggen... hoe is het op te lossen? is het echt nodig een andere sim te plaatsen?
Jailbreaken!Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:01:
[...]
Ziet er gelikt uit, hoe krijg ik dat voor elkaar?????
Master_A
Verwijderd
Vraagje: Mijn iPhone is niet meer zichtbaar in de windows verkenner. Als ik 'm aansluit op mijn pc opent iTunes en is m'n iPhone daar zichtbaar, maar niet bij 'Mijn computer'. Vreemd genoeg was dit probleem er vanmorgen nog niet. Tussendoor heb ik voor het eerst foto's gesynchroniseerd van mijn pc naar de iPhone. Weet niet of dit de oorzaak is.. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Verwijderd
ja dat snap ik wel, heb hem al lang geJB heb de app zelf ook al, maar altijd standaard gehad, maar dit ziet er beter uit, snappie
Andere sim is wel nodig ja. Dat gezeur van een half uur laten hangen niet. Gewoon even een simkaartje van een andere provider opknippen (pre-paid ofzo).T7D_Sneezy schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:33:
even een vraagje.....
Is het tenius matte theme, zit er standaard bij.Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:26:
ja dat snap ik wel, heb hem al lang geJB heb de app zelf ook al, maar altijd standaard gehad, maar dit ziet er beter uit, snappie
En wat losse sbsetting switches gedownload, zitten in een eigen hoofdstukje in cydia (tweede tabblad)
Dit noem ik nog eens mooi: http://www.unplggd.com/un...k-to-your-iphone-4-129754
Als mijn glas aan de achterkant ooit eens zou breken dan weet ik wat ik ga doen!
Als mijn glas aan de achterkant ooit eens zou breken dan weet ik wat ik ga doen!
Dit heb ik ook sinds een week ongeveer. Nog niet kunnen oplossen. Op andere pc's geen probleem.Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:20:
Vraagje: Mijn iPhone is niet meer zichtbaar in de windows verkenner. Als ik 'm aansluit op mijn pc opent iTunes en is m'n iPhone daar zichtbaar, maar niet bij 'Mijn computer'. Vreemd genoeg was dit probleem er vanmorgen nog niet. Tussendoor heb ik voor het eerst foto's gesynchroniseerd van mijn pc naar de iPhone. Weet niet of dit de oorzaak is.. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Bedoeld in ogen van Apple. Van mij mag het gelijk in 4.2 komen. Zou hem bijna hiervoor jailbraken.Daejji schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:03:
Euh, hoezo niet? Denk dat alle gemiddelde gebruikers juist zit te wachten op het simpel en snel bluetooth/wifi/3g etc. aan en uit te zetten.
Verwijderd
aaaai thnx, het maakt dergelijk verschil, ziet er nu professioneel uit.hjs schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:31:
[...]
Is het tenius matte theme, zit er standaard bij.
En wat losse sbsetting switches gedownload, zitten in een eigen hoofdstukje in cydia (tweede tabblad)
Zag in die foto van jou pocket informant was nieuwsgierig heb het gelijk opgezocht in itunes, heb hem gelijk gedown en moet zeggen de beste agenda, heb al diverse andere geprobeerd maar die zijn niets vergeleken met dit, ook bedankt voor dat.
Komt door het syncen, foto databse raakt corrupt, waardoor iPhone niet meer te zien is onder verkenner, maar wel in iTunes.Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:20:
Ik heb de oplossing (alleen als die is gejailbreaked):Crusader schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:56:
Dit heb ik ook sinds een week ongeveer. Nog niet kunnen oplossen. Op andere pc's geen probleem.
het komt weleens voor dat de 'database' corrupt raakt (foto's op iphone), hierdoor zie de foto's wel op je iPhone maar de iPhone (en foto's natuurlijk) niet bij de verkenner, iTunes maakt wel verbinding, maar iPhone is niet zichtbaar onder verkenner.
Oplossing: verwijder deze 3 bestanden (maak eerst een backup voor het geval);
Private/Var/Mobile/Media/PhotoData
1. Photos.sqlite
2. PhotosAux.sqlite
3. com.apple.photos.caches_metadata.plist
Herstart je iPhone, ga naar Camera, je zult zien dat de iPhone deze 3 bestanden opnieuw gaat aanmaken. Nu zou het moeten werken, sluit je iPhone aan op de pc/laptop.
Gisteren nog bij nichtje gedaan, Camera Roll liet de foto's die na restore weer waren teruggezet niet meer zien, is een simpele oplossing, maar voordat ik erachter was, was ik alweer een uur verder
[ Voor 22% gewijzigd door EN-IS op 18-10-2010 18:18 ]
Verwijderd
Ok, dank voor je (uitgebreide) antwoord. Maar mijn iPhone is niet gejailbreakt en daar wil ik eigenlijk ook niet aan. Dus als iemand anders een oplossing weet..EN-IS schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:17:
[...]
Komt door het syncen, foto databse raakt corrupt, waardoor iPhone niet meer te zien is onder verkenner, maar wel in iTunes.
[...]
Ik heb de oplossing (alleen als die is gejailbreaked):
het komt weleens voor dat de 'database' corrupt raakt (foto's op iphone), hierdoor zie de foto's wel op je iPhone maar de iPhone (en foto's natuurlijk) niet bij de verkenner, iTunes maakt wel verbinding, maar iPhone is niet zichtbaar onder verkenner.
Oplossing: verwijder deze 3 bestanden (maak eerst een backup voor het geval);
Private/Var/Mobile/Media/PhotoData
1. Photos.sqlite
2. PhotosAux.sqlite
3. com.apple.photos.caches_metadata.plist
Herstart je iPhone, ga naar Camera, je zult zien dat de iPhone deze 3 bestanden opnieuw gaat aanmaken. Nu zou het moeten werken, sluit je iPhone aan op de pc/laptop.
Gisteren nog bij nichtje gedaan, Camera Roll liet de foto's die na restore weer waren teruggezet niet meer zien, is een simpele oplossing, maar voordat ik erachter was, was ik alweer een uur verder
@EN-IS bedankt voor je uitgebreide hulp, echter heb ik het probleem maar op één pc, op andere pc's geen enkel probleem. Zodra ik mijn iPhone op de 'probleem-pc' aansluit, hoor je ook zo'n typisch geluidje van Windows dat ie het aangesloten USB apparaat niet herkend. Vreemd, want iTunes heeft vervolgens geen enkel probleem met de foon...
Verwijderd
Het wordt steeds gekker.. Ik hoor juist een 'normaal' geluid als ik 'm aansluit, maar krijg 'm toch niet te zien in de verkenner..Crusader schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:14:
@EN-IS bedankt voor je uitgebreide hulp, echter heb ik het probleem maar op één pc, op andere pc's geen enkel probleem. Zodra ik mijn iPhone op de 'probleem-pc' aansluit, hoor je ook zo'n typisch geluidje van Windows dat ie het aangesloten USB apparaat niet herkend. Vreemd, want iTunes heeft vervolgens geen enkel probleem met de foon...
Jammer, en graag gedaan, helaas heb ik op dit moment geen oplossing voor mensen die 'niet' hebben gejailbreaked.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:05:
Ok, dank voor je (uitgebreide) antwoord. Maar mijn iPhone is niet gejailbreakt en daar wil ik eigenlijk ook niet aan. Dus als iemand anders een oplossing weet..
//EDIT: oplossing voor mensen die niet hebben gejailbreaked (theoretische oplossing, zelf een keer gedaan, heel lang geleden):
- maak een backup van je iTunes Bibliotheek (wordt vaak aangemaakt in 'muziek' map na installtie iTunes)
- verwijder alle bestanden in je iTunes Bibliotheek, laat de map wel staan
- start iTunes en sluit je iPhone aan op de pc
(- bij vreemde meldingen, logisch handelen natuurlijk
- als het goed is, wordt je bibliotheek opnieuw aangemaakt op je pc
- als iTunes vervolgens gaat syncen met de iPhone, laat het afmaken
- ontkoppel iPhone
- sluit iTunes
- koppel iPhone aan je pc -> check of die verschijnt in de verkenner!
Wat 'vsc' hier onder zegt, ik hoorde ook het normale geluidje, als ik het had aangesloten. Je kunt de oplossing alsnog proberen, misschien dat het helpt, maak in ieder geval een backup van die 3 bestanden en als het probleem zich opnieuw voordoet, kun je natuurlijk die 3 bestanden voor het geval weer terug zetten en rebooten. (rebooten moet je altijd doen bij verwijderen/vervangen van bestanden die behoren tot de 'core files' van de iPhone)Crusader schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:14:
Is je iPhone gejailbreaked en heb je de oplossing al geprobeerd?Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:34:
Het wordt steeds gekker.. Ik hoor juist een 'normaal' geluid als ik 'm aansluit, maar krijg 'm toch niet te zien in de verkenner..
[ Voor 17% gewijzigd door EN-IS op 19-10-2010 13:29 ]
Wat is eigenlijk de beste manier om in 1x alle opstaande apps af te sluiten ?
Dat heb ik mij ook al eens afgevraagd. Ik heb er eens naar zitten zoeken maar niets kunnen vinden?clonedonkey schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:39:
Wat is eigenlijk de beste manier om in 1x alle opstaande apps af te sluiten ?
Iemand een idee?
Verwijderd
Nee en dat wil ik liever ook niet doen. Dus ik ga die andere oplossing maar eens proberen. Normaals dank!Is je iPhone gejailbreaked en heb je de oplossing al geprobeerd?
Je telefoon opnieuw opstarten. Maar zoals al vaker is gezegd, kun je applicaties in principe gewoon openlaten staan, omdat ze op de achtergrond toch niets doen. Tenzij je bovenin beeld een pijltje (GPS/locatiebepaling-icoontje) of driehoekje (play-icoontje) ziet staan. Overigens is dat een beetje hetzelfde verhaal met GPS, wifi en 3G en laten staan. Dat regelt de iPhone, waarom zou je je daar druk over maken?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
er bestaat een killer voor sbsettings, maar die werkt bij mij niet onder 4.1fooraap schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:45:
[...]
Dat heb ik mij ook al eens afgevraagd. Ik heb er eens naar zitten zoeken maar niets kunnen vinden?
Iemand een idee?
uh bij mijn 3gs als ik teveel apps heb openstaan is hij traag. dus weet niet hoe je erbij komt dat ze open kunnen blijven..Hoedje schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:48:
Je telefoon opnieuw opstarten. Maar zoals al vaker is gezegd, kun je applicaties in principe gewoon openlaten staan, omdat ze op de achtergrond toch niets doen. Tenzij je bovenin beeld een pijltje (GPS/locatiebepaling-icoontje) of driehoekje (play-icoontje) ziet staan. Overigens is dat een beetje hetzelfde verhaal met GPS, wifi en 3G en laten staan. Dat regelt de iPhone, waarom zou je je daar druk over maken?
[ Voor 56% gewijzigd door Rohit op 19-10-2010 14:57 ]
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Dan heeft dan waarschijnlijk te maken met je jailbreak, dat is namelijk geen standaard "functionaliteit" van iOS 4.rohit schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:50:
uh bij mijn 3gs als ik teveel apps heb openstaan is hij traag. dus weet niet hoe je erbij komt dat ze open kunnen blijven..
[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 19-10-2010 14:06 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Waar heb jij het over man?Hoedje schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:05:
[...]
Dan heeft dan waarschijnlijk te maken met je jailbreak, dat is namelijk geen standaard "functionaliteit" van iOS 4.
wat is geen standaard functionaliteit? Multitasking is echt wel een standaard "functionaliteit" bij de 3GS hoor..
En wat mag ik achterwege laten op GOT?
[ Voor 4% gewijzigd door Rohit op 19-10-2010 14:58 ]
Apps in de achtergrond gebruiken soms ook geheugen, veel apps open -> weinig geheugen beschikbaar?
en ik zag onlangs in Cydia een sbsetting achtergrond killer langskomen voor 4.1
inderdaad, is gelukt met vodafone simmetje...... 1 minuut laten hangen was genoeg...Good Fella schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 17:30:
[...]
Andere sim is wel nodig ja. Dat gezeur van een half uur laten hangen niet. Gewoon even een simkaartje van een andere provider opknippen (pre-paid ofzo).
Ik had pas wel een app die een waarschuwing gaf dat er te weinig vrij geheugen was, als ik dan toch doorging, klapte de app er elke keer uit. Als ik in plaats daarvan wat apps op de achtergrond afsloot, gebeurde dat niet.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Omdat het blijkbaar toch loont. Heb nu bijv 3G + data uitstaan en wifi only en batterij gaat langer mee naar mijn idee. Nog geen volledige cycle dus kan het nog tonen.Hoedje schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:48:
@EN-IS: Als mijn telefoon op alle computers prima werkt, maar op één niet, dan kan het toch nooit aan die lokale bestanden liggen?
Naar mijn idee juist welCrusader schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:21:
@EN-IS: Als mijn telefoon op alle computers prima werkt, maar op één niet, dan kan het toch nooit aan die lokale bestanden liggen?
1. Relax en wees ietwat vriendelijk, dat wordt hier gewaardeert.rohit schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:57:
[...]
Waar heb jij het over man?
wat is geen standaard functionaliteit? Multitasking is echt wel een standaard "functionaliteit" bij de 3GS hoor..
2. Multitasking is standaard ja, maar na jailbreaking praat je (correct me if I'm wrong) over multitasking alla WM en Android, waarbij alle apps gewoon volop blijven draaien op de achtergrond en dat kan de boel vertragen ja, standaard kan dit niet.
Je mag sowieso wel wat vriendelijker omgaan met je mede-forumgebruikers. Dat ik toevallig een modje ben, doet daar niet aan af. Verder mag je het vloeken achterwege laten.rohit schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:57:
[...]
Waar heb jij het over man?
Het is hierboven al gesteld, wat ik daarmee bedoel. Bij jailbreaken krijg je de mogelijkheid om apps op de achtergrond volluit door te laten draaien. Dat kan handig zijn. Maar dat betekent dat je ook een taskkiller moet gebruiken. Dat is bij de standaard multitasking niet nodig.
Mijn iPhone 4 haalt gemakkelijk twee dagen, dus daarom zie ik de toegevoegde waarde van het micro-managen niet zo. Misschien zal de batterijduur langer zijn. Maar heb je het echt nodig en is dat echt al het gedoe waard?Quakie schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:19:
[...]
Omdat het blijkbaar toch loont. Heb nu bijv 3G + data uitstaan en wifi only en batterij gaat langer mee naar mijn idee. Nog geen volledige cycle dus kan het nog tonen.
[ Voor 25% gewijzigd door Hoedje op 19-10-2010 16:40 ]
toevallig de naam ervan onthouden?hjs schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:03:
Apps in de achtergrond gebruiken soms ook geheugen, veel apps open -> weinig geheugen beschikbaar?
Verwijderd
Na de allereerste cyle:
een gebruik van 8 uur en 35 minuten
een standby van 2 dagen en 11 uur.
Dit was met normaal gebruik. Dus een paar korte teletoontjes, ipod gebruikt, whatsapp, voice control, helderheid ong 20%, facbook, hyves, mail checken, foto's en films gemaakt etc.
Ik ben hier tevreden mee.
Moest wel moeite doen om hem niet per ongeluk op te laden
Dus niet aan de pc hangen voor nieuwe liedjes of geen muziek afspelen in de auto omdat ie dan automatisch opgeladen wordt.
Dit was met normaal gebruik. Dus een paar korte teletoontjes, ipod gebruikt, whatsapp, voice control, helderheid ong 20%, facbook, hyves, mail checken, foto's en films gemaakt etc.
Dus niet aan de pc hangen voor nieuwe liedjes of geen muziek afspelen in de auto omdat ie dan automatisch opgeladen wordt.
Ik heb vanavond m'n iPhone simlockvrij gemaakt via de procedure van T-Mobile. Kan het zijn dat deze niet helemaal correct is? Dat gedeelte van de 'carrier update' heb ik binnen iTunes nooit gehad.
KPN simkaart doet het wel, kan er mee gebeld worden op m'n iPhone. Is het toestel nu gewoon simlockvrij en klopt dat stukje van de carrier update gewoon niet?
(iPhone 3GS met iOS 4.0)
KPN simkaart doet het wel, kan er mee gebeld worden op m'n iPhone. Is het toestel nu gewoon simlockvrij en klopt dat stukje van de carrier update gewoon niet?
(iPhone 3GS met iOS 4.0)
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
dat haal ik niet hoor! 24u standby met 7 uur gebruik is het max wat ik haal met mijn iphone 4. Wel moet ik zeggen dat bij mijn gebruik het scherm altijd aan staat (als ik muziek luister dan surf/speel ik ondertussen) en helderheid op 50%Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:04:
Na de allereerste cyle:
@ Gunner,
dat carrier update zegt ie inderdaad niet. Wel : uw iphone is nu simlock vrij. En dan is het klaar.
Als jij gebeld kan worden met een KPN sim kan je er vanuit gaan dat het allemaal goed is gegaan
[ Voor 11% gewijzigd door T7D_Sneezy op 19-10-2010 19:18 ]
Ik weet niet precies in welk topic ik iets kan posten over foutmeldingen in de Console over iPhone synchronisatie, vandaar dat ik hier ben uitgekomen.
Ik keek in mijn console berichten en kwam een hoop foutmeldingen tegen, gezocht op internet maar kon eigenlijk niets vinden. Dus een subvraag is: Waar kan ik goede info vinden over foutmeldingen voor de Mac?
De volgende melding heb ik in overvloed:
19-10-10 19:05:22 [0x0-0x4f54f5].com.apple.iTunes[8132] 2010-10-19 19:05:22.828 MDCrashReportTool[23819:903] Error: No description specified in the crash report at /Users/user/Library/Logs/CrashReporter/MobileDevice/iPhone van mij/???_2010-09-08-084107_iPhone-van-mij.plist
Van de 4000 berichten staat deze er 613 maal tussen.
De volgende staat 229 keer tussen:
19-10-10 19:05:22 MDCrashReportTool[23819] Error: No description specified in the crash report at /Users/user/Library/Logs/CrashReporter/MobileDevice/iPhone van mij/???_2010-09-08-084107_iPhone-van-mij.plist
Deze 2 foutmeldingen zijn verband aan elkaar denk ik. Lijkt niets ernstigs te zijn, want alles werkt nog, maar voor de zekerheid wil ik het toch weten
Ik keek in mijn console berichten en kwam een hoop foutmeldingen tegen, gezocht op internet maar kon eigenlijk niets vinden. Dus een subvraag is: Waar kan ik goede info vinden over foutmeldingen voor de Mac?
De volgende melding heb ik in overvloed:
19-10-10 19:05:22 [0x0-0x4f54f5].com.apple.iTunes[8132] 2010-10-19 19:05:22.828 MDCrashReportTool[23819:903] Error: No description specified in the crash report at /Users/user/Library/Logs/CrashReporter/MobileDevice/iPhone van mij/???_2010-09-08-084107_iPhone-van-mij.plist
Van de 4000 berichten staat deze er 613 maal tussen.
De volgende staat 229 keer tussen:
19-10-10 19:05:22 MDCrashReportTool[23819] Error: No description specified in the crash report at /Users/user/Library/Logs/CrashReporter/MobileDevice/iPhone van mij/???_2010-09-08-084107_iPhone-van-mij.plist
Deze 2 foutmeldingen zijn verband aan elkaar denk ik. Lijkt niets ernstigs te zijn, want alles werkt nog, maar voor de zekerheid wil ik het toch weten
Flinke accu-stress.
Enkel wifi aan, niks op de achtergrond, niet gejailbreaked. en na 1.5 uur al naar 85 procent gezakt. Is mijn accu slecht of wat? ik snap er niets meer van. mijn oude 3G doet het op het moment nog beter op wifi only.
Enkel wifi aan, niks op de achtergrond, niet gejailbreaked. en na 1.5 uur al naar 85 procent gezakt. Is mijn accu slecht of wat? ik snap er niets meer van. mijn oude 3G doet het op het moment nog beter op wifi only.
Zelfs dat heb ik niet gezien, maar ik heb er dan ook niet de hele tijd bijgezeten.T7D_Sneezy schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:17:
Wel : uw iphone is nu simlock vrij. En dan is het klaar.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zonder die functionaliteit heb ik anders wel degelijk gehad dat iOs alles open wilde houden (elke app, tot schetenlaatapps (bij wijze van) aan toe, willen in het geheugen blijven). Hierdoor heb ik wel traag reagerende dingen gehad.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Wacht... je had het toch over bestanden op de iPhone die verwijderd moesten worden?EN-IS schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:10:
[...]
Naar mijn idee juist welhet kan liggen aan de lokale bestanden op die ene computer, het is een risicoloos oplossing (mit je eerst een backup maakt).
Bovendien is ie van mij niet gejailbreaked
[ Voor 6% gewijzigd door Crusader op 19-10-2010 20:28 ]
Weet niemand hoe dit mogelijk is? ik zou de map afbeeldingen kunnen syncen maar dan heb ik een hele hoop dubbele foto's...Unbreukable schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:16:
Ik heb wat video's van mijn fotorol van de iphone naar windows geknipt en in mijn video's geplakt.
Het was eigenlijk de bedoeling te kopieren... hoe krijg ik ze nu terug? omgekeerd kan niet omdat ik niet kan plakken in de iphone map.
- open iTunesUnbreukable schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:29:
Weet niemand hoe dit mogelijk is? ik zou de map afbeeldingen kunnen syncen maar dan heb ik een hele hoop dubbele foto's...
- klik 'bestand' en klik vervolgens op 'voeg media aan itunes bibliotheek' of in die reeks (gebruik zelf engelse versie)
- voeg videos toe
- onder iPhone, tabblad movies vink je ze aan
- OF onder tabblad photo's, vink je 'include photos' (zet videos de foto's map op je pc)
- sync iPhone met iTunes
Verwijderd
Back-up van je 3G gerestored op je iphone4?Eduardboon schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:23:
Flinke accu-stress.
Thanks, dit heb ik gedaan. Alleen nu zie ik de video's alleen via de ipod optie. Kan ik ze niet gewoon weer op mijn fotorol bekijken samen met de andere foto's en video's van de vakantie?EN-IS schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:38:
[...]
- open iTunes
- klik 'bestand' en klik vervolgens op 'voeg media aan itunes bibliotheek' of in die reeks (gebruik zelf engelse versie)
- voeg videos toe
- onder iPhone, tabblad movies vink je ze aan
- OF onder tabblad photo's, vink je 'include photos' (zet videos de foto's map op je pc)
- sync iPhone met iTunes
Your welcome... ja dat kan dus zover ik het weet, wanneer je video's onder tabblad foto's aanvinkt (vetgedrukte optie).Unbreukable schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:39:
[...]
Thanks, dit heb ik gedaan. Alleen nu zie ik de video's alleen via de ipod optie. Kan ik ze niet gewoon weer op mijn fotorol bekijken samen met de andere foto's en video's van de vakantie?
EN-IS schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:38:
- OF onder tabblad photo's, vink je 'include photos' (zet de videos in de foto's map op je pc)
[ Voor 19% gewijzigd door EN-IS op 19-10-2010 23:47 ]
Hmm, ik zit nu met nog een kleine 6% te gaan op :
1d, 11u Standby
5u, 01 min usage
Is dat een beetje gangbaar? Ik heb eigenlijk alleen pushmail en wifi uitstaan en brightness op iets van de helft.
Is helemaal leeg laten lopen nu slecht of niet? Ik heb toen ik hem kreeg hem 2x tussentijds wat opgeladen, daarna een keer helemaal leeg laten lopen en nu weer omdat ik links hoor dat dat in het begin goed is, rechts dat dat juist niet goed is
1d, 11u Standby
5u, 01 min usage
Is dat een beetje gangbaar? Ik heb eigenlijk alleen pushmail en wifi uitstaan en brightness op iets van de helft.
Is helemaal leeg laten lopen nu slecht of niet? Ik heb toen ik hem kreeg hem 2x tussentijds wat opgeladen, daarna een keer helemaal leeg laten lopen en nu weer omdat ik links hoor dat dat in het begin goed is, rechts dat dat juist niet goed is
Verwijderd
Je moet hem tenmiste 1 keer per maand helemaal leeg laten lopen en dan helemaal opladen. Als hij op 100% staat dan nog een paar uur laten hangen als het kan, heb ik gehoord. Om de batterij te kalibreren ofzoTrin1ty schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:29:
1d, 11u Standby
5u, 01 min usage
Verwijderd
Kijk eens:Trin1ty schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:29:
1d, 11u Standby
5u, 01 min usage
http://www.apple.com/nl/batteries/iphone.html
Bij mij ziet het er overigens zo uit (iPhone4):

Ik haal niet altijd 8 uur, maar de laatste twee keren wel. Misschien omdat ik thuis zit en vooral wifi aan heb in plaats van 3G. Helderheid is overdag op 75% en savonds op 40% ongeveer. En verder de standaard dingen als whatsapp, bellen smsen, TapTap spelen etc
Ik heb hem dit keer ook geprobeerd niet aan de laptop te hangen.
Ik sta met 17%:
Sinds volledig opladen:
Gebruik van 6 uur, 40 minuten
Stand-by 1 dag, 8 uur
Gesprekstijd:
Huidige periode 1 uur, 27 minuten
Totaal 1 uur, 27 minuten
Mobiele netwerk:
5,2 MB verstuurd
97 MB ontvangen
Wat is de 'huidige periode' bij gesprekstijd? Deze maand?
Ik heb geen push e-mail ingesteld, maar wel 3G aan en WiFi aan. Bluetooth en GPS staan uit.
Ik heb de telefoon na ontvangst gebruikt tot de batterij leeg was (telefoon uit). Toen volledig opgeladen via de laptop en gebruikt tot de telefoon leeg was (telefoon uit) en toen volledig opgeladen via de adapter in het stopcontact en nu dus bovenstaande 17% over.
Ik heb de indruk dat ik langer deed toen de telefoon via de laptop opgeladen was. Is dit mogelijk?
Sinds volledig opladen:
Gebruik van 6 uur, 40 minuten
Stand-by 1 dag, 8 uur
Gesprekstijd:
Huidige periode 1 uur, 27 minuten
Totaal 1 uur, 27 minuten
Mobiele netwerk:
5,2 MB verstuurd
97 MB ontvangen
Wat is de 'huidige periode' bij gesprekstijd? Deze maand?
Ik heb geen push e-mail ingesteld, maar wel 3G aan en WiFi aan. Bluetooth en GPS staan uit.
Ik heb de telefoon na ontvangst gebruikt tot de batterij leeg was (telefoon uit). Toen volledig opgeladen via de laptop en gebruikt tot de telefoon leeg was (telefoon uit) en toen volledig opgeladen via de adapter in het stopcontact en nu dus bovenstaande 17% over.
Ik heb de indruk dat ik langer deed toen de telefoon via de laptop opgeladen was. Is dit mogelijk?
[ Voor 6% gewijzigd door Flieger op 20-10-2010 10:26 ]
Gegevens mobiele netwerk is een totaal, niet sinds laatste laadmoment.
Hoi!
Ik had gister, 8 uur gebruik, 1 dag en 14 uur standby en dan zat ik op een procentje of 10. Maar een standby van 2 dagen haal ik never niet met 8 uur gebruik. Ook een iPhone 4 hier.
ben hem nu even volledig aan het opladen. Daar staat blijkbaar 4 uur voor terwijl ik hem de vorige keer na een paar uur er al afgehaald had. 100% is dus blijkbaar niet altijd echt 100%?
Alles aan met scherm op 70% ofzo, alle progs sluiten na gebruik:

3G + Wifi uit gedurende nacht, overdag wifi only, dus 3G uit waar wifi is, rest zelfde als boven. Had nog veel over maar toch maar opgeladen omdat ik de nacht weer in ging. Beiden met soort gelijk gebruik:

Ik verdenk dus de iphone4 ervan 3g niet uit te zetten als wifi er is. Als ik hem van beveiliging af haal zie ik dus 3G staan en sec later wifi (als ik 3G uit zet en alleen Wifi actief houd komt alles wel gewoon binnen). Vanochtend dus gepakt rond zeven uur, en nu alweer op 72% procent en weer met 3G aan en Wifi netwerk actief.
Ik zie laatste paar pagina's een paar waar ik in de buurt mee zit qua gebruik, en ook sommige die dik erboven zitten.
Helaas heel moeilijk om te tracken waar nu pijngrens zit. Ik vermoed dat er dus wel degelijk batterij verschillen zijn. Apple gebruikt vaak meerdere leveranciers voor de onderdelen en misschien is dat ook zo bij de batterijen.

3G + Wifi uit gedurende nacht, overdag wifi only, dus 3G uit waar wifi is, rest zelfde als boven. Had nog veel over maar toch maar opgeladen omdat ik de nacht weer in ging. Beiden met soort gelijk gebruik:

Ik verdenk dus de iphone4 ervan 3g niet uit te zetten als wifi er is. Als ik hem van beveiliging af haal zie ik dus 3G staan en sec later wifi (als ik 3G uit zet en alleen Wifi actief houd komt alles wel gewoon binnen). Vanochtend dus gepakt rond zeven uur, en nu alweer op 72% procent en weer met 3G aan en Wifi netwerk actief.
Ik zie laatste paar pagina's een paar waar ik in de buurt mee zit qua gebruik, en ook sommige die dik erboven zitten.
Helaas heel moeilijk om te tracken waar nu pijngrens zit. Ik vermoed dat er dus wel degelijk batterij verschillen zijn. Apple gebruikt vaak meerdere leveranciers voor de onderdelen en misschien is dat ook zo bij de batterijen.
[ Voor 21% gewijzigd door Quakie op 20-10-2010 11:42 ]
Ja, klopt, anders ben ik nogal veel kwijt. mijn exchange instellingen, mijn highscores op games, mijn smsjes.Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:38:
[...]
Back-up van je 3G gerestored op je iphone4?
En vooral die highscores worden als belangrijk ervaren hier.
maar scheelt het dan echt dik 3 uur? kan het me niet voorstellen.
Heb nu dit:
Brightness 50 procent, 3G niet aangehad. een uurtje gebeld op 2g. wat gesmst, gamepje gespeeld, beetje gebrowsed.
[ Voor 19% gewijzigd door Eduardboon op 20-10-2010 13:23 ]
De mensen die 8 uur gebruik halen; luisteren jullie veel naar de iPod? Ik haal die gebruikstijd namelijk alleen als ik in de trein muziek heb geluisterd ed. Heb overigens wel push aanstaan (mail en notificaties), brightness op 100% (op 80% merkte ik niet echt verschil qua accugebruik) en thuis gebruik ik Wifi ipv 3G.
Master_A
Ik sluit me hierbij aan. heb zelf push, brightness 50 en enkel wifi, maar toch. muziek telt bij gebruik op, en dan kom je soms nog op de 20 uur als je zo nu en dan kijkt. (dit is dan wel weer beter dan op de oude 3G, weird)Amiet01 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:25:
De mensen die 8 uur gebruik halen; luisteren jullie veel naar de iPod? Ik haal die gebruikstijd namelijk alleen als ik in de trein muziek heb geluisterd ed. Heb overigens wel push aanstaan (mail en notificaties), brightness op 100% (op 80% merkte ik niet echt verschil qua accugebruik) en thuis gebruik ik Wifi ipv 3G.
Verwijderd
Redelijk wat naar de ipod geluisterd.
Push staat wel uit en gebruik 3G alleen wanneer het nodig is.
Wifi staat bijna altijd aan en locatiebepaling uit.
Push staat wel uit en gebruik 3G alleen wanneer het nodig is.
Wifi staat bijna altijd aan en locatiebepaling uit.
Locatiebepaling altijd aanstaan, die activeert toch pas als ik maps open
Ja inderdaad, dacht ik ook. Pas wanneer je het icoontje bovenin de balk ziet zuipt hij je accu leeg.Eduardboon schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:27:
Locatiebepaling altijd aanstaan, die activeert toch pas als ik maps open
Master_A
zit nu met 23 procent op 5:45 gebruik en 1 dag en 7 uur stand by.
Misschien maar eens de accu calibreren?
Verwijderd
Niet nodig toch? Je kan makkelijk de 7 uur halen, en dat kan bij jou ook gewoon lukken als je die 23 procent ook opmaakt. Te vaak calibreren lijkt me ook al niet goed, gewoon eens per maand.Eduardboon schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:02:
zit nu met 23 procent op 5:45 gebruik en 1 dag en 7 uur stand by.
ik heb hem gister toen hij helemaal leeg was (lees, niet meer aanging) volledig opgeladen (dikke 4 uur) terwijl de phone gewoon uitstond. Echter de usage en standby tijd waren niet gereset. Iemand een idee hoe dat kan?
Zijn er meer mensen die problemen hebben met hun mail app?
Sinds kort blijft hij bij mij crashen. Dit gebeurt voornamelijk als er 'n nieuwe mail in m'n inbox zit. De mail app probeert hem te downloaden, maar dan crasht hij.
Gister heb ik m'n gmail account al opnieuw ingesteld. Het leek goed te werken, want toevallig had ik net die dag al m'n mails gearchiveerd. Ik kon ook gewoon onder andere labels kijken, waar dan de nieuwste mails werden gedownload. Maar toen ik vanmorgen 3G weer aanzette en er weer nieuwe mails waren in m'n inbox waren, crashte hij weer.
Ben al even aan het zoeken geweest, maar heb helaas nog geen oplossing kunnen vinden.
Edit: Zojuist weer alles uit m'n inbox gearchiveerd. M'n mail app probeerde nog steeds die nieuwe mails binnen te halen. Vervolgens dus m'n mailaccount weer opnieuw ingesteld op m'n iPhone en nu crasht hij niet meer en kan ik mails ophalen onder andere labels.
Hierna heb ik mezelf wat mailtjes gestuurd en deze ontvangt hij wel goed. Toen wilde ik mezelf even wat mailtjes sturen terwijl m'n iPhone geen verbinding had met het internet, maar toen bedacht ik me dat dat het enige internet is wat ik hier op dit moment heb, dus kan ik dit nog niet testen.
Het gaat hier trouwens over een iPhone 4 met iOS 4.1, gejailbreakt met GP.
Sinds kort blijft hij bij mij crashen. Dit gebeurt voornamelijk als er 'n nieuwe mail in m'n inbox zit. De mail app probeert hem te downloaden, maar dan crasht hij.
Gister heb ik m'n gmail account al opnieuw ingesteld. Het leek goed te werken, want toevallig had ik net die dag al m'n mails gearchiveerd. Ik kon ook gewoon onder andere labels kijken, waar dan de nieuwste mails werden gedownload. Maar toen ik vanmorgen 3G weer aanzette en er weer nieuwe mails waren in m'n inbox waren, crashte hij weer.
Ben al even aan het zoeken geweest, maar heb helaas nog geen oplossing kunnen vinden.
Edit: Zojuist weer alles uit m'n inbox gearchiveerd. M'n mail app probeerde nog steeds die nieuwe mails binnen te halen. Vervolgens dus m'n mailaccount weer opnieuw ingesteld op m'n iPhone en nu crasht hij niet meer en kan ik mails ophalen onder andere labels.
Hierna heb ik mezelf wat mailtjes gestuurd en deze ontvangt hij wel goed. Toen wilde ik mezelf even wat mailtjes sturen terwijl m'n iPhone geen verbinding had met het internet, maar toen bedacht ik me dat dat het enige internet is wat ik hier op dit moment heb, dus kan ik dit nog niet testen.
Het gaat hier trouwens over een iPhone 4 met iOS 4.1, gejailbreakt met GP.
[ Voor 32% gewijzigd door Xylon op 21-10-2010 17:17 ]
Ik heb ook maar een iPhone 4 aangeschaft, moet de voordelen nog ontdekken buiten mijn 3GS, maar eerst de boel eens even installeren. Ik zit met het volgende:
Ik heb op mijn 3GS 2 groepen contactpersonen, namelijk 'Zakelijk' en 'Alle op mijn iPhone'. Nu wil ik graag de contactpersonen uit de groep 'alle op mijn iPhone' overzetten naar mijn nieuwe iPhone 4. Kan ik deze op de een of andere manier synchroniseren? Zonder dat de groep 'Zakelijk' ook mee komt?
Ik heb op mijn 3GS 2 groepen contactpersonen, namelijk 'Zakelijk' en 'Alle op mijn iPhone'. Nu wil ik graag de contactpersonen uit de groep 'alle op mijn iPhone' overzetten naar mijn nieuwe iPhone 4. Kan ik deze op de een of andere manier synchroniseren? Zonder dat de groep 'Zakelijk' ook mee komt?
there's no tweak without the tweaker
Mijn vriendin wil haar oude wekkerradio weg doen en volledig op de iPhone over gaan. Vraag ik me 2 dingen af:
1. Is dat nou niet slecht voor het scherm, dat ding de hele nacht aan? (en voor accu, ook al staat hij in dock)
2. Beste app? Moet volume instelbaar hebben en natuurlijk alle muziek als ringtone kunnen gebruiken. Daarnaast verschillende dagen/tijden/alarmen. Enfin, uitgebreid. Kijk nu naar iHandy Wekkerklok Pro.
1. Is dat nou niet slecht voor het scherm, dat ding de hele nacht aan? (en voor accu, ook al staat hij in dock)
2. Beste app? Moet volume instelbaar hebben en natuurlijk alle muziek als ringtone kunnen gebruiken. Daarnaast verschillende dagen/tijden/alarmen. Enfin, uitgebreid. Kijk nu naar iHandy Wekkerklok Pro.
Ik ga mijn iPhone als nieuwe iPhone instellen vandaag, en test dan een weekje of de accu langer meegaat. een kleine test, maar ik laat weten hoe het gaat
Verwijderd
Ja moet je zeker doen! Ik ondervond zelfs problemen toen ik op mn macbook air Mac OS X 10.6 over 10.5 heen had geinstalleerd. Batterij ging maar 2 uur mee ipv 4/5 uur. Na een clean install van 10.6 was het weer net als de oude..Eduardboon schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:27:
Ik ga mijn iPhone als nieuwe iPhone instellen vandaag, en test dan een weekje of de accu langer meegaat. een kleine test, maar ik laat weten hoe het gaat
Als ´t goed is krijg ik binnenkort m´n iPhone en ik wil alvast wat accessoires kopen zodat ik die al heb. Als eerste wil ik een dock hebben, maar die heb je in vele soorten en maten. Een origineel Apple-dock kost €29,99, maar wanneer ik er eentje op Ebay koop ben ik eerder €2,99 kwijt. Heeft iemand slechte ervaringen met docks uit China, qua voltage/beschadigingen aan de telefoon bijvoorbeeld?
Let us knowEduardboon schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:27:
Hoi!
Mijn iphone 3GS doet het niet meer, geen enkel signaal, hij is jailbroken.
Ik sloot de camera app af en drukte direct daarna op de stand by knop, daarna deed mijn iphone niets meer, ik heb hier niet mijn Itunes-computer staan want ik ben nu op vakantie, ik kan hem morgen weer aan mijn echte itunes koppelen. Maar reageren op stroom doet hij ook niet, beide niet aan de lader en niet aan de computer.
Ik sloot de camera app af en drukte direct daarna op de stand by knop, daarna deed mijn iphone niets meer, ik heb hier niet mijn Itunes-computer staan want ik ben nu op vakantie, ik kan hem morgen weer aan mijn echte itunes koppelen. Maar reageren op stroom doet hij ook niet, beide niet aan de lader en niet aan de computer.
Verwijderd
Tijdje terug gelezen over de iphone 4 bumper die krassen zou veroorzaken op het metaal. Durf mn bumper niet om mn iPhone te doen. Kan iemand bevestigen of deze "paniek" terecht is?
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn om van je iPhone een afstandsbediening te maken:
[AB] Het grote iRule topic
[AB] Het grote iRule topic
Ik heb een iPhone 4 (OS4.0.1) met jailbreak 16GB waarvan 14GB beschikbaar. Totale vrije ruimte is nu nog 2,3GB (dit staat zowel in iTunes en als in de iPhone).
Dit nadat ik er een hoop filmpjes heb afgegooid want ik had net nog maar 153MB ruimte over.
VIa Cydia heb ik wel e.e.a. gedownload, maar dat is nog geen 100MB geweest volgens mij.
Is er ook een programma voor of op mijn laptop, of aan app voor op de iPhone waarmee ik kan zien wat er nou zoal op mijn iPhone staat en hoeveel ruimte het in beslag neemt?
ITunes geeft aan dat ik 4,7GB aan apps erop heb staan. Wanneer ik de apps van iTunes optel kom ik maar net iets boven de 2GB.
Dit nadat ik er een hoop filmpjes heb afgegooid want ik had net nog maar 153MB ruimte over.
VIa Cydia heb ik wel e.e.a. gedownload, maar dat is nog geen 100MB geweest volgens mij.
Is er ook een programma voor of op mijn laptop, of aan app voor op de iPhone waarmee ik kan zien wat er nou zoal op mijn iPhone staat en hoeveel ruimte het in beslag neemt?
ITunes geeft aan dat ik 4,7GB aan apps erop heb staan. Wanneer ik de apps van iTunes optel kom ik maar net iets boven de 2GB.
Dit komt omdat er stof en zand tussen de bumper (of welke case dan ook, een miniem aantal daar gelaten) komt. Dit veroorzaakt krasjes, dotjes e.d. op het metaal en glas.Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:10:
Tijdje terug gelezen over de iphone 4 bumper die krassen zou veroorzaken op het metaal. Durf mn bumper niet om mn iPhone te doen. Kan iemand bevestigen of deze "paniek" terecht is?
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.
Verwijderd
Ik heb dit verschil ook gehad op vakantie. Wilde filmen, maar iphone was vol. Verwijderen van een aantal films leverde niet direct vrije ruimte op.readytoflow schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 00:36:
Ik heb een iPhone 4 (OS4.0.1) met jailbreak 16GB waarvan 14GB beschikbaar. Totale vrije ruimte is nu nog 2,3GB (dit staat zowel in iTunes en als in de iPhone).
Pas na een sync in iTunes stond alles weer goed. Dus misschien moet je nog een keer syncen en dan zou itunes gewoon moeten aangeven hoe je ruimte verdeeld is.
Ik had er 2 besteld, maar het is het echt troep. De telefoon schuift er heel stroef in en de dock is heel licht. Afrader.Bobbus schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:06:
Als ´t goed is krijg ik binnenkort m´n iPhone en ik wil alvast wat accessoires kopen zodat ik die al heb. Als eerste wil ik een dock hebben, maar die heb je in vele soorten en maten. Een origineel Apple-dock kost €29,99, maar wanneer ik er eentje op Ebay koop ben ik eerder €2,99 kwijt. Heeft iemand slechte ervaringen met docks uit China, qua voltage/beschadigingen aan de telefoon bijvoorbeeld?
Zo, ff een update: Heb sinds de restore niet opgeladen, en de teller staat nu als volgt;
Gebruik 5h 33m
standby 1 dag 19 uur
Dit alles terwijl er nog 33 procent aan stroom over is.
Heb 10 minuten gebeld, 3G uit, brightness op 55.
Heb cut the rope gespeeld, angry birds, bejeweled 2. wat gebrowsed op internet, de iPod gebruikt voor een filmpje van 1 minuut, en wat muziek luisteren. Teletekst bekeken, getwitterd en nog een paar kleine gamepjes naast het MSN'en.
voorheen was de iPhone nagenoeg leeg nu, dus gaat lekker :-).
Gebruik 5h 33m
standby 1 dag 19 uur
Heb cut the rope gespeeld, angry birds, bejeweled 2. wat gebrowsed op internet, de iPod gebruikt voor een filmpje van 1 minuut, en wat muziek luisteren. Teletekst bekeken, getwitterd en nog een paar kleine gamepjes naast het MSN'en.
Heb je al een Soft Reset geprobeerd met Sleep + Home ingedrukt gehouden?nuried schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:02:
Mijn iphone 3GS doet het niet meer, geen enkel signaal, hij is jailbroken.
Verwijderd
Oke dan! Misschien moet het in de openingspost komen, bij de FAQ ofzo. Mensen die een complete restore van hun backup van de 3G/3GS hebben gemaakt, en die last hebben van battery-drain, moeten hun iPhone 4 maar compleet resetten. Dit probleem komt namelijk vrij vaak voor.Eduardboon schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:45:
Zo, ff een update: Heb sinds de restore niet opgeladen, en de teller staat nu als volgt;
Gebruik 5h 33m
standby 1 dag 19 uur
Heb nu 4 procent, dus zowat leeg, maar heb 7 uur gebruik en exact 2 dagen standby. een geweldige prestatie :-).Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:56:
[...]
Oke dan! Misschien moet het in de openingspost komen, bij de FAQ ofzo. Mensen die een complete restore van hun backup van de 3G/3GS hebben gemaakt, en die last hebben van battery-drain, moeten hun iPhone 4 maar compleet resetten. Dit probleem komt namelijk vrij vaak voor.
moet de 9 uur in 1 dag dus wel halen :-) leuk!
* UltraSub schud hoofd..
Heb ik hier al zo vaak gezegd, maar dan gelooft men het niet
Dat moet zeker in de OP. Kan het niet vaak genoeg zeggen. Major releases of hardware verandering is setup as a new phone. Dat lost nog wel meer wazige probleempjes op.
Dat moet zeker in de OP. Kan het niet vaak genoeg zeggen. Major releases of hardware verandering is setup as a new phone. Dat lost nog wel meer wazige probleempjes op.
Doe het op de mac nooit, zonder issues. startup time is hetzelfde, en alles is altijd nog lekker snappy. :-)UltraSub schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:41:
* UltraSub schud hoofd..
Alhoewel ik wel altijd eerst het OS installeer en dan backup from time machine kies.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 4] Discussie over de antenne
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 4] Discussie over de antenne
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.